寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2004 年 4 月 5 日 星期一 【晴】

<<<上帝的延遲並不是上帝的拒絕。
有一個人,他在二十一歲時,做生意失敗。 二十二歲時,角逐州議員落選。 二十四歲時,做生意再度失政。 二十六歲時,愛侶去世。 二十七歲時,一度精神崩潰。 三十四歲時,角逐聯邦眾議員落選。 三十六歲恃,角逐聯邦眾議員再度落選。 四十五歲時,角逐聯邦參議員落選。 四十七歲時,提名副總統落選。 四十九歲時,角逐聯邦參議員再度落選。 五十二歲時,當選美國第十六任總統。 這個人就是林肯,因為他堅信上帝的延遲,並不是上帝的拒絕,
因此能屢仆屢起,最終成就不凡。 重要的不是發生了什麼事,而是要做那些事來改善它。 佛家說逆境是「增上緣」,可遇而不可求。 遇到困難時,重要的不是發生了什麼事, 而是你即將用什麼態度來面對, 做什麼事來改善它。 >>>

今日,原本想執房,等我去完camp之後,+返完大陸,咁就好乾淨勒~~點知,都係懶~咁我就1130去左油麻地個度拎passport,好多人,我等左差唔多一個小時先拎到~唔知做咩,我竟然緊張喎~咁叫到我個時,因個個人好細聲,我聽唔到幾多號窗,於是我走去其中一個問係咪我啦.因我隱約都聽到小小,不過唔係個度囉~好快就拎完~可能係公眾假期後啦,好多人(不過我認為幾時都咁多人),有d人等左好耐,佢地又趕時間咪響度嘈囉~個度既人就其中一句係話,我地唔食飯都會幫你地搞埋佢~佢呢一句,惹來靜左一陣+全場哇然~

個度都有d人幾野蠻,讓條路俾人行埋去放低張card都唔得,怕人地打佢尖咩~~low b~~仲惡到死~咁我等既時候,見到有一個counter既玻璃碎左,原來係朝早有人同某職員產生口角,而有人打去個玻璃度~我都係睇返news先知咋~我都幾醒架勒,突登帶左一本magazine去睇......不過好快就睇晒..就無無聊聊咁企囉~又唔想坐....等左咁耐,行返home個時都呆呆地...之後去左街市買food for wild camp同埋去左wellcome買一個garden既cake俾kate for celebrating kate's birthday~

返到home就"yip"野勒~我成日都打俾phyllis問佢野囉~哈哈哈哈...我仲有問phyllis賣咸蛋既地方有咩特徵呀~佢以為我唔知咩係咸蛋,唉....我少去market jei,唔代表我唔識嘛~唔好成日當我死蠢先得架.咁樣會侮辱左我既自尊~...alex又教左我用酒,糖,salt,胡椒粉去"yip"雞柳囉~hehehe.......點解我會咁開心,響7-9th既日記就知架勒~牛肉就係phyllis教我既~搞完個d 瑣碎野,我就唔記得做咩lu,恰左一陣,就出去lu~~

佢地約左我1800 時代等~因今日係daniel....<大佬愛美麗>既首映呀~好野......heheheeh.....今日我地班fans都幾齊人......仲有呀....我都未做過一d野呀...就係舉牌呀,同大叫daniel law~~無所謂啦,個人玩興左,又有人同我一齊顛,仲有呀,咁多人,都唔知叫個個係我架啦~yeah~有d野係out of expected架~就係我地竟然同daniel佢地同院呀~~~hahahaa.....仲以為無添,因佢有2個院for首映嘛~~哈哈哈~仲見到好多明人既,stepen呀,karen mok呀,家英呀,阿姐呀,3t呀,楊受成夫婦呀,李燦森呀咁囉~不過通常呢d大場合,都唔會埋到daniel身,仲會好成功咁被佢逃脫,我地係唔會見到佢走既~

基本上,我都想一睇完就走~因聽日一早要早起去camp~套film都幾好笑,劇情麻麻啦~可以一看囉~不過我地係坐第一行~成日見到佢地既大頭,我起身個時,都企唔穩呀~我地又行得太快,點知terrance佢仲響上面,karen唔開心呀,因miss左同佢take photo+見佢一面既機會~

好lu~無咩野講lu~~byebye.......

>>April 12, 2004 at 10:33:12 AM GMT+8


2004 年 4 月 4 日 星期日 【晴】

<<<沒有失敗,只有暫時停止成功
如果你已經為人父母,當你的孩子正在學習走路時,你會給他幾次機會? 你會在他跌倒十次之後,讓他改坐輪椅嗎? 還是只給他二十次學走的機會,若學不會走路就要他放棄? 或者當你身邊有五十個人叫囂著勸你放棄,你就決定讓他坐輪椅呢? 我想你的答案是:不會。
的確,當我間每一位父母,會給你的孩子幾次機會呢? 他們都說:我會給他無數次機會,直到他站起來,學會走路為止! 是的,一直堅持到底者,最終都會站起來。 為什麼許多父母只給孩子一次聯考的機會? 為什麼常用失望的口氣告訴孩子不適合某種行業,要求他轉行呢? 而許多人竟也因為沒有堅定的信念,一遇挫折就認為自己能力不足, 因此放棄了他們的理想。
------------其實,凡事沒有失敗,只有暫時停止成功。 >>>

大家有無掛住我呢????究竟點解大家咁耐都唔見我既呢....由今日到12th既日記中,你就會知架勒~

今日,菁菁話上黎溫account喎,點知....咪又係無溫,又成日忸計去買金魚~,不過都俾我昆左佢.....佢都係無去既~~因好累,唔想出去~而因winnie要拎菁菁幫佢問人借既背囊,而佢又去緊阿康home既途中,唯有叫winnie兜一趟佐敦,而又因佢地都係出tst,所以winnie就無去hong's home,叫阿康出黎勒~咁我見個背囊咁重,咪提議佢地將個袋放響我度先,佢地走先上黎拎返啦~之後佢地去tst,菁菁就上左黎我home~

等我響度數臭呀菁菁先~佢上黎,又成日食,又成埋dinner,仲夜一夜都唔走,仲用我mobile同牛奶傾電話,好似唔駛錢咁猛talk呀~~真係被佢倆激死~phyllis就叫我送菁菁落去,我懶,唔想送.....phyllis就話一個女仔dangerous,咁我都係女仔黎架嘛,phyllis就叫菁菁留響度sleep勒~有無搞錯.....好蝕呀~~d碗我又洗左,想叫佢做阿四都唔得呀~~不過最後我都送左佢落去......菁菁一上黎就會狂掃我家中既food.......哈哈哈哈哈

點解菁菁會用左我部mobile同牛奶talk?係因為我7-9th會去wild camp,而老豆又可能買9th下午既ticket返大陸,於是就think緊點走勒我,一係9th morning走,一係8th跟牛奶走~因我個時未知牛奶會響咩時間走,咪打俾佢問佢囉.....佢都叫我8th同佢一齊走,因morning走就會可能好趕,又要執野,又要take bath~~之後菁菁就搶左mobile黎talk~

之後,因winnie佢地出去causeway bay,所以就上左去我home,佢地又響度hei左一陣,其間,佢地係咁send icq msg俾牛奶.....叫牛奶估佢地係who....牛奶仲一直以為係我黎架~真係死蠢....仲有呀,菁菁又用我icq話牛奶low b呀..因為牛奶同佢talk phone既同時,又send icq msg過黎..牛奶就話8th唔帶我走呀.....唉.....佢地3隻人都唔知累我死幾多次~~最後佢地都講左佢地係who勒~而我個時係同緊kate傾電話,因佢生日嘛,85年4月5日~我就同佢講下生日快樂咁勒~佢地3隻人霸晒我間房,我就黎連企位都無勒~

呢一日,就係咁樣過左~~同埋定左個普通話既故事大鋼~而我又叫左文盲菁菁去度稿,不過.....唉,大家心照啦~

>>April 12, 2004 at 9:37:08 AM GMT+8


2004 年 4 月 3 日 星期六 【晴】

<<<小花的依靠 「沒有烏雲,沒有暴風雨,便沒有美麗的彩虹。」---芬生
有一朵看似弱不禁風的小花,生長在一棵高聳的大松樹下。 小花非常慶幸有大松樹成為她的保護, 為它擋風擋雨,每天可以高枕無憂。 有一天,突然來了一群伐木工人, 兩三下的功夫,就把大樹整個鋸了下來。 小花非常傷心,痛哭道: 「天啊!我所有的保護都失去了; 從此那些囂張的狂風會把我吹倒, 滂沱的大雨會把我打倒!」 處的另一棵樹安慰她說: 「不要這麼想,剛好相反,少了大樹的阻擋, 陽先會照耀妳、甘霖會滋潤妳 ; 妳弱小的身軀將長得更茁壯,妳盛開的花辦將一一呈現在燦爛的日光下。 人們會看到妳,並且稱讚妳說,這朵可愛的小花長得真美麗啊!」
※默想:
當失去了一些以為可以長久依靠的東西, 自然會有難過及割捨的痛苦, 但其中卻隱藏著無限的祝福和機會。
日後回首時,你才驚訝自己成長的痕跡, 是那麼清晰明顯,甚至是令人滿心喜悅的。 >>>

今日無咩野做....同某人意見不合,但大家都有一個認同點~我會覺得,一年事,唔好去莽斷誰對誰錯,因為我地並唔係都了解當事人既睇法,想法,就算係某人,都只係知單方面,雖然某人都有think過幾方面,但事實又是不是佢所想,所睇,所接收既呢?係咪真真正正,徹徹底底去了解過全部當事人既感受呢?有d野,只會係局內人所理解,什至只係雙方了解,就好似一對情侶urgue,局外人係唔會幫到當事人,因所有細節,局外人係睇唔到,什至只係知單方面既感受~咁樣,對另一個人會好唔公平~再加上,唔係當事人,係無權評論任何野,但私底下既偏見,就係自己既事~

人際關係就係咁複雜,對~旁觀者清,但唔係了解事實之全部~不過咁樣,我唔係評擊某人,只係大家既諗法唔同,價值觀唔同jei,都唔會損害我地既友情,因我地大家都係成熟的人,有時候,唔同既價值觀,urgue黎都無用,因大家都會堅持,只係睇下whose既理據強d,就可能信服,不過依家各不相讓,但事情唔關我地事....都ok既~我都係舒發我既感受~hehe....佢明既,right?

唉..身為主席既我,要睇好個形勢,再做一d野~~~今日俾左時間自己無所謂,依家開始...我唔會係咁~放心,我認真時認真既~~~不過我都知要俾一個警惕自己~哈哈哈哈~~~

好lazy呀今日,無野做,可能之前食得太雜,又有幾日無痾,今日第一次正常,之後3次痾囉~但都仲搞緊肚~希望入camp前無事~我陪唔到daddy返去拜山lu應該,因如佢10th去,13th又未必返得到黎~而我又要度稿for普通話test,溫first aid,溫account+psychology,prepare下4月13日開會既野同埋4月19日開會既野啦~老豆叫我最好9th去完camp下午返,點得呀~~最好take到1430既車~但我d clothes又 dirty,咁點算呢~哈哈哈...好懶既我....好彩妹話陪daddy...咁我就可以唔去勒~但其實又可以陪到佢去既,如要既話.....因佢有一日隻眼爆左微絲血管,去左睇doctor,doctor話佢都有青光眼,一定要做手術,否則會肓~唉......

老豆係一個傳統既男人~~哈哈哈~~有咩唔好既,佢會粒聲唔出,啃左佢~留最好既俾我地~依家我覺得呢個家warm左好多,有好多歡笑~好開心~大家心中有咩就講,我依家都係架.....無咩理佢長輩既身份,不過都唔會太放肆既~好似佢要我去拜山,我就話你最好快d約我,一陣我俾人約左你就死~hehehe~~~菁菁上左黎我home,我話d湯圓唔得,要再cook,佢都幫我睇火......hehehe~~~佢有好多野,私底下都會幫我地做,廿四孝爸爸~hehehe~~~咁我地都好生性既~

之後sleep左一陣,食dinner,因今日無工人,daddy拎左3盒炒粉麵返黎~食完,icq下,睇下頒獎禮(有daniel,佢地去左搵佢,無叫我~唉...有時對住佢地都有d心淡),響winnie po既board上留言~之後11點幾我就出左去lu~因joanjoan放11點,我行去mk,因我地去mk既石磨坊dessert~點知撞到duck,佢又放工,於是大家買完dessert就上duck's home,因佢男友返左大陸~都好開心,但都係因大家好耐無見,講下d近況咁啦~個氣氛都未到~我地坐到2點走lu,我tired,joanjoan返0900~但我無再對阿duck有一種抗拒既feeling,好開心.....真係要keep返contact lu~duck殘左呀~

之後joanjoan陪我行返home~大家又talk左一d野~因joanjoan唔開心,怕d同事唔like佢~傻婆,有d野唔好諗得咁悲啦~我都知人都係mind人地點睇自己~hahaha......傻婆,依家先發覺我最好咩????哈哈哈~~~有時做朋友,真係天時,地理,人和,最好出得夜街,隨傳隨到~咁就close勒~~~哈哈哈~~~

阿成俾一個chat room識既女仔煩~~~唉..仲cut手~shit....佢最憎.....唉......依家又肚痛添....shit~

>>April 4, 2004 at 8:07:44 PM GMT+8


2004 年 4 月 2 日 星期五 【晴】

<<<兩個家 「不要害怕你的生命會結束,而要害怕它從未開始。」---格雷斯.漢森
有一個人搭船到英國,途中遇到暴風,全船的人驚慌失措, 他看到一個老太太非常平靜的在禱告,神情十分的安詳。 等到風浪過去,全船脫離了險境, 這人很好奇的問這老太太,為什麼一點都不害怕。 老太太回答: 「我有兩個女兒,大女兒叫馬大,已經被上帝接走,回到天家, 二女兒叫馬利亞住在英國。 剛才風浪大作時,我就向上帝禱告,如果接我回天家,我就去看大女兒, 如果留我性命,我就去看二女兒, 不管去那裡我都一樣,所以我怎麼會害怕呢?
※默想:
無論是甚麼樣的遭遇任何事,總不致懼怕。
把命運交託上蒼,充實而用心的過好每一天。>>>

星期五,由0830考到1515,今年english examination傻左,一日考3份paper~有writing,language,同埋practical skills~都係遲左起身,0755先到尖沙咀中間道等小巴,0800上車,都諗住會late,點知,15分鐘到達~哈哈哈哈.....真開心......一入到試場....咦咦???有個中年既鬼佬坐響我前面.....oh....仲有d印巴藉人士散播響我呢3行?之後我更發現,我左手邊既人,大部份都有id card=private candidate啦~~oh....真係一個surprise~~~今年writing既topic都唔太難......不過.....我呢d唔突出既人.....可能會被拉到唔合格,因個個都識嘛~~~language個份,撞鬼law......做得晒呀竟然.....都有d驚~哈哈哈哈~~~

lunch勒....好慘呀,方圓百理,咁多間sch都係得一個商場...仲要only幾間食肆.....唉....無咩胃口....可能都有不自覺既緊張~去左crc買左一包餅,都係食得其中2包咋~返到去,無位坐咪企囉,順便睇埋今朝拎個份newspaper~oh..做唔晒,今年d syllbus真係改左好多,practical skills only 2 tasks,我做晒task 1,而task 2 only fill in左2-3個blank......唉...最執分個度呀.......無左勒~仲有呀.個d language分+readibility由1,3,5變左0,2,4.......oh.......少左喎.....考完practical skills,我就成個人呆左~~~

之後返去ive,因要接菁菁一齊去睇<見鬼2>~~我返到去都呆左....唔太想講野~不過都有同大家嬉戲~mandy畫個d公仔真係好靚......我仲以為係佢地阿sir派俾佢地架添~撞鬼咯~~~學michelle話齋,佢都係食正呢行飯,仲有呀...sandy都好厲害,畫紙樣好叻架~仲會收人錢幫人畫,sandy真係唔聲唔聲,嚇你一驚~我就同呀ida+佢bf一齊talk下exam勒~因大家都有考,都有幾多野講...哈哈哈哈~~~不過有d野好似嚇窒左ida,其實我有d point都可能未必中~唔需擔心~哈哈哈~~~做晒task 2都有好多分....我都有d放棄狀態~牛奶再一次咒我去幫人拉curve......找死~~carmen仔餵我食french fries,yeah~~東東無份~呵呵呵.......唔羨慕得咁多架勒~牛奶食左開心樂園餐,有哈姆太郎,好得意呀,之後送左俾pinky,拆開左,識郁架....真係好得意....hehehehe

大家等埋21321放學就走lu,因佢地account test~據知菁菁,johnny,phyllis好似死左~東東都要test,不過佢早走左.....壞....都唔知識唔識既~我同菁菁出左去mk..睇1945~~之前就去左買水樽~因我問左daddy拎左$$$......之後買埋drinks就入場lu...行既途中見到yoyo呀.....好得意呀佢....不過都因為累...無咩反應....死仔...幾大力拍落黎....唔駛錢咁~~~yoyo好似成日走堂咁,唔見佢既~

我地睇完,去左和河粉,之後去左石磨坊食dessert~都幾正架喎~我地食左脆皮朱古力蛋白燉鮮奶,好似朱古力奶咁..面面有層朱古力....都幾好味,菁菁之後響home自己整....好難食喎~哈哈哈哈哈~~~菁菁點左一個芒果涼粉,有冰既,有d唔知咩奶,都幾好食~個d奶甜甜地.....但又唔係煉奶囉,我覺得~大家又talk左好多野~真係天時,地理,人和~佢話女仔,又好似咁樣一齊talk既唔多囉~男仔會多d~我亦知左多d野lu......做人..無咩束縛,多麼的好~唔駛顧慮咁多~之後我地就back home lu~~~

星期六,考0915,我就0905先wake up....shit....之後take taxi....點知又去錯試場,我以為去yesterday個個,唔知做咩,又take taxi......不過都好近....今日唔知做咩....溫溫燉燉咁~我仲差d唔記得帶准考證~唉...去左special room....等我仲響taxi tune 好個台添~~好low b呀今年~好似考緊ce 既syllbus a咁,我諗佢今次考深字+tenses~佢直情叫人去邊一頁咁既,有一part concersation,仲repeat d points,點解會覺得係個個人打黎~不過可能分析佢個tone,同埋main purpose個度難少少~同埋畫返個stanger既apperance,我都唔知佢講咩......哈哈哈哈~~~

不過我都好慘,想搵人訴苦,個個都唔得閒~becky未起身,joanjoan要返工唔阻佢,菁菁去左攀石,phyllis去左做services,成成未起身(i think)唔阻佢,之後打俾cyrena,又聽緊talk........咁我唯有出左mk,拎返d迎新gift(manhattan id),再去kwai fong,自己lunch(輕鬆一下),之後再買一本magazine返sch睇~上first aid,都係講下重點,再practise下.....

之後我地去左mcdonald,因我想食apple pie,yuji+cyrena就食新地筒,媚媚食紅豆pie~之後我地去左葵涌廣場睇mic~yuji+媚媚話要買.....之後我地就各散東西~我就出causewaybay去join成成,昇同埋一個人~因成成要俾返d野我~原本我地約左sunday,順便一齊食飯~咁依家一齊都好呀~阿昇話我衰,仲問我唔覺得無左d野咩~唔知點答..我唔想think咁多~依家d野都夠我思考lu~其實依家都係個名銜唔同左jei~佢送野俾我,或者其他,我都唔會要....我唔想佔人便宜~除非佢想追返我jei~我有問佢,個mobile no.駛唔駛轉返個名....因我怕第時佢有女朋友就麻煩lu....唔想因為我而令到佢倆唔開心~不過菁菁話依家大家都願意搵返對方,大家響呢一段時間都唔會有另一半law~我知依家佢好似有一個女仔成日搵佢law~

我同佢地dinner完,我就back home lu,因我地"bee lee ba la"組要talk下帶咩,買咩~同埋都好累~

>>April 4, 2004 at 6:59:36 AM GMT+8


2004 年 3 月 31 日 星期三 【雨】

<<<觀察力 「多數人的失敗不是因為他們的無能,而是他的心志不專一。」---吉魯德
有一個外科醫生告訴學生: 「當個外科醫生,需要二項重要的能力: 第一、不會反胃,第二、觀察力要強。」 接著,他伸出一隻手指, 沾入一碟看來令人作嘔的液體中,然後張口舔舔手指。 他要全班學生照著做,他們只好硬起頭皮照做一遍。
醫生頷首一笑說: 「各位,恭喜你們通過了第一關測驗。 不幸的是,第二關你們都沒通過, 因為你們沒注意到我舔的手指頭,不是我探入碟中的那根手指。」
※默想:
你有沒有仔細而認真的觀察,現在從事的工作是否有不佳之處?
及時調整,永遠不晚。一個認真的人也必是一個智慧的人。 >>>

點解我打左咁多野..會無左架???
今日...落雨..無出街..無心情....無拎passport.....試煮左個薯仔炒蛋....不過唔夠蛋,覆蓋唔到,下次boil個時落d鹽可能會好d~因響wild camp,呢個係我suggest既菜式~hehehe...唔會食死大家既~yeah~無咩野做,有時候都響度胡思亂想.......今日phyllis打左俾我....嗯....good~~hohoho......

尋日,我地開完第一次義工小組既會議,之後我地一行人,michelle,牛奶,phyllis,菁菁,cyrena,家琪,我一齊去左dinner,d野好大碗,飽死~~而細michelle就back home勒~之後菁菁話想see film,俾佢撩興左,咁咪去囉~點知,有人話要上我home煮dessert,又想食一d凍既野~咁我又要去welcome掃貨,for wild camp~咁就買左湯圓,某人又係咁宣傳我迫佢食囉~唔知咩事呢,我就黎俾michelle罵勒,因我俾佢食囉~仲要某人係non-stop.....唉...肥死~....呢一晚,大家又talk左好多野~hehehe

好啦,咁我黎個會議後之檢討先啦~
1.有d野要michelle講,好似自己準備不足咁,有d野發覺原來唔響我既考慮範圍內---(多d思考+多與菁菁商討)
2.自己好似都有d野唔clear, 如大家響下一年既角色, 其實係擴大個committe grou,而唔係back up/under我地
3.michelle話可能大家都唔係咁熟,少左表達意見---(多d出黎玩,good)
4.michelle話佢接受到我今次既表現,見到我既勤力,準備充足,但可能有太多野而focus唔到~
5.菁菁話我都係著重details野~---(學習focus大方向=一個大概------>details)
6,菁菁話我照稿讀,handle唔到某d suggestion,而停左響度----(其實自己都準備左,d野都響個腦度,唔駛睇)

依家既架構都定左lu
主席=我, 副主席=菁菁, 活動籌委+宣傳=cyrena+家琪, 文書+財政+活動=phyllis, 聯絡=細michelle
advisor=michelle~

>>April 1, 2004 at 4:37:41 PM GMT+8


2004 年 3 月 29 日 星期一 【乍寒還暖】

<<<誰是傻瓜? 「傻瓜繳學費學習,聰明人以傻瓜繳的學費學習」--巴西諺語
有一個楞頭楞腦的流浪漢,常常在市場裡走動, 許多人很喜歡開他的玩笑, 並且用不同的方法捉弄他。 其中有一個大家最常用的方法。 就是在手掌上放一個五元和十元的硬幣, 由他來挑選,而他每次都選擇五元的硬幣。 大家看他傻乎乎的,連五元和十元都分不清楚,都捧腹大笑。 每次看他經過,都一再的以這個手法來取笑他。 過了一段時間,一個有愛心的老婦人,就忍不住問他: 「你真的連五元和十元都分不出來嗎?」
流浪漢露出狡黠的笑容說: 「如果我拿十元,他們下次就不會讓我挑選了。」
※默想:
當人自以為聰明時,其實正顯出愚昧和無知。
讓我們多以柔和謙卑的態度與人相處,那才真正是智者的作為。>>>

星期日,去左idy's home溫econ,不過我無一齊坐響度聽,而係自己個別study+搞埋議程既野~不過都係study左少少,都好過以前,臨考個幾小時先溫~依家都未想溫住~hehehe~~~菁菁都好累,所以佢食完tea就sleep左,直至idy's mum返黎~phyllis就因為精英個邊要做服務而黎唔到~有我,翠怡,菁菁,wendy架~~呵呵呵~~我地就黎成為溫習小組勒~idy好叻叻,點都prepare左俾我地先~乖~~~yeah~idy有我地,你話幾好,因我地迫佢prepare,咁佢就唔會懶啦~

我地6點幾就去走左lu,我地上到idy's home都幾自便,好似自己home咁~哈哈~~之後陪菁菁行多一陣就走lu~返到去都9點幾,我應承左老豆返去食飯,因個個temp傭人未簽contract,所以老弄會拎food返黎俾我地食~佢地好早就食左,就留返d野俾我勒~哈哈哈~~~搞埋d野,2點先sleep~~

星期一,約左浩爸爸同小吉去中大take畢業相~爸爸今年grad lu~真開心,不過因佢唔見左d cert,所以搵唔到工~中大都好靚呀,不過同我imagine既差d~~我地都去左佢既宿舍,hehe...好細~我地食左佢d餅,yeah~玩左一陣,又走lu~好tired呀~今日我著得elegant,佢地就隨隨便便,尤其是個主角呀~huh,之後我地去左行一陣,陪爸爸打機,小吉補完習就join返我地,我地去左mk既大熊本~都ok啦~浩爸爸請,多謝晒~~~hehehe......之後我地坐左一陣,talk下美國之旅,又talk下生活咁......我地就去左許留山食dessert,又係爸爸請,唔知佢做咩,雖然我無錢jei~我地都有take貼紙相~呵呵呵......3條友仔傻左~都think返之前大家既關係,都ok開心~依家,初初唔太慣,之後個氣氛融洽左~yeah~原來大家都係傻傻地~呵呵呵呵........

返到home都11點幾lu~無得practice daceasy~搞下個timetable,好似無咩頭緒咁~又搞到點幾,sleep lu~

今日,早d返sch俾返封信呀cindy yuen,唔想佢嘈呀~之後大家就talk下,玩下,我都等左半小時左右啦~大家都陸陸續續咁返黎lu~等到我地.......幾險呀today~因我入數前,無搞個date先,so個trial balance出唔到個數,嚇到我呀~~之後我咪restore過,重新do過囉~點知開唔到個program,今次死勒....即刻叫grace wong,好彩,開多一,二次就得勒~於是我用極速同埋冷靜去完成~好彩,做得切,yeah~可想而之,份卷都唔太難~但唔知可以拎幾多分~之後,因我地要開營前會,所以有人打黎催我地,點知,我無關機....就係咁...又俾人嚇多一次~

我地去到,因我地係佔一大部份,所以佢地要等埋我地先開始得~我同winnie實在太主動+嘈,所以....佢地好似無咩意見,尤其是tommy~~我地定菜單,佢又無咩意見,問佢唔食咩,又話無咩所謂,唔食既時候咪唔食個樣喎,點得架~真係扒左響度~哈哈哈~~~我地諗定左個組名,跟住,我唔知咩時候(之前響home)突然有一句口號出左黎~咁改左少少...我地係組,口號係>>原本係~~~我地未TALK晒,就date左聽日test完後talk~

我地同左michelle,菁菁,johnny,大佛,大ryan,牛奶,kate一齊lunch~而mandy+phyllis因無野做就join我地勒~大ryan都係hei既~大佛食完又飲湯(佢之前同mandy+phyllis+翠怡lunch-->好奇怪翠怡join佢地...哈哈哈~)

之後就返左023,搞埋份time table~真係好多謝michelle+菁菁既指引~終於搞掂,仲有少少details野~之後....成個呆左....一舊雲咁hang左機~之後成班人一齊走既時候,個腦筋又活躍返勒~yeah~~下次做既時候,會好好多勒我~~yeah.....

返到home,想去wellcome,點知下大雨,即刻打俾cecilia,因佢響yau ma tei落,無umbrella咪死得?好彩佢叫左mum拎俾佢~我地take mtr既有phyllis,我,cecilia,angel,johnny及牛奶~大ryan,欣,dare葛就take bus~michelle+菁菁+carmen仔去行左一陣~今日阿成上左黎我home拎野,因我懶得落去~依家大家咁,個關係都幾輕鬆,愉快(對我)~~佢win左波,去染髮,仲要去hair peace...咁;貴,都叫左佢唔好架啦~借左umbrella俾佢~佢上到黎個身都幾濕下,因真係好大雨~~~

>>March 30, 2004 at 12:22:01 PM GMT+8


2004 年 3 月 26 日 星期五 【陰】

<<<流汗產生的黃漬,用氨水去除:
流汗產生的汗漬, 因為含有脂肪的汗液, 容易在布質纖維內凝結, 所以在洗滌時加入約2湯匙的氨水,浸泡幾分鐘後, 搓洗一下, 然後用清水洗淨, 依照一般的洗衣程序處理, 就可以將黃黃的汗漬去除嘍!>>>

尋晚2點幾先sleep,今朝0730就要起身~因約左阿康0815響太子等~我地今日0900要響青衣美景花園惠康等~因我地要上繩索既實習班~今日......係我既衰運日~~仲係我pk既大日子~~個心靈亦受到創傷~~原本我同阿康都think住下年玩山藝第一級....依家...哼....死都唔玩呀~~~我今日受左咁多次大既考驗...個人都仲未訓醒.....處於昏睡中.....仲要係好想死~~

首先,阿sir要我地將個bag掛響樹上,我叫左阿康黎幫手,牛奶話要自己黎,唔可以請教人,我無理佢,鬼鬼祟祟咁叫左阿康~點知,等既期間,滑低左....成個patpat坐左落地~~第一次p左k~做呢個前都有熱身,不過搞到我好想訓.....成個人事無忌彈咁向後仰,最好有張床~再一次,要將條繩將2棵樹繫好,我行過去另一邊,又滑低左....俾阿葛同pinky見到...第2次pk...佢地笑我呀~

之後,我地學左一種結,係可以自己就返個距離去下山~點知,我個身因為無向後,對腳無伸直....對腳亦分得唔夠開~就係咁...我成個人扒左響個個小山度.....一次仲唔夠,有第2次....我真係好想死~~成身泥,好彩有風褸~牛奶仲要take video,阿銘想笑又無奈,阿康又笑喎....成班人走過黎,阿sir仲潤我,就係咁樣跌,個個結都會束緊你....阿葛仲要自己響度玩....佢玩左2次勒~...瘀爆.....

當阿sir話過澗個時,d人會點做......咁我地會試3個....初頭話個個都要try,我咪即刻學返"晴"人結......之後佢地班死仔...阿康,牛奶,阿葛.....叫我喎.....死就死啦......好明顯擺我上台..玩我啦~之前有咁多瘀野~就咁就模擬過澗,無咩特別~但之後我做放繩個個.....阿sir又俾d case勒,仲有呀...佢地叫阿molly向佢仰,扮跌....我即刻話唔好....佢地又笑~個case係一舊石擋住左,另一邊唔郁得,佢會點做...就係cut左有障礙物個邊,我拉佢過黎.....我成日都話唔好呀........有人話cut晒2邊,咁阿molly就要自己swim過黎勒~哈哈哈哈.......仲有呀...條繩磨爛我條頸,好彩阿銘過黎幫我整返頂帽擋住~...不過佢講左句.....係咪覺得條頸纖細左~~~哈哈哈~~

行上山...好辛苦,阿hong抽筋...媚媚唔舒服....點解要行架~無人同我地講...仲要玩d咁激既野~行到上去都無左半條人命~~穿過舊石..整損左2處......今次係要信條繩.....一係爬上石,2係落返黎~佢地叫我上去,牛奶....話頂唔到我上去,就叫左阿葛同阿康......哼....好難上...成日搵唔到個位踩....真係難為dare葛+阿康....狼狼狽狽咁上到去...手損腳損....手指甲又"punk"左.....唉....禍不單行,上到去,好想喊,因為成功左,終於上到去~但落黎...又扒左響度,又成日行返上去,俾人話....再行上去就推我落去~又成日跪左響度,佢地唔俾,因好傷個膝蓋....又扒左幾次.....唉...都係個個問題,原來都係伸直對腳滑下去....好驚呀......雙膝都傷左....唉....又勞煩阿葛用腳頂住..俾我企穩.....扒響度個時,牛奶,阿sir佢地成日叫我企返好....好難企呀.....好驚呀..應該做既根本聽唔入耳~唔信條繩嘛......唉....

好想喊呀又.....係好唔開心....並唔係因為落到黎個種....可能係好失敗,又好驚.....我下次一定唔玩~玩咁多野.....都未醒....返到去上first aid,仲訓得好熟,咁當然都係個一陣~但都好"lum"~~~依家諗返,都想喊~我要喊左出黎先~今日都真係....成日pk.....pk亦=扒左響度...yuji都話我今日都真係幾唔掂..我都覺,不過我又唔怕同人講..因都唔係我care既,又唔係我專長~..我講俾phyllis知,佢都笑到停唔到口,因我今日實在太搞笑~唉...

今日6點就散,因都係practice CPR...之後去mcdonald食ice-cream....再去太子join phyllis拎返我d野~

yuji個日既語障野係"衰脫"...其實係"虛脫"....發發今日講野走音~好tired呀~bye..不過今日都好多謝阿康,阿葛,牛奶,yuji,阿銘都幫左我好多~勞煩晒,辛苦晒你地~~佢地響度整個蓬時,我同媚媚係唔郁架,因好累~yuji同阿康搞掂啦~~........

>>March 27, 2004 at 3:46:46 PM GMT+8


2004 年 3 月 25 日 星期四 【雨】

<<<廚餘知識: 泛黃的衣服有救嗎?
其實, 衣服會變黃, 多半是螢光劑變弱, 想要衣物恢復潔白亮麗, 就得想法子。
洗米水+橘子皮簡單又有效:
保留洗米水或是將橘子皮放入鍋內加水燒煮後, 將泛黃的衣服浸泡其中搓洗就可以輕鬆讓衣服恢復潔白。不但簡單, 也不像市面販售的螢光增白劑會對皮膚產生副作用且不傷衣料, 是值得一試的好方法。 >>>

尋日,普通話堂,要test,龔sir串菁菁好似小學生朗誦咁有身體既擺動~而我捲舌不夠,會向上望~49.5/80~下次drama要努力~不過要度稿先~之後上itaa,俾菁菁激死,上一堂pactice走左,所以佢有好多野唔識~我又無耐性教佢喎.....對佢真衰~~呵呵呵~我做得都ok.....concentrate左,因都明左點做,之前教個d introduction真係"r"爆頭~唔知做咩~哈哈哈哈~

貧富宴,我地成班都late左,因我地未搞掂份assignment~都miss左幾多野~feel唔到d氣氛~我,phoebe,招去左中產~~有sushi+一罐汽水,都好飽~gigi,冰,湯,winnie,翠怡,angel就貧囉~佢地完左要去hardees度buy lunch~gigi就話有情飲水飽~我地放左學都去許留山,因都有65折~sarah成日嚷住要去囉~我同phyllis過左023放低書包,寒喧一陣就連同johnny,大佛一齊去join~

上到台都好緊張呀....pinky好大聲咁話我好搞笑囉~拎左個相架,但我想要個狗狗多d~富餐有一塊puzza,2包餅,一碟意粉,一包chocolate~好豐富,而貧者就有一包餅+一支水~~我要投訴無tissue俾我地用囉~我地dsushi會跌架嘛~~~上econ堂都無咩心機,因都無帶份mock,而且ken sir都會講~我地食完許留山就返去023,點知又見到菁菁死出黎,我地又陪佢去7仔食野~不過大家都掉低阿康囉~我地又拿拿聲返去~叫下阿康教我繩,又再practice多一次個promotion~

我地就去營後會.....好少人呀~~睇video....好搞笑,不過有d悶~temperture reading,yuji,康出左去講,開心既都係我地成班都一齊去食飯`我串yuji平時乜佢唔髮食飯架咩~阿康話我傻添呀.....菁菁take photo又話我阻住佢~shit.....我即刻向細ryan投訴佢d馬仔~~分group talk個時個氣氛都幾好,可能無咁多人,易handle d~咁o岩cyrena係貧,我係中,細michelle係富,而我地3個都係義工小組既成員~當佢地講緊ft既同時,我同細ryan就講ba 既野~唔知有無同大家講,我同細ryan成日同一組~響pc second in個時,飛躍,preparing growth camp,growth camp都係同佢一組~好邪.......

菁菁佢地好羨慕我地約左一齊出去dinner~~michelle又話我地搞小圈子~呵呵...就係特登揀佢地有野做個日先去dinner咋嘛~牛奶就成日打我個頭....不過無時間理佢.....大家都講左好耐先捨得走~佢地又好似迎賓咁~~~不過都好開心~~哈哈哈~~我話跟得michelle個d都係傻既~~點知...佢地指住我....哈哈哈~~~因我依家都係michelle旗下....oh.....我例外~~不過佢地唔係讀寫障礙,就係語障或文盲~~無得救...michelle應該開班從基本再教授佢地~最好抄書~

阿hong,我,kate,yuji,charmaine,phyllis...carmen仔+阿葛就rehearsal完先黎~我地每人$34,都食得好飽,仲要搓,之後清晒佢~大家都好開心,kate做左神婆,又睇桃花眼,手相呀等....但我地既包餃子,唱k幾時就未定~我地既function~~不過下星期夾唔到~但阿葛home 5th就有人lu~~所以我地移施去大佛home,但又未定~yuji又有語障,不過唔記得佢講響d咩.....搵人提下我呀唔該~氣氛幾融洽~yeah~~talk到10點就走lu~~呵呵呵~~~唔知幾時有下次呢?

今日,無咩特別,只係無上account~之後我,大佛,phyllis一齊去lunch+tea~大家都唔係太肚餓~我同phyllis share~返黎又hei下咁啦~~michelle無野做就響度發顛~~菁菁,阿欣,sandy,牛奶,大佛就整匙扣~佢地都玩得好開心~好開心,我地既義工小組就成立勒~有我,細michelle,cyrena,phyllis,菁菁,家琪~yeah~~我地下星期三開會,我要快d搞好份議程呀~~有d緊張,第一次做呢d野,問下菁菁,又問下大佛~響tea及請教既期間,大家都talk左唔少野~亦都知左好多野......ive都有黑暗面~oh....

出左去causeway bay~陪菁菁到10點幾,等埋佢個fd黎,我就走lu~~hehe...都達成左個目標,又食左聞名已久既pan cakes~~好累呀~近排都好開心~~多謝多謝~~有好多笑料哦~~hehehe~~~有好多都唔記得lu~~有一個,就係carmen仔俾菁菁既一個綽號,係"""大粒bb肥虫虫之陰滋陰滋菁"""..呵呵呵~~再記得d咩先再打啦...

>>March 26, 2004 at 6:35:40 PM GMT+8


2004 年 3 月 24 日 星期三 【晴】

<<<怎麼知道蛋新鮮不新鮮? 吃火鍋時,蛋也是不可或缺的菜色之一喔!
有人習慣把它加入火鍋裡讓湯頭更濃, 有人則偏好用生蛋調沙茶醬, 讓沾醬味道更鮮美。無論怎樣的吃法, 先決條件都在一顆蛋上, 如果蛋新鮮, 吃起來當然就美味;如果蛋不新鮮, 當然就怎麼吃怎麼噁心囉! 所以, 蛋的新鮮與否真的很重要。

有二種簡易方式可以判別:
1. 在超商買蛋時, 先看看蛋的外觀有無一粒粒的突出物, 突出物愈多表示它愈新鮮;反之, 蛋殼表面愈光滑就表示這顆蛋出生很久了。
2. 買回家了, 在吃火鍋前, 可以將蛋浸在冷水裡。 如果蛋是平躺的, 那表示還很新鮮;傾斜在水中, 那麼那顆蛋大概已經放了3~5天了; 若蛋直立在水中, 就可能放10天以上;若蛋浮在水面上, 那麼就八成已經變質, 當然就得換別顆蛋囉! >>>

what was happened? it had shown on 26th~

>>March 27, 2004 at 1:59:42 PM GMT+8


2004 年 3 月 23 日 星期二 【雨】

<<<生薑是冷凍肉的救星: 生薑素有「植物味精」之稱。
本來人家放生薑去炒肉或煎魚是為了去腥, 但沒想到用生薑來燉雞或煮蛤蜊湯也會讓菜餚更香醇,連糖醋醬汁加薑末調和, 都會特別酸甜特別香, 生薑真是好用哇! 所以, 遵循孔子之道「舉一隅而以三隅反。」把冷凍肉品或海鮮丟進火鍋前, 先用薑汁浸泡一段時間, 相信會有驚喜!

保持豆腐完整的小秘訣: 嘿嘿!其實要豆腐不容易被煮破, 只要在煮之前先把豆腐泡在鹽水裡30分鐘,下鍋後就不容易破啦! >>>> <<>>

都唔記得講,yuji玩命運在我手,都有好多貴人,同我俾考試answer佢,yuji做記者,又抄阿康既info.~哈哈哈~~響<沉船的決擇>我明白到與人相處,有不同意見會如何解決~我自己都會聽人地既意見,如果佢講得有道理,我都會順從佢既意見~但有d情況就會堅持己見~但我個組有d人會以其他人既角度睇下件事,大家再拎出黎discuss,因一人計短,二人計長~又會拎出黎講,why agree,why disagree,之後再達成共識~或者思考urgue既目的為乜~雙win局面?為大家好?希望今後我都有機會發揮~我響呢個game係咁寫,係咁寫.....佢地都問我密密寫咩~我都係write下點解我會choose救個個人囉~同埋conclusion點解大家會唔choose呢個,又choose個個~

不過我地個組既方向較相近,又好易話為,阿靜就無咩所謂,因為無得choose先choose咋,而佢又唔會太堅持己見既~佢平時生活都好少有urgue既情況出現~

響<大拍賣>,了解到各組員既需要及生命中有咩最重要~我係朋友->開心,滿足->自我成長->家庭->信仰~我投左"一些忠實既摯友"=$2900,我同細michelle都掙得幾激~再以$300投左信仰~及$1000"幫助弱勢社群"~~~我仲想投"享受大自然和美麗的人生","一個有意義有目標的人生","有機會繼續成長和學習","事業有成,工作愉快","安穩而溫暖的家庭生活","發展潛能和創造力","和平友愛的世界"+"擁有智慧和知識"~

而盾牌就麻麻啦~only同組員有一個了解....基本上,我咩都唔怕講既~~我得到既係,大家都覺得我好開心,同埋思想正面囉~~~大家對我既睇法,及覺得我有既優點係.....好重朋友既人.....好開心...tend to help people.....同我一齊既感覺好舒服.....直....爆笑....堅....真....主動溝通....開心果....開朗....有個人目標...樂觀....關心人....傻笑....認真....積極...健談....~~~唔知大家又認唔認同呢~~~我就認同勒~同埋識得去睇一個人既優點係好既~咁樣,大家既關係先會好d~~成日睇住d缺點,會好辛苦,不如開心一點????

at night玩true or dare~正.....有阿葛,阿hong,winnie,yuji,charmaine,kate,angel,phyllis~~hohohoho~~~好正,我地返入房都keep住talk~不過我4點多就sleep左lu~~yeah~~~益左阿葛錫左angel面面一啖~因佢choose dare~~懲罰係轉個樽,指住who就錫who~就係咁,佢叫dare 葛~~我地呢班人仔,都會keep in contact~因大家都好投契...大家又玩得放bor~~~yeah~~~大家都好得意.....我地有好多傻野~我同winnie都顛左,一係充電,二係dance......

死人菁菁笑我套鹹超睡衣.....指住黎笑~~哼~~~我同winnie開睡衣party~~yeah~~~hohohoo........yuji踢左我落床~~shit.......有無搞錯~~我得4分1既身響床上咋~~~4分3都響個地面......都唔知yuji點sleep~唉....下次都唔敢同佢同床~~~害人不淺呀.....仲有呀....大家唔好話俾人知,yuji個個會爛架....係假架~~小心小心~~~

>>March 25, 2004 at 5:05:35 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36084

Design & Scripting by ShowHappy.Net