|
2004 年 11 月 22 日 星期一 【颳風】
<<<懂得什麼時候不要說話,是一種智慧>>>
每個戀人和每個家庭都會遇到的經濟上的危機。
如果你的家人精明一世、糊塗一時,運氣不好被倒會,或為朋友作保受牽連,
你當然也會跟著不開心,但懂的相處之道的人,自然得避免在這時製造雙方的裂痕,
不該有話直說的埋怨道:「我早就知道,你這麼貪財一定會遭到報應!」或
「我早就告訴你那個人不可靠了,你偏要相信他,這下好了吧,知道我的話是對的吧?」
這些話比直截了當罵「你這個白癡!」更難聽。
這時候沉默是最好的支持,其實犯錯者本身必然從失敗中的到教訓,不必再送給他一頓鞭子。
對方在度過難關以後,會終身感激你的支持。甚至,你什麼都沒做,他也會對你感激涕零的。
懂得什麼時候不要說話,是一種智慧。當朋友也是一樣。在別人哀慟欲絕的時候,
你還要追根究底,就像人家的傷疤好不容易在結痂,你還來撥人家的痂。
最好的安慰是無言的微笑,和傾聽。
有智慧的父母也是孩子福份。
在英國遊學的時候,住宿家庭隔壁就住了一對很有智慧的夫妻。他們剛好度過七年之癢。
有一次我在院子看書,目睹隔壁院子發生的事情。布朗先生正在教他五歲的兒子安迪使用剪草機,父子兩剪得正高興時,父親進門去接電話。 接著我看到一幕慘劇;五歲的安迪把剪草機推向父親最愛的鬱金香花園,不一會,已經有兩公尺長的花圃糟殃。
布朗先生出來,鐵青著一張臉。眼看他的拳頭已經高高的舉起……忽然,布朗太太出來了,她看見滿目狼藉的花圃,馬上知明白發生了什麼事。 她小聲、溫柔地對先生笑道:「喂,我們現在人生最大的幸福是養孩子,不是在養鬱金香。」
三秒鐘後,他們交換一個吻,一切歸於平靜。
我把這個故事告訴好友,她是個家庭主婦。後來她告訴我,很感激我跟她說這個故事。
「以前孩子打破東西,我少不了罵他兩聲,現在我會告訴自己,對我重要的是孩子,不是碗。哪個小孩在成長過程不會打破東西呢?」
情緒智商高的人懂得分輕重。
如果你真的珍視感情的價值,就該懂得在他倒霉的時候施小惠。也許我們都沒有聰明到「一句解千愁」的地步。但傾聽卻是人人做得到的施恩行為。
羨煞人間天上鳥,失足凡世惹塵囂,
飛鴻豈是踏雪泥,一朝展翅搏扶搖!
>>November 23, 2004 at 12:31:10 PM GMT+8
2004 年 11 月 21 日 星期日 【颳風】
愛情的形式,是相依;但愛情的本質,是獨立。缺乏獨立人格,只求相依,幸福只是殘缺時的補給品。擁有獨立人格,願意相依,幸福會是相處時衍生品。
近排忙到爆~星期六同左唐氏會員出左去outing,magic ant既第三次共融活動,好好玩,大家都好開心,大家彼此間都熟左,我無join佢地去參觀,always與細michelle幫佢地霸位,都好累呀,d野食又響阿倫個bag度,我地無得食,只可呆呆地等~1christine好放心地俾我地帶晒整個活動,於適當時候都會給予援手~哈哈哈哈~~大家都好累,之後我地幫手整聖誕樹物料~
星期日,都係去左唐氏睇童軍同埋幫關社b,好累~之後無去到黃竹坑,又無搞掂開會既野~
上星期又係咁見magic ant既人仔,了解下佢地既近況,響magic ant又點呀,學到野嘛?有無意見呀咁~有好多野都要佢地學,去糾正囉~呢d工夫都幾係野,個腦又要成日轉~又要記住,都幾tired~~唉...為左佢地,無計啦~為左michelle,為左magic ant,我都放低左好多~~例如sleeping時間~哈哈哈哈~算啦~我都努力中~與senior既magic ant人仔既關係都好左~好開心~keep it on~希望大家都可以打開心窗,接受意見,接受批評,大家互相學習,互相成長,響呢度學既,唔單止響magic ant中應用到,響school,響社會都應用得到~good~大家為自己,為大家努力吧~
我都爭取時間同1b既同學lunch~~哈哈哈哈~不過上星期四,我唔舒服無返~訓左一日,好左好多~不過病左都無咩休息,響home都要做野,有野跟~天呀~~~算啦~哈哈哈~都幾開心,因為大家都有打黎問候我~而對yuji唔多好意思,因為我叫左佢返黎拎野,我就無出現~
大家好多問題,大家都好唔健康呀~好多野都好有學問,好多野都係一個學習機會,不論係學業,朋友間,情侶間,同學間,師生間,家庭每一方面都係~社會都係複雜架勒~人都係~michelle都真係好唔得閒~每日都有做不完既工作~算啦,返正做極都有,不如慢慢做~希望我地magic ant唔好煩到michelle啦~或者唔重視就無咁多野做???唔好擺咁多心血,都會無咁多野做~因為好多事都太上身~
今日區肇倫同學生日快樂,唔好意思~真係無咩時間幫你搞~而其實大家又唔同你太熟,都唔知點幫你搞~希望你開開心心啦~今日好多野做,又要排drama,又要做homework,又要同wincy talk,又要上堂,又要talk magic ant,又要去黃竹坑~
我終於都交左回憶錄lu~好開心,亦都好唔好意思,因為拖左個婆婆好耐,而其他都有~佢好好人,都知我忙,不過佢鐘意就得啦,我辛苦又有咩所謂~仲話我叻??唉....太好人勒佢~我希望2個月探佢1次啦~不過佢得左糖尿病,oh~~不過身體亦壯健,腰有點兒赤赤痛~所以要做多d運動~我take bus去佢個度都sleep左,好熟添,好彩都識落車~哈哈哈~我都睇多陣電視先走~yeah~~
oh..oh...this week都將會好忙~好多野都無好詳細咁打添~不過依家覺得記憶,回憶在心中~
>>November 22, 2004 at 4:59:26 PM GMT+8
2004 年 11 月 14 日 星期日 【晴】
關於愛的記憶,總有很多種不同形式,它可以是影像、聲音、文字,也可以是一種氣息...而氣息,會隨著呼吸無止境地生死相隨。
今日係sandy既生日,祝佢生日快樂先~希望可以搵一日陪到佢啦~今日又賴床,但都早左起身,繼續我的回憶錄,應承左this week交~我一定交到~因為依家都製作順利~我呢個星期唔可以好似上星期咁,唔知做咩,朝早既堂返唔到,今個星期我會發散人手叫我起身~因為我唔可以走堂,要聽書呀~不過要我返到home溫書,好似未實行到~too bad~不過我既思緒正常,會好好多架勒~
今日又難得放左學back home~因為有人要休息呀,入左2日camp,身心都好疲累勒應該~不過未慰問下呢條友仔~我都`sadm堂走左一走出黎,睇下我地magic ant既高層會議~~哈哈哈哈~~希望大家keep住一個月一次meeting,咁大家做野先有默契,大家先知大家做緊咩架嘛~我地都要希良好的溝通先得既~yeah,yeah~~今個星期既時間都幾full~~
上星期我無去mcdull特價場呀~算啦,無錢~不過捐左血,去左買birthday gift,yeah~~現在只欠菁菁個份咋好似~好開心,一身輕咁~哈哈哈哈~唔係bor~仲有joanjoan個份~依家送生日禮物好衰架我,見到o岩既我就買,之後就送勒~算啦~嚴格黎講,都係一份心意,我都唔會分咩節日,有一個日期,只係提你差唔多去buy勒咁咋~我希望大家接受我呢一個模式啦,其實只要我有錢,我見到有咩o岩既都會買黎送俾大家~依家只欠錢呢個topic咋~因為我成日睇到d野,都唔係for自己既,一見到就會話:呢個係xxx鐘意架~
大家感唔感動呢~~hehehe~~我成日都掛住你地架~hahahahaha~~~星期日我同cyrena步行籌款,傾左好多野~我問左佢一d問題,就係依家我地呢一班人成日響023見,雖然大家相處得好開心,但係.....當大家離開左ive既時候,我就覺得大家唔會再有機會搵出黎玩~咁當然有d會例外啦,所以有時都好概嘆~不過朋友既野,好難講既.......響呢一個階段,我知邊d人係我離開左都會主動搵返佢既~不過每個階段都會有唔同~而cyrena希望佢既位置可以不變~哈哈哈~有一個人,佢既地位都一定唔變既~但係有可能會少左時間陪佢~哈哈哈~~~依家都係唔好think咁多,只要大家有心,我知道一定會再出黎玩,我盡力啦~同埋依家都要搞好大家既關係基礎先,咁先可以去discuss未來點~哈哈哈~到時又可能唔係我咁think呢~
唔知magic ant既人又會點呢~有好多野都唔係好肯定既,一定有佢既變數~依家answer人地既疑惑,個answer總會好玄,因為好多野都唔會有一定既答案,要視乎唔同既人,唔同既事,唔同既環境,唔同既背景~哈哈哈~~~點樣為之一個好既社工?我既定義係following that case until there is no problem or confirm that assure client can handle the problem~有人會認為咁樣會好waste time,同埋未必幫得到~但係我認為盡左力就夠,呢個社會太多人需要幫,我係一個人,又幫得到幾多呢~有好多既defination都係一念之差,視乎個個人想點~但係個defination都會變~唔係一世係咁就係咁~
但我會裝備好自己,應付唔同的挑戰,從錯誤中學習,從經歷中成長,咁樣既answer都未必人人都覺得好~因為個answer就係一個model answer標準答案(我本身唔記得左呢個名詞,打俾cyrena,佢阿媽解答左我)總有人會唔滿意~但係,我又可以點樣說明呢~不如用行動啦~依家,我會多d同唔同既人合作,去理解唔同既人既想法,and why,從他人既角度去think,咁樣我相信一定可以幫到有需要的人~雖然我組織能力弱,但係我只要做多一點preparation,我相信會好好,好多野都係因為自己懶~
同埋每一個社工都有佢自己唔同既目標,而我會去走上教育小朋友呢條路~我唔係唔幫社會上既弱勢,而係我覺得依家既社會風氣差,d小朋友既道德觀念差,我想去糾正佢地,令佢地有正面價值觀,有積極既人生態度~而且細細就接受教育,係易d架,大個左就會有佢自己既一套,有時都好難改變佢地一d觀念~我其實想做兒童心理醫生/兒童心理學家,但係呢一條路都唔係咁易,仲要study好多年~
你知唔知呀,當我study中七既時候,讀心理,我就imagine當我生左小朋友,我會點樣去教佢地,自己既態度又應該點樣,因為我想佢地有健康的心靈.哈哈哈哈~有時都真係會同佢地一齊成長,一齊經歷,唔係代表我去返佢地既level,而係有d野你會響佢地身上睇到而自己係forget左,或者一d領悟,而我地又會教佢地一d野,咁仲唔係一齊經歷,一齊成長~~以生命影響生命~~
依家我都要學會去planning~無planing,無perparation,做d野會好亂架,無層次,到頭來你都唔知自己做左d咩~哈哈哈哈~~
我依家進步緊,我feel到~同埋依家我都有d似男仔,因為我依家對朋友,對人既政策係有d咩唔明就問,問深入d,唔好去猜度,因為好waste time~同埋大家可能會因此無fd做架~咁當然我都要改掉過於急躁的性格~否則會做漏好多野架~我份人careless呀~其實我不嬲都係男仔頭性格,連外表都似~哈哈哈哈~~~我記得蔡生話依家識耐左都知我係女仔wor~哈哈哈哈~~發現左我都有女性化的一面,都唔係成日都咁豪爽架咋~我都幾欣賞自己架有時~hehehehe~~~依家有時讚下自己都無壞既~只要唔好過火,懂得取一個平衡,經常反省自己~又係講得好玄呢~~
其實我覺得人,始終都係人,佢地都係有良心既,所以我相信世上無一個人係壞人黎既~只係好多因素影響jei~我覺得只要我有耐性,我一定教得好一班化骨龍~好似好理想呀可??我知我未必做得好好,我知我未必有能力去handle每一個,但我會盡己能力,盡己責任~人地可能唔認同我,但只要我認為做得對(所以我話好多野都好主觀,好多野都係一念之差),有人support,我都會努力~只要唔好偏離我既原則,唔好偏離我既目標,唔好偏離我既宗旨就可以了~唔知大家點睇呢~人有時做野會被好多野沖昏左頭腦,連自己最初既目標,宗旨,原則都會忘得一乾二淨~個時先唔知自己做d野為乜,唔知做緊咩,好迷惘而lose way~
其實點解會有model answer,都係因為大家經歷左好多之後,雖然過程中會有唔同,但係大家所得既答案都一樣~依家我就係咁,自己都覺得呢個model answer係對的~哈哈哈哈~~所以好多野,follow a model就ok啦~但又唔代表無左自己既一套,只係當中既process有唔同,而result係一樣既~唔知大家明唔明呢~我並唔係隨波逐流架~所以有時有無對與錯,大家都應該心中有數,而我亦相信呢d model answer唔會因時間而改變~都幾奇怪架wor......莫非因為呢d就係真理,道理同埋標準~哈哈~
有好多野think得太多都唔係太好,因為個件事未必直接與你有關,諗得太多又無answer無result既事係會好傷架~無無謂謂咁囉~有d野太遙遠勒,不如依家做好左,將來咪就係你想要既境況囉~不過有時think下,都係為免未來做錯左jei,或者有助planning既~所以有好多野要有一個平衡,平衡既standard又係點???oh,大家心中有數,或者都會有少少偏差,但係都好接近架~好玄呀~大家活在一個玄玄的世界裏......哈哈哈哈~~
>>November 15, 2004 at 1:18:33 PM GMT+8
2004 年 11 月 14 日 星期日 【颳風】
不管你是已婚或未婚,有男朋友或沒男朋友,有女朋友或沒女朋友,
讀了,或許,會讓自己更快樂...
這年頭婚姻越來越難維持了,以前是七年才有一癢,而現在婚姻能撐過二年就要感謝前輩子的修德,如果能五年不變,大概就算是有緣了。
許多以離婚收場的怨偶,不是怪自己「遇人不淑、識人不清」,再不就是「個性不合」,或「這不是我要的婚姻」,而無法繼續生活。
的確,相愛容易相處難,婚姻與戀愛最大的不同,就是「戀愛看的是對方的優點」,而「婚姻卻是要包容對方的缺點」。
所以,在沒看清楚對方的缺點之前就步上禮堂,到頭來才怪是「個性不合」,恐怕自己也得負很大的責任。
所以在決定要不要嫁給(娶)他之前,應該先問自己:我愛的是他哪一個部份?這個部份是他的全部嗎?
同樣地,在決定要不要離婚之前,也應該先問自己:我討厭的是他哪一個部份?而這個部份是他的全部嗎?
如果認為自己是因為「眼睛被牛屎黏到」,才嫁(娶)錯人的人,在選擇結束婚姻之前,更要加倍反省,自己會不會又看錯了?
可惜的是,似乎人們很少能從經驗中學習,總認為自己當下都是對的,能自覺反思的人太少了。
其實沒有一個人是完美的,我相信也沒有一個人是故意不完美的。
生長自不同環境的二個人,無論心靈如何契合,都難免會有衝突。
與其說緣份是遇到一個能讓自己欣賞與被欣賞優點的人,倒不如說是緣份是找到一個,能讓自己願意包容與被包容缺點的人。
戀愛,或許是一個尋覓與配對的過程,但婚姻卻是一個學習與調適的過程。
以戀愛的心來看婚姻,自然是怎麼看怎麼失望,我認為這樣的人是還不適合結婚的,否則必然會將自己的痛苦建築在別人痛苦之上。
那麼怎樣才是正確的婚姻觀念呢?
這沒有一套標準答案,每個人有每個人的見解,別人適用的,自己未必適用。
不過我們也可以試著歸納幾個共通點,來讓自己對婚姻不致於有不切實際的期望:
☆婚姻不是你用來改變對方的工具。
許多人總認為結婚之後,他就會為我改掉壞習慣、更包容我,或是安定下來、不再三心二意。
孰不知「江山易改,本性難移」,即使他會為你改變一下子,過不了多久又會回到本來面目。
所以別說:「為什麼他不再是當初為我改變的樣子,是不是他不再愛我了」,而要自問:「我是否還維持讓他改變的動力」?
婚姻是二人結緣的開始,也表示二人在許諾的那一刻是願意將心門之鑰交給對方的。
但如果二人就此以為不必做任何努力,就可讓王子與公主過著幸福快樂的日子,那實在是在做夢。
有這樣想法的人,恐怕下一個男(女)人也不會更好。(婚姻須要經營,任何事業可以失敗重來,婚姻卻沒有這種特質!)
所以當你說「他不適合我」的時候,請先問「我做了什麼努力讓他適合我?」
當你說「他不再愛我」的時候,請先問「我做了什麼努力讓他繼續愛我」
當你說「他讓我無法忍受」的時候,請先問「當他做出讓我無法忍受的事時,我是否曾讓他知道我的感受?」
結婚就像是到銀行開帳戶一樣,一開始會先存一筆款進去,表示對彼此的承諾。
日後若遇到爭吵或抱怨,就像是從帳戶從提出款項;而如果有些感動或喜悅,就像是存款進去。
一個好的婚姻,它的帳戶應該有提有存、而且餘額是越來越多,反之如果帳戶只提不存,一旦餘額低於開戶基數,就隨時有被結清的可能。
大部份會走到離婚之路的人,都是因為缺乏危機意識,沒有時常去Check餘額與定期存款。
要維繫一個好的婚姻並不是不可能的,但關鍵不在於你是否夠幸運能遇到一個不會有問題的伴侶,而是你是否能在相處中學習溝通與成長,化危機為轉機。
所謂的「溝通」,不是要你說服對方要順從你的想法,而是要瞭解對方的想法,並找出異同之處,求同存異。
而「成長」,也不是要一味指出對方的缺點要求他改變,而是要接納對方所指出自己的缺點,從改變自己做起。
以下是將典型男人與女人對感情與婚姻的認知差別列舉一二,也許不能表示所有的男人或女人都是如此,但如果你或你的另一半是如此,你不必訝異,因為你和許多凡人是一樣的!
★愛情是女人的全部,卻只是男人的一小部份在男人的世界裡。
整天浸淫在浪漫愛情裡的人是沒出息的,因為男人的成就是來自於事業的發達與社會地位的提昇,而不是靠另一半的依賴!至於感情只是消除自己孤寂的。
但女人生命的原動力則是來自她所的另一半全心的疼愛,為此女人會願意為他做出任何犧牲。(至於工作不過是賺取薪水不致與社會脫節的活動罷了)
所以女人常失望於男人無法將她擺在第一位。﹙次於事業,有時還次於朋友﹚
而男人則受不了女人一天到晚要他證明是愛她的。
★男人在乎關係、女人在乎感覺。
男人追求女人的目的在於『確定關係』,而通常在追求的過程中男人是將女人放在第一位,也會表現出自己最好的一面,以求芳心;但只要關係穩定,追求的活動就會減緩,甚至停止,頓時從高峰跌到谷底。(男人的浪漫始於一見鍾情,止於互訂終身。)
女人願意接受男人的追求,是因為「感覺」很好,而唯有持續好的感覺,女人才可能決定關係。
一旦好的感覺不再,關係也就不再了。(女人的忠貞始於互訂終身,止於心灰意冷。)
男人的危機意識來自於「關係」動搖,這是為什麼男人的最忌諱的是女人的背叛「關係」,一旦他認為被戴上綠帽,嫉妒的怒火會讓他失去平日的理智,學歷高低者皆然。
女人的危機意識來自於「地位」降低,這是為什麼女人最在意的是自己不是另一半的「最愛」,一旦她認為有別人比她更值得老公的注意與關心,再文靜的小女人也會有驚人之舉的。(譬如說調製王水)
所以女人只要讓男人面子上掛得住,一切好談;男人只要讓女人感覺窩心,也會既往不咎的。
★男人視婚姻為接受義務、女人視婚姻為讓予權利。
男人決定結婚,意味著從今以後將照顧她一輩子。(但不一定一輩子只照顧她,偶爾也可能會『照顧』別人,因人而異)
女人決定結婚,則意味著將打開心門之鑰只交給那個男人,只接受他的感情。(但如果拿了鑰匙卻不開門,鑰匙就會收回來)
男人用忠心不二來表達愛,用供養來延續關係。
女人是以為愛犧牲來表達愛,靠的是感動來灌溉感覺。
男人的敏感度早在結婚當天就殘障了,除非他感到有危機才會再度復活。
而女人要的只是被捧在手心上疼愛的感覺,不是真要男人捨棄江山,男人何必吝於甜言蜜語呢?
★男人的溝通靠「說」、女人的溝通靠「感受」。
男人認為有不滿就要說出來,對方才能知道,不必猜來猜去;而如果不把不滿說出來!對方便無從改善,所以表達不滿是為了點醒對方、解決問題,是一種善意溝通的橋樑。
女人是不習慣有什麼不滿就發洩出來的,往往為了不想破壞感覺與關係,多半會先採容忍的態度。
女人也不習慣用言語來表達情緒的,女人認為如果男人真的在乎,就不會一點都查覺不出女人的不滿情緒,即使沒說出來也該知道;但如果男人不夠用心,說出來有可能就有危機
男人要先溝通,才會有好的感覺。
女人要先有好的感覺,才願意溝通。
夫妻溝通最大的障礙在於語言不同,又不肯屈就對方的語言,結果是連溝通的意願也沒有了。(這也是吵架的由來)
★男人常把女人的抱怨當「故障報修」來排除,女人則常把男人的抱怨當「移情別戀」來象徵。
男人總把女人的抱怨當作是對自己缺點的不滿,以為只要將這些缺點改掉,就可以解決問題,關係也就可不受影響。(但經常女人的抱怨常只是提醒男人該做未做的事,而不是要求改變)
女人常把男人的抱怨當作是「不再愛我」的象徵,然後便開始是否自「媚力不再」,或懷疑對方是否有了新歡。
難怪有許多女人相信-只要抓住男人的胃就可抓住男人?整容或是花上數十萬元去美容中心,以挽回男人的注意。(但其實男人的抱怨常只是就事論事,並不是在嫌棄)。
男人的無知在於以為行為的改正可以挽回女人受創的感覺,其實撫平傷口最有效的方法是創造一個甜蜜的感動,而不是誓言下不為例。
而女人的天真在於以為把自己打扮得像個野花就可以讓男人不會去摘野花,其實有時男人的喜新厭舊不是真得想另起爐灶,而是想證明自己還有人要。
此時,越是一哭二鬧,反而適得其反。
男人和女人天生在感情世界的行為模式就是不同的,當男人在婚後將熱情冷卻、由浪漫轉為理性生活的同時,女人卻才開始打開心門準備享受浪漫。
如果因此而對婚姻失望的人是一級笨,因此而認為換一個男人(女人)會更好則是超級笨。
除非這輩子你都不再相信婚姻,否則與其去等待上帝會帶給你奇蹟,還不如學會認識男人(女人)與真正的溝通方法吧。
>>November 15, 2004 at 11:21:25 AM GMT+8
2004 年 11 月 10 日 星期三 【酷熱】
為情所困,困的都是自己執迷不悟的心;重重心鎖,鎖的都是自己放不下的自尊;只要能夠從經驗教訓中醒來,就可以讓愛重生。
近排有一段低落期,唔知自己可以點,好亂,好多憂慮,但又唔做野去解決~今日,我既思緒重整,我相信我會做得更好~亦多得大家既提點~前排我覺得有好多野好多野要做,但未知從何做起,只係覺得時間唔夠,就響咁多excuse及懶惰之下,好多野都做得唔好~依家,個感覺好好多~尋晚,發洩左,了解左大家,我諗我地都有好耐無一齊傾下計lu,所以我地既交流少左,咁就好多時都唔知大家做緊咩,why會咁做,大家響工作上又做得如何,大家都唔知大家既心思~依家,我諗好好多lu,佢地更了解左,明白大家,關係亦都好左,另外,起碼佢地知我想要點做,而佢地亦都會幫我,而佢地都會認同,同埋有一個反醒既時間,以及互相儆醒既一個時間~因為人總會有一d時間,唔記得左方向~
依家我會有一個plan,無論響大家既工作上,大家既關係上~我自己都有一個study plan~咁會好好多~有效率好多~因為有一個目標嘛~plan左,會知道自己做唔做到,個一刻達唔達到自己想要既stage~依家我都同菁菁多返一d交流,yeah~因為唔知係咪前排overload呢~哈哈哈~~~定係lose左自己~有時自己既sense會做一d野,但唔會特登去label呢一樣係咩,why我會咁做~哈哈哈哈~~~所以有時問返我,我都唔知點解架~因有時我做d野都無咩深究~哈哈哈哈哈~~
有時做人真係好矛盾架~好難掌握到一個平衡~咁就真係要努力,同埋我覺得出到黎做野,有幾可要同人交流,溝通架,好少囉~大家都只係only做,做,同埋做~會唔會特登去化解誤會?會唔會特登去同佢講大家既感受....哈哈哈~少d~出黎做野,又有幾多人會think why....why要咁做,同自己既目標又有無咩野連繫.why人地會咁think,why人地會咁做~哈哈哈~~好多好多既問題,好多好多既人都好少會深究~所以我都好珍惜呢段時間~~~
我要做好preparation,細察大家既needs,先search下大家既想法,make agreement,達成共識,大家向同一個目標前進~yeah~自己亦都分開左工作同埋大家既關係2方面~咁就易evaluate好多~yeahyeah~~努力啦~每做一樣野,都係學野既好機會,就算係一個少少既task~都會獲益良多~視乎你想唔想去投入咁去做~所謂既involvement~
原來,睇我日記,同聽我講既野既感覺會不一樣~cyrena叫我快d打返日記,我話,好多野我都講左你知架啦,駛乜睇,佢話唔同架,會有另一種領悟wor~michelle都係咁同我講~咁搞笑既~哈哈哈哈~可能就咁聽,無聽得咁details,無think得咁仔細掛~哈哈哈~~~
呢幾日既confuse,搞到我成個人都好累咁~哈哈哈~星期二去左首映,不過無得睇,因為無飛,而daniel亦因為腸胃炎而缺席~哎呀~~好辛苦呀,好擔心呀~不過個日都陪左由台灣黎既小芊等terrance~哈哈哈哈~~~
好憎一個人,自己衰就好啦,又要搞埋我地~佢知唔知佢咁樣做,我地會好慘架~最慘既係我地關心既人,佢會好唔開心呀~我地唔鐘意佢搞到佢咁呀~哼~雖然有時我地加重左佢既負擔,.哈哈哈,幫唔到佢,但起碼我地有盡力嘛~佢呢,唔知佢想點呀~哼~亦都好好彩,我真係好驚今次無彎轉呀,我唔想咁呀~個一刻,我無think到自己,而係好擔心,我響度think緊點幫呀~希望大家一齊生生性性啦~
依家都好開心呀~有時吵吵鬧鬧都真係幾好~唔駛think咁多野嘛~大ryan既little twin star係光頭架~即係大ryan都係光頭b呀~仲有呀,燒左隻disc俾pc佢地,嘉欣話多謝wor,知我對佢地好呢~哈哈哈哈~~~我地不嬲都係友好關係架啦~細michelle,我知左你既想法,知到左你做左d咩,會好好多,而近排都多左同phyllis交流~大家分左班,真係少左好多時間交流,亦都低估左問題既嚴重性~哈哈哈~~好多野都要知呀~~哈哈哈哈~~~俾多少少時間我都好bor~~~24小時,俾多6小時啦~kakakkakakaka~~因為我又要去玩嘛~~kekekkeke~~
好似無咩野講lu~但我依家擔心hong,winnie,tong呀~
幾時可以同kate佢地玩?
幾時可以同1b既女仔玩?
好久不見~
>>November 11, 2004 at 5:24:47 PM GMT+8
2004 年 11 月 6 日 星期六 【乍暖還寒】
oh~唔見左meaningful既email添~搞錯呀~一定係我多手delete左~算啦~我想分享俾大家~
尋日好夜先sleep,but very tired,尤其是對腳~今日累到又唔想出街~但係要去唐氏做義工,要去搵joanjoan佢地出街~今日1:00pm到左唐氏,不在狀態中,準備好一切,就開始li,而我又幫新一班committee搞埋d義工簿~今日大家會用麵粉整自己個樣,同埋揩紙x啦~今日阿玉芬都幾叻,起碼佢肯自己整~而顯立就搵周公~不過摺野個一part真係好tired~因為有d要幫佢地摺~~康儀就成日未試過就話唔識~大小姐性格~今日家障好叻仔~不過整好左個面譜又加左d麵粉,搞到唔靚靚~不過之後我都投入左,同埋發揮左我既本色~
而polly姐姐真係好似一個miss咁,而且我覺得佢俾我地更幫到edmund,因為有咩佢都會出聲,其實我大膽d應該會好d~不過幫edmund個陣時我覺得我唔得囉,唔太投入同埋唔夠認真,又唔夠主動~不過我會改善~yeah~我同cyrena應該會幫edmund做童軍領袖~咁我地要更加認真~務求令佢地都學識到基本既投巧~yeah~~學michelle話齋,我都未問自己我會involve幾多~依家我會involve多d,因為我都想教返一d正確既觀念俾佢地,糾正佢地既錯誤~
之後我去到童軍個邊,見到佢地步操,好開心呀~~hehehe~~其實我好想入童軍呀~原來唐氏裏面都有一d糾紛,估唔到呀~每一個office都有佢地既問題,希望我到時最好唔好遇到咁多就好lu~之後我同polly一齊走~我又同cyrena report今日既情況~之後我就去左mk寶島搵becky佢地~之後我地行左陣街,joanjoan黎左join我地,之後7點半佢地就走左去睇桃色~而我就同joanjoan去左元祿,之後又行左陣,同佢買鞋,之後就上左5th cafe~
其實今日只係食左9塊朱古力威化就出左門口,所以我7點幾個時係餓到飛起~食左好想去食既元祿~同左joanjoan傾佢既問題,就係關於佢bf既~因joanjoan怕誤左肥仔~因佢地age差10年呀~如果joanjoan唔要佢,會誤左人地既結婚大事呀~唉~try下先囉~不過肥仔俾到一個安穩既feeling佢,覺得可以係終身伴侶~不過joanjoan年紀仲細,都係想try好多野,唔定性~哈哈哈哈~~~我地響cafe度又講下我既magic ant~不過個度既feeling好好,d野都ok,service又nice,好親切,雖然好似係一d中年男士,但都係有一份成熟響度,同埋我覺得係一d有taste既人,有餘暇夾錢開呢間cafe玩下~joanjoan講得好貼切,就係識得享受既男人~哈哈哈~~~
呢度俾我既feeling係,你上得多d,大家就會好好傾~哈哈哈哈~~11點幾我地走,joanjoan陪我行返jordan,我陪返佢等minibus~哈哈哈哈~~~佢第二日返早呀~今日雖然唔想出,但出左之後好開心~joanjoan話試過自己一個落左去屋企附近個間hotel飲野,我問佢做咩唔叫我~因為我都好enjoy呢d生活,佢話我成日好忙咁,不過我話你一定要搵一搵我先~或者我會死過佢呢~~其實有時我都好enjoy一個人自己去一d好舒服既環境嘆下~好正架~~哈哈哈哈~~~我plan左我地下一次要去ruby tuesday~之後再去意粉屋,又要黎返5th cafe.....哈哈哈~~我估呢個pan都要預半年時間~joanjoan急不及待咁想搵我出黎~而becky又唔會黎呢dcafe既~我都又imagine我地相識10年後會點~哈哈哈~
我問點解我俾人既感覺係舒服既,joanjoan就話響佢既defination係我個人夠真,咁同我一齊相處,大家都唔需要互相猜度,有咩講咩~哈哈哈~~~咁咪好囉~同埋佢讚我係一個好既主席~因為我為佢地著想囉~yeahyeah~同埋我唔鐘意only點人做野,我要同佢地一齊做,一齊經歷,因為我要睇下其他人響同一件事上會點think,咁我自可以將一件事多面睇,體諒及諒解人地既睇法,徒而去接受,理解~而且我鐘意唔同既火花,同埋與唔同既人合作,相處~每一次都會令自己學到好多野,令到自己有所覺悟~所以好多時都係一個好好既經驗~大家要珍惜響school既時間,因為出面就無咁善良~同埋一group人做野,有好多時,都好可能會散~好難先可以集齊一班人~唔知大家又明唔明呢~因為一大左,就大家有好多野各有各忙~我同joanjoan都識左4年-5年lu~好開心~
一個人既相識,邂逅係自己既一個緣份~
>>November 9, 2004 at 11:26:02 AM GMT+8
2004 年 11 月 5 日 星期五 【微冷】
感性指數 80% 刀子口豆腐心的悶燒鍋!
和你初次見面或是不夠熟識的人,會覺得你說話直接、個性直率。雖然你的外表像個嗓門特別大的大老粗,或是神經特別大條,但是瞭解你的人都知道,其實你是一個看電視連續劇時會偷偷掉眼淚的人,只是外表裝得一副很堅強,卻有一副難得的好心腸,喜歡默默幫助人家,「大恩不言謝」的相處方式,會讓你覺得比較自然。在感情方面,也是一個有愛不敢說的悶騷包。
哈哈哈~~今日係我地magic ant既第二次活動~cyrena,細michelle,phyllis都帶得好好,講得好清楚,尤其是phyllis,雖然我唔係跟佢地行,但當phyllis介紹緊操場時,我覺得真係好清楚,又生動,又可以control佢地,take到佢地既attention~得閒要讚下佢先~其實phyllis都做到野,不過社交skills就可能weak d~games都帶得唔錯,不過估唔到傳波仔個game玩得咁少~其實我今次活動懶左~我無think deeply整個program,所以有d野我無care到,而有d野都有d亂,所以我覺得好抱歉~就算rehearsa都無咩點理,所以好似好多野都唔太知咁~好差呀~有d發緊夢既感覺,因我差d唔記得同佢地briefing~唉~
但係michelle話佢地同d仔仔女女都相處得幾好,大家都好投入,celia帶game帶得清晰,有層次~不過由於佢地今次對象既問題& d games好易,所以一個人帶game好過2個人~所以有d人都無得發揮~而christine都讚大家,而建議個傳波仔就可玩多幾個round,同埋大風吹佢地玩多幾次就唔會郁架勒~不過我覺得都ok~而食lunch既時候,仔仔女女都有同返d哥哥姐姐傾計,無咩問題既就會講多d,咁有d佢地少講野,或者有障礙既就少d啦~不過見大家既氣氛都好好~
會唔會有時我既要求都幾高呢~其實有d野唔做足,個program都run得ok喎~哈哈哈~~大家都仲有讚添~咁咪好囉~不過算啦~咁我會慢慢咁放手~我放手唔代表我唔理,而係唔多插手~其實有好多野你地都唔會知架,哈哈哈哈~~~之後本來想去sing k,點知要等到happy hour,所以我地放棄,原來倫唔like sing k架~之後大家都散,有我,cyrena,瑩,daisy,魚,丁丁,細michelle~咁瑩,魚,daisy就去大埔行街~我就同cyrena去九龍公園swim~點知水運會,close左~於是我同cyrena行街€睇中左2件addidas既衫,一件roxy既衫~仲有睇中左refilable既scheldule~之後我地被phoebus chan既鋼琴聲吸引,就係咁企左2個小時~條友仔既頭髮好搞笑,不過矮,佢有d 外國留學既feel,中大音樂系grad,10年表演經驗,去過加拿大留學,不過我覺得如果勁既,會去一d好著名既大學~好明顯佢唔係~
不過音樂真係好可以傳一d feeling俾人,同埋真係可以communication~咁當然唔係我同phoebus chan communicate啦~而係個種好touching既feeling~生日歌原來都唔係咁易彈架~不過佢響harbour city都係想出名jei~反而我想知佢有咩back up~哈哈哈~~cyrena話好難識到一個陌生人,但係有時我就好憧憬呢一幕~少女情懷呀~呢d就叫邂逅,緣份~~~哈哈哈哈~~之後同cyrena去仙跡岩飲野,好累呀~之後我行返home,又行返tst~因為celebrate靜雯b-day~d男仔late,有apple,jeff,tony,xxx,我,靜雯~之後又行,睇下where食,之後去左味千,再去左新港打機,再去海旁~估唔到camp quality有咁多人study in ive~
jeff想轉過黎,好似好難~之後我送靜雯take cus,然後我又walk返jome,不過forget to bring key,又要等一等家姐返黎~今日就成日係咁行同埋企,好tired~哈哈哈哈~~~不過好想一個人靜下,休息下,叉下電~今日1點幾先back home~test完,放縱下~原來我可以咁專心咁study,唔受外在環境影響,good~好耐無咁既feeing,因為我既目標一定要達到~不過如果可以提早d仲好~hehehhehe~~~
我都未try過同camp quaity既人出街,第一次,不過佢地都係有cancer既,不過有d都康復左~聽講阿jeff都成日溝女,小心d好~tony對靜雯......不過jeff有響沙田in pc but fail~佢話轉唔到科就唔study wor~有人話我中五~hahhaha~~佢地都唔係咁難相處既~大家都係年輕人,哈哈哈~~不過我都好似大姐姐角色咁~hehhehehe~~apple都幾健談~
>>November 8, 2004 at 5:20:20 PM GMT+8
2004 年 11 月 4 日 星期四 【颳風】
○有道理
【幽默】
一位夫人打電話給建築師,說每當火車經過時,她的睡床就會搖動。
“這簡直是無稽之談!”建築師回答說,“我來看看。”
建築師到達後,夫人建議他躺在床上,體會一下火車經過時的感覺。
建築師剛上床躺下,夫人的丈夫就回來了。他見此情形,便厲聲喝問:“你躺在我妻子的床上幹什麼?”
建築師戰戰兢兢地回答:“我說是在等火車,你會相信嗎?”
【領悟】
有些話是真的,卻聽上去很假;有些話是假的,卻令人無庸置疑。
終於test完~有開心有唔開心~因為4科有3科都有tips,都係自己平時唔努力,又懶先會result唔好~我今年要拎distinct,下年要拎distinct,3年既result先可以係distinct~唉~~好辛苦呀~但我要入degree又要好result~唉~仲有轉科呀~唉.......雖然test完,都唔可以抖~因為接下來係exam~
好耐無打日記,呢期情緒麵唔太穩定~哈哈哈~~phyllis又真係幾黑仔,成日撞o岩我心情唔好之時~哈哈哈~~唉~有時唔知係咪我要求太高~有時我都有失衡既時候~希望菁菁你地令我平衡返,不過我呢個人好多人黎得快,去得仲快~咁耐都未補打返d日記,我好努力勒.........送上一段野俾你地先啦~byebye~all best wishes
>>November 5, 2004 at 3:30:57 PM GMT+8
2004 年 10 月 28 日 星期四 【微冷】
每日一句:無聲,是感情盡頭的一種境界。與其要對方給一個理由、還一個公道,不如讓自己優雅地告別愛情,轉身,就是新的人生。
wednesday,看更伯伯好好人,11:30 off....上左chill,語障室.之後同sarah,idy,翠怡,wendy一齊去吉野家,之後又上chill.cyrena,細michelle返黎驗血,phyllis都黎左~1530-1630補課.再返去chill,之後落b04開會~食飯
thursday,放12:30,與cyrena,細michelle去行下,之後細michelle返home,cyrena幫我帶daisy上去睇紙~我又睇下cd-r.之後菁菁幫我抄下功課,我無上law既lecture,去左library做assignment.佢地開會~之後我去上堂~響023 report,之後1730走~去金鐘,一齊去堅尼地道搵daniel,佢出paul smith既function.
friday,1030又去左chill~之後12:30又一齊lunch,之後late左上sadm~放課後等唔到sarah佢地,我自己走先,拎掛號,check信箱.之後又sleep下,食dinner,睇下TV,之後出左去葵芳搵carmen仔~
小心不要太過自信,并不是每一次都能自圓其說的。注意自己暴躁的脾氣,盡可能讓大家各自用自己的方式做事。言詞也很能傷人。多付出體諒與同情心。--->講我既,好中~
>>March 3, 2005 at 6:44:41 AM GMT+8
2004 年 10 月 25 日 星期一 【微冷】
每日一句:願意等待,固然可以証明愛情裡的一份痴心,但有限的人生裏,無法容許無限的等待。永遠,只不過是兩顆心之間願意守候的距離。
sunday,飲茶,去唐氏,睇亞姐
monday,細michelle生日,一齊lunch,cheese cake好甜,好多野think-MA,好多野同菁菁傾,特務A
tuesday,又返唔到中國法律,account上堂好專心,打回憶錄,training course,大快活-kat
>>March 3, 2005 at 6:43:53 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|