|
2005 年 11 月 4 日 星期五 【炎熱】
wow~~近期睇都市日報獲益良多,好多新資訊~我會在此簡短分享一下~
1.警訊真係好有用,令到d市民提高警覺,少2個市民受騙~所以話,宣傳好重要,唔該政府做多些~
2.香港流行歌星stamp出lu,好靚,不過買黎又無咩用,都係算了~在心中~
3.過度彩甲可令十指變形~有台灣市民長期使用而變成咁~總皮膚科醫師表示,塗指甲如處理不當,會令十指變形,甲床發炎,黴菌就趁虛而入,令指甲嚴重剝落,就算治療之後都會令指甲變成好多坑坑洞洞~所以大家都係小心d好....小心處理及保養就可以了~........(to be continued)
唱k plan實行~有細angel,細米,cyrena同埋我~原本仲有cecilia,不過要去cwb做問卷交功課;ida,要返工;emily,要入camp~大家都遲到,得我準時,細angel仲要好遲先起身~好似係佢約我地1030~去左創興green box~cyrena同細米尋日都已經好瘋狂咁,話要霸住支咪,好惡咁話~大家都唱得好開心,亦都好投入~我唱左我既"我的醉愛",不過...首歌好似麻麻地~點知1400就cut左lu...我地1100開房度啦~因為今日有dress code,係著裙,所以我都帶左camera~~
行街~由1400-2000,non-stop咁行,有trendy zone,兆萬,西洋菜街,旺中,新之城,langham plaza,花園街,聯合~大家行到腳都跛,cyrena仲嚴重,話個盆骨爛~細米行完langham plaza就走,因佢要歸家dinner,因佢今日唔返就連續2日無人在家dinner,得mummy一個~而細angel就講左back home dinner,所以佢行晒所有point都走lu~嗯~初期無乜收獲,都真係好累,直到我買到野,就開始好一點~我既戰利品有一件白色背心褸,giordano既彈性衫同埋一隻星星耳環~而細angel都有一對由多個正方形組成既耳環~不過,有感行街都真係幾辛苦,仲有既係,當無野買到既時候,又要同人迫,真係行到腰酸背痛~亦都有感,有時d錢真係好難使~使極都使唔到~
keke~不過..買到背心褸,就可以進行我既planning lu~~hehehe~佢地話我墮入左無底深淵~因為buy左呢件,就可以buy好多件去襯~因為可以buy窄身少少既衫,又可以用呢件背心褸遮住,咁當然,係有少少涼意,又唔係太凍先著到~原本如果buy唔到背心褸就會buy披肩~因都可以遮下~因為有d都好靚~yeah yeah~我可以實行轉型plan lu~哈哈哈~其實我之前成日都講我想點襯,不過未實行~哈哈哈~~不過呢d野慢慢來,要物色靚而又合身既衫都需時既~仲有,我想buy冷帽~
dinner~搵唔返我介紹個間,去左一間雲南米線,都ok wor~仲見到有野發生~哈哈哈~因d單有錯,有人罵阿嫂,搞到阿嫂好嬲~我同cyrena就響度discuss一番~哈哈~不過我倆都累到死左~唔多想郁~食完行多一陣,就back home lu~
打俾sandy問候一下~cecilia又打黎交流一下,又從欣欣處了解最新情況~~見到都可以,都放心一點~yr 1 仲好smart添~不過yr 2可能就需要被關心一下~辛苦晒yr 3 lu,一早就響度玩左閃右避~簡直頭都暈~
sandy,對ar,都有幾多線人架,哈哈哈~不過我今日俾細angel入到位~就係原來我由中四開始織頸巾,到依家我先知我搞錯左d野~睇高針以為係低針......反之亦然,不過,織既手法係無問題既~哈哈哈~~佢條友仔仲笑我~不過咁,我地行過celia工作既地方,入去探佢,睇野,細angel話有個盒好靚,可以放戒指,我就話...哦,我明白了~你想叫東東買戒指~呵呵~~當睇到有wedding photo album時,佢又指住,細米話佢,哦,駛唔駛咁快睇定呀~哈哈哈~~之後細angel又起勢咁打人~
>>November 7, 2005 at 5:53:29 AM GMT+8
2005 年 11 月 3 日 星期四 【炎熱】
2日都收到翠怡既電話,無奈地,一係佢唔得閒,一係我唔得閒~同佢,都好耐無傾計lu~
亦都收到大angel既reply~希望佢明白我既msg~
今日,keep唔到,惰性,見欣欣都唔願起身,又俾excuse自己~想唔返,不過阿sir有重點同埋lunch要見人~
唔知angel chu係咪有事,近期既佢都無咩心機~佢話無~唉~sarah唔明白angel既處境,所以有微言~
見到winnie好了點~好....不過不容忽視身邊的人~
認唔到細ryan,仲想直走,點知欣欣停,我先停,先發現係細ryan,當場呆左~太細路lu~不好看~佢又落街look了~哈哈哈~~做咩跟我~~不過我近期都無咁著lu~lady返少少~大佛都開始接受我既轉型~大家慢慢就慣了~
知道michelle唔多舒服~擔心~我都有點頭痛~欣欣都係~可能天氣變幻莫測,易生病~又多野做~有壓力~因test~大家擔心佢,所以yr 3 pc入去幫michelle~辛苦你們了~要避難..又無啖好食~不過michelle都唔多安落~yr2 呀 yr2,為什麼你們那麼頹?那麼易被挫敗征服?而不是趁呢個時機成長一番~
坐多一陣,同emily上左free booking print野,知道有開倉,同emily相約左去睇~之後佢地傾camp既野,我就同欣欣出去買冷~基於商業因素,個個人並無解答我既問題~算了~明白的~雖然都覺得好衰~不過唔通要人地蝕俾你咩~之後我就back home sleep~
直到19xx,cyrena打黎,先知醒,因我地3人date左去see"再說一次我愛你"~~有,cyrena,細米,我~唔該晒細angel既幫忙,pop corn同埋lemon tea~無咩特別~so far so good~都有2個感動位~鐘意呢部戲內既阿sa,佢靚左~估唔到喊既時候,真係好樣衰~都係唔好喊咁多~發覺,劉德華,張學友真係好型~劉德華所對楊采妮做既野,真係好令人感動,真係好細心,花好多心思,我鐘意~不過我知....做得多都會悶,閒時我老公做下就可以了~真係.....好warm~增添情趣~
響邊度搵到個咁專一既男人?咁長情,咁有自制力既男人?世上少之又少~睇完,就知點解,劉德華,會再說一次,我愛你~唔知阿sa同影帝拍戲,驚唔驚呢~心情如何~heheeh~~
睇完行左一陣,等埋細angel同埋東東,送左細米搭車,細angel同東東搵陳da,cyrena就陪我行返home lu~路途中.....分享左....一d野俾佢知~
今日見左阿cat佢地,俾我既感覺係阿cat同埋alice好好~好在誠懇地講出心中感受~講出事實既真相~雖然半信半疑,phyllis講得對,因我地點都不在現場~不過phyllis話,都係第一次,有d野都呃唔到,佢地都講得對,估唔到咁認真,同埋平時做義工都係玩,又少take care人,都唔知跟得咁足~亦可能由於無briefing,再三叮囑~anyway,下一次我會親身去視察一下~同埋alice聽完我咁講,佢都唔開心~個心都唔舒服,因我話俾佢地知,christine話佢地無做義工心態~而alice亦解釋~ok..明白~不過佢地既attitude都真係要調一調~玩係重要,不過一齊成長,一齊經歷都重要~
我都講得好clear,都唔係要話佢地,只係了解真相,同埋講返d意見,睇下大家既感受,大家改進一下~跟進一下~睇下佢地受唔受教先~cyrena想知d skill點handle~講左我既做法,我既意見,不過anyway,用自己既方法最好~因為好多野無對與錯~人總會有錯既,平常心啦,以cyrena既資質又唔係唔識應對,只係怕講錯野,令別人心裡難受,自己不好過~又怕處理得唔好~一個方法唔得,咪try另一種囉~try到佢地受為止~難度我地既心意,佢地會feel唔到咩?
jean叫我下次早d搵佢地,因好多野佢地都唔記得了,好在阿cat都澄清我一早都有date佢地,不過佢地唔得閒~good~~有咩就出聲~so smart~i like~不過佢好似呆呆的~kamen day dreaming~佢有少少心態不正確~因佢ask if 會員喊,點handle,教左佢一d方法,唔得就搵christine,佢怕christine誤會佢整喊會員咁點算~~似乎佢對christine有偏見~要注意一下~不過我都講左我既親身經歷,証明christine唔係無理既人~佢會了解情況~....呢班醒目女黎既~係attitude jei~或者,我打一打俾alice同cat傾下計啦~都怕佢地唔開心~不過kaman都有唔開心,因幫唔到個會員,有失落感~我叫左佢轉一轉個心態,會好一點~咁就唔會睇得太重~
anyway...空泛都要講.....隨機應變~腦要轉得快,回應得宜,仲要記得要講既point之餘唔好miss point(有人響身邊補充就更好)~train多些~practise多些就可掌握~識多些人~就知我最怕既人點handle~我有weakness~有d人我真係唔係好識handle~....好多野,記得要講自己既動機為何,令別人了解原因,從而合作~同埋記得clarify自己既defination~
>>November 5, 2005 at 6:39:17 PM GMT+8
2005 年 11 月 2 日 星期三 【微冷】
翠怡,大angel,生日快樂~
今日一早返去傾project~好快又搞掂,又傾下english assesment~之後出去lunch,由於無錢,帶左野返去食~又唔係太肚餓,食左cyrena既一小碗飯就飽了~
好早就返左去~因我條氣唔多順,d八婆既態度太差~都唔明點解佢地咁多野講~仲聽到一句:小學生咩,先到先得咩~佢又知我早返黎?好明顯佢既assumption啦~自己唔係心有野,又點會咁think?講得呢句既,我相信都唔會好得我地去邊~仲有條八婆好唔順超咁啤一啤,我都費事同d小人打交道~或者我地坐既位都真係好靚啦~都返左咁耐學,唔係一早就定左d位架勒咩~或者,我地霸得太過份~
呢期都好乖,仲早過alram clock wake up~睇下keep到幾耐~哈哈哈~~
專心地上堂~今日既michelle好忙~佢做到wing wing地~
原本plan左back home~不過見michelle有d野,又想搵人陪,我同欣欣都決定陪佢~dinner既有大佛,michelle,欣欣,sandy,我~michelle有好多野擔心,同埋要handle好多野~唉....至於michelle自責係咪做得唔係咁好~no comment~因唔知件事~不過盡力就好了~evaluation係好,不過不用太hard~
dinner前,都陪左欣欣出長沙灣拎鞋~又同欣欣傾下~傻婆欣欣~願你快點settle~
好多野,平常心~近排既我....有進步,不過仍需努力~多點關心人~多點在他人角色思考~多點積極正面既思想~少點惰性~少點脾氣~多點諒解~多點寬恕~多點原諒~時時反省~確定目標~留意身邊人~多點耐性~投入多點~設身處地~多點回應~先了解,後判斷~..............我想接觸多點人~學習點與唔同人相處~
cecilia,你同欣欣都唔算係一大截勒~都唔知你既一大截定義係咩~呵呵呵~~
>>November 5, 2005 at 5:54:00 PM GMT+8
2005 年 11 月 1 日 星期二 【微冷】
1B既同學仔---關宇軒生日快樂~
今日11點幾返左去,因為幫michelle搞乘風航睇帶既野~
我都係度諗,d人會唔會記得架呢?哈哈哈~不過都有唔少人出席~cecilia,sandy,細ryan,emily,cyrena,benny,明,都有出席~大家都睇得幾開心~氣氛幾好~而我就控制大局,我都話會有尷尬位架啦~睇返自己都唔知點咁,你地又笑人wor,不過我都有笑其他人~不過好悶呀,有d笑位好好笑,又唔可以同人分享,好想同大家一齊坐,一齊傾下~嗚嗚嗚.......只可以有時呆望下大家~搞到自己好似傻仔咁~哈哈哈~~
有d位都好搞笑,cyrena,benny,emily,cecilia都好搞笑~肥龍同martin都好搞笑,哈哈哈~深水炸彈~~睇睇下michelle都有上黎,因為有人放佢飛機~oh..no~too bad~
哇卡卡卡~~搞笑既細ryan話我hold得好..多謝晒~你地錫我jei,無為難我,哈哈哈~都有俾signal我幾時過帶,martin都有,good~因有時都怕你地想睇我又過左~~..搞掂左其他同學仔既訂購之後,又推介下d活動~就叫自己圍內既人自己搞掂訂購事宜,我就去善後個場地,唔該晒benny同細ryan既幫忙勒~
之後cyrena,sandy,細米去左返工,一齊走,因為我,emily,benny,michelle去食lunch~cyrena佢地3隻人呀...圍威威勒~唔要我勒~michelle話既~不過我都唔care既...我可以另結新歡~之後sandy"a"字膊,反客為主,話係我要另結新歡唔要佢地,唔係佢地自己小圈子,呵呵呵~~咁都得~佢地3人變左....SCM=supply chain management,真係讀書讀上腦~....依家再唔係CSL lu~hehehe~~
之後又處理下benny啦~因為灣仔事件~hehehe~之後又八掛下d pc事件~真係八....哈哈哈~~之後emily返home study~我就同benny,michelle返sch~我又上左library搵資料~又睇下course~有d idea添~話時話,我都可以study有關既course~michelle,sai以前都有提及~如果真係study唔到part time degree,都可以搵下d校外課程study~哈哈哈~~
之後落左023一陣~整下野,執下資料~同大angel take下photo~5點就走了~又整下野,dinner,又打俾d義工~初時都真係幾discourage~有d人又話咩唔知呀,費盡唇舌去解釋一返~不過之後d人又好一點lu~不過要放長雙眼,睇下d人係咪好假既先~不過,去就去,唔去就算,而我地都唔會對唔去既人浪費心力~當然,都要睇下個個人乜事唔去先~我都好直,有咩講咩,咩原因搞,都係為佢地,唔係佢地,我地都唔會搞,就係想佢地識下大家,熟d,先有默契去做野架~
仲有,咩唔知,響我既defination,依家約左你,你又話無問題,即係ok啦,我約左你在先啦,除非有特別原因~同埋我地收左錢都係避免你地放飛機,費事拿手唔成世~呢d我都講埋架勒...~~其中有位同學,初時唔ok,傾下傾下,ok wor~幾得~呢個男仔~我對佢既評語係,肯表達自己心聲,肯explain,識得體諒~由於初時我誤以為佢搵excuse唔去,之後我問下問下,佢講下講下,都體諒佢,佢話佢明我既苦況,但都想我體諒佢既處境,唔係唔想去~佢都話有d野聽到個心都唔舒服....幾好呀,佢肯講~even佢想去,都可以請假~哈哈~不過佢人品唔差....對佢,我都講返我既感受同埋say sorry~所以都幾好~good~所以最後都開開心心~
有d人仲未搵到~shit~
cyrena呷我同細米醋~哈哈哈~~無計,近排好多時都同細米講下義工既野,同佢分享下~幾好幾好~又一齊去睇concert~哈哈哈~~增進左我同細米既感情~佢都真係幾慢熱,第三年勒~cyrena病病地,我叫佢唔好去睇戲,唔好去唱k~哈哈哈~~
michelle近期真係太多野做,好多野都唔記得~佢又有少少野唔順意啦~
>>November 3, 2005 at 3:20:15 PM GMT+8
2005 年 10 月 31 日 星期一 【颳風】
今日覺得自己好叻,因自己起到身~仲好專心咁上堂,不過之後抄assignment就無聽lu~但係....響audit既tutor訓左,feeling so great,好舒服,未試過咁熟睡(在sch),亦都未試過響sch訓得咁舒適,溫度適中,又無人騷擾~但佢地接受左好多challenge~點知angel都訓埋~哈哈哈~佢地話angel既熱誠俾好凍既冷氣冷卻了~哈哈哈~我初時以為佢聽,就同佢掉左位~
呢2日都唔知做咩,自己識起身,good~不過未有心情study~
lunch,見到細ryan及欣欣~去左好好粥麵~得我,angel同埋phyllis~原來angel未食過既~
一早send左sms俾michelle,細米同cyrena~叫佢地睇實michelle,有咩要幫佢手,否則佢地就死~哈哈哈~~
欣欣4點幾打黎,睇下我走未,因佢都想黎join溫書,不過散左lu,因為傑同學既鼻敏感好厲害,不忍心,寧願佢叫我地做咩,我地返去自己做,有咩再問佢仲好~欣欣呢個人仔,打黎竟然話搵yr 4 pc,哈哈哈~
傑同學跟我們一起溫書,指點迷津~唔該晒.自己既努力都不可少~但係未有心情~自audit tutor訓醒左,都未精神過~hong仲見到我sleep既樣~哈哈哈~其實大家都見到~不過佢扮我訓~我起身,大家都見到我既面部有印痕~大家都知道我上堂訓左~哈哈哈~~欣欣仲叫我用頭髮遮住~死野....
一陣同細米去會展睇eason 903拉闊,正~同cyrena,細米去左權記dinner,quality差左~都見到michelle,佢地送michelle take mtr~kekeke.....佢buy左好多biscuits~呵呵呵~佢見到話我好肥~哼....不過我著牛仔褲都真係唔多好看~
不過有失望~都知佢今次會搞到好似disco咁,不過就....我都想聽下歌既~我都想投入,我都想顛~我地坐位真係太遠了,音響都過唔到我地呢邊,個場細d,我相信氣氛會仲勁~因為空間感細d,大家先會更熱情,更hot,依家搞到我地坐位既好似隔岸觀火咁~音響好差,d歌蓋過eason把聲,又"瘟瘟"聲,又有feedback~oh..佢都黑黑地面~佢都話唔夠時間搞mix,搞得唔好,想搞d新野,點知搞成咁,音響又差,得4日,又完全聽唔到佢唱乜,不過我對mix無咩興趣,好頭痛~好悶~不過我都有"un""un"下,盡量投入,跟住個bit~
好正~佢既dancing好正~估唔到~倒立,跳下台,係咁跳,係咁圍住個台走~佢都話其實圍住個台走先係最重要既一環~咁當然佢係講笑~有eo2,jan,eric kwok,jarol,張學友(好型,好有魅力,好靚仔),以及後期劉浩龍(都幾高大wor)上黎撐場,都好正~仲見到薛凱琪~原來阿田同埋鄒凱光都有去~
點知個拉闊2200完?唔係嘛~大家都叫encore,又大叫回水,我都覺得太短了,我倆就keep住坐,唔走,唔好蝕有人掉螢光棒~~不過我倆又討論到可能音響問題,費事影響quality而cut~~最後eason都被迫出返黎好正經咁唱返..半小時..good~佢話早知唔好搞咁多野,大家都係like佢唱流行歌多些,不過之後佢自己都話講笑,音樂既變化都照搞,不過佢應該down down地~大家更投入~我同細米依家先無咁呆~呢段無expect既片段,我同細米都即刻拍低,哈哈哈~~仲因為呢一part,又撩起eason既癮~氣氛更高漲~估唔到我同細米都可以咁放....yeah~~哈哈哈~~
佢都黑黑地面架~仲叫我地唔好掉螢光棒,唔好拆佢台,否則黑面,樂壇只有佢同陳小春夠膽咁~係樂壇黑面神~點知有人仲掉上去...佢都妖左一聲...想走,之後又走返轉頭,笑左幾聲~
其實我同細米都未睇過拉闊~我仲以為同concern差唔多~我又問細米,拉闊係咪都係會將d歌拉闊左?與平時聽既歌都唔同...入場都有2條螢光棒~eason臨場唱,又話無真樂器,我都唔太明~經細米explain,可能set左d mix 既melody入去,set死左,無得改既,that's why佢say,無真樂器~原本都差d要清唱,不過好彩仲有部電子結他~唔知聽日既news點寫呢~今日都真係幾disco feel~
overall,都可以~不過好似唔多抵咁~嗚嗚...好想聽eason唱歌,佢真係唱得好正~
>>November 1, 2005 at 5:01:38 PM GMT+8
2005 年 10 月 30 日 星期日 【颳風】
Everybody,Happy Halloween!!!Trick or Treat??
今日特登早d返學校,去搵michelle,因知佢唔開心,尋日又無緣同佢講電話,又想問候下佢嘛~
今日為左俾cyrena睇我條民族裙(michelle話呢個女人好麻煩,哈哈哈),所以今日有d特別,亦有好多comment~大佛一見到,就話我呢期做咩咁女人,係咪溝仔,我係屬於sporty既,唔可以咁著~大家label左我lu..女仔d都唔得,一咁著,大家就會問我去邊,係咪約左人出街~而隔離班有d八婆就竊竊私語,真係唔多得,而sarah都醒左我幾句,令我更了解我平時被d人既外表騙到了~hong就讚我著得好看,不過怕佢係取笑我,我就扮打佢一拳~carol,blue怕我凍,又問我做咩咁著~
乳酪話我好女人~cyrena話我上身太sharp~細ryan一見到我就問我做咩咁著,phyllis就話點解每人見到我都咁講,好似唔多滿意咁,細ryan話唔係,之後話上下半身唔多襯,以及好似su既阿ling咁~michelle讚我著得好睇~cecilia就話無咩特別,唔需要大驚少怪~大angel問我隻腳係咪好痛,對呀,因為個底好硬~俾欣欣發現我用腳趾抓住對鞋黎行,仲周圍宣揚,真係o丫~點解我會咁?因為我唔想對鞋行既時候發出聲響,同埋想抓實對鞋唔好甩~
總括來說,好多人都好奇怪點解我咁著,以前有咩事~大家又怕我凍~其實....大家....當我平常人咁看就可以了~大家唔慣我咁著jei~況且,得閒要轉下形象~仲有,死人丁丁,阿倫話我係應該去跳舞,阿倫仲話好尊重我,同我講"沙話D卡",真係唔得佢死~2隻死人頭,同佢地傾左2咀,都幾好~哈哈哈~丁丁有part time,做reception,幾好幾好,$30per hr,幫匯豐銀行做~我仲叫佢介紹工俾阿倫,由上年講到依家~同完阿倫佢地傾完,又見到阿禮,估唔到見到咁多人,佢讚我靚,我話我不嬲都係,佢話咁依家係仲靚左囉~哈哈,多謝晒~vennie都話我不嬲都靚,哈哈哈~
今日超專心聽書,我明呀,yeah~我知自己做緊咩呀~正.....不過有d唔識....hahaha~~要學返先~
今日同左winnie po傾下計仔,feeling good~總覺得hong有野想同我講咁~
多謝gigi,wing,cyrena,魚,sarah既朱古力,多謝晒~原本我都plan左請大家食chocolate or sweet,不過無錢就算了~
星期六,sandy又係咁摸我隻手臂,成隻,又話好滑,又話"meet"得好有手感,仲叫cecilia試下添~真係o丫~星期五,欣欣與cecilia係twins,好似,大家都係粉紅色衫,黑色褲,converse鞋,著埋黑色外套仲似,高度又差不多,oh....,死人細ryan話我都係咁,不過佢話左我似佢地,話我驚先唔敢再咁著,錯了,我不嬲都係咁,我無理由冬天都係沙灘褲吧~
sarah有日同我講,佢同iris佢地出去行街,上次載我們既男仔都落左黎買野,sarah聽到,唔知係咪個boy ask係邊個,而iris答,唔係阿ling呀~oh....d人都幾怪~
放學,同佢地去行~之後陪michelle去左tst,買左野,傾下計,再送佢去做facial~哈哈哈~~不用買野俾我勒~哈哈哈~知你好似想買野俾我....成日問我呢件褸個件褸咁....哈哈哈~~等我慢慢物色啦~我自己行返home,buy d野就回家了~好忙呢~
今日拎左個紙袋返去,入面有lunch,菁菁同欣欣都以為我有野俾佢地~因佢地話我用呢個袋,通常都裝禮物~我都係用左一次jei~真係o丫~
今日barol(唔知點串),問我係咪叫阿ling,又自我介紹完,問我係咪yr 4~我即刻唔知點答,唔知佢問我study yr幾定pc yr幾~所以答完我係yr3,就話自己唔係pc~估唔到我榮升左為yr4~~欣欣都同我握手~估唔到我高級過佢地~cecilia就同佢介紹一下我~我同佢地好close~michelle同佢講我in過pc,不過落選,但都.....~~所以佢唔只係對pc...其他都一樣~睇人架jei...唔係pc唔pc既問題....有心既....係咪pc都一樣~做得野,肯學...受教~
今日同christa傾左陣,問候下佢,好耐無見~kekeke.....
>>October 31, 2005 at 4:34:42 PM GMT+8
2005 年 10 月 29 日 星期六 【微冷】
秋高氣爽,真係outing既好日子~今日係venture outing~去左大澳,大澳既沙螺洲,經過沙洲,睇飛機埸既升降,想睇海豚~~睇左上大佛既覽車~不過未得~其實都係around大嶼山~
船長,周生~好好傾呀佢,大談佢後生時玩船既野,又講下船牌,香蕉船.....其他經歷,又話載我地去玩,俾下edmund drive下~周生好似開得好快,成架船離開海面添,好驚,有離心力,好驚,cyrena話無咩野,因係有速度,佢都傻傻地~好似玩海盜船咁,佢話唔同wor,佢自己又唔敢玩d機動遊戲~奇怪的人~我走既時候,都有同周生講byebye~哈哈~期待有機會見到佢~又講左幾個地方好靚.....塔門..唔記得~
領袖阿豪~佢個樣好young咁~不過應該年紀有返咁上下,把口都幾衰,成日話人,多口,又恰我,話我蠢~又叫佢地唔好學我著拖鞋,話要條腿咁粗先可以咁著~好明顯玩我啦~唔識swim,又成日叫d會員去swim~找死~都ok幽默,有時好靜~不過幾好人,幾好傾既~仲請我地食麥芽糖餅,豆腐花~kekeke......走既時候仲話俾卡片我地,等我地去neway唱k時有折~不過佢無帶....oh~~佢知我有3g電話,佢話佢home都有,叫我得閒同佢3g一下~~乜home都有架咩?
edmund~yeah,今次佢有打cyrena勒,呵呵呵~~我都燧咁,得閒窒下edmund啦~yeah~佢勁衰囉....話俾d人仔休息下,係望住我講囉,因個時我訓緊....幫下佢入左d sweet入南瓜度,等佢派俾人~我同cyrena,成日話佢always都introduce..好煩...響領袖meeting又係咁,哈哈哈~又傾下領袖training既野~
cyrena~~我話打掃~佢以為我唔知做咩要1,2,3,4咁數~其實我既意思係返home打掃我間房~都唔知佢做咩~今日既佢對會員firm左些~今日整日都走左一起~haha~幾好~
今日唔似outing,唔似行山,似旅遊團~好悠閒~好舒服,好文明,prepare左既lunch都用唔著,仲有豆腐花,坐響餐室食野添~與我跟camp quality黎既時候,真係都幾有different,文明好多,似長洲個d..咁當然,總會有d唔同~不過唔坐低都唔覺得累~
見到有隻狗,好好玩呀,好乖呀~kekeke~~d毛好靚....好鐘意同人玩,大隻,不過唔夠一歲~同左佢影左D相~HEHEE~~~
今日感覺ok,似乎都真係投入了~呵呵呵~~
>>October 31, 2005 at 4:05:52 PM GMT+8
2005 年 10 月 28 日 星期五 【颳風】
今日10點多起身,執下野,食下野,訓左陣,又打下日記,搞下呢樣個樣.......差唔多又要出去lu~
原本今日plan左stay響home,study fmc兼做assignment~算了......
因為michelle今日無人陪佢dinner,蔡生去左disney~原本我都唔知,因為我直到欣欣野俾我都未開電話,收唔到michelle既sms~差唔多出到去,先知佢地班yr1去左cafe,嗯,michelle就當然好想去yr1個度,但又date左我地,如果可以兩全其美就好了,不過...cafe太貴了~afford唔起~
今日無意中都幫左emily份功課都幾好~哈哈哈~~雖然我都糊里糊塗~乜都唔知就幫佢搵,問問下先知與我想像既有出入~哈哈哈~不過就係咁,我問下問下...就提醒左佢不少,yeah~加油~有test~
我地plan左去吉野家~有細ryan(佢條友仔多多理由咁唔去學水球,其實係佢自己唔想去),cecilia,sandy(呢2個人放工就黎.....work到下午3點多,辛苦晒,所以cecilia都好炆),欣欣,我,michelle~
欣欣今日為左著件衫,襯到成身都好elegant~kekeke~~不過麻麻地.....件衫闊左少少~條褲唔多得wor~我地係咁講,佢就話我地做咩由頭評到佢尾~我就話,既然著得咁elegant,就應該大方些,亦都預左俾人講,卡卡卡.......佢就無聲出~今日既欣欣成日得罪左cecilia,我地就欣欣唔好出咁多聲,有咩問我地就可以了~~因為cecilia太累了~大家不要窒她了....又幫她massage一下~sandy呷醋,話我唔幫佢~佢咁精神,精靈,不用了吧~!!!
今日又成日同sandy在街上追逐,玩....俾佢地話,仲叫我唔好成日叫......叫我唔好嗌救命,因叫得多就無人理我,細ryan仲話,如果連police都引左埋黎,佢係姓蘇既都唔會理我....咁既人都有.....車~佢係姓蘇既都唔理我架啦.....仲成日窒人,做d損人不利己既事,佢唔認同,仲話自己腦筋轉得快...窒我,其他人都開心咁話....真係差....
陪michelle睇下褸....佢都想buy一件俾蔡生~蔡生呀,今日一袋二袋....仲將個袋交叉咁揹....真係唔多見得人~~又因為佢窒我,玩我,我都好直接咁話返佢,哈哈哈~~
唉...puma個件都無勒...因為唔o岩身~但係好睇~好沮喪~佢地都安慰我,又話咩呢個cutting較窄呀,有時佢地自己都著唔到呀咁~不過......有得必有失~唔打緊....哈哈哈~唔係事事都咁順景~所以要行多d街,先會執到正野,同埋合心水既野~哈哈哈哈~~反正之前我都有一條$72既裙~佢地話我應該因此要發奮...傻啦....隨緣啦....都唔強迫自己了~不過會keep swimming囉~
欣欣走左,ida join左我地食dessert~大家談論一下今日既pc workshop~都幾搞笑架wor~我偷聽左不了~hehehe~
今日ida同我講,ua唔請我~佢想講,不過怕我唔開心,我話唔介意,佢又話知....好矛盾~我仲以為佢話我肥左,樣衰左添~哈哈哈~佢話個副經理話我怕醜~佢同細angel聽完,以及在場既人聽完都難以置信~哈哈哈~~不過個日我唔在狀態,同埋真係比較靜既,講野又比較溫柔,算了~話金鐘請人,傻啦,去到咁遠做咩~費時失事~仲有既係,因為唔係總經理見wor...始終副個個都係細~無咁大power,佢見既只請了一個,總經理見既全請~算了....即係我比不上人,無得賴既~
唔知做咩,呢期ayp又無得join,工又無得返,總覺得有d野等緊我,個天安排左另一樣野要我做咁~期待中.....因為好多時候,無左呢樣,又有另一樣野~究竟今次係咩呢~kekeke.......當然,我唔係only守株待兔,而係都會努力爭取我想要做既,同埋盡力做好我手頭上既野~i'm waiting for god's planning~
詢問了今日唐氏既情況~出了狀況~michelle都話我做咩今日唔落,因我唔想,想study,同埋好悶,無interest~初時大家各有各,無理會員,無同佢地talk,好被動,於是cyrena,細米就幫佢地一把...到後期又好一點~evaluation無咩人講感受~有d會有失落感,因會員唔理義工~我叫佢地再individual咁打俾佢地詢問返個情況及感受~阿倫都話自己曾是唔出聲的一個,都知道以為既佢地都係咁~
另外,又係個班女仔唔專心,briefing後期唔專心~cat又得把口,話會笑d會員,不過無做到~christine話佢地唔似做義工...唔知自己角色係咩!!!要拆開佢地,因佢地一齊時,有d時候會唔理會員,仲4人一齊去toilet,一group咁去check point又有一大段距離~michelle叫我直斥.....同埋叫christine有咩唔o岩出聲就可以了~如果唔係,就無chance,唔可以繼續做~嗯....都係既...俾佢地知道我地係認真既,又係佢地自己choose既,講既同做既都不是一回事~唔好浪費大家時間~無改進既話=唔受教,不知悔改,那就算了,道不同不相為謀~但cat係照顧得好好,平時扭計既俊禮都好跟阿cat~
date佢地briefing,到齊,趕時間,又要buy mcdonald,叫佢地行快點,又唔行~初時我think住cyrena佢地應該係ok~不過....下次我會落~cyrena都問我,其實佢應該點做,我叫佢惡一點~同埋惡得黎要用心教....嗯~放心不下....搞掂佢地,為自己又好,為他們又好,為michelle又好~
尋日講話星期一先見cecilia,點知今日都有見,哈哈哈~~
>>October 30, 2005 at 12:57:22 PM GMT+8
2005 年 10 月 27 日 星期四 【微冷】
今日0900先返到去,聽聽下又無咩心機聽,就同佢地傾下,玩下咁~
hong話我黑....我幾時變左做黑人,佢都唔prefer我buy太沉色既褸~唉...帶左佢地去睇我想buy既addidas褸,大家都話唔襯.....最hurt既係件衫係靚...不過唔襯我呀~嗚嗚嗚.......我嗚左好耐~大家都話我黑....唔制呀~ 細ryan揀左另一d,都唔靚既....又咁男人wor~唔要~如果真係要sharp d,我寧願要puma個件~
哈哈哈~~上上下大嬸堂(呢個名係phyllis改的),又走下去搵michelle,因好耐無見佢,好耐無同佢傾下,無聽下佢呻呀~michelle見學生,我同phyllis就幫下agnes手整團契既食物~之後出左去lunch,好快咁食完,就陪欣欣去睇冷~好快又過左project堂~
傾埋餘下既野,我地就同emily上去搵ellen ng,phyllis,sarah,angel走先~emily又快d搞掂佢,真係好想幫下佢手,陪佢一齊填同埋同佢一齊去交添~ellen ng話我地開天殺價,我仲以為可以賠咁多添~哈哈哈~~都唔知係一個好既經驗定點lu~因為始終都痛過~不過去下court都幾搞笑~之後我地去左023,最終我都無走,無上去library搵菁菁,哈哈~無計,我太掛住michelle,好想stay耐d~又同emily睇漫畫,哈哈~~佢話估唔到我都會笑,哈哈~其實我都睇既,不過依家既時間唔許可jei~太耐無睇,都真係幾費神~
之後大家又食下麥提莎,因為要找吉包去買飛睇戲~哈哈哈~我,欣欣,cecilia,emily陪左michelle去搭車,同埋幫左佢俾野小慧,之後一行人就出左太子行下,睇冷,之後就去左新世紀join菁菁,大細ryan~食完,都只係2000~oh.....2150先睇~之後行下....差唔多時間,就去UA lu~
睇<怪誕屍新娘>,有細angel,東東,大細ryan,菁菁,emily,欣欣,sandy,cecilia,我~原以為他們齊人,點知ida都係ot到...黎唔到~細angel話肯定係個boss臨收工俾d野佢做~唉.....細angel,東東,ida都俾大家話佢地無時間觀念~激死左佢地~今日既emily好累,靜得出奇~可以列入十大離奇事件之一~不過佢今日都係套戲既主角之一~哈哈哈~~今日我對眼好乾.....套戲麻麻~我要睇"harry potter"~~
sarah好搞笑,我地buy麥提莎時,佢都要,因為儲定用~哈哈哈~~我話未試過同佢地睇fim,一定要搵一日咁做~~哈哈~佢都話係....不過我唔想睇<怪物>~~hahaha~~
搞1b既bbq真係麻麻煩煩~不過算了~哈哈哈~~大家唔需要咁激動~我地會做足準備功夫~唔去就算~似乎pc們都搞bbq,仲好似係同一地點~俾佢地話我地跟佢地?不過...你們搞錯了....係我地搞先~哈哈哈~~我都未話你地,michelle問我地會唔會跟佢地一齊玩集體games~唔駛勒..我睇住你地玩~又會咁o岩~
今日又2點先sleep~阿hong叫我早點訓,因我多左暗瘡,我話我因為乘風航嘛,佢話朝早見我都係咁....哈哈哈~~係,知道~hehehe~~
記得明哥話,好多時候,大家都知道好安全,無事既,就只係差左個一步....就係個一步,令自己停左~勇氣~
今日死人頭大ryan話串少左我架勒wor~佢話都唔知點解,一見到我就要串我~找死.....菁菁就叫我倆自己拆掂佢,今日既我都好似係咁俾人串~菁菁又篤左我d野出黎,話我將對birken stock鞋底拍鞋底,之後對腳放在地上~又話phyllis真係我既好朋友,好了解我,仲將我d野宣揚,哈哈哈~~唔好介意,我無野,哈哈~~因為有時就係要篤左d野出黎,等大家知下,笑下,了解多左,又close些,又唔會因大家唔同班,唔同科,唔同系,唔同環境而感到疏遠~~關係都係一件好微妙既事~少少野可以令到大家好close,但少少野都可以令大家疏離~
好玩,但眼好乾既一天~今日過得幾好,響023,同埋跟大家出去~
>>October 29, 2005 at 6:00:06 AM GMT+8
2005 年 10 月 26 日 星期三 【微冷】
今日整個人終於比較醒神.....雖然都遲左返學校搞project既野,但係下午上課時好專心,我竟然聽大嬸堂~其原因可能個班房少左好多人~菁菁,angel,phyllis又走左~audit堂又答到問題,雖然無token,哈哈哈~~又好努力咁抄返d notes~yeah~~欣欣都讚我,呵呵~因michelle一早就同左班pc去shum shui po,我同欣欣等埋sandy就一起走了~~仲行左一陣~好想要sharp個部mobile~
俾hong讚我~佢話我手臂幼左,真好...而關節前既一小段位置瘦得較明顯~呵呵呵~似乎swimming既日子有功~swim多些先~hehee....加油~
winnie po仔~有咩事, 一定要出聲~我好想好想為你分憂~好耐無跟你倆一起了~總係好想有好多野話俾你地知,亦都好想聽你地發生既點點滴滴~不過只有上堂既時間,上堂又要聽書,大家既社交圈子又唔同~呀~不如搵日大家一齊lunch都幾好~heheehe~
project~仍然係繼續努力搵資料~打左一大篇野,都幾開心~人地開始questionaire lu,我地都要開始勒~
cecilia...可以同sandy,cyrena,細米佢地一齊做part time lu~佢同細ryan都唔想我聽日join佢地去睇<怪誕屍新娘>咁,cecilia就話我做了他們既異族,而細ryan響msn打邊個會去see film既名單時都無我既名既~哼....之後cecilia要"tum"返我,哈哈哈~而細ryan未打姓蘇既人jei~算了,我無咩野既....kekeke~少少失落就當然有啦~不過我知道你地唔會唔理我既~
收到christa送俾我既豬.....hehe,未多謝佢添,michelle呷醋呀~唔好咁....我唔係佢既人.....今日都係無咩時間同michelle傾下計~呀......
又要開始搞下義工既野lu~響023見到阿cat,問候下佢~
今日俾cyrena話我high temper,好亢奮,我好鐘意佢既adjective,好貼切,因為我已經頹左幾日勒~夠了~我唔想再呆了....我要顛下..傻下...~~呢期既phyllis都係high temper,幾好呀~呵呵呵~~不錯不錯~
>>October 29, 2005 at 4:15:27 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|