寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2004 年 7 月 28 日 星期三 【乍寒還暖】

91. Nothing stake, nothing draw. 不頂千里浪,哪來萬斤魚。
92. Nothing is as good as it seems beforehand. 期待比現實更美好。
93. Nothing is given so freely as advice. 勸人最容易。
94. Nothing is so certain as the unexpected. 天有不測風雲,人有旦夕禍福。
95. Nothing seek, nothing find. 無所求則無所獲。

7月29日日記既續篇~zoe生日快樂,今年無post birthday gift俾你呀~

我都未講,我講解how to去michelle home俾winnie & hong知,死人hong又話我表達能力差~我已經好細心咁explain架勒,點知佢地都係出錯門口,huh~~michelle話d男人係咁架勒wor~huh~~我地走啦,因我要俾野阿葛,就叫佢地等埋我,我就叫winnie佢地走先~牛奶問左好多次我等who,我講左好多次佢都聽唔到,菁菁就講全名俾佢知,佢先聽到~佢係咪真係"撞聾"架~佢帶d小朋友去快樂谷呀,d小朋友話佢40歲呀~之後同阿葛talk下8月10日既事宜就走lu~~

我地都係照原定planning去dinner,唔上船,因咁樣就得多人d~依家暫時有hong,winnie,我,kate,august,葛,charmaine,菁菁,cyrena~牛奶恰我個kaki呀,佢叫kaki俾隻蛀牙佢睇呀~變態架~你知kaki好少拒絕人架啦,但擘大個口都有d難堪~之後牛奶問佢野,kaki聽唔到,牛奶就問佢係咪好驚佢~之後牛奶又話想著返對襪,菁菁就叫佢去另一個車卡,我就話唔打緊既,d大陸人都"卒"腳趾啦~不過都係去另一個車卡~hahahha~~我話無人會理你架啦,之後佢就死埋左一邊~

之後得一個take mtr咋~牛奶就話我好可憐~車~之後仲搞笑,牛奶迫cyrena打俾我,問我做咩唔date cyrena,cyrena見佢想打,就屈服左,咁牛奶就打俾我勒~因牛奶問佢8月10日去where食呀咁,cyrena就answer唔知~咁我個日同cyrena去做義工,咁就會拉埋佢去架啦嘛~不過牛奶都幾八卦呀~我叫佢走都唔走呀.....phyllis無野既~不過我就一於少理,不過佢都係重家人既人吧~

今日我真係好緊張呀,有人恰我kaki呀,kaki真係俾佢嚇親呀~我就好坐立不安咁走黎走去呀~我個時激氣到想cry呀~不過kaki太脆弱勒,要鍛鍊一下你先得,有d野唔駛太介懷,同埋唔好怕去做呀~佢delete你咪delete你囉,由得佢啦~我唔信你之後hi返佢,佢唔add返你~唔好太怕勒~唔好咁驚青,大膽d~講自己個感受俾人地知,唔好怕~同埋有d野都唔係好重要jei,唔好睇得太重~至於朋友仔方面,呢個情況就一定架勒,不過當你發現問題既存在時,唔好拖,唔好猶豫,用你覺得對既方法去改善,因為拖,情況會變得惡劣,做主動個一個啦~

大家朋友仔,唔好think太多勒~朋友仔相處應係好自然既事~我知你得架~俾d信心自己~積極d,唔好睇得咁灰,好嘛?唔好only唔開心勒,無用架,解決唔到問題~做d野啦~好嘛?唔好再confuse勒,我知你發生左好多事,不過一件還一件,處理一件先一件,否則你會唔知點做,從何入手~choose一樣你覺得最為緊急既事處理左先啦~將d事排優先次序,明嘛?我好擔心你呀~唔好混亂呀~

一個人愛一個人會愛埋佢身上所發出既氣味?~對呀~個時我都好like嗅阿成個d味架~唔發覺既,一係你習慣左,一係已融在一起,大家既氣味已變成差唔多~或已發出同一陣味~將phyllis個本書睇左一半,都幾好睇,好多有用既句子我都mark低左,仲俾左d comment,當中有d唔同意既,唔o岩我既,但有用既,都有mark低,慎防later有用~同埋可以鼓勵其他人嘛~hahaha"愛過總比沒愛過好"--吳若權~

>>August 1, 2004 at 4:42:01 AM GMT+8


2004 年 7 月 28 日 星期三 【乍寒還暖】

86. Nothing for nothing. 不費力氣,一無所得。
87. Of nothing comes nothing. 無中不能生有。
88. He who makes no mistakes makes nothing. 不犯錯誤者一事無成。
89. Better say nothing than nothing to the purpose. 話不中肯,不如不說。
90. Nothing succeeds like success. 一事如意,萬事順利。

今日,我12點幾先起身,之後打俾becky,becky叫我去九龍城飲茶,因我話左同佢lunch~去到都差唔多1點半,之後becky's mum同四姨都話我怕醜,就成日叫becky夾野俾我食~hahahahhaa~~becky仔同勳勳去see <智能叛變>,I ROBOOT,星期六就睇<咩王>哈哈哈~2個人~becky話佢成日笑,個smile好sweet wor~之後2點50分我就走左lu,因我要去勞工處,有個梁生要見我~初頭去錯左火車站個個,點知唔係就打俾佢問佢~不過我都算係無遲到~等左一陣就去見~我都好奇怪why我去見佢~

佢就話係random抽近期響勞工處登記既人,點知抽到我,我就好直接咁同佢講,咁我咪lose左個位囉~因我真係唔太好意思~我個時都因同我mum大吵,我先上去搵工,但我本身有登記架勒,依家都係renew information咋嘛~都唔明why佢抽中我~之後佢都話唔係既,點都係盡責幫我搵到適合既工為止~佢都print左好多information俾我~仲叫我拎走~我地期間都幾好傾,佢話係因佢既關係~我都想問佢有無自知之名,不過知佢唔係特登自大既~講下笑jei~佢話得閒會黎my shop幫襯wor~我想問佢我畢業後搵唔搵得佢架~不過我都知無咩可能,所以欲言又止,之後佢就answer"呢個職業選配計劃係為期半年既,唔知答唔答到你問題呢?"

hahaha~佢都幾細心架wor~都捉到人想講咩,想問咩~不過佢話我有咩問題都可以搵佢,不過我都唔想太麻煩佢lu~因我都唔太好意思,都響個d list度搵左2份工,費事辜負佢既好心啦~佢都幾nice既~佢仲問我why想做社工~我answer完佢後,佢就話我有使命感~之後4點40分走人~臨走前吩咐我,見完工打俾佢~死人michelle話,咁當然唔好見得成啦,咁咪可以成日搵佢同埋見佢wor~~找死呀~

因我date左細michelle,cyrena,kaki,phylis響青衣mtr地利店等~不過我都打俾佢應該會late~點知響荔景見到cyrena~因我地今日上michelle home,michelle整一頓俾我地食呀~有蝦仁炒蛋,西蘭花伴金菇牛肉卷,栗米汁龍"c柳,上湯冬菇娃娃菜,cyrena既蕃薯餅,青紅蘿蔔湯,為左kaki而整既栗米雞絲粥,好似差唔多勒~michelle唔太滿意,因佢嫌個龍"c柳鹹左d,個粥唔夠栗米,不過我都覺得ok呀~michelle叫我唔好拎我老豆既水準同佢比wor~不過我都覺得好開心,因為係用"愛"去cook架~

不過我就無咩感覺,因為我食個餐飯係咁俾佢地串,搞到我都無暇去細細品嚐,不過咁,每個人既口味唔同,滿足到我既,未必滿足到其他人,所以唔好太介懷~所以佢地串我都無咩反駁,因為響michelle home,d野又係佢cook既~就俾面佢~哈哈哈哈~我叫phyllis幫我夾"蝦仁炒蛋"咋嘛,又話我唔夠手長,又話因我去勞工處唔知同張table定個個人太埋,引致我隻手縮到好短,佢地仲做埋動作,激死我,搞到我好似痙攣咁~之後我自己夾金菇牛肉卷,winnie就唔俾我夾,話"唔好唔好,等我黎",之後又笑我~佢找死呀~仲話我所以only只係夾前面個碗既湯渣食,michelle話特登放響我面前~

之後牛奶就咬親條"c,佢地叫我趁機串佢,之後牛奶仲串串咁,駛唔駛我教埋你入位呀~找死,我都唔出聲仲講~michelle都係~michelle non-stop咁串我呀,又扮鬼臉,我啤住佢,佢又話我鬥雞眼,又話因我望得個個梁生多~之後斜啤佢,佢又話我會斜視呀,個條頸又唔知點呀,做晒動作添呀~菁菁之後又加把咀,之後我因去see tv就坐開去,michelle以為我嬲,我當然無咩嬲啦,only無奈~我一早想睇tv架勒~我邊有咁小氣呀~牛奶又將佢條"c周圍俾人睇~phyllis唔想睇又迫佢睇,笑爆咀~

今日好懶呀,咩都無做呀,拎野都係叫人幫我,michelle就話第時俾塊餅,掛響我條頸,會懶到only食個邊,之後無人理我,就餓死左~hahaa~~我都non-stop咁食呀~個芒果布丁好好味呀,michelle嫌sweet得滯,我就覺得有dd酸啦~仲想食多一件~哈哈哈哈~~michelle係咁嫌"大唐雙龍傳"2位男主角樣衰~之後睇皆大歡喜同埋黃子華就一齊笑~佢笑個時,我就望一望佢,佢就話"咩呀"..哈哈哈~望一望都唔俾~之後大家都一齊走Lu~麻煩晒michelle,多謝你呢一餐~

>>August 1, 2004 at 4:41:50 AM GMT+8


2004 年 7 月 27 日 星期二 【酷熱】

81. Two heads are better than one. 三個臭皮匠頂個諸葛亮。
82. Birth is much, but breeding is more. 出身重要,教養更重要。
83. Nothing is impossible to a willing mind. 世上無難事,只怕有心人。
84. You can't make something out of nothing. 巧婦難為無米之炊。
85. Nothing venture, nothing have. 不入虎穴,焉得虎子。

今日,原本做camp quality既義工,但參觀可樂廠太多人勒,所以佢地就打黎唔駛我幫手~之後就去老人院個度做回憶錄~~約左1000,我9點幾先起身,不過近,所以我無遲到反而早到~義工既分享都係未得住既~不過我要整理返個婆婆d野就真~johnny黎唔到,唔駛唔好意思,因為依家做既野都好獨立既,只要你完成到本回憶錄就ok~今日得我,sam,hong,秋去~之後hong,我,秋就返左去葵涌,join michelle佢地食飯~因spa要開會,我地magic ant要做banner,hong就要等winnie~winnie為左見我,就返左黎school~~呵呵呵~~講笑~

我地亦都完成左個banner~michelle就唔係好like我地條邊~佢話好似欄樓咁~不過我就講得ok~phyllis就話遠睇都幾靚~哈哈哈~我今日係發左顛架~佢地話我傻左呀,又惡呀,係咁罵佢地wor~不過當然唔係嚴肅架啦,只係玩下,嘈下架咋~搞到佢地spa開會都成日俾我吵到~哈哈哈哈~sorry呀~等我講下我嘈左d咩先~又有d咩瘀野先~食lunch有我,hong,秋,phyllis,細michelle,cyrena,陳群,michelle同埋牛奶~牛奶食完就趕去返工,而佢又因工作忙而苦惱中,無咩出聲~陳群就去interview~kaki就因蛀牙,返唔到黎,又好痛,痛到訓唔到,佢daddy就打黎俾michelle話唔返去整banner~

咁我講解一下及suggest下我地條邊點整啦~hong就話我表達能力差,佢地聽唔明wor~當我講到一半,見cyrena好似唔太滿意咁,我就話"唔講勒"~~發悔氣,不過都唔係認真既~之後我同phyllis整緊一條邊個時,因係用我大脾托住塊banner再黐d野上去,咁因我大脾唔係平既,就黐到有泡泡,phyllis就話我,我就話"唔通你隻腳係平架,咁梗係軟既同埋唔係平架啦"..phyllis就無聲出~跟住有d野剪得好細,我就問who剪既.....原來係細michelle~之後細michelle就唔出聲勒,之前仲響度一齊嘈架~~我幾驚呀,激嬲左細michelle呀,不過應該係佢藥力發作,呆呆地,因佢感冒呀~之後好彩佢都笑返~

我呀..問佢地係咪要大黑色垃圾膠袋,講左"大垃色"呀,之後仲將個頭坎左埋個門度呀~~笑爆佢地個咀呀~出到去,佢地問咩事,michelle又笑爆咀,問我發生咩事,係咪近得d婆婆多~哈哈哈~又爆我d野俾人聽~~找死呀~咁我去lunch個時,又差錯腳俾michelle同陳群見到,又俾佢地笑,叫我唔好整欄人地d野呀~~V.V.....今日好"倫進"=笨拙~~oh,唔知發生咩事~

佢地話我今日有狂躁症,哈哈哈哈哈~~之後細ryan,東東返左黎~因佢地要同michelle一齊上level 2低衝激~之後同左佢地及菁菁一齊去輕鬆一下食d野~michelle呀,唔好咁心急啦,心急唔好架,仲長手尾架~唔好眼光短淺啦~我寧願我地等你好返之後,狂陪你出去玩仲好過啦~唔好跩啦~

之後我同菁菁上左大佛home打擾一番,因大佛既daddy,mummy返左大陸玩~佢就cook左d "老"水豬肚同埋豬"c,什豆炒蛋,叉燒醬雞扒~之後就大家talk下呀,食豆腐花呀,食雪條~一齊睇電視~之後我地睇完黃子華就走lu~唔知係咪我咀刁,都ok啦d food~~不過都多謝大佛既招待~~哈哈哈哈~打搞晒~菁菁又循例去餵魚~妹妹就玩佢隻倉鼠~新buy架,大佛話仲未適應到個時差wor~因隻野night去玩,morning就sleep~一路行就同菁菁一路talk~

我會收歛~

>>July 29, 2004 at 5:51:23 PM GMT+8


2004 年 7 月 26 日 星期一 【酷熱】

76. Lifeless, faultless. 只有死人才不會犯錯誤。
77. A book is the same today as it always was and it will never change. 好書千載常如新。
78. Books, like friends, should be few and well chosen. 讀書如擇友,宜少且宜精。
79. A book that remains shut is but a block. 書本不常翻,猶如一塊磚。
80. It's not the gay coat that makes the gentleman. 君子在德不在衣。

今日成日都出左街~首先,phyllis話陪我去hair cut既~點知,因為alex唔記得拎份野俾phyllis,phyllis就陪佢返公司拎,所以趕唔到過黎~我hair cut完,拎埋d cert去青年學院俾阿健,佢都仲未到,我就think住行一陣,點知佢打黎,我地就date左響mk meet~之後我地一齊buy可可味既泡芙食~yeah~終於try到~之後陪佢去交學費,我地食住泡芙入去,成日俾人望住~我地就去左行瓊華lu~

由於初時以為細ryan遲起身,陪唔到michelle去做物理治療,我就問佢去邊,之後就叫佢做完打俾我,可以join我地一齊行~michelle依家既物理治療由一星期2日變1日,姑娘話可以try下bor,咁即係代表michelle慢慢地復原,加油呀michelle~之後細ryan係去到陪michelle架~之後佢2隻野就出左黎mk join左我地~哈哈哈~期間我地4隻野互串~我講錯野呀.....俾佢地笑足全程呀~~

我講錯左野,就係將"勾公仔"講左"勾公濟",michelle話係咪近排我要做義工,接觸得個d公公婆婆多,講野都唔正同埋有鄉音,而菁菁就問我咩鄉下~phyllis又爆左我響書展講"我要飲杯書先"~~~找死呀佢地~你地唔好又話我唔將自己d瘀野打出黎呀,我有打架~phylis又唔知講左d咩~~之後michelle同細ryan就話頂我地唔順,都唔知同左d咩人出街~~huh....依家又成日同michelle鬥咀,不過又係時候收歛一d~去飲野,細ryan就話搵一處地方坐一坐,我就問"你坐一坐就起身架勒?"佢就無聲出,之後就話"俾你串到咁又點?你又得到d咩o丫?"..佢條死仔~~

睇中左幾多野,不過later先buy~不過都唔係我既~michelle話有地方賣d野仲平wor~~good good~去左佐敦個間paris cafe,佢地話似一d色情架部,d音樂又唔match個環境wor,不過我就覺得ok,夜晚仲好~個感覺好浪漫架~一班人圍住talk都唔錯~因d野都唔算貴~我地傾左之前開學d野,又講起我地21321既orientation day就結左一個緣份響度~因我,細ryan,hong,winnie都係同一個room~~坐到6點幾就走lu,因為michelle返去買good,cook dinner呀~佢地就back home,我就出左去join becky~佢地去太子行ikea~

之後去左一間食豬扒飯都幾好食~我見到好多旋風狗呀,好想買黎俾阿成~佢都就黎生日lu~我call左佢,因叫佢交card數,唔知講開咩,佢同我講"你欠我錢慢慢還,但你欠我既人情一世都還唔晒~"因佢話佢對我好好,我對佢衰wor,因成日發脾氣.依家佢個gf唔會發佢脾四wor,仲同佢d 衣著品味好夾~我就叫佢地結婚,佢就話唔得,因要響我晒幸福wor~佢話要搵一個好過我幾倍既女仔,再同我晒幸福~要等我知,同佢分手,我係會後悔既~後悔放棄左一個好男仔bor~~之後就因收唔到,就cut左線lu~

同佢地食完野,佢地叫我行返去home,我就話take mtr,之後becky話陪我行,咁咪行law~之後佢個勳勳打黎,話響官涌個度踢波,我就死都帶佢去搵佢~佢話好緊張,又話唔去,我知佢心裏面不知幾想去呀~因踢波d人好多都識becky既,佢怕醜,又覺得好核突,於是我就等時機,好彩有一刻,個波踢左出去對面,我就叫becky快d叫佢~個男仔又真係幾得意,佢地好似怕怕醜醜咁,好似初戀男女咁~好單純既戀愛咁,好得意~我怕如果我唔帶佢去,一陣佢會打我架~哈哈哈哈哈~~

becky又叫我主動d bor~車~講就容易,好似我叫佢去球場搵佢咁~其實一對有意思既男女,但雙方又被動,多係靠身邊既朋友幫手撮合架咋~幫手製造機會,迫佢地做某d野,面對對方,唔好逃避~佢又同我講阿ball事件~希望佢地唔好因一個男仔搞到佢地做fd既關係差啦~唔知阿ball係咪真係抑壓左好耐呢,做左好多反常野~聽佢地講,個男仔好似唔多好,唔係一個好男仔,佢地怕阿ball跌左個無底深淵,sanilia就將"沉溺"講左"遇溺",笑爆咀~但怕個男仔hurt佢,阿ball好脆弱架ja~又認真,相反,個男仔既fd又怕阿bal呃個男仔~

其實我地呢一班培道既女仔,都係好純架咋,講就好放,但都好內歛既~好識得愛錫自己~becky like我個碎+齊前"陰"多d~即係之前個髮型~細ryan就話我好似無剪過咁~阿ball真係要進修一下,佢就黎脫節架勒,icq都唔識用~英文又差~唉~

>>July 28, 2004 at 5:10:20 PM GMT+8


2004 年 7 月 26 日 星期一 【酷熱】

一個小故事--別以第一眼來判斷事情

有一天,有個盲人跟他的導盲犬一起發生車禍死掉了, 主人和狗一起到了天堂。

不過天堂的管理員卻說:[現在天堂只剩下一個名額,你們兩人要有一個去地獄]

主人一聽到就忙著問:[可以由我決定嗎?我們家的狗又不知道什麼是天堂,什麼是地獄?]

管理員當下就對這個主人搶著上天堂的表現有點鄙視,

不過管理員還是說了:[每一個靈魂都是平等的,你們要比賽決定由誰上天堂]

[這個比賽很簡單,就是賽跑而已,誰先到達目的地誰就可以上天堂]

[靈魂的速度跟肉體強度無關,越單純善良的人速度越快,你也不再是瞎子]

說完以後,管理員馬上宣布賽跑開始,

結果管理員很驚奇的發現,主人一點也不忙著趕路,慢條斯理的走著,

因為那隻狗配合著主人的步調在旁邊慢慢的跟著,根本不肯離開主人

這是導盲犬跟主人間的行為模式,導盲犬永遠不會離開主人,

永遠在主人的前方守護著他。當主人跟狗發生車禍時,狗本來是可以閃開的,

但是他不能離開主人,所以兩人一起死了。

管理員看著這個情形,心裡哭泣著,

[你這個主人現在已經不是瞎子了,你已經不用再領著他走路了,為了他死掉還不夠嗎?]

[他剛剛還想擅自決定讓自己上天堂,把你推入地獄呢?]

管理員用心靈交流對導盲犬說著這些話,導盲犬因為第一次能跟人類溝通而驚奇?

不過一人一狗,無視於天堂管理員的話語,一直慢慢的走著,終於到了終點。

在終點前,主人果然如管理員所想的,命令那隻狗坐下, 正當管理員用不恥的眼神看著主人時,主人說話了, [其實我一開始的時候很擔心,因為這隻狗根本不想上天堂,只想跟我在一起....

所以我才想自己幫他決定,請你讓他上天堂,要不然他一定會跟著我走]

[現在能夠用比賽的方式決定真是太好了,只要我再讓他往前走一步,他就可以上天堂了。

不過...這是我第一次可以用自己的眼睛看著他,所以忍不住想要慢慢的走。

如果可以的話,真希望可以永遠這樣的看著他走下去,不過天堂到了,

那才是他該去的地方,等我到了地獄以後請把他看好,因為他一定會想要跟著我]

說完這些話,主人指示他的狗走向終點。

管理員這時才知道自己之前的想法有多麼污穢, 主人依照遊戲規則,在狗到達終點以後馬上開始往下掉,

本應留在天堂的導盲犬見狀,急急忙忙的追隨主人的腳步而去,

滿心懊悔的管理員這才想起盲人的吩咐,張開翅膀追了過去想要抓住導盲犬,

不過那可是世界上最純潔善良的靈魂,速度遠比天堂所有的天使都快。

所以導盲犬又跟主人在一起了,即使是在地獄,導盲犬永遠守護著主人。

[一開始就錯了,這兩個靈魂是一體的]

>>July 27, 2004 at 4:02:09 AM GMT+8


2004 年 7 月 25 日 星期日 【酷熱】

71. Learn to walk before you run. 循序漸進。
72. Knowing something of everything, and everything of something. 通百藝而專一長。
73. From words to deeds is a great space. 言行之間,大有距離。
74. Skill and confidence are an unconquered army. 技能和信心是無敵的軍隊。
75. Habit is a second nature. 習慣成自然。

尋日好早就sleep左lu~about九點幾啦,之後有人打黎,phyllis,菁菁,阿成,雖然我都有d眼訓,但都on左一陣line~之後一點幾就lsleep左lu~因我都係病病地,今日都係~今日1015就起左身,因約左idy,phyllis,1130響荔景mtr等,因我地去個度打badminton,而sarah本來都黎既,但因佢2老退左休,成日響home,daddy就成日罵sarah.....,sarah仲叫我呢2日唔好打俾佢,因佢dad try過拎住個phone罵人~oh....可能佢地無咩野做,不如佢地參加d社區中心啦~

今日打波好搞笑,phyllis講左張"瓜"輝,同埋阿"窿"=阿東~之後因我地得3個人,要輪住無partner用,見idy追波追得好搞笑,笑到我肚痛....打唔到波咁滯~我又食波餅,食中個鼻度~phyllis都有呀就無我咁應,佢響塊面擦過~idy話我打得搞笑,因為我打唔過d波,我自己會追返,再打返過去~不過成日仰高個頭,有d tired~不過我地打之前都行左一段樓梯,累到我地呀~~warm up exercises都夠皮~不過一hour都唔太夠,雖然都好累~~我又想打volleyball~~yeah..yeah~~idy有個波落左去個網頂度唔過,之後跌返佢個邊,好搞笑~~

之後我地就take mini bus落左葵芳~去左kfc食野,之後一齊行左陣街,因idy買野送俾人,但我d收獲好似仲豐富過佢~本來見到一樣野,好o岩一個人架,點知...得返一個,唉,又花左,無要到呀~~好靚架個個~~唉~~本來個份生日禮物搞掂架勒~唉~之後自己又死左去拎相,順個便又去左giftland,買左好多野,有俾joanjoan既,有俾michelle既~有俾自己既,有俾.....唔講得~因我依家籌備緊d gift for sept-dec生日既人~之後我就back左home,處理photo album,做facial,包書(書展buy既,用左哈姆太郎包書膠),打日記~~

今日俾人激親~我地行入一間葵涌廣場既一間精品店,當我睇緊水泡同埋沙灘波既時候,個老闆娘話"呢d唔o岩你架wor",我就ans"我知呀,我買俾人之嘛",佢就話"個d咁細,你都穿唔到入去啦"我就話"咁我唔睇囉,咁串既d人"都唔明d人點做生意架~好嬲呀~~唔知得罪左佢d咩~呢排都有d累~~打完波,我都呆呆地,有d頭痛~

我仲有好多野未做添~本來今日hair cut,不過見咁累,聽日phylis又陪我,咁我就聽日先剪lu~~今日牛奶行完山,周圍打俾人...個個都響home?佢打俾我個時,我都back左home,處理緊d相~

>>July 26, 2004 at 5:05:18 PM GMT+8


2004 年 7 月 24 日 星期六 【酷熱】

66. Wisdom is a good purchase though we pay dear for it . 為了求知識,代價雖高也值得。
67. Joys shared with others are more enjoyed. 與眾同樂,其樂更樂。
68. Happiness takes no account of time. 歡樂不覺日子長。
69. Time and tide waits for no man. 歲月不等人。
70. If you want knowledge, you must toil for it. 若要求知,必須刻苦。

阿duck生日快樂,送上真誠的祝福~由22號開始,我都同灣仔離唔開關係,因為我由22號開始到24th都去左書展~而今日就去左灣仔做義工~唉~好累,really tired,唔夠sleep,又無去見到工,今日去到都無左lu,算,都係去shop help算啦~依家都病病地.....我工人,阿may,話見到我都好似唔多開心,好累咁~我無唔開心,係個人呆jei~近排我就無咩事發生,但我身邊既人卻有事發生左~我幫唔到佢地,但係,我無唔開心,因為我知我在佢地身旁已很足夠~

22th同joanjoan去~23rd與phyllis,hong去~搞唔成meeting,就做完義工,自己搵節目~我都buy左2本書,係吳若權既愛情小品~唔知大家有無睇網上個個漫畫呢?叫<<摘星>>呀,咪就係呢個作者囉~我買左<你就是我的一百分>,<愛來愛去>~~行到好累,原本想去搵阿tong既念頭取消~~24th與michelle,cecilia一早去~今次行得最耐,由1030-1800~~michelle最大收獲呀,cecilia就瘋狂於精品及食品書上~~哈哈~~我地好鼓勵佢買,因我地想食~yeah~~

michelle好開心,好似細路仔咁,因佢最愛的=<叮叮歷險記>出左中文版,佢買左成套勒,有d未出,佢later會buy~佢仲會buy埋d精品添~~hahahahhahaa~~~佢既doreaman becomce second~我就buy左woodstock既包書紙俾阿hong,而呢一次我無買野~~之後同左欣,菁菁,cecilia,ida,輝,michelle,蔡生去長沙灣食米線同埋去左深水鶞Q記食dessert~好累呀........

至於義工個度,我分享later~

柴犬
重視上下關係及禮節,個性強硬,責任感重,能博得別人的信任,是個很誠實的伙伴。

基本性格
是個誠實的人,卻也讓人感覺很可愛,是個很守規則的人,無法完成的事,絕不會答應別人。非常注重禮節和上下關係,這種態度在同儕中是非常特立獨行的。當請別人幫忙時,你也會非常有禮貌,而且一定是有恩必報,但也有頑固的一面,一旦埋首於一件事時,就顧不到別人的想法,一定將事情做完,很有責任感,所以,別人也都很信任你。不過,一旦是你決定的事,就再也不會讓步了,別人的意見你也不會採納,這種缺乏彈性的處世態度最好能改正一下。

適合的類型
和你最合的上司就是能言善道的土狗型上司,特別是女性,雖然他常常突然丟給你一項任務,但你覺得這樣很刺激,如果是下屬的話,深思熟慮的柴犬是個好選擇,而且,其它的下屬也會很依賴他,朋友的話,會一直替你加油的日本絨毛犬最適合,和人面廣闊的他交朋友,你的交友圈也會增加,所以,有機會就多找他出去玩吧!

不適合的類型
最不合的就是吉娃娃,他會突然取消已約好的事情,或是常遲到還一副無所謂的樣子,這樣的人,少接觸為妙。

>>July 25, 2004 at 11:48:26 AM GMT+8


2004 年 7 月 21 日 星期三 【晴】

61. It's hard sailing when there is no wind. 無風難駛船。
62. The path to glory is always rugged. 通向光榮的道路常常是崎嶇的。
63. Living without an aim is like sailing without a compass. 沒有目標的生活如同沒有羅盤的航行。
64. Quality matters more than quantity. 質重於量。
65. The on-looker sees most of the game. 旁觀者清。

今日早上都無咩野做,又響度煲我個d日劇勒~之後就同左joanjoan出去書展,佢今日返早,所以都好累,不過我都狂睇野呀~要佢等我添~去左mcdull個檔口,死攬住碌柱,唔俾人攝位埋黎,哈哈哈哈~~我買左新4款既海棉貼紙,memo紙,一張學生証,一枝鉛芯筆,一枝黑色鉛子筆,2個files,一隻杯,一個紙巾盒,佢送左張電影poster同埋2 set mcdull冰粒,kakakakakaka~~~$375~未有我鐘意個款床單,無得buy~huh.....不過都開心死~

之後我又buy左書,$205.3,3本細既心靈雞湯,一本中英對照既小王子,一本係50種說話技巧~~yeah~~又有得用黎消遣lu~~不過d書好重呀~joanjoan就buy左欣宜個本keep fit方法~仲買左一d野~我仲想buy2本書,一本係9型人格,一本係唔知改變你d咩既,咩幾多種成功方法~都係經濟一週出既,所以同創富有關~不過又可以了解自己多d,個d咩成功方法,好似management都有用~本來想buy富爸爸與窮爸爸,不過對經濟無咩興趣唔想buy~

我會buy一d了解自己,了解人地,增值自己,提升自我,改下惡習,一d激勵性,同埋一d感人既書~

依家好嬲,本來無左bbq,搞dinner,本來有phyllis,我,winnie,招,菁菁,angel,點知菁菁要study account,winnie又突然話咩要補習,招又話要教琴,唔理佢地勒,好煩呀佢地~一早date左佢地架啦~仲想點呀~好嬲呀依家~都唔知搞唔搞好,好煩呀~阿成又打黎,叫我幫佢bit野,本來想俾個account同埋password佢,不過佢響人地home,我梗係唔俾啦,佢仲話無問題~我點知佢會唔會用我account唔知做咩架~佢當然話無問題啦,我信佢,唔代表我信埋佢gf~

星期三就無咩野做,死左響home~都唔想點郁~因落大雨,又唔想落去take photo~同菁菁依家既感覺好好~yeah~不過依家唔鐘意大佛依家講野個種囂張~~

>>July 22, 2004 at 4:45:24 PM GMT+8


2004 年 7 月 19 日 星期一 【微冷】

56. Once bitten, twice shy. 一次被咬,下次膽小。
57. Sound in body, sound in mind. 有健全的身體才有健全的精神。
58. Seeing is believing. 百聞不如一見。
59. Dogs wave their tails not so much in, love to you as your bread. 狗搖尾巴,愛的是你的麵包。
60. Money is a good servant but a bad master. 要做金錢的主人,莫作金錢的奴隸。

今日同左michelle,菁菁去左盈翠既會所swim~我地玩得幾開心...不過我腳抽筋呀~~kakakak~~有d野擔心黎都無咩用,開懷d啦~不過有時候,人係會有一段低潮期,不過我都有d擔心,希望佢快d無事啦~我都知呢份工係有d壓力架勒,又多野做(世界上一定有d推卸責任,又有一d睇唔順眼,走去完成佢既人,或者唔完成唔得既時候),如果你真係頂唔順,我第一個支持你既決定~最緊要係你自己,知道嘛~人有時自私一點係應該既~係可愛既~我唔想見到你成日以淚洗面勒~咁樣對身體唔好架~亦都希望影響你最大個個,佢會識think啦~

之後我就同佢地去左starbucks傾下計~我唔出聲,唔代表我有野架~覺得我怪怪的,唔係,係正常既~我好留心聽你地講野架~因為我會有唔出聲既時候~之後michelle返home,因有人去佢home呀~之後我就同左菁菁行左一陣,又talk下,個感覺好好,因為一件事,大家既感受都好接近~good,之後我地坐低左去mcdonald,食左d野,就上左大佛home~不過大佛無咩理我地,又唔同我地talk,又唔同我地玩~就咁坐響度睇tv~我依家識行去lu~當一個人俾左對方唔係想要既野,咁樣會令對方好辛苦,好似我送左d野俾人,人地唔like既,但我又keep住送,對方會有咩感受呢?但又覺得自己對人地好好,點解對方仲係咁唔開心呢~咁樣只係令雙方關係更惡劣~大家應該學習,唔好只係用自己個一套去對人,都要企響對方個一面想~究竟佢需要d咩,唔需要d咩?男同女諗野真係好唔同~

轉到新環境,改變係好既,但當身邊既人覺得個改變係唔好既時候,咁就係時候停響度,檢討下究竟咩事~再尋覓一個新路向去走~俾d信心自己啦~有人覺得我好賢淑?你地覺得呢?今日幫左人翻譯,kakaka~~好叻叻~當唔知自己做緊咩既時候,咁就要小心d,最好就搵個人去指引你勒~

我有唔開心,因friday搞bbq得5個人去~點解1b會變成咁?我好失望,但當我think返你地為我搞生日會既時候,我就無嬲勒~可能大家睇既野唔同啦,我就唔理幾遠都enjoy同你地一齊既時候,我唔會去計我要用幾耐既時間同埋車程~我地有一班人係無所謂,會就你地,但我都希望唔係only一方付出囉,咁樣無意義架,另一邊既人都會有失望,有期待既時候架~我希望大家係互就囉,我唔想只係做你地既同學,我想同你地做朋友呀~莫非我地既團結係好表面既?我怕我地畢業就各散東西,我唔想呀~不過夾o岩一個時間都係問題,大家既心情又係一個問題~莫非做fd呢個想法都只係我所想既,唔係大家所想既?大家唔做,唔試下,個關係就係keep住bad架勒~大家都付出下啦~

一班fd,初初一定有悶既時候,但一次生,2次熟嘛~大佛個老豆都幾搞笑架~佢地一家人既相處方式都幾得意,大家互串下,都幾好~我依家都係咁~有一日,我同我mum吵,嬲到我即刻搵工,訓唔返,0700被佢呀醒呀,我估老豆會黑面,我mum會到處宣揚早上發生既事,點知...老豆返黎笑笑口,我阿媽無講到?有d驚,因為好似暴風雨既前夕~菁菁叫我唔好響0700同佢嘈,響1000會好d~早知我扮聽唔到佢叫我,又好彩我無做其他野or say sorry之後叫佢俾我sleep,否則仲嚴重wor~個日之後我就去左做義工,咁就應該係sunday勒~今次好好多,同組既義工都成日撩我,感覺好好多,不過我太呆,無太大既反應~之後都叫左my brother落去take photo,因mum錫佢,咁就可以擋一擋同埋減低佢既怒氣~

monday,一早陪左michelle去做物理治療,之後就返sch做banner,蟻路,教手繩同埋開會~michelle係咁嘈我無帶umbrella,搞到佢濕晒,我俾個機會佢buy過一套衫咋~michelle並唔係一個病人黎架~哈哈哈哈~~要咁樣think先得架,否則又worry自己個健康啦嘛~我覺得大家好似未進入作戰狀態,無咩ideas,開會成日dead air,咁我叫你地做野又何用呢,不如自己做晒啦~有時都對你地好失望~不過等我檢討一下自己先~睇下自己可以點做~之後佢地pc食飯,又無人陪我,我就返左home lu~本來有細michelle,同kaki,點知kaki要幫家姐做d野,咁細michelle就話返home lu....嫌棄我?????

>>July 20, 2004 at 6:16:00 PM GMT+8


2004 年 7 月 16 日 星期五 【雨】

我既內心分享~

嗯~突然之間我好有感受呀~當我知道michelle好擔心我地既時候,唔知我係咪呆得滯,好似覺得無咩野咁~我must記住她所做的一切~佢係怕我地出唔到camp,又無野食,就睇下點接濟我地~不過我就覺得無咩值得緊張同埋擔心吧?我就係無咩危機感,成日將d野大而化小~亦因為我地有野食剩(不過michelle唔知)~不過我份人係咁,人地疼我就唔識珍惜,佢地離開左我先識驚~又懶係無咩所謂咁…..有時又對朋友們唔嗲唔吊,唔單止係friends,男朋友都係架~希望你地明白我啦~

但係,當我聽完michelle之前同我講既一番話,我係好開心架,我想分享俾你地知~佢好多謝我地當佢響醫院個時咁關心佢,亦都覺得好surprise magic ant全體同埋winnie & hong都咁care佢~尤其是我bor….哈哈哈哈~(shy)~所以佢就煮一餐多謝我地勒~佢想將大家呢份關係維持~佢多用時間spend響pc同埋一d學生身上,所以唔expect好多學生鐘意佢~我就同佢講…有d野,無得計既~~因為我地明白你都係一個人,一個人係好難將d時間放響好多人身上~都會有選擇既時候,我地都明白你一定會care班pc多d~但你雖然響我地身上只係做左少少,但對我地黎講,而係好多~

你地要知道,michelle真係好好架~因為佢係以學生為首,佢同我講過,佢唔係為工作而工作,而係為學生而做,我之前都講過,如果唔係呢一班學生,佢走左勒~所以幫佢做野,佢會令d學生成長同埋學到野,盡量俾晒佢自己既野d學生~我地都唔好辜負佢既期望~有時我都怕辜負左佢,盡力吧~我第時做社工,都會以michelle為榜樣,真架..佢感動到我,佢振動左我心弦~我依家應該係為我未來既人做緊野,prepare好~不過有時都怕阻住佢~哈哈哈~呢一個障礙未解除~有時我都覺得自己太為人咁~不過我都有自私既一面~

但當你地有事.我會義無反顧咁去幫你地,就好似michelle響醫院期間,明知實多人,總要去一去~就算叫我坐響出面都無咩所謂,反正有時間,加上我有時都like靜靜咁待在一旁~同埋我依家先知,你以為係咁,但事實可能唔係,好似有一日,我估實有好多人架啦,咪唔去囉,點知……之後都唔敢唔去lu~`不過好多時候,我有好多感覺都無咩出聲~哈哈哈哈~~始終都係壞習慣~講真,你地幾時打俾我,我都會聽你地電話,不過要俾少少時間我醒左先~不過講真,大家都好少會咁做,因大家都會care大家既感受,怕嘈醒人地~你地有咩事,我真係可以仆出黎你地身邊架~

我同winnie講,我都係鐘意去關心人地多d~因為有時候,人地關心我,我好似做到唔領情咁,唔係架~我只係有時候,當我好需要人既時候,我只係想佢地聽我哭訴,但又有時候,我會自己將件事分析得好清楚~同埋有好多野,人地既意見雖然有用,但唔知點解我多用返自己個套~但又有時,我想佢地罵醒我…..都幾麻煩架我,咁下次我打俾你地個時,會講明我想點架勒,大家盡量配合我啦~

我諗有時候,你講你需要d咩,比人地估來得更容易~因為有時會估錯,咁對大家都唔係咁好~同埋,等人去估,又怕佢做得唔好,不如少做多一步.直接d,咁樣會唔會好d呢?雙方都開心~有時候,被動不如主動,又要等,又要激氣,主動d罷啦~呢一句我都有同johnny講過~不過依家先真正明白why佢咁嬲~所以收返呢句~我都同意佢個point,體諒到佢既感受~

我依家會mark低自己既缺點,成為下年既目標~我知我自己小氣,又無耐性,又易發脾氣,又衝動,把口又衰,EQ低,講一套做一套~唔知仲有咩呀,不如你地話俾我知,等我注意多d o丫~注意咋,未必一定改到架~不過朋友間,我想直接點,哈哈哈~不過我有可能接受唔到,不過我都係發一發脾氣之後就think deeply,不過呢一份衝動真係唔多要得,所以我俾3秒自己~大家請忍耐一下~

我好多謝你地,因為我發你地脾氣,你地無人話我,罵我~你地小心寵壞我呀~不過我有時都知錯勒~同埋呀…你地唔好成日覺得我惡呀,我有時都唔想架~~表情呀,語氣呀咁,都有可能俾左個錯覺你,以為我嬲,其實唔係架~sorry呀……….我又想列一列你地個名~winnie,hong,菁菁,Phyllis,葛,charmaine,kate,carmen仔,michelle,cyrena,kaki,細michelle,大佛,牛奶,gigi,sarah,tong,翠怡,idy,iris,phoebe,angel,ida,mandy,細ryan,Johnny,august,joanjoan,becky~~你地都對我好好呀~~衷心感激~

我發覺我唔開心先會cry~你地唔好整到我cry呀~~哈哈哈哈~~唔放過你地~唔知我響你地心目中,我係一個點既人呢~近排唔知做咩,對細ryan改觀左,之前覺得佢拒人於千里之外,依家我竟然同佢talk bor~我欣賞佢既直,同埋都唔係好難相處jei~哈哈哈哈哈~~有人問我,無拍拖,會唔會苦悶,唔會囉,係悶d,不過一定唔係苦囉~你地有無睇7月14日既日記呀~

sorry,又係咁長~咁人地較感性嘛~T.T……我依家個份衝勁又黎返勒,yeah~今日都係有d呆左~好多謝你地俾我既2004年既生日回憶~我用 ”heart”收晒~

>>July 18, 2004 at 4:51:51 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36084

Design & Scripting by ShowHappy.Net