寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2004 年 4 月 25 日 星期日 【微冷】

<<<為什麼魚死後會浮上水面?>>>
魚 類 生 活 在 水 裡, 能 自 由 地 停 留 在 水 中 適 當 的 位 置 , 既 能 浮 上 水 面 , 亦 能 沉 到水 裡 去 。 原 因 是 在 大 多 數 魚 類 的 身 體 內 , 有 一 種 調 節 身 體 比 重 的 器 官 - - 魚 鰾。 魚 類 能 在 水 裡 調 節 魚 鰾 內 氣 體 的 多 少 , 從 而 調 節 魚 鰾 的 體 積 與 身 體 的 比 重 。
當 魚 類 要 從 深 水 游 到 淺 水 , 魚 鰾 會 充 氣 及 膨 脹 , 以 減 輕 身 體 比 重 。 相 反 , 當 魚類 要 從 淺 水 游 到 深 水 處 , 魚 鰾 會 放 氣 而 縮 小 , 身 體 比 重 也 隨 之 增 加 。 所 以 魚 類能 適 應 水 中 不 同 的 深 度 。

當 魚 死 了 之 後 , 牠 便 會 失 去 調 節 魚 鰾 體 積 及 身 體 比 重 的 能 力 。 再 加 上 身 體 組 織受 到 微 生 物 ( 主 要 是 細 菌 ) 的 分 解 而 產 生 氣 體 , 組 織 變 得 鬆 散 , 身 體 的 比 重 便會 減 輕 。 所 以 魚 類 死 後 便 會 浮 上 水 面 。

依家係3日一個日記~yeah~~hehehe.....無呀...好tired嘛~咪無打囉~星期日我好忙呀~一早去飲茶,一早又俾人串,激死~之後同舅母發洩返,講返我個時既處景,都幾好勒~無咩野~返左home....好眼訓~但要同julie,karen,wing一齊lunch,順便講下fans club既野~之後我又趕住走,去causewaybay join phyllis~一齊去搵禮物俾阿iris~唉,唔滿意阿成既態度~雖然我都知自己既態度都唔太好~但佢都唔駛咁有禮貌咁...叫我pk就cut線架~同埋佢係男仔黎架,唔係應該更有風度咩?唉.....不過都唔知點解..有時對住佢都有點兒煩嫌,同埋好似唔想再花太多心機響佢身上~可能ive太多野搞.....無咁多時間啦~同埋對住佢都可能悶勒~

之後我地就take bus去屯門廣場既意粉屋~響車上既感覺好好~因可以同phyllis多左野talk,無咩dead air~不過佢凍,又有d頭痛呀~我地行多陣,路過意粉屋,好多人...即刻去拎左位先,費事等,之後等埋alex黎就order food勒~alex講下camp d野~大家又嬉戲下....都無咩野既~之後食完我走先lu~不過食到我想食既野....yeah~咁呢一次既research就咁就完勒~不過個d supervisor好似都會keep住有野俾我做咁~我無咩所謂啦~得閒咪做囉~都唔想點計較d salaries~走個時take 60m...點知暈車浪~有d想嘔添~可能太tired勒...落車個時都企唔穩~不過都要做itaa.....於是就同august,湯一齊做~一路talk phone,august一路教我地~雖然錯左....但都幾開心~最緊要august教返我地~yeah~

星期一,談判~對住阿康佢地.....我都怕我地協調唔到.....點知,都ok呀~不過idy無咩點講野.....佢都係怕醜~講左個point俾佢聽..佢都唔明~overall都ok~~真係有d野大家鬥吹~又唔好講得太明,模糊d會較好~咁佢就唔會追問~不過都好似無咩次序既.....有d point未think到,都可以jump左先,later再talk~都幾得意既~有d unexpected既point....都幾好玩~不過佢地好似有d唔協調咁~好似無咩共識咁~唔知做咩....呢幾日成日奔波...上個week搭左20次mtr~monday....放左中文就出左灣仔交卷...之後又返kc~就同佢地去tea...叫左好多野,都係每人$30....抵~順路又buy左野俾菁菁食~

依家個生日會都無咩氣氛~因大家都好肚餓.....我地又無唱生日歌~都唔知大家做咩....不過我又暈暈地~意識唔到~食剩左野,就抽牌,中左就要罰,我同羅細妹(=傑同學)都無輸過.....但有幾個都輸左幾round~好似phoebe咁~gigi 同 sarah想唔玩...咁當然唔俾啦~點可以咁掃興架~要玩就一齊玩~之後我,gigi,區同學同羅細妹就埋左單先~一行幾人去拎書.....好重呀...辛苦晒~之後放低d書,趕去free booking room,上網睇下有咩地點適合搞11月20日既義工活動~同埋think下有咩要講,雖然都prepare左,但都要睇下有咩遺留~今日都唔知做咩...因無free booking,咪去語障室囉,點知日期又填錯,時間唔駛填住又走去填~唉.......之後phyllis就笑我~阿康好開心,我地用左佢改既名,magic ant~但係ant係我think架~仲有呀...用左我既slogan~yeah~無私精神,服務人群,提昇自我,關愛他人~但另一個suggestion都ok得意架,係阿康同埋phyllis think既~就係""無私魔法樂人群,小蟻精神助他人"""

最後都無上account,去左禮堂搵佢地....我同菁菁就訓左響地下...好舒服,,,sleep著左~之後阿康個d都黎左打badminton~winnie lai好勁,,,打左個幾鐘~~傻架~~之後去上itaa.....唔知做咩..今日我都係傻架..成日non-stop咁笑....菁菁咪又係咁...我地個個角落好嘈呀~咁有一part...梁太教緊excel既protection...點知因無press 一d掣,所以work唔到....我就"超"左一聲...點知個一個moment好靜,之後大家就大爆笑勒~因係佢叫我地follow架嘛..又work唔到....玩我咩~不過我地呢班同學好惡....一係就話佢大聲得滯,一係話佢既讀音...佢就係咁就我地囉~哈哈哈哈哈~~~不過我有時又係傻架...好易笑架....dd野都可以笑一大餐~有時low b下都幾好既~

去開會....d人仲響度阻住晒...我就"咳"勒..點知咳幾大聲都無人理我.....我地magic ant既成員又大爆笑勒~michelle又響度笑喎~~我又笑喎~~~之後我就自顧自既開檯....趕佢地走勒~~死人牛奶要做列席者....hahaha....我係ignore佢架~pinky係列席者得勒~yeah~哈哈哈~~~ok順利....之後就一齊去"親"都會既美心吃飯....有ida,東,angel,michelle夫婦,牛奶,菁菁,cyrane,kaki,phyllis~早知我同cyrena佢地share一個餐啦~因為大家都食唔晒~佢地之前食左許留山嘛~死人牛奶話我有家教....食到一粒都唔剩.....都唔想理佢lu~~牛奶亦都做左一個菁菁響camp既代表動作...hehehe......好搞笑架~點都唔似一棵草~michelle又話好累呀...過左個camp之後~大家都好累~可惜michelle唔可以似阿蔡生咁sleep到1pm~佢地有d pc都sleep到好晏~羨慕死michelle啦~

ida,東,angel陪牛奶出mk...我同菁菁無出,因菁菁上左我home,去之前都行左陣supermarket~大家又talk下咁~好耐都無咁樣talk lu~~感覺幾好~yeah~~12點幾,佢走lu~~yeah~~佢成日上黎都同我reply d icq msg~仲有呀....又話唔食我d薯仔....又響度食~cheap~~哎呀.....我home附近開左間park'n shop既superstore呀....好多野想買黎食呀~不過sunday先響sogo buy左咋~~唉....又要等2個月後~hehehe~~我都話牛奶都唔係太高架啦~佢同我差唔多,我都到東東既下巴?定口啦~都話菁菁自己short架啦~仲有呀...phyllis成日自己提我話佢short呀~哈哈哈哈~仲有呀.佢近排串咀左呀~~找死呀~~

>>April 27, 2004 at 4:11:42 PM GMT+8


2004 年 4 月 23 日 星期五 【雷雨】

<<<為什麼地球及其他行星也是圓的?>>>
要 回 答 這 個 問 題 , 我 們 首 先 要 介 紹 萬 有 引 力 的 現 象 。
物 理 學 家 牛 頓 發 現 , 所 有 物 質 都 有 相 互 的 吸 引 力 , 叫 作 萬 有 引 力 或 重 力 。 這吸 引 力 和 物 質 的 質 量 及 距 離 有 簡 單 的 關 係 : 物 質 愈 多 , 質 量 愈 大 , 吸 引 力 就愈 大 ; 而 物 質 之 間 的 距 離 愈 近 , 引 力 亦 愈 大 。 即 使 是 兩 個 人 之 間 , 也 有 引 力; 當 人 處 身 於 重 力 極 小 的 太 空 , 人 與 人 之 間 的 引 力 便 會 將 大 家 的 身 體 拉 近 ;兩 個 大 胖 子 的 引 力 就 比 同 樣 距 離 的 兩 位 小 朋 友 大 。 萬 有 引 力 支 配 著 宇 宙 內 各星 體 的 運 動 。 比 如 說 月 球 圍 繞 著 地 球 轉 , 就 是 月 球 和 地 球 之 間 的 萬 有 引 力 造成 。

每 個 行 星 都 包 含 很 多 物 質 , 例 如 地 球 , 把 它 的 質 量 以 公 斤 寫 出 來 , 就 要 在 6之 後 加 上 廿 四 個 零 ! 而 在 宇 宙 中 , 地 球 只 是 一 顆 比 較 小 的 行 星 哩 。 地 球 有 那麼 多 的 物 質 , 引 力 就 很 大 了 , 這 也 是 我 們 站 在 地 面 不 會 飛 出 太 空 的 原 因 。 既然 地 面 上 的 所 有 物 質 都 被 地 球 的 引 力 吸 著 , 地 面 就 很 難 「 起 角 」 , 山 不 可 以太 高 , 因 為 地 球 的 引 力 要 把 山 峰 的 物 質 拉 向 地 心 , 所 以 地 球 就 很 圓 了 。 月 球的 質 量 只 有 地 球 的 八 十 分 之 一 , 所 以 月 球 的 引 力 比 地 球 小 很 多 , 月 球 上 的 山就 比 地 球 的 高 很 多 ( 圖 一 ) 。

依 照 以 上 的 理 論 , 一 顆 星 球 質 量 愈 大 便 愈 圓 。 相 反 , 若 質 量 很 小 , 引 力 也 小, 星 體 便 未 必 是 圓 的 。 事 實 上 , 太 陽 系 內 除 了 九 大 行 星 外 亦 有 很 多 質 量 很 小的 小 行 星 , 它 們 的 形 狀 不 甚 規 則 , 就 如 一 塊 大 石 的 模 樣 ( 圖 二 ) 。

不 過 , 即 使 最 大 的 行 星 ── 木 星 ( 圖 三 ) , 也 不 是 完 全圓 的 。 這 是 因 為 木 星自 轉 的 速 度 很 快 ( 每 十 小 時 便 自 轉 一 周 , 是 九 大 行 星 中 自 轉 最 快 的 一 個 ) ,自 轉 造 成 離 心 力 , 而 在 赤 道 附近 離 心 力 最 大 , 以 致 整 個 星 球 扁 了 少 許 。 其 實所 有 的 行 星 都 發 生 同 樣 的 情 形 , 我 們 要 很 小 心 才 能 觀 察 到 。

HEHEHE~~今日本來同phyllis出causeway bay,諗諗下,聽日先出~因佢聽日都要同我去屯門意粉屋做神秘客~咁佢又唔駛成日都出街,我又可以趁cyrena陪唔到家琪既空檔陪kaki勒~因kaki一早date左細michelle talk about leaflet既事,之後kaki & cyrena就去左sham shui po睇下衫同埋印既價錢~而cyrena又要去將軍澳醫院探爺爺,所以佢又走左...我就出去陪佢....不過佢自己食左野先,而我有d野做,所以late左出去~之後我地行左花園街,無功完回~kaki好熱又好累...我地就去左新世紀搵地方坐下同埋talk下勒~kaki話我教左好多野俾佢?唔係勒..suggestion jei~

cyrena差唔多到,我地就走lu~cyrena好唔開心.....因佢home好多事發生左,而佢係一個好重視屋企既人~嗯~~我地行左一陣...就去意粉屋.....大家都食得好開心....食左3樣dessert~yeah.....佢地食得好elegant呀~仲有呀.....cyrena笑一張掛響牆上既畫....不過有d 3級~又真係幾搞笑~哈哈哈哈~之後本來cyrena想出tst...但又怕出到去close....就無去lu...佢自己就一個人行返home...希望佢唔好喊啦~仲要行海旁~唉......響呢個情緒咁低落既moment....唔想俾佢再想起,而再傷心~

gigi有笑話,就係由石澳行去大澳~勁呀.....唔知佢行唔行到呢?仲有呀....Michelle送左本簿俾呀phyllis,又突登show俾我睇wor.....我都唔稀罕既~佢最好用多d激漲法......等我既組員成日都有禮物收就最好勒~我好錫我d蟻民架~仲有呀.....thursday借左阿康既相機,咁地班pc出左去食kfc...michelle就問我借相機影大家~咁牛奶就係咁take勒~咁佢take完,又睇返阿康既相....有一張係我抱住條柱黎影既,佢就笑我勒......好慘呀....佢自己又要抱柱影wor~車~仲有呀....佢又zoom埋自己對腳度,自我陶醉一番~唉...人呀~

carmen仔又幫我同kaki改左名~繼飄飄ling之後,我就係蘇包ling~因佢睇左我張身份証~kaki就係kaki B~因佢好搞笑,好似BB咁....D動作又得意wor~呵呵呵呵呵~~~其實我仲有一個名,就係ling ling豬~係gigi佢地幫我改既~我地呢一家人,mama,仔仔,囡囡都有logo.....我就無..mama(gigi)=一隻豬~仔仔(iris)=型仔~囡囡(phoebe)=青蛙~我就係掛爐燒豬~...所以就叫我ling ling豬~都幾得意呀..呢個名~唔知做咩....依家打俾非1b既同學/朋友仔...都會話自己係ling ling~好似親切,可愛d咁~

好似有d笑料...唔記得左~記得勒~就係我上itaa個時無野做,去左winnie po旁坐~見到佢份簡體字既test~佢將個新字,寫左"親"字既簡體....我就響度笑佢勒~有大家有時都會經過既"親"都會,我祝大家"親"年快樂,"親"春大吉,"親"年進步~唔知大家有咩"新"戚呢?我都好想同大家一家"新"~我依家都有d"新"密戰友~唔知大家近期有無買"親"monday睇呢?應該有好多"親"料~我有一個"親"消息...就係太過好笑勒~~哈哈哈.....笑爆咀~死人winnie成日掉我隻功課(floppy)落地....我就掃跌佢d野.....我又同佢爭返隻碟..我聽到"卡卡"聲,都唔知有無壞到~等我think下仲有d咩可以取笑佢先~.......佢自己都響度笑啦~

近排心情都幾好~成日笑.....yeah~(學左carmen仔)

>>April 25, 2004 at 3:01:49 AM GMT+8


2004 年 4 月 22 日 星期四 【酷熱】

<<<為 甚 麼 成 熟 了 的 水 果﹐如 蘋 果﹐會 掉 在 地 上 ? >>>
水 果 未 成 熟 之 前 , 果 實 與 樹 之 間 有 葉 柄 緊 緊 連 著 。 到 水 果 成 熟 了 , 就 如 同 衰老 了 的 樹 葉 一 樣 , 會 在 它 們 的 葉 柄 基 部 形 成 一 個 離 層 結 構 。 這 個 離 層 結 構 是葉 柄 基 部 數 層 細 胞 發 生 細 胞 壁 溶 解 、 分 離 , 最 後 只 留 下 一 些 中 間 的 死 細 胞 ] 即 一 些 導 管 組 織 ) 與 母 體 相 連 , 果 實 與 樹 之 間 的 養 分 無 法 再 連 接 。 此 時 若有 「 風 吹 草 動 」 , 這 些 中 間 的 導 管 組 織 就 會 折 斷 , 成 熟 的 水 果 和 衰 老 的 樹 葉就 會 脫 落 了 。
控 制 和 刺 激 離 層 結 構 形 成 的 是 一 種 植 物 激 素 , 叫 做 乙 烯 ( 一 種 氣 體 ) 。 乙 烯一 般 只 會 在 成 熟 了 的 水 果 和 衰 老 的 葉 片 中 產 生 , 誘 導 離 層 形 成 。

好開心開心開心呀~~~估唔到我pass左first aid呀....開心到爆呀~仲要係今日陪完michelle食lunch返到sch..阿秋同我講架~~超surprise呀~我,東,大ryan,媚媚,cyrena都pass呀~開心到死~不過....yuji差cpr呀~即刻俾$50佢整cert~不過俾完之後無錢~hehehe......開心到死~個阿sir仲叫我返去溫書架嘛~hehhee.....莫非佢咁好人???哈哈哈哈.....

今日...得知itaa test有76分~都幾好啦~不過有人100分..佢地都好高~之後集齊我地14個女仔一齊take photo..叫左gail幫我地~hehehhe......jeannie話我地好嘈呀~阿康可以幫我晒相lu.....還埋部digital camera俾佢~我,菁菁,phyllis就死左過去023,當係陪菁菁過去啦~放低d野....就走lu~去左三仟碗lunch~我地take photo時...sarah都好唔耐煩....因要lunch嘛....唉....難得嘛~雖然未集齊成班~又陪左gigi拎本excel去photo copy~佢地又好趕.....唔知做咩....account又可以late 10min上堂~佢地好似買涼茶~我都未飲完杯野....之後行左一陣....就返左023...本來想去print野,不過都係陪左michelle出去lunch~早知留低啦,咁晒~~~gail,yanny,jeannie佢地出左黎同阿銘celebrate生日~ida,牛奶都有黎....

之後又hei響023...唔願上堂,阿湯,winnie都係~我地返到黎,見佢地好熱...一見到我地..即刻衝入黎涼下~hahaha....放低埋個袋~1530....大家一齊去城門谷swim...facilities都幾好...個池唔好swim~咸既~又分開左個池,我要swim 4 round先等於 1round(100米)...我swim左12round=300米~條長既滑梯又無開~玩到6點幾上水,bath~之後想上去iris home,點知又唔識去,車程又長,sarah10點又要返home..之後就拎埋d外賣.....去返美心食~唉...依家好累~

大佛用得部3g勒~不過好重.....有時佢都同我玩視象~俾呀牛奶,mabel佢地see~死人牛奶唔知做咩...成日拎我部mobile當remote咁take photo~作死佢呀....又要我自己好辛苦咁delete返晒~我都無咁好氣.....大佛又拎左我部mobile換左michelle房既冷氣remote既位置,仲叫人隨便調校冷氣添~今日同尋日都好無奈,大熱天時.....著拖鞋都唔可以安心~尋日.2位姓曾既人兄,唉~....牛奶踢甩左我隻birken stock..mandy第一時間拎左我隻鞋奔出去操場...phyllis尾隨,阿康叫佢掉落rubbish bin,winnie po only企響度笑~我都係時候重新結識我既朋友~大佛就話佢好似玩攬球咁~我就話係咪向後pass俾phyllis....,再傳返俾mandy....男toilet係龍門...mandy就掉入去~作死佢地呀......

今日菁菁又2次踢我隻拖鞋出黎....死仔~~我d腳趾抓都抓唔住...唉....都唔知咩朋友黎既~都係時候離開呢間ive lu.....哈哈哈~michelle話唔可以一竹竿打沉成船人~今日牛奶食檸檬冰冰,要用個rubbish bin盛著~我就話好似d阿伯食蔗....一路食一路吐~哈哈哈~edson就話佢不嬲都成個阿伯咁~無奈呀~呢班人傻架~mandy好想將我隻shoe掉入男toilet架~牛奶都走左出去睇~2位姓曾既......唉~無晒佢地乎~

尋日佢地開interview+宣傳~好tired呀....無咩出聲~不過定時定侯都有d意見既~之後carmen仔過左黎俾左d意見我地.....good~因佢有experience~我地唔夠人手....佢可以做我地外援呀~yeah.....grace又幫我地畫左隻logo,好靚呀.....真係衷心既thanks...因grace好忙架~yeah..勁人呀~kaki 都有prepare~cyrena好似無咩喎~phyllis就可以做一個引導既角色,因佢好似突左出黎,而cyrena呢位incharge就好似只係一個member~哈哈哈~~~不過我都同左佢地講返呢d問題~佢地都好好架~yeah~
開完會...michelle就過黎invite我地去dinner~傻婆michelle....佢地自己interview,宣傳開會咋....咪無話俾你知囉~你咁忙....呵呵~本來carmen仔叫我去dinner架,但我怕d pcs有野talk....,唔想阻住佢地架~所以我佢地invite me先會去囉~哈哈哈~~~你invite得我既,我實去架~除非約左人在先~

不過真係好tired~好彩有august既功課,否則我死掉~因我真係無能力去做~眼都睜唔開~可以一訓即暈~heheh......唉~哈哈哈~唉......初初做主席,都真係幾緊張~好累架~但又有動力囉~不過話咁快又要開會lu....未prepare好個會就去sleep,會sleep唔著架~carmen仔都有同感呀~不過做下做下就好開心同埋上手架勒~~hehehe......真係好多謝大家既幫忙~大佛,michelle,菁菁,carmen仔,kaki,細michelle,cyrena,phyllis~希望下年收既人都好好..就好lu~~~我真係好錫我d人仔架~就算大佛開一個專滅蟻既滅虫小組,我地都唔怕,我會用我地既愛心攻擊~打敗佢地~yeah yeah....成日話我地蟻民o丫o拿~

我地依家成日promote kaki既動作,佢都真係幾搞笑~不過個晚太多人佢唔識~咪唔出聲囉~wednesday我day off,不過都返左去睇我隻蟻logo~正~因michelle成日都要開會....我地就響024等佢勒~michelle話我依家同開學個時變左好多~依家有文有路~以前interview個時都唔知答咩...其實..我個時對住我d同學仔又唔係咁架bor~可能...我緊張啦~同埋,真係知道要focus....同埋有咩野都要mark低~唔好以為知左就唔理,要organize返學左d咩架~咁個個pt就會有鮮明既形象響我個腦中,咁我就會記得清楚d,有條理d~yeah~呵呵呵呵呵........之後就去開daniel fans club既會~yeah~好累~近排成日都唔返home dinner添~

>>April 23, 2004 at 3:53:53 PM GMT+8


2004 年 4 月 19 日 星期一 【清涼】

大家好.....hehhe.....好掛住我既日記呢??定係好掛住我呢???

18th,phyllis上左黎我home,本來佢係上黎同我一齊做itaa份功課既,不過佢已經做晒lu.....當佢上黎個時,我係幫我間房做緊大掃除.....因真係好耐都無理佢勒~好dirty.....之前都一直話要clean架啦~咁我就開左我妹部腦俾佢玩....佢都好悶架勒.....真係唔多好意思,但又無計啦,今日得閒嘛~死人細佬掛住睇佢打機,唔溫書,都唔知激死左我幾多次~唉.....我就黎對細佬無乎架勒~咁我執完房就叫左phyllis入黎勒....大家坐下,talk下....不過好似好多deadair咁....點解呢.....不過佢有d唔舒服....真係好想叫佢back home...無奈佢又好貪食~不過大家都好tired咁....哈哈哈哈

之後去意粉屋勒.原來係我home附近既....yeah..好近~間野都ok啦~不過死人phyllis呆呆下,差d俾人知道我做神秘客.....無佢大~~~醒小小啦~~真係...之後因佢太飽...又好似有d唔舒服,我就送左佢落去mtr lu~~返到home...daddy炒左蟹..正~~我又響度食勒...係薑蔥肉碎蛋炒花蟹~我daddy既手藝都幾好架~我得閒都要叫佢過返我幾招先~仲有呀.....都唔知係咪phyllis既問題,一上黎我home....部腦shot shot地...好似係個mouse搞到部腦hang機......佢一走左,我再用.個情況係無咁嚴重架......都係佢既問題.....仲話我恰佢??oh...大家評下理啦~

19th....oh..近排唔知做咩..好夜sleep,其實係我已tired架勒....但都唔想sleep~不過尋晚係做功課,所以,我今日本來返0830,我按熄左個alarm clock,再sleep多一陣,菁菁又打過黎,我應左佢,再sleep.....0920先起身,返去都無用,但我都要返去公司交卷,所以我都起左身返左去,之後再返sch,其實我可以唔駛咁早,因我1330先有堂...不過義工d野未搞好,又有野要print,,咪早d返去囉~途中見到winnie lai,湯,jenny響度食緊野~之後又見到我班既同學仔響度玩緊,有區同學,佢gf,傑同學,phyllis,菁菁,仲有4個男同學,但我一黎,佢地就走lu.....之後蕉,湯,winnie lai都一齊加入戰團玩uno既...yeah,個一round輸左有懲罰架~要贏左個個think~

好開心呀...不過gigi佢地去左free booking做excel.....無join我地~phyllis就罰左企響個中圈度大叫佢個名,菁菁就扮走籃2次,又扮個d咩....紅番啦..winnie lai就兔仔跳一圈啦,傑同學就要坐住個掃把..成個harry potter咁...同埋要做一個動作(唔知個名,但我諗既)而angel就要扮芭蕾舞跳一圈,都唔似既~最後一round就精彩咯,輸左個個可以搵其中一人一齊陪罰呀~幾緊張呀....其實一有得罰,大家都好緊張,高分既牌係好快咁掉出去.....不過最後既罰係only傳波射波....winnie lai就搵左區同學~哈哈哈~~佢地lunch完返黎又打badminton...cindy yuen搵左人打俾我地叫我地返去上堂~哈哈哈哈~我有拍低有人被罰既video架~不過我怕有人拖我落水,我draw左人地個d..即刻又幫佢出...菁菁輸左又=我一齊輸...即係橫又死,掂又死~

因為區同學遲交菁菁隻碟,miss唔收,他竟然唔要d分,讓返俾菁菁..估唔到~對佢有點兒改觀~yeah...今日既會都幾順利....其實我輕鬆左架勒....無睇自己份稿....hehe....大家亦多左意見~yeah~我地既義工小組叫magic ant(巫師小蟻隊),yeah~~開心~~我,家琪,phyllis去左kfc..yeah~家琪係傻架,仲有一d唔自主既動作,佢既動作又好懶散咁....哈哈哈...搞笑~成日俾我笑佢...又成日用手指頭抓張檯bor~之後大家9點幾就走lu...真愉快...笑爆我既咀~

20th,今日..1030先wake up.... 又late...唉~咦?econ無唔合格...而account雖然考個時心情唔太好,但都有7字頭wor~good....winnie po仲勁,100分~哈哈哈....唔好老脾咁話左gigi添.....哈哈哈...唔聽我講野~不過唔會有下次,我要對你地好d......sorry,sorry~我都即刻去乙水返佢架勒~hehe...因佢都真係好好既...好nice..hehehe~~之後一行9人去左三仟碗lunch~之後途中又見到winnie po...(食飯前,後都見到)咪陪佢返023,點知菁菁又要call我買奶飲~又見到牛奶,pinky,大佛~死人牛奶問我點解我著d衫咁闊wor....係咪想遮某d野.....我都費事理佢~我係肥,咁又點......我又唔會想好似佢咁瘦既~

之後又要等菁菁飲完奶,我同winnie陪下佢~我都唔記得左份questionaire響我度添....即刻扑返去~mandy tam既堂...唉....之後因難得今日咁齊人,咪要take photo囉~問左牛奶,佢有..過到去,無電...激死我....唉...無用~之後上通識....hailey叫我地玩全人~有cert拎,for我university都好~yeah~good~之後就走lu..無野做....拎左d普通話hw~因今晚要陪老豆去太古城個個租客度拎返d差餉單同埋交管理費~而老豆又唔識講英文,咪就搵左我囉~哈哈...個個人係korean黎架~同老豆差唔多年紀~

去之前sleep左一陣,食埋飯先去~細佬要食虫虫呀...老豆話個d可以止夜尿,而我細佬依家11歲都仲賴尿呀~唉...抵死....~把口仲係咁衰....又多野講.....點改都改唔到~返到去.....無做d咩..又未想打日記嘛~之後跟進下bbq既事宜.....呢2晚都有同大佛talking phone~牛奶好早就sleep左~哈哈哈..嘈醒左佢添~呵呵........

>>April 21, 2004 at 5:35:56 AM GMT+8


2004 年 4 月 16 日 星期五 【雨】

15TH(THURSDAY),上普通話堂,要做話劇,點知我地個組最早齊人,就我地開始先啦~好緊張呀...不過又犯左同樣錯誤,唔記得對白就向上望,不過我都即時awake左自己.大家都好順利.....做得唔錯,不過又真係好似短左d~我地無睇稿架~好叻~其他組都有睇稿......不過gigi,phyllis佢地個組又真係幾搞笑~gigi永遠都講得咁順暢,咁生動~phoebe佢地個組因唔齊人就唔做住lu~~之後我地響break個時就落左023~michelle睇緊pc送俾佢地既相簿呀~之後pinky,細michelle,牛奶個d都黎左呀好似~之後我地hei左一陣又上返去lu......好累呀...好想響023 sleep~上堂都被阿sir話......哈哈哈哈~~

之後上itaa.....派左份野俾我,我都可以唔見左......依家都做唔到功課,所以phyllis聽日(18/4)上黎我home做~之後一齊去做神秘客~我無帶notes呀.....就sleep左,grace wong都俾我地sleep,但一到practice,唔駛用notes就叫返我地起身~不過d野都好易....個個梁太都好搞笑.....係咁叫我地記住d英文....因test係用英文問架嘛~之後我地一行12人就去左仙桃源lunch lu...分左4張小檯~之後去左上econ lesson~由於我要返公司拎卷+briefing,所以我只係上左一堂~之後又因未夠鐘,就去左023....見到ryan..陪完菁菁返去,因我去搵cindy yuen問佢補test既事宜,但之後去toilet唔見左菁菁....咁我咪走囉~原來佢去左去teacher's....之後大家相隔4層但面對面咁talk phone~

去到023就同大ryan talk起上黎,我同左佢講我會去做意粉屋既神秘客,有$70一份卷,有得camp車錢,有$150津貼去食野~都係check下佢對食物既認識,有無自我介紹,有無俾客人享有椅套服務,食物質數,有無講多謝,byebye,有無叫我地填意見表,以及環境,清潔情況~之後佢都同我講佢個時響wellcome打工既情況~之後我走lu...當我走個陣,michelle突然出現...嚇得我呀~

16th(friday),放完假.....都仲未復原..都呆呆地...之後winnie響mtr撞到我,佢叫左我2聲,我知有人叫我,但我又整緊野,無意識去理佢...之後又理返佢~大家一齊join埋phyllis一齊返school....winnie講左一個笑話俾我知就係.....winnie yesterday去左023搵michelle,但唔響度,winnie又見到菁菁,咪同菁菁講michelle唔響度囉~菁菁就問"""咁有無其他牛奶響023呀????""""哈哈哈~~~笑爆咀...winnie問返佢,要咩牛奶呀....阿康都問佢..,要高鈣低脂..朱古力呀....定係其他呀~~哈哈哈~~之後又上itaa...發左菁菁脾氣,因佢又無帶notes....精神狀況唔好,又要阻住我做野.....要盡下學生既本份嘛~佢都有嬲我呀...

之後去左023,但michelle做緊野,之後我地就去吉野家勒~又係好多人...撞到angel,winnie,blue~我地又笑下阿湯勒~~我仲think...無左蕉,無人同我一唱一和添~點知都仲有winnie....yeah~~佢地3隻人yesterday無上econ,原來去左整頭呀~3隻野呀.....之後阿湯又唔知有咩俾我串.....唔記得左lu.....我地呢邊都成日笑~~哈哈哈哈......之後菁菁叫我陪佢去搵michelle.....oh...我好似阻住佢地添~佢地好似有好多野要talk,早知就唔去啦~我一路行都一路溫書~1430-1630補test~不過感覺唔好...好似唔多識做....唉.....sarah都好好人,幫我mark notes...佢知我溫緊書嘛~真好呀......

之後約左人1800去trade我個套碟....未夠鐘..又去hei~佢地又有野要talk...我響度都唔知點咁,好想去library~都幾無奈下~之後好彩都有菁菁陪我~牛奶又發下顛...d時間先易過d~我又響度talk下義工d野嘛~michelle問緊我d意見...牛奶就問我係咪義工小組既主席..michelle話係..佢就伸隻手出黎同我握勒,不過我唔理佢喎~之後我同東東talk緊,佢又加把咀,又要同我握手,佢話自己係歷奇既主席喎....不過我就話佢阻住我地talk..之後佢話我輸晒d風度~哈.....不過....嗯~之後佢又成日想拎條繩掉我呀~pinky就話佢D藥力過左~

死人菁菁唔知做咩串串共咁....我就話我SAT唔想見到佢,因佢要陪我去做神秘客,我就話自己搵過另一個人陪我~唔知佢發咩神經,牛奶就話陪我勒....大RYAN係咁響度笑囉~我就話我寧願自己食...佢就話...咁你食自己啦~車~玩到咁上下,我就走lu~菁菁佢地會去drink,我估到菁菁會搵我出街,所以我之後都無換衫~點知真係喎~我地出左mk....由8點幾,行到11點幾~又好耐都無行過咁耐....除左腳痛,都腰酸背痛~.....有好多野....都收埋左響我個心到....無人可以同我分享....亦都唔可以打響呢個日記度

送左菁菁上車,響一個靜靜既街上行返home.....我諗左好多野...又有好多感受勒~當我依家無野發生既時候,身邊既人卻有好多野發生左....唔知係咪天氣既影響...大多都唔係開心既....有一個消息,我聽完係喊...再聽多一次..都係喊...點解呢....點解要放棄呢~讓我想到....係我地首先放棄左神,而唔係佢放棄左我地~神卻很愛我們,永遠都等待我地既回心轉意....神卻背對住我地偷偷地流淚~我好心痛呀....神對我地咁好...點解要咁做呢~我原來都好愛佢,好在乎佢既感受~我都有d羞愧,......我唔想傷害佢~另外一件事又再重新左我既理念,自己做唔到既野,唔好話人~~~d野積得太多,對身體無好處,為何唔坦坦白白咁講出自己既感受呢?我自己就好難忍得住~我一定要發洩~忍住忍住,俾人誤會就唔太好啦...我唔like俾人misunderstand~但有d野唔講,佢既出發點都係好既,我都理解,但其他人唔理解又有何用呢?

朋友要坦誠,對佢地要誠懇,否則會有一道牆~友誼卻會冷卻起來~你想人地點對你,你就要點樣對人,我好相信呢一點~人際關係,係好複雜架,但我相信,只要有愛,有信心,有盼望....咁就可以同人地打好關係~我好愛我每一個好朋友.....無論係知己...普通朋友~我願意向佢地分享我自己~有咩意見,有咩感受唔表達,未必一定係好既~不過......有d野,有時又唔可以講,做人都真係幾矛盾,要識得隨機應變,變通~一條formula係唔可以用一世~人生往往都充滿著驚喜,一浪接一浪...有開心,唔開心,有喜怒哀樂,世界有鮮色,有沉色,有灰色,有黑色,有白色,有幸福,有災難,有太陽,有月亮,有陰天,月有陰晴圓缺,好多好多,一件事,一件物,卻有幾百萬唔同既睇法,見解,你唔覺得好得意咩~大家都為住自己既見解去urgue....但都無結果,只會有共識~時間可以沖淡一切,就讓時間去吧~

有人問我,恨一個人,嬲一個人會有幾耐~響我既角度,我好快會忘記,只要佢唔係三番兩次咁重複一種錯就行勒~唔提起,我都唔記得~我會原諒人地幾多次?unlimited~因我相信人係善良既~佢地係架,只不過唔識得去用....同埋一時忘記左...如果係我既朋友,我會心痛,而唔係去計較佢做錯左d咩~計算,係一個好苛刻既行為,去嬲,waste my energy~點解唔活得開心點?唔係更好嗎?不如大家俾一個機會佢去改吧~但如果連佢都放棄佢自己....我都會頹下來~不知所惜~不如大家一起用愛去包容吧~世上無一個人係可以被放棄既,自己都係~每個人一定有存在既價值...大家都係平等架~當一個人有一樣野,就會失去左另一樣野..有天災人禍,卻有人間溫情...你地又知唔知呢~你地又有無去了解過呢?唔好睇表面啦~不如大家都唔好去計,而係think下點處理~因事情都過左lu.....點講都無用,去接受吧~點擔心都無用....隨遇而安吧~同埋,記緊用"""心"""去待人~"""""heart"""""""

今日..9點幾起左身,迫自己訓返....11點幾就wake up~搞下呢樣個樣,菁菁剪完hair,買完鞋就上左黎~佢食左d ice-cream,大家就起行去深水po睇下珠仔~我都未行過,真係大開眼界.我都buy左d星星做頸鍊~好開心....我叫菁菁整俾我,佢就叫我自己choose,咁我不如自己整埋~叫得你,當然叫你design埋啦~好大雨呀....之後就去左新都會行左陣...就去意粉屋lu~都唔太難做~行左一陣葵涌....無咩野行,就返home lu~~佢好累,卻有同我一齊take荃灣line....點知中環先轉車,又去到chai wan....因佢sleep過左~傻婆~

好多謝cyrena,同埋carmen仔既留言~~hehehe....我都好多謝你個camp,短期既就會lunch ,長期既就think住later租間屋,一齊玩1,2日呀.....有無interest呢?因我好like你地呀...但好似個感覺都未係太close,可能大家唔係同系,唔同班啦~你地d year2就黎走勒~~~我好唔捨得呀....如果你地一返工,就會少左好多時間見架勒~終於都打完d日記lu~~~

>>April 17, 2004 at 5:48:52 PM GMT+8


2004 年 4 月 13 日 星期二 【酷熱】

唉.....今日係個個自稱靚女既人生日law~~咪就係大家既媽媽---米雪兒勒~佢呀...明知都要懶係唔知咁先得架嘛~又擺明知道咁.....真係無佢收.....佢地成班pc為左佢搞左一個生日週~高興死佢啦~仲食左好多個cake添,唔知5個定6個~佢地好叻叻呀....全部自己整架~angel整左apple cake+chocolate cake~cecilia整左綠茶cake......其他有咩cake我就唔清楚勒~不過佢地成班人都為左michelle搞左好多,籌備左好多~唔知michelle試過咁樣未呢?有舉牌呀....不過因為開緊會,唔記得去睇添~不過又俾michelle發現左d人仔響度stand by.....不過唔知大家做咩囉.但知大家有d野既~hehehe....開心死.....

今日我係day off架,返去,1.送禮物,2.練普通話劇,3..開會(cyrena,phyllis,家琪,細michelle佢地開會talk about interview)初頭我又以為cancell左個celebration,搞到我無cake食....我不知等左個chocolate cake幾耐呀~終於有得食勒....原來佢地響新都會個個露天水池附近搞呀~yeah yeah......之後phyllis找左d禮物黎,我地送左一支有香味既蠟燭花花~~之後我地2點20分就返到sch,join大家一齊對稿~sorry呀...心火盛添.....因為可能我咁辛苦度份稿,大家又多多意見咁囉~不過我又真係唔mind改既,因一個人既能力有限......但係就要自己改囉....唔好同我講左話where唔得,自己又唔改囉~因我都唔知大家既心意~大家都要俾多d意見嘛~

之後都排左幾次,大家都記得lu....都好快搞掂~之後我又同phyllis去023送禮勒~佢阿阿秋talking,咁我地就自行將d野放響佢檯面~有一個相架托住我地3個既相+一個寫住"you are special"既蠟燭~yeah,yeah~任務完成就上左free booking~之後夠鐘就去開會......b04....1630就close,有無搞錯~之後我上左去library度see,好彩有房.....之後就大家一齊移動~初頭佢地都開得有d亂....我俾左少少意見,phyllis都有d領導才能..都lead lead地~不過大家都有幾多suggestion~cyrena有獨特既見解....唔同既suggestion,大家都能夠達到共識,good~細michelle就靜左少少勒~

yeah,yeah~~之後去打hot pot.....原本係阿葛講俾我知架...咁無人叫我嘛.....之後michelle叫我,呵~~不過yuji因要去接親戚...並唔係姨媽囉~呵呵呵...yuji去上堂,我都有送佢.....hehehe...我地好耐無見勒~掛住掛住~有好多人呀,13個pc,year2 pc,我,大佛+阿葛~之後蔡生都有到~hoho...見到佢盧山真面目lu...我覺得佢倆好似呀..好有夫妻相~死人大佛+阿葛成日撻著火頭囉~johnny就青巾女郎,我就話我過左140lbs,又話我地wild camp個時7個人訓一個營會搖啦,但如有一個袖心,成個營係唔會搖囉~唔知大家暗示d咩呢~仲有呀....alex係話我地7個女仔一個營囉~唔知佢識唔識分男女既呢?莫非hong+august成為左女人~唔記得同大家講...,玩非洲話事啤,hong錫左細ryan一啖.....哈哈哈...細ryan個樣好似被人污辱左咁....哈哈哈哈...而發發就係好似蚯蚓咁爬行~

gail黎個時,因佢地不停咁講青巾女郎,咁michelle問佢做咩食得咁少野,佢就話食左好多青巾~我地2檯人都不約而同地大爆笑~佢地又串下肥虫虫呀.....又話呀pinky食好多芝士腸~找死呀.....佢地去左睇大家送咩禮物啦,我同菁菁呀都無走去,咁我無聊得濟,咪夾左舊野食囉,點知俾牛奶發現左,佢好大聲咁宣佈"大家睇下個邊,有2位小姐密密食,咪放低過筷子"...佢條cheap友呀.....之後呀細ryan佢地就話唔可以望過黎,因佢地一望過黎,我地就唔會食~~作死佢地呀~~~哈哈哈~~佢地好似影左我睇緊電視呆呆個個樣~唔好以為我唔知呀....估到架~因佢地笑得好奸~

michelle話佢下次生日都唔放假喎~因收到好多禮物~好開心呢....佢地仲送左一束花俾michelle呀~好靚架~佢地又拎左michelle束花去玩,就係東東唱歌,angel獻花呀~哈哈哈哈......佢地成日叫妹妹唔好點,唔好點~好搞笑呀~尤其係細ryan.....佢地一班師奶又行動,今次有阿欣,emily,ida,angel.....見到有一檯有chicken呀,蝦呀又議論紛紛.....好似未見過咁~真係勁似師奶團...上次遊完wild camp既營地,今次就遊酒樓~jeannie同阿銘之後都黎左.....呵呵呵....michelle收到yanny個phone,yanny只響個電話講完一句就呵呵咁笑.....令michelle好無奈咁喎~哈哈哈哈....好搞笑呀yanny~

大家臨走前take左d photo就走lu~我又可以同cecilia一齊take mtr,不過一個向左走,一個向右走之嘛~take mtr既都有,angel,johnny,菁菁~hehehe......不過今日都幾呆~未復原呀~原來放假仲累呀~

>>April 17, 2004 at 7:02:52 AM GMT+8


2004 年 4 月 12 日 星期一 【晴】

hehe~~唔記得左....尋晚係出左去,因佢地成班pc去左南丫島,之後見到carmen仔,因佢都去左個度camp~佢地去左swim....又拾下貝殼咁,欣話,拾到唔捨得走~因個度d seafood貴,又同出面個d差唔多就無響南丫島食勒~同埋因係public holiday,好多人呀~佢地咪諗住黎囉~之後又好似想try其他,之後又話黎勒~我都唔知shop咁多人既~hehehehe......因我都食左飯,個晚既天氣好悶熱....我沖左涼,出完去都想沖多一次涼~

阿欣串我呀....干炒牛可無牛肉呀....可能我寫錯,之後就補返一碟俾佢地lu.....johnny就date左人,食左幾啖就走lu~東東屋企留左飯....又響度食囉~有johnny,東東,大ryan,細ryan,emily,ida,sandy,cecilia,michelle,菁菁,angel~angel好得意呀......佢地就叫左佢做妹妹(高音)....好貼切呀~因研究緊econ tutor駛唔駛返,又同姑姐佢地talk.....都無咩時間招呼大家,真係唔好意思...自己又呆呆地~hehehehe.........我唔係唔理你地呀....又唔係mind你地叫我做野呀....我招呼大家係應該既....~之後....佢地又話去dessert,點知又走~之後菁菁問....我地就take mtr去mk既石磨坊~yeah...佢地又撞到一個以前既pc~

佢地呢班人仔都好開心咁喎.....個刨冰都幾好食,都係熱既朱古力雞蛋燉鮮奶好味d.....西米露麻麻啦~michelle個個紅豆泥涼粉好濟呀~原來石磨坊d乜糊物糊都幾好食架~~hehehehe~~~之後大家就散lu~ida既男友阿輝就車左dada,michelle,細ryan,emily,東東走~angel就俾我地送佢去mtr~之後我就送菁菁take bus~大家都行到我home附近既bus stop....大家坐左一陣,等到尾班車就俾佢走lu~~哈哈哈哈~~~我又食lu.....真係....不過見到佢地都好開心.....不過無得食apple cake~~~嗚嗚嗚.......

今日都無咩野,去左visit,唔在狀態,但無excuse,雖然做得唔太好~但覺得佢地都幾nice,咁我下次講野會放擔d,佢地都講得好details,令到我地好明呀....又知我地想要咩~~good~~唉....我又因憂慮而令我做既野遲左一步~我知我要幫大家問問題,但被michelle問左我係咪有野想問添~即late左一步啦~都係唔夠醒.....下次一定要掌握時機~不過菁菁講得對,普通既對答,要practice既咩?要think既咩?自然d就得啦....hehhe....我難免都有d緊張,咁我吸取左今次既經驗,以後對住唔同既機構會面,就會好好多~不過大家都好似有d緊張,無咩出聲咁bor~不過唔打緊~

不過我未去到之前都幾驚架~因打唔到俾佢地....我地又唔識行去....好彩...mark低左咩樓...再問人就得lu~hehehe.....準備不足咁喎~又唔介紹下d人仔俾大家識,有d background又要michelle講....hehehe....~~努力啦~~~

之後我同cyrena趕去mtr,去考first aid,我地去到佢地都坐低晒~mc唔太難~做成人cpr,都ok....初時雖然吹唔到~之後都ok暢順,我係第一個呀......之後包紮,cyrena先~前額創傷,手指骨折..都幾易,不過好鬆呀.....佢話自己都要補考cpr.....我就係左小腿創傷,右上臂近肘部骨折不能屈曲,繃著臉都包得幾鬆下~我明明知道不能屈曲,仲懶醒咁講.....我包完,佢再問我一次....我都好肯定咁答,點知...佢話"咁點解佢隻手屈左既?"....哈哈哈哈,,,我同cyrena都即刻相對而笑~佢俾左2min再包~點知....我唔識answer繃帶question,又用左窄帶...阿sir就話...你返去溫書啦~~~oh...即係要再考過啦.......我未考之前未溫好書,michelle話傷左都唔敢俾我包呀......死女包呀~原本我咁早返去係食cake架....點知..cancell左個celebration for michelle~未搞掂呀....其實都唔係唔想開會...而係本想搞party..點知又唔成,但又講左一個原因(大家會明既~局內人)....咁無理由又開返會架~咁咪俾michelle知囉~唔得架嘛~~~

大佛教我....同個傷者講,"你咁樣唔得架,我都話唔可以自行屈曲架啦,咁樣會加深個傷勢架.....o拿,我依家再幫你包過"....哈哈哈哈......其他人都好似ok~~shan shan就無落敷料......咁就要補考勒~而有一個男仔就響骨折無加闊帶......我個時唔知做咩...包左能屈曲,但樣樣野都做齊....點知係唔屈曲得~唉....我又唔係唔識包~~都唔係太難既~~

之後同左cyrena,東東,大ryan出左mk食焗飯~去左炳記牛牛~我終於都認清東東,大ryan既為人勒~死仔呀....成日都話擔心我唔夠食囉~~~即係想話我大食啦~死野呀.....又成日話我呀....我又唔可以對號入座喎~哼.....東東,大ryan屋企又有留飯俾佢地....但都陪左我地~佢地話佢地都慣架勒....like陪人喎,同埋大ryan話就算叫佢地唔好留,屋企人都唔理佢架....照留~而東東就無咩所謂,同埋一定留俾佢既....食唔落咪食少d囉~佢地都幾搞笑.....仲有呀,cyrena話佢倆既對答好搞笑,我都覺~~2個都傻架~佢地既本性開始漸露響我眼前~........我都怕我跟得佢地多.....變埋咁樣~之後大家各行各路歸家lu~

我地好搞笑,等晒成班先走~yuji,媚媚都ok呀.....媚媚太緊張勒......佢地趕時間,走先~

>>April 17, 2004 at 5:04:20 AM GMT+8


2004 年 4 月 11 日 星期日 【晴】

10th-12th係我返大陸既日子~~~
好熱呀~~~仲有呀....我都係keep住咁搞肚呀~不過好彩,哈哈哈~~~因為我老豆響多年前建左3層既樓,個toilet雖然殘殘地,但都去得人既~~不過因多年失修,而我地又唔知幾多年無返過去住lu.....個d電線呀,牆呀都壞壞地同埋有裂縫lu~~~

我就0600起身,因我地要搭0730往廣州既直通火車~因我地遺傳左阿媽唔可以take長途bus....因要個d bus無得開窗,佢地係要吹風既~而我.....訓得唔夠都會咁樣~我同妹響車上sleep啦....0930到lu....大鼻哥(大表哥)+葉玉卿表哥黎接我地.......個d都係花名,因我地細細個個時,每年summer都會返去一次架~之後我地上左一架麵包車,前往我地既鄉下,三水桃"土布"(一個字黎既)村~大約11點幾到左,依家d路係水泥地,行得暢左,又平穩左,以前係登到我地呆晒~

之後我地卸下行裝,咁就lunch lu......有大姑媽,大姑丈,三姑姐,三姑丈,2位表哥,同埋我地3個~佢地成日怕我地唔夠食~又怕煮得唔好食~傻架,我地又點會mind呀~之後我地就出發,去掃墓lu..都係響我地條村中~好hot呀......我地wear左水鞋,但因我無著襪.......好焗呀~~~佢地慣左拜完一度,就燒一次炮丈~我同妹就會躲到遠遠~想我地聾咩~我又take左d田既photo~佢地一睇就知個d係咩菜,咩樹呀....我地又踩左上已經收左既田~hehehehe.......我同妹又talk左一陣~大家talk下大家既感情生活囉~不過依家d後生仔女,o岩feel就一齊,都無去維持既.......唉.....

因大表哥托我家姐去買digital camera,咁表哥都借左俾我地take photo,個度有好多肥肥既狗仔呀.....有一隻係黑*白....4隻腳仔同埋條尾既尖端係白色架~多可愛.....又有d烏咀狗~hehehe....原本隻狗媽媽對`我地存有敵意,但之後daddy餵佢食野,我地摸佢d狗仔,都無咩野lu......我daddy....每餐都有野俾佢食,佢一想食野就走黎我地既門口呀~~hahahahahaha......之後我地sleep左晏覺.....之後就dinner lu....出左去村既食店,2檯人,都係195,有酒,有飯,有7-8樣food~都係雞,鵝,豬.....有2碟菜既...~

我地係坐摩托車去架,我同妹因都好耐無坐過,都幾緊張架~我地3個人一齊囉,三姑丈戴我地~返home個時,落車,企唔穩,移後,遇石,坐低左響石上,好痛,瘀左+有少少血~佢地咪笑我囉~車車車車.....之後我地就bath下呀......睇下無hk台既tv呀.....我又度下普通話既稿呀.....之後11點幾就sleep lu~都唔知點解,sleep左咁多,都好累咁....仲未復原~響車程上,拜山後......都有sleep勒.....之後sister成日搶我既被,我就隨住佢個邊去....哈哈哈哈....不過唔太凍,無咩所謂啦~佢都有幫我蓋被,佢都知佢搶左我d被~因佢訓我唔好~~而我都醒訓既....條村都有人好早wake up....我都聽到佢地講野...同埋好早就有太陽射入....我都會醒架~

之後因妹話要shopping,而daddy又要去探舅婆,舅公...所以我地出左去西南~見到大住肚既大表嫂~又有一個幾醒又多野講既表妹......我都費事理佢,因佢把口都幾衰~我就睇tv囉~~有hk台....又做緊cartoon~而今次之行,我帶埋本first aid既書出去呀~趁空檔就睇下嘛~之後去左食店,又係食大約既野啦~早餐就食粥.....仲有d餃子,腸粉咁囉~不過鄉村既係唔同d~之後我地行左2小時到啦...因都無咩行,同埋d price都唔太抵,有大表嫂,daddy,大姑丈,三姑丈同行~~哈哈哈哈...d男人行唔慣.....不過都怕表嫂hard...因有大肚嘛~之後就去左dessert shop.....d芝麻糊都係唔掂,雖然好平~都唔記我講yesterday night,我地食完dinner,就去左一間店睇下有咩買~我話想cook dessert,個d芝麻糊,紅豆沙呀.....沖左出黎,都唔知咩黎既......唉......食死人~

我地去探人之前又去左supermarket 掃貸,我同妹都掃左唔少......個d products都幾搞笑,好多都有明星樣,我妹就buy左d俾佢同學仔做手信~同埋呀,你一拎住本書,而佢個度有賣書,就要你放低先架勒~真麻煩....之後就take van仔走lu.....我坐左車頭,差d sleep著.....返到去....無咩野做...睇左下書,又sleep一下........又無咩電視睇.....又度下稿......之後又dinner,因費事cook,又去左yesterday night個間,我地點左我地想食既food,就走lu....因為三姑丈要帶我地去買煙花~佢地好早就dinner勒...6點幾啦~但都係同wild camp一樣,食足3餐+宵夜......但呢度就成日都係食個幾樣野....不過今日既煮法有d唔同~我地買左d....用手拎住玩既,有d會射上天空,有一種要手持,有40粒射上天空就爆開既野....有個唔會射上去,但好大聲,而最後一種係就咁燒,無咩聲,好靚......buy左好多都係18元~好開心.....不過放得好快~

我期待左玩手持向下,個種好浪漫既煙花好耐勒~慢慢咁放,2隻人仔望住...好warm,好溫馨~唔知第時會唔會同男朋友有咁既機會呢~???我好期待架~仲要響沙灘~好多人都出黎睇,daddy玩我仲興奮過我地,之後又去take bath,又睇下tv....11點幾就sleep lu,因電話無分鐘,我就俾打俾菁菁lu~

食早餐....又拜神,坐車出廣東火車站,take火車出深圳,搵埋妹既朋友,因佢地陪妹去shopping,之後lunch,我同daddy就返home lu.....好累呀....不過都好似無咩做到野~~好早就sleep lu.....又一個3日2夜~真係肥死~好要整負離子.因太耐,要咁多人等佢,咪叫佢唔好做囉~佢又發脾四,我都費事理佢~think下其他人啦,大家都係我地既長輩,唔通叫佢地等你咩~唉.........我坐車個時睇剛剛buy既星座書,讀下俾妹聽....之後我地就休息lu.....我又食旺旺小饅頭..yeah~6.8...好大包~yeah....i like~呢次既行程,都唔駛我地俾錢...而我響西南之行,就buy左一副18元既sun glasses,不過都幾似我響hk買既,但唔同color~

妹響深圳buy左2對shoes俾brother,佢又買左一對俾自己~老豆俾左700元佢~以上既錢都以人民幣計算~byebyebye........@_@

>>April 16, 2004 at 5:27:03 PM GMT+8


2004 年 4 月 8 日 星期四 【晴】

好勒~又繼續wild camp既旅程lu~

我地要做早操呀..不過我同winnie又響度發神經,黎個camp當然要傻下顛下,喪下架啦~我又喉住東東既朱古力橡皮糖~所以做warm up exercise既同時,我地都傳緊chocolate~好辛苦呀落斜,個肚扯住痛,禧寧,paula唔舒服呀~可能太劇烈勒~...又有人遲起身lu.....我就響度吹下風,個種感覺好正~可以冷靜下,清醒下~個心become好平靜....有時可以遠離繁瑣的生活都係好既~用黎重整思緒~

之後我地既早餐...有公仔麵,芝士,火腿,同埋有餅呀,零食咁囉~都幾多野食~個時我都未肚餓~又好似有d肚痛~而我記得我自己係撐住把傘,擋住d風,我叫佢地唔好用歧視既眼光望我~死人johnny又話我露宿街頭...哼,仲好講,我take緊photo個時,佢又攝鏡勒~死仔...佢似主角多d囉~佢地有一段時間唔知做咩圍住我.....又成日愚弄我....好慘....我都係保護住d火咋嘛~

玩trust fall,劃旗及講解規則for搶軍旗,同埋......一d靠合作性既活動~我地第一組玩trust fall,我乎玩已經想喊,可能有d感動,因大家都好團結,大家既心又close一步,到我勒....我係好驚架~我信佢地,但係....我真係好驚....腳震架~佢仲要響我腳"爭"離開檯面個時,同我講我個動作應該點囉....仲驚...我係會訓落去,不過係驚咋嘛.....不過我都曲左腳...死人牛奶話要睇住我玩...都唔知有咩居心~好彩我玩個時佢唔響度~之後我都不停咁喊,但又放盡唔到,因會好樣衰.....仲好想喊架~不過未到我既時候,我係去左解決,因我怕我忍唔到勒~~~

之後去畫旗...好搞笑呀~佢地寫,呢支唔係軍旗,而係梁詠琪~係大姑媽作架,成張野都係佢手筆咁濟~好似d小學生字咁,不過個外表都似~我地都俾左d suggestion老鼠,同埋都問左佢一d問題~之後我地就走去玩背對背起身個個game,同埋俾人推個個game~原本我同winnie領會唔到架~之後得勒~阿康同我玩,佢係成個人拎起左我囉~之後我地都玩到~不過一group人咁玩,就未得~仲好講,我俾阿葛整斷左我條左手上臂~之後個個推人game,我又唔驚bor.....但我未掌握到點推人囉~佢訓晒落黎,我又唔夠力,佢地幾衰呀,想邊個死,就推邊個個去我個邊~阿康仲話唔放心將winnie交俾我添呀~阿康響我隔離,成日都推仟我另一邊既人都唔俾我架~之後都識推勒~我地個組好快玩完,所以take a rest,葛唔俾我地入營係唔想大家都效法我地,同埋入左去就出唔返黎~之後同kate個組一齊玩解人結..但都係2個圈~失望......

lunch..牛奶要走lu,因佢要帶小朋友去wild camp~....係包包....有罐頭腸....花生醬....winnie好like,就咁食花生醬.....我地又有餅餅.....我地個組既食物好似源源不絕咁......之後我地洗埋d野,煲下水咁啦~之後去玩搶軍旗....大家第一round既策略一樣,就係死守.同埋必要時自殺..鬥下邊個運數高.....我唔知做咩個波自爆...仲要響組中第一個...唉....去停屍間既都係自爆而死~老鼠唔開心,因大家都唔係玩既~之後葛就suggest攻防戰,最多只可2人留守~於是大家空巢而出~不過好多都自糠,同埋好好玩~我地綁響樹上,與emily個組聯成盟軍~我地見刑細輝去我地度,winn永一馬當先跑入陣地.我就尾隨~但佢初時搵唔到支旗囉~佢搵到,想拎,我咪好勇咁死入去囉,因佢一拎,我就踩,佢又避既實死....於是佢走,但好似途中就爆左~我地盟軍既合作之下,又成功搶奪左佢地支旗,同埋佢地死晒~

之後我地激起佢地既鬥志,我同emily都一額汗~今次幣勒~其實佢地個組好勁架,唔好睇小佢地~阿葛都係咁講,而我都feel到~越玩越激呀~發發組將旗綁得好高呀~同埋佢地聲東擊西~因emily組較少人,佢地攻左去佢地個邊...引佢地d人出黎,再搶左佢地支旗~我地好彩就有winnie+康留守~winnie好勁呀...個波3 round都唔爆~我,湯,tommy去睇下佢地既地勢,趁佢地唔為意,我地入左去,我想爬`樹拎佢地支旗....點知細輝攻我,我咪同佢對峙囉~tommy上去,撕毀左(唔小心),一齊死,點知emily俾條女搞掂左,佢過黎搞我地,有條女好狠,上樹,想伸高腳踩tommy,我個波又響混亂中爆左,因佢地有人返左黎,我死蠢,應該踩爆細fai,搶返綠藤組既旗~不過都未必得......hehe.....於是我同emily一齊走,順便保護tommy逃脫.....佢係好成功咁走左~我玩個時投入到爆......咩都唔理....有勇呀....哈哈哈~

之後大家都同分~開心開心....好好玩....大家都好盡興,負責人老鼠又開心.....佢都被我地感染左呀....大家既顛喪出晒黎~~kakakakaka.....之後有d game都無玩,就dinner lu~michelle入左黎,因佢皮膚敏感,好多野都唔食得.連佢最心愛既tomato chips都唔食得~我地既food有紫菜魚蛋菜寶湯,菜寶炒蛋,上湯娃娃菜+生菜,西蘭花火腿(因牛肉壞左),咩咩咩雙配,薯蓉+火腿(個阿好靚架)~之後仲有一個比賽項目就係橙蛋,而因大家既牛肉都壞,所以無左~3組既煮法都好唔同~我地就同橙汁炒蛋+橙肉,又"挑"下花咁呀,因都得閒,就"挑左個組名"B L B L"響橙皮上,又有拌碟(係蕉切既西蘭花之花)~我地勝出,因切合主題,拌碟無味,扣左d分,又靚~emily個組就蒸蛋之後整左一片片,好甜呀.....不過無咩味~發發組個個好食,鹹左d,無橙味~

多謝michelle幫手搞下我地既food啦~本來生米,之後都ok~又好多野食.....又食唔晒呀......咸蛋好味,臘腸唔熟,唔要囉~不過呢一餐煮耐左~我地又溶埋d芝士點西蘭花~我地個組真多芝士~都就黎食死我~hehehehe......今晚又食唔到dessert~之後玩找銀幣.....大家好累,又搵唔到.....都無咩心機,其中一round又foul左~因tommy跌左個coin,開左燈~我地2組都戴上m巾去搵架~august成日提我地,又走散勒.....good~好彩最後一round都搵到一個,不過.....secret~我亦都知有另一個secret(搵得咁快係因為......)emily佢地個組無米,我地有太多就俾佢地勒~互助互愛呀....good~

又到分享既時候~solve左小插曲既problem,大家開心見誠咁講感受,應該早d solve,如果唔係老鼠就唔會有咁大壓力同埋誤會~大家都講左好多~我就自在玩既,已經達到,only一個game悶~多謝組員,多謝組長,多謝阿葛~我愛你地~我係見到老鼠既努力~俾d心機啦~盡左力就得架勒~多謝大家一齊清晒我地d food~我地呢個豪華團,發發個組好似無乜得食~做咩唔一早過黎jei....唉....我地最like分享~michelle話我衰~多謝組員讚我啦......hehe....."挑"個橙jei~~hehehe.....我真係好易愛上你地~

我地無bath,因太凍~之後我地一齊又talk,有我,kate,winnie,hong,湯,蕉,august,tommy,johnny,東東,葛~好多人,不過大家太累勒....有心無力~希望下一次再有機會talk啦~之後細ryan+emily又演出trust fall時發生既事~笑爆肚~之後我地7個人側身sleep~~我訓訓下好焗~咪起身拉開d拉鍊,佢地又無感覺架喎~佩服.....winnie話我醒訓,都係架~august同kate好早就睡熟lu~

8點wake up..俾阿葛見到我未睡醒個樣添~仲笑我喎~之後玩鱷魚潭,及自我求生法~我地因一早就執好d appropriate既石,所以我地都幾順利,要靠大家既共識,平衡力,合作,適當既materials~我地跌左2次,都贏左~本來only30 min,之後有1 hr~因綠藤組好耐都開始唔到,因地形,石頭問題~我地就叫加油,為佢地打氣,阿葛就叫我地叫"綠藤,綠藤,you are champion~"而因發發個組同我地差唔多,咪唔叫住囉~佢地d石好大舊呀...好難move~之後我地玩完都幫佢地再打氣一次~個一刻又好感動,又快樂~

之後d pc好鬼祟咁潛入黎.....又好似師奶團咁,又踩入敵軍陣地.....搞到d童軍啤住佢地~哈哈哈~~綠茶蛋糕好味--cecilia整既,但angel+cecilia好似暈船浪呀~之後我地個組win左,大家又take下photo先~yeah~之後take船走~有幾個浪好勁呀...有離心力,我好驚架~~~之後大家去滿記dessert,winnie,hong,蕉,湯,tommy因累+有事走先~pc一檯,我地一檯~有發發,paula,kate,葛,細fai,吳生,carmen仔,barbie,can~大家share.....都係每人$20~~~yeah~抵~榴槤,mango pan cake,正~其他麻麻啦~

之後我同菁菁,葛一齊take mini bus出mk~阿成打俾我,叫我help佢做問卷,有$50..何樂而不為~我地3隻人仔都做左~不過費事佢地等,咪阿成益左佢2個同事~之後葛走,原本同菁菁行一陣,點知仲獎,咪走囉~我10點就sleep左~好累~大家都知菁菁叫大粒bb肥虫虫之陰之陰之菁~yeah~~~好玩但好殘~

>>April 15, 2004 at 1:47:25 PM GMT+8


2004 年 4 月 8 日 星期四 【晴】

其實我7th-9th係參加左由KCA主辦既wild camp,亦即係kwai chung army~我地係去西貢既灣仔,進行3曰夜既活動~個度環境優美,比一般既營地toilet乾淨+靚,仲有得bath添,不過only凍水,仲要係存水庫中既水~我去既目的係玩,所以今次個camp滿足左我既慾望勒~yeah.......不過....都係成日肚痛,腸胃不適~未去之前我已經係咁架勒~~~

我地個組叫BEE LEE BA LA組,我係響營前會前已經有咁既構思,仲有一日唔知做咩,個idea一閃,個口號又出埋黎,哈哈哈哈~~口號係BEE LEE BA LA, 嘈到爆,嘈到爆,嘈到爆.爆~我地既成員有組長august,tommy,我,湯,蕉,winnie,康同埋阿葛既(我地成日遺忘左佢,因佢有時要帶game,又要prepare下,好少join我地個組).我地既組規係團結,合群,溝通,一齊叫口號,唔好食剩野,做咩都一齊,愛護大自然,分工合作,keep住嘈吵,大姑媽(阿湯->原本係21321/1b中既大姑媽)永遠是對的,笑*3,顛*3,喪*3~不守規則者要對住個海大叫口號+組名,同埋要august向我地示愛~~我地既組長真係慘,就算組員做錯,佢都要受罰咁~不過唔係既.....組長愛我地jei~~~

其他組有綠藤組,成員有yuji(因病黎唔到),paula,kate,emily,細ryan,牛奶,sammuel,johnny,大輝~佢地既口號係綠藤,綠藤,we are champion~而發發組有barbie,細輝,吳海x,東東,can,發發,禧寧,老鼠,佢地既口號係有發發,有辦法~~~

我地既笑料有好多,不能盡錄,但係有幾樣經典既
1.大姑媽問:咦,點解有咁大塊m巾響度既?而我地大家一致認為唔係m巾黎既~當我地拎黎睇,原來係手套黎架~於是當我地玩找銀幣個時就話用m巾勒~~
2.當我地等緊人出發既時候,大家都悶悶地,響我間夜總會工作既奶媽阿蕉,又黎佢既拿手絕項,就係猜枚~咁阿大姑媽就問,(舉起左一隻腳),咁呢度有幾多隻腳呀~我地即刻狂笑.....其實阿大姑媽有時問問題食左d字jei~~
3.唔知大家講開咩,阿大姑媽就話"我食"""人"""多過你食..........."哈哈哈哈哈~笑爆咀~

我地既集合時間係0900,咁我地成組人+kate,除左august,我地就約左0815響彩虹mtr等~但我係ate架~其實我都好早起身,諗住慢慢食早餐,點知.......想出門口個時肚痛呀...之後去到,我記得明明個站響mtr隔離架,唔見左,於是我又見到個指示牌叫我地去另一邊,但又唔知點行,咪問人囉,原來個站搬走左,我地都靠我地既聰明才智搵到個站~佢地好搞笑,問我識唔識落,我唔識架,因我記得好似係總站嘛..哈哈哈哈~~~大家都以為我識...因我唔肯定咪答唔清楚囉~我對都好準時到達呀.之後我地又響度嬉戲咁囉~因有好多時間嘛,有人差唔多10點先黎到~而且又因天氣唔好,carmen仔就決定改路線~因原本條路都幾危險架~咁我地用左45min就到達勒~不過個度only smartone先收到~我地都早左好多到~

牛奶好串呀~咁原本要跟佢走,咁但係老豆買左10th 0730既直通車票,咁我咪唔駛走住囉~我除左同carmen仔,august交代,都要同牛奶講返聲~我咪話,我聽日唔同佢走勒~佢話:超,無野架~你同我走都係帶多一個人,我都唔會理你既~依家你唔同我走,都係一個人咋嘛.....@,@.....之後我地去到個營地,行左一段路,視察下個環境,之後就lunch勒~呢一餐lunch係自備既~不過大家都似乎唔記得左,august更迷惘~但佢都好似有去開會架喎~之後因我地係luxury camp,即豪華團~太多野食,都夠呀組長架勒~之後我地食得太快勒~於是就玩非洲話事啤~由發發組玩先.....大家無咩野玩,都係發發,hong look下地呀,kate濕頭呀,johnny黎掃跌我地既野呀,牛奶擺post呀,我就問左人拎電話,有人跑圈,barbie要搵人kiss佢,如人地唔肯,就要佢kiss返人2啖~

之後就起營呀,分組定規則呀,自我介紹咁啦~不過個沙地有石,有d要"dup"釘先得~傳聲筒=自我介紹,都幾悶~我地prefer要d active既game~但carmen仔話怕我地行得累,所以安排左一個靜態d既,俾大家休息一下~carmen仔都話我數人數到呆左~之後玩反報紙,大家先前都玩唔到,但佢地改左一d rules~可以撕.....但因我地張newspaper俾人拎左,所以我地用左人地個組既newspaper,但.....就咁就爛左~當中都發生左小插曲,都幾激動下,之後2nd day攤開左黎講就好好多~不過我地個時就think...games jei~所以之後我地個組都唔求勝,而係求團結~最緊要大家開心嘛.....呢個game,當中都好似有d溝通上既問題bor.....有一種玩法可以2組combine.....一係續D續D摺,但因太多人.....唔WORK~局內人會明既~

我地既豪華團coming勒~呢一餐有,雜菜湯,西芹雞柳,薯仔炒蛋,芝士局雙菇,煎雜扒~好好味,又有好多food,簡直要quality,有quality,要quantity,有quantity~好彩大家一齊share咋~其他組不知幾羨慕我地呀~雖然薯仔唔夠"lum"..哈哈哈~~~不過都獲得一置好評,有大酒樓既風範呀~哇哇哇.....難以筆墨所形容~多謝alex既"yip"法,蕉既"hin"~我地個組,個個都幫得手~august叻cook rice,like煎野~蕉整"hin"~winnie負責湯~~yeah yeah......我地自己去wild camp都得呀~我地都好乖架~pack好晒d野入袋~又自動自覺洗碗,無洗既就抹~呢個camp既人都唔自私,好願意幫其他組的人,好照顧其他組的人~好鐘意,感覺好好~所以我先可以咁投入個camp~

之後玩定向,我地無跟其他組,我地有我地既路線~多謝阿葛適當既提點,幾時set map呀,左定右呀,set bearing~good~~不過都真係應該教下大家點用指南針....上次上定向course既野都應用返~不過都係tommy+august做主導多d~大家都不時俾唔同既suggestion,去唔去個個point呀~等...我地都行得幾遊閒,august負責報時~阿葛都suggest我地唔好用電筒,因唔用都行到,而地雷既color都會唔同d,一定踩唔到既~本來think住拎100分就得勒,點知拎拎下,240分~仲係大贏家~不過有個pt都幾危險,tommy"done"親~本來唔諗住拎~我地係最早個組到~大家都好合作,有意見,互相幫忙,因有人無電筒,而我個個無電~大家分工合作,當男仔入去拎pt,我地就定下路線~大家都係拎到大家既共識先行~唔同其他組一齊行都有好處,唔駛成日搵到pt就避,又要lie,不過大家一齊有照應,又可執人地d pt~我成日覺得阿葛既功勞都好大~多謝你~

有一個時間好搞笑,就係我地撞到牛奶個組,於是我地匿埋,成班人仔蹲晒響樹後,勁似偷渡客,又或者逃獄,要避開d燈光咁~阿葛叫我地熄晒電筒,不過佢地都應該見到我地~emily話見到一班人蠕動,攬埋一舊唔知做咩~不過winnie既燈色衫好sharp,一照就見到~我地蹲個d都成日忌唔住笑..因真係超爆笑~阿葛話要嚇佢地喎~之後我地棄pt囉~同埋.....佢地無行落去,而係行返出黎...勁~

之後talk左一陣,就talk bath....凍到.....沖到熱~winnie就咁就攝親~之後august,我,蕉,湯.hong,winnie,kate一行7人就talk,talk到0420就sleep~但我地都幾嘈下,同埋我地補celebrate kate's birthday~佢好surprise,雖然only garden cake+4支蠟燭~佢話我地好care佢~,不過我同august點蠟燭點到傻,因好大風~最後都成功~好多零食~錯在無叫阿葛~~我地talk既時候有牛牛疑雲(其實係影子),又大風,又大雨,又多狗走黎走去~有一次有一隻仲扒左上阿康背脊到呀~我同winnie一見到狗都幾怕....怕佢咬我地,或唔知做咩~ 我地7個人就咁就sleep左,而d shoes就袋晒入垃圾袋中~因放出去會被野拖走/破壞~我地都talk左好多,原來august初時都怕handle唔到我地呢班傻人,不過都發現我地好好既,同埋好錫佢~

我好早就wake up lu.....因都訓得唔好~順便執下我地既野,睇下阿hong,august放響亭既野有無唔見~好彩都無事~但其餘2組因無pack好野,d野都有被吹走~我地個晚都成日聽到"king king kang kang"聲~之後就早操~好lu.....留待下一篇再打~

>>April 14, 2004 at 6:06:41 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36084

Design & Scripting by ShowHappy.Net