|
2005 年 8 月 27 日 星期六 【酷熱】
2005年度,唐氏義工嘉許日~
原來1400開始~細米又話我知係1430?哈哈哈~所以我地出門都好慢~1445先到~hehehe~~我地入左紅組~我地真麻煩,又唔firm佢地會黎,因我地都唔知~我想去ride bicycle嘛~不過都好似無人想咁~車~sandy聽日會同中學同學去,不過最後因得3人就cancel~其實少人都幾好,知佢咁少人,我都想join~哈哈哈~~
我地個組有阿豐~之前見佢,都覺得佢講野好得~今日,又係佢present~cyrena話佢似阿榮~我覺得唔似~不過....佢好有男人味囉,我對d味特別敏感,亦都唔太受得~分享,好搞笑囉.....佢係帶組既~佢好似識我咁,同我講野好似好friend咁,真搞笑~我有d愕然囉~俾佢嚇到黎唔切反應~仲話,你應該好多野講.....er.....~~不過佢識cyrena,因佢地一齊智勇精兵,仲好鬼熱情咁對cyrena~我都啞左....嗯~或者佢本性如此~佢拉cyrena起身去拎獎架~
表演部分幾好呀~又歌又舞,i like~仲恩仲表演體操?好勁呀......不過最後有少少意外~edmund既boss叫佢睇下佢,但edmund又要take photo,令佢好難做~有時做野就係咁~不過佢boss,阿ling,都公開表揚佢既員工~同埋佢都講得好~"上寶山,必有人滿載而歸,亦有人空手而回"
edmund問我係咪好忙呀咁~christine又話我,最後一次活動,食野先去,hehehehe~~同大家talk下,影下相就走lu~好耐無見佢地lu~christine想走黎襲擊我,我機警,避開,yeah~咦....珊珊突然同cyrena咁friend既~因我記得之前佢連我倆既名都唔記得~cyrena又話唔係突然,anyway,佢都答唔到我,可能佢突然醒起掛~哈哈~~
17xx就走lu~因好tired~返到home,小睡左一陣,起身,因要bath及hungry,有d頭痛~最後2300就sleep lu~點知,阿璽同joanjoan打俾我~阿璽就話俾我知佢既新contact no.~joanjoan就唔知搵我咩事,不過收線之後,又怕佢有事找我,不過我都係選擇sleep~~真係好tired~
8月29日,stay左響home,無去swim~hehehe~~休息下嘛~打下日記咁啦~睇下人地日記咁啦~今日都差不多1100先起身~足足sleep左12 hours~不過期間都有起過下身,不過無野做,又攤左響床上~所以就有些暈暈地~phyllis無野做,好悶~佢好期待alex既回來呢~真係纏綿,真係sweet~
睇左chicago~sandy既vcd~都ok wor~~我想睇呀,個時想睇呀~歌舞劇,我鐘意嘛~好勁呀,好靚呀佢地,又扮得好似~由其係renee zellweger~richard gere呀~正....d衫都真係好靚~~hehehe~~
>>August 29, 2005 at 10:33:05 AM GMT+8
2005 年 8 月 26 日 星期五 【酷熱】
吳卓羲下次搵女主角都係要問一問我先~依家又欣宜,又官恩娜,真係唔多得~
尋晚,同cyrena take mini bus,d人都幾好,個男人又讓座俾我倆,等我地可以一齊坐,另外又有位乘客話俾我地知仲有2位~雖然佢都想快些開車~哈哈哈~都真係幾快~交通都真係幾方便,好多小巴~接sandy,買左snack,又整jelly同埋salad,賴低我一人,因我要等電話,等到我頸都長~
cyrena話無咁早訓,點知最早眼訓個個係佢~哇哈哈哈~我玩左陣電腦~傾左一陣就sleep,因今晚我地係要sleep既~都訓下醒下~因怕??...kekeke~~之後好大太陽,出左去sofa,就好一點了~sandy最早起身~張床好,我同sandy訓左仲有隙~之後0955要起身了,因我地同michelle,欣欣,cecilia飲茶,我地要去拎位先~叫sandy俾多一分鐘,佢就係咁講野,務求唔俾我訓,又話佢講野既時候都過左1分鐘勒~oh.....敵唔過佢,就起身lu~
今日原來我都幾多人約~有小學同學,有阿璽佢地,有joanjoan佢地,有sandy你地~又想起佢地話大ryan響9月10日都有好多人約~不過小學同學,我都唔記得邊個打邊個勒.....但佢又記得我個樣~又話我like睇叮噹comic....唔係嘛?連我自己都唔記得了~又問我拎contact no.,不過都係無俾~之後同sandy佢地講開,我都幾易俾電話人~只要你既理由係有時想搵我幫~哈哈哈~~真係....蠢!!!
sandy點左michelle去荃灣廣場,但係我地響荃灣城市中心囉~michelle仲要take taxi添~之後大家飲到1300到啦~就去左行下,原本michelle想出返去harbour city既,試睇中左既牛仔褲,不過我又覺得太遠,出一出去又返返黎,同埋我地又要prepare d food~一句講晒....懶~之後都響附近行,佢會buy,不過會think多幾日先wor~我都知佢心郁郁架勒~
我地見到好多韓國食品,點知同我地響美食節見到既一樣價~依家think think下,下年都係唔好去lu~我又見到架上既相架,有2個係有daniel既photo架~hehehe~又見到mcdull既wedding同埋graduate既photo album~呵呵呵~~大家一路行,一路講近期發生既大事~cecilia同埋michelle都睇wallet~又睇umbrella~cecilia一揀就揀左連michelle都覺得好老既style~欣欣係咁笑佢,傻婆~
之後收到phone,原來細angel同埋東東都黎?欣欣佢地就話,次次都係咁,咁樣唔得架wor~就罰佢地負責所有清洗工作~哈哈哈~~cecilia都係無黎到過夜~因為佢mummy都唔太鐘意既~可能佢又太累啦~之後佢都問我有無唔開心.....實有既...不過都ok wor~預左既~最終都係得我地3人咋嘛~
今日hot pot既有,蔡生,michelle,sandy,cyrena,我,phyllis,細angel,東東同埋carmen仔~今日都無咩特別搞笑野~cecilia問係咪因為無佢響度wor~哈哈哈~~梗係啦~又無欣欣~真係失色不少~又玩左陣uno~我地上左去home先,之後再去buy food~剩低我同michelle~又傾左陣~佢地就返黎lu~細angel好慘呀~咩都唔食得,牛肉,豆類,菇類,soy sauce,egg~我成日提佢,忍一陣架咋,否則一世架勒~蔡生又成日問屋主野~不過間屋都唔知係咪佢既.......有時答唔到,真係...服左佢~
大家一齊睇左....一套film~麻麻地啦~玩左陣uno~michelle掛住d doreman睇唔到no.~sandy又唔俾我小休一陣~今日michelle有幾個樣都好趣怪,可惜,補足唔到~michelle佢倆走先~之後phyllis~之後就東東,angel~最後sandy同埋cyrena送carmen仔~我就take bath~carmen仔都好夜先上黎~cyrena叫佢響度sleep,不過無帶野黎,take唔到bath就算了~carmen仔仲同我地一齊discuss左幾個keep fit既動作~又discuss下,點keep fit~原來細細個瘦既,係減到架~咁即係我都減到啦,哈哈哈~~不過carmen仔細細個係肥既,就不能了~只可firm d架咋~
蔡生響有得睇,cats and dogs,即貓狗鬥一番,即刻show左佢好開心既動作,舞手舞腳~真係未見過佢咁呀~有時,佢地又用錯人地既碗~oh......有寫名架勒wor~今次既hot pot貴左些,每人$51~
有時真係好多野要靠自己,唔好倚賴人,否則,錯既時候,好易將責任推卸~
cyrena又係好早就sleep左~但我同sandy就傾到大約0500~我既日記打到一半都打唔到,因要一邊同sandy講,一邊打,我又要想,所以最後都放棄了~我地傾咩.....就係傾大家既戀愛歷程~平時好少刻意去講既,不過講下講下,又醒起一些,都有好多架~第二朝,我同cyrena講,佢無miss,我講過架勒~佢都扭計~不過佢就miss左sandy個d囉~哈哈哈~~
cecilia又打俾我地,同我地傾左陣~佢既gathering好似悶悶的咁~話唔及同我地玩咁開心wor~不過要多d聚下,慢慢就熟架勒~唔好太掛住我地,專注返去個gathering,投入些先得架~哈哈哈哈~~佢又同我講,佢返home既時候,見到細ryan~之後陪左佢一陣,佢就小睡片刻,就出左去gathering lu~欣欣又話去see film,不過都係下星期先wor~
晏晝既時候,pinky打返俾我~因我星期五既打俾佢嘛~響michelle得知佢有d不安,佢叫我自己問佢咩事~我咪打俾佢囉,點知佢sleep左,我就叫佢sleep,佢都啞然~大家就話我嘈醒人,又唔講野,搞到人地唔知點咁~hehehe~~咁我見佢sleep左,咪俾佢sleep囉~原來佢以前既男朋友,即同蔡生同名個個(響沙嗲王聽到),搵返佢,又話like佢~咁pinky一直只當佢係fd,突然咁樣,都搞到pinky一時之間唔知點適應~咁pinky都話,又唔係真係不安既,而個個男仔就,你唔like佢唔打緊,但你stop唔到佢like你,咁我就話如果係咁,好易搞~出咪出囉,如果佢做左d野令你困擾同埋唔舒服既就直接同佢講,stop佢~
俾左些意見她啦~我又問佢近排呆係咪因為咁,佢就話其中一個啦,不過最主要都係累既~佢都多謝我既關心~我都叫佢有咩野都可以打俾我既~佢就話我好~我就話自己不嬲都好好~佢就話佢都知我好好~我就大笑勒~哈哈哈哈~~再傾多左陣,佢就要快d做埋d野去練歌lu~michelle都問返佢打返俾我未,我就話傾完勒~佢既suggestion同我既差不多~不過michelle話,你都知佢份人架啦,唔忍心去hurt人,都想你好我好~可能有d野佢未必出口~又話佢唔想做衰人~
雖然初時都覺得佢咁講唔好,但係,想想下,自己都係咁,無人想做衰人,我都想做好人~我心想,michelle就覺得自己成日都做衰人~因為佢為左大家好,就成日罵大家,不過大家通常都唔領情~因為大家naive,唔罵得~大家又不能承受壓力~oh......
嚴重既鼻敏感~可能cyrena間房太大塵~真係唔係好得...non-stop咁~cyrena曾一度想switch off個air conditioner,不過我就話唔好,我怕熱~同埋可能張毯有時搞到我又熱又凍呢~同埋總覺得cyrena's 妹既毯唔多乾淨~不過佢home真係要打掃,因之後我都忍唔住要著拖鞋~好大塵~
又講開,肥既原因就係包底~咁我地就話真係唔好煮得太多,就算隔夜野都無益~咁如果得2公婆,真係好難煮~咁我地就話,一係咁,我地咁多個fd,make個deal,就係一日就上一人既home食,第二日就上第二度~hahaha~~
似乎我仲緊張過cyrena~我唔想佢family發現有人上過佢home~不過cyrena好似無咩所謂咁,我費事佢難做嘛~好多record留左響佢電腦添~
cyrena一早起身去幫妹妹聽talk~咁我同sandy訓到11點就起身~準備一下lunch~有小餃子烏冬~呵呵呵~~我就洗下野咁~之後就離開了~咁就過左3曰2夜既camp~sandy就響荃灣行一陣,我同cyrena就出發去黃大仙社區中心,join 2005年既唐氏義工嘉許日~
佢地話我眼鏡,有d話係班馬,有d話係乳牛.......搞到成個動物園d動物都出晒黎,真係~講開東東既新眼鏡,好平,$100唔駛,於是我又話去執返幾副先~蔡生話我,都係外型變jei......對呀,眼鏡都係fasion既一部份,都係用黎襯架~
我,carmen仔,cyrena度高~carmen仔最高,最矮既係我~哈哈哈~~有人話只有東東睇到佢頭頂,我夠睇到lor~用唔同角度,行遠些咪得囉~車~
細米真係唔update佢既資料,仲響佢日記show左俾人知,義工嘉許日,我同cyrena仲響cyrena home~真係....又要cyrena detele條link~
佢地知我地上左去hot pot,cyrena仲扮晒野咁話,係lor,d同學仔走晒,無人幫佢放返好個爐~kekeke~佢mummy仲讚佢執屋執得好~哈哈哈~~
>>August 31, 2005 at 1:22:00 PM GMT+8
2005 年 8 月 25 日 星期四 【雷雨】
今日同hong,michelle出左去行下,幾好~幾舒服~hong精神左好多,見到佢咁,我都好開心~哈哈哈~佢好多野講呀~大家又講下自己野,少不免,我都有好多野話俾佢知啦,我咁多野講~之後又講左我拍拖既事~佢地話我好傳奇wor,係咩??我唔覺既~其實michelle悶得滯咋~都唔係特登陪既~傻佬~希望好天,你地可以去ocean park同埋disneyland啦~咁唔駛洪姑娘lu~要打返俾個個agnes先~
大家唔駛擔心我既~hehehe~~我有人要既~
daddy~好搞笑呀佢~係咁persuade我入馬鞍山住,要promote個度~又話環境好,空氣好,又靜~又話交通方便,跟我依家返學既時候差唔多,多10-15min wor~又話唔駛搬太多野~因為搬去austine road先搬我既書櫃走~我問點解叫我,佢地又點~細佬話我教佢功課wor~間屋大,2仔爺住就好吉wor~阿may都有講,細妹又唔further study,家姐又嘈,二家姐又唔知點,都搞酊佢好煩,咁就搵我勒~不過都ok既,不過我扁咀~哈哈哈~~又問可唔可以帶朋友回家玩,佢都俾~我又問阿may點,佢笑,無出聲,唔會炒掛?細佬話跟佢,我話咁呢邊咪無人打掃?我就話一,三五響一邊,二四六就響另一邊~cyrena就話咁叫人走黎走去,好慘,不過一二三;四五六咁啦~都好wor~
欣欣同daddy係一伙既,係咁promote~我要同daddy講,佢實笑jei~michelle都好贊成,因個度真係幾好,同埋都想我快d換環境~不過我都追求安穩,或者暫時未有咁既雅興去大執位~cecilia就話,係咪唔捨得佢wor~無得同佢一齊返home~heheeh~~不過太夜既,我應該會響jordan sleep~哈哈哈~~有2頭家~激死左佢地~
山頂~好靚呀~嗯~yeah yeah~大家閒時又研究下個棟係咩,真寫意~原來我2條路都行過~hehehehe!談天說地,天南地北又講一餐~好舒服~
同左michelle去harbour city行一陣,再送到佢去mtr only~而hong同我地食完之後,就搵佢mummy lu~michelle話未見過我食燒味飯,唔知我會食呢d野,係咩?我明明有買飯盒響023食架~hong叫我唔好食咁肥既叉燒,不過肥d既先好味架~佢倆個碗好似好味d咁,又燒得靚些,我就問佢地可否交換~呵呵呵~~yeah yeah~~hehehehehe~~好耐係無食燒味飯~佢地仲話太興燒味好食~hong又話唔知邊度有一間都好食~哈哈哈~~~
>>August 28, 2005 at 12:29:09 PM GMT+8
2005 年 8 月 25 日 星期四 【陰】
一早收到michelle既bad news~就係有人響佢留言版留言,令佢好激心,佢地仲未明自己錯咩~唔識得檢討自己,唔識得自己,將d野推晒響外在因素度~響社會上,教育制度,響父母上~佢上堂既時候,佢個阿sir都講o岩呢d野,講緊依家既青少年,無去反省自己~又話唔想出世,咁原來其實佢地係錯左,佢地自己係響萬幾既精子中勝出既,出生個一刻都係,咁點解依家大左就唔再為自己爭取呢?做咩又要將d野賴左響其他人身上既~點解可以咁幼稚~
我都講左俾佢知sandy睇完都好嬲,同埋佢少少既想法~又講下阿璽對香港青少年既睇法,同外國人比較等~佢又講下kca阿勇(怨工作唔開心,又話boss唔好,michelle話無一個boss好其實佢自己都做得唔好,倖michelle問刊口啞啞),民民豬(都有罵阿勇,同埋醒覺),baba,以前既一個學生~都要2年,4-5年,瑪姬就俾佢既男朋友即時點醒左~但係依家既michelle都話依家既人真係一年不如一年,都未必再有咁多2年,3年~
佢都同阿腸講,唔好要同別人比較,唔好話michelle太大,太高不可攀,而係同自己比較,盡自己能力,對得住自己良心~究竟自己做得夠唔夠,係咪自己失職?benny都承認左好多野,因佢地今年13個pc都好有自己既一套,仲唔接受別人既,唔去思考,你有你講,佢有佢想,蔡生都話從佢地既眼神就睇到佢地根本聽唔入耳,無得教,叫michelle唔好再講~benny依家都明白,依家都會聽michelle既野~都好炆佢地~
我都問係咪佢地內部既支持不足~michelle就話,咪係囉,你地就係太倚賴其他人,俾excuse自己,有時自己一個做都得啦,team work?出到黎做野,有幾多team work?連michelle響sao,都同大家關係唔好啦~唔通佢同boss呻咩~做好自己本份,唔好俾麻煩boss,你同佢講,會覺得你係搞事者jei,會覺得你錯~點都要有野都扮到好fd咁.....有d野part住去做咪做囉~仲有呀,要保障自己,唔好信人,要"sin"你一獲,都好易~叫我地唔好太幼稚~
之後再收到一個bad news~真係令人頭痛~~原來阿wen見到我日記,發現我地預左細ryan~咁佢今日打俾我,因我同sandy講緊michelle既野,miss左,之後欣欣打俾我,我先知,原來阿wen打電話問左細ryan~於是我又問欣欣我點問阿wen啦,因我聽到個時都好down,好亂,欣欣都無心情做野,因sandy,cyrena都覺得,咁我地plan左既野,俾人打亂晒,都會咁既~於是我打俾佢問detail~原來細ryan都怕家中有咩事搵佢,佢都會聽,又有另一張card,咁所以大家既sms都收唔到~
cecilia話呢d芝麻小事都要打長途,真係大驚小怪,小題大作~~佢此言一出,令我同欣欣都笑左出黎,因覺得佢講得好精警~我地都怕長途貴,都無打俾佢,只send sms~以欣欣了解,阿wen at least都打左2次,一次問啦,一次就係響佢差不多返黎既時候,同佢講原來我地預左佢,都唔明白,打俾佢做乜?咁欣欣就等佢落機先打俾佢啦~欣欣都幾....哈哈哈~~當然佢講既同埋感受都係真既,不過...都真係幾誇張同埋我不免都講左句,都幾假架wor~
欣欣同佢講,話佢知好擔心,唔知點,因為分group既野,因為唔知阿wen問左佢,依家我地得返5人~又怕被人拆呀咁~咁細ryan都擔心我地既,咁又怕阿wen佢地又要再搵人,之後我同欣欣都shock一shock~同埋都幾嬲~不過未嬲之前,我都話,係咪之前阿wen打去問佢既時候都未firm,咁未無話俾細ryan知囉~點知....佢響今日既中午又打俾佢~佢唔知佢地有8人勒咩?阿wen無講架咩?細ryan好似咩都唔知咁既?我都話我地唔好估佢地講過乜~不過我都響早上打返俾wen了解情況~佢都話原本得7人,見august無人要先預埋佢~如果miss真係要拆,佢唔會要august囉~
又問我,欣欣唔係同pinky一組咩?我就話佢地已經剛好7人勒~人連人既情況下...夠了~咁佢同細ryan都可能discuss過欣欣會點,又以為我地無預佢呀咁,各有各既組了~我又同左佢地講winnie po同ellen溝通既情況~winnie佢地都有8人,miss話都唔係唔得,不過另一組要6人,match返,都再問如果佢要拆,會拆who~我都同阿wen講,依家大家都分得咁亂,5,6,7,8人一組都有,都唔知miss會點~我就覺得miss俾個chance大家,大家唔識珍惜,令佢要幫大家執手尾,要佢煩,可能未必會咁樣~而菁菁話大部份人未分好組,都可能未必咁分~
阿wen話d人我唔識,都唔會搵佢地同我同組~august唔得啦,佢考4科,要補考3科,自己都未搞掂~之後因佢有人上去按上網既野,我地就收線~我煩惱既時候,大家都好好,俾我呻,我同欣欣又互相扶持一下~我未settle時,我又打俾sandy,話俾佢知,我心情未平復~大家又話,可能叫多佢2叫,細ryan會同我地一組呢~所以都叫欣欣同菁菁打俾佢,要扮可憐些,plan左好多野"tum"佢入我地組~哈哈哈~欣欣做得好好,生鬼既,唯妙唯肖,哈哈~michelle就話以細ryan份人,佢應承左既,都好少會推~咁又係.....不過當聽到,細ryan既group member既時候,cecilia話有d人都係細ryan唔鐘意既~好似佢自己都承認~而michelle話咁就有些轉機~初頭都唔知佢知唔知自己個組有咩人,不過經cecilia既証實,佢知既~
我唔明白,阿wen成日話有幾愛細ryan,點對佢好~但係....有時佢真係好自私~但我知道,有時愛都係自私既~可能佢有一年會同佢同班,所以都想同佢同班~但係.....我地待細ryan既方式就不一樣了~我地較注重佢既感受,專重佢~唔想影響佢旅行既心情,等佢返黎先打俾佢~唔想佢難做,唔想佢有說話聽,唔想影響佢倆既friendship,唔想佢唔開心,唔想佢煩,我地都算了~叫佢唔好打俾阿wen~點知佢都有打,佢打返俾欣欣同佢講唔好意思,欣欣就話佢好似喊咁口咁~我地都話算了,欣欣打唔到俾佢,都send sms,其實細ryan再覆既時候,雖然欣欣未sleep,攤響床上,都扮訓左既聲,都安慰返細ryan~
我都話阿wen應該唔放細ryan走架啦~菁菁又話點會~佢點會咁易放走佢~咁佢都plan好左架啦嘛~係可憐august jei~我同欣欣就成日扮演天使與魔鬼~一邊就話阿wen,講到佢好衰,好有機心咁,不過佢都係積極爭取jei,另一邊就話,佢唔係咁衰既,我地唔應該咁樣估人既~唉.....不過佢份人都真既~不過有些時候,都唔多同意,or鐘意佢做既野~
我都唔好俾細ryan覺得佢咁重要先得架~佢會囂架~咁多人爭佢,哈哈哈~同埋費事佢俾人五馬分屍~我地5個人,都可以勒~yeah yeah~不過都唔知miss點~不過hong個組,如果真係拆,都會係hong or henry走,因唔會拆女仔,而sam,paul,lun個d又唔識人,你叫佢走,佢地走去邊?咁如果hong過黎都好既~
之前,菁菁,愛動既人,michelle~因為michelle又like多野講,好動,主動既人,但另一方面,又想stay響佢身邊~但係,呢d人又點會安定?似我,細ryan,菁菁咁~我地要一定既發展空間,要走來走去~當然,我地都會關心佢,不過咁,唔長stay,咁佢有咩事,個一刻,可能就無左佢要既人響佢身邊~個一刻會好傷心,無助~不過,世事就係咁~要適應~所以我唔會刻意去就佢~菁菁問我唔駛去陪佢咩?我就話點解?可能佢都想一個人呢?同埋我地一week都見好多次啦~唔駛24小時響佢身邊嘛~
就係有時太就佢,有時明明自己唔係咁,又好似屈就咁,又有負面情緒,何苦呢?你想點,咪出聲囉~自己唔想既,咪出聲囉~佢咁大個人,唔明白咩?佢都話要學獨立啦~有時我地都要俾佢自己一個人,習慣一下,唔係成日有人響佢身邊~或者我自私啦,但係我覺得我做得夠了~不過每人都有佢既方式~有時佢嘈jei,大家又未必太緊張,咪同佢講,自己心中所想囉~又唔係特登遺棄佢~大家傾多些感受~怕佢唔開心,咪問及佢既感受囉~咁佢又會好過一點~
有時太close,我都會有返一些距離,怕佢太倚賴我~因為我係唔可以俾人困住既人,我要有空間~我要走動~我要周圍經歷一下,體驗一下~咁當然,唔係太突兀個d啦~不過....我都真係好有自己既一套~但都會接受人地既一套既~考慮一下,消化一下既~anyway,我未搵到更好既與人相處方式,繼續先啦~不過,我覺得我將心比心,無機心咁待人,已好好了~不論方式如何~咁對唔同人都有唔同方式相處既,互就囉~
>>August 28, 2005 at 11:59:05 AM GMT+8
2005 年 8 月 24 日 星期三 【酷熱】
尋日9點幾起身~11點幾又訓左陣~1500又訓左一陣~哈哈哈~同phyllis msn,佢都好眼訓,因佢都無咩野做lu~我就話叫佢撐住,我就可以訓一陣,哈哈哈,好衰呀我~阿璽有打黎問我有咩做,不過我無,就無理佢lu,仲話我衰,夜晚去唱k就出wor,咁我都唔知同佢有咩做~出左太多街,要休息一下嘛~
唱k~pinky,爸爸c,菁菁,我~菁菁好遲先到,原來佢響橫頭堪個邊上堂~佢好累咁呢,原來佢聽日一早要教班,如果佢個fd可以,會join埋佢夜晚入,點知,佢個fd都無打俾佢,唔怪得之佢無早走啦~我將cynthia既野俾佢聽,佢話唔鐘意佢咁講野~嗯~佢講笑jei,不過我又concern返michelle既feeling~我太得意忘形了~傻瓜michelle,希望經過我同你傾過之後,唔好自責,傻婆,唔相信自己既判斷力?我真係覺得我響magic ant好過響pc~magic ant發揮大好多~相信自己,好嗎?
爸爸c既第一次通頂,佢最早sleep左囉~呵呵呵~~我就當菁菁黎到既時候,就起勢同佢talk~不過佢話佢無咩特別事發生~我就話我將d事誇大左jei~哈哈哈哈~~pinky又講下佢咁啦~估唔到佢都可以係夜鬼黎架wor~大家都好tired,唱到差不多凌晨四點就走lu~好似得返我地唱?我都叫唔好訓,去巡視一下架啦~我知pinky同ida都study唔到夜校,真係估唔到,佢地d阿sir又話無問題~不過michelle話所有學位滿晒~逐個送~阿璽話我,咁我既人身安全唔洗理架?哈哈哈~另外,我都叫爸爸c帶衫黎架la~
今日~0600先sleep,14xx起身~真係好累~不過唔可以訓得太多~哈哈~不過真係好累....死人sandy仲11點幾打黎,平時又唔見佢咁早打黎?佢就話因我平時打俾佢~佢又以為我唱到1點幾2點~不過我話無人就可以唱耐些嘛~真係o丫,michelle好醒咁都無打黎嘈我~
阿璽打黎~佢去科大聽完野,就叫我出去陪佢食野~坐左陣,傾左陣,因我仲loading緊~佢終於搵到佢本touch,幾好呀~得知佢主動date左小吉,都係一件好事來的~佢話會無野wor~佢今日成日話我同阿四恰佢,又話我成日罵佢同打佢~哈哈哈~~佢話佢約阿四,佢就唔準時,我約佢就準時囉,好明顯唔係啦~又叫我唔好late.唔想等我wor,好明顯10次有9次我等佢啦~佢今日仲遲到,真係差~又嬲阿四未幫佢actiavte個mobile~就唔肯幫四buy dinner~坐響度既時候又講話唔慣自己有肚腩,覺得個忽肉唔係佢咁~又話打波打到腳痛~叫佢入toilet睇又唔肯,話要響公眾場所睇先得wor~死野......
升學~好多謝阿璽既意見~佢仲搵左阿bill,而阿bill又識professor,可以叫佢幫我寫推薦信~不過佢叫我考toffel,prove俾professor睇我有basic requirment~yeah~又多左些確實既方向lu~佢仲介紹本書俾我,等我可以自修~good~好開心~佢仲成日叫我自我增值多些,唔好成日玩~我話this christmas想同朋友仔過,佢就係咁band我呢個idea~真係衰~我第一年可以咁free咁同朋友仔過咋~以前要響shop help嘛~
see film~睇左red eye,即長途嚇機~麻麻地~完全無咩sense囉~估佢唔到,咁都有~哈哈哈~~女主角既髮型都幾好,想電,hehehe~~不過睇到professional既待客之道,估唔到佢咁為d客~佢老豆就可以唔理~好彩個殺手又傻,先會有咁既結局囉,否則個爸爸死左9世~唔怪得佢做到manager啦~衷心地讚~
大佛~唔該晒你話俾我知點上山頂~你係咪怨我,有野無預你玩呀?
日記~噢~響估唔到既情況下撞入左一個人既日記~我都唔知架~以為公開,就係個個架啦嘛~好彩我睇晒~不過都打得好短哦~我真係打得太仔細勒~
細佬~佢唔記得今日補打返個20min,我就唔俾,因我要佢學識,自己唔把握,唔爭取既野,我點解仲要俾佢~自己d野都可以唔記得架咩?考試,測驗late,miss都唔會補返時間俾佢啦~自己既責任黎架嘛~原本佢連呢20min都無架,不過我俾一次機會佢,點知佢仲係咁,我唔會再俾第二次~有時,真係要俾佢知道...事事未必咁如意~唔係人人都就佢....佢係咁求我架,我沖涼時,就話呢個時間補,依家唔係阻唔阻我既問題~係我想佢學懂一d人生道理~
細妹~佢有俾家用,叻女~~嗯,good~~
>>August 26, 2005 at 4:41:02 PM GMT+8
2005 年 8 月 23 日 星期二 【乍寒還暖】
[公主VS王子──夫妻共築愛之窩]
日期:2002年7月21日主日敬拜(I)(II)(III)
講員:李 健長老
經文:創世記二章18~25節;哥林多前書七章5節、32~34節;
彼得前書三章7節;以弗所書五章25節、31~33節
長久以來,童話故事的結局都是「王子與公主從此過著幸福與快樂的日子」,孩子們這樣相信,青年人如此憧憬,戀愛中的人也以這個結局為目標。近幾十年來,美國Disney出版的卡通影片絕大部分也是以美好的結局收場。所以,白雪公主嫁給了白馬王子、睡美人嫁給鄰國王子Philip、小美人魚Ariel嫁給Eric,美女與野獸有最意想不到的好收場,阿拉丁娶到茉莉公主,花木蘭嫁給李平,連Lion King的辛巴與娜娜都可以組成家庭。
但現實生活呢?我們雖然聽過類似「不愛江山愛美人」等真實的事,為了心愛的人可以放棄名份、權力、地位,但我們更多得到的是不好的消息,2001年平均台灣每2.9對結婚就有1對離婚,事業忙碌的先生或夫妻二人都忙,以致於一週在家平均不到三個晚上。新聞也好,從同事、朋友口中聽來的也好,自己親眼所見也好,我們都發現距離「王子與公主」的神話,不是一個可以計算的距離。甚至我們在座的,我相信也有一些人對於自己的婚姻,認為還有不少改善的空間,到底婚姻可不可以很完美?可不可能像童話故事那樣美好?可以的!因為婚姻是神完美而良善的設計。
*婚姻是神完美而良善的設計(創二:18~21)
從創二:18~21我們明顯看到,婚姻是神的傑作,如同萬事萬物都出自於神一般。從創世記一章開始到二章的末了,聖經上說:「神看祂所造的都甚好。」人的受造也是美好的,因為人是照神的形象和樣式造的。惟獨創二18:耶和華神說:「那人獨居不好,我要為他造一個配偶幫助他。」我們才知道原來婚姻是神良善的設計,祂要讓亞當有一個夏娃來幫助,不是造一個夏娃來麻煩亞當,來向亞當囉唆。所以我們做妻子的要注意,夏娃是來成為亞當的陪伴、亞當的幫助,我們也發現在沒有夏娃以前,亞當雖然有能力為所有動物命名,他有智慧、有能力、有創意。但當亞當看到了夏娃後他才滿足,他才安息,這顯示婚姻的設計本來是為了讓亞當有完全的可能性。
當然,這並不是表示一個人如果沒有配偶就不完全。聖經在別處提到有些人有獨身的恩賜,他有神的恩典,他沒有人的幫助,他自己仍然是完全的,他與亞當不同,他一個人甚至比有配偶的人還完整。另有一些人,如同哥林多前書那兒的記載,是為主而不結婚的,他想要為主的事掛慮,他想專心服事主。曾經有一個人對我說:「傳講有關婚姻的信息,對於已經在婚姻中或馬上要進入婚姻的人很實用。但是對於在台灣,那三分之一弱的單身者而言,如果神真的沒有預備婚姻,是否他的生命就不在良善完美的設計中,一直等到進入婚姻,才能享受這種完美良善的設計?」我的答案是否定的,當我們說:婚姻是神完美而良善的設計時,是表示當我們進入婚姻中,應該可以享受婚姻的美善,婚姻的確有其美好的一面,這雖然與許多人的感受不同,但那不是對的結果,也不是婚姻被設立的目的。有不少人在婚姻中未蒙其利,都受其害,其實不是神設立婚姻的本意,是因人未按照神設立婚姻的目的來生活所導致的。當然,在您還未進到婚姻時,其實應該享受你的單身生活。一個不能與自己相處的人,不容易與其他人相處,當一個人不能與一般的多數人相處時,大概很難與一個特定人長久相處。所以單身並沒有不好,我們要說的是,婚姻是神完美而良善的設計,婚姻並不是要折磨一個人,所以,如果有人在婚姻中,卻無法從婚姻中得到建立,那很可惜。
如果一個人在神的恩典中可以不結婚,那真是感謝主,但如果一個人要進入婚姻,我們卻不能不知道其實美滿婚姻是有條件的:
一、婚姻美滿的基本條件:
全世界的法律都規定了婚姻的條件,我國的婚姻法除有年齡限制外,只需要有公開儀式,和兩個以上的證人就可以了。但沒有一個法律保證婚姻會美滿,然而如果照聖經來看,婚姻美滿有兩個基本條件:
1. 相屬(創二:21~23;弗五:31~33)
婚姻有一個最重要的條件就是相屬,甚麼是相屬?相屬就是我願意屬於你,我也擁有你的一切。在這個方面,我們更多要強調的是精神的層面。其實在婚姻中,內在的心靈相屬比任何事都重要,就算家財萬貫、位高權重、郎才女貌,夫妻二人均才高八斗,如果兩人不能心靈相通,不肯將內心話互相傾訴,無法就同一件事有深入的溝通,這種婚姻稱不上美滿。創二:23亞當說了一句話:「這是我骨中的骨,肉中的肉,可以稱他為『女人』。因為他是從男人身上取出來的。」就是相屬的意思。在弗五31~33中我們解釋「二人成為一體」時也常常忽略了相屬的精神層面。這種精神層面的相屬,就好像你想分一個東西出去,有人願意接受,不管這個東西夠不夠好;我有時看到一對老夫老妻,手牽著手一起慢慢走,就是這種情形,或說惟獨你可以單單享受一個人心靈深處的思想一樣。如何造成這個結果,我們待會會說。但這個相屬是婚姻中最重要的一件事。如果這部分欠缺了,其實婚姻中有一大部分就空缺了。創二18為何耶和華 神說:「那人獨居不好」?答案在第19、20節:「19耶和華 神用土所造成的野地各樣走獸,和空中各樣飛鳥,都帶到那人面前,看他叫什麼。那人怎樣叫各樣的活物,那就是牠的名字。20那人便給一切牲畜和空中飛鳥、野地走獸都起了名。只是那人沒有遇見配偶幫助他。」亞當能為動物命名,但他無法與動物有心靈的交流,所以他孤單、所以他落寞……他找不到可以在思想上來往的人,所以亞當他雖然在一神之下,萬物之上,他仍然不滿足。我們看到許多人在婚姻中仍然孤單,似乎仍不滿足,最重要的原因,就是與他的配偶沒有相屬,相屬是一個很奇妙的感覺,一方面相屬讓我們感覺受到約束,覺得不自由,但相屬也讓你覺得如果缺了他,你會有失落感,你會覺得不完整,覺得那裡不對。直到兩人有機會互相傾訴,再一次可以從心靈的交流而得到釋放。一個人結婚之後如果不能擁有相屬感,就會另外找相屬的出口,找相屬的對象,這是很危險的事,這個相屬,表達在弗五:33:「然而你們各人都當愛妻子,如同愛自己一樣;妻子也當敬重她的丈夫。」愛與敬重就是相屬的一個很重要的因素。
2.同住(彼前三:7;創二24~25;林前七:5)
第二個婚姻美滿的基本條件是同住,聖經上有許多的經文提到夫妻二人要同住、要同房。消極面,同住可以防止婚姻的破壞;從積極面來看,這也是婚姻之所以可以美滿的因素。最近法律想修正「分居三年即構成離婚的條件」,是倒果為因的做法,這個理論是說,兩人不同住三年顯示婚姻有極大的破綻,這婚姻不必再維持,這比較是從結果來看婚姻,也容易被人誤用來結束一段婚約。但從另一個角度來說,這也顯示出從人的角度來看,如果事實上已經無法同住,無法同居,婚姻的意義到底是什麼?當然,從基督徒的婚姻觀而言,我們的努力是:如何才能讓同住更好,只要一直有同住的品質,婚姻的條件一直存在。因此,同住是第二個婚姻美滿的基本條件。聖經說:「24因此,人要離開父母與妻子連合,二人成為一體。25當時夫妻二人赤身露體,並不羞恥。」(創二:24,25),又說「你們作丈夫的也要按情理和妻子同住,因她比你軟弱,與你一同承受生命之恩的,所以要敬重她。這樣,便叫你們的禱告沒有阻礙。」(彼前三:7)因此同住不只是一個要求,同住也是一個鼓勵。在消極面來說,對於不同住聖經也有限制:「夫妻不可彼此虧負,除非兩相情願,暫時分房,為要專心禱告方可;以後仍要同房,免得撒但趁著你們情不自禁引誘你們。」(林前七:5)的確,當一對夫妻不是在雙方情願並講好之下分房,是很危險的事。因為同住是婚姻的必需,如果無法同住,雙方都有找另一個同住的出現的可能性,這與相屬是一樣的道理。
事實上,相屬是同住的前提,夫妻有很好的相屬生活,才能有好的同住生活。如果沒有好的精神層面,只有肉身層面是不夠的,也使婚姻無法維持,這就是為什麼好的婚姻都建立在兩件相屬的事上:就是互相尊重和彼此相愛,這也是提升婚姻生活品質的兩個重點。過去,相屬不被重視,特別是東方人,知道要相屬而不知如何表達,甚至不知道婚姻最重要的是要相屬。所以婚姻只能維持,很少人享受到婚姻。既然相屬是同住的前提,因此今天我們要再花一點時間來思想相屬這一件事,盼望能提升我們婚姻的品質。
二、如何提升婚姻品質?
1.互相敬重來自溝通(彼前三:7;弗五:33)
彼前三:7和弗五:33都提到敬重,敬重是夫妻之間很重要的一個原則。夫妻原來是兩個人,兩個獨立的個體,他們從不同背景出來的,他們當然有不同的思考模式,他們的價值觀也不可能一樣。但結婚之後,他們要生活在一起,要適應共同的生活,也要承擔一起決定的後果,甚至他們吵架了也沒有地方可以逃。更現實的是,他們從20多歲或30多歲結婚開始,要到離開世界才分手,這期間可能是50、60年的時間。因為他們要相屬,所以他們之間一定比與其他人的交往更沒有界線。因此如果不互相敬重,會產生一個很大的張力。這也許是強加了自己的思想到另外一個人的心靈裏去,或許也會因不夠敬重而忽略配偶的想法。
如何可以有敬重呢?那就是溝通,溝通能夠使自己的想法讓對方體會,透過溝通也能了解到對方的想法。所以我們可以說,提升婚姻生活的品質第一步就是溝通。關於溝通,李清爭淵長老9月1日會很仔細分享,他的題目是「外星人對原始人」我們的確有經驗,夫妻溝通(或說男女溝通)的確是外星人對原始人的行為,兩個人是雞同鴨講,講的人自以為講清楚了,讓聽的人明白了,聽的人也自己當聽清楚了,但事實上他所懂得內容與對方不相同,所以溝通是一個很重要的事,只有良好的溝通才會帶來更深的彼此認識,互相尊重。
我們在台灣的婚姻生活中,大部分的人都有類似的經驗,剛結婚時,二人認為既然已經結婚了,將會有許多時間相處,加上外在經濟的壓力,二人必須花更多時間在賺錢上或個人成長上,就暫時把溝通放在一邊。等到孩子生出來了,兩人更沒時間溝通了。我們教會有一對夫妻剛得到一個女兒,這位先生對我說說:「我一天只做四件事:白天上班,晚上上課,半夜幫忙帶孩子,隨時找時間打瞌睡。」再來就是小孩子上小學、中學,父母都必須陪他,等到孩子大了,夫妻二人已二十年沒有溝通了,其中的誤會、冷漠已經使雙方都沒有意願再溝通了。因為這個緣故,婚姻就有很大的瓶頸。
2.彼此相愛來自付出(弗五:25;林前七:32-34)
提升婚姻品質的第二個需要是付出。彼此相愛是我們常常掛在嘴巴上的話,但什麼是愛?如何愛對方?以弗所書說:丈夫要愛妻子,如同基督愛教會,如同愛自己的身子。基督如何愛教會?一個人如何愛自己?就是付出,付出什麼?付出時間、付出心力、付出代價,基督為教會付出心力,一個人花最多時間在自己身上。我們怎麼知道我們有沒有愛一個人,就是你願不願意給他時間,陪他說話,付出關心,了解他的需要,不是說我愛你而已。在林前七章這邊很清楚的提到,如果我們結了婚的,一定會為對方掛慮,一定要討對方的喜悅。我們大學的時候,有一位老師很疼太太,很多女學生都好仰慕這個老師,他說一句話對我影響很大,他說:「太太是拿來疼的,替太太多做一點事也是應該的,否則人家為什麼嫁給你?」為妻子掛慮,叫妻子喜悅,就是付出。反之,太太為先生也是如此,付出有時候以讓步方式表現,付出有的時候要放下自己的意見。付出很不容易,結婚多年的人未必就了解付出,但不會付出的人不太懂得愛人,所以,提升婚姻品質第二件事就是懂得付出。
結論:你羨慕有一個美滿的婚姻嗎?聖經中明白表示婚姻是神完美而良善的設計,我們也發現婚姻美滿的兩個條件是:相屬與同住。你願意學習用溝通與付出來經營你的婚姻嗎?
>>August 25, 2005 at 4:53:32 PM GMT+8
2005 年 8 月 22 日 星期一 【清涼】
0845起身~做咩咁早?因為我要一早上cityline.com,享有movie night既優惠~點知.....都load左成個鐘~一係佢server好差,一係佢實施人流管制~好彩,我為左$1睇好戲,我都一邊做其他野,一邊等....10點幾,我終於得左~要經過重重障礙架,好似要3關,唉~~我都有大叫.....做咩呀?.....
plan左請阿四同埋阿璽,唔好意思呀~原本佢地都未必得,因小吉約左佢地同埋,bill,詩詠去遊車河~咁我見小吉未打俾阿璽,我就打去問,點知因詩詠唔得,可能要delay,咁小吉叫我約佢地,仲問我有無佢份添~無勒,唔好意思,之後佢話講笑,如果有,我都會搵埋佢.....簽帳額剛剛好可以訂左3張咋,下次啦,實有機會~manhattan去到12月架wor~阿四話小吉好慘,問我做咩唔自掏腰包,我一來無think過,只係想用優惠益下大家,二來我都無錢~我用既都係問daddy拎~我叫阿四一係佢唔好去囉~佢就話自己好慘~
同sandy傾左陣~又搵左michelle~因為我唔想reply sms,就直接駁3 line打俾michelle~因好貴呀,sms既錢~michelle好悶呀,悶到發慌勒~佢自己搵野做....想同我一齊帶阿璽周圍去,不過我地決定左去中央圖書館勒,同埋好似唔係幾好咁,因唔知阿璽點啦,而我咁耐無見佢,都想同佢傾下計既,我又怕我顧得michelle黎,又忽略左阿璽wor~最後都悶親2邊就死勒~而我又呆呆的.....唔想think太多~
之後我叫sandy搵michelle陪佢~不過都係怪怪咁,平時都係我地陪佢,好少掉返轉頭叫佢陪自己,又怕悶親佢~明白既....哈哈哈~~不過可能大家都要習慣一下,大家都係平等既,叫左,去唔去,係佢自己既決定,咁佢決定左,就預左可能悶親,或者同佢講返聲先,講清楚些囉,等佢自己衡量~唔知呀,有時我覺得大家對佢既方法可能要調整一下~同埋,有好多野,我地都""太""為佢設想勒,又好似好多顧慮咁,咁樣可能都唔係太健康既~不過,都係我既方法only....大家都係用返你地自己覺得好既方法啦~每人有唔同style....不過都因為我地錫佢jei....有時我都為我既朋友設想,不過人會變,可能呢個設想已經唔適合個個人身上lu...有時最好都係問一下,咁就唔會做錯勒~
近排既我鈍鈍地~腦筋不露活~好在有sandy,佢提醒左好多,如果唔係,我就keep住傻更更咁,橫衝直撞,只係死死地做我之前已plan左既野~無think住變~
搵左阿璽出去~佢又悶到死,咁我就話帶佢去中央圖書館,反正我都想去~最後陪左佢搵書~一早應該用檢索呢個program啦~等我地走來走去,初時佢都唔係咁滿意,就咁搵,搵唔到佢想搵既書,之後發現都有幾多,不過編排得唔好~佢好搞笑囉,拎支手寫板既筆去寫字囉~我都嚇到呆左,黎唔切反應,之後先係咁笑佢~
之後去左starbucks,又係佢請,激死我,我叫唔好~找死~我唔想欠佢太多嘛~呵呵呵~~又行街,唉....搵唔返我鐘意既puma褸勒~算啦...唔係我既就唔係我既~之後一路行一路同佢talk,講下依家既人,真係唔知自己做咩,daddy mummy叫佢地study就study,佢地都活左響人地安排俾佢地既路上,無為自己打算~仲有佢既plan la,想返國內幫手,人工低又可以幫到好多人,佢依家都為理想而活,唔計較.只想幫人~又講下佢響church做團長既野,我同佢既感覺,見解,好多都好似,因為大家都經歷左差唔多既野~大家都各自分享返~佢都係叻仔黎既~
佢都叫我出黎小心d,有好多野,你明知,但又做唔到d咩~收到......!!!發覺,我同佢有好多想法都好似,大家都想識多d人,不過佢響usa都識左好多勒,有時累到都唔想再識,因真係太多,要時間keep,仲有,又可能於短時間轉換去另一個地方~我都想去經歷多些....但我又有少少怕~哈哈哈~不過....我一定會俾自己見多d野既~我對我自己既承諾~又講到佢既女朋友~都同佢講左個時怕佢為責任先繼續同個個女仔一齊,因個個女仔都真係等左佢好耐,就就算佢已經講左呢10年都唔知自己會響邊,佢都等~個女仔話因佢同其他hk黎既男仔唔同~其實阿璽都執到啦,咁遷就佢既一個個女仔,佢脾氣又大~
佢問我點解我會知,因為可能我覺得有自己一套既人,會為自己打算既人,都有自己既脾氣~不過我唔會知佢既脾氣會點,但預左,就算佢發脾氣,都唔會太驚訝,除非佢太無理~我又成日問佢我有無變~之後佢都問返我,不過可能個時大家都唔無太熟大家,都無咩傾計~唔知呀....可能有d野佢收埋左無講~怕hurt親我掛~之後又講起小吉,嗯,小心玩火~我都有問佢同依家既女朋友,佢第一次拍拖,我就問,依家佢有好多理想,仲有好多其他更有意義既事,就無think男女既野,但之後呢,男人會唔會覺得要拍多幾次,見夠勒,玩夠勒,先唔會再心郁郁有外遇呢~
佢都驚....仲有,佢都好理性咁話,有時,身邊都有好多好女仔,但係,未必一定要一齊都可以知道對方適唔適合自己~哈哈哈~~嗯~好難講....有d人,未試過既,點都要試一下~唉.......哈哈哈~~不過我又相信呢個女仔係適合成為佢既伴既~不過...似乎...佢都唔sure~anyway,無野既,希望佢地咁大個人,唔好再咁尷尬勒,身為朋友既我,會俾多些自己既意見~儻人知將來係點~
變~其實,我中一至中五既時候,都已經係活躍事奉既人,響教會係好active既~不過響sch,同埋離開左church之後,個3年,都幾收埋~有年做chairman都好失敗~雖然中六都幾開心,大家都幾好玩,而我都同大家玩....不過....中七,唉~不過初入新環境,我都會睇定d先,先融入既,哈哈哈~當然,我響michelle度都學到好多野,自信,肯定,都係佢比我既~佢,都係提拔我既人~如果佢無俾機會我,我依家都可能只係平凡,上學,放學既學生~我搵唔到同我志趣相投,可以同我一齊去join活動既朋友仔~
我定唔到架~以前都成日想識人,不過我d同學仔又怕呢樣個樣,又話唔熟,就係咁,我覺得同佢地一齊好悶,成日俾佢地打沉~仲有呀,michelle又俾我再次接觸咩係愛,同埋,關心~仲有,佢俾到一個榜樣我,俾我睇到正確工作態度,熱誠,有心既專業社工精神,佢既價值觀,所講既野,都會影響到我,同埋發覺我同佢幾似架~某d意見,見解上~哈哈哈~~呢d,已經係唔簡單既野~呢d係好重要架勒~skills呢d,係好easy既野,肯努力就得,但有關"心"既野,就好難lu~要慢慢培養~所以michelle響我心中都好重要~響我一生中佔左重要既一環~當然,我既信仰都有影響我既,或者,我同michelle相似,係因為大家既信仰相同~
同行者~sandy話好難,對~除非有著一樣或類似既經歷~原來,v都有著與m差不多既經歷~再次更深地明白到,點解我唔係同行者~都肯定左我呢個見解~
分group~ellen ng send左個分班建議既email俾我地,都係欣欣話俾我知,因我一時時先收到~唉....分人都搞到我頭痛,點解?因為到晚上,已經無人可以俾我叫~sarah又未返,又因我出左去,搵唔到iris,因佢返左大陸,要響msn先contact到佢~好多野都太遲了~同埋我對呢個project group都好大期望,會放好多落去架~因影響我升學架嘛~上個semester已經跌左好多,project無involve得太多又內疚~assignment又唔努力~唉.....可能太內疚了~
而我又想有個叻過自己既人響我個組,令我唔好太擔心~而我又唔想再做lead住大家既角色~我可唔可以做被人點,同埋有人guide住我去think既人呀?好累架~不過,我又係呢d咁既人,唔主動,我都會內疚既~哈哈哈~~我希望咁講,我個組既人唔好唔開心,因我好似好認叻咁,對唔住呀~不過,菁菁話正常既,咁響學術上,佢都唔叻~多謝你既體諒~其實我都唔叻~不過同菁菁一組都好,佢會幫我organise返好,執返我d idea,同埋俾返d意見~yeah~phyllis做野又認真~欣欣又勤力~angel你叫佢做都做既~細ryan就唔知勒,未合作過~可能呢個組合會有新既火花~呵呵......加油~
mummy~mummy突然問我想study咩,我就話我講緊電話~之後佢突然講收返austine road~我話未必入到poly,佢就話係鼓勵~我就同daddy講,好大壓力~我希望我成為家中第一位U grad既人~
cyrena~佢去briefing既時候,話俾我知,edmund問及我~問我係咪好忙~cyrena叫佢自己問我(依家有人問我他人既事,我就會講,你自己問)又話搵唔到我~我都唔知佢幾時搵過我~另外,呢個星期日,係義工嘉許日~而我同cyrena既名響星級義工既名單上,佢就想用咁黎引誘我去,不過我無動搖,仲叫佢唔好咁虛榮,咁我地有function在先嘛,我又係其中既搞手嘛,唔通拋低大家咩~點解佢引誘我,因珊珊叫佢睇話劇,佢好想去睇,同我澄清佢唔係為左個獎,如果佢用話劇引誘我,一定仲衰wor,我一定仲無興趣wor~哈哈哈~~睇下咩話劇啦~
由於太擔心出年及升學情況,好頭痛,搵人又碰壁,響11點我就沉睡了~
>>August 25, 2005 at 4:38:56 PM GMT+8
2005 年 8 月 21 日 星期日 【酷熱】
今日一點幾先起身~之後好快咁食完野就出門口,因為我有最後一節既workshop,主動係開心既動物園~首先,大家畫左一隻代表自己既動物之後圍圈,再2人一組面對面,1st round,講下自己係咩動用~2nd,之前既+做一個有關自己既動作~3rd,之前既+屬於自己既叫聲~4th & 5th,只係用個把聲溝通,應該無人用廣東話既~
另一part係大家圍一個大圈,中間既出3個指令,鬥快完成者,最慢既就有大懲罰,只係出黎講3個指令~cynthia係小童群益會既社工,全名鄭惠玲~不過later佢會去葵芳個間職業訓練局度做社工~好勁呀佢,原本佢form up左一隊警察義工,都話想跟佢走~佢話呢個game好好,因為大家無高低之分,大家平等,大家真係融合響一齊~大家都有機會出指令,只要係輸左就可以~
另一part係分左3 group~分得都算平均既~每組都有藝術大使,精神病康復者,同埋義工~咁大家又角色扮演~第一幕,響一個森林中,有一位新加入既動物,大家都排斥牠~第二幕,個隻動物返去搵主人問佢點解要佢去同埋主人同牠講左一堆野,之後佢決定返去呢個動物園中,咁唔知個故事點發展~之後有傾下,即組內debriefing既時候~講下主人究竟同大家講左d乜?又分享返有無咁既經歷~又俾左時間畫1年後呢個動物園會點,又再組內分享~之後,大圈debriefing既時候~就話大家老晒勒,有一隻年輕既小動物話唔開心,想走,咁身為老前輩既你,又會同佢講d咩野呢~之後就完lu~大家既角色扮演各有故事,特色,但係大家都有happy ending,願意接納~而分享就大家都有相約既見解~除左一個試過被排斥之外,都無lu~不過都唔係刻意既,只係新環境,大家唔熟jei,之後group project有傾有講都可以既~
之後cynthia invite左個度既社工agnes,佢都仲係城大既學生~仲有carrie,負責藝術治療既社工啦,但佢就唔係藝術治療師~同埋我地幾個義工傾下~咁由有有一班中三既義工要入camp,所以今次無黎到~你唔好睇少呢班中三既義工,都ok架~我地既問題所及都係唔太clear個background,又有好多溝通上既失誤,令到大家都好confuse,私下discuss~又以為有briefing,點知無~大家唔知大家既角色,又怕講錯野,唔知點同佢地相處呀咁~最後澄清返係想大家同康復者共融~有擔心唔知既時候,講錯野,agnes就話唔打緊,因問左佢地都話開心,同埋社工都想佢地接觸多些人,一些直接既說話,正好道出佢地既weakness,有時佢地think得太多都無計,只好做一些follow up既工作,不過社工就無one by one咁follow~agnes話大家既觀察力都好好,見到佢地既特性~被動,有時太活躍,只係有時想好多野而困住左自己~其實都同平常人無分別~其實呢班人join緊一個course,令佢地適應返學既日子~
cynthia又問及此project既特色,義工對象,目的等~咁都一一clerify返~原來義工對象要同佢地年紀相約,中學既人~咁我地幾個大專既就唔同左少少~今次就無藝術治療成份~都係想大家共融~又各自俾左些意見~d games都係會就返大家既程度而設既~因cynthia期望都幾大,又對藝術治療好有興趣,似乎同佢既期望差左少少,所以佢就問多些,了解多些,.調校返~由於今次project唔係佢接洽,所以都唔多清楚~佢仍對藝術治療有興趣,因佢都唔識呀嘛~於我而言,我都可以get到大約既meaning,但對於現在既我來說,無咩好大既回嚮~感受唔深,可能近排既我無咩特別~不過大家都好想佢地下次再帶得清楚一些佢既主題同埋信息~雖然話各自修行jei~最後呢一次就好clear同埋真係有問及大家生活中有無遇過,較貼身既問題~咁就會好些,會深刻一些,deep thinking一些,互相了解多些~
最後呢一次overall黎講,個program planning上都係好左好多~分group平均啦,meaning又深刻些~不過carrie話,個藝術治療師都叫佢地唔好將個主題講得太明顯,最好以leading,引導咁令大家明白~令大家各自去咀嚼,俾大家空間去發揮,去想~好多問題,好似主人同個隻動物講咩,都無standard answer架~有人問到個d會員明唔明呢,佢地都覺得會明既,不過就好似無確切咁問~可能資源不足,無可能one by one咁follow~sandy之後話佢個組既藝術大使唔得,發緊夢咁~oh......無機會反映添~因佢地都要control大使既quality~但carrie都會逐組睇既~
我今日收獲豐富~問左carrie,agnes,洪姑娘同埋cynthia既聯絡方法~carrie,就因為睇下有無合作機會,又無咁heavy,d同學想就咁做義工又得,想做藝術大使又得~不過要take 4小時既training course~因為同康復者有交流都係一d新既對象嘛~agnes就因為佢studying social work嘛,問下佢experience都好,睇下interview有咩注意事項~又問及佢,我有個fd有精神問題,睇下可以做d咩,唔係覺得michelle handle唔到,只係覺得佢地呢方面更pro嘛~佢地係浸會愛群,負責一些精神病康復者既~咁佢就俾左洪姑娘既電話我~問左cynthia既電話,因為我見到佢既熱誠,同埋對佢想響一間sch form一team volunteer group有興趣~因為我想接觸多些唔同既人,不過我都同佢講,我唔會involve太多~要再傾下先~
覺得cynthia同michelle好似~哈哈哈~cynthia仲同我講識michelle~佢仲話michelle走漏眼,無俾我入pc wor~michelle都間接認左,呵呵,又話當左我係~不過個時咁多人,而我其實plan左 study一年就走,唔想識咁多人,只係degree既踏腳石,因我報多左年jupas~michelle個時知我唔like做accountant又study,就覺得我唔知自己做緊咩,無方向,咁就無收我既其中一個原因~其實我揀,因為我study過,我應付得黎,咁就可以兼讀a-level~michelle唔清楚jei~我又無話俾佢知~不過michelle之後think到點反駁,就係蘇佩玲經過佢呢2年既training,先係咁~呵呵~~都o岩左大部份啦~下一篇日記先揭曉~
行街,陪左cynthia去bus stop,因佢甩左隻con就順手除埋~都擔心佢搵唔到車~睇唔到嘛~大家概嘆只響最後一次先了解左咁多~之後叫左sandy帶我去買皮繩,我要整返頸鍊~就出mk~期間欣欣打俾我,因佢去ITAA度拎cert,佢拋低左我同細ryan,我仲think住一齊去拎添~不過唔記得左~咁欣欣都無join我地,佢可以自己一個響奧海城行~
去左mk沙嗲王~今日有我,sandy,michelle,pinky,欣欣同埋cecilia~~哇哈哈哈哈~~叫左好多野食~sandy,我,cecilia,欣欣一齊交換msn,好似新相識既朋友~個間沙嗲王好搞笑,有制俾我地按,叫人黎serve我地,仲分左類添~我地好似大鄉里咁,我地坐個度好自成一角,good~欣欣仲想take photo,不過我無帶~個個waiter好搞笑,又搭訕,見佢成日飛奔過黎serve我地,唔知做乜咁~哈哈哈~我發現自己白左,oh...no,唔得,我要晒,就叫左cecilia一定要陪我~之後佢就話9月1日去beach~仲話有好多plan,有好多野要做~呵呵呵~~又話要去唱k,原本9月2日,我就話連續唔好~sandy都唔想,就改左響o'day個個week~唉.....近返學先多function,無計la,大家都要返工,得我一個悶悶的~不過我地差唔多每個week都有活動既~呵呵
cecilia傻既,突然掐我隻手呀~見到我同佢用同一支筆又話情侶裝~我叫佢慳d~佢仲一廂情願咁~唉~無佢乎~其實,我一想起一d野,就會......"呀!"....咁叫一聲有時加埋動作or停左響度,cecilia就叫我唔好成日突然咁wor~人地諗到野嘛~車~~你做左虧心事咩?....仲有呀,我同sandy係咁叫佢過夜,我地要了解佢多些,之後佢做左個保護自己既動作,我就話對佢既身體無興趣,sandy話我衰~過夜啦,過夜啦.....如果唔係得幾丁友,唔好玩架~我地都應承左幫佢包gift lor~因佢就黎返完summer job,就要送返d野俾人~我地連idea都幫佢think好晒~依家只欠佢同family discuss一下~呵呵呵....yeah~
欣欣講左樣好搞笑既野俾我地知呀~因我地講開表妹~michelle都想見~之後就講返去cecilia第一次見表妹既情況,欣欣仲配合埋生鬼既動作~咁佢地就同cecilia講有細ryan有一個女仔黎,欣欣就話係細ryan既女朋友~又扮晒野咁~cecilia好認真又好細聲咁響欣欣耳邊咁問,係點樣呀?響邊度識架?麗賢見過未呀?欣欣好想笑架,就answer唔知囉~笑死我地.....哈哈哈哈~~
pinky呆呆的,好累咁呀~仲有呀,佢被皇蜂針呀~oh.....cecilia見到baba,julia,細brian佢地就好興奮咁走去叫佢地,同埋同佢地講,michelle剛剛落左mtr~係想佢地meet michelle~~哈哈哈~~不過baba話佢地下星期都date左佢wor~
dessert~朗豪坊food court個層既滿記甜品~個個waitress由一開始我就覺得佢態度好差,首先就好似好趕住咁叫問我地think好未,又迫開左我寫單~之後佢漏左湯圓無俾pinky,咁之後補返,最後發現有類似蝦腸連屎既物體~蠢左,被佢地拎走左~個waitress仲要死urgue話一家無蝦腸呢樣野,但佢地又話咩百合衣,之後又話係蓮子心~但佢地話唔係,因唔會用新鮮百合,同埋蓮子佢地都"meet"過,佢地所見既心都唔係咁既~我咪話囉,你收左,我都唔知係咩黎架啦,你講咩都得架啦~仲有呀,佢唔應該urgue law,而係起勢咁say sorry囉~
好明顯佢唔應該做服務性行業,可能佢把聲就係咁黑人憎~俾人既感覺好無禮貌囉~佢係由骨子裡滲出唔禮貌呢樣野~之後我可以串佢lu,佢叫pinky叫過,我就問pinky,你都唔記得有咩食架啦,唔該你拎個menu黎呀,唔該~之後佢又企響度問pinky think到未,我就話,你慢慢啦,唔急架~之後佢先話你慢慢think下先,轉頭再幫你落order~對住佢,我真係好激氣~無既,感覺好主觀,佢唔係真係令我覺得佢咁黑人憎,又唔識做,我都未必咁既~至多唔出聲~之後佢都再問一次係咪唔叫,我就話,佢無胃口呀,之後先再話俾八折~車.....依家先識做,真差~不過如果唔係michelle無帶card,我又唔sure michelle個張有八折,我都會窒多佢一窒~要michelle講左多次識佢boss,佢先無咁氣陷~真係bull shit~
因為佢,令大家既心情都無咩~仲令pinky無胃口~所以michelle都無講晒佢d趣聞,仲有好多野未講~我又呆呆地,可能訓得太多~我依家知道勒,因michelle成日話我怪怪的,仲問我係咪俾個個人激親,谷住左,其實係我自己都呆呆的咁jei~~因上workshop時都係咁~可能訓得太多~哈哈哈~~又或者無咩新既沖激~不過問佢地電話我都好雀躍,但都係累累的既感覺~浮下浮下咁~
撞到ida~佢好興奮咁尖叫~我地扮唔識佢~哈哈~佢興奮因angel響下午撞到michelle,佢又想,點知又俾佢撞到,唔俾細angel得戚~欣欣將我地既活動mark晒響佢既schedule度~michelle話好巧地,都買左2樣野想俾佢地,不過見太重就無拎~
>>August 25, 2005 at 4:41:21 PM GMT+8
2005 年 8 月 21 日 星期日 【酷熱】
sandy同我講emily~佢又以為我知,之前其實都同佢講左唔知,點知我stop佢既時候,已經講左2個關鍵人物,細ryan同埋ida~不過佢都keep住講,因為我實估到啦~以前都聽落唔少,因michelle問,細ryan就話唔理勒,keep distance咁~醒既我,都會估到啦~因我會imagine既~原來之前佢地3個都好fd,不過有時出現左意見既分歧呀,等等,(當然,咁details做咩呢,除非你想solve架jei),之後大家又有誤會~emily以為細ryan仲有野,細ryan又其實無咩野勒,不過又唔表示,所以好似大家心中都仲有些野,又變成隔膜~
細ryan求遠都係咁,順其自然,真係......不過佢同emily,都知道一定會大有衝突,2個都好有自己既一套,仲有呀,大家都好要面子,好有自尊心~有一期sandy同emily都好fd,因為佢倆既想法好似~因個時既佢倆,都feel到被人忽略咁~但之後又好似見emily又若即若離咁,可能解鈴還須繫鈴人,始終佢都想同細ryan同埋ida fd返~因為emily響ida身上搵唔到回應~我都明白,我都send左第二次sms,先有reply~不過sandy都話,咁佢真係要養家,要揹起頭家~用左好多時間響工作上~佢地都覺佢返左朗豪坊好似物質左,嗯,唔知係咪現實既需要?不過既然佢都承認左,就即係佢真係變左,可能真係物質左,無人知係好定壞,但佢地大家似乎都唔鐘意咁既佢,好彩,佢都知自己做緊咩~
呢一排,sandy又無搵emily,佢好多excuse呀,我就話,真係要搵既,你都應該有好多時間~不過,佢都唔係完全無做野既,有sms,有call,不過emily無回,無聽~佢都無奈.....都被打沉左既~都明白既~以前既sandy會比較著重,及認為pc裡面,個個都係平等既,咁當然,總有人會熟d既concept佢都有既,都響佢既mind,不過比重較輕,所以以前既佢先會有被忽略既感覺~依家既佢,都睇開左lu,之後我就話,因為你依家都有我囉~佢話都係其中一個原因~同埋可能有angel東,大ryan菁菁事件等沖激,可能又改變左佢既一d睇法,亦都可能找到自己與大家都有相同睇法既地方,可能就係咁令佢釋懷~
而呢d事既沖激都淡左好多,都仲有d回響既,不過大家都知道sandy自己係可以好快咁settle~michelle係咁同我講,而我都覺得係~佢都係樂天派既~哈哈哈哈~~有時michelle問起我,佢點~我就話,佢無咩野,平時都係有我講,無佢講~哈哈哈~~michelle就話佢都係嘻嘻哈哈咁....傻傻地咁~哈哈~~對對...sandy好似無咩煩惱咁,不過佢係有既,但唔會成日放響心中憂慮咁多囉~
菁菁~見佢似乎激進左~咁我搵佢遊船河,佢一句就話唔去,我問why,佢又吞吞吐吐咁,話唔想去,但之後又話約左人,不過佢咁講,唔想去係大前提,其實個個人佢係可以推既~我估,未問~唱k,佢話有michelle佢就唔去,佢話好怪wor~唉.....所以cecilia,sandy就好想搞pc meeting,大家都好似無聚過,同埋都等下菁菁接觸下michelle~因佢係要有pc meeting先出現~同左cecilia講,都要體諒一下菁菁既~之後佢都似乎知多左,就明白多些,咁對菁菁又無咁誤解,都體諒多左~因我一講菁菁因有michelle唔去唱k,佢好大反應及激動咁話,駛唔駛呀~~
有d野,唔拖得~我指,見到有人好似有需要被關懷,問候,被愛,係刻不容緩架~唔可以俾excuse~拖得黎,人地都好返lu~~會唔開心架,好似我個時喊,搵cecilia,之後先同佢講返,佢話,點解次次都係件事過左之後佢先知....可能佢覺得自己做唔到d咩掛.....感嘆timing不對~好似我話sandy對emily咁~
有時都大約估到大家既性格如何,睇到既~emily,我覺得佢要人non-stop兼continuing既call,咁佢可能嫌你煩就聽,or被你誠意打動,咪聽囉~不過,對emily,個份耐性都不可少~!我指當佢蠻橫既時候~不過好似佢對佢bf,真係好女姓架wor~而sandy睇佢日記,見佢講到single life,不過唔知係分左手定係孤單上路既意思~不過michelle約左佢架勒~emily話唔係大家既問題,係佢自己jei~不過唔知michelle點睇呢,係當出去對住一個學生counselling?依家既我,好似多問及michelle既感受~都幾好,我應該要咁,唔止對佢...慢慢學習,就會越做越好~
sandy話細ryan同ida咁fd,會主動搵ida,係因為細ryan係有來有往既人~
有時佢地pc之間,可能太多人,大家都唔係好了解對方,都只係一齊做野既時候先會有多d接觸既機會~但都好少剖白既時間~菁菁都覺得係咁先多talk,知道大家既近況,先會好似熟d咁,因佢都唔係一個主動既人嘛~做主席既我就好想成日有剖白既時間,令大家了解多些~細ryan都想既,似乎崗位唔同,大家既著眼點都不同~所以有時又覺得cecilia,真係少左主動關心身邊人....佢做pc,真係遜色一點~我都同欣欣講,michelle就係覺得大家做唔到囉~身為pc,教左你地點關心人,要主動既,大家都似乎無做到~skills又退步左~有時,我都唔係想爆響口,而係想大家彼此了解多些~不過都明白,菁菁講得對,都怕歪曲別人既意思~令大家加深誤解~so far黎講,都未有嚴重事件發生~可能補獲及時~因為,都try過有誤會,要即時跟進~不過大家都係成年人,應該成熟些~deep thinking多些....
sandy話當菁菁講左佢既理想對象既時候,sandy就話,大ryan咪符合晒囉~菁菁都係一貫既話人癡線既反應啦~
>>August 25, 2005 at 4:41:00 PM GMT+8
2005 年 8 月 20 日 星期六 【乍寒還暖】
今日訓到12點幾......哈哈~~補祝之前不足既睡眠~
尋日大家姐唔提都唔記得,我今日要睇朱古力獎門人~咁我起身,食野,執下野,因下雨,就take mtr,之後慢慢走過去~點知佢地都好遲~我細佬要用daddy個把直遮,但係好明顯佢唔夠力囉~佢好辛苦咁伸直隻手揸住傘頂個位~問佢係咪唔夠力,又唔認,之後講多幾次,先勉勉強強咁話係~佢都control唔到,把傘搖搖晃晃的,佢仲死撐話無~唉....死要面~返到home,我叫daddy唔好俾個把佢用~細佬間接咁認,係因為佢講左一句,咁縮骨遮唔夠大遮雨,有傘都會濕~
睇戲都ok呀~不過失望在我想睇英文版,不過可能細佬都睇,不過我覺得要train佢聽英文~我鐘意johnny depp呀,佢可以為左一套戲醜化自己,好專業~佢戲又好.....不過呢套戲無一高潮位,好平淡既敍述,完全估到晒個ending,仲可以俾到個位我去toilet囉,平時既戲,我唔會去toilet架,怕miss野,不過呢套唔會囉~完全放心去toilet~真係好教訓小朋友feel~~佢個d meaning都好露骨呀~哈哈哈~不過見到d朱古力好開心....好似好正咁~仲有個些小矮人...唱歌歌,每一次教訓一個小朋友就有一首歌~我細佬話變左藍莓及被拖肥機拉返長既小朋友既懲罰會好睇d....個位出些~
之後去左菓一道drink~行過harbour city,又見到phoebus chan,記得響匯豐銀行既廣告見到佢~之後佢地講d教會野,又講d教會既人......我細佬又話要走~因好悶~咁我又睇cyrena,細米點(佢地為左去disney個日有briefing),不過佢地都應該唔出~之後我就同細佬走先~我初時都有問細佬,我話知佢地去邊,坐低先,再送佢去mtr,點知佢又話去drink,怕自己一人返home wor~之後佢話走,我就話佢,你之前已經決定左,我唔會理佢~佢又唔知mtr響邊,怕佢蕩失路,之後佢又話會識行去,我就唔俾~佢條友仔.....唔好當我傻既先得架~之後同佢行返home,佢又話早知一早走,因佢想take mtr,唔想行,我叫佢唔好咁懶~一路行,sandy打俾我,就一路傾~
cecilia又打黎,我就轉頭先覆~佢哼我呀~~返到home,又同佢talk左陣~親自打去問大家去唔去遊船河?好呀.....打左,又可以talk下咁,幾好幾好~~佢地pc,少左交流bor~
今日daddy叫我search泌尿科醫生,唔知大家有無介紹呢~search左些啦,都係2間機構only,都唔知who好架~呢d通常係人地介紹,又或者,係其他醫生轉介架啦~咁我又見一d 名字(響一d news上呀,或者,講者既名,咁我search醫生,佢咁彈,我都無計),又俾左佢,不過又serach唔到個d醫生響where既....盡左能力勒~都唔會有醫生有自己homepage,promote自己架啦~所以都search到我好炆~叫左大家姐幫手~因細佬12歲,仲有尿床問題~
我間房依家整左一d野,咁漏水既話,都唔會整到床~都唔知mummy想點.....唔知買唔買馬鞍山,又可能租返附近~唔想收返austine road,因租金高~mummy唔捨得~我都唔明白,自己有樓,又唔住囉~
唉~都係夾唔到獨木舟既期,咁又等later先啦~唉.....9月19日我要去遊船河,10月9日,童軍又要頒獎禮,唔出唔得~因edmund要開會~原本10月個個都好perfect.....唉~算~~我mark左我9月尾再睇下有無updated既course~
好想陪winnie去beach,大家一齊lay on the sand and watch the star~咁樣,又可以陪到佢,但又可以俾佢靜靜的~佢知我地對佢好,但有時,佢都想一個人~明白既,有時都要自己調息一下,接受一下~唔好捱病~唔好眼腫~
呢個week好多野做~之前就好似無咁多活動咁囉~真係.......不過之前都好寫意...swim完就睇書~又得閒咁可以搵下人,關心一下大家~人與人相處,都係要時間既~我喜愛將時間花在人身上~
其實日日都同cyrena talk phone,不過有時都無咩野talk,拎住個phone,自己做自己野~有咩想起,就會講........之前先講開我妹態度差~道歉都係唔順氣咁~真係.......不過做野佢又唔會係咁既....都客客氣氣既~又同家姐講開阿妹,阿may話妹既bf好惡,妹話自己係水~哈哈~~一物治一物~仲有呀,佢講大話,又話自己無錢~有一日,我daddy整野,將妹d statement放左響我phone上,我就睇,點知2005年既6月,佢係有9千幾,接近1萬囉~仲問daddy拎錢,又話自己無錢~so cheap,我唔理佢d錢響where黎,但講大話就好cheap囉~對唔對得住自己良心?對唔對得住daddy既疼愛?
有一日,我同camp quality既crystal icq,佢係我d女黎既~咁佢會考,問佢做咩仲唔study,又同佢講左一些肺腑之言,之後佢話,無人咁同佢講既呢d野,仲話我有protential做阿媽,哈哈哈~我話可能佢d fd多數都係同年,唔會好似我經歷過既人咁~哈哈~~因我都同佢講,俾d心機,捱多幾個月就可以了~唔好俾自己後悔~仲叫佢唔好以為仲有好多個月,令到自己變得懶散,可以拖,又俾excuse自己,又話難呀咁,叫佢plan好些溫,少少,少少咁,咁就好快過,同埋唔會覺得好多咁,覺得多,又俾excuse自己~拆散左,易study些~
其實拆散既道理,我響我最近睇既一本書,學到既,本書叫"學校老師沒有教的36堂人生課"~我仲未睇晒~慢慢咀嚼緊~
我點解成日都要同cyrena每日都talk一次咁呢~佢放工又會send sms俾我~哈哈哈~佢仲話無人好似佢咁重要wor~我好似仲有d野要打......不過唔記得左~等我記得再打返~我記得有關cyrena既,唔記得左~呵....cyrena知道左之後又會心癢癢咁...呵~
>>August 22, 2005 at 6:59:27 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|