|
2006 年 1 月 23 日 星期一 【乍雨乍晴】
為了fmc,最後一科而衝刺,搏殺,創新紀錄,差唔多9點先走~
溫完,後悔點解之前唔努力?因為做落又唔係好難?溫完好有滿足感~你諗下,連最接近exam既quiz,我見到都唔知咩黎,到依家,我竟然識到佢地?真係好神奇~所以,感覺好好~之但係我都好緊張,真係好緊張,test唔合格,就因為我識但用錯formula,差少少.....唉~真係非常緊張~
但係返到家,仍然睇電視,又唔想溫了,覺得我溫左既已夠我合格~又好眼訓,所以上床去了~大家叫我唔好太早起身,因考數呢d野,唔夠sleep,個腦會好實~我好聽大家話,所以唔夠7點就起左身梳洗~決定唔再加入任何新資訊,但我都溫埋咩residential咩咩~
去左補習,無時間study,因為溫溫下,婉婷叫我對新年作業~成份數,計到我頭都爆,自己做一次,再幫佢對中文,期間,都有同學仔問我野,不過今日真係好忙,大家都好乖,所以都無咩理了~梓華呢條友仔,過左隔離班,之後返黎做晒3本評估~我幫佢對,佢叫我唔好對,怕我辛苦~其實係佢唔想改,因我對,佢要改,佢daddy對,佢不用改,daddy幫佢改埋~今日既佢,成日響度阻住我對數,真係..平時又唔見佢咁~阻住晒~我叫佢行開d,一係過隔離~今日佢又成日對我講....."miss你貌美如花,獨自歸家,小心被人勒手催花"......聽完又真係幾押韻~雖然佢咁講,我都好開心,不過唔係好信,玩我多些~細ryan話依家d小朋友鐘意大姐姐,唔奇~菁菁叫我唔好信,我唔係花,亦都唔會俾人催,叫我放心~sandy話好押韻~michelle問係咪佢鐘意我~
我想知點解佢成日講~上堂識?定點呢?又有2個小朋友過左黎問佢同左邊個miss講,我想問做咩事,就俾我既學生篤左我出黎,搞到我問唔到~
angel打黎問我溫成點,傾左2句,我以為佢想問我野~細ryan,欣欣叫我幫佢地買野~
補完有點頭痛~原本在車程上已消退了點~但響排隊幫佢2個人仔買野時又炆過~好多人~之後欣欣見到我炆炆咁都唔出聲~之後見我無事就問返我咩事,做咩炆,佢倆又同我講唔好意思~傻人2名~欣欣既做法幾好,先唔出聲,但我冷靜,之後再問返,講返...不錯~
終於收到問卷調查既電話,有得briefing~大家都顯得好緊張,好雀躍~傻左~wahahaha~~大家響年初一有收入了~yeah~
今日家欣溫書溫到傻左,又喊又笑~走時見到有線電視架車響度又問會唔會上鏡~之後我話你咁想上鏡,聽日考試途中,發顛,就可上頭條,topic係有ive學生因考試壓力大,課程深而在考試中顛左....wahahaa~~今日我地都有玩下,鬥下咀,同埋搞笑下~欣欣有次話我好搞笑,雖然答既answer係同meaning,但我會用唔同既word去講~不嬲我都咁搞笑~
>>January 26, 2006 at 7:36:53 PM GMT+8
2006 年 1 月 22 日 星期日 【乍雨乍晴】
我親愛既靚女becky生日快樂~
今日好早咁到左自修室,近期都早睡早起,good~不過由於尋晚打側訓,搞到我今日既頭髮反地心吸力豎起~
菁菁好懶~懶到連細ryan都話佢懶到出汁~佢倆成日傾計,俾欣欣warning,再嘈要調位~miss kowk ar~佢倆出左去buy chcoclate,buy左差唔多成個鐘,真係.....激到欣欣好嬲~嬲在於唔識仲唔溫,唔努力去溫,唔盡力~
今日好強,溫左,hoho~yeah~努力~聽日溫LQ~yeah~補完習再返去作戰,因留響home都唔識~
唔識既時候有點頹,仲好炆,好彩有欣欣耐心既解說~yeah~~
每當我溫完一課,我就好興奮~真係好大鼓勵~
我小睡時都miss住fmc~因我真係好緊張,好怕溫左都唔識用返出黎~真係好驚.....好擔心~好怕唔記得~唉......
唔記得講我地依家會用畫鬼腳既方法去食lunch~
同埋我尋日一人睇戲時,因太早(睇1040,個時已經1025),上到去無人,連staff都無,搞到我有點緊張,就去左toilet....好彩之後慢慢有人黎,大半個院~打俾cyrena,細米都未起身.....懶~第一次一人去睇戲,緊張又興奮又怪怪,又覺得無咩野~
收到poly既reply,由於個個part time degree係top up degree,所以....佢建議我study part time HD,我睇過,要4年,咁不如我study full time?由full time駁去part time,好過由part time HD駁去part time degree?仲有,莫非我真係要apply埋city既social work full time degree?有關既問題,我會詢問多人既意見~study?做野?做野都上唔到架,佢係top up~
>>January 23, 2006 at 3:58:26 PM GMT+8
2006 年 1 月 21 日 星期六 【乍雨乍晴】
尋晚細佬,daddy又返左黎~細佬....被管不了...都唔知係咪daddy唔願管....唉~之後發現係囉~唔管~
終於自己去左睇,正~去左旺角百老匯睇早場1040...原本想早些,買完飛去mcdonald嘆個早餐先,因好耐無食lu,想食左好耐....不過由於家中既粥好吸引就算了~
king kong真係好好睇,值得推介~我鐘意佢有情...king kong與女主角,女主角與男主角~king kong捨身救女主角,打低dinosure,蝙蝠~真係king kong都成為裙下之臣~仲有佢倆既搞笑野,灑花槍,king kong仲記得女主角教佢beautiful既signal~男主角對女主角既不離不棄~船員對女主角既不離不棄~好好既一班船員~女主角真係好靚,好有heart,內,外在美兼備~
緊張既場面~dinosure與king kong對戰~king kong唔想有人搶女主角而發脾氣~仲有好大既昆蟲~真係核突又緊張~土人~
搞笑~king kong唔理女主角~女主角跳舞逗king kong笑~king kong被帶回城市,見唔係女主角既嫌棄樣~
king kong以及各角色既表情表達得很合適~king kong雖然唔識講野,不過你見到就知佢想表達咩~女主角既眼淚,尖叫~
好多好多~真係好好睇~女主角NAOMI WATTS娜奧美禾絲 (ANN DARROW),又靚又好人,心地又好~唔鐘意戲內既導演JACK BLACK積伯克 (CARL DENHAM),好奸,好自私,不過無佢又唔得~男主角ADRIEN BROOY艾哲倫保迪 (JACK DRISCOLL),船長好有吸引力,又好人THOMAS KRETSCHMANN (CAPTAIN ENGLEHORN),純真既小朋友,好為朋友著想JAMIE BELL 占美比爾(JIMMY),好好人,成日照顧jimmy,曾當兵EVAN PARKE (HAYES),都好有吸引力~KING KONG網頁
今日無溫書,細ryan,欣欣都係~細米都無咩進展~
在家中sleep,睇tv,大家姐上飛機lu...出trip~之後msn~~
>>January 22, 2006 at 4:52:02 PM GMT+8
2006 年 1 月 20 日 星期五 【乍雨乍晴】
今日我係最早去到自修室霸位~菁菁懶惰無黎~欣欣今日同左細米坐,佢倆話一齊坐專心些,拋下我??佢話要溫快些去answer我既question,咁又係~
細ryan係富有人家....買貴人地幾倍既菜......不過應該係靚d,健康d,新鮮d....hoho~
今日有新tips?oh....唔知叫唔叫好一點?會唔會係山埃?知道咩係LQ,SQ都好~分輕重溫~
聽日唔駛outing,好野,留在家中~edmund有野俾我地?good?似乎唔係好野~~哈哈~我成日都屈佢~hoho~~佢都講我聽日不用,知我都考試~打左俾cyrena叫佢唔好扭計,因如果真係有,我唔俾佢去,要佢去溫書~
原本今日想一人去睇king kong,點知無場~就睇明早早場~good~唉....就呢個,就個個....係我一早話想睇既,點知到依家都未睇?真係...激死人勒~
搞錯,打去poly問,原本今日有seminar,問左,都係唔去,好悶咁,溫書~我講左我既情況,佢話唔o岩我apply,我shocked,都唔識再問,所以度左封信,send email enquiry下先~有點緊張~真係要study full time?個條友又無咩禮貌,唔知想點,都唔係想幫人既....好差~有點緊張添~點算ar~不過..我都話一係做左野先..對~唔好驚....鎮定些~
家姐聽日出trip了~
今日在家中,daddy執野,執左佢以為跳舞既衫,好靚wor,so fashion~又睇返細個既相....哇~我妹妹,我,細佬都好得意ar~今日都同欣欣佢地講開我地4個個時都有一套大家都係keropi既衫,好可愛..一set~睇返,真係有呢d相架~好好既童年~我以前好瘦架....依家做咩ar?
欣欣,細米同細ryan都唔係人黎架~我俾金莎佢地,欣欣,細米"meet"左個貼紙出黎,知佢倆有野,我都唔執輸,欣欣貼左落我度,我將佢既,我既貼響訓緊既細ryan上,我地3個笑到死左~之後我都好好人咁幫細ryan"meet"返~之後細ryan貼返我度,由於一張響hair上,佢"meet"返出黎,我估到仲有一張,因我貼左2張響佢度,問細米又話無,摸唔到,就算了~點知,到我地溫完,行完apm,再去到mtr我買飛時,佢地再發現,因連佢地都唔記得了~真係....唔係人ar.....好衰ar...我都係對佢地唔好咁好了~
依家玩既時候唔再信細米,因知佢唔會認,真係會唔講.....唔會心軟~
在mtr見到漢樟~
今日欣欣好鐘意往路中心行,成日走出去,想俾車撞,早d出聲~hahaha~~
>>January 21, 2006 at 3:49:38 PM GMT+8
2006 年 1 月 19 日 星期四 【颳風】
wow~凍左~大家小心身體~
唔記得今日係我同菁菁既紀念日~佢send左sms俾我,傻既,咁近,話佢自己記得,不過date左人,又考試,later再date我食飯~傻婆......我即刻mark返響schedule先~因之前mark左響mcdull日曆,無用就唔記得了~shit~咁重要既日子都唔記得,我點搞ar....菁菁實有些唔開心~
sandy~你傻左咩~我日記成日都update架la~hoho~
尋日見到都市日報話側田演唱會響3月26日紅館舉行~manhattan有得優先訂飛~打俾家姐話俾佢知有~我再check schedule,得wor~打去,唔通,家姐話佢出錢我出力,係咁打,得返$400仲要電腦派位,再問過家姐,佢話可以,好..就成交~希望有好位~如果唔係...哼哼哼....
同michelle講我既ayp要行一次1日,兩次2日1夜,兩次3日2夜~佢話都好似山藝level 2-3咁上下~不過阿sir話ayp重team work,山藝重skills~唉......都行得真係幾甘,幾多.....
依家既我唔夠12點就眼乾,要去sleep~但一個人唔可以訓得太多,最好7小時~點知我都係8點起身~
去左自修室,今日無咩心機,又食又訓,仲出去圖書館睇下有咩書,點知太凍,搞到我震震下,就返自修室,打算走~欣欣叫我唔好走,仲叫我食野,個頭又話唔俾我食野,因我話要減磅行山,亦都唔係再令膝頭負重太多,因想我留低,我叫埋佢走,不過咁o岩佢有心機溫就算了~我,phyllis,細ryan一齊走~細米,欣欣留低~而菁菁一早走左要教班~今日佢好乖,仲乖過我~
phyllis都要早走,去同alex家人食團年飯,問埋phyllis走未,佢都走,而細ryan好雀躍~wahahaa~~大家都無咩心機~陪左phyllis去左一去apm muji,就一齊take mtr~細ryan去mk hair cut~都唔明佢個頭有咩好剪~係wor,佢又成日叫我去apm既桃花個度行一圈,行桃花運,都唔知佢做咩成日叫我行,驚我無人要咩?我人緣咁好,唔駛la~~HOHO~唔記得問佢點解咁問~
同cecilia傾左陣電話~因我今早佢臨考之前send左個sms支持佢嘛~hahaha~~
今日團火無左添~hehehe~~唉~真係唔知從何入手~
今日既phyllis好可愛~真係好似八哥,有d樣又真係好樣衰~哇哈哈哈~笑死我~so funny~i love phyllis~真係多多表情,鬼鬼馬馬~可愛到我想"meet"佢塊面~証實左phyllis惡過我好多~wow....
>>January 20, 2006 at 2:19:26 PM GMT+8
2006 年 1 月 18 日 星期三 【暴雨】
wow~好有動力~有團火~4點alarm響,到5點先起~細妹見到我,問我起身勒,佢自己都望下個clock,我話係咁架勒,考試,唔駛理我~
點解我既感覺咁好?因為我覺得好融會貫通,之前都係miss講d theory,自己都唔係好明,依家由最尾個課stud返上黎,好似完全符合晒miss講既theory,個感覺好好,好似一下子就明晒咁~以及我係第一次溫晒d notes睇晒,好勁咁~當然,我唔係記得晒,因我都無背,只係明左only~但感覺好好~
考試前個心好平靜,因感覺好好~無bais咁緊張,我做既時候都慢慢黎,做下LQ,又做下MC~因有時做LQ做得太悶,又think up唔到,就轉下,其實唔係咁好,因可能lost左一些memory,又要warm up返~算了~知道一定夠時間做~之後對返下d answer,雖然都差少少,但都可以~自己都roughly and穩陣地count下拎到幾好,都有62~雖然感覺好,又estimate過,但唔代表我答得對,哈哈,可能個分都唔係咁好~不過唔緊要,個感覺好都係好事,唔會影響我下一科既心情~我希望團火可以延續至畢業~因為有呢團火係好難呢~~
今日仲早走~落左023~
之後同michelle去飲茶,有benny,barol,agnes,phyllis,我,欣欣,michelle,細ryan~返023,因sandy打俾我,大家又一齊返去見下佢~今日同michelle講既時候都有點火,不過...自顧自既講自己,無care返佢添~見到ellen ng,佢話考試我去toilet唔蝕底咁,咁人地急嘛,同埋根據上次經驗,都係一齊去埋好些,不用怕羞~我仲見到上次帶我去toilet既miss,佢好鬼馬咁話返我,乜你咁大個人仲要俾人帶你去toilet架~hahahaha~~
傑同學好快出左黎~
同欣欣,phyllis take mtr~去city拎form~再去poly~唔記得我可以響九龍塘take kcr去poly添,死蠢~不過我今日既腦都轉得好快架勒,講野仲好firm,俾佢地話我惡~oh~不過無計la,盡量唔咁惡la~我一認真又俾人既感覺惡~我一講野急,想急於表達又係~我好著緊又會~oh....不過,anyway,個d opinion都係好主觀既,所以doesn't matter,你又改變唔到佢既opinion既~有時解釋都waste time~不過都會講一講,hahhaa~~
每次早上,細ryan一返到黎,都好嘈,有點想毒啞佢~佢地仲好輕鬆咁~今日michelle話我地肥左,佢講完都低下頭,我都唔mind,仲問"係呀?"~其實我study唔食野架,不過美食當前,忍唔到口~之後細ryan話辛苦我,話佢地搞到我唔開心,就2我唔好去溫書等.....之後我就話"蘇家俊,你幾時聽到我講過--唔開心,三個字呀?"..佢地就話我惡~咁細ryan就話無唔開心就可以了~我同sandy響電話中既對話,又俾佢地話我惡,誤會了,我都無動真氣~我好少動真氣....炆較多,煩較多,就會講野大聲些,但無野既~
我應該唔apply city,city既part time個科study完之後無得承認為社工既,我study黎做咩~full time又唔想study~都係apply poly既ful+part time罷了~city既form煩好多~part time又係non-government fund,算了~好似話乜福利都無,真慘~唔知poly會點既呢?都有點緊張,如poly都係咁都唔知點算~俾既錢多些,但又無福利?同ive掉轉既?
有時我都成日捉住人,等佢地聽我講野~今日又同sandy,cyrena chat完~又同becky,joanjoan傾下~good~熟左,講野無咁客氣罷了,當自己人,有咩情緒都唔經過濾就表達了~
今日在家中處理左d相~聽日又為最後一科作戰了~加油~
>>January 19, 2006 at 3:24:52 PM GMT+8
2006 年 1 月 17 日 星期二 【暴雨】
wincy生日快樂~
今日都好早起身,因為想去自修室之前都溫一陣先,唔夠時間,到依家都只係溫左幾課,仲有十幾課,唉~所以爭取時間,phyllis打俾我時,都好早起左身~佢話我乖~仲叫我早d幫手去霸位~我take mtr期間佢都有打俾我,佢話好慘...因叫細ryan同欣欣都唔成功咁叫起身~又話因我唔係佢叫既又唔同~
因我知今日時間好趕,我要補習+上堂~我又suggest去食$10麵(見到有3個女同學好搞笑,真係連自己做緊咩都唔知既女仔,恰下恰下,佢地企響度等,反而我地4個都不約而同咁食得更慢,都費事理,又唔葎侖坐,企響度阻住晒~佢地既對話都令我好想笑~)因為快些,可以溫多陣~今日既我都好efficiency~good~
補習,由於佢地早放,返左home先返黎,所以行裝好方便~有時都唔知佢地係咪真係無帶功課~不過我會不斷問不斷問,又問下其他同學仔,就會慢慢知~唉~都想佢地學有所成~不過我能力有限~今日佢地又玩棋,點知佢地有個miss上黎問佢地拎通告,oh~都幾驚,怕佢話俾centre d人知添~之後都叫佢地收棋,不過個miss都係叫小六既同學仔唔好玩,或許他們升中勒~
今日有個同學令我動真火,佢唔係我個班,不過今日既代課miss太善良,佢班d同學仔都唔知點解成日入黎我個班,可能有朋友仔吧~今日就多左幾個...真係....~個個人已經響我班房尖叫左幾次,我俾左warning,佢走左,又入返黎,個時我教緊曾進勇,佢太嘈及又再尖叫,真係激到我即刻彈起身,問邊個嘈,之後"dig"佢出去,一路行我一路啤住佢,佢都一路望我,真係想死~我都未試過對自己個班既人仔咁惡~真係頭一次,佢仲搞到我頭痛~想死~
隔離班個miss又唔知做咩早放佢地,搞到我既梓華又要早走,我唔俾~真係....之後佢話我惡~
放學見到梓華,我笑左一笑,就行去haking wong既library溫書~進度又幾好~
之後差唔多去上堂~想同阿sir講早走,no chance,不過好快就落堂,未夠2100~good~其實不嬲都只係上2小時~出面個牌都係咁寫,我封letter都係,只係上網既instruction唔係罷了~成日都搵唔到總導師bob sir,又成日唔出現~我地都有怨言了~
返home,又溫左陣~收到cyrena msg都無咩心情覆,就無理了~直到差唔多十二點,眼都乾埋就上床sleep了~
今日拎左要晒既相,有196張,不用$140,真抵~又有好多野送~有2個disney既磁石貼,係piglet同pluto~我俾左phyllis同欣欣~又有2張free photos~仲有相簿,不過我通常都唔要既,之後見到係大鼻鋼牙,醒起細ryan同細米,我又講得太快,原本話唔要,之後要左一本,又唔好意思要兩本,所以就睇下俾細ryan先,唔要就俾細米,因今日我見唔到細米~真係好抵~hahahha~~
>>January 19, 2006 at 2:37:25 PM GMT+8
2006 年 1 月 16 日 星期一 【微冷】
一早大約5點起身,睇左一陣,6點幾訓返,直到8點又起身,趕頭趕命咁背.....唉~點知....記到亂晒~真係想死~難得差不多坐足3小時,響度THINK UP返D terms,勾起我既記憶,都甩皮甩骨,搵返7,8成,係有一條寫錯左少少jei~見到d mc,都幾開心,因為我有睇,好野......今次....MC唔會錯好多勒掛~
有感audit都唔夠時間,做咩自己變得咁懶散,唉~其實個心好急..但係又"pier"~
回校既路上撞到欣欣~之後上去study~一隻二隻打擾我~第一個係細ryan,之後係kit同學,再黎august,最後係菁菁~細ryan一上到黎就嘈嘈閉,叫佢唔好嘈~kit同學見到我既new hair cut又問下~august係我今朝online時見到,想睇下我溫成點~菁菁走黎話我有新衫,我叫佢唔好嘈,略嫌大聲左少少,失禮晒~之後phyllis都叫佢唔好嘈我~菁菁仲拍我個頭,我就話佢拍走晒我d野~之後俾個夾佢,就入試場~因好緊張~
考試途中去toilet,miss問我做咩唔用鹼液洗手,唔夠衛生,又問我考成點~搞笑,同我傾下計...hehe~
考完返家,響home無訓到,打左日記,之後食d野出門口去補習~今日唔駛咁趕,去到無咩野做,一開始佢地就捉棋,算了~因佢地係返家之後再返黎,所以好輕便~同佢地玩下,又叫佢地唔好嘈,因為阻住另一班既同學仔做功課~之後我send sms,佢地又話我send俾男朋友~真係....人細鬼大~梓華成日叫我俾佢玩~真係...但又成日唔肯做功課~對佢地,真係唔惡唔得,真係....~估唔到數1,2,3真係咁有用~佢地第一次唔聽,再講,都唔聽再講,隔多一陣....再講,就知衰....同佢地鬥智,鬥耐力~
今日隔離班有另一位miss代替,同佢傾下計~因為4點幾佢地被召集去聽義工既野,我倆就無所事事~有2個化骨龍,走黎走去,見到一個阿sir好惡,佢倆即刻靜晒,睇野,同埋都驚架~小朋友.....真係小朋友~不過有時關心佢地,佢地係知既~對佢地真係要軟硬兼施~不過我都怕有咩做得不對,佢地父母投訴,例如不夠認真,不夠嚴~因有時我都由得佢地~
返家訓左一陣,起身,打爛野,爛左個碗不得止,仲掉響個瓦煲蓋上,個蓋都爛埋~
study~~
之前響msn add錯左一個人,同佢傾左好耐~突然佢叫我靚女..on..no~我話我唔係,呃左佢~唔信,又要我send相,傻la,我唔會,又唔知佢咩人,算了~不過閒時佢都有send下一d flash係咩"i love u"個些,我睇完幾得意就算了,同埋朋友間都可以講既~hoho~
其實尋晚michelle好興奮咁打黎,話佢返左黎,問我幾時落去食手信,我又唔多雀躍,真係好似遭人潑左冷水,不過咁o岩遇著無咩起勁既我~我又塗緊"奔肌",好痛~佢見我唔落,連少少時間都無,都唔太開心~我聽到既,不過無咩動力,問多2問,唉,都無堅持落去了~sorry了~都留左個言俾michelle,希望佢體諒~因我真係plan左星期四考完先落~佢日記既回應都係positive既,又放心左不少~.......今日無落023,因為考完會好累,想休息~腳痛,唔想行太多~肚痾,都唔想食咩野~生理病前夕,無咩心機,身心俱疲~考試,擔心~發生左事,想考埋先處理,先講,我諗到點講了~
sorry sorry~~難得佢咁雀躍咁打俾我~真係...不該~唉.....
今日同翠怡傾下計,佢病了,大家都不知何解地,都懶散了~final year唔係更加勤力咩?我既degree唔等人架~
>>January 17, 2006 at 2:40:19 PM GMT+8
2006 年 1 月 15 日 星期日 【微冷】
唉......真係禍不單行~隻腳好痛~行得好慢,又累累的~另外就又係生理問題勒~點知又有輕微肚瀉~一去到自修室即上toilet,點知maintainance,又返去問細米邊度有toilet,又再去~唉....一早痾左2次~我懷疑可能行完山病病地,又累,其實無咩胃口又食野,又食得唔少,搞到已經病病地既身體,引致消化系統操作不良,所以咪咁囉~因為我竟然痾返d髮菜出黎?問過cyrena,大家姐都話應該係消化到,係我唔吸收~細ryan話我食錯野,又話咩山水.....都唔關事,加上我無touch過,佢又咒我勒~
今日去左大快活食野,我話過怕太油膩,唔去mcdonald,點知我走去食左個上海排骨菜飯,phyllis話我,之後細ryan二話不說就搶左我其中一塊小排骨,分左~因佢地話要幫我分擔,怕我又痾,細ryan仲毒,話無toilet俾我,佢條友仔,毒到死,唔怪得之佢鼻頭上有一粒好毒既瘡,証明佢個人毒,依家佢變左大鼻....蠢個隻,呵呵~佢地真係用心良苦lor....咁為我~!!!不過佢地都話好油~點知我真係痾,又有一點點肚痛,好彩個toilet開返,之後返到去,細ryan用我d紙傳紙仔,話都叫我唔好食得咁油架啦,又痾,唉....!!!之後我畫左個樣,無奈+滴汗樣~之後佢又話我痾到流汗真辛苦~我就話佢用左我d紙,又潤我~佢話唔係,係關心,同埋d紙唔係我架wor~我話michelle俾左我就係我架la~佢成日話呢d係關心我,不過似咒我,潤我多些~哼.....之前我問佢借指南針時,我唔要哨子,又話叫我小心,可能會有意外~我就話佢咒我~咒我有意外~哼....
講左俾佢地知我ayp帶錯路~之後phyllis話叫細ryan去做保護~又叫埋菁菁,大ryan,東東~夾住我,等我唔好蕩失路~我叫佢地最好幫我揹埋野~等我行得無咁辛苦~hahaha~~有support team~當我食lunch時,同sandy傾計,因佢問候下我行山,之後細ryan又成日搭訕wor,又嘈嘈閉~之後收線,我話佢,佢話返我同佢地食lunch時傾電話,唔得wor~出左大快活,去apm既toilet~點知phyllis見唔到我,但其實我響細米後面~之後就變成七不思議事件之一,細米竟可遮到我~神奇~之後phyllis問我做咩行得咁慢,我就話因為累~行左咁耐先問,真係唔細心,唔關心我呀下....不過都係因為佢地唔為意jei~
細ryan,phyllis去toilet,我同細米上muji~點知細yan好耐都無出黎~細米話佢俾toilet吞噬左~之前細ryan都有咁話欣欣,之後我就話連toilet都嫌棄佢,嘔返佢出黎,吞唔落~哈哈~phyllis話細ryan叫我行返幾個桃花運,我話唔駛,我今年桃花幾好,同埋桃花代表人緣,我人緣好好,唔駛再行勒~再行我怕變成劫~
響自修室,因需求上升,行動升級,因有同學仔好久不回座位,被沒收野,場面壯觀,phyllis同細ryan分別影左相同埋拍video,搞到佢似偷窺咁~又響條隙度拍~哈哈哈~我溫溫下無咩心機,畫公仔,畫左2隻青蛙,一隻好驚嚇咁話"咁多野背?",另一隻就無奈地答"係呀!"....佢地都話我畫得神似~大家睇完都好開心地笑...wahaha~~欣欣仲話我自已娛樂自己~佢地用都唔知講咩既眼神望住我,又響度笑,之後我就話,幾好笑呀,大家幾開心,唔開心咩?呵呵~~之後細ryan問大家study文理商邊一科,由於我聽唔到既關係,係咁"咩呀?"左幾次,佢地又笑我,我話聽唔到,同埋我中4-5與中6-7不同~前者商,後者文~
細ryan當自修室是他家,棟高腳~厲害~我將傳紙仔個張紙摺左架飛機,細ryan響其間又扮弱智,痙攣,伸晒條舌出黎,流晒口水,俾佢激死,我要阻擋佢特擊,又問我拎隻飛機,我咪飛俾佢囉,點知佢對準我太陽穴擊中我,好痛,好大聲~我又要痛,又要笑....細ryan同細米都笑到肚痛~而phyllis同欣欣去左toilet~我用欣欣既褸,膠擦掉返佢,欣欣同phyllis返黎佢就report,仲向欣欣告狀~真係....找死~
由於細ryan出左去傾電話,有staff mark左佢名,點知個個人又黎,於是細米調左位扮佢先,之後細米拎左細ryan既字典機,仲將之放進自己既筆袋內,放得入,勁,牛龜咁大部~之後俾細ryan發現,走過黎搶,我擋不了,亦受襲,最後細米都被攻陷,細ryan成功搶回~
今日細ryan話想殺死我,phyllis問點解,佢話我面目可憎,之後我話係咁,咁佢係咩,佢話自己人見人愛,嘔死,仲話咁仲問~明顯唔係~之後我think唔到有咩形容詞可以形容得佢更核突,細米話面見猙獰~good word~我想話佢五官不端正,又好似唔正確,講左五官錯配~俾佢地笑,話眼係呼吸,個鼻係口呀等~哼....phyllis話我應該講五官唔協調~
欣欣今日同阿川食,因佢十幾日無見過了~之後我話唔俾suggestion我地lunch就跟住佢~又話佢有異性無人性~哈哈~仲有ar,每次佢同細ryan講完野,擰返過黎都怕我"滋"佢~我話佢做得虧心事多~肯定平時同細ryan講得我壞話多,又成日笑我~哈哈哈~~
今日只有欣欣帶左cecilia同sandy買俾我地既snack,鱈魚條~初時食得好慢,之後大家不停放入口~最後都未清晒~細米叫我地唔好食得太多,食得太多會消化不良,肚痾,佢試過係咁~之後細ryan又一撮一撮咁放入口~phyllis,同欣欣有時將佢口中既鱈魚條拔出黎,等佢溫書同埋phyllis估唔到佢無咬實~細ryan好核突,又將已放入口既,打開個口,吐出俾人睇~令我聯想起becky~之後話睇下佢話口可放入多少,我贊成,之後佢話係咪佢放晒入口,之後佢吐返出黎數,我幫佢數先~佢都無腦既,梗係一路入口一路數架la~點會吐返出黎?佢又將d鱈魚條束成辮子,同埋人,真係勁,之後佢放入口,我就話佢殘忍,食人地個頭~
欣欣掘攬住d notes~phyllis問佢有寶咩~之後細ryan更將notes放入衫內,話可以記多些,之後我叫佢食左佢~佢話應該係我食....因欣欣攬,佢"zip",我就食...佢都short short地~
又係搞笑的一天~
>>January 17, 2006 at 6:28:35 AM GMT+8
2006 年 1 月 14 日 星期六 【晴】
今日,亦都係流好多汗既日子,亦都好辛苦....亦都好早起身~0730,因為約左0830 causeway bay等,0900要上到寶馬山集合~點知連阿sir都遲到~我就早到....企左好耐~阿sir唔係應該早到既咩?其實我都有think過唔行~好tired~今日有個男仔無黎~不過唔試下又點得呢~
大家齊左就去下toilet,教下地圖指南針既skills~開始明明地~平時都唔駛點自己睇地圖既~set map同silver 123既作用唔同既~set map係用黎知道自己響邊~silver 123,就用黎行~1要將2點用指南針連起,方向要跟個個咩既~2度好就唔好郁指南針,轉羅盤,等圖北與方向箭咀一樣~3睇下幾多度,同組員對下,之後將磁北同方向箭咀一樣就可以指出行既方向,俗稱入屋仔~
今日行寶馬山至太古康怡花園~哇....之前既路就教我地地勢,睇圖~我帶既一段路過左,要行返轉頭,oh..所以我地響個個point仲唔明,點解會咁,阿sir既解釋都好牽強,佢都唔明~點知我地行過左,到左point c了~之後度返,大家既疑慮都消了~有時大家既發問都幾好~不過大家既地圖指南針應用既skills都好差~不過大家都好努力咁學~
之後體力training~真係想死~又晒~又要上樓梯~真係好想放棄~喘晒氣,又扯住咁~唉....命苦~好擔心我會唔會行得到~唉.....之後終於搞掂,休息下,落山~又係我帶~今次ok,好易~我懶得計數,又要人計,搞錯~因好累了~點知我落山抽筋,又係左右大腿內側近膝頭位置~上次又係咁~之後停左一停拉筋~問左阿sir~可能性1,缺乏鹽分~可能性2,個部分既肌肉少運動,突然咁劇烈,不協調就係咁~我都同佢講我既膝頭都唔太得~舊患~咩都講晒,等佢地知道有我咁weak既人,就可以將就些了~呵呵~
阿sir叫我減磅,負磅太重都影響膝頭~年老就.....~所以我又決定去swim了~做yoga都可以~不過要tutor好~不可running,會更加傷我既膝頭,因軟組織既問題,磨損得更厲害,同埋我既校位都鬆鬆地~oh~~that's why對山上既運動無興趣,因行山真係好辛苦,腳又痛,又抽筋~真係好辛苦~返到屋企都仲抽緊~想點~遲d 2日1夜,有背囊,又加上肩膀既痛楚~唉....好想放棄~
今日,我之前話個個好想outstanding既男仔好左,都俾阿sir調校左,good,有care人地,又有問大家食唔食佢d野~good~幾好~其實呢個男仔同我一樣姓蘇既~其他人,惠惠,譬喻都好關心我,問我點~真好~阿sir都幾好人既~唉.,..佢叫我唔好咁擔心~
今日cyrena出席左童軍活動~去左九龍公園有野外定向~亦都有共融,不過唔係好得wor~仲見到好多人~有barry~又micheal~又jimmy~oh...miss左~阿豪,simon都有去~阿豪仲叫cyrena買新制服,hehe,唔o岩著,之後simon話係瘦左~阿豪得23?唔多信~cyrena好信咁,因唔覺得佢呃人,好真咁,真係,又無客觀既事實証明,身份証~但又話佢答得好快~不過....有時阿豪講野都唔知邊句真,邊句假,口甜舌滑~好多野講,好搞笑~
cyrena一連串咁打激edmund,因話左俾佢知我今日唔到,廣州去唔到,會議紀錄唔見左~之後edmund問仲有無,一次過講.....之後我叫cyrena話俾edmund知我要退團~哈哈~嚇死佢~不過就算係玩,都即刻講返,同埋話我好唔捨得佢,唔捨得走~wahahaha~~cyrena又俾左個好消息佢,就係我下星期日應該出席~哈哈~不過cyrena唔去~
今日真係好累好累.....又抽筋,又痛,又辛苦~不如殺死我吧!!!好嘛.......
>>January 15, 2006 at 10:41:44 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|