寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2004 年 3 月 11 日 星期四 【清涼】

<<<你才吃了一口,就知道那是個壞蘋果,這時你會堅忍不拔地繼續吃,還是會毫不考慮地把它扔進垃圾桶裡?

有人故意傷害了你,你是容忍自己繼續留在那種破裂的情緒裡,還是立刻把那個心存不良的傢伙踢出你的朋友名單?

小心,繼續吃那個壞蘋果,可能會吃出一條蟲;繼續把那個人當朋友,可能會使你後來的人生消化不良。

一個壞蘋果不能傷害你,但你若是堅持把它塞進你的腸胃裡,就是對不起自己。
而丟棄一個壞朋友就像丟棄一個壞蘋果,對你的健康來說,是一種必須。>>>

今朝,菁菁起左身同我游早水~我地由8:30-9:15~我就游左7個來回~菁菁就去左大池~哈哈哈~~暫以7個來回為目標~要快d練氣先得勒~好差呀~~同埋唔想個池咁多人~因菁菁要見michelle一面,我地就以turbo既腳步行返sch....熱到死~~不過過到去,都未開始~itaa test,唉......唔好提勒,仲差d連累菁菁添呀~~好彩都叫佢改返~slim,slim,slim~~~michelle個隻mcmug寓意我減肥成功~因個隻mcmug都響度做緊運動~

今日同翠怡share左個lunch~哈哈哈...佢好似黎多左一碟,搞到我地好飽~hehehe.....去左葵涌廣場既三仟碗,又送多左一粒高力豆沙~yeah.....之後唔知發咩神經,去陪菁菁覆診~都係睇下佢對腳有無好d,都無咩大礙~因要過去交eng功課,搵唔到mandy tam,落到去,就見023開返門~大佛同牛奶出左黎~牛奶好凍咁bor,著褸,有病~佢今日又wear左件白色波衫,但因為佢面部火山爆發,都.....大佛今日著t-shirt,都幾好呀~~~因我今日都係wear白色既衫(bros product,馬仔,michelle又話like呢個牌子..oh...唔准follow我呀~哈哈哈哈~~),牛奶就話好襯....翠怡都wear白色,所以係同我地一樣咁襯~~之後佢話"著白色衫係咪會肥d架".........撩交打~~

仲有呀,我地入到024,牛奶又問阿欣,winnie,秋佢地同一個問題~我打佢,佢即刻遮住個胸,好明顯佢成日俾人襲擊個度啦~我都唔會打佢個度啦,打佢個頭咋嘛~於是我話佢火山爆發,之後我就即刻匿起翠怡後面,點知......翠怡唔幫我,話遮唔到我.......嗚嗚嗚......#_#....天啊~為什麼??阿欣話隻馬仔得意~呵~~個人得意著咩都得意d既~阿欣話唔係我呀~~~哈哈~近排成日讚自己添.....

我放左d料俾阿欣佢地~~呵呵呵呵~~~希望佢地考得好d啦~又hei左一陣,mandy仔又整左cake cake返黎~之後因趕時間,又要返分校拎返書包,又要麻煩phyllis佢地幫我由room263拎返本書及d notes俾我~哈哈哈~~locker倨鎖有d問題,條匙有問題定個鎖呢?今日angel唔見左條匙,就要剪鎖勒~oh....真慘~去到mtr station,見到connie+bf...傻婆又走堂~不過上account聽佢講野,不如自己問返人~

oh...phyllis聽日一早就要去精英camp,用意志堅持呀~你得架~我唔想響monday見到一個呆呆既phyllis~之後我去搵阿成,菁菁就返sch~不過今日既感覺唔太好~好累呀....好唔想拍拖呀~我依家唔內疚架勒,因我又唔係無時間陪佢,而係大家都淡左,我又累~唉.....

尋日有一樣野,講極俾johnny聽,佢都唔明,我,菁菁,大佛都同一時間咁"接"左一聲~之後大家一齊大爆笑~二家姐生日快樂~~13/3~

>>March 12, 2004 at 5:01:23 PM GMT+8


2004 年 3 月 10 日 星期三 【酷熱】

<<<親愛的,你為何愁眉深鎖?一定是你心裡囤積了太多的心事。

可是你不應該把你的心當成一座堆滿廢物的儲藏室,你不應該把悲傷的舊冰箱、絕望的吸塵器
和哀愁的三腳椅一古腦兒地硬塞在這座儲藏室裡。你的心容量有限,當你把全部的廢物都放進來之後,就沒有多餘的空間可以接納其他的東西了。

趁著打掃你家裡的儲藏室時,一併打開你心裡那座儲藏室吧。丟掉再也不能栽花種草的破盆子,丟掉再也不會發光的破檯燈,丟掉再也無法上身的破衣服,丟掉所有再也於你無益的沉重其他……。然後,你將會發現,真的輕鬆多了。>>>

熱到爆呀today~~收到michelle買既mcdull餐具~呵呵呵.....多謝晒~~今日又late左上普通話堂,菁菁打俾我問我響where上,咁我見佢都差唔多到,而我又未行到返sch,就等埋佢~我地break個時又落左去搵michelle,michelle送左史力奇筆筆+電話繩俾phyllis...不過...(秘密),phyllis好開心呀~~~呵呵呵~唔知做咩,我同菁菁又響023傻左.....我地睇呀michelle佢地響個日take既photo sticker~唔知做咩啦,可能某人蠢,亦有可能係個人style,成日唔望鏡頭~呵呵呵呵.......睇完之後唔好打我呀,我無指明道姓,某人唔好對號入坐呀~牛奶又好似key上去咁.....塊面大到佢呀....

個日michelle打俾我倆都無人聽,以為我地有咩事,其實.....因菁菁校左震機,feel唔到,而michelle打去我舊手提,我又無帶個個mobile出去,未搵唔到我囉~大家記住,我係轉左手提架~哈哈哈哈......

本來今日有pc屬會大食會,因好多人唔得閒,所以就cancelled~於是去左023....hei下~~聽左大佛既事發經過,都明白到個worry響邊~希望大佛搵到個盲點而去解決~

我地去左食tea,因michelle要去做facial,所以023好準時咁關門大吉~大家一齊去左吉野家,phyllis同大佛去左買kfc,而我就去左買一個cake~johnny就自己周圍食~細ryan,sandy,emily,ida就去左打機~many,alex,angel,pinky就走先~michelle就唔食野~牛奶,菁菁,carmen仔就食tea set~食完我地就坐埋一齊玩勒~今日大佛成日講埋一d我唔太明既用語,我估係一d三級既野囉~oh....唔好教壞純純的我及phyllis呀~我地響度take video,talk下咁,take下photo,玩下我部mobile~睇下video咁就1907,大ryan走,我地又走lu~

唔知做咩,講開捲"月利",咁牛奶好勁咁係咁捲,咁我就話勒:有人話:捲"月利"捲得多變化,又或者好勁,係代表........我無講落去,但菁菁get到囉~其實係"代表法式接吻時.....好純熟,令對方好有feeling及enjoy,總之好啦".....哈哈哈哈~~~牛奶爆左好多瘡.......佢地係咁影牛奶都唔成功,因佢成日將個頭撞向table,又搖黎搖去.....唔知佢個頭幾時甩~好多笑野....算吧~又有人追問我幾重~我有180lbs呀~唔好再嘈~

仲有呀,我終於think到個個地方係貝澳而唔係大澳~哈哈哈哈~~~不過我另有地方想帶佢地(1b)去~

>>March 12, 2004 at 3:09:14 PM GMT+8


2004 年 3 月 9 日 星期二 【晴】

<<<看電視的時候,你總是一個頻道切換另一個頻道。日常生活中,你也總是一個身分切換另一個身分。
面對不同的電視頻道,你收看。面對不同的角色身分,你扮演。

不同的頻道和身分,都只存在於當下片刻。專心去感覺當下片刻就好,而且懂得隨時隨地冷眼旁觀,態度不妨投入,心靈卻保持清冷。電視節目是虛構的,人生種種也非真非假。

看電視的樂趣在於想轉哪一個頻道,就轉哪一個頻道,而人生自在的祕訣,則在於每一個身分都可以收放自如。>>>

今日同左idy,菁菁去九龍公園swim~我遲到呀,哈哈哈哈~~~我地由0930開始游到1030咁就走lu~今日有小小進步,唔駛休息太耐都可以keep住swim~之後佢地上左黎我home,我煮麵俾佢地食呀,因我嚴重赤貧~不過d西蘭花煮得耐左~是但啦,又俾左d phots阿idy睇,又迫菁菁睇埋佢~~咁因為我要再整過d稿,都無咩時間俾idy教返我d account添~因果堂我miss左~菁菁有菁菁做野,idy有idy打機~不過我成日都唔俾菁菁食野,佢成日食,唔得架~idy真係靜,不過少d人佢就會講多d野~由於佢響屋企都唔可以太嘈,所以習慣成自然,做咩事都無聲既~

之後就返左sch rehearsal,雖然都差左少少,不過3月16日果日一定做得更好~今日收到michelle買俾我既mcmug,呵呵呵呵~~~好cute~愛死+surprise~雖然尋日都覺得有d野咁~~哈哈哈哈~~~唔知掛響邊好呢~心口>???

尋日,本來朝早去swim,但打俾菁菁叫佢起身之餘,佢撩左我night先swim~咁我就響中途折返~咁就keep on完成大佛個條手繩,而winnie個條就響monday送左俾佢lu~老豆問我做咩返去,咁我就同佢講件事...哈哈哈~不過都係無去,因有人扭計而我又被佢扭掂!!咁我地就走左tst行街,中途撞到michelle佢地,佢地個個都問我地"乜唔係swim咩"....哈哈哈,之後我地無join佢地行呀~~因我倆都好累~但行下行下,都行到11點幾~真係好累~之後坐低食左杯ice-cream~成個散晒,又talk一陣又走人~~

尋日聽左個訂人生大計既talk~佢個d steps都幾useful~但....我仲未肯俾時間呢份野~更何況,今年既目標已經訂左勒~係咪?但我又覺得呢個talk俾我既預期既唔合理想~感覺但未有心去窺探原因~幫phyllis貼poster而late左1/2 小時~翠怡都同我地一齊聽哦~

行行下街,收到phyllis求救既電話,原來,大佛唔開心~於是我就打俾大佛理解下個狀況,佢對我宣洩左少少之後,心情應該好了點吧~慢慢療傷吧~

monday,又返0830-1730~真係人都散,放左學即刻返home~今日中文堂既記者招待會都幾好,哈哈哈哈~~~幾好玩,正~呢個阿sir都真係唔錯,我傷風佢又借tissue俾我,佢話佢個d無咁薄wor~真係好好人,上堂又唔會悶~我地成日都玩得好開心~好enjoy~之後我地去左kfc,因我要送外賣俾phyllis同大佛,因佢地要做banner~所以早走d先~為左等phyllis,late左上account lesson,不過佢講得太慢~我自己做都跟得上佢既進度~

返到屋企,搞下lee,搞下路,11點幾就sleep~因要swim早水~oh....tst既simpy bread+yamazaki bakery既包包實在太吸引人勒~~不過,行入去,兜一個圈,吸晒佢d香味就走lu(tue,同菁菁行個時入左simply bread)~wed,swim完,入去yamazaki bakery,忍唔住,buy左d包包~hehehe....滿足,搵日一日三餐都食個間野d包~不過我地都係swim完1個半小時先食~hohohoho~

>>March 10, 2004 at 12:46:53 PM GMT+8


2004 年 3 月 6 日 星期六 【晴】

<<<和別人發生意見上的紛歧,甚至造成言語上的衝突,你因此悶悶不樂,因為你覺得都是別人惡意。

別再耿耿於懷了,回家去擦地板吧。

拎一塊抹布,彎下腰,雙膝著地,把你面前這張地板的每個角落來回擦拭乾淨。然後重新省思自己在那場衝突中,所說過的每一句話。現在,你發現自己其實也有不對的地方了,是不是?
你漸漸心平氣和了,是不是?

有時候你必須學習彎腰,因為這個動作可以讓你知道謙卑。勞動身體的同時,你也擦亮了自己的心緒。

而且,你還擁有了一張光潔的地板呢。這是你的第二個收穫。>>>

噢.....好累呀...哈哈哈~~懶左一日,無去swim~hehe...原諒我吧~我一定會堅持既~~今日睇左尋日既報紙,good~因尋日去左街街....無睇news~起左身search下義工d野,食下野,依家都4點lu~

尋日,去左同phyllis捐血,因佢重左,終於都捐得勒(我都唔明白,d人咁瘦,仲話要減肥,咁我都唔知點算,我死左去罷啦)!!!以為要等好耐,點知都幾快,我係死蠢黎架,有麻醉針都唔用,痛死我....一直隱隱作痛,痛到夜晚~~~phyllis係怪人黎架,佢竟然係驗血色素個隻手指痛....好開心,終於捐到第一次血~下次會再一齊去捐~

之後大佛叫我地去join pc既bbq,點知菁菁唔去,因要去獨木舟~~佢地班友仔,響牛奶home懶死唔走,又一路行一路take photo,搞到我地要wait佢地一個hr~oh..悶到我地周圍食....一陣入到去龍鼓灘就蝕晒水~有jeannie,yanny,牛奶,michelle,sandy,ida,emily,cecilia,alex,東,細ryan,欣,大佛,angel,johnny,phyllis,我~一行17人......分開2個爐~

冬菇好味,phyllis誇大地話俾michelle知我燒得好食,michelle就扮晒野咁要試過之後領教下點樣好食法~哈哈哈..咪又係咁...michelle好得戚咁話:我都可以燒到好似咁既效果啦~哈哈哈哈~~michelle扮嬲,因菁菁唔搵佢,又唔覆佢電話,哈哈哈~~~又話佢勾佬,唔理佢,又話唔俾佢融入我地3個當中~之後菁菁打返俾佢,又無聲出~女人係咁架勒~東東用$65去食包~哈哈.....佢好累,坐響度訓....大佛,我,johnny成日串phyllis~有一次細ryan又唔小心串親phyllis~哈哈...本來唔講個句野都無咩事架勒~之後細ryan個招犀利勒,反嬲phyllis,phyllis就道歉勒~哈哈哈~~~

今日牛奶成日中我要害,shit,佢夠勒,d quota~我問大佛,我幾時先知我係咩血型,佢話:等佢驗完咪知囉~shit,答左等於無答~之後牛奶話2-3個星期~但佢話我屬於"肥型",v.v~佢又響車上問我幾重~michelle又唔幫我,因佢都想知~v.v~~牛奶響度估,我隻眼向上望,佢話:你隻眼向上望係咪即係叫我估多d~!!!!@_@""~~我問michelle:點解今日d人傻傻地咁既?michelle:係囉,唔知點解??我:係咪跟得你多??michelle(兇住,伸個頭埋黎):你講多次~!!!......oh....唔係咩???

又響度講下菁菁呀,點解佢可以肥得咁犀利~又話唔可以悶親我呀,費事個大小姐麻煩,責怪michelle~我其實可以自得其樂~(michelle話:咁下次你自己一個爐灶!!*_*)我同我個fd joanjoan一樣,都可以咁~~不過我知你地唔會唔理我既~呵呵呵....仲有呀,細ryan同阿東分開左坐,因大家都要window位~點知細ryan旁有個好時髦,染左橙紅色highlighted的鬈髮的師奶~michelle打俾細ryan~細ryan又打俾牛奶~牛奶仲要對住細ryan talk,進行視象會議~之後emily又入牛奶線~亂七八糟~~無聊到爆,笑死我~

佢地班人仔,可能跟得michelle多,個個都好得意,好搞笑,傻傻地~又或者michelle係咁既人,吸引左佢地(........)~~~phyllis早走左~因佢唔可以太night返home~我同ida,cecilia一部車~later要同ida一齊practice oral~~因佢同我一樣,都要考英文~pc們,好快就到growth camp,過左,你地就會輕鬆得多~加油呀,我對你地今次growth camp有信心,係一個有量有質既camp~

>>March 7, 2004 at 8:59:22 AM GMT+8


2004 年 3 月 4 日 星期四 【晴】

<<<你知道麵條要怎樣煮才會好吃嗎?
首先要在滾燙的熱水中燒開,接著熄火燜一小段時間,再倒入冷水中放涼。經過這道熱脹冷縮的過程,然後或煮或炒,麵條都會QQ有勁。

而人生不也是如此嗎?想要成為一個強韌、堅定的人,你得禁得住熱,禁得住冷,還得禁得住燜。

強者的生命祕訣無他,不過就是讓自己當一把好吃的麵條。
還有,起鍋之前,別忘了加一點讓麵條更可口的柴魚與蔥花。 >>>

好累呀~~因今早7 :50起身,8:30就落水,游到9:15就上水~因為肌肉疲勞仲未好返,游得都唔太起勁~斷斷續續咁,響尾20分鐘就落力d~~之後返home,搞點d野,裝下身就返學lu~~今日都好累~~今日阿湯竟然因去swim而唔上ITAA,之後都無返lu~搞到winnie好慘,connie又唔返,blue上完又走左,佢就同我地去lunch勒~悶親佢.....sorry~~~上account lesson就一個人坐4人檯~好lonely~

之後同esther去rehearsal,phyllis就同alex傾計,因phyllis約左精英d人就camp既事宜去又一城既city's canteen talk,不過date左1830~菁菁就搞growth camp d野~~好累,都無咩心情,呆呆地~心血來潮,想約人去街,無人得閒,想睇戲又唔知睇咩~今日終於都戴左墨超,新buy得哦~派得上用場~yeah~~死人牛奶就問我睇唔睇到野~佢自己咪又係咁,michelle就話我今日個look好搞笑~iris佢地就問我係咪盲左,我地去陽光lunch,真好,又晒,我又可以戴,...哈哈哈~~~lunch都好搞笑,笑到我同iris肚痛~~~都係講d三級野~菁菁好唔滿意我~

我同esther講我今朝去swim,佢話佢都有一個我近排做sport既感覺,覺得我黑左dd~有無咁搞笑呀,又咁既feel架咩?我同大佛講,佢又話佢都覺得,但佢講有咩特徵睇到,我就ban咩~大佛:image!LING:我成日都係咁架啦~大佛:active左~!LING:我平時唔active咩?大佛:body language~!LING:係咪因我腳痛,行得唔好?大佛:......~_~!!!大佛:係今日既action好唔同~~!!!............哈哈哈哈~~~你地有咩咁覺得呀???

係呀,有笑料~1.我同phyllis陪菁菁去overlander,出左橙色樽,好似幾好睇咁bor~菁菁都想buy個d bottle俾我,因佢唔like我用膠樽,又唔可以裝熱水~之後菁菁試鞋,我同phyllis去睇,我話會buy 1L個d~phyllis就嫌多,因佢平時好少飲水~重喎,又成日要去toilet bor~我就話:差不多啦,平時我都帶"""700幾L"""啦~~哈哈..其實係帶770ml~~~
笑料2:有個男仔行過phyllis身邊,佢只到佢手肘個個位~佢就同我講:比起佢,我咪連侏儒都不如????

joan joan得閒勒~我就落左街同佢drink~佢可能去外國study,但金錢問題,去外國有好多利好因素,我支持~但佢又趕住走...衰人~都唔係同佢傾得好多.....但我表達左我對佢既不滿..呵~不過我同佢都幾似~好似我同菁菁咁~點知走個時又見到sandy喎,同左佢影相,就走lu~

對部新mobile有d失望,滿足唔到我呢d麻煩既女仔~唉...頭一批係咁架勒~trial中.....

>>March 5, 2004 at 5:09:55 PM GMT+8


2004 年 3 月 3 日 星期三 【颳風】

紅豆湯
<<<天冷的時候,你喜歡喝一碗甜甜的紅豆湯。
熱熱的湯順著喉嚨滑下食道,冷冷的胃便暖了起來。

喝著紅豆湯的時候,惱人的愛情遠離了,煩人的工作遠離了,一切不順心不順利的事情都遠離了,你專心地喝著濃稠可口的湯,從胃裡湧起一股幸福感,直抵心底。

在這種冷冷的天氣裡,每天給自己喝一碗紅豆湯的時間,只要讓舌頭去思想,其他什麼都放下,這是一種滿足自己的儀式,也是以甜意對抗寒意的方式。 >>>

今日....michelle係傻左架~~心情幾好咁喎~~又嚷住著短裙仔~又唔捨得我地走~~呵呵呵....d女人又響度話菁菁勾佬呀~因菁菁開完會無同佢地食飯~~~哈哈哈哈~~~michelle響度扮男人問菁菁"究竟我有咩唔好??""仲響度研究多種表達方式~救命~~哈哈哈~~~今日我拎左新買既remote 3g mobile返去,叫佢地自己影相,因我期待緊佢地打俾我個時,都show佢地既樣仔呀~~呵呵呵....想俾我見多d,?打多d俾我啦~哈哈哈

michelle影相個時好搞笑.....扮可愛~仲有呀,同大佛影極都唔好咁,我諗都係人既問題~大佛問我做咩尋日swim淹我唔死~仲有呀,菁菁成日攝鏡呀~~~shit.....不過要對返佢好d勒....哈哈哈...近排都唔太體貼佢~~呵呵呵....我懷疑phyllis患有憂慮症,因佢成日都好累咁,仲要訓得多過我,我今日睇左newspaper,個度講左憂慮症既特徵...只要持續6個月並享有3個或以上特徵....咁就你好彩勒,因你已經被証實患上憂慮症勒~哈哈哈~~~講笑~

大佛仔同phyllis仔今日都好似好開心,因都同樣地買左心頭好~phyllis buy左姆明既file,大佛就buy左winnie the pooh note book~~~開心到佢地呀~~~哈哈哈哈~~~我個心情都興奮埋~呵呵....今日michelle借左本關於義工故事既書俾我~~~唔該晒....

嗯...感覺都仲未太好~慢慢來吧~急也無用~

尋日同左phyllis,菁菁去九龍公園swimming~我地約左8:45am 佐敦exit c~哈哈,我掛住搞部電話,行左去第二度~~哈哈哈.....我地swim左一個hr到~好耐無swim,上次不快經驗既感覺亦消失左,今次好滿足,但都要繼續努力,因為我都未可以一口氣swim一個直池~好差,今日成身酸痛,都因我好耐無做sport~phyllis唔識換氣,又驚,加油呀,practice多d啦~phyllis好怕凍呀,我同菁菁唔覺得凍,可能phyllis唔似我地咁,一口氣咁swim,要swim下停下~~無咩郁~哈哈哈~我老勒~游一次就停幾分鐘...哈哈哈~無乎~菁菁教我要響水中透順條氣~呵呵,又識多一樣野~~個度無咁多人,個feeling幾好,later就唔包~九龍公園出名於係年青人既溝仔,女勝地~我唔太like,無計啦,最近又係佢~所以我選擇swim早水~依家我定左,只要唔駛返8:30就去swim,之後返sch~so,我會swim,tue,wed,fri,sat~

之後buy左燒味飯,上左我home lunch~菁菁用左好耐去裝身~我地都成日影相去等佢~佢地lunch完,我就拿拿林拎photo album俾phyllis睇~呵呵呵....有d菁菁未睇,但佢又想一心多用,又要打機,又要研究我部mobile,又要食ice-cream,所以phyllis睇完,都唔理佢,收返埋先~都無咩野做~hei左一陣又去返突破買野,之後行出mk,陪菁菁去trendy zone換褲,再去睇對鞋~佢都choose左好耐.....因我地想試個個pan cakes,佢又想食,我叫佢去開會~哈哈哈~不過我同phyllis都無食~phyllis再陪我去3G個度睇下點解有個function唔work~原本以為解決左,點知又唔得...今日再去佐敦分店問過,原來可能撞左d software~之後我都放棄勒.....逐個搞好過~不過響mk都等左好耐,可能係放工時間~今日好d,間野無人~仲有呀,我以為葵涌收唔到,但換左電又得,可能之前係無電啦~嚇得我~

今日大佛打黎叫我去拎家長信,好搞笑呀個留言~咩廢柴學會搞左個廢柴行山活動,由廢柴主席領導.....云云~好搞笑~~~哈哈哈哈~~~因個時大佛幫緊michelle做野~仲有呀,winnie行左去023,我順個便俾家長信佢~佢好大聲咁問,自己簽得唔得架~我就叫佢細聲d.望一望michelle,就話聽唔到聽唔到~無事發生~..michelle個時take緊photo,就扮聽唔到~~哈哈哈~~~

俾阿sir發現我上普通話堂匿藏左添~carmen仔好可愛~

>>March 4, 2004 at 4:02:26 PM GMT+8


2004 年 3 月 1 日 星期一 【颳風】

<<你走進Buffet餐廳,琳琅滿目的漂亮食物讓你目不暇給,但其中總有幾項是你不想拿起的,因為你知道你的胃容量有限,無法接納全部的食物。

你走入茫茫人海,來來去去的人們在你身邊流動,但其中也總有一些人是你只能維持表面上的客套的,因為你知道你的時間與感情有限,無法對所有的人付出關心。

每個人對食物都各有偏好,就像人與人之間亦各有磁場,這其中無關是非好壞,只是吸引與否的問題,而你必須做出最能讓自己快樂的選擇。

人生不過是一個Buffet餐廳;人世一遭,也不過是吃一客隨緣順性的Buffet。>>

今日我顛左,可能近排太多野think,又無咩野做,悶悶地,就周圍玩,大笑一番~今日,靜靜雞拎左gigi個隻pork chop & friends~~落左堂,佢係咁搵,我對住佢笑,就俾佢識穿左勒~而我又將個隻野放左響我書包~呵呵呵....我地一輪既爭奪戰就開始勒~佢係咁搶我d野,我又係咁保護自己d野,佢搶左我個筆袋,我為左搶返個筆袋,佢又死都唔俾我搶,我地一路去lunch既路上就係咁搶黎搶去,角力一番~我都又笑到肚痛,又熱,又累,於是我乖乖咁俾樣野佢做人質~因中途我又搶返個筆袋,但又俾佢拎我書包~所以我投降~OH....菁菁打黎叫我等埋佢一齊返學,咁佢又想BUY BREAD,我見到D蛋撻又OK咁bor,我就buy左半打返去俾1b十四女子一齊share勒~好飽~lunch都無咩食太多野~

lunch後的英文堂,我地分組,我就靜靜雞將佢個書包搶左~哈哈哈哈~~~佢係咁"meet"我,打我~哈哈哈~~~仲有呀....佢仲響我面前攬住sarah,勾佬~sarah係佢既表姐夫....oh...頂綠帽由我個頭"粒"到我腳指尾~佢係我老婆黎架嘛~~之後菁菁又幫gigi夾攻我,係咁想除我個對birken stock~~~找死呀~~佢都落左堂都唔甘心,係咁想除,我都去正校上ge,我地又一輪追逐戰,菁菁唔like跑.....hahahaha....gigi就係咁追我,我就死入去023求救~gigi唔敢入023架嘛~~~哈哈哈哈~~~~但michelle話,菁菁wear到我d裙,即我地都有返咁上下~之後我又出去一齊搵菁菁,再入去搵michelle算帳~~~點知菁菁又話佢wear得鬆d,我就叫佢聽日唔好去swim,去浮啦~哈哈哈~~~佢咁肥~菁菁就話俾michelle知我今日顛左,成日周圍撩人~michelle就話因我開心bor~~~哈哈哈哈~~~phyllis今日被一個朋友仔煩到,所以都有d悶悶不樂同唔開心~傻婆~phyllis真係關心佢既朋友仔~~~呵呵呵~~~

之後阿成打俾我,因佢得閒,我都就出左mk~都無咩野做,依家個感覺又好返d lu~因佢想出3G 個部mobile,即$998個部~點知佢買一送一,我都考慮左好耐,因都幾大部,又唔係我想要既摺機,而我又唔追d高科技既野既,又要出新no.先可以有優惠~之後都ok啦~一齊出左新mobile~~~月費係貴d,但部機都值既~

我懷疑我氣管有d事~gigi話可能我有nose敏感,依家轉天氣,所以我就咁bor~辛苦

尋日,響023見到牛奶,佢個look fresh左,因佢wear左件白色波衫,又大隻左~我同佢響icq講...佢又飄飄然~~oh....之後julie佢地date左我一齊出去整印仔,我地個會訊,我突然爆左好多ideas出黎~都有d開心~之後菁菁date左我,同佢去換褲,點知兜左百幾個圈都搵唔到,原來間野執左....oh....行多一陣,因佢就頒pc cert,要wear得elegant d,我就叫佢上黎俾d裙佢試~借埋新買個對絲襪俾佢,件衫大得滯,叫佢問michelle借~我又響度試新買個對腳指襪~點知腳指公大得滯,要塞入去,笑到我地肚痛呀~~~菁菁隻腳細過我,好似好睇d~著個對sock都幾辛苦,迫住迫住咁~之後佢12點幾就走lu~~~

phyllis &大佛以為佢響我度訓,咁當然唔得啦,佢實迫我落地,仲叫我出廳sleep~死野呀~~自戀狂~

收到michelle俾我既文章,同埋一d字句,感到好窩心,雖然我已經麻木左勒~~但人係時時刻刻俾人提醒先得架~個桃紅色file好靚~~~傻婆michelle~菁菁話想買部桃紅色既calculator,仲要係發聲既~我話account miss實趕你出去test,周圍既人實"bear"行佢~~~哈哈哈~~michelle話cindy會開咪宣佈叫某某人出去添呀~~哈哈哈~~仲有呀,菁菁話部野計o岩數會"燈燈"咁響,而計錯數就會"等等"咁響~但大家要知道,calculator點會"""""計錯數呀???""""""""無腦架佢~

winnie,我有睇你日記架~其實gigi會take bus去佐敦take mtr但我返左咁耐學都未見過佢,今日就響佐敦月台見到勒~~~哈哈哈哈~~~

sunday,本以為無野做,becky打黎叫我出去九龍城食飯,有我,becky,fai,勇~4條友叫左9碟野,$240咋~因fai大食嘛~佢地2隻人講d野好搞笑,又多笑料喎,笑到我地死~之後出左mk,行左一陣就飲野~我無咩出聲,好似無咩共同話題咁~好靜......哈哈哈哈~~~可能太悶,所以呢2日就顛左~因為教菁菁做account,教到4點幾~好tired,佢仲要話我好樣衰,我都唔知為左邊個先會咁~iris仲搞笑,以為我上左菁菁home教添呀~~

>>March 2, 2004 at 4:08:46 PM GMT+8


2004 年 2 月 27 日 星期五 【晴】

<<同桌的朋友們都覺得義大利麵就該淋上番茄醬,你卻堅持要遍撒胡椒鹽才好吃。
「你真奇怪,和我們都不一樣。」朋友們的言語讓你感到一陣輕微的反胃,一陣小小的消化不良。

其實關於食物,不過是各人品嘗各人的滋味,大多數人喜愛的口味並不等於每個人都會喜愛口味。本來嘛,是誰規定義大利麵一定要淋上番茄醬?

這個世界哪裡有誰可以規定誰?而同樣的一件事,你的想法與做法又何必和大多數人的想法與做法一樣?

不必害怕自己和別人不一樣,因為你本來就和別人不一樣。

畢竟在品嘗「你的」義大利麵的是「你的」牙齒和舌頭。畢竟在感覺「你的」經驗的是「你的」才智與心靈。沒有任何人可以代替你的感受,因此也沒有任何人有權利對你下判斷。
所以就大大方方地在你的盤子裡撒下半瓶的胡椒鹽又怎樣?

這是你的義大利麵。這也是你的人生。>>

今日好累~~~哈哈哈哈~~~上first aid都幾悶,除左practice~
尋晚當然送埋我契媽上taxi,我先走啦~佢成日都叫我唔駛送,我就叫佢唔好理我勒~~哈哈哈~~~讚我靚左+瘦左~同菁菁講左我同佢既野,我地大家都好錫對方既~我好怕有一日,佢離我而去~諗起,都好想喊~

哈哈哈~~~我send左我既webshots個個website俾我契老豆-阿四(謝宇浩),佢話要同我take photo喎,因無佢同我既相響上面~哈哈哈哈~~~傻佬,好呀...近排take左咁多相,我都好開心~好都好想同我既舊朋友仔留低美好既回憶~^.~

唔知grace wong知唔知我地考試既time table呢,因我要plan去usa探阿sai既旅程~都差不多勒~我都搞緊特區護照勒~~~呵呵呵.....希望去到啦~我仲要幫佢地問機票~

菁菁話,無一個特定既朋友響身邊,當有咩事,搵唔到人,就會feel到好lonely~對,唔怪得之,有時唔開心,都唔知搵邊個好~搵呢個又怕阻到人,搵熟個d,咁o岩又唔得閒.....男女朋友....都有咁既用途~因為佢一定會陪你~但......唉.....大家一齊唔開心..個感覺又淡左咁多,一齊,又何謂呢?見步行步?拖落去,都好辛苦,但又唔想無左呢個朋友~佢講左,分手,就唔想再見我,因都無左以前朋友既感覺~咁不如唔好做返朋友......我可以點呢?如果佢有新一個,就無咁煩,佢都想搵一個新的,但又唔知自己係咪真係想搵~佢都唔知自己想點~佢無以前咁鐘意我,亦無左初初同我一齊個時既感覺,如果唔係佢都唔會成日話搵個第二個,有時對住我都幾辛苦~

都唔知有無情侶好似我地咁,剖白晒自己既感情~但都無一個result~有無人可以打救我呀~菁菁話,我倆都有心喎~因佢講我"見步行步",即想同我既關係搞返好~感情真係煩~但佢話無左好多感覺~但點都不如我同佢初時咁架勒~我問過佢,有無諗過我會同佢結婚,佢話無,以前有~因佢覺得養唔起我,大家一出到黎做野,就會變得好現實,佢又對自己無信心,因佢讀書又唔多~我以前都有諗,但太細勒,廿頭咋~幾時到30呀~會好悶架bor~"""唔需要去追從前的感覺,因一切也在變。怎樣活在當下,珍惜眼前,才是最重要。""""咁又係~菁菁俾我架呢段野~

牛奶成日都響度煩~1.成日話掛住我男友(daniel),成日想睇我同佢張相~2.成日拎隻手出黎話好靚(我俾佢個條手繩)...oh...oh...男人~~~

我贊成現實問題~世界在變,真係唔知下秒鐘發生咩事~但我又覺得,如果你真係想做既,一定做到~菁菁話有d野唔一定做到,但欣賞佢會去做~

阿康話阿成逃避緊~如果真係無咩感覺,長痛不如短痛~

1.我唔捨得定習慣?2.我仲想唔想維繫呢段關係?3.仲鐘唔鐘意佢?(唔知)
莫非拖到佢搵到第二個?我問佢物唔物色到,佢話要返工,無時間約人去街街~唉....
2人一齊,實會有d唔滿意架勒,問題在於你容唔容忍到~我對佢仲有無呢份耐性呢?

>>February 28, 2004 at 6:02:09 PM GMT+8


2004 年 2 月 26 日 星期四 【晴】

<<那杯茶閒置太久,已經冷了。冷茶沒了香味,卻多了一股鐵鏽般的澀味,你是不愛喝的,因為喝下去沒有樂趣。

同樣的,當一顆心被閒置太久,也會逐漸變得冰冷。冰泠的心很難再加溫,就算千方百計送進微波爐去調整溫度,這顆冷過復熱的心,也不再是從前那一顆了。

一段已經冷卻的關係可以挽回嗎?

不,沒有什麼能挽回的,你只能重新開始。
即使是面對同一個人,也是用一種新的態度去建立新的關係。
過去心已不可得。

就像倒掉那杯冷茶,再泡一杯熱的。 >>

今日都幾開心~~尋晚12點幾訓,今日本來校左9點起身,但9點半先起身,咁我上ITAA就late左10min勒~今日著得好elegant,仲化左少少妝,其餘既放學先化~因為我義工個個camp quality既incharge-susan姐姐同paul哥哥結婚,響金鐘pacific place既香格里拉酒店舉行wedding party~

今日菁菁因約左朋友仔去買野,就唔上ITAA.oh...佢又miss左好多野,因grace wong今日又教左新野~lunch既時候,因我要迫phyllis去lunch,佢無錢,諗住食左breakfast就唔lunch,save money,咁我就同大佛夾埋迫佢lunch勒~不過大佛呃佢話無約我~因佢地本來talk 籌款週既野,咁我問大佛我響度得唔得,佢話ok~~大佛話我唔識講大話,咁佢就做衰人喎~我地去左仙桃園~見到pinky仔~~~

michelle有野想同我講,不過返到黎又唔講,佢要organise下~咁我地就走去上account lesson~咁我要去開locker,阿湯又開喎,我個個響最頂,佢響我下面,咁我開個時,菁菁叫阿湯小心or叫我小心阿湯個頭,但我話,駛乜驚呀,佢都唔夠高,開都撞唔到佢啦~~哈哈哈哈~~~我仲開左幾次做示範~阿湯,菁菁就話我衰勒~~~哈哈哈哈~~~哈哈哈哈~~~上堂我都係做功課,break既時候,我就撩左winnie po出去talk~都talk左好耐,3:30pm落堂,我地3:10pm先talk完,我就去左toilet..哈哈哈哈~~~

去左023磨下,本來d妹妹仔約我4點幾去金鐘mtr等,我要帶佢地去,同埋幫佢地拎puzzle~點知佢地其中一個既爸爸車佢地去,咁我就可以late d~點知我契媽打俾我,原來佢都去,咁個仔係susan姐姐既契哥,佢就要早d去打點,陪唔到佢mum去,咁我就陪佢去~我地date左7:30pm~佢早到,因佢腳痛,所以早左出門口~好好玩呀...有d我識既義工都有去,無咁悶~個氣氛好好....有henry哥哥(做過兒童節目)做mc,佢好搞笑,d相又好好睇,真係mc老手~佢平時我地既function,佢都會黎表演~

d野都幾好食....尤其是甜點,tirumisu,dark chocolate,正~仲有一小盒,佢地特登由paris帶返黎既chocolate~我個妹妹-polly,又加插左佢既環節,唱"只少還有你",好好聽,我特登叫我契媽留低睇~佢都話好聽~仲有呀,henry哥哥走左,有個peter哥哥接棒,佢好搞笑~不過呢個wedding party,主要由english為主~有陳潔靈小姐唱歌,好funny呀,佢invite左4個外籍人士,玩得既,同佢shake shake body,一路sing,一路跳,仲玩埋table dance,由其peter哥哥,玩得好放,好正,仲除晒jacket,tie,鈕,peter仲想除埋褲添(當然佢係玩下啦)~之後susan+paul都企上chair跳~~哈哈哈哈~~~好正呀,我諗都無人try過去一個咁fun既wedding party~~~有3個姐姐唱許志安既愛你,好感動呀,想喊~susan姐姐搞個wedding party並唔係為左自己,而係entertain黎既人~~~好成功呀.....不過呢個party好似以susan姐姐為主,可能因susan姐姐識得多人d啦,佢係響england返黎架~有佢個boss致詞,佢個好朋友,仲有佢既契哥,亦等於我既契哥-gilbert,隆隆~好玩呀~個wedding party~

又有games,一個係鬥快砌圖(係susan+paul細個既相),一個係由germany andy lau+一個婆婆扮唔知邊個外國歌手,分別演繹中文歌+英文歌~個germany既andy lau都幾易估,但婆婆哼個d就唔太知勒~~~哈哈哈哈~~~~係一個超級無敵獎門人既game~哈哈哈哈~~~好正,正,正,正~~~~

今日多謝phyllis陪我到7點~我地去左star bucks坐~~~今日yuji讚我靚,呵~michelle見到我,又嚇親喎,懶誇張咁~仲問我d眼睫毛係咪假添呀~~~我所有野都係真架~~捲d幾好呀,對眼大d嘛~~~呵呵呵~~~我地玩飛行棋....alex成為公敵....佢又成日食牛奶,不過佢玩玩下又走左去,牛奶就有野talk,阿葛替佢,但牛奶又貪玩,哈哈哈,唔被阿葛替,但被grace話~我要幫michelle contact個d 非牟利既機構,作下年既義工小組準備~以及會help michelle搞or打點一個spa既evaluation茶聚~呵呵呵~~~講野要得體d先~~多謝菁菁既指點~~~phyllis唔好咁累啦~同alex玩港式盲棋,我唔知why...傻左喎~~行左俾佢食囉~~~唉....個一刻個心唔知去左邊~

好熱呀today..都唔明d人why著長袖~因michelle睇左phyllis既日記,知道phyllis唔識report d野,就教佢勒,又教佢點做incharge~~~呵呵...michelle鼓勵phyllis有咩唔明就問~今日michelle又教左大ryan帶隊既野~又學左d野勒~~有好多意外既事要預計......

>>February 27, 2004 at 6:40:22 PM GMT+8


2004 年 2 月 25 日 星期三 【晴】

<<你很喜歡自己,可是,卻好像不怎麼愛你自己。該吃飯的時候,你總是忘記;
該睡覺的時候,你又總是熬夜寫日記。雨天出門,你懶得帶傘;寒風來襲,你又懶得加外衣。
醫生說煙酒和咖啡對你都不好,你卻定時定量補給尼古丁、酒精和咖啡因。

你簡直是在折磨你自己的身體。

你說你很喜歡自己,可是,卻好像不知道怎麼好好對自己。
好好吃飯、好好休息、好好工作、好好穿衣,這就是好好對自己。
愛,有時候其實沒什麼大道理;愛自己,也不過就是從吃飯穿衣這種日常瑣事做起。>>

oh,大家都病lu~carmen仔仲未好返+把聲仲沙沙地,我又仲有d咳同傷風,牛奶仲未病好+今日無返sch,翠怡又病到死死下+阿龔sir今日俾左2個口罩佢(佢地幾好人架bor)~~oh..oh....oh.....

今日細佬好白癡,沖涼沖到個燈泡爆左,好明顯玩水啦,仲講大話,唔知點解會咁,只係將d水淋個頭咋喎~仲有呀,toilet個天花板上有tissue,好明顯係佢沖涼個時,用d濕既tissue拋上去架啦~仲有呀,我今日收到library寄俾我既信呀,有一本書遲還,好明顯係我細佬架啦,遲左17日呀,好彩係兒童書($0.5)~不過我細佬以為用我個將証借書,遲左還要當成人書($1.5)既價錢喎~俾佢激死~好肥呀佢,十歲仔,34吋腰,help,越減越肥~

今日同cyrena practice下包紮,好彩practice下咋,大家互相提醒,記得返晒勒~哈哈哈,有時都差d唔記得點搞~

今日遲左1個鐘起身,咁我就遲左一個鐘上堂勒~hehe,唔好意思勒龔sir~上ITAA既感覺越來越好,因我都算上左手勒~上堂既時候,菁菁跟唔上,因做錯一個step,咁佢係咁問返我啦,我又成日話佢勒,其間我又係咁同佢鬥下咀咁啦,phyllis忍唔住勒:你地2個夠勒下!!!!angel又話:菁菁,我係你,我就唔忍佢勒~!!!oh...有無搞錯,我教佢,又要唔忍我囉~佢仲成日煩住我添啦....哈哈哈哈哈~~~但有好多人都和應angel,gigi個d啦~~~真係俾佢地激死~菁菁,上心d先得架~就test勒~雖然你依家上唔到網~

上econ堂好累~hihohoo~~~當我地去緊正校上堂個時,見到秋,欣,阿wing,,,,阿wing拖住我bor....咁我剛剛上完普通話,就用普通話問佢:你很愛我呀?.....哈哈哈哈~~菁菁又成日話我愛佢....唉...自戀狂~

今日alex叫我煲湯俾佢,我只係for michelle 咋~菁菁個d搭單咋~呵呵....alex無聲出,仲有呀,我俾相+手繩佢,佢唔理我喎~大ryan都話佢唔理我呀.......我就好唔開心咁勒~~~哈哈哈哈~~~alex成日打俾phyllis架,我地上緊econ堂,alex又send sms msg俾phyllis,搞到響睡夢當中既phyllis醒左,但落堂又見到alex佢地囉~好耐無見esther lu~~~~

我地今日無過023,去左陪sarah買洗面野,之後就back home lu~~~iris要得到5:30先開BA Society既會~慘慘慘......今日有野入左眼,大家都停下來關心我,真感動呀~咁o岩又撞到winnie佢地....佢地都走過黎睇我咩事.......太愛你地勒~>3<~~~~

好似想講d野,又唔記得左....tell urs later~

OH....k jo

>>February 26, 2004 at 12:46:16 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36084

Design & Scripting by ShowHappy.Net