寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2004 年 5 月 22 日 星期六 【晴】

oh....無左十萬個為什麼lu....因個個surver無左~~poor~大家好~yeah~我今日係留左響home架~一來係無錢,2來係無人約我啦~我今日會做埋份中文既計劃書同埋think下magic ant既野~今朝9點幾起左身去買響mtr出售第3款既mcdull~yeah...座檯日曆~yeah...好得意呀~~本來我校左早d wake up架~不過因太累勒....之前個日唔夠sleep,但就7點幾要起身去做義工呀~所以咪累d囉~~

講返上個sunday既野先~我去左一個function,係由聾啞人士個d機構辦既~有手語歌,教手語,分享,玩games,drama,同埋跳舞~而我由呢個function所get到既信息就係1.聾啞人士既學習及辦事能力係同健全既人無分別既~2.唔好only要求佢地融入我地既生活中,我地都要融入佢地既生活圈子內.3.聾既人唔係啞既~仲有呀..佢地仲教左我地一d簡單既手語~hehe......yeah~~~我比較喜歡dancing,佢地雖然係聾啞人士,但唔代表佢地無音樂細胞,只係比常人更努力去學,更用心去感受~有一首歌,開頭係"bomb,bomb,bomb"佢地都跟到個節奏..好厲害~仲有呀..d女仔跳得好優美呀~我可能比較喜歡比較動態既野吧~~佢地每一次表演,我就雞皮疙瘩,因為佢地令到我既感受都好深,佢地所做既野都打入我內心深處~好正~好感動~好感慨.....佢地願意付出俾常人更多既時間去練~睇返我地d身體健全既人都唔懂得去珍惜每一樣野,又懶,係要到失去先懂,失去先會努力~~點解人係會咁既呢?都係人類既缺點吧~

佢地點學dancing既呢?點上堂既呢?聽唔到拍子?miss就用手勢打拍子~聽唔到,點樣去感受節奏.就係將雙手按響地上....再用心去聆聽就可以了~因為地上會有節拍既振動傳出~d老師教佢地dancing,老師就向佢地學手語,從而同佢地溝通~呢d就係共融既生活~佢地個d義工呀..就算對住其他義工講野,大家都係健全人,都會慣左做埋手語去talk~佢地比手語,比得好流暢呀~同埋手語歌既時候有d比得好優美自然....造成手語只不過係舞蹈既一部份咁呀~yeah~~michelle就比較like手語歌~

佢呀,明明好累就唔好黎啦~傻婆~蔡生都有到呀~~~oh.我記得一樣野呀...就係monday開完會去dinner既時候,佢地成班友仔夾埋黎恰我呀~~~蔡生都有份呀~救命呀.........有大ryan,michelle,ching ching~cyrena雖然無咩出聲,但都不時加一兩句,又唔幫我呀~~~cheap.....佢地實在太cheap勒~~~

尋日去左做義工,去左睇中華白海豚同埋去左大澳~好幸運地,我地係睇到架~我就睇到4條啦....佢地就唔止勒...睇到好多條呀~~灰色個d係bb又或者係young個d海豚,而粉紅色個d就係成年架勒~有一次我見到一條only伸個頭上黎,仲伸左2次呀.....好得意呀..好似企左響度咁,同埋有一條噴水添呀~hehhee~~我地一定要保護環境,如果唔係d海豚bb會飲左mummy體內有毒既奶就會死架勒...同埋因太污染勒,第一胎既bb通常會夭折~佢地懷10-12個月胎,要個bb陪左3年先可以再生架~而佢地既壽命係10年左右,所以都只係會有2胎~仲有呀,污染嚴重,海裏面既魚死晒,海豚就無野食架勒~佢地生bb個時,會周圍有幾條海豚媽媽...幫條海豚bb呼第一口氣先會生存架......佢地會合力將條bb頂上/拋上水面去吸空氣~yeah~得到好多有關中華白海豚既知識~

其實整日既時間多數係用左響take bus同埋船上...所以去到大澳都係食左lunch,行多一陣就走lu~我都無咩買,only買左4包自製既柑桔,又幾好味架喎~而其他個d晒乾既野.海味都無咩興趣~而我個個妹妹仔健婷就buy左d飾物,另一位chris妹妹就無買咩~hahaha..做義工真係要主動同埋唔怕醜先得,如果唔係都同佢地建立唔到友誼~不過之後都係佢地2個自己talk~呵呵呵.....我就成日sleep下咁啦...chris妹妹都幾多野講架~可能我會悶親佢~哈哈哈~都ok呀.....問左佢倆拎icq~個天氣又唔錯,唔晒,又無落雨~不過成日俾靜雯串我~~同佢熟左,都ok~~~yeah~~開心開心.......

>>May 23, 2004 at 6:04:10 AM GMT+8


2004 年 5 月 20 日 星期四 【乍寒還暖】

真係唔好意思勒,我都覺得有好多日未打日記勒~因為我要print返d日記出黎,因我怕萬一個surver down左,或者close左,咁我第時大個左未睇唔返我以前係幾咁傻仔囉~同埋我係點囉.....可能我大個左,會變左架~今日都終於print晒~開心死.......因唔駛再去free-booking,同人爭用printer勒~今日都好彩有阿葛響度.....如果唔係,我都唔知點同部printer溝通,真係同佢有代溝呀~~估唔到佢都會山長水遠返黎溫書bor~不過佢見到我又唔叫我~~~

我依家同阿成無事lu~因個次打俾佢....問下佢轉名個d野~佢都無咩野......佢竟然響icq問我駛唔駛幫我找card數~我見過鬼唔怕黑咩~不過...個次同翠怡講開我同佢,佢同何生.....我再think清楚,原來都真係各有各嬲....大家嬲既野唔同,佢嬲我發脾氣(無論咩原因),我嬲佢再提個件事同埋無風度~大家好似由始至終都未達到共識....翠怡就問我呢d係咪叫大男人?對....無錯~佢係~不過無大男人咁專制,所以我會話佢係小男人~同埋佢都真係會發窮惡囉~佢對d fd都係咁~唉......雖然2個人一齊,都會有唔同...所以要大家互相遷就~我同佢都各持己見吧~有時我都真係好頂唔順~唉...算吧~過去了~

死勒...我依家唔可以一心二用,當有2個人同時同我講野....我個腦會自動filter左另一個人講既野~oh......可能都因為近排太多野think掛~magic ant...同埋.....~我都要努力響減肥中同埋我既magic ant勒~我依家都開始organise返....由我開始搞magic ant直到依家,我所學既野~學左既野..一定要organise同埋處理好佢~否則一堆堆......就唔清楚自己學左咩..同埋唔會去深究及反思~咁就唔會好有系統地放入個腦裏.....要用既時候就會有d亂架勒~哈哈哈哈~做一個主席都真係唔係咁易....自己累既時候.....如果你既同伴都一樣地累..你要做既野..就係放低自己去振作返d同伴先~一個主席都唔可以懶,要不斷咁update自己去應變突如其來既事~自己既天份差,就要努力d架勒~雖然michelle話我有少少領袖既才能jei.....不過都係human and people oriented~即係好重視人與人之間既關係~

呢期都去左同其他人talk....因大佛,carmen仔都有經驗嘛~同埋.....都會問下d year 2~佢地既經驗都可以點醒我既~當然唔少得michelle啦~carmen仔講d野都幾有point架~因佢話我同佢既處境都有d相似~點醒左我唔少~收集有關資料...都係主席要去做既功課~唔懶得架~hehhee......我都好期待下一年會做成點~同埋會有d咩人黎in.....我諗個情況都幾有趣味性,因為人的行為就係一樣好值得去睇,去想,去啟發,去研究既野~單純咁去睇,都已經夠你去回味~

同carmen仔friend左~佢會幫我修眉呀~哈哈~~~我一直都想架勒~靠佢幫我裝身都好~我就係想有咁既一個人去幫我~而佢又咁有興趣bor~同埋佢好有信心,我信佢~依家都無咩上econ lecture同埋account堂添~真壞~哈哈哈哈~~不過佢地d人就算去上堂呀...都唔係聽書既.....仲響度訓添呀....咁我去023坐好過~傾下計都好....hahaha.....死人mandy..響我個日記留d咁既言?係咪找死呀~~不過近期唔知點解....多左人睇我個日記~今日cecilia先同我講佢有睇~不過睇得好辛苦~因為太長勒~哈哈哈哈~~~同埋都真係幾details架喎~對呀....我既特色~都係一個優點黎既...大家tired又sleep唔到,咪黎睇囉~咁就可以去sleep勒~

傻婆菁菁,我又點會唔理你呀~不過..我呢個人唔會定響一個朋友仔到既~哈哈哈~~~所以有時都忽略左你~sorry~唔好唔開心勒~近排都like左成日拎d cd黎聽~依家又煲緊一隻碟~因佢剛好充實左我既心靈,即係好o岩feel~有時我都真係think,點解我地14個1b班既女仔咁團結既呢?應該大家都無野心吧,同埋大家都好信任大家~大家都好純呀.....唔會有機心....大家亦都打開自己既心窗~如果阿hong同winnie po都入埋我地班就好lu~~哈哈哈哈~唉.....~有時我上lecture都因為想見下winnie po...因我好少有機會同佢talk~唯有上堂既時間多d~

daddy買左部新既dc...即刻拎左返sch去take photo~開心開心~不過無咩人要返學~黎黎去去都係個幾個~不過我都會keep住帶返去玩~hehhe.....部dc都好似買黎for我咁`哈哈哈哈~~~佢地又唔用wor~唔怪得我架~yeah yeah~~~你地快d黎同我take多d photo啦~yeah......咁我地又出去玩多d啦~michelle會搞個camp.....你地影多d相俾我睇呀.....我會好掛住你地架~雖然我都好想留響度....同你地一齊....不過有得去旅行,死人都去呀~我要搭飛機,yeah~

呢排都有好多笑料~不過我又唔記得左lu....不過好搞笑既就係,因為牛奶似胡迪....班pc就買左佢勒...依家就留響023陪michelle~michelle真係當正佢係牛奶架~牛奶亦都當左個隻野係佢~牛奶都返緊工lu,有d year2 都畢業lu~~咁就少d機會見架勒~記得約我地出黎玩呀~我地會好掛住你地架~yeah..yeah~~~好靜呀間school,因好多人都唔駛返lu....點解我地仲要返埋下星期既~無人性呀~不過又係發奮既時候lu~大家加油勒各位....我地一定要原班升上去呀~我地""""1B"""""唔可以散架~

近排都有人唔開心.....而我自己就沉醉於MAGIC ANT度~都無咩野既~~佢地都識得點handle~都好似無咩野lu~大家一齊俾d心機考試啦~yeah~~~呢次唔details勒..因有d野我都無打落去呀~oh....唔記得打sunday響新都會睇左個show~唯有等聽日啦~因我聽日會去做義工~byebye..唔好掛住我勒~

>>May 21, 2004 at 4:31:15 PM GMT+8


2004 年 5 月 15 日 星期六 【晴】

<<<為什麼人有指紋?這有什麼好處?>>>
皮 膚 是 我 們 身 體 的 第 一 防 線 及 關 卡 , 它 不 單 保 護 身 體 不 被 外 物 入 侵, 也 保 障 體 內 的 水 分 不 致 流 失 , 它 亦 幫 助 調 節 體 溫 、 血 壓 , 而 遍 布身 體 各 處 的 神 經 接 受 器 使 我 們 對 觸 壓 、 冷 熱 有 所 感 覺 。
皮 膚 組 織 由 外 至 內 可 分 為 表 皮 層 、 真 皮 層 及 皮 下 組 織 三 部 分 。 在 手掌 、 腳 底 及 指 尖 部 分 的 表 皮 層 特 別 厚 , 而 真 皮 層 的 隆 起 處 形 成 微 小高 低 起 伏 的 條 紋 , 這 些 在 手 指 尖 上 的 條 紋 稱 為 指 紋 。 指 紋 使 我 們 在接 觸 物 件 時 增 加 摩 擦 力 , 從 而 更 容 易 發 力 及 抓 緊 物 件 。

指 紋 由 遺 傳 影 響 , 由 於 每 個 人 的 遺 傳 基 因 均 不 同 , 所 以 指 紋 也 不 同。 然 而 , 指 紋 的 形 成 雖 然 主 要 受 到 遺 傳 影 響 , 但 也 有 環 境 因 素 , 在母 腹 中 的 胎 兒 由 第 六 個 星 期 開 始 , 手 腳 會 有 活 動 , 而 皮 膚 的 真 皮 層尚 在 發 育 階 段 , 當 手 指 觸 碰 其 他 地 方 時 , 真 皮 層 的 組 織 會 改 變 , 指紋 也 隨 之 改 變 。 因 此 同 卵 孖 生 兄 弟 或 姊 妹 , 其 指 紋 也 不 一 定 相 同 。

由 於 指 紋 是 每 個 人 獨 有 的 標 記 , 近 一 百 年 來 , 罪 犯 在 犯 案 現 場 留 下的 指 紋 , 均 成 為 警 方 追 捕 疑 犯 的 重 要 線 索 。 現 今 鑑 別 指 紋 方 法 已 經電 腦 化 , 使 鑑 別 程 序 更 快 更 準 。

oh...大家都好似等左好耐lu~無計啦~多功課嘛~尋日去左沙田踩單車,由沙田->大尾督->沙田~有hong,august,葛,我,kaki及cyrena~12點幾開始出發啦~~好晒呀....好累呀....大腿肌肉抽筋呀....kaki踩完之後成個人呆左....累到佢o丫~~我地影左d相..你就知佢有幾累勒...眼都睜唔大呀~我,kaki,hong,august晒到面紅紅,手又紅~oh......我塊面都好紅呀....紅到我都估唔到wor....仲有呀.我手臂有好強烈既三節色呀.....唉~不過無咩所謂,我都唔怕黑既,所以無塗防晒....不過直接晒都對皮膚唔好架~下次塗返4度囉~不過都真係幾好天.....前日仲落狗屎咁~仲有呀...阿葛都真係幾貪靚架...又塗防晒,又噴body spay,又著長袖風褸.....怕晒wor~~男人.....

最衰都係阿葛啦,傾咩鬼電話呀....我又唔識路返沙田...搞到我地差d去左大圍添呀~仲有呀..死人阿葛又帶人地兜幾個大圈先返去沙田個度~之後我先從阿hong口中得知,原來有條短d既路架~我諗應該係原路返囉.....響熙來攘往既街道上都唔係幾敢踩....又坐得唔舒服wor...咪落車行囉....唉..累死我~阿葛仲話好抵添呀....踩多左wor....+_+.....想我死就真...kaki就話我地笨笨~huh....之後阿葛就成日串我.....跟住阿ling行實唔會兜大圈wor.....實唔會行錯路~@,@~都係因為我大腿抽住左....我咪自行留低,坐左響度,按摩下先囉...又真係幾痛呀....之後又同菁菁講左陣電話......阿葛發現左少左個人咪打黎囉~如果阿葛唔等我既話.....我估我都唔知去左邊~........不過下次都9會再去個度租..d車又舊...又唔好踩~下次都係去返大圍~阿葛個架....踩踩下....甩鍊添呀.....

死人august串到爆....因佢有自己架車....咪踩返去先囉~點知我同阿葛返到去....打俾佢...佢都沖完涼..死野呀~佢依家越來越串咀呀~之後我地無上august home,去左hong's....我地就響度打下機~玩crazy taxi,玩到傻左....係咁撞野...hahhaa....佢地又響度串我勒.....only我先玩咁變態既game wor...我平時玩賽車都成日撞....哈哈哈~佢地問我幾時會去考牌......之後玩keyboard game又俾細佬笑.....唉~~不過又幾好玩bor.....去到阿hong's home都唔怕醜咁....哈哈哈~~

去到明星食野...佢地顛架~8個人叫左8樣野...食完仲有10樣甜品~佢地....抵晒啦,我地d女仔都無咩點食既~august仲又食又拎添~services唔太好...d food都唔算太好囉~我地今餐都真係幾豐富....不過每人都係$80....都ok啦~我都唔知明星就係以前既華舫添...因我以前同契媽住響沙田第一城,成日都對住個間野架~hehehe....我講錯野呀...就係耕開有人耕...其實係瘦田無人耕,耕開有人爭~huh....佢地3個死人頭又成日串我呀~huh....仲有呀..葛,august,michelle響msn talk,又唔知話我咩呀....死野呀~~huh.....

等我講下大家既趣事先啦~就係菁菁都好有market架~august響正校打波,俾人問佢係咪學生,仲要問佢拎學生証呀....之後又走過去問佢架車係咪佢架wor......笑爆咀啦~august話因為佢靚仔先會咁咋wor......o_O...又輪到carmen仔有新發現勒,係基於phyllis個個重大研究而引發既靈感~就係當一個人飲得太多鐵..咁將一塊磁石放響人身體既前面...而背脊就放一件物件...咁磁石move,件野咪郁囉~我地都知道呢個道理,仲成日玩添,不過今次唔係用死物,而係人ja ma~carmen仔又幾有頭腦架bor.....之後就係我個fd勒,,,,,ball---佢將"TO LET"睇成洗手間,洗手間應該係"TOILET"嘛~可能佢急得滯睇左啦..不過..間舖好明顯係等緊人租啦....又點會係洗手間啦,稍為有少少common sense都知個度唔可以解放到架啦~佢又將吳卓"羲"....讀成吳卓"義"~中文程度咁差,唔好話識我添呀~佢呢期都唔知做咩....成日講錯野,又跟唔到我地既channel~~oh...

食完就同carmen仔一齊take bus.因佢出tst......壞勒..carmen仔~咁夜仲出街~我地今次dinner有cyrena,kaki,kate,carmen仔,hong,葛同埋august~本來kate話唔黎,因佢好多功課~不過我地迫佢黎呀...因好難我先見到佢嘛~上次又無到~huh...佢唔黎就死~later既function可能都會響sunday...因charmaine take左個hotel course~逢saturday上堂~

我星期四去左睇<旺角黑夜>既群星試映會呀.....都幾好睇架wor.....hehehe.....都唔知點解e-kids會有咁多妹妹仔圍住架~oh....咁既人都...算吧啦~大家都可以去睇下套戲~我就覺得幾有親切感,因有時探佢班...睇返套film,個場面好熟...hehe~因我去過睇佢嘛~yeah~不過daniel都無咩大突破~不都幾慘,又有一兩個核突鏡頭~好過<大佬愛美麗>..不過...嗯~好難響度講~

friday出左去join becky,ball,都好耐無見lu~~hehehe~~~佢地有好多野我都唔知添~問返先知.....唉~依家都覺得becky同jojo都有d似~因為唔會刻意去講自己野俾人知~問完都好似.....有d野skip左咁~算啦~畢竟都無我同joanjoan咁熟~雖然ride完bicycle好累~我又2點幾先sleep......但我9點幾就起左身lu...之後就落左去mtr買mcdull~yeah......開心開心~~~仲好講....michelle上次特登打黎問我買左mcdull未,又話我d mcdull滯銷呀.....因為夜晚6點幾響青衣mtr都仲有好多wor~huh.....仲有呀,佢地去u-right睇衫~michelle睇中左件衫,不過好細既....係ladies size...仲要比平時細d......死人mandy就話我xxl呀~牛奶都唔及佢賤呀~於是我就打俾mandy,叫佢響023等我...我地要決一死戰~~~哈哈哈哈哈~

>>May 16, 2004 at 5:15:24 AM GMT+8


2004 年 5 月 11 日 星期二 【酷熱】

<<<為 甚 麼 有 春 、 夏 、 秋 、 冬 四 季?>>>
要 了 解 為 甚 麼 有 春 、 夏 、 秋 、 冬 四 季 , 就 先 要 了 解 地 球 的 回 歸 線 與 地 球 繞 太陽 自 轉 及 公 轉 的 關 係 。 緯 度 為 零 的 赤 道 把 地 球 分 為 南 、 北 兩 個 半 球 , 而 另 外兩 個 重 要 的 緯 度 , ( 大 約 23.5° 和 66.5° ) 是 南 、 北 回 歸 線 和 南 、 北 極 圈 的位 置 。 地 球 每 日 繞 地 軸 由 西 向 東 自 轉 一 圈 , 每 年 繞 太 陽 由 西 向 東公 轉 一 圈 。 自 轉 是 造 成 每 天 有 白 晝 和 黑 夜 的 根 本 原 因 , 現 在 從 公轉 這 個 天 文 現 象 , 解 釋 為 甚 麼 有 四 季 。
地 球 沿 著 橢 圓 形 的 軌道 - - 黃 道 , 繞 太 陽 公 轉 。 如 果 把 黃 道 面 看 成 水 平 面 ,那 麼 地 軸 和 赤 道 面 便 是 斜 的 。 這 種 傾 斜 的 關 係 導 致 南 、 北 半 球 表 面 接 收 到 的太 陽 能 , 隨 著 地 球 的 位 置 改 變 而 產 生 很 大 的 變 化 ︰ 太 陽 光 線 入 射地 面 的 角 度 也 隨 著 地 球 公 轉 時 的 不 同 位 置 而 改 變 。 太 陽 光 線 直 射 比 斜 射 帶 來較 多 的 熱 量 , 所 以 , 傾 向 太 陽 的 半 球 因 太 陽 光 線 較 為 直 射 而 獲 得 較 多 的 能 量, 這 就 是 較 熱 的 夏 天 , 而 背 向 太 陽 的 半 球 因 太 陽 光 線 較 為 斜 射 而 獲 得 較 少 的能 量 , 這 就 是 較 冷 的 冬 天 。

地 球 在 公 轉 過 程 中 還 因 為 位 置 不 同 而 造 成 春 天 和 秋 天 兩 種 氣 候 。 當 南 、 北 半球 既 不 傾 向 也 不 背 向 太 陽 時 , 白 晝 和 黑 夜 的 長 短 大 致 相 同 。 在 春分 和 秋 分 兩 日 , 太 陽 正 午 時 直 射 赤 道 , 南 、 北 半 球 接 收 到 的 太 陽 能 比 較 接 近, 而 且 比 夏 天 要 少 , 比 冬 天 要 多 , 溫 度 界 於 夏 天 和 冬 天 之 間 。

下星期有好多功課交,有econ,account,中文同埋英文present~因為我地都就黎唔駛返學lu....唉....唔駛返學...咁咪無人幫我搞生日會囉~~唔制呀.....死人gigi話唔理我勒.....仲話搞到5月就停勒...v.v::~wow...wow..嗚...恰我既~哼.....我唔理你地呀....快d幫我搞呀....~~唔係我就唔放過你地~

mon....好累~因為同大佛仔傾電話,傾到3點幾啦好似.....第二日..就真係呆左勒...頭痛到爆~我有時都會頭痛到想嘔~不過又因為要踩班,我又要早d返去~同左龔sir講我地會late d先到~無咩特別啦..都係有d緊張同埋講得快左少少~響tuesday...我地都有踩班...因為有d人都唔會理我地...有興趣既人先會聽~我覺得..只要我地6隻人仔都係為左個magic ant,為左宣傳我地既誕生...只要我地一齊向住呢個方向....我地都有同一棵心..我地就唔會驚..唔理d人點話我地呀....而且仲可以將我地既內心感受傳開去俾佢地,俾佢地感受到我地既熱誠,我地既團結,我地既互助互愛~~

唔知你地會唔會感受到我對今次義工小組既期望同埋個一份熱誠呢?個一份熱誠就係我想藉以義工服務,令我地更了解需要我地既幫助,我地既關懷我服務對象....再將佢地既信息散開,令他人都對佢地有一種新既了解,再發揮生命影響生命呢一個效果~我成日都相信,只要你用個""heart""去待人...佢地就會感受到你既內心感受同埋個一種熱誠~咁樣....佢地就會被你既正面信息影響...做人都會積極一d~~好似好理想咁.....但我堅信~響monday既會議上,如果唔係michelle提醒返我,first in既case要以義工應有既心態呢一個方向去問,而叫我地去think邊3大個元素~我都差d唔記得左我個一種信念~只係為左搞好magic ant...做,做,做.....連最basic既信念都無左....咁做又為乜呢?

我都唔記得左個成立目的...又點會做得好呢~個成立目的仲要係我自己諗出黎既....點解連自己都會唔記得呢~我都將我呢一番說話同左cyrena分享~因我都想cyrena....叫其他既成員都諗清楚我地個三大元素....都消化左佢,融入左自己既腦裏面..咁樣...大家既方向先會一致~明係無用既.....融入唔到...就好易響條軌道上走返出黎...即係出左軌....個方向就會唔同左...concentrate唔到~問既問題同睇既野都會唔同左....我地就choose唔到人架勒~有一個比喻....就係..一個christian,基本信念係親近jesus,但係一連串既事工,令christian都無時間去親近主,聽唔到佢既話語,佢既教悔...為上帝做既事工個目的亦都可能離左軌,事工係為左更明白上帝,將佢既光傳揚開去,係咁做,做,做.....連個基本信念都無左...又點會做得好呢~一個人多左野做,就可能脾氣唔好...又或者有其他唔好既野產生左,你認為咁樣可以傳揚上帝既信息咩?我覺得反而係敗壞左衪既名聲~咁樣又係唔係我地做事工既目的呢?

呢一個比喻唔知大家明唔明~但係我想表達既都係....基本信念就係帶領你行既方向,係一個目的再從以達到你既目標~唔知你地認唔認同呀~同埋基本信念都係一個好既儆醒方法~其實人呀..都應該成日反省自己所做既野同自己既信念相符與否~咁樣就可以減少犯錯機會lu....做人就係咁架勒..要時時刻刻咁唔好做錯....有時都幾辛苦架~所以得閒都要放低一下...同埋將個d信念融入左生活中....就好似無咩辛苦同埋好似要好刻意咁去做囉~

點解我會咁鐘意michelle呢....就係佢用個心去做事同埋對人囉~咁樣係好架....無私~佢呀....幾日不眠不休咁去做野...為咩呀.....都係因為佢對呢份工既熱誠咋嘛.....同埋為左我地囉~當一個人將d野上心....做既時候....d時間過得特別快~我地monday開完會就去左越南村dinner...有johnny,我,phyllis,michelle,菁菁,kaki,細michelle,cyrena,牛奶~大,細michelle都就黎好似我咁...得左個痲痺症勒~yeah....因佢地都係笑唔停既個日~~哈哈哈~~~因我地成日響度互串.....如cyrena既040,同埋細人~phyllis既冰同鐵~johnny既青巾女郎,我既痲痺症,kaki既動作.....仲有michelle既....哈哈哈哈~~佢既古怪念頭~~哈哈哈..笑爆咀呀....

要突登開一段俾佢先~就係佢buy左2大塊類似日曆既東西....但每一日都有一個小小既透明袋,你就可以放野落去既~但係.....我就問佢勒...咁細個袋,你放咩呀?耳環呀???...就係咁...michelle俾我激死左一次~之後佢話放d相落去架.....pc呀...仲有呢....入黎023既人..因為佢會唔記得d人既名...我地一眾人又開始笑勒~~仲話要每人入到去都要影相wor....哈哈哈哈~~咁咪好似小學咁...每一隔都有一個人頭....好老土呀~~~哈哈哈哈~~我就提議...不如個個人入023一次就加一樣野....咁我地可以黎個入023紀錄既龍虎榜囉~哈哈哈哈哈.......~~佢就開始發顛勒...話要拎我去斬首.....又話唔要見到我~又話要隔除我主席一職添呀~~哈哈哈哈.....我仲話呀....唔好將我幅相放上去,因我唔想俾人供奉~哈哈哈~~~michelle呢一個念頭都真係趣緻~趣味性都好高~yeah~~

monday熱到頭暈呀~仲有呀....michelle唔響度..間sch好靜呀...佢一返黎,唔知點解....d人出現返晒既~尋日......ken sir好好人呀...知道我地成立magic ant義工小組....而kc ive又有intergraded study, 一定要參與義工服務去達到一個鐘數~佢就叫我地去promote勒...因佢都可能係incharge個個~好好人呀...michelle同佢講我地要踩班....我就叫佢唔好話我地late....佢應承呀....不過我地又衰仔..無返咋嘛~雖然佢都幾串,不過都幾好人同埋教得好~可能因為同我地年紀較近啦~我原來響023跌左個銀包呀....好彩咋....我都唔知添呀~~唔該晒~

佢地響出面打波,我就同carmen仔傾下計~好少機會同carmen仔talk呀...都好開心呀~~菁菁叫我去打都唔制呀.....因好難得架個機會~hehehe.....響sch hei到大約6點,我就走lu......因我要去大家樂做神秘客~我得閒無事就打俾joan joan.....點知佢去做gym....咁就可以陪我勒....我地都好耐係見lu...佢都無咩事發生~而我就講左件事俾佢知......因為個時搵佢唔到呀~又講下學校既生活咁啦....hehehe....佢date左我6月3日lu.....呵呵呵....因我無人date嘛~哼~都係joan joan好~

今日就趕assignment lu~oh....唔記得講......alex將個volleyball正面咁車去phyllis塊面度呀~仲有呀..佢又將個羽毛波定個拍band落我度呀~~cheap精~仲有呀..原來踩響熟既同學仔個班....係仲怯架~死人細ryan又成日笑喎~都係唔識既好d.....仲有呀...一定要一人一張leaflet...否則..無人會拎到~phyllis...唔好唔開心啦~乖!!!!......oh....有d野...哈哈哈...唔知點好...都係順其自然好d~因好多野都係未知數~都唔記得講.....我地好似由sunday開始就成日響msn開group discussion~最高峰係有8個人~我地既msn成員有葛,mandy,kaki,牛奶,august,hong,winnie po,菁菁,kate,湯~~哈哈哈哈~~~大家講既野都好好笑`尤其是沖涼個一part~仲有呀,,,就俾august激死~成日都唔明.......~carmen仔響023同我講叫我record佢地既對話...因tuesday響023 lunch,有牛奶,大ryan,alex,phyllis,細michelle,菁菁,我,kaki,cyrena,carmen仔~carmen仔話佢地既對話好好笑,就叫我不如錄左佢....之後再響日記打返~咁我就話不如開一個新既日記.....專打大家既軼事啦~哈哈哈~~不過呢班人都真係傻傻地~好多野都好好笑...但打響日記度,大家都可能get唔到箇中既韻味~就變我唔好笑~最好有部DV...yeah~好想buy呀~

>>May 12, 2004 at 6:50:59 AM GMT+8


2004 年 5 月 8 日 星期六 【清涼】

<<<為什麼把手放近水龍頭 , 就自動有水流出來 >>>
目 前 許 多 公 共 廁 所 與 洗 手 間 都 設 有 自 動 水 龍 頭 。 祗 要 把 手 放 近 水龍 頭 , 水 就 自 動 流 出 來 , 並 且 片 刻 後 水 龍 頭 就 自 動 關 閉 。 這 些 自動 水 龍 頭 有 助 於 節 約 用 水 與 改 善 衛 生 。 在 公 共 設 施 中 , 水 龍 頭 能自 動 關 閉 必 然 防 止 浪 費 , 再 者 不 須 接 觸 水 龍 頭 開 關 也 可 減 低 感 染細 菌 的 機 會 。

自 動 水 龍 頭 的 結 構 可 分 成 兩 部 份 , 光 感 應 器 與 螺 線 管 閥 門 。 自 動水 龍 頭 中 光 感 應 器 一 般 為 紅 外 線 擴 散 式 , 擴 散 式 感 應 器 的 原 理 和雷 達 接 近 。 擴 散 式 感 應 器 內 有 紅 外 線 發 射 器 與 接 收 器 , 紅 外 線 從發 射 器 發 出 後 , 當 有 物 體 如 手 等 接 近 自 動 水 龍 頭 時 , 部 份 紅 外 線被 反 射 回 紅 外 線 接 收 器 , 如 果 反 射 量 足 夠 強 烈 , 例 如 手 已 放 在 適當 的 位 置 , 光 感 應 器 將 發 出 控 制 信 號 開 啟 螺 線 管 閥 門 讓 水 從 水 龍頭 流 出 。 螺 線 管 閥 門 跟 普 通 水 龍 頭 閥 門 的 差 別 在 於 它 利 用 電 磁 力代 替 機 械 開 關 閥 門 從 而 控 制 水 流 。 光 感 應 器 在 發 出 控 制 信 號 後 ,它 將 啟 動 一 定 時 器 , 當 時 間 到 達 預 置 時 限 , 光 感 應 器 將 發 出 控 制信 號 關 閉 螺 線 管 閥 門 , 水 便 停 止 從 水 龍 頭 流 出 。

好野...今日有得買菠蘿油王子既紀錄票勒...連同電話座一個,$80...我覺得都幾貴~同埋個公仔好似有d強差人意~好細個呀......我今日0545就起左身.....快手快腳梳洗完就落去mtr勒~~落到去...都無咩人...仲有d人響度等入閘~~我係第一個去買架囉~佢好多野都無拆封呀.....哈哈哈~咁我下星期可以唔駛咁早lu~~yeah.....好開心~~~hehehe.....其實呢一套野唔係我出錢既....係問我老豆架~真好勒...老豆~買完返home...上左一陣網就sleep....但8點幾又要起身去飲茶~同婆婆,舅母個d去飲~去左金龍船,好貴呀...又唔多野食喎~~車~算啦....好彩家姐既體貼,知我無錢,我先唔駛出咋~yeah~~

依家我無事勒...我寧願將個心放響magic ant度~kaki,cyrena唔駛擔心呀....你放心你既主席啦~呢d咁小既事,唔會影響到佢既~我呢d人...天塌下來當被"禁"..yeah~~同埋有你地睇住我....我唔會亂黎既~因為我都怕左你地呀~~~哈哈哈哈......講笑~~不過有你地響我身邊真好~~唔開心都有你地陪我....天啊~我太幸福勒~yeah......

今日會趕功課....尋日本來去做義工,仲要係去玩歷奇野....不過天氣既關係取消左,要改期~咁本來節目豐富既我..就要悶悶既死響home度....悶到發慌~再加上我原本date左菁菁去beach架~不過....唉...算啦~響home就係食..之後我就睇埋個套日劇....煲晒成套~勁呀....一係就無野做....一做就好多野做~尋晚呀....又要睇下d宣傳品....個english project又仲差一條~好彩無hang機咋~如果唔係....真係死左響度~~咩都做唔到架勒~~個english project monday先打埋佢啦,因無人記得d answer係咩,點打呢?仲有呀...我地個個report超過左個字數...又唔知會唔會被扣分~

菁菁,kaki,細michelle努力呀~不過我仲未同菁菁傾個outdoor activities同埋佢地黎visit既野添~~oh...今日要努力埋佢.....哈哈哈哈~~~尋日又真係悶到爆,又唔想做野wor....呵呵呵~~懶到死~yeah~尋日又係咁串phyllis勒我~~哈哈哈哈.....佢好無奈~不過佢近排都成日被我煩~hahahaha.....

菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~菠蘿油王子~

>>May 9, 2004 at 4:51:39 AM GMT+8


2004 年 5 月 6 日 星期四 【陰】

<<<為什麼不同的動物有不同的語言?>>>
人 類可 以 用 語 言 互 通 訊 息 , 表 達 思 想 感 情 。 那 麼 動 物 有 自 己 的 語 言 嗎 ? 狗 的汪 汪 叫 、 貓 的 喵 喵 聲 、 蜜 蜂 的 嗡 嗡 聲 、 雀 鳥 的 吱 吱 叫 … … 這 些 都 是 動 物 的 語言 嗎 ?
動 物 可 以 透 過 聲 音 、 動 作 、 氣 味 等 來 互 通 訊 息 。 如 果 說 「 語 言 」 是 互 通 訊 息的 方 法 , 動 物 的 各 種 溝 通 方 法 也 是 「 語 言 」 的 一 種 啊 。

動 物 以 聲 音 通 話 , 可 以 是 與 同 類聯 絡 , 例 如 獅 子 吼 叫 , 一 方 面 把 自 己 的 位 置通 知 同 類, 一 方 面 也 有 威 嚇 敵 類的 作 用 。 又 例 如 一 隻 狗 如 果 察 覺 環 境 有 危 險, 就 會 發 出 警 告 的 叫 聲 , 附近 的 狗 聽 見 了 , 會 一 齊 響 應 。 叫 聲 也 可 以 傳 達 求偶 的 訊 息 , 例 如 雄 性 蟋 蟀 每 逢 夏 末 秋 初 的 時 節 , 會 發 出 求 偶 的 鳴 聲 , 吸 引 雌性 蟋 蟀 。

有 些 動 物 會 以 不 同 的 動 作 、 行 為 互 相 通 話 。 一 些 富 攻 擊 性 的 魚 , 例 如 彩 雀 魚、 小 丑 魚 等 , 如 果 牠 們 張 開 鰭 , 就 是 警 告 、 威 嚇 的 表 現 ﹔ 如 果 將 鰭 收 起 , 則是 與 對 方 表 示 友 好 。 求 偶 也 可 以 用 動 作 表 達 , 雌 性 和 雄 性 長 頸 鹿 會 用 頭 或 頸互 相 依 傍 , 是 溫 馨 、 甜 蜜 的 表 現 ﹔ 雄 性 啄 木 鳥 會 飛 到 雌 性 啄 木 鳥 旁 , 以 動 作引 領 雌 性 一 同 到 自 己 居 住 的 地 方 。

不 少 昆 蟲 、 哺 乳 類動 物 會 以 氣 味 溝 通 。 大 概 你 也 知 道 螞 蟻 是 用 頭 上 的 一 對 觸角 與 同 類通 話 , 螞 蟻 會 把 在 觸 角 中 素 囊 况的 化 學 物 質 , 傳 送 予 對 方 , 刺 激 對方 的 神 經 , 使 對 方 明 白 訊 息 。 螞 蟻 在 外 覓 食 , 亦 會 在 走 過 的 地 方 留 下 氣 味 ,讓 同 類知 道 自 己 走 過 的 地 方 。 又 例 如 蜜 蜂 採 蜜 時 , 也 會 留 下 特 殊 的 化 學 物 質在 植 物 上 , 作 為 日 後 同 伴 採 蜜 的 標 誌 。

今日上上下itaa...菁菁同我講,michelle叫菁菁向我問好~~因佢知我唔開心....但因michelle自己都有好多野做...所以無咩時間~唉...響個一刻.....我眼泛淚光..我都唔知點解,雖然唔係michelle親口同我講~我唔想俾菁菁見到....咁我就扮搵野勒~~唉.....pc既mandy睇左我日記....都知我唔開心....august,carmen仔都係~~好多謝你地呀.....今次仲傷心過分手呀~我知你地都好關心我架~~其實我都好愛你地架~~有咩事,記得搵我呀~仲有呀....你地唔好搞到我淚水泛濫啦.....因我真係真係感受到你地既關心....我好warm呀~~點解我會入左黎呢間ive...識左你地既.....我覺得好幸福~雖然有木朋友仔唔係成日同我一齊玩....唔係時時刻刻同我一齊....但當我有事發生既時候...有你地既問候...即使只係一句:你有無事呀?...我都已經覺得好窩心~

我好感謝上帝呀~~多謝carmen仔~我知架勒...同埋我知菁菁雖然都好唔滿意我個時既態度.....唔鐘意我.....但我知佢心裡面仲係好錫我既~~雖然我越來越放肆~有時我都幾細路仔....成日亂think野~winnie po有時都話我諗得太多~同埋我知菁菁明白我既......哈哈哈哈哈~~一個真正既朋友仔...我知我做錯d咩..佢都會原諒我架~因為佢知我唔係特登架囉~~所以...我都好彩....我識左一班無咩機心既朋友仔~仲有呀....同左mandy talk之後,我覺得佢諗野都唔細個架~比佢同年既人都較成熟既~good~了解佢多左~

今日真係好對唔住michelle勒.....激親佢...因我死蠢..講極都唔明~我下次會concentrate d架勒~唉.....~今日個餐lunch都真係好難哽呀~有mandy,牛奶,大佛,菁菁,phyllis~因為真係.....笑到肚都爆...咀又爆~~眼水都標埋~頂佢地丫~因我笑得太犀利勒....笑到成身顫動.....就話我小兒痲痺~但大佛話我唔係小兒...就話我係中年痲痺勒~咁笑個時...我食緊雞嘛....又好似有d黐牙~我咪笑個時盡唔露齒囉~點知又俾大佛話我囉.....話我咀個個動作好高難度喎~又搞到佢地笑我勒~~我又係咁不斷咁笑....失常咁~因為mandy響度刨骨呀.....我食得好辛苦.....今日帶手套食雞...仲辛苦過就咁用手食~因我會撕開d雞點辣醬~mandy就話我"舞"左件雞好耐都未食完~又搞到我笑勒.....牛奶就話我幫件雞做massage~

今日phyllis又串到牛奶呀...真係要開香檳慶祝啦~~唔知講開咩...phyllis就講左個比喻...牛奶就好認真咁answer....之後phyllis講左句....呢個係比喻咋嘛....你咁認真做咩呢....牛奶即刻無聲出~哈哈哈~~窒到應一應呀~yeah.....點知....phyllis又俾人串返轉頭.....仲要係non-stop咁~今日牛奶wear左件iron-man既衫返黎,都幾花架~點知phyllis一句:冰人?就成為全場佳話~原來phyllis係唔識分ice....及iron~牛奶就係咁入位勒.....叫phyllis唔好飲咁多鐵..會死人架~ice-cream變""鐵糕""大家又discuss緊...原來d鐵會溶架~咁d婆婆執汽水罐個d....d野要越重先會賺得越多....咁d婆婆一定每次執完都快快手手咁拎佢磅啦~因為會溶架~仲有呀...大家小心d呀.....行返去kc ive個時...盡量唔好行近五金舖~因為裏面好多冰架....依家天氣咁熱....有好大可能溶左,d水就湧出黎架勒~真係繼winnie po既"親"都會及"新"愛既同學又一巨獻~good~~仲有呀....用iron熨衫....都唔知做咩....越熨越濕~唔知想點~哈哈哈哈哈哈~仲有好多可以串phyllis架~打唔到咁多....之後牛奶又做左個動作..就係唔知學邊個,將舊鐵(冰)撞落個頭度....講左句"又真係幾硬喎""大家小心d...屋企又好多野隨時會溶~

之後phyllis就開始失控勒......開始咬筒.....繼牛奶用筒撩牙後又一巨獻~唉.....我講完就俾人啤住~又開始整爛個蓋....整爛隻杯......就係咁..俾佢分解左隻杯~原來隻杯都有咁既function既~佢地串我...我自己一個人坐開..又俾佢地話...仲有呀....我開始動手勒....打mandy,大佛~佢地又創左d招式名,就係肥ling熊掌,lingling痲痺拳, 吸ling大法(係吸mandy架), 肥ling龍爪手~~我同mandy都係顛左架....佢地就扮唔識我地....途人亦為之側目~仲有呀....mandy成日叫我唔好將佢個頭夾硬放響我個胸度呀~哈哈哈~~~死變態婆~

phyllis仲有一個笑料~就係..phyllis有d fd話佢似八哥..大家都記得陽光附近有一隻八哥....咁phyllis就話陽光個隻唔似八哥....菁菁就話勒....咁梗係啦,隻野都唔似你(phyllis)~~哈哈哈哈~~仲有呀...我地返去既途中見到蕉,湯,winnie~咁佢地因打volleyball打得太犀利,瘀左~咁蕉就話沖涼個時,塗肥皂時都要小心d"卒"...之後阿湯(大姑媽)就話:乜肥皂都可以去瘀架咩?""哈哈哈哈~~iris就將phyllis個隻火柴女講成洋蔥人~~而kaki就話踩班係踩板~大家呢期都幾多笑料呀下`我都要24小時帶住本簿先得勒~

今日真係笑到死~不過有一件事...唔知點解~不過算啦~做好我地magic ant啦~大家一定要努力呀~佢地去左石磨坊dessert呀~~huh......~~我唔會唔抵得既~近排愛上左打badminton.....好開心呀....想去打呀.....yeah~~一樣好好既運動~菁菁都開始接觸球類勒~因佢之前都球類既都唔識架~不過有一樣要讚佢既....就係接羽毛球接得好....大家唔好誤會...係用手接..唔係用拍呀~仲有呀...阿湯好有protential去當守門員...因佢打volleyball....成日接架~仲要成日都接得到~勁呀....俾10個叻佢地呀~

好多野做呀yesterday...又要搵人問佢地幾時上lecture....又睇下有咩相熟既人可以幫我散d leaflet~kaki話踩板(踩班)......咁佢又要度稿同埋plan個timetable~今日因michelle請假...所以023無開~咁大佛就響我上緊itaa個時就打黎叫我地一齊lunch勒~今日都有開心.....惆悵.....呆呆..白癡...顛...苦惱既心情~牛奶唔知做咩成日都鐘意響人地講緊電話個時入線....之後就留言~shit....仲有我...我地響rm 243個時...佢又用部腦send msg俾我同菁菁....好無聊呀~~我好窮呀.......

>>May 7, 2004 at 3:28:44 PM GMT+8


2004 年 5 月 4 日 星期二 【陰】

<<<為什麼蒼蠅和螞蟻等昆蟲可以站在天花板上,不會掉下來?>>>
蒼 蠅 和 螞 蟻 有 一 共 同 的 特 徵 , 就 是 都 有 三 對 腳 , 而 牠 們 的 腳 有 很特 別 的 構 造 , 就 是 有 很 多 細 小 的 纖 毛 。 這 些 纖 毛 對 於 昆 蟲 來 說 有很 多 不 同 的 功 用 , 有 一 些 功 用 是 我 們 難 以 想 像 的 。 例 如 , 蒼 蠅 不是 用 舌 頭 而 是 用 腳 上 的 纖 毛 來 辨 別 味 道 的 。
昆 蟲 能 附在 天 花 上 而 不 會 掉 下 來 , 亦 是 因 為 這 些 纖 毛 的 原 故 。 不要 小 看 這 些 纖 毛 , 它 們 能 令 昆 蟲 腳 上 的 表 面 張 力 大 增 , 就 好 像 我們 穿 上 有 吸 盤 的 鞋 子 一 樣 , 所 以 能 附在 天 花 板 上 。

另 外 , 地 心 吸 力 的 大 小 是 和 身 體 的 重 量 成 正 比 的 , 即 重 量 越 大 ,吸 引 力 就 越 大 。 由 於 昆 蟲 的 體 重 很 輕 , 地 心 吸 力 相 對 也 小 , 再 配合 牠 們 身 體 獨 有 的 構 造 , 所 以 能 附在 天 花 板 上 。

今日既情緒都有d低落,今日食完dinner去join julie,karen開fans club會~~都主要睇下fans club既期刊...我都無咩出聲~~~同佢地走.....都無咩出聲~~自己take mtr.....有一刻想cry~~今晚唔想sleep.....做壞女孩...我要任性~~我知咁樣做只係一種逃避....亦都於事無補,傷自己....又對件事無幫助...對人地亦都無影響..我又做咩咁傻呢~~無架.......一生人...都要做下一d唔理智既事....hehe...同埋我話唔訓jei....我頂唔順就lsleep架啦~我好似唔訓唔得架嘛~~~你地唔好咁擔心啦......我都明白菁菁好擔心我...唔想我勞累自己既身體.....都心痛.....但我就係要任性~~winnie po都係,不過...俾我屈服左~其實當我任性,訴苦...我係想我個朋友仔去認同我....響個一刻去附和我.....因 個時我係need support..唔係要反對既聲音~~我一聽到理性既回答及責罵......我就會激動~~~個一刻...我唔想接受任何逆我意既野~好任性呀.........我希望你地明白~~

不過我都有不對既地方.....因我無企響菁菁既角度think......我只係...係咁話佢....話佢呢樣唔o岩...個樣o岩~唉.......原諒我既任性吧~我都估唔到阿成會online.....仲以為佢會ignore/invisible我添~唉.....我依家連想對佢explain既氣力都沒有...由他吧~~放心啦....我無事架~我知道你地好擔心我....同埋支持我架~~響度多謝winnie po,菁菁,phyllis,hong,alex,湯,大佛,葛,同埋ccss既sandy~~~好多謝你地既慰問...同埋俾我去發洩~~又多謝你地既解答~~其實我都知道其他朋友仔都願意去聽我既唔開心..........不過..講多左...就會無左個個feeling.....只係好似記敘一件事咁~~同埋.....因我講既話...我會喊...我怕你地俾我嚇親,,,唔識處理我呀~~~手足無措咁就唔係咁係好啦~~~

唔知呀...我成日怕菁菁越同我相處...就越發覺我既短處.....之後就越唔鐘意我架~因佢成日想要一個佢心目中完美既人....不過一個唔完美既人先至可愛~一個太完美既人反而唔實在~同埋無左一份情趣, 一份趣味~~朋友及情侶間無urgue.......反而危險啦~~一個唔完美既人先懂得珍惜.....有得必有失~我永遠都相信呢個定律~2個唔完美既人走在一起先會互補長短.....大家先學懂咩叫互相遷就....寬恕~hehehehe.........要學懂如何同唔同既人相處~~~同埋...以他人既角度思考~~~

august話我係一個好重朋友既人.....重要求d朋友係完美既.....係咩??我只想要求佢地了解我....唔好對我有誤會....我都知呢個要求好高~~亦都好難達到~~阿康話我如想做好一件事,我會對自己既要求好高....~~佢又知架喎`佢話因同我talk過,又睇我日記.....所以就覺得我係咁喎~仲話都幾好架,,因呢d都係動力~但都要relax一下~同埋我做錯左咩...都會即刻去改~~嗯嗯嗯......我依家成日都要自我檢討...要求自己有所成長....唔可以停滯不前~我有set定目標架....我成日都有睇返架~~

我既目標有:學習專注,多講出感受,多檢討,向目標前進,虛心學習,以他人角度思考,觀察別人的處事及應變技巧再融入自己既方法.....有d都keep住做到~不過學業方面就麻麻lu......不過要實行既話....我依家就要開始溫書~因我set左考試前一個月prepare...同埋每日2小時既溫習+做功課~~news每日一篇,都係......不過都係得閒先睇news及times~~哈哈哈哈哈哈.......今日都只係搞點左份議程及紀錄~~hehhe>......其他時間都係訓下,睇下tv,食下野咁~~shit.....肥死~~

michelle都覺得我有壓力?我係對自己無信心.....怕自己做得唔好~如果...個一刻係因我狀態唔好而做得唔好......但係....當個一刻我狀態好而都係做得唔好......咁即係代表我唔得啦~~~咁我就會對自己好失望~不過我會盡力......因我知我懶.....我一定要努力囉~因無一個人天生出黎就咩都做得好架嘛~同埋我個人都幾善變架~不過我都keep到我自我檢討都好好架勒~所以我要時時刻刻提醒自己~~我呢份人....一唔儆醒自己係唔得架~~我都係時候要自閉下勒.....我唔開住部腦,離開我間房,我就concentrate more架勒~~~反正online都無咩人同我talk既~~~hehehehe

我唔要wasting time~~講真~我依家都有d tired....可能我都會sleep~~~唔sleep..我都真係想死~~哈哈哈哈~~~我會頂唔順,成日話要通頂....都無咩可能架勒~~~哈哈哈哈哈哈~~~好似去growth camp,wild camp咁.....最早sleep個個咪又係我~~哈哈哈~~~

今日....大佛突然視象我......牛奶好無聊....成日張開個口,唔知想點~佢地好無聊呀.......阿葛又響度扮曾肇謙~~~搞笑......哈哈哈哈哈哈~~仲有呀.....打俾牛奶...又扮電話錄音....好無聊....早知收佢線~叫佢去踩單車.....又話唔去....仲要好無禮貌....之後又dead air.....又問我做咩唔求佢去喎~~low b架~~好無聊呀.....雖然carmen仔,kate,大佛唔識踩...但我都叫左佢地黎食dinner~唔好放飛機呀~~我會唔開心~菁菁學船....牛奶行山黎唔到~有我,葛,august,hong,phyllis,kaki,cyrena~蕉唔識踩....winnie po既麻麻生日....湯又唔知黎唔黎~細michelle later先answer~michelle我聽日先date佢~~我地會由沙田去大尾督,大尾督-沙田~之後去沙田明星食飯~~

唔記得講下phyllis今日既笑話~~佢問...明星呢個名都幾似明星架喎~~~.....哈哈哈哈哈~~~其實佢想話似酒樓名.....哈哈哈哈哈~~~仲有呀...yuji打黎就剩係識得"喂"...又唔講野...都唔知想點~~唔鬧唔得架~~其實今次我覺得我要做既野...係要同佢explain返囉~咁樣就係面對勒...因我唔like人地誤會我....屈我~~佢唔接納,唔緊要....最緊要係佢知道我點諗嘛~~因我成日都好想人地了解我....明白我~可能都頭來,我會仲嬲....但起碼我覺得我做左自己認為對既事~因其實我次次同佢解釋...佢都好似聽唔入耳咁..不過個時大家仲嬲緊~~.不過...依家大家都冷靜左勒...應該都會平心靜氣~同埋可能個一刻佢真係好嬲..先會咁講jei~~不過..佢唔認真...都唔會打咁長既sms俾我~因佢平時好少打sms既~唉....算啦~~依家我都無力氣lu....而且我都無呢一個動力lu~~等我有一刻衝動,我先打返俾佢啦~

>>May 5, 2004 at 6:35:18 PM GMT+8


2004 年 5 月 3 日 星期一 【雷雨】

<<紅樹林是什麼?為什麼要保護它?>>
紅 樹 林 為 自 然 分 佈 於 熱 帶 、 亞 熱 帶 海 岸 潮 間 帶 的 森 林 , 通 常 生 長 於 港 灣 河 口 地 區的 泥 灘 上 , 是 海 灘 上 特 有 的 森 林 。 漲 潮 時 海 水 淹 沒 樹 幹 , 往 往 只 有 樹 冠 露 出 水 面, 有 人 稱 之 為 「 海 上 森 林 」 。
組 成 紅 樹 林 的 樹 木 叫 紅 樹 植 物 , 全世 界 共 有 六 十 五 種 , 中 國 有 二 十 二 種 , 而 香 港則 有 十 七 種 (七 種 直 紅 樹 、 十 種 伴 生 紅 樹 )。 由 於 組 成 紅 樹 林 的 主 要 樹 種 屬 紅 樹 科, 而 它 們 的 樹 皮 含 豐 富 的 丹 寧 , 剝 開 後 是 紅 色 的 , 人 們 便 將 這 些 林 木 稱 為 紅 樹 林。

紅 樹 植 物 根 部 發 達 , 對 風 浪 有 很 強 的 抵 抗 力 , 使 紅 樹 林 成 為 護 海 堤 的 自 然 屏 障 。紅 樹 林 內 除 紅 樹 植 物 外 , 還 有 許 多 其 他 生 物 , 如 鳥 、 魚 、 昆 蟲 、 蝦 、 蟹 及 貝 類,加 上 眾 多 的 微 生 物 , 構 成 了 一 個 複 雜 的 生 態 系 統 ; 紅 樹 植 物 每 年 向 這 些 生 物 提 供了 大 量 的 食 物 , 一 些 珍 稀 鳥 類會 到 林 內 覓 食 及 棲 息 。 此 外 , 紅 樹 林 還 可 以 淨 化 污水 。 目 前 香 港 大 概 還 有 四 十 四 處 灘 岸 長 有 紅 樹 林 , 總 面 積 約 為 三 百 公 頃 , 其 中 以米 埔 、 西 徑 、 汀 九 、 鹿 頸 等 地 最 為 著 名 , 當 中 有 近 一 半 地 域 受 政 府 不 同 程 度 的 保護 。

紅 樹 林 是 世 界 上 公 認 受 保 護 的 生 態 系 統 。 1982年 聯 合 國 發 表 「 世 界 自 然 憲 章 」 ,開 宗 明 義 保 護 紅 樹 林 。 1991年 更 製 訂 國 際 「 紅 樹 林 憲 章 」 , 申 明 保 護 的 急 切 性 。

紅 樹 林 是 香 港 珍 貴 的 自 然 生 態 系 統 , 我 們 要 好 好 保 護 它 !

今日發生左件事,令我好嬲....但我想喊既心情大過去嬲~件事係咁既....我問左阿成借錢...借左$700~咁我問佢借個時...佢已響icq 同我好認真咁講...一定要還~同埋一有錢一定要還俾佢..唔可以拎去social~我個時個心好嬲......因為我覺得佢唔了解我....我會唔會似住係佢既ex-gf而唔還錢呢?呢幾年既相識,相處...仲唔知我個人係點?雖然我同佢一齊個時,我還唔到card數,都會話問佢借住先...不過佢都知我會唔還~而佢都講埋出口~咁個時同佢一齊.....點同依家呢?我都係有分寸既人~唉....我覺得佢唔信任我....

今日...我打俾佢,同佢講我返完公司briefing....傾下傾下,佢問我打唔打電話,計鐘錢....做到卷又有一份卷錢~但我話唔得閒...無咩時間...又唔知講開咩...我話我返唔返又關佢咩事...佢話關,因我有工返=可以早d還錢俾佢~哇.....又觸到我既死穴...我唔鐘意佢催我還..我唔鐘意佢好似唔信我咁~佢催我還,因佢無錢,佢又借左d錢俾其他人~mon先有糧出...喂大佬呀...我短期都還唔到架啦~不過佢好似get唔到我因咩事嬲....唉~同左一齊2年8個月零6日....都get唔到....之後我又唔好老脾..話:你駛唔駛催我還錢呀.....等等....之後我話我唔想同佢傾....就收左線~但當時我聽到佢仲講緊野~之後我收到佢既sms.....我一開始就睇到"""""我仆你個街"""""....個內容大約係....次次同我傾電話,我都好串,唔知得罪左我d咩..又話我大乜晒咁~..如果唔係見係相識一場.都唔會借錢俾我...仲叫我唔好再打俾佢...無fd做~..........

我會覺得....好唔成熟,好細個,好幼稚.......點解唔think下....我用credit card幫佢碌褲都要$4080~仲有之前佢分期個d....我諗都有5千幾~我好似仲驚過佢囉~佢一獲飛起我....呢筆數就係我既~相比我既$700...小巫見大巫啦~~我唔太明,點解我想喊囉~我對佢失望?好hurt?好嬲?不過....我會覺得佢真係好無風度囉~但呢件事亦都唔會影響我覺得佢係一個好男仔~風度呢d真係後天培養~如果佢搵返我,我都會同佢做返fd~不過唔想再有金錢瓜葛~.......好想喊,但忍住左....就好似便秘咁..唔舒暢~

好多野做....無時間溫心理~我決定唔去考lu.....就算我考左....都升唔到大學~~咁我自己響home睇返d心理notes好過~個日同左我班主任talk左...好似經由ive升上大學既social work呢條路...有d閉塞...無咩人得~如果我遲d真係升唔到...我會做左2-3年野先再study.....如果我半工讀....我就會無咩時間陪我d朋友仔~呢一樣係我唔想既....你知啦..朋友仔係我既生命~但為左我既理想....我會努力~我知我一定得既~人地都得啦....點解我唔得~而social work又係我感興趣既~我知我條路係難行d...會繞好多路....但最終我都會行到去既~你地俾d support我啦~

近排都係傻左架....上itaa堂又周圍走~又響度搞呢搞路...又開壇呀咁....不過生活有咁大壓力...唔咁樣點得呢~一個人24小時都唔可以"moun moun"緊~會死架~我都唔明呢間ive既.....駛人唔駛本....又成日搵機話人....你唔諗下人地都可以將功補過啦~有d野駛唔駛咁執著呀.....又多要求...d要求間又多矛盾~都唔知佢個人想點~做野做到咁......都幾難受~有幾高EQ都無用~人黎架......唉~~又唔諗下人地做得咁辛苦~哼.....無人情味~

星期一開會...準備不足~對自己失望.....我一定會再認真點~不過講錯野....人地畫衫...係用劃粉,唔係用番"揀".....瘀爆~~cyrena將d細路講成""細人"",個次bbq....有人開咪話"拎個小朋友走啦"....真係全場爆笑...拎囉又.....仲有呀.....我地離開bbq地方...take緊bus時.....大佛,august,葛都唔知做咩....係咁將個topic圍繞我囉~找死呀....不過唔知點回應.....無理佢地....我要同佢地絕交呀.....佢地就話"on99"...huh....我都話由曾氏攬球事件後.....都要從新認識一班朋友仔架啦~

kaki唔好再為人際關係而煩啦~佢地其實好可愛唔會食人架~你放心去同佢地講野啦~我俾100%信心你....唔係99%先對~因要留返1%~~呵呵呵呵呵.....呢一班人已經唔複雜架勒~~加油呀...同埋有d野唔急既~傻婆~~~winnie po都好可愛.....哈哈哈哈~~~因佢mon炆....個原因都幾得意~~哈哈哈哈哈~我睇到你地既前路lu....remember...唔好太緊張,唔好太emotional~ok??大家協調一下啦`yeah~~i love yours~唔好成日恰我啦~~~嗚嗚嗚......kenji好搞笑.....哈哈哈哈.....都幾熱情~依家成日見到e ,f班既人~哈哈哈哈...撞鬼~又成日見到tommy....johnson~oh.....依家既學校生活都幾多姿多采~

>>May 4, 2004 at 5:22:54 PM GMT+8


2004 年 5 月 1 日 星期六 【晴】

<<<為什麼在空曠的地方大聲說話會有回音?>>>
聲 音 其 實 就 像 水 面 的 波 紋 , 假 若 你 把 一 枚 硬 幣 掉 進 一 盆 靜 止 的 水 裡, 你 會 見 到 連續 不 斷 的 波 紋 往 外 擴 散 ﹔ 當 波 紋 碰 到 盆 邊 時 , 便 會 被 反 彈 回 去 。 同 樣 , 當 你 在 空曠 的 山 谷 內 大 喊 一 聲 , 聲 音 便 會 像 波 紋 一 般 向 外 擴 散 。 當 它 碰 到 山 谷 邊 緣 的 山 峰時 , 便 可 能 被 反 彈 回 來 , 造 成 回 音 。 當 然 , 聲 音 跑 得 愈 遠 , 音 量 便 會 愈 小 , 若 要傳 到 遠 處 的 聲 音 再 被 反 彈 回 來 後 仍 能 被 聽 得 到 , 那 麼 你 非 大 聲 叫 喊 不 可 。

為 甚 麼 在 空 曠 的 地 方 說 話 會 有 回 音 呢 ? 假 設 你 在 家 中 說 話 , 當 然 沒 有 回 音 , 但 若你 在 一 個 沒 有 擺 放 東 西 、 面 積 闊 大 的 房 子 裡說 話 , 便 會 聽 到 回 音 。 回 音 是 聲 音 從牆 壁 反 彈 回 來 造 成 的 , 但 若 房 子 裡滿 布 傢 具 、 雜 物 等 , 聲 音 在 行 走 的 過 程 中 , 一部 分 會 被 它 們 吸 收 , 其 餘 的 會 被 反 彈 到 別 處 去 。 雜 物 愈 多 , 聲 音 被 吸 收 的 部 分 便愈 大 , 被 反 彈 的 也 變 得 雜 亂 無 章 , 結 果 聲 音 不 能 夠 從 牆 壁 直 接 反 彈 到 我 們 的 耳 朵裡, 那 便 不 會 造 成 回 音 。

值 得 一 提 的 是 , 通 過 巧 妙 的 設 計 , 音 樂 廳 四 周 牆 壁 的 回 音 , 可 以 使 聽 眾 覺 得 音 樂不 單 從 演 奏 台 上 來 , 同 時 亦 有 來 自 四 方 八 面 反 彈 回 來 的 回 音 , 因 而 造 成 「 立 體 聲」 或 「 環 迴 」 的 效 果 。

等我講下呢幾日做左d咩先~星期四..同左magic ant既幾隻人仔去lunch,而蟻后michelle因要開會黎唔到~同埋係又要開會架~星期五,同左一班朋友仔lunch,呢一班朋友仔..係由於growth camp而走埋一齊既~之後...我係join左 ba society既bbq,我地班係有11個人去架~而我地當中有幾個就上左winnie lai's home通頂~星期六....係由我地magic ant所搞既bbq function....今日..我應該無咩事發生架勒~因我plan左做功課+溫書~yeah....

因我連續bbq 2日,死人阿葛同august就話我要玩晒3日勒.....仲plan左今日去ride bicycle添呀~找死呀佢地~我唔怕佢地架....不過我無錢咁解咋嘛~呵呵呵....不過我地既 ride bicycle既活動幾時搞呢~因5月8日我唔得嘛...5月9日就係mother's day勒~再late d....菁菁就唔得...因佢要course勒~咁點算呢~um......佢地成日串我囉~因尋日都真係幾晒....我地4點度去到....4點幾開始燒....個時真係好似焗桑拿咁~我地仲要響個帳篷下...周圍都係爐呀.....有點兒想死~大佛就成日imagine自己開緊車...響車上聽緊歌..開住冷氣....哈哈哈哈哈~~不過太陽落山個時就真係好左好多.....又開返個篷....好大風~正~

咁cyrena帶左一副唔係普通size既啤牌黎.....我初時仲imagine係a4 size架~點知都係比普通既大一倍jei~不過都好難洗~哈哈哈哈哈......我地用左佢黎玩7級珠~有johnny,phyllis,alex,kaki,cyrena,細michelle,我,august一齊玩~大佛就話呢副牌響盲人協會個度買架勒~哈哈哈...可惜kaki都要"控"埋去先睇到....哈哈哈哈~其實佢係想數下有幾多隻jei~哈哈~我同cyrena都係好勁架......成日都keep住響低年班....yeah~~~好慘架...成日都唔講得野~不過扮下輸..會好玩d~august成日都咁高level.....都無咩人可以佢講野~最後佢都係輸架~要戴歌戴舞地圍住我地兜一個圈~""我是茶壺""~~不過佢都唔做動作既....差呀~死仔~~

嗯....都有幾多人放飛機架~不過..我地既目的係聯誼jei.....有幾多人黎都無咩所謂啦~最緊要今次都幾開心....hehehehe~~~我地都燒左5小時...牛奶+yanny行完山先黎.....辛苦佢地lu...我響ba society個個bbq特登向sarah+gigi學左一d都幾無聊既games.....有"abc","balck magic"....仲有好多~不過都玩左呢2個架咋..因cyrena唔識....kaki....johnny都係~哈哈哈.....唉...玩abc...又俾牛奶攝到位....唉..我地成日都放水俾cyrena架勒....成日話complete sentence,同埋個answer係咩都得~死人阿葛...咩都唔玩....only睇~kaki都好醒咁估到呀.....而且都好主動咁玩.....yeah..不過都有d唔識既人...佢又悶lu~

響度....等我爆下大家既瘀野先~1..羅細妹==將一樣野放響"陰濕而乾燥"既地方....係響中文堂談判時講既~2..而cyrena響叫michelle幫佢book b04個時...叫左佢book "040"囉~3..而yuji去左分校既"450"上堂囉,但大家要記住,分校既no.係x6x.....如4"6"6,2"6"3...中間係有個6字架~但yuji去左分校搵450囉~4..而阿hong將"比例"講成為"比利"~5..牛奶同手食pizza..phyllis就問佢...你唔識用刀叉架...咁就將牛奶窒住勒...阿葛又話勒...牛奶係野人黎架嘛~跟係阿hong就話好似印度人個d勒...我地就開始discuss....印度人係用左手食野,右手清潔既~咁...牛奶係用緊右手架.....我地就大爆笑勒~牛奶就話依家好文明架..有紙巾..咁咪就係用右手+tissue清潔囉~但之後唔洗手咋嘛...哈哈哈哈~~咁人地都係用左手啦~6...阿tong話見到d輕鐵既路軌好得意....因未試過咁近距離喎.....oh....

我又同菁菁爭論勒...仲要響023....哈哈哈....嚇親大家添..我地無野架~呢d既情況會成日出現....其實係我get錯左菁菁既meaning jei~而個時我個腦又hang左機~因溫完itaa,waiting for test~傻婆菁菁....有d感受....哈哈哈~~佢見到我唔開心....苦惱..佢又會唔開心~傻架...我無野架~我既自癒能力好高~我無嬲菁菁架....我呢d成日都將中事化小架啦~佢有時又幾搞笑....佢鬧情緒...原來等我去問佢發生咩事哦~哈哈哈...不過我倆就好在....大家都會打開自己既心窗~咩都坦誠咁講.....咁我地就會無咩事~亦都唔會有心病既~因大家都了解大家~不過我都怕.....佢對我既不滿....會隨住佢同我一齊work而增加~~原來我唔係佢地expect咁~所以我做主席都有D壓力...唔單止對菁菁,仲有michelle~hehe....不過我會盡力~唔會懶.....yeah~

死人菁菁呀..成日宣揚我響winnie's home一早就sleep....skip左d野囉..我明明訓下醒下....因我好醒訓架~佢地有咩發生緊我都知~不過因為太累...都無同佢地玩...真係好唔好意思~呢一次有蕉,湯,winnie,我,菁菁,kenji,carmen,jason同埋.唔記得左~佢地好搞笑~菁菁話佢地大家都好累..但死都堅持要玩...哈哈哈~august話做咩唔叫佢喎...等佢孤伶伶一個人返home~哈哈哈~~我都唔知呀...因我去接菁菁嘛...之後佢都去左玩truth or dare..我地就無join....自己去左talk~呵呵呵.....不過佢地有d都幾難賭~佢地打緊牌..我地d.....小朋友就自己玩....d大人去左買food....我地d小朋友就攻上麻雀檯~哈哈哈~~kenji都幾得意架喎...搞笑囉~佢地話carmen似梁詠琪..但我唔覺囉~

我地21321/1b既女仔都真係幾可愛架~yeah~~星期五lunch....有菁菁,葛,hong,牛奶,yuji,michelle,winnie po,angel,phyllis同埋我~kate要test,charmaine未起身~呢一次...搞到我頭都大埋~michelle仔唔開心嘛.....要佢去霸位....原來葛搵左個fd幫佢book勒....不過因contact唔到我....~oh...不過佢好彩都無野...而菁菁又鬧情緒~俾佢倆搞到我死~不過好貴呀..呢餐lunch....$42.5~oh....poor...angel又發揮佢check 單精神....因佢響pizza hut度做架嘛~好多野都好clear~angel又係一個好直既人...good~不過有時可能都唔小心頂撞到人架~同埋有時唔識就個環境囉~

ba society bbq有gigi,sarah,我,翠怡,蕉,湯,winnie lai,phoebe,angel,iris~菁菁就燒完先黎....因佢要開會~佢地玩非洲話事啤.....嚇親翠怡佢地,因佢地真係錫~本來係異性架~但之後都改左同性~我同阿湯夾攻追返gigi搶返d零食~yeah~~哈哈哈...其實d野係iris既~~~哈哈哈哈~~kenji又搶我d野食囉~佢又真係幾唔怕醜架喎.....我同佢又唔熟喎~哈哈哈~阿湯又傻傻地~yeah~嗯....我地班都真係幾好~又純喎~不過winnie lai可以玩得好顛就真~heheheh......死啦~菁菁都唔知係咪近得牛奶多..low low b b...白白癡癡...又有自戀狂~大家都真係唔好俾佢表面呃到....雖然佢發表自己theory個時都幾認真...同埋固執...但大部份時間都唔做野~呵呵...等我黎個菁菁大踢爆先~yeah...我諗佢會打死我~

好累呀.....星期四開完會...眼露紅筋呀~星期五lunch....好靜咁..唔似我地bor~都係dinner會好d...lunch實在太少時間勒~好似仲有好多笑料~不過我唔記得....依家我都有mark低大家既瘀野~我諗大家都係小心d.....呢幾日都係好累~不過都有開心,唔開心,擔心,憂慮既時候~

>>May 2, 2004 at 3:15:03 PM GMT+8


2004 年 4 月 27 日 星期二 【雷雨】

<<<為什麼人在太空會浮起來?>>>
太 空 人 在 無 重 狀 態 下 , 可 以 在 太 空 船 內 飄 來 飄 去 , 毫 不 費 力 地 把 重 物 舉 起 , 想 是很 多 小 朋 友 的 夢 想 。
很 多 人 以 為 太 空 人 會 浮 起 來 , 是 因 為 太 空 沒 有 地 心 吸 力 的 緣 故 , 其 實 這 是 錯 的 。地 球 與 所 有 物 質 一 樣 , 所 產 生 的 引 力 無 遠 弗 屆 。 無 重 狀 態 絕 不 是 由 於 沒 有 引 力 ,正 確 的 原 因 是 當 太 空 人 (或 任 何 物 體 )在 「 自 由 降 落 」 (free fall)時 , 感 受 不 到 重 力, 而 出 現 了 沒 有 重 量 的 感 覺 。 試 想 像 有 一 個 人 站 在 升 降 機 內 的 一 個 量 重 儀 器 上 ,假 若 升 降 機 的 綱 纜 斷 掉 , 升 降 機 向 下 跌 - 同 一 時 間 人 和 量 重 器 也 一 起 向 下 急 墮 ,那 時 量 重 器 上 讀 數 是 0, 亦 即 是 他 沒 有 重 量 了 。 這 就 是 無 重 狀 態 , 那 人 還 以 為 自 己浮 起 來 了 呢 。

問 題 是 為 甚 麼 太 空 船 可 以 不 斷 下 落 而 不 墮 毀 呢 ? 原 因 是 太 空 船 的 速 度 甚 高 , 它 飛離 地 球 的 距 離 剛 好 抵 消 下 墮 的 幅 度 , 結 果 便 能 以 圓 形 或 橢 圓 形 的 軌 道 環 繞 地 球 運行 。 太 空 船 的 速 度 要 多 高 才 可 以 維 持 在 太 空 中 運 行 的 軌 道 呢 ? 這 取 決 於 太 空 船 和地 球 的 距 離 , 以 地 球 同 步 衛 星 來 說 , 速 度 約 為 每 秒 3000公 尺 (普 通 人 步 速 每 秒 1公尺 , 汽 車 的 速 度 約 為 每 秒 14公 尺 )。 當 太 空 船 離 開 地 球 大 氣 層 並 把 引 擎 關 掉 後 , 由於 太 空 中 沒 有 空 氣 的 阻 力 , 它 會 繼 續 以 同 樣 的 速 度 運 行 , 並 在 地 球 引 力 的 影 響 下「 自 由 降 落 」 。

同 樣 道 理 , 縱 使 太 空 人 離 開 船 艙 , 但 由 於 物 理 運 動 的 慣 性 ( 在 沒 有 任 何 阻 力 影 響下 , 物 體 的 運 動 永 遠 保 持 不 變 ), 他 仍 會 跟 太 空 船 的 運 動 速 度 一 樣 ; 所 以 太 空 人 不會 被 太 空 船 拋 離 , 可 以 進 行 太 空 漫 步 及 維 修 太 空 船 。

所 以 , 太 空 人 並 不 是 「 浮 」 在 太 空 中 , 只 是 我 們 察 覺 不 到 他 和 太 空 船 的 「 運 動 」罷 了 。

wow,mandy好變態呀....好似係大ryan問我....咁個時成日話我肥嘛...就問我大脾係咪好好訓勒...mandy就問:咁你個胸係咪好好訓架.....仲有呀..又問我...你條褲係咪有拉鍊架?哇...想點呀..mandy~~我好驚你呀~~~黐線架~都唔記得同大家講一件菁菁既瘀事~就係....當我送佢去搭lift...lift掣前有一大堆垃圾...咁佢就用高難度動作....扒去個粒掣度.....佢係就禁到lift勒.....但就企唔返起身,只可keep住扒響度~哈哈哈哈....個個情景真係好搞笑呀~我就串佢勒....因唔係only個個位先可以按到life掣..響個堆垃圾既左邊同右邊都可以輕而易舉地禁到lift架~....我仲試左俾佢睇添....d人又真係幾無腦既....佢好辛苦先可以企返起身~呵呵呵呵.........

ken sir好串呀...叫菁菁唔好學我....因我上佢堂食包......叫菁菁唔好學我食包呀....死人頭呀..串到佢~仲有呀..ken sir話佢上堂發夢呀.....仲有係上堂100%都係發夢~呵呵呵.....我上佢堂又late...呵呵呵...~之後無錢,我就無出去lunch,因我都特登帶左2個包返黎~當lunch架勒~響023坐左一陣..yuji,pinky,媚媚,牛奶,edson響度開會呀~~yuji好黑呀....print唔到野..個miss又好衰..唔理佢喎~佢買左部camera...好重呀...都係professional個d~佢買完就無錢lu~~之後我,菁菁,大ryan出左去crc...同埋去左開心買飯~大ryan把口越來越衰呀.....成日話我同菁菁呀....我地同一陣線咁話佢呀...哎呀...大ryan揹起菁菁呀....菁菁差d整到大ryan死呀~因佢"cool"得好緊呀.....咁我就可以實習勒~即刻去救大ryan~呵呵呵呵........

菁菁又響度低能勒~無理佢....買完飯返去~大ryan都係串串既~~之後好飽...但又口癢癢...又食`菁菁個飯盒~但都飽到死~yuji其實都有d肚餓架~~佢又一齊食勒~之後winnie有野搵michelle.....不過michelle有野同佢地talk...我地等到45分就走lu~~同阿winnie又響度talk,不過去到門口..就唔talk lu...因怕mandy tam罵~好tired呀....頭先坐響度都想sleep....本來預左english lesson會sleep架~點知....因我都想聽下個project....又無sleep~~仲有呀..佢地變態架~人地sleep緊又要take人地photo....winnie lai又傻傻地...想響下面偷影我....但我都無將塊面向下....仲有俾我響手指間見到佢既舉動....呵呵~我就問佢..你想做咩呀~~哈哈哈哈.....找死呀佢地...阻住我~~

之後又去左023...要去sham shui po買野架~不過phoebe有d野要搞...我地就等佢勒~佢地食tea呀~因michelle好忙,仲未食野呀~真慘......整殘晒我個michelle~臨走時,我都響度串winnie....我話"新"愛`的同學,我走先勒~~都唔知佢地get唔get到~michelle都唔知get唔get到~不過有睇我日記就知啦~哈哈哈哈~因我會祝michelle"親"年快樂~~哇哈哈哈..因阿康,winnie佢地都過左黎~hehehe.....我地21321/1b有11人去ba society個個bbq呀.....jeannie響度,我就話係我地既班會活動勒~哈哈哈哈~~之後jeannie就同phoebe講佢唔去勒喎...串到呀~不過phoebe收左jeannie入黎我地1b班....我話我唔承認~死人jeannie就話佢咁瘦...咁當然入唔到1b班啦~個隻死野,又俾佢入到位添~~哼......

我想走都走唔到,成日俾人拉返轉頭~我地出到去....好多shop呀.....好多人..好累呀..不過都成功選取左我地想要既野~我亦都buy左d鍊勒~yeah yeah~~不過心情唔太好...好tired...阿成又叫我出去幫佢用credit card 碌褲~我好唔想去....因好累~不過最後都係去左...phyllis問...有無一次..我嬲係唔睬佢架...佢同阿成都估唔到我會出去~不過我口硬心軟~叫我做野,第一時間我係好唔滿意....但我都會做既~呢個都係我既缺點~好似daddy叫我去help....我好唔likey,唔想去~但我到時到侯都會去help囉~不過因為我好人.....佢唔係我男朋友jei....唉算啦~仲有呀....phyllis又問我....有無一次..我嬲,又唔會搵返佢架~哈哈哈哈......都無咩咁既時候~,一定要我下定決心囉~如果唔係....我都會忍唔住...

不過我向左phyllis發脾氣~因佢get唔到我嬲咩.....我唔係唔想打電話問pc佢地響where做衫,而係覺得阿成好麻煩~我都話wednesday先去架啦~無奈佢想買既野剩返2條....佢就想幫我打電話~唉...佢仲想同我explain....我就話..我無講過話我唔想打電話...而係阿成~之後佢都想喊咁..我都有d唔好意思~走左之後,佢都send返個sms俾我同我講唔好意思~個一刻既心情,就讓我吐出不快~係一次過....我同左菁菁講....佢話我~佢話作為一個社工.唔係應該將社工個一份態度融入生活當中咩~我好唔同意...一個社工真係可以24時都係義工既身份,唔可以做返自己?咁做人仲有咩意思呀~雖然我想做義工,但自己都好重要,恕我唔可以咁無私奉獻晒我既生命~仲有呀...對朋友同埋一個client係唔同架~無理由對住自己既朋友都好似對住一個client咁~咁係會好辛苦架~同埋好strange~咁樣會有職業病架~咁就唔close架勒~不過菁菁當然唔同意啦~..其實,一直以黎,我同佢既價值觀,睇法都好唔同~不過個時我好嬲....已再control唔到我既 emotion..我就話"響呢個moment,我覺得我唔可以再同你talk"之後我就收線~

我會覺得...聖人都會有錯啦~仲有,唔應該講既,我都講左啦....話我有咩用?仲有...phyllis係咪真係我地想像中咁weak呢?我知佢好mind d fd點睇佢....一陣佢又think餐飽~其實我都知我有做錯既地方,無care phyllis既感受~係...我係要control....係我既問題~咁駛唔駛響個一個moment去話我呢?有時我會覺得...大家朋友仔,有咩感受就要講~唉......一言難盡~唔同做法亦有唔同既效果~唔可以一概而論囉~仲有呀...唔好成日將自己一套,套響人地身上囉~因為每人既成長經驗都唔同....咁就會影響一個人既價值觀~try to accept人吧~我倆都係較固執既人......所以難免有時候都會火星撞地球~不過....做人都幾矛盾.....講都講到幾矛盾.....矛盾...矛盾.....自我,超我,本我...失衡..當有點兒混亂就係會咁~人都真係幾複雜~~有d菁菁既睇法我唔同意架~我都想話佢.....因佢都矛盾架~不過我又明白why佢咁睇既~唉..個一刻emotional problem.....搞到我都好嬲~即刻要搵人發洩~

之後再同返phyllis,菁菁講~無問題lu.......phyllis都有佢既改變~不過朋友既野....都係互就既jei~因為每個人都會唔同~同埋....我講左俾phyllis知...我既睇法就係...每個人響呢個世界上都有佢既存在價值..千祈唔好對自己無信心~嗯......同phyllis講左心底話.....好左好多~唔駛收埋lu...因佢都接受得到~叫左佢唔好think咁多.....尤其是無謂個d.....佢係think about佢係唔係真係咁倚賴~以前既朋友..依家既朋友~哈哈哈哈~~我知佢唔會講大話既.....咁知佢無咩野..都ok啦~因佢都成日被人恰慣wor~我問左佢既感受~我講左咁多野...佢無被我打沉呀~咁都好d..我幾怕佢"dup"呀~原來佢都承受到架~你地唔好成日以為佢好weak~不過佢成日顧慮埋d無謂野就真~之後又同菁菁講返sorry~呵呵呵~~~無咩野勒....其實大家心照啦~佢都話想打返俾我~

哈哈哈哈~~~發生左好多~winnie都有一個問題好煩~唉.....我都唔知點幫`俾d suggestion啦~今日day off>..菁菁話上黎...撞住晒~人地本想做自己野架~如溫下書啦.....搞下會議議程啦~我無咩理佢呀..佢有佢打機~不過佢好蠢....唔識打~成日死呀~之後佢6點幾就走lu~今day我隻眼腫左...因我last night"卒"隻眼嘛~好樣衰呀~~又俾老豆發現我唔駛返學添~~哎...無零用~今日無咩野啦~~~都係無咩做過野...想死~搞好議程+紀錄咋~唉.......頹廢人呀~~原來今日係捐血日呀......牛奶捐左~阿hong之前都有問過我...但我無幾耐之前捐左咋..要7月先捐得~kaki都係呀....3 weeks前捐左~呵呵呵~~~傻婆cyrena...加油呀~~支持你~~唔好think咁多啦~下年一齊參加d活動......搞掂埋份ayp啦~yeah yeah~~...我d屋企人傻架~細妹講phone好大聲~食得好雜...肚仔唔舒服~好poor呀.....thursday,friday,saturday又要同magic ant, kate佢地lunch,又要去ba society bbq同埋magic ant既bbq活動~oh........無錢勒~

>>April 28, 2004 at 5:31:17 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36084

Design & Scripting by ShowHappy.Net