|
2005 年 10 月 16 日 星期日 【酷熱】
呆呆的,累累的,大脾好痛的,意外的一天~
如果唔係要present,真係好想唔返~不過我今日都late左,1000先返到~好遲先知angel唔返,我即刻打俾phyllis,叫佢搞掂conclusion,Q & A我負責~phyllis亦都提醒左angel必要時唔好send sms俾我,因我出門口先開電話~今日我地幾個都hei hei下~只有sarah好努力咁練~因佢只欠唔夠放鬆~
點知...我地組都有B+~wow~欣欣同winnie個組都係~我地都覺得winnie佢地個組好生動~點解我地咁高分,因為我地夠生活化,較切合我地既audience~而我地差少少有A-~如果special material detail d就可以了~而phyllis既introduction唔夠relevant~應放係我地既3個main feature上~我就夠fluent,good example,同埋....唔記得~如果根據我地咁既表現,我相信35%既presenttation都可以,good~我地大家都有互相俾comment~good,大家力求上進,係一件好事~phyllis話35%既presentation要大家真係要夾下~都係一件好事,opening同埋conclusion真係要知大家講咩既~咁就易d~
今次present,唔係winnie佢地個組俾分我地lu~之前2次都係呢~真係有緣...."meet"都"meet"唔甩....
phyllis響opening既時候較緊張,佢話下次都係唔好俾佢做opening,因為第一個難免緊張一點~sarah都有問我佢仲有無咁緊張~我話好好多了,自然多了~good~我見hong亦都自然多了~carol佢地好生動~又叫我地做媒~哈哈哈~~搞笑~surprise我地都有咁高分~good~~
由於2日camp行得太多,今日對脾好痛~行落樓梯仲痛~今日有好多人一齊lunch~仲有唔知點解,呢幾日既電話特別多~哈哈哈~~lunch有,欣欣,sarah,phyllis,細ryan,michelle,pinky,cyrena,細米,腸,大angel,agnes,benny,仲有我~原本得6人lunch,之後不斷咁加,不斷咁加,都幾得意~一早有pinky打黎,之後到阿邪,又到細ryan~又同cyrena,benny,michelle sms~由於我唔係smartone,最後由欣欣代回~大家打黎既時候我係上緊英文堂,而細ryan打黎,更係我要出去present既時候,所以我就叫左欣欣聽~
michelle同pinky去睇醫生~oh....小心身體~好耐無見pinky....hehehe~~返到023,又坐左一陣先上去上堂,阿葛打黎,睇下我上幾點,因我地plan左話要buy榴槤雪糕,搞到023好大陣味~哈哈哈~~不過由於pinky響度,我就叫佢唔好~pinky做野做得唔開心~係咁耐以黎第一次~大家可以關心下佢~不過呢個問題,我相信大家日後工作都會遇到~有時我地真係太單純了~唔得唔得,有時忽略左pinky添~
之後好遲先上去上堂~響堂上又抄下assignment~之後去做audit既網上test~俾佢地話我無咩上堂~欣欣又四處講....話我唔知有無上過半堂~細ryan就問我走左去做咩~pinky,cherry見到我,都問我去左邊...問我幾時返左去上堂架~哈哈哈哈~~audit堂都有努力都地上既~之後去左023~由於太累,無陪michelle,無等佢~返左home,訓左陣~起身dinner~做下功課,又sleep lu~
我發覺近期成日俾人嘈醒~哈哈哈~又多電話,雖然有d唔慣,但我都覺得幾好~係一件好事~我都好想大家多D搵我既~哈哈哈~~
>>October 19, 2005 at 3:36:11 PM GMT+8
2005 年 10 月 15 日 星期六 【酷熱】
入camp既第二日~負責穿梭2地~行黎行去,好似練氣咁~
一早要起身~0730啦~不過cecilia,欣欣起身先,之後到emily,再到sandy同埋我~估唔到我出去既時候,細ryan已經起左身~~大家都讚emily煎既蛋夠滑~果然有一手~d腸仔好好味呀~yeah~~仲有通粉~
之後就進行2項活動,就係橫渡尼斯湖同埋攀天然石~我跟左欣欣,cecilia佢地個組,去左攀石先~不過我都同左emily講,我睇一陣就會走~之後michelle跟左我過尼斯湖個邊~因d人唔影相搞到佢好無癮~之後欣欣埋怨我,話我地走晒,無人同佢,cecilia,腸同埋大angel take photo~佢地好型wor,而腸同大angel好似鬥快咁~哈哈哈~
我見到尼斯湖個邊,真係唔同玩法,今次有筒~我都想玩...不過..原本等欣欣佢地個組過黎先,等左...點知我覺得好唔安全,就無玩lu~玩尼斯湖好快,我就跟他們返宿舍先~一路上,sandy,細ryan,emily,我都係咁鬥咀~之後佢地出發去攀石,我就同christa等欣欣佢地個組返黎~因我覺得尼斯湖好睇d,無咁悶~
欣欣佢地呢組,好慢~因我收到michelle call,佢想要水及tissue~而christa又想去攀石個邊睇下,我就帶埋佢去~之後chrispin,daniel想返去take bath.我好醒咁問一問,駛唔駛拎key,否則又要行多一轉~我又帶佢地走,返到營舍要等一等barol,因佢想要key take bath~之後我又見到christa,就同佢一齊返尼斯湖~點知....經過左咁耐,佢地呢組仲未搞掂,要kenneth sir出手~初時佢地真係成日要人提.....有d人又發緊夢,唔知自己做乜~最後,我覺得好一點~我都有落去幫下手,我好似好興奮咁,好開心,哈哈,可能我帶動左佢地既氣氛~其實可能都只係我一個人傻左咁jei....
不過佢地呢組,個筒好似成日都埋唔到岸咁,唔知係咪真係要按低條繩~落到去,都有俾清晰既signal,叫佢地分工,又鼓勵下,仲要緊守崗位~好似好多了,佢地當中都有俾下意見,有溝通,更投入了~由於後期幾個係欣欣,cecilia,大angel,腸,所以我就更投入~哈哈哈~~cecilia企左筒上好似滑水咁,仲擺埋姿勢,懶型咁~而欣欣好醒咁一下就夾到個筒~不過我証明左欣欣仲未加入瘦身行列,因為輕既人,好似shirley,choi,cecilia咁,響中前既位置已停下來~但欣欣係中後既......呵呵...佢自己話因為阿恆教左佢企後些,衝力大左先係咁.....哈哈,係囉,一定係咁啦~~不過見到欣欣每完成一個項目,雙眼發光地表揚自己,好興奮咁....我都好開心~
依家既emily,cecilia,欣欣都好喜歡adventure program~good~sandy話佢自己一早就喜歡玩勒~咁咪幾好~呵呵呵~~真係好好玩架~emily都話係差一步~如果佢肯踏出一步去玩,就一早就喜歡了~hahaha~good~~
之後我地執齊野,去左一個地方sharing~我既好general,唔好意思~之後leave lu~我好累~而sandy又跟他們講緊自己既事,我又聽左,就自己一人行lu~途中都有打俾細米同埋cyrena有關義工既野~佢地怕我悶,都有叫住我同埋同我一齊行~我收到既~哈哈哈~~我只係累罷了~因我真係行左好多~哈哈哈~~不過我又好enjoy走黎走去,為大家服務,好過就咁坐響度,同埋搞到我好似既camp site職員咁~
之後大家出左長沙灣食米線~大家又響船上take photo~玩下...同埋我都真係好呆~我以為佢地問我係咪出去食野,原來係問我坐唔坐蔡生架車~oh.....仲有呀,人地話諗下去唔去食野,又話我,平時既我唔like人地咁late都唔answer~哈哈~係wor...我都有講過咁既野,因為平時都係我做搞手,最怕d人話要think下先~因我太累,同埋好似好多野做咁....最後...都去左~我同christa share一碗米線~似乎我同佢close左~哈哈哈哈~~
今個camp,我覺得同腸,大angel,anges更熟~good~我見到佢地好投入,好努力,終於都覺得呢班人仔係佢地架勒~上心好多~agnes醒左好多,有進步,good,果然成長了~佢仲夠膽死,惡我添呀~所以我話佢無大無細,惡我?真係想死~就係因為佢無大無細,做壞榜樣,搞到d細既都無大無細~chrispin夠膽搞細ryan呀~我地個個目擊既~覺得大angel好強,好有毅力,好捱得,又搞笑,通山走,又唔怕重,好似野人咁~阿腸..我成日都同佢鬥咀~哈哈哈~佢都仲係咁風趣~仲有,佢好有要求,好多野都好firm,對班細,都好有heart~見到佢地咁,我都好開心~good~開竅了~
幾個yr 3,亦都放心了~michelle,就更安慰了~見yr2與yr3既關係更close了....我更開心了~
kenneth sir又跟michelle叫我就so pui ling呀~真surprise~我同michelle talking phone又影我相~佢地傻傻地~唔知幾時可以見fiona同埋kenneth sir lu~食完野,我就同左阿恆同埋christa take mtr~
>>October 18, 2005 at 4:45:14 PM GMT+8
2005 年 10 月 14 日 星期五 【酷熱】
原本去AYP briefing,不過cancel左~因無咩人去~oh...no~想做功課,點知都係想take a rest~
今日既電話響個不停~原來一早係欣欣打俾我叫我buy安美露(點知我買左正骨水)~我都唔記得有呢個電話,但記得有人叫我買,我仲以為係細ryan~之後細ryan打俾我,因佢地想食dessert,由於未訓醒,我都有問佢係邊個~之後又到michelle,想叫我拎野~oh...就係咁....我醒左lu~
見佢地咁耐都唔reply,我就叫阿may buy蕃薯,我都知佢地sharing會late~好彩,最後都知佢地想食腐竹蛋花糖水~好彩截得切我daddy....哈哈~佢條友仔,想幫我買,就話阿may唔識choose,又唔知份量,仲話我癡線,做咩叫阿may去buy,我以為要我自己,最後先知佢會去market,咁原來佢想幫我buy~仲因為細佬去得太耐,仲未走得,唔耐煩,話走先,叫我妹等....先知原來佢趕住幫我買野~我問佢buy左未,佢仲問我幾時要,幾時要走,所以先知佢想快d幫我buy~佢去buy之前,仲幫我prepare定所有材料添呀~
去join sandy~我倆去左ifc既mcdonald~傾傾傾.....~嗯~見到佢有同大家講,嗯....幾好幾好~不過佢都講左好多次~哈哈哈~~之後benny join左我地,我地搵到蚊怕水就走了~期間,細ryan都有打黎問下我地幾時入,駛唔駛接,我地到左之後都有report返我地既行程~哇哈哈~期間有個電話,我huh細ryan,因我地趕緊船,知道佢地打黎就一定有野買,唔想行返轉頭,之後佢喊緊口..好搞笑..未見過佢咁~
欣欣佢地講開,怕我嬲,因不停咁打俾我,叫我buy野~都無咩野既~不過都幾煩~由其是,臨時臨急叫我買~之後michelle仲話,嬲咩,佢地不嬲都係咁,佢地就唔敢再講呢個topic~哈哈哈~~
我地take船,有一下,好似架船殺掣咁,"dup"停,係因為太大浪,撞左上去,就會咁....大家好似take緊bus咁~benny途中都有同我地講下野,由其係牛奶打俾michelle~佢想睇下大家11月有咩plan~
行上去,我地無用電筒~yeah~夜行~月光夠....同埋唔駛開都得架~sandy都幾行得,幾夠氣~我比較弱,喘晒氣~佢地都話無咩可能,因我swimming~我有sport~不過swimming都唔係好練到氣,由其我係蛙式~好累呀...對腳~好多上斜~個背囊好重,我都唔明自己已經遲入架啦,仲有咁多野~?我think係因為d蛋同埋罐頭~
去到camp site,小白吠~因太黑,見唔到係小白定小黑,我問左句,小黑定小白呀,就停左lu~佢搖尾添,我地行既時候仲走過黎~呵呵呵~~熱到我呀~見到佢地原野烹飪,好想睇~見到佢地劈柴,真開心~不過無做竹筒飯~oh.....用打火石及鎂去點火.....good~我都未試過玩~入到去,見到大家,大家都好熱情..由其係cecilia~見到大家真開心~佢地仲cook dinner添~yeah~蕃薯飯幾ok wor~可能行得太辛苦,有d頭痛,知道病病地,因我都呆呆地~
sandy呀,咩都唔帶,toothbrush,towel都無,我就將我心愛既毛巾仔俾佢用~嗚嗚嗚....又同佢孖舖,一齊sleep~不過今次個camp,大家都無咩talk,好快就sleep~原本只有我最嘈,但訓得最快好似係我~沖涼,懶係快,點知....未洗乾淨d護髮素....激死....無位,唯有響水喉搞掂,多得sandy同埋emily既幫手~真係樣衰~
dinner與另一個活動時間都隔得幾耐,可以take a rest~探洞,呃左emily唔會濕添~點知....佢地今次有水~oh...大家都濕晒~醒起個時有kca個d手套,所以先咁乾淨~哈哈哈~~行上去易,行落黎難~我最怕落山,怕滑左落去~d沙石.....~我同michelle都有同感~我唔駛行,細ryan就負責守洞口,我同michelle坐響度等參加者~大家都講得興高采烈~最搞笑既係欣欣,拍左阿腸個咀一下,agnes話因阿腸既咀佔左佢塊面既3分2,所以先咁易打到~哈哈~阿腸話返agnes,死企鵝~大家都濕晒~
返到去,大家就食下dessert,玩,同埋沖涼就sleep lu~因第2日既活動較體力勞動,怕佢地唔夠精神~佢地好搞笑,因michelle一早sleep左,佢地怕嘈醒佢,就夾埋一group人先入~好搞笑~佢地探洞返黎,個個對鞋都好dirty,咁見sandy洗鞋洗到人地濕晒,就我黎幫佢地,俾佢地話我pro~哈哈哈~願意為人效勞~
我同christa talk~因為我想問有關社工既野~佢share左佢interview既experience,同埋每間院校既style~good~thx a lot~獲益良多~我都真係要四散咁打去問下~同埋我make左decision~我study part-time~寧願有working experience~算了,個一年campus life~study左full time,轉去part time又好麻煩咁~如果入唔到,就keep住報,又繼續work~yeah~我同佢都各自share左why大家想study social work~同埋佢都好開心....入左黎葵涌~我都慶幸佢入左黎,先識到michelle同埋mandy~good~大家都係有心人~
hehe~fiona一見到我,讚我靚左,哈哈~因塊面瘦左~都好似係....比起上次~benny都搭訕,話係~我個時塊面脹d~kenneth sir話幸福,瘦左塊面先wor~哈哈~見到佢地真開心~我地行上黎途中見到另一個阿sir--ky~其實我好鐘意自己做完運動,面紅紅既樣,(我行完山上camp site,響塊鏡見到自己,個一刻覺得自己好靚呀)我覺得好靚,好有魅力~個時我搵胭脂,都想要呢一隻色~個一種感覺,散發個一種魅力,真係好正~點解d人咁迷打完波既男仔/女仔,打完波,汗,瀟灑,面紅紅的,幾型~好有吸引力....呵呵呵~不過成身大汗,遠望就可以了,因為好臭~
其實都因為盡左自己既力去完成一樣野,個一種滿足感都包括在內既~同埋已經唔計較其他野,沒有太在意他人既目光,自己都放d,好享受,鐘意咁樣既自己~最鐘意運動後,或左飲左少少酒後,面紅紅既自己~好attractive~不過太紅就唔好....
>>October 19, 2005 at 3:34:53 PM GMT+8
2005 年 10 月 13 日 星期四 【酷熱】
超爆頭痛既一天~訓得唔好....都唔想起身返學~可能知道要上tutor都無做功課,放心不下,良心譴責~又有assignmenmt,fianance management真係要下苦心~唉....dig起心肝未呀?
今日發生小插曲,就係我好惡咁話左phyllis~見佢態度都差,所以我好順口地講左出黎~唉~知道了~算了吧~亦因為咁,我同菁菁就呢樣野討論了一番~我同佢既見解都不一樣,次次同佢都有火花~不過又ok wor~我要train EQ,不過面對唔同情況我會有唔同反應吧~面對client我一定唔會咁~我分左client同朋友?朋友對我來說,咁熟既,我相信佢地明白我,體諒我,原諒我,我又唔係放肆,無理的~或者菁菁係想話我都唔應該咁惡,要尊重,有好多方法,可以婉轉一點~唉...莫非我對住朋友都唔可以表露我既真性情?不過我明白菁菁個point~不過,我相信我呢種性格....hehe~~根深柢固~正所謂,江山易改本性難移~不過michelle都想見多d,經歷多些,磨平我呢種性格~令我soft d,唔好咁惡~
哈哈哈~其實我會睇情況既~所以我個group d人好嘈,我都唔會表現得好惡咁~我覺得phyllis大個了,唔可以講埋呢d咁唔負責任既說話~yr 3了~經過一年既相處,互相提醒,我相信個一刻既佢,唔應該再係兩年前既佢咁~好似無變過,無成長過咁~另外,要與自己比,不要與人比~我總覺得,一個人係要成長,唔允許停滯不前,什至乎後退~
有時覺得對住phyllis總好似會惡一點~或者我覺得佢都惡,我唔想俾佢惡過我~要同佢鬥咁~哈哈哈~當然,我唔係時時刻刻都係咁~另外,只希望佢對我既感覺,有咩感受,唔好收收埋埋,我會覺得同佢有距離都因為咁,佢唔敢同我講掛,或者佢已經cool down左佢對我既感受,所以無咩好講~佢會同我講佢既野,分享,share,不過對我既感覺總係保留~有時佢都仲係好倔,呢方便改下,可能更平易近人~或者,我都唔鐘意佢既倔~不過呢一年既感覺好左了....哈哈~更close左些~我都好想同佢close一點~我有時都唔鐘意自己咁對佢~
今日project堂又好一點了~clear左些~不過winnie佢地成日俾人插,多不開心~
等我講下angel chu有咩笑料~
1.響欣欣既schedule寫左1905年出生,代表佢10月15日生日既佢,即聽日,滿100歲了~係人瑞~1905其實係佢既門牌no.~
2.近期佢電鬆左個頭,佢又唔落野,搞到成日好似打風咁~!個頭好亂~我成日都話,今日似乎好大風咁wor~
我地講緊halloween就到了,我話要準備一下,死人sarah話係咪要落粧,哈哈哈~~之前既halloween事件~依家既我,其實係化左粧,真面目唔係咁~菁菁話sarah串左,我話佢不嬲都咁鬼馬架~
之後佢地就話我,似乎我對每個人電左髮之後,都係有彈無讚~唔係呀,個日我同cyrena去ZARA,harbour city既,d男sales真係好得架~carol既頭我都得ok~依家angel既頭無咁大風又好一點~菁菁無gel得咁核突同埋個頭兩邊俾我既感覺無咁稀疏就好左好多了~之不過,大家一電完返黎,我都笑咁解之嘛~哈哈哈~~死人菁菁模仿我,模仿得好醜樣~之後佢地叫我唔好電,phyllis話我電左,見我一次笑2次~而angel就話,見我一次笑我十幾次,我就叫佢一定要笑足十幾次,我會數~細ryan話我一次,笑我一世~咁真係辛苦佢勒~
不過我都係唔電lu,因要轉look match返~之後菁菁話我都講左好耐,我話我有轉,佢話我轉左一陣之後打回原型~angel又加把咀~hehehe~~我係百變形象架嘛~得勒得勒~咁唔係成日都咁女仔架嘛~之後菁菁俾左張card片我,我try下去佢個度hair cut先~因esprit太貴,hair peace個個人又煩,雖然剪得好,其他新既,唔多得~
今日呀,菁菁成日撫摸我~仲有呀,佢攬住我~我問佢,做咩咁親密~佢又唔係我男朋友~哈哈~~sandy就話,都叫我小心d~phyllis同欣欣講,欣欣因要處理更重要既事情而唔理,我地講緊project呀~
ayp搞唔成,我要搵方法解決左佢~星期一搵apple~我唔係唔信michelle呀,而係我都要知道d日子,同埋睇下d日子會否跟kc既一樣之嘛~咁我當然就serve左個幾日先啦~真係o丫~
細ryan同emily呀~話我地成日排擠佢地,sandy話佢倆患左"被人排擠妄想症"~~哈哈哈~~仲有呀,佢叫我唔好近得欣咁多,因著d衫都差唔多~而欣欣跟得cecilia多,著既又差不多~咩野呀....我不嬲有時都著長褲架啦~細ryan仲話,我唔係咁.....咁我係點樣呀~短褲?咁冬天點算呀?佢地都傻傻地~欣欣有時已經無咁好氣了~哈哈哈~~又話我地3姊妹咁,emily仲話我地又一齊拎側邊袋,一齊同一個方向~oh..come on....
今日原本只係上到1430,點知補audit,又要補peoject....1700先放得~好累,好頭痛~之後出左去buy 去camp既野~我都呆呆地~哈哈哈~~返到去,sleep a while~好不容易咁訓左,俾sandy既電話吵醒~我累既程度係分唔到咩響,只係知有野響,我仲走去按熄個alarm,點知原來係電話~原來真係有2個電話,一個係sandy唔小心按錯掣,收線~之後佢打返黎,我都分唔清係邊個,我問係邊個,就話轉頭覆就算了~之後訓唔返,就出去dinner~
同cyrena talk完,發表完一大堆theory之後~又同sandy傾下lu~之後sleep lu~
>>October 15, 2005 at 5:53:31 AM GMT+8
2005 年 10 月 12 日 星期三 【酷熱】
今日都好似累累的咁~因為我要培養返早起,唔可以再訓到1300了~
今日早左好多返去,因為今日要見人~哈哈哈~~cyrena,phyllis,細米要求話都要join埋~我就同佢地講,唔係only sit~齋坐響度,我唔係好得wor~算了~佢地都係你地既後裔黎架~希望大家都能follow up你地組既member,關懷一下,薰陶一下~我地要留人手~唔好當係一份job,佢地係你地既,own for yourself,義工組下年係點,都幾靠大家~~出少少力吧~
上堂~都ok啦~無咩心機~angel病病地,上左audit堂就走了~之後菁菁上到1630又走了~phyllis悶又要撩人,周圍咁撩~今日同winnie,carol,blue佢地玩,又講下妹既野~哈哈哈~大家都好奇怪佢既舉動,我都control唔到~carol做左一樣只有中學生會做既野,就係彈bra帶~俾佢地激死~佢地都好努力咁做assignment~
落左023一陣~michelle同我地講左d野~似乎我同sandy唔係入去探營咁簡單,而一班yr 3都要準備心態,有expectation,自我成長方面,身為senior又要點share返自己呢~協助氣氛,等yr 1放開自己去share~生命影響生命~唔係完左就完左,呢d野係一生受用既~不過我地都有limitation,就係,有d玩過啦,無咩突破,又想俾yr 2 try下啦,唔想阻礙佢地成長,經歷~而我就唔知以咩身份啦~sandy無得玩,不過身為senior都可以share自己既,建立一點既關係~起碼都俾 yr1 知 yr3 有咩人~
不過michelle叫得我入去,都應該有d野~莫非佢想我睇多d佢既野,點做野,一個社工應該係點?同埋睇下d人仔?佢點對d人仔?有咩方法等?不過身份都係尷尬啦~我又唔係pc~一係就當陪michelle既,不過似乎我都要share一下咁~involve少少~oh.....睇下點~俾d encouragement,俾d意見大家~我當yr 1都係我班仔女咁都可以既~又無謂分pc,定義工~我都想有好既pc stay響michelle身邊~同埋我要知道個情況先share到michelle既心情~細ryan就話,可能michelle想佢地知道,係佢既學生,都係用同一種style去教,去guide,無分pc定義工~俾個榜樣班yr 1睇~要求去到邊~想要d點既人~想佢地點樣~
我地為左咁,就6 lines,有sandy,細ryan,欣欣,cecilia,emily同埋我~就係講呀講~~clarify返今次南丫島camp既事,同埋大家身為yr 3既定位~er.....我就聽下咁啦...得閒就俾下反應~哈哈哈~~
今日同欣欣去左ITAA個mentorship programme,點知,就咁就2個幾鐘~好似好無聊咁~仲有乳酪同埋idy~好似無咩方向咁~要我地俾意見,大家達成共識,就有個plan wor~唉.....唔通叫佢plan下自我成長既野咩?佢地又唔係社工,係accounting既專業人士only~咁當然係practical既野啦~不過識多d mentor係好既,對future career好的~識多d人,有好印象既,就會讚多幾句,呵呵~~之前見過既一個男人同埋女人認得我~之後我地個group既mentor都似乎對我幾滿意~可惜.....我都唔想做會計~做社工~哈哈~欣欣就叫我下次唔好去~哈哈哈~~都唔係既,我既宗旨係,識多d人就越好~呵呵~
不過呢個ITAA係想靠我地幫佢地擴大個圈,幫下手~等佢地famous d,佢地開course,拎fundings都易d wor~互惠互利啦~佢就想俾我地想要既野,咁我地又要做返佢地想我地做既野~攞左大家既心,心甘情願咁幫佢做野,就唔會拎完d野就走~呵呵~不過佢地呢班mentor響百忙之中都抽時間出黎為呢個會,都幾有心既~不過都有睇下佢地有無salary,哈哈~
好累~所以咩都唔想做就sleep lu~不過cyrena受罪,我唔知做咩響度發顛~響電話裡頭,將d對話變左做歌咁唱出黎~當然係唔多好聽個d啦~無無聊聊咁~又叫囂一下~呀.....因為壓力大,好多野做~hehehe~~佢就知道我平時點對付sandy唔肯收線既招數~都幾好用...有效~
2個小插曲,一係欣欣既,hong叫我話俾欣欣知唔駛過去,咁我打俾佢,可能我跟phyllis講緊我死都唔行上去,要take lift~咁欣欣見我打俾佢又唔講野,就悔氣咁講野,我都呆一呆,仲話佢駛唔駛咁既態度,不過之後都可以了~另外一件係michelle話我,因我講電話,唉...有苦衷的~個個人打得好急,尋日已經唔聽,今日一定要聽,因我要知道響邊度有meeting~唉...算了~明白的~都唔尊重佢地既~
>>October 15, 2005 at 6:02:34 AM GMT+8
2005 年 10 月 11 日 星期二 【晴】
wow.......今日0900起身~你知唔知我做咩呢?就係我要起身打去1832233,903個度訂eason既live~hahaha~~打到1015....打通了~yeah.......細米11月1日,星期二會跟我去呀~yeah~~生日gift黎架~原來佢like eason既,早講啦~不過佢話原本想同我講wor....又唔早d...真係o丫~原本菁菁都like,不過佢唔得閒~之後就搵唔到人,hehehe~~原來pinky都想睇,無奈地我得5萬幾分,換唔到3張~佢自己又唔夠分換~
原本想去swim~不過kowloon park有function就算了~搞下呢樣個樣~就係咁...差唔多返學校lu~1530返到啦~見到細ryan,michelle佢地一陣,細ryan個頭都ok些了~大佛,cyrena,細米去買野,之後我就上左free booking print日記~that's why我無打幾日日記~其實我一早打左,無post,等print完先post~
我都知我衰架勒~今日有義工天地同埋學長計劃既program planning workshop~但我遲遲都未落去,又無咩過問咁~仲叫cyrena響執場既時候拎paper俾我添~幾驚michelle罵~hehehe~~佢又唔知我上左去print野~
不過我個group人真係好嘈囉~最後我見到其實佢地都唔係太差,michelle叫我同佢地傾下,直話直說~真係好左,希望佢地將佢地既talent用響適當地方上~亦都對佢地有改觀~得閒搵返佢地傾下,睇下佢地既情況,follow up一下,薰陶一下~不過一開始我都唔知點講好~唉.....緊張~最後都好一點了~
其實帶佢地班人既時候,越坐越頭痛~好辛苦~又分左3 group~不過我得閒見到咩,都好婉轉咁潤下佢地,順便提醒返佢地要做咩,又指出佢地不好既地方~原先得一班人嘈,傾計,點知....搞到另一group人又響度傾~真係煩死人了....最後都無咩心機~
今日都有幾多野缺漏~人手方面,唔夠helper,搵組長點名係不妥當既事,執場又唔記得擺位~不過我都無咩跟進佢地既野,所以有d野都唔係好清楚~不過好彩都無野漏~另外,要讚既係phyllis同cyrena帶game好,清楚,自然,有氣氛,明白,控制到場面,有demo,留意到情況通知他人補上,識執生,good~而細米要讚既係上進,肯去試,肯去突破既心~佢比上年講野算好左了~大膽左~
不過我都想俾返少少意見俾細米~講野時,重點位要加強語氣,同埋要清楚自己講既目的~好似澄清期望咁,你係好想俾佢地知,佢地唔可以中途退出,一定要完成個回憶錄,否則d公公婆婆會唔開心,會失落,會迷惘~但係...講得太平淡....應該加重語氣,同埋有d反問,令到佢地由心咁覺得同埋認同,自己真係唔可以中途退出,否則佢地真係好唔開心,掉返轉係自己,都會有相同感受~令佢地有深刻感受~就算只係個一刻,都已經達到你既目的~而唔係好似講完就算,無乜大不了~
另外,唔好擔心自己講漏野,太緊張,發揮唔到~我都有漏架,michelle提我之嘛~唔打緊~同埋我教完既point,除此之外,都可以think下仲有無~唔駛only jot down我講既野only,自己都可以加d野~presetation skill要train下~講野要清晰,吸引,符合你既audience~經過2小時既活動,佢地都累了,無咩心機,所以一定要吸引,有intonation,同埋俾佢地覺得係佢地自己既野,唔聽唔得~當你想呢d既同時,問返自己,代入返,咁就會知道audience要d咩~記得,練大擔些~
我叫左cyrena提下你架勒~加油呀~後期執場地,炆炆地,因為我本身都頭痛,所以都俾cyrena話我唔理你地,默默耕耘~對呀,講多無謂,講完又解決唔到問題~最後我見到阿姐,就叫cyrena問~唔好剩係識得嘈,對件事無幫助~之後因好趕時間,於是都俾大佛話我開始炆,仲話我好似響貨櫃度做咁~因我數,齊晒之後,叫benny推入櫃,close door,搞掂~頓時好似有效率多了~
michelle,mandy,christa都有讚我地呀~特別係phyllis,好大進步~仲話alex就黎追唔上phyllis,phyis叻過佢了~哈哈哈~當然我地幾個都唔差~呵呵呵~~唔知響kfc講咩,michelle話我會囂,不過我lost左,哈哈,聽唔到係咩事~響度choose下人,掂既人都入左spa,團契,pc了~哈哈哈~~有pinky,benny,cyrena,phyllis,細米,我,michelle去kfc~
仲有呀,michelle話仲留我響義工,都想train下我既EQ,俾我睇多D人,又知道佢平時上life skill都好辛苦,d同學就係咁嘈,所以佢好professional~我都覺得佢好勁~忍左咁耐~佢都話我EQ算高,不過我唔認同,我會以佢既專業水平作目標,同埋佢都想我練到成仙咁~
都覺得佢對我有好大期望既,因都想多一個有心既社工響呢個field~佢都好想我學多些對我有用既野,響佢身上學到,睇多些~不過我同佢有d唔同既地方係,佢會好堅持,我就無咁堅持,到一定時候會頹,會放手,覺得勉強無幸福~不過唔同人有唔同方法,不過我都覺得我自己成日要remind自己既信念~同埋cheer up自己~有d野,真係要堅持到底架,唔係由得佢就算~菁菁話架~
hehe~pinky突登返黎搵michelle~hehe~~補救一下~最後講下牛奶事件~大家都認為係因就黎佢生日jei~搵我係因為我響michelle身邊,又係發動者之一~~而唔係大佛既原因....哈哈~~我都話架啦,上年既cyrena唔信我講架,點知今年又係咁,仲唔信?之後差唔多2300走lu~
>>October 14, 2005 at 5:51:35 PM GMT+8
2005 年 10 月 10 日 星期一 【微冷】
噢~我今日做左d咩?最主要係去左睇opera ~嘻嘻~個個傻婆michelle好興奮囉…真係失禮死人~
終於有得睇lu~好想buy佢既sound track,later先~點解我地咁貴既飛,咩都無既?場刊都要自己buy~oh…..michelle話佢都未睇話咁貴既opera~hehe~$600~佢地唱得好好聽,最細個個小朋友好cute~我好鐘意佢地7個小朋友~我同joanjoan都認為,男女主角都唔太靚~都ok,不過唔夠我睇vcd咁好睇,可能刪減左一部分~hehe~不過live都唔同些~hahaha~~原來我地個行都唔算後,good~如果可以坐前多幾行仲好~無奈我去買既時候剩下好少位lu~我好留心咁聽~正…好多耳熟能詳既歌~後面個排foreigner真係好興奮,搞到好似concert咁~另外,有2個小朋友,著西裝添呀,cool~
佢依家都有加場呀~yeah~joanjoan因為食左藥既關係,呆呆的~michelle買左sound track,有得免費take photo,叫我去影,都幾靚wor~wahaha~~不過我d頭髮唔知想點~wahahaha~~有d位都幾好笑,hehehe~~睇下有無得買返個隻vcd先~睇既途中,醞釀肚痛,oh….睇既時候,無我預期中咁,無咩特別,亦都無咩震撼~係開場時有少少緊張,wahahaha,少睇opera嘛~不過有d好熟既歌都想一齊唱~都有少少失望~我想有扣人心弦,令人震撼既感覺,不過俾唔到我~但唱得很不錯~反而我對The Phantom of the Opera 歌聲魅影既感覺大些~
今日1300先起身~哈哈~唔可以再俾自己咁落去~要校返好個生理時鐘~之後就執野,放響d野入file等~good~點知家姐尋日無返工,無幫細佬print野,就搵左michelle幫我~thx a lot~不過後來先發覺,細佬有好多錯~算了吧~我返到home都話左佢幾句,叫左佢proofread架啦~我老豆話佢都唔知點補英文~就係佢份野,搞到老豆成日問長問短,又問我幾時返….煩死~
最搞笑既係,今日牛奶打俾我囉~問我夜晚做咩,我咪話睇opera~仲以為我地尋晚講笑添~仲問:真架?.....又問響where,我話響灣仔~又問我做緊咩,我話執緊野,佢又問,咁即係下午唔出街架啦~我話係呀~咁佢就收線lu~點知,我睇睇下opera途中,佢打黎,我咪cut佢線囉~原本我都唔想call back,不過見michelle問起,就call返~原來個時佢去左灣仔,睇下我地完未,完左就搵我地~不過我覆既時候佢都返家途中了~
其實,就算我得閒,我都唔會同佢出啦~好熟咩?佢係咪傻架~佢係咩人黎架?有d野係咪應該避忌下呢?有時都唔明佢係一個咩人~或者佢跟本係咁,係我唔慣佢既方式~我唔係隨便同人出街架~我有顧慮架~睇黎佢就無咩顧慮,想搵人陪就搵人陪既人~我都係小心點好~唉~大佛話覺得佢呢排怪怪的….估係搵女期~都叫我小心些,唔好俾含糊既signal,令佢誤會,之後煩住我~放心,有d野我可以好絕~不過慘既係,尋日見返佢,無咩特別感覺,但亦都無厭惡既感覺!shit….亦都唔想去望佢~
不過我都好少會厭惡一個人既~心軟~唉….弱點~因為我覺得去憎一個人好傷身~會殺死好多我既細胞~百害而無一利~做咩要為d唔好既人去傷害自己,不如對自己好一點?哈哈哈~~同埋,多一個朋友,好過多一個敵人~日後留一線,他朝好相見~
hehe~大佛有冤無路訴~大家唔好再話佢like阿邊個勒~佢都叫我唔好響日記講,因為會越描越黑~不過經我既clarify,佢係無既~我信佢~哈哈哈~~我一早都叫佢避忌點架啦~好勒,大家唔好玩佢勒~
多謝joanjoan今日俾我既手信,有chip’n dale(即大鼻,鋼牙)既毛巾仔,同埋一包米果~即係.....膨化食品~yeah yeah~hahaha~~好靚呀~keke~佢自己就買左條大既毛巾~響disney buy架~made in japan~因佢同表姐,姨媽去左japan~多謝晒~yeah yeah~佢近期都要陪他們,直到走為止~佢仲病到死死下~hah.....不過今日見到佢,俾佢個樣嚇親~佢今日唔靚.....電左負離子,怪怪的...塊面闊左...個粧又濃...咦..總之一句,唔多得~好似d阿嬸咁...同埋佢個粧真係唔得~平時既佢,唔係咁~見到michelle個樣,估到佢都唔會有好評,哈哈哈~
wahaha~~cecilia響msn話好掛住我~今日辛苦佢lu,要做project~d人又唔交野,佢又wait wait and wait~今日又打俾sandy傾左幾句,都只係想打下俾佢~cyrnena叫我聽完opera一家要打俾佢~hehe~因佢無得聽~佢話太貴了~
>>October 12, 2005 at 3:39:51 PM GMT+8
2005 年 10 月 9 日 星期日 【微冷】
尋晚02xx先訓~其實我已經好累,不過要做埋english presentation先~訓得唔好,係好累,但好難先入睡,校左0800起身,因我想0900返到sch print我既日記~點知,因訓得唔太好既關係,覺得自己無咩點訓,好似剛剛睡著就要醒既感覺,就打算sleep多一陣~點知…一訓,就到0915,菁菁打黎~唉..我地約左0930 rehearsal English present,點知我又返唔到,好失敗,好差呀我~我又唔記得send我個opening俾angel~因佢負責conclusion~
講下我個present先~今次有B,最高既都係B+,winnie佢地個組同埋jade個組~mandy又讚phyllis有笑容同埋講得自然~佢都有讚jade,我同埋阿sam~佢話大家都prepare得好好,不過希望唔好只係每組某些人比較好,希望全組都有improve~亦都希望大家可以present得更生活化~同埋更funny~
其實今日都唔係咁舒服,起身既時候係頭痛到想嘔既感覺~咩情況下我會咁,就係真係好唔夠訓,好唔舒服既情況下我就會咁~但我唔可以唔返~要返去present~我仲熟到可以背咁滯~唉…今日成日都暈暈地,亦不在狀態,好多野都concentrate唔到~如果唔係我頂住,我一早訓到暈左~~
上堂,發覺我腳板底有個位甩皮,仲要好大個範圍,大家認為係水泡,穿左就變成咁,真係大得恐怖,我都唔知發生咩事~
angel同菁菁都話唔應該用咁多護膚品,咁樣protect,d皮膚就rely on 個d護膚品,咁就經唔起少少既考驗wor~唔理會仲好~菁菁話佢家姐用咁多隻,都無好轉~好啦~我keep住依家咁咪得囉~唔好搞咁多野啦~
今日無咩心機上堂,上audit堂仲走去print日記~因個個時間先有free booking~不過唔夠紙~我又print錯左2次野~算了~哈哈哈~thx菁菁陪我去print野,雖然佢趁機唔上堂,哈哈哈~~
又要處理下今晚點~因原本ida date我去swim~但我又收到風,ida話陪michelle去睇戲~我就去跟進一下~我話ida拋棄我~不過其實如果今日根據我既身體狀況,我係swim唔到~太累了~而我又想睇童夢奇緣(Wait'til you're older)~又想陪michelle~見ida都係想陪michelle多,就係咁,就choose左去睇~
有葛,牛奶,michelle,我,ida~之後大佛join左我地去香葉棧食野~好好味~多謝michelle~今日ida,michelle同我都係咁累~hahaha~~michelle今日好多野做,所以都炆炆的~因佢non-stop~
我又要呻下先~依家cyrena,細米,sandy可以一齊part time~唉….我被拋棄了~不過因為份工都唔o岩我做既~初時諗住大家齊齊搵part time~算了~而且,我又要考埋個AYP銀章先~唉…算了算了……
cyrena同細米話因為我訓得太多先會咁….哈哈~maybe~因sat & sun我都訓到1300先起身~都幾過份~哈哈哈~~
呢排既我,我會安排我既時間去做我既野~同時,我亦都要多多留意我身邊既好好好朋友仔~等佢地有需要時,就盡己之力~
Ida做左樣好搞笑既野~就係響零食物語俾錢時,當佢收到錢及收據時,竟然同返個收銀姐姐講 “多謝晒”,真係做UA做上腦~笑爆咀~佢搶左人地句對白都有,搞到個姐姐 “o”咀,仲大家一齊笑~
睇戲童夢奇緣(Wait'til you're older)喊左~我覺得好睇~呢一部戲,令我有動力去睇下戲添~哈哈哈~~不如等我分享下~
1.一家人,係唔可以少任何一個~我視你地為我既家人~
2.一team人,球隊輸波唔係leader一個人既責任,係大家既~雖然個個男仔成日被排斥,但係佢既daddy話俾佢知,唉,佢咁高大,個胸襟一定要闊過其他人~點解佢既team members成日排斥佢,但佢都無離棄過佢地?就係因為個男仔已視他們為自己人~大家係一team人~
3.小朋友既我地,只會怨我地既daddy, mummy唔理自己~但又有無體諒過佢地,俾機會佢地,了解過佢地?其實佢地都有佢地既問題~小朋友只見到大人最好既一面,見唔到好失敗,好差,壞既一面~
4.有時成日話唔面對現實~但係,面對現實係一回事,現實情況又係另一回事~好似時下既年青人真係好無禮貌,唔通身為師長就去打佢地咩,佢地係好抵打,但係咪又真係打得?打左又係咪有用?身為大人都有佢地既難處~
5.ANDY LAU誤會左KAREN MOK係佢既後母,係第三者,因佢DADDY黃日華無clarify過,其實andy lau既mummy先係第三者~到佢明白既時候,都未算遲,因為佢跟karen mok講sorry,挽回呢個就破碎既家庭~andy lau都好後悔以前對karen mok咁衰~原來karen mok都啞忍左好耐,她都好辛苦~audy lau仲話自己每次坐響個棵tree度望返呢個家,佢好恨呢個家,唔想返呢個家,但係…..最後發覺原來係自己唔想入呢個家only~
6.時間過左就過左,無得返轉頭,一定要珍惜~就算係剩返一日,都要活得有意義同埋開心~andy lau就用左呢一日去見返佢既miss lee,佢既daddy,佢既家,去道歉~令佢無悔~
7.時間過去左就過去左~可悲既係唔可以重來~可喜既係唔需要重來~
8.時間無得返轉頭,所以唔好沉醉響過去,都無得重頭黎過,應該展望將來~
9.唔好做會後悔既野~
10.要珍惜身邊既一切~包括人,事,物~細心觀察~
11.無人可以用任何野換取時間,包括錢~只有自己既生命….代價係咪好大?時間流逝,生命亦跟著流逝….唔好浪費~
12.劉德華講過一句說話,當時佢搵返佢既miss lee,miss lee等緊佢,佢問miss lee(當時已變成阿伯,唔認得)等咩人,如果個個人唔黎會唔會嬲~miss lee答:唔緊要,唔嬲,我會等,因我有時間~….ANDU LAU就話 “點解人人都覺得自己有多時間,只有自己覺得無咩時間?”…你地又細味得出當中既meaning嘛?
13.呢部戲既每一位actor都好出色,包括2個小朋友,而杜氏夫婦(澤及大塊田)就做搞笑角色~不過karen mok就so far so good~
>>October 12, 2005 at 3:37:48 PM GMT+8
2005 年 10 月 8 日 星期六 【微冷】
after reminding myself don't be too emotional~I have a good mood today~I can concerntrate my work today~and I teach my brother to do excel without scolding him~I feel great today~Yeah~
I receive Michelle sms that she go to MK to have hair treatment~And she would like to go to Lungham Plaza shop around~I know she wants to talk with me and I go out with her~Even though i don't plan to go out today excluding go swimming~That doesn't matter~
Ida,Sandy,Michelle and I go to Saint's ALP Teahouse to have a drink and talk a lot~Nice~and Ida would like to go swimming tmr night, ok~
sandy唔俾我打英文,好~我打返中文~今日俾sandy叫左我一齊同佢& michelle過青衣~我都無咩所謂既,平時sandy都會陪我行返jordan~hahaha~~大家一路上傾傾傾.....good~~
一講到細angel搵工既事就激到ida死~佢好激動~佢一講到leon concert又開心到死,睇黎佢真係好興奮~hahahaa~~~
近排做有d野,回想返起,都覺得自己好核突,哈哈哈~
sandy聽日就去返part time lu~佢,cyrena,細米3個就好啦,有得一齊做part time~我都好想搵一份part time~無奈我又有要求,有時又無去搵,因我想考埋AYP先~唉.....好窮~
米雪小心一點~另外,蔡生有好深功力,一睇就中晒~佢今日要stay響home,因聽日去body check~oh..慘~今年既market fee真係好差~成績,某程度上,跟behavior都幾有關~雖然2者無絕對既直接關係~唉....激到michelle死~人既質素每況越下~
物以類聚,人以群分;近朱者赤,近墨者黑~
cecilia星期五好粗俗呀~佢話"關你叉事"~~cecilia變左勒~訓導主任都講呢d野呀~救命呀~佢仲話點解"A"字膊會講咁耐,傻啦,乜野都會講好耐~hahaha~~無得走雞~
星期五估中michelle唔會推個波俾黃太~呵呵呵~~michelle即刻轉移話題~hehehe~~好人既佢,最終佢都會做個draft~由其係for欣欣同細ryan~當然,其他學生佢都會死死地氣做~死蠢michelle初時估唔到邊個一個月都會有period黎~仲要every tuesday~其他日子就係其他external factor~hehehe~~不過當事人話自己性取向係好清楚架wor~
>>October 12, 2005 at 2:50:12 AM GMT+8
2005 年 10 月 7 日 星期五 【微冷】
Well,i woke up at 1300 today~OH.....hahaha~~like a pig~I planned to go swimming in the afternoon and went to Scout meeting afterwards~But,at last, i stayed at home and sat in front of the computer and TV~I'm going to swim at night tmr~hahaha~~That doesn't matter,if i don't go tmr,because i had swum 3 days this week~
my brother has to use my computer to do his homework,don't know why he didn't do today~I was not at home at night on Saturday~And he told me that he has to do his homework about 5 hours~don't I have to do my homework?Does he know he make me inconvenient?OH...god~he always like that, the same question, when can he grow?Maybe, this is human laziness~
In the meeting, was conducted in a cordial atmosphere~And this is the first time I express mine~That's good~And i encourage cyrena to do so~I am looking forward of the adventure program with them~I would to like to be friends with them~I and cyrena get closer with Ivan~yeah~And I told cyrena I am planning to take more course for Scout~I want to involve more to help Edmund and our children~Since we are Venture Scout Instructor, seems not that helpful I think~And also, we can learn more skills~Ai...Simon is not that good~hahaha.....Strange+Narrow mind+too strict man~
After the meeting, I went TST with cyrena shopping around~Edmund took bus with us and he would like to talk with us~He wanted to tell us what happen recently~And about the Rover Scout~I don't know whether we can help or not~Oh...I spoke too strick and hurt him a lot~hahahaa~~And don't know why he always hit me but not cyrena~Sometimes I don't know whether I can listen to him or trust him~As i know he is very diplomatic~I am easily to trust people~I hope he won't lie on us~And I know he does such things has some objectives~For example, he want us to stay and help him~And I feel that he has good feeling on me~
I planned to go to DHC~and we went to Harbour city and Ocean Terminal~Then, we had Delifrance~after our dinner, we went to利時~cyrena walked with me to Jordan and I went to take mini bus with cyrena~Recently, I love shopping~I become more lady~In the past, when would u listen I want to go shopping?or want to buy clothes?Nowadays, I think outlook is more important~I want to be more lady~And I think I have to shop more and try more~U know,U like a clothes,but it may not suitable for you and the size, price are the important criteria~it's not that easy to buy favour clothes~If I become fitter, I think it's more easily~
I called S.Ryan at night when we were haveing dinner in Delifrance~As i want to tell him Hong is sick heavily~傷風,感冒,發燒,細菌入腸及咽喉炎~I am so worry about him and winnie~And I want S.Ryan cares more about him and asks him to take medicine on time~And I met S.Ryan also.When we called him, he was just near by~He was very noisy and got crazy with cyrena together~His hair style seems better~But.....cyrena話佢後面睇好似漫畫中既少女~hahaha~He is not suitable to have this hair style~Don't make that again~
Cyrena became crazy today~she laughed at me~and non-stop laughing....I felt annoyed~佢笑我講"轉堂"同埋"撞到佢",響呢度好難present~我都唔知佢笑乜,亦都唔覺得好笑,細ryan聽完都覺得無問題,反而笑cyrena無聊,無知~完全cyrena係喪笑~唔知佢做乜~無佢咁好氣~之後細ryan講下佢既水球事同埋新一屆pc~傾左一陣,佢就去左take bus返home~其實原本唔知佢會黎,因佢同cyrena講有巴士,點知佢呃我地呀~佢仲想嚇我添,因我背住左,好彩cyrena見到佢之後笑左出黎,我先知佢響我後面~死仔.....總之,cyrena真係笑到喪左....佢short左,好驚~
細ryan叫cyrena正正經經搵返個男仔出街~cyrena係我架~哈哈哈~~我咪係男仔囉,唔駛搵勒~之後佢話我剔左男仔jei,其實我都係一個女仔黎既~唔准分開我同cyrena架~不過cyrena都係時候識多些男仔~
>>October 9, 2005 at 3:45:07 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|