|
2004 年 8 月 24 日 星期二 【清涼】
尋日去左ride bicycle,only 4 粒人仔,有我,cyrena,菁菁同埋阿葛~我地今次只係踩到去大埔海濱公園~初頭都think緊去唔去,因阿葛話"天氣污染指數極低同埋能見度極高"~之後大家無咩所謂咪去囉~好熱呀.......好彩響我地停個時佢先落雨咋~我右大脾抽筋呀......可能我seat位初頭無較返高既緣故~我地take bus去黃克競搵michelle既時候,我係差d落唔到車架~因為抽得好犀利.....之後我就單腳落車,就做一個拉筋動作..葛葛教既~~~我痛到屈唔到隻腳.........菁菁help囉~好慘呀.......always like that~~~
因為emily去排hotel course呀~~細ryan,東東,michelle走去陪佢~因落雨既關係就俾左佢地入去school,又因為見佢地太局,就俾左幾把大風扇佢地,都幾好人呀~~~我地就date左michelle食dinner~我地去左shum shui po既心粥麵?都ok啦d野~之後我地就各自散....我返到去就搞埋sunday present d野~同埋upload下,download下d相咁啦~~我post晒上去架勒~~~大家自己睇啦~
今日我對腳唔痛....條頸痛~校左0730起身,但0745先起身~因為0900要去到地鐵大廈briefing~咁我知winnie響個度work,咪睇下佢幾點返囉~點知佢返0830~~之後佢叫我去20th floor搵佢,我話我著到咁點上去呀~~(我wear拖鞋,沙灘褲)...點知我地響人事部填完野,我地就上20th floor briefing....我差唔多完仲think住去toilet打俾winnie,因其他地方收唔到~點知響荼水部見到winnie...我仲特登問佢where係toilet~見佢真係好殘~~唉.......不過好開心見到佢~
之後就趕去lok fu mtr做我既swimming助教~點知我用左16min既時間到左..早左到.....連埋行既時間bor~個教練又話我勒~佢好似真係以為我玩自由搏擊咁~問我玩左幾耐~huh...佢仲教philp仔用水潑我,之後我地都有圍攻佢,之後佢就swim走左~佢話我地會寵壞philp仔,佢對philp仔好衰架~原本think住唔駛洗頭架~唉....今日細michelle都有黎......朱永冬永遠將隻腳撐地,踢唔到水~激死我....志輝就好似swim蛙式時怪怪地~
之後我地就去椰林閣dinner,初時我以為係食泰式野,點知係西餐~車~我地4個人,同埋dennis一齊share3個set都好飽~之後我地過左去荼樓搵小慧佢地~~~之後返左去唐氏,叫左細michelle一齊返,因佢開義工book~之後我地幫青年學院.....做義工,rehearsal for this sunday 既發怖會~cyrena做左ms ppt~hahaha~因佢負責我地既powerpoint~今日swimming個時,好多人叫華華姐姐...cyrena好開心,因d會員記得佢~哈哈哈哈~~~受人重視個種feeling係好既~
之後我地就back home~今日有湯湯drink~michelle都記得,哈哈哈~~~搞掂左開會既野~未睇michelle俾我既野~睇左電視劇~this sunday我想分享一段野:當初未接觸唐氏會員之前,真係唔知佢地係點,而我都只係聽佢地講過下,就算上左training course,個感覺都唔係好踏實,但係依家真係好開心架,d會員好好架,同埋佢地都會記得你,就算佢唔記得你,你見到佢都好開心架,雖然有d會員既情緒會失控,同埋佢地既能力較低,但係以一個朋友仔既方式同佢地相處,個感覺好舒服~有時佢地真係好醒架,佢地有時仲會教到你地一d野,仲會激發到我既思維,因為佢地問既問題,我都仔細思考先answer~~有時佢地都係有做錯既時候,咁你咪糾正返佢地既錯誤囉,呢樣野同一個正常人無咩分別,正常人做錯左,都係要糾正返佢地~佢地咪又係人一個~
result::你沒有辦法忍受那種粗線條的男人,你喜歡的是自我意識強,較有個性的人,比如說,他會執著某些事,對女人的喜好也能充分理解。另外,也是重視用餐或約會等氣氛的人。
>>August 25, 2004 at 3:47:24 PM GMT+8
2004 年 8 月 22 日 星期日 【陰】
「那兒有愛,那兒就有財富和成功。」
對你的祝福 . . . . . .
當你感到痛苦時,祝福你得到平靜和慈悲。
當你對自己感到懷疑時,祝福你重新找回對自己能力的信心並奮力開創新局。
當你感到倦怠和疲憊,祝福你能夠體諒、忍耐並重新獲得力量。
當你感到恐懼,祝福你得到愛和勇氣。
名言:好東西與好朋友分享、您是我生命中的貴人
好野,我已經申請左vip service lu~~俾左$50....貴?我就無咩所謂,同埋佢依家仲未開始扣我分~因佢好多野都未set~咁我有d咩secret野都可以打落黎,之後就lock左佢~hahahhha~~~如果你地想知既,可以問我,如果你地係聽得既,我會講既~
今日起唔到身去swimmming course,於是我就走左去交卷~其實我尋日苦惱左好耐,1030要到lok fu mtr,但我之後又要去lamma island,而tuesday我又要去bicycle,wednesday而無時間~~如果我今日唔交,都唔知幾時交到~原本我想0900起身,之後0945響causeway bay走都差不多,但又好似好趕咁....又唔想咁早wake up wor~唔得,真係太忙,同埋呢期個人好累,唔知做咩,可能生理影響啦~我仲有好多野未做......好似回憶錄,magic ant開會,匙扣,手繩,birthday gift..........同埋呢個sunday既presentation~
去左南丫島,好like個沙灘,因為有石,d浪打埋黎,好正,好想坐響個度enjoy~下次要同cyrena一齊黎過,因cyrena都好ike個度~個view好靚....later upload俾你地see~~~好hot....`好多汗,有風都幾好~有cyrena,菁菁,michelle,細michelle,我,一行5人去行架~d豆腐花好好味,有薑汁味,excellent~~~不過佢開埋呢個week,之後就逢saturday,sunday先開lu~個老闆仲計平左俾我地呀~
之後無join dinner,因我用埋我緊餘既$20 buy左一盒手製既鳳凰卷返左home~聽日去bicycle都要問daddy拎$$$$~~~同埋我都好tired lu~佢地又唔去.....
sunday.....一早起左身飲茶,發生左d argue,不過我知道係我家姐對.....不過....我都唔方便多出聲~之後去左park'n shop,buy左好多ice-cream同埋snacks,yeah~~michelle問我...你唔係減緊肥咩??.....係係~~努力中~不過人地想食ice-cream~~之後去左唐氏做義工,我有d意見,不過later先打~之後我就返左home一陣,睇下隻cd-r有無我想要既file~有bor,....都安心d~~之後休息一陣就走lu~~出左去daniel fans club食飯,開會~有d悶.....不過中環個間翠華都幾好味~貴左d,但大碟d~~之後我就趕返home睇黃子華........無結局既大結局~
>>August 23, 2004 at 3:58:49 PM GMT+8
2004 年 8 月 20 日 星期五 【雨】
............十九條人生經驗
11.學會克服憂慮與壓力,否則如何在這變化快速的社會存活。
12.重要的事先做。
13.態度積極,充滿熱忱---年輕人剛進入社會可能以為專業能力最重要。
14.熱情的接受改變,但不要放棄你的價值觀。
15.學會溝通。記住,聽比說還重要,怎麼說比說什麼重要。
16.每年去一個你從未去過的地方。
17.重視家庭生活---幸福的家庭氣氛是人生的基石。
18.沉默有時是最好的回答。
19.終身學習,永不懈怠。
今日又係好唔想起身,原本校左1000起身,但最後都係1115先起~起個時都有d頭痛~頂唔順,今日就戴眼鏡~今日要去做意粉屋,lunch響九龍塘,dinner響灣仔~九龍塘個間做得好慢呀~有時真係唔多想等佢地叫,自己見到就做仲好過~不過九龍塘呢一間有好多人reject我~好慘呀~做到無咩心機~之後打俾michelle,佢要開會,咁我就等佢勒~等既期間就搞下d卷,同埋呆坐...之後見到菁菁wor~估唔到,佢過黎搶左我粒糖,又見我講緊電話佢就走lu~個時我date緊阿kate去遊船河~今次遊船河好多人去,好開心呀~
之後就同左michelle響delifrance tea一下~同佢talk下咁~唉.....佢返工個時就無咁多時間lu~~又會好忙勒~我地盡量都唔好俾d大獲野佢搞......一陣煩到佢頭都爆就唔係咁好啦~哈哈哈哈哈~~~其實我對我social work既學習生涯無咩信心~但係.....我知我呢段時間真係真係唔可以懶囉...因我都想駁上去degree而唔係hd~因為hd浪費好多時間~michelle suggest我邊做邊讀,我都有think過,但係...唔想無得同朋友仔meeting呀~我唔要同你地疏遠呀~
我都同佢地講過,以前搵工,都會搵一d接觸大自然既工,我記得粉嶺個度係有一個地方for大家耕種呀,種下野咁架,不過我唔記得個度叫咩lu~~個時我都有apply去個度做助理架,個時我都已經唔怕晒黑lu~不過唔記得咩原因,無去in~好可能係都覺得太遠~所以個次site visit去左獅子會自然教育中心,我都同佢地講.....我都想做呢d工架~雖然我都大汗~但呢d我會好enjoy呀~響戶外工作多,流汗都唔會多架~成日匿響冷氣房內,身體先會weak d架~同埋會仲怕熱,流汗相對黎講都流多左~我唔知你地係唔係咁,我就係咁勒~
我覺得做一份工,如果唔係為生活,唔係有經濟困難既話,真係好以興趣行先~如果真係做得唔開心,上司又對你唔好,同事又唔多好既話,留響個度都無咩意思~一份工,你為咩呀?我就求開心,求學到野~如果唔開心,工作壓力大,搞到個人成日都好累咁,都唔知繼續做為乜lu~做咩都好,都要對自己好d~負面影響大過你想要既,不如轉工啦,搵工既時間當係一個休息都好呀~可能有d人唔甘心,唔想衰俾人睇,面子大過天,自專大過天既~咁就無得好講lu,咁我就會祝佢小心d~我自己就唔多在意人地點睇,唔知我響where睇過,人地點睇,都係你自己想像出來既,咁點解你要咁傻仔去對抗自己想像出黎,又未經証實既野呢?咁咪即係自己打自己~~
雖然有時我都會在意,但係就唔會委屈自己勒~只有自己先會對自己最好~所以大家一定要對自己好d呀~我都想你地開開心心~不過有時皇帝急,太監唔急~所以.....哈哈哈~~我都看化了,我唔係放棄你地,而係有時真係無能為力,你要咁,我都無計,我會做既就係好好咁配合你地~所以你地有咩幫忙,我都會幫~係咪認為佢錯都要幫?咁就睇下自己個條底線去到邊勒~因為我好多時候都好理性...我都有好大可能唔幫我認為錯既野架~我唔幫,但都可能會搵人幫既~放心~哈哈哈~~
世上好多野無絕對,世上有好多野好矛盾,都係視乎情況而定,依家都成為大家既answer~我係好希望我既朋友仔坦白一d,唔主動都唔要緊,但唔好下下要我估你所講既,你所做既咩意思~因為咁樣會好辛苦架,雖然我愛你地jei,但你地都唔忍心我咁辛苦架~直接d啦,朋友仔,唔駛擔心煩到我,唔駛擔心顯露左你最weak個一面,朋友仔黎架嘛,怕咩呢,無計既,你show左你最weak個一面,我地一定唔會用來傷客你,只會去保護你~
哈哈哈~~~有時都對自己既樂觀,自己既開朗,自己既豁...唔知咩(豁達or豁然?),自己既天跌落黎當披蓋,自己既天真想法........佩服....佩服~~哈哈哈哈~~~好少人真真正正傷到我,就算傷到我,個傷口,個一道疤痕亦都唔會長久~無憂無慮.....我係永遠既小孩子~大家好羨慕呢~你地都唔忍心去傷我架,我咁可愛....kekekkeke~我都係好simple~又被我激死左~yeah~~我份熱誠可以keep幾耐呢~??我希望係永遠~
>>August 21, 2004 at 4:57:06 PM GMT+8
2004 年 8 月 19 日 星期四 【雨】
十九條人生經驗
1.不要批評別人,因為批評有可能會傷到寶貴的自尊。
2.常常想到自己的福氣。
3.常讚美,常給他人重要感,惟必須是真誠的,無企圖的。
4.你可以失敗,但不要忘記從失敗中獲取教訓。
5.有時候得不到你想要的,反而是一種福氣。
6.要對規定瞭如指掌,這樣你才知道如何突破。
7.不要讓細微的爭執傷害到珍貴的友誼。
8.承認自己的錯誤、進而會道歉的人最能贏得尊敬。
9.每天有一段獨處時光。
10.相信自己是一個有潛力的人。
今日,成個人都係好累,今日都係要幫唐氏做助教~不過我無落水,因為我要去見工呀~今朝真係好唔想起身~但最後我都係起左架~今日教練叫我大隻妹,又話我大脾粗,仲講左一樣野,不過太衰勒,我決定當佢無講過~有d唔明白,佢點解可以咁話我,我又唔係同佢好熟,見過3次only~michelle問佢係咪想撩我,唔會掛.....後生仔,係咁架勒~菁菁.....佢.....huh~算~michelle同carmen仔都覺得佢衰~carmen仔話我粗,關佢咩事~
之後我同phyllis同埋一位義工--映雯等阿董sir黎~佢1pm先放工,我地一齊lunch,去左kfc,食左日版全桶餐~佢請,cyrena因為家中黎電腦,所以今日無黎幫手~之後我就走去九龍灣地鐵大廈見工,見mtr club promoter~~我以為要group interview,點知唔駛in,只係講下內容,簡略講下有咩要做同埋咩要注意~8月27日-9月17日,逢五,六,日做4-5hrs,$25/hr~都幾好呀~~因都無咩野之做,仲要響地鐵站裏面,無咩難度,佢又無set quota,係想d人知有mtr club呢樣野jei~不過我都會盡力做到佢地想要既野~下星期就brief一個小時,呢1hr都當返工~
之後響TST等michelle做完facial~我地就去左海運既sport x既一間健康飲品cafe,都唔錯呀~幾好飲~又唔多人,都幾舒服~而carmen仔打俾我,原來佢去poly聽talk,點知佢late,入到去又唔知點,所以叫左佢join我地~點知佢呢舍死蠢,兜左好大個圈先行到入黎,我教佢行入黎,叫佢轉右,佢就轉左,唔知佢做咩~~哈哈哈~~~我就出去接佢勒~之後菁菁都到埋~大家talk下咁,之後michelle同菁菁分別date左人,而我就同carmen仔行街~因佢要buy wallet wor~~
響呢個時候,我都好累lu,對眼好乾咁~但我都堅持去行~之後大家都好累,就去左delifrance~~我地都talk左好多野~~~同carmen talk都幾舒服架~而同佢傾得埋既都唔係佢既同學仔,而係我地~~~不過真係人夾人囉~估唔到我地星期三見完,星期五都仲有得見~yeah~~~了解左carmen仔好多野~大家交換左一d睇法~yeah~~
back到home,really好累~身邊既人都發生左好多事~我希望你地都能夠振作,有時我都唔知講咩野好,但係我一定會響你地身旁陪你地~不過我都希望你地都相信唔係得你一個人去面對,仲有你身邊既人,可能你覺得佢地好似唔係好了解你既心情,但係我話俾你地知,係,佢地可能無經歷過呢d事,未受過個一種切膚之痛,但係佢地係感受到架~佢地都會感受到~仲有呀,你地本身都要振作,因為有好多野,你既心靈上,你既內心想法,無人可以幫到你d乜,所以一定要振作去面對~好行都要咁講,加油呀~支持你~你地有咩需要一定要出聲,唔好怕煩到人啦,我地係朋友黎架,唔好計咁多啦~我唔會因好似幫唔到你地d咩而氣餒,反而我會更積極,因為我唔積極,點感染到你地積極返呢~如果大家齊齊唔開心,邊個會"tum"你開心呀~.............生命影響生命...........
我愛你地呀~~~
>>August 21, 2004 at 2:05:50 PM GMT+8
2004 年 8 月 18 日 星期三 【清涼】
星期二,我同cyrena都成日stay左響唐氏做義工~哈哈哈,唐氏是我家咁滯~我地11-12要去摩士公園swimming pool做游泳助教,都係take care d 會員jei~之後2-4就要做夏日蒲一蒲既義工~之後完左,我地就幫小慧姑娘整理下本特刊~hahahaa~~~phyllis都有幫做助教,不過佢無落水,但係佢已晒到面紅紅~但係佢地已經成日響有蓋位置~呀董sir話我同cyrena黑呀~~佢地有玩一d戶外活動架bor~同埋都有潛水架~之後秉琦情緒失控呀,當我地做完夏日po一po既活動時~仲有一個會員都係~有一個職員匿左入黎,話驚驚wor~~
仲有呀,咁我之前未晒黑,未剪頭髮個時,take左photo嘛~我地整理本特刊時,當中既義工唔認得我,連個個何姑娘都話唔似,小慧姑娘就話只係黑左咋嘛~不過cyrena話唔睇返d相都唔知我以前既頭髮咁長wor~huh......我就話佢唔留意我勒~何姑娘仲問我係咪響international school study~我想要返我做義工既相~hahahhaha~~~我地響夏日po一po既活動時,玩大風吹輸左呀,要表演~不過玩火車時,我地個組win左,因我地用報紙整個架火車好穩固,又靚又實用~hehehehee~~~之後我地就食下野咁勒~~
今日星期四,去左做swimming助教,不過今日個教練惡左~話我地黎唔係talk,唔係叫我地做warm up exercise,而係叫我地糾正佢地既錯誤~落左水,而叫我睇住d細路~走個時,而叫我趕d小朋友上去~個教練呀....係咁叫我地做呢樣個樣~又用水潑我地.....佢傻左呀,作反添呀~個董sir就話佢撩我地,個阿sir又傻埋~好彩我地都叫佢教我地自由式~yeah yeah~志輝都大約掌握到蛙式啦~家儀都係驚,唔敢成個頭浸入水~
之後cyrena date左朋友仔,我就back home~睇左vcd,食左可可米就sleep.....cyrena係唔知咩叫可可米,話我個d係粟米片,都唔知想點~yuji就仲未識分"推","拉"~~~好累呀,唔知做咩.......訓到7點幾就起身dinner,睇tv,食沙律~hahhahhaa~~~我家姐想食第4碗個時,我叫佢唔好再食,再食就中沙律毒~我細佬把口仲係咁衰.....唉~無眼睇~我妹話今日晏晝見到我個時,話見到一舊炭~
今日搵唔到kaki呀~~~佢做咩呀~~~
細michelle成日都咁忙既~~~~~~佢呀,話俾我知,佢去台灣個時,take shuttle bus去機場時見到daniel一個人呀~個時only佢,佢daddy同埋daniel咋,我問細michelle做咩唔talk photo呀.........點解我巧遇唔到daniel既~~~~嗚嗚...俾細michelle激死左~
心情已經好左好多,無事lu~
同大佛講左,原來我誤會左佢意思~好彩都有同佢talk返,否則誤會佢就唔係咁好啦~我覺得有好多野,你唔講,人地係唔會知既~做得你個fd既,都想了解一下你既想法,你想問既,你想講既,不如直接d啦,唔好要人地估估下,咁樣人地唔會知你想點~所以我有d咩野,都會直接同當事人講返,溝通左之後先知原來一場誤會~哈哈哈哈~~咁樣先會keep得個友誼長久~有好多野真係要直接d,否則對方可能矇然不知~以前既我,都成日叫人地估我嬲乜,不過係唔work既,因為大家既想法,價值觀都唔同~人地真係唔知你嬲咩,會好無奈,唔係人地唔留意你,人地唔細心呀,而係佢唔知佢咁做你會嬲~所以原來我都改變左lu~識諗左好多~~
做助教時,未落水,我d汗已經係咁標出黎,未落水已經濕晒~真係好想落水先~我係水造既~
>>August 19, 2004 at 4:55:25 PM GMT+8
2004 年 8 月 17 日 星期二 【清涼】
今日呀,去左獅子會自然教育中心,因為我地magic ant要去個度site visit,好彩有打俾菁菁咋,差d唔記得拎相機,不過我得返32mb個張card,好彩,細michelle都有帶jei~~不過我遲到,hehehhe......之後我地食左野先去,我地去左荷里活既food court~phyllis好惡呀......好"per"咁對michelle,之後phyllis都有道歉既~hehehe~~~我地都係時候收儉一下~個度都唔係好大,我地都用左1-2hr ja ma~我就周圍touch下咁啦~之後我地見到一批小朋友入左黎,仲拎住一張工作紙,我地就走去問佢地既人拎勒,哈哈哈~~因為我地都要出工作紙俾唐氏既小朋友~~咁我地又唔駛諗咁多勒~kekekeke
之後我地去左滿記,食完,relax完就傾埋d野去,好快搞掂晒~不過我有d野唔記得左~~哈哈哈~~~身為主席,唔可以再係咁架勒~~因為如果唔係菁菁既話,我就會自己make晒decision~跟住michelle都提左我地一d野要talk既~就係搵"揸fit人"勒~好野,搞掂晒~不過仲差參觀ive個個要搵人負責下~細michelle同phyllis就走勒~今日都ok呀,起碼佢地都主動左dd~之後我,michelle,菁菁,kaki,cyrena一齊出mk,之後再去shum shui po,kaki買珠,我就買腳鍊,michelle就話佢公餘時間都做公事,因佢要buy SPA,MA既野~(但係佢咪又buy左掛電話既頸帶->私事.....車,哈哈)
菁菁無同我地一齊,因佢約左人嘛,我地之後去dinner,佢都好想黎架~之後我地一行4人就返去mk,去左仙跡岩坐,之後cecilia都黎埋~我記得我地去take mtr個時,我,kaki,cyrena入唔切地鐵,咁我地就叫michelle響shum shui po等勒~~年輕人手腳係快d既~我地呢d太老勒~之後因為沙嗲王無得book位,我地就去左等位,carmen仔同埋阿葛都黎左一齊等位~我今日成日用帽帽攻擊..hehehhe~~我地今日有15人去dinner呀~有東東,ida,細ryan,johnny,sandy,emily,牛奶,cecilia,michelle,kaki,cyrena,我,yuji,跛腳婆阿葛同埋carmen仔~因我地大家都好耐無見carmen仔同埋yuji勒~~hahahaha
我地一檯人都好吵呀~又take下photo咁啦~好彩yuji有memory card,而佢部相機無電~我個張就full左~阿葛take photo時好搞笑,一係好似攝鏡咁,一係就笑到唔知點咁~carmen仔同cyrena成日恰人架,成日話除人地個帽呀~~kakaakaa~~~又因為kaki太呆勒,可能唔太熟啦,之前就因為好熱,佢都無咩出聲呀~我就打下佢咁啦,michelle就話主席打committee,叫佢過pc~pc既主席又響度起鬨~又唔知做咩,又話我唔夠飽,又擺我上檯~作反佢地~我地大家又吵下呀,搞搞震咁~cecilia一度被johnny誤以為跌左落地下~跟住我地date左大家9月2日去遊船河~
之後我地去左starbucks,kaki,cyrena,cecilia就走先~我同carmen仔take bus個時就成日笑,傻左~去到starbucks,大家就talk下咁啦,大家又鬥下咀咁~之後佢地pc有pc talk,我地就有我地talk~carmen仔同yuji就話我d肌肉firm左,又黑左,yuji仲打我pat pat呀,話實左,好痛wor佢隻手~carmen仔就話我個背脊既x埋左~咁我都要keep住做運動lu~不過我考到三星都會定期同cyrena去玩下~hehhee....keep fit,keep fit~多謝carmen仔請我飲野勒~heheh....因我買完野就窮到~I左~
之後我地去海旁個時,好多魚呀,michelle話係一d唔尋想既現象bor~之後我decide行返去,阿葛又因要去佐敦take bus,咁就一齊行勒~michelle叫葛take care我,我就話我take care佢至真~因佢受左傷嘛~之後一路上都係talk下美食~~
>>August 19, 2004 at 4:18:37 PM GMT+8
2004 年 8 月 16 日 星期一 【清涼】
<<<<<<<<<<<<<<<格林童話的《灰姑娘》的深層意義 >>>>>>>>>>>>>>>>
上課鈴響了,孩子們跑進教室,這節課老師要講的是《灰姑娘》的故事
老師先請一個孩子上臺給同學講一講這個故事。 孩子很快講完了,老師向他表示了感謝,然後開始向全班提問。
老師: 你們喜歡故事裡面的哪一個?不喜歡哪一個?為甚麼?
學生: 喜歡Cinderella,還有王子,不喜歡她的後母和她帶來的兩個姐姐。Cinderella善良、可愛、漂亮。後母和姐姐對她卻很壞。
老師: 如果在午夜十二點的時候,Cinderella沒有來得及跳上她的南瓜馬車,你們想 一想,可能會出現甚麼情況?
學生: Cinderella會變成原來髒髒的樣子,穿著破舊的衣服。哎呀,那就慘啦。
老師: 所以,你們一定要做一個守時的人,不然就可能給自己帶來麻煩。另外,你們看,你們每個人平時都打扮得漂漂亮亮的,千萬不要突然邋邋遢遢地出現在別人面前,不然你們的朋友要嚇著了。女孩子們,你們更要注意,將來你們長大和男孩子約會,要 是你不注意,被你的男朋友看到你很難看的樣子,他們可能就嚇昏了(老師做昏倒狀, 全班大笑)。
好,下一個問題。 如果你是Cinderella的後母,你會不會阻止Cinderella去參加王子的舞會?你們一定要誠實呀!過了一會兒,有孩子舉手回答。
學生: 會,如果我是Cinderella的後母,我也會阻止她去參加王子的舞會。
老師: 為甚麼?
學生: 因為… … 因為我愛自己的女兒,我希望自己的女兒當上王后。
老師: 是的,所以,我們看到的後母好像都是不好的人,她們只是對別人不夠好,可是她們對自己的孩子卻很好,你們明白了嗎?她們不是壞人,只是她們還不能夠像愛自己的孩子一樣去愛其他的孩子。
孩子們,下一個問題。 Cinderella的後母不讓她去參加王子的舞會,甚至把門鎖起來,她為甚麼能夠去, 而且成為舞會上最美麗的姑娘呢?
學生: 因為有仙女幫助她,給她漂亮的衣服,還把南瓜變成馬車,把狗和老鼠變成僕 人。
老師: 對,你們說得很好!想一想,如果Cinderella沒有得到仙女的幫助,她是不可能去參加舞會的,是不是?
學生: 是的!
老師: 如果狗、老鼠都不願意幫助她,她可能在最後的時刻成功地跑回家嗎?
學生: 不會,那樣她就可以成功地嚇到王子了。(全班再次大笑。)
老師: 雖然Cinderella有仙女幫助她,但是,光有仙女的幫助還不夠。 所以,孩子們,無論走到哪裡,我們都是需要朋友的。我們的朋友不一定是仙女,但是,我們需要他們,我也希望你們有很多很多的朋友。
下面,請你們想一想,如果Cinderella因為後母不願意她參加舞會就放棄了機會,她可能成為王子的新娘嗎?
學生:不會!那樣的話,她就不會到舞會去,不會跟王子遇上、認識和愛上她了。
老師: 對極了!如果Cinderella不想參加舞會,就是她的後母沒有阻止,甚至支持她去,也是沒有用的,是誰決定她要去參加王子的舞會?
學生: 她自己。
老師: 所以,孩子們,就是Cinderella沒有媽媽愛她,她的後母不愛她,這也不能夠讓她不愛自己。就是因為她愛自己,她才可能去尋找自己希望得到的東西。如果你們當中有人覺得沒有人愛,或者像Cinderella一樣有一個不愛她的後母,你們要怎麼樣?
學生: 要愛自己!
老師: 對,沒有一個人可以阻止你愛自己,如果你覺得別人不夠愛你,你要加倍地愛自己。如果別人沒有給你機會,你應該加倍地給自己機會。如果你們真的愛自己,就會為自己找到自己需要的東西,沒有人能夠阻止Cinderella參加王子的舞會,沒有人可以阻止Cinderella當上王后, 除了她自己。對不對?
學生: 是的!
老師: 最後一個問題,這個故事有甚麼不合理的地方? 過了好一會… …
學生: 午夜十二點以後所有的東西都要變回原樣,可是,Cinderella的水晶鞋沒有變回原形。
老師: 天哪,你們太棒了!你們看,就是偉大的作家也有出錯的時候,所以,出錯不是甚麼可怕的事情。我擔保,如果你們當中誰將來要當作家,一定比這個作家更棒!你們相信嗎?
孩子們歡呼雀躍。
此為美國一所普通小學的一堂閱讀課。 真棒的老師。 我們是到了那個年紀才想到這些層面?
>>August 17, 2004 at 10:30:56 AM GMT+8
2004 年 8 月 15 日 星期日 【晴】
今日個鐘校左9:55am~但係我地約左1000響灣仔mtr恆生~但係.....我自己響8:55am起左身勒~哈哈哈~~我仲怕late,以極速食左一碗粥,搞掂晒出到去,都係0945~~早左好多~原來今日仲有emily一齊bor~有我.菁菁,michelle,emily同埋charmaine~而charmaine係黎到先打俾我~點解我依家會自己彈起身???可能我上個week差唔多日日都要早起身,就算唔駛,我都會早d起身,但係我日日07xx or 08xx就會醒一醒望下個鐘~哈哈哈哈~~好健康咁~~yeah~
都幾累呀today,因為我副con都夠期lu,搞到我對眼好乾~michelle買左好多野,好彩有菁菁同emily~charmaine就buy左佢好like既餃子,佢話好抵好抵,$30/4包,每包有24粒,一粒都係幾毫子~我就突登唔帶cash出去,因唔想buy野食~而個度d野食都唔係平好多jei~雖然有好多野我都like to eat~好似我想buy"famous amoys既cookies",想要"大班泳皮月餅",想食"applo",綠茶果凍,仲有唔知咩品牌既"粟米片"~~不過算啦~哈哈哈哈~~~
d soy sauce都幾抵,$5,$1~哈哈哈哈~~都好想問daddy駛唔駛幫佢buy~之後我地去左灣仔海旁既mcdonald~之後大家一齊響金鐘take mtr,佢地就走,我就返去causeway bay返公司交卷,之後打俾joanjoan,就陪佢去金鐘報名~我又返去金鐘lu~但佢好耐都未到,我就自己行pacific place,不過我一身swimming or sporty look好似唔多o岩行咁,不過d sales都有撩我bor,搞笑~之後好tired,就坐左響度wait,仲差d sleep左~黎到,我地就去british council,因joanjoan報gramma course~我就順便睇下d course,我想報實用英語course~
之後我地都行左一陣街,睇中左agnes b???既袋$690,同埋burberry既粉紅色polo shirt,$569~later先buy啦咁~原本lincoln生日去唱k,但我就唔想用咁多錢,所以唔去,但joanjoan應承左,我就游說佢唔好去,因佢去到都好悶~同埋佢都好累,之後大家都想see film,就去左勒~我地去左中環個間IFC,d位好好坐呀~好正,不如我地下次都去呀~~我地睇左"千機變2--花都大戰",因joanjoan俾小Q 同呢套我choose,咁我當然睇"千"啦~我地係由金鐘行過去架~good~睇戲前就去左supersandwich dinner~好久無去~因我地怕睇完戲先dinnner會無得食~因中環既IFC好早close架~
之後我地就一齊返左佐敦,我陪到佢上車我就back home lu~估唔到"千機變",daniel出左咁多幕bor,有d笑位,twins打得幾好~個劇情都係咁,無咩特別,對成龍no interest,不過欣賞"甄子丹"~梁家輝好搞笑~好耐無見edison~之後我地都係無join becky佢地sing k~~
心理測驗result~~☆☆☆☆☆你是哆啦A夢☆☆☆☆☆
你的特質是動如脫兔,靜如處子,擁有高智慧和雙重人格的傾向,而你最大的優點是懂得如何發揮自我潛力。但聰明的你耳根子特軟,經常會因為燈光美、氣氛佳、以及別人的刻意逢迎而棄守原則。你最速配情人天真、單純、會撒驕或深情溫柔的類型。
*人生忠告:不要因為一時的心軟而誤了大事,或壞了一生的清譽,多多運用智慧選擇朋友。
心情好了,我亦都入左錢去showhappy,申請vip~原本joanjoan想講另一個reason,不過我知becky hate lie~所以我都係叫joanjoan話date左我去睇戲~大家friend,無計既~認同joanjoan所講~都未有機會建立,咁梗係唔得啦~
>>August 16, 2004 at 4:25:50 PM GMT+8
2004 年 8 月 14 日 星期六 【酷熱】
星期五個日,我與cyrena玩完上半晝,咁就等lunch,期間我地成日望菁菁去左邊,估下佢係咪響度拖緊船~原來真係佢,不過我地唔sure就無去搵佢~但佢一直見到我地,傻架佢,見到我地又唔叫我地去幫手~我地落去拎飯,佢以為我地去幫手~~不過拖船真係好辛苦,因我見佢好大隻,又重~~
呢個weekend,係要做意粉屋既問卷調查,今次唔係做神秘客,而係就咁問人~原本saturday既lunch響中環做既,點知個度air-condition壞左,所以唔駛做,等我仲搵得個間野咁辛苦~我仲兜左個大圈添,唉~點知好近mtr架咋~激死~初頭去做都幾緊張,因未做過,不過都唔係想像中咁差既~雖然有人reject你~但都係小部份~做呢d都幾好,第一,起碼唔駛企街搵人先啦,第二,練大膽d~其實好多野我係得既,只不過真係缺乏左自信心~
九龍灣個間呀,non-stop咁做,無時間take a rest,口都乾埋,差d講唔到野~不過有d操守位值得三思既~因為如d客俾得低分,個manager都幾慘,會被boss罵,但你知啦,問卷呢d野好主觀既,如果你好心,人地俾2分,你會唔會幫個manager一把,俾3分呢~定係好公正嚴明咁揸正黎做呢???不過都係depends既jei,因你都會響個間shop睇到佢地既service,除左食物個方面睇啦唔到外,咁你見佢地service都唔錯,人地又俾得低,你咪幫個間野一把囉~不過講真,呢d野都唔係好關你事,唔理都得既~有時都係好心得滯~有d野都無揸正黎做~不過人地都係為左餐飯jei,人地都係打工jei,有時都可以幫下人既~
唔知新世紀個間係咪因有我響度做問卷,見佢地既service都做得好好~有俾等既客人drink野~平時邊有架~不過我未黎過呢一間食~可能佢平時既service都唔錯,我去到就特別好jei~我諗個日d客人都幾滿意,除左冷氣凍d之外~呢間好d,有俾水我drink~~咁先無咁辛苦~不過呢間就做得耐過九龍灣個間~
今日我都去左唐氏做義工,不過都係幫青年學院既~今次個感覺好左好多,自己都主動左,因為對得佢地耐左???,我指義工及會員方面~我估我都投入左唐氏既義工度lu,同埋真係了解左唐氏會員既特性,如自閉症,唐氏,弱智等~依家都分到邊一個會員患左d咩lu~投入左係一件好事,但會唔會慢熱左少少呢???做完義工後都無同佢地去drink~或者later都有機會keep住join青年學院既義工服務~以前就think住唔join架勒,都無咩心情同佢地建立關係~依家就慢慢咁同佢地熟絡~雖然都好陌生~
我希望自己都主動少少,唔好在意別人既眼光,面對自己仲好吧~猜疑人地眼光既意思都好累,同埋唔知自己猜得對與否~其實好多時候,有好多野,就算你有再多朋友,再多知己,都係自己獨力面對~就算你問人地意見,我好多時都會同返自己個一套,咁當然其他人既意見並唔係唔採納,而係成為參考~但如果你唔開心,人地都唔知點勸你,只可以守候在你身旁,等你想通,等你放開~真係架,人地真係未必幫到你心靈上既創傷,係要靠自己架~現實生活問題,你既朋友當然可以幫你啦~又或者你既朋友會成為你既發洩對象~所以要記住,做人唔可以太懦弱,否則別人都幫唔到你d乜~
嗯~個次去完蒲苔島,真係好想去聽海浪聲,期待23rd~結果預左~失落亦有~但唔會影響我既日常生活,失左一個寄託,個腦空空的~只係個一part~完全唔影響公事,友誼,家庭~不過係時候get some fresh air,reorganise my brain~去充電~我喜愛大自然~與大自然接近係一件好舒服既事,因為唔駛點用腦,而係真真正正咁去enjoy~仲可以將腦既垃圾洗去~就算我去到邊,見到d樹,海,郊外,就算個d景都係差唔多,我都會同佢地拍照~但我就少會用佢地為background~唔知why呢~或者我唔想影響呢d美景吧~希望唔好再有污染~好怕無左......呢個咁好既野~好想去歐洲~古典既野,古式既野~
心理測驗result:選擇食譜的我,,代表著我有一顆撲實的心,凡事不太會鑽牛角尖並且不太喜歡。華麗的東西。你希望在別人眼中的自己,是一個顧家、有責任感,婚後可以把家庭跟孩子照顧得很好的標準太太。
>>August 15, 2004 at 3:38:46 PM GMT+8
2004 年 8 月 12 日 星期四 【晴】
ABOUT ME:你是吸塵機型,愛乾淨,個性纖細卻很固執,有一點囉唆,有一點情緒化。你啊,神經纖細,給人的感覺挺清爽,就素愛乾淨的吸塵器型啦﹗老是斤斤計較雞毛蒜皮的小事,不容許別人破壞你的約會和時間行程。雖然有點細心過了頭,可是這正是吸塵器的優點呀﹗所以請你注意,不要做得太過份了,剛剛好就好嘛﹗至於工作方面,你是那種不肯妥協的人,而且又喜歡大聲囉唆,做人家下屬的你常常被別人忽視。
因為你幾堅持己見,在以和為貴的傳統型企業中恐怕不易生存。反而比較適合外資企業或講究實力主義的創業公司。大家都曉得,吸塵器吸了龐大的髒物,很容易塞在喉嚨裏,因此當你遇到困難的時候,也有不堪一擊的一面。常常自卑的說,「反正我也不行啦﹗」,負面的情緒會深深的影響你﹗
唔知你地同唔同意以上既結果勒~我今日就去左玩獨木舟二星~因為好累,都有d想放棄架~不過最後都起左身~不過我late左1分鐘,就係咁,架車走左lu~~我地就等左30min~個教練都成日叫我地快d~我地又趕住訂飯,又趕住塗太陽油~我一入到更衣室就見到菁菁lu~原來佢今日都係響聖士提反灣,不過初時佢唔記得左,好彩佢去既中途識得打俾佢既朋友仔咋~初頭cyrena以為我date左佢0800~哈哈哈~~~起勢咁打俾我呀佢~
今日既時間都好快過,我亦都pass左個exam~今日划得好左好多,個教練就話我都係慢,但手勢較準確~今日個教練真係好好人架(@_@),成日窒我地,不過都ok啦~初時真係俾另一個人激死,咩都唔記得左,搞到個時間拖慢左,不過後尾都好左好多~可能我認真啦,所以d steps(HI rescue)都記得好清楚~哈哈哈~同埋我都應該放鬆少少,唔好太緊張,獨木舟係好輕鬆既~順住去就好快架勒wor~不過都係要用力架嘛???d教練慣左咋??~個教練閒時係做商人既~我就話佢係奸商~
走個時都無等佢,走先,佢要1700先走得~因我地今日好早就上水,咁我地就好快咁上去沖涼,亦都因為早,個時唔多人~我地沖完都16xx咋嘛~不過菁菁就同個朋友仔走左lu~我無出去,因我想take more rest~!因我唔夠sleep~michelle尋日響icq同我talk都無咩心情,因對眼好澀~我都趕住sleep~我都係like一星既教練多d~今次個個係男人黎既~又係姓蘇~佢like食雲吞麵,我就同佢講左我家開restaurant架勒~之後又叫d救生員落order外賣~我就話我地唔送外賣架~
我話想揸有摩打既船(即救生員揸個d),佢條友仔就話我要揸摩打,叫個救生員俾我揸~huh~~好彩個教生員無玩我,叫我上去揸船~不過我當然無上啦~唔敢~之後我搬船上岸,又有人話我做咩唔托上膊,大佬呀,好重架~用2隻手打橫行好好多~我地初頭學個時,個教練叫我同cyrena示範,笑到我同cyrena肚痛,我倆太易笑勒~因為真係雞手鴨腳~連個個救生員都一齊笑,仲有一位伯伯,哈哈哈~教練就未落水先興奮wor~上次有撩我地講野個個教練,今日都見到佢,問我地係咪玩二星~佢都幾好記性架bor~~~
oh~我唔再晒lu~因依家黑既程度夠lu~聽日一定無上次咁累~我有問過cyrena有無think住玩上去~如果可以既話,我地可以date埋幾個朋友仔一齊去玩,如果出trip,自己一班fd可能好d~我有think住玩完三星,有時間都要date一下cyrena pactice一下~因為太耐唔keep會生疏架~嗯嗯~~hehehehe~yeah~好多野都有cyrena一齊,哈哈哈~今日既太陽都幾猛烈~學左HI救艇法,船,天氣,船尾舵,救生衣,艇排既運用~個教練又同我地玩左例外一D野,如用長短漿及掉左我地D漿,自己執返~
不過救人同被救個個都幾吃力架~越practice得多就越累~今日8人中得4人來上~oh,oh,oh~今日又見到ivy,佢上次同我地玩獨木舟,今日佢玩wind-surfing~佢話辛苦好多,考試嚴好多,因你一定要兜過佢要你去既地方先pass得~今日michelle打俾我,我都被佢既經歷嚇一嚇,我未見咋,聽佢講都毛管凍呀~好彩佢無事咋~所以都唔係好黑仔jei~~不過....都驚心動魄~今日我響bus上sleep,差d跌出個位度~kaki呢幾日都好累咁bor,莫非陪朋友搵school???我都未講我妹~佢得3分,搏ive dipoma,唔得先FD~地理2分,中文1分~點解佢咁懶架~唉~~好彩佢唔係話REPEAT咋~無可能呀~話repeat個個原來係佢既fd~
>>August 13, 2004 at 12:55:18 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|