寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2006 年 4 月 12 日 星期三 【微冷】

返工day~我就1900放工~欣欣佢地就慘了.....2100先放~辛苦晒~

我今日好慘,得一個人lunch~期間同cyrena傾電話~入左好多個transaction~好累.....應該有200+~下星期二都係尖東,做埋bank reconcilation~同埋搞掂埋canal toys就可以了~做玩具都幾好,有好多玩具可以執返家中....唔好waste~都見佢地今日掉好多野~

入到我頭暈....!!終於入晒~初時要numbering返真係.....麻煩~最後都係多以我方法入就算了~懶得理咁多野~太多區分咪仲亂~我都無分us bank同hk bank~hehe~死得~~hahaha~~因我唔知佢點filing,唔知佢點入...都唔係我寫voucher~不過佢地之前都無分咩bank就算了~呵呵~~無劉生執得咁正,少d野諗,少d步驟,少煩一點~

再去買我ayp既lunch就大功告成了~今次都有叫阿may幫下我手買野~因搵唔到~今日又要返工~

我要快d睡了....養精蓄銳.....黎個終極挑戰~

近期與中學同學幾有緣~撞到澍同學(lawance)....同埋"kai ka yan"~~佢倆都係叫我popoling~哈哈~

>>April 13, 2006 at 3:31:56 PM GMT+8


2006 年 4 月 11 日 星期二 【清涼】

呵呵~今日無返學~太累了....hehe~cecilia話梗係啦....尋日又打機....我都係打左一陣咋~好早就訓了~因我眼都好乾了~

10點多起身~收到欣欣電話同佢講唔上了~點知ellen ng講錯時間,不用上....唔係嘛?唔係應該照上咩?大家都返齊了~欣欣只係返左去15分鐘~陳又倫同學剛剛返到~

收到ellen ng既email~佢好disappointed呢~連我都嚇一跳~真係好差......最低個個5分?唔係嘛?

等埋cecilia買完野就出去了~等佢等到我呆左~佢又同我呻下點解咁late~

我地去到欣欣家....hehe....我有鬼主意~就係呃欣欣話我地唔識黎.....之後等佢開門...俾surprise~點知cecilia叫我地蹲下,嚇親欣欣~keke~~phyllis同菁菁就煮烏冬俾我地食~好多野食...好飽~我頓時醒起,點解我地ayp唔煮烏冬呢?又方便,又慳位~大家都好飽~大家又睇下電視咁~

欣欣好怕我地拆左佢家....哈哈!!cecilia真係就咁踩上欣欣既樓梯~但人地唔係咁上既~哈哈~~好...之後輪到欣欣好忙了~我地安排得好好....緊密既時間~我地整左糯米滋同埋雞絲粉皮先~first,整熟左d雞先,之後就度份量搞糯米粉....咁佢搞緊,我地就幫手整雞絲,菁菁就訓左.....!!!之後拎去蒸,再整粉皮~整完粉皮再切mango粒~欣欣係一個工作緊接另一個工作,佢話好累~

初時個糯米團唔熟....睇黎都係用大火好些~再蒸5分鐘,好好多了~之後我又explain一下~俾d意見~雞絲粉皮亦都差唔多了~響呢個時候....菁菁就醒來了~期間.....佢成為左照片既主角~佢一起身,就有野食了~真係....時間剛剛好~佢地4個就開始包糯米滋了~我就幫手整椰絲~2份已經可以有60粒了....佢地不信....呵呵~菁菁個d都唔知做咩總係大大粒,其實細細粒仲好味,無咁多粉~

雞絲粉皮既醬唔得~都係要自己調製會好一點~糯米滋都唔會失敗既~大家都好飽~最後係薑汁撞奶~我好辛苦咁切薑粒~好似好易咁,不過3碗有2碗失敗~另外一碗都唔算太成功,但都樣~但太甜同埋無咩薑味~味道唔多得....要加油~可能知道埋點解撞到凝固,會唔會好一點呢~奶既時間要剛剛好~

休息多一陣~玩左竹韱就走了~因我要去捐血~欣欣送我地落去~一齊整野食又真係幾開心~不過下次都係唔好一次過整太多~太累了~雖然樣樣都好簡單~

去左旺角捐血~好快到我~cyrena都想出mk,我地就相約~佢想買t-shirt同褸~找不到~我又搵唔到everlast~好想去睇下個件....唯有下次先.....都係tst多野睇好多~我都想俾佢睇我話好靚既agnes b銀包~下次再行過~不過下次我要買野了~呵呵呵~唔等了~it mickey多左條line,我覺得靚....但係....咁細件~超細件呀~...之後我響遮仔睇中左衫,呵呵,去試下先~無帶i.t card咋,唔係就一早試左~

差唔多2100就散了~今日cyrena夾起左個頭.....唔多襯佢....因夾起左係lady d...佢又著得唔lady~~都唔係個個type~頭髮用左gel好多了~good~一定要放多d心機,唔係就電黎都無咩意思~我自己都唔會電...因我太懶了~

拖著疲累既身軀返家,又去welcome兜左一轉,未買齊ayp既野~

知道會清涼同落雨,頓時感到好坎坷....我既最後審核~見埋個route pan...仲想死~第二日要行到20xx先到營地~個日仲要扯上鳳凰山....高程點934....阿sir係咪變態架~又話有營舍....唉....出黎join真係辛苦好多~聽cyrena講佢地會去返同一個營地.....唔駛有營行,好好多~唉...真幸福~不過今次我實得既~我要保持心境開朗~唔可以俾自己厭惡及頹..否則一定唔開心同埋更加辛苦~加油呀...蘇小妹~

>>April 13, 2006 at 3:19:26 PM GMT+8


2006 年 4 月 10 日 星期一 【清涼】

大ryan生日快樂~快d結婚~~

今日06xx起身~再revision返lecture 2,3既數~之後再roughly咁睇lecture 1既文字題~個腦好似仲有一點混沌~

出門了~真係好熱,又焗...哇.....suggest左唔好去picnic~真係會好辛苦~

入到試場,講真....份卷好易~張sir好搞笑,任坐,good~冷氣好凍~作反了.....lecture 2 個題既deferred tax唔記得左點計current tax expenses~當然我知道要搵左carrying amount同埋tax base先~就係唔記得個part~好彩無咩連帶性影響,part c就有少少~原來我記得個一part,但我將佢搬左去part c reconciliation既tax base個度~撞鬼lor~調轉左2舊野~但part c既下半部我又ok wor~仲懶醒咁用下半part既數推返上半part既current tax expenses....點知....用錯數,用錯part....最終都係錯~唔知你地明唔明...不過真係好搞笑~

leasing ok呀~hahaha~記得如果present value與fair value邊個細d就用邊個....但係....balance sheet個度記錯左....用左lessor既方法~shit....!!算了~但係....我journals記得用leasee個個....哈哈...記得2個entries only~yeah~~因記得d tutor,例子.....自己mark左steps!!好清晰~仲有既係文字題既4個cost無study~hehe~~估計應該有$6x~~

不過由我考完一刻開始就不斷"dum"地~哈哈哈~~真係激死~

考完就去見鄭sir,悶死~佢又長氣....!!我拎電話出黎睇,佢就知佢講得耐了....哈哈哈~~我仲拉下筋添~考完仲要聽....真係想死~

之後等michelle~有cyrena,細米,phyllis,我,欣欣~由於取消左去picnic,就係尖沙咀既peaceful cafe~幾好幾好~等既期間,上左去睇national geographic~~點知得中文版~都睇下啦~點解我睇?因為尋日times既職員打俾我,因我之前有訂times既~咁有分剩....叫我訂其他野,有回贈~佢講左幾本magazine,我對national geographic有興趣些...就話考慮下先~因要問下daddy~我唔訂返times,因每星期一本實在太多了~我想要一個月個些~都幾得意架....講下cultural,講下世界既野~唔係好多內容,又有英文學~

我地去到,就叫野食...都真係幾好食...不錯既CAFE~only tea set,仲諗住食意粉添~之後佢地不斷咁玩games~我就睇雜誌,因講側田~入面既內容都幾得意~幾好多睇~佢地成日問我做咩....無....太累了....唔太想玩....想休息~之後食下野.....我同佢地玩左竹韱同埋一個用圖畫去令對方估係咩野既games~都幾好玩~hehe~

michelle叫我地寫d野俾佢...第一張寫佢既優點,第二張寫對佢既影響~我地都有一個好好既傾計時間~不過無講我有咩改變~又skip左~都有一個好好既sharing~佢問既野,我都有諗過~用咩方法呢?點解依家既年輕人咁既呢?佢都有問我點樣去fresh up,power up自己,因社工係不斷付出~anyway...我有好多方法~而且好快cover....!!亦都有好多個cycle~有confuse,有lost,有enthusiam~依家都未知..仲有好多未知數~希望自己記得自己做社工為乜~

佢地去左行一陣街,原本我去捐血,不過唔夠時間,就去左百佳買野入ayp~期間撞到舅母~佢話剛剛想起我,想問我英文~之後走lu~好多人排隊.....返到home,睇左一陣news就出門口出發去大華食buffet了~

今日真係好熱好熱好熱......唔駛行,就咁企都流晒汗~

去到大華好肚餓~今次食身差左少少~好飽好飽但又不斷食~今日同細米傻左~之後又show俾大家我影低左大魚食細魚既games既相~俾佢地嫌棄,又話我傻~hehe~emily同細ryan介紹左msn既魚魚game俾我~哈哈哈~我返到home,好快就search到了~呵呵~~原本我都好迷惘,唔知點search~呵呵~唔知幾時會玩~佢地都有寫野俾michelle,之後都傾左陣計~聽到東東同大ryan想做d乜...個感覺好得意~未聽過有人想做出入口,trading,shipping,bank等.....仲要係男仔~呵呵~或者平時都好少同佢倆傾計.....都唔知佢地想點~

又問下ida study成點~hehe~佢真係下左好大決心~good~今日sandy條裙又幾靚wor....$10咋~佢仲車左條俾michelle,俾cecilia話窗簾布~哈哈哈~今既既sandy都好浮誇,條necklace幾大條呀~不過都可以~我只係話下佢jei~見到細米同cyrena既頭了~好心電左就打理好些啦~細米唔似公仔,似大耳朵既dog dog~都可以~cyrena有一刻急步過黎(我初時話跑,佢話唔係),見到佢把頭髮真係嚇驚~真係....不過cyrena既捲唔係太誇...無咩特別....要成日gel,否則好快無~都有另一個髮型,但分別又唔多大wor~佢俾我地打沉了....而佢又覺得幾好,同埋興奮,所以話要下次整好些再俾我地睇~俾我既感覺係...佢務求我地認同佢~不過今次似乎欣欣同phyllis都有同我一樣既見解~

蔡生講左accounting既野俾我地知,同埋comment~加油~雖然有d唔係好明~michelle叫我地唔好咁認真,哈哈~~不用太嚴肅~michelle就遂個同我地影相,哈哈哈~anyway,一切隋緣~

今日同emily玩核突野....!!佢搶左我既西瓜,我叫佢俾返我...之後我叫佢咀嚼埋俾我,佢真係走過黎.仲滴左d汁響sandy個袋度~emily幫細angel拎ice-cream,細angel問乜黎,emily話唔鐘意就舔走去,我和應....之後唔知點解又話敷去我塊面度~之後又話咩得唎苔.....佢又走過黎....我接,用"see li sir la"既聲音,有d似好好味既聲音....佢條舌頭....哈哈...佢叫我唔好俾咁多口水佢,就走了....!!核突野~hehe~鬥核突~我都可以既~跟得emily多嘛~

之後細ryan收埋人地部mobile~huh...huh....!!!之後michelle打俾我,搵到響sandy度...之後我見到細ryan好奸既笑容~露出馬腳了~呵呵~今日我話我用credit card先,因有優惠~有回贈~佢地一個二個多謝我~細ryan不斷講,我就請佢個頭...佢話好....因呢度以人頭計~之後我話改左名,唔係叫lingling~今日唔知做咩成日講錯野~哈哈~真係太累了.....!!蔡生又講健碩呢個問題,我就叫佢食野,唔好講~佢話我健碩左,即係fit左,唔係肥,係大隻wor...真係想死~~!!!!!

大約2300就散了,跟emily,蔡生,michelle等taxi到...!!我地都散了...而我就去入錢~太大疊了...入左3次都入唔晒....剩$20....就算了~初時聽到好似好"click"住咁,幾緊張.....怕佢食住晒,又唔嘔返出黎,點算~我又唔記得入左幾多~好彩都無事~之後有d嘔返出黎...又入...好煩~哈哈哈~~

由michelle問cecilia想做咩..我講到一半就無講,俾佢地話,我就話cecilia唔係要釣金龜咩?..就拉到去個topic係釣金龜婿~原來係cyrena,要去disney...之後海洋公園係東東同細angel~之後講到菁菁同大ryan響邊度了....之後佢地好認真咁talk about宗教不同...點點點~~hehe~你睇菁菁幾熟悉~hehe?大ryan又話要聽下先~哈哈哈~cecilia係做女強人才對~hahaha~~

今既最好食既係...chocolate mousse,同埋一個類似chocolate mousse既cake~hahaha~buberry cheese cake真係差些~唔夠黏稠~栗子cake麻麻~日韓既食物都係麻麻~比上次pinky生日既差~thx for欣欣同cecilia悉心安排個cake同埋cecilia既arrangement~知道你辛苦了...知道所有野都係係做既了~真辛苦~無計,因大家都要test~

今日都好開心~可以sharing,可以crazy~呵呵~著得causal先代表有錢呀~哈哈~~我見d外國人都係咁~emily仲勁la,真係短褲,拖鞋with shape color~天婦羅既蝦好好食同埋蕃薯~大ryan幫我搵...幫我試...真係好人...不過佢已經咬左了.....(都唔知多唔多謝佢好)...無奈~哈哈~emily都窒佢~哈哈~~

離愁別緒都比較大,所以珍惜與大家相處既時間~今日難得齊晒人~good~返學,有好多機會俾大家見,大家約~但係做左野之後,就無左個渠道(學校)了....大家各有各忙....仲有好多野要兼顧呢~見ida,細angel都因做野而少見左~記得2010年4 月14日之約~雖然科技發達,試問你又幾何拎起個電話,打俾對方呢?我自問,好少,得幾個(咁又係,唔通有咩都遂個打咩,都係有一d較熟既先打既)~anyway....好多野都有變化~可能畢業後會不同?keep in touch~好難得會齊人既了~不過...出得幾多就幾多啦~唔強求得太多了~

唔知有咩漏....遲d再補~總之大家都成日互窒,又嘈嘈閉啦~真係一班大細路~

>>April 12, 2006 at 4:57:40 PM GMT+8


2006 年 4 月 9 日 星期日 【清涼】

依家四月都咁熱,都唔知summer點算?

今日stay在家中study~

好慢好慢......又訓下覺,打下機~hehe~~

sina.com.hk既大魚食細魚.....玩到爆機,無聊,但好搞笑~條魚到一定既程度就唔駛郁咁滯,因已經大過晒其他魚,唔駛郁都照食可也~大到個mon都裝唔落條魚就打俾菁菁,因佢知有呢個game~咁佢知就可以share~佢笑我.....!!佢仲叫我爆機打俾佢....我過左一陣就打俾佢了.....爆左機....!!!哈哈哈~真係好過癮,好搞笑~調劑一下我既壓力嘛.....

之後轉玩另一個game~hehe~~

都唔係用左好多時間study~死背咁滯.....haha~~都有理解少少....不過大家都唔係咁理解咁....我仲出動埋winnie同埋傑同學了~~

真係悠閒~哈哈哈~~我又得閒催daddy睇醫生了~佢眼又要睇,牙又要睇,都唔知佢想拖幾耐~細佬下星期入院做割扁桃腺手術~因引致睡眠窒息症~亦可能.....係....尿床既原因~我得閒又去探佢先~mummu話要有人陪佢,我話俾部gameboy佢就得啦~haha~~

exam加油了~哈哈~好似無咩喘息既機會~

>>April 11, 2006 at 3:54:49 PM GMT+8


2006 年 4 月 8 日 星期六 【微冷】

原本校左0900起身....起左,又響床上"look"過...直到1100~

整下呢樣個樣~

又傾下計~希望他倆會變得更好~

尋晚又同cyrena傾下計,俾左一d我既見解佢~希望佢有新既啟發~睇得全面些更好~

2點幾出去~因再去支持daniel既四大天王~出碟既我一定買~真係不錯~呢部戲所講既都係daniel一d心中既問題~呢套係會上影既一套電影~有關娛樂圈(called show business or bussiness),佢地既生活,佢地心中所想,時代既變遷,做藝人既難處+要滿足觀眾所需但有時又唔係心中所想+無奈,alive既生活~非法下載,沒品既狗仔隊,聰明藝人所用既方法啦(利用傳媒,from management companies),又唔型又唔唱得既....就唔好唱歌la,無品+無良心既人(producer)~daniel預左可能有人唔喜歡爆左咁多野,對佢不利or sth like that,佢都願意承擔呢個責任~

唔知幾時無左cds呢樣野呢?daniel始終唔鐘意人地當佢係靚仔,花瓶~不過無奈~

今日我都發左顛....都唔理得咁多,都唔理人地點睇....都有幫佢地舉牌,支持daniel~有一幕講到佢地用錢買職業fans,就係我地了~呢個舉動,令我感覺好痛快,好free同埋high既~daniel仲真係拎左錢出黎,不過無俾我地,haha~唔知佢係咪真係想俾~佢地好pro..牌有燈架~自己拎錢出黎整架~今日好多fans圍住daniel,我地就幫手護住佢mummy~haha~~security guard+保母既我地~

之後我就行返home了~佢地就去食野~同佢地既關係,不過不失la~

仲有最後一科~努力study先~

有點失落...都唔知有無得study social work~anyway....加油~joanjoan話其實我可以去做會所,有得搞program之餘仲可以學埋設施管理添~都可以考慮下~

>>April 9, 2006 at 2:48:32 PM GMT+8


2006 年 4 月 8 日 星期六 【微冷】

I want to be alone sometimes~Image hosting by PhotobucketImage hosting by Photobucket

I want to express my feelings honestly, freely!!Image hosting by Photobucket

I like freedom~Image hosting by Photobucket

Contradiction fulfills me......sometimes~Image hosting by Photobucket

I want to have a secret diary and type all of my feelings that may hurt others~Image hosting by Photobucket

I know that I can't force everything that I want~Image hosting by Photobucket

I want to ignore others point of view of mine and do what I like~I want to have my own style, I want others to accept mine and never change mine~I want to be a selfish girl~I want to do everything from freedom. No restriction of social norm. Image hosting by Photobucket

No need to let others know me well as they have own point of view, there is different point of view in the world~It is useless to understand me~It is useless to clarify and it is hard to do so~Image hosting by Photobucket

why can't I talk less?I don't talk too much it means I have something?No...you are wrong~This is my characteristic. sometimes I am talkative but sometimes I am silence too~Don't you know that, are you?If you care me, please ask me directly, don't put your own point of view on mine.plx find out the answer directly. human is hard to guest and judge sometimes according to changes. Image hosting by Photobucket

In this world....one is not equal to another.while one is talking loudly, it doesn't mean he/she is angry~When one is smoking, it doesn't mean he/she is a bad guy but they have own habit only~When u are adding some adjective....and you are subjective. Image hosting by Photobucket

human is troublesome. human is full of conflict~ human is awful~ but human is lovely. human is full of challeng. human is exciting. human is need to be spent much time to understand and they may be changed in a second. human is vagarious. human is love-hate relationship among them.Image hosting by Photobucket

I am egocentric from psychology or self-centered~~Image hosting by Photobucket

I want to be simple~Image hosting by Photobucket

I want the world become simple~so complex~Image hosting by Photobucket

some days before, i think up that......2 years already~from the day of 22nd March 2004~time passes so fast~Image hosting by Photobucket

oh~don't be serious, guys~I just want to express my feelings~This is my right to do so~No worriness~I always like that in a period of time. it is common~ this is a cycle as i am in contradiction sometimes~ but these feelings are hiding deeply sometimes due to the priority of you guys/others first. Trust me, Believe me, Respect me~~Thx...Image hosting by PhotobucketImage hosting by Photobucket

Don't like that after reading my diary~Image hosting by PhotobucketImage hosting by Photobucket

I like using musical expression~I love to dance, I love to sing, I love to listen~concert, drama, film, story is a good way to express and spread out the message~Image hosting by PhotobucketImage hosting by Photobucket

Enjoy your life.....!!!Image hosting by Photobucket

>>April 9, 2006 at 5:37:49 AM GMT+8


2006 年 4 月 7 日 星期五 【微冷】

行返工~早左返去~又等~0900-1500~入左一個半folder既野~下星期四都響個度返,入完d data仲要入voucher~欣欣話ivan叫我拎d野返去做.但個client唔俾拎走d野做~都有俾lisa話我入得都快~

唔響自己公司都唔係好習慣~去toilet又唔方便,又唔乾淨~佢唔俾password我,入返去就要按鐘~斟水都唔係好好咁~最搞笑既係.....個橦大廈既lift有time limit~撞鬼,我又唔知~等等下唔對路就睇下係咪要整ar,壞左咁~搵下d notice~點知...係無lift~咪走樓梯囉~點知....落到4樓....lock左,仲話開會警鐘響~好緊張....真係好怕走唔出去~個時同欣欣talking phone~好彩記得經過有清潔工人,問返佢地係咪無lift,之後佢地俾左個contact no我,打去管理處,有個security就接我落去~真係煩.....!!!Image hosting by Photobucket

聽講欣欣可能有機會去幫cathy手,因佢有d野好趕~ivan問左佢係咪thursday返,就無了~但欣欣都要趕起一d野~之後jimmy話都想有個人幫佢手wor~hahaha~~發覺stephine係做com sec野既~無咩人識account~oh..no~~搞到欣欣開account....lie咁hea~Image hosting by Photobucket

好趕咁走~date左大家姐~我都遲左好多~佢又以為我約3點~我已經turbo腳咁行去了~佢都等到我呆左~去到又好多人...都唔得閒招呼我地~又等左好多~又有誤會~我想問野又問唔到~去到又無我隻色~算了~同大家姐行左陣,傾下計~佢真係好大力~好痛~之後我行返home了~咁知道sandy佢地會去睇,打算叫佢地幫我問,leather及nubuck既分別~因為我真係問唔到,問左佢地個度都唔多人,就打算拜託一下~點知....有人問我做咩唔自己問~其實我都想...有得問我早就問左,唔駛打去拜託了~激死左....

Image hosting by Photobucket我都無咁好氣解釋了~都唔係咁好老脾話我自己問就算了....!!費事麻煩人~你估我屎忽痕搵野俾人做咩~我既感覺又覺得佢地唔多想問咁~算了~~有時求人不如求己~一來麻煩人,二來有時人地幫又唔合自己心意,仲係差少少咁....都係親力親為好~最後都有幫我問...不過個sales答左等於無~最後都係自己走去問好d~自己又明白些....又咩唔明又可以即刻問~有人仲唔係好明個situation(唔知我係咪誤會左,因我未問清楚就拒絕溝通及糾纏)~我係去睇完之後先託問你地既....所以唔好問我之後有否問到我想問既野~放心....呢件事無損大家既友誼~don't be so serious, i just wanna to express my feeling only~

返左家一陣~休息左一陣~就出左去join joanjoan~我地行左一陣~我決定等佢減價買白色burberry polo shirt~想買左好耐~行左好多地方,傾左好多野,good~有時都唔係好mind佢好似唔係好專心聽我講野咁~自顧自既繼續講~哈哈~不過有時都感覺不好~我講我既~原本想去食元祿,好多人~走左去厚福街....去左間日本野食~不過暫時都係無咩邊間日本野令我覺得......好似味吉洋一(以前既卡通片)咁....食完..大家飛起晒...好食到陣,令人難以忘懷....又或者響d拉麵上蕩鞦韆..響牛肉上look黎look去~哈哈~joanjoan話我癡線~所以我對日本野都唔係好大興趣~好想試下joanjoan話入口即溶既鰻魚~響加連威老道~

我地又行左陣,去左食ice cream....da dalce~食左richard+almond=脆脆朱古力+杏仁~脆脆朱古力好好食~杏仁既味好淡~之後行返jordan~joanjoan都係為前途感到擔心~我就建議佢唔好做~個boss咁....做咩仲要幫佢做野?今日同joanjoan傾得好開心,我地有一段快樂既時光~good~

發覺大家都好鐘意"meet"我.....我問點解,大家都不約而同咁答......我好"meet"~~oh....!!!好樂意為大家效勞既~Image hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by Photobucket闊佬懶理~算了~

>>April 8, 2006 at 5:19:50 PM GMT+8


2006 年 4 月 6 日 星期四 【微冷】

好,等我玩左sandi貼我既game先~不過我只會答問題架咋~就係10樣我最想做既事~不分次序~

1.back pack去旅行~
2.同朋友仔露營,遊玩,在草上or沙灘上仰臥望星星,傾計~
3.考好童軍既course,教到我班仔野~
4.玩canoe,考上去~
5.做社工,讀社工,找尋答案&以生命影響生命~手工藝~
6.增加人生閱歷~
7.好好對待我既家人及朋友~與他們好好地溝通,建立關係~
8.搵個男朋友~
9.graduate with credit~
10.做好自己~做好見証~尤其響自己schedule既point~

尋晚涼涼地,都唔駛開冷氣~訓得幾好...不過腦裡面仲背緊d isca~7點起身,又study~差唔多背晒...一路上都有study~返到去....傾下計~入去考了...shit,都未見過份卷咁~唉.....算了吧~真係呆左,d mc都幾得意~佢好多野都拆開晒~~haha.....有d真係考串字~搞笑~有條仲俾左answer添~matching簡直無mix過~點搞~好快就出左黎~原本唔俾早走,可能見大家都太呆了吧~

等欣欣....終於出黎了~見到iris,問我sarah,我話未出,佢反白眼~同傑同學佢地傾左陣~呢份卷考完之後好累,好頭痛~與尋日考完law唔同~但當然呢份高分好多啦~可能無咁大壓力~

我,phyllis,欣欣去左023搵michelle~sandy響023,之後一齊同大細ryan,菁菁去左仙桃園~傾下計,佢地又話我只係恰弱者.....欣欣~真係咩?michelle仲未講rosanna既professional comment~等到頸都長....再等~菁菁拉大ryan走時扯衫尾,令我地覺得好得意既情境~

返工,一個話對鞋同條裙既色太近,另一個話對鞋太斯文與causal wear有點不夾~oh....!!算了吧~行得好好多了~hoho~~俾人話我嘈~high heel shoes係咁架啦~phyllis同sandy都有幫我的,hoho~真好~

一返到公司~收到突如其來既news....就係我要出job?唔係嘛~幾緊張呀~出左尖東~原來我做d入data既野...好似一個clerk咁~好悶~好簡單~但煩~好悠閒~今次間公司係silver dragon,賣玩具的,呵呵~好多玩具~好準時走人~lisa叫我走~因佢地都走了~聽日都返尖東~唔知下星期係咪都要返個度~無得返公司添(lisa問我近期既返工日子).....欣欣同phyllis無左我梗係好悶了~我擔心既係我既糧....我都唔知幾時返公司,oh no~打左俾欣欣叫佢地幫我拎~good~係ivan俾我地既,因劉生去左北京~

原來欣欣今日好慘,好多野做,與時間競賽~真係要努力了~meet唔到deadline~佢好多野都好趕~唔知rosanna想train佢咩~佢似乎都好大壓力了~phyllis個account仲未complete...!!今日與rosanna,ivan 一齊走,因我出job,佢地lunch~rosanna問我幾時畢業,考唔考試~俾佢知我地係唔可以直接考HKICPA既試,要考左ACCA先,因我地唔係degree,ivan都點頭和應~我只係答佢都唔知,唔係好清楚~其實我都唔係好知自己實質考乜,只知要考~haha~不過都有愧呀下.....我都唔think住做account~ohohoh~莫非佢真係想請我地做長工?佢地都似乎記得我地叫咩名了~

去到尖東,同阿joyce傾左一陣~佢問我辛唔辛苦~我話都可以....始終係part time,唔駛成日對住~之後佢話唔明點解我地part time都咁多野做....!!!我都有再問係咪只係留響公司,不用出job?佢話都係~lisa都幾好人~同埋見到佢點頭~haha~good~我要加快速度先.....今日太累了~想知道叫我出job有咩原因~haha~~我聽日要搵條更快捷既路返工先~今日雖然兜左少少路,不過俾我留意到,下次會更醒目~用左$9去搭一個站既巴士~真係貴~應該有得claim錢~

收到census既信~無緣去train添~因我要做義工~oh....!!可能個天安排左另一樣野俾我~good~暫知sandy跟我一樣收到~

今日都有同欣欣,sandy,cecilia傾下電話~哈哈~cecilia唔俾我收線打返俾sandy~~因我同佢傾緊時,sandy打返俾我,不過我無聽~俾欣欣呻下~將自己遇到既大大小小問題都向人講,都幾好咁wor~多左話題,又可以close d~hehe~不過今日想講野時,搵唔到人俾我同佢講~oh....~好彩都搵到cecilia~

對鞋搞到我起水泡添~仲諗住聽日著出去見joanjoan添~

>>April 7, 2006 at 3:35:39 PM GMT+8


2006 年 4 月 5 日 星期三 【微冷】

原本打算0445起身~不過都係訓到06xx~由於我都唔係訓得好好~太緊張了吧~

溫多左幾課.....都話左俾自己聽,唔合格係抵死既,因自己無motivation去study~又出左街,都唔知自己想點,無盡力過~不用怨天尤人了~見到份卷,應該合格既~點知long question第一條響lecture 4,我無溫....就係咁....無左25分~唉...算了吧~下次努力過~亦都唔太頭痛了~test既時候,ellen ng都問我tip唔tip得中~oh....!!test既時候氣氛好輕鬆~pinky要加紙, 一額汗~

好多人都早走~我都早左少少,同菁菁一齊走~趕上欣欣同phyllis~原本打算見cyrena同細米個頭同埋俾野cyrena~不過唔知今日放1200~那就算了~唔想等~一齊走~

返到home打算sleep~又唔累wor~可能放下心頭大石~行行企企,休息下....又換左個cake~今次個個唔好食既拿破崙~咦...明明上次細angel買個個都好好食架,都係美心jei~算了....之後溫一陣,又抖一陣~拖長黎溫,哈哈~比較悠閒既一科,因tips縮細左個scope~背完又背~其實都無咩效率~

今日發生左件事,就係同妹妹傾傾下,突然跳電掣~全屋黑晒~我叫妹妹熄晒所有野先~之後搵電筒,我搞電箱~按晒落黎,再推上去,都無咩反應~發覺我地自己都未開返d掣~打俾daddy~佢叫我地逐個試,睇下邊個掣出事~細妹又走去開返晒~試左可能係二家姐房~因開不了燈~之後報告返俾daddy知~daddy又叫我check呢樣個樣~又發覺雪櫃唔得~於是師父打俾我,叫我再試.....佢表達能力較差...好搞笑~哈哈~因之前我地知尾二個掣一推上去就全屋跳掣~就無再推~

佢就叫我拔晒有關插頭,再推返上去,又插返佢,睇下邊個有事~發覺,我二家姐房一直都無事,只係個光管要扭一扭先開得,因我試開冷氣都無事~最終發覺一插個雪櫃(近廚房)就屋熄晒燈~又去報告~那師父聽日就上黎整了~daddy話跳掣就已經好安全了~有時如果唔跳,就會漏電,火災就係咁架勒~又叫我去嗅下有無"lor"味~hehe~~我又識多樣野~

晏晝同sandy傾左陣,因佢尋日send左sms俾我嘛~收到michelle sms~佢有些事~希望佢唔好太擔心啦~

又打返俾欣欣~無計la....因我整喊左佢~自己都責無旁貸,要睇下佢點既,同埋say返sorry嘛~hehe~

sandi.....我被你貼了~不過聽日先整~hoho~~

joanjoan打黎約我~一開始推左先~之後先記得問佢急唔急....佢話都急,咁又係,否則都唔會刻意打俾我~雖然有時佢掛住我都會打俾我~haha~~咁我就date佢sat~good~

>>April 6, 2006 at 2:26:11 PM GMT+8


2006 年 4 月 4 日 星期二 【酷熱】

can't concentrate on study and Y play with my little brother~almost 2 weeks haven't seen him~

at 1600, I remember that i have to go out and see Danie's film~Nearly forget~I suppose I stay at home today and haven't swtiched on my mobile~Oh.....unexpected~

The film is showed in Hong Kong Cultural Centre in Hong Kong International Film Festival (HKIFF)~The film is called The Heavenly Kings,四大天王,Director: Daniel Wu ; Cast: Conroy Chan, Andrew Lin, Daniel Wu, Terence Yin, David Lee~which is so funny and i laugh until the films end~There are attrative animations, mix of truth and false life stores, funny charateristics, serious interview among 4 handsome guys, mirriam yeung, Jacky Chan, June Kung, Candy Lo, Paul Wong, Nicholas Tse, Karen Mok, Daniel assistance--hong.....etc whom talk about the娛樂圈~

The meaning of the film is....there are truth and false in this field....someone fully use the media to increase the famous level....~someone attitudes very bad, lie on the artists~irregularly download and damage the creation~someone neither handsome nor strength in singing....using autoXX to change the off-key as the technology is increasing dramatically....whom are not suitabe for singing plx go away~A big change between former and nowadays~Alive's story is including in the film abnd we can know more about them. Each of them express the feeling to each other~

Hope all of us can support them---the developing of creative production~The education is important too~As they said that...buying a CDs is very strange from teenagers mind~When you buy a Cds, they may ask"你係咪鐘意成咁呀?鐘意到買成隻碟呀?傻左呀你?""以前一隻碟裡面首首歌都好好聽,依家....?""以前錄音一定要o岩....否則再錄,直到ok....依家就用科技去掩飾""依家3分一既k歌,你會聽到首首都差唔多,亦都似曾相識,只係睇下放響邊一part既jei".........sign~

take photo and talk with them~we leave at 9~I arrive home at 10~no time to study~when i go to bed, it's 0030 and i only study 2 chapters~Oh...my god~No mood to study~And in this last test week, I don't think it has such a test week environment~How come.....How can I graduate in credits then?

receive Sandy and Michelle sms today~

so tired~

>>April 6, 2006 at 9:52:03 AM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36082

Design & Scripting by ShowHappy.Net