|
2005 年 4 月 6 日 星期三 【晴】
econ份mock咪出得好囉
我夠膽講"relative to 其他科"
grace:「我地set題目要做到每一條都test你几個concept」
話晒三人智慧
phychembio果d得一個老師出既卷邊有得比...
amaths ^__________________^v
其實我響呢份卷既表現係點又有咩意義呢
^^
lunch
都唔算檢討既...
或者我本身就搞錯左檢討既定義唔係咁
起碼冇小我地果日有咩做得唔好
講左唔想學校出年再搞呢個assm至覺得講黎冇用 -.-"
是但啦,出年再有我身個體不適咪得囉
高登好多人已經出左黎做野
佢地話出去搵工d僱主淨係睇你兩張cert
記几多個缺點小過都唔關事,我就唔信身多十日體不適就會累你搵唔到份工
(有個唔知係咪吹水,話自己個底花晒但會考又勁高分,搞到學校唔知比唔比佢讀中六好)
我想講又覺得唔應該講(話晒老師面前丫大佬)
最後唔記得左講黎against assembly既point:
一山還有一山高
某程度上我覺得呢種assm係有show off既成分
假設你響某全港比賽羅左個亞軍
之後學校比一個assm你同班友仔講自己點樣廢寑忘餐堅毅不屈感到光榮係威係勢
你覺得冠軍果個呢d野會少得過你咩?
當你羅埋冠軍喇
全國賽既得獎者點丫?
比到最盡國際
你夠膽講世界上每一個合資格又冇參加到既人都比唔上你?
至此,我相信大家明白我對自己amaths份mock exam既感相
任何人比紀念冊我寫,只要有"專長"呢格我都寫同一句野:
越擅長越發覺自己的不足
leo好明顯又係響份marking屈我地機
白血球走出capillary個動作原來有個名 -.-"
尋日聽人講過,話第一屆屍衣既marking出現過
(如果果個人所言屬實,我想知佢點解會知有呢回事 =.=)
題目講條友lost the power of speech
腸話ability先可以係大腦
「咁power改ability啦」
一來態度馬虎,二來改題目就答案
派左mock卷到而家最唔gur呢樣野
賤到爆
要改唔該監緊考就話改啦
人地一係改答案,一係取消左果題
我夠可以話medulla爆左令條友死左冇晒說話能力啦,唔得呀?
要講清楚一樣野
我執著既唔係一題既答案,話晒mock
係佢既態度同處理手法
今日好多人跌左部手機落地下 = =
腸同賢響學校
我去剪頭髮途中
7張
你地估我今晚寫得完几多張丫拿?
放假搞掂左既我都未比番晒d人 @@
>>April 7, 2005 at 1:39:12 PM GMT+8
2005 年 4 月 5 日 星期二 【晴】
尋晚響張床度訓唔著冇野做
將一隻腳既腳爭插落另一隻腳既腳趾尾內側個凹位
你地試下就知會點 @@
派mock卷第一日
phy
隻眼blind spot太大冇左3分
同埋進進用一個round-off value計到個錯既答案所以mark我地錯
某甲:「xx(乙)曬到自己好勁咁(講d野誤導人令人以為就算佢咁勁都好擔心),原來o岩得果xx題
我都o岩得多過佢啦,廢柴」
我:「我xx喎,你(乙)xx咋?廢柴 」
f.4-5三張成績表,我中文既grade順次序係a b c
勁驚今次c唔到...
更加驚下次會順住落
又話讀本果度冇講明就唔駛抄原文直接elaborate就得既 -o-
係既,陳蕾士果題真係講明要引原文我冇引到自己抵死
論仁論君子真係唔合理喎...
佢几時有叫我要先講一次仁者既道德操守再答落去呀?
"就文中所述加以說明" 原來係 "引錄原文並作說明" 咁解 -.-
不過我臨尾一日至cram for exam
差唔多啦
賢:「嘩寫咁樣一句野就兩分(好多題答案都係咁)
淨係答呢d標準答案用兩個鐘梗係夠時間啦」
我:「邊有可能諗到d咁準確既答案呀?考生言之成理可酌量給分
我想知要點成理法至羅得足果4分,你又打句言之成理比我睇」
kfc:「我響你地張mc ans sheet度寫左你地o岩既題數」
即刻慘叫連連
我(細聲自言自語) :「寫埋落去你地就驚,咁唔好寫喇」
kfc scan左几個人d important error出黎比我地睇
bobby有份喎~ @@
「我見佢封面寫p.13都知有野架喇」
響佢比kfc貼堂果個位仲有個鉛筆寫既箭咀 XD
econ比佢陰d陰d咁扣
3,4分既explanation永遠都係差一個point - -
grace:「呢題小心又叻既同學會羅足4分,唔小心既3分,最尾寫漏個million」
我唔小心得1分喎... <-寫錯中間一個intermediate既答案
農曆年假我溫左2科
econ whole syl同埋bio bk3
混旦...衰埋晒呢d marking之罪
有人影相影得好過癮咁喎
「halo winnie~」

原來學校mock exam除左d卷出得深之外份marking scheme都嚴過公開試
又抄多4次姓名生日住址電話手提email照片etc
(係呀,照片都有得抄呀,有叫我寫而且佢果張有"照片"一欄既人全部都將會知我點填落去)
最多音符果張邊鬼個架? -.-
屍衣完左就冇藉口再推學琴
唔鬼寫呀
吹水o者
呢句吹架
↑我冇打多亦冇打少到字,明冇?
點解有几張叫人寫身高體重既?!
不過唔講唔覺,我都係見到至磅下重
我一直以為自己65 kg
點知balance reading得62 !@#$%^&*
讀書真係會令身體日削月割以趨於亡
吾聞之:
校外比賽得獎者assembly要講野d人
每一group要派一個代表聽日lunch time後半搵陳尚芸唔知做咩喎
冇講明係檢討會,不過講到好似係咁 - -
maths group冇去1st rehearsal兼冇上過台講野果個同我死出黎!
更壞既消息係
出年會再搞一個咁既assembly @@!
算囉
我想入imo training又唔係一定要經過imopsc呢條路
響資優果邊報名
re 朱:
問題係溫過d野隨時間忘記 = = <-某程度上我係靠屍衣幫我頂住唔駛返鄉下 :P
睇我econ份mock就知啦
5月19開始你會一路玩到想讀書掛? @@
>>April 11, 2005 at 12:44:21 PM GMT+8
2005 年 4 月 4 日 星期一 【晴】
爸著錯左對皮鞋返鄉下
佢話返到香港至發現
細佬硬以為對鞋係我既
爸就叫我搵濕布抹下鞋面
我試過著落去,明顯細過我隻腳少少
細佬仲堅持叫我抹果對鞋
我:「對鞋你既又唔係我既,做咩要我抹?」
細佬:「算囉,你著咋嘛又唔係我著」
我:「聽朝鬥早起身丫?」<-朝朝早返學我都早過佢 XDDD
greedland有得dl gsd op3 @@!
完全冇出現過女神塊面...
表示佢響之後既故事會冇咁重要?!?!
冒牌貨又有出喎  
搞錯呀...
athrun同runa企埋一齊暗示d咩?
op1有一幕shinn同kira格劍,op2冇左呢幕,op3又出番黎 XD
kira爆左seed但shinn冇
表示kira響之後既劇情要咁先夠shinn抽?!?!?!?! -o-
(前兩三集kira仲一槍射爆impulse隻手同埋把槍...)
http://oz.nthu.edu.tw/~u900820/phone.html
set做冇人聽電話時既錄音唔錯~ XDDD
http://forum.hkgolden.com/upload/050405184614-117845.jpg
http://forum.hkgolden.com/upload/050405194029-102221.jpg
http://forum.hkgolden.com/upload/05040520537-112994.jpg
http://forum.hkgolden.com/upload/05040520744-108512.jpg
http://forum.hkgolden.com/upload/05040520109-102221.jpg
http://forum.hkgolden.com/upload/050405201050-95211.jpg <-有粗口
http://forum.hkgolden.com/upload/05040520204-96685.jpg
http://forum.hkgolden.com/upload/050405202231-104611.jpg
一諗到如果有人舉几塊呢d日本狗相既牌黎示威遊行都覺得爽爆!
高登人  
個forum既topic響度,應該會一路越出越多呢d改圖
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=412661
>>April 5, 2005 at 2:39:51 PM GMT+8
2005 年 4 月 3 日 星期日 【晴】
上資優網搵到04中國西部數學奧林匹克既題目同solution
8條LQ (一開始就冇打算自己會識做任何一題所以即刻睇solution)
有一條連solution都睇唔明
我既級數果然差得太遠...
顛峰時期既maths已經比f.5讀果d刻板,機械式既maths同amaths荒廢晒
遲d果几堂thematic training我究竟跟唔跟得上呢?
屍衣仲有一個月倒
我而家都係唔好諗呢d兩三個月後既野
媽叫我去拎回鄉証
原本果張野寫住8號先有得羅
媽話睇下佢如果整好左可能有得羅
我諗:我可以話讀書唔得閒返鄉下,細佬唔得
個職員同我講:「你早一日7號黎都冇」
講起上黎又覺
我農曆年假開始溫書
所以呢排咁得閒成日打機 (唔係既,而家開始會逐科執下有d咩唔熟同做past paper架喇)
我溫書時班友仔打緊機
佢地溫書輪到我打機
re owl:
係我用一個唔公平既方法改自己做完果份卷o者
↑唔係點改,我又冇marking scheme...
真正marker理論上唔會咁改
http://www.1101.com/nintendo/band_bros/DS-demo.html
嘩超勁 @@!
雖然d音有少少唔準
http://forum.hkgolden.com/upload/050403214745-33010.JPG
http://tinypic.com/2kevwh
大宇掩眼法@獎門人 XD
>>April 6, 2005 at 10:05:50 AM GMT+8
2005 年 4 月 2 日 星期六 【晴】
bt好q慢
icq又收唔到野
都唔知發生咩事 -o-
下晝要出街
出門之前比佢開始dl gsd24
返黎搞掂左
頂...
個router有firewall既功能
個細佬當初懶醒以為個router d野好簡單就扔左本說明書
搞到我而家唔識較番開邊個port閂邊個port -.-"""
saviour so cheap...@@
用MA形態飛(理論上應該快過ms形態)
runa渣部直升機跟蹤佢都跟到
或者athrun冇警覺性,發現唔到比人跟蹤緊
↑咁已經好差啦,miriaria都識唔知做d咩保密athrun同kira見過面既事
女神既"頭髮壓縮術"
咁大揪頭髮點會紮得到咁細舊架...?!
速讀晒3本maths textbook之後做02maths
paper 1錯得超精彩
67/99 XDDD
有得解釋既 (其實講抵賴會準確d)
唔check卷
唔專心 <-電腦播住歌你話呢?
錯答案即刻成條零分,method o岩都唔理
同埋做之前有溫過書,diminishing return
statistics幅graph我當左x-axis係人數y-axis係成績 !@#$%^&*
聽日"係咁易"多一科先~ XD
>>April 4, 2005 at 1:26:35 AM GMT+8
2005 年 4 月 1 日 星期五 【晴】
去補習途中諗起有几個地方補完習要去
不過補完果陣又唔記得晒要去邊 = =
痴線...諗都冇諗過E=mc△T可以用響chem !@#$%^&*
係唔out syl果下得人驚 @@!!!
一落左電梯醒起要買本紀念冊上番去
行過恩主教諗起要計下行去王肇枝同沐恩既路程
去到王肇枝門口之前禁左隻錶去timer mode
點知行到返屋企都冇start過 =.=!
是但啦,應該同mst差唔多路程
min 10 mins,max 20 mins
原來由屋企去沐恩都要5分鐘(唔計等&搭 車立 ,盡量行得慢既話) @@
計埋等&搭 車立 ,7分鐘已經好保險
jk比左單新聞我睇
件事發生響2月,不過當事人好似係近期告人既
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=410530
用錢買個爵士頸銜番黎=因向英國政府捐獻而獲得 -.-
 
段新聞不斷響適當位置用"自稱"兩隻字真係好過癮 XDDD
http://www.titleregister.com/
呢個係英國比人買爵士名銜果個政府部門既網址
35英磅大約係5舊水港紙~
原來英國都興賣官鬻爵呢家野...
戰國無雙既"事典"講勁多當時當地響歷史上發生過既野
越睇越對果個時代有興趣
原來猴打"小牧長久手之戰"既兵員數目係德川家康(敵方)5倍
結果"兩軍打成平手" <-5倍兵馬同人打和,已經輸得好緊要啦
純打機絕對冇可能知道呢d野
正如三國無雙用曹操軍打赤壁之戰
你可以打到豬腳亮借唔到東風,龐統連環計失敗,黃蓋執行火計之前死左,再加敵方兵敗如山倒
本能寺之變仲型
織田信長叫明智光秀攻打唔知邊度
光秀出兵果陣話"敵人在本能寺(信長當時身處既地方)"
班士兵就真係戇居居聽佢講
信長起身聽到槍擊聲至知明智光秀作亂
羅起把弓諗住迎戰點知弓弦斷左
唯有改用洋槍
打到自己身負重傷
明智軍火燒本能寺,最後搵唔到信長條屍所以有人懷疑佢走甩左
其實日本仔寫既歷史書係好有懷疑既餘地
隨時可以同史實偏離勁遠
你睇中國八年抗戰,釣魚台主權果d野佢地點寫就知
 | You scored as Spanish. You should learn Spanish. It can be useful especially if you live in the United States.
Spanish | | 80% | Japanese | | 40% | English | | 40% | Latin | | 40% | French | | 27% | Arabic | | 20% | Chinese | | 20% |
What language should you learn? created with QuizFarm.com |
o下?!
中文排最尾?!
 | You scored as Summer. You are SUMMER. Life is to be -lived-.. dance, sing, and make merry. Adversity is simply something to overcome. You embrace life with both arms, not only because you love it, but to squeeze out of it all that you can.
Summer | | 60% | Winter | | 50% | Spring | | 45% | Fall | | 35% |
What Season Are You? created with QuizFarm.com |
>>April 2, 2005 at 4:18:08 PM GMT+8
2005 年 3 月 31 日 星期四 【晴】
2,3,4,5
total 4日
阿唔係,嚴格黎講係斷斷續續既大約3日(我14個鐘計一日)
用黎"係咁易"既話...
每科按standard time做一份past paper,分別3.5同2.5個鐘...
其實我連呢段時間多得滯定少得滯都唔知 = =
"剛鋒仁王尊"取得
一關打左37分鐘,殺27xx人 = =
如果殺得興起夠鐘都唔知真係欲哭無淚 XD
好彩我冇咁樣o者~
石川五右衛門原來本身係中國人 @@
睇過一段有關佢既古仔,都唔知係咪真有其事:
話說佢老豆係明朝一個官員,有次出使日本
過左好多年都冇返去中國
佢就去左日本搵
明智光秀收左佢做養子
後來光秀發動叛亂奪得天下
點知3日後兵敗,死響羽柴秀吉手上
過多一段日子,五右衛門知道自己老豆當年係比秀吉殺左
佢就決心要擾亂秀吉既國家,以報殺父(親父同義父)之仇
原來我maths同amaths既past paper存貨咁少 @@
maths得02 03有齊paper 1,2
paper 2又成大疊喎,94-98都唔知自己會唔會做晒 =.=
amaths 01 02 03
高登有人問其他人響學校比人記左几多缺點小過大過同衰咩事
有一單野係咁:
某miss插隊買飯,有人響人群入面起哄,「miss唔駛排隊呀?」
之後上上下堂比果個miss的出去記左小過
好彩mst冇d咁既老師o者...
http://acmilan.mousenet.hk/acp/attachments/BSdK_untitled.jpg
陶大宇超煩演技 =.=
http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=27085
原來愛德華玩人體煉成失敗係因為計錯數...XDDD
http://www.auntkuen.com/peace.swf
玩天下太平咯~?
http://hksan.net/forum/uploads/post-13-1066020900.jpg
http://hksan.net/forum/uploads/post-13-1066319364.gif
其實兩幅圖都係靜止架
http://tinypic.com/2b4hap
上堂訓覺既好辦法 XD
http://desktopstreet2.net/download/subsubcat.php?ID=anim&Sub_Sub_Cat_ID=jpanim
超大量動漫畫wallpaper @@
http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=27092
if NASA needs money...
http://img.photoxo.com//10000000/10000000/10007400/10007487/b/10007487_2005-4-1_75596.jpg
大長今果然製作認真,冇得彈
(提示:其中一個隻鞋)
http://news.sina.com.cn/comment/index.shtml
如果你反對日本成為聯合國安理會常任理事國,請在此簽名,謝謝
>>April 1, 2005 at 4:03:18 PM GMT+8
2005 年 3 月 30 日 星期三 【晴】
去送飯比細佬
比門口個校工截住,叫我拎家長教師會個牌出黎
「今次我有帶牌喇」<-其實唔知佢係上次果個校工
我仲未講完,「上次好似又係你喎」
原來真架?!
去埋新達買walkman
有部$48,不過我信唔過果個未聽過既大陸牌子
所以買左部貴$100既aiwa @@
之後響惠康買電芯
諗住都唔會成日用,買2粒電已經夠(部野用1粒)
逐隻牌子格價,決定買邊pack至記得部headset有2粒未用過既後備
好戇居...= =
或者咁諗:好彩我猶豫不決勁耐都未買
睇完英文既說明書睇中文
我都解錯左唔少野下喎 !@#$%^&*
"清麗天弓愛染"入手
用地獄完全做唔到佢d條件
但用難又變到超簡單喎 - -
要響某几個敵人走入某個地方之前殺晒佢地
趁佢message未出晒之前殺埋最後一個行過界既敵人 XDDD
清麗係形容用佢果個武將架? @@
雖然形容得o岩 ^^
以前2個月都唔會斷線一次
自從裝左個分線器
几日之前斷一次線今日又斷 -o-
冇錯係唔駛call個師傅上黎整
不過几日整一次都麻煩啦 -.-"
唔駛細佬有咩帶挈我喇
想"冇野連累到我"唔過份丫可?
>>March 31, 2005 at 3:38:21 PM GMT+8
2005 年 3 月 29 日 星期二 【晴】
本多忠勝同廳德有d類似
出招慢,不過範圍大同攻擊力強
game入面既戰國事典話佢"13歲入伍,生平參與57場戰役都冇受過傷既猛將"
我想問
佢57鋪點打法先?
諸葛亮響正史/三國演義都參與好多場戰彼都冇傷過
因為正常軍師都唔會響戰場上受傷,糯果d先會
如果全身上下包到密晒先肯上戰場或者匿埋一二角暗箭傷人,佢又唔應該受傷
真係次次渣住把近攻兵器(刀劍槍戈戟斧錘etc)身先士卒既話
我好佩服佢
虛空24層輸比伊達政宗
奈落21層打唔贏自己
jeff講得o岩
要打無限城30層一定要用前田慶次 =.=
原來猛將傳4個新人物全任務完成會有多20萬石高 @@!
"知行獲得"果度我剩番成長限界突破未買
睇黎唔開新武將屈錢都可以自動羅夠100萬 :P
把把lv6都要"自軍無人敗走" =.=
都係玩阿國傳執左個陣太鼓先玩其他 @@
一日搞掂一個人既全mission
果然趕唔切放完假之前搞掂
今日至覺自己有少少過份...
遲左d係嘛?
考完mock都冇10日
科科都響mock之前溫過一次
咁短時間內再讀一次都冇乜用
用得番winmx ^___________^v
>>March 30, 2005 at 3:11:04 PM GMT+8
2005 年 3 月 28 日 星期一 【晴】
羽柴秀吉全任務完成+lv5取得!
第2件衫係孫悟空 =.=
(西遊記定係龍珠既孫悟空哩?提示:根據史實,織田信長見佢塊面似馬騮就叫佢做"猴")
猴真係屈機...
招c4儲氣時間超短又打晒全方位
我打咁耐都未試過比人破招
即係無論單挑群毆,我用死果招就冇問題~
arthur kho好鍾意比野我地背左作文用 =.=
有份notes列左勁多常犯錯別字出黎 (我覺得佢係對住有關書籍大抄特抄 @@)
話好多字連中學教師都錯
如果d老師真係好似佢講咁水皮
我寫佢話o岩既野咪反而扣分?! -o-
切合左佢自己作果篇文既一句: "真幣驅逐假幣"
淨係睇錯果堆,我勁多都覺得冇問題 !@#$%^&*
睇番正寫又知原來自己本身都o岩,係比錯果個我會睇唔出o者
即係我proofreading唔掂 = =
無端端背左一段
「咦,個女仔秀外慧中喎,即係話佢靚囉」
↑我可唔可以話唔覺架? <-有影射成份,唔駛懷疑,我根本就有心玩野 XDDD
拎"忍裝束"真係夠晒麻煩 -.-
某攻城戰3樓(如果1樓簡單好多,可以即刻save/load)有6隻武將
有一隻(random決定係邊隻)負責守門不過冇任何野話你知
殺晒唔關事果5隻再殺剩番果隻會出現貴重品
煩在響3樓,即係每次失敗都要重新打一次1,2樓
就黎買到"最強武器難度低下"嚕 ^____________^
原來砒霜有美顏作用
今日至知 @@!
http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=25594
有一大段講左慈(三國時代一個道士喎)既文章
幫劉表宴客果段係咪中國版既五餅二魚? @@
>>March 29, 2005 at 4:55:11 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|