寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2004 年 6 月 11 日 星期五 【晴】

4. A true friend is someone who reaches for your hand and touches your heart.
一個真正的朋友是向著你伸手,觸動你心靈的人。

今日我係無野做既~呵呵呵呵~~~唔知死響home可以有咩做呢~不過呢排都成日出街lu~~

阿湯~huh~你知你做錯野就好啦~不過咁....因為你講大話....你既生日我地係會消失架~哈哈哈哈~我都知你地搞左成個月好辛苦架勒~~辛苦晒~佢地果然厲害呀.....又成日製造d假象~咩a4 paper生日咭,pizza當cake~不過咁,都好多謝何生好辛苦咁響mk搵左個紙包蛋糕俾我呀~~哈哈~因為個紙包蛋糕係我要求既~哈哈哈~~何生話係荒島上既綠洲~

6月9日~ellen ng行過023,佢見到我,咀郁郁咁~就走左入黎問:呀,蘇佩玲得唔得呢個樣?....大家都唔知佢做咩~佢就話勒:有一份summer job,係去銀行度做神秘客check servises~michelle就話:ling都做過神秘客,做意粉屋個d~ellen ng話呢份係good job黎架~我都想佢真係搵我~我都同我老豆講左,佢話都幾好o丫~拎多d經驗~不過我話都係未知數~michelle佢地就叫我執一執個outlook~要OL~哈哈哈~菁菁佢地話佢好似錫我多d咁~我又唔覺呀~不過我成日見到佢就打招呼咁囉~

佢仲同我睇相~因佢地話我肥嘛~之後ellen ng就話有d肉地先好喎~佢係有錢佬一定娶我呢d返去生仔~找死呀~~死人michelle又和應喎~佢又睇下我隻手呀,面呀,耳呀咁~話我無咩自信~鼻頭有肉就有d錢咁啦,耳仔都幾好...但唔知好d咩~哈哈~~頂唔順佢地,我就話:呀~!ellen ng你好似好忙咁bor,michelle你都好似好忙咁bor~~佢地先散會~~唉~牛奶伸左隻手出黎諗住俾ellen ng睇,哈哈~可能ellen ng睇唔到,就無睇佢走左lu~~死人牛奶就話要降低我既自信~huh~

嗚嗚嗚~好慘呀~佢地班友仔俾我個張生日咭都離唔開豬呀,肥呀,胖呀咁~找死呀佢地~sarah話好記得我開學個時講既一句話,佢沿用自今,仲分享俾佢d朋友知添~哈哈~~佢地仲話vicky偏心呀~因佢寫左一大段俾我~翠怡,我會努力發揮我既優點~friendship forever~

我終於又有返工人用勒~無工人既日子都真係幾辛苦老豆~雖然唔係用返阿may住~但都好過無~無計啦,移民局d人打黎話我地請左第二個,但之前好衰個個既約仲未滿喎~無理由架~老豆就話我阿媽唔知點做野~係咁話阿媽~oh......老豆都有佢既道理~因為佢話由2001年開始就話要炒佢..但都依家仲未約滿?無理由搞左咁耐都未滿架~

我尋日本來date左becky去swim,因我好耐都無去九龍仔公園lu~點知佢又唔想swim,我地就出左去causeway bay行街勒~響causeway place既仙"�林陪佢食野~個度d野係唔差架~之後行左陣,大家就散lu~好耐都未行過街~哈哈哈~~之後就出左青衣~因同michelle佢地去睇明日之後~有carmen仔,細michelle,cecilia,細ryan,牛奶,michelle,sandy(但因見工,由1800-2130,所以黎唔到)~佢地之前去左mcdonald dinner~

套戲都幾震撼~部戲都總有d唔合情理既環節~我響度think,呢部戲既usa咁低聲下氣,高傲自大既usa政府會俾佢出咩?因為佢為左要mexico開關俾american避難而消除所有債務,之後又知道左自己既錯,公開承認錯誤,都唔似美國人既行為~純粹個人意見~不過d高層成日都唔聽人講既~就好似戲裏面咁....不過如果係我,我又會點呢~戲中主角個仔真係好信任佢daddy~都算有個happy ending~呢套戲都睇到好多人性既弱點...不過大家都係清楚知道既,只係有時候會有適當既提點囉~好想搵人discuss下呢部戲~我有interest~

之後我地就去左仙跡岩飲野,而我地又去左meet sandy勒~佢終於都見完工勒~佢拎左好多野呀~辛苦晒~見咁耐,佢地係話學野多~carmen有好多笑料呀....我地講緊女仔唔可以坐檯角,因為嫁唔出~之後carmen仔就問..咁男仔坐檯"腳"會唔會都係咁~~哈哈哈~之前佢仲講左一個架~唔記得左~carmen仔又多手喎,倒人地d金桔青檸出黎.....搞到個蓋跌左~細ryan應該教下個女啦~細ryan仲話教左個女斟茶~~教到個女咁.斟茶...?佢地班死野成日窒我呀......我就只係識得笑,無回應~佢地班野,又擅自及一廂情願地將我地放入佢地既family tree,仲話係俾妹妹--angel既寵物~唉...佢地自顧自既興奮.....無佢地收~carmen仔杯野黎左,我就搶先一步試佢杯野.佢就"喝"我呀....話我無家教,點知michelle同我做左同一樣野~~哈哈哈哈~佢食細ryan個杯~

>>June 12, 2004 at 12:13:10 PM GMT+8


2004 年 6 月 9 日 星期三 【陰】

3. Just because someone doesn't love you the way you want them to, doesn't mean they don't love you with all they have.
那人不是你所想般愛你,但不代表那人不是全心全意地愛你。

繼續講返我既生日先~佢地班友仔話俾我知,我瘦左wor~唔係掛~無咩理由啦~我都無輕到~之後winnie又話相入面既我真係靚左wor~車~又唔係話我真人靚左~哈哈哈哈~~michelle又成日響度嘈呀~又話6月9日先係我正日生日呀~佢地同我celebrate個日又唔係生日既~成日響度嘈~今日既bbq又響度嘈~細ryan又響度和應~扇風點火~死人馮銘傑又係~菁菁話俾我知個日又真係成日聽我呻~哈哈哈哈~~咩喎~~你地唔可以咁小氣既~~我有你地同我過6月3日都好開心架~~你地唔知咋嘛~hahahaa~~死人菁菁話遲幾日出世咪仲好喎~~作死你呀~我真係好開心架~你地同我過生日,michelle,大佛,牛奶,菁菁,phyllis,carmen仔,PCs,yuji~我真係好好好開心架~~人地開心你地又唔留意,只係留意我呻~係唔得架嘛~~你地都係我好好好既朋友仔黎架~你地點先肯信先~~

多謝phyllis,菁菁,michelle,牛奶,hong,winnie po你地同我過左咁多日~尤其是phyllis~同我過左3日~~哈哈哈哈~~對唔住勒,michelle,要你推左細ryan既飯約~我都唔知點算好lu~~hehehe~~今年好難忘呀,因為有你地咁多人,唔止ive既朋友仔,仲有ccss既melody,sandy,vicky,uyezs,仲有pooi to既becky,joan joan,ball,lincoln,仲有sammuel啦,同我同年同月同日生架,仲有daddy,家姐~今年好開心,因而好似過左一個生日週咁,由6月2日就開始celebrate到6月9日~6月2,3,4,9日~哈哈哈哈~仲要係我收得最多禮物既一年~對上個次好似係好多年前既教會生活時既事lu~

記住,我唔係6月9日生日架,係6月3日呀~~仲有呀~michelle唔准再嘈勒~哈哈哈~~哈哈哈~~~阿湯,有時覺得你真係又可愛又可恨呀~因為有d野你做得太出面勒,但又感激你做左另外d野~你唔明就算啦~唔好問返我呀~哈哈哈哈哈哈.......

今日去左咖啡灣bbq~係pcs佢地搞既~今日既天氣不錯,唔太晒,又陰陰涼咁~舒服舒服~晏晝去bbq都唔錯~因為d風由海個邊吹過黎.....但晚上就唔太得,無咩風,熱死~有邊個呢~michelle就因為去左睇醫生所以遲左d黎~唔睇就手尾長架勒~有ida,emily,阿欣,細ryan,cecilia,sandy,mandy,angel,菁菁,johnny,grace,大佛,pinky,葛,細michelle,phyllis,cyrena~哈哈哈~好抵,$40,lunch+dinner,仲有野食剩~哈哈哈哈~~~kaki就因要拎野而黎唔到~

我地燒到差唔多就去左沙灘~cyrena,菁菁,細michelle響度跳浪....笑爆咀~我就係咁take photo,務求快d用完d電~哈哈哈~睇到個日落~so great~之後大家就掘洞同埋堆山~點知.....佢地堆埋我......真係唔郁得架~之後腳抽筋.....起唔身,大佛就拖我出黎勒~~佢地變態架~尤其是pinky呀.....本來佢有佢同grace企響海邊~點知突然唔知黐左邊條根,衝埋黎堆我.....嚇得我o丫~死人阿葛就玩得不亦樂乎~大佛都唔輸蝕呀~mandy就好努力咁埋我背脊,等我坐得舒服d~死人菁菁,phyllis,cyrena,細michelle,都係咁埋我......我啤住菁菁,佢就停手,一唔望佢又繼續黎~找死呀佢地~咁樣對我~~哈哈哈哈~不過咁樣都絕對影響唔到或者將我地magic ant解體既~yeah~

佢地堆完仲響度教地理野~邊個係山咀,邊個係山x~阿葛仲要成個身撞埋黎,令到d沙再實d~死人菁菁仲要坐上黎同我影相添~哼哼哼~死人大佛仲要take左video~~嗚嗚嗚嗚~~有痛腳添~~之後我地玩完就返去第二輪bbq勒~佢地就燒左好多野俾我地食~不過實在太熱氣勒~食唔到幾多,我又唔太肚餓~死囉~呢2日肥死勒~又hot pot,又bbq~oh.....no~thailand個幾日一定要swim返夠本先~

之後我地出左去青衣許留山呀~而michelle就去買ticket睇戲~我地好搞笑呀~因為無車,而又有d出佐敦既紅van又吉既~大佛就suggest包車~我地仲要講價~本來$15,佢地就話$12~之後就$13上車~不過佢唔識路呀,就靠大佛指引佢勒~哈哈哈~~好得意呀,大家都未試過咁呀~架車又新wor,都幾舒服~大家都好雀躍~哈哈哈~不過我暈車浪呀,菁菁就叫我坐埋面,望遠野~都好d...落左車都仲暈暈地,整左d胃氣出黎都叫好d~不過咁...都係唔太舒服~又累呢~所以食完dessert就同菁菁,cecilia,johnny走先lu~我地無等牛奶黎到呀,因為實在太辛苦勒~

不過去到mtr都見到牛奶~不過咁.....因為暈車浪,個人都傻傻地,又呆呆地...成日講錯野,個腦又load唔到~johnny都好呆呀~菁菁都好累lu,因為佢好早先sleep呀~訓得個幾小時~我地入去霸爐個時,佢都響bus熟睡~cecilia都好累lu~~所以大家take mtr既時候盡量都休息一下~死人細ryan同阿欣係咁宣揚我地late~因我同菁菁都late左~佢就話我地magic ant勒~我話菁菁都係pc黎架喎~之後我就話細ryan,你都係我組長黎架~死都拉佢落水,但佢又唔俾喎~phyllis又好搞笑呀,我話響我地平時等開個邊等....原來佢地通識多數響exit a個邊~但我地多數響b,c個邊~咁佢就出錯左勒~哈哈哈~我問佢,佢又話明喎~哈哈哈~~

哎呀~我地magic第三次欠一個人勒~上次欠phyllis(我同菁菁響econ堂溜走左一陣),生日個時欠菁菁,今日欠kaki呀~~不過唔緊要~哈哈哈~~唔響度個個,個人唔響求,但個心仲響度就ok勒~yeah yeah~~哈哈哈~~好tired呀~不過都成點幾先sleep,唔知近排做咩,慣左早起添~around 9點就要wake,訓唔返勒~不過都好既~~早睡早起身體好~yeah~

我記得有一日,同carmen仔無緣見到呀~好慘呀~

>>June 11, 2004 at 4:43:31 AM GMT+8


2004 年 6 月 8 日 星期二 【清涼】

2.生命的靈魂是上帝創造的, 生活的精彩是自己規劃的, 人活到老學到老,這句話我很認同, 但是不要活到老做到老。

2. No man or woman is worth your tears, and the one who is, won't make you cry.
沒有男人或女人是值得你為他流眼淚,值得的那一位,不會要你哭。

好開心好開心.....超爆開心,有2個原因~第一,尋日考account考得好順利~tip中晒d題目~而4條裏面我bal到2條~partnership就差$6000....ratio就錯左2個小分題~有一條5分既limitation for analysing ratio就無answer~哈哈哈哈~~limited個條compulsory,我操左好耐架勒~本來個數差九十幾萬,之後我又無咩心機check就做左第二條先~我check個時,咪睇下自己個d additional information個d有無錯囉,又無wor~咪又計下d數,點知原來計錯左d...改完之後仲欠$1,000,000......咁我就估一定入少左數,無理由差咁多.....最終都俾我搵到個一百萬~yeah~~~開心到爆呀~因為上次test我都無咩溫過,今次我都有努力架~所以bal到都好開心.......真係由心既開心......牛奶都話我今日傻左~

hehehe~我開心既另一原因係....21321/1B既女仔同我celebate我既生日呀~hehehe..期待已久,但又一度失落過,放棄過~睇黎佢地真係唔搞咁~原來佢地籌備左好耐架勒~仲勞動埋michelle講大話要開咩magic ant喎~我曾經懷疑過....佢地有d野~不過後尾都係相有d野~不過phyllis又露出破綻~我聽到佢話:駛唔駛話俾gigi知~所以今日我都有所期待,當winnie,湯,phyllis走個時,俾michelle發現左我失望添~菁菁都話我攤響023個時怪怪的~唔係...只係真係考完好累jei~我只係會估佢地響sch同我celebrate,點知.....佢地夜晚同我去dinner呀~~~好開心呀.....

初時我都真係唔知點算,因為michelle又date左我,winnie po又叫我同佢買禮物,michelle知道左我約winnie po又"pin"咀wor......winnie po初時又話響MK,點知又要過去jordan,要我地幾個就佢一個...我都怕佢地唔likey~所以我就快d think下去where dinner...費事michelle佢地等~點知.....winnie po又要去toilet~上左怛豐既幸福樓,我初時唔think住上架~因為咁大間茶樓,咁多人上去toilet?會被人罵架~菁菁就話要上,如企響度就好似企街咁~我上到去真係only搵個toilet,如果唔係winnie po叫我睇下前面,我都唔知發生咩事~really好surprise呀~不過我無喊,因為我好開心......佢地成班人企晒響度~佢地就好似見到明星咁.....個個都hold住部dc~哈哈哈哈~~~我俾佢地嚇親呀.......

不過好多謝gigi同vicky既籌備~佢地係自己搵michelle架~當佢地知我喊,又think緊講唔講俾我知好wor~!死人angel話...話之佢喊到死呀....一定要keep住個surprise...到時個surprise就越大~個個人就會越happy~仲有呀,winnie po搭錯車呀,差d唔識行返出黎~我個時好想去take taxi搵佢,因我好怕佢lose way,個度又荒涼,無人無車~但係我知taxi都無咩用....都未必搵到佢~佢地又幾好戲架wor~好多謝你地呀~辛苦晒你地......好開心,好感動~~

佢地有sarah,iris,idy,phoebe,gigi,phyllis,vicky,何生,湯,winnie lai,angel,菁菁,牛奶,michelle,paul,hong同埋winnie po~好多謝你地呀~~你地都幾好野架wor....湊到咁多人~hahahaha~好多謝你地f生日禮物呀~全部都係菠蘿油王子~仲有呀..........阿hong,winnie都好破費呀~上次6月3日又陪我,今日又陪我,仲送咁大禮俾我添~今日既gift有一條大毛巾,印仔,memo pad,3本note book,一個沙灘袋同埋何氏夫婦送既杯~好得意~~hehe~全部都係mcdull呀~yeah...我不嬲我都話自己係mcdull咁可愛架啦~yeah...yeah~不過搵禮物就慘lor,佢地就開心囉~不過我又蠢wor,搵極都搵唔到,激到angel生蝦咁跳~佢地又將份禮物俾左牛奶wor...好彩佢條死野無玩我咋~我搵禮物搵到匿埋左,我匿埋左響sarah旁呀,哈哈哈~因為太累勒~又要成日蹲低搵~下次gigi佢生日就死~搵到佢叫救命~

不過咁我真係開心到唔肚餓~不過iris佢地係咁煮野俾我食~飽到我呀~死人何生又成日串我wor~~哈哈哈哈~~gigi同vicky成日笑唔停呀...佢地2隻野傻左呀~~~hehehe~~~好開心呀~~不過大家都應該feel到既~我真係好開心架,vicky同gigi唔好咁擔心~好難忘呀今年birthday~佢地2隻野仲死撐唔sleep,響6月3日打俾我呀.....哈哈哈哈~~~hehehehe~~~開心到爆~我有你地,係我既榮幸呀~成日take photo,開心開心~angel話我成日2邊走~social完就叫我食野lu~hahaha~~~不過大家都好融洽~哈哈哈~~~michelle唔鐘意講大話架~你地要佢講咁耐添~又要扮忙wor....原來023裏面好多人都知架勒~only me唔知~連大佛都知~哈哈哈哈~~~

我都不忘記低大家既笑料~
1.hong-----生果有一種叫做生根,大家唔知知唔知係咩黎既呢?我地hot pot亦有一種food叫山竹~大家唔好搞錯勒~錯左會被阿hong罵架~
2.michelle:我同你影張單人相先~~咁係咪我幫你影,定你幫我影呀~
3.翠怡的藍莓變左iris既草莓
4.阿湯為求拎返張card,一見人拎野就搶.....好搞笑~我拎緊自己部dc,佢又走黎問我拎card~好明顯佢無用腦呀下~~仲有呀,佢話send返俾我地架,自己又delete左佢wor~好衰架~我依家唔信佢架勒~因為我take左佢一張影到佢好核突既相~哈哈哈~
玩個個game都真係有好多爆笑野~

我依家要出去lu~我仲有野未講架~等我呀~

>>June 10, 2004 at 2:58:44 AM GMT+8


2004 年 6 月 6 日 星期日 【乍寒還暖】

1.每個人都有一台自己的時光機器吧, 傳送你回到過去的叫做回憶, 傳送你邁向未來的叫做夢想, 讓你完成回憶和夢想的,叫做現在。

1. I love you not because of who you are, but because of who I am when I am with you.
我愛你不是因為你是誰,而是我在你面前可以是誰。

大家好,我今日考完econ~嗯....大家都一致認為B part個4條係易d既~哈哈哈~~~我個人,一做完就走lu,唔想留戀響個hall度~唔識就唔識架勒.....不過我都驚我答非所問~不過好彩GDP個條都答對了~yeah~我好想佢出internationa trade既計數~又無wor~huh......果然無exchange rate呀~unemployment有d睇唔明就無choose lu~前個part就choose左PPF,我有背架~仲有就係計MR個D,希望我有5字頭啦~今日考之前都好緊張呀~唔知係咪因為我今次溫既時候加多左幾錢肉緊呢?

考完之後都落左023,見到大佛同GRACE~哈哈哈哈~今日MICHELLE同我講左佢個個構思,反而今次我無咩野,因為我都有THINK類似個D野,而MICHELLE之前亦都講左好多次,不過就無MICHELLE編排得咁好~ORGANISE得咁好~所以我覺得我今次都OK架~不過....hehe....都係要努力~不過我都仲係咁,think左,知道左,但都有point都係無list出黎~例如,goals of committee,我只係寫左話observe,多d同佢地talk同埋提醒~就無寫要observe d咩呀等等~michelle係有寫優點呀,缺點呀,長短處呀咁~不過michelle係唔知我都有think呢d野,因我成日都撞唔o岩時間同佢講~依家又exam lu~我都想打破呢樣野....如果唔係michlle就唔知我諗咩lu~哈哈哈~~我唔係懶架,不過有都怕做得唔好咁囉~haha

好似好多人date我9th咁~michelle又無端端問我,winnie po又date我去買野~怪怪的~不過我個日個團要茶會呀,1900響金鐘~不過佢地話好快就完架勒~都有d緊張~唔知個團會有咩人呢?有靚仔就好lu~~哈哈哈哈~~~希望個日account都順順利利~

今日我溫左一陣書就去左九龍公園幫我細佬報名,因為我有一日swim個時想睇下有無獨木舟的course~咁就俾我見到"小胖子健體計劃",我細佬夠資格之餘仲有突啦~我father都贊成,識多d朋友仔~唉...老豆都係對佢過份保護~~佢自己一個人去library都怕佢有事~要有事既都有左啦~不過我都明白佢既心情既,如果真係無左個仔...又真係好心痛既~仲有呀....佢到依家仲賴屎賴尿呀~我都唔明佢既,佢急屎,補習社個度只係咪佢1500先去得toilet wor~咁佢急呀,又點會唔俾佢去呀~咁佢就忍左1 hr~就係咁賴左~仲要放左之後唔即刻返home,響街買野食~都成幾小時啦....."up"左咁耐~都唔明佢點頂~唉...點解我會有咁既brother~唔怪得之我行過佢身邊有陣味啦~

今日返sch個時見到dad喎~如果我唔係去幫brother交費,我都唔會響車頭個邊~哈哈哈~~佢又響度話妹成日打機呀~又問下我考試d野呀咁囉~因佢去mk買貨~佢仲叫我快d去買返部pc呀~yeah yeah~都唔駛我出聲,因如果我唔整既話,好多人等用妹個部pc,咁就唔得勒~同埋我快d整就可以俾brother用~不過我講左唔准打機~我想響聲$2xxx-$3000搞掂佢~

翠怡,快d結婚勒~我地等住做姊妹,哈哈哈哈~~我又想快d做契媽,yeah~哈哈哈哈~~
sandy,對呀,對呀,好興奮呀~~我地都要分工合作~哈哈哈~~好快就到lu~~yeah yeah~好緊張~

完成左magic ant條手繩,同埋砌晒菁菁俾我既心心勒~哈哈哈~我用左d時間去做呢d野,而無用d時間去溫書~哈哈哈哈~~不過大家既壓力都好似好大咁,因為大家一考試就病lu~大家加油呀,大家為住唔同既目標前進呀~~唉...努力呀~~

今日阿hong同winnie po佢地都有黎023~因佢地搵michelle有事~而阿sam走入黎避難~哈哈哈~佢既情況都幾得人驚既~不過估唔到d人可以顛成咁,不過又好主動~不過我怕佢地太留意個個人,愛上左佢就唔係咁好啦~仲有呀,注意個個人多得滯,我怕佢地已成習慣,一陣無左個個人,佢地會掛住佢呀~哈哈哈~~不過3年,都幾難頂~仲要.......大家努力呀~~唔好俾人拆散~咁先唔會拆我地A,B班呀~你地都唔想同個隻野一班架~

菁菁.小心d啦~玩船玩到周身瘀~唔得架~~michelle都好似整親呀~大家小心d至得架~

>>June 7, 2004 at 12:52:38 PM GMT+8


2004 年 6 月 4 日 星期五 【晴】

心很小的時候,世界就變得很小,小的看不起一片美麗的樹葉。
心很亂的時候,路就變得很多,我們都是這樣走失的....
簡單的幸福!!就是能跟自己喜歡的人在一起!

今日去左做義工,今日既活動係歷奇~今次係由野外歷奇既人帶我地去玩既~我地去左西貢既猴塘溪~今日有行山澗,原野烹飪,玩遊繩同埋生命線~行山澗就行左3份之2,由於時間既唔許可,所以要行返short cut~不過因條山澗都好易行,無咩難度~我最like行呢d架勒~之後cooking,因個爐太細,有d都唔熟,要用炭生火,不過我地堅持到最後,我地大部份人都食左我地自己煮既飯~好好味呀,辛辛苦苦煮返黎既係唔同d~由於呢次既活動都係俾d小朋友既,我地都係協助,所以我都唔係太辛苦~佢地玩遊繩好叻呀.雖然驚,但都唔好似我咁狼狽~哈哈哈哈~~今日既教練有好幾個,我只係remember其中4個,不過只係記得有阿達,阿月,simon同埋好似叫kenneith~我問左佢地個袋裝d咩,因佢地好似去wild camp咁~我又問佢地係咪好like行山,玩呢d野,佢地話唔係~咁佢地考cert,做教練為咩呢?錢?佢仲分享左有一次考3級山藝的經驗,係at night,仲有係rainning,佢話個次刺激到爆~

mandy,我當然知你有黎睇我日記啦~我都有睇你日記架~係wor.....你就黎考完勒喎~有咩大計呀?搵唔到工又會做d咩呢?我就plan左做義工同埋去my shop幫手,earn返d pocket money~因我only返學先有零用架~同埋去shop幫手既時間free d~我想做義工plan下program同埋識下其他人,從中學習~因我都想裝備好自己,迎接新一屆既magic ant成員~哈哈哈哈~

我都未話俾大家知,我申請唔到美國visa勒~佢話因為我無証據support我只係作短期居留~依家去usa好巴閉咩,又waste左我$800,我個fd話,依家usa隨時有恐怖襲擊呀,如果唔係有個fd graduate都唔會去啦~咁又係wor~不過咁,去唔成usa,我就同sandy一齊join左康泰去thailand既布吉島~yeah,yeah,陽光與海灘~有手信既話一定唔少得你地既~放心放心~hehe...我地2個女仔不知幾緊張呀,未去已經好興奮勒~又成日think要帶d咩呀咁~咁我同sandy friday去左報團~咁我地食完dinner,行左陣,去左paris cafe~個feel好正....仲可以自成一角,又無收service charge~good~d野又唔貴~個度d人又好nice~有個女仔,f7,都唔差架,好sporty,都成日走過黎同我地talk~佢又去完thailand,不過去曼谷~仲叫我地幫佢買野添~哈哈哈哈~後生女都係易傾d~有個唔知係咪boss既人都走黎問我3g個部mobile~哈哈哈~

itaa個個test好順利呀,仲有好多時間剩~yeah~開心開心~諗起winnie同阿hong.....佢地知我唔開心,又陪我過生日,真係多謝佢地犧牲拍拖既時間~同埋phyllis& alex~我有時都明白佢地既難處既~cyrena響我生日個日陪左我lunch,之後佢又未夠鐘dinner,我就拉左佢一齊行返我home,我就俾左d相佢see勒~哈哈哈哈~~佢話菁菁靚過我wor,車~我都唔mind既,因我知道每個人既睇野既觀點都唔同~人與人之間好難比較既,因每個人既性格,特點都唔同,無得比既~要比既,都係要搵一樣野係一模一樣先比得架~不過有時我都會話人樣衰.....哈哈哈哈~~~真係衰~

tuesday同埋friday去左swim~不過都係swim左5個來回/day~不過friday都幾叻,有2次我係無響中棄停低,一直swim~yeah~響friday,咁我swim個時踢到人,咁係佢無端端企響度,之後我swim左埋岸,個個阿婆就好大聲咁同佢個fd講,有人踢親佢呀,好痛呀咁...好大聲架wo,仲不時望過黎我個邊~呀...個d八婆,有d咩唔直接講....駛唔駛響度暗示,仲要話:呢~咪個個人囉!!佢個fd都話係咪個個人唔知呀~條阿婆就話咩唔知呀,唔理ja ma~佢都short short地既~響個池中間企響度,都預左架啦,我都成日俾人踢到啦,都唔會咁話人啦,都知人地係無心架啦~

講一件好搞笑既野俾你地知~就係有一日,個日係rainning既,咁phyllis行去分校,見到某某,而phyllis係無umbrella既,而某某就撐住把傘,佢地見到,當然會寒暄幾句啦,點知,響佢地既talking過程,某某係無遮過phyllis架~仲要講完唔理phyllis就走左添~oh.....我聽完之後,即刻大爆笑,點解d男仔無sense既?定係無風度呢?我離遠見到1b既angel無umbrella都追上去遮佢啦~何況一個男仔~哈哈哈~~不過我地唔係響度講人壞話,而係呢件事實在太好笑同埋值得考究勒~我地既focus絕對唔響某某身上又係個件事上~大家唔好誤會~

去thailand一定要將自己晒得均勻返d先~依家仲係2截色呀~嗚嗚嗚.....呢3星期連續做義工,唔知點解,我覺得自己active左~哈哈哈哈~~yeah,yeah...係好既~同埋佢地d campanion有撩我講下野,yeah~開心開心~係一個進步~

我都唔記得左講返我個fd,就係原本同我去usa個個~佢條友,響前一日知道左無回程ticket,因有個fd由usa返左黎,佢竟然唔係第一時間話俾我知,仲要我響佢interview個日主動打俾佢問佢有咩野要帶,等我唔駛去2次,我之前已經叫左佢打俾我架啦~我咪話佢囉~佢好似唔想去咁,上次已被其中一個fd話佢做野拖泥帶水啦,搞到另一個fd無得去~個個fd都好嬲~d野唔緊唔緊咁~男仔黎架,今年都響中大graduate啦~點解做小小野都做成咁架~都唔知佢想點....咁大個人...佢究竟學左d咩呀~仲要有女朋友添~唉....激死.....都唔知咩人黎架~好炆呀..對住佢~唉...呢d人成事不足,敗事有餘呀~我都唔想咁話佢....但我對佢真係太失望勒~佢根本可以早d響website make appointment....咩考試o丫~excuse多多......都唔緊~huh......

>>June 5, 2004 at 12:26:03 PM GMT+8


2004 年 6 月 3 日 星期四 【晴】

有個老人在河邊釣魚,一個小孩走過去看他釣魚,老人技巧純熟,所以沒多久就釣上了滿簍的魚,老人見小孩很可愛,要把整簍的魚給他,

小孩搖搖頭,老人驚異的問道你為何不要?小孩回答:我想要你手中的釣竿。
老人問:你要釣竿做什麼?小孩說這簍魚沒多久就吃完了,要是我有釣竿,我就可以自己釣,一輩子也吃不完。

我想你一定會說好聰明的小孩。

錯了;他如果只要釣竿,那他一條魚也吃不到。因為,他不懂釣魚的技巧,光有魚竿是沒用的,因為釣魚重要的不在釣竿,而在釣技。

●試想
→有太多人認為自己擁有了人生道上的釣竿,再也無懼於路上的風雨,
→如此,難免跌倒於泥濘地上。
→就如小孩看老人,以為只要有釣竿就有吃不完的魚,
→像職員看老闆,以為只要坐在辦公室,就有滾進的財源。

大家好~我好慘呀,我依家部腦壞左呀......嗚嗚嗚~~雖然對我黎講,有computer都無咩野可以做到,因我部腦好慢,又唔會點用icq同人講野~但係....開電腦已成習慣~hahahha.....我依家響phyllis home呀~因佢唔識account,我咪走過黎教佢,順便自己又溫下囉~跟住johnny都一齊黎左,因佢響icq問我一唔一齊返sch溫econ,我就講左俾佢知,我去phyllis's home~咁佢就join埋一齊勒~

呢2日,好多謝你地既msg,sms,陪伴,e-card,電話同埋禮物~因為都有好多人,我就唔打名lu~我今年真係好開心,因為有你地陪我,上年既生日,過得較孤獨~哈哈哈哈~~michelle仔,唔係你地比唔上1b班既女仔,而係你地雙方係唔同既~而我好想佢地take care我,好想佢地錫我架~hehe....同埋我對佢地真係有好大期望架~唉...俾佢地班友仔搞到我喊左添~因我好重視佢地架~所以我都好想佢地都重視我~當佢地打俾我個一刻...我真係好開心~原來佢地都會理我架~hehehe~~

我好surprise班pc有送禮物俾我,個cake上都有我個名,真係估唔到呀~搞到我好唔自然呀個日~亦都好surprise菁菁好有心思咁送我禮物,好有心思架,tissue筒上(大佛話係垃圾桶,笑爆咀)有好多心心,心心內仲要我重組句子呀~個d都係佢想對我講既野~仲有一條有我既名既頸鍊~原來佢同carmen仔響library就係做d咁既野~我都響度think,唔知菁菁會唔會送野俾我呢~phyllis送俾我倨條菠蘿油王子既浴巾好靚呀~thx~多謝michelle同牛奶送俾我既袋,michelle親手畫既衫仔同埋一隻用黎裝飾的錶~哈哈哈~~多謝carmen仔既浴帽~仲有yuji既香料~yeah~~哈哈哈~~~

不過咁,唔知點解,我覺得呢2日好似唔夠踏實,好開心,又未算~好似有d失落感~好奇怪,我反而覺得同你地之前去玩會仲開心,hahaha~~我都係較重心靈而較輕物質~其實有你地陪我已經好開心....有你地響我身邊已好足夠~不過present係一份心思黎既....hahahaha~~我好想多d同你地傾計,個一種感覺好融洽,好和諧,大家既心靈都好close~我只係想simple一點...諗野都simple一點,咁就開心d~無咁多計較,無咁多矛盾~響讀書既日子,我覺得係好開心既,因為無咁複雜,我地要珍惜依家大家都可以一齊相聚既日子~因為大個左,工作忙,就會少左見面既時間~我會好掛住你地架~

呢2日...食左3餐dessert~1st 係同牛奶,michelle,大佛,菁菁,phyllis一齊dinner完後~hei左一陣,送走左牛奶同埋michelle~就同菁菁,大佛出左mk石磨坊,我地響青衣海邊傾完就走左出去lu~michelle扁咀呀~哈哈哈2 nd係同cyrena,細michelle,hong,winnie,alex,phyllis,kaki一齊食完lunch就去石磨坊 dessert~3rd係同becky,ball,joan joan食完dinner一齊去左tst 既糖潮~哈哈哈~~好耐都無出街勒~所以6月2日既晚上,6月3日既零晨,好唔想返home住~想玩返夠本~哈哈哈哈~~

我好開心有你地響我身邊~我愛你地呀~~哈哈哈~~不過我都係一個唔太重視節日既人,因為好似要特登去做d野,only為左節日而做......個種感覺唔太好勒~因平時都有機會做架啦~平時做左都ok架~係對你好,平時都會對你好既~唔駛等個一日~不過咁,生日俾我既定義係,大家一班人藉呢個機會聚舊~呵呵呵呵~~~我同pooi to個班就係咁~都係一齊食下飯~聚下,玩下,顛下就好開心~生日都無咩特別架咋~不過有免費飯食同埋靚靚兼有心思既禮物~yeah~~~

我都將我既感受舒發左lu~~~仲有既話,later再打啦~

>>June 4, 2004 at 5:26:16 AM GMT+8


2004 年 5 月 30 日 星期日 【清涼】

法國一個偏僻的小鎮,據傳有一個特別靈驗的水泉,常會出現神蹟,可以醫治各種疾病。

有一天,一個拄著拐杖,少了一 條腿的退伍軍人,一跛一跛的走過鎮上的馬路,旁邊的鎮民帶著同情的回吻說:「可憐的傢伙,難道他要向上帝祈求再有一條腿嗎?」這一句話被退伍的軍人聽到了,他轉過身對他們說:「我不是要向上帝祈求有一條新的腿,而是要祈求祂幫助我,
沒有一條腿後,也知道如何過日子。」

●試想
→學習為所失去的感恩,也接納失去的事實,不管人生的得與失,
→總是要讓自已的生命充滿了亮麗與光彩,不再為過去掉淚,
→努力的活出自己的生命。
→我一直如此深信著,也一直如此活著。

近排見到phoebe開心返,我地都安樂d,因為大家都唔想佢唔開心,諗埋一邊~我地雖然無能力去幫佢,但都希望佢感受到我地既關心,我鐘意見到佢開開心心,咀邊成日掛住一個傻傻既笑容,無咩煩惱既phoebe~咁先係我地識既phoebe嘛~我地always be your side~

湯,諗野唔好諗得太複雜,簡單一點,人都開心d,人都輕鬆d,學你話齋""珍惜現在""咁就夠啦~因為都唔可以奢求得太多~

菁菁,見你近排都無咩事,我都安心d,大個勒....我知你自己識得處理,不過太任性都唔係太好既~依家同你既關係都好了點,都輕鬆d~不過我都怕我有時會忽略左你,昐你見諒~因為呢件事,我學識左,只要我身邊既朋友仔開心就夠lu~星期五你上左黎,都無咩同你talk,不過個感覺close左~不過我自己又sleep左..哈哈哈~唔好意思~

uyezs,乜我真係靚左咩??多謝先~點解會咁覺得既?不過我地幾個當中有你,成個氣氛都好左好多,融洽好多,都係因為你呢個傻婆~不過我近排無咩力量去搞下我既人際關係,我都有d乏力,所以對住你地,我都好靜咁~唔單止係你地,我對其他既fd都無咩心情搞下氣氛咁~唔知why成日都好似好累咁~哈哈哈哈~sandy,我地一定陪你既,不過都要等我有錢先~哈哈哈~~

我咪去左中山,珠海做義工既?我都有少少唔開心,因為可能susan姐姐見我累,就叫多左個campanion同我一齊去take care一個妹妹~我會覺得,佢好似對我既能力有所質疑,所以唔多開心~不過好快就被我settle左~因我明白既....我未take care過廣州既camper~融入唔到佢地,都係引致我唔太開心既原因之一~

今日去左idy's home study,雖然大部份時間都係食野同埋talk,不過解決左我心中既question,我既感覺就好好多,exam都exam得有信心d,有方向d,唔好感到好迷茫~餘下既,就好靠自己lu~今日有好多笑料~idy亦都窒多左人,串左bor~~~oh...no...
1.我食緊ice-cream(iron-cream),湯話我食緊蛋糕
2.idy講錯野,講左計數"雞",同埋趁"ke"會去......
3.我地decide緊lunch食咩,講開有仙桃源,阿湯就問"咁咪好搞笑囉,咁遠送黎青衣"...佢以為係葵涌個間,我就話勒,唔係得葵涌有架,青衣都有架......笑爆咀~

今日好熱呀,就咁坐響度或者企響度都流汗~oh..god~~哈哈哈~~~我有樣野好似越來越多人知添~聽日會返sch study,同埋搵下michelle咁架~因為都有d野同佢talk~

>>May 31, 2004 at 4:14:58 PM GMT+8


2004 年 5 月 29 日 星期六 【酷熱】

有二個婦人在聊天,其中一個問道「你兒子還好吧?」「別提了,真是不幸哦!!」這個婦人歎息道:「他實在夠可憐,娶個媳婦懶的要命,不燒飯、不掃地、不洗衣服、不帶孩子,整天就是睡覺,我兒子還要端早餐到她的床上呢!!」

「那女兒呢?」「那她可就好命了。」婦人滿臉笑容「他嫁了一個不錯的丈夫,不讓他做家事,全部都由先生一手包辦,煮飯、洗衣、掃地、帶孩子,而且每天早上還端早點到床上給她吃呢!」

●試想
→同樣的狀況,但是當我們從我的角度去看時,就會產生不同的心態。
→站在別人的立場看一看;在對方的角度想一想,很多事就不一樣了,
→你可以有更大的包容,也會有更多的愛。
→有包容才有愛,只有愛不懂包容,一切皆枉然。

大家好,我返黎lu~總括而言,都幾悶,同埋成日sleep囉~點解?因要搭車,搭船....起碼半小時,係人都會sleep啦~我係去左珠海架~星期六,係約左0730,點知.....我0735先wake up,於是即刻打俾susan姐姐,睇下點~我一路去toilet,一路打俾佢~原本佢就話趕唔切,我咪去完個toilet,無刷牙就返房lu...點知我妹話俾我知佢打俾我....susan姐姐叫我飛taxi....我又係咁易刷2下牙,平時我一定唔容許~就換衫飛出門.....個taxi司機都知我咩事,都幫我盡趕~由佐敦飛去上環信德中心.....$86~係咁趕呀趕呀....susan姐姐等埋我....一齊跑呀跑呀~條路都幾長..響hk過關,我俾左回鄉証佢......無計,個心都未定到~好亂,好急~

好彩成功上左船~我地就sleep勒~~oh.....原來我跑過,唔怪得之我小腿夜晚抽筋啦~我地take船去中山~我其實都唔知今次義工既行程架,都有d被賣豬仔feel~又唔知原來今次係陪廣州d小朋友玩...唔怪得之我地take旅遊巴個時得我地個d campanion啦~我以為係我地自己去旅行添~我地去左中山豐本果園.......我地響個度行左一round,識左d水果同埋瓜類,不過我都唔記得lu~食埋lunch,品嚐下d生果咁`個度d lunch都唔係好掂,咩蛋炒蕉,so strange~有得摘生果架...不過要自己俾錢咁解之嘛~好熱呀..蠢左無帶手巾仔~我個個妹妹叫李夕倫~

佢初時都幾乖,熟左之後都好多野講,9歲,患有白血病~之後成個師奶仔咁~又成日走黎走去,唔聽我地講.....細路係有活力d既~之後話左佢幾句,都有聽既~都唔算太曳~我地又去左珠海既圓明新園...係按北京圓明園部分景觀而建既,1:1架~不過個團都有d唔掂,帶我地去睇劇.又悶wor....跳幾百隻舞...d小朋友都唔開心啦~我地都睇到sleep左....不過我欣賞既係....佢既全景大舞台...即係唔止響個台上有表演....響附近都有~有八旗軍騎馬啦~有打仗既爆炸聲啦....好震撼..有一架載皇上去遊覽的車啦~個個劇係中國繁榮,國泰民安既大清時期~不過跳舞既衫好靚呀....不過遠睇好d...我諗d人都唔靚既....不過就好sexy~另一個劇就係皇上選妃,個皇上去左usa,未返到黎就叫觀眾頂住先wor,仲有個d妃都係響觀眾席邀請既~選中左就送入場票~

我地響附近dinner....都麻麻地啦d food,仲話咩地道風味wor~....我唔識欣賞~個導遊仲講左好多名產架...不過我都唔記得lu....不過一定有荔枝~個個中山豐本果園都無咩果既~~未係時侯wor...不過響果園個個導遊都唔太掂,講既野又唔details,跟得唔貼,又聽唔到佢講咩~車~不過個個圓明園有水上樂園,好似幾好玩咁bor~~點解佢又唔帶我地去玩呢d野既...成日去睇野~玩個個迷宮....又熱..又易,only行行下~仲有呀...睇大清個個劇,要我地早一hr去霸靚位~悶死~訓到我腰酸背痛~

睇完就返酒店,大家take完bath就sleep lu~我就睇tv到12點幾就sleep lu~0830 morning call~呢一日既早餐,lunch都好過yesterday好多.....因都響五星級既珠海渡假村酒店入面嘛~我地呢一日就會響用酒店內既facilities~佢個度都幾大既,有車接送架~如果行呀..行死人都似~熱爆呀~有bowling,table-tennis,射擊,射箭,射動物呀,snooker,swimming pool,踫踫車呀~有好多都要俾$$$$~我地就去左bowling個度,因唔駛錢~不過有限局數~之後就叫車返hotel,因都差唔多走lu~個度除左一般既房之外,都有別墅架,一大班人租黎玩都幾開心~租別墅個d平過酒店房~

食完lunch就分道揚鑣~佢地返廣州,我地就返hk~哈哈哈哈~等我得閒打俾個隻野先~好飽呀~~第一餐麵真係唔太食,好彩有菜,我被d菜塞飽~個早餐都幾搞笑,好多野食,有叉燒飽,鳳爪,皮蛋瘦肉粥,白粥,油條,菜,果蒸粽~哈哈哈~咁多野食都唔知做咩~我地走啦,去到中山...佢地又buy手信,仲周圍請人食~哈哈哈~佢地班campanion都幾搞笑~不過都係唔熟~熟左....又無左個contact,維繫唔到~大約5點半都到左中港碼頭,我就行返去home...順便拎相lu~

都唔記得講,個個傻婆susan姐姐,俾返$100我....因我take taxi,其實應該係我自己俾既,我既責任黎架嘛~不過我都係收左,因我真係無錢~快d出黎做野就好d架勒~佢地好多都係working架~唔似我仲係study,所以我響佢地心目中都係咁young,細路女~唔打咁多lu....因我都係去搞埋d notes,聽日去idy's home study~有咩記得就補打返啦~byebye

>>May 30, 2004 at 3:45:23 PM GMT+8


2004 年 5 月 26 日 星期三 【清涼】

有位老師進了教室,在白板上點了一個黑點。他問班上的學生說「這是什麼?」大家都異口同聲說「一個黑點。」

老師故作驚訝的說「只有一個黑點嗎?這麼大的白板大家都沒有看見?」

●試想
→你看到的是什麼?每個人身上都有一些缺點,
→但是你看到的是那些呢?
→是否只有看到別人身上的'黑點'
→卻忽略了他擁有了一大片的白板(優點)?
→其實每個人必定都有許多的優點,
→換一個角度去看吧!!你會有更多新的發現。

今日個太陽晒落黎,d皮膚係刺痛架~唉.....真係好熱~phyllis,你黎留言,係應該既,唔駛人地讚嘛~mandy又真係找死呀~今日菁菁好準時呀......哈哈哈~~~乖,不過又真係幾奇蹟,哈哈哈~~今日同佢既感覺好左好多~不過我都諗通左,最緊要菁菁開心,最緊要我身邊既人開心,我做咩都無所謂~hehe....唉.....今日ken sir簽張生日card,霸晒d位呀~哈哈哈.....ken sir都幾搞笑,教得都幾好,起碼我地明先啦,我地唔明,佢都教到明~hehe......我都要好好地study econ~我響度呻呀,點解人地有birthday card,我無既~only得一張a4 paper既?佢地話我因我人緣唔好呀~哎呀.....好緊張呀~唔知佢地會唔會同我celebrate呢?

不過個birthday cake都幾特別,由pizza同埋腸仔合成~都幾surprise~唔知6月2日,佢地會點呢?會唔會真係唔搞呢?見佢地都有d鬼鬼祟祟咁,又搞小圈子~huh....huh....有d緊張,有d期望~上年d同學仔,無幫我celebrate,我好唔開心呀~不過都開心既係,ciliia同埋tracy寄左張card俾我~我唔開心既係,同佢地既關係搞成咁~有你地響我身邊都好開心架勒~hahaha...6月2日,會出去dinner,同大佛celebrate~去青衣食扒呀~hahaha......

今日都好留心咁上itaa,同埋econ~個個梁太呀,又唔講重點,成日講埋d無謂野...又懶醒,點知又做錯wor d野~好彩無跟佢做jei~人地唔識個d都唔講details d....幾驚佢late落堂呀~e,f班都late左呀,我就話佢地,你地上咩堂呀,咁遲,搞到我地響出面咁熱~haha..細ryan& august就叫我入去問梁太勒~econ既exchange rate真係唔多識,係唔識用正確既角度think.....咁就會推唔到真正個answer~今次好有雄心壯志,想考好d~因下年多野做,咁就無咁多多餘既時間~我都希望上少d icq~聽日2130要睇tvb pearl既<情約今生>先~

今日牛奶join左我地b班女仔既lunch,去左仙桃源~因為我地去lunch個時,見到佢,phyllis同菁菁就叫佢一齊勒~因佢趕時間,就叫先,食先~佢就話好怪,angel話:咁梗係啦,成班女仔,得你一個男仔~我就話呢個唔係main pt,男仔都唔打緊,但唔係我地個班先怪嘛,仲要唔同系bor~~~哈哈哈哈~~無咩所謂啦,佢得一個人?佢呀,叫d同學仔買減肥product俾我wor.....夠實用~我就話要送既,都幾落本,因都幾貴~angel個死野又多咀....話都有d平d既~~huh....叫緊佢唔好講,佢都仲要講~我又響度傳播"冰鐵"事件~呵呵呵~~~牛奶同細ryan聽日去swim....唔去得呀~~嗚嗚..不過城門谷都唔好swim既~lunch無食野,因朝早食左3碗仔炒牛河,哈哈哈哈~菁菁又塞野俾我食,食唔落呀~我見佢地既雞翼唔夠食,我又飽,咪俾返菁菁,點知牛奶又硬塞粒丸俾我~想我飽死~我,湯,phyllis,angel,idy無上account就一齊走lu~

今日sandy,leapy,vicky,melody佢地約左出黎,不過我無錢,我就叫佢地食完先搵我出~佢地仲要去食buffet~之後佢地行完temple street就上左我home,我間房small,仲要擺佢地咁多人~leapy又因home無水,黎左我home bath添呀~不過我間屋夠原始又細,希望佢地唔會mind啦~不過見返佢地都幾開心,同埋因sandy失戀,我地要陪佢呀~不過都無咩talk,哈哈哈~俾左d相佢地see啦~leapy佢地用我部腦,不過load得太慢,激死佢地呀~哈哈哈哈~~~唔打緊啦,不過我都慣lu~哈哈哈~都有耐心地等~期待下次既meeting~不過都要等我有錢先~窮到"火農"呀~不過都從leapy口中得知左好多以前唔知既野~仲有呀....有d野...又知多左~唉~依家先覺得同becky只係only玩,都好難交到心~或者時間唔o岩啦~大家又少見~好難有機talk~

大家記住呀,我this sat & sun上廣州呀,因為我義工個度打俾我,叫我去,可能唔夠人help啦,我又無野做,回鄉証又未過期,咪去囉~不過我都要快d去換回鄉card勒....因7月9日就過期勒~不過我都唔知上廣州有咩做~哈哈哈~~俾人賣豬仔都唔知~有得去玩,無咩所謂啦~又唔駛錢既~呵呵呵...好正呀我覺得~不過最緊要d妹妹仔happy~呵呵呵呵呵

>>May 27, 2004 at 6:01:52 PM GMT+8


2004 年 5 月 25 日 星期二 【清涼】

有一天......一個失戀的人在公園哭泣.....這時一位哲學家走來... ..
輕聲的問他說"'你怎麼啦?為何哭的如此傷心'"
失戀的人回答說'嗚~~我好難過....為何他要離我而去'

不料這位哲學家卻哈哈大笑,並說"'你真笨'"

失戀的人便很生氣的說'"你怎麼這樣,我失戀了,已經很難過,你不安慰我就算了,你還罵我'"

哲學家回答他說""傻瓜...這跟本就不用難過啊...真正該難過的是他?因為你只是失去了一個不愛你的人...而他卻是失去了一個愛他的人及愛人的能力'"

●試想
→跳出框框外的正面思索,將有助於困惑的排除。

OH....今日雖然放假,但我都要早起身去美國領事館~佢自己響個網上話第一次申請既人可以唔駛預約,點知係要架囉~不過我之前都預約左架勒...我只係想try下,睇下可唔可以早d搞掂~不過第一次申請既meaning可能係for去study既人only囉~都有少少唔清晰...send左野去問架勒....無奈地要等5-7個工作天,我send左,無等呀.....咁我就返左home lu~~oh...咁我6月2日就唔可以響1130-1330 test lu~要test下午~~因我make左個appointment響0945,我諗我趕唔到返去架勒~~~

尋日行到隻腳好累~首先又係一早起身.因我想陪菁菁去睇牙....點知佢好快就整完,個時我先係金鐘~點知佢叫我自己返sch,咁我當然係唔制啦~叫人返轉頭都有既..可能佢唔想我等,因佢去mtr都要行一段路..我梗係join佢一齊啦~咪響中環等囉~仲有佢既一個朋友仔~嗯....對菁菁,我心裏面有d野囉~因為佢唔同左..對我..可能就係因為個個朋友仔....有d野,問左,無正面咁答~不過我唔會要求人地對我好好.....但係,你知我架啦,我唔會定響一個朋友仔度,有時都忽略左佢,佢之前因我唔理佢而唔開心,咁我依家咪對返佢好d,但個感覺都唔係咁好~因為我唔清楚佢依家諗咩..始終都係有一段距離~我地之間少左一個溝通既時間.....大家都有d問題~哈哈哈.....講到好似同佢拍拖咁~算吧..都係我衰~因我善變~

之後由中環行去東涌個段路又長,之後又陪左菁菁去吉野家breakfast~佢隻野....又想買包呀~黐線架咩,食完又食~一齊去celebrate又要食~我唔俾佢buy呀....不過我覺得我對佢都要係放任態度,因佢講極都唔聽~我都唔想去理佢~佢咁大個人識think啦~之後去左023....take下photo~yeah~有surprise..就係michelle送左條手鍊俾我呀~yeah,yeah~好靚呀..好襯我bor~不過佢送俾我個時,少一d describtion for choosing this is better~yeah....多謝晒~hehe~之後又同gigi上左去搵阿sir,俾野佢keep~又行返落黎~又過分校上堂,break又過左023俾野kaki,cyrena,細michelle睇,再take下photo~又行返去上堂~又行去新都會pizza hut,再去搵大新bank,又返sch...又上library再由灣仔mtr行去碼頭,再去take船,又由tst行去take mtr返kwai fong拎相..再由kwai fong返home~係咁keep住walk呀~~~~

同佢地take左好多photo~~正~~hehehe~~post左上去勒~我個info有website~都係only上ken chan個堂~點知個壽星女無返囉~但我地都去左pizza hut,因迫左阿sir請,無理由去d俾左錢先,然後再問阿sir拎返$架?所以無去kfc,去pizza hut~都唔係好貴jei,二百零蚊,9個人~我地之後咪去左許留山請阿sir食龜令膏囉~佢地班死野...用左條腸當candles,再將個迷你pizza當cake咁俾我wor~huh~仲有呀,唔知幾時,就咁拎左張a4 paper叫成班sign俾我wor~當birthday card~都唔知想點~仲有呀....阿冰唔響度,就當呢一餐阿sir係請我架wor~佢地都真係得架勒~去到許留山,叫左野,落錯單,之後拎走左,話整過俾我,點知無左件事~咪唔食囉~gigi同idy陪我去搵完bank就去左b04 study~途中我又take左証件相for visa~

我唔記得左,我同august要去見工,見個間survey公司~睇下有無人幫我拎,又順便帶埋出黎俾我,唔駛我返去~點知最後都係要返去,本來見到菁菁,佢應承左我,因佢磨唔到6點架~佢又托左阿東~~oh..thx~~翠怡同阿何生都一齊study~yeah~~原來phyllis 6點仲響新都會架~~撞鬼咯~不過我到左,佢都未走~算啦...都幫唔到我架勒....唔通迫佢走咩~就係咁就一day勒~離唔開個"行"字~august用左百幾蚊食lunch~~真豪~

阿成都有新target lu~個女仔都對佢有d意思架~雖然個女仔大佢一年到啦,應該同我差唔多年紀~都無咩問題既~佢之前個男友好大男人,所以呢個女仔care佢,關心下佢就ok勒wor~~咁都被佢執到個幾好咁bor~~哈哈~~~起碼好過我先啦,人地做sales既~好~我都要努力~yeah~~個個龔sir把口都幾衰架wor~佢話我惡wor~原來佢未married架wor,,,真出奇~響pizza hut,大家都有講有笑~yeah~阿sir都有幾多野講架~

>>May 26, 2004 at 6:05:58 AM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36084

Design & Scripting by ShowHappy.Net