|
2004 年 2 月 10 日 星期二 【微冷】
《緣》
若是有緣,時間空間都不是距離,
若是無緣,終日相聚也無法會意。
凡事不必太在意,更不需去強求,
就讓一切隨緣吧!
今日...一早被人吵醒....因phyllis預得太早.而搞guant load d野又快得滯..佢無野做就打俾我~~其實我叫佢10點打俾我,因為我有d衫要手洗....又要去post office拎申請特區護照d form,因我要去usa嘛later,BN(O)又過左期,唔早d申請,一陣去唔到usa咪死~~但...都係太累勒,我都keep on sleeping~但phyllis響大半小時後就打俾我,我都唔想起身....不過為左陪佢,就起身lu~~~
我地去左新都會....之後我地要brief valentine's day既工作事宜,所以12:30就要返到去023,返到去,都幾多人,我地就響outside企....大佛呀,mandy仔又走出黎同我地玩...玩玩下,michelle唔知等邊個,見到phyllis 爛咀,就話勒.:....哎呀....玩定向個日同牛奶拖完手仔,會有BB,仲有呀,肯定唔知同牛奶又做左D咩而搞到個咀咁,肯定always 咀咀啦,嗯...真係溫馨勒~~~大家又響度起鬨勒,oh....有babies.....好野...carmen仔又響度講babies勒~拖手仔會有babies架..之後mandy好主動咁拖carmen....
呵呵呵呵~~~之後大佛又同牛奶重演alex & mandy 唔知2人做緊咩既場景,都幾曖昧架~~~哈哈哈哈~佢地真係上3樓呀...真係笑爆你個咀~其實1 or 2 floor咪得囉~~哈哈哈哈~~~
咁因為我趕住去cyberpot visit,so我好快咁走左,因我date左sarah佢地1:30....但開會係12:30-1:30,我之前都同johnny講左我會早走~不過我都late...好彩...於實質既約定時間都好早..因ellen ng date我地2:00...呵呵呵~~不過...我有rising question about photo stickers個度,不過牛奶同phyllis唔明我問乜,so我地係主動咁問返johnny算勒~因我無step by step咁俾佢地知,個background,就直接問左我悚既問題,咁佢地當然唔明啦~~~哈哈哈哈~~~之後我同phyllis explain返,佢都明勒,因我講左俾佢知why我咁think...個問題係咩~~
去到等既地方,仲要take bus,個度都幾隔涉....不過360度video,自己都好似置身於個個景咁,正~有4期,其中好多單位都租左出去架勒~第4期,政府就想一個company就包晒law~酒店起緊,附近既樓都係,全屬政府所有,d單位只租出俾 IT releated既 company架咋~有感應既screen,高科技table(可以視像,talking,同一層既可以見到地方響將table draw既野啦,send email等),模擬形象,仲有一個唔知咩...用手檔可以有music架~
其實都無咩睇,summer會開埋個商場,咁就多d野睇~之後我地去左食tea+dinner...大家都好肚餓..帶左iris行山頂電梯及idy行hmv,大家都因累及夜就散band~而我就再趕去下一場,同daniel fans club d人開會,因我地既網及非官方fans club會於2月14日啟用~佢地好多野都唔駛我搞......都幾唔好意思...hehe
點知....有線報,daniel響mk 拍戲,我地趕過去,但因太快,而佢地又會轉去佐敦(我家),so我地都趕過去勒~最後搵到佢響邊,仲見到方中信,柏芝,王合喜~哈哈哈哈~~~俾左本magazine呀daniel sign,yeah~不過好多人圍住佢地,佢助手阿康就得閒同我地talk...我地最後等到daniel做完個個shot,1 am就閃lu~我同julie就無咩所謂,但佢地一個筲箕灣,一個上水,仲唔BACK HOME咩?因有一本magazine侵犯版權,daniel有一次親自問karen借俾佢睇...開心到karen喊呀~因好似friends咁叫karen,,,,哈哈哈~傻婆~無得合照,因如一破例俾我地,就好多人圍住daniel架勒~算啦~~哈哈哈~~~
>>February 12, 2004 at 11:29:50 AM GMT+8
2004 年 2 月 9 日 星期一 【乍暖還寒】
《淡忘》
一個人受到感情的傷害,
原本是可以慢慢淡忘的,
但如果心裏一直念念不忘,
就會使其所受的傷害,
永遠難以痊癒。
今日只係上英文堂....oh....too bad~~知道平時分c+,listening 42/50..3分careless mistakes..都無咩勒,好無聊
之後同phyllis去causeway bay行,我同佢上星期就date好,因佢要buy super lovers 既 wallet,而我要buy gift俾成成...又要搵蕉個隻野....佢like個隻野,都唔明既,咁核突都like~.....知道響邊都搵唔到呀....shit~我地都逛左好耐,之後phyllis就要back home dinner,而我就等成成放工,同佢再行左陣....,大家就dinner,dinner完就back home lu,因大家都好累....
無事lu.....
同phyllis真係有太多分鐘,於是成日talking phone....哈哈哈哈哈~~~alex個頭好似越來越大...會唔會爆架?一陣頂唔順.......條頸會斷...hehe
>>February 12, 2004 at 12:01:45 PM GMT+8
2004 年 2 月 8 日 星期日 【乍雨乍晴】
《思念》
思念總是有不得不收藏起來的時刻,
而生命?最捨不得,
藏得總是最深,且不讓人知道。
唔好意思,呢排都唔知做咩野,咁多野搞,連訓覺既時間都唔夠,莫講話打日記~~~
我都唔記得講添呀,尋晚返到家先記得d birthday card未寫,又未包禮物,真係趕到我呀~~~好彩都完成到,可惜.....我朝早返學個時竟然唔記得帶袋禮物,唔怪得之返學個時2手fing fing啦~咁我咪上左一堂中文走左返home,再響econ堂返黎囉~都真係幾累.......長途地鐵~~~shit.....
不過下次搞生日都唔好去唱k,因大家都掛住sing,無咩氣氛...唉.....又悶親d人勒...不過every monday都有3小時lunch,都唔知去邊度渡過?我都無咩心情唱k勒.....下次同idy去...搵少d人去,佢就會唱勒~今日我地係一行17人去celebrate~真係多人,有一位女同學無返,so少左,而另外4個boys,唔太掂..我諗我地18人都算齊人架勒~~當中都有4個男仔比較正常,哈哈哈哈~~~好開心呀我地班,大家一定要努力,咁多個人升上去,我唔想拆班囉~
加埋去唱k,一日就咁就take左6次mtr...都暈暈地呀~~~之後我知道,個d gifts俾idy既好合idy心意,同埋無同佢home 既 ck鼠products撞呀...yeah~~~我好驚佢有呀....就係咁o岩...佢無bor~yeah~~~hehehe~~idy有2個ck鼠files+ck鼠 photo album~而阿kit同學就有一隻個頭識郁既牛,好得意架,係牛奶揀架~~~哈哈哈哈~~~真係唔該晒佢~~yeah~佢都好似好like咁~
個中文阿sir....龔sir....唉....我地上堂sign card,阿sir竟然好大聲咁問我地寫完未.....shit...都唔識人情世故既~咁咪俾佢地知道我地會幫佢地搞生日囉~唉唉唉......不過其實都預左,因我地有生日小組架嘛~哈哈哈哈哈~~~阿sir都幾funny,不過堂堂都響0830上,就差少少,大家都呆下呆下~~~無咩反應俾到佢~
有一件唔開心既事係,我同阿成吵大獲...大家個時既脾氣都唔好....我就仲bad d tim,搞到講分手,我不嬲都衝動,分咪分囉~d女人都好like講反話....不過我都send左2個msg俾佢,第二日又打返俾佢,大家又無事勒~希望我倆都過到呢關~算啦,男仔都唔成熟既......哈哈哈哈~~有咩事上黎,男仔仲弱過女仔呀.....不過呢日都幾down
>>February 12, 2004 at 10:46:17 AM GMT+8
2004 年 2 月 7 日 星期六 【雷雨】
《機會》
人一生有許多的機會,
只是看自己是否能把握住。
珍惜眼前所看到的,
滿足目前所擁有的。
我們常常為了一個機會,
而錯失了更多的機會。
今日約左leapy,sandy 1:00pm響causewaybay等~因我之前同左leapy約左考完試去飲野,傾計,好累呀~見到sandy,咪date埋佢囉~因阿貓地攤未開,我地去左茶軒lunch,talk左一陣,又去行一陣街,再上阿貓地攤,都幾comfortable~~不過我自己不在狀態,同佢地好似無咩野talk咁~大家d話題都好散,不過都差唔多,大家既生活唔同嘛....later date多d,個relationship又會好d~不過大家都好願意講心底話既,我地3個~不過個話題延續唔到,就好似差d咁勒~~~
當我地講緊ghost story,holly突然突個頭出黎,真係俾佢嚇親~~哈哈哈哈~~
之後佢地back home dinner,而阿成date左我,因要同佢buy trousers,之後食puzza hut,我地2個食左$2xx~都咪話唔犀利,阿成次次都唔聽我講,眼闊肚窄~always都係咁~食之前,成日say好肚餓,次次叫咁多野,但又食唔晒~really唔聽人講~唉......話佢,又話返我~~~shit~有2個酥皮龍蝦湯,超級至尊,千層肉醬闊麵及泰式小食併盆~有2塊要打包~食既途中,有2個children撩我地玩,好搞笑架佢地,成日走上走落,又叫我地俾野佢食,又得意....阿成仲用mobile同佢地2隻野影左相~哈哈哈哈~~~
>>February 10, 2004 at 5:06:50 PM GMT+8
2004 年 2 月 6 日 星期五 【雨】
《清楚》
或許只有在離得最遠的時候,
才能把曾經走過的那段日子,
看的最真確最清楚。
今日7:30am就要wake up lu~因要去青衣個度實習"野外定向"既course~去<山崎>包店buy埋俾 phyllis~又date左佢響太子等....下雨bor...阿sir話大雨就cancell,我地就think可能cancell勒,咁我地就整醒大佛,我地上去佢home玩,哈哈哈哈~響荔景站見到grace喎,咁當然衝過去相認勒~得我地幾隻人take bus,而牛奶係late所以無等佢架~去到就見到jason,yuji~yuji有好多笑料呀~~笑死我....哈哈哈~
yuji叫我唔好同人講,咁大家都唔好揚出去勒...呵呵呵呵...
佢有個新花名<豬肉餃>,事關carmen有日叫yuji整餃子...咁yuji無咩理佢,於是carmen叫左聲<餃子>,yuji應喎->變左->玉珠餃子->豬肉餃...呢個就係yuji花名既演變過程.....
笑料1.因phyllis低血壓,行左上去,再跑左一個圈,就面青口唇白,於是就叫牛奶 take care佢~咁下雨嘛,當然要撐傘啦,咁yuji就話牛奶+phyllis.....<漫中雨步>.....大家主意....正確係...<雨中漫步>
笑料2.yuji將<扯貓尾>....講左...<咩貓扯老鼠尾>/<咩老鼠扯貓尾>....哈哈哈哈~~~
笑料3.因又提起餃子既關係,yuji 想形容大家好似一群...<蝗蟲>..咁...但佢係講左...<草猛>架~哈哈
PHYLLIS都要做多d運動勒,咁弱,唔得架~我都學左好多野,你知啦,我hate geography既,第一年考ce,拎f架~我中六都無choose lu~都幾得意架bor....我地首先做左d exercises先啦,2人一組,我同yuji一齊啦,一組一組咁去搵第一個十字,用set bearing既方法,之後數步數,2.教我地用姆指輔行法....阿sir話方便d,但因一路行又要隻手指一路郁,都有d難度,因唔知move幾多~哈哈哈哈~~~
之後阿sir分唔同既人帶成team人去另一個pt~~大家都做得幾好~我同yuji都做得幾好,因我地無過左個pt~yeah~有d似地理考察...因下雨,我地改左形式,為一個map walk,對d地形都識多左,有時都要張個視線放遠d~但對於山咀定山窩就好難分,有時又唔知where is 山頂~唔知邊度係山頂,點分山咀/山窩呢~見到d山堆,岩壁呀....下次有得玩都join
有一條路好辛苦,要響泥地上山,都幾驚滑倒...滑左落去都累幾多人...所以我成日唔得都會扶住地下及樹~有條路好窄,又怕叉錯腳,滑下好斜既坡..都唔知點算,所以都好聚精會神,有一刻暈一暈,可能太專心,嚇一嚇我,即刻企響度,定一定神~行過咁辛苦既路,証明自己係得既~不過隻手好dirty~
大家行完,去食飯,食完就行去buy kit(8/2/85)+idy(7/2)既生日gift+card~牛奶約唔到人,就join左我地行,好彩有佢帶路,如唔係,都唔知行邊~哈哈哈哈~~~不過牛奶都好take care phyllis,good~但都差d...唔知點樣好好去take care一個女仔~俾我同yuji成日話佢無風度,哈哈哈哈~~牛奶幫phyllis撐傘,牛奶自己探頭睇野,把遮跟住自己,phyllis就遮唔到勒~oh.....
之後我好快速咁死返home,沖涼,洗頭,因行山撐傘好辛苦,so都無拎勒~變左落湯雞....因訓得好少,都幾tired,去飲,我舅母個妹wedding,無靚仔,又無靚女,悶死~好彩都有細表弟玩~返到hoome又好夜,好彩沖左涼先~訓得好"lum"....麻麻地啦個婚禮....間restuarant好差~
>>February 10, 2004 at 4:49:15 PM GMT+8
2004 年 2 月 5 日 星期四 【乍雨乍晴】
《後悔》
別等到錯過後才去後悔,
別等到失去後才想挽回。
今日考完fia,60%難度,有d prefer佢出,但無出到,唉....無要狂計數個d,都有d悲,因係最易拎分既~mc?大半唔識.哈哈哈哈~~~但都好過test,希望都有5x啦~唉......
睇千嬅concert呀今日,好開心.....同iris+佢2個朋友仔睇.估唔到見到阿康(佢坐頭幾行),但原來winnie po都有去喎,仲坐響我斜後面,隔一條通道,yeah.winnie話我知,sam同學都有黎bor~哈哈哈`乜大家咁o岩呀~yeah....phyllis知道佢地黎都唔同我講,chiu~
個 run down 都唔太緊湊,有d悶架,可能因為 mirriam 病左啦,唔想佢咁辛苦~有任賢齊同千嬅合唱"花好月圓",及獨唱"浪花一朵朵",有2夫婦當 mirriam 換衫時被邀請出黎唱k,哈哈哈,當住咁多人面前,都咪話唔驚,我地成班觀眾都好支持佢地及欣賞,因都唱得唔錯~佢地得到機票~yeah~kelly 又當嘉賓,正,我聽到"花花世界"都 think kelly 會唔會做嘉賓架勒,點知真係見到佢,好開心呀~佢再唱左首"伶仃",kelly 掀起左大家既高潮架~佢不嬲都係聲控架嘛~
另外,佢又invite左人出黎用個個地面既大電視打機架~個條友得到 ps2 及 games, 正~另外,就係臨時問我地想聽咩歌,點佢唱,yeah~有人要 "小飛俠" ,阿 mark 就 approve jason出去唱,而唔駛彈,咁 jason 就同 mirriam唱俾我地聽, 因千嬅唔記得歌詞,有 fans 仲特登 print 左一疊俾 mirriam ,等佢睇住黎唱~哈哈哈~~有一首無歌詞,但有個fans就記得, mirriam 就睇住佢黎唱勒, 有一段仲俾左個個人唱添,都唱得唔錯架,因男音唱都幾難,哈哈哈哈~
mirriam有一套閃閃既衫好正,當無燈既時候,閃閃下...係d燈掛左響佢身上~又有一座火山衫,有一粒小星星,仲有一個靚既架,載佢上去~good.....又有女子12樂坊演奏,不過係12位同學仔黎既~都奏得幾好~yeah~~~響我地面前換衫呀,set 下另一個頭呀咁囉~
呢個concert都幾大膽,俾觀眾參與,佢得5日prepare,都唔錯架勒~如果再緊湊d就好勒,我聽到 dj 話,後面個幾場多左d野,d 衫又有少少變動....好似靚左bor~~粒小星星有光架原來..我地第一場就睇唔到勒~後面幾場 d觀眾又點既呢,又好似幾funny架~有d fans仲搞到 mirriam 驚,怕佢地捉自己,錫自己~hehehee
睇完就由尖東行返home,佢地就 take 火車勒~~
>>February 10, 2004 at 12:12:07 PM GMT+8
2004 年 2 月 3 日 星期二 【乍雨乍晴】
《寂寞》
別因為寂寞而錯愛,
別因為錯愛而寂寞一生。
今日考左account,都幾得心應手~不過同winnie talk開,先知我個balance錯左,要對返個$,我都唔知..oh....蝕左,是但啦,有85分以上得架勒~哈哈哈哈
不過菁菁&phyllis好似唔多得,菁菁呀.....佢話佢唔知係咪揀錯科,對呢d科既興趣無咩咁~佢pm已經溫左好多架勒,但都唔得~唉...唔好咁擔心啦~
星期二,3rd feb,葉昊璽生日快樂,遲d我地會去usa探你架勒~
我地呢日都去左phyllis's home溫書架~佢地遲d叫我起身,因想我訓多d,因上次idy個度,我都late左.....關事架咩?佢地諗住我上到去就食得lunch勒喎~呢日係phyllis cook,有洋蔥,火腿薯餅(好好味,菁菁話因係佢煎bor......)及西蘭花,佢唔記得左放salt,不過清清地都ok呀~~~我地都溫得幾好,各自做數,但好多野食,菁菁掛住煲粥,唉~我溫完一課,就著住拖鞋滑黎滑去,我地又take左d photos~睇卡通片又俾菁菁話我低能~下次同菁菁溫書,要講左課先,咁佢就會好d勒~咁我下次先咁做~6點幾,佢媽媽返黎,我地就走lu~好凍呀~
今日....阿成怨我勒~我地都talk返個個問題,因都係我衰,無時間陪佢,但我沉醉左響ive既生活裏面~我d新同學仔~我問佢:想唔想挽回呢段關係.佢話:要做既,我都做左啦,放工,好累,想搵下你,你又唔得閒,打俾你,想同你傾幾句,又唔得閒.我知係我衰,我想同佢做返朋友,因有一個責任,俾時間佢,就係一個責任~我同winnie都talk左好耐,決定權,響我度,我唔知想點~其實之後我都無咩時間俾佢~因我d exam一浪接一浪.佢話:如想分手,唔好一拖再拖,拖落去對阿成又唔好,因唔好阻佢搵第二個,長痛不如短痛,但大家都like大家,好難得~咁又係....咁我都係決定左,俾返d時間大家,睇下點先~因為都因我無被時間佢~菁菁say:個main pt係,大家仲like唔like囉,like既,咪keep on going,如only責任問題,咁就分啦.佢見阿成都仲like我,...對~我倆都like對方,決定左俾返d時間大家~因依家既問題係我無時間陪佢~好多謝菁菁+winnie既寶貴意見~
可惜,佢又話:有我又煩,無我又煩!我問:係咪分手最好?佢答:最好啦~唉...激死,當我下定決心又講呢d野~不過佢拍拖都係想有人陪,當佢想有人陪個時,我又唔得閒,so依家無以前咁like我~唉....但都try下啦,俾返d時間對方,如再衍生第二個問題再解決啦~
初時都好煩....佢話:你要分,好早d講勒~菁菁話:呢個男仔好得意,同埋都幾好,都尊重我,俾個決定權俾我~俾第二個?仲俾你think呀~係呀,我怕我會後悔,因佢都唔差~又幾好....不過佢份人優柔寡斷,,,最好我做決定~因為之後都迫佢做決定,問佢想點,佢就話唔知~唉,為這段關係努力啦,同我唔肯再俾時間佢,咁就無架勒,問題所在嘛~睇我頭,最煩~又想自由身~哈哈哈
>>February 4, 2004 at 6:52:20 PM GMT+8
2004 年 2 月 1 日 星期日 【乍暖還寒】
《放棄》
放棄一個很愛你的人,並不痛苦;
放棄一個你很愛的人,那才痛苦;
愛上一個不愛你的人,那是更痛苦。
今日都幾熱下,但聽講.....又會凍返~唉~大家小心身體~~~
今日考pm,無咩點溫,唔得,考完呢個試,係時候實現我既承諾~唉......雖然都不過不失......但咁樣唔得架~搞到我yesterday都訓得唔好~考個陣都有d頭痛......考個時,見到d人咁快走,我就快手快腳咁做勒~因之前都有d dum時間,因有幾題mc唔識~響度同佢鬥囉~.......我同菁菁都差唔多時間走~phyllis佢地響出面等我地~
我地見唔到大佛,就走左lu~咁phyllis肚仔餓...咁我地就去左"輕鬆一下"食野勒~~大家唔好誤會~個間食肆個名黎架~今日見到winnie po個頭,都幾surprise,都幾punk,不過帶con會好d~阿欣就話我換左新形象,因我帶左副新glasses返學嘛~哈哈哈哈~~~~不過無咩人理我.......
我地聽日會去phyllis's home溫account~菁菁就問我係咪識cook,我就話phyllis識整一餐飯出黎,於是phyllis聽日就會同我地一齊買food cook勒~哈哈哈哈~~~~不過仲未諗到食咩~今日phyllis有笑料,就係當我地食完野去take mtr,咁佢開門啦,咁你平時都只係開一邊門,點知佢開晒2邊,都唔知佢想點~~唉....唔駛咁serve我既~第2樣野就係...佢3:35pm就做完,走左,點知佢話自己4:35pm做完走囉,但4:35pm都係完卷時間啦~oh........佢地串我呀,因1月30日我地上idy家,因我遲左起身,如今俾佢地串,話我會late,搞到phyllis要接2次wor....菁菁仲話:咁個隻人話起到身,咁我地就早d啦~車.......菁菁唔係話我次次都好準時架咩,個次點同jei,我又唔趕,我又識上去,我陪你地咋嘛....車車車.....
大家放完假都好似有d新look~
iris呀,唔好懶過我啦,咁懶唔得架,我都已經係serious架勒,你仲懶過我,唔得架~努力d啦~
今日家姐返去執公司,因佢公司sunday因電線短路而引致火警,佢搞到一身黑咁返黎~oh......佢公司所有野都要換過,仲要賠償人地既損失....又唔buy保險....唉......二家姐又響多日前因工燙傷.....慘呀~
>>February 2, 2004 at 4:31:08 PM GMT+8
2004 年 1 月 30 日 星期五 【乍雨乍晴】
《習慣》
愛情一旦成為了習慣,
就會一輩子也擺脫不了的。
小欣生日快樂~~~~
我都幾agree上面句野,有d人真係有一個新既先會同舊個個分手,唔知點解我見既都係咁~我自己就唔會law,因唔夾就唔夾架勒~做咩要拖住一個先~有d人又好倚賴......莫非個d人好怕寂寞,無人陪個時,個男朋友都可以陪自己?哎,都唔知勒~情字好複雜既......
今日,oh...好早要wake up.....8 點....因date左9:30....phyllis打黎叫我起身,因我怕late....yesterday就收拾好行裝架勒,今日咁早,邊有time呀~去到,阿明好顯眼咁被我見到,唔知why,離遠就見到佢,阿明話原來有佢同郭迪威同學serve我地呢d參加者~就得我地2個勒~~~哈哈哈哈~~是但啦,有得玩,做咩唔玩bor~全部都係committee黎既~我地去到小巴站,見到阿東同發發.....我地屬於第2批,第一批既人有pinky,edson,志文,shall ming(唔知點串),grace架~第3批就係yuji,阿微同牛奶~最尾係michelle,因佢唔知醒~好累勒佢~我地第二批去到前幾分鐘,有一大群好樣衰既monkey圍攻pinky佢地~佢地好有system,就係一隻大既,後面一班細既,之後圍住佢地,有一隻就去掃倒晒檯面上既野,其他既就去搶,佢地好成功咁搶左一袋bread+一包棉花糖~pinky佢地亦都好成功咁搶返一支汽水~~~哈哈哈哈~何其壯觀~因我一去到,就聽到pinky把聲...原來佢地發生左咁大件事~oh......大俠發發...遲左....michelle講既....怪俠一枝梅...佢仲形容個情景~就係當有時發生緊個時,發發wear住一件斗篷從遠處出現,大叫:有咩事,等我黎.可惜,d monkeys都走晒lu,剩返佢一個響寒風中而立~~冷清清咁......
初頭我同phyllis又凍,又累,又悶~我就唔hungry,因我屋企炒左粉,我就食左2大碗~好味~咁因個爐透左好耐都唔得,so michelle就叫我拎d零食出黎勒~哈哈哈.....我地又睇下d magazine,newspaper呀咁勒~當差唔多得個時,我地成排人響度洗野..有阿郭,發發,yuji,我,phyllis,edson...michelle話見到咁既情景好得意,就用video拍低左~佢話唔知我地一班人好似唔知做緊d咩咁~oh...就咁被佢拍低~大家洗完野....清理完就開始燒勒~我,phyllis同牛奶就響度包下金菇同冬菇~,牛奶響度搞破壞,又慢wor.....又唔知點解包埋d芝士腸落去.....點知包得唔好,要阿明再包過~原來係阿明話因錫紙唔夠用,慳d~~
d炭好唔靚~每次要加炭都要等好耐,仲燒燒下變啡色~燒一round就加一次,d食物都凍晒lu~原來燒豆腐卜都幾好食~我燒左幾次就stop左lu,我同phyllis係share咁食~之後又點下phyllis燒咁勒~我就黐佢d野食~咁呀pinky既家屬-ryan黎左,佢仲帶左好多野食呀~有包包,棉花糖,飲品...我地就將d包包,棉花糖藏響d書包裏面~當d人拎包個時.....好似好鬼祟咁..咁有一次,當阿東拎包個時,michelle響度笑,因個情景都幾搞笑,唔知d人做緊咩咁,但又有一塊包架wor......仲有響一堆袋中.....發發呀....扮晒野咁以一分鐘一塊包既時速食左好多包,阿東都係,我同phyllis都唔輸蝕咁食左3塊~東好累...食左好少野,好呆添呀~
我地途中都take下photo咁~有一個時段都幾搞笑,就係edson用handfree talk phone,咁阿明就搭訕,之後發發又加把咀,佢係唔知佢響度talking phone架~勁搞笑,之後我地移去玩games,咁edson又talk緊phone,yuji又搭訕...仲想問edson野.....點解edson每次talk phone都有人搭訕架???仲有呀,我同phyllis將一個空左既麵包袋束左佢,咁就好似一袋包咁勒,點知一群monkey開始覓食,phyllis就好緊張咁叫我快d收埋,michelle同牛奶見狀,就叫我俾佢地勒...但係空既,發發叫我拎俾佢地,當然唔肯啦,咁佢就去勒,個隻monkey信bor,可惜開左之後無,佢就掉,仲好無奈咁坐左響度~佢地仲話,佢響度think:無理由架,平時我都玩殘d人類架,點解被人玩返既.所以佢好無奈咁坐響度尋思~仲有呀,咁我地到個時,有隻monkey出現,仲走左去一個爐度,響發發旁,咁隻野就噓張聲勢,張開個口,有咁大得咁大,初初我地都被佢嚇親,發發都係,之後發發就嚇返佢轉頭勒,個一幕真係好搞笑~之後有一隻狗bor,佢好乖咁坐左響我地旁,咁我地有d野食剩,就燒被佢食勒...阿郭仲想玩佢,俾d生野佢食,佢好醒咁無食,佢only食肉架咋~初頭佢唔敢直接食筷子上既野,之後都敢勒~不過佢成日都好驚咁....可能佢無咩安全感~好可憐~
我地收拾好一切,就去所謂既草地玩勒~其中有一個妹妹頭上既粉紅毛毛球束髮野,michelle話好似菁菁個一條毛喎~哈哈哈哈~~~玩之前就講一輪野...介紹下咁,但阿明都未認得我係who囉~我地玩左火燒森林,心臟病,收賣佬及搶龍尾~~唔知點解,我地由頭個個game笑到尾個個....真係唔掂勒~同埋,唔知點解,我對warm-up game都特別記得架~其實當開始話要分2組個時,我即刻推開phyllis,等我地同一組嘛~michelle就話我好衰,要話俾菁菁知bor~~~咁似我既,菁菁有d咩,我就話:要話俾michelle知~發發輸左飲soft drink,phyllis都輸左2次呀..仲有呀,我做樹,唔知點解個command係大興土木,我都成日響返同一個位子,走開左都被人拉返轉頭,咁有一次我同阿東做樹,咁我就話我好似成日唔郁咁,咁阿東就話調位,唔覺既~之後edson(松鼠)就話:我好覺喎!仲有呀,yuji同michelle掙做松鼠呀,yuji將michelle"bell"左落地,笑到michelle唔願起身~yuji好狼死呀~~~我就成日做樹勒`哈哈哈哈~~仲有呀....咁我唔知同邊個做左樹,shell ming本來同發發做緊樹架好似,但shell ming拋棄發發,走左去我地度做松鼠呀....搞到發發輸左~哈哈哈哈......笑到我呀...合不攏嘴~開始玩個時,得2組人,因唔知點解,大家都好熱心咁整緊另一個game既道具.....~~~
再黎既係心臟病,我地分左2組,michelle就好醒咁分開左我同phyllis~我個組有阿郭,phyllis,東,edson,grace,我~佢地有michelle,yuji,牛奶,發發,shell ming,pinky,ryan~咁我地要各自改名,但個玩法係每組搵一個人起身,鬥快講出對方既名~咁當然佢地都有增加難度,如背對背1.組員直接講人地個名2.只可描繪~,2個起身~咁等我講下大家既名啦,我地個組,阿郭,八哥phyllis,popoling,小雲edson,小吉阿東,amazingrace~另外一組,米雪兒michelle,region yuji,型英帥牛奶(無奈),驕俏可人余燕婷,平奇公主pinky,pinky ryan,長發村發發~我地個組lose左,因佢地d名太長~~~唉.......
收賣佬,又輸左.....不過有一次要頭髮,edson拎到出去,唔見左d頭髮~響度搵~~~哈哈哈哈~~~又要鞋帶,好煩...今次同上次義工annual dinner既好唔同,今次好玩好多,投入好多~
搶龍尾,分別由阿郭同牛奶~不過.....因龍頭不斷爭持..so....大家都搶唔到~phyllis成日捉唔實人而甩左,會唔會與隻手太細有關呢~最尾佢都係企我後面先好d~不過...phyllis跌親呀.....好痛呀pat pat~~~
我地又玩一個大家朦眼,12個人砌成一個正方形,edson做leader,大家一齊聽~雖然都唔係好似正方形...但都幾好...唔知點先可以砌到呢~等我think下先~
不過因bbq過左時,所以取消行山~oh..等我仲bring個背囊~~~阿郭+發發帶埋水袋添呀~~~慘慘~~~不過我地未齊人,初初響度等個時...我地響度食西北風........好大風呀
我地影左張大合照就走左勒~有d人就散左,咁chingching上完定向course就黎join我地~本來我地去左健康工房,佢地黎到因無seat,我地就走返去稻草人~因個度好多人,個boss又唔願我地霸住d位~shit....有yuji,phyllis,菁菁,東,grace,michelle,牛奶,shell ming,發發,志文坐左一陣就走左~我地食到大約8點,再行左一陣,送埋michelle搭車,因菁菁趕住去mk overlander,我地幾隻人,phyllis,菁菁,shell ming就去take mtr~好彩都趕得切~但著上去個款就麻麻,怪怪咁~咁就無要住~個女仔認得我,仲問我係咪姓蘇,佢竟記得我個姓,勁~我都唔記得~佢個d同事都笑笑咁~菁菁話其中一個sales好面善~
咁菁菁又有一單瘀野,就係我地走啦,佢推左面既門唔得,就同人講lock左,之後個個人話try下另一邊,菁菁仲好大聲咁話:好"law"~~~哈哈哈~因佢個fd有事,我地就坐左響度,等佢talk完~菁菁又唔忍心,叫左我地等佢,又無咩點理我,就叫我行街.但佢都不停講電話law~不過無咩所謂~我就配左con,但行左一轉trendy zone就送左菁菁去take bus~我就再行返home勒~
我同phyllis都好開心呀..仲玩到好累添呀~唔駛擔心我地悶呀~UA's people好搞笑~phyllis都好主動咁搭訕....哈哈哈哈~~~不過我地約左later出causeway bay行街~因要陪佢睇wallet~好長呀篇日記~
>>February 1, 2004 at 12:02:17 PM GMT+8
2004 年 1 月 29 日 星期四 【颳風】
《句號》
當愛情要完結時,
你不想畫上句號也不行;
當你懷疑是否主動畫上句號時,
那表示你根本就拾不得,
也沒辦法畫上這個句號;
每一段情始終會有句號,
句號要來時你想擋都擋不住!
今日我,菁菁,phyllis,wendy,vicky上左idy家一齊溫書~我就因為late左起身,所以就無咁早到,加上我識去idy家,佢地就唔駛等我啦~我上去前,就去左逛一陣街,順便buy d零食,大家都知,菁菁好like食野架嘛~~仲有bor,因要buy埋d野食for聽日UA-歷奇學會所辦既"新春行大運"(好老土呀個名),即BBQ+行山~~~哈哈哈~~我地都溫得幾順利,亦都CLEAR左好多,真係唔該晒IDY既悉心教導呀~咁FIA EXAM前,only做返d exercises就得勒~yeah~vicky翠怡因要幫mummy看舖,所以遲d黎,我又去左接佢勒~因idy怕佢媽起身,唔知我地係乜水嘛~idy呀....依家成日攬住人呀,左擁wendy,右抱vicky~~~好慘呀vicky~~~
咁我地都溫到6點多,7點,佢daddy都返黎勒,我地又溫完勒,咁我地就散lu~我,菁菁,phyllis就一齊同michelle食飯仔勒~我地送左vicky back home先勒~本來約埋大佛,佢病左呀,但都去左幫個小朋友補習,但又無用口罩law,佢話因個小朋友都病bor....唉~+_+.....一陣交叉感染就死~咁我地就去左青衣城個間別府食勒~都叫左好多野~d野有d都幾好食~唔好食既,michelle就講俾我地知,so我地點既都幾好食~哈哈哈哈~佢話try過晒勒喎~michelle串串供咁呀.....>,<.....唔制....算啦~菁菁幫我平反......哈哈哈哈~~~菁菁萬歲~依家同michelle講野都比較自然勒~~~哈哈哈哈~~~成日望住我呀....唔知想點*.*~~~
我地食完就做michelle+菁菁既電燈泡,一齊去行下,又出左去mk~你知啦,我同phyllis都無咩所謂既,又唔想返家,咁早~行到大約10-11pm就back home lu~我就行返屋企,唔知點解近排響mk都唔會take mtr,會行返去~哈哈哈哈~~~菁菁想去mk既overlander,點知未夠9:30就close左lu~仲有呀,入面有個女仔好熟呀,好似見過,好似一個同學仔~
michelle請我地食飯,都有d愕然~不過唔知點解~原來因為佢視我地為023既一份子,佢唔熟既,唔會同佢地一齊食飯及請架~真係好開心.....phyllis,記住玩得放d勒~哈哈哈哈~~~不過都未try過同一個miss咁close~佢真係細路仔~我又發覺左佢like方中信,我都like...有d懷疑自己.....哈哈哈哈~~~不過michelle taste唔差呀~~~仲有呀,michelle見到我新buy既電話繩好興奮呀....仲有個coins bag~因有埋阿fai~hehehe....菁菁響度起勢咁按扁佢呀...唔要得....佢話個個用途係咁....被佢吹脹~phyllis又係~唉.....菁菁仲咸濕我添呀~好驚~
我同michelle講呀,因秋秋有得去28/1既拜年,我無得去,好唔開心呀~~~人地有得玩嘛~不過都因為佢忙,先forget左call我咋~唔打緊啦~michelle仲不斷咁say sorry~唔得架~~~我咁隨和~知道佢想叫我架嘛~咁我就滿足勒~無得玩大富翁呀......又無得食yuji既餃子......下次我又要玩~
菁菁同人talk phone,我咪sit左響佢隔離既,佢個fd問起我,菁菁就話唔打緊架~佢好善解人意.....呵呵呵...心都甜晒~~~(即1月31日,下一篇日記發生既事~)
>>February 1, 2004 at 5:21:47 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|