寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2004 年 12 月 4 日 星期六 【乍雨乍晴】

<續>白頭到老既秘訣...........愛妻絕招 (鳴謝愛妻廣告)
結婚20周年紀念日當日,黃鴻麟特地在報章刊登了一篇充滿愛意的鳴謝啟示,感激太太20年來對他的照顧。之後捧著鮮花與報章,親身送到太太的辦公室。

*致電訴衷情
黃校長格言:「永遠不在學校做個好丈夫,也從不在家做個好校長。」
工作時,他從不致電給太太,但某天開會開到晚上9時,他破例致電回家,說:「會議仍未結束,但此刻我極度掛念你。」電話另一端即時傳來朗朗笑聲。

飯煲裡的生日卡
某年太太生日,校長假裝忘記了,但當太太打開電飯煲準備煮飯時,卻找到一張生日卡;之後進浴室,又找到一束鮮花;睡覺前更在睡衣內找到生日禮物。

今日俾cyrena既電話吵醒~因為我地今日要去唐氏幫edmund最後一次既關社先鋒~個活動2點先開始,cyrena唔知做咩同edmund講around一點到~傻既,咁早去到又無咩野做~但我倆都約左12:45~不過2個都late...哈哈哈~~我地去到就填左張form,因為我地12月25-27日會同深資童軍入wild camp~而我地都應承做童軍既義工,叫童軍領袖~今日我地都有去睇佢地選舉,因佢地要選出新一屆committee~都幾得意架~佢地既職位都無咩變~俊禮同埋kitty都係深資架~而betty,兆偉,tony同埋國健都認得我地呀~~哈哈哈~~國健同我地講byebye呀........hehehhe~~~佢都幾靚仔架~cyrena話佢成日都望住我bor~可惜..可惜~~

今日edmund都介紹左我地俾d家長識~哈哈哈~~都有d緊張~hehee~~今日dennis傻左,係咁踩我地~今日亦都叫左christine罰抄...幫我地簽義工簿~我地later會去買制服~我地都會幫christine宣傳一下佢既童軍既~如果我倆得閒都會幫佢~近排cyrena個腦唔知去左邊~佢亦都傻傻地~佢做食餅既動作好搞笑~因我地諗住去食野,咁cyrena就話去麥記食個個薄餅,佢既動作係"快速露牙咬餅法"笑到我呀,原來佢食餅係咁食既~佢話佢都唔知做咩會做個咁既動作~

日日都係咁follow up返佢地,希望我走左個幾日無事啦下~無手信~因為我都無錢呀sorry~~

星期六做完services就走左去返工~cyrena同cassie都做得好好,因為佢地都做左10份~cassie仲話好驚架~今日太多人,都好難去問~visitors又成日一大班一大班咁,雖然多人,但都唔易做~而iris最後都做返incident check~因為佢做長問卷真係唔掂~其實只要你肯去問就一定做到~不過因為iris既英文唔太掂~所以有時都唔知點同佢地溝通,所以咪難做囉~今日見到wendy佢地~我地依家既衣著都唔太跟lu~有黑色褲就ok啦~yeah~因consumer search有風褸~

phyllis因為見到尼茵不由自主咁情緒失控,覺得好慘,覺得唔公平,點解尼茵會咁,而喊左~有好多野,我地都唔可以控制,可以做既就係珍惜自己現有既活下去~因為我地都幫唔到佢地d咩~傻婆~盡力而為啦~我諗大家都好開心勒~話咁快就過左2個月既時間~唔知大家既心路歷程有無咩野變左呢~大家響佢地身上又學左d咩呢?除左咁,大家見到我地搞呢個program上,又學到d咩呢~

我好似記得星期六係有好多個電話嘈醒左我~哈哈哈~~SPA,PC,UA,KCA一齊去左打邊爐.......好開心~但MAGIC ANT就無去~唔知我地幾時有機會俾大家接觸一下呢~無計啦~要返工~

星期五,學校open day~無野要幫手~所以死左響屋企,訓到下午一點~之後睇返我無睇既彊屍,本想做中法law~太難,邊看電視,邊做....後放棄~今日悠手好閒~

幾時有機會同MICHELLE傾下計呢~

>>December 5, 2004 at 4:14:57 PM GMT+8


2004 年 12 月 1 日 星期三 【微冷】

<續>白頭到老既秘訣...........啟示 4:維繫婚姻有如保養玻璃窗
不過,並非所有事都有最後答案。
記得新婚初期,他曾對太太說:「有無搞錯!用完廁所又不把廁所板打開!」
對方的反應是:「搞錯!用完廁所又不把廁所板放下!」最後小倆口後取得共識,就是廁所板可開可闔。

「很多問題不在乎結果,只在乎有當時人怎麼看。事實是沒有改變,但了解後便不存在問題了。」

愛一個人,他認為最終可為對方犧牲。如太太習慣筷子橫放,他習慣直放,遷就一下亦無妨。
不過,如果只有容忍、沒有體諒,婚姻一樣可能會破裂。

「我覺得婚姻問題就好似玻璃窗的灰塵,假如任其累積,清理便艱難;假如任其深化,就如裂痕出現,玻璃窗最終只會破裂。」

今日,哈哈哈~又無做law既tutor~好趕咁返到學校,好彩都未算late,yeah~今日既精神狀態不太好,有點呆呆的~所以上堂有時集中唔到就miss左,唔理解講咩~依家有時覺得ellen ng都有幾多廢話時間~同佢地lunch,都未去過個間食,麻麻啦~怪怪的,因為唔係成日同佢地lunch,同佢地少左接觸,所以d話題都脫節左~michelle問我地14女子係咪散左,其實都預左啦~都係得返7-8人~因為有winnie lai,蕉,湯都好少同我地一齊~而菁菁都好少啦~phyllis都少左~而我都少左..angel就不嬲獨來獨往...咁就剩返翠怡,sarah,iris,gigi,冰,phoebe,idy~~多數係佢地勒~算啦,要維繫,都要14個一齊努力~我都有少少努力架~但都會有疏離感~

我地與明愛個個project有阻滯~好彩有michelle咋~哈哈哈~~~我地既魚魚可能受騙了~唔緊要,人生不如意事十常八九~不過要動用後備方案lu~~不過我地既後備方案都要太完善,不過都無可口非,因為我地無理由hold多一個機構~不過都好似與唐氏合作好好多~起碼大家都合作過...建立了信任~而且christine同我地既年紀差唔多,願意放手俾我地發揮~此機會可遇不可求~我都好開心搵到唐氏~

今日第一日做問卷,街訪,領略到只要肯問就ok~但係我都唔太like多勞多得既工作,或者因為我懶,同埋我追求穩定,我唔會去投資,唔會去搞金融,因為好多時我都唔想緊貼一d資訊,亦都唔想太費神~亦由於我無咩興趣~錢銀既我都唔太想去理~當然唔會係拚命搵錢既人,因為錢響我心中既地位不重~哈哈哈哈~~不過星期六我相信會好好多~因為我都熟習環境~

大家都企到好累~辛苦晒~阿榮近排有無事都打黎.......講真,唔太慣,亦都唔太願意~因為有時都真係太無聊~如果係靚仔,而我又有興趣既就無咩所謂~哈哈哈哈~~不過自己都想有多d時間去settle一下~因為我開始想去join活動,而唔係去plan活動~因為一plan就無得玩咁,有得玩時,都要小心留意~無得痛痛快快咁去玩~嗚嗚嗚.......所以我都係小朋友~~哇哈哈哈哈哈~~~我覺得無論我幾多歲都會好似小朋友咁~yeah yeah yeah~咁先可以平衡架嘛~

魚魚病左呀~~小心d啦~~不過佢病又要接受一個不太好既事實~問左佢,佢話都有反省過,但仲未捉到當中既奧妙~我叫佢try下不同形式~找到一個最好既分工方法~佢話因為我之前同左佢講,有咩做得唔好都會話,所以都無咩野~不過我知佢會驚驚地既~~咁我都真係要講定俾大家聽~哈哈哈~~我既模式~不過有時都真係幾矛盾,話佢地又唔好,會影響大家既關係,又搞到大家驚我;唔話佢地,又谷住谷住,又唔可宣洩我既感受,同埋佢地唔會理解事情既嚴重性,唔會刻骨銘心,唔會自我反省~算罷啦~佢地出到黎社會都會被人話下,仲可能唔會再關心返佢地既感受添~做下醜人啦,佢地要明既,始終都會明~咁大個人,係時候成熟d勒~

cassie著得都幾好看呀~good~~好match呀~哈哈哈~~man man地,都有d女強人feel~good~~最衰無帶相機~今日響chill見到kaki,因為佢無野做,成日遊黎遊去~~~哈哈哈哈~~~希望佢屋企都無咩事啦~唔知做咩,臨近節日,有d空虛咁~哈哈~~唔記得講,尋日食dinner,michelle話我突別興奮唔知做咩,話我肯定有野~其實都無咩野呀,放低左對magic ant既一d擔心吧~有好多野都迫唔黎既~唔知做咩,我覺得佢地一定做到,只要相信,就會成功~當然少不了努力~大家一起吧~沒有大家,好多野都唔會成功~

搵唔到阿成,激死左我~不過我相信響呢個有法律既地方,佢地都唔會亂黎既~丁丁亦都激死左我~俾機會佢,唔識珍惜,算罷~我唔會迫人既~因為只有一方既努力是不夠兼且十分吃力~係咪代表我放棄?又未必~不過有好多野都好靠自己的~

任何事情,任何方法都會有其長處&短處~好好想清楚,是否適合當時既狀況吧~懂得靈活運用及善用,就係一個高手~或者會有人唔理解我既meaning,當總有一日會懂既~點解我突然間會講呢d野,咁當然有野激發啦~咁唔代表激發思考既一定係大事,可以係生活瑣碎事~好多野都無定論,唔好以偏概全~同埋唔好有刻板既觀念~好多野,太過份都唔係太好既~如少少執著會係好既,但太過固執,就不好了~

>>December 3, 2004 at 10:30:14 AM GMT+8


2004 年 11 月 30 日 星期二 【颳風】

<續>白頭到老既秘訣...........啟示 3:事後溝通最緊要
他也承認,衝突是無可避免,最重要是事後溝通:
「如放車匙這個例子,我們了解過彼此的想法後,決定屬於我的東西由我負責擺放,屬於她的由她擺放,到了要用時,只要問對方便可。」

至於扭毛巾這回事,經過他多番驗證,證實反手確是扭得乾淨些,所以他也婦唱夫隨起來。

夫婦間最常說的一句話是:「我要你這樣做,都是為你好。」黃校長認為,凡事要看得遠一點。

「是為對方好,還是為自己好?如果要對方不做這些事,可能會帶給對方更多不舒服、更多壓力,只會造成另一個新問題。」

響呢個故事,唔單止係一對夫婦應該要做到既,就算日常生活,與朋友,家人,同學間既相處都需要溝通~好似今日咁,阿魚佢地傾野傾得太慢,我話佢地,其實之前呢d野我已經同阿魚講過,不過佢get唔到~我就話左佢地,都幾惡架,不過咁,我會事後問返佢地,同佢地講返個理由,而我問左daisy,佢話我真係惡左d,咁會同我有個gap,因為驚左我~嗯嗯!~咁我就想問返,我話得佢地o岩唔o岩呢?又明唔明白點解我會話佢地呢~背後既意思又係咩呢~

因為阿魚plan左傾個d野,用左2小時,都未傾到一半,有d野亦都好趕,我就問:咩原因搞到咁趕?搞到d時間唔夠用?阿魚就話:分工分得唔好~~我都希望佢明白,唔好answer左我就算~不過有好多野,驚並不能解決問題。只要你肯去面對,明白當中既原委,反而響失敗中學習,咁做野先會有進步~自我既成長都會有進步~人唔係一出世就識得行路,係要跌過,痛過先識得行~你地又明唔明呢~~一個淺易既道理,人又點解唔會套用到去生活上呢~

有好多道理,大家都應該懂,但卻不能靈活地套用響其他事情上呢~好似數學咁,一條公式都唔係死死地就咁套落一個example,而係套用落千變萬化既題目上~有時,什至將幾條公式融合去化解一條題目~公式比喻道理,題目代表人生/日常生活既大小事宜~唔知大家認同與否,又或者我用得是否恰當?

佢地班人仔,未到佢地做既野,就唔會觀察人地點樣做,依家要佢地落手落腳去做,先走黎問返我~咁我就會問佢地響10月-12月既活動裏面,佢地又睇到d咩呢~咁當然,佢地唔會留意啦~我用左一個野去形容佢地,好貼切既~就係"事不關己,己不勞心。"香港人既風氣~

唐氏會既christine打黎問我,今星期六既小食會要食咩~點解佢會問?因為我地上星期六響度嘈,又話要乜,又話要物,好心既christine就問下我,我就話唔駛理佢地~咁大個人~~仲係細路咩????佢仲問我,佢地要咩禮物,我話唔駛啦,佢地響今次都學到好多啦~咁佢就留返d錢買野俾唐氏會員,咁咪仲好~~咁我都真係要獎勵一下我地班magic ant既~~~因為佢地算肯去學,同埋有責任感~good~

今日都幾tired~今日同左菁菁,細ryan,michelle一齊dinner~無得睇彊屍添~~~今日sarah佢地無補課,咁我就走左去同嘉欣同學坐~今日中國法律得16人上~oh~no~聽日第一日返工,有d緊張~唔知做唔做到呢~

今日同sandy講到,外國人用邏輯思維,仲要去考証事實,所以個腦好清晰每一個point~而中國人用推論既方法,好似第六感呀咁~所以我地成日用感覺去做事,而無特別去labelled我地做左d咩~或者跟咩steps咁~好似你問食左飯未~佢地(中國人)唔會answer:食左or未食~而係會answer:我今日食左魚,菜等~係會跳左架~呢d野都係響我既文化書上學到而得到証實架~所以theory好重要架~你地得閒留意下自己都會發現,原來自己係咁架~~好得意呢~2種思維都各有好處~

>>December 1, 2004 at 4:33:33 PM GMT+8


2004 年 11 月 29 日 星期一 【晴】

<續>白頭到老既秘訣.............啟示 2:別強迫對方改變
一段婚姻,需要夫婦倆不斷學習怎樣體諒、明白、包容一個人與適應。
「我處理過很多個案,發現婚姻破裂,都是因為欠缺這些素質。尤其人總是偏向主觀,很多時會用自我的標準去衡量或規範別人。」

有天他忘記帶車匙,太太說:「都叫你不要把車匙放在那兒啦。」事後他跟對方說:「『放在那兒』是我的習慣,如果我把車匙放在你指定的地方,只會有更多機會忘記。」

他發現,很多人結婚後不自覺要改變對方,小至唧牙膏、放物件等,都是有我無佢,忽視了應尊重對方。

「很多小事本身沒有對錯之分,反省過後,就會看到背後動機,原來是想控制對方。這是沒有必要的,因為愛人是要一起好好生活下去,並非要來控制的。」

oh~~今日有d後悔返去補課,因為無咩教我地新野~都唔知邊個話要教返舊個d~唉~之後食左tea,我碟豬扒炒公仔麵...唔知做咩多左雞翼~個waitress仲搞笑,話我碟野做咩會有骨,因佢prefer豬扒無架嘛~我同iris都事後discuss返,佢地應該唔好講得咁大聲,因為會令人好尷尬~之後我地一行4人就去causeway bay~因為我地返公司briefing~好悶呀~~2份卷差不多又要講多一次~~真麻煩~好眼訓,我見到有人釣魚~我都唔明白why講多次.......講多次係必須,因為當中有d唔同,但都唔需遂part讀嘛~

個個kenneth都幾有料,講野生動,同埋將個個jess講既野conclusion返有d咩唔同~咁咪好好多囉~不過佢地都有代入左我地我睇下我地會有咩問題架勒~都prepare得唔錯~有時我地去聽,都未必會發現有咩問題,我地始終經驗唔多~要做落先知架~不過有d都sense到有問題既~~唔對路我地就ask~而iris就做左普遍話既demo,講得幾好呀~~yeah~~~so proud of you~~佢做左demo一次,我諗佢都ok,無咩問題架勒~佢地都好醒既~

之後就同cyrena,細mi,cassie即走~頭痛,tired~~今朝同yesterday就聽返wincy同埋celia既report~同埋叫celia幫我問佢地有無興趣幫magic ant既camp同埋情人節活動~急既時候,都有d交待不清....同埋佢地以為一定要join一個~~其實唔駛既~~

依家think清楚,唔需要咁急,一步一步來,因佢地都未到個個位~講太多都未消化到~等我clear my mind先~有d擔心某人~你無事嘛~~有時真係束手無策...........因為好多野我地都無能為力~因為有d野已發生,無得改變,只可以改變自己對呢d事實既態度~不如放低過去,展望將來,會唔會對自己好一點~~俾一個低線自己,新既人真係做唔到先放棄~我明白好多經驗,經歷都會改變一個人,但我相信本性並不會變~只係行為改變~咁我地有責任將一個訊息傳開去.......佢並唔係咁,多一點接觸吧~只要你肯主動接近,佢都唔會抗拒~只要你想學野,提出吧,佢都唔會拒絕~但你必須盡力,否則你對唔住自己,對唔住佢~~

響magic ant既宗旨,生命影響生命,就係咁勒~將一個正確既信息化解他人既誤會以及經過一組人既團結,合作,經歷係會令大家有所成長~呢d就係我對生命影響生命既一個定義~亦都係magic ant去既方向~所以我地有"共融"~唔知我地既magic ant成員又明唔明呢???

>>November 30, 2004 at 5:02:20 PM GMT+8


2004 年 11 月 27 日 星期六 【微冷】

一連幾篇既日記都會加插<<<白頭到老既秘訣>>>....請大家細心欣賞
聽過黃鴻麟名字的人,敢說大部分不是因他是沙田基督書院的校長,而是他的愛妻方法,大名遠播。他在千禧年推出的處女作《護妻傾情四十八式》,令男士嘆為觀止,女士心生渴望,渴望自己的另一半仿傚。書中他分享了48個獨門的老婆秘方,創意十足。創意的背後,是四分之一個世紀的婚姻經驗,還有業餘修讀輔導課程帶來的啟發。

啟示 1:芝麻綠豆釀成衝突
婚姻,最難避免的就是衝突。就算拍拖時如何甜蜜如何和平共處,結婚之後,芝麻綠豆的小事也可變成衝突,黃校長想不到的,只是衝突來得如此快……婚後第一頓飯,太太在廚房煮飯,並向客廳正在看報紙的他高呼:「執檯喇,準備食飯呀。」黃校長以超高速搬走桌上雜物,繼續等食,誰知太太從廚房出來,竟然面色一沉。「原來她娘家執檯的定義,不單止要搬走雜物,還要把桌子抹得一乾二淨、擺好餐具。但我由小到大,只知執檯就是搬走桌上的雜物。」

諸如此類的分歧接踵而來 ……有次太太對他說:「你?I扭毛巾?」他很懊惱,活了這麼多年,沒理由連扭毛巾都不懂嘛,原來太太一直是反手扭毛巾,他卻相反。

這一切一切,給他帶來許多啟示:
「在生活細節上,會發現彼此有很多不同,如不存體諒包容之心,任何一件瑣事都可以成為衝突的導火線。」

我訓左4小時就要起身,因為我9點半要去到上水火車站同佢地一齊去米埔搵daniel~4點幾訓,8點半起身~都食得切野,去到上水剛剛好~daniel去個度因為有米埔環保行~我地都等左佢好耐~我地都乖乖咁等,無衝入去睇佢(其實可以入去既)~佢助手揸車,我地見到daniel個時,佢個樣好黑,原來佢無sleep過,所以無咩精神~最後我地7個人都同到佢take合照~yeah~開心開心~~佢勁叫我地去睇,因為佢話好靚,仲問我地做咩唔入去~我地就話因為only for參加左慈善環保行既人入去架咋~

好多蜜蜂呀....成日同佢take photo....唉~佢地班友仔,行入去米埔都話辛苦,平時少做運動勒....平路既半小時罷了~估唔到阿康(daniel助手)同我講野,仲同我打眼色say hi,問我做咩唔買WWF個件衫,我就話我呢d窮苦學生買唔起~佢唔信呀~因為佢地都有買,仲同daniel個件一樣添~哈哈哈~佢地情侶裝呀~而daniel問kitty:你唔熱咩~哈哈哈哈~~~

之後因為都趕唔切出去街市,就叫左阿may幫我buy蘿蔔同埋豆腐~我返到home,趕住切野之後就落左mtr station接佢地去買drinks~阿kat喉嚨痛兼發燒呀~所以無黎,都有d擔心佢~之後我地由6點幾打到10點呀~都幾開心,但係就無咩take photo,而我部camera響home呀,唔記得拎~哈哈哈~~佢地打得好飽,就去左行廟街,我地都食剩野同埋有錢剩呀,yeah~~德仔早走呀~肥牛我就叫阿may拎返home,而其他food就michelle拎返home~下次一定要叫負責人搞掂食剩既野~

仲有呀,佢地有咩野就打俾我,我就叫佢地打俾phyllis,佢地打俾我個時都係唔得閒既,因為我要set up好場地~而michelle同蔡生揸車來,咁我地無理由用野霸位,好似唔係咁好意思咁,好彩,佢地黎個時都有一個空既車位~hehehehhe~~~大家都幾開心呀~~互串下咁啦.....我就成日走黎走去..都無咩時候坐定定~好彩有菁菁服侍我,yeah~~~heheeheh~~~

之後我地一行10人去左九龍公園,原本去傾下計,之後就變左玩無聊games~~哈哈哈~大家11點幾就散左lu~~今日都好開心~不過好頭痛~~因為唔夠sleep~~阿瑩唔好再叫魚既全名啦...好核突既,又有懶音~我地介紹左妹妹呀.....哈哈哈~~~阿倫變左妹妹,因apple叫佢妹妹~hahahahha~~~而丁丁就係咁講野得罪人....對住佢,頂唔順~都係時候開高層會議,睇下點整治佢~哈哈哈哈~~~我地一早去buy野個班人蠢左呀,就係應該將大d既窩放響我地呢邊先係架嘛~~蠢左~因為另外個班late,所以我地等佢地黎到個時就一齊嘆氣....以示不滿~呵呵呵呵~~~

今日真係好開心~~除左擔心kat之外~我返到home,佢就已經退左燒lu~

>>November 30, 2004 at 4:55:06 AM GMT+8


2004 年 11 月 27 日 星期六 【微冷】

我和一位朋友傾談,他說雖然有兩份工作,而每月的收入僅僅稍逾數千元,但他已很高興了,我很奇怪他還可以那麼開心,因為他的收入微薄,要節衣縮食才,可以供養他年邁的父母,他的岳父母、太太,兩個女兒,還有一般家庭的各項開支,他解釋說,是因為一次在數年前,他在印度目睹的事件,當時他因為一次重大的挫折、心情低落,所以到印度散心。

他說他親眼看到一個印度婦人用割肉刀將,她的兒子的右手切下了。那婦人無助的眼神,那四歲的稚童痛苦的呻吟,至今仍令他難以釋懷。

你可能會問:為什麼那母親要這樣做?
是否她的孩子太頑皮,或是他的手受到感染?
都不是,原來只是為了行乞!

那絕望母親特意把孩子弄成傷殘,使他可以在街上行乞,我的朋友嚇呆了,他把他吃到一半的麵包放下,隨即有五六個小孩湧至,爭著這片佈滿沙石的麵包,就如面對飢餓時的自然反應。

他對這情景很吃驚,他開著他的導遊開車把他送到最近的麵包店,他去到其中兩家,把它們所的麵包都買下來,麵包店的老闆很愕然,不過還是願意把所有都賣給他。他花了不足一百元,就買到約四百塊麵包(即每塊少於25仙),又用了一百元買一些日用品。於是,他坐在一部載滿麵包的貨車往街上去,當他分發麵包和日用品給那些,大部份是傷殘的兒童時,他們都報以歡喜和鞠躬,就是這樣,他在生命中第一次想到:

人們怎麼可以為一片價值不足,25仙的麵包而放棄自己的尊嚴。

他開始對自己說他是多麼的幸運─他有個完整的身軀,有一份工作,有個家庭,有機會抱怨食品的好與壞,有機會穿衣服,有機會擁有很多這些人沒有的東西。現在,我開始想到,和感受到!我的生命是否真的那麼差呢?我就覺得不是那麼差,你呢?

或者下一次你覺得自己的生命很差的時候,想想那個因為行乞失去了一隻手的小孩吧!
『滿足感』不是來自滿足於你想要的,而是了解到你所擁有的是那麼多。
當快樂之門關上時,另一道門就會打開,但很多時我們只盯著已關的門,而沒有看到已為我們打開的那道門。

的確,我們要到失去時才知到我們擁有,但我們亦要等到東西來臨時,才知道我們沒有它們。

對人付出所有的愛,並不能確保他們同樣愛你!

不要期望愛人會有回報;只管讓愛在他們的心中成長,但如果沒有成長,那便滿足於愛已在你心中成長。

一分鐘便可以摧毀一個人,一小時便可以喜歡一個人,一天便可以愛一個人,但要一生才可以忘記一個人。

不要只看外表,因為它會欺騙你;不要只看財富,因為它會褪色。

找一個能令你微笑的人,因為一個微笑就可以令你心情變好,找一個可以令你會心微笑的人。

有時候,你對一個人的掛念,足以令你從夢想中抓他們出來,擁抱他們!

追尋你的夢想,去你想去的地方,做一個你想做的人,因為你只活一次,亦只得一次機會去做所你想做的事

希望你會喜歡以上的文章

>>November 28, 2004 at 4:09:10 PM GMT+8


2004 年 11 月 26 日 星期五 【颳風】

有些人,雖然分開了,卻永遠留在對方心底,對真正愛過的人來說,這未嘗不是一種最好的歸宿,一生珍惜。

晚上十點幾,出左去旺角同joan joan上左hundred cafe~個度d氣氛都幾好,大家年輕人,嘈嘈的~個d waitress都幾好客,可以同d客打成一片,social skills都幾好~講衰d,都可以走埋落黎同你玩,咁當然,男女都得既~我就同joanjoan傾下計,玩下波子棋,食棋同埋之後沉迷左竹籤呢個遊戲~大家越玩越純熟~good~我地一點半就閃,我地一齊行返我home,我就送左佢take taxi~~響個間cafe見到steve,kenny佢地,佢地開睡衣party,joanjoan話佢地入到黎,好有屋企feel,哈哈哈哈~~同joanjoan相處既時間都幾開心~

今日呆呆的,菁菁話我病病地,都無咩大礙既~唔知做咩好似好tired咁~佢地0900開會,我都係10點多先到~因為真係好累~由於佢地2 group人分開左,我去完麥當當就上左去美心搵佢地~都無咩心機胏佢地傾左出黎既野~哈哈哈~~等佢地report先~同埋我要改下,我唔應該搵senior個d talk,而要習慣搵返下incharge~哈哈哈~~不過我對佢地有D不滿~就係我成日叫佢地senior既magic ant人唔好成日走埋一齊,叫佢地多d分開,同其他magic ant人仔talk下~但佢地一提再提都係咁~唉~因我唔想俾佢地覺得我地自己一group人~另外,聯絡成日漏左通知人同埋會漏野~不過,每個人都應該有責任,唔應該成日倚賴人~

今日呆呆咁出到去,都唔記得要帶magic ant衫,見到celia先"呀"左一聲~原本德仔都好有罪疚感,但知我都無帶,佢就因為有人陪,所以無咩野,連主席都唔記得wor~俾左佢地好大機會添~唔應該呀~今日初期都未在狀態~之後好返d~

我依家有d擔心,佢地係咪真係get到,同埋學到我地所教既野,仲有,我地對佢地灌輸的思想,概念又係咪接受到,融入左並應用得到呢~雖然經過indiviadual chat之後,佢地都接受呢個模式.....但係我想佢地都keep住下年既magic ant都會係咁囉~佢地又會唔會好有系統地將我地今年所俾佢地既野,原原本本教返下一年既人呢~magic ant既模式或者方向可以唔同,但係program planning呀,人際關係呢d skills呢???

佢地今年既人會否與michelle合作到呢~佢地會唔會唔接受michelle既mode呢~或者唔了解?所以我會令佢地多d接觸michelle,明白佢既做野手法,可能大家會有d唔同,但都希望有一個協調~當然,每個人都有自己既一套,但有時就應該接受~況且,遲d返工,自己與boss既意念都未必一樣,但係佢係你個boss,唔通你唔跟咩?一係你就走,如果個boss好d,大家都可以調節一下~我呀,對magic ant既人都有一定要求,但都唔係人人做到,雖然有時口頭話由得佢啦,俾佢用返自己個mode啦,但係,你個個要求都會係咁,始終都係想佢地跟返自己架,之後又會做d野...令佢地達到自己既要求~

除非自己都認同佢咁做都係可以啦~~依家有d野亂亂地添~一定要plan返好呀~依家plan左同佢地每一個人,一個月一定要talk一次~我諗好多野私底下talk,會講得暢快好多~咁當然,有時話題呢d野,都未必一定係個個一樣,亦都無咩可能個個都問,唯有既,就係問大部份,問到就問囉~之後每一個月talk完,都會黎返一個meeting,黎返一個follow up~~~~哈哈哈哈~~做咩都係要有preparation,implementation同埋conclusion~依家真係都幾融入到我既思考mode,不過有時懶就懶得做~一個小組一定要有一個良好的合作關係同埋工作方面有一定既要求~

>>November 27, 2004 at 7:43:29 PM GMT+8


2004 年 11 月 26 日 星期五 【乍雨乍晴】

Jerry 的故事
Jerry是美國一家餐廳的經理, 他總是有好心情,當別人問他最近過得如何,
他總是有好消息可以說, 他總是回答『如果我再過得好一些,我就比雙胞胎還幸運囉!』

當他換工作的時候, 許多服務生都跟著他從這家餐廳換到另一家, 為什麼呢?
因為Jerry是個天生的激勵者, 如果有某位員工今天運氣不好, Jerry總是適時地告訴那位員工往好的方面想。 看到這樣的情境真的讓我很好奇, 所以有一天我到Jerry那兒問他:
『我不懂S有人能夠老是那樣地積極樂觀,你是怎麼辦到的?』

Jerry回答:『每天早上我起來告訴自己, 我今天有兩種選擇,我可以選擇好心情,或者我可以選擇壞心情, 我總是選擇有好心情, 即使有不好的事發生,我可以選擇做個受害者,或是選擇從中學習, 我總是選擇從中學習。

每當有人跑來跟我抱怨, 我可以選擇接受抱怨或者指出生命的光明面,態度。我從他身上學到: 每天你都能選擇享受你的生命,或是憎恨它。 這是唯一一件真正屬於你的權利,我總是選擇生命的光明面。』

『但並不是每件事都那麼容易啊!』我抗議地說
Jerry說:『的確如此,生命就是一連串的選擇,每個狀況都是一個選擇,你選擇如何回應,你選擇人們如何影響你的心情,你選擇處於好心情或是壞心情。你選擇如何過你的生活。』

數年後,我聽到Jerry意外地做了一件你絕想不到的事:有一天他忘記關上餐廳的後門,結果早上三個武裝歹徒闖入搶劫,他們要脅Jerry打開保險箱,由於過度緊張,Jerry弄錯了一個號碼, 造成搶匪的驚慌,開槍射擊Jerry,幸運地,Jerry很快地被鄰居發現,緊急送到醫院搶救, 經過18小時的外科 手術,以及密集照顧, Jerry終於出院了,還有塊子彈留在他身上?

事件發生6個月之後我遇到Jerry, 我問他最近怎麼樣,他回答:『如果我再過得好一些,我就比雙胞胎還幸運了。要看看我的傷痕嗎?』我婉拒了, 但我問他當搶匪闖入的時候,他的心路歷程。

Jerry答道: 『我第一件想到的事情是我應該鎖後門的, 當他們擊中我之後,我躺在地板上,
還記得我有2個選擇: 我可以選擇生,或選擇死。 我選擇活下去。』 『你不害怕嗎?』我問他:

Jerry繼續說:『醫護人員真了不起,他們一直告訴我沒事,放心。 但是當他們將我推入緊急手術間的路上, 我看到醫生跟護士臉上憂慮的神情, 我真的被嚇到了,他們的眼好像寫著-他已經是個死人了, 我知道我需要採取行動。』『當時你做了什麼?』我問:

Jerry說:『嗯!當時有個碩大的護士用吼叫的音量問我一個問題,她問我是否會對什麼東西過敏。我回答:『有』。 這時醫生跟護士都停下來等待我的回答。 我深深地吸了一口氣喊著:『子彈!』 聽他們笑完之後,

我告訴他們:『我現在選擇活下去, 請把我當作一個活生生的人來開刀,不是一個活死人。』
Jerry能活下去當然要歸功於醫生的精湛醫術, 但同時也由於他令人驚異的沒有人能夠控制或奪去的東西~就是你的態度。

如果你能時時注意這件事實, 你生命中的其他事情都會變得容易許多。 現在你有兩個選擇:
1、你可以遺忘這故事
2、將這傳遞給你關心的人
我選擇了2,希望你也是如此!

>>November 27, 2004 at 10:56:35 AM GMT+8


2004 年 11 月 23 日 星期二 【颳風】

如果為了不能完整的愛而選擇結束生命,是一種悲劇,那麼孤獨活著,卻不再擁有愛與被愛的能力,豈不是另一種悲劇?

今日超忙,我既working hours係0830-1900~~~等我話下俾大家知我既timetable啦,0830-1130上堂,1130見細michelle,1230見阿kat,1330-1530健體班,1530見丁丁,1630見阿倫,1730-1900開會~

健體班,做完31下掌上壓,隻手好似唔係我既.....做完sit up,個肚第二日係痛既~我有呢個柔軟度,踏完台階,大腿內側有d痛~d體能差到痺呀~~~操返下先~得閒既話~

開會都開得幾快,依家都係檢討及感受當日做埋,感受個一part咁可能會好d,同埋我都覺得應該俾佢地知到講咩先,咁大家就會開始think up到,咁就講架勒,慢慢就講.....大家都幾需要warm up,都幾耐下~檢討個part都ok~但係今日都真係有d無奈,無咩人講野....我就係咁飛~不過我要佢地explain返有咩好,有咩唔好,咩ok,咩唔ok~~阿榮既退出,都有佢既理由,但唔代表我唔搵佢~因為佢肯向我打開佢既心窗~我好開心~~同埋都係仲想分享返我既經歷,等佢都有所成長~我既經歷,所想,未必佢認同既,但都可以係一個參照~

夜晚同cyrena,榮,michelle,carmen仔dinner,好飽~michelle既諗法都幾有睇頭,佢想我地combine名整理大家既經驗及感受,以及完左individual之後都有一個follow up~咁當然有原因啦~但係估唔到既係,我地無意中都做左,例如分享感受,大家響獅子會後都有講返;佢地對唐氏既想法有否不同,響睇完鏗鏘集又講過下;組合返大家響individual所講既,叫他們分享返,有時我都會同佢地講,同埋我有咩感受會同佢地講~不過我做呢d野都無plan,只係憑sense去做,但唔知可以combine埋一齊,我都想佢地同學校既人分享,但就未think up到對策,所以估唔到michelle所要既野,我無意中都有做.....哈哈哈

有d野都真係估唔到~所以覺得自己都幾叻叻...都幾有sense,不過無organise,無plan咁~我都未同菁菁plan下year plan添~同埋我地既teaching進度表~依家好多野都好認真架~無plan點得架~michelle講左佢個概念出黎,同我講叫我唔好認真去think,咁點得架,既然講得,我又認為需要,做咩唔做呀~佢話次次佢講完都要我用腦wor...哈哈哈~~~咁咪好囉~我成日唔用腦,個腦會廢~不過我都真係有白頭髮...家姐幫我拔左~我緊張magic ant咋,否則我都唔會做咁多野~我都想整合(consolidation)大家所學既~同埋想評估一下大家既進度及(評核)make sure大家係咪真係學到~

michelle話我做咩唔同佢講,唉....我憑sense(感覺)去做,鬼知咁多野咩~不過好就好在,我夠膽同佢講返我既諗法同埋report返嘛~先俾佢知,咦...都做左wor~不過我覺得唔夠同埋未organise好~not good enough~~yeah~~hehehehe~~~依家同菁菁thinking對策~oh..菁菁今日嬲我呀...因為我無叫佢一齊lunch~~唉..又失策~不過佢明既.....唉...我有好多野都想做到最好~但係有時都會大意左~同埋有時做主動個個都幾累~尤其主動聯繫好大家既關係~不過呢個好似係我既使命咁,我不斷都係咁做~無論響any where~因為都想大家好,唔想大家關係not good~

阿瑩有樣野做得幾好,就係佢打俾佢地話佢地知要開會時,佢見阿倫傻下傻下咁,就叫佢睇議程同埋think up問題~good~係佢自己自發性地去做~good~~我問佢,佢地有無prepare我響email俾佢地既問題架~佢同我地講佢地有,不過唔想write down all answer,因為好似好死板咁,所以會自由發揮~咁都好,我咁辛苦做既野都無白費,如果我做咁多野,佢地唔珍惜,我會唔開心,相對地,我都唔會再咁落力,因為既然佢地都唔受,我單方面做咁多,又有咩用處呢~

我既耐性唔太好~~當我無左個動力,可以俾我再努力既理由,我會放棄,又或者再做少d~好衰?好多野都係相向既~阿瑩有時都幫我拎到料bor...good~同埋佢真係明白講出自己感受及意見既好處~係因為佢會鼓勵阿魚講出心底話,而佢自己都會講出黎,同埋講埋人地個d~哈哈哈~令我知得更多,更全面~good~~我亦都like daisy既直~

>>November 25, 2004 at 4:49:11 PM GMT+8


2004 年 11 月 22 日 星期一 【晴】

幽默,是愛情裡很有品味的溝通智慧。它不但可以排除苦悶的憂慮,也可以解決尷尬的問題。真正的幸福的人生,是高尚的幽默,不是低級的趣味。

原來世間上有好多野都係好複雜架,唐氏會都係呀~佢地d關係呀,哇~我都唔識講呀,一間非牟利的社會機構呀~算啦~~睇黎我既生涯都幾坎坷~哈哈哈哈~~~依家都係時候學習下處理人際關係呢個task,我遇到d極固執的人,我會點樣處理呢??係一個學問,同埋係我既死穴,仲有既就係一d chair meeting skills啦,因為真係太俾佢地放肆,同埋未太guide到佢地呀~真係要落多d功夫~

phyllis好搞笑,有謬論,話我瘦左唔好睇~~

今日同phyllis,菁菁睇左公主復仇記,麻麻啦,都估到d~~無咩特別~
<真正的王子唔會讓公主留淚,而讓公主流淚的係pk;但係世間上並無王子,only pk,而世上亦都無公主>

今日叫左細michelle陪我去po lam trade,在車上大家都閒談了很多~好久也沒有這樣與細mi talk lu~談談東,談談西~無公事~good~~~

今日響mtr見到gigi,phoebe,之後再見到cecilia(我記得有一日打俾佢,叫錯celia,magic ant上腦),響sch又見到connie,榮,丁,倫.....oh..oh...oh....平時又唔見係咁既情況~算啦,可能係我特別留意~ceci話我咩都賣得一餐~因我trade kevin ko既econ notes~hahaha~~~

提點別人的錯,同樣地都係令自己反思的時候~我地要把握每一個學習的機會~近排好累,但亦都快樂~因為將自己既經歷分享,希望可以幫到佢地~呢一次既individual都係想了解佢地,睇下佢地有咩意見俾返我地,同埋佢地點樣achieve目標,and how to評估~我地賣左身俾Magic Ant架勒~哈哈哈~佢地對我既評語都係好既~好開心....不過,你地希咩一定要同我講....因我知你地未發現我既缺點jei~同埋我會盡量拉返michelle同你地close d~我地既努力並無白費既~yeah

呢個世界好複雜,亦都有好多野要處理~好忙,好忙,好忙.......忙既時候,會消磨意志,你會點樣去解決呢?舒展一下,吸一口大氣???定係搵返咩係你既原動力?定係需要去換一下環境?好多野都有佢既原因,盡快找出源頭,會助你一臂之力~加油呀~大家~近排我覺得有d怪怪地~講唔出咩怪,定係我少左出現響023???我好似知,但又唔肯定~可能少左與michelle面對面講話吧~有時我都懶左落黎~

有d事件呀咁,好多時候腦中出現左一個感覺,就係反問自己同埋有d疑惑or feel到有d問題出現 or 有d野應該去做,以前既我會猶豫,但依家既我會相信個一種感覺而去問及去做~當然,我不是亂咁去做~但係...當我真係去做左.....真係對件事好左~所以我有時幾相信自己的直覺~

>>November 23, 2004 at 2:55:56 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36084

Design & Scripting by ShowHappy.Net