|
2004 年 2 月 24 日 星期二 【微雨】
我同catherine一齊take mtr,咁michelle就打俾我勒~佢同我講thx啦,話好好飲啦~仲話想buy card俾我,傻啦,我唔care呢d野既~~講埋義工d野俾我知,佢依家想搵d核心成員,因依家開始要prepare架勒,咁我就要考慮下,因要a-level~我同winnie talk過下,佢話搞呢個都ok,只要唔好唔陪阿成就得勒~咁又係,因呢個又係一個好好既經驗,仲有呀,搞下活動嘛~哈哈哈,我既目標.....我既key skills~
今日,尋晚1點幾sleep,校左個鐘1000,我0950就自動彈左起身,唔想再sleep,賴床係唔好既,咁我又要趕起alex條手繩~拖左佢好耐勒~好tired呀,好想再sleep~大佛唔多開心bor......菁菁大傻婆,今日熱到死,著住件厚厚既衛衣,咁我咪拿拿聲搞掂晒d野,拎件衫俾菁菁囉~本來think住俾件白色既,但think think下,我wear都遮住pat pat,佢咁 "矮" ,咁咪好似條裙咁,於是又拿拿聲換另一件,佢又話唔要太窄,唉...麻煩...搵左件milo既,pc既,俾佢揀~哈哈哈哈哈`~~~
唔記得講,我有日見到michelle張chair有一件紅色既lover's rock褸,我即刻問,who架~原來michelle架,我都想buy一件黑色架~咦咦咦........菁菁就話我地既taste都有d似勒~~~oh..oh...oh....michelle叫我try下~唔try啦~~哈哈哈....一陣唔o岩著咁點算~菁菁好肥呀~~~快d減~
今日都係講d搵工既要點,key skills,睇遠d,世界會變,睇多d野呀咁~michelle講個時都有d緊張,阿康,winnie佢地都留意到~原來michelle唔慣,佢like一班一班咁,玩games,唔like響hall,有好多年無響hall講野lu~我地hei左陣,食下tea,佢地開會,我地就走lu~~今日michelle俾我睇d 機構既information,我focus唔到呀,睇幾次先記到,先load到~唉....又睇yuji既文章....睇完一篇...都累lu~菁菁問佢,問佢寫既目的係咩,係俾人明白or人地去了解你~原來yuji係想人地睇佢既文章去睇到佢呢個人,佢要有自己既風格~咁我就唔再去糾正佢既字句勒~菁菁間接remind左我一樣野,做野,係定左個目標先,跟住自己個目標行~唔係做左,先再訂目標~飛躍course個時學過.....
alex話yuji肥,於是我同yuji就剷去對付佢,話俾佢知,女人唔蝦得既~~~佢個次仲話我係生完未收身既女人咁呀~~~michelle都話佢過份呀~michelle仲話,個d真係好核突架,一pat野咁架~oh....terrible~
winnie今日傻左,係咁話ling一次,lingling二次,linglingling三次,成交~佢傻左呀,因佢有d野~仲話我係佢既1a班~佢地今日a班only6人~oh......michelle知道winnie,阿康個樣勒~
因大佛1900先響mk開會,咁我就陪佢響mk行左一陣,又talk下咁啦,其實響sch都同佢talk左一陣,都了解左個徵結係咩~唉.....大佛...加油呀~~~沿途,見到kc ive既人,我認得一個,係su既,佢隔離個個女仔見到大佛,再見到我,就驚訝+笑笑口咁~oh..無所謂啦,都無事發生~之後我就行返home,行既途中,打俾阿成talk~佢唔再做呢間research公司,因d supervisor好衰,佢跟佢既同事去第二度做~
無咩感覺,可能俾d同學仔分左我個心~本來有sun shine,我就想wear副sun glasses,點知出到葵涌,無左個太陽~~唉....不過都試左俾菁菁,phyllis,大佛睇~好彩都ok~~~呵呵呵~~~
未來主席-phyllis加油~精英course,yeah~~~我first aid都要加油~~
>>February 25, 2004 at 3:47:50 PM GMT+8
2004 年 2 月 24 日 星期二 【微雨】
大家好~~~唔知你地有無掛住我呢?????
mon,上8:30既中文堂,無late,yeah~不過今day都真係好辛苦,我地上完中文堂,就有3hr break+lunch,咁我地就去左海灣漁港飲茶,因phyllis要同大佛,michelle佢地talk about 籌款週既野,咁我就等埋phyllis,同佢一齊去tea,咁佢地talking中,我就同菁菁出左去talk,呵呵呵~~~之後我地就走左lu`phyllis好驚michelle咁,無咩講野,大佛成日踢佢,叫phyllis講,真搞笑~對住michelle,係有d壓力既~~
未去到茶樓,sarah既奪命追魂call,叫我快d去,不過佢地唔會俾我餓親既~佢地留左d俾我地,不過11個女仔,叫左33碟野~勁,不過都食唔晒~大中小點$7.8,good~~michelle話肥喎,好似唔想我地去咁~我地食完玩野,就係每一個人一個動作,做左自己動作,再做人地既動作pass俾人地~呵呵呵~~~phoebe好鈍呀~~~idy既動作好核突呀...哈哈哈哈~~~笑死呀,iris有次做左phyllis+winnie既動作混合體~~~~哈哈哈~之後我地去左涼亭,因費事阻住人地做生意,我,phyllis,湯就抄功課~佢地就玩估歌仔~菁菁好乖,去左library做功課,因如佢join我地,佢會分心~不過....佢都無做過d咩..因佢唔理解,接受唔到,又唔識做......
放左學~即刻返sch,phyllis就走左去talk一下籌款週既事宜~好累,sleep左,唔想起身食飯,真係好想一早sleep~一起身,見到家姐用左我d紅蘿蔔,個d係要tue一早煲湯俾michelle架~唉....佢用左黎做沙律,好彩,老豆買到另一d俾我,仲有靚靚西施骨,果皮,蜜棗~呵呵~~~
tuesday,6點幾起左身,煲湯,因2個爐都用緊,我就等~西施骨出左水,d水又滾左,放晒d野入去,大約0710開始煲~校大左個火,訓到0845又起身,因我上10:30,又要早d拎俾佢地drink,今次d湯濃左好多,剛剛好2個暖壺,所有好野都濃縮晒,呵呵呵~~~今次d紅蘿蔔溶溶地勒~yeah~正~我都唔知要落蜜棗+果皮,哈哈哈哈~~michelle都話要架喎,人地唔識嘛~~運送途中我好緊張呀,唔知點解,菁菁叫我自己遞俾michelle,我手震呀~救命~初頭唔知michelle開唔開心,因佢無我預期既反應,但佢打左俾我講thanks,呵~~駛乜咁客氣....因我知michelle呢排好辛苦,好多report,快d過左個growth camp就好勒~遞左俾michelle,我即刻打俾phyllis,逃離現場,好驚~哈哈...牛奶都病呀...佢問佢有無份飲~哈哈哈~~我都估到michelle like食湯渣架勒,都放晒響個盒度,michelle問我食唔食得粟米,咁當然得啦,因之前我話俾佢知,菁菁食嘛~之後佢地話蘿蔔唔係咁切架bor~用滾切法,唔知係咪咁叫~
去上堂勒,菁菁食湯渣喎~ken chan都真係教得好d,我明左好多,亦都幾投入,正~而我又答對問題,有滿足感~phyllis無食野,only飲lemon tea,上eng lesson唔舒服,想嘔~咁上完堂,我就走左去023,拎返個壺~之後date左阿成,去贖返對鞋,我又要去causeway bay拎返d相,阿成陪左我一陣,佢就返公司briefing~咁我就出太子buy繩俾winnie及大佛~要織俾佢地嘛~之後再到新世紀,join julie,karen celebrate catherine's birth~去左香葉棧eat,我對con好乾~行左陣...就散lu~
>>February 25, 2004 at 2:44:55 PM GMT+8
2004 年 2 月 21 日 星期六 【晴】
哇哈哈哈哈~~~好開心呀today!~
我尋日竟見到牛奶響1點多am online喎,真係少見,咁當然第一時間問佢拎相啦~我趕住晒架嘛,事關urphoto.com只要有100張,3r就only$0.9,4r就only$1,都幾抵架~晒既質素都唔差~我成日幫襯佢,唔知有無得做vip呢~我依家都有成百幾mb容量lu,因只要惠顧$50或以上,就有10mb送~呵呵呵呵呵~不過最衰唔似webshot咁可以唔駛做會員都有得睇~就咁俾個網址就得勒~....不過我咁樣explain俾phyllis聽,仲解釋左好耐,佢都未明,激死~
尋日搞d相,將晒左個d剪好貼入相簿度,又畫下咁....再睇下牛奶send俾我d相,咁就差不多3點,sleep~不過真係好開心,睇返大家既搞笑樣,又成日攝鏡bor......真係無佢地乎~近排影左好多相,好開心...好得意呀~~哈哈哈哈~~~牛奶又send埋佢同michelle+大佛既西裝相俾我囉,因為靚仔喎,佢話...
今朝10點幾起左身,就去左睇醫生,因為我都覺我唔掂勒,把聲仲係咁....醫生話我喉核大,易發炎~都唔知佢轉左office,搵到我.....仲以為無得睇添呀呀~~~之後返左home,再借用我妹部腦,upload埋新既相上去urphoto.com,因我部腦好慢.....會用一日既時間都未upload完架~細佬好無用,要差不多幫佢搵埋邊度有,俾佢抄先做到個report~我已經俾左佢知旅遊發展個websit佢架啦,仲唔識搵,但我出完去返黎,就幫佢搵到囉......佢都唔知邊個係旅遊景點呀...我話許願樹係..佢話唔係...自己唔識,又咁多野講,成日唔信人,仲懶叻,駁咀~
我去左買野煲湯呀,青紅蘿蔔粟米馬蹄煲dd豬骨~yeah~~我以前見個d青蘿蔔同紅蘿蔔差唔多size架嘛,點知依家變成青瓜既size,咁我點知jei,我問佢....佢答我之餘仲加多一句"睇你個樣都係煲青紅蘿蔔粟米架啦",超...係呀,點呀.....我下次唔幫襯佢~仲有呀,d馬蹄唔靚,好多都爛,批死我,下次醒d,buy d剝左既先~依家佢自己煲緊,都幾麻煩架.....煮飯buy料都唔係咁易.....hehehe~~我buy個時都請教左好多人....都有同d朋友仔talk下,唔該晒phyllis & mum,wing & mum,julie & mama,my dad~~~
呵呵呵呵~~~~今日都留左響home,因唔想出去.....咁聽日先同阿成贖返對鞋~因好tired呀~~
加油呀michelle,就快做完架勒~phyllis,過去左既野,就唔好再諗勒,我都知呢個問題都會係一個陰影,但我俾信心你,我地呢一班,我深信,無人會離棄你~呢個我係肯定既~菁菁,加油呀,讓你既意志戰勝魔鬼~打低病魔~
>>February 22, 2004 at 9:54:51 AM GMT+8
2004 年 2 月 20 日 星期五 【酷熱】
<每次一短語,已分享完畢,多謝大家捧場~>
唔記得同大家講,當carmen仔收到我條手繩時,吻左我面面一下...呵呵呵~~~
今日first aid...原來上5小時...oh...1:30-6:30...聽佢講書就有d悶,學包紮,包頭,大手掛,三角手掛,打平結都幾好玩,得閒要搵我個partner-cyrena practice下~得閒又可以玩下細佬~呵~~
上堂前就去左拎post box既key~落堂就去左搵julie,karen,wing佢地,行下,食下飯咁~好飽~因karen要搵尹子維隻cd~我都buy左隻mirriam既萬紫千紅concert既dvd,karaoke version~~都同左julie talk左好多野~哈哈哈哈~~又搵左去where整會章..yeah~都算功德完滿~karen叻晒勒今次~julie同karen買同一對鞋,但無karen size,要等~呵..又話自己黑仔勒~行開mk,都有好多野想buy~~
尋日,幫niki farewell,我地一大班同學仔就去左tst,漢陽苑韓燒~今次食得唔多...有margret,我,joanjoan,titan,niki,嘉慧,kirsten,phoebe,grace,becky,o靚妹,lincoln,ball,sanlia...呵呵呵~~好耐都無try過咁多人lu~yeah~之後我地就去左"樂"士佛臺drink野~talk左好多人,點解佢地咁hate queeny,因佢出賣朋友,利用朋友,性濫交都算勒,只要唔好搞到朋友既關係都ok....但..唉..仲要厚住面皮搵返我地....~~唉....去既時候,走既時候,見到daniel拍戲,不過都無走埋去take photo,因佢都唔得閒~我都無同阿康打招呼呀.....想打...不過佢見唔到我就算啦~哈哈哈哈~~~
alex追問我條手繩,依家成為痛腳,呵呵呵~~因菁菁friday要去see doctor,所以早走左,無rehearsal~佢地就sat返左sch practice勒~呵呵呵~~傻婆菁菁,睇左咪幾好....friday個日,幾多人叫佢走呀~~一聽到佢去see doctor,個個都好開心佢走~哈哈哈哈~~~support you~
>>February 22, 2004 at 6:21:08 AM GMT+8
2004 年 2 月 19 日 星期四 【晴】
《忽略》
人往往都只在乎別人是否關心你,
卻常常忽略自己,
是否也有關心別人。
唉~病囉~~唔可以大叫呀.....死...食左藥,都wing wing地~呵呵呵~~~我尋日由9點幾訓到今日0930,哈哈哈~~~爽~不過...其間都起下身~唔可以賴床架...一賴床,個人仲辛苦呀,頭痛....訓緊都訓唔夠咁架~大家知道嘛???真架~我都係一封email睇到~
有d驚ITAA,test個時都唔知點算,希望識啦~~~不過自己又唔practice喎~呵呵呵呵~~~不過依家收拾緊心情溫書呀~a-level迫到埋身勒~加油勒,雖然我好like ive,好love 21321/1b....不過社工先係我既目標~病病地,個人都唔好似平時咁嬉皮笑臉,玩唔到呀~同埋個人又認真左,哈哈哈,唔傻下傻下咁~
星期三,出左causeway bay拎相,d相麻麻地,下次都係響phyllis's webshot個度download好過~之後同左小成成食tea,行左一陣,頂唔順,好累~佢都去做research勒~我去join佢前,去左油麻地拎申請特別行政區護照既form~同埋幫daniel's unofficial fans club租post box~for俾d fans仔交application form~夜晚想早d sleep,唔知做咩,send下相,等下人,咁就11pm,先上床sleep~
星期四,好準時,第一次咁早返到rm443上普通話,呵呵呵呵~~~都幾輕鬆愉快~lunch之後見到大佛,hailey,phyllis個d通識人,叫我lunch...oh..咁飽,我又要去上堂....點知俾hailey拉住....仲好痛呀我的手臂~oh....咁大力做咩呢?@v@....放左學,去俾手繩牛奶同埋carmen仔,同埋睇返佢地wed take既相,因佢地cp系要wear老西~呵呵~我打俾carmen仔,點知佢上緊堂,佢仲走左落黎拎條手繩添~呵呵呵~~~我用錯招數,俾牛奶識穿....oh...佢個條都幾靚,墨綠*米白,phyllis係咁激讚,michelle都話隻綠靚,呵呵呵~~~仲話好match牛奶今日件衫~我唔知佢like which color,佢又唔肯講,我咪自己襯囉~michelle話佢like blue喎~牛奶ask我點知佢size,因佢同phyllis差唔多嘛....當然知啦~呵呵呵呵~~我係醒字派.....
michelle話我既活動事業停頓左喎~無計啦...考試,我都叫左阿秋,如有咩叫我help都得~x'mas party之後都無organise野lu~我又無join精英,因我要上first aid~都怕fail添~呵呵呵~未try過~
依家phyllis成日被人搞,搞到phyllis....好似巴渣婆咁~oh....唔得咁架~
有一日,突然腦中閃出fans club既問題,下次一定要提出~有一日,又突然閃出當我去in大學既social work時,會答d咩問題,點答呀咁.....哈哈哈哈....
今日,打俾菁菁,原來佢地having breakfast,菁菁叫我去到接佢走,我響mtr station見到阿冰~阿冰飛撲過黎~oh.....佢地話我好累咁bor..因我食左藥jei.....牛奶既歷奇學會黎左踩班,可惜,阿康又唔響度~不過我,winnie,湯,康都決定左去山~免費的.....呵呵呵呵~~~繩個個都有d interest,不過sat要學first aid~估唔到係cindy yuen問牛奶問題囉~呵呵呵....搞笑...聽phyllis講,牛奶踩我地班開心喎,因有佢識既人仔響度~哈~
依家sleep一陣,一陣出去join niki's farewell~~~好耐無見lu~~~
>>February 20, 2004 at 10:50:30 AM GMT+8
2004 年 2 月 16 日 星期一 【晴】
《偉大的愛》
學會了與人分享愛,
還必須學會不要緊捉著所愛不放,
最偉大的愛就是做些對所愛的人,
最有利的事,
即使那會令你心疼。
今日,個個patpat仲有d痛,著左個條evisu條褲,好長~
今日同招celebrate生日~佢個隻miffy又少product,另外個隻核突野又搵唔到bor,,,,咪唯有buy一個cake俾佢囉~之後就buy左個盒,本來我地think住俾利是,但又無利是封,所以我地就將個一張$20摺成日個心....放入個盒裏面~哈哈哈~~男仔都真係好少食甜野~
本來我地去又一村lunch,但因無位,我地就去左酒樓,不過大家都坐得好迫....又趕時間,因我地個時都差唔多1點勒~我地都late左上堂...ms mandy都好嬲,only4條友上堂咋~菁菁去左上堂,我地都未到呀~我地打俾mandy個時,mandy都走左去上堂lu~於是iris就提議簽返張sorry card俾佢,我叫佢地留低,大家都肯....初頭佢地都好似無咩反應,要再confirm先得~唉..咁sarah,翠怡,idy就去左buy card~其他人就去正校等,真係辛苦晒佢地~~~mandy話,其實佢地一早就forgive我地,唔好擺響心上,因佢響break時都問過人,都知道我地搵唔到位食飯,佢話我地都知道佢既feeling..,而我地都懂得去表達情感,俾miss知道我地既難處~不過下次要早d打俾佢,通知佢~佢都幾長氣.....
michelle都知道我地咁樣做~就黎michelle都識晒我地21321's 1b class勒~哈哈哈哈~michelle仲扮mandy講野添~carmen仔就話miss一定好開心囉,遲到都要俾card~因我地係一班好學生囉~呵呵呵呵~~~今日,我介紹左個朋友仔俾carmen仔識,就係....因我個對emily's 襪有1對星星眼及拉鍊咀..哈哈哈~我就拎隻腳出黎掂下carmen仔...上堂又掂下菁菁同iris~~哈哈哈哈~~~佢地似乎都唔太鐘意呢位新朋友咁喎~~~
phyllis....唔好咁易俾人影響到你既情緒,如係因為你既朋友.....咁就唔好think咁多啦~你究竟有咩煩惱呢?好似搞左好耐架勒喎~如果你之前都同菁菁講過,你就繼續向佢吐苦水啦~要搵人分擔下先會好d,講左都會舒服d~唔知我又可以幫到你d咩呢~傻妹~
michelle,唔駛thx我勒~winnie肯去,都因為你咋~就係因為你俾人既感覺係幾咁努力,係為左d學生既~就算透過第三者,都feel到你既虔誠勒~我都好開心呀....因好少人會咁大膽join一d唔識既人搞既野~都幾冒險...呵呵呵~仲要無fd陪佢,即a班個d,佢都去~咁當然,我都係佢既fd,但phoebe,iris個d都要think啦~呵呵呵~~仲有呀,我成日周圍宣傳你架嘛~因我既改變都因為你~我都有同d朋友仔講~呵~
我個病仲未康復,我覺得個nose唔太well,"盟盟"地,我原料發現到我既喉嚨痛係由喉嚨與nose相通個個位(向上)~而唔係平時既食道位(向下)......我今朝"腎"nose涕個時,有一堆bor,成舊咁,好杰杰地,黃色既,有d血添呀~所以我係作感冒架~又搞到我頭痛~
>>February 17, 2004 at 1:05:38 PM GMT+8
2004 年 2 月 15 日 星期日 【晴】
《報復》
最好的報復不是毀掉對方更不是毀掉自己,
而是要過的比他幸福和快樂。
好累呀今日,因尋日玩得好開心呀.....我無上0830-1030既堂呀....因實在太累勒...上堂都會sleep~本來都想放棄埋1030-1230既econ lesson,諗諗下都唔係咁好...所以...都係返左,不過都late~上上下堂,唔知點解個patpat有d痛.......
叮....原來係尋日玩大富翁坐姿既問題~~我將身體傾向左邊,用左手撐住.....咁...經過長時間既不良坐姿,就係咁..左面個pat pat痛勒~~yesterday,本來係我地x'mas party既gathering,點知ava,ivy,mini,manman因為要做project而黎唔到~而winnie晏d先黎...但我唔記得打俾佢叫佢黎食dinner添,希就一早話唔黎啦~就係咁...我地又叫左菁菁,phyllis,牛奶.....所以都變左自己玩既時間勒....牛奶做左大富翁....michelle成日踩到佢d地...好慘,因michelle同秋,響頭幾round都入左監~~買唔到地~唉.....玩到michelle無癮~
我地有咩人?我,大佛,alex,菁菁,phyllis,牛奶,icy,秋~grace係之後先黎~alex,菁菁遲到~alex把口勁衰囉~成日串人,撩人....佢用晒一個月既quota勒~又話我著鞋唔著襪...隻腳臭bor~又話我身形成個水桶咁~又話我無腦.....菁菁仲衰..問我個腦響邊,係咪收埋左~alex就咁俾我係咁massage佢條頸....佢受唔到massage架~怕癢嘛~~~呵呵呵~~仲有呀....alex話我唔識打牌...但自己又食炸糊囉~超超超....唔知想點~我地玩左一圈幾~因我地要玩大富翁.....呵呵呵~~~咁呀牛奶就自己黎,無約定我地時間,咁我地等埋菁菁,佢就打黎勒,行行下,牛奶話我打牌個時會好得意,哈哈哈哈~~~
我地打緊牌個時,佢地有d人就睇vcd....夾夾埋埋都有三套~睇到暈呀~大佛買老翻係唔o岩架~仲俾我睇我個男朋友(daniel-love undercover),cheap呀.....我買左正版啦~玩緊大富翁,因牛奶d地實在太多勒...唔知做咩,咁o岩又有一排成日踩到佢d地...個時佢又成日話無cash.無錢洗....咁我成日交租,佢就話我養佢...俾錢佢洗~想死呀......不過,我既黃泥涌道都唔輸蝕,起左3間屋,alex踩中,$7000~yeah~個個交租,都問邊個架...牛奶啦!!!!呢個又邊個架?...牛奶啦....!!!...好悶....菁菁都有同佢一樣咁多地,但都唔係收得好多租~差d佢有成條街,咁就死勒~牛奶d地風水都幾好,係咁有人踩....
因為長發村個間酒樓....有人包起晒,無得打老邊,所以我地就移師陣地勒,.....去左青衣城到食~都ok抵~每人$40~本來去double rainbow...因佢地關門....我地又去左star bucks~icy同秋走先.....食飯個時都問左icy & 秋 about con既野,因我依家載d con唔太舒服~我懷疑我水分唔夠~不過近排唔太舒服,所以都無載con~我同phyllis坐左一陣就走lu~~~
菁菁...因起唔到身,就miss左個比賽~~唉....依家phyllis都成日叫菁菁起身勒~~係俾command佢囉~所以佢先黎到大佛仔家玩....之後佢都有下場,就係搵佢上年既同學仔~都好耐無見lu....佢突登wear得斯文d架~~...哈哈哈哈~~
今日,由0830上到1730.....8hrs真係辛苦~~~我放左學又要去太子buy繩...phyllis陪我....因佢唔駛cook~之後幫d notes打下窿,搞下繩,send下相,就咁就11pm~好頭痛,好唔舒服....本來想早d sleep,搞搞下又咁late~又喉嚨痛....都唔知係咪菁菁傳染俾我......phyllis話我作感冒...而我....哈哈~~食咩都無咩胃口....唉....功課又唔做...呵呵~~
>>February 18, 2004 at 6:13:04 AM GMT+8
2004 年 2 月 13 日 星期五 【晴】
《遺忘》
一個人如果不能學會遺忘,
那將是很痛苦的事。
別再自尋煩惱,
快把痛苦的事給忘了吧!
今日真係好開心,我,phyllis,菁菁,iris,phoebe,冰,gigi,vicky,文,成成,sarah一行11人,於11:45am約左響香港站零食物語等~大家都好準時.....我地今日係"長洲之旅"......阿湯因肚痛唔黎得...真係可惜...希望佢無事啦~因今日實在太好玩勒~
我同phyllis因大家既時間差唔多,所以就date左響小小心意坊個度wait....估唔到phyllis已撞到phoebe & 冰勒~佢地一見到我既裝束就話我去釣魚,因我戴左漁夫帽 + 拖鞋 +四腳骨褲~~~哈哈哈~因我同左菁菁講我wear拖鞋,so佢都wear新buy個對choco涼鞋~佢地班友仔一見到我就要我同菁菁take photo勒~~傻架佢地...而我見到iris wear 短裙仔,我就嚷著要同佢take photo勒~都唔明d人行山就wear裙仔,返學就......
菁菁尋日同我講,因菁菁好少同我地玩,佢話佢地同菁菁玩,係因為我...而呢d活動...佢地去,亦因為我?嗯....我唔覺得,最主要因為大家配合到,大家一樣貪玩,iris既貪玩,大家肯俾時間大家,大家都好好先會有今日咁既情況出現....我好開心見到咁~我希望大家一齊努力去維繫呢段咁好既關係~relationship係雙方既~我只係盡左我既能力.....我唔記得左講....我愛你地每一個~大家懂我尊重對方,係一件好既事....我地有一段...純潔既關係~我唔想有雜質,大家既體諒都好重要...babies~
我地一落船,阿傑同學就stand by咁接我地~我地就去左左少少野...之後就去西灣個邊行山勒~唔好意思既係,我未有話俾大家知我地既行程...哈哈哈哈~好晒呀....我對於今次既行山好滿足,因我地要攀山涉水呀,爬黎爬去好好玩呀......不過無入到張保仔洞,因少少危險,怕整親.iris又wear dress呢~iris響大家行落幾舊石個時,take左佢地video~你唔好以為iris wear dress唔方便呀,佢不知幾咁靈活呀,比我地更靈活...哈哈哈~~~我地又成日爬出去take photo...有一次,我問佢地個舊石侵蝕情況既名稱,佢地話係蜂窩狀喎,咁我就撩iris爬上去take photo....iris一口答應...我地就咁爬上去...佢地就幫我地take勒~~哈哈哈哈~~唔記得叫大家buy水添~hehehe~成身汗,正....個景又靚....
之後我地走左去東灣個邊....去左沙灘...唔知途中有無悶親傑同學呢...佢好似唔夠訓咁...成日矇住對眼~不過...大家都幾悶下....sarah + phoebe就走左去行東灣既山,即上明暉,愛暉camp site個度~phyllis個fd-pump+kei(bf)咁o岩又響長洲,佢地就join我地~咁d男仔就鋤d勒~菁菁要出去walk...咁我地幾個iris,gigi,冰,phyllis,菁菁,vicky就走左去睇下野..好多shop都有hand make沙樽,貝殼,有夜光沙等...都幾靚,不過間間都差唔多.....呵呵呵~~~我地又食左d野~其間,我地都分左2批行....因iris係唔停得架~唔打緊啦,我地成日都撞返~iris佢地成日都行得好快...唔知攸咩...可能iris太輕型~
iris佢唔想返去沙灘個邊,我地就叫侉地join埋phoebe,sarah就過黎join我地~我地見到太陽下山,就不斷咁take photo勒~之後又去左大排檔叫food,食飯~差唔多都係我,phyllis,菁菁點~有西蘭花牛肉,蝦醬通菜,生炒骨,西檸雞,星洲炒可,咸蛋蒸肉餅,紅燒豆腐,九菜豬紅,8個~我地有12人...之後唔太夠就叫多左一碟排骨炒飯勒~咁多樣野都係$310,每人$26,抵....之後我地就take ship返去lu~
大家都好累呀...我就超級啦~我響ship都sleep左..佢地有d去睇浪,有d鋤dee....懶賭....哈哈哈~~之後大家就各散東西勒~gigi take bus,菁菁,phyllis去smartone開card,因菁菁嚴重爆分鐘呀~我就同阿成去tst....so我地take ship..好多人呀...因佢要buy shoes+褲~佢又送左一條俾我~佢yesterday收到我條頸鏈不知幾開心....個笑容..哈哈哈哈~~~我又buy到一副太陽眼鏡好開心.....個度d膠框眼鏡都幾靚,又想buy添~$40 ja ma..好抵~下次buy~~yeah~~
不過pat pat大得濟,又減肥勒....其實一直都想,不過...依家下家決心實行~yeah~
菁菁笑料1:將醫院當渡假屋
iris笑料1:佢搞緊人地架單車,點知人地買完food出黎...尷尬死~
iris笑料2:佢將"我地響出面得佢地出黎",講成"等佢地出黎痾尿"...哈哈哈哈~
下次佢地話要去macau bor~等我plan下先~idy佢地黎唔到都有d可惜~
尋日覺得ida好得意.....哈哈哈~~好可愛....仲有呀..michelle出閘個時...脹脹咁跑出黎,鈍鈍咁...好搞笑....呵呵呵呵~~仲有呀,因johnny罐汽水結左冰,d汽水又擁出黎,係咁飲,但又搵唔到個窿篤支筒落去..好狼狽呀~.哈哈哈哈~大ryan話我剪左呢個頭...好得意bor~~呵呵呵~~~
>>February 14, 2004 at 4:55:11 PM GMT+8
2004 年 2 月 12 日 星期四 【晴】
《面對》
不想面對他時,
逃避不是一個好方法,
但卻是唯一的辦法。
今日,響一日之間都發生左好多事~有開心,唔開心既~
我今日上10:30既 ITAA 會late,咁我就快步走返sch...不過隻腳趾刮傷左....oh......今日上堂都幾充實,因有好長既時間入數~本來PHYLLIS佢早我一班車,但我都追到上去,同行既仲有winnie po,connie,angel,而跟住我既有vicky~哈哈哈哈~佢見到我跑到死死下~菁菁因要help 情感萬花筒既情人節function,so今日唔上堂~
我地lunch就走去help,今日仲忙過yesterday呀,每一時段,唔夠15min就派晒籌勒~勁~今日無咩音樂,都好唔開心~無音樂,我就覺得無氣氛架勒~因為我想聽人地點歌~哈哈哈~~~今日送手繩俾michelle,我用返尋日俾phyllis + 菁菁個招,就係伸隻手出黎,問佢地條手繩靚唔靚~佢同菁菁都仲左招,不過phyllis反應快d,好快就睇到個條係佢既~但菁菁就慢人半拍,仲話好靚....我就話俾佢知....不過個名唔係我架喎....佢先醒覺,cheap呀~~~michelle因睇左phyllis既日記,陰唔到佢添~呵呵呵呵呵~~~希望佢like啦~牛奶,carmen,alex都話要bor.....好啦~~哈哈哈.....問牛奶要咩色,又唔ans,扮怕醜.....
食完cake,revaluation完就take photo走人lu~我返home先....點知發生左argue事件....阿成好惡咁講左分手....其實我知佢都唔開心,仲幫我手....唔計較.....打左俾phyllis....talk左一陣..都係think下...究竟點做好...不過要think deeply....
michelle,菁菁,ida,sandy,大ryan,johnny,牛奶,細ryan...一行8人走黎我shop食野....哈哈哈哈~~michelle話我媽似家姐多d bor......我都幾緊張,怕d野唔好食.....d野dirty呀咁....哈哈哈~~其實michelle唔mind既,因大排檔就係咁架啦.....我唔答michelle野,michelle係會唔開心架~哈哈哈...不過我成日慢半拍...load一陣先ans佢~不過....有碟菜有玻璃,好彩.....大ryan無事咋~~真係唔好意思呀~~~仲有呀...我發現我自己唔知係咪講野太細聲....大家都聽唔到我既ans~咁佢地成日以為我唔理佢勒~~oh.....好唔開心,同菁菁去talk一陣....佢又上左我home....睇下我d相咁啦~佢話我太似佢以前既好朋友....有d驚~怕重滔覆徹.......佢又remind我think deeply...究竟我同佢再一齊係咪唔會再hurt對方呢?大家hurt 緊大家就無謂一齊勒....佢話...佢仲like我既,會等我囉~仲有呀,我like佢,就唔會唔俾時間佢啦~死都衝出去啦,不過耐左就無左一份熱誠~~~哈哈哈哈~~~
本來我地1b班14個girls一齊take photo sticker...但lunch太多人,就叫佢地放學黎~我地就無去上堂~點知,我見佢地咁耐都未到,咪打俾sarah囉~點知,佢地好似各散東西咁....好唔開心,發脾四,點做野架~點知,就黎上車既iris,同sarah,竟然行返黎呀....好感動....好想喊呀~佢地又各自group返d人....好開心.....雖然仲差winnie lai一個....但....我既心情由低點升返上高點~~~好刺激呀~
我送菁菁去take bus....送左佢上車,諗住back home個時,竟見到阿成,佢又心軟,本來佢話think住硬起心腸架~佢接受左我份gift...而我....亦都同佢講清楚.....我可能要study,少d時間,佢話ok,只要我唔好再對佢咁衰就得勒~因呢期對佢既語氣都唔太好~~~我會為我倆努力~sorry.....我今次同佢分手時cry,係因我對唔住佢,辜負左佢,令佢唔開心,令佢多左一段唔開心既回憶~我唔想搞到小成成唔開心...我好內疚~
今日既心情又真係又起又落~好多謝菁菁陪我....估唔到...我同阿成真係咁有緣份?如果我唔講俾菁菁知..佢唔會上我home,我就唔會送菁菁take bus~菁菁叫我好好珍惜我倆既緣份.....亦都好開心識到呢班同學仔.....好感動....難忘既情人節~
>>February 13, 2004 at 7:29:19 PM GMT+8
2004 年 2 月 11 日 星期三 【晴】
《你的》
該是你的遲早都會是你的,
若不是你的即使強留也留不住。
我都唔明白,點解考完試仲忙過考試既????考完試到依家都好似無咩點停過,日日咁出街...oh~my baby~不過咁,下個week就無咁辛苦架勒~~hehehehe~~~
今日走左econ堂去help johnny 看攤位,我同phyllis負責reception個個位,我得閒都有幫下人take photo~無呀,畎我地個d時段都無咩特別事情發生,不過有d人又真係成日過黎take photo,佢地都被我地制止左勒~哈哈哈~~都無咩唔開心既事情發生呀...不過camera既安全性就真係要留意..d參加者都幾守規矩,係有一班傻人jei~~~不過見到佢地take photo都好開心呀~~~phyllis,唔好mind一d minor problems啦....因個一次,真係好錯咩,唔係呀?唔好執著一d小問題~ok?無益~
我地b班既女仔都有take呀....不過得12個....聽日要14個齊晒呀~~知道嘛????哈哈哈哈~~~真係開心呀....又整得幾好bor~~~呵呵呵呵~~~不過點唱真係唔夠聲呀,好唔開心呀.....我想聽下人地既sweet sweet野嘛~~最衰某d人勒......唉...佢係咪無情人呀.....真係唔化架~今日都無咩時間周圍逛下...菁菁得閒又唔整d野俾我喎~哼.....我送左菁菁+phyllis 手繩呀~~哈哈哈~~~亦都多謝michelle支花~好靚哦~
今日牛奶叫我邀請佢星期日去大佛度玩bor.....真係....唉....唔知醜呀...不過依家x'mas party既 gathering已經變左勒....係熟既一班人去玩呀.....呵呵呵呵~~~唔知仲叫埋邊個去呢?我叫michelle帶大富翁呀....因我要成為大富翁....呵呵呵呵~~~阿秋都想...唔得架.....only me ga ja~~~哈哈哈哈~~~講笑~~carmen仔,菁菁,東智late d先到~yuji話唔整餃子住bor....so sad~~
今日又去搵daniel,又係響佐敦,yeah.....仲影到合照+大合照~yeah~~~開心開心....今日10點到就走lu~~因大家都好累呀~大家成日企都累啦~julie佢地呢個week仲成日同daniel take photo添~無計啦,我考試嘛~呵呵呵~~~
今日突登響home打完咁多日既日記先就出去搵daniel,打打下都想sleep,累到呀~不過都好彩出左去,不過佢地之前就影左相lu......我都驚無得影架~之後我地都同佢talk左一段長時間,我就無咩話題呀,多數係mandy問啦~有時daniel講d野我地都唔識既~~都好難再同daniel talk落去~下次得閒就prepare問佢既問題啦~不過我有時都好少睇佢既野,如news,magazine等~
好窮呀依家~無錢呀,summer job d錢用晒勒~v,v~~~上grace wong既itaa,即用software入accounts,教得好快呀,有時talk一兩句就跟唔上佢既steps,唉...同佢講,教慢d先~一不留神就miss左~同埋呀,唔可以上堂late架~會被梁太罵架~都有d驚,唔敢late,因佢遂堂遂堂計~遲1min都當一堂無返架~可能吸取左1st sem既cit堂既教訓?因我地成日都late~唔想eng成日補課呀this sem~
>>February 12, 2004 at 4:43:14 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|