|
2003 年 10 月 16 日 星期四 【晴】
我依家好開心呀~~~同d同學都相處得好好.雖然未到融埋一齊既階段~
我再介紹下啦.....不過我身為b班人,同b班都熟d~
.......有好好笑既iris,我同佢成日笑到碌地~佢有句名言係"未搭返<3>"哈哈哈哈哈,仲有呀~佢成日打我主意架~成日迫我入toilet~都因一件事而起~我地講緊一個人,咁佢describe個個人既頭髮長度,咁o岩佢展示於我身上既個個人頭髮長度=我胸部度,咁我就話佢咸濕勒~跟住佢就話,其實我留意左你好耐架勒.....so由呢次開始...佢成日向我表示.......
........仲有好得意,又成日成為我地既取笑對象既小湯湯~不過佢同a班既熟d~佢既名言係"圖書(館->普通話音",仲有呀,咁我地去lab啦~咁個screen上面有miss本書......咁我就同阿湯講......扮緊張咁講,"哇..你睇下(個時miss隻手響個screen上出現,而我隻手又響screen前moving緊),,阿湯就以為我隻手上左screen度,佢問我"點解我唔得既(個時佢學緊我將隻手響screen前fing下fing下)
跟住我就笑佢勒~我話隻 手miss架,唔係我架....哈哈哈哈哈........................also~佢ANS 10隻手係有100隻手指~
........再來就係sarah啦.....佢都幾搞笑,都ok多野講,但文靜d~有時都幾惡架~
........仲有phyllis,雖然佢少同我一齊去lunch,但我倆響icq都幾多野talk~上堂都好好玩架~不過我倆成日互相串串烘..........
.........翠兒班長,好幫得我地手架~佢好文靜架~但好似成日late咁喎~
.........winnie,佢個樣好得意~但唔好俾佢個樣呃到呀~佢講野都好粗魯架~佢都好醒架,like打排球~
..........冰冰,phoebe,gigi,蕉佢地幾隻野都好搞笑~不過無咁熟~但佢地好易相處~
...........idy,個樣靜.唔算多野講,不過都好搞笑~
...........青青,仲搞笑,咁o岩我join既activities,佢都有join~佢玩開outdoor~咁我就可以向佢學野勒~佢好玩得,好搞笑~好彩撩到佢,否則以為佢唔合群~有好多人都唔太熟佢~呵呵呵~佢咁o岩live響小成成上面架~咁我得閒可以搵下佢lu~仲有小湯湯響西灣河~
........而同d男同學都未好熟架~如果熟d既,就係a班既蘇文康同學勒~佢同我一樣姓蘇架~佢同我都係christian~本來我地only響icq talk架咋~亦唔知佢咩原因,add左我.......之後我地就talk勒~依家響sch都會talk一兩句架~呵呵呵~~~我地搞activities時,佢話可以help喎~果然好同學~~佢都顛顛地,傻傻地架~哈哈哈哈~~~~小心d佢好......
我地plan緊好多班activities~希望佢地多多捧場~第一炮,一齊去puzza hut~第二炮,bbq~之後小湯湯提議riding bicycle~phyllis提議去大尾督bbq啦~因佢個度"葉"既野食好好味~仲有,因我地有個kit同學,佢live in 長洲架~我地有可能入去搵佢帶我地去玩~
........iris成日都話,我地要搞返掂d人緣,咁我地搞既activities就多d人去勒~呵呵呵呵
>>October 17, 2003 at 2:43:25 PM GMT+8
2003 年 10 月 11 日 星期六 【晴】
11th-12th....因我要做義工,所以我去左macau~呵呵呵呵呵........
好玩,好累~大家夜晚都無咩點玩,好早sleep左~因d行程太緊湊勒~
.........首先~佢地安排左一個上午,可能未入得酒店,我地就去左遊覽下......佢地去既地方,我都中六個時去過lu~不過,好似當中有d安排不妥當,我指個d導遊與一些要俾錢參觀地方既負責人~我地呢日就去左buy手信~又下雨,好麻煩.......我個妹妹polly又因行動不便,大家又buy得太多野,好狼狽.其中一個負責人lara就過左黎help我地勒~終於去酒店勒~不過搞一陣又要去join酒店內既activities~此時個天好左,無rain~我地午餐去左eat 小飛象~我對葡國野都係麻麻~
.........酒店有得玩...空中飛人,攀石,射箭......跟住我地就去左食dinner~polly射箭得不錯~個教練都建議她入射箭group~dinner後,又有activties~不過係indoor...畫衫+outdoor....跳舞~polly又因行動不便,我地亦早早上返房間~
.........第二日,0900 hv breakfast~之後又stay響酒店玩,有水上大戰,獨木舟(響泳池play,個度有2 swimming pool,又可以play魔術,拋絲巾,轉碟等.....之後我地收拾好一切,去hv lunch勒~之後有位好細個既小朋友表演,係我地既camper=有cancer既小朋友,佢表演piano~似乎佢既級數都好高~但好細個~勁~......
...........之後我地再去最後一個目的地~觀光塔~我地可以玩響61st floor既外圍行啦,稱skywalk x or 響有圍野既地方行,稱skywalk(好似,我都唔太sure),因裝備不夠~我地都等左好耐~我係玩左前者~之後我地事不容遲,落左去玩d剌激野~本來有個響約3樓度行搖搖下既or only得一條繩既路~我唔知個d叫咩~之後我都鼓起左勇氣玩左一個約3樓高......再滑過去對面既網度~都幾剌激,個人叫我自己跳,我叫佢推我~~~我就大叫勒~~~哈哈哈~~~好爽呀~~~好好玩~~~我覺得我突破左自己~~~yeah~自從上次玩完海盜船後,都唔敢玩d咩剌激野lu~不過上次好勇既polly....今次竟感不適~~
...........我會暈船浪,so我一定會食暈浪丸~哈哈哈~~~中環個harbor really好窄,so d波浪好波濤洶湧,搖得相當厲害~之後我地各自back home~
..........今次我對macau既感覺好好,好似響hk咁~但好累~因我要help polly拎埋d野~不過佢唔舒服~無計~仲有呀~我好似同d campanion熟左d啦~campanion=呢間機構既義工~即=我~好開心~因我feel到有d歸屬感~不過佢地really大我好多~哈哈哈~~~take care靜雯既nicole姐姐...好後生,但都有34~oh......我really好似一個little girl咁~,下次我都係主動d~~~hehehehehhe~~~雖然未知佢地叫咩名~
>>October 14, 2003 at 4:34:00 PM GMT+8
2003 年 10 月 9 日 星期四 【晴】
呵呵呵呵...............今日好忙~我放1530,但因1730要in pc=peer councellor朋輩輔導員~
so,我去左library等下~順便見識`下ive既library~~~都無咩野啦~無過當然好似無公共圖書館咁好~
亦因我要去交manhanttan張id credit card form~順便陪埋sarah行去葵芳~
點知....個間渣打only 櫃員機~so我搞唔到~咁我停左一個地方,想問下where有~
咁就俾我見到一個好搞笑既同學,佢係a班既朱俊峰leslie同學~佢上堂一定要talk,否則會sleep~
我初時以為佢係好懶散既人~點知佢中七架~真係唔似~
咁由於佢亦都太悶既關係,佢陪左我去搵,佢仲同我講,佢yesterday無返家~之後我彈開左~
佢話:我臭咩???我唔講你地都唔知勒~~~~我話:咁又係喎~~~~
...........仲有呀~當我打俾小欣問下佢where有渣打.....當我講:有個d機個d呀,佢就say:係櫃員機
我再講:無個d人呀....佢就say:係職員.......真係唔該晒佢~~~~~
............呀小欣竟向puppy個msg board話自己靚女....shit~仲想昆我去荃灣搵佢,因佢個邊有渣打~
哈哈哈哈~~~~我得閒都可以搵佢食lunch既~~~
>>October 14, 2003 at 3:19:23 PM GMT+8
2003 年 10 月 6 日 星期一 【晴】
to 77,
如果女山羊配獅子座既指數係59,男山羊對獅子座則是77.
女獅子配山羊座既指數是77,男獅子配山羊是59.
你自己亦可以去以下網址睇.......
http://skywonder.com/lovely_capricorn/index.htm
>>October 6, 2003 at 7:31:58 PM GMT+8
2003 年 10 月 6 日 星期一 【晴】
朱古力乜咁得閒黎留言呀~~~呵呵呵呵~~~sandy,好呀,得閒搵下我囉~~我得閒,又想搵下人"攝"下時,就打俾你啦~講下笑咋~好呀~~~你悶個時打俾我,睇下我得唔得閒~我怕你收左工,我都未放學喎~你幾點收工呀~77,你等一等先呀~~
........大家好~~~我頭先大約1900訓啦~依家先起身沖涼~hehehehehe~~~~因種種原因,我成日同左負成成係咁往causeway bay跑~不過大家又無咩野做咁bor~哈哈哈哈哈哈~~~
........9月30日,最後一日返工,boss既秘書過左黎,佢同我講,以後我有大假或想返part time,如果呢度有位,佢都歡迎我返黎喎~哈哈哈哈~~~仲同我講,反正都出左糧,叫我走添喎~~~~呵呵呵~~~我費事啦,我係一個有責任感既人黎架嘛......(有時)..之後阿成就過左黎搵我,因佢10月1日生日嘛,我話左同佢慶祝先,因佢可能會出去蒲架嘛~不過我最尾都10點走左,因so man係咁叫我走~~~哈哈哈哈~~佢成日當我差唔多收工個時趕我走架~因佢都知無咩野做,咁準時走都無謂~但我又費究太過份,早5 min走啦~個日都因太夜,我地去左就近個日金太郎食dinner,其實之前我已同我d同事食左勒,因租舖俾我地個個找換店boss請我地食飯嘛~所以我食左少少野咋,我倆就一齊返左我家......
........呢幾日都陪左小成成去睇字典機,因佢study個科都幾多生字,d字都幾pro架~我剛剛又響it buy左件遮遮長袖衫~呵呵呵~~唔知我幾時有得申請it 張credit card呢????不過我申請唔到manhattan張credit card,好唔開心~小成成生日都無去蒲,因佢太累,又多瘡瘡......又無錢~佢今日考車勒~加油呀~
>>October 6, 2003 at 6:35:19 PM GMT+8
2003 年 9 月 30 日 星期二 【晴】
..........從他,看見了主耶穌
........「這個四月,家裡要天天插滿靚花...」送別摰兒,是這樣的依依難捨念念不忘。
母親歷歷細說走過來艱難的路,不由觸動落淚:「知道他已回到天父家可我仍會哭啊!」
然傷痛底下,沉澱著的,畢竟是心靈深處的平靜安穩。
........「他的生命是短暫,但豐富、精彩、美麗呀!上帝要醫好他多容易,可是你看他在病痛中歷練出來的生命素質多令人嚮往?作為基督徒父母,對兒女的期盼,豈不正是讓他的生命能榮耀上帝、能祝福身邊認識他的人...」
........這個生命,正盪起了一聲聲的迴響...
........昨晚收到你的電話後,整晚都在想你。雖然活了一把年紀,但從未想過會從一個我所認識我所愛的少年人口中聽到滿有信心的一段談話。以前聽錄音帶、看書、聽見證等,曾經聽過類似的內容,但好像是和自己距離很遠很遠。今次卻有震撼的扎心,聽電話時你那溫柔但帶有能力的聲音,覺得好像主耶穌親自溫柔地向我說話,當時沒有眼淚,祇有盼望。我感受到你所信靠的是那又真又活的 神,今生的平安喜樂和永生的盼望與福分,都在你的聲音中感受得到...
.............................................................................................................................——在澳洲的鯪魚叔叔
在你身上,看到你對 神的信心,及從 神而來的平安。今天,你給我這個正在尋找 神的人,指到了一扇可以開啟的門。多謝你,我要好好向你學習。
.........................................................................................................................................——媽媽的同事
掛念你,擁抱你,將殘的身體內在卻如天使一般的心靈。很感謝你到來畫室探望我,帶給我一份直接、真摯的問候,和「美麗」的回憶。
........望到的,不僅是蘊藏真正生命力的頌頌,慈仁、信靠的雙親...還有天父臨在的柔光。這份光至今仍溫暖著我,我彷彿有種「足夠」的感覺,在您生命的反照下,對於自己的內在有更深的,來自對比的認知...也有著隨之而來更深的接納和提昇。
........我深信——許多愛你的人都捨不得你,但您幫助了我們靈性的深度——我私下甚至流淚的確信,您離開後,仍然是我們的祝福,無論日子還長還短,您柔實的生命如顏彩已繪出了屬於你自己美麗的作品。
..............................................................................................................................——圖畫老師喜蓮姐姐
在您的患病、痛苦中,我看不見咒詛、驚嚇、不安...反之,我看見的是祝福、鎮定與平安。望著您那堅定、信靠的雙眼,流露出和平、穩妥的光芒。我明白,我醒悟,主已經把「恐懼」從您心中除去,並種下「喜樂」與「盼望」。
........謝謝您!頌頌,是您那份對主「堅定」的信靠順服,叫我們可以一瞥天堂的實在與可靠!您對死亡的無懼、對生命的熱愛與熱誠,對天家的冀盼與信心,叫我,也叫許多、許多的人,對生命有了很深、很深的醒悟。謝謝您!
..............................................................................................................................................——學蕙姨姨
然而我們哭,也是出於一份激動與讚嘆——是一個只有十三歲的孩子,可以勇敢面對死亡、無懼疾病煎熬,甚至能夠幽默地讓病痛與自己共存,可以無恨無怨...
........頌頌,謝謝您啟迪了我,讓不明白的死亡並不那麼可怕,或許最可怕是我們白白浪費了生命,以致空手見主面。
........再見了,我們可以不用太悲傷,因為有一天我們可以在天家再會,我也盼望我的兩個孩子也可以有一天能和你在天堂打籃球。
(P.S.頌頌曾邀請兩個孩子將來可以和他在天堂打籃球)
..............................................................................................................................................——潔心姨姨
為你獻上感恩
........你知道天父的同在,你知道自己會往哪裡去,所以你沒有半點懼怕。然舅父為你感謝天父,因為天父實在愛你,讓你所經歷的是珍貴現所擁有的,而不是憂慮所失去的,這個實在比起一些人,他們一生追求名名利利,但卻不會為身邊所擁有的而滿足,內心只充滿著愁煩和空虛...
.........我期待著你的畫冊出版,對於我是很大意義。因為舅父會用你所畫的畫冊去安慰那些與你同受苦難的人。
......................................................................................................................................................——舅父
癌魔纏身無露藥 遺愛人間証主恩
父母劬勞未報親 含淚告別悼頌兒
情繫今生小創作 上主垂愛慰寸心
......................................................................................................................................................——姑媽
他沒有後悔來到這個世界,他走了也沒有遺憾。他在病榻的兩年,無論在家中、在醫院,每次探望他,他總給人一份十分安祥,彷彿裡面有甚麼叫他擁有一份與別不同的安全感。從他身上,我看到一個不平凡的生命。這少年人安然接受所經歷的巨變,用樂觀積極的態度面對死亡,欣然地迎接歸回天父的事實。一起參與安息禮拜的安排,一切都準備妥當——鼓勵哥哥讀書,告訴主日學的同學,他在天堂為他們物色足球場,好等他們來一起打球。臨終前的日子,他還是喜歡享受母親或姑母為他精心泡製的食物。他享受生命熱愛生命,不曾糟蹋、不曾放棄,縱使是在無數手術和化療的日子...
.....................................................................................................................................................——姑姐
文章載自2000年4月23日《談天說道》—人物專訪
>>October 1, 2003 at 5:33:03 AM GMT+8
2003 年 9 月 30 日 星期二 【晴】
文:符碧珊
............十四歲還不到的暐頌,因醫治腦癌受過一次X光刀切割手術、兩次開腦手術、二十次化療、三十次電療——身子受夠了病痛的磨折,最後豁達一句:「既然癌細胞不肯走,唯有我走囉,叫癌細胞失業!」 於是平和從容的向親友逐一道別:「天堂見!」又叫未信的快信耶穌:「我上到天堂留定間屋給你!」 衰殘的軀體困不住裡面的生命,就這樣牽著耶穌的手穿越死蔭幽谷,走進「會給我驚喜呢」的永恆家鄉,教我們恍然復活節的真正意義。
........望著弟弟緩緩的呼出好長的一口氣,然後止住了呼吸。哥哥出奇平靜,輕輕步出房門,告訴媽媽告訴爸爸:「頌頌走了...」
.......有份哽咽的感動,是的是多麼多麼的不捨,然而這樣子的離去,豈非正如弟弟所願?
.......「我希望在家裡睡著的時候見主面、也別再有辛苦...」
.......天父都聽了都答應了。還有甚麼遺憾呢?
.......哥哥更會得這樣說:「天父給了我們一樣好珍貴的禮物,就是弟弟呀,只是這禮物太珍貴了,想來還是交回天父手裡保管比較好。」
.......頌頌,張暐頌,生于一九八六年四月廿一日,終于二零零零年四月二日。
.......看見癌細胞已由孩子的腦部擴散到脊骨且不斷肆虐,陪著一起作戰兩年的醫生也不禁眼角泛淚:「頌頌你有甚麼未了的心願?」
........因沉默內向而受媽媽鼓勵藉學畫伸展觸覺的頌頌,最願意與人分享的就是那些畫作了,醫生多想為這孩子做點事,很快找來專幫助癌病兒童實現夢想的「願望成真」,將頌頌五歲到十三歲經他自己篩選的作品印成畫冊,送給所有愛護他的人。
........畫冊序言,是《信耶穌真好》。
........有一段寫著:「小時候返教會是因為爸爸媽媽信耶穌,到我患病之後,信耶穌則是我的選擇。因為相信耶穌愛我,相信死後有永生,病榻上的日子仍是開心的。痛苦的時候我會禱告,而 神亦賜我勇氣,堅強地承受。如果不是心中有 神,我多半會整日哭泣,沒精打采,沒胃口享受食物的美味。爸爸笑我說話像大人,其實這是我的真實體驗。
.......我的心願就是借這畫冊,告訴每一個愛顧我的人:我捨不得你們,盼望你們活得開心、堅強!」
.......耶穌怎樣愛他讓他活得開心堅強呢?是當他每次找不到新地方抽血,會邊拼命祈禱邊忍痛讓人一下一下的試著抽,噢!終於抽到了感謝主!
.......是每次吃東西時切切祈禱求主別讓它嘔出來,咦!果然沒再嘔了,是痛楚由後頸項侵蝕到脊骨,祈禱過後呀!真的舒服多了。
.......是當口腔潰爛得一層層黏膜甩甩離離,身體要大量水份但喝一口水如刀割的裂痛,終於摟著媽媽哭著不要醫了,媽媽自己也撐不住了,要身邊的遠方的親友和教會的弟兄姊妹一起支持,祈禱祈禱祈禱...
.......甚麼時候最倚靠耶穌?孩子的一句話盛滿滄桑:「失望的時候。」然而信心忍耐的功課正這樣一字一淚學回來。
.......剛發現腦癌時曾接受開腦手術,奇蹟地渡過危險期,頌頌堅信天父一定會醫好自己,兩年來任日子如何艱難仍不離不棄,是以當知道自己的病確實不會好了,那經過嚴峻考驗的信心倚靠,卻早已去到我們血肉之軀不能理解的層次。
.....「如果天父在九八年那次接我回天家,我就來不及準備了,也學不到這許多事情,現在真的準備好了。」
.......還揀了會帶走的兩隻啤啤熊,會問媽媽你怎樣處理我的骨灰?啊!別將我擺在甕裡,最好可以撒落花圃種花。
.......人間世路的最後一個月,是安然在家與親人共渡每個珍貴的時刻。
.......等哥哥放學回來,陪著聊一會兒,你摸摸我,我看看你的也覺好開心。有次坐在爸爸的肚子上看電視,暖洋洋的軟綿綿的呀!原來這個地方最舒服。媽媽閒時給他清潔口腔,抹抹耳朵,也懂得伸著姆指說多愜意。
.......又快快樂樂吃以前媽媽不許吃的薯條炸雞翼,喝各種充滿創意的混和果汁,根本辨不清甚麼味道了,依然歡歡喜喜的享受。
........仍免不了嘔得一塌糊塗,總不忘滿臉歉意的說不好意思麻煩你了,幫他拿取便壺這麼小事,也一迭聲的謝謝謝謝,乖得令人感到心酸心疼。
........天天都有人來探望他,人生閱歷很深很多的叔叔姨姨也不知該怎樣措詞安慰:「頌頌,有時天父的心意是我們不明白的...」
.......「對呀,就像天堂的事現在不明白,不然到時怎會有驚喜呢?」
.........主日學的同學聽說原來天堂別有風光,也原諒了天父:「本來我好嬲天父帶走我媽媽,現在不會嬲了。」
........從裡面流露出來的生命是這樣觸動人心:「上帝與你同在呢,教我怎樣跟你一樣有能力這麼安靜。」
........頌頌的秘訣很簡單:「你倚靠上帝就成了。」
........於是哪怕死亡天天向他招手,他卻天天微笑的叫天父早晨耶穌早晨...
>>October 1, 2003 at 5:26:32 AM GMT+8
2003 年 9 月 28 日 星期日 【晴】
大家好~~~又係我勒~~不過呢度除左我之外,都無咩其他人啦~~~呵呵呵
多謝sandy&一個無名氏--77黎度留言俾我~77呀~我later先ans你啦~~~我呢排都好忙呀~~唔好意思
..............sandy呀~我近排都無咩野呀~返學都ok啦~d人都幾正常既~都唔太騎呢~不過d時間真係好趕呀,雖然只係返幾日,都好快就會有test & exam~我好在分左2 sem,無咁辛苦~有d中四,五都有,但係英文,都差d catch up唔到,仲有呀,佢d syllbus同ce 都有d唔同架~有d我都未見過~不過可能依家我又要返工,so好似無咩時間咁,不過我都係捱到9月30日~~~其實只係仲有一日要返工咋~因今日我day off嘛~哈哈哈哈~~~點解我咁早仲未出門口???咪因為我今日返1330~哈哈哈哈哈~~好彩依家d返學時間唔係我預期咁辛苦咋~初頭d人同我講要返一至五,仲要返到17:30~嚇死我,好彩我剩係得一日係返到1730架jei~
............我唔記得話俾大家知,我響迎新日個時已識到阿katie勒~,不過唔好彩,佢1a,我1b~不過好多時間我地2班都一齊既~所以都無咩野.佢同我一樣都係al~不過佢唔記得報考英文~~~真係呀~~~佢都好似疊埋心水study呢科lu~~~我今個sem有5科,分別係Financial Information Analysis,Principles of Management,Accounting Principles& Practice 1----呢3科係要考試既~仲有Business English Communication,Computing & Information Technology~係唔駛考試既~
..........我既新同學仔有班長-翠兒+iris~sarah,佢依家成日同我一齊lunch既,phyllis=ling,katie,winnie,呀湯,angel比較熟都係呢幾個~都係同d女仔玩多d~~呵呵呵呵~~~~
我要食野,之後返學勒~bye~~~對呀,我依家返學既時間=路程,全程要40min度啦~都幾快~仲有呀,我有一個同學仔竟住係小成成home上面喎~~~~~
>>September 29, 2003 at 3:21:32 AM GMT+8
2003 年 9 月 27 日 星期六 【晴】
呢排really好hot~~~~
9月18日~因buy d野有d問題,so又拎左去換~又去左wan chai buy野~今日又做左facial勒~今日又同
.................小成成出喎~~~~
9月19日~無野做呀呢日~返工囉~
9月20日~becky佢地班舊同學出黎gathering,但因我之前已date左 camp quality既人have dinner,
...............so無去join佢地~好開人呀~小成成送左件milo t-shirt俾我呀~我又去左佢home同佢family睇
................返以前拍落既video~小成成好得意呀~~~但幾年之後就好樣衰(即1996年)~仲有呀,佢成日
...............俾佢brother恰~好搞笑~~哈哈哈哈~~~又成日嘟咀,又喊~個時無人信佢,因佢阿哥好醒,搞
...............佢就走架勒~仲有呀,好貪食架~佢老豆成日話小成成搞搞震,佢老豆like阿哥多d~so唔太
...............like小成成架~好like小成成呀~~~~可愛~佢parents都好搞笑架~
9月21日~無野做~
9月22日~我day off,亦係1st day返學~今日就已經教書勒~不過1230就放學lu~d同學都幾nice~今日
................有人黎裝pccw既modem,因我用一人一寬頻既plan~同我妹share,so要換modem~之後出左causeway bay join小成成~~~近排唔知做咩,同佢出多左好多街~
9月23日~今日開始返夜lu~1230-2130~
9月24日~我依家every wednesday都唔駛sch~哈哈哈哈哈~~~仲以為日日都要返添~我地依家呢科
...............會分2個sem~每個sem都study5科~有d仲唔駛考試添~好free咁~不過咁都好,我可以有時
...............間study al~好慘呀~依家改左time table~我要返1400-2300~~~tired死我~今日又因有d誤會
...............搞到我0830就返左office~唉...都好既,補返我之前late左2 hr~因我走唔到堂~
9月25日~今日day off~補返7月個日假~今日放1730~~~
9月26日~好tired~隻眼都撐唔大~返夜really好唔慣~~~~好辛苦~仲要到2300~
9月27日~本來今日camp quality有function~但因我同個妹妹都好tired~so齊齊唔去~我又要返工呢~好開心呀~阿成學完車,幫我響muji buy完note book就過黎陪我返工~直到放工~佢仲上左我home~睇返佢d球賽~因佢賭波~我公司提早出左糧俾我呀~~~好開心~~~hehehehe~~~雖然好累~~~
>>September 28, 2003 at 5:49:45 PM GMT+8
2003 年 9 月 27 日 星期六 【晴】
哈哈哈哈~~~大家好~~~但我打返之前d日記先~~~無計啦~我太忙~
9月9日~其實呢d係我教會個姊妹----詩茵生日呀~~~哈哈哈~~不過我無打俾佢~唔知佢點呢?
9月10日~因為小成成之前無去到柴灣交返d毅進既成績,so佢第一及第二遴選都無份~so佢就
................響剩餘學額既階段find sch~morrison sch既hd building survey有好多位,加上個miss勁sell,
................so,阿成就交左form勒~不過其間都成日走黎走去,又要返成"s home拎返d文件~好彩今日
................day off可以陪到阿成咋~今日又sing左k~不過唔太暢快~
.......................至於cillia就搵左2-yr hd accountancy in chai wan~幾好呀~~不過由於sandy及vicky俾人點既關係佢地報唔到~就自修勒~cillia仲因派唔到位而心情低落~唉.....佢就成日都好緊張,考oral前都會喊定先~正一傻妹黎架~
9月11日~今日係農曆8月15喎~~~中秋節又唔知大家去左邊呢????我就放左工之後同阿成去左cayseway bay行~之後就去左sai wan ho同佢d家人have dinner勒~~之後上左阿成家一陣就走lu~今年mid autumn festival,好似差左d野咁~~~記得上年係同fanny佢地去左維園玩......大家都好開心架~
9月12日~出左太多日街,就響home休息勒~仲做埋facial~遲左做添呀~~~
9月13日~都死左響home~daniel會出現於stephen響now.com播既<最好世界變>喎~呵呵呵
9月14日~終於執房勒~因會送書檯黎~
9月15日~今日係ive既迎新日~由0930-1230~呢間野都幾多function架喎~初時仲以為無咩野玩,都有
................o camp架~不過halloween時先有~我好想做搞手,但因要考al,so如果考唔到先stay響度做
................啦~我想玩青年獎勵計劃AYP,朋輩訓練pc training---有助我做social worker架~仲有DIY,佢
...............地教我地整野,都幾好,第時可教d小朋友~仲有好多,不過d時間撞既,join唔到~仲有得學玩
...............war game架~又有...musco group,drama group............
........................今日又突然送table~本來聽日既,等我要急急腳執埋佢~今日day off~
9月16日~今日係我同事so man's birth~~~呵呵呵呵
9月17日~今日又day off,因補返中秋既紅假~今日就去左灣仔個度報自修~同阿成去既中途,同佢
................urgue~佢掉低我,我咪自己去囉~之後我返左家sleep~佢又打黎叫我出去,咪出去囉~去左
................times square既jc shop buy左一個clock,好得意架~要吹氣架~阿成就話我捨得用錢響呢d
...............度~但buy clothes就唔捨得~哈哈哈哈哈哈~~~又去左IKEA buy light & mirror~之後同昇&
...............christy食dinner~有時都覺得佢倆好煩~唉.........
>>September 28, 2003 at 5:27:39 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|