|
2004 年 10 月 8 日 星期五 【晴】
每日一句:對於感情不夠積極的男女來說,「緣份」往往是最好的藉口,彼此錯過了,卻心安理得,連遺憾都可以掩飾得那麼完整。
今日原本去camp quality個度倏義工,點知,我起唔到身~因為我打日記打到0240,oh......lara姐姐打俾我個時,我先起身,點知佢唔等我了~因為都趕唔切同埋佢地要開船架嘛~就係咁,我就繼續sleep.....sleep到cyrena打俾我~再訓多陣,我就起身,食d野,就咁就出左門口~
真係好唔得閒嘛,我有好多日記想打~~~算啦~唉.......其實都唔係咁好意思~之後我就去左同michelle佢地bbq,因為sc-mandy同埋michelle date左一班disable既同學仔一齊去bbq,去左城門水塘,好多monkey個度,個次ua既活動都有去~有cyrena,細michelle,ida,cecilia,sandy,東,angel......子欣,彬仔同阿聰~可能我遲左去啦,我又無咩投入,所以只係覺得就咁去bbq only,仲要去完好似食一食野就走咁~`好似無咩作為同埋無咩感覺,只係食,食同埋食~oh.......
不過我好飽呀,仲要又食又拎~無計啦,因佢地無袋,而cyrena拎個湯壺俾我,又俾埋個袋嘛~不過d野都唔知幾時清到~唉...食唔晒,俾阿葛串我,話下次搞bbq,叫我拎返d野食去燒.......作死~咦,點解佢又知我拎左d野返home既????真奇怪~之後大家各散東西,我就back home執房,因我忍受唔到我間房咁耐都未clean up同埋依家有好多notes都未安放好個位置~唉........
響mtr個時,真係9知點同佢地talk,因為唔多識睇手語,好彩有時子欣響度,都可以同我地講返佢地講咩~哈哈哈~~有時叫佢教下我地手語都好~哈哈哈~我記得我睇過由聾啞人士同埋一班義工所合作既function,好正架我覺得~不過......雖然我想搞同類型既活動,不過好似要prepare好耐,同埋好似太大型,所以....
oh....執野都執左好耐~哈哈哈哈~~~yeah~~好左好多~我響度盤算緊,我有d magazine要唔要~不過我d野應該會post for auction~之後睇搵jack嫂,生還者,伊人當自強,由朱莉亞蘿拔絲做女主角~我都唔明點解有人去搵jack嫂個度既.......又why個個男仔搵wife要搵到上節目???呢d野唔係好私人架咩???個男仔咁著數既???oh......之後當我睇生還者個時,它就尾聲lu,講緊foul who~大家都係想要一個peaceful既部族,所以foul左生事端,同埋太固執己見既一個人,佢既性格都幾火爆架wor~
之後伊人當自強好好睇呀~原本佢打官司,點知lose左,佢就死都要響人地間律師樓度做,有一單case係講一間公司想收購donna間屋~但係donna唔肯,想要更高price,點知elin(julia)越搵越多野,原來donna d病係因為個間公司無好好處理d污染物而引致~之後越搵越多受害者,每一個家庭,邊個有咩病,做過咩手術,聯絡方法,名,等等,elin都記得一清二楚~elin初頭只係想討高個價,點知發現左個事實,好心,熱誠既elin就想幫他們打官司,可惜要更多既evidence.....就係咁......經過佢既努力底下,雖然佢唔係一個律師,但係...打贏左,個間律師樓因此而發達,而呢單case最後得到三億多既賠償,成為歷史上賠償額最多既官司.......而個間公司亦都處理好d污水唔流入居民家中~
初頭,因elin太落力搵料,點知俾boss fired,點知boss收到一封信,係一個lecturer post俾elin既~先知原來佢唔係走左去玩.....而elin就打蛇隨棍上,要求加薪同埋福利~哈哈哈哈~~但亦都因為呢一單case,佢lose左好多同子女相處既時間,呢單野都用左18個月以上,而佢男朋友亦曾離去,佢個仔嬲左佢~但之後大家都明白why elin咁落力,什至犧牲左咁多..因為個d人實在太可憐.....而elin亦因此有好多朋友~亦變得好有錢.....佢個仔睇左一份野,知患cancer既一個女仔只係同仔仔同年,仔仔問why佢mum唔幫佢,elin就話因佢mum都有病.....佢個仔亦因此明白,亦都贊同mum既努力~
開始既時候,boss唔肯打官司,因為冒好大個險,但直率,性格火爆既elin說服左boss~哈哈哈~~我好欣賞佢,好膽量,好勇敢......我就真係唔會好似佢咁.....因有好多野都無把握.....佢真係好好好投入~你諗下,佢記得晒634個家庭既所有information~強.....佢只係想俾人賞識同埋証明俾人睇佢係得既,想得到別人既尊重~佢因為咁,當男友叫佢辭工而唔肯....好彩佢男友同埋boss都好好咁留左響佢身邊~佢男友都功不可沒,因為唔係佢take care elin既3個仔女,佢都唔知點work~
好好睇呀~之後因為執野,我又睇返<小甜甜>呢一套comic,好感動,每一次睇我都會cry..呢次都唔例外~我希望我有時間同大家分享(好似我1年前都係咁講)~我都幾眼淺架wor.........
>>October 12, 2004 at 9:20:41 AM GMT+8
2004 年 10 月 7 日 星期四 【晴】
每日一句:付出全部的真心,和保有個人的空間,是愛情的兩難。唯有真正愛過以後,才會發現:所謂的真心,包括留給對方個人的空間,但對方必須是值得信任的人。(專重是很重要的,但也明白愛一個人,唔多唔少都會緊張另一方,更會令對方透不過氣來。所以應時時刻刻都注意,反省自己。)
呢一個星期,我都係interview,interview同埋interview~有d緊張,因自己都唔係識得睇人,因自己都好易信人~又有d怕kick out左個d都可能係好既~其實有好多野,都好易呃架jei~不過無論點都好,我都好希望呢一班人可以和睦共處~其實有時同佢地玩都好開心,我指面試者~因為有d人專注我地magic ant,同埋有時見到佢地,都會同我地say hi~good~~今日,佢地一班人走黎問我得唔得,當中有d人唔得,我怕hurt親佢地,所以我叫佢地等電話~不過我見到有一個人好似好down咁~不過其實佢係入既~我又要忍住~~又有一個女仔成日問我做咩仲未收到call既~哈哈哈哈~~~
菁菁話in咁多個,個個都好似好好人咁,我都覺得,唔知我地會唔會俾佢地呃左~~不過有d人唔知係唔係好緊張,好似都唔係answer得好多~attitude又唔多好咁~不過interview呢d野,就係咁架勒~你要識得點show off自己,點樣吸引interviewer,身為一個interviewee既表現,神態應該係點樣~仲有呀,第時出到社會,個boss一定收到好多application form,咁樣,你個張form都好重要,因為太多野.太少野,就咁掃一掃,唔會好細心咁睇你張form架,直覺唔好既就唔要~社會就係咁現實~所以,我地會睇晒所有form,俾晒所有人interview,你地就應該要珍惜,同埋好好學習~吸收經驗~
所以,當有d interviewee態度唔太正確,我都會響最後提醒返佢地~不過後來in個d,係會好d(我指我地既表現),因為我地都睇左咁多人,做左咁多次,有d問題都識得點問,融入左我地想要d咩~後來我先醒起,大家黎interview,我都想大家拎一d野走,所以我有d咩想糾正既都會出聲~好似一d interview既正確態度咁~同埋大家應該要大聲一d,因為大家應該爭取表現,咁萬一我地聽漏一d points,係佢地自己蝕底~呢個世界,就係一個competitive既世界~唔知第時,我又會點呢~我都希望我做到我講既野~不過我相信自己,都有一定既經驗去應付~
今日我同菁菁talk,佢話我勁~只不過,我有d野,佢唔會做,而我走去做jei~每人都有唔同既優點~有時我都覺得菁菁好勁~就係因為我缺乏佢樣野~係咩???我唔會響呢度打囉~我會lock左佢~哈哈哈~所以唔同既人走埋一齊,會互補不足~不過,都有不愉快既時候~但成熟既人,唔會逃避問題,所以我地都解決左~我係唔係唔在意菁菁???唔係,只不過我明白佢既時間已經唔夠用,佢有佢既難處,所以無咩野我都唔會去煩佢,同埋朋友既野,響心就夠架勒,唔需要成日見,唔需要成日talk,但有時都會聽到佢點呀,大家見到面講一,兩句,我就覺得已經好足夠~我都幾易滿足......
但都可能因為我唔會專注響一個人身上~我鐘意周圍睇下,八下,結識唔同既人,但係有d人例外既~有d人,有special request既,我一定會響佢身邊~係咪因為佢叫,我先做?我會唔會委屈?我可以話俾你地知,我好樂意~只要我有呢一個時間~不過,就算我點忙,我都會分一點時間俾佢~不過我希望大家體諒~因為我都係一個人,都係得24小時~不過有好多野,都要你地自己講,我先知,因為我好蠢,我唔會知道自己響你地心目中有幾重要~又或者點解咁需要別人響身邊~只要你肯講,我會盡我最大能力~因為,響我心目中,有好多人,都有同等既份量,我就係一個咁既人,我唔會特別重視一個人~我博愛嘛~不過我依家都會俾多d時間一個人既.......哈哈哈哈~~~佢講到咁明,我識做既~,不過唔好誤會,我唔係討好佢架,因為大家一齊經歷過,成為左好朋友.........不過我相信當時人明既~因我知佢了解我....我夠真~
不過有時有d野,無得解既~更何況,你知左,對你有咩好處呢~有時,都只係得一個知字~
今日等埋菁菁一齊同kaki一齊dinner~我地magic ant六隻人~好似靜左d......kaki升左hd~好開心......我好希望新一班都願意打開心窗~真架~一顆真心,一顆熱誠係好需要既~kaki...加油呀~我都要整理一下我d野~我要think下,我要同d新人講d咩~我既study,我既回憶錄~我希望我認真咁去做呢幾樣野,唔好拖~呢排唔知做咩,成日都好sleepy,隻眼好乾,可能我太辛苦?可能我太大壓力??我都有d病病地,不過依家無野lu~我成日考試個時都病,真係有壓力~
我仲有1b班既野未講添~仲有pc-sandy同埋阿欣~佢地都好得意~下次再講~byebye~
>>October 8, 2004 at 6:41:40 PM GMT+8
2004 年 10 月 2 日 星期六 【晴】
好久都無打日記lu~因為好忙同埋好懶~哈哈哈哈~~
9月29日係我細佬同埋阿葛既生日~而10月1日則係阿成既生日,響度都祝佢地生日快樂,都希望佢地來年都開開心心~~
近排食左好多野,雖然有好多日假,但係都俾我耗費左~我10月1日同埋2日都落左去shop幫手,好累呀...由8點幫到2點啦~10月1日估計應該有好多人,點知落一落雨,就係咁......無左~所以我都得閒企響度睇電視~咁我當然有睇<金枝慾x>既大結局啦~不過我想孔大人同埋安茜一齊law~點知死咁多人...唉~算啦~唔鐘意個結局啦~呢2日搞到我既生活顛倒晒,所以訓好耐好耐,搞到我訓得多得滯...wing下wing下咁~唉......
10月3日,星期日無去help,不過就stay左響home係咁睇vcd...哈哈哈哈哈~~不過訓左好耐都仲係好sleepy~oh.....又無溫書,唔得咁架~呢一年有好多野,我會應接不暇架~唔得唔得~仲有呀,要swimming返勒~要做返多d運動先得勒~oh.......好多野都未搞掂呀,仲有回憶錄呀,我欠左人地好耐勒~我要"dig"起心肝先得架~~~~所以個假期都幾頹廢下,連街都唔想出呀~不過都無人約我既~huh.....cyrena話約我架wor~
而9月30日係daniel既生日,咁我地呢班人當然有送野俾佢啦,就係自製既裝飾物~好靚架~不過好重就真~佢地一早有function,我呢排都好少出function呀,無計啦,撞唔o岩時間~我地一早就約左呢日出黎,咁佢地好早就出左lan kwai fong,不過我無去,因要interview,同埋no money嘛~不過我就去左金象苑buffet~好full呀........都幾好味~好耐無buffet過,因為我個胃細左,唔食得咁多野勒~所以覺得好蝕~之後佢地再出lan kwai fong,我無join,back home tyake rest仲好過啦~其實佢地撞下daniel,佢地估daniel會響lan kwai fong wor~哈哈哈~~佢地個d工作人士,係闊佬d既~我都想跟住去玩,不過未有個種心同埋動力~唔知佢地撞唔撞到呢~hehehhehe
>>October 6, 2004 at 8:24:51 AM GMT+8
2004 年 9 月 28 日 星期二 【晴】
保密日記,請登入觀看!
>>October 12, 2004 at 4:40:26 PM GMT+8
2004 年 9 月 26 日 星期日 【清涼】
每日一句:愛,在消極的時候,可以毀滅一個人;但是,愛,在積極的時候,卻可以拯救全世界。
9月26日星期日,cyrena叫左我去做義工~係幫edmund既,我地去大尾督汀角路~個d唐氏會員係join童軍既,而edmund都同我地講,佢地參加童軍既,絕大部分唔會join其他活動~所以我地好多都未見過~而我只係見過ka ying同埋沛康~我呀,俾cyrena激死勒.........佢講極我都唔明佢響邊~仲成日以為得佢一個出口~激死.......我都同佢講可能\有2個,死都唔信~因我平時出另一個架嘛~算啦~見佢都幫我買左一個mcdonald早餐~~
我地去到都係去睇下蟹仔,同埋海星~cyrena既目標係同會員每人影一張相wor~點知佢又唔主動wor~激死我~不過佢主動咁問一個人,佢就話唔影呀~哈哈哈哈~~~出師不利~不過我地同好多會員take左photo~哈哈哈~~~有一個爸爸好搞笑架,好得意..佢都識好多野~我地仲同佢倆父子take左photo添~之後俾其他家長話,話要講俾佢老婆知wor~~見識左幾種蟹,同埋海星~個度真係有好多呀~edmund都幾犀利架wor,估唔到佢識呢d野~仲好詳細咁介紹~關sir就話佢平時like研究呢d野~
edmund仲講,個d蜆既用途係過濾海水架,所以有好多精華留左響佢地既肚裏面,而個度又工業污染,唔明d人why咁膽大摸完蜆就即煮黎食wor~依家我都怕怕地食呢d野~哈哈哈哈~~~cyrena唔like食seafood架~之後好快就完成左我地既旅程.....個度我記得我地ride bicycle去大尾督個時都經過架~我仲記得個間士多添~yeah~~之後我地就take bus出返大埔,我,cyrena,edmund就一齊去左美心tea~之後就各自走,我就back home,edmund返唐氏會,cyrena出tst~
我地今日好得閒,似觀光團,因為好多會員都有家長,我地都唔駛點理佢地,所以今次既義工服務都幾悠閒~所以我地先可以成日周圍同人take photo~下次同埋d家長take先~yeah~~
星期一,都無咩特別,想早d返黎睇下d form,點知michelle佢地出去lunch~不過都ok既~因為今日放學有interview~之後上英文堂,又叫我地做下role play~唔太想做,但佢真係幾好,因為佢糾正我地既發音,如receipt,purchase,doubt,debt等~hahahha~~之後21212既o'day,因michelle唔想我同嘉欣突登走堂,咁我地又計下佢地應該夠人手啦,於是我地都走左去上堂lu~~不過有時發緊夢,有d跟唔上~因佢真係run得好快.....佢個腦轉得太快.....oh.....甩甩地~
近排kaki都有黎同我地一齊interview~yeah~~~
>>October 2, 2004 at 8:57:22 AM GMT+8
2004 年 9 月 24 日 星期五 【清涼】
每日一句:包容,信賴,諒解,責任,是人性中難得的光輝,更是愛情得以恆久美麗的重要因素。
今日係FT,BA Market fee課程同學既o'day~而9月22日則係21321既o'day~
21321個日好好玩呀,哈哈哈哈~~之後同佢地分享,佢地都好好,之不過會仲有d人都好靜既~不過問到關於個課程有無咩問題,佢地就表現得好踴躍,都幾好呀~不過因ceci唔係我地個科,所以佢都唔知可以講咩lu~佢地成班人既性格呀,整體都較好既~~而今日我地就俾左少少意見,令成個流程做得更好~
而星期六早上既ft同學仔都較靜,不過佢地既態度都好好~佢地都只係不滿咁早返黎jei~今日阿爛同我及ceci一齊帶組~我覺得佢都帶得幾好呀,之不過可能響games既時候,佢太緊張,又見d同學仔又唔郁,所以佢就係咁拋ideas俾佢地,不過我地就想佢地think多d~~之後分享,我覺得佢好有心呀,因為佢好不吝嗇咁分享佢過去一年既所見所聞,講左佢好多既感覺~好好呀~同學仔都好專心聽,除左一個女仔,佢幾靚女既,不過個樣好似唔太耐煩,好想走咁~而另一個靚女都幾有ideas,同埋都有leader既能力~而一個男仔雖然好靜咁,但佢都好主動咁整一d工具,估佢唔到~而其中一個同學仔in過我地ma架~都有發言既~~
我記得呢一場因有好多變化,有時d指令都唔太清晰,令我地有d confuse~咁當然,我都俾人罵左一輪,原來唔係叫我地拆晒,只係拆一d易拆既,同埋唔好再practise,個時confuse緊拆定唔拆,都無留意佢地仲practise緊~跟住第二個靚女,就話係佢錯囉,唔關我地事~我都好surprise~都見佢唔係幾妥.....唔係我~雖然都有d唔開心.....
而下午ba d人都唔太掂,可能太大組勒,幾難handle架,好多人唔出聲,我見一個人想出聲,但其他人就聽唔到,我就叫佢大聲d~因太多人,group埋既時候,總有d人迫左出圈外~佢地拋左d ideas出黎,佢地都無人organise既,個leader就only掛住做佢idea個一樣,又唔融入埋其他人既意見,我幫佢地organise埋,又唔做,唔知佢地想點~發緊夢~其他組既helpers都難得再理佢地,因佢地有d人既態度都好差,大ryan講得對,佢地一班唔好既人拆左,咁每一group都會有d生事既人~佢地下午唔知做咩打破好多蛋,好似差過ft 既人~我地個組既ben又唔知講咩,講野又無points~唉....有時想lead佢地,但都唔o岩channel既~算~我同ceci都放棄了~
張sir好似好like個阿ben咁,佢係就係leader勒,但唔多理人,又唔會因一次既錯誤而改進方法,又唔think下佢地點解做唔到,點解做到~d 態度有d問題~仲問我同ceci拎icq....又成日叫我sale舊書~都話賣晒架啦~仲講......我地分享目標個時又唔專心,仲叫我唔好分享,話佢地都唔會講野架啦,咁都得既..有d人想講架,shy咋~佢就話叫佢地分享感受仲好bor,其實佢自己想寫咋嘛~同一組都無咩人write~算啦~都放棄佢地lu~~我都話market fee會收d人好參差架啦~
我覺得可能太大group啦~不過我個組個個阿水都幾好啦~我個有2個ma架~我就覺得麻麻勒~但今日見michelle同anthony做mc都幾生動~可以學習一下~下午好多野都清晰左,好好多~而我地都掌握左個經驗,好左好多架勒~~
之後我地去左仙跡岩飲野~有ida,輝,angel,sandy,東,大ryan,細ryan,michelle,我,細mi,cyrena,秋,欣~我同cyrena,細mi去starbucks買個個朱古力月餅.....無晒呀~激死,細mi話可能個天唔俾我食,因為唔好食wor~而菁菁就因無得食(要sweet sweet)而咒個月餅唔好食~細ryan佢地就話....$26好平,但所帶來既後果.......就可能用二萬六都整唔返~佢同大ryan仲教我點同人say byebye添~找死呀佢地~~之後佢地用個d暗號都幾得意架~大家就開開心心咁傾下計咁~~
2場都有一個共通點,響我個組,就係都有一個男仔好靜,但其實佢地都好好~因佢地都會主動幫手做野,之後仲有好多ideas添~ba個場,我見個男仔d fd叫佢去toilet(我估佢地因唔投入所以出左去),佢都無去,即刻有d欣賞佢~之後我收筆,得佢遞俾我咋~不過ba個場有好多唔同既方法拎隻蛋出黎~呢場都有好多人唔開心~咁佢地真係幾衰.....我地覺得d teachers慘d~~
>>September 26, 2004 at 3:39:50 PM GMT+8
2004 年 9 月 23 日 星期四 【清涼】
每日一句:愛情的長短,與幸福無關;相愛的對方,才是幸福的關鍵。自私的人,無法延長愛的時間,連記憶都有了局限。無私的人,就算無法擁有永恆的愛戀,但至少留住了自我。
今日係蘇文康,clement既牛一~響度祝佢生日快樂~winnie送左20份gift俾佢,阿hong響winnie生日個時又送左20份俾佢~哈哈哈~~阿hong幫完手個時,拎住一袋二袋,phyllis就問呢位同學係咪返完大陸黎~winnnie加油呀~呢段時間係難過d,但係我相信你有能力pass過~michelle就買左個birthday cake俾佢,早知就叫music society播birthday歌啦~咁咪仲壯觀???哈哈哈~~~hong話無人同佢celebrate過???雖然有d唔信,但係.....我地會同你慶祝既~不過你原諒我今次啦~哈哈哈哈~~~
我都好多謝你咁幫我手~有時候,當人地叫到你幫手既時候,都要負返一d責任,如果叫你做d野唔做,反而令個情況更差,咁不如你唔好做??好似搞亂擋咁~不過d人可能仲係細啦~希望你地有機會去改變你地既壞習慣同埋一d應有既態度,應變能力呀,同埋自我增值一番~都希望大家針對自己既弱點而有所改變~哈哈哈哈~~~大家多多指教呀~
今日收左15份form,依家總共有28份~我好怕我地響當中都搵唔到我地想要既人,我地唔會因為要湊夠人而唔理quality,我地係重質素,如果無人既話,我地5個自己做返囉~仲有kaki呢~佢今日落左黎幫我地手呀~佢monday仲會黎同我地一齊interview同埋一齊dinner呀~好野~好開心呀.我地無野lu~都係一d小誤會,大家怕大家,先會尷尷尬尬咁既jei~我地點會唔同你做friend wor~我地好擔心你同埋掛住你架~我都幾怕羞架,所以先唔敢開口~~hehehhe~本來今日有得一齊去starbucks食chocolate mooncake架~點知....我地要做野嘛~不過唔打緊啦,我地實有時間既~yeah~~~
今日都幾多男仔架~hahahhaa~~有d人就因為key skills囉~唉~希望佢地搞搞下都join左入黎,仲投入左,咁就好勒~不過今日成日走黎走去,又整下board呀,又搞下康既生日呀~今日我同細ryan都整爆波,咁係因為我地主席既威力太勁勒~死人winnie堂上sleep左,搞到佢收唔到我既sms,差d放走左hong~tong就整左cheese cake~~都幾好味,但係溶左呀......
今日我特登帶左相機返去,影下我地d宣傳品呀,我地既工作情況,好開心咁架~今日phyllis唔知做咩,好燥呀~成日好惡咁罵人呀~michelle都係呀,人地唔明佢講咩咋嘛~~不過算啦,一忙就係認真d架勒~我明既~DIY突破左200人勒~好勁呀~我就無join,因為無時間~哈哈哈哈哈~pinky就成日走過黎叫我join行山同埋攀石~咁無人陪我嘛~攀石我又怕高~之後細ryan同埋ida都話佢地join左,咁我就死左過去報名lu~~哈哈哈哈~~pinky唔知做咩,成日叫人地join~可能因就黎full,佢想我快d報~我想報wild camp多d~哈哈哈哈~~
我成日都提起pinky既傷心事呀,就係我成日問佢做咩唔上去pc interview,又成日問佢(當pc們開會個時),佢做咩響度~哈哈哈哈~~~佢就話....蘇佩玲,你夠啦下,成日提起我既傷心事呀~~oh...人地都係無心既~咁人地好奇嘛~不過可能因為歷屆既習慣啦~聽日又拎部相樹返去同佢地take photo先~yeah~開心開心~~今日本來都苦惱緊搵咩人收帳篷,點知我地落堂佢地都搞掂晒,我仲叫左區同學幫手添~嚇到我呆左~佢地真係快手,係因為有人think住收先,之後其他人見有人收,大家又一齊收~哈哈哈哈~~~
今日上law堂sleep左一陣,走左sad堂~哈哈哈~~呢個week日日都0830呀~~想死~
>>September 24, 2004 at 4:53:39 PM GMT+8
2004 年 9 月 22 日 星期三 【清涼】
每日一句:處理男女之間的事情一定要快刀斬亂麻,觀望或猶豫的結果,只有吃虧更多。(適用於出軌情況,除非你願意原諒)
嗯~好耐都無打日記lu~依家好影響我既一件事,係剛剛發生既~就係關於成成既~咁佢打俾我叫我還錢~咁我未出糧,未有~咁我就話,"不如我幫你還左今個月既card數先,之後,你仲掉返轉頭欠我幾十蚊添~"之後佢話,"咁我之前俾多左個d呢,你唔計架?我話,"我扣左~"之後佢唔想同我argue所以收左線~佢send左個sms黎,大約話"既然大家都散左,你又計得咁清楚,咁好呀,之前我送俾你個條褲,你自己供返自己個條啦"(因之前佢送左條褲俾我,但分左期)......
我好傷心~想喊架~不過我忍住左~我估細michelle都睇到~唉~~~佢又發窮惡~都係我衰,唔應該講"掉返轉頭你欠我幾十蚊添""因佢依家無錢~上次又係咁~唉~~可惜我依家連對佢expain既力氣都無~因我真係好失望~之前都有一次架勒~算啦~或者我分手分得對勒~好唔成熟既人~我估唔到~
佢咁耐都未成長過~菁菁叫我早d同佢劃清界線,因為其實個關係變差,係遲早既事~佢個mobile又自動轉帳左響我度,又有之前既台費未交,又係我個名~唉~~不過佢上次下左淡氣無事,我諗住我扮唔知收左佢sms~哈哈哈哈~~~
不過,我真係失望~有無男人咁小家架~另一件事影響我既係magic ant~因為直到目前為止,都係收左13份表~究竟係咩問題呢???係我地太多時間~係我地唔夠吸引???係我地唔夠主動???係佢地無時間??係太多其他學會???當我地知問題既時侯,都作出左相應既措施,就係同同學仔講只係呢1-2個月忙d,promote既時侯多用反問既方式,吸引佢地~有d人真係好想join,但有part time,未必就到~而我地亦都promote左好多個~其實好多人都知我地蟻仔~不過咁,我地重質不重量~少有少做,多有多做~不過preparation當中都有好多阻滯~所以我地都盡量節省資源~哈哈哈哈~~~
俾人阻左既宣傳策略,我地有相應既應變措施,如將蟻仔做扇,將佢地做吊飾,將佢地成為decoration~哈哈哈哈~我地都有好多計謀~hehehhee~~~好快就截止報名勒,我地要作最後衝刺呀~我地一定要落力d~投入d~pc們,你地都要加油,我都知你地辛苦架勒~不過唔好灰心,我地支持你地,最多我地promote多d你地勒~唔好唔開心呀~
星期三做21321既o'day,不過我想響sat做完個個market fee既o'day先再分享一下~而我星期二做完briefing就即衝去黃埔,因為<新警察故事>既首影,但因為天雨關係,個function搬左去cinema內~我地就拎左飛之後就入左去,我見到daniel一眼,仲見到玉瑩小主---黎姿~我真係俾佢對水汪汪兼雪亮既眼睛電親~佢都幾靚呀~不過唔高,矮過我~我就做左佢background,因個d記者排住take入場嘉賓既相~都見到好多名人既~呀mary姐真你好瘦,瘦左半個人呀~不過眼袋dup晒~~
套戲ok呀~我會buy vcd返home留念~如果你地有興趣都ok呀~佢地今次都幾落本呀~不過當然有d誇大成份~但有d搞笑位都幾得~睇到情,睇到有d人唔理同伴~個d police都幾醒,daniel死左,仲要借人地支槍射死自己,因為佢對佢老豆好不滿,又睇唔起自己~睇到人經失敗跌低左,應該自己企返起身振作,不應逃避,仲有呀,佢地都動用左幾多知名度高既演員bor,都幾有睇頭,佢地最後個一幕d sdu都幾有陣容呀~好壯觀~good~不過好搞笑,我成日問我個fd d劇情問題,佢就成日問我係咪睇緊架~哈哈哈哈哈~~~我無用腦嘛~~
之後我地睇完等daniel,而我地亦親手做左birthday gift俾daniel~因佢生日勒~點知,我見到佢助手阿康,就知我地同佢緣慳一面~不過我就見到佢一眼,佢呢一個髮型好好睇呀,佢響film中都好有型呀~正~點解佢同coco有咁多kiss位既~上一套film又係咁~有無搞錯~成日抽daniel水~哈哈哈~~~我響briefing完左走個時,同左佢地講我去睇首影,emily就話我去約左老公~哈哈哈哈哈~~~
對呀~因依家太忙,都無咩時間同michelle傾下計~
>>September 23, 2004 at 4:28:01 PM GMT+8
2004 年 9 月 19 日 星期日 【雷雨】
每日一句:愛,必須忠於自己的感覺。不要視對方的態度,來掩飾自己內心的渴望或恐懼。
唔知大家睇完我上一篇post既文章有咩感受呢?其中一個女仔係雙子座,我都係雙子座架~我妹都係好無手尾,好憎~就黎俾august激死~唔知我既班長做咩咁被動,都係1b,1a既班長盡責,主動d~同左大佛傾計,努力d啦,都知你忙,又知你上堂既時間多左好多,同埋頭2星期都應該扮乖上堂既~哈哈哈哈~~
今日第一日interview,好緊張,仲特登早d自己落堂去睇下有咩搞同埋準備一下~哈哈哈~佢地問我駛唔駛wor~咁當然要啦~點知,一開始左,好輕鬆,好開心,唔緊張,yeah~希望大家個腦轉得快d,問多d中point既問題~唔好only個條既負責人問~其實個d answer都幾standard下,都係睇下佢點answer同埋個解釋jei~cyrena做得好,兜返我漏左做既野~good~其實d野都唔係好standard同埋formal,只要有我地想要既野,幾時問都無咩問題,佢地都唔知我地出錯既~
今日好精神呀,可能sleep得多啦~上SAD,好留心呀,佢地覺得阿SIR教得唔好,因為有時D野好似拉得太遠,反而我覺得係因為佢見識多,而我地唔係知太多野,所以佢有D例子我地唔明~不過我覺得OK呀,佢教得好有層次,起碼佢會講左會教D咩,再遂一深入去教~有D唔講得詳細既,就因為唔太重要囉~反而上英文就好悶~不過希望自己都努力D去做佢想要我地做既野~呢年既教學,都想互動D,D TEACHERS成日問我地野,都想有回應,點知我地個班太靜~
今日好熱呀,幫佢地買LUNCH個時又下雨,唉....好慘~返到黎就濕晒~又好熱~細RYAN變左外國人,哈哈~我以為佢電得勁D架~不過都OK呀~幾保守既電髮~而阿招同學就CUT左HAIR同埋負左離子,都幾似埃及妖后LOOK~又同PC-SANDY玩左一陣~哈哈哈~~今日交UA FORM,抽中左糖,SHIT,於是同人地握手,扮賄賂人地,有PC-SANDY,細RYAN,仲有唔知WHO~激死左我~阿東仲話我好彩,因為得好少~哼~笑爆菁菁同MICHELLE~
EDSON好搞笑~佢同同學仔SOCIALISE因為大家要建立關係之後互相利用~OH~~佢都真係幾多野講,又講佢被迫做左CO-ORDINATOR~今日我地開完會,大家一齊dinner,我就think住上michelle home睇tv~點知佢叫我送佢返home,如我所願,睇埋特務a先走~yeah~點知有surprise,michelle送左個袋俾我,比我用開個個輕好多~yeah~開心,哈哈哈哈~~估唔到有d招數,用極都work架bor~oh....被賄賂~
金枝慾x有時既道理都幾好~真係值得睇~有時越愛一個人,負擔越重~好彩我既性格唔容許我將一件事放響心上咁耐,同埋我真係好易放低一樣野~有好有唔好~好既,有好多都唔太擔心;唔好既,就好似我唔認真咁!!睇你點睇~我之前post既文章,其中一個女仔係雙子座,對呀,我有時就好似佢咁~會俾適當既自由度雙方,因為自己都好鐘意周圍玩,都唔想人地束縛住,所以將心比己,學習唔好自私,自己想點,人地都有權利咁做~哈哈哈~~~努力~
星期日,終於最後一日返mtr club,真開心~主動左,唔好無所謂,想做就去做,就係咁,我終於俾惠婷多一份,好開心,次次都係佢多過我~我初時以為佢唔返,點知佢請左一小時,早響啦,不過佢唔返我都唔會拎table同埋chair,我地last day就好得閒咁sit,但唔駛做,我地都合共都有33份~yeah~yeah~有時太好人勒,俾佢head住我,恰我~因我怕次次都做得咁少,會俾人覺得我比佢懶~其實佢都係jei~我多佢一份,係我自己爭取,主動叫佢幫我填架咋~否則又係佢多過我~有時太好人都唔係太好~我係咁think架~
星期日之後返home就做呀做~做完我想做既野之後就身痕,走黎走去~又食左4分3個奇華月餅~細michelle叫我唔好再食......但..太好味勒~this week唔再食勒~因為太多勒~~哈哈哈~~~
阿hong佢地原來every wednesday去swim呀,我又想join呀,不過得閒先啦~仲有henry教呀~我想學自由式~算啦.....都有可能自己一個早上去九龍公園swim~不過this week會有好多野做,所以唔可以太早wake up~take more rest~好耐無同winnie,hong出街勒~雖然我地都好少出街既~
>>September 20, 2004 at 6:40:34 PM GMT+8
2004 年 9 月 18 日 星期六 【乍寒還暖】
<<<<<<<<<最深的愛是放棄>>>>>>>>
我同時有著兩個女朋友......一個認識了五年,而真正在一起只有一年多......
她是我高中同班同學,可愛,樂觀,善解人意,脾氣非常好,在學校也非常有人緣...她很了解我,而我也習慣有她陪在我身邊,所以我們便理所當然的變成男女朋友了...而我稱她為-天空藍...
另一個一認識就交往,在一起也三年了......她是一位外表非常亮麗出色的女人,對自己非常有自信,
而且有著什麼都不怕與愛恨分明的個性...她很吸引我,我和她更是一見面便爆出火花,一發不可收拾,所以,我們的關係進展迅速...而我稱她為-普魯士藍...
本來,這並沒有什麼太大的問題......因為...雙子座的天空藍不黏人也不纏人,她對我很信任,給我很大的空間...而獅子座的普魯士藍則愛天天和我膩在一起,她喜歡熱鬧喜歡逛街喜歡玩,而對我也是處處關心,所以什麼都要知道,都要過問...她們彼此不知道......而我,也熱於和她們同時在一起...
一個善解人意...一個活潑出色...
不過,這關係在我出了一個問題後,有了些改變...那天,我心血來潮的問天空藍她愛不愛我?她回答我:我...我很在乎你!我對她的回答實在有些生氣. .....晚上,我同樣問普魯士藍她愛不愛我?她摟著我的脖子又咬又親說:我當然愛你...那你愛不愛我?......
而在這個問題後,我對這兩段感情有了不同的見解了...我覺得我也比較愛普魯士藍……….我覺得天空藍和我之間大概真的只有習慣吧!再來,又因為發生了一件事,使我不得不做出決定了......普魯士藍發現了天空藍寫給我的信...為了證明她愛我,普魯士藍在我面前哭哭鬧鬧割腕,我一面急著幫她包扎,一面答應給她承諾且會與天空藍作個了結...當時,我除了震驚外也有少許驕傲的感動,居然有人為了證明她愛我而割腕...我想,普魯士藍是真的愛我的......
所以,我決定和天空藍談談...我說:反正我和妳本來就只是因為習慣才在一起的,而且妳又只說在乎我而已,而普魯士藍都可以為了我而不要命了......我們還可以是朋友啊!!天空藍低頭不語...而我則有些慶喜她沒為難我,但又很火大,原來她真的不在乎我......出了咖啡廳,我急著去找普魯士藍,要告訴她我已解決了......
一時太心急,沒看左右便忙著過馬路...突然一輛車朝我衝來...我還來不急反應...就被人推倒...等我反應過來回頭一看...我 ...我...只見天空藍已躺在血泊中了......我忙著聯絡天空藍的朋友與家人,還要急著打電話安撫又在哭鬧的普魯士藍..正當我翻著天空藍的背包想找她記事本上的通訊錄時,我發現了一片劉若英-很愛很愛你的CD,上面貼著一封署名給我的信......
其實我早就知道有她的存在了......而當你在電話中說要找我談一談時,我已看到了結果......不能怪你,是我自己給你太多自由的......我捨不得你......但是我願意讓你自己選擇你要的幸福......因為我真的...非常在乎你....祝你幸福......
我緊緊握住手上的信......我突然了解到了什麼是幸福......
只是......只是......我希望還來的及......
玫瑰,如果不再盛放,不是因為風水不好,而是缺少了細心灌溉的人,缺少窗邊微笑看花的人..... 早知道
早知道
妳過的不好 ,我不會輕易讓妳離開
早知道
--我愛妳--必須常掛在嘴邊 ,我不會吝嗇說出它
早知道
--喜歡妳--必須過馬路時拉著妳的手 ,我不會介意伸出手來
早知道
--喜歡妳--必須陪妳逛百貨公司 ,在百忙之中我一定抽空
早知道
--我愛妳--必須在吵架時依然討妳歡心 ,即使錯在於妳 我可以顛倒是非
早知道
--我愛妳--,--愛與被愛--我不會選擇--50%我愛妳..50%妳愛我--會選擇--70%我愛妳..30%妳愛我--因為愛妳多一點 妳會倍感幸福
早知道
--我愛妳--是半夜妳來電時必須陪妳講通宵,我不會跟妳說--明天還要上班--
早知道
--我愛妳--是一種支持 ,我不會在妳節食時.說妳--無聊--(因為妳已夠苗條美麗)
早知道
--妳離開後--不是一種幸福,我不會成全妳和他
早知道
--上天安排--妳離開是一種錯誤,我不會讓祂得逞
早知道
--似曾相識--—我會趨前問清
早知道-----
早知道-----
早知道-----
--多少個早知道--都在你離去後,跟著出來...可是...在多的早知道都以經沒有用了,都喚不回了...
一朵雲能載多少思念的寄託 再忽然相遇街頭
當我們擦身而過 那短短一秒鐘 都明白 什麼都變了
一轉身誰能把感慨拋在腦後 在事過境遷以後
這段情就算曾經 刻骨且銘心過 過去了 又改變什麼
地球它又 公轉了幾週了(濃情愛戀 都已陌生了)
我不難過 甚至真心希望你能幸福 當我了解你只能活在記憶裡頭
我不恨你了 甚至原諒你的殘酷理由 當我了解不愛了
連回憶 都是負荷 我不難過 甚至真心希望你能幸福
當我了解你只能活在記憶裡頭 我不恨你了
甚至感謝這樣不期而遇 當我從你眼中發現我已是
陌生人了 我已是 陌生人了
背景音樂:陳奕迅_十年
千金難買早知道
一切的決定都在自已
當妳做了決定
而發生了......
不是妳悔恨的時候
而是妳要繼續走下去的時候
帶著她給妳的祝福走下去
她是那麼的支持妳
既使她已離妳遠去
她的祝福依然在妳身邊在妳心底
她希望妳過的好過的快樂
這是分手的最高境界
畢境她要做到這裡並不容易
她花了多少的心與力
將她的心一片一片的割下
一片 一片 一片.......直到...............................................
>>September 19, 2004 at 1:20:33 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|