|
2004 年 6 月 29 日 星期二 【清涼】
13. Don't try so hard, the best things come when you least expect them to.
不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。
大家好~今次我係一連寫3日既~哈哈哈~~頗長勒~星期一我好忙呀~成日都響度奔波勞碌呀~首先就一早出左去青衣trade日劇,之後就返左sch清locker~sandy話佢見到我wor~哈哈~我見唔到佢呀,因我步行去分校,熱得要死呀~sandy就返去學車野~我就順道幫阿湯清埋~因佢個locker係password既,依家成班都知佢既password lu~哈哈哈~好重呀~之後原本date左大佛一齊去visit michelle,如果佢唔駛見工既話~我就順道date埋johnny~點知大佛有得見~咁我就date johnny勒~不過都係我返完公司交卷先,因為上星期搭左20次mtr,有2張free ticket,咁我當然用啦,由kwai fong去causeway bay,要$5.7架~之後我就打俾johnny,我叫johnny唔好咁早出門口住,因為我要去又一城換lancome新出既控油product~點知佢都係late架~我仲幫埋michelle買埋野添呀~算啦~等佢啦~佢因為打日記呀~之後我date佢exit a,點知佢話到左,我話唔見佢~個exit a一眼睇晒,都唔見johnny,我就問佢係咪去左又一城個邊~真係俾佢激死~
johnny未黎到之前,我同緊winnie talk phone~johnny黎到,就唔講勒~johnny都幫我拎左d重野~thx~去visit michelle~哈哈~好似library咁,我睇magazine~又睇下tv咁~又同下ida講下野咁啦~個生活都幾優悠架~我又用返同一個姿勢睇電視,不知幾comfortable~yeah~東東個d之後黎左,咁我就唔坐勒,俾東東坐住黎sleep~佢好累~我見咁多人,又企得累就走左出去坐~佢地成班pc都響出面~之後佢地又入返去,我同johnny之後都入埋去~無幾耐,我就同sandy一齊走lu~今日都幾多人~有angel,細ryan佢地~沿途見到emily同埋菁菁~哈哈哈哈~~好多人~michelle之後話俾我知,牛奶好成功咁運送左雪條俾佢地食~.......huh~我無得食~michelle話我可以keep fit,肥死佢地喎~
6月29日至6月30日,因為pc既檢討camp有4個空位~咁佢地就叫左阿fai(ida's bf),大佛,我同埋細michelle去勒~我就一早去左筲箕灣,因為成成既mummy出左院lu,咁我就順便去visit佢勒~之後join埋菁菁一齊去~成成就接我上去同埋送我走~佢"meet"左我一下~原來佢都有幾個target架喎~我仲以為得一個添~哈哈哈~咁都得~我,菁菁,大ryan,細michelle都好準時1345到~之後1400齊人就出發~阿fai,angel,gail,jeannie,東就late d入~好殘舊呀~又無野玩~又成日要上山落山~at night仲要bbq,熱q死人~我地3隻人因唔關事,就無同佢地開會~去左去篤波,篤琪同埋睇tv~好無聊~
而我就因為要返去拎野同埋等人黎整光管~個條友差不多5點先黎,等到我sleep左~我打俾細michelle叫佢地黎陪我~佢地就去左咖啡閣買food,因佢地知我hungry~點知,佢地未買完,佢地就黎左,又好快搞掂~於是我就自己走左過去搵佢地~叫佢地唔好過黎~個度既風景真係好靚~不過我無take photo~睇晒香港~之後就bbq~好tired,好呆~男同女分開左坐~因為班男仔係貢獻wor~又講開男朋友既問題~我都無咩講野,因好tired~熱到爆~之後都死左去tv room食~之後就上左去buy雪條~朱古力味既牛奶樂,好好味~原來我地有糖水送添呀~咁我地就拎左落去勒~途中跌左d碗~哈哈哈~沙田pc仲有西瓜添~
我,細michelle,jeannie,gail就上左去沖涼先~正~之後大家一齊reply michelle既sms~初頭都幾悶~打下牌呀,有d人玩下潛烏龜呀~鋤dee呀咁~佢地就take下金善日既video~爆笑~不過好累,都無咩心情笑~ida同fai做烏龜呀~唔知who唔識玩添呀~有無搞錯,咁經典都唔識?之後就同左阿銘talk下咁~我又開始食野勒~無野做~又同左ida,fai,細michelle玩四方城就一路chat~了解左佢地同沙田pc既情況~不過我呢d路人甲係唔會點發言既~因始終唔太關我事~又唔太了解,無謂加把咀~不過我明白ida既~但我又think.....嗯~沙田pc又真係怪怪的~算啦~不過我地又真係無咩理佢地既~佢地亦都無咩理我地3個~亦都唔明....大佛都好似好激動咁~可能我ignore佢地,所以都無咩感覺~
之後唔知何時,成班沙田pc湧左入黎~霸住左我地間房~我同細ryan,細michelle就一路chat,又唔走得,走左就唔係太好,又要睇住~angel,東東,johnny,大ryan都有輪流走入黎~探下我地~我地就講下去camp呀,玩咩呀,又講下why august話細ryan人緣差~ellen ng又話august追1a,b既一個女仔呀~不過都估唔到係who~之後又話牛奶wild camp先去~我話俾細ryan知,阿葛話叫佢響我地間屋出面紮營,同埋行山入去~哈哈哈~笑爆我同細ryan~細ryan又講下佢kwiss個度點呀~佢think唔請佢多勒~唔記得仲talk咩lu~咦~好似悶到細michelle~不過大家都好無奈勒~
原來ida怕一個人去toilet架~哈哈~我都陪左佢去~~哈哈哈哈~~之後阿欣過左黎請救我地~叫佢地拎左d majong走~話有人要sleep~.......不過我地間房都幾焗.....佢地入晒黎play,佢地話好臭wor~又唔知點解過左隔黎間房,佢地做緊sport~又叫男仔走,因唔想整臭wor~咁我就唔知做咩....留又唔係,走又唔係~之後細ryan就叫左我同細michelle過去佢間房~好涼呀佢間房,又真係無pollution wor~我地就keep talking~之後大佛,東東,大ryan,emily,angel,ida,fai就一齊play uno~哈哈哈~~唔知做咩,大細ryan食錯藥,成日話我"文塞",玩得快又話,draw佢又話....咩都話啦,俾佢地激死~我就無力反擊~因好累~我問佢我做錯咩,又話我,話教緊我都唔識玩~佢地用左fai既名句係不對架~阿fai既名句係"文塞"同埋"唔好惹怒我"~佢地濫用呀~
起初emily都玩得起勁,之後就靜左~可可憐憐咁~因為俾細ryan draw,又成日無得出,俾人skip,cut呀咁~不過連細michelle都出聲話細ryan呀~可想而知....細ryan係傻左架~仲有一次呀~佢地係咁draw four,我忍左,點知我見細ryan出,我又興起,就出埋,細ryan係被罰架~佢就唔開心,因為佢想draw大佛架..點知俾我....~之後佢地成功左~佢不知幾開心~不過咁,全個camp我最開心都係呢段時間~真係未try過一大班人玩~玩得咁開心~亦都估唔到自己會同ida,細ryan talk~個feeling都幾好~可能大家都係有咩就講,無咩收收埋埋啦~總之我既感覺係好既~我地玩到5點幾,angel就同ida成日細聲講大聲笑~
fai,大佛都好sleepy~佢地食cup noodles~佢地知我1430要interview.就叫我sleep,我就同細michelle響個度sleep`~8點幾就吵醒左我have breakfast,我就好頭暈,未訓醒~之後就行左去canteen~好far~之後我就返左去sleep~佢地就去左換衫同埋玩~sleep到11點幾,就俾大細ryan吵醒~因佢地叫johnny起身~不過我係醒訓架,我知菁菁入左黎~之後大家執好野,就去左canteen~而我就趕1300既shuttle bus~細michelle同大佛就同我一齊走~好hot~我好趕咁返到home換衫,搞下,就出面,點知raining~我行去poly~對鞋濕晒~
我late左,我都think緊去唔去~但我迫自己要去~就算meet唔到minimum requirement都要get experience~我聽到話要1 min self-introduction~就prepare下~入到去,都無咩野.唔怕對住佢地講野~30 min discussion~topic係,當你係董建華,你會用咩方法令經濟復甦~都幾難,我係最後一個講,咁我就conclusion啦~其實係唔駛既,因我唔知講咩jei~我就話用最快捷既方法,tourism~如好似其他人所講,要與中央有一個好既溝通橋樑,同埋咩董生就係一個問題,呢d都係好難解決亦都need好長時間同埋難改變~不過當中有3個人既英文都幾好同埋講野都幾有point~我就think左d point有d唔記得講,算啦~之後個doctor就講下個course勒~佢地每一part前都會講why有呢一part同埋睇咩~seld-introduction就係了解多d~discuss就係睇你點present同埋點think~
有咩學到,我都未知呀~不過佢地講野有條理,我都未學到~哈哈哈~我做左一件令我意想不到既事~哈哈哈~聽日再打.仲有架~呢日仲未完架~因我之後去左開daniel meeting同埋去左睇波~等下啦~
>>July 3, 2004 at 4:52:18 PM GMT+8
2004 年 6 月 26 日 星期六 【清涼】
12. Make yourself a better person and know who you are before you try and know someone else and expect them to know you.
在你嘗試了解其他人和盼望其他人明白你之前,先把你自己變成一個更好的人和了解你自己。
6月23日.我地magic ant開會呀~因為michelle入左院,咁我地就唔可以去023開勒,經商議後,我地就去左新都會既starbucks~唔好意,我同菁菁遲到~菁菁因為趕公事而遲~去到我就同phyllis去make photo copy同埋買早餐架~我地date左1000,但1115先開始開會~因為我地要聯誼下先~開會都ok呀~菁菁話亂左d,不過我未問點解~哈哈哈哈~~不過好多野都未落實,失敗~之後我地去左lunch,去左輕鬆一下~cyrena因為要去喪禮,所以佢就無同我地一齊探michelle~而我本來去interview,但又唔太想in就打去講聲,點知佢話可以delay,咁我就6月30日先in勒~
我地幾個5點幾就走lu~菁菁就stay響度~我實在太累勒~有d唔舒服添,可能就黎到啦~
6月24日,同左gigi,idy,sarah去bowling~點知佢未開,初時以為佢執左添呀~我地就去左打波~無badminton,所以就play壁球~不過我唔多enjoy~哈哈哈哈~~gigi就響空檔既時候教我yoga~都真係幾難做~我地就去lunch~之後就去bowling勒~今日既活動都只係用左$18.5咋~不過我無帶錢~idy幫我俾住先~都幾好玩,笑爆咀~同個個傻婆gigi一齊就咩都玩一餐~1b同學既手信我已俾左gigi~無黎既就無架勒~哈哈哈~仲有呀~我地既macau之旅cancel lu~因為拖得太耐勒~唯有睇下幾時再有機會啦~不過我地7月23日會響石澳有bbq活動~~哈哈哈哈~~
我地之後就各散東西lu~本來我想去visit michelle架~但我諗都應該有好多人去visit佢,咁我就stay左響home iron clothes勒~點知,原來個日無咩人...早知係咁,我就去visit佢啦~唉~佢又有d唔開心嘛~好似仲無人買dinner俾佢添呀~等佢要call canteen~之後麥太又黎左叫佢做野~唉~所以我地頒獎禮之後就一窩蜂去迫爆浸會勒~
6月25,26日打左架勒~
6月27日,今日同左phyllis去奧海城食意粉home~之後alex join左我地,因佢要上黎我度整電腦~好野,終於有新電腦用勒,除左個monitor係舊之外~之後我地3人就去左visit michelle勒~我妹部好多毒呀~不過唔得閒同佢整,alex又唔記得左邊個file delete~所以佢night就打左俾我,教我整勒~yeah~咁就幫佢搞掂左~alex都話佢太多野,有排check~我都叫佢format架啦~咁多rubblish~有時候堆積得太多,到時候咪又要delete~有時都唔明keep住做咩~所以我一執房,都有幾多野要掉架~哈哈哈哈~~
之後我就同細ryan同埋一個舊pc一齊走~走個時見到菁菁~~~phyllis佢地一早走先~michelle又搞到phyllis佢"dup"地勒~哈哈哈哈哈~~~撩起phyllis d脾氣~~唔知幾時,講開呢個肥既問題~因為我地成日話michelle成日食,又唔多做sport,好易肥~蔡生話我.....比例上都唔算你好肥~哈哈哈哈~~不過我都係努力keep fit啦~~
>>July 2, 2004 at 4:18:37 AM GMT+8
2004 年 6 月 25 日 星期五 【晴】
11. There's always going to be people that hurt you so what you have to do is keep on trusting and just be more careful about who you trust next time around.
這個世界永遠也會有一些傷害你的人,你要做的就是繼續去信人和小心你下次信的人。
依家一有時間就一定要打日記勒~其實依家係6月30日,就黎7月1日添勒~不過唔知點解,近排既schedule好忙咁~唉~~好啦....等我講返6月26日前有咩事發生啦~
6月26日,我地magic ant就響去join 唐氏既training course前探一探michelle~kaki要去旅行社所以無黎~佢去台灣呀~而菁菁遲到,我地就唔等佢勒~不過之後菁菁買左d野食上黎,都幾好味~哈哈哈~之後我地就走去上course,佢地book左黃昏營,係去荃灣既曹公潭戶外康樂中心~yeah~~唔記得講,個日ida好早就去左送飯,陪michelle到好夜先走~有一刻.牛奶打俾michelle,michelle叫佢唔好惹我,因為我今日好串wor~傻啦,我不嬲架啦.....只係今日太過表演自我jei~因michelle叫我 train完後report,我就話唔report~佢就話我放"per"勒~哈哈哈哈~~無咩顧慮咁講野.....咪成日窒人囉~哈哈~~
我地玩左幾個games,"義之所在","特性知多少","二人三足","drama"~之前個d比較悶,我都呆呆下,菁菁就話我唔太投入咁~我有,佢唔知jei~"義之所在"係用個義字組字,同音字都得,去表達義工的意義~菁菁個組都幾creative,不過都係個幾個point啦~義工唔易做,有責任感,平等,公義,正義,異工,異人,合作,團結,愛心,付出,時間等等~~"特性知多少"就係分辨唐氏,自閉症及弱智既成因,智力,喜好同埋特徵~大家要記住,自閉症唔係心理因素,而係生理因素,因為成因係神經紊亂所引致既~其他既特徵,唔打lu~有興趣就可以問我~仲有呀,患有自閉症既人既男女比數係4男1女呀~所以上次去唐氏與christine及俞姑娘交流時所見到個個自閉症女仔,係好稀有架~
"二人三足"就係教下大家溝通技巧,有聆聽skills,交往態度,說話skills同埋program planing既注意事項~呢個幾好,我仲想用pen mark低添呀...好彩之後佢都派左本野,有齊晒~聽唔到佢地講野,唔好問"咩呀",而係估佢講咩,用個個動作或事或心情問返佢係唔係~有時仲要配合手部及頭部動作~玩program時盡量用獎勵形式,佢地就會開心d,投入d~個drama就係case study,俾個情況你,睇下你地點處理~我個組既case係一個過度活躍既人,大家一齊戶外郊遊,你係出發前同埋活動中點處理~首先係安全第一,mark實佢~2nd 就係出發前同佢定rules,再給予獎勵~ 3rd 睇實佢囉~
呢個program初頭都幾悶架,之後有d活動性既就好d囉~人都精神d~我同細michelle一組,大家既感覺一致~有d已知道既point咪悶囉,有d information就算入左腦都好似記唔牢咁,好虛浮~不過都好彩有d新既information,咁我就留心左好多~不過有一part,我地既組員犯規,將d answer移動,唉~我同細michelle係好無奈架~不過都有d得著,drama個個case study好有用.可以幫助到我地應付一d情況,學以致用~yeah~~好彩我都有join唐氏既volunteer,咁就會get more experience~菁菁就get到,唔可以同佢地d會員玩二人三足,一黎初時唔太close<唔俾你攬,二黎佢唔識就力,大家都好痛~
之後發生左一件事,咁我就會改下我既衝動,激動既情緒,語氣平和d(呢個問題,我一直都未改)~咁其他人就聽得順耳d~我要學發發咁,把聲好柔但係講既野有說服力~未來既合作會遇到好多唔同既人,咁我真係要隨機應變~有好多野,我都係覺得雙方都要遷就,並唔係單方面,我亦明白,太固執係唔好既,只會令別人難做~咁當然有時堅持都係好既,睇情況啦~不過好就好在,公私一定要分明~咁我同某人就無咩事~我終於明白,感受同埋體諒到朋友最好唔好一齊做野~因為公私唔分明就無朋友做~我有時又真係好"掘"強既~令人難以接受~我覺得只要對方合理就可以接受,唔需要太固執~呢d只係我既個人睇法~唔同意係唔出奇既~同埋係正常既~
6月19,20,27日都去左做spaghetti house做神秘客~一日搵阿成,菁菁同埋phyllis~去左葵芳新都會,油麻地同埋奧海城~3間中,我覺得葵芳新都會最好~同阿成都無咩野.正常既朋友咁,個感覺都幾好~不過我個時先知佢mummy中風入院,好彩發現得早,右手右腳唔郁得~不過好在佢意志力夠,進展得幾好,可以慢慢行~阿成叫我唔好去hospital探佢~michelle都係入左院,差不多日日去探佢~joanjoan話如佢入左,我都唔知會唔會對佢咁好~我話一定會~只要好似依家咁得閒..就一定~不過我唔望有咁既一日~因joanjoan家族有好多遺傳病~所以joan joan都成日body check~
michelle其實好想出院,一黎悶,二黎無安全感~佢有一晚訓唔到~佢又好想去玩,我就話失一樣,得一樣~佢就問我,咁我睇到佢得左d咩呀~我就話多左好耐無探佢既人探佢囉~不過呢個reason都唔太有說服力~不過我又唔mind陪佢~反正我響home都係咁架啦~我靜靜咁坐都ok架~有時太多人visit michelle,我只係同佢講左幾句,就坐響出面幾個hours~頒獎禮之後,好多人去visit michelle~哈哈哈~淪陷左勒浸會~我諗都有廿幾人~可能唔止~
6月21日就返左公司交卷,賣日劇俾人,探michelle~哎呀,原來牛奶送俾我個隻錶壞左呀,我諗係我d汗太勁勒~佢就買左新一隻俾我,問佢點解,佢話因應承左我有保養喎~哎呀....唔駛啦嘛~受寵若驚呀真係~我都送左woody"s膠布同埋個玩具俾牛奶lu~未送之前,michelle話好靚,木黎架,佢話牛奶實鐘意wor~michelle見到盒膠布笑到腰痛返,因woody:s個post實在太似牛奶勒~哈哈哈~~東東教我一年送一件玩具連盒,即係可以送5年,因盒野有4個玩具~michelle叫我唔好咁衰,睇在隻錶份上wor~哈哈哈~我走個時,牛奶都好專注於份野上~早走係因為陪下daddy~因我地已經遲左celebrate father's day架勒~佢都嬲嬲地,我仲呃佢個cake唔係佢既~佢講野好大聲,係人都知佢嬲啦~仲問我唔係6月20日架咩個cake,father's day嘛~
6月22日,date左joan joan tea~去尖東既霸王山莊~好耐無去~個日好full呀,因daddy cook lunch~好好味呀~之後又join joan食野~哈哈哈~~大家交換下手信~再talk下近況~佢去左台灣呀~我返黎個日佢就去左台灣lu~之後date左carmen仔一齊visit michelle,不過之後係去dinner先~同埋發發,sony~個sony都真係幾煩.連發發都想打佢~哈哈哈~~不過我late左,但又搵唔到carmen仔,佢個mobile short short地~之後去左food rest~我無食~因really好 full~~陪發發去左buy d手信俾michelle就出發~我好醒地suggest火龍果架~proud of myself先~其實係michelle之前話like~winnie,hong都有去~michelle個家姐都幾串架~佢估我地幾多歲....估winnie 14 years old,hong 30 years old~我就做野law~佢估發發同sony都好young~佢好似之前仲話angel佢地小學生呀~佢都有話phyllis係~哈哈哈哈哈~俾佢笑爆咀~
好lu~係咁多先啦~
>>June 30, 2004 at 4:57:56 PM GMT+8
2004 年 6 月 24 日 星期四 【晴】
10. Don't cry because it is over, smile because it happened.
不要因為完結而哭,要為發生而微笑。
好對唔住呀,好耐都無打過日記lu~近排都有好多野發生左,我仲成日出左去添~今個week唔知做咩,搭左20次地鐵,就咁就有2張免費票~哈哈哈哈哈~~我唔specific咁打返邊日我做左d咩lu,我general咁打啦~同埋我諗住做vip,因我可以有background music,同埋upload一d搞笑既gif上黎嘛~
今日係sch既頒獎典禮,carmen仔一早就date左我去mcdonald have breakfast,我地date左1000,因為我1100要返sch rehearsal~佢date我,因佢想去拎佢申請個張credit card,點知個傻婆無帶張notice~佢依家又要返工,晚晚OT,都唔知佢幾時先拎到~哈哈哈~~拎唔到card,就齊齊返sch,好熱,出晒汗~shit,因我地做禮物小姐既,響台上,要更斯文d wor~winnie po就wear得好靚.....哈哈哈~~不過佢對尖頭鞋夾腳指,搞到佢好痛~仲有呀,英格蘭輸波,又唔開心,個晚又only sleep左2 hours,又企左咁耐,佢就病倒了~佢發燒,感冒呀~俾佢激死,又唔睇醫生,仲標冷汗~唉.........佢條友~唔聽話~果然固執~病都仲咁硬頸~
仲有一個女仔同我地一齊做,佢係secreatary既同學,唔記得佢叫咩名~佢就負責prepare d cert,我同winnie就負責帶嘉賓同埋遞cert,我地就輪住做囉~嗯嗯,當中都有d出錯....好彩winnie醒目,識得遞多張cert俾我~唔知係mc既問題讀錯左定點勒~但個part應係5個5個架~唔知點鮮變左6個6個~唉~有時我地等佢俾signal,睇下駛唔駛俾嘉賓走先~佢又無俾.....激死~d同學又等佢,我又等佢~算啦~個mc係西裝+converse~勁~
牛奶既媽媽都有黎,仲周圍介紹俾人識添~好搞笑,佢同pinky 分享個part好似衰左~佢地響台下笑佢倆呀~~哈哈哈~牛奶太緊張勒~我就坐響台上好悶.....就黎訓著~又唔點解,d野係我地搬...搞到菁菁話我好粗魯~哈哈哈哈~~佢自己咪又係咁~車~carmen仔響bus上坐我對面都係咁講...... 叫我合埋對腳~哈哈哈哈~~佢地做馬,代人上台拎獎,都俾人識穿左,大ryan仲被人問,你都幾叻wor,成日拎獎..哈哈哈~phyllis咪有拎通識囉,傻婆,以為自己無呢~我今年就幫得多,但因為無post,所以就無獎拎~蝕晒......死人michelle仲話..唔知做咩成日都見到我囉~pinky就以為我有獎拎~
個tea meeting都安排得幾好,有人serve我地既,雖然d野食麻麻~哈哈哈哈~~之後我地就出發去浸會hospital visit michelle~有winnie po,菁菁,我,carmen仔,葛,charmaine,kate~因charmaine同kate late,我地就唔等佢lu~因菁菁要take taxi~葛就話好奢侈~原本葛話返會,點知又唔返,join我地hot pot~不過葛去到hospital都無咩點同michelle talk~怪怪的咁~charmaine本來都唔黎架,因佢好熱氣,眼腫,又爆瘡,佢mummy都叫佢唔好黎架~但因佢放得我太多plane,所以都黎~算佢啦~哈哈哈哈~~~如果唔係,大家就好生疏架勒~
hong,sam,august就負責買野先~佢地又prepare好俾我地,咁我地上到去就差不多食得勒~都好豐富,好彩大家都食得晒~知你勁勒,阿hong,預得剛剛好~每人都係$43~不過因為大家都好累勒,所以都係專注於部tv~所以大家都好靜呀......炒唔起個氣氛呀~有d人搞左.....好快就stop左,因為再無人去keep~不過唔打緊啦,大家咁耐無見,差唔多啦~未warm up~並唔係因為牛奶無黎呀~唔知幾時好似上次咁,一齊msn呢~大家都好happy呀~不過大家都好迫呀.......佢地話好耐都未try過坐響個tv前咁耐,睇晒tvb既節目~哈哈哈~咁咪好囉,俾左大家一個機會~下次早d上去玩先~仲有呀,佢地4條仔鋤dee...唔理我地呀.....我地話要玩x棉x~又唔理我呀.....huh~~~不過我地都take左大合照~yeah~~開心開心~~~hehhehehe~~我地又去camp勒~仲要唔駛money個間屋~yeah...why...到時話你知~
我地差不多12點就走lu~仲好講,我問左十幾次,牛奶都未answer到我,最後佢仲去左唔知攀石定爬石....同左grace同康sir去~huh~~激死我,所以今次叫左阿hong contact佢~佢搞到我頭都痛埋~之後我無同佢地一齊take bus~我take左no.70~點知唔係行nathan road,咁我就早d take off,行返去~早知take van仲好過,行既路程差不多~不過van貴d~我依家都知winnie po上次6月9日take bus既路線,why去左咁遠勒~個日下車個度都幾黑,好彩都夠醒,識得行返出去~yeah~不過都幾dangerous~之後我都有同阿葛talk phone~佢多謝我份手信wor~哈哈哈~同埋講下camp既野~佢條友仔,成日叫我問其他人去唔去~自己又唔搞~哈哈哈~不過佢成日都好靜.....唔多出聲~不過我知佢並唔係呆左,個腦仲run緊既~響度deep thinking囉~
之後winnie就打俾我,睇下我返到home未~因個時我同葛talk緊,我就無接~因差不多到lu~阿葛叫我睇左個水牌條route先好上車~不過有時我都唔記得d街名既~仲有呀,個水牌都有經nathan road架,所以好易get錯架~嗯嗯嗯.....其實我仲想留低玩架,不過佢地都好累,hong又要送winnie.....winnie又唔舒服嘛~不過佢地都收到好多追魂call返home~哈哈哈~我都係free d~無人會打黎~哈哈哈~我走個時同細佬講byebye,阿hong話佢有應我呀~厲害...winnie都係見左佢幾次先理winnie咋~無計啦.我成日撩細佬~哈哈哈~我地出lift見到細佬,我又叫佢~哈哈哈哈~~~搞笑~
仲有呀,唔記得講,麥太都唔知係人唔係呀~人地michelle病左,仲叫佢做野,咩都佢搞,但michelle就無得分享個份成功,喜悅~又無得去睇~d上司......都唔知有無study過management~咁對d下屬~michelle話以前個boss對佢好好,好錫佢架~所以michelle都話唔知點解響度要受d咁既苦~好彩佢都走勒~希望下一個boos會對michelle好d啦~唔妥麥太~因佢勞累michelle.....叫佢做野都唔緊要,仲要對佢咁衰,仲要話佢~huh......又唔俾d學生響023 eating~huh.....都唔知佢個腦咩構造~都唔知講佢咩好呀~直情好難用字去表達我既感受呀~
暫時講咁多啦,仲有好多野未打架~呢個week~
>>June 28, 2004 at 6:11:44 PM GMT+8
2004 年 6 月 17 日 星期四 【晴】
9. Maybe God wants us to meet a few wrong people before meeting the right one, so that when we finally meet the person, we will know how to be grateful.
可能神要我們在遇到那位對的人之前先遇上一些錯的人,讓我們遇到那位對先生/對小姐時懂得珍惜。
17-18 jun都係一個大好既晴天~好熱~無雲~響香港landing就....好大舊雲囉~
我都未講完我地既seafood呀~不過我地呢日都真係食左好多野~我地一行8人,因為中七個4個去左買手信,無同我地去seafood~我地用左$4090泰銖呀~即每人HK$118~不過都幾好食既,除左個蒸魚係唔好食既~我地叫左蝦,魚,串燒,青口同埋每人都叫左一杯DRINKS~個青口同蝦都幾好味~我叫左一杯叫country love,有d酒精成份啦~不過可能飲得急得滯,上晒腦,同埋我覺得唔只小小酒精囉~哈哈哈~~不過呢杯野麻麻~我地食完都好趕呀,因date左個driver 2330~我地take "tuk tuk"越來越平~由初時既$170泰銖->$125泰銖->$100泰銖,記住wor,係我同sandy二人份架~
sandy一返到hotel就訓死左,而我就take bath,計數同埋執野,叫左佢幾次先起身呀~到佢take完bath個時,就到我sleep lu~好好訓呀,可能有少少酒既關係啦~嗯......
18th,終於走lu~食埋個breakfast,我地就出發~因我地好似take 1130個班機~個機場都真係幾細~哈哈哈哈~~~我地比較夾得埋個班人就take 下photo咁啦~yeah~未上機前,個天真係好靚~我都take左2幅~佢地都話好靚~之後阿玉,阿蘇,阿純響機上sleep左,佢地偷影呀~!好衰呀~好彩我地個時訓夠咋~哈哈哈~~~之後大家響phuket機場都交換左email,等大家可以send返d相俾大家~哈哈哈~~
嗯,其實響呢個trip我就唔係太滿意,因為我晒唔到太陽~同埋我都好似無好好咁享受~唔知呀...總之就好似無咩特別咁,無個種去旅行既特別感覺同埋心情~唔通真係正如菁菁咁講.......不過咁,同sandy去,都了解左佢一d~雖然個感覺都唔係好close~我諗我下次同一d close d既朋友仔去會玩得放d,開懷d掛~不過我都未搵到個真正原因~仲有d咩綁住左我呢?定係我只係想個人本身混混沌沌一番呢~總之就唔係玩完之後好興奮,成個人精神晒既感覺啦~只係無咩特別
不過我打俾michelle,先知佢入左院~都有d擔心佢架~不過初時因太累,同埋要返公司拎spagetti house既survey卷~所以都無打算去探佢~打俾菁菁,知佢去緊,咁我就打俾阿成,托佢幫我返公司拎卷~好彩佢都得閒.....我落完機,take bus返home,響我屋企樓下落車~正~咁我返到home就以極速笠左件衫,咩都無換就趕去荃灣仁濟lu~菁菁見到我,就話我好似沖完涼咁~死野...笑我添~michelle個時真係好辛苦呀~郁都郁唔到呀~唉.....仲唔可以笑添,因為真係好痛~佢頂唔順,由仁濟就轉左去浸會醫院,由公立醫院轉去私家~因為公立醫院探病時間同埋人數係1230-1330,1700-2000,每次限2人~但浸會就唔同勒~朝十晚十,唔限2人,但都唔可以太多,因會阻住nurse行同埋同房既病人,家人出入~不過浸會好好多.起碼靜d,michelle訓得好d~d藥力又好d,佢食左藥,唔太痛就扭黎扭去,周身舞動~
仲同佢照磁力共振~五千幾蚊~個result係,佢尾龍骨對上第五組骨既軟組織因為受壓,向外而壓到神經線~只要休息一下,同埋食d消炎藥呢,個個軟組織就會縮返埋去,咁就無事架勒~個個軟組織腫左,就"bit"左出去~無咩大礙,而且只係小事咋喎~蔡生就話唔怪之得公立唔理佢啦~哈哈哈哈~蔡生無返4日工lu~因要take care michelle嘛~我覺得蔡生都幾惡架~哈哈哈~michelle就好小鳥依人~不過都勞煩蔡生講左咁多次why michelle受傷,依家點呀個d information俾我地知~因實在有太多人去visit佢勒~有好多屆既pc~有我地year 1既人........有一日坐響出面就好似023咁添呀~
個trip就講完架勒~我就黎補埋呢幾日所發生既事~大家等等啦~
>>June 24, 2004 at 2:19:48 AM GMT+8
2004 年 6 月 16 日 星期三 【晴】
8. Don't waste your time on a man/woman, who isn't willing to waste their time on you.
不要花時間在一個不會花時間在你身上的人。
日日我地都好夜sleep呀~~哈哈哈哈~今日終於都唔駛0730 morning call,而係0830 morning call~sandy又唔駛早起住,因佢一早起身都有好多野搞,又進行得較慢,所以都係sandy起身先,佢搞掂先再叫我起身~我地今日既行程好豐富,累爆,仲要食得好飽,d野又係最好味既一天~好難得既,今日終於有太陽勒......唉~之前因為malaysia個邊有typhoon,所以affect左我地phuket~我地日日既breakfast都係響酒店享用,日日都係食多士,奄列.....我地首先去左珠寶店,再去土產店~我地成團人都話,我地呢個團係最平架,仲叫我地去睇,我地當然係無人buy啦~但去到土產店就唔同lu,大家起勢咁試食...阿lo都叫我地唔好食咁多,因lunch係buffet餐~不過d野都幾貴...但我地3buyk1好多~哈哈哈哈~~~仲要pack箱添~不過都唔夠joanne厲害,話咩唔think住buy野,點知最多野又係佢~哈哈哈哈~~~
之後去左一間叫"THE METROPOLE PHUKET"度食BUFFET,D野都真係幾好味~阿LO話我地響度可以食到D地道野~YEAH~我仲TRY晒佢D CAKE~呢個動作係少不免既~仲有呀,佢d湯河都幾好食呀........因阿lo話佢地個度既味精好貴,所以佢地係唔會落咁多,只係落好多糖,d野甜甜地都幾好味~不過每人既口味唔同,我話好味,你就未必覺得係囉~d 咖哩都好好味呀~哈哈哈哈~~好like呢日間野,所以我先mark低佢個名咋~
之後我地就去SAFARI,我地去到,就要轉吉普車上去~沿途我都take左好多photo,因個天氣真係好好~個天好靚,藍天白雲~你地個個睇完我d相又話我亂咁take,我唔係架,我覺得靚所以先take架咋~不過有時take唔切~有d仲靚呀~哈哈哈~我like take 個view多過自己~因我真係好like個view~咁我地有騎大象,我落去都不知幾驚呀...都唔知踩佢邊度~又唔敢踩佢背脊,死人michelle話隻大象好辛苦wor,因我落左去~又會係囉......仲有呀,佢地好叻架,唔會踩到自己d便便架~其中有2隻象尿尿,佢地話好大篤wor~我地騎完就buy左d香蕉餵佢...放響佢個鼻wor....好核突既,被佢掂到呀我~好2彩有得洗手~之後又同佢take下photo咁啦,我地就同kelly佢地交換左部DC,大家互影囉~
仲好講,我暈"象"浪呀~因為坐左上去,搖晃得好勁呀.....佢地幫我地take video,都睇到菁菁佢地頭都暈埋啦~所以坐緊大象都好難影~哈哈哈哈~sandy,我一定記得打落去既~之後又睇monkey點樣摘coconut~再睇點樣開椰子同埋刨椰絲及整椰油,我地try過d椰汁,都唔係太甜,又食個d椰絲~我就係響個度buy左菁菁所謂既黑鬼油勒,亦即係椰油~哈哈哈~~不過真係好香~之後又睇佢地點整curry~又真係幾香~仲try過,都幾好味,之後又坐牛車~同埋騎牛take photo~隻牛同埋monkey既毛色都好靚架,阿wing話佢地有好多人服侍佢地wor~所以都唔怕佢地dirty,我騎上隻牛都無咩特別感覺,sandy就話好唔知點咁~哈哈哈哈~~~
之後我地就去左象象既training centre睇表演~佢識擺post,執野,drawings,踢波,dancing,戴帽,同埋錫人既~本來仲有一隻表演,但因為佢衰衰,夜晚走出去玩,所以整親~大象錫人個part,阿lo係咁叫我地try~我地就係咁叫阿lo俾人錫呀~哈哈哈~佢都不負所望~哈哈哈哈~~~明知我地一定咁玩佢架啦,少不免都係要俾人kiss架勒~之後仲有一個,叫阿賢....出左去俾隻象象幫佢戴帽,點知阿lo就叫佢俾隻象象錫埋~哈哈哈哈~~佢地話個象鼻好似吸塵機咁~阿賢佢好大食架~食好多野架~不過亦都做好多sport既,佢係中七既學生,同埋3個同學仔一齊黎玩~佢識piano,同埋swim,仲出去教人添架~都幾叻叻~之後又去左.....腰果店,蜂蜜店呀,燕窩店呀~腰果其實係一粒果實,剝既時候要好小心,因佢外面有一層油,會令皮膚敏感既~蜂蜜店就示範乜野為之靚既蜂蜜,又promote下花粉,蜂王漿呀咁~第時有錢先買啦~燕窩好彩同sandy share~佢又話可以試飲,點知要俾錢既~仲要唔好飲,燕頭燕尾......硬到死,仲要200泰銖一碗,即HK$40~不過phuket都唔係原產地啦~thailand既唔知where o丫嘛~電視有講過~
之後仲未夠鐘dinner~我地就去左行街~咩robinson~入面d野既price同hong kong差不多,亦都好似sogo咁~不過我地有行d街邊店~見到有串燒,好好味,仲要only5泰銖一串,即HK$1~抵~我同sandy行過一次就食一次~大家都食左2串~好正,好好味~又抵~我地又掃左d野食~因個個香脆榴槤really正~之後我地就去dinner~個度好靚.......要行一段路先入到去~d野都幾好食,有一款唔知咩,甜甜地,"煙煙un un"咁~good~最衰無take photo~因個度都幾似一間酒店咁~哈哈哈哈~我地一圍人又talk下,又講下佢地去旅行既經驗,講下怪事,有咩驚呀咁~哈哈哈~~~kelly好驚呀~佢係chriatian.....不過都會信星座個d,佢就話覺得自己好怪......又驚鬼wor~
夜晚本來去swim架,點知唔swim得,因放左d氯氣~佢地又唔同我地講,等我換左衫添~我地未swim之前仲date左好多人架~大約有12個人都會去既~中七個4個,阿玉一對,kelly,joanne,我同sandy,同埋個2個女仔~點知無得swim~失敗,咁耐我都未享用過....之後我地一行12人一齊take車出去巴東,目得係食seafood~原本我想去人妖bar,但佢地話雜同埋joanne唔like嘈既地方,所以都無去~d人妖跳table dance,就咁un 幾下,都唔知跳黎做咩~不過有d都幾靚~有一次我同sandy行levis,見到2個泰藉女人,點知佢一出聲先知佢地係人妖~咁o岩又響levis撞到阿玉倆,就同佢地講勒~好熱呀,d手信都7788,都無咩野buy lu~因我地分開左行,之後再join返食seafood,因大家都太飽,我地見仲未夠鐘,咪去左boots兜一圈~俾我見到woody's膠布,咪buy俾牛奶囉~幾蚊,我都buy左另一盒豹紋既~仲抵過牛奶個盒~我好衰呀,拆開左人地個盒,睇過再拎一盒新既~pc angel就話我好醒~哈哈哈
>>June 23, 2004 at 12:36:24 PM GMT+8
2004 年 6 月 15 日 星期二 【陰】
7. To the world you may be one person, but to one person you may be the world.
在世界裡你可能只是某人,但對某人你可能是全世界。
咁我繼續我既旅程啦~仲未完架第二日~我講到話d裝備好重~真係好重~由於保護環境問題,無得玩水上電單車~但佢又有得玩空中飛人囉~空中飛人咪又係要用快艇~d水都好俗啦~我又睇唔到好多新奇既野~都覺得差d~不過都有少少突破既~起碼我都去玩丫~係一大既嘗試~本想玩空中飛人,香蕉船..都玩唔到lu~~海低漫步同潛水差唔多,我就唔玩lu~咪又係睇魚~我地咪就響度take下photo~無聊下咁囉~阿純都有d唔好意思呀~哈哈哈~~算啦~我地就響個度lunch囉~d野都係麻麻地啦~導遊話食飽就係好架勒喎~
好~到第三日勒~今日全日都係自由活動~如果參加任何活動都係自費既~我地初頭報左香薰spa同埋鳥蛋島~點知阿玉佢地唔去wor....only去夜晚既FANTA SEA~個度係睇表演既,不過我唔like睇,所以唔去~咁原本我都think住cancel晒去join佢地一齊玩,點知鳥蛋島cancell唔到,咁我同sandy就唯有去勒~不過都好好玩呀,個度好靚呀~因sandy唔識swim,佢就無出去浮潛,初頭我都唔太敢架~因為得我一個人,之後就越浮越出~好靚呀呢度d魚~yeah..yeah~~我覺得自己好叻呀...咁夠膽~仲有呀...個度岸邊已經有好多魚架勒...多到有d恐怖~你就咁掉一塊包咋嘛,佢地一窩蜂咁衝埋黎,嚇得我呀~!d魚會啄人添架~yesterday去潛水,佢咪就黎咬我囉~其他人都有被人咬一咬~sandy去到都唔係sun.sea and sand既~佢又唔晒wor...又少落水bor~都唔知sandy想點呀~哈哈哈哈~我就晒唔到,有d失望,不過我都買左椰油去晒~
個度d魚,有d個頭係綠色既~有d係黑色既,有d係7彩既,有d條尾係黑色既,有黃色,我亦都見到唔係好大條既石班添呀~仲有好多架~未能盡錄呀~之後係自由時間,我地一行8人出左去巴東,有kellu,joanne,玉,純,我,sandy同埋2個女仔~不過我唔知佢倆叫咩名~我地分頭行事,我同sandy又為手信默默耕耘勒~不過我地都發現,每次"tuk tuk"車我地黎呢度同旅遊巴車我地落既地方係唔同既~之後我地think住行第二度行返過去海旁個邊,點知....係行唔到既,我同sandy都有d慌張...不過都好彩~我地都行到返過去~因為今日係magic ant開會,所以我就打左俾菁菁勒~點知收到個消息,就係michelle嬲我呀~我心情就低落勒~亦都好擔心...係因為我打左俾牛奶,無打俾佢呀~其實我只係唔知牛奶要咩,我yesterday去到華納,咪睇下佢有無野要囉~唉...之後我打俾佢,佢又因唔舒服啦,又同d pc chatting啦,所以語氣都唔係太好~
唉.....我真係唔開心架~之後我又打俾菁菁,因我唔知點算,又打俾winnie,其實打俾牛奶個日,我都有打俾winnie~咁之後我就keep住打俾michelle勒~我架機剛停定,仲未落得機個時,我已經打俾michelle勒~連老豆都唔打住呀~其實我都好掛住michelle架,買咩之前都think一think suit唔suit michelle架~好似買野食咁,我見有一樽蝦串醬都幾好食,咪買一樽俾michelle囉~michelle又唔知wor~嗚嗚嗚嗚~
原本下午去SAFARI,即野生森林~但因為阿LO無帶導遊證,又同D警員urgue下,因d警員唔俾阿lo拎住個證黎睇~咁唔知佢係咪假扮police架嘛~於是因阿lo無禮,就車佢去police station~佢尋日先響車上講完,唔樣衰既都唔會被人check證件~點知今日佢就俾人check~於是就變左我地既自由時間,kelly,joanne,玉,純,我同sandy就一齊出左去巴東,係for shopping既~我地就一齊行~行完差唔多5點,就返去lu~因阿lo date左我地1800 lobby等~我地就唔知去左where食飯~之後就去join水燈節~我同sandy都有make a wish就去放手上既水燈~好得意呀~佢地有人演奏音樂~d燈聚埋一齊都好靚~
我地食食下飯,突然有隻嚴蛇從天而降,嚇到kelly死~~佢好怕呢d野~first night我地出去士多,佢見到隻青蛙,不知彈到幾遠,又好大力咁捉住我地~哈哈哈哈~我地被佢嚇死至真呀~之後我地就去左巴東lu又~今次係一團人去既~佢地行boots,wacol都行左好耐,我同sandy又行左出去買手信~only 2 hours~最後要跑返去集合地點~不過我覺得joanne,kelly,玉,純,sandy同我都好有緣咁~因有時大家date左一齊出去,但時間未必就到,但又好好彩咁撞返一齊,大家就一齊出去~不過大家都會等大家既~好彩大家都好nice~好似我地自由時間date左去巴東,阿玉,佢倆好快就搞掂,我地另外4個就好慢,出到去見唔到佢地,我地4個就自己行左酒店附近~點知返到黎就撞到佢倆,佢地租左車準備出去架勒~之後我地一行6人就一齊出去lu~哈哈哈~~yeah~巴東有華納呀~所以先buy野俾阿成~因佢好like旋風狗~而又見到翠兒咪buy俾翠怡啦~
講返我既行程先,晚上我同sandy無join activities~我地一返到酒店就sleep左~之後就出左去酒店附近食野~阿玉佢地話有一間叫"chrill house"既都幾好食,咁我地就try勒~係食炸野既,要你自己拎d野落去炸~好多野食呀.....我地都食唔晒~最搞笑既就係,個個餐list左d咩,佢都會俾你........個度起碼有15樣野,醬料都有12種啦~超勁呀~我地2個人都係---538泰銖落樓,即係HK$107.6~不過呢餐好熱氣,亦都好肥~不過我就對呢間麻麻勒~佢地本來話去完FANTA SEA就會出去食seafood,點知睇完都好夜lu,所以佢地都無去呀~等我同sandy仲成日掛住佢地,唔知佢地有無去食呀,幾時返呀咁~阿玉同阿純就覺得好悶...唔去好過去,仲jealous我地個鳥蛋島~而kelly佢地就覺得ok,因d動物好得意~個度好靚....take photo就最o岩~不過buffet就麻麻勒~第三日完左勒~
>>June 22, 2004 at 3:13:54 AM GMT+8
2004 年 6 月 14 日 星期一 【陰】
6. Never frown, even when you are sad, because you never know who is falling in love with your smile.
就算你不快樂也不要皺眉,因為你永不知道誰會愛上你的笑容。
大家好,我依家呢就打返我既泰國之旅~大家係咪好期待呢~不如等我講下我買左d咩野返黎先啦~今次個trip都用左好多錢~唉~我仲train左sandy既講價skills添呀~佢依家好叻架勒,係咁講價~真係多得佢幫我講咋,否則都買唔到咁多野~不過咁,我都係見到有d咩適合大家我先會specific咁買俾人既,所以有d人係無既~見諒,見諒~
買左2條SA LONG裙俾michelle,一盒4個玩具及一盒woody's既膠布俾牛奶,一件hawaii shirt俾大佛,一對翠兒拖鞋俾翠怡,一隻旋風狗既杯俾阿成,好多好多野食俾大家(包括pcs,1b,023既人),同埋一d handmade既袋仔,手飾俾magic ant,carmen仔,葛,kate,yuji~同埋類似情侶既手飾俾阿hong同winnie~哈哈哈哈~~
阿wing係我地既領隊,佢約左我地1410集合~交低passport,佢幫我地check in,就1510就再集合~佢講解幾時會用d咩呀,落機後響where等呀既information之後呢我地就入閘勒~入面真係好大,不過我地都無閒逛就去take左無人駕駛~聽個時都覺得好得意,點知睇到架野都無咩特別~之後我地就等上機勒~要起飛前20分鐘到達~1640起飛,不過通常都late架勒~又要排隊起飛.....我呀~不知幾緊張呀~係咁捉住sandy.....又係咁食鹹濕野~michelle話咁樣好fd喎~因我耳水不平衡~不過原來都無咩野~好靚呀個天空~take左一張photo~好假呀........好似明信片咁~
飛機上面會派drinks,nuts,飛機餐(有cake,pork rice or chicken noodles,荔枝野,drinks同埋餐包)~之後我就sleep下,睇下magazine咁~1945就landing lu~我地要坐shuttle bus去check in架~不過都係坐左一陣only~個度真係好細~之後我地就去左金島飯店去dinner,d野麻麻啦,而我地一圍人因都唔係太識,所以都好靜~當地導遊阿LO就講解下咁啦~之後去左生果街市,個度好細~我地買左6個山竹(生巾先對,sorry呀阿康),8粒紅毛x,2個番鬼佬荔枝,4個青+2個紅既連霧都係70泰銖,即HK$14~抵~kelly同埋joanne用龍眼換左我地2粒紅毛x~個度d pineapple真係好好味呀~泰國時間慢香港1 hour.咁之後我都會用THAILAND既時間講架勒~我地22:xx就返到去"KATA PALM RESORT"hotel~個度環境優美,又自然,好正~臨走前,我都take左photo~really好正,雖然隔涉d~
第二日,亦即係今日~0700 morning call,0730早餐~阿lo話,早d wake up都有breakfast,仲會見到d和尚出黎.....唔記得個個動作叫咩lu~化渡?化緣?每日如是~0815就出發去哈哈島~我地玩左潛水only~因我地問一個團友,佢睇錯左香港時間,咁我地咪好快地去沖身囉...點知......我地仲有1hr~潛水玩左hk$400~無咩特別,無我預期咁靚,sandy佢地有好多野摸呀,仲見到好多新奇既野添~不過初時我好驚~唔敢玩...就算學個時去深水都要捉實個教練~點知出到去用另一個教練~d水好俗,都好驚~個教練死都迫我落.....我最後都完成左....不過去到要潛落去個時,我又要時間適應~真係打擾晒阿玉同埋阿純~埋岸閎,個教練塞左個貝類俾我~不過佢地成班響個度做既人都知我驚.....取笑我呀~
個d裝備都好重呀~~你地wait先~
>>June 21, 2004 at 7:45:08 AM GMT+8
2004 年 6 月 13 日 星期日 【晴】
『開心的時候,有人分享,才有意思。
不開心的時候,有人安慰,我們才有勇氣去面對。
把開心和不開心都留給自己的人,理智,但孤獨。』
這句說話很有意思,有時太理智反而變得孤獨。
試想想你能跟人分享開心和分擔憂愁嗎? 我的好朋友,不要孤獨噢!!!
今日就係我去旅行既大日子~大家唔好掛住我勒~我返黎一定補返晒咁多日既日記~love u all~baby~
>>June 14, 2004 at 2:10:52 AM GMT+8
2004 年 6 月 12 日 星期六 【晴】
5. The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can't have them.
掛念一個人最差的方式,就是你坐在他身旁,而知道你不能擁有他。
今日同左sandy出去行街,同埋去旅行社拎野~由mk行到tst~好累呀...non-stop呀~買左帽仔,防晒,daily products,短褲,腳鍊,介指,太陽眼鏡~~sandy就買唔到短褲,佢就話要將佢home個條褲剪裁一下或者去個度全程wear裙仔~佢都同我一樣buy左帽仔~哈哈哈~~好似我既收獲豐富過佢~而我亦都好快咁將個$100用晒~之後我又去左買插頭轉換器,因東南亞個邊都係用2"pin"腳插頭~~
今日呀,我去買野個時(自己一個響home附近),有個印巴藉人士迎面欄截我,同我講野....頂~我都唔明..佢地點解會睇上我~第二次勒~我就梗係唔理佢....行左去啦~又唔見響街上有個靚仔想識我?嗚嗚嗚......
哈哈哈~~~michelle響我未出發之前就叫我小心呢樣小心個樣勒~叫我食少d野,飲有蓋既水,小心d錢同埋passport~我知架勒~~你地唔好太擔心啦~~我去到會打俾你地架勒~不過電話費好貴,我打一次咁多啦~~不過我會每晚打返黎俾老豆報平安~老豆仲問我夠唔夠錢駛~大家姐都有俾少少錢我~
阿成又催我還錢lu~不過今次個氣氛好好多,我無發脾氣,因佢既語氣都好左好多,同埋佢話無錢喎~其他人應承左佢還,又only還一半~我話我盡量啦~我話有就一定還俾佢,佢話佢信我......今次既感覺好左好多~因為佢信我嘛~我都開心左~
magic ant,你地16th 開會要努力d勒~我個日會打俾你地架~我應該可以安心去旅行架可?
>>June 13, 2004 at 2:15:01 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|