寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2006 年 1 月 3 日 星期二 【颳風】

病病地~得知大家都病了~小心身體,因又凍返勒~

好頭痛,又呆呆的,所以心情都不太好~

早上返去幫手整project既野~初時都幾亂....後來執返好了~不過questionaire未出~無野做...欣欣佢地出去lunch~之後返黎邊等邊溫書~

開會..oh,my god~開會開到傻傻地,不在狀態,又俾人激死,想點~每次開會前我都比較炆~算了~輪到我地幾個,要分工了~都無咩心情..好頭痛~

無lunch~因唔肚餓,同埋頭痛都唔會想食野,返黎之前都食左野........michelle話買野俾我食都唔想~到我六點多時好肚餓,不過我已經買左包充飢~

又係跑去補習~因掛住search大學既information~同埋都留響度睇下,如果問卷得可以幫手~

今日補習,又少了一個人,得3個,另一group人既同學仔去幫miss手無人在,個阿sir黎左無野做~隔離既班房補默中,隔離班既阿sir及同學企左好耐~其實有個小朋友...李健鋒入黎我都叫佢響度做功課先~最後佢地都入左黎坐~今日得3個,好輕鬆~不過好佻皮~naughty左~唔聽我講,死,如果3個比較佻皮既一齊我真係暈低~佢地3個今日都甩繩馬騮~唔聽我講~又由於有2個阿sir,都費事太惡~不過用左煩功....係咁問,不斷問~李健鋒唔係我學生,走黎問我野,我答左少少,叫佢問阿sir~不過佢同我講,佢d阿sir成鬼日遲到,好似有點不滿~今日我既學生,林子威同埋王婉婷都naughty左,多野講左又走黎走去~今日新識李衍東,尋日去左留堂所以無黎,都幾naughty,之後終於靜靜地坐響度做野,林子威又撩佢講野,我同林子威講"佢咁難得坐低左,靜靜咁專心做功課,你做乜又撩佢?"有個阿sir偷笑~

2小時空蕩~行左一陣~就去左haking wong既library~睇左一本書<男女大不同....men from the mars,women from the venus>~好得意呀呢本書~其實我覺得佢唔只係講夫婦,而係一般既男女關係~不論情侶,朋友等~亦都比我朋白自己多d,因為我係女性~當然,我都了解多左男性~明白女孩子既情感係波浪既~當事情發生時,話左俾我知男仔同女仔應該點做~呢本書提出左問題,不同,再提供左建議,解決辦法,例子同埋實用語句~幾好,不錯~

十二章裡面,我睇左5章~已經覺得好得意~好搞笑,亦都俾我想返起一d情況,原來如此,好貼切,亦都真係響我身上發生過既事情~我亦都明白男女處理壓力方法既不同~女仔偏向傾訴而唔係解決問題,亦都唔係責怪另一半做得唔好(但男仔會以為女方越講得多,越多細節,就俾佢提供解決方法!!又或者講得越多,男方越唔開心,覺得自己俾唔到幸福快樂女仔)~男仔會自己處理,因為佢覺得如果處理唔到要人幫係一件好weak既事,令自己覺得好無能~除非佢自己主動要你幫手,否則佢只需要你既體諒,支持,if not,佢會覺得好煩同埋自己版悔辱~而男方會暫時放下問題,做其他野去舒緩一下,如睇波,打機等,之後又會專心面對問題了~(女仔會怨男方唔提出,令到唔可以一齊分擔,有咩事都唔講,又唔知佢發生咩事,但佢又收埋)

當呢本書講晒雙方情況,雙方就要諒解大家既情況~其實呢本書一開始就叫我地....其實雙方都由唔同既地方來,根本就不同,只要大家接受大家其實根本不同時,就可以更加明白,體諒~有時離婚唔係無左愛,而係因為不了解~又明白女仔係偏向改變對方.....而明白女仔都有疲於付出...教我地要為付出訂deadline,以致日後不會太過指責對方,埋怨對方~有時既我都會咁~哈哈哈~響書裡面睇到自己~哈哈哈~書裡面都教我地要接受男方說"不"~亦都教我地夫婦既相處好影響下一代既心理發展~

我想買呢本書~亦都好推介呢本書~不過,未必個個都o岩~大家可以睇下先~cyrena俾我講到心動,都覺得呢本書好似好得意咁~咁當然,我當然choose我記得,印象深及較有興趣既部份去講,人就係咁架啦,promoting skills嘛,同埋唔好既野,我講黎做咩,都無心情講啦~所以....大家都要自己睇下先,可能未必適合~亦唔知係咪我太累,有d我都concentrate唔到,略過左~

之後去上ayp.....原以為大家都大過我~點知....我最大,最細既係中四~shit~仲要得7個人,嚇得我~有個想出位,受人注意既男仔,真係怕頂佢唔順,希望可以啦~好累....上堂上到托晒腮,打晒呵欠~個阿sir又話快既2100可以走得,點知...仲要超時,2145囉~真係....想死~不過佢都講得幾funny~佢見大家都無晒動力,佢都講快左~介紹裝備,點pack,帶咩,介紹自己,目的等~唉.....上左一堂之後,我知道係一個好艱辛既旅程~full gear上山~有d都好嚴~唔俾帶便利雨衣~因試過有人被風吹走~又要求全部用膠袋封好~裝備係租唔係借~$20,遲左仲要俾罰款~知道咩係壞既指南針~知道緊急食糧及後備食糧既分別~書包帶既應用~

我要buy bag,頭燈,防水袋,睡袋及雨衣~我要意見~同埋要人同我去睇~bag可能未必可以靚,自己心水,因為佢話要盤骨位同肩膊位好,卸到力去腳根~所以要試適合自己既,要貼背同埋用重野試~咁我都想有個較為舒服既旅程~都係唔好愛靚唔愛命~阿sir行金章都只係用45 L袋,做教練用30 L~哇...真係厲害~佢話唔放太多垃圾,無謂野wor~真係要學習下先~原來行金章多數係已響社會做事既人,所以...似乎有好多野有得就咁wor~只要有心,就可以慢慢傾wor~咦,都幾好~不過野外鍛鍊科可以canoeing架wor~哈哈~不過canoe考唔考到上去都係一個問題~hahahah~~有d心郁郁~因為個人比較喜歡水上活動多些~

上完堂都無得睇<識法代言人>既ending,好彩叫cyrena錄jei~

上ayp有個女仔,叫譬如,好熱情,就係咁,都同佢都ok有野講,佢poly account~今年final,似乎佢同jojo同科bor~好似都識識地咁wor~個女仔都ok la...不過都幾多野講~不過有時都不太喜歡佢無知既聲音~好似一個小女孩咁發問~oh...no~~

>>January 5, 2006 at 9:51:13 AM GMT+8


2006 年 1 月 2 日 星期一 【颳風】

今日,返0830,雖然欣欣morning call左我,我都係訓,直到8點幾,原本返1030,之後...諗諗下,都係唔好~溫下書都好,咁我就又唔想咁樣衰,唔想入到lecture room俾clara啤住,咁就有咁趕得咁趕返去~

oh~~被菁菁發現左我病病地~佢話由早見到我既樣直到lunch都係咁既樣~我有少少呆,有些少傷風,鼻水,仲有鼻涕wor~oh....唔知係咪病,有點凍~

唔知係咪因為有2個quiz既關係~頭有少少痛~加上補完習,頭都暈埋~好彩clara做open book exercise時俾左d tips我地,先識得點做,又問下sarah,見到菁菁遲到,知道佢唔識,又懶醒咁教佢點做,不過我話錯左唔好打我~哈哈哈~FMC quiz,點知有sitting plan,唉....等我仲咁怏咁衝上去添~好彩..有pinky,佢真係好勁,識做晒...我都唔係咁好意思抄咁多....如果唔係佢,我真係坐左響度~

之後lunch~1330先去~今日真係full schedule,michelle諗住叫我落一落去傾下義工既野都無咩時間~因我1445要到學校~食完未夠鐘就同iris,gigi行下,之後細ryan搞掂左佢既野,咁我倆就一齊搭mtr走~佢出去阿姨度幫手,我就去返工~今日牛奶打俾我,知道我會見到佢,因為有人請假~之後細ryan問我係咪會同牛奶拍拖..唔係嘛?依家我搵唔到其他男仔咩?又話牛奶有錢,等等~關我咩事?又話係個局,又話佢知晒我更表~佢係咪好想我拍拖jei~

上堂,初時唔知點咁~問另外一個女仔....都好似唔太show我咁,又唔係好識答我問題咁~同埋....我覺得d miss,sir都唔太遵守規則,俾d人仔走黎走去,咁我見大家咁,我都算了~仲以為要好firm咁,做足晒d規距咁添~仲有一個阿sir,有位小朋友走過黎話阿sir未到,唔係嘛?阿sir遲到?我帶佢地落去時,見到個個阿sir拎返本簿上去了....遲到早退?咁既工作態度好似唔係好得wor~

今日只係黎左一半既小朋友,4個,都搞到我暈頭轉向了~因真係要好多心,幾個一齊問我野已經夠死了~又要對佢地功課,佢地又唔寫好手冊,都唔知佢地做晒功課未,寫錯左點同d家長交待ar~做野認真點好.....好彩佢地有幾個係同班既~逐樣逐樣憑記憶問返~有2個比較乖,就咁問一問,對一對就可以了,我會信佢地~有個小朋友想騙我~話做晒功課~點知....未....

初時佢地都好naughty,走黎走去,又去返班房拎野,其他小朋友又過黎....真係亂,我又唔知走過黎個d係咪我既小朋友~問完又問~真係~之後好彩都定返~俾我發現左一個小朋友抄功課~都唔會點罵既,反而有關懷同埋鼓勵,問候一下咁la~firm既時候我都有firm,不過都有唔理~哈哈~~應該可以的~小朋友把口點衰,又走,又呃我,都係好單純,可以破既~哈哈哈~仲有其他小朋友,問下就知了~都算係咁~有時我都串串的..好似對同輩咁..不過今日既我無咩火氣~佢地都有可愛佻皮既一面~

佢地break玩棋,過晒時仲玩多一盤象棋,又話唔要好耐,呃我咩?嗲.....我就數1,2,3聲~佢地就收~都好~佢地下課,唔等我,我喝止,好彩都等埋我,不過最後都唔見晒~找死~不過應該無咩問題~佢地有人問我結婚未,我就話佢結左婚~不過我都要小心,唔好俾佢地覺得我偏心,有個女仔好似好靜咁,以為我唔理佢就死了~初時關係既建立都好重要~都關係到聽唔聽我講嘛~

另一班既人好靜~都無咩同個個miss交流~oh..算了吧~哈哈~~細ryan仲搞笑,佢會點整治d小朋友呢~佢話最好就訓佢地企上chair,再黎就企上table~又話我班上有2個佢,都夠我死,無時停,又走黎走去~我話d小一好可愛..佢話可愛既要黎"meet".....於是我就問佢係咪有童年陰影,咁樣被人虐待過,所以佢有點心理不平衡~

返左home,訓左陣~hoho~再響晚上有個義工臨時緊急會議~

>>January 3, 2006 at 3:48:56 PM GMT+8


2006 年 1 月 1 日 星期日 【炎熱】

jojo生日快樂~

今日都係無咩野做~尋晚4點幾先訓~因為睇完<吒頒獎禮>再睇埋<江湖告急>~

今日睇完<衛斯理>出左去tst買野再行經九龍公園,睇下會唔會有邊d日子唔游得水~無....好~我要開始游返水lu~呵呵~~好想去swim呢!!!

之後執下notes~不過都未溫書添,呵呵~

oh~~聽日開始返工,有點緊張,唔知會點呢?不過我相信handle到既,仲有另一班響同一個班房,有咩唔明都可以問~我去到,惡d就得啦,好似對細佬咁先啦~我要加油呀~大佛過左d料俾我,叫我記住自己係miss,唔好俾佢地越級,唔好俾佢地得閒,咁就易d control wor~好....記在心中~唔好心軟就難些~

原來我上AYP既地點同補習既地點好近,過左個公園就到架勒~正~之但係中間既spare time有咩做呢?有2小時~或者去HAKING WONG(IVE)既library掛~依家我會逢星期三既1900-2100上AYP,好快又行lu~似乎我都要buy個袋同埋睡袋先~因都要去4次wild camp~遲d又會同danice行山藝一級,都係要買d裝備既時候了~

發覺我既ayp審核試同venture scout既廣州交流撞左時間添~oh my god~得返cyrena一個lu~之後又聽到edmund既說話了~同埋我發現我好似唔見左上次開會既野,點算呢?我點打呢~

我發覺,都係將我鐘意既野分開慢慢buy,否則一次過,好溶,就唔想buy~依家我都慢慢咁一本一本咁buy我想買既書~仲有...黎緊既有vcd同埋cd~我份人比較鐘意擁有自己鐘意既野~自己擁有既,都真係會好一點~hahaa~~唔知咩心理呢~我買vcd,都係響cinema睇完覺得好睇,就想擁有,遲d再回味一下,或者俾d後代分享一下~哈哈哈~

>>January 3, 2006 at 2:34:20 PM GMT+8


2005 年 12 月 31 日 星期六 【炎熱】

Anybody Happy New Year~新一年...lingling都係咁既樣~呵呵~最大既變動莫過於要畢業了~新一年,又係時候同零五年講拜拜,全程投入零六年既懷抱!!無論去年有幾喜怒哀樂,都已成保貴既回憶!!展望將來,迎接未來的挑戰先係我地依家要做既事!!新年快樂!!!錫晒你地^3^~~~

尋晚我係去左同joanjoan睇<情義我心知 The Noonlight In Tokyo>~~都唔差wor~搞笑得黎又真係好好笑,又唔係d無聊白癡野wor...無爛gap,有2幕都被佢嚇左一嚇,亦都估唔到個ending係咁呀下~係一個好sad既結局,但係無喊到,只係shocked,個感覺係....."唔係掛"....有心靈既震撼~真係好有情有義....黎明都只係弱智,唔係蠢,都真係幾醒~內容唔多,有repeat既..有一part跳芭蕾舞,阿澤真係好搞笑..就係呢d笑位~不過我諗leon唔會憑呢部片獲獎~

好彩ida幫我買左ticket先jei~否則......咩都無~因係full house架~除夕,無出去倒數,寧願唔去同人迫,睇戲都係一個幾好既節目~當然,有人約我去,咩都plan好既話,我都唔介意~因真係好有氣氛...我有一年都有同小欣佢地去倒數~好開心的~睇完,見唔到ida,就走了~由mk行到jordan,街頭都好多人,好似平時6點幾咁,好多人放工....咩事呀?

由於太飽既關係,亦都無下場,joanjoan去拯救醉醺醺既同事~反正都無野做~一路行,我都忙著send sms,不過都係jam住晒~好艱辛先send晒~

今日都係stay響home~無無聊聊,又唔肯去溫書既我~晚上除左二家姐,一家人都響家中dinner~daddy今日親自下廚,好好味,mummy俾左好多意見~佢條友,話d野鹹得滯,話對個腎唔好~我就話佢,咁佢又食咁多內臟?膽固醇不知幾犀利~

食完同細佬一齊睇<山水傳奇>,睇左好多昆蟲,呀....好得意呀....真係好多品種,平時真係無咩留意~哈哈哈哈~~又引發左我對自然界既興趣,似乎..越來越愛大自然了~只欠行動~

講返下cyrena既birthday先,cyrena話細ryan send左個sms俾佢,話仲有份gift未搵架wor..cyrena真係走去問係咪真~由於佢不在家,所以無真係去搵~哈哈~佢仲話睇完我日記,覺得佢真係好蠢咁~不過唔夠單純,點黎得咁順利呢?就算上次1b我都係信架...不過佢地棋差一著~亦都係令我地今次咁成功既一環~就係欣欣既suggestion,不如約佢一日先~如果唔係,佢會奇怪點解我地唔同佢celebrate,係一件無理由既事~如果無左呢一著,佢會左think右think,會think左個端倪~

其實cyrena既daddy mummy都幾有夫妻相~呵呵~真好~佢mummy讚我地有心思~不過佢mummy就叫cyrena帶多d 妹妹出去玩,妹妹今次幾有心思一齊搞?記得cecilia"登,登,登...."幾下,之後由欣欣宣佈搵禮物環節~cecilia係彈左幾下......個地震既...好彩樓下無上黎投訴~我地都有whisky+cream soda,幾好味,味道不濃.....不過..都有小心點....因支野40%酒精~cyena個時都話1月3日拎黎飲,因我地拎完之後都唔知幾時飲,hehe....個時好firm佢信到十足十~仲有天時地利人和....地利都包括好彩佢mummy批准咋,因佢都玩得既,不過cyrena話佢得把口,唔係真係同我地玩~

細ryan件新衫著左上身都真係幾好睇wor~唔似基佬wor~~唔同style~成熟左,man左添wor~我地今次既cake係試左美心近期推出既芝味芒果蛋糕~個次響023已經話想試,見cyrena都好雀躍,今次就choose左呢個cake lu,我地個時仲話唔會有cake,叫佢自己買俾自己,一係死心,無人同佢celebrate,叫佢自己響聖誕樹下渡過添~呢次生日,當日幫得好大忙既...係欣欣,cecilia,呵呵~又幫我切cake等~真係主動又醒目~講一聲就自己去做....呵~自動自覺呀下~good~

睇完左一本書....在天堂上遇見的五個人The Five People You Meet In Heaven~~

尋日都嬲左大家姐,拎左我既織針唔出聲~我嬲既原因係佢唔尊重我,唔問過我就拎我d野~我話佢,佢就話因我訓左,講唔切!!呢d我覺得都唔係excuse~有心既,咪等我醒左先囉~同埋個晚佢好似都有黎一黎我間房,我都仲未訓架wor~近期我都成日教緊我細佬要有禮貌,要尊重人,拎人野,用人野都要問過先,點知.....我大家姐都係咁~其實我細妹都係~唉....壞榜樣~

>>January 1, 2006 at 12:30:23 PM GMT+8


2005 年 12 月 30 日 星期五 【微冷】

happy birthday to cyrena~~

講返下先~咁我地打算上cyrena home hot pot~咁我地就分晒工,各人要買各樣既食物~仲以為cyrena mummy都一齊添~cyrena話佢mummy都係得把口講,唔係真係同我地玩架wor~都好彩佢daddy都真係有返黎食~因預左佢地既~

我,欣欣,cecilia,emily,phyllis同埋妹妹約左響荃灣mtr~之後佢地suggest不如匿埋等cyrena返黎~又叫妹妹定時定候睇下cyrena響邊~我地好雀躍咁搵自己匿埋既位~咁搵完,笑完一大輪,我同cecilia就一齊整hot pot既料~佢地成日入黎想幫手,我就叫佢地出去,因廚房好細,間隔唔方便,就算入到黎都無咩野做~咁佢地就出去睇tv~~

期間,得知emily,東東,細angel,ida都係同我同台既,咁我地就可以放心sms lu~我仲同東東sms左一陣~話俾佢知我地匿埋中~又告知,emily話佢扮可愛~哈哈哈~

有一樣好笑野,就係行去take mini bus既時候,欣欣同妹妹一齊行,cecilia笑佢倆既距離差一截~妹妹12歲~欣欣大人地10歲....高度都差一截,又真係幾搞笑既~其實cecilia都矮過妹妹,不過比欣欣好一點wor~phyllis就好醒咁行開,費事俾人話~我就話妹妹真係可以高過cyrena,cyrena一定唔抵得~想拍扁佢個妹~

咁妹妹同左cyrena講大姨上黎hot pot~於是我又問妹妹,試過未,oh,未試過,咁妹妹就想好對策,就係話因未買肥牛,一齊落去buy,咁cyrena就唔會懷疑有人響家中~初時叫cyrena打上黎,妹妹又想到話要cyrena買野俾佢食,所以叫cyrena到就打俾佢~咁就知佢幾時返到,我地幾時準備~而我同cecilia都將d野整理得七七八八了~又將洗好d野放返入廚房,佢地話怕佢懷疑,妹妹又唔識切野,又唔會準備得咁好wor~

期間,都有同sandy,細米keep in contact~妹妹落去了~我地等左好耐~emily同phyllis成日笑,而cecilia差點睡著了~我就同欣欣傾計~由於我個位好易出入,所以我可以走黎走去~每一次lift既叮一聲,都令我地好緊張,以為佢地返來了~終於等到了~真係笑死~

佢一返黎,語氣唔好地同妹妹講野,又問佢d丸買左幾多,咁妹妹唔知架嘛,就話咁多囉~cyrena又問有幾多粒,妹妹話邊會數架~之後輪到cyrena發傻既時候,佢唱歌,唱英文歌之後就唱",人人親近我,無人爭奪我,無人關懷是誰.....(側田既好人)"真係...初頭仲有少少走音~Image hosted by Photobucket.com!!!笑死我地,最慘既係欣欣,唔可以笑出聲~欣欣話佢要咬住自己個唇~

我就想,唔係嘛,咁耐都發現唔到欣欣,因欣欣響廳,sofa旁,用bear bear遮住~佢唔係蠢到咁嘛~我地初時仲估佢蠢到咩程度~同埋我都好想佢快d搵到我,因笑到死左~真係好難頂~唱左咁耐歌,又同左妹妹返黎咁耐都未睇到....聽佢地講,cyrena仲要拍一拍個bear bear~cyrena事後話知道有人wor,以為係mummy,但欣欣話,cyrena坐左響sofa,除左對鞋,放響bear bear前都無望過黎囉~再隔一陣先發現有個人~就係咁問欣欣"你做咩響度既,你做咩響度既?"又擾攘左好耐~

我聽到佢把聲係好surprise同埋好興奮~因佢都幾高音~欣欣都唔知點答佢,cyrena又問佢有無其他人~之後佢搵到phyllis~再入左廚房搵我,我見佢差不多行到入黎就出去嚇佢,嚇到佢,yeah~之後我只係見到欣欣同phyllis,就問,emily呢?oh..shit...知道漏左風聲~唔係嘛,phyllis同emily響同一空間(妹妹房)架wor~佢未搵到emily前,去左雜身房,開左燈,見到好多鞋,但都未發現cecilia~之後先發現~我地就話cecilia唔駛等到本草藥王大結局先出黎lu~emily出到黎先已經笑到喊~

我就話cyrena晚上一定訓既時候都笑出黎~佢話俾我知,佢真係好開心,係由心笑出黎,我知佢想喊架勒,我就叫佢唔好喊~佢話俾我知,當佢落去接細angel時響lift度都想笑,不過礙於身旁有個女人,所以佢無笑出黎~我叫佢個妹唔好同cyrena訓,因為會會被佢吵醒~cyrena仲話我地好衰,佢仲thinking1月3日究竟去邊度玩~我再三叮囑佢,我地1月3日係唔得閒,叫佢唔好咁期待~因我地lunch要test~

佢話會愛死我地~要每一個都要咀一啖wor~仲要每一個都要嗲2分鐘先得wor~好~講得出,做得到呀~佢仲話就咁得我地幾個已經係好好,估唔到有咁多人~佢真係信sandy去青衣,細米又出去~哈哈~估唔到我地呃佢~以為佢倆唔黎架~哈哈哈~

玩左陣,笑左陣,我就收到sandy call,佢,細米,細ryan黎到,我就扮落去拎野~其實蛋糕少年到了,因為原本細ryan放1900,咁就叫佢拎cake上黎,之後佢早放,可以meet埋sandy,因佢唔識落車,我就借故拎lighter落去~好醒~因我地要響門口搞掂,佢開門就見到~呵呵~我地幾個響出面好嘈,我就叫佢地細聲d~hehe~~咁我地就唱生日歌等.....

我問cyrena估唔估到我落去有d野~佢話覺得有d野wor,因佢地又叫佢開門~不過emily話,佢實唔認啦,好似欣欣匿響bear bear後面又話估到有人wor~哈哈~之後我地hot pot先~我叫佢留d野俾daddy~hehehe~~cyrena home就好似我家咁,瞭如指掌~又知佢daddy幾時收工,又知點熄火,又識開燈~大家都覺得係我家,妹妹就變成我個妹了~送大家走時,我又同大家say goodbye,大家都好識做咁回應返我~真係好似主人家咁~細ryan仲拎cyrena既wallet出去,話佢唔拎點走?我就走去close個鐵閘~

到2100既時候,我地開始分cake同埋斟酒,以及搵禮物時段~我都話今日會玩死佢~欣欣話由於我地係由匿埋開始,所以d禮物都相應配合(sandy think up既idea)~佢好慘,搵完d gift,就俾2個,cyrena叫佢2個為小偷....細ryan同sandy,拎左之後又再收藏~sandy同細米收既地方,真係好難先搵到,難度太高了~~我同emily都睇唔到,何況cyrena~欣欣仲話我對眼差~oh.....

佢都搵左差唔多半小時~佢話我知佢心意wor,知佢實搵一d地方放~我就話唔係,係隨心~佢死都話係我知佢心意~真係一廂情願~都唔關事~佢最先搵到我既禮物~之後佢有問我tips,我話唔知,因唔係我擺既~當佢搵返d舊既時候,我就話響d碟上面,佢真係走去睇table上既dishes~其實我指既係vcd~笑死....到最後,因都好無奈,咁耐都搵唔到,我就叫佢地唔好玩,cecilia都係咁樣講~咁我地就放響廳中間既地上,點知.....佢都係睇唔到~真係想死~笑死人.....欣欣話好怕佢踩上去~

佢daddy睇到,都響度笑~wahahaha~Image hosted by Photobucket.com

好~差唔多了~phyllis要走,就有掀起一陣走既熱潮,有d唔想走既,有d想睇埋隨時候命>既結局~搞搞下,都過左半個劇集了~大家搞掂d數,又玩左陣,執左陣野,大家走了~因大家都覺得無理由食完就散,唔執野既~之後我就留下,無理由得壽星女一個洗野既,我就留下來清理~睇埋ending~cyrena送我出荃灣~期間,cyrena都係嗲住我既~我地行下行下,行左一圈,去到mtr門口傾左陣,到0000 lu.....俾左cecilia講第一聲"生日快樂"~

因個時我call back,佢無聽,到佢打返俾我~佢問我響邊,睇下我走未,仲以為佢等埋我先take mtr~之後又同我講辛苦晒~傻啦~無所謂~大家要返工,有d住得遠,得我咁得閒之嘛~可以wor~同埋cyrena係我既好好好朋友仔黎架嘛~我咁錫我d好好好朋友仔,當然無所謂la,能力所及~

我返到home都12點半過d jei~hahahaha~~好累~

估唔到cyrena真係蠢得可以!!!Image hosted by Photobucket.com

一額汗~醒少少好嘛?仲成日問我地做咩唔話俾佢知,成日都重覆呢個stupid既問題~話左俾佢知,仲有surprise既?不過佢咁問得就真係好好好surprise囉~真係好好好開心囉~Image hosted by Photobucket.com

感動到佢o丫~除左celebration,當面講左"生日快樂",仲send左個sms俾佢,佢話都好開心,cecilia,欣欣都有send sms~我既sms大致內容係,希望呢個係佢人生中最surprise既生日,令佢永遠難忘,亦都希望永遠見到佢開心既笑容,永遠保持個份單純,好易笑既小妮子~真係難忘既雙十年華,20歲~Image hosted by Photobucket.com

有時真係被佢激死~oh my god!!!!Image hosted by Photobucket.com

諗諗下,橋唔怕舊,最緊要受~year 1既生日,gigi佢地都係串通埋winnie po,michelle,俾個surprise我~一樣都係咁warm~不過佢地見唔到我喊~無喊既衝動,可能我無cyrena咁蠢,咁易信,但真係好好好開心,多謝翠怡同gigi既悉心安排~哈哈哈~~響佢地當中,似乎已經係搞得最surprise,大型既生日了~year2都有意想不到,原來celebrate冰既同時,都同我一起celebrate既~我都shocked~何以我送birthday card俾冰既同時,冰又俾我既?

cyrena話wor"""疑點一: makching一個點買好晒打 hot pot既用料呢?回家之後, 除鞋既時候, 因 sofa旁邊既 bearbear熊後面竟然見到有個頭似的既物體, 真係畀佢嚇到有 d緊張, 因為又冇開燈. 之後決定拍拍個 bear, 點知就發現家欣係隻 bear後面... 超緊張, 唔知點解佢係我屋企.... 又有點丟臉, 因為同 makching玩緊, 佢話要聽 "好人", 咁我就嗌破喉咁唱, 玩下佢... 點知 li個情況就畀 lingling、家欣、phyllis、ceci同 emily聽到, 超搞笑~之後我地玩下 jenga.....一通電話, lingling就話要落去拎野; 疑點二: 無啦啦邊個會約佢係麗城拎野? 上返黎既時候就有 sandy、細米同蛋糕少年細y上左黎. 完全估唔到sandy同細米都會上黎, 因為細米好耐之前已經話佢今日約左人, 所以會同我一齊早走. 之後 sandy今日又話約左人, 走既時候仲同我一齊 take mtr..... 嘿~~ 佢地好奸呀.... 收得咁好, 扮晒野~ 原來佢地係上班時一直都有同 lingling keep contact ga, 怪不得細米成日係度 send msg啦~~""""

>>January 1, 2006 at 12:33:58 PM GMT+8


2005 年 12 月 29 日 星期四 【颳風】

Happy Birthday to Ho(my dad) and Ka man~~All best wishes~

籌備左好耐既big big big surprise終於實行勒~今次真係天時地利人和~因為時間好,大家都得~地點就因為佢daddy,mummy,妹妹都見過我地,又上過佢home,都可以既~人和就係呢一年cyrena同大家熟左好多,所以大家都會出席~

今日究竟係咩事,就係cyrena既生日,其實係聽日,不過由於佢正日31st,好多人唔得閒既關係,最主要都係就左我地幾個蟻仔,phyllis個日就約左人,我地就揀左今日~cyrena等大家散左之後,就問我地幾時開始搞,哈哈哈~~

多謝下大家先Image hosted by Photobucket.com~多謝欣欣,cecilia,sandy,細米 always提供suggestion同埋合作~phyllis,emily既配合~細ryan既送蛋糕少年~細angel既黎臨~特別鳴謝cyrena既妹妹,mummy,daddy~呵呵~~呢個機會真係好難得~當然,都好多謝主角cyrena既單純,蠢以及鈍~否則,好多野都無咁順利~哇哈哈哈~Image hosted by Photobucket.com

好~等我講下幾時開始先~其實都好早就開始~首先係由於我既suggestion~就話不如我地上cyrena home,俾surprise佢,呃佢~之後得到大家既贊同,同埋大家都興致勃勃咁~當然,係好多謝大家既支持,否則,呢個plan未必實行~人都係要支持既~而呢個過程都有一段日子,因要同大家講下~

之後,實行打了~原本係17,18th既wild camp前有日打既,不過自己既惰性,忸怩,又唔知點講既關係,無打~其實個時細米響我身邊,我有成日問cyrena去邊去邊,幾點返,幾點出去,咁等佢唔響home時,就可以打去佢home搵妹妹~最後都無打~而我都有同cyrena講返呢d點點滴滴~不過佢唔為意係正常既,因我有時都會咁問佢~就響wild camp第二日,我拉埋細米去一邊,有人陪住我,我就打俾妹妹了~首先問左佢daddy,mummy俾唔俾先~我俾左我既手提no.俾妹妹~

期實呢段期間,妹妹幫左好多,我倆都有keep in contact,我會同佢講我既idea,俾d suggestion佢,不過做既方法,形式都係佢自己發揮,佢好醒,好入戲,好多idea,無爆出黎,大家都係做戲做全套~咁妹妹話mummy ok~咁我就話個日要mark實佢,唔好俾佢date左人,唔好俾佢太遲返home~咁我就叫妹妹扭cyrena要陪佢買野,不過妹妹話cyrena會叫佢自己買~妹妹又話佢唔會因小小事而早走,之後我講話有機會,因就生日,放假既心,同埋就算請半日,都可能要做到4點,講左少少佢公司既狀況出黎~我又解釋點解由妹妹落手,因為唔想勞動到daddy,mummy,講大話,始終係唔好既~因妹妹都suggest係mummy出聲~最後,妹妹話返俾我知,mummy同左cyrena講個日約左大姨,因為大姨佢唔會推,要出去食飯叫左佢1800返~

另一邊,就到sandy,細米佢倆了,咁當cyrena收到要早走既消息,大家都估佢會同細米講,就係21st個日,細米就話左俾我知,cyrena講左俾佢知了~good~咁細米都同佢講,個日都約左人要早走~sandy應該唔知響邊個時候都同左cyrena講佢都要早走~我地目的係怕佢唔早走,經商討後,咁就串通呢2隻人仔一齊早走,佢咪都心野,又一齊早走囉~呢個情況我都有同妹妹講~響呢一日,我又買左生日咭就簽了~第二日,22nd,大家簽,我地都怕佢懷疑~因經細米報告,cyrena都話好怪,平時大姨唔會響年尾既時候約佢地~咁欣欣就suggest不如我地約佢另一日,咁就唔會懷疑~我地就約左佢1月3日,而我都同佢講左點解,同埋唔好意思~因大家太多功課要趕,我地要趕project,有人要返工等~

佢信到十足十~講要1月3日前趕好project,個日去玩~另外,佢近期有良好紀錄,出得夜都無人打俾佢,但我都叫佢,1月3日前後要做返乖乖女先~有好幾日佢都好夜~唔打jei,都代表扣緊credit~因佢都問我會否個日係咪出埋夜晚,咁佢就要儲定credit先~初頭我都唔知點答,就話唔知架,可能個surprise係話左夜晚出,但唔出~

就係咁,都好順利~我地咁多人既消息都好靈通~所以大家都咁有suggestion,真係3個臭皮匠,就等於一個諸葛亮~同埋大家都要知道發生緊咩事,咁先可以作出配合~突然think up 叫人rehearsal都係因為咁,要俾大家知發生咩事,先可以應變得好~仲有,就係大家既投入都好重要~其實有d時候都好怕穿煲,所以好多時候,我地都做足左各樣既預防措施,咩都做足,費事百密一疏~真係一流既preparation~當然,最緊要係當事人蠢先得既~

其實有一刻,我都好怕穿,就係同cyrena一齊take mtr時,佢妹妹打黎,咁只係show左佢個名,以為佢按錯掣,仲問佢做咩打俾我,之後我先醒起,再聽~傾完後,先講,依家個mobile傻傻地,有時會顯示上一個人打黎既名~欣欣get到,都幫我一齊兜,佢好醒,因佢既mobile都有咁既情況發生,顯示左另一個人既名出黎~好彩....一額汗~

為左呢個celebration~我都好投入了~成日都擔心無左個surprise~Image hosted by Photobucket.com都真係擔心架~想有個預期既效果嘛~我都同佢地講,怕佢估到~雖然佢真係蠢jei~可能有變數既~世事無絕對~我呢d神經質架嘛~

hehe~由於個preparation既篇幅已經太長~今日發生既事,聽日再打~hoho~

>>December 31, 2005 at 5:22:14 AM GMT+8


2005 年 12 月 28 日 星期三 【微冷】

I have nothing to do today and stay at home~

I planned to do the English portfolio but didn't start working.

I read a book " the five people you meet in heaven", 70 pages left.

I watched tv today....

Daddy and brother in Ma On Shan, so i had dinner with my eldest sister~My youngest sister went camping~

Silence day.....

Cecilia was sick today....Hope she will get well soon~

hehe~~There was a secret...Imagination of tmr....HOHOOH~~

>>December 30, 2005 at 4:45:58 AM GMT+8


2005 年 12 月 27 日 星期二 【雷雨】

Image hosted by Photobucket.com天氣不太好~又天陰~凍左~

今日係去海洋公園既大日子~自從上次跟camp quality去做義工之後,都無去話lu~應該都有2年了吧~就係個次我玩完海盜船後,都無再玩機動遊戲直到上年去歡樂谷~

今日有大細ryan,菁菁,欣欣,Cecilia,東東,Emily,我一行8人~細angel同ida要返工黎唔到~sandy就要做功課~細米原本都話黎,不過佢要陪mummy去工展會wor~cyrena就要陪mummy~phyllis就因為無幾耐前去過,就唔去勒~

今日,大ryan打俾我,因佢尋日contact唔到我,所以再打黎confirm我~佢打黎時,我問佢幾點,佢話俾我知0915,因佢個一刻腦海中只浮現了集合時間及地點~我即刻彈起身,因我地約左0915,我依家先起身咪一定late?其實個時先係0815~俾佢嚇到我呀~佢仲話我仲唔多謝佢叫我起身,因我原本plan左0800起身~一早俾人嚇一嚇,心血都少d~

欣欣一早都好火~我就叫佢claim down一點~懷著輕鬆既心情去玩~又輪到細ryan晨操,一早就起勢咁講粗口~點知dinner時,俾ida撩起,又講,大家“o”晒咀,就話佢12小時為一天,咁快又要再晨操~因個時都差不多11點~

我地搵左另一架bus去ocean park,真係平好多~唔該晒大ryan,東東去搵~$4.x only~如果個d城巴要$21.x來回~大家既車程上都有講有笑~細ryan講野好高深,大家估得好辛苦~因佢成句係….我要去causeway bay….攀石…拎咩…. ~基本上佢好多時都係咁~搞到emily都係咁話佢~呵呵~

欣欣,emily,細ryan搞全年入場証~join埋菁菁就一齊入~期間好多泡形成既雪~大家都好嫌惡~之後我地第一個point去左用排滑下來既泡泡圈~好暈~撞鬼lor~真係老了~原來cecilia被人玩野,唔推佢,增加佢既恐懼感~我地期間又討論可否不轉,東東真係去問,個姐姐話睇下推你個個人ga jei~同埋唔轉唔好玩,東東話都係問下jei,原來係咁~

菁菁話我成日都俾2個ryan恰~係囉~找死~我又俾位佢地入wor~好蠢~我最叻就只係叫佢地唔好嘈~有一次,因我地排時分開左,只響彎位見到,咁就話好o岩,黎做咩~我就話咁遲先問,因已經過左好多個彎位了,佢地就話傾其他野~之後我就問返佢,黎做咩….佢地答….黎串我~嗚嗚嗚…大ryan話唔應該反問~之後佢地又商討下一次相遇要傾咩,似乎係想講邊個滑得最快~似乎都係想串我,亦見到係欣欣提出,我就攻擊佢,佢地就話我攻擊最弱少既一個~emily話好多野夾埋,有physical問題~最後係欣欣滑得最快….莫非?emily就差一後距離先到就停,似乎入左瘦人行列了~

之後去左睇熊貓~oh….得安安~由於動感影院要收費,我地就無去睇,去完toilet,毫搭纜車了~期間,佢地只想菁菁同大ryan一架~不過不忍,最後我同東東都跟他們上車~佢倆被要求上車前影相,我睇左,影得都幾靚…..仲發現左大ryan既”招牌笑容”~原來當我同東東響後面插上去與菁菁地同車時,有個女人又跟住,佢地話想上我地車,最後,佢地上左欣欣佢地個架~最精警就係呢度….佢地竟然用普通話跟工作人員講…“不是一齊的”…..之後就趕左個女人落車~被佢地笑死~

原本想互影,但相隔太遠了~期間,佢地俾左EMILY既生日禮物~仲離遠咁叫我地同EMILY講生日快樂添~呢度都係有段古架~欣欣都響不經不覺間講左3次俾我知,每次都係當佢想搵個樣野買俾emily時~就係欣欣唔知michelle都夾emily,咁就多左錢,就買多樣野俾emily,係一個有5隻蛙可以夾相或者其他野既架~dinner時,emily拆,佢好曳曳咁係咁啪晒個d卜卜,咪無左一層保護囉,最後….我就問佢拎,點知佢都無俾…俾左其他野我,最後佢先肯俾….咁我就順道幫佢pack返d野入盒~

之後去左玩鞦韆~咦….都有點離心力,同埋真係有點頭暈~未開前,因大ryan離我好近,就同佢打交,互踢走~我地仲影相添~扭左人地個鞦韆~cecilia一路玩就一路叫~oh..開始時我都有d驚,點知…到最後係頹…已適應了…..想快點停,真係有點暈暈地~之後去左玩摩天輪,同坐纜車既組合一樣~後來我都商討,都坐唔到6人la…迫住…東東同大ryan對腳太長了….emily話d位好淺~我地都係咁不斷影相~細ryan成日都影唔到我地ar~未上去之前,個個女仔可能太悶了,無咩表情~不過原來都聽到我地講野,我地話點解過山車唔開,未開口問,佢已經自動答,又俾我地前後摩天輪~原本叫菁菁同大ryan一齊坐,之後大ryan話,坐隔離咪無得望住菁菁囉,呵呵~

之後佢地玩海盜船,我同cecilia睇住d野~佢地坐最高個行~欣欣再講返佢既經歷,就係第一下都係自己捉住,之後已經捉實東東,仲埋藏於東東背後,亦有感細ryan向佢迫住,等佢唔好離坐~佢地竟可一行坐6人~我同cecilia都覺得架船細左~有d野都好似真係細左,同埋唔同左,佢地就話可能係因為我地大了,長大了,d野響我地視線中都變小了~不過都好質疑~但係依家想下想下,都幾得意….自己長大了,其他野變小了~都有感概既感覺….

之後佢地捉左我倆玩飛鷹,eagle~好彩可以2人一卡~cecilia跟欣欣,我跟菁菁~玩前都有影相~大ryan就坐響我同菁菁對面,話要望實我地,因怕我搏菁菁曚~我就話勒,菁菁平時上堂都撫摸我啦,點計先~oh..開始了….真係好暈,驚既時候係咁捉住菁菁,埋藏佢背後~佢地話我同cecilia既動作係一致既~菁菁有叫我望下,不過望都暈,就算了….平時就咁企響度望d轉既野都暈la…因為emily話有個視線既平衡點wor~欣欣話cecilia不停叫,菁菁就話我乖,只係就咁講,我真係好驚~停個下,真係好頭暈~無論響天上停個下,同埋走個刻~

之後得大細ryan,emily玩跳樓機~玩完話唔驚~sandy都話香港既唔好玩,真係得個一下,因我響歡樂谷玩係有幾下架~唔係落一下,就算了….~佢地話都係唔知幾時落先驚….落左黎仲“o”左咀,咁就完了~菁菁話emily既樣係唔覺落左黎既樣~有放對手響頭上,惘然樣~

由於過山車未開,就無玩,之後見開返,又太多人,佢地決定去越礦飛車~似乎佢地都唔多鐘意,太無安全感了~欣欣又低下頭~原本佢地叫我同cecilia自己去玩,因排好耐,有一小時~我倆都唔知去邊度架la~就算了….幫佢地take photo~…唉….個時欣欣話我地係觀光團,點知佢都玩…雖然驚既時候只會低下頭….被佢fake左一次添….不過好彩都仲有個cecilia,係欣欣不停叫我去架~佢地d男仔好勁囉…都唔驚既….

東東就好搞笑,永遠捕捉到鏡頭擺post影相~之後我地就lunch了~最後佢地買完,我地都去左海洋劇場先食….hehe~要霸位~大家都好醒,都think up呢個suggestion~初時有band show~之後就有dolphin同埋海獅表現~好勁呀,令人讚嘆~好可愛~有2個幸運兒…..有同dolphin影相同埋表演,我地就話都要俾錢買勒~仲要好貴添,仲唔乘機搵返筆?個個mc都講得幾流利…普通話,英文~如果我都可以被dolphin頂住咁swim幾好,不過未有衝動做呢樣野~我記得有一次,我按住欣欣個頭去睇,因佢第一次話佢睇唔到嘛~哈哈哈~

睇完就去左鯊魚館,海洋館~大家都好細心咁睇,大家都好興奮咁wor~又研究呢條咩魚,個條咩魚~又話呢條魚核突,個條靚~又話唔知佢地匿埋做咩~有2條唔知咩魚一齊游個景又好靚~仲有好靚既水母等~~有d熱帶魚好似某d鯊魚,但睇返上面既圖原來唔係架wor~我仲走去糾正欣欣添ar~哈哈~~懶醒咁,講係醒呢個topic,又有野講添~

唔記得講,當我地落到海洋館最底層時,見到一對情侶~咁我初時以為佢地自拍啦,咁諗住行,唔理,點知,見到有2個咀“do”長左,由於我已經呆左既關係,就睇足全程,見佢地影埋,再咀左一下,有聲的~撞鬼lor…我望一望我後面,睇下有無熟識既人,我見到emily,就一把捉住左佢,因為太嚇人了~有點想死既感覺~我地一路行都一路討論著~

cecilia今日好失魂~又遲到,又唔記得帶coupon~搞笑又認真既佢,問返去拎唔知會唔會太遲~我話會~之後佢話俾返個差額我~傻婆~估唔到欣欣好醒,有帶~因佢怕我地唔記得~good~之後在行去ocean park既途中,我就話佢地,欣欣同cecilia,一個蠢時,一個精,果然互相補足~欣欣就話佢自己醒既時候比較多~呵呵….搞笑~一路上東東都有同我地有講有笑~

之後去左玩激流~用包鎚既方法分組~第一組出發既係大ryan同emily, 第二組出發既係我同cecilia,第三組出發既係欣欣同東東,第四組出發既係菁菁同細ryan~初時都覺得莫非真係擺2個都驚既一組?最後算了,無所謂了,又無咩人理~反正都用左一個方法分左,就順應自然~一路上都好緊張,cecilia坐響我後面~我同cecilia玩完就即刻走去睇佢地玩,睇到細ryan同菁菁落,呵呵呵~點都濕晒,撞鬼了,好彩我有風褸,但發現我完全遮擋左cecilia~

我地睇返相時,唔見左cecilia~欣欣都兌現左承諾,坐響東東前面,幫佢擋水,都無咩用….因佢地都分得好開,原本東東唔想玩,唔想濕~發覺emily唔同左樣,而容扭曲,都唔係好認得佢,連佢自己都唔認得自己,而大ryan既面係“lip”左~細ryan永遠被人影到個樣都係唔知做緊咩咁,四周圍望~菁菁見唔到個樣~而我….係好想叫佢地delete….因為真係好樣衰…個口擘得好大,嗚嗚嗚….大ryan係咁笑我…話我似係叫緊…“阿媽呀!救命ar!”…..我好使勁咁打佢~Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com唔制呀~係咁俾佢地笑…dinner時大ryan仲提呀~好樣衰~叫完之後,個刻突然醒覺,死,響最樣衰個刻被人影左添~Image hosted by Photobucket.com,之後成個人醒晒~

大家都濕晒~佢地去玩洗衣機,菁菁想拉我去,我叫左句癡線~我,欣欣,cecilia就去排纜車~emily形容話係係暈only,心呀,肺呀,去晒後面,個感覺好辛苦~大家玩完都浮浮下~好彩無玩~肯定無得剩~

纜車時發生小插曲~因佢地幾個話好核突,唔想行上黎,因佢地仲要跨過一個欄~炆死~又叫我地排,又唔行上黎~最後emily知欣欣炆炆的就拿拿聲上黎~咁我地4個就搭先~佢地排過~其實無咩所謂,因有一家人都係咁上黎,另外仲有3個女仔都係咁,佢地響個度猶豫咁耐仲樣衰,我地都好樣衰架,企響度等佢地,又唔知幾時插返入去先好~唉….

咁我地幾個去兒童王國玩先~玩旋轉木馬~欣欣好興奮咁choose邊隻馬~佢地都有幫我地take photo~之後去左恐龍館~響呢個時候,細ryan開始發顛了~佢傻左咁同恐龍對抗,見到d霧,又話話係毒霧但咬未不清,講左“盜墓”,笑到我地死~阿馬遜歷險旅程,仲要有一part帶埋3d眼鏡入去,哇,真係好恐怖,哈哈哈~我條頸巾成為左2條大光管,褲又有光,鞋帶又有,因有個d紫外線,手指,牙都會變左色,所以要合上咀~金魚館~cecilia好鐘意呢~

我條頸巾真係好sharp,佢地好似話玩越礦飛車時,搵唔返我地,一見到我條頸巾,就知我地響邊~呵呵~所以當我地響海洋劇場集合返時,我都用我條頸巾揚揚下….~今日都襯得幾好,米色褲,黑色衫,粉紅色+黃色mickey鞋及白+彩藍色,都sharp sharp的,但又不俗~

細ryan都真係short左,發左顛,不受控制,又周圍嚇人,但我又經常被佢嚇到,所以佢都成日嚇我,好慘,菁菁叫我就算嚇親都唔好透露個樣,欣欣就話好難隱藏~另外,有一幕係細ryan同菁菁好輕鬆咁跑下山Image hosted by Photobucket.com,但菁菁被emily喻為想跑既機械人,因她跑得不自然,窒下窒下~

之後經由菁菁既帶領下,去take bus出中環再出tst既星加坡餐廳~等左一陣就有位了~大家都好累了~又好肚餓,因為都21xx了~我地就叫野食先~東東去接細angel~ida自己黎~ida呻下佢唔開心既事~之後佢話陪我行返home,因未想食完野就咁返home~我個時眼都開始曚了,因好乾,睇野都唔係好清楚~之後由於欣欣唔記得俾野ida,我地又行快步去佐敦,拎完野,我又送返ida去take bus~哈哈~

欣欣今次俾細angel一齊take mtr返home,因怕ida捉細angel去行街,因細angel一定答應的~但佢要0800返工,就一定要返home休息下~記得話東東唔玩激流,係想同細angel一齊濕身,佢地又講衰野,又話咩幾時俾細angel睇呀咁~emily同細ryan笑得真係好衰~之後唔知講開咩,東東問左2次細angel,係咪呀,係咪呀?~不過細angel無答~

仲有ar,佢地話埋單,我都未飲完杯野,emily話我只係食晒d檸檬,之後佢地話…咦?我食檸檬呀?邊個俾我食呀咁~~成班死野~欣欣帶起左普通話熱潮,因佢既一句“幾”你….佢話自己係講“俾”你wor~仲有,當細ryan用普通話向大ryan講“你好”,之後突然轉channel,問“what’s your name?”搞到大ryan呆左,不懂回應~

返到屋企既時候,收到東東既sms, “請大家緊記,今日活動絕對保密,一定不能外洩,多謝合作^^回家路途小心d啦~” 真可愛~不過我都已經安全返到家了~

今日大家都估唔到可以玩到咁多野同埋睇埋咁多野~真係充實~連金魚個度都去埋~呵呵~真係大玩左一日,真係又累又餓~

EMILY同細ryan話plan得唔夠好~因為最好係響一邊去到另一邊就走,唔駛返轉頭~因為大家今日咁累都係行得太多~由於另一邊無車走,佢地就suggest下次一係去左另一邊先~既然無車走,那邊有車去?唔明….!!!!

唔知仲有咩漏~係咁多先~

CECILIA同欣欣問我點post呢個日記,應該係password la,不過later先post,費事michelle問我做咩有保密日記~~叫我send email俾佢地,因佢地想參考一下,睇下有無野漏咁wor~因佢倆都有手寫日記~

>>January 3, 2006 at 3:34:11 PM GMT+8


2005 年 12 月 26 日 星期一 【微冷】

sarah生日快樂~

尋日唔記得打boxing day快樂~同埋多謝大家既sms,x'mas card,chocolate,cookies,lego~多謝晒~名字就唔打了,心照~真係萬分感激~衷心多謝~因自己都無咩諗過要送咩俾你地,要回咩禮~哈哈~暫時未有呢個衝動~呵呵~~Image hosted by Photobucket.com

訓得唔多好~輾轉反側~9點幾起身~因細佬響我間房"chic chick"咁轉~期實我尋日累到12點幾就訓左~

上下網,行黎行去,睇下人地日記,自己又無咩日記打,又未想做功課住,就係咁到左4點幾~再等joanjoan既電話,我就出去apm lu~去到joanjoan已到左suzuki cafe~都幾好味wor,除左個salad~個pizza幾正~值得一去~不過未try個個好大件cake,要搵日再去試先,因我倆都好飽了~因5點幾就食dinner...真係有點兒早~無計,joanjoan肚餓~

請左joanjoan食~因佢birthday嘛~之後行apm,大家都好累~之後出返tst~joanjoan話好難得先衝得出jordan,無理由又返去,原本再去suzuki食cake,去langham place個間,之後又改出tst~我地去左太空館睇下有咩睇~點知過左時間~又得40min播,都已遲左10min,就算了~再行去harbour附近既商務,因joanjoan buy harry potter6,佢睇完就會俾左我,呵呵~我又suggest去haagen daz~yeah~

估唔到響呢間算新既haagen daz見返佢,原本佢響海悅附近個間,點知唔見左佢,依家又見返佢~不過佢唔認得我,最後我埋左單先見到我~同佢傾左陣~又俾左7折我,原本出左張單了,我亦叫不用,佢就幫我void左張單~wow~意外既7折~開心...因真係平好多~

我仲同佢講,我見過haagen daz,不過唔請,之後佢話可以搵佢,張單上有電話,話有咩事打俾佢~佢依家升左做manager~佢見我,就一定無問題啦~呵呵呵~不過咁,我已經有part time了~依家既part time又無咁困身~唉....算了~可能haagen daz唔o岩我~佢都有問我見邊間~又問我幾時見(因公開請既機會可能微d,因多人選擇)~我都好想問佢點解唔得~不過無咩時間傾計,算了~同埋我見到,呢間haagen daz d女仔好多暗瘡,又唔係好靚,都算瘦~joanjoan又同我講,佢有個fd肥我一個double都做到,響赤柱,無理由~

仲有一件事就係haagen daz真係有朱古力火鍋,由於太飽,又得我同joanjoan,我強烈反對~就同佢講下星期約埋becky,sanlia一齊食~如果有埋我個fd elaine既7折~好抵~原價$198一個,2-4人份量~呵呵~仲要下次約埋michelle你地一齊食~

今日令我3件興奮既事就係,見返elaine,有7折,見工可搵佢,同埋有朱古力火鍋~elaine真係好熱情~

今日同joanjoan一樣著左boot~我亦都行左好多路~1.apm~2.由tst mtr行去太空館~3.由太空館行去harbour~4.由harbour行返去home~不過醒左,貼左膠布好多了,只係好累,同埋去到point2既時候都已經放慢左腳步~oh....如果唔係joanjoan未見過,真係...唔會著~不過今年著左3次,抵返晒~上年只係7著左1次,蝕~好彩我家姐都著得唔少~

又date左31號晚睇<情義兩心知>,有就睇~之後下星期三or四,等佢出埋更表先一齊食~因要等佢返早,or中先~見得好頻密呀下~

大家都傾左好多野~呵呵~good~無見唔係好耐,又話好耐無見,無計,佢太掛住我勒~呵呵~

訓先~byebye~

>>December 27, 2005 at 4:45:04 PM GMT+8


2005 年 12 月 25 日 星期日 【微冷】

近期我upload左d相上我既相簿~都有成幾個月無upload lu~原本呢個相簿係俾大家download自己既相,不過我都燒左cd-r同埋send左俾大家lu~大家亦都可能唔記得左我有呢個相簿呢~之前我仲有好多個既~呵呵呵~
我既photo album005~

我既photo album004~

我既photo album003~

今日,好累,訓到12點幾都唔捨得起身~cecilia都已經打左幾次黎~因為最終可以上佢home,scan野,欣欣最後都黎埋~之前又話唔想出街~等埋佢一齊先上~我倆都好醒咁自己上左cecilia home~上到去都好晏了~cecilia有怨言~欣欣亦都嬲另一樣野~之後cecilia幫我地scan..係for english portfolio~

之後出左去mk~想去中旅社~but not expected~之後行左陣,大家都累到死,就各自歸家了~cecilia家果然好整潔~都好大架~今日好難得家中無咩人,可以上去參觀咋,仲睇左佢既一d相~~真係難得~cecilia話可以上去開會,我就話"sign"氣,因為又要等佢家中無咩人,又唔可以有男仔,唉,都唔知幾時先可以天時地利人和~

唔知做咩咁累呢~尋日行得太多~又出左成日掛~對眼好累,好乾,有點頭痛,頸痛~多謝cecilia既撈野~呵呵~~有野食~欣欣有收獲~

同左daddy講細佬話我唔疼佢~daddy話佢唔識think~就佢就等於疼佢~daddy又問左我係咪可以監視佢馬鞍山入面部腦~我就同daddy講,我講下次嘛,你又信~之後daddy接左句話:係wor,真係監視得到wor~因個時細佬響度既~

>>December 26, 2005 at 3:08:38 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net