寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2004 年 3 月 23 日 星期二 【雷雨】

<<<煮火鍋妙方: 加一點點糖,火鍋更好吃!
吃火鍋前, 先在鍋裡放一點點的砂糖(有冰糖更好等它溶化比較慢), 肉片放進鍋裡,肉就會變得柔軟又鮮美!

奶油炒菜滋味好: 這是跟鐵板燒師父偷偷學來的啦!
奶油炒高麗菜,尤其絕配! 而且用奶油熱鍋, 不論炒肉或煎魚也都比較不容易燒焦呢! >>>

今日去考oral,好彩係第一個時段,第一組,1700開考,1745就考完~yeah~~~唔駛等,正~考完無咩感覺,只係講少左野~我諗我個grade唔會升,唔會跌~初頭都唔想去考,好似無咩準備,不過算啦,俾左錢,又想睇下我個英文水平有無改變~同caremen仔,菁菁,phyllis響新都會kfc食完野,我就take mtr去樂富,再行過去九龍城近馬頭圍,都用左半個小時~行返我以前熟識既道路,感覺好新鮮,又有d懷念,畢竟都係我小時候既回憶,亦都佔左我生命既一部份~行既時候都左顧右盼,有睇過既醫生,salon,賈柄達道公園,只係有d小檔口唔同左.....有d仲響度~不過我都只係離開左九龍城,樂富4年多jei~

由樂富去九龍城,d空氣都好新鮮~我以前既教會就響樂富架勒~

今日無去swim,因好累,又要去拎passport,不過基於太多人要等45min,而我要1130返到sch,所以我就走左~不過我都早左返去,1105就到左lu~包cookies,開檔,賣代用卷,因無咩人流,所以都幾得閒~無計啦,要錢既野,係少人d架勒~嗯....phyllis好落力,好緊張~但都無我想像中咁離譜,都有人一齊收檔呀today~我諗好過尋日~其他檔既情況我就唔知勒......不過music society個個feddy好搞笑,好得意~條褲窄得滯,行路唔得暢順自然~佢都叫左2個fd仔一齊去buy cookies....哈哈哈哈~~~

cookies+chocolate麻麻~~~我星期五都要去整相架,放我同daniel既2人合照~yeah~~我對通識既意見係,通識d人唔多主動+熱衷去help~呢個係最大及最基本既問題~今日學識左點摺帳篷個張野~

尋日emily同大佛情緒高漲咁扮連宋既fans叫阿pin下台,驗票~笑死我,johnny就響度錄video~我見ceci及sandy無加入,諗住叫佢地擺平呢班友仔,點知ceci只係出去大叫"你地好嘈呀",好似加入埋佢地戰團咁.....唉.....細ryan又同佢地顛~emily,大佛佢地2個仲不斷揮動旗幟~笑爆咀~菁菁都企響度笑~~哈哈哈~~~最衰michelle又響度開會,咁精彩既場面又點可以放過呢~

因尋日phyllis1830先要去city u個度開會,咪陪下佢地囉~同埋佢地唔開心嘛~only得佢倆收拾咋~仲要michelle聽到聲走出黎幫手~~~唉....我都嬲嬲地~~都唔知係咪通識人~叫佢地留低evaluation又唔留~全無責任感~我咪陪左佢地去食野,同埋打機發洩囉~我諗佢地心情會好好多~michelle話我做埋朋輩輔導員個份job~

多謝winnie個張card~~~哈哈哈哈~~~無事喎~michelle話我成熟左,下左好大既決心斬斷情絲~唔會再"咩唔想think呀,由得佢呀咁".....不過都係一段適應期,依家有咁既ending咪幾好~而我地又唔係響爭執既情況下分手,俾大家都留有美麗既回憶~佢都係一個不錯既男仔,希望佢都搵到一個好既女仔啦~

michelle叫我響營後會promote,我下晝就度掂份稿,present左一次俾michelle聽,做事真有效率,要keep住先~我諗michelle都會開心~依家講野都有返d organise~good~~~practice more~winnie話我又俾到位讚自己~~~份稿,我有問winnie意見架~依家搵到細michelle,cyrena幫手~yeah~~依家同michelle既隔膜好似消失左~

牛奶成日叫"肥(力士->skip左)......ling"....無奈~~~哈哈哈哈哈~~~找死.....

>>March 24, 2004 at 3:05:57 PM GMT+8


2004 年 3 月 22 日 星期一 【陰】

<<<你的心裡有許多窗子,每扇窗子外面各有不同的風景。

你打開晴天的窗子,就看見白雲和太陽;打開雨天的窗子,就看見雷擊和閃電;
打開春天的窗子,就看見微風拂過草原;打開秋天的窗子,就看見落葉紛紛飄墜小河邊。

你打開快樂的窗子,就看見世界對你展開笑靨;打開悲傷的窗子,就看見淚痕闌干的臉;
打開煩惱的窗子,就看見愁鬱深鎖的眉尖;打開希望的窗子,就看見光彩煥發的容顏。

每一扇窗子都有一把鑰匙,每一把鑰匙也都正在你手邊。

心情好壞的祕訣無他,只在開窗與關窗。

聰明的你,會鎖上哪一扇窗,又推開哪一扇窗呢?>>>

好勒,講返growth camp~影左好多相相,yeah,yeah,好開心,狂影呀~呢幾日都係咁整d相,post上urphoto個度晒~hohohoho......咁就有機會用牛奶送俾我個本photo album勒~yeah~

初頭都真係幾悶,佢地講野又細聲,又少講野~玩左人肉結,戴人蜘蛛網,萬理長城~呢d都係熱身game~~戴人蜘蛛網真係好high.....哈哈哈哈.....好開心....yeah...整大d可以訓上去仲好~~我地仲戴住細ryan行左小小路,不過我甩左鞋囉~玩萬理長城,大家都訓晒身....咩都拎出黎,yeah~人肉結,我地初頭解唔到,之後我地用一個簡單d既方法,就係捉住隔一個人既手,咁解咪易d囉~

<命運在我手>,好好玩,初頭唔知點解要去study先架,原來真係咁有用囉~上到大學先做到記者~yeah~我一定係唔會漏稅個d人囉,女仔都係計呢d雜費~我算係一個幾幸運既人,我手上既錢雖然唔係話多,但都足夠去用~第一次交稅,蝕左d健康,第二,三次都有左好多"開心"~yeah~所以最後有19個開心,有d響study個度拎返黎,有2個響賭場,有d響健身房~我study個度都幾搞笑,因都係同winnie,phyllis一齊做~又因我做做下俾pinky傳病俾我,我返到去,佢地都對晒answer,咁我就有獎學金升大學~其實現實都係咁....個d question出黎出去咪又係個d,大家一齊做卷=大家一齊study咁~

我患既係失憶左,要去詢問處問1分鐘問題.....好搞笑~~問呀欣佢地係咪我阿媽,阿grandmum之類啦~做左記者同歌星,因大家一齊唱,都無咩壓力,而且都玩到high晒~無去渡假屋,好似好無謂咁~無健康,就去做gym~本來想做乞丐,因人工高,又唔一定要乞到錢,不過夠鐘lu~我可是生活無憂~我既人生都無咩大幅既起跌,賭2次$200都win,都係得閒玩2手~

yoyo好慘,破左2次產,坎坷既心生,去做乞丐,fd都唔理佢,有一個就俾左個開心佢~yuji就響賭場賺左好多,點知交第三次稅,抽到破產,咩都無晒~~阿葛就長駐賭場,win左好多,又走粉,無人覺~~alex都有黎撩我,1.死都唔做,2.我有錢呀....死都推呀~~雖然都有d刺激....哈哈哈...但代價都幾大~同埋又要膽戰心驚咁做人,有咩謂呢?我最憎做人又要驚呢樣個樣~

我都覺得,今次個game,都睇到我,會大事化小,唔會太深究,平平凡凡咁過,唔需要賺得多,有少少多餘錢就ok,亦唔會去冒險,亦好like開心,開心就足夠~健康就小小得勒~雖然explaination都唔太明,迷迷糊糊咁,玩落先知~不過進修個度有題目有d問題,我地同佢地講,咁就cancell左勒~細ryan叫大ryan捉d無辜既人去坐監,但大ryan唔肯,世上有幾多咁正直既police?


>>March 23, 2004 at 3:10:07 PM GMT+8


2004 年 3 月 21 日 星期日 【微冷】

<<<每天起床以後,你總要灌下一杯又苦又濃的咖啡;只有你的喉嚨醒來,你的腦子才會醒來。

與喝咖啡的道理相同:常常需要經歷某些痛苦,你才能認真把事情想清楚;只有心被灼傷過,
你才會學習堅強與沉默。

所以,就把痛苦與悲傷當成上等的咖啡粉,把思考當成滾燙的熱水,煮成一壺又苦又濃的咖啡吧。喝了它,讓它幫助你清醒。慢慢地喝,當心別燙了嘴。

懂得人生是怎麼一回事的你,一定也懂得怎麼煮出一壺醒腦的咖啡。>>>

今日同左阿成達成左共識,我地好和平咁分開左~其實呢段時間大家都適應緊,因為大家呢段時間既相處都唔似男女朋友咁~我更開心既係,大家心平氣和左,佢都同我做返朋友仔~基本上相處模式無咩變,佢都會叫我幫佢出去look card~但.....個稱呼唔同左~我既感覺係輕鬆,開心.....放低左~而我,亦唔需要再煩惱~大家都唔應該再拖大家時間~佢成為我朋友仔,依家我又將d心機放響朋友仔上,咁咪仲好???我對佢可能會仲好左~雖然佢對我都有d唔捨得~~大家祝福我吧~我都衷心祝福佢~~~佢依家終於都向佢目標進發,操fit d,考police~

尋日返到home,check下email,load得太慢,就sleep左~由4點幾訓到零晨一點幾,起身沖涼,收下阿dare葛,阿康既相,post返上去,4點幾又sleep~訓到0730就起身返學.....yeah~~~今日搞phoebe生日~佢都估到啦,我拎cake返去,sarah竟想跑過黎,激死~~iris都叫佢唔好跑,sarah真蠢~大家都好肚餓,未食lunch前玩uno,哈哈哈哈~~~~我同gigi分道揚鑣,因我想收埋個cake,gigi佢去拎present~~~iris又唔玩~

大家食完飯,等埋龔sir黎,我地就切cake lu~阿sir送左包butter biscuits俾佢~因我地同阿sir講我地會早走15min嘛~佢就知phoebe生日勒~佢同我地一齊玩game~~好搞笑,本來佢地有d玩uno,之後成班一齊玩,好開心,除左區同學去拍拖,花王及chris無玩外~唔知why我輸左3次,要我唱歌...我就用手提播歌俾佢地聽~阿sir點d歌我都唔識唱既.....好舊架~仲叫我dance.....oh..my god~我同左阿sir介紹我地一家人~哈哈哈哈哈~~~阿sir好好玩.....好開心~~~yeah~~~

上account堂,都唔想理佢~~~上itaa,好專心~yeah~~~~未請教winnie我where做錯左~之後趕住上繩索,上前去左幫angel報wild camp,michelle又同我講左d義工group既野~我地要響friday前form group~phyllis要think清楚,而我又要think clear菁菁得唔得~~~

上堂,真係唔知點~真係鈍鈍咁~無計啦~唔interest~~又跟唔到~佢地講個d結既名,我又唔記得~~牛奶就響度笑我.....好慘,好彩阿dare葛同阿康都好細心咁教我~~牛奶示範完俾我睇,阿sir又教新野,佢又叫我聽~我之前個d都未搞掂,掂搞其他呀???無奈一.一""......唔敏感嘛~~

今日同細michelle講,叫佢入義工組~hehehe~~~我家姐都發現我講野唔organise~我依家知點解~因我覺得個program太worth,死都講左個program及唐氏既野,但無講義工組既野先......咁人地咪唔知做咩囉~我依家知錯,下一個一定講得較好~同埋自己最好prepare左先啦~yeah~之後我同細michelle講講下都好左~我都有問返佢....hehehehe.....感覺挺好~開心開心~~~

大家放心啦,我有d野真係唔打落日記架~區同學?原來你都有睇我日記???
大家可唔可以留下言呀~~?????今日做左好多份問卷,係for my english project~thx for your help~

>>March 22, 2004 at 4:57:48 PM GMT+8


2004 年 3 月 18 日 星期四 【晴】

<<<你把從超市買回來的冷凍麵糰放進烤箱裡,設定了時間與溫度之後,
就能烤出你所期待的、香噴噴的麵包。

而你可曾想過,為了滿足你的舌頭,這麵糰在烤箱裡必須承受多麼炙烈的痛苦!

人生不也是如此嗎?一個青澀的少年要鍛鍊為成熟的大人,同樣需要一定的時間與熱度,
這熱度是烈火般的燒烤;如果無法通過炙熱的考驗,終將只是發不起來的麵糰罷了。

與其停留在一塊冷澀的麵糰狀態,還是寧可忍耐捱過高溫,成為一個長大的麵包吧。畢竟這樣的人生比較耐嚼。>>>

今日michelle傻左~因我,winnie,阿康,phyllis約左一齊買野食入camp,但因菁菁同phyllis要抄econ,佢地未得,咁我地就響023等佢地勒~個時,023得mandy一個,我就叫佢地入去坐勒,點知winnie話驚,阿康就問驚咩勒~於是winnie就肯入去勒~但驚個個又敢問michelle拎糖食囉~今日有個自稱美女既人響我本schedule既4月14日寫左佢既生日,不過,響我本schedule係無呢日架~之後俾菁菁睇,菁菁叫我撕左去喎~仲有好多笑料架,某人成日叫阿康唔好要winnie呀~~

呀某人呀買左好多野俾pc食,目的係整肥晒佢地,等人地睇上黎,佢咪無咁肥囉~但mandy話:點肥都唔及佢既pat大~~哈哈哈哈~~~菁菁又邁進30磅lu~~~仲有呀,唔知講開咩,mandy就話一齊take bath,阿康訝異佢地咁開放,某人就問佢:你唔係咁保守呀嘛????我地去買野食,某人響度扭計,但又未放工喎,又唔抵得我地去買野食咁開心,佢就話買到我地破產呀......最毒婦人心呀...真係~又有人話好緊張喎聽日去camp,緊張到尋晚都訓唔著,我問佢係咪食唔落野,佢就話見到我想嘔~邊有可能....我咁可愛......

今日叫左phyllis等埋我同菁菁~~~我等緊菁菁時,原來阿湯同菁菁一齊,無幾耐,就有2個矮小既人影由閘口步出,令我不其然咁聯想到一個情景,就係一個老師(我)帶住2個小學生上學~我地一行4人都遲左成半小時~哈哈哈~~~今日菁菁好累咁,可能抄econ抄到暈左~今日既早餐好豐富,我飲左一杯麥片,半條油條,幾舊腸粉,2啖粥...飽到我lunch都唔駛食~4點幾都開始肚餓~

上ITAA還好,account堂就sleep左~~真係好難頂~下星期full booking呀~~好忙..~要努力溫書添呀~今日iris叫我按佢個肚,實到佢呀....佢真係好飽~哈哈哈哈~~~

>>March 19, 2004 at 2:27:25 PM GMT+8


2004 年 3 月 17 日 星期三 【晴】

<<<你喜歡如何吃你的荷包蛋?

是單面煎還是雙面煎?是像盛放的百合一樣攤開來,還是像看完的書本一樣合起來?是加奶油還是撒湖椒?是放入餐盤用刀叉吃還是夾進吐司裡吃?

一個荷包蛋,有許多種吃法,許多個不同的選擇,全憑你高興。
一件事情,有許多種看法,許多個不同的角度,端看你怎麼想。

別人無權干涉你決定荷包蛋的吃法,同樣的,你也無須左右別人對許多事情的看法。
所謂人生,不過就是各人吃各人的荷包蛋,各人領受各人決定的滋味。>>>

今日...好累~~不過一個月總會係咁~~~哈哈哈~~~今日俾歷奇既人係咁叫我join活動...好驚呀~~yuji勁呀,yuji叫阿康去繩索,但因佢返church,所以唔得~~~但唔知講開咩,問阿yuji去唔去kca既wild camp,阿康就話,你去wild camp,我去繩索~~yuji作出好大犧牲呀~~我都係呀...又繩索,又攀石~本來因繩索實習個日我first aid呀~但yuji都係first aid,佢都去喎~咁算啦......無咩所謂啦~~~佢咁落力promote~哈哈哈哈~~~~響個個counter都好開心.....有大ryan,東,edson,志文,菁菁~edson剪左hair好搞笑~~

大佛好嬲呀今日....之後打左我一野~~~我向大ryan求救~~我地等緊菁菁既時候,阿葛又問我報左未勒?我就話:報左勒,阿伯~~~佢即刻頹晒.....哈哈哈哈~~~佢地係勁笑架~~哈哈哈哈~~yeah~今日牛奶唔知受左咩打擊,剪左頭髮...好似唔多襯佢....好瘦呀.....oh....今日佢係咁嚷住要take photo(未剪前)~今日俾左張thanks card佢,michelle話佢送左2樣野俾我,要2張bor~大佛話收左card個d就係我奴隸wor,yeah~有牛奶,菁菁,phyllis,winnie po~~呵呵呵呵.....傻婆~今日菁菁將佢尋日買個隻有篤屎響個頭上及有鼻涕又有2點既伯伯黏左響michelle部腦上~~~哈哈哈....michelle仲想靜靜雞話我知個阿伯似女人...因有2點~~~

因今日好累,無上0830既普通話堂,打俾菁菁佢地,又未落堂,咪叫我響023等囉~尋日菁菁陪我去拎返張春田花花既証,因佢今次又無幫我刻名,所以佢賠返$70+無咩既card~yeah~菁菁成日買埋d無聊野~咁怪野......之後阿成黎搵我,佢就走左lu~我突然有左一個決定?...終於見到阿成既阿哥個女友...真係聞名不如見面~好強,85年,講野快,有力,有sense,有信心,好顛,仲顛過成's阿哥...唔怪得之今次阿哥同阿may無再復合,因係同一類人,仲要較強~

死勒~我近排俾大家見到我喪既一面.....傻既一面添~~~近排成日同阿康,winnie一齊join活動~好似growth camp,wild camp,行山,繩索,攀石......hahahaha.....我俾winnie搞傻左勒~今日michelle唔知做咩,個樣無掛住個笑容既~真係扮野俾阿欣supprise咁簡單?可能係多野做......michelle,記住有好多angels呀....,你應該feel到好舒服,安詳..唔係flies既煩躁~

sarah幫唔到我呀....唉....今日又睇左幾個義工既感想(michelle借俾我個本書),好想share俾sarah睇~有d感想....唔知可唔可以改變到佢既主意呢~哇....隻手指流血我都唔知...仲響度think why個file有血,之後見個keyboard都有.....先再發現手指傷左~呵呵呵...阿葛請我食朱古力..佢話響wild camp整俾我食...溶左再加野..又睇下買唔買到先~因我叫多左3個人仔去wild camp~michelle裙仔.....呵呵...因阿欣birthday,阿欣都著裙仔~

見到好多史力奇野,就buy左2樣俾phyllis~~一個名牌係怕佢老人癡呆..唔識返home~因佢係我地既大姨媽~一把扇,而好熱~都好想buy野俾大佛....睇唔o岩~菁菁條麻煩友....好難buy野俾佢~呵呵~依家經濟不景,仲想買野俾人.......

21321/1B的so's family:
我=爸爸 GIGI=媽媽 Phoebe=囡囡 Iris=仔仔 Sarah=表姨丈(gigi's 表姐夫) Idy=表姨媽(gigi's 表姐)
Winnie Lai=表妹(idy's 女) 冰=囡囡男友(已入贅) 蕉=奶媽 翠怡=(奶爸) 湯=大姑媽(我's 家姐)
Angel=大姑媽之女 Phyllis=大姨媽(gigi's 家姐) 菁菁=工人 傑=嫖客 Rex=花王
"""""由於我係開夜總會,蕉又為媽媽生,所以有嫖客,因佢倆成日猜枚"""""""

>>March 18, 2004 at 4:44:33 PM GMT+8


2004 年 3 月 16 日 星期二 【乍寒還暖】

<<<那片吐司已經過了最佳賞味期限,所以啃著它的你,覺得像在啃一堆木屑。

顯然木屑一樣的吐司和你欣賞美食的舌頭溝通不良,於是,你忽然想起了那個同樣與你溝通不良的人。

那個人所使用的邏輯和語言都與你不同,只要與他談上兩句話就忍不住要頭頂冒煙,所以有時你簡直會懷疑他是否來自木星。

也只有碰到那種來自木星的人,你才會珍惜你身旁那些正常的地球人,至少他們不會令你想抓狂。因此你偶爾也應該碰到一、兩個來自木星的人,他會讓你懂得對相安無事的平凡日子感恩。

就像你偶爾也應該吃吃過了最佳賞味期限的土司,你才會知道普通的土司有多美味。>>>

突然之間有感而發~好開心真係可以識得一班可以一齊成長既好朋友,大家坦然相對,毫不保留.我好開心,雖然入唔到大學,但入唔到大學既同時,卻得到意外的多~與唔同既人合作,真係要好用心思,但我願意付出~這樣,我可以用多些腦筋,使我既成長歷程不斷更新,有新既刺激,再引發我既新靈感,成長既旅程就唔會停下來~

好開心,阿康同我講返winnie幫唔到手既原因,我好欣慰~佢睇到我既焦慮,我既抱歉~所以,雖然winnie join唔到我地既籌備小組,但我地既友誼卻行前左一步~幫michelle做野,都真係幾開心架,個度又有一班好得意,好有誠意去跟你交朋友既人仔~有歡樂,有成長~係一個小天地~放心啦,我會好努力咁點你地做野架勒~亦都好開心michelle明白winnie既難處~hehehe....米雪兒真係一個可人兒~

依家個心好熱呀.....真係唔想俾佢熄~我會響進行緊既工作中,盡我所能,做得更好~亦都希望響當中學得更多~依家雖然michelle講左呢幾步會做咩,但都好似未掌握到咁,kekeke......因依家先剛剛開始....好似有d手忙腳亂既感覺~快d form到籌備小組就好得多~唔怕犯錯,最緊要做~yeah...

我好鐘意michelle,菁菁,phyllis,大佛,sarah,idy,翠怡,gigi,phoebe,冰,iris,湯,anegl,蕉,winnie lai,winnie po,阿康,carmen仔,yuji,牛奶,男人gail,jeannie,ida,欣,cecilia,大細ryan,東,johnny,alex,sandy,mandy,媚媚,cyrena,esther~衷心多謝牛奶份禮物,其實我份人呢,又唔太在意禮物既,不過有呢,都好開心架喎~我份人較輕物質,較重心靈~好多謝你地咁愛我架~依家同你地都真係close左好多~yeah~my pleasure~this is a wonderful & beautiful & simple part in my life. Yours is my angel,baby~

carmen仔=白癡car; 我=飄飄ling; phyllis=朦朦屎; 菁菁=陰濕菁; 大佛=pig buddha/大佛豬~

>>March 24, 2004 at 1:37:12 AM GMT+8


2004 年 3 月 15 日 星期一 【陰】

<<<你喝著冰冰涼涼的木瓜牛奶,你想這真是奇妙,牛奶是牛奶,木瓜是木瓜,攪在一起,
就成了既不是牛奶也不是木瓜的木瓜牛奶。

這是不是有點像愛情呢?你是你,他是他,當你和他在一起,就成了既不是你也不是他的「你們」。

但是,木瓜牛奶永遠還原不了為最初的牛奶和木瓜。

然而,當你們決定互道珍重再見的時候,還好,還好,你還是你,他還是他。>>>

今日係營前會既黎臨,咁我當然有d緊張啦~不過,好彩都唔會好似以前咁,驚到成日都唔想食野~hehehe~~哈哈哈...都有d失控架.....好彩esther夠醒目...應付到....我呆下呆下~sorry呀~不過都ok呀...winnie話我比上次x'mas party定左,yeah~

今日好累,尋晚好夜先sleep,又要早起身swimming,早知同菁菁講唔swim啦,原來大家都有咁既意欲~因我地都係游左20分鐘到~哈哈哈~~~今日個池無咩人,係好好既時機.....不過...waste左~今日無去lunch,因要同esther practise,都幾ok呀~大家都帶左d野食,hehehe~~搵唔到俞姑娘~佢又有野出去做~practise緊既時候,carmen仔話俾我知,佢地有野俾我,哈哈哈...唔知俾咩我,但又無咁既雅致即刻去~呵...搞掂左手頭上既野先啦~

原來係牛奶買左個mcdull photo album俾我~哈哈...都開心架,兼supprise~佢話我無驚喜喎,無計啦,因1.好累.2.我唔用個d photo album架~因我用黏黏個d~因個d好玩d...可以俾我畫野~菁菁叫我用bor...知道勒,我唔會浪費牛奶既一番心意既~~今日好想專心咁上econ堂,因我想努力d,我都唔知我今次a-level點,好驚~我都要詢問下grace wong個d出路....唉....因我放棄左AL-econ,我怕我拎u仲樣衰~但心理同英文一定考~心理係我既interest subject~

我要好用心咁搞呢個小組,唔想累到michelle~~又唔想增添佢既麻煩~我依家對呢個小組滿腔熱誠~雖然winnie無時間入到呢個小組一同籌備,但我都好希望sarah可以一齊plan野~佢本身已有好既條件,我都想響佢身上學返d野...無奈..有d野我唔想記~希望我聽到sarah既好消息啦~sarah講野簡潔有力,i like~不過講得多,一定有所進步~我都要努力~

大佛,有咩野都可同我發洩=我都會同你發洩一樣~phyllis個情況好似好左好多~good....一直keep吧~但我希望你能將你所學既野學以致用~唔好不進則退~大家一起努力吧~清醒吧,阿ling~盡量投入..hehe...不過一提起義工,我都好開心~~

頭先個煲無水,走去煲=煲濃~俾老豆罵,因好易發生火警~今次雖然都有d唔開人,俾佢話~但我用左平靜既心去應對,我即刻開返窗(老豆都無咁做,個時好大煙),同返佢講,經過今次下次會小心d,咁佢都clam down左~自己有d進步~good....keep it on~

>>March 16, 2004 at 2:55:26 PM GMT+8


2004 年 3 月 14 日 星期日 【陰】

<<<可是這場雨也未免下得太久了,衣裳一直晾不乾,心情也是。

來,告訴你一個讓自己好過的方法:放一盆熱水,彎下腰,洗髮。

把滿頭煩惱揉成雪白的泡沫,再用暖暖的水嘩嘩澆去,讓黏黏膩膩的心事跌進水槽、掉入水管,不再復返。

然後,坐在窗前,梳理乾乾淨淨的頭髮,你會覺得,連頭皮底下的思想區域,也是乾乾淨淨的。>>>

今日有d累~同埋有d唔開心~我依家只係希望係一場誤會,同埋我希望有時間大家坐下來傾一傾~

未來既義工小組落實左同唐氏既青少年(13-18)做一個交流既活動,呢一個係好好既經驗,之前都好似講左why,雖然都有d擔心,擔心被人打沉~當我希望越大,而有d野或者人唔係我expect之中,我會好失望而去judge自己~好似呢個唐氏program咁,雖然我覺得worth,但有d人講得唔係~咁我會down~不過有michelle既support係唔同d既~不過人都係貪心d~~~

今日同左大佛仔,phyllis出左去食lunch~~有秘密1,2,3(在心中).....

好累,都出左去陪阿成....好驚,好似見到佢眼濕濕.....即刻對返佢好d~哈哈哈....好衰.....

聽日先再打其他野~he......好累....聽朝仲要去swim~

>>March 15, 2004 at 5:43:59 PM GMT+8


2004 年 3 月 13 日 星期六 【微冷】

<<可是這場雨也未免下得太久了,衣裳一直晾不乾,心情也是。

來,告訴你一個讓自己好過的方法:放一盆熱水,彎下腰,洗髮。

把滿頭煩惱揉成雪白的泡沫,再用暖暖的水嘩嘩澆去,讓黏黏膩膩的心事跌進水槽、掉入水管,不再復返。

然後,坐在窗前,梳理乾乾淨淨的頭髮,你會覺得,連頭皮底下的思想區域,也是乾乾淨淨的。>>>

今日1000,響荃灣mtr,exit b等,ua搞既一月一行山活動,我地會響荃錦坳至深井行8km~因等巴士既時間長左,所以到16:xx先完成~winnie帶好多小食呀,仲要行唔夠一陣就食~幣~我地響等巴士既途中take下photo,video咁啦~yeah~好多人呀,好彩我地上晒咋~今日陰陰地都幾好,好彩唔似前幾日咁晒到爆咋~好大霧呀.....

我同winnie又響度發顛勒~一,二,一,二咁跑~又一齊踢下人呀,講下笑呀,做完熱身就跑上斜呀,牛奶問係咪要趕走byebye肉wor先做熱身~(bye bye肉原來係ellen ng同michelle講架),我地又一起扮村姑,又話阿康用咁大條毛巾去裝屎返去啦~又叫阿康扮賊,又用毛巾打佢地2個~菁菁,我,winnie,阿康又一起互串呀,michelle都笑我地呀~哈哈哈哈哈~我同winnie發顛個時,阿康同菁菁懶理我地,so cheap~~仲有呀,阿康同我一同一個祖宗架嘛,又話我,找死呀~我又俾d video佢地睇~hehehe.....有人同你一起大顛大笑,係好好好好開心架~牛奶就有時take下我地個傻樣~

食野lu,佢地個邊又好開心咁~今朝飲左一杯麥片+一片麥包都好飽lu~lunch時都唔太肚餓~但唔記得左個麻煩菁菁唔食沙律醬,搞到我要啃埋佢~edson又爆菁菁食野要分類,之後我同winnie就叫佢將個飽既麵粉,油,皮呀分左類先好食~哈哈哈哈~~pinky,michelle已練成好身手去避開倒瀉既水,因菁菁流口水,搞到滿檯都是~哈哈哈~

玩遊戲,超級無敵反轉大風吹又好玩,又有新意,另外一個互相認識既game-傳病毒,一個team work既game去拎野啦,同埋拋橙橙(我地plan左個次序,大家都好順利,本來我地搞唔掂個次序,好彩有個人仔醒jei)~我地個以組大比數勝出~玩大風吹個時,有一局我輸左,匿左響菁菁後面,michelle話我奸,好多人篤我出黎,牛奶話遮唔到wor~hehehe.....但無咩人見到我架~仲有呀,呢一局係有女朋友既走,即係無女朋友既人走啦,點知阿康又走bor...我叫佢唔好認係我地21321既人呀~

有一次牛奶坐落黎,我讓左d位俾佢,我話你咁slim,實坐到既,點知....佢仲有位剩....超~我得閒無事戴o下帽,個頂帽子可以遮到我對眼,搞到我睇唔到野,牛奶又走過黎禁住我,志文走過黎講我食cookies,我初時都唔知係乜水,michelle走過黎,見到我有得食,以為我唔俾佢,於是我俾左半塊佢~winnie叫我一"奶",一"針"先好食wor~我地之後都累lu,靜靜地~一齊同winnie聽下歌,我又靜靜咁~菁菁問我係咪諗緊野,無呀.....咩都無諗,就咁行下行下~有時就同阿michelle佢地講下野咁~都無咩特別~yuji修家政,勁~sandy係泳隊,勁~

之後就一起吃dessert就走lu~有michelle,菁菁,我,志文,edson,shell ming,pinky,阿葛,牛奶同埋老鼠~食完都分道揚鑣lu~搞笑既係,edson竟然同我take同一條line,佢其實響荔景轉會快d,但佢懶得行~佢都幾多野講,不過佢都好辛苦咁think up d topic~果然係professional既PR,不過佢都覺得成日同人show show會好累~佢怕去growth camp都要做同樣既野,因佢都好累架勒,所以無報~佢d人係唔停得,叫佢去行山呢d咁靜既活動,又有d唔適合佢既~佢都話好眼訓同悶~我呢,玩完一陣就會無心再去撩人,逗人玩lu~考心思都幾累~edson話佢下次行山要有返2個PR,唔好咁悶,同埋唔好只係自己個堆,而同唔到其他人混熟~佢話行d無咁辛苦,寬廣既山路,又玩返個幾鐘咁就fit勒喎~懶人~

不過今日shell ming都好似好緊張咁~hehe....個幾個ft既女仔都幾好動~good~不過成日影相~沿途唔記得take video添,咁靚d山景~靚到我朝住個邊行,差d跌落山~好彩winnie扶住我~牛奶掉牛屎俾人...咦...惡劣呀~好like winnie既大顛大肺,唔在意人地既眼光,咁樣易於同別人混熟~michelle話要快d識晒我地21321/1b既14個女子wor~仲要捧紅我地~傻婆~phyllis出camp lu,佢個組拎左獎,而ge既阿秋拎左best leader~

>>March 14, 2004 at 2:17:06 PM GMT+8


2004 年 3 月 12 日 星期五 【微冷】

<<<閒來無事的晴天下午,如果不想看書寫字,不想洗衣曬被,就擦擦窗子吧。

經過風吹雨淋的窗玻璃,沾染了年深月久的塵埃,使你望向窗外的視線被遮蔽,看見的只是一片灰霧朦朧,即使窗外有藍天,陽光也不那麼單純明淨,恰似你的心。

你那顆疲憊困頓的心,也經過人事的風吹雨淋,也沾染了滄桑之後的塵埃,使你望向未來的視線被遮蔽,看見的只是黯淡的天氣。所以,在擦擦窗子的時候,也擦擦你心裡那扇窗子吧。
清除了外在的障礙時,說不定也能清除你內在的障礙。>>>

今日因為九龍公園有比賽,所以無得去swim~但都sleep到11點先起身~但又date左cyrena1300 practice一下,不過因我late,都無practice,so我地一定要逢thursday lunch practice~唔知做咩,搞好多野,手忙腳亂,又要打去唐氏個個俞姑娘,又要食野等~哈哈哈哈~~~

唐氏個個worth to do,因係同有唐氏既13-18歲既人仔一齊去organise一d活動及互相認識~咁樣,我地就會更加了解呢一個病啦,幫助佢地去成長,加強佢地既信心,同埋因了解而唔再對佢地產生一d誤解,歧視或者驚恐~我地會當佢地係一個朋友仔,大家都會有溝通既~我覺得呢個係好好既機會~可能經過今次,我地仲會有長遠既合作機會~

去上first aid,笑到我地肚痛,唔知做咩情緒咁高漲~~大ryan因要rehearsal growth camp既野,late左黎,而阿東點左名就走左lu~佢地好慘呀,由0900-1800呀~~~不過好快就到,加油勒~咁我地包骨折個時,cyrena包緊我,我又整跌左d野,微微話:你跌野呀!,cyrena就話:你d野假架?,笑到我地呀..之後yuji包完微微,整晒d三角巾落地,我就話:微微,你咁多假野既,你都幾假喎~,大ryan,我,yuji,cyrena就狂笑,笑到肚痛,阿sir話我成日笑,都包得幾靚,呵呵呵~~~咁我真係要落力d包~

我同cyrena都好細心睇返d steps,好似"復原臥式"咁~仲有呀,包另一個骨折,要將墊料放係腋下,我叫cyrena唔好整臭我條三角巾呀,哈哈哈哈~~~有一種骨折唔能夠屈曲既,咁就成為人肉春卷勒~有一個人被人包完,走去搵阿sir..笑到我地..有一條春卷行緊~~因我,cyrena;微微,大ryan都好近,咁微微包緊大ryan既時間個臀部向住我,我叫微微對住我都得,唔好住落黎就得勒~~之後我地又笑~因我無駁雞之力,而yuji又曾呢個時候搞搞震~~

大ryan要做復原臥式示範,不知幾嘆~今日返到去,見到牛奶同michelle,牛奶叫我唔好上bor.找死~之後交低左張sim card俾michelle俾菁菁,因佢爆左分鐘~因我舊既mobile未cut~之後join pc個班人仔去puzza hut食飯~有jeannie,男人gail,yanny,銘,johnny,牛奶,michelle,菁菁,yuji,sandy~大家一齊嘻嘻哈哈~good~

michelle佢去buy gift,因佢唔想咁多人等佢,咁我地就有自己行,到時到侯再join返~yanny俾人既感覺係動作細緻,令人感覺到佢好賢閒既~但牛奶話唔係喎,yanny打佢,牛奶就話yanny唔正常,我就話好正常呀,牛奶係抵打既~我地行d精品店,我同yuji細個都like矇面超人,牛奶話我地係咪男仔wor<做咩呀,sex discrimination呀,女仔唔玩得架咩~yuji以前like麵包超人,因佢入面係豆沙,個mose又得意喎~我地都talk左好多小時候既既野,同埋講下原來依索寓言既童話故事既真實版係多麼既恐怖~你地得閒有無睇tvb pearl呀,逢monday都有~

phyllis,yuji都like史力奇,牛奶就問,做咩咁多人like佢,我就話,因佢較浪子,又有性格.牛奶話佢都係浪子(@_@),嘔~成個版響度~.....johnny既角色係成日串下牛奶咁囉~sandy就靜靜的~yanny就成日甜甜咁笑~之後大家一齊散lu~咁我,菁菁,牛奶,johnny,yanny一齊take mtr,only牛奶take 荃灣線~咁我地成日響佢對面話佢,搞到佢周身唔自在,又想知我地講乜喎~哈哈哈.我地又成日笑wor....呵呵~

菁菁話我成個男人咁呀,仲有呀,佢一見到我就叫我肥婆~找死.....學michelle話齋,佢好好咩..~牛奶得悉我高過菁菁,又同michelle悄悄話,不過我地都估到佢講咩啦~話菁菁比例上肥過我囉~~哈哈..yeah~我依家又成日直話直說,串串下phyllis同菁菁,搞到大ryan得悉左我既真面目添~其實佢地都成日串我架....(v_v:)

>>March 14, 2004 at 12:09:19 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36084

Design & Scripting by ShowHappy.Net