|
2005 年 6 月 25 日 星期六 【晴】
gsd
athrun要走係因為議長唔記得將部legend油成紅色
果然...destiny同legend又係用核能
佢仲想出几多個"gundam"既全名呀?
好似第4個喇喎 -.-
strike,aegis果5部一個,freedom,justice,providence一個
impulse,saviour果5部一個,destiny同legend又一個
唔知sf同ij又有冇新既呢?
偽女神整容之前個樣
讀左第1本日文書頭4課~
http://tinypic.com/69pd7d.jpg
重點唔響中間個人(上得高登多都會知係邊個架喇 XD 佢幅相真係百搭架)
亦唔係佢要講既道理(我唔覺得上網同人爭辯就係retarded囉)
我好同意"傷殘奧運會既勝利者依然係殘廢"呢句說話
仲有d覺得第一個提出話搞呢樣活動既人係可憐佢地(負面果隻,正面叫同情)
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=454554
http://www.xanga.com/home.aspx?user=pugdog0308
mk女偷野日記
痴線...
高登人起底真係出名勁
第一個人post左出黎唔夠半個鐘
其他人已經起到條女叫咩名,住邊
下晝再上高登,見到個post已經有10頁
班友仔已經起晒同條女一齊做賊果几個fd既真名出黎
佢地諗住將個post"手動置頂"直至有報紙/八卦雜誌登件事出黎喎
我而家唔驚傳媒唔登佢,反而驚條女間學校學圓玄,出張通告大便化小小便化無
>>June 26, 2005 at 2:37:13 PM GMT+8
2005 年 6 月 24 日 星期五 【晴】
又打左好耐機
用 "佢係第几隻養既" 去命名
而家養到005
隻巨龍進化左做機械暴龍
點知隻野d能力完全冇加過,連人既lv都唔升 -o-
勁用長命魚谷隻野(4x條魚,佢一要食野就餵佢食長命魚),諗住練滿晒6樣能力值
點知19歲死左
load番之前個save,即刻帶佢上去攻無限山
食少左條魚,再行一層即刻自然死亡 = =
唯有一路用魚吊命
最後機械邪龍梗係輸響我d磁碟手上啦 XD
(其實響digimon world玩磁碟戰同某路人打贏kira既方法都冇乜分別o者...)
一日羅3個金牌
爆機,集齊所有卡,繁榮度100
最後隻機械暴龍打完裡次元就功成身退,享年19
聽日開始學日文~
>>June 25, 2005 at 2:44:30 PM GMT+8
2005 年 6 月 23 日 星期四 【晴】
尋晚先記得自己有本schedule
即刻mark晒已經有planned activity既咁多日落去
5點几(當然係am)比d雷聲同雨聲嘈醒左,勁耐都訓唔番 >__________________<
繼續玩數碼暴龍
第2隻到死為止既貢獻=繁榮度64->76 (打工業之城有好多招學,但熊仔去到一招都冇得學)
第3隻應該打得晒工業之城 @@
好彩既話用佢爆埋機
用S/L大法避開晒d敵人
打打下機諗起最舊果套數碼暴龍動畫
咁多套入面最好睇
我記得佢頭果唔知几多集都係圍住隻game個"file島"行架
班細路去過果几個地方響game入面都有得玩
工業之城(將d產品拆完又砌,砌完又拆 ),玩具街,雪地,貴族之館,無限之山几個地方
續集既02都ok
之後搵林峰唱主題曲果套就
"職業fans既偶像"唱歌果套睇都冇睇過 (續吹句子:我未睇就知唔好睇啦 )
ps既數碼暴龍rpg又係咁
第一隻game最好玩,之後越出越衰
唉,乜都係以前好(icac廣告果堆阿伯 )
飲茶
阿媽同劉太(想搵人幫佢個女補習果個)吹吹下水問我大學想讀咩
兩個都叫我讀醫
劉太就因為佢個仔几年前感冒菌入腦搞到而家仲係植物人
↑我記起o靚妹咁講過:「d醫生走去讀3,4年書出黎答我一句 "呢樣野醫學上暫時冇得解釋"」
媽就唔知點解,可能附和
讀醫要3科AL science,我有乜理由捨易取難唔讀pmaths呀?
我記得細個果陣阿爸見我maths掂就成日話做會計點好點好(其實9up)
↑grace:「accountant計數最叻咪都係加數」
之前同阿媽提番想幫劉太個女補習
媽同我話佢想搵個女仔
女仔真係做咩職業都著數d -o- (體力需求好大既工唔計)
返學校羅variety show既飛
坐print screen隔離
↑你地留意下周圍既野就明我呢句講乜架喇 :P
真係你周圍架咋
正常情況下就算睇緊我日記既阿豬阿狗(tvb字幕會寫做"張三李四")都可以響自己周圍搵到提示
細佬一放學返黎比左張佢學校今日派既通告我睇(因為我話佢知高登有人開果個post)
張通告逐樣指責解釋,仲話開個家長座談會(我打算去搞事,狂講"no photo no talk" XD)
校長請佢老婆做圖書館主任,唔駛教書:佢話教統局建議學校圖書館主任既工作唔包括教書喎
校長推薦兒子計劃:有3個教師負責揀學生,評定校長個仔響要求果几方面都好出色
個校長除左最尾簽個名之外冇份參與評審(我覺得有人刻意奉承)
教師為討好校長老婆規定學生響指定時間借書:
「培養學生閱讀習慣是教師的責任」 
答非所問啦,我覺得人地係講"有教師禁止學生在指定時間借書,以免增加校長妻子的工作負擔"
校長搵兩個仔教學校補習班:
話佢個大仔CE eng同UE都羅a,同埋當時有几個應徵者,校長個仔淨係教一段短時間(任佢up)
佢個細仔就完全冇教,「報導失實」
我覺得報紙同間學校雙方都講左d唔真實既野
其實以上d野本身完全唔關我事 XDDD
睇無間音樂
一個禮拜播左n次烈女...
好似出左好多個月喇喎?
「絕沒有必要呵你似歌姬」
gundam seed kira同athrun玩完一騎討之後
http://bbs.greedland.net/topic.php?topicId=530934&forumId=45&sortId=0&enterSortId=0&forumPage=1
http://shengsheng.comic.cn:8080/yoji75/INKVO(中文).mp3
「gundam seed中文版(國語)翻唱! 超厲害~超好聽~不聽你會後悔」
冇吹水,不死傳說同大陸版mellisa(鋼煉op1)完全唔係佢果皮
首歌又有野refer劇情喎,唔似某台夾硬話某唔識變身既少女係"百變"
re co:
個地圖左邊果舊脊椎骨...
上下左右箭咀有咩用唔駛講啦 @@
scale係越高既顯示範圍越細,景物越大(最低係成個地球既人造衛星照片)
double click地圖任何一點就會將果點移入field of vision既中心
我post出黎果頁既scale已經係最高果2,3格 :)
雖然話作者畫風係咁o者
似極都有個譜丫,點會耳口鼻完全一樣...-.-
>>June 24, 2005 at 6:17:08 PM GMT+8
2005 年 6 月 22 日 星期三 【晴】
今日睇創世記,睇到輯錄王菲d經典歌果隻碟既廣告
當然唔係第一次睇到啦
不過今日睇先至諗到d野
當年果d經典既歌出左過十年,到而家先整一隻"精選"
正如高達0079 (1979年既動畫)到而家仲繼續出有關既模型(咁梗係整得靚過當年既)
"一年戰爭歷史秘錄"之類既野
而家d歌手2,3個月就出一隻新碟,不過通常都係得2,3首新歌既"新曲+精選",勁呃錢
(呢個亦係好多人dl mp3唔買碟既理由之一)
等於gundam seed同gsd出左3x集動畫有3集完全係劇情回顧
仲未計佢勁用"角色記憶"既名義去c&p果d舊片所佔既時間
甚至連戰鬥畫面都翻用左n次(某路人砍奧布同連合d軍艦既動作一模一樣)
greedland有人post左strike freedom同infinite justice
一個13枝炮(諗起鋼煉個光頭准將 @@),一個12把光束劍
隻腦魔打到64繁榮度功成身退
http://maps.google.com/maps?ll=22.449188,114.166338&spn=0.010042,0.015385&t=k&hl=en
google地圖(左邊果舊vertibral column控制比例,較得越低顯示範圍越大)
大埔人搵下你屋企響邊?
地圖上面係北,下面係南
兩舊白色既長形物係火車站
http://tinypic.com/68snqc.jpg
紅圈係我屋企 :P
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=453141
睇完都唔知好笑定好驚
(有睇今日果集創世記2既人就知,d人討論既時間大約講到古天樂殺左2個人)
又木乃伊又李鄭屋古墓 =.=
re co:
尋日唔記得左回你 @@
係呀 總之我就懶得轉個天氣 XDDD
有得同佢講就好...
我爸係"對錯由我來判定"既野蠻人 -.-
唔係呀,seed(d)既人物耳口鼻同眼睛形狀都一樣架 @@
真係只可以從髮型,眼神同聲優判斷一個人係男定女 =.=
(都唔怪得kira同athrun兩個一人同cagali講一次「原來是女孩子」XD)
高登友 @@ 可能係啦
不過佢地好多響IT真係pro既人 @@
就係因為呢個世界太多"percentage低到屎咁"既野發生,冇理由個個都信佢係真
話唔定d教師都係知個學生係校長個仔先借機會擦校長鞋
我打豆豆最初仲有得一招扣佢2,3百
等佢用補助技加爆防禦就一招扣1 -.-
唔止機械邪龍,連鋼鐵悟空,鋼鐵獅子,銀色機械飛龍都有得自己養 @@
嘩你成長期打天下咁屈機 @@
你隻成長期應該淨係捉到d初期獸咋嘛?
斷估你唔會一隻成長期打贏暴龍 XD
果1 set 4本日文書每本有2隻cd :)
佢話一般中國人初學日文淨係依賴漢字 <-原來我已經"初學"左几年 XD
>>June 23, 2005 at 3:28:39 PM GMT+8
2005 年 6 月 21 日 星期二 【晴】
好耐之前高登友提起ps最舊果隻數碼暴龍game
到而家仲有人討論(一個post爆左之後有人開第二個繼續傾)
有人搵到個唔知咩"隱藏暴龍育成法"
話自己可以養到機械邪龍
我想試下
結果就dl番個模擬器黎慢慢玩喇 :P
初期隻加布獸練練下變左鑽地獸
就周圍走去打野,打到開始之街24繁榮度
打完火炎上去出面果座山
比我響山頂見到豆豆獸 !@#$%^&* (見到佢既prob=入99次見3次)
可遇不可求,寧願用磁碟戰都要越級挑戰屈贏佢
隻鑽地初期響山洞打番另一隻鑽地學唔到招(S/L左几十次 )
出黎打其他又打一隻格鬥系學一招喎 XD
用一隻成熟期玩到24繁榮度
最遠入埋霧之森林 @@
諗住用鑽地打屋出面果隻暴龍獸
點知行出間屋之前就比佢進化左做腦魔 =.=
腦魔冇其他勁招式,我隻鑽地就算能力值低d都可以容易d打贏丫
無奈下唯有打緊交都屈S/L <-冇下次 -.-
今日為止,"1年15日"開始之街既繁榮度30 XD
唔想用腦魔去加入果堆學唔到招既獸
遲d養豆豆入工業之城upgrade鋼鐵豆豆 @@
夠喇,講番我真人做左既野
去商務
我:「2張書券搞成咁樣仲用唔用得架?」
(果日我仆落d泥漿,洗走d泥既時候銀包入面d書券都濕晒,好彩冇爛)
收銀員:「你盡快今日用左佢啦」<-我知道點解搞成所以覺得好笑
買左一set教日文既書
http://www.honwingbookco.com/act02.htm
白痴
送d maths或者science既書就話多d人會有興趣o者(因為有咁好成績既人通常都係理科)
呢12本講大陸既垃圾
>>June 22, 2005 at 4:24:04 PM GMT+8
2005 年 6 月 20 日 星期一 【晴】
一日到黑無所事事
尋晚睇完創世記睇左成個鐘果套唔知咩音樂節目 :P
今日落咁大雨既...
堅持懶,唔轉呢篇diary個天氣
細佬打on9 game比人嗌佢熄機
我打緊diary
細佬又搵我做藉口,咩我未熄機佢訓唔到覺
有邊一晚佢熄左機等我丫?! 次次都係我熄左等佢「打埋呢鋪打埋呢鋪」
今晚又比人好帶挈,爸啪左個電力總掣 -.-"""
自己打牌打到2,3點返屋企唔夜
我唔駛返學11點几熄機就夜
14號post條iq題咁耐都唔記得左post答案
將成幅圖cut開無限個2*2正方形黎諗
每個2*2再梅花間竹咁各自打直同打橫切開兩半,變成全部都係1*2長方形
對方落左任何一格,你都落番同一個長方形入面既另一格
唔理你點樣打橫/打直連成5格
都一定有2格響同一個1*2長方形入面
所以你用呢招就一定截到對方
不過同時你自己都贏唔到咁解
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=452216
好一個教育界敗類
「父親推薦兒子計劃」
「間學校d學生好mk」
我細佬
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=452211
上次係大長今,今次係迪士尼
成日借勢上位既人又出招
但係睇埋呢個人講既野,我就覺得陳慧琳都唔係最差既選擇
(其實$380入場費既有錢人公園唔關我事 )
「雖然係借勢上位 但佢點都好選擇過容祖兒.....
起碼陳慧琳個名清白得黎個名夠響
迪士尼無理由搵個宜家仲o係中環出浴緊既女星黎唱主題曲呱」
「出浴 佢唱"他約我去友誼波"就差唔多」
↑唔駛同我講"某某人都係清白"之類既廢話
我最初都唔信果d核突傳聞
後來上網見到佢響一個音樂會入面既相先至信d傳聞係真
我見到佢響果d相入面既動作,真係冇辦法唔覺得佢係雞
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=452327
咁勁既...
re co:
greedland有人話seed既人物除左眼睛,頭髮顏色同髮型之外個個都一樣 = =
佢見到stellar睇錯以為cagali @@
高登友真係好professional架...
通常一有人問野,只要唔好比其他post推得太快"琴"左
就肯定有人比到準確,完整,正經既答案
(通常以外既,例如有人問點樣減低性慾,10個有9個都懶正經叫佢切)
不過我覺得有班友仔濫用左呢樣野
問一個地方點去就開post,明明九巴網同咁多香港地圖既網可以免費睇到
好多唔熟路既地方我都係自己上網查地圖至知點去架 -o-
聽日去買日文書
我覺得圓玄單野冇variables喎
個校長要狡辯就點都比佢兜到架啦
話班老師評審過覺得校長個仔課外活動表現突出
有人敢篤爆個校長咩?飯碗面前有几多個敢學陶淵明?
>>June 21, 2005 at 3:31:09 PM GMT+8
2005 年 6 月 19 日 星期日 【晴】
真三4羅埋粒活丹lv20
響屋企冇野做又成日上高登喇
2張書券擺左咁耐都唔知點用
有d衝動想買書自學日文
淨睇動畫真係學唔到几多
我下2個月又冇可能話定期去邊度上堂學
http://jasonhk.3web.cz/red.mp3
陳豪響心花放講錯野(應該真係播左出街,雖然我冇睇果段 :P)

>>June 20, 2005 at 3:25:43 PM GMT+8
2005 年 6 月 18 日 星期六 【晴】
gsd
搖x艦長:「分離第1引擎爆破,擬作被擊沉狀」
臨危不亂
luna:「好厲害 那種戰法 真嚇一跳」
based on 敵方一個可能會變既習慣去實行既戰法
yzak隊某雜兵:「對知名企業產品實行抵制運動嗎?」
反映社會現實?早排有班人成9日話抵制日貨喎
抑或知名企業=logos=bandai (d模型)?  
athrun某後宮想做d咩呢?
http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=451158
天水圍有人買一部國產電視機用左一年就爆左令屋企火燭
有人話:「愛國同胞買國貨」
哼 
http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=451179
大陸有條女比人撻左部手機,周圍冇人幫手捉賊
條女跪個賊,賊於心不忍就比番部手機人地
几千年前某9up王2號話「惻隱之心人皆有之」
可能果d大陸喱唔係人
或者話,賊仔仲有同情心過d食花生睇好戲既途人
再講好聽d囉:
「睇下,中國連個賊仔都咁有同情心呀」
http://pic.91.com/FreeImg/album/32/26/90182632/public/book_10004000004422/132000009793.jpg
05前半年動漫女角頭10名
第1個
2.stellar 3.cagali 4.luna 5,6唔識 7.偽女神 8.唔識
9.尋晚果集鋼煉,「在下雨天你是無能的」 10.綾波麗(以前長駐第1架 @@)
不過真係好過份...商業片10個有5個 =____________=
>>June 19, 2005 at 3:27:24 PM GMT+8
2005 年 6 月 17 日 星期五 【晴】
又破紀錄喇
1pm起身 XD
混帳!
我究竟做緊乜野…
拿出勇氣很難嗎?!
教會
今日好多新面孔 @@
睇鋼煉
媽:「11點入面果個話夜喇,自己2,3點返黎唔夜」

>>June 18, 2005 at 3:11:34 PM GMT+8
2005 年 6 月 16 日 星期四 【晴】
起左身成個鐘,阿媽打電話叫我送飯比細佬我都仲未刷牙 XDDD
所以今日淨係食左2餐
諗諗下
其實我一日食2定3餐都冇乜分別o者
相差既只係一個菠蘿包咁上下份量既野食咋嘛 :P
戰國basara 7月出
我搵個官方網睇剩番2個人物係乜水
有界損手指即死果個人
本多忠勝變左做機械人 果然好主意 =.=
有2個招式叫做 "機動型態" 同 "攻擊型態" ...
究竟係我個日曆有問題定係資優網個日曆有問題?
佢話18號公佈既野今日出左
不過早一日出result都係好既 @@
>>June 17, 2005 at 2:54:36 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|