寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2004 年 10 月 22 日 星期五 【酷熱】

每日一句:人生苦短,愛要及時。

與DIY,SPA一齊去灣仔救世軍度歷奇training day camp~原本都有UA同埋KCA,因為唔夠位,所以cut左,仲有d野既~我地三group都玩唔同既野~符合大家既需要~我地既上午集體活動有照鏡,用手指做槍,推來推去,捉虫虫~之後就各自分組玩3d立體蜘蛛網,啞口無言排層數,橫渡懸崖~之後lunch,再玩下午集體games.....烏蠅.烏鴉,手指指,trust circle之後分組與diy玩高牆~

wait

>>October 27, 2004 at 5:52:08 PM GMT+8


2004 年 10 月 21 日 星期四 【微冷】

每日一句:失去的本身並不可怕,最令人遺憾的不是失去,而是擁有的時候,沒有好好珍惜。

今日12:30先起身,好快咁食左個麵,都幾好食~之後1400先出門口,但fans club佢地date左我1400中港城food court等~哈哈哈哈~~今次都係talk下今季既會刊~其實呢個會我都無做d咩野~只係幫佢地睇下個信箱~佢地會跟daniel既消息跟得好貼~而我,都唔知佢發生緊咩事~只係靜靜咁聽佢地講下daniel既野~哈哈哈哈~~唉....我好似好衰咁,不過我都無potential追星既~

阿湯,嗯~我指你個腦發展得唔成熟呀~仲係咁傻~我都真係好耐無同你傾計,唔知你既生活點~不過你有你既生活,依家你都有另一個生活圈子,希望你響當中開開心心~我依家覺得你,招同埋winnie同我地都唔屬同一類人,所以如果大家分左班,大家畢左業,都會少左contact~雖然可惜,但係都係大家響生活中會遇到既事~哈哈哈~~~我希望大家響日後既日子中,都能夠珍惜大家一起既時間~如果我地日後有咩活動,我都希望大家盡量抽空出席,我唔再奢求14個人都可以再聚,但越多人就越好啦~

我都響度think,我身邊既人,有邊一d因為大家同屬一個圈中先會熟,但係一散左,就會無左既呢~依家carmen仔,joanjoan,becky離開左我既生活圈子,都會keep in contact,個感覺無變到,係一件好事~不過都係人夾人緣,o岩feeling既,自自然然都會搵返對方架啦~不過大家相識都係一場緣份~大家都應該珍惜~依家少左同1b班既人聚埋,但係我仲係好掛住佢地,同佢地玩返,個感覺仲響度架~不過,14個人都有唔同既性格,當中總會有d較熟,所以有時一班人都好似貌合神離咁,有時就得呢個又唔就得個個~有時都搞到我幾煩~算啦~我會知who有心d既~有時d野....唔好太執著

家姐整左負離子,千幾蚊,好心佢啦........有搵d錢黎waste~依家整呢d頭,駛唔駛咁貴呀....唉~佢梗係跟左一d富有人家,生活咁奢侈~仲有呀,我細妹d friend呀,唔知想點,真係物以類聚,打黎又唔知搵who,又話搵八婆~之後又再打黎,語氣有d作狀,雖然有禮貌左d,佢班fd又響後面笑,好明顯佢唔係真心有禮貌啦~激到我一肚火,又阻我同michelle講電話~

仲有cyrena既絲襪事件,有一日,佢阿姨問佢做咩著左對黑色絲襪,咁cyrena就think佢阿姨係讚佢定奚落佢~如係讚佢就即係話佢晒得靚,好似著左對絲襪咁~如係奚落就即係佢晒得黑得滯~哈哈哈~菁菁見我mark低左絲襪事件佢都響度笑~cyrena有時真係好頂癮~仲有wendy同katie入左diy,恭喜恭喜~而hong,winnie,jimmy入左kca~good good~加油~我有d擔心kit同學~仲有ida事件,ida->ido->i"doll"->antie ida->da姐->da姨->da姑->da嬸~最搞笑既係..佢自認~有d野我就唔多說勒~不過我只知有d人~I到爆,仲要走得遠遠咁....哈哈哈哈~~不過初時我都一頭霧水~

依家有17個人響magic ant,多左人,就自然難handle~有日johnny問我個feeling點~嗯...初時都有d亂~不過依家見到都運作得幾順利,大家既步伐開始前進緊.....我會每一part走去settle,依家搞掂左文書,仲有其他post~希望佢地唔駛我提,自己主動約人,約埋我,咁就一齊教下佢地點做呀咁~有partner既就自己contact多d,溝通多d~不過大家都真係幾嘈,一有時間討論就不斷咁talk,自己想講野都要stop左佢地先~佢地先會聽,否則佢地唔會知你講咩~~仲有呀,以後有d task都想同佢地一齊做,因為我都想try下唔同post睇下佢地會點think,why咁think,睇下佢地相處情況,咁我既想法會顧及得全面一點呀~呢個係我既目標..以他人角度思考~而做主席既,點都想了解佢地一點~同我只係join佢地既discuss,做旁觀,我會唔involve~

ida問我做咩睇小甜甜會cry,因為我睇到一d感人位就會cry架勒~唔止呢一套,我睇love undercover都係咁~哈哈哈~~~有一次我等緊cyrena個時,think到一d野~later分享~

>>October 22, 2004 at 4:23:02 PM GMT+8


2004 年 10 月 20 日 星期三 【清涼】

每日一句:明日,明日各自天涯。遺忘,或許是止痛療傷最好的辦法。

星期三,其實今日係最少堂既日子,我放11:30~不過我起唔到身,原本唔想返,但因為唔上accounting就唔得勒~我想聽書呀~尋日我就打左俾sarah,同佢講我late左起身,叫佢幫我點左名先,因我會趕返去~點知我又訓返~但都死去上accounting lesson~不過有好多野都係要請教返人,我既導師有idy,嘉欣~good~我一定要追返~哈哈哈哈哈~不過近排都返唔到0830既堂~好差呀~唔知自己做咩~找死~

但係我今日好full,1130-1230出去買lunch同埋湯料,而1230-1330就date左connie同埋celia,phyllis,cyrena,菁菁一齊傾文書既野~1330-1530健體班,1430-1600 21321o'day,1600-1730 sadm補課,1730之後就幫kca做helper~哇~好full呀~其實原本think住今日1130就鬆人,因為想買完湯料就back home~因為好耐都未試過早返屋企lu~我老弄有微言勒,話我夜呀~而d湯料我地就好隱蔽咁收埋,唔好俾michelle知~不過好重~上左健體班既theory就走lu,因要o'day~phyllis想唔去,不過我想睇佢地既劇同埋睇下有咩exception~個劇都真係做得幾好,因為都幾講到yr1既心聲,哈哈哈~秉以佢地都應該投入既~不過我覺得21321都以慘,因為佢地有3場o'day~

之後我同sarah佢地又趕住去上sadm既補課~點知快係無咩用既,因為轉左classroom,個阿sir明知我地響hall架啦,又唔叫其他老師通知???激死我~之後佢都係講下test既重點~good~不過佢太沉勒~講完又講........之後又死去rm122幫kca,我同cyrena prepare food~呢個post都幾好,不過都幾悶,咁我地就成日偷食~好飽,之後禧寧落返黎,我地傾左陣.我同cyrena就上左去睇下咁啦~之後又幫下手執野~之後就一行人去delifrance dinner~其實佢地都夠人手既,如果唔係carmen仔,我可能唔幫lu~hehehe~~~我地要爭取時間聚舊~

星期四,我突登星期一上左2堂law,因為我想今日煲湯俾michelle,咁就無時間上今日既law囉~原想煲粉葛湯,但星期二響美心酒樓飲左,咁就煲青紅蘿蔔粟米菜乾湯law~因為我夜晚唔記得叫我dad buy西施骨,而早上起身又見佢唔到,咪叫阿may同佢講囉,點知佢唔知係咪怕我唔同佢溝通,又或者唔知佢做咩啦,佢因我無親口同佢講而無買~咁我妹又俾左我舊既no.佢,佢又打唔到俾我,我又搵佢唔到,佢無聽手提呀~真係俾佢激死左~不過今朝may咪走去buy囉~哈哈哈哈~~~我地d湯料多得滯,湯水較少,原本想煲埋俾屋企人飲,點知都無晒lu,我叫我老豆buy一個大d既....不過都用返剩下既湯渣再煲一次~不過其實我老豆唔多鐘意,可能佢覺得執人地二攤掛~

yeah~好好味,初頭怕有鐵x味...因我打開個壺先見有d好似生x咁既野,不過都好彩無事~佢地話可能係一d未洗乾淨既野~michelle就話我煩~哇哈哈哈~因我係咁響度嘈~今日training course,大家既投入度,氣氛都好融洽~~見佢地玩個個game都好搞笑.....佢地開始熟勒~good~~不過我今日有一個時間都幾惡,因為match up個時,佢地唔係睇會員黎揀,而係自己分左組先~咁我就梗係即刻stop佢地,俾返一個正確指引佢地啦~不過我事後問返cyrena,我個時惡,佢地有咩反應~cyrena話佢地都接受到,都ok喎~因為都係正經事嘛~

我相信佢地對我地既會員有更深既認識,雖然佢地都應該有d唔太踏實既感覺,但接觸左佢地之後,一定好好多~不過今日細michelle佢地所做既野我都好滿意,佢地幫左christine handle佢地既match up情況,而呢樣野我係無提佢地要做既~good~因為好多野,我都唔想下下提住佢地應該要做咩~phyllis同細michelle都突然有一個大躍進,係一件好事來的~之後我2左phyllis同埋alex送christine去mtr station,而細michelle等daddy,我同cyrena就等埋kca佢地,睇下一唔一齊dinner,同埋我要一次過還返晒d野俾michelle~

去左大快活,因為大家樂無位~有禧寧,august,jimmy,葛,winnie,hong,cyrena,我~august真係好大食呀~哈哈哈~之後我就同左cyrena去行一陣~食得太飽lu~我就去健身室還野都不知幾緊張,怕騷擾佢地pc嘛~好彩打左一打俾菁菁求救,睇下可以點做~入到去,我都係盡快還晒d野就走lu~hehehhe~~~真係好緊張架~哇哈哈哈哈~~~返到home,想打日記~不過好tired~打左少少隻眼就好乾,頂唔順~今日同jimmy,hong,winnie打table tennis,發生左好多笑料~好開心~~佢地白癡架~都唔知係咪打table tennis既~~我記得阿hong呀,佢用個肚接個波呀,笑爆咀~~~踢波咩

>>October 22, 2004 at 12:20:36 PM GMT+8


2004 年 10 月 18 日 星期一 【清涼】

每日一句:不論是生活或者戀愛,過度追求完美是一種病態,讓自己變得對別人很嚴苛,也讓別人對自己很疏離。既然相愛,就多看對方的優點,會讓自己更幸福。

尋日我已經表決話自己一定今日放學就走,點知........我都係留到1730~仲要俾winnie po睇死,我一定會返023~而大ryan就串我,個鐘壞左.......快左幾個鐘~~東東都加多一把咀~huh...huh....huh.....死人michelle又周圍講wor,仲偷偷地暗笑,huh,我都知佢同winnie po講咩啦~死野,如果唔係magic ant既daisy同埋阿榮無黎gathering,我又點會date佢地再講一次呢~算啦~~如果,我放心d,放多d手就好lu~咁就唔駛用咁多時間~哇哈哈哈哈..........

不過,我有d野要做勒~因為佢地d態度唔得呀~阿榮又成日唔記得野,交通告時態度唔好,而丁丁...直就直,不過.....講d野太細個,同埋太短視~去過training day camp,唔可以再去架咩?俾多次錢好洩咩?同magic ant去又點同呢?佢去完唔覺得大家fd左架咩(pc second in),點解佢唔think今次同magic ant d人去大家會更熟,更團結,更開心架咩~難道佢唔想??即係佢唔重視我地啦~我好唔鐘意咁既feeling~點解我地既男仔咁既~點解我叫celia同connie一齊lunch,去傾文書d野,佢地好上心,但相反d男仔好令我失望~仲有呀,唔好以為...算,唔講,以為咁就係幫左我忙?咁就大錯特錯勒~以為佢咁就會罵我?佢先唔會為咁小事而話我,同埋佢最憎人講大話添呀~

之後我同cecilia共處於023一陣~大家都好hot......好彩之後有師父黎整返~欣欣就好忙~而cecilia想挑撥離間我同欣欣呀~之後又hei下,又同christine講左 thursday既野~交待俾michelle~之後見佢地周黃太講個drama,我就唔理佢地lu,因cyrena,細michelle叫我等埋佢地放學,而我又叫阿葛同大佛等埋先走~大佛要去city開會,但又未夠鐘~咁見michelle佢地都未得,我地就走先,點知佢地都緊隨我地之後~今日,響home dinner,hahha~近排daddy都嘈我,話我late~算罷啦,我都唔黐家既~

星期一,我突登上埋law堂,因為我thursday morning有野做~今日我既schedule好full~因為今日係first meeting,有好多野都好趕,都麻煩左michelle,因叫佢print野print得太趕~今日都ok啦,大家玩games都幾開心,之後講正經野當然悶d啦~而阿魚因為之前訓左晏覺,而令佢好late先sleep,而佢今日又要返0830,又要放1230,要等到1730,哈哈哈~所以佢先打呵欠~不過我都未上軌道,其實我本身話要對佢地firm d,俾個下馬威佢地睇,但點知見到佢地太悶,我又軟化左,同埋見剛剛開始,都唔想迫得佢地太緊~不過咁,今日之後就唔係咁lu,因為大家都應該warm up夠,因為我地無咩時間,大家都係時侯適應勒~話時話,我既要求都唔低架~不過我think緊,有d無謂時間唔應該waste,係咪有時候放得太多時間,而有d時間又未必需要既呢???

我都好投入咁去play,所以我都無咩做野咁,同cyrean 一齊帶games,都係佢講解多~我就做demo~而有d 期望呀,history呀,有d都係菁菁幫我補充一下~thx~不過今次first meeting都好過second in~good~不過未做檢討~date佢地一日先~之後同佢地talk下呀,寫空堂時間呀,contact list呀咁~大家都talk到2000~原本大家都分開一group group,之後因為開始爆大家大獲,就吸引左大家又圍返埋一齊添~good~不過太大班反而無咩野講~不過佢地既感情似乎不錯,佢地好多都自己talk下咁勒~good~我希望呢d keep it on~之後dinner就back home~趕得切睇alias~yeah~!好緊張哦~

>>October 20, 2004 at 4:54:32 PM GMT+8


2004 年 10 月 16 日 星期六 【晴】

每日一句:湊巧與不巧,並非只是純然的時間問題,更多時候是它是雙方當下的感覺而已。感覺對了,就很巧合。感覺錯了,就很不巧。

星期六,好耐都無訓得咁過癮lu,因為好耐都未訓過咁耐,我覺我自己好精神~咁我都無咩心情食野,因為我細佬食晒d早餐,而我又think唔到食咩,咁就算lu~之後我叫左cyrena陪我去上堂,今日ayp正式上堂呀,不過我地問佢d日期改左咩時間,點知,撞得仲厲害,於是我放棄lu~咁我地就同返鄺sir講,我唔join,同埋leave~之後我同左cyrena去lunch,原來佢都未食~咁我地去左delifrance~我地又talk左好多野咁,magic ant呀,同埋一d私人d既野law~佢話估唔到我咁女仔wor~哈哈哈哈~~~我當然有女仔既一面啦....我仲同佢分享左<小甜甜>呢個故事~

之後佢mummy要佢hair cut,咁我得閒咪陪佢law~佢都剪得好快~咁我地就去左行一陣,行左陣city super--harbour city,大家都收獲豐富,就係咁,之後大家都散lu~我就walk返去~我返到home,佢仲響tst~oh..too slow~今日都無咩野做,打下日記咁law~~咁就一日lu~~同埋prepare monday既野~

星期日,daisy date左我去參加野外定向既比賽,係奪分式,限時一個鐘~響北潭坳~咁我同daisy 10:03出發,點知佢地都唔協調,之前個個工作人員話未到03分,但出發點個個就話我地過左時間~仲話我地係睇大會時間,都唔知佢地點做野架~算啦,其實好多野我都唔記得晒,都係靠daisy,因為我要顧住跑同埋睇住d路,以免發生危險~有d pint都好似好危險咁,都好靠daisy走過去~估唔到daisy咁夠氣,我仲think住佢都唔會行得太快,佢唔似~低估左佢~我覺得我拖累佢多d~~

之後因要趕返去,我就pk左~好痛,一黎我跑得太快已經痛緊,二黎可能我撞親,仲痛,估唔到我膝蓋都幾傷~之後去療傷,好多人被人針親呀~d人顛架~係咁跑~我經歷過今次之後,唔好搞我lu~下次我參加都唔會響限時內完成,寧願慢慢找~不過佢地都d用品都唔多夠~之後因為唐氏既會員大會響北潭涌,佢地響camp site玩定向,之後會享用camp site既facilities~所以小慧都怕我下午先得,咁就無左做義工既作用,哈哈哈哈~~而cyrena又叫我去,但cyrena又問唔到小慧有無人無黎,等我可以去~不過其實我去陪佢地都得,都無人知既~camp site開放架嘛~不過我又累,咪返home囉~

不過我都等左cyrena好耐~依家發覺cyrena表達能力同埋領悟能力都偏低~而細michelle就記性差~不過都因為佢無心去記jei~仲有呀,有好多重要既points,cyrena又唔講,搞到我唔知佢think咩,咪以為佢唔明我講咩囉,點知佢思考緊一d問題,又唔同我講,就黎被佢激死~

不過我今日孚早就到左,佢地date0815,我0755就arrive~點知唔食breakfast既可以late d~而daisy又未到,d人我唔識咪唔入去囉~點知我響度等daisy時,見到christine,俞姑娘佢地,哈哈哈,又會咁o岩~今日呀,我玩完真係好辛苦,手腳傷晒,又瘀埋,點知又整親頸個條根,搞到我成身都好唔舒服,因為又搞到我頭痛,好辛苦,塊面有赤赤痛,唔知個人想點,阿may就幫我massage,舒服好多,訓都訓得好d~其實邊度痛都無咩所謂,我最怕拉親條頸根~真係生不如死~我都好怕頭痛,因有時痛到想嘔~可能又加上我暈車浪呀,坐bus出diamond hill又"chuk"親呀咁囉~唉......

所以我連練歌都無去~因為真係太辛苦~無咩胃口都照食~哈哈哈哈~~~michelle一早知我既體能唔得,都叫我唔好去玩~不過我唔知我既partner雖然唔勁,但都強過我~意料不到~哈哈哈~~~我think住慢慢行~不過有d人一定嫌我阻住佢~哈哈哈~~d人真係好勁~

>>October 19, 2004 at 4:19:58 PM GMT+8


2004 年 10 月 14 日 星期四 【晴】

每日一句:付出,是愛情裏很高尚的一項美德,但必須提供在對方真正的需要上,否則,對方不懂珍惜,徒然糟蹋了世界上最昂貴的真情滋味。(對方未必是不懂珍惜,而對方亦有可能受著苦,一個不繼的給予,另一方卻不是需要呢d野,後者會感到無奈,退又唔係,更什的,會令後者反感,造成分手收場,但給予的卻認為自己沒有錯,更聲稱自己很為對方,用錯方法,都係一個不是。)

哈哈哈哈哈~有少少失落,因為我地choose左13個,不過有2個人放棄左,um.....down係一個唔成熟的表現,因為我地應該專重人地既choice,同埋少左2個,我覺得我地都有足夠人手去做野,少2個,我仲唔駛煩咁多添~不過我成日都人格分裂,因為我一邊係任性,一邊係成熟~所以我成日左腦打右腦,有時自己都幾矛盾架~哈哈哈哈~~今日又聽左少少野,同菁菁share左~hahhaha.......不過呀,我有時都think到點做架,不過我無講出黎,但唔代表我唔知,我唔識囉,哈哈哈哈~有時當我feel到人地好似覺得我唔識,唔知咁,就有點不甘心~kekekeke~~~好勝心強......

不過我都好緊張呀,如果佢地唔響12:30前落晒黎sign承諾書,咁就唔知點算好,我好心軟架嘛,唔通真係唔俾佢入,不過佢唔準時,即係佢地都唔放我地響心上啦~咁又係既~不過好似好殘酷咁~初頭我地都有好多野未prepare好,不過俾左一個機會自己懶,算啦~咁我都唔知我要同佢地講咩,初時都有d生硬,但講講下就好流暢~因為融入左自己既方法......講多幾次,我都背晒lu~都唔會only逐隻字讀~

不過開心既係,有d人真係好在意我地,好似celia,connie,阿魚咁~而阿倫...唔得,我一定要佢變得有男子氣慨一d,咁點得架~3年呀,唔好咁閃閃縮縮~得2個男仔咁又點,預左架啦~哈哈哈哈哈~cassie為左我地放棄ayp~依家我好信服michelle既眼光同叮囑,因為佢講既野初時我只係聽下,點知,中左~同埋佢都真係幾了解人,佢知我諗緊咩,呀,都幾好~唔駛講咁多~莫非我地太簡單....哈哈哈哈~~~~

今日區肇倫好搞笑,問我幫唔幫佢搞生日會~哈哈哈~好"鄧"佢開心呀,因佢police個度收佢second interview呀,我都希望佢成功呀~初時我覺得佢唔係好人,得把口,又串串咁,唔識尊重人~但係依家有好多野令我改觀,佢勇於承擔自己既錯誤,佢好nice,好搞笑,好玩得,願意同人分享,咁都讚下佢五官端正啦~我問佢,因我怕佢入左police後變左壞人,因為入面好似好黑暗咁~我唔想佢smoke啦,唔想佢賭啦,唔想佢爛口啦,唔想佢做犯法野,不過唔知佢個人有無正義感呢~佢話睇完"新警察故事",就想做北區總指揮wor~不過有大志都幾好~不過佢話型型地講下咋wor~希望佢考上去~佢家人百分百支持,因為人工高,福利好wor~係架咩??佢仲好有信心,一定會續約wor~~哈哈~睇下點~佢好搞笑,突然讚我好好人,因為我會幫同學搞生日會,同埋覺得我親切左,因為笑容多左,上年我好嚴肅wor~多謝佢先~我希望佢咁講係無目的架啦~細路仔~哈哈~

死人kit同學依家見到我就敬禮同報告,唔知佢地想點~我地1b班既活動有盆菜,riding bicycle,上iris home play~later會有行山~我mark低我要問咩先~哈哈哈哈哈哈哈~~~我怕行蒲苔島會蕩失路~嗯嗯~oh~好似好多活動,wasting money~阿tong佢個傻婆仲未識得長大~不過我去開causeway bay一定探佢~不過我都好耐無行街~個隻死人angel,俾張card佢又無反應,我地話無gift又無反應,俾gift佢個時又無反應~!激死我勒~~心淡呀,佢咁冷淡既~不過佢平時都係咁既~~唔太熱情~不過最後個野佢捉住話"唔好呀",算佢有d良心啦~知死~我地突登同佢一齊食飯架~13人,差阿招~好迫呀~少位,後尾又趕我地走~huh~~phoebe同gigi趕過黎,辛苦晒~哈哈哈哈~~~

不過sarah有瘀野,因為佢好大聲問tong有無見到angel,點知angel響佢後面~哈哈哈哈~~細michelle呀下,你響個日記打"有人",即係代表who呢~咁隱悔架.......今日好趕咁prepare monday first meeting既野~cyrena,加油呀,你想令magic ant d人融埋一齊~加油...細michelle....你想留意下大家,同埋自己,咁就真係要努力d勒~phyllis,你知自己有咩問題,咁就keep努力~yeah~~~菁菁,我都會支持你架~(今日我既日記,係出現得多勒掛~哈哈)

今日好趕好趕咁~重要既far又起唔到身~唉~不過咁,今日sad同埋law都好專心,而law既case都好成功,所以有滿足感,我會努力,我要坐credit望distinction~真架~我要入poly social work~huh~今日可以早返home dinner同埋see tv,good~最緊要既係,我clear左我既face,我希望我既暗瘡快快disappear~我地2班好似無咩人選ba society~oh...oh..oh....

>>October 15, 2004 at 6:21:43 PM GMT+8


2004 年 10 月 13 日 星期三 【晴】

保密日記,請登入觀看!

>>November 5, 2004 at 4:52:26 PM GMT+8


2004 年 10 月 12 日 星期二 【微冷】

每日一句:對她而言,嫁給廚師,的確比跟個老飸在一起要幸福得多。前者懂得默默付出,後者只會不斷需索。

唔同階段,對magic ant都有唔同既要求~依家,我地係senior,我要我地都將自己既經驗去分享俾佢地知,無論係唐氏接觸,溝通方面,我地係比佢地熟識,有d問題我地應該幫佢地解決到,同埋我地應該更有能力去handle唐氏會員~仲有一d好technique既野,我地都應該會話返俾佢地知,如一d rules呀,學校架構呀咁~唔好等佢地懵懵咁~哈哈哈哈~~

今日我地開會都開左好耐,首先都係報告返一d interview同埋宣傳既野,同埋一d檢討 and 感受~都可以了解一下大家既想法呀,同埋都有d意見俾返下一年,以免重蹈覆轍,令佢地做得更好~我地最basic既要素係同學們既成長,總之就係為佢地好啦~都希望佢地做得更好~hahhahaha~~~我好希望一個好既榜樣俾佢地睇到,生命影響生命呢一個精神,並唔係一定響義工服務既時候先會體會到,而係當一班人gathering埋一齊,大家影響大家,都係達到呢一個精神~所以一個好既榜樣,係會影響下一代,直至千千世紀之後~有一個良好既影響,一個團體先會健康~

總之base on大家為大家好,就可以了~仲有呀,我地既目標應該更明確,更details,令自己都可以更易去檢討究竟我地能否達成每一個task,而去acheive我地既目標~一個目標係必須既~

今日真係辛苦大家,我地都talk左好耐,因為我地要一齊去睇表,都搞到6-7點~之後我同cyrena就一齊等michelle,佢要去spa interview呀~我同佢都sleep左,大ryan就睇表,之後我地去左食打冷,都好夜先back home~蔡生都黎得好趕呀~不過我好呆,所以反應較慢~蔡生話daniel唔o岩我呀,佢話我較純品wor~之後佢地都talk下今年d人既質素呀,講下上網既野,咁啦~之後都走lu~我今日都搞到好late,因為我要搞下magic ant second interview同埋magic ant~~

哎呀,發現左大ryan既另一面,原來佢以前講野好粗俗架~估唔到wor~oh..唔怪得之,佢串串咁啦~原來係咁~仲有呀,我,cyrena,大ryan走個時,因我好累,我講左句:唔知wor!佢覺得好得意wor,因為好女仔wor~~佢咁搞笑既~我梗係有女仔既一面啦,佢都傻傻地~仲有呀,佢成日叫我ling姐呀,唔知想點~叫到我老晒,不過我都係講下,呻下,我都無咩所謂既~而michelle近排成日響我全朵~雖然我都覺得我個名好聽,但都唔駛成日叫我架~hahahhaha~~~~可能佢覺得叫我lingling太露骨lu~哈哈哈~菁菁就叫我肥仔ling~phyllis叫我主席,細michelle都係~

哈哈哈~~~cyrena好搞笑~佢d動作呀,講野既語氣都好搞笑~~柔柔咁.....又好女仔~不過好難以筆墨所形容~呀,我記得勒,monday我,august,禧寧,cyrena,michelle,葛一齊去dinner呀~去左好好粥麵~咁星期二我做左d咩呢???我好似back左home,因為佢地pc開會,但都留到好night,因為準備一下second in既事宜~好似都無咩lu~~byebye

>>October 14, 2004 at 5:24:42 PM GMT+8


2004 年 10 月 10 日 星期日 【微冷】

每日一句:愛,果真是一種奇妙的調味品,令人吃盡美食後,口齒留香,猶有餘味;缺乏了愛,山珍海味吃進咀裏,不但變得沒有滋味,還經常反胃。(指的是住家飯)

今日係歷奇會員大會,我都有份做helper~yeah~~今日d人都幾搞笑,好彩我個組d人都幾好,幾active同埋肯去join,肯去玩,正~不過佢地有d人真係唔知做咩,玩火燒森林個時,個指令係大興土木,個隻鼠係會郁架囉~真係笑到我死~唔係嘛~有d人又好搞笑,組成樹,又唔去搵返隻鼠~哈哈哈哈~~東東將個講錯係人條奧妙展,其實係人體奧妙砌~不過大家都好醒,好快就玩到~我就叫佢地try下另一個方法,不過大佛個個方法好似仲困難d~而生果"mull",大家都玩到好累,哈哈哈,connie成日look at me,徵詢我意見,又睇下我頭咁啦,不過我地又想plan定下次叫which group,不過唔太可行,所以每到一組,我地都think定下一組~hahahha~~~

之後大家有一個茶點既時間,嗯嗯嗯~都幾開心呀大家~yeah~~不過我見到有一班男仔好忸怩囉~唔知想點~個d都係想key skills only~有d magic ant既入黎,我地都特別留意~呢一日都無咩心機上堂,上上下sad,我都走左出黎,因真係好sleepy,原本去swim,不過都留戀我張床多d,咁我地都響度talk magic ant second in既野~菁菁都好緊張架,因為.......佢唔想我地做得衰law~

我早左返school,因為我要交待d野俾細michelle做~之後就見到有人響度訓示,咁我同細michelle都留心地聽,因為好多野學架,跟住我就think up一下,我要大家second in做d咩勒~不過未夠好,好彩菁菁raise up,我就去think~我都同菁菁講我都會有氣餒既時候,咁我就真係自由放任佢地,到時,都好靠菁菁去burn我既熱城~hehehhhe~~~依家個feeling會好d~因我地magic ant d人都唔算太差,我都開心~hehehehe~~~所以我又"震"作左~yeah~~不過人既情緒總會有起有跌,不過我唔會俾自己跌得耐,大家放心啦~其實我好快又重上軌道~

近排菁菁得閒d,我就可以share多d野俾佢,大家亦都talk多d magic ant既野~hehehhee~~~yeah~~佢返黎lu,有人分擔,咁我相信magic ant一定做得更好,同埋我一直覺得magic ant一定唔會糷尾~真架,我好有信心,你估我會俾magic ant衰咩,我好肯定咁話俾你知,唔會~同埋我地第一年,係好重要架~因我地做得好,以後既magic ant都係咁做,個模式都會傳落去~

近排真係同pc們friend左好多,ida啦,sandy啦,欣欣啦.....太好勒~尤其是ida同sandy......好開心,佢地有咩都同我講下~因為大家有共同話題~有咩話題就唔講勒~只不過大家都係一齊前進緊jei~大家都係好緊張michelle jei~大家有同一個目標(唔止michelle),所以大家都會close左~真架~因為大家會知道大家既feeling~大家都明白大家...心靈上會close d~heheheheh~~~我係咁覺得架~

>>October 14, 2004 at 4:30:25 PM GMT+8


2004 年 10 月 9 日 星期六 【晴】

每日一句:暗戀的表白,需要極大的勇氣,但在醞釀勇氣的過程中,常被別人捷足先登。時機,原來也是愛情裏必須充分掌握的關鍵。

今日係運動日~

首先,我,pc-sandy,cyrena響yesterday bbq個時date左去swimming,咁佢地為左就我,咁就0900,九龍公園等~之後我地去左室內大池~哇...d水好凍呀~cyrena原來係一d好怕凍既人,佢swim極都係凍,我地由0930 swim到1030就上水lu~因cyrena真係好凍,而我又要趕下場~我地swim左差唔多6-7個來回啦~佢地都swim得幾快,而我以龜速swim....哈哈哈哈~~其實初時我都未克服到swim大池架~因我唔記得幾時浸親過.....之後我都無咩事,克服到個心理障礙~yeah~~~唔記得同大家講,pc-sandy swim左咁耐,直到沖完涼都響度打呵欠....哇~我問佢,你swim極都未醒呀,唔係掛......笑爆咀~

佢地話我肥左,我都要努力swim先~hehehehe~~~不過無咩時間rest,所以.......成日起唔到身~之後佢地行去mk食lunch,而我就返左home放低d野,同埋著返對鞋~我太早出門口lu,唔知做咩,呢2次activities都早到~哈哈哈哈~~我一去到,佢地就串我,因我個袋係單邊既~唉.........我咪話...咁我去買law......哼~慘~不過都唔太難行,同埋唔太辛苦,我地玩左傳病毒同埋人肉結~之後去到個風景好靚....我仲問,響邊度可以搵到鬼佬呀~因我沿途都見到好多pair中國藉女子同埋外籍人士~michelle就話,去lan kwai fong,咁就得架勒~好易架咋~哈哈哈哈~~~我學好d英文先啦~

其實今次都幾悶,因無人陪我~原本我都無think住去,但當pinky同我講完,我又話左無人陪我,之後ida同埋細ryan就話佢地會去,點知......我去到....唉....我只係識grace,august,東,michelle,大ryan,葛~唉...都幾悶架~初頭我都周身唔自然~雖然有d人都見過.....但係我都無咩意欲去撩佢地玩~不過我地見到有人玩滑翔傘同埋模型飛機,d人真係有錢同埋真係好大膽~作死lor...michelle走去拎東東個袋,因我地要take photo,所以佢想拎開,佢真係o丫,佢唔拎得架嘛~好易再整親條腰架~唉.......想繼續玩就要小心d先得架~

之後我地去左長沙灣食米線~同葛share左個小辣既~因pinky同埋grace食唔辣既,仲走左好多野添~好飽呀~huh....huh...huh......好...之後我見到ida.....等我數佢4宗罪先~michelle都奇怪why only我去行,grace又問我做咩咁有興趣行山,大ryan就話我今日好靜~我只係撩左小雯同埋阿言talk下咋~

1.甩左我底
2.本來好開心咁同我講,可以同我send sms,因佢轉左3,跟住我話佢個plan平,但分鐘差唔多,不過我都未think up到why佢$93.我$263~之後佢話,佢唔係我個部-------遙控.....找死
3.咁佢為左叫我唔好嬲,就搖我手臂,之後話-------都幾好攬架wor.....又死
4.當我地去松記have dessert,又講到有關話題,佢為左引開視線,叫我食涼粉....又死...因為想整肥我~哈哈哈哈哈哈~~~

之後佢越講越多錯野~哈哈哈~講多錯多呀真係~哈哈哈哈哈~~~我食左好傳統,又好耐都未食過既椰汁西米露~我地又講開咩水晶珠排毒呀咁~蔡生個個都好似幾好味....不過唔記得叫咩名~菁菁佢今日join唔到我地呀~因為佢攀石呀,而星期六佢就去左學普通話~有exam呀...佢要study勒~little twins star又將d menu黐響個咩風機上~真係智障人士....即係我地magic ant既client~哈哈哈~~之後michelle,蔡生,葛,pinky走~而ida去bus stop搵輝輝~而我,大ryan,東就行去take mtr~我地一路上以不同語言交談~

我聽日對腳一定好似斷左咁~michelle話無人叫我去swim wor~~衰人.....之後返左home睇tv,正,近排唔知做咩成日睇tvb pearl or atv world~哈哈哈哈~~~而cyrena原本去同朋友celebrate,點知佢又有野做,所以無去而去左幫edmund手,去左唐氏做義工~原來edmund得我地2個義工,而佢又要2邊走~佢隻野都幾忙架wor~九龍公園響今日搞左個深宵外展計劃,係for一d 2300-0600出街既青年人,令其他人更了解佢地~不過我無時間,所以無去,我覺得幾有meaning~唔怪得我去swimming pool個時咁多車啦,而個d車仲係一d義工機構既車~呢次活動都有幾多野搞架wor~

>>October 12, 2004 at 3:49:12 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36084

Design & Scripting by ShowHappy.Net