|
2004 年 9 月 17 日 星期五 【清涼】
每日一句:真愛,應該用心去主動爭取。但在正式採取行動之前,最好張開眼睛,花些理性的時間,看看對方是否真的值得你託付真心的對象。
今日熱到死,咁我think住反正今個星期都唔會有10次咁多,咁我咪行去tst mtr station囉~哇,晒到佢呀~今日真係好晒~點知我去到,我有8分,咁我就返home,同埋聽日返工時take mtr啦~哈哈哈哈~~~因我今星期無咩錢,又成日唔記得走去入錢,又或者見到太多人就費事,所以我今個week多用我d free ticket多~哈哈哈哈~~~
今日都幾好呀,都做到15份,雖然有2張係自己既,不過好多都係d人交黎既,我地都有問人架,不過佢地多數join左,同埋無興趣囉~惠婷就有16份~我地今日d卷都係平均分同埋無寫名先既~唔知係咪佢睇左我日記呢??不過人心咁複雜,好難去分既,可能我錯怪好人,不過佢對我好,我對佢好架;佢對我唔好,我只會係唔多理佢架咋,同埋對佢有保留囉,我唔會黑起面既~不過好多時候,人都係自私既,我明~算啦,我都唔想think咁多~隨遇而安啦~
今日佢"dup"左呀,尋日個份衝勁唔知去左邊~但係今日既我積極左呀~不過唔係好多人肯就無咩mood,同埋尋日既人流好奇怪地係比今日多,唔知做咩,好反常既現象~尋日tst都唔知發生咩事~今日lawrance托我去搵生日熊仔,咁我就去佐敦睇下,點知無,但就幫自己買左一隻~哈哈哈~點知原來佢搵到lu,哈哈哈~~今日係我地最後一日見佢勒,因為佢聽日家姐結婚呀,咁佢就唔返,而我地返埋聽日咋~佢今日問我要which name呀-->葛or樹根,因佢話我成日都唔郁呀~我響佢後面,佢鬼知咩~哼~~
想搵大佛仔傾下計,好耐無搵佢勒~我見佢近排都好少出沒咁~唔知佢做咩呢~
又打左俾carmen仔,哈哈哈哈~~佢話好俾面咁,每日訓前都要睇一睇我既日記bor~咁我打多d大家既野,等佢都知道大家點啦~
同左sandy talk,我好想下星期同佢drink下野~大家一齊傾下計~大家呀,我個日記有2個sandy,一個係pc-sandy,一個係我以前既同學仔~如日後我講既係pc-sandy,我會響sandy前架pc架~而同學仔sandy又改左名叫sandi~大家注意勒~
我前日sleep前真係feel到震震地,唔知咩事呀,我睇到sandi's日記先知原來真有此事,但點解會發生既??係咪中國個邊傳過黎架~
死野michelle,佢去左tst都唔搵我,我響tst mtr做架嘛~成日唔記得~哼~之後牛奶打俾我,同我講佢地行完街就各散東西~佢以為我未放工就打俾我,但我收1800呀~況且我又食左飯,佢home無飯食呀~佢打俾我個時已返左home lu~佢之後出mk wor~仲同我講一早響shum shui po見到kaki,kaki去拎智能身份証呀~得一個人咋,我地好似話過陪佢去架bor~~oh......做咩去到shum shui po既~港島個邊無架咩~carmen仔問候你呀,michelle~佢知你條腰痛呀~
我記得有日我幫michelle打電話,打到我頭都暈埋~有d人又唔知幾時幫手bor,恰下恰下咁~重複做一d野,我真係有d想死~不過都ok既,所以later既工作唔會係paper work囉,我覺得~clerk個d,我會死~悶死呀~仲有呀,有日我約左kate,我唔記得左呀~因個時只係知趕住去lunch~哈哈哈哈~佢地都同我講kate搵過我~哈哈哈~~之後有次我見到charmaine,扭完佢個頭一輪之後就走左lu~大家發下顛~幾好~我又叫左esther sale佢個本law書俾我~yeah~~~
>>September 18, 2004 at 1:35:44 PM GMT+8
2004 年 9 月 16 日 星期四 【酷熱】
每日一句:露水姻緣之後,一切愛恨悲歡,全然由女性來承擔;男人徒然落得輕鬆自在,沒有任何心理負擔.
今日係忙忙忙,累累累~好早返左去,上左2堂,就有3小時lunch,叫左翠怡,angel,sarah,冰(佢無上堂,但又就早左返黎,唔知佢做咩)同埋wendy陪我去lunch,因我lunch既時間要搞magic ant,之後又無時間食野,因我一放課就會去返工~之後angel又話好肚餓,佢都一齊食野勒~~~因coupon,好野,食左我好想食既葡撻~~之後買lunch俾cyrena,佢地去promote同埋拆地上既宣傳品,我就同菁菁一齊睇住d袋~之後區肇倫,kit同學,chris,余同學入左黎,就一齊玩下咁囉~之後大家又去上堂lu,我又叫左kit同學幫我搞到條路~哈哈哈~唔該晒~
可惜最後2堂係law,如果唔係我一定早走,唔請假,本想到1615就走,點知我都因為覺得太多野要聽同埋一走會俾ellen ng問,所以都堅持最後,一落堂.即刻奔落023,講一講野就走,之後追返angel就一齊turbo腳行去mtr station~~
今日有好多野要做,如定踩班時間表,group interview既人呀咁~oh,仲有幾個人未打俾佢,話俾佢知聽日cancel左添~oh....死火~不過都好,佢地幫我搞掂晒~仲有好多野要做,回憶錄,o'day helpers,magic ant個份野,interview既preparation,仲布書要溫,又要搵下書咁~oh~~~加油勒~
今日原本以為會上堂sleep,因yesterday就凌晨2點幾先sleep,點知今日鬼打咁精神~唔知想點~不過有d情緒失控~~好啦~講d野先啦,做mtr club promoter都有d鬥既成份,算....唉~又係佢多過我勒~又話我唔做野啦,咁人地問左,佢地都join左,或者唔理我嘛~好彩自己都有4份~佢梗係以為我唔想做野,所以有4份先啦~我都唔係咁think,我think住唔夠先用~會唔會第時mtr個度bad list左我架~跟住又覺得佢做得好好咁架~唉~
今日lawrance傻左~皮質醇偏高呀~脾氣勁暴躁呀~又好似精神病個d人咁,係咁周圍叫呀~oh...嚇死我~不過佢講左2個好好笑既笑話~就係d大陸人勒~佢地真係唔識搭mtr架,第一個case,就係個個人響一邊入左閘,之後響另一邊出返,之後就問lawrance,響邊度搭地鐵~第二個case,就係響一邊入左閘,又響另一邊出返,問lawrance,佢係咪已經到左xxx station,d人以為咁就到左另一處地方~果然多奇人奇事呀~~lawrance個d中文都唔太好,我指用辭方面,有時佢又講錯野~笑到我地死~
有一日,我無咩講野,因我好累,佢就話撩唔到我講野,好唔開"聲"~~又咩半肥瘦--->用黎形容一個人既身型~我地就話...叉燒咩,半肥瘦,個d叫中等身型~有太多搞笑野勒~不能盡錄,有d唔記得~今日有個大粒boss響度,個度d人都落力d~我地唔敢偷懶,個個人見我唔夠多,有d人交表,又唔見佢好人d俾我~人都真係自私既~上個星期唔係咁講架bor~可能佢真係真係覺得我懶過佢掛~算啦.....佢話係咪係囉~不過今日有人都問佢一日做幾多份~so,佢都落力d~
今日大細ryan都找死~大ryan話我無錢,cyrena俾返飯錢我,又話佢施捨d錢俾我~細ryan就話我副鏡甩色~佢地話我都源於我既glasses~only區同學同埋湯同學讚我架咋~我明明用2a-2d既timetable塞住細ryan把口架勒~點知大ryan又撩起佢~哼~今日michelle打俾我,聽唔到佢phone,因為我打緊牌,又睇緊tv,又忙住食野~hahahha~~~
>>September 17, 2004 at 6:16:20 PM GMT+8
2004 年 9 月 15 日 星期三 【晴】
每日一句:當愛情介入時,友誼的真假立刻清晰可辨.真正的好朋友,是被你冷落之後,仍願意祝福你;而真正的好情人,是懂得尊重你,以及你與朋友之間的關係.
又係時候講一下我對自己既目標:
1忌衝動,3秒
2專重別人
3以他人角度思考
4大方向,架構
5多反省
6多用腦
7只要朋友仔開心便足夠
而響學業上:
1每日2小時溫習
2*1星期4篇times
3每日都睇新聞
4考試前一個月prepare
學業上既目標於下星期開始執行~互勉之
yr 2既課程真係唔惹少,難都唔覺得,只覺得有有多野要記~今次真係無得懶~overall 個d teachers都幾好,除左一個只係掛住讀notes之外~要同大家一齊努力~懶係唔容許架勒~菁菁,你都要努力~ellen ng,charles tang,annie choi,cheung sir都ok呀~~希望之後都唔會讓我失望~大個勒,要自律~
我好開心,gigi佢地好有心咁keep我地既friendship,我地定左每個星期三都gathering~唔知佢地通過左呢個方案未呢???因為唔keep,就真係散~因我都無動力去識依家既同學仔,各有各玩,我依家個d朋友仔都因為我要搞magic ant而少左contact,雖然佢地會明白,但我都會爭取時間同佢地傾下計~我寧願努力於我現有既朋友仔身上,因我唔想失去你地~不過我呢期真係會忙d,希望你地會明白啦,我又唔可以行開既~個日同佢地去飲茶,大家都好似放監咁~哈哈哈哈~
sandy,我依家係累jei.同埋都發生左d野,放心啦,我好快會無事~因為呢個係我既性格,無咩野會令我唔開心好耐~
carmen仔,annie教左你2年勒~佢都真係幾好,good~我期待我地下星期見呀~真係少搵左你好多~不過我有咩野,就算唔係即刻搵你,之後都會同你講返既~~哈哈哈~~少見面,少talk,但都keep得好好,唔知我地幾時開始既呢......莫非由我地響023 talk個時開始????
winnie po,我都好耐無搵你~唉~~唔好忘記我呀~阿康,你都係呀~~你要知道,我都好掛住你地~
今日好慘呀,成班pc恰我呀,除左菁菁,嘉欣唔響度之外~佢地成日話我副眼鏡,又話我無錢,所以將d materials左搭右搭,or眼鏡甩色~響sch,佢地有d人話似斑馬,有d話好怪,有d話好型~算,我唔會因你地所講既野唔戴既~尤其細ryan,strongly dislike我既眼鏡~angel就話眼鏡同頸鍊同戒指都好襯~之後sandy就駁住話,但同個人唔襯囉~總之,副鏡好靚,就係唔襯我~東東就響度兜,係副鏡唔襯我jei~大ryan同emily就成日響度嘈嘈嘈~我就無咩還擊之力,笑到個肚好痛,佢地呀,都唔知係咪pc黎架~算啦,話佢地,佢地實搵到位駁返我,佢地咁多人~
今日早上同2a,2b班既同學仔講我地可買賣書,點知我驚到死,好震呀,講下又停下咁啦,我都未試過咁驚呀~我又唔係未試過響咁多人面前講野,點知.......johnny話我唔似會係咁bor~佢覺得我應該唔怕多人既人~唔係架,我好細膽架咋~唔該晒阿hong幫我arrange買賣書既野~我一個人都唔知點做~因我本身唔得閒~
promoting大家都唔多主動,睇黎都係要我做左先.......否則大家只會呆企,咁不如出去lunch好過~wasting time~不過至今收到7張form,都老懷安慰,唔知interview個時會點呢~只希望大家唔好太緊張,發揮我地應有既表現,咁先會問到人地問題~
pc個班人都係傻傻地~~sandy好搞笑~而我地既細michelle"dun"左細ryan冬菇,由主席變左副主席~hahaa~~~細michelle都係咁搞笑~有時都真係要按你地各人既能力分配工作,否則有時俾機會你地都無咩用咁~因為你地都無咩改到...不過性格既野,唔係要改就改~
michelle因操勞得滯,又發炎勒~我地真係想幫佢做晒d野去,佢真係要有足夠既休息架~~唉~你又辛苦,又要我地擔心,何苦呢~我地依家都唔好俾佢拎野,彎腰呀等~唉....唉...唉~
星期三rehearsal問問題方面都ok,都係好靠大家知我地要咩人而去問~同埋都好depend個個人answer d咩~大家今次俾上次好左~大家始終都未學過一d skills,所以咁樣係正常既~不過大家既進步係顯而易見既~我相信later in得多,就會仲好d~之後我地傾計~都幾開心~哈哈哈~~我地要珍惜相處既機會~因為later我地未必可以咁close架勒~因多人左~
之後我去左開fans club會,去左油麻地睇下有無信,再行去拎眼鏡,再行去大快活搵佢地~無錢,所以唔食,返home先食~希望佢地個份生日gift整得靚靚地啦~不過有靈感,所以有好多ideas~未必用,但俾左ideas好過無~俾多個thinking既機會佢地,亦都可引發佢地既思考~佢地講左d野,令我對返呢個club有歸屬感~佢地明白我係學生,無能力俾個server,都無預我,但唔代表少出錢就少左權力or低微d~好感動呀~~~所以我做野都會夾返既~我有時都好想幫佢地多d,可惜我無咩時間~
>>September 16, 2004 at 6:22:42 PM GMT+8
2004 年 9 月 13 日 星期一 【酷熱】
每日一句:跟陌生人講電話,一定要面帶微笑.這是電話行銷成功的第一項要訣,別以為對方看不見你的人,事實上他聽得出你的表情.(第二項要訣是---以幽默而趣味的開場白營造愉快的談話氣氛.)身上所發出的自信,都會透過電話讓對方感覺到~
心情都未平復,尋日同ida,angel,菁菁,michelle去左水池個邊,聽到佢地講好多野,我想喊左好多次,不過我都強忍住,因怕嚇親佢地,又怕阻住佢地傾計~好多野,都係我心中所想既,好多野都講中晒,所以觸動左我既心~我見ida都好有heart~加油呀,pc們~大家近排都辛苦勒~
不過佢話:"其實我冇唔鍾意你,都冇嬲你,都唔覺你黑人憎or討人厭.我明白你係為我地為magic ant好,我唔係係度兜返,我離開ma唔係為左挫折都唔係因為你1,2句說話,我只係覺有時我同你既做法都唔協調,而且..我覺得我想係MA gain既野同大家都唔同,你們說的什麼目標期望我真的什麼都沒有,我不是在否定目標期望的需要or你既做法,只是原來方向不同"
我想問好多野~我地可唔可以有時間傾下呀~因我有好多野想問你~我唔想對住你覺得尷尬,因為我地有一次既遇見,形同陌路人,我唔想咁,個氣氛好怪,點解前幾日仲好好地,之後就變成咁???莫非我地一齊所過既日子係發緊夢???
原來我好想我既朋友仔唔好太封閉自己,都同我一樣打開自己既心窗,我真係好唔明白d人點解唔會太講自己既感受~不過有人都好d,都有一個人可以傾訴~但係另一個人呢,我會覺得佢好悲哀,好可憐,因為無一個人可以為自己分擔喜與悲~如果我係咁,我真係死左去算勒~因我好想人了解自己,好想人明白我所做既一切既動機,我唔想人地誤會我,你叫我一有咩事唔搵人傾,我顛都似~因為我都想人地錫我,都想人地關心我~我做得好cheap咁??係咩??係我朋友既就唔會覺得囉~所以我都係一d幾長氣既人..哈哈哈~~你見我日記都知~
好忙,好忙~整2a-2d既timetable,magic ant interview既野,打日記~我估我呢排會較靜~同埋會理性d~因我個腦會塞實左~我俾大家一個心理準備先~
>>September 16, 2004 at 5:07:19 PM GMT+8
2004 年 9 月 12 日 星期日 【酷熱】
每日一句:愛情的翅膀,永遠只會停留在微笑的臉龐上!唯有學習與成長,才會在一成不變的日子裏豐富愛情的生活.
今日第一日返學,好早就返左去,8:15分~無人既~不過我無響大堂等,上左去一樓~好熱,唔記得帶毛巾~原來之後佢地都響大堂等~好靜呀我個班,我預感同佢地都唔會太熟架勒~不過我無咩所謂,同其他人都唔會夾囉,唔想做咁多野勒,努力study,專心上堂好過~不過因為太多人,都唔知點分group做project~嘉欣頭痛死~一早返到去都撞到阿wen,之後細ryan問點解我認得佢,無得解~哈哈~不過我班有2個人,佢地入黎個時都唔知係乜水,我真係孤陋寡聞~今日英文miss問我地有無帶書,annie,咪玩啦,我地都無今日先知timetable~所以上堂都係玩下games~悶死~
個miss annie choi自我介紹個一part又漏左我,唔知想點~算~之後過左去023~不過都係等晒我地d人落晒黎先,以前既1a,1b班~~哈哈哈~~上SAD=sysytem analysis & design method~佢講得幾快,不過跟到,有時都發左呆,好tired~佢地話佢詞不達意,我就無咩野,覺得ok~august就問我借notes~我地今日1b班去左drink tea,16人,都幾開心~不過都係迫左d,下次一定2張table,大家又好似蝗虫咁...我指d女仔,搞到d男仔無得食~因為男仔又要顧gentalment風度嘛~都ok啦,個感覺.....無咩太疏離...不過..我會慣架勒~我希望大家有心去keep啦~唯有係咁啦~
今日2a,2b上lecture,個感覺好怪,因為無咩人識,所以好似大學咁,only專心聽書~都唔會理其他人~
今日放左學就好忙,要去開會同briefing,所以我見到mandy都only say個hi~呵呵~今日.....有好多野要打~我今日上完堂個頭好痛~唉,希望唔好再搵一日係我放1730先黎開會囉~但開會之前都brief左呢2個星期六我地要幫d咩先~都好簡短~oh.....之後就係開會~嗯,其實呢一排,我都有好大既感觸~我好想響呢一度分享返俾大家知~
經過左咁多個月既相處,做野,唔知magic ant對我既做事手法適唔適應呢?我好想俾大家知,我好希望你地響一年之後,經過左咁多野,我係好希望大家有所成長,我唔想你地浪費時間~如其你地入到黎,拎唔返d野走,不如唔好入~而你地拎唔到d野走,我會好自責~我覺得我自己幫唔到你地~你地唔太幫到我(雖然我要人入magic ant係幫我減輕工作),唔緊要,最緊要係你地學到野~因為你地做錯左,我係唔會話你地既,但當你地一而再,再而三咁犯,我係會炆,同埋我會覺得你做野唔上心~如果你上心,在意既話,我相信個個錯係唔應該再有理由俾你去犯~因為你已經經歷左,學左點去改善~如果你地真係咁唔生性,我都會好無何奈何,因為學習既機會應該係大家自己爭取既~
有一日,大家做緊野,而當中一個人又再犯錯,我話左佢,當然,我都有錯,因為我既態度及語氣都唔好,但係,就係咁,佢走左~佢嬲我,佢唔鐘意我,唔緊要,我希望佢知道,我係怕佢依家連咁都接受唔到既時候,出到黎點做野呢?出面有更多無理既人~又或者我既擔心係多餘既,因為可能佢一生都接觸唔到呢d咁既人,佢既生命當中只會遇到好好既人,同埋佢既工作順順利利,無任何波折,咁ok,fine,無問題~我好希望佢堅強些~我希望佢知道,當佢唔開心,我一定會響電話旁等佢,佢要同我talk,我一定會陪~呢樣,係我依家可以做到既~
係,一個小組等於一個濃縮左既社會~響社會工作係為左搵錢,響小組工作係為左開心~俾人話係好唔開心~但當我聽到,佢話自己唔適合搞學會,佢既想法咁悲觀,一遇到挫折,就離去~人又點會成長既呢?我亦都問返佢,咁佢係咪唔適合響社會工作呢,既然佢唔適合搞學會~不過我3希望大家有一段靜思既時間,如果我依家搵佢,佢一定覺得我仲黑人憎,討人厭~又或者,大家做野真係夾唔黎啦~不過我堅信,佢第時一定變得堅強,一定有人響佢身邊教導佢,不過唔係我~因佢接受唔到我既一套~不過咁,我都會盡改我既方法~但係,就算改左,都未必人人合心意,咁我就要靈活運用~我相信往後既日子,呢d機會多的是~我希望自己累積多d經驗~
其實我好想你地知道,我係好重視你地每一個,就算你地入magic ant既目標,或者期望,只係想學到一d skills,唔緊要,我會盡量幫你~雖然我都想你地同我同步,但我知,有d野唔迫得既~同埋我唔可以濫用我既身分去force你地變成我想要既~因為第一,我唔可以咁,因為我唔想傷到大家既關係;第二,我認為唔可以過份,都怕你地會唔like我;第三,機會無自己爭取既;第四,我怕大家有太大壓力~但我地希望大家都係長進既,因為未來一屆,就係靠大家一齊去做,你地係我同新一班既橋樑,你地亦都係michelle同佢地一班既橋樑~希望你地多d留意佢地,睇下佢地有咩問題及疑難,因為我一個人,得一對眼,一把口,係做唔到太多野,同埋我都唔想忽略左邊個~
我亦都好希望大家有時忙到會沖昏左頭腦,而忘記左大家既目標,我都想大家可以多d自我反省~同埋有d野真係要諗得長遠d,深究一d,咁做個樣野先會夠全面~同埋大家既目標係大家既原動力,係大家既方向,大家唔應該忘記,否則會唔知自己做緊d野係為乜~咁你就會lose左自己~我已經失去左一個,我唔想再失去你地4個~我希望你地明白我既感受,我會企響你地個度think之餘,都希望你地企返響我呢個位think~
仲有,主動同埋意見係好重要~因為大家黎左magic ant,就會大家一齊成長,大家指出大家既優點,缺點,先會加以留意同埋發揮~因為有d有d野,大家自己都未必睇到,係好靠別人去提點~或者大家都太含蓄,怕講錯野,怕人地唔喜歡,唔緊要,carmen仔suggest左一個方法俾我地,我地可以try下~又或者不如大家主動d同對方傾啦~既然大家都唔想公開既話~同埋我覺得,你地收收埋埋唔講,對個個人係百害而無一利~因為你真真正正對佢好,係會對佢提出意見,唔通你想睇住佢死?睇住佢繼續犯錯?我唔會咁做,所以我見到大家有d咩,我幫到既,都盡量幫~好似kca咁,雖然我都唔係做得好,但係我都想將我僅有既野,分享返,同埋教左佢先~
如果大家真係怕得罪人,可以不用當面講,可以用其他方法~唔知點算,可以請教一下他人~我係用一個真心對你地,想你地好~所以我開會舒發我既感受,先會喊~involve得多~我亦都明白cyrena,我係深深咁感受到佢既feeling,因為我都try過~我覺得經過左呢一日,我地會close左好多~因為大家一齊經歷左好多~每一次同唔同既人合作,都會有新既感受,但都希望大家調整得到~因為實有一d人同你唔夾~你就要諗方法睇下大家可以點就下~與人相處係一門好深既學問~亦都係一個好複雜既問題~我舒發我既感受,大家可以唔認同,但希望大家更了解我~我唔想有誤會~
>>September 14, 2004 at 11:46:09 AM GMT+8
2004 年 9 月 10 日 星期五 【微冷】
每日一句:傾聽自己內在的聲音,了解對方真正既感受,愛私節奏,要靠雙方共同調整,一起掌握~
對不起呀,carmen仔,我好耐都無搵你勒~不過我真係好累,我都唔知點解,可能病病地,又就開學,又見到一班新既人,有d壓力,因有d野唔知會點既~我都好掛住你,你改左time table要話俾我知呀~你最好得閒返黎school幫我啦~哈哈哈哈~~~
august,其實我個d都唔知叫唔叫挑花運既,我講下jei~不過有一日,有個西裝友話做問卷,我唔肯做,我同佢講我full time student都死跟唔走(因我估佢係保險),之後又問我叫咩名呀,響where study呀咁,之後我咪問佢係咪問卷定係咩,佢竟同我講一邊chat下,一邊問wor~車~都唔知佢係唔係既~我就話我約左人,到勒~佢先肯走咋~.....不過我覺得你搞好自己d野先啦,挑花運~我唔係特別眷顧你先同你share返我做主席既感受,只係唔想你唔知做咩咁,同埋我都想kca好既~我都唔知幫唔幫到你~你有咩記住問呀~如果唔係我地唔知你想知d咩架~大家一齊努力啦,只要你想學既,michelle教到你架~唔好發夢勒~
翠怡,我都好miss你呀~不過我都怕無咩時間可以date你地出黎~咁我地之後要更加珍惜大家相處既機會~好緊張呀,就返學勒~
我近排都真係好累,成個人都好呆,又唔知做咩會咁,個腦load唔到,今次死勒~我要做返阿ling先得勒~因為開學勒嘛~我今日放工返到home,食左dinner都sleep左一陣,因為想bath就wake up,點知俾人叫左去打牌,我老豆佢地囉~作反~打到12點半......都未打完4圈,因為我細佬勁"lum"莊~我家姐發脾氣呀,因如果唔係老豆教,佢都食唔到~
呢2日都唔太想做野,都係only呆企~佢地成日話我唔做野,都唔係我唔想做既,d人只係走去惠婷個邊~算啦~佢又話d卷平分,又話唔寫名住,點知呢2日都係佢多過我,friday佢9,我5~今日佢8,我6~唉,初頭佢都有將d卷俾我既,一人一份,之後就無lu,都唔知佢係咪真係唔記得呀,定係咩,算啦~我地做完都唔會再見架啦~我都唔想再信佢lu~唉.....人心難測,又唔想諗佢係咁衰bor~可能唔係既,我把口又話唔mind呢~我都衰既~我都係努力d先~哈哈哈哈~~~唔知mtr會唔會bad list我呢~今日我又late左一小時~哈哈哈~~
尋日應承左kaki返去,點知slep過頭,sleep醒之後有d頭痛~唉,唔知做咩~跟住原來貼蟻路有咁多野要注意架~唉......同埋有時都要好有應變能力~之後我date左cyrena,phyllis一齊出去配眼鏡,其他人唔得閒呀~佢地話我like個副白色框太搶勒,叫我唔好buy,之後都try左好多副......最後都搵左一副有d白色既,開心開心~我覺得呢間個個人幾好呀,好話上次我去個間,可能我會keep住響呢度配~應該我覺得佢個份待人既態度真誠,又俾好多suggestion我~~~哈哈哈~~我之前有副眼睛框都可以拎返去配返鏡片先~原本我見到有副太陽眼鏡,cyrena見到都話好襯,但基於我又唔係成日wear,佢地都suggest我唔好buy~
this week,成week都要返學,我指一至日呀~唉~好多宣傳野要搞~搞到我地都頭昏腦漲~
有d野,我已經放棄左lu,當我見唔到有d咩野既時候,都係時候放低勒~已經無期望~做朋友既野係相向既~但我見唔到有任何誠意~算罷啦~
今日一早都返左去,好彩同佢地食早餐,有蔡生添呀~不過今日做野個時都好肚餓~oh....今日都有拎野返去剪,好彩阿may同細佬幫我一齊剪~good~michelle你take more rest勒~死野,佢話我係豬呀,因為我唔係上網就sleep,唔係食月餅就去打麻雀....再唔係就睇tv~~我估佢話我近排無咩貢獻~oh..."dig"起心肝~monday又要開會勒~唉......哈哈哈哈~~~
聽日同大家講下lawrance同埋惠婷既趣事~
>>September 11, 2004 at 5:52:45 PM GMT+8
2004 年 9 月 8 日 星期三 【雨】
每日一句:執著於某種特定的類型,是愛的堅持,也是愛的盲點.愛過以後,如果相信世間種種終必成空,何必在不能成全的感情裏,計較輸贏?放手祝福吧!
今日係最後既o'day,都無咩太大既感覺~我都係處之泰然.....對住d 21321既yr 1,都成日望下佢地~哈哈哈哈~~都希望佢地能夠努力~亦都希望佢地多參加活動,不過kc真係好少男仔~康都想入我地義工組?咁你要努力勒,我地唔會徇私架~michelle講野都有一定既吸引力既......有point嘛~
今日既情緒穩定左,但係都被phyllis勾起左,唉!慎言呀~cyrena就拉左我走~~唉.....依家think到個原因,可能係中六,七既事件搞到我咁~我好怕失去一班朋友仔或同學仔~原來個件事都hurt得我好深,亦概嘆人既關係如此薄弱,又或者當我好努力咁去維繫既時候,都期望大家都有同樣既一個心去維繫同埋珍惜,都想有回報~我希望你地都有一個"心"去維繫,否則,我地21321/1b只會成為回憶~我希望我既朋友仔唔好傷害我~~
多謝大家既關心,俾少少時間我就可以適應到~我都頗堅強的哦~不過翠怡好慘,因應該得佢同阿蕉響2B班~唉..我都起碼有angel,sarah同埋冰~而c班有phyllis,tong,iris~d班有菁菁,gigi,idy,winnie,phoebe~唉.......我地既生日會~大家唔好忘記大家呀~
星期二既o'day,大家都high大左咁~係咁響度嘈~之後我見大家都好有system咁分配好d工作崗位,咁就唔會咁亂~good~~大家響新學年都要加油~~
菁菁yesterday上左黎陪我,多謝你~搞到你無覺好sleep~~~休息多d勒~~雖然唔係好知你既野,不過我都會等你同我講既~~有時都真係唔太敢問你架~怕你reject我,唔同我講~hehehhehe~
近排桃花運好似特別旺盛咁~不過ok啦~~我其實好希望識多幾個朋友仔~不過我d朋友仔就黎overload,handle唔到~哈哈哈哈~~不過我知大家有heart就得勒~~
magic ant,pc,kca,spa都要加油~迎接挑戰~大家雖然響唔同組織,但係大家都響同一條陣線上~大家都互相學習緊~
joanjoan呢一年都唔知點好~希望佢daddy俾佢full time work一年啦~唔想因為要讀而讀,死都搵野黎讀~不過佢去旅行,都唔錯呀~真有錢~becky......估唔到~不過你好彩都唔濫~希望你既前路都光明啦~
>>September 9, 2004 at 4:32:46 PM GMT+8
2004 年 9 月 7 日 星期二 【雨】
每日一句:擁有愛,是一種幸福;失去愛,將會是另一種幸福.每一位離開的人,都應該被祝福;留下的人,當學會珍重.
今日原本好開心既...可惜當我聽到21321/1B打散晒之後,我成個人down晒~我真係好唔開心~佢地都話我個樣好唔開心~我其實好想喊架,但係怕嚇親佢地,又怕影響左大家既心情,又怕大家唔知點處理我,所以忍住~今晚,我都係忍唔住,喊左~~我都唔係太明白點解我會喊,其實我唔係好多時間同佢地一齊,而呢個暑假都無咩見面,亦曾經俾佢地激死左添~cyrena就話人夾人緣,又或者佢地對我真,又或者因為我憂慮新既同學仔唔知會點~
都唔知係咪我前世欠左佢地,喊,有2次都因為佢地,一次係生日,一次係依家~點解我會咁重視佢地既呢?又或者大家一齊真係好開心,好舒服,雖然大家並唔係成日見面,但一有咩事,你知佢地係好care你既,佢地係好好好既人~但我成日聽到其他班都好似相處得唔太好,又唔做野呀,又一group group呀咁,雖然我地班都一group group,但係有咩都會走在一起~同埋大家都知大家好願意將d時間放響呢段友誼身上~雖然付出唔多,但我覺得好足夠,尤其大家傻左咁玩,大家又一齊出去玩,唔單止係響school一齊lunch,我地會去踩下單車,去下離島咁~~
但係,我唔係唔愛michelle你地,雖然我未為過你地喊,但係,我希望你地相信我都好重視你地,並唔係只係1B班~我唔知點同你地講........總之大家我都咁重視啦~~唉.......你地唔好再同我講咩識多D新朋友仔呀....因為我唔想投入左自己個班而疏遠左1B班,其實....大家一分開左,就算大家仲響同一個COURSE上,個關係都會疏左既~~我唔想有咁既感覺~~~希望大家雖然少見,但都KEEP到啦~你知啦,我義工組個邊都好忙,我都好怕失去左你地,但係個時都好彩,你地無遠離我咋~因為我唔係成日同你地食LUNCH.......好多謝你地呀~
今日係KAKI既生日,傻婆,我點會唔記得你既生日呀,我呃你架咋~你份禮物我一早買左啦,我都見你唔開心呀,因為我好surprise咁發現原來到我地唱k係你既生日~哈哈哈~~~騙你的,唔好唔開心~我估你估到我地幫你celebrate..哈哈哈哈~~~你做咩唔錫我面面呀????叫你請我去唱k,都係講下架咋,點會叫你請bor...傻~你留返d錢啦~我都係想你黎jei~~~哈哈哈哈~~~雖然一度唔記得左個日,突然醒唔起~唔好嬲我呀~~~
之後kaki因date左人出去太古tea,但佢都好似唔捨得走咁,佢去到實late既,之後我地keep住唱~之後唱到1630,佢就cut歌,我地就走lu~好抵呀呢間~之後phyllis因頭痛就走先~cyrena陪菁菁行一陣,我就date左joan joan~大家食左tea...之後talk下,佢就叫左芝芝出黎去睇旅行資料~我就back home,因有湯飲~呵呵..我至愛既粉葛湯~yeah
tuesday,未打呀~wait,因我要出一出去~
>>September 8, 2004 at 3:53:15 PM GMT+8
2004 年 9 月 5 日 星期日 【清涼】
每日一句:愛情來的時候,為了取悅對方,戀人們常千方百計改變自己,什至委曲求全.(我覺得相愛,千萬唔好太為對方改變自己,而應該保持自己的性格,否則一吵起架,就會數算對方的不是,又數算自己對他有多好,為何對方要這樣對自己,咁當然,適當的遷就,體諒,站於對方之角度去顧及對方之感受)直至愛情走了,才發現生命的一切有待加倍的努力才能還原.(所以應該自私一點,對自己好一點,唯有自己才懂得保獲,愛錫自己)
星期日,一早約左菁菁去左搵michelle~~~哈哈哈哈~~~菁菁一早0900就起左身,我就late左打俾佢,嚇得我~我地10點多打俾佢..仲未起身~~~哈哈哈哈哈哈~~~我地嘈醒左佢,之後我地去左drink tea~好飽,佢地平時都唔知點食既.....起勢咁食呀~ony佢地2人都唔應該去飲茶~我俾蔡生話我係黑人呀,得返d牙白同埋d手指"la"都係白,其餘都係黑既~~oh....之後我地去左行park'n shop.....有2個人係白佳狂人~
之後蔡生要我走,因為我返1300-1800,個時都1440 lu~我think住請2 hrs假,之後又想請3 HR~哈哈哈哈~~~賴死唔走~之後返到去都1510 lu~好late~~哈哈哈哈~~~又係唔做野,打左俾阿湯,叫佢sign up~之後都有5份收左~哈哈哈哈~~嗯嗯......同左阿湯傾下計...好開心,因為大家好耐無傾~hehehehe~我唔想21321打散再重組,我只係想21321/1b 3年都一齊咋~我好miss你地呀~~~今日既我...成日行行企企,又企響度呆左咁..悶死~不過下星期唔請假 lu...再請就無錢架勒~我依家知道個女仔叫惠婷,可以叫佢胃痛bor~佢睇呀lawrance個袋......都幾多野架bor~~之後難得3人一齊放工~
我出左去油麻地買大班月餅~之後我返到home,大家一齊打麻雀,三缺一,搵左細佬黎頂~有我,daddy,大家姐~我就一路打一路食mooncake,咁佢地都有份,我就負責切~~hahahha~~~開心開心~~不如你地得閒黎"燉"下腳啦~又或者黎我home都有多一樣娛樂lu~~可惜我home地方窄~唉.....我好鐘意invite我 d朋友仔上黎play~~haahha~~~
星期一,就係第一日既o'day,有found dip既同學仔~同埋fashion and textiles既同學~有一個found dip既女仔好得意,我叫左佢地睇,佢個頭好似一粒咁,kaki就話佢係一粒魚蛋~不過當佢個頭180度咁拎過黎時,好得意架,but only佢拎呢個角度先得意~only90度都唔得架~有cyrena,kaki,phyllis,細michelle同埋細ryan知呢個人仔~佢係study 電腦既found dip wor~~oh.....今日唔知做咩,found dip既ba同學仔竟然少過電腦既~
今日一早既情況有d亂,不過大家之後都有進步,同埋都無咩大問題~good~大家努力~雖然大家既動作有d慢~阿葛一身制服咁返黎~我地既drama,一日俾一日好~不斷既改進,唔知有無嚇親d同學仔既呢~希望做到個效果~都想訪問下佢地既意見~哈哈哈哈~~~之後同佢地行左一陣,就去"好好"dinner,越南村裝修過.....有sandy,emily,michelle,細ryan,菁菁之後先黎~之後又一個sudden既idea,就係上左michelle home~我地一路睇tv,一路食~哈哈哈~~大家都好累lu....我都就黎sleep左~菁菁就sleep左~好累,但今日好開心~~真架~~因為同佢地既感覺close左~~佢地好得意呀~sandy就好邪惡~哈哈哈~~11點多就back home lu~~
上去人地home玩,係一件好開心既事~oh~~sorry~個個係細ryan home先對~hahahahhaha~~~大家又一齊discuss下個電視劇~hahahah......個感覺好舒服~
>>September 7, 2004 at 6:23:04 PM GMT+8
2004 年 9 月 3 日 星期五 【清涼】
每日一句:出軌的行為,是愛情裏最大的冒險,最大的代價,並非只是苦心經營的幸福城堡可能毀於一旦,而是信賴的基礎崩潰,即使破鏡重圓,裂痕依舊在.
返工,今日返1300-1800,點知個partner無返,我之後先知佢好眼訓所以唔返,打返黎請假~好悶呀,不過都係問左幾個人,其他form都係人地遞過黎既....都做到18份~當中就同呀lawrance響度傾下計,佢係十送一專櫃既part time,佢唔同我地呢d promoter~佢點搵到呢份工?係因為佢家姐做開既~我地talk下學校野,平時玩咩呀,talk下coffee shop呀咁~咁我就順便問下佢,佢會去which kind of coffee shop呀咁~都有問下佢有無join school activity,佢話想,但怕學業跟唔上~佢係study浸大AD既business~之後我就話佢係奸商~哈哈哈~~~
之後大家收工,我就如常一齊入核數room,我交低d野就走,佢問我咁快搞掂,我話係啦~咁我還晒野,之後走個時見到佢係門口~我就以為佢今日why咁快搞掂d野,之後佢就問左我拎電話,我都嚇一嚇,差d連電話幾多號都唔記得~不過無咩野既,大家做個朋友仔嘛~
睇戲~今日date左michelle,carmen仔,菁菁,august一齊去睇"森魔"~~~有august響度既配搭都幾怪~我又唔記得叫阿葛~蔡生同我地一齊dinner~佢倆夫婦都幾搞笑~今日michelle電左hair~有細ryan同cecilia陪佢,於是我放左工就去青衣城搵左位先~carmen仔又放得工,我就叫佢趕過黎~august late呀....所以無等佢就order food~~哈哈哈~我地5個人share食~套戲唔好睇...有meaning,睇得明,但係.....節奏唔夠,劇情唔緊張~算啦.....早知睇carfield好過啦~~~不過唔打緊...仲有一套異獸戰......之後我地行左一陣就走lu~~今日有pop corn食,好野~今日唔記得帶份present俾carmen仔添~oh.....蔡生話later佢轉左工之後,晚晚都back home....michelle就問佢,咁講即係叫佢地以後夜晚唔好date佢啦咁~你就想得美....我地實纏住michelle~
feeling in magic ant,其實我好想見到大家響一年後有所改變,唔係既話,你join黎都無咩意思同埋waste time~我真係好想好想你地定立一個目標,之後去實行....可能你地未達到我想要既(我想你地同我同行,在同一條軌上,不過無咩可能,因每個人都唔同),但係最起碼對你地自己都有返一定既要求同埋期望,可能你地自己只係想改一d skills,學一d skills,雖然我覺得都唔夠,但係個d目標只要係你地自己定既,有細想既,對自己係有所成長既就ok,無問題~呢d只係一d好基本既野,唔知你地做唔做到呢?我係好希望你地做到....唔得既,我幫你~有咩問題,大家開心見誠咁問,唔好怕~我好希望大家一齊分擔magic ant,尤其是新一班既人.......我一個人既能力係唔夠全面既.....magic ant靠晒大家勒~大家多發表意見~yeah~~~
>>September 6, 2004 at 6:14:24 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|