|
2005 年 2 月 5 日 星期六 【晴】
尋日loklok:「聽日得閒就再黎啦」
所以我今日去左聽主日學
傳賢hold~
gsd
athrun失準喎...
乜用唔同機打同一條友既表現可以咁大分別既?!
佢都係用渣古好過用saviour =.=
睇個預告,似乎下一集又冇仗打
都出左好多集純文戲架喇 @@
爸同我話年三十返鄉下
我:「果日下晝要補習喎」
爸:「你去到几點呀?」
我:「6點几至返屋企」
爸:「咁返黎再去囉」
細佬:「得叮,咁阿哥你有咁晏得咁晏至返黎」
呢招舊年試過啦,駛細佬教? XD
我細個有一年下晝出發返鄉下
12am先到,仲要再等佢慢慢煮好先有野食
而家我大個左咁多仲會咁蠢聽佢講?
現實d講句:
香港是但一個親友包封利是比我都大封過大陸果班親戚既加埋
我知大陸price level低,但係d錢拎返黎香港駛就應該用香港既real value計
好丫,親戚唔應該講錢要講心:
我對鄉下同大陸d親戚完全冇任何感情,返去齋坐齋企,留響屋企溫多兩課書好過
甚至我sports day請假都可以話唔關大陸果個鄉下事
因為我對鄉下既定義係"一個人到童年完結為止,大部份時間居住既地區"
based on this definition
用回鄉探親4隻字請2日事假既人真係有"回鄉"
只不過有冇探親我就唔知喇 <-我估自己係果兩日冇探親果批囉 XD
阿媽整年糕
by 會考生既common sense
我當然會諗起"店鋪"篇文 (不過我唔記得晒d課文,淨係記得個意)
媽話大陸煤氣貴,所以冇人煮年糕個個走去買
香港有自己煮年糕既家庭反而多過大陸
好想自己學下煮~ ^^"
http://www.hauman.org/
maths CE 出貓衫喎~
維園年宵攤位有售,不過我唔鬼記得個攤位number =.=
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=379872
好多鮮為人知既野~ @@
>>February 6, 2005 at 3:38:16 PM GMT+8
2005 年 2 月 4 日 星期五 【晴】
補習補左個几鐘淨係計d mole數
好似教得10頁到...=.=
臨尾alan cheng幫徐迅同k k wong宣傳
「我問佢,人地又教句構又咩syntax喎,你冇教呢d既?
佢話自己個班有晒,果d句構學冇用」
擺到明插緊arthur kho -.-
聽人話徐迅先廢喎...
我申唔申請自修室入場券好呢?
見到媽同佢一個fd
「你個仔呀?成個後生仔咁既?」
唔似後生仔唔通似阿伯咩? =.=
團契
用隻大咀鳥公仔做輪盤抽人揀詩歌唱 @@
今次冇講聖經
淨係loklok講佢呢几日諗到同信仰有關既野
我都唔知自己對9up既定義係點,總之我覺得今日loklok講果d唔算囉
我果次assembly上台講既野就絕對係!
因為我地或多或少都要跟下d老師諗定既台詞
爸:「吳家爵,過黎,有野問你」
呼呼喝喝咁
有野問人係咁既語氣 -.-
比我係細佬就詐聽唔到算喇 -.-"""
>>February 8, 2005 at 2:33:08 PM GMT+8
2005 年 2 月 3 日 星期四 【晴】
尋日頭痛到晏晝定放學就冇野
今日到夜晚都仲有 >______________<
通識教育=9up教育
bio test超爆難
relation between DNA,gene,chromosomes
即刻嚇窒左 =.=
再黎多題,"explain how DNA controls metabolism of cells" =___________=
我都係算吧啦~
bobby都係一次amaths滿分都冇 @@
禮同鄭向然幫n條友買飯
行去tuck shop隔離倒辣油落林堅誠果盒
行樓梯差唔多到5樓
我:「你淨係羅住佢果盒我諗佢會懷疑,你羅埋自己果盒啦」
林堅誠食到一半大嗌
我:「睇落都冇乜野o者~」
鄭向然:「有野架,佢食得出」
我:「糟塌食物...」
鄭向然:「我地落d咩林堅誠都會照食既」
嘩頂...= =
派左一堆idiom既notes
白痴,101個
睬佢都有味啦
想我背晒d字同意思咩?!
chem易到爆~
冇晒果d擺到明out syl用黎扣你分既野
janet叫賢幫手去hall搬野
賢唔得閒
janet問我
賢:「我同佢都唔得閒」
佢提醒左我今日佢上黎燒遊戲王既碟 @@
不過賢放左學又唔係真係黎 =.=
好似田徑定唔知乜野
臨出課室,janet又搵我一次
「miss chan會好辛苦...」
聽janet把聲好似辛苦果個係佢咁 @@
「見你咁可憐...」
唉算,我認輸,無惻隱之心非人也,我去
嘿,咁樣果然唔代表d咩…
細佬個同學又黎打機
仲有得飲有得食 -.-"
都ok啦,一趕就肯走
不過以後我都會繼續見一次趕一次 XD
16日假期點用好呢?
阿唔係,點用係唔駛講架喇
要諗既只係溫邊几科,每科溫几多日
http://www.commutercars.com/images/gallery/pebbleBeach/pebble01.jpg
部車好小巧玲瓏哩~ @@
http://leeyoungae.her.jp/Japan_zeroboard/data/daejanggum/burner.jpg
原來當時全世界的科技都唔夠韓國人勁 XD
http://lthung.net/supply/logo/0001.gif
個控制台畫面好正...@@
http://www.hkram.com/attachments/j5UY_0apF_12_10924.jpg
個小朋友唔夠高用洗手盆,唯有...
http://up-to-u.com/dbc/attachments/gJ9O_17032.jpg
排隊等住被殺~ XDDD
>>February 4, 2005 at 4:37:50 PM GMT+8
2005 年 2 月 2 日 星期三 【晴】
又試一日作兩篇文...=.=
尋日唔記得講~
leo話14號返黎比我地問書
ceci:「阿sir你情人節冇街去呀?」
講得好 XDDD
今日leo比左佢mobile no.我地
即刻一堆人問佢咩台 @@
「唔好得閒無事send d恭喜發財比我呀」
就係咁,我send左句"恭喜發財呀leo sir"比佢 XD
黃馬巧萍:「班長呢?我叫你小息落黎搵我,要我而家上黎請你咁高竇?」@@
作文
2選1
我揀左議論文
賢:「等你作完我反駁你d野,一拍埋兩篇野黎睇,你果篇輸晒」
喂咪咁狗好喎...- -
進進:「好多同學請左假sports day果兩日返鄉下
如果你地真係返大陸既話要小心身體喇,睇報紙話廣東省腦膜炎流行」
"真係"兩隻字勁比人小 @@
我:「我鄉下唔響廣東省」:P
派左份04CE paper @@
肥庭:「leo sir打比我...」
嘩leo睇得起佢喎~
用左3個月先知部手機係響邊度入電話繩...
仲要開埋個電芯蓋
真係夠晒陰濕 = =
肥庭:「我用左半年至知條電話繩入落呢度」
佢果部係響下面入,提醒左我 @@
chem係咪教晒書架喇...?
劉國田齋答人問題
冇past paper比我地做 (可能佢知好多人都唔駛佢派 XD)
其他科科都有
re 提子:
而家我地都有好多科教晒書架喇
會考生考果年係冇新年冇復活節架喇
有冇端午節就睇邊年,05年冇 @@
妖...我明喇
原來d學校長假期日日補課就係要比d老師呢几個禮拜唔駛做野淨係比野你地做 -.-"
>>February 4, 2005 at 12:28:55 PM GMT+8
2005 年 2 月 1 日 星期二 【晴】
個頭 好痛 >____________________<
到下晝先好番d
仲有,兩隻手掙一伸直就痛...
kooby:「要我考完會考睇番sports day餅帶我冇所謂呀
如果而家日日放學睇几粒鐘我實寫家長信囉
少隻A你點賠比我呀?」
 
kfc用excel demonstrate integration
講真,我唔多鍾意做果d跟住題目指示 "咁樣咁樣入data落電腦搵答案" 既數
肥庭同粉腸有野問leo <-我肯定佢地係全班最早舉手!
點知比人後發先至
問左超過一堂之後leo先得閒過黎 (仲要再比人攔途截劫一次 -o-)
leo又行開左,肥庭粉腸要勁大聲嗌:「阿sir!」
都唔係第一次架喇,上次几條友鬥快舉手肥庭第4
等快過佢果3 group人問到落堂
肥庭連原本想問d咩都唔記得左
leo:「我諗你地有野唔明都問晒架啦」
粉腸:「邊問得到你呀?」
我見佢每堂都有大半時間企定響某個位置解答少數人既問題...
朱話其實佢地問得唔多,係leo長氣9up好多同問題irrelevant既野
可能leo自己都唔留意啦
嘩好彩冇意讀AL bio既我暫時都冇乜野要問leo o者...
唔好有,如果有就實訓得 =.=
英文堂突然間唔知咩事勁咳 !@#$%^&*
group discussion
見代課走過黎即刻講几句
佢走左即刻停口 XD
哦~
我明架喇
一方面話"一男一女唔一定係咩"一方面亂up野
http://manhk.org/bbs/attachments/CtHt_38_1333.jpg
嘩掂喎 @@
re owl:
同意呀,睇精華至少好過去果度o徒十几粒鐘 ^^
其實我覺得播帶有樣野唔公平
冇請假既人都可以好似我舊年咁走去小食部吹水等放學
一樣冇"以觀眾身份"參與過兩日既活動
對我黎講返唔返只係有同冇o徒時間既分別
>>February 2, 2005 at 2:59:38 PM GMT+8
2005 年 1 月 31 日 星期一 【晴】
進進:「中五係你地最緊要既一年,所以你地農曆新年唔好去咁多親戚屋企拜年喇」
sports day同讀書無關,更加可免則免
我記得進進舊年講過几次「中四係你地最緊要既一年」架 @@
佢話大學將CE同AL睇到一樣咁緊要,f.4又係大半個CE syllabus丫嘛
睇econ教育電視 @@
套片都係壓縮晒textbook d野廿分鐘講一個chapter(都好似冇)咋嘛...=.=
有人話肥西放假之前都唔會返黎
佢今日真係冇返
個代課問起肥西上個禮拜有冇交代落要做d咩
區永恆:「she was alive last week」XDDD
叫我地做mce
d人話肥西冇叫我地帶
"dont tell lies,otherwise your nose will become long"
好爛 =_____________=
將廿米高台跳水睇左廿五米搞到後面錯晒
仲有唔知點解佢畫5個interval我會當左10個黎計 !@#$%^&*
assembly
響課室執緊野落去
高軒(同bobby講?) :「記得帶擦膠呀,如果唔係好似上次咁玩得一鋪」
笑死我...XDDD
賢今日唱詩把聲好得意 @@
winnie:「好悶呀」*n
又係黃馬巧萍做司儀 -.-"
個visualizer show左几隻字,佢逐個讀晒出黎
其中一個字我唔識既,不過我估呢d 9up王一定會讀錯囉
其中一個校友話佢讀大學果陣成日走堂
最尾十几日個教授專登講到明"你返埋呢几日出席率果10分可能仲有得猛番"
佢都唔理,繼續曠課
黃馬巧萍:「比你再黎過你會唔會咁做?」
「會」
黃馬即刻黑面
講得好!!!
3次校友9up會終於完晒喇~ ^____________^
之前兩次應該羅半日病假啦
我睇足晒3場真係咩都蝕晒比佢 -o-
黎亮話佢班有條友請病假搏睇餅帶 @@
>>February 8, 2005 at 2:28:04 PM GMT+8
2005 年 1 月 31 日 星期一 【晴】
睇左兩隻macross7 vcd
巴沙拿d歌終於對敵人有少少用喇 @@
我唔知佢做咩係都唔肯開槍殺人囉
敵軍果d係黎侵略既外星人,打退一次第日又返黎
我突然間覺得訓導今年會好醒,識得check聲稱返鄉下既學生有冇昆水 (可能佢地不嬲都有)
所以13-16號(我張事假紙話返鄉下果几日)大家唔好打電話去我屋企
要call我都用icq/email/打去手提
多謝合作~
媽:「你即係要我地(佢同阿爸)幫你呃老師?!」
冇計啦,我星期二補習學校唔比丫嘛
thx...
「你係溫書至好呀,唔好請兩日假黎打機」
ok
re 朱:
多謝關心~ ^__________^
好番好多喇~
至少個頭冇尋日咁重,我諗退左燒
都話果日辛苦個樣係扮咯 @@
咁多人企到咁密,我是但咳兩聲都大檸樂,咪戴口罩囉
>>January 31, 2005 at 4:23:45 PM GMT+8
2005 年 1 月 29 日 星期六 【晴】
尋晚出去食飯,睇唔到水壺無間道既結局
今朝bt左落黎睇 :P
睇醫生
探熱,101度
完全唔覺自己發燒囉 !@#$%^&*
咳水+喉糖+6隻藥丸 = =
仲要有d 6個鐘食一次有d 4個鐘 =.=
係喎,有人間接提醒左我
原來sports day果兩日時間有"溫書"呢個alternative use (雖然我未必用響呢方面 :P)
更加有理據支持我請假!
參賽者/社職員/啦啦隊/helper,我全部都唔係
我實在唔知道點解要返去
亦唔知道對我黎講有乜野會無聊得過sports day
講還講
其實我羅事假既excuse有一個好大既漏洞
我成日都覺得高登有d post係好有意思,值得睇下,甚至引起人反思
至少好過學校成日搵番黎9up果d博士主教牧師校友
之前見過人打几千字講警察有咩辛苦,唔開心,執法困難 (我又咁得閒睇晒 :P)
佢話警察響條路裝左影汽車超速既相機要話比人知
我之前唔知有d咁既規定,一睇到即刻勁唔gur
知有相機仲超速,唔係白痴就係夠疆
兩個國家打緊仗點會話比人知自己布左d伏兵響邊度丫?
(唔好同我講有二五仔或者另有計謀呢d exceptional cases)
高登有個某甲講佢一件親身經歷出黎:
某甲個同事某乙成日借d意叫甲做埋佢本來要跟既文件,功就乙領晒
一日,乙唔聲唔聲擺左份文件響甲台頭,貼左張post it叫佢follow
甲條氣唔順,扔左份文件落碎紙機
差唔多夠鐘交貨果陣乙問甲搞掂未,甲話擺台面d野全部都係等住碎既
「唔係你跟開架咩?几時pass左比我架?」乙成隻死狗咁走左
我覺得甲做得好好!
乙果種人真係唔教訓下唔得
如果唔係幫慣左人地食過番尋味第日次次都搵你都咪話唔甘
不過有條友話佢咁樣贏左面子輸左人際關係,小心乙響上司面前抹黑甲
其實人際關係要靠咁樣黎維持都好悲哀...
真係人善被人欺
有人問邊個試過出貓
有人答"默書試過,考試測驗一定唔會"
我即時諗起兩個4字成語形容佢,一個係"不拘小節"(通常默書唔計分,計都計好少)
另一個唔記得左,淨記得第4個字係"節"
意思大約係話響大事上堅持道德/原則/氣節咁上下
有冇人知道可以話我知? @@
仲有人話佢英文默書唔合格要留堂補默,再唔合格默到合格先准走
我一開始諗到間學校嚴,虐待學生
諗深一層,老師辛苦
再深一層,係老師整條咁既規矩害死自己
豹(網友)個diary
話佢d fd個個都知佢電腦勁,一有需要即刻call佢
幫完手唔該前唔該後
第二日同佢仲係坐得咁遠
有少少覺得同病相憐,但諗真d而家都冇几多人係咁對我啦
睇掌門人
鬥講鬧人既說話
「唔係嘛,咁鬼易,撞車啦你,xxx」
好明顯佢原本想講x街,又知唔出得街所以講撞車 XDDD
http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=23087
古惑仔同大學生既唯一分別在於:
一個唔識講英文一個識 XDDD
http://btplus.org/discuz/viewthread.php?tid=132456&extra=page%3D2
畫功超勁...
唔講都唔知d咁靚既景係畫出黎
forward from jeff
>>January 31, 2005 at 3:38:20 AM GMT+8
2005 年 1 月 28 日 星期五 【晴】
3點几紮醒,嘔左一鑊 >_________<
搭的士返學校10分鐘
我最佳狀態果陣跑返去都係一樣時間o者...@@
超邪囉,之前話今日要詐病結果就真係病左唔駛扮 !@#$%^&*
我覺得唔可以吹自己諗定黎請sports day事假既理由
如果唔係成真就大檸樂...
我病左係真,但今日響學校辛苦個樣就假既
如果我今日冇返,d死人訓導星期二就會叫我睇今日餅帶
加上佢地唔gur補習社同幫襯既學生,一定要我睇完帶先放我去補習
即係為左唔睇餅帶,寧願辛苦都要返學睇呢個咁既bullshit典禮
學校真係夠晒人道喇
一於就住呢個point煲大件事,send intramail to the whole mst
目的:
1.逼訓導廢除缺席要睇帶呢個規定(冇乜可能)
2.爭取補習事假
都唔知星期二果班校友會鳩up到几耐
走左要睇帶,唔走驚趕唔切
封intramail可以講埋呢樣野
如果星期二之前send,我驚訓導星期二放學留低我照肺
而且我都仲未知星期二可以點做
所以都係睇下可唔可以和平解決先
唔得先寫信
錢煒易今日有返
我:「你驚睇果餅帶所以返黎?」
「點可以咁講野架,有冇餅帶我都會返」
純記述對話,不加插主觀評論
bobby:「你有咩方法可以整到自己想病就病既?!」
shit!
多謝大家咁關心我
解釋一下我尋日果句 "唔知應該話自己蠢定係賤"
早几日進進叫彤保密某件事
我企響側邊聽到,唔知洩漏出黎有咩後果既情況下就打落diary,又同其他人講
尋日winnie同我講一件事,叫我唔好話比其他人知,否則進進會好難做
呢次同我個人利益有關
winnie又點醒左洩漏既後果,所以我學精左,識保密
so,saying sorry to jeff...
情非得已
新達英皇再上一層電梯既地方見到棟mst building原來有校徽同寫左個校名 @@!
響mst讀左咁耐書我都唔知,我真係失敗 /__________\
alan cheng問我今日係咪要返學
我講左單野出黎
「唔怪得你間學校咁多人轉去沙田果班啦,我諗你今日唔會見到你d同學」@@
somehow
i think alan cheng is one of the rare tutorial teachers having both good teaching skills and good hearts
佢問左個問題
「你地冇講出黎o者,我feel到你地心裡面已經答左我架喇」
婆婆生日,所以夜晚出去食飯
唔知我病左既時候胃口會縮左几多呢?
>>January 29, 2005 at 10:25:00 AM GMT+8
2005 年 1 月 27 日 星期四 【晴】
感恩崇拜+小聖堂
簡單而言,今日既主要節目得咁多:
聽人鳩up,聽詩歌,唱詩歌,同埋集體祈禱
一返到學校見到mrs lam幫緊手set個祭壇響荷花池
tmd...-.-"
that means 我搵佢講聽日補習請假既野佢都唔得閒理我
我明既,邊間學校會gur補習社丫?
咁做法咪可以對抗學生補習,同時用權力保飯碗囉
time rate既教學質素(related with working incentive)點鬥得過basic salary+commission丫
唔信訓導講得出一個sound reason
同黎亮傾聽日點算
原來佢轉左班 -o-
不過廿几人去補習,邊有一班咁多空位?
拉登:「話紅白二事囉,不過佢實會問你家長有冇件咁既事」
我:「唔想講白喎...紅唔係不嬲都晚飯架咩?」
黎亮:「有流水席架嘛」
我連流水席係咩黎都唔知 !@#$%^&*
同進進講左d支持補習事假既point
「你同我講冇用,我都係奉命行事」
事後覺得佢都几慘...
其實佢唔係d咁狗既老師,我怪錯左佢
(如果我星期六係補phy就唔敢同進進請假,過唔到良心果關)
係咪玩野呀?
d節目一個眾坐一個眾立輪住既?! =.=
我:「唔係驚佢餅帶我今日先唔會返」
↑希望大家唔好誤會個"驚"字點解,我既意思係知有後果先至返學
ck:「我聽日要請假今日先返黎咋嘛」
我:「要捉你去照肺喎」
ck:「照肺咪照肺囉,睇帶就寫封家長信去,我未夠18歲家長監護人唔同意」
私底下講几大聲都冇用,應該同訓導講
(唔係串嘴/諷刺,我真係覺得有必要講)
滅絕蕭太:「總括黎講,我呢几十年響莫壽增既日子都係開心既多過唔開心」
我唔信佢身為開國功臣夠膽講相反 =.=
進進做老師代表送野比學校
佢送左隻cd-rom
「體積細但容量大」
唱詩,要眾立
我:「其實坐低係咪冇人知架?」
區永恆:「係呀」
我:「坐低咯」
區永恆:「咁又唔好」
之前冇留意到李偉玲企響台上面
好彩我真係淆佢o者 @@
返課室
bobby:「你係咪真係搵林盧麗峰呀?我諗佢接待緊d嘉賓唔得閒喎」
唉算
學校係鍾意玩雙重標準
老師飯碗緊要過我地學業
我吹班訓導唔漲
有時濫用權力都可以做一d好事
我都唔知應該話自己蠢定係賤格
又學到d人生道理喇~
唔好問我,我有必要保密件事
terry講得好:「佢(蔡榮)真係膚淺,一男一女就係咩架喇咩?」
好得閒所以出沙田,諗住用左d商務書券佢
都撞到好多人喎 @@
brella
terry,阿飛
ceci,朱斤
結果搵唔夠$100既書所以一本都冇買到 = =
死喇...
我唔係講笑,而家手腳真係有少少發冷同打冷震 >_________<
之前驚進進履行唔到諾言
我有諗過星期六請病假之後咁樣同訓導講:
我交事假紙比黃sir果陣都係話想早退,從來冇講過要請全日假
佢都應承左29號會簽比我走,點知真係病左我都冇法架
睇怕聽日我交封信可以釘多張醫生紙 ><
我響校務處羅定既病假紙寫左理由係"發燒,嘔吐"
聽朝至少中一樣,放心
alice搞錯左d野o者
我肯定自己有當場話本書廢,聽唔到你既事
http://www.backyardartillery.com/machinegun/darkbg1b.jpg
http://www.backyardartillery.com/machinegun/barrels_b.jpg
支槍好似好堅(硬)咁喎~ XD
http://www.akzone2.com/upload/photo/2004/05/70137.jpg
呢d至係真正既皮影戲呀...
整到好似兩條友背對背坐響地下咁 @@
http://pkevin.net/non-cgi/usr/12/12_12831.jpg
個警察都算唔好彩~
http://202.85.140.123/skops/homepage/Y3590575/999.GIF
http://202.85.140.123/skops/homepage/Y3590575/H.GIF
女神同haro @@
畫得超勁...
>>January 31, 2005 at 7:59:27 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|