寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2006 年 3 月 14 日 星期二 【微冷】

wow...0830...遲左15分鐘~點到名~dr tang~

11:30就落堂~剩低欣欣,sarah,菁菁及我~sarah同左iris去飲茶~我地3個就去左食仙桃源~好快又返到school~去左free booking教欣欣做ISCA~再去314~佢地研究mobile~我就無心機溫書,訓左~

依家雖然有part time,有時都唔知d錢用左去邊,所以.....開始mark低左d錢用左去邊~辛苦賺既錢....好容易就用左~要control一下~因我又要買裙仔同埋女人鞋for返工~

佢地1425叫我起身~我就走去補習......戴住con訓覺,搞到好乾~同埋呢2日右眼都唔太舒服,眨眼時好似有野篤住咁,但除左con or 戴左con睜大眼又無事~唔知隻眼做咩~今日發生左件好奇既事,就係....我戴左咁多年con.....竟然唔知做咩爛左~~oh.....其實係我戴con時,見唔舒服,除左又戴.....整左幾次,最後一次,我見到隻con好似有條毛咁....咁我就慢慢卒返出黎,點知.....爛左...我懷疑個條唔係毛....係裂痕~

佢地好多功課~都對唔晒,無人做得晒~我都遲左放,因何家華同學唔肯走,我就等埋佢先~今日佢地都好乖....起勢咁做功課~

之後去左jordan搵cecilia~佢俾card我~又傾左陣~之後我出去mk join欣欣~我地睇1800既天生一對~佢咁遲先出.因陪同sarah同埋菁菁聽補考~小葉之後都黎埋,我地就入去了~

套戲....都幾平淡....覺得楊千嬅好型~當然都有d笑位.....千嬅既boss,朋友,同事,任賢齊.....

有d無厘頭位(唔知做咩千嬅成日唔返工但個boss又唔fire)(任賢齊又唔知點解成日幫千嬅,又one night stand,可能一見鐘情,同埋任賢齊不嬲都好鐘意幫人)(千嬅又俾一個唔熟既人返home)(原本側田唔去試音,之後又去wor)......

有touching位(媽媽與bb既親密接觸)(千嬅被騙....又得知有乳癌...工作又唔順利)....

誠懇既工作態度(雖然個生產商話個一隻係垃圾食物,但千嬅都親身去試,認真去想點sell個隻產品....其實個隻垃圾食物並唔係生產商所講咁..而係想試佢地....)

側田唱既好歌~少少對抗cancer既正面態度.....初時千嬅都好樂觀,之後崩潰.....臨床心理醫生任賢齊幫佢知道其實千嬅自己都唔想死...又帶佢見一個朋友.....呢位朋友既經歷都一樣....鼓勵千嬅~呢位朋友仲生埋bb...一樣咁餵奶....都係咁~佢倆都係中左少之又少既.....20%內既惡性,擴散大,又接近乳頭所以要全乳切除~

得意既心理測驗~千嬅同任賢齊互寫一張紙~千嬅寫"你介意嗎?"...任賢齊"我不介意"..不約而同地吻合了~唔知呢個係咩心理測驗呢?佢地仲結左婚,生左個女,千嬅勇敢地仲做左手術~任賢齊又牽住千嬅走架wor....一來千嬅單純啦....任賢齊既激漲法,循循善誘......等方法對千嬅都好合適~好得意~

睇完我就走了....欣欣同小葉食dinner....我就自己行左陣就take mtr返home睇<天幕下的戀人>~~

同左cecilia,sandy傾電話~

>>March 16, 2006 at 4:53:29 PM GMT+8


2006 年 3 月 13 日 星期一 【乍雨乍晴】

好凍~搞到我都唔知著乜返工好~不過通常我都響前一晚準備定,因我知道一定早唔到起身去prepare,寧願訓多些~我都真係要買下衫返工......仲有鞋,唔知點算~

尋日唔記得走既時候搵clara leung,因我知道派成績表,好彩欣欣幫我講左,話我今朝去拎~不過....搵唔到佢~anyway...寄都無咩所謂既....因sem2又有另外一張~winnie po話俾我知有得上網睇,原本唔想上去睇,有d驚....最終都上左去睇~成績比yr 2 sem2好左~有4科credit~但係....拉唔到我final有credit~睇怕我呢個sem要有d科destinction先得~我仲要去問clara我應該點計,要考返幾多分先拉到credit畢業~好緊張.....

今日返到去,雖然遲左少少,sarah都話我on time,哈哈哈~呢期我都算準時,叫做無咩遲到,早退~keep it up~that"s good for me~i'm a good student~上堂專心.....哈哈~之後諗諗下又明~

dr tang又心火盛~所以我都唔該前唔該後.....上堂都無咩聽佢講野...做佢既lab~費事拖~唔駛上project堂,阿sir未睇我地既野,不過我希望聽日又可以交d野俾佢....由其個comparsion~我地初時都唔知唔駛上~行晒幾層樓,都唔見winnie po佢地,又唔見鄭sir~我地又去返4樓....再見到佢地~我同菁菁搵唔到clara就留左張紙條~遇見細ryan & wen~

我過去023~michelle見case...算了....我交低左d野俾benny,就走了~一個人都唔知去邊....欣欣今日無返,罕有~點知....sarah響我後面拍一拍我,佢同iris,gigi食飯~我就一齊啦,見仲有時間~原本帶左野去食...想save money~算了...都好久無一齊lunch~傾左陣,我就去返工了~仲好有手尾,好有責任咁打左俾phyllis同欣欣報告一下有咩事佢地要做返,同埋無上project~因佢地absent左dr tang既tutor...而我都借左notes俾欣欣~

其實都有d怕返工~有d抗拒~因今日聽完張sir講,教過既accounting野要識~不過我都唔記得晒啦,都仲係覺得我唔suitable for accounting~個心往下沉~哈哈~真係學左咁耐,咩都無咁....都唔知呢3年學過d咩~哈哈哈~佢話我地出黎響公司會見到好多唔同既野.....要我地真係識多些,唔駛考既都要識(無計la,ive出既question比較似tutor,所以我地考時都未必真係明)~同埋其實我地要學既都教晒~佢仲話,出到去,有d野唔識,會俾人笑~可能都好basic吧~

今日landy又無返....都無人睇住我地~同埋今日都幾順暢,無咩特別,感覺好左好多~因今次我同欣欣一齊做一間公司,所以佢睇左d野先,咁我都好快咁寫voucher~哈哈~做到有d悶....入黎入去都係個d~一大叠差唔多既野~

期間,我地都有走入去問ivan問題~俾我地知道左.....好多間公司既麻煩野~麻麻煩煩咁...又代支住先,又入落自己account先,因都未知點分俾其他公司~哈哈哈~我地明左好多~所以我地再唔駛doubt人地點解咁入~哈哈哈~跟佢地開既account寫voucher就可~哈哈哈~有時好似係current asset既account....點解佢響current liabilities度出現既呢...??原來可能佢一早俾左一大筆錢我地....咁我地不斷咁扣佢俾我地既錢....我地未扣晒...就代表我地仲欠人地錢~哈哈~~果然.....遇到咁特別既野~唔同公司都有佢地既故事~

我發覺我既表達能力有問題~有時唔識問~我要欣欣幫我一把~找出我既問題所在~因我都知我自己唔知點講,自已都知人地唔明~要improve~

今日差唔多1800,仲以為劉生唔返黎,點知....佢返左黎.....十萬個不願~點知...佢今日好nice wor~除左叫我地擺d野入佢房,俾佢睇,我仲問左佢一條entries點做~唔明~之後我都仲係未load到點做....佢竟然好耐心地教我.....哇....surprise,仲以為佢會話我咁都唔識添~跟住佢就走了....同rosanna去開會~我仲難以置信咁問佢....走勒?佢答我...佢去開會~....哈哈~有點覺得我同佢相處都幾搞笑~同埋多得欣欣既幫助~依家既我....都醒覺知點做了~好似遲了點~哈哈~我地懷疑劉生與rosanna係couple~...死啦....我既野又無bank statement~landy又話無可能~係我整唔見,定....無呢!!唉...點都好...我要小心一點~

今日既工作好充實~好smooth~效率好似高左~都係覺得ivan同劉生既講解好好多~1900走~haha~~time sheet寫足5小時~今日見到2個我地未見話既同事~個同事仲問我地係咪好多野做,做咩仲唔走~

收到細米既回信~haha~~yeah~

今日整體感覺都係好,尤其返工時~不過唔知做咩,累累的~哈哈哈~~

人與人之間,真係要有體諒同包容......不經意講出傷害既說話..會令友誼雪上加霜~都好怕情緒化既自己.....做事標準不一~其實MAGIC ANT都有咁既情況而自己都知~但係...個一刻都已經做左決定~唯有自己做左既事自己承擔,自己又走去CHEER UP返大家~我要小心....!!!警惕~~~

>>March 14, 2006 at 2:32:54 PM GMT+8


2006 年 3 月 12 日 星期日 【乍雨乍晴】

二家姐生日快樂~

好凍~我今日只係返0830-1030~但我都好準時,傑同學仲叫我唔駛咁早.....ms ng都遲左~

上law堂都好專心~上完....都有d唔明,之後響地鐵(終於換左雞串)上再睇返d notes,跟手返到家又做埋個tutor~好似明好多咁~似乎一上完堂,都係要睇一睇+做一做先得~

開心既係可以同傑同學一齊上堂,大家都有傾下計咁~幾好,不錯~佢好似頹左咁bor~可能佢呢班學習氣氛真係唔太好啦~希望佢努力~得閒同佢傾多些~0945,見到細ryan返黎,我同傑同學都相對而笑,hehe~佢條友仔咁遲....hahaha~~

落堂去左314 scan野,終於搞掂ayp既野,分派我做既野都做好了今個星期係我尾二既trip,亦都係我第一個2日3夜既trip~加油~~同lily傾左陣,就走了~唔記得michelle去中大上堂~見到大佛...佢炆炆的~返到home~食左d野,1點訓左陣~2點幾就起身去補習了.....睡得熟.....想唔去~哈哈哈~~

遲左少少~今日都有d頭痛,佢地嘈得濟~不過無驚無險又過左2小時~佢地為左sticker....又肯默書~溫下咁~不過佢地成日有課外活動,好遲先到.....都幫唔到佢地做d咩.....所以有時都主力於常留在課室既同學~唉.....!!!都有一定阻礙~尤其曾進勇~有些擔心他~

返home~做左d野~又行左去理大俾野個leader~大雨呀~oh..no~好凍~真係好凍~溫度低都唔係問題....最怕係下雨~之後又做下野....睇下電視,食下dinner~

今日派成績表....唔記得落堂時走去搵clara添~算~尋日行返唐氏會時....好似見到barry,不過好似唔同左樣~如cyrena之前所講既一樣....真係唔認得,hahaha~~

今日補習見到牛奶~4點時佢走過黎,佢入左黎問下我功課,個時我d學生break緊,而我好忙咁對緊功課~~我答左佢~佢頂隔離班既堂~佢有叫我幫佢睇住....佢要行開下,我問佢個班係咪好曳,佢話唔係...我咪話唔駛睇啦咁~我無理由離開自己既崗位,去理佢個班架~又無咩理由....又唔係急.....!!佢成日笑笑口咁,唔知做咩~

呀~我個project呀~又要準備英文assessment~又要返工~哈哈哈~~唔出街,唔睇電視,時間都幾夠用既~但有時我都懶....左整整,右整整.......唔知d時間用左去邊~哈哈哈~依家同緊表哥傾msn~哈哈哈~同左欣欣,angel,sarah問下佢地情況~菁菁晏晝打左俾我~佢地今日同埋下星期一都唔會見到我....hahaha~由理大行返home時,又同cyrena傾左陣~

今日同daddy check左佢真正既生日日期係幾時....佢得個農曆~身分証既年齡同埋生日都係假既....因為佢個時為左落hk.....報細數~今日我1100返到home....daddy問我係咪唔駛返學....之後我話返完,佢似唔信,我叫佢問阿may我幾點起身~由於未到我考試先早返home咋~

>>March 13, 2006 at 2:46:32 PM GMT+8


2006 年 3 月 11 日 星期六 【晴】

高高興興行山去~雖然0730鑽石山地鐵站集合,但係....我無遲到~仲好準時添~呵呵~~

呢期日日都咁早起身,train左我早起既習慣,不錯~hahaha~~但唔知點解,訓足7小時都會咁累既呢?不解?因為唔可以早起身?都無咩關係架.....都係7小時之嘛~奇怪......

今日行山識既有michelle,sandy,cecilia,benny,barol同埋善~分左2 team,我,sandy,cecilia同埋3個男仔一team~michelle跟我地~而另外個d就一team~我地呢team行得比較快~同埋我地2 team都比預期時間早左~呵呵呵~~

唔好意思ar...有一段路我帶既...係一直上120米...我慣左一個步速,無停....搞到大家喘晒氣添~~sorry~~可能近期train慣ayp啦~行既時候都有一定步速既~但我響team都算係尾二慢架勒~不過今日唔係full gear上山,又唔同些既~條路好易行,唔會令人迷路既....只係上斜比較辛苦啦~唉....我d地圖skils都唔多得~不過我覺得我地既miss都幾hea下咁.....好似都唔pro既....成日問返阿sir咁.....唔知做咩~呢個miss叫sarah~

我地又係豪華團,有菠蘿腸,粟米吞拿魚沙律醬,油浸魚柳,蛋糕仔,大量包,blueberry muffin,apples,pears......snacks有pocky,珍珍著片,乾果~~好飽好飽.....都食唔晒既~哇哈哈哈~barol同阿善估唔到....~~今日michelle同我地同team,同我地傾計,幾好幾好~hehe~開心開心~

之後見時間早左,佢地又無咩野做咁,我就返左唐氏會開84旅領袖會議~費事edmund話我啦~下次venture領袖會議我都開唔到~唉~開到1830~終於開完~依家既我唔會pick up post住,因未知去向~不過叫得幫手會幫~同埋有d野我對童軍既認識唔深....所以都唔敢做d咩先~

但係...我真係覺得童軍既制度太複雜....又麻煩...完全唔符合經濟效益,無效率,又唔知為乜~我想上深資童軍支部既fundmental course~點知simon話要委任証先得~但我個張係暫許委任証only~有無搞錯,佢地又話缺乏領袖,呢d course又只係俾副團以上既先上得~因佢地有委任狀...我地呢d只係教練員~但係....我地有心想幫個團搞下活動,配合團長edmund,亦都想學多d野,教班仔..唔好次次咩都唔識咁~幫唔到咩手......對唔住自己,對唔住家長~難得我有個心,想去了解童軍多些,佢地又話缺乏領袖.....之後又落左個閘.....好矛盾囉~唔知想點~真係好想投訴~我等左幾耐先等到呢個course呀~依家又話唔上得?咁我地venture全部變晒副團啦咁~無鬼謂.......

我好想上呀~我都想幫手搞下,plan下活動.....我想接受挑戰~同埋第時做社工都要架啦~不如依家再學多d野先~因實際再搞一個program,都幾緊張....hehe~~依家未真真正正有program俾d人仔....唔可以無野俾佢地走既...同埋要有一定吸引度先得....有d緊張....擔心~~

其實我依家返工既壓力都幾大~要對得住michelle,蔡生同埋rosanna,唔好令佢地失望~唔知係咪因為咁.....情緒都唔係好穩定咁,有d野~~同埋有時都擔心自己既能力根本唔得,唔合標準~真係....好怕....有時對自己都真係無咩信心~同埋自己未能沉得住氣......唔夠細心...唔夠耐力~唉.....

尋晚因一d事,我喊左....朋友仔講得對....可能都無諗過原來自己打日記會令人有唔好的感受~但係日記又係屬於自己架bor~都几難定位!!!雖然日記係自己~但我唔係d唔理人感受的人,所以就得人黎,又未必能完全settle到自己的感受......!!講得幾o岩.....~~我問自己,我既diary為乜?俾自己睇定人地睇呢?再公唔公開我既日記呢?另一方面, 知道日記係communication既.....但有時, 都想記下大家既事.....但有時我又知分寸.唔打人地既野...只係含糊帶過or唔打人名(當事人先知咩事),同埋只係打自己既感受~因為知道就算打大家既事,對我都無益處,only record~但record左,睇返....又可以keep住個回憶~因始終大家既野有時老左之後都唔會記得~anyway...有時我都相信自己既判斷力~邊d打得,邊d唔打得~

唉~到最後...我都會繼續公開我既日記....唔會lock password~咁如果有d我認為值得記下,又唔係我既事,我會lock日記囉....同埋有d真係好內心既感受而我覺得係hurt到人既....我都會lock~其實大家既事,通常我都會記得既....that's why我既日記先咁detail之嘛~所以你地同我講既事,唔駛打出黎,我都記得~哈哈哈~有時都佩服自己既記憶力~hahaha~

其實我既一貫作風都係咁~~好少打人地既事.....除左笑料....~不過知佢地玩得,無所謂先打咋~有時都會細想過先打~不過都會有失手既時候.....請大家同返我講,唔好收埋,我即刻delete,就會知道你地既避忌,以後都小心些~唔好失左分寸~有時為左朋友,都幾辛苦,要記好多野....唔記得,對方又會唔開心,以為我唔重視,無左對方~我希望我個腦開發多些....memory多些~我就係怕唔記得大家既事,所以先想記下~但又諗諗下....又時寫左都唔記得~寫黎又做咩呢?哈哈哈~同埋人會變既.....~~希望大家原諒我既大意...我既失魂....!!!我唔記得,唔代表我唔重視你.....多謝大家體諒~

好多野.....唔係equal既~好似...我大聲,唔代表我發你脾氣~我唔記得你地既野,唔代表我唔重視你~仲有好多好多......

喊,除左confuse,人地既態度及誤會,對自己失望,覺得無左分寸,令到朋友仔唔開心之外.........我相信都係因為壓力大,無得發洩~所以先令我尋晚情緒崩潰左~同埋覺得自己要懂得處理壓力問題~

>>March 12, 2006 at 3:24:25 PM GMT+8


2006 年 3 月 10 日 星期五 【微冷】

今日返0900-1300~準時放工,因有滅蟲公司既人黎~而我同欣欣今日既主要工作係做返尋日劉生交帶我地做既野,星期二佢返黎時俾佢睇~唉.....自覺手腳慢....效率低~唔得~speed up please~今日係causal wear,大家都真係幾casual~~哈哈哈~

同完michelle傾完一陣電話~壓力又大左~知道因為may同rosanna好friend,聽見蔡生介紹左咁好既學生俾阿may,所以rosanna先破例收我地呢d higher diploma學生~所以我同欣欣更加唔可以令rosanna失望~同埋做得好.....可能請埋phyllis呢~都係未知.....可能有budget~oh...上心一點~我要...!!!

今日又知道左邊度放文具~同埋都大約知道d人既名~同左坐我對面個個女仔傾左陣~哈哈哈~今日landy見我地返,都問我地why~之後我講俾佢知我地要做返晒...佢好似話中有話咁.....話我地當然應該跟老闆既意思啦,都好既,我地做既野都應該要俾佢睇既~同埋佢都講佢自己就唔會咁做囉~好似....佢倆都有唔同既做事手法~~令我懷疑佢辭職係因為唔夾~......佢曾經問我一句....乜你唔知咩?....我話唔知....佢就話算了~~好似有d野咁~哈哈哈~~

返完..無同欣欣lunch~我出左去尖沙咀~交電話費同埋去龍城買鼻貼~今日俾人cut左電話~皆因我又無交3個月了~呵呵~之後行返home,原打算買零食....唔記得走去優之良品,行返去home時,又途經唔到any store~就算了~哈哈哈~~

返到home,食杯麵,睇左陣電視,就去左訓了~好累好累...熟睡了連電話都唔想聽~今日無去培道開放日~又miss左添~哈哈哈~太累了~之後cecilia打俾我,因我地要discuss聽日行山既食糧~跟住我就話出去一齊buy,原本都有sandy,細ryan同埋emily~但因為cecilia唔想太晏返home,就唔同佢地去行,同我去買野~我地去完惠康再去百佳格下價~途中又好多地產經紀...好煩呢~

之後又同左cyrena,sandy傾左陣~返home上樓既時候,有人問我邊度有百佳,似乎佢地係自由行,黎hk旅遊~我就同佢講左點樣行去~哈哈~希望佢地識啦~

今日心情幾好....覺得自己幾nice,哈哈~~不過唔知依家既boss會否覺得我輕佻呢?又覺得我態度唔好呢?佢地既defination又係點既呢?其實我都好認真對呢份工架~我好努力咁學,唔係求其架~唔知佢地又點睇我呢~因為我有咩感覺都無咩收埋響心,有咩唔明就問...有時可能太多咀都未定~如果係既話,我要收歛一下~同埋禮貌不太夠....自己要執返嚴緊些~唔好.....是但啦!!!!算啦~咁...先得~加油~

欣欣,你得既...唔好打亂自己陣腳,你既accounting concept得就可以架勒~明顯你有啦....放心,你得既~信自己~呵呵呵~~

>>March 11, 2006 at 4:56:26 PM GMT+8


2006 年 3 月 9 日 星期四 【微冷】

原本想0700起身~一個人訓7小時就已經足夠~但係.....滾動到07xx,阿may問我係咪要起身先起身,因之前我迫自己起身就開左燈,點知都攤左好耐~

食早餐~見無咩做,又早d出門口~約左欣欣0840.....我未夠0835就到左~點知欣欣先響北角,由於佢揀錯衫,又waste左少少time揀過....點可以遲到架?不過我都等埋佢~今日既佢好斯文...我問佢做咩著成咁....好pro咁~haha~~唉.......我都無咩鞋,點算?都唔知點襯~Rosanna話之後見client要著到好似欣欣咁,下...咪即係要我著suit~幾時先到我地見client呀?唔會咁快掛~好驚wor~

返到去都0905了....無咩人~原來教我地個個叫landy,唔係mandy~今日又做返我地星期二既account,同埋landy下午出job,交低左d野俾我地做~我地今日放2000~oh.....無效率嘛~都唔係好做到佢交低俾我地既野~

我地唔敢去lunch,又唔知幾時lunch,到1400....landy先問....原來係1230-1330~我11xx個肚已打鼓了....12xx就到欣欣打鼓,個時我已餓到無咩反應~landy叫我地自己去,又或者與同事夾,費事公司無人~我地去左食kfc~好快又返公司~公司都幾凍~miss左michelle call~

期間,17xx,劉生叫左我地入房~初時唔知做咩....好似好惡咁....感覺都唔多好,又叫我地俾我地做左既野俾佢睇....心想....唉...可能要做過....好煩....剛剛滿心歡喜咁完成~點知.....!!不過.....後來發覺佢好好人~俾左d notes我地,講左d concept,俾左d steps我地....又問下我地野....good~~概念清晰好多~yeah~~thx a lot~佢想執返緊些一d野....good,幾好ar~~俾返d concept我地,俾返d requrement我地先好~因為佢都想間公司d野standard些,咁先無咁亂.....唔係自己做開既client,都易掌握些.....

我之後都唔係咁驚佢~有咩就問....哈哈,有時仲會笑左出黎添,希望佢唔會唔滿意我啦...好似又唔係咁好咁,好多反應,似乎太活躍了~有咩就講~又問佢time sheet ar...駛唔駛簽到ar~佢又叫左我地寫時間俾佢....~~真係唔同些....搞到我地無咁confuse~呵呵呵~~佢地用time sheet黎出糧俾我地~用左幾多時間做account,就寫幾多....係咁計既.....初時搞到我一頭霧水~

經過今日,又好左些~不過似乎手腳要快點~我同欣欣相依為命勒~哈哈哈~~我地今日成日爆笑~我地終於問左門口既password....點知....按左好耐都未得,笑死~哈哈哈~我print野時,jam紙.....公司少人,叫左個男同事幫手,佢都唔識....唯有放棄~點知劉生print野,佢話我唔理就得架勒....我同左佢講....之後佢話叫ivan wor~我點敢叫呀~咁少野~欣欣原來識整,不過我叫佢唔好拆壞人地部機~佢先無整~hehe~~欣欣響劉生同我講野時偷偷地笑我~哼.....~其實我都唔想....我不知幾尷尬~

多謝Rosanna既朱古力~走時差唔多繞場一周.....同ivan講byebye,又同Rosanna講byebye,再同一個女仔講~今日landy不在,ivan問我地係咪因landy唔響度就唔敢問野~又問我地劉生叫我地入去做咩,俾左d咩野我地做~hahah~可能佢奇怪點解我地無野問佢~哈哈哈~幾好幾好~之後原本first week唔駛返....但劉生叫返我地做bank reconciliation,同埋叫我filing返.....咁如果我地聽日唔返,怕next tue做唔切,因劉生叫我地俾返佢睇~所以ivan叫我地返勒~

原來first week既saturday不用返,係想睇下個情況點先~同埋聽日landy唔得閒理我地~佢有佢自己既野做~所以如果劉生俾野我地做,就返啦咁~......好彩俾我地寫時間咋,順道請埋假....我下星期五1700要走,佢都唔多like咁....鄒一鄒眉~我同佢講要行ayp,佢問咩係ayp!!下星期六我倆又唔返~哈哈~都同埋ivan講~哈哈~~佢話都可以~ivan nice好多~不過劉生係boss都算係咁,見佢對下屬都幾nice~

星期二同埋今日都2000先走~由於自己做得慢,都唔敢寫太多時間了~ivan今日都問...2000了,好多野做呀?都唔想我地做到咁夜,想叫我地走....重覆地講2000了~我地真係好好既commitment~上一次都俾人趕走~因為都真係太夜了~今日劉生都問我地幾點走,我話睇佢~之後佢問...係咪唔趕時間,唔需要話幾點要走咁~咁我地都預左既~有時都唔敢走呀咁....哈哈哈....未熟習環境,未摸透間公司~

今日咁夜走,又俾security問....我叫欣欣行快些,俾佢地問~hahaha~~~

>>March 10, 2006 at 4:18:44 PM GMT+8


2006 年 3 月 9 日 星期四 【酷熱】

哇哈哈~保持紀錄呀~繼續in time咁返學,上堂ar,好勁ar,早到~難得~仲要返0830,yeah....哈哈~

今日都係好熱..都係沙灘褲la....哈哈哈~

努力咁上account~要溫下先~唔係唔記得~

廢既dr tang~pinky好大反應,好似唔多好,太激動了~對自己都無利呢~同埋佢地都不應該傾得那麼大聲吧~唔想上堂就唔好黎嘛~搞到阿sir都炆炆既咁~不過我都俾阿sir話,我攬住個袋,突出左份newspaper,佢話我睇報紙~我話我無,佢叫我唔好講廢話~算了....sarah話佢3唔鐘意人地駁咀,佢話係就係...真係....!!!算了....

上project~我閃....欣欣話俾我知,菁菁好大聲咁話我閃左,點算~唉....我呢d好有交帶既人,一早講左俾佢地知la~我閃係因為我無野交,我寧願去做peoject,我去左rm314~鄭sir話係怕我有d咩問題jei~我有問題會搵佢架勒,放心~今晚都趕起左少少~

由於passing rate低~阿sir走左黎share,同埋佢既肺腑之言~真係好感動~張sir話佢唔知考咩咩試,係世界第一~因佢唔想再俾人恰,唔想再窮,唔想自己既仔女好似佢咁...所以佢好發奮~每日會用最少4小時溫書~由九龍塘行返home~因窮~又要做家務~依家佢有咁既成就,佢mummy都好proud of佢~話俾佢知,佢既努力無白費~我地就響豐富既資源供應下長大,所以......懶散好多~唔知咩叫苦....唔知咩叫窮,唔知咩叫捱~~張sir就好似我地咁~

3月17日有國泰既禽流感演習~ellen講左d details~上tutor....好快講完~又以為鄭sir黎~又無~叫左佢1430 or 1515黎,又唔黎~可能1330黎左~oh...欣欣佢地都救唔到ellen ng了~phyllis講左野,指住winnie話禽流感~哈哈~

今日full lesson,都同michelle夾唔到時間~因佢要借我既it card用一用,買gift~之後我地5點幾走~benny一齊行~路上傾左不少~響023都傾左不少,幾好幾好~講左對我地返工既感受,不錯不錯....我地會反思~不過我地真係好努力.....態度上....我覺得....!!唔知~一係就有誤會~一係就真係講得對~我要再睇下自己先~送左michelle同christa去灣仔~michelle個袋重,唔好拎咁多野返home做la.....你又唔拎得重野~

響新都會買完野,見到emily同埋細ryan好rush咁行~哈哈~原本想截,,但望一望個時間,見佢地都遲到了....所以就算了,打左俾emily~佢企check point時打返俾我~傾左陣~之後細angel入線,又同佢傾左陣~

oh~無copy張card.....無得autopay....要麻煩cyrena既朋友仔返工時幫我地拎~$600花車問卷~咁都得?d control唔得wor~hahaha~~

又同下大佛msn~又同一個net friend傾下~唔知佢講真定假,佢話單戀我~奇奇怪怪~我都唔識佢~算了吧~不要追究~

wow~michelle話俾我知issac催我搞gathering~效率慢~~哈哈~好好....叫左cyrena搞了~原本等fashion design既同學仔去完上海先搞~之後又有d野又擱置左~依家有人提出....就乘住個勢la~hahaha~~

好耐無去swim,尋日搞到我今日都有點累累的~同埋真係好早上堂~好早起身~其實原本想0530起身做project,最後0630,都無咩點做d乜~所以我先可以咁早返到學~hahaa~所以都累累的咁law~hoho~~今日約左累累既cecilia俾野佢~

full schedule today~做peoject到0000就sleep lu~

>>March 10, 2006 at 3:09:15 PM GMT+8


2006 年 3 月 7 日 星期二 【微冷】

三八婦女節~

今日返學途中撞到phyllis,大家原來搭同一班train~今日響yt train上,有2個女仔好嘈,成個車廂原本好靜....佢地一講野...就係佢地把聲充斥住個車廂~真係好嘈~超嘈~好想2佢地靜一靜~把聲又高音~今日早上搭lift落樓,有個男人唔知做咩,一直按住個botton,直到lift到~下....駛唔駛ar?按一下就得架勒wor??可能佢有個bad experience啦,仲話我地部lift差添~~哈哈!!

好野~好叻咁....上0830 in time~早到左少少~呵呵~~yeah~~keep it up....lingling~好悶既dr tang堂~解釋左俾欣欣知點解佢入唔到~食完lunch,亦都幫下佢咁,呵呵,今朝dr tang skip左欣欣無接受,我即刻同阿sir講,否則.....欣欣又無得入個msn群組~

上law堂好悶~好快~唉.....!!!

得我同欣欣去食$10麵~好飽~上左去圖書館一陣~睇左陣報紕,明報真係好多social walfare既job~活動助理得$5000~~

落023,見唔到michelle,就去左canteen搞我既project~欣欣就忙佢既growth camp~差唔多時間,我走了~去補習~今日d學生問我係咪去完夏威夷黎~因我著左沙灘褲~hahaha~~仲叫我俾手信~之後我先醒覺,我應該可能唔俾咁樣著返工架wor~哈哈~算啦~今日好累ar~~好想訓~今日我以前既學生走入黎搞搞陣,激死~算啦,我都好好咁幫佢對埋功課~

放工,返家,訓左陣~sandy打黎我就準備一下~因我地去swim~今日swim左800米咋~好累了....又多人~初時我既手臂真係好酸痛~真係好耐好耐無swim lu~手部運動比較少~swim完醒神左~見到伙磺爸b,同埋唐氏會員,其中一個我識既...!!!

之後我要出mk拎suit,sandy又同我一齊行出去,佢要去中南書局買野~佢又食左杯ice-cream~期間,見到我妹,見到佢男友....我拍一拍我妹後走左,我妹轉左成個圈先見到我,哈哈~蠢~之後佢大笑~白癡仔咁~套suit可以wor..fit.....雖然都係肥肥咁....唔駛改,yeah~個boss又激讚自己公司手工好,做得靚,話我條腰出返黎wor~真係....!!!大家都認同我件shirt好睇~個boss仲問我響邊買,點解可以咁平~同埋佢話咁都俾我執到件咁大件既,合我身wor~真係.....!!!

佢讚我醒,識得拉裙後中間既拉鍊wor~唔通好多人都唔識拉,要佢幫?我就唔想勒,唔想俾佢掂~自從sarah俾佢由後面幫佢扣前面既鈕後,好似攬住左sarah咁....個感覺就好抗拒....佢幫我整....!!好核突,好寒既~

之後同sandy等巴士,我就take mtr back home~食dinner~打俾欣欣傾下~同cyrena傾下~又同大佛仔傾下~又同michelle傾下~好了做project了~ayp leader打左俾我,要我做d野~

累累的~依家都會行山,那麼我一星期swim一次都應該夠運動量~哈哈哈~~later慢慢再加swim既次數~同埋要最少swim返1500米先~加油~

>>March 8, 2006 at 3:51:49 PM GMT+8


2006 年 3 月 6 日 星期一 【微冷】

唔鐘意..濕濕.悶熱既天氣~咦......!!!

大佛仔....一齊train下英文嘛~雖然我d英文好差,都可能會令你唔明架~唔好怪我~多多指點~好耐無見wor~

今日原本想早點起身,做下project~不過由於訓得唔好...竟然訓唔著~原本其實返新PART TIME都唔係好緊張,俾cecilia問一問,就訓唔著勒~唔知關唔關佢事~不過其實佢問我既時候係無乜野既~響度輾轉反側...搞左好耐先訓到,不過訓下又醒下咁~

欣欣都有打 一打黎叫我~最後我要好意志堅定咁起身~好怏咁梳洗同埋食早餐,又pack好lunch一陣返工食~返sch時見到阿wen~落堂時見到細ryan同埋kit同學....做咩kit同學成日都累累咁既樣,唔係成日睇波勒~今日聽account~講黎講去都係個些,有點悶....亦都學張sir話齋....三督屁~之後上好廢既dr tang lesson~之後我地無野交,project堂又無野講~不過星期四要交d野俾佢~唉.....趕下趕.....!!!要做project~

之後同欣欣趕去返工~原來唔駛咁趕,我地早左半小時到~唔敢響train中食bread,怕俾人話,因no eating and drinkins is allowed in the train~平時既我都唔多理,不過欣欣唔食就算了~我地響等東涌線時食左~haha~~

去到,坐左一陣,好似累左人地添~初時以為mANDY係ROSANNA,點知唔係,因初時佢好惡咁~我地又無話俾人知係part time,只係講左我地搵ivan lau~咁佢咪無俾form我地填囉~點知....哇....好多野填,填personal information不特止,仲要answer about questions~問你attitude,ability,knowledge邊樣重要,and why?問下你點ar~你既career path ar~你既honestly同埋integrity既defination~等等~以上全用英文answer~之後用中文答既2題有你對中國既睇法~and 最近一個月既一則海外及本地新聞,試講睇法~wow.....!!!!最衰無帶portfolio~唔係有得抄~

之後mandy就俾左我同欣欣一人一間公司,叫我地入voucher,入data~點知我地hang晒機~我呆左~當我唔知從何入手,都唔知點問既時候我其實係好炆~不過我同自己講,我要冷靜些,我唔可以輕言放棄~一定要挑戰佢地,克服佢地~初時我自己都好驚我handle唔到~學左d野毫無用武之地,怕做錯晒,怕麻煩人地,發覺呢3年自己都唔知做乜~

最後我見我地響度磨都唔係辦法,之前都問左幾次,最後都同佢講我地真係咩都唔識,同我地學既都唔同~之後佢好好咁話,唔緊要....佢會教,唔識係正常,上堂與做既時候係唔同既~最後佢都教左我地少少野先,之後佢開會,我地做完就停左,到佢得閒時幫我地對先知我地錯左好多野~我又係咁改~oh..因唔知用stardard exchange rate...計錯~bills receivabe及marginal deposit比較難~算係叫識左佢地,不過唔知下個case會點~mandy都同我地講,有d情況都要靠我地獨立咁處理....又學識左點寫description~點樣作voucher number~等等.....真係要加把勁.....!!!欣欣好快地入晒數....嗚嗚嗚....

都有壓力,唔希望再錯,唔希望再唔識~怕再入錯entry~咁會激死佢~雖然佢話比較難jei~唉....!!有d又要對返之前既數~wa......!!!唔打勁~我願意接受呢個挑戰~慢慢再train我對accounting既common sense~hahaha!!!不過佢好耐心咁教我地,都好開心~我地都好似小朋友咁,個d反應....真係....哈哈..."哦"..."係ar"....好多野之後恍然大悟~佢話講左就其實好簡單~佢都同rosanna講我地都係好green,無experience~原來要走既人係佢.....而我地今日亦都見到接佢手既人....潘小姐~好似幾nice~

不過我見佢地寫voucher..都唔consistency,都有唔同既style~都無寫description~haha~~唔打緊~或者我未了解jei~好快pick up既~我地今日太慢,又等sandy幫我地對~欣欣同我都各自面對唔同既難題,好就好在,我地識唔同既野,都可以教返對方~一齊返工,可以discuss~haha~~不過我覺得我對program planning既興趣大些,可以一齊玩嘛~haha!!!

就係咁,我地今日20xx先走(應該無OT)~佢都share左好多俾我地~佢都幾nice,唔係咁惡既~都叫我地快點走,因知我地lunch時只係食左一個bread~又問我地駛唔駛打返home~haha~又話做得好,可以轉contract做full time~又問我地friday仲返唔返~哈哈~以為我地怕左~haha~~佢都講好多野...不錯不錯~唔知點解佢走呢~我好努力咁改,好努力咁學....怕就怕自己鈍咋~希望自己醒D啦~唔需要太擔心掛....自信心不足呢~

間FIRM好似無咩人咁既~見到一個男仔成日俾人罵~不過我覺得因為佢成日都唔夠醒目,個樣十下十下咁~又難怪既....!!!有個男人唔知係咪partner....問我地幾時返等.....唔知係who,不過我未答,mandy已經幫我地答左~星期五,繼續挑戰我間client先~hahaha~~唔可以再俾人話我地慢了~有好多野等住我地學呢~~

晚上,幫欣欣睇左咩問題~我知咩事了!!!佢未加入dr tang既社群呢~多謝大家關心~今日第一日返工,多多指教~

>>March 7, 2006 at 4:48:55 PM GMT+8


2006 年 3 月 5 日 星期日 【微冷】

yeah~that's great~i attend my english listen in time~i have to keep it up~haha~i arrive in sch at 1025~

well~Mandy Tam is sick today and lost voice due to a cold~so that she use blackboard and body language communicate with us~Oh....We only attend English lesson today as Ms Ng cancelled class for meeting, why doesn't she notice us before and need not to go to sch?We just sit for a while and she ask us to go to Rm314 and practise the job interview~

We hand in the written comment~and get the information about the job interview assessment~My assessment is on 20th of March~So,I don't need to attend the English class next Monday~Well....I only have to attend the law lesson in the morning at 0830-1030 with class C,D and i will back to home~So..early~~OH..god~~

After that, we find michelle for a while~We have to invite more friends to go hiking this Sunday....there are only 8 students~it still has 12 more places~It makes Michelle worriness~

Then, We go to have lunch at 12~We go to輕鬆一下~Long time no visit~Delicious~Cyrena and Small MIchelle find us as Cyrena has to give me about the route of my ayp~I told her to print it for me~We go shopping for a while~They look for the Cosmetic~OH...i don't want to make up when i am having my job interview assessment~But Phyllis told me that is represent of polite~NO....I don't want~

Yan Yan buy a trousers in Giodano~haha~I have target too....but i want to wait for the Sale~I remember that Yan yan has said somthing wrong...and make me laugh but i forget it~And also, I see Cecilia for a while and we played~Yan yan dates her to gove her sth~

Then, I and Yan yan go to sch~she has to go to rehearsal tonight and i have to go to tutorial class today~Phyllis and Sarah back to home~When we are on the way school, it's raining~Before that, we see full of fog around the streets~Wow.....~I hate Spring as the whether is wet and make me feel uncomforatable~Even though Spring makes the plants grow, i don't like~haha~

On the way school~we see Michelle in the plaza~and we meet small Ryan....nono....the correction is he撞過來....in the between of us~I have see who he is....if someone i don't know...I will scold at him~It's impolite to do so~OH..but he is naughty small Ryan and he wears Sandals~How come....not match with his clothes~and It's not the time for sandals~We talks a little and he go to have lesson~he doesn't attend the morning lesson~too bad~and he miss the most difficult Accounting class....

Go to 314 and i do my law tutorials and yan yan do for the project~I leave at 1430~I go to Cheng Sha Wan and have the group tutor for my lovely primary 5 students~One makes me angry~he is too naughty,impolite,play and don't do the homework~But at the begining, he doesn't like that~I warn him~ai....!!one helps me to 對功課,since he wants to get more stamp to have present~haha~One is always copying homework,too naughty~The girls are good~Boys are naughty~

They have done all the homeworks~In the middle of class,Sir give me some exercises for them to do~that's great~I said, if they finished, get 1 sticker~if they finished plus all correct, 2 stickers~They are wiling to do base on the present~haha~Children~It's about the end of class, I take back home and correct them~First time bring my work to home~But it's easy to do...as well as English~Thus, I feel confidence to tick the answer without any standard answers~

and i back home and sleep for a while~I finish my law tutorials and watch tv~I think i have to do the project now~

Nothing special today~Ching Ching absent the lesson today~Bad student~

Becky call me today and ask me to do Dresser tmr~I told her i have two part times already~I can't help her~I always reject her invite to be a dresser~and i am always busy during she ask me to do so~I feel sorry about that~I can't help her~she got a new boy friend~haha~and go to thailand with him before....she...haha...nothing to say~not chinese...again~I don't think that she has a future with them~No comment~No eye see~

>>March 6, 2006 at 3:24:53 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net