|
2005 年 9 月 6 日 星期二 【清涼】
等我講一下我既macau之旅~2日1夜~9月7日-8日~當中融入左自由行既元素~仲有陪伴在則既iris同埋sarah~我地由yr1 sem2講到依家,終於履行左sarah去macau既wish~
整個旅程,sarah話好緊密,我同iris都無咁既感覺,不過可能因為我地成日行,行,同埋行~其實無咩特別,要睇既野我都睇過,不過有自己搵路既時候,都真係好正,仲有我地3個顛傻既,響我地都只係睇文物既旅途,增添一點輕鬆,愉快既氣氛,好開心~仲有,我地真係深入左民宅,見到學生既放學,又discuss過macau人點生活,都係一大享受~不過,真係好累,熱,平時跟團就有車,又有人介紹,又有人帶.....不過雖然辛苦,都另有一番感受~我要適應,因為...遲d我要去更長途既~
我地有去一d舊街,十月初五街,真係好迫,係macau既舊區~好似上環個d舊區咁,有d地方行人路好窄,一個人都好勉強行到,要行出馬路~點解去到?因我地take bus過左媽閣站,就去左個度,睇到一d church,同埋百鴿巢~其實macau真係好多church,去到都唔知邊間打邊間,不過真係好靚~我地都有入去睇下,我都有親近主既時間~
macau人,真係好好人,聽到我地圍住discuss,會主動咁answer~但有些店舖既人就唔多得~哈哈哈~~佢地話因為vistiors仲多過佢地locals,所以都慣左lu~不過真係好愛佢地......哈哈哈~~同埋macau真係好細,你會撞返一d人~好似我地響大三巴take photo咁,叫一對情侶幫我地,佢地又幫我地咁,之後夜晚響金沙娛樂場見到佢地~我地呢個情況都有好幾次,哈哈哈~細米都話,因為macau都係去個d地方jei~咁又係~都係得個d地方~我地只係去左casino睇下咋,無玩~hehehe~想企響度睇下d人點玩,不過佢地好快咁就行左~又discuss一下邊d係睇場,邊d叫人借錢個d~同埋都唔係好識玩,哈~
macau既交通唔多得~仲有signal唔多清楚~不過我地都take過幾次bus同埋taxi~都係問人好一點~最初iris唔肯問人,話自己hande就費事wor,之後佢話個map唔多clear,都開始問人lu~不過有d人都唔多clear,要問bus-driver~我地第一次take bus,搵左好耐都搵唔到,問左人,又唔知why無左個架bus,唉,行黎行去~熱死~d車control得唔多好,企唔穩~仲記得,佢地話聽到有一對hk人,響度講我地,唉.....無禮貌既人~佢地好似聽到講既唔多好,不過我無為意~
你知啦,macau好多葡式建築物,我地成日以為係church,名勝,點知,係一d government既地方~我地闖進過2次~真係.....哈哈哈~搞笑3人組~有一次,我地想去龍環葡韻既住宅式博物館~點知去左人地既解放軍營地~因為我地對地圖既比例敏感度較差~個個軍人同左我講對不起,之後我地就走lu~我地仲話人地做咩博物館都唔俾人睇,原來我地搞錯左.......哇哈哈哈~~我地之後又一次闖左入governmnet工作既地方,之後個個人問我地做咩,問我地去邊,之後佢叫我地最好一邊行一邊問,因地圖好難睇wor~個時我地行左去媽閣斜巷(真係好斜,亦即係萬里長城~
媽閣廟旁既海事博物館,應該係填左海,變成馬路,所以無左架船~oh.....即刻影返張相先~hehehe~~我同iris都充當左sarah既導遊~哈哈哈哈~~
澳門博物館,同埋大利來個間咖啡室,close左,oh~無得一嘗正宗豬扒包~有一次tour guide introduce俾我個間都有豬扒包好食,不過唔記得,真可惜~只可try不正宗的~去左路環既安德魯餅店,食葡tart,無咩特別,不過無咁甜,無咁油~我見d人去buy sandwiches多些~食tart時,有隻dog dog望到iris有野食,想"琴"上去,令iris驚,我又撩唔到佢,又驚左我咁,不過我就同佢影左相~之後又多隻dog,呵呵~之後我去食野,有隻dog見到我杯野,突然走過黎,我無理佢,不過佢成日look at me,仲follow me,我俾左杯野sarah,佢呆左,我就走,幾秒後佢有追上來~唉...無帶dc咋,唔係一家影佢~好得意呀....身上有斑點既狗,我唔敢亂餵野食呀,我怕佢生滋~
sarah都有艷遇,我地去到大炮台,有個sevurity撩佢呀~我同iris又係咁笑,佢仲叫我同sarah同佢take photo~哇哈哈哈~~笑死我地~有一對外國人,見到咁都笑~哈哈哈~~路環同"tum"仔,比較少名勝,有d地方都俾我地誤會左,同埋好荒蕪,哈哈哈~~都係拍拖既勝地黎既~哈哈哈哈~但係好熱~
記得我地由路環出媽閣時,上個bus,成車都係外國人,佢地去完黑沙環既BEACH,仲散開晒坐~有d好靚仔呀~好想同佢地take photo~之後iris坐左響死角,有個外國人同佢講野,佢又話唔識講英文,其實佢識聽既,於是我都幫佢answer左一d question~不過我無問返佢既野~heheehe~~無咁靚仔~佢地班友仔好搞笑,佢地知道過左自己既地方,就起"�,stop,stop,stop~之後佢問左一個女仔,佢地話wait,之後班鬼仔叫go ahead~哈哈哈~好不熱鬧~不過佢地get錯左,好彩最後有一個唔知咩藉人士幫左佢地~佢地落車時又好嘈,又話i love u all,又俾飛吻,又同成車人say bye~又話love this car(不過我覺得係反話)~早知take佢地video啦~好搞笑......
幫欣欣buy鳥結糖,咁我地去到條街,食唔到大利來豬扒包,就是但去左一間茶餐廳,咁係咩Q,R舖~咁欣欣個間響E,F舖,咁我就響度數英文字母,睇下邊個方向才對~哈哈哈~~我地上船又係,響度數,以為不一起坐,因我個張係m,咁佢地既唔係n,o,咁就以為分開~好彩iris再數一數,咁佢地既K同埋L,係連我既M位既~哈哈哈~~
食野方面,真係好難找,比較頭痛~無咩resturant~或者太normal,唔想choose~哈哈~不過macau都好似懷舊既多些~食唔到珠記甜品~不過食左義順~佢地成日話係信義~有時我都會同iris響度吵~嘈嘈嘈~哈哈哈~不過iris話咁柴娃娃先開心~我都係咁覺得~我地3個,上次去SZ,今次去macau,唔知下次去邊~sarah話去中山浸溫泉~都好wor~
好重呀d手信~俾daddy話我買晒d野俾人~哈哈哈~~我既手信最誇張,下次都係叫大家"數量有限,先到先得",否則真係拎死我~哈哈哈哈~~我自己d野反而最輕~哈哈哈哈~~佢地呀,咩都帶,toothbrush,tower,牙膏等~不過佢地唔慣wor~不過我見咁短途,是但啦,有hotel,仲帶咁多野做咩?
有d咩公園既地方都無咩去,因太普通~有時又俾我地撞撞下,去左一d都幾靚既地方~哈哈哈~~我又成日分唔清,南北,行錯左方向,行後面既,行左前面,哈哈哈~~不過有時我都有提iris行錯左架,因地圖有街名,不過d街有時都無街名,都唔知邊度打邊度,所以話signal差~不過......我既地圖skill比較差,方向都可以既~不過要train下,如果唔係,點樣去europe既自由行?
3人sleep2 singe bed~hehe~~訓下醒下~仲以為有時係佢地整醒我,點知唔係,可能我訓得唔好~醒左好幾次~我地個度真係太遠了,不過都唔差~.....二家姐話格蘭酒店都ok wor~
唔知仲有咩未打呢~哈哈哈~~~開心既時間,過得特別快~就咁就2日1夜lu~
>>September 8, 2005 at 4:55:18 PM GMT+8
2005 年 9 月 5 日 星期一 【清涼】
o'day幫手~今日好叻,自己起到身~唉....叫人0845返到,佢都未返到,唉~mandy又唔記得入呢樣個樣,一個功夫做幾次~mabel又係~唔知想點~
今日cecilia有好多搞笑料,等我爆俾大家知~哇哈哈哈哈~~不過佢自己又起勢咁催我打日記添~
1.今日響天橋撞到佢,跑去佢前面,又話嚇親佢wor~應該又同佢一班車,佢就話:"我地真係有緣既jei"~而欣欣就話,咁你一定見到lingling啦,哼,呢句sentence有隱含既意思wor~
2.phyllis一早就問cecilia,究竟細angel,細米今日著左幾多件衫~哈哈~串佢尋日~
3.cecilia一早就問我係咪有野俾佢,真係唔知醜呀~呵呵呵~我之後俾左nemo sticker佢,呢個要,個個又要,大家差唔多分晒~佢仲叫我friday一定要帶schedule返去~之前個d,都唔係main point,個main point係,佢問我做咩送野俾佢,問我係咪鐘意左佢.........我叫佢慳d~cecilia幾時變得那麼自戀狂~
4.之後emily問,點解佢借左件衫俾cecilia,又唔問佢係咪鐘意cecilia,我就話,你要送俾佢先得架嘛~emily就話,係wor,都係唔好勒,一陣送左之後以為emily要娶cecilia就弊勒~哈哈哈~
5.由於SAO既宣傳片太舊,cecilia就自動請纓做當中既女主角~wahahahhaha~~(之後佢話唔要wor)
6.咁我聽欣欣係度講大家既趣聞,cecilia要烏低身綁鞋帶,就叫我唔好睇佢,我都唔得閒睇佢啦,真係....
7.咁cecilia打俾我,問我買好票未,之後唔知講開咩,就話d手信都係俾大家食,佢就話佢都無request,咁我就話,咁你唔好食啦,佢就話依家order,我就話蘇舟過後無艇搭~
尋日佢地pc yr2 gathering,好開心咁~good~見大家咁好,都放下心頭大石,好過無,希望大家唔好有溝通障礙,唔好有誤會啦,唔好理其他野lu~太deep think都唔好既~michelle仲話呀,因為無左我wor,所以大家既photo先咁靚,又關事既~希望你地以後都開開心心,你地遊船河依家只欠大ryan同埋菁菁咋,咁就齊人勒~~好開心見到大家咁開心~珍惜呀~好,等我講下菁菁既事先,細angel同埋ida想buy mobile,咁一部要$4xxx,菁菁就話可以買4部,欣欣就話菁菁真係識計勒,但又講唔出個詞,cecilia就話,係精打細算~之後欣欣就話,嗯,依家咁精打細算就對勒~hehehe~~
之後佢地take mtr,細angel話架車太搖,企唔穩,菁菁都和議,細angel就話,唔打緊,你有back up o丫嘛~哈哈~因大ryan隻手響佢背做support~佢地話菁菁瘦左~hehe~~都話架啦~佢又成日話無可能~佢地講左俾菁菁知,我話佢手腳唔協調,之後菁菁又係一貫既反應,個樣好搞笑,又話我誇大左,又話我周圍講~哈哈哈~~我imagine到呀~哈哈哈~~咁開心既野,當然要分享一下啦~
之後emily,sandy,cecilia,欣欣,細angel出左去行街~我就響023訓左一陣,好累~可能太早起,之後我又去左swim~今日無咩人,一人一條line,真好~同埋今日可能無咩休息,無咁悠閒,就用左1小時5分鐘,1700米~yeah yeah~~不過之後都無時間swim,得星期六咋,唔得呀~swim得咁少~一星期最好四日啦~又黑左些,good~~興tan look嘛~今日lunch,多謝michelle既三六九飯店既lunch~慰勞我地一班helper~
記得勒,尋日,我,phyllis,欣欣,細ryan去左搵ellen ng,phyllis聽到radio,以為係細ryan既電話鈴聲,因為佢係傻既,用奇怪既鈴聲都唔出奇wor~之後我就話我妹既鈴聲又係好過癮,細ryan都話我妹成日都有搞笑野,對呀,佢都係奇奇怪怪,古靈精怪~佢既鈴聲係尹光既荷里活有間大酒店呀~msg既鈴聲又好搞笑架~好特別~佢又會響halloween戴南瓜帽,又有隻spider響背上~christmas,又頭戴一個唔知點形容既飾物~哈哈哈~~
michelle唔好咁掛住我勒~hahaha~~我去macau都係好短時間jei~我buy到ticket呀,放心~michelle今日話sandy由以前既呆下呆下,到依家變得咁咀挑~sandy就話因為跟左我~好既野就無我份囉,車~不過都好呀,依家佢咁鬼馬,唔好咩~依家既我仲好過佢呀,佢壞些呀,michelle冷笑wor~車~咁咪好囉,跟左我之後,變得咁搞笑,又鬼馬,又主動,幾好呀~不過佢本身都係咁jei....我幫手引發一下之嘛~
唔知做咩,成日引埋咁多狂風浪蝶~不過都係女仔.....點解既~有cecilia同埋michelle~
今日我地lunch,好搞笑,大家又傾,又玩,又笑,真係好~唔好嚇親patrick呀,我地係咁架勒~
今日聽到michelle叫我地學生~嗯~我想講一樣野,就係,無論我係michelle口中/眼中,係學生,定朋友都好~我都唔mind,亦都唔再深究,鑽研,因為我覺得呢d名銜都唔重要,最重要既係我知佢對我好,已經足夠,已經足以令我還唔晒,對呀,你付出50%,都已經係好夠,我都唔奢求太多,因為真係好足夠了~我唔會係好膚淺既人,名銜既野,有咩好計?最緊要個心....你做少少,已足夠令我對你好好~我唔會計你既愛,唔會計你既禮物,你既心,對我來說,已夠了~係你令我有咁既轉變,係你令我有咁精彩既campus life,係你令我識到大家,我已經好開心~唔知你明唔明呢?呢番說話我想講好耐架勒~我從你身上,睇到好多,learn a lot,真係好感謝你~呢d樣,成日講,就黎講到口臭勒~哈哈哈~
今日又同daddy傾開~都唔知馬鞍山個度點~有人會好高興,有人會唔開心,hong,michelle,欣欣咪話好囉,winnie,joanjoan就話唔好~因far嘛~不過都要睇聽日mummy上court搞埋佢d衰人員工既訴訟先~又未知bank點,可能買,可能租,daddy響sunday飲茶時又發左mummy脾氣,因所有野都係mummy既,無野係daddy既~daddy又係廿四孝,都係想大家既生活環境好一點,想快些搞掂佢~同埋由今年開始,我都要做節勒,要一家人一齊食飯勒,9月18日中秋,12月22日做冬,年初二,年三十個d呀~不過可以出去玩,yeah~~仲有呀,大家姐suggest唔出席者每人要俾$500~哈哈哈~不過佢9月14日去malaysia,9月18日先返,唔知佢點呢,一唔一齊dinner到呢~~佢去陽光與海灘wor~真好~我都想~佢9月19日又去遊船河,一陣成個賓賓咁返黎,呵呵~~
唔知我地今個星期六有無下場呢,因為我要帶joanjoan俾大家見下,介紹佢俾大家識~hehehe~~佢係我一個best friend黎架嘛~如果大家散band,我就自己同佢dinner~因佢話開學前要見下wor~想見我咪見囉,又要搵個excuse囉~真係.....哈哈哈哈~期待......佢1930先放~
我地個board只欠封膠咋~cyrena話佢要做呢part wor,不過又封左一半勒wor~哈哈~~多謝大家既協助~
今日swim完上hall幫手,muso個班人見到我哇哇聲,都唔知咩事,又問邊個黎,都懶得理佢地~之後下午個場差唔多開始,佢地又響度講下,好煩~唔知咩事,算了罷~呵呵~可能唔關我事,我太敏感jei~
>>September 6, 2005 at 4:47:27 PM GMT+8
2005 年 9 月 4 日 星期日 【清涼】
唔該晒cecilia,0830叫我,其實0845就可以了~yeah yeah~都唔明cecilia咁早起身做咩,咪又係同我同一班車,佢話見到我,不過追唔到我lu~因佢buy bread俾欣欣,我就去銀行交咭數嘛~
佢地話呢件橫間mickey衫,襯長褲好看一點~講左俾cyrena知,佢無野講,好似唔同意~佢地話我條褲做咩咁,hehehe,之前太長,踩爛左,我剪左,又係咁意縫左,俾佢地話核突~hehe...算罷啦~我都要buy trousers lu~
今日o'day幫手,好準時,good,希望以後上堂都準時~叫人1000返黎,又未開始,又好似唔知要brief咩咁,好明顯mandy做野仲好過佢,定過佢,認真過佢,反應快過佢~我就串下,咁早返黎,佢地要自己brief先~又brief得快,無野做,好彩自己有野做,michelle又有野可以幫手jei~多謝michelle既pizza~不過個時無咩胃口,無咩點食~今日都幾smooth,幾好~我,phyllis,細米被assign左做派folder~good~同其他3人,合作得好好,有君君,阿豐,同埋唔知邊個女仔~
去左葵盛swim,用左1小時15分鐘,good,1700米~有sunshine,正~池水較好,swim完頭髮無咁乾旱,都ok乾淨~只係有少少昆蟲~又見自己條腿好似收左dd~good~~繼續默默耕耘先~swim完又返sch,咁o岩撞到cecilia佢地,因佢地4人出去幫michelle去荃灣,宜家買野~細ryan話我個頭啡左?有d咁既事?
講下一d野先~今日既noon時段,曾一度令我好煩~就係ellen打俾我地既leader,欣欣~因我地唔夠人,5人,太少~佢就話一係加人落黎,我就同佢講,其實sarah想入,之後佢叫我地自己搞掂先~搵唔到gigi~又打唔到俾sarah,佢daddy又廢,唔知佢大陸既mobile同埋home phone~又以為iris仲響sz,又無佢phone~一度令我好炆,好急~於是打左俾phoebe,之後佢都話如果sarah想入我個組既就入啦~因為我都講到,如果唔係,2組都要加人~因為無9人一組~2組要加埋有14人先得~
未搵ellen既時候,入去 rm122食野,michelle突然從後攬過黎,佢問候下我,知我想喊,我問,你又知,佢話我郁下條尾,都知我想點,欣欣都話我眼紅紅~對ar.....我真係有d無助到想cry~佢地講多幾講,有d眼水添~之後我又問,點解我想cry呢~phyllis唔識answer,佢又怕唔識安慰我,就同左欣欣講,佢走左過黎~傻婆phyllis,個一刻,我都係隨意問下,我知咩事既~欣欣都講得對,就係以為無野煩勒,個問題又返黎,仲有,叫左sarah走,個心好不安~因佢地得返4人~但我又唔想加d唔知咩人,而sarah又真係想入我組~唉.....分組,michelle講得對,見盡人性既真面目,人情冷暖~
走過去搵ellen~傾下,又幫佢解決左~之後大家吹下水~都傾左好耐~唔知咩人一班呢~細ryan佢地個組響我地之前一組,如果ellen又應我request,咁就可以同hong,winnie佢地一班,細ryan話咁就好lu~如果真係既,chance都幾大,因佢地2組都有8人,而我地組有6人~希望la.....我都想同winnie一班~又suggest左d人俾phoebe佢地,咁佢個組又夠人lu~原來gigi佢地都無咩所謂,似乎係我太緊張~ms mg又話ching ching成日差少少,真係唔抵wor,我地就應承篤促佢~
一入到023,michelle就話我係佢既~唔可以移情別戀~我都唔知咩事~原來係ellen ng~佢又同phyllis分析過,細ryan響離開staff room又係咁講,因為我,先可以咁~大家錯勒,佢都有打俾gigi架,不過佢返工,無聽咋~得我地2組得5人咋嘛~其實佢都係好為我地,無先例係俾我地自己分組之後佢地先分班架~咁佢都想我地好,想我地開開心心咁做final report,所以先叫我地自己拆掂佢,同埋佢都無謂叉隻腳埋黎啦~
佢買左隻杯俾我,因為佢自己見到,買左一隻俾自己,又記得我係gemini,咁又順道買一隻俾我囉~我都未回禮~去macau buy d野俾佢~欣欣都話我地個組請佢食飯~其實我地都好少搵佢,係見到下就傾下,我地有咩事先搵佢,佢又咁好,順應民意,我地又成日走去煩佢,我地好似衰d,咁對返佢好,都係應該既~咁佢俾melty kiss我,其實係俾我地一齊食架~之後姓蘇既ryan幫我,其實ellen ng係俾佢食多d,等佢d hair黑返些,哈哈哈~ellen ng話佢啡埋呢個yr3好勒,之後佢show一show佢既白頭髮,又話swim,染黑左都甩,佢倆好似搵到知己咁起勢talk,於是ellen ng話佢情有可原,算佢啦咁~
佢對我地咁好~都要做返少少野既~應該既.....佢都係一個好玩既人~咁當然唔及我地既michelle啦~哈哈哈哈~~~放心放心,有輕重既~解釋完之後都要喘下氣,non-stop咁explain~呵呵~都唔該晒欣欣同埋細ryan~細ryan,唔關你事勒,你唔好自怨,內疚,搞到我倆要掉返轉頭安慰返你先得架~無野勒...真係唔關你事~亦都多謝michelle既關心,佢咁忙,又多野煩,仲要理我~佢好強既,一個頂十個~
hehe~~欣欣要落單買野~michelle就講,so pui ling講左,無錢,買野要俾,hahaha~睇下點先啦~唔多既 effort得起~
有d野,當時人講一句話,一句問候,猶勝我地十句~
第一時間都send sms俾winnie,話俾佢知,唔駛拆組~good~
見到nemo既sticker,唔知cecilia like唔like,因係fish,可以俾佢裝飾下schedule~打俾佢,話唔駛,我就話我仲想買俾佢添,之後佢話唔mind,我就byebye佢lu~hehehe~~
返home既時候,send sms俾cyrena,點知佢放左工,出mk,我就join佢,因好多野想話俾佢知~hehe~~
今日sandy爛左對鞋~宜家furniture生"秀"既,所以無buy table~
今日企到腳都累~佢地響台上講野,我地響下面玩~heheeh~不過成日俾ms wong"殊"~今日ms wong好為我地呀,知道我地悶,搞左個gap呀~hehehe.......細米有2件衫咁,好得意wor~都唔明有咩咁得意~罷明一睇就知一件衫啦~之後細ryan話,一睇就知2件衫,我就叫佢埋細ryan堆,佢就串返,話似jei,都唔係2件~我仲叫cecilia死埋個角度~
>>September 5, 2005 at 4:41:45 PM GMT+8
2005 年 9 月 3 日 星期六 【乍寒還暖】
[木偶的故事-大福與小福]
很傳統的開場白,某個古老的小鎮住著一個心地善良的年老木匠。因為沒有兒女,老木匠有很多充裕時間可以做他感興趣的事,其中最快樂的是製造木偶。雖然只是一種業餘興趣,但由於本身有卓越的工藝技巧,造出來的木偶十分可愛。一個晚上,他完成了兩個木偶,一個叫大福,一個叫小福。因為這是童話故事,所以兩個木偶都像人類一樣可以活動自如,能說話,能走動,看起來還像老木匠的一對兒子。以前造成的木偶全都送給鄰居的小孩,但這一對活寶貝老木匠可捨不得送給別人,他決定把它們留在身旁。
雖然老木匠並不偏愛誰,但只有大福[回應他的愛],常跟在老木匠左右,像一個乖巧聽話的兒子。小福卻老是想離家出走,覺得老木匠太囉嗦,不讓它任意妄為,於是經常掛著苦瓜的臉,對什麼都不滿意。
一日,一個馬戲班主人千里迢迢來到小鎮找木匠,想挑選一個木偶擔當新表演節目的主角。小福知道這是大好機會離開老木匠,於是在馬戲班主人面前表現極好,希望獲得垂青。大福卻不想離開木匠,露出一副憂愁的樣子,這絕對不能討好觀眾。最後,如大家所預料,馬戲班主人帶走了小福,大福則高高興興的留下來。
很多年後,馬戲班主人重回小鎮,把一隻猴子送回木匠的家門前。木匠打開門,出來迎接客人。馬戲班主人感到奇怪,為什麼木匠看來比以前更年輕呢?對方展露善良可人的笑容,是一個誤會啊,原來出來迎接客人的是大福,他承繼了老木匠的工作了,現在看來有幾分像老木匠。
大福問馬戲班主人,這猴子是什麼意思呢?又是一個誤會了,馬戲班主人想把小福歸還給老木匠。是小福嗎?明明是猴子啊。馬戲班主人也不太明白箇中原因,小福去了馬戲團後,只愛跟俏皮的猴子玩在一起,四處挑撥是非,又偷吃別人的香蕉,日子久了,它越來越像猴子。可惜馬戲班已有太多猴子,需要的卻是木偶,既然它已不像木偶,就只好把它送回來。
《聖經》
以弗所書五章1節-「所以,你們該效法神,好像蒙慈愛的兒女一樣。」
啟示
因著種種原因,有些人一生都不能接納自己的父母,還誓言不會像父母一樣失敗,結果在不自覺中吸納了父母的缺點,這種事常發生在酗酒者身上。什麼人會容易承繼父母的優點呢?大概是那些從小在愛中成長的寵兒吧,他們深深被父母疼愛,自然地在性情和行為上模仿了父母的優良典範。
我們若要效法神的聖潔和良善,就要活得像一個蒙神所愛的兒女一樣,在凡事上謝恩,深深相信天父對你有永恆不變的愛。因為有了這種親密的關係,你會更喜歡聖潔和良善,不是吃力地仿傚基督,卻是樂意的打開心門,讓聖靈來陶冶吧~
[此故事除左叫大家在“愛中成長”,模仿他/她衪的優良典範,我覺得大家更應該回應他/她/衪的“愛” ,BY LING]
>>September 4, 2005 at 3:43:53 PM GMT+8
2005 年 9 月 2 日 星期五 【清涼】
真係熱死人咩~今日fully booked呢~
無論我幾點訓,都係1100起身~尋晚就3點先訓~
有d人好奇怪,唔知點解佢咁做,不過.....有機會就問下啦~可能佢都有苦衷既~
有一件事,其實仲未解決,不過都好需要時間~我都只可嘆一嘆氣~對於同一件事,拖得太久仍沒結果,我就無咁熱衷,但未能完全放低~sandy睇得穿我,都唔係決斷既人,唔做就做,總係放不下~仲有,我點人做野多,因我懶,哈哈~俾佢睇穿~
約左一點半,lok fu mtr等~之後一齊去智勇~有cyrena,我,細米,倫,魚,瑩~叫左細米下次點都要叫一下phyllis既~仲有菁菁~今日玩下games,食下野,都幾開心~同埋我都好主動,生鬼咁同會員溝通,good~不過個個irena真係唔多得~都唔記得講之佢,響義工嘉許日黎個deep v加乳溝~佢肥肥地著女仔衫,都ok,因好多人都咁著,不過...就真係.....~咁寫心得,佢問我做咩可以write咁多,我就話作文~之後映雯問我住邊~佢唔知係咪會錯意,answer映雯,唔駛理佢,佢作文咋嘛~我即刻話作文都可以有心架~另外,同佢地填問卷,佢叫我唔好直接問,因佢地點都會答好,我心想,佢地其實都未必明,填呢d都無咩用,除非俾多些時間~之後我見佢都係咁問,唔見得同我有咩唔同,我就問佢,你同我問既都差不多,我唔係好明應該點問囉~佢即刻又換左另一方式問.....oh~想知佢真咪真係明?問detail d咪得囉~佢都無用心問啦~唉.......佢真係....好差,好膚淺~細米佢地就話佢都係小朋友,不用理~不過我都無太激動,ok既~真係唔想同佢一般見識~
之後同阿christine行去至德,又傾下咁~問左佢有無人想做sc同埋ta~佢又問10月既智勇點,都係要聯絡,阿cyrena問佢地架勒~之後又傾下來年會點~哈哈哈~好耐無見~yeah yeah~佢又會將7-9月既智勇相俾左我,都無我份~~hehehe~我幫大家搞掂佢~hehehe~正常呀,平時佢都係俾我既~
之後影印,之後take mtr~期間cyrena十下十下~又俾我串,都唔明佢做咩~佢出admiraty,我就去CWB~約左winnie飲野,阿hong一齊~大家傾左2個幾小時~佢地去hot pot~我好開心,我同佢終於都飲到野~大家談天說地,hehehehe~返學既野呀,尋晚既野呀,大家既野呀咁~我要睇下送咩俾佢倆~有d野,表面上同實際上都係唔同既~開心既見到阿hong好左好多~希望...事實如此~而唔係另有故事~
之後去左apm~因為阿璽話好悶,要去睇film~都係今日先決定~睇"the cave---驚心洞嚇"~阿四同小吉唔得閒~套戲都係個d啦~哈哈~無咩特別~佢同mummy argue,知道左咩事,都係問多幾次先知,不過都真係幾瑣碎,佢就唔響home食,咁我地就一齊dinner~去左super sandwitch~唉~佢話因我未earn money又請~咁我話係咪我一世搵唔到,都係佢請?佢就話,所以唔好成日出~哈哈哈~~咁我都快d搵part time先~不過佢依家都做緊TA~佢話master最主要都係做野~響lab呀咁~同佢傾多左,又知多d野~
佢怕太夜,都問駛唔駛送我~我就話佢,佢既口就問,個心就話最好唔駛送~因為如果唔係,我都唔駛響apm睇,因佢話其他地方都好遠~真係俾佢激死~算啦~佢有咁多時間,懶到死~真係......~有時都話佢,24歲勒~不過....由得佢發洩啦~我知佢識諗既~不過我都叫佢唔好後悔~佢條友仔,有時真係細路得可以~
今日雖然好忙~不過都無咩特別~所以都無長篇大論咁~
講開~都有好多人同我同年同月同日生~hong既家姐,阿四既ex,winnie既一個同學又係叫靈但叫esther,我既fd,傻狗~都有人83年6月4日,同大佛一樣~因講開阿腸,winnie po,吳卓羲都係同一日生日,未搵到一個同年既~hong都好似有~呵呵呵~~
原來我地去睇個日,即10月11日,係hong & winnie 2週年!!!!
>>September 4, 2005 at 3:32:16 PM GMT+8
2005 年 9 月 1 日 星期四 【清涼】
winnie po lok wan,生日快樂~i'm glad that u know me stand by you all the times~
今日無swim早水~哈哈哈~~11點幾先起身~食下野,check下野,又要搞下繳費聆既野,咁就12點幾先出門~又要睇埋十萬噸情緣既結局~heheehe~~原本今日michelle約左1100返去掛banner同埋釘poster~掛banner又話sch唔俾,影響image wor~不過似乎又接受,又要下星期開會先得,唉,唔掛banner,鬼知你有咩活動咩~返到去join到佢地lunch~
細米就返黎同我傾下board,搞好d基本工,下星期一就可以了~之後幫下spa整board~同阿彬,呢位聾啞同學,真係要學習下相處~就算係寫字,佢唔明口語~考起我既中文~同大家玩下,傾下又一日~仲有michelle既花生朱古力醬,yummy yummy~~hehehe~我塗得厚厚的,正~欣欣有些肚仔痛~cecilia今日都有返~sandy都係~仲有阿雅,大佛,yr 1,團契既人咁啦~又睇下相,michelle欠我歷奇training camp既相~
michelle又俾人增加workload,又因為工作壓力大而搞到頭痛,由尋晚到依家,離開左sch就好多了~要佢上堂~唉~上左堂,d同學更搵唔到佢,case又見少d,活動又要cut~唉......又唔夠人,沙田又有好多staff~唉~所以佢今日都炆炆的,之後呻左,又好一點~
一齊take mtr~欣欣佢地話主席偏心,無手信~哈哈~大家唔好呷醋~sandy又搞笑,又話無問佢拎address~其實都因為欣欣係新地址jei~不過sandy都係湊熱鬧,無咩野既~不過,都交足戲wor~講開,我都幾易呃,尋日俾cecilia呃左,又俾sandy呃左,哈哈哈~~咁你地講既,我無深究嘛~當然信架~
之後出左causeway bay~因winnie生日,佢大家姐book左cwb既smal potato,叫我地上去~winnie估到,不過估唔到有我地呢班ive既fd,有carol,lun,sam,paul,jenny,我,phyllis~hehe~我地呢班最準時~
個度ok wor~$160 each,包2杯drinks,野食呢就唔係係咁refill既,但好多款,又夠食,好飽~drinks都可以,food都ok~個boss又識氣氛,員工都可以架~又撩大家玩足球機,讓下球,win左俾free drink coupon,都係一d promotion la~個度幾好,有magazine,有comic,有games,有tv games,有得睇tv,有得玩tarot,食完有games玩~所以,下次開party,呢度都幾好,不過太famous,要個多月前book~就算係walk-in,做好都book啦,否則會無位~其實間間cafe都係咁既~我入左會,今次free,有9折~
haagen daz既cake,正~佢中學同學buy俾佢既~都幾好wor~哈哈哈~~佢地玩得好顛,真係,幾好~今晚都幾開心~yeah yeah~~大家影下相,送下gift,我就後補~聽日date左winnie傾下計~正~佢話估唔到今晚見到我,以為聽日既唔知會唔會係,我即刻話,當然keep going啦,今晚又點同呢~~
今日sarah打長途俾我,講左下星期既安排俾佢知,之後又講下分班事宜~佢好想同我一組~寧願唔同iris一班,咁當然啦,我呢d做野既,佢又唔like佢地,夾唔到,我都話俾佢知,我想招佢入組,不過怕佢會同iris之嘛~我又唔夠gigi佢地快搵到iris~如果佢走左,iris個組得4人,不過依家又應承左,唉,不過佢地無問清楚就打左sarah個名~睇下點先~
今日都有搵ellen ng~似乎都唔會再分過組~佢都唔知有無睇我地既email,以為有名就係一組,點知係我地既要求,哈哈哈~佢仲以為sarah係同我一組添,佢當左勒wor~哈哈哈~佢今日第一日返工就有好多野做wor~聽到佢做yr2既class tutor,有d失望添~又話我同欣欣係twins,哈哈~可能成日孖住咁搵佢掛~
好開心呀,今日見到phyllis,winnie,hong~仲識左mummy,見過契細佬,大家姐,二家姐~大家姐同winnie似d~二家姐似mummy多些~今日心情好好~~yeah yeah~其實carol都幾好呀~哈哈哈~~佢都幾直~阿sam都係咁搞笑~我同phyllis走既時候,佢走黎問我可唔可以拎返本書先,哈哈哈.都真係幾重~哈哈哈~~又同阿phyllis傾下計~yeah~今日都好彩有佢陪我~今日有些覺得hong似PR~哈哈~mummy好funny~
>>September 2, 2005 at 5:38:49 PM GMT+8
2005 年 8 月 31 日 星期三 【清涼】
開學天....好多人著校服,不過無我份lu~~哈哈~~感慨自己好老了........
呢2日都去左swim,今日1500米,尋日1700米~唔知做咩腳痛痛的~可能真係好耐無swim~欣欣問我做咩咁勤力,我都唔知點答佢,我平時都係咁~只不過我問左michelle聽日可唔可以遲d到,同埋下星期做完o'day係咪可以走,之嘛~因我想爭取時間去swim,你知啦,女仔特別麻煩,仲有呀,下星期三,四又游唔到~我要持之以恆嘛~~
今日發生搞笑事件~sandy搵我唔到,好擔心我~其實事源係因為我約左佢swim,咁佢打左俾我,我以為佢唔swim,咁我就話尋日又落雨,我自己一個swim啦,點知佢聽唔到,佢又問我幾時到,佢講左個時間,我以為係上去既時間,又聽唔到佢講話出門口打俾佢~就係咁,我自己一個去左九龍公園swim~不過今日青衣因洗池都無開~我沖完涼,打返俾佢,講完,又到欣欣同埋cecilia打黎~哈哈哈~~上到michelle home,仲響度吵~真係.....~~大家唔好咁緊張......好搞笑~好開心大家咁緊我~
michelle欠我呢一餐好耐架勒~生日講到依家~好好味呀~好飽呀~有芋頭排骨,蒜蓉菜心,西蘭花炒冬菇秀珍菇,蝦仁炒蛋~仲有cecilia既雞絲粉皮~之後仲有haagen daz既melon ice-cream,仲有wall's strawberry~so.....delicious~~oh.....~~仲有欣欣要既熱浪~大家玩下,寫下schedule,睇下佢既相,傾下計,睇下電視~真係舒服~時間真係過得好快,快樂既時光好快過....期待下一次~雖然無得去sunshine~多謝michelle~多謝cecilia~多謝sandy同埋欣欣~
欣欣既"""fing帶"""=大家既倒帶=rew帶~哇哈哈哈~真係有自己既style~
今日欣欣當我地3個係傻瓜機咁玩,仲問我地點解唔"粒"入去~傻既.....
欣欣又同cecilia有爭奪戰~哇哈哈哈~~sandy就影相,我就睇戲同埋笑,michelle cooking~
cecilia成日叫欣欣自己死埋個死角,因欣欣好like,覺得好型咁~仲影左好多相~呵呵~~
2個都係小朋友~又講左佢既川,哇哈哈~佢就唔出聲~
back home~今日著左民族裙,仲有家姐個對鞋,好痛呀~不過大家都話幾好睇~同左sandy傾電話~嗯~佢好似安心左,好~幫到人,都幾開心~佢又信任我~呵呵~~我真係可靠呢~yeah~可以俾人倚賴一下~幾好~i like~
尋日cyrena date左我去買仙樂飄飄處處聞既飛,搞到我頭都大~最後cyrena唔去,得我,joanjoan,michelle,10月11日2000,$600既飛~真係心痛,雖然心想係睇呢個價~但突然無左9折(要電話訂先有wor),又要俾$5 charge(電話訂就唔駛收wor,都唔知有咩分別),真係..激死人~...要節衣縮食~joanjoan都好似唔太滿意咁,又要安慰下佢~唉......下次都係早些buy同埋唔好預太多人~有時都好難就~都幾快爆~
之後同左sandy出mk~因佢去左museum個d睇~佢行到過黎既時候,面好紅~真係好熱,我覺得太誇張~之後行下街,大家都各自物色gift~最後,佢決定hand-made~我就有待發掘~又講開大家既畢業禮物~哇哈哈哈~~手繩la~呵呵~~仲欠死人sandy既頸巾~又講開星座....點解cecilia會同我唔似呀咁,有時既星座特性,又好似人人都係咁咁...哈哈哈~都只係歸類既一部份jei,可能只係比較突出罷了~係wor,cecilia依家先發現我同佢同一星座,真係遲鈍~
有時同大家咩都傾一餐,幾好幾好~又講開我要既hair style,唔駛電都可以了,d女artist,都係夾下,加下野,落下mouse就行了~不過都好似好多時間,得閒先研究~哈哈哈~依家呢個唔係main point~我有好多野要做架~要學多d野,睇多d人,令人服我~社工要多才多藝既~雙子座都係應該多才多藝既~呵呵呵~~有時都唔知係我達到佢地既description定係真係咁~星座都只係俾自己了解自己多些~
星期二,返左sch~因要睇下michelle上完歷奇既hign event之後既慘況~佢瘀晒,仲serious過欣欣~咁佢地又返去rehearsal~又食左benny整既blueberry鬆餅,好好味~不過無咩blueberry味~唔過唔油膩,真係好~佢要我俾commment,我就當然信守諾言~情況就,嗯~都係叫他們,放低自己,接受別人,既然其他同學仔都講晒d points出黎,佢地都睇到,點解....唉~~對agnes失望,佢既answer,都係咁general~
之後date左joanjoan tea一下~去左尖東既霸王山莊,好耐無去~因前幾日佢打俾我,我choose左sleep,但又怕佢有事,都搵返佢~因為佢既工作唔開心~嗯~講下講下,都怕出黎工作,好多野,又會唔開心咁~其實佢都分析左,不過呢度真係唔開心~依家既aim都改變左,都唔想轉長工,而只係想夠一年experience就夠了~好人難做,執得正,又蠢~不過又真係要聰明些既....做左既野,唔俾人睇到,唔可以咁蝕~現實世界就係咁~勢利,要做得好核突架~做人都要圓滑~
又開心~雖然我地生活圈子不同,但都可以keep到~佢有咩又會同我講~希望佢會好一點~之後佢去日本,我相信佢都會有啟發~可以放開一點~轉唔到去mtr,又down一down~supervisor又加workload俾佢,無得choose,只係通知一聲~d人又煩~嗯~得閒都要問候下佢~似乎,都好似無咩時間俾自己沉下~要keep住快樂~先可以cheer up身邊既人~
依家既人,去左旅行之後,都有所啟發,似乎我都要去一下旅行先得~哈哈~承住個trend~
michelle激氣,仲激氣到即刻打俾我~oh....因遊船河有人放飛機~唯有轉plan~好人,搞手都係難做~唯有下次保障自己,收左大家錢先~
佢地星期二去左disneyland,因唐氏d仔有得去~我無去,因覺得好hot~又唔感interest~cyrena好慘,個女扭計~同佢地溝通完都口乾~今次d仔女都比較細~個女又唔肯俾edmund抱,edmund唯有幫手拎袋~之後佢地2100先散,2200先返到centre,佢地就去左許留山,edmund仲叫我出去,傻既,我就叫cyrena佢地食盡些,哈哈哈~~
>>September 1, 2005 at 5:31:16 PM GMT+8
2005 年 8 月 30 日 星期二 【清涼】
[倩動人心:真正的見證 劉倩怡]
以下述說的事件應該不多人知道:
頌頌是我九八年剛入沙宣(宣道會沙田堂)才認識的名字。他當年十二歲,被證實患上腦癌,離世時十四歲。我幾乎沒有跟他正面聊過天,但在他的追思禮拜上,我哭如淚人,聽到別人說及他的智慧和看到他繪畫的畫,我很是感動。
當我監製《向生命致敬》第一、二輯時,一直想以真人及戲劇形式拍第三輯,而頌頌的故事早已被我列為必拍的見證。於是,在正式開始籌劃時,我跟導演談的第一個見證就是頌頌的,後取名為《天堂的畫冊》,喻意是這樣短暫的生命,藉著畫冊帶來永恆的信息。選角時,和導演許樹寧商量後,決定找智叔(廖啟智)飾演頌頌的父親,樹寧深信智叔演到那沉鬱的性情。結果,智叔也答應了。
在拍追思禮拜那場戲的一天,我心裡跟頌頌說:「姐姐想為你做的終於做了。」至於智叔,他那天看到頌頌的畫冊,和頌頌母親為他兒子在冊中所寫的,很是感動,還特別拿了一本,說要給他的大兒子看!
那時該是○三年四、五月,事隔沒多久(我還在拍該輯節目的另一個見證),收到智叔小兒子患病的消息,我心裡的震撼,不能言喻!事後,我跟智叔提起,他反倒沒有將兩件事連繫起來。
或許是次事件可供神學研究:究竟是 神不插手,容讓事情在時間上出現巧合?還是 神早知智叔的兒子會有病,先讓他在心靈上作準備?人,怎能看透?無論如何, 神給予人最大的福氣,不是沒有危難,而是在困苦中不會怨天尤人,總從當中學習,經歷生命中的層次、深度和厚度。我們的見證不在於「得病獲醫治」,「失業得工作」,而是如何面對生、老、病,甚至死亡!智叔這兩年走出來作見證,說話的時間比以前多;他兒子生病之後,我偶爾跟他聯絡的時候,感受到他嘴角的笑意比以前還多!
頌頌、頌頌的父母、智叔和敏兒姐都做到真正的見證了!
【時代論壇】
>>August 31, 2005 at 1:09:18 PM GMT+8
2005 年 8 月 29 日 星期一 【清涼】
[愛的極至是寬容]
女人有了外遇,要和丈夫離婚。丈夫不同意,女人便整天吵吵鬧鬧。無奈之下,丈夫只好答應妻子的要求。不過,離婚前,他想見見妻子的男朋友。妻子滿口應承。第二天一大早,便把一個高大英俊的中年男人帶回家來。
女人本以為丈夫一見到自己的男朋友必定氣勢洶洶地討伐。可丈夫沒有,他很有風度地和男人握了握手。之後,他說他很想和她男朋友交談一下,希望妻子回避一會兒。女人遵從了丈夫的建議。站在門外,女人心裏七上八下,生怕兩個男人在屋內打起來。事實證明,她的擔心完全是多餘的。幾分鐘後,兩個男人相安無事地走了出來。
送男友回家的路上,女人禁不住詢問:「我丈夫和你談了些甚麼?是不是說我的壞話?」
男人一聽,止住了腳步,他惋惜地搖搖頭說:「你太不瞭解你丈夫啦,就像我不瞭解你一樣!」
女人聽完,連忙申辯道:「我怎麼不瞭解他,他木訥,缺乏情趣,家庭保姆似的簡直不像個男人。」
「你既然這麼瞭解他,你應該知道他跟我說了些甚麼。」
「說了些甚麼?」女人更想知道丈夫說的話了。
「他說你心臟不好,但易暴易怒,結婚後,叫我凡事順著你;他說你胃不好,但又喜歡吃辣椒, 叮囑我今後勸你少吃一點辣椒。」
「就這些。」女人有點驚訝。
「就這些,沒別的。」聽完,女人慢慢低下了頭。
男人走上前,撫摸著女人的頭髮,語重心長地說:「你丈夫是個好男人,他比我心胸開闊。回去吧,他才是真正值得你依戀的人,他比我和其他男人更懂得怎樣愛你。」
說完,男人轉過身,離去了。
自從這次風波過後,女人再也沒提過離婚二字,因為她已經明白,她擁有的這份愛,就是最好的那份。
愛不是佔有。
愛,是可以昇華成友情及親情的。
失去愛不可怕,失去愛後站不起來才可怕。
人的快樂是自己給的!
人的幸福是自己爭取的!
把握即是擁有好好把握你身邊所擁有的一切
>>August 30, 2005 at 2:57:13 PM GMT+8
2005 年 8 月 28 日 星期日 【酷熱】
[每一個女人都漂亮]
只要心好 ~每一個女人都漂亮
女性的偉大
A little boy asked his mother "Why are you crying?一個男孩問他的媽媽:『你為甚麼要哭呢?』
"Because I'm a woman," she told him. 媽媽說:『因為我是女人啊。』
"I don't understand," he said. 男孩說:『我不懂。』
His mum just hugged him and said, "And you never will" 他媽媽抱起他說:『你永遠不會懂得。』
Later the little boy asked his father, "Why does mother seem to cry for no reason?"
後來小男孩就問他爸爸:『媽媽為甚麼毫無理由的哭呢?』
"All women cry for no reason," was all his dad could say.
『所有女人都這樣。』他爸爸回答。
The little boy grew up and became a man, still wondering why women cry.
小男孩長成了一個男人,但仍舊不懂女人為甚麼哭泣。
Finally he put in a call to God; and when God got on the phone, he asked, "God, why do women cry so! Easily?"
最後,他打電話給上帝;當上帝拿起電話時,他問道:『上帝,女人為甚麼那麼容易哭泣呢?』
God said: "When I made the woman she had to be special. I made her shoulders strong enough to carry the weight of the world; yet, gentle enough to give comfort"
上帝回答說:『當我創造女人時,讓她很特別。我使她的肩膀能挑起整個世界的重擔;並且,又柔情似水。』
"I gave her an inner strength to endure childbirth and the rejection that many times comes from her children"
『我讓她的內心很堅強,能夠承受分娩的痛苦和忍受自己孩子多次的拒絕。』
"I gave her a hardness that allows her to keep going when everyone else gives up,and take care of her family through sickness and fatigue without complaining "
『我賦予她耐心,使她在別人放棄的時候繼續堅持,並且無怨無悔的照顧自己的家人,渡過疾病和疲勞。』
"I gave her the sensitivity to love her children under any and all circumstances,even when her child has hurt her very badly"
『我賦予她在任何情況下,都會愛孩子的感情,即使她的孩子傷害了她。』
"I gave her strength to carry her husband through his faults and fashioned her from his rib to protect his heart"
『我賦予她包容她丈夫過錯的堅強和用他的勒骨塑成她來保護他的心。』
"I gave her wisdom to know that a good husband never hurts his wife, but sometimes tests her strengths and her resolve to stand beside him unfalteringly"
『我賦予她智慧,讓她知道一個好丈夫是絕不會傷害他的妻子的,但有時我也會考驗她支持自己丈夫的決心和堅強。』
"And finally, I gave her a tear to shed. This is hers exclusively to use whenever it is needed."
『最後,我讓她可以流淚。只要她願意。這是她所獨有的。』
"You see: The beauty of a woman is not in the clothes she wears, the figure that she carries, or the way she combs her hair."!
『你看,女人的漂亮不是因為她穿的衣服、她保持的體型或者她梳頭的方式。』
"The beauty of a woman must be seen in her eyes, because that is the doorway to her heart * the place where love resides."
『女人的漂亮,必須從她的眼睛中去看,因為那是她心靈的窗戶和愛居住的地方。』
Please send this to all the beautiful women you know ,today in celebration of Women's History Month.
If you do, something good will happen. You will boost another woman's self-esteem!
請把這篇文章傳給你認識的漂亮的女人。如果你做了的話,將會發生一些美妙的事情,你能夠提高她們的自尊心。
>>August 29, 2005 at 10:40:48 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|