|
2005 年 9 月 16 日 星期五 【寒冷】
Typhoon Signal No.1 is hosted~
今日係爆開心既一天~
sandy,係咩,乜你有發我脾氣架?我都唔知添......你係斜視就認左佢啦~知你想join我地多些勒......哈哈哈~!不過有野實預埋你既,不過有時都好難就既........希望你體諒~
一早返到sch,我諗住都遲左些,就專心咁行快d啦,點知有人響我後面"bomb bomb bomb"咁跑上黎,真係嚇左我一嚇,之後見到細angel同埋細ryan~仲以為佢地約埋一起添,原來係細angel見到我追我先,之後細ryan又見到細angel追我,又上黎追,細angel都俾細ryan嚇親,哈哈哈~之後細ryan就講佢bad luck事件,首先係講錯名去唔到,之後去到就個醫師無返,但個醫師年中無休~
行行下....拎轉頭,見到jeannie,再行多2步,又見到cyrena佢地......哇....原來我後面有咁多人既.......上到去,佢地就問我地係咪約埋~哈哈哈~~我地就好嘈咁講野,欣欣,cecilia就叫我地落order先,因要開始勒,咁我落啦,落完就問有無人未落,無人應,之後jeannie就話我....就搞到我一時回應不了......
開始今天既workshop,首先就clarify返大家既期望同埋了解大家既狀態,都希望大家都清醒同埋準備好去迎接,接下來既活動~玩左幾個warm up games,夾衣夾,大家傻架,之後個一round,agnes仲搞笑,佢頭髮勁多夾~之後玩類似killer既games,不過就要問人訓醒未,d人好奸呀,中途隊入黎既,其實有時都聽唔到有人講"我訓醒勒".不過見人排我就排,好好彩咁,最後個一round係我囉..真係想死...michelle訪問我個時,我好想多d人問我架,哈哈哈~~jeannie話好彩佢問我wor....剛剛好,佢係第3個,yeah~玩完之後都醒晒lu~
之後就分3組帶games,有suki,julia,細ryan,jeannie,細angel同埋我~suki既角色好出啦.....我地要分工,set boundary,rules,見的係咩啦,等等.......michelle教,因為games係可以有好多變化,唔同程度既變化~而我地既jeannie又將個遊戲名改左為"小混混",原名為"珠行萬里"~我地有3個level,1st level就分組玩,鬥快運個乒乓波,之後就2組combine每人一條棒,合作將佢運出去~3rd,都係咁,不過要運落樓梯~玩完呢個game,大家都真係小混混...正宗既小混混.....捉字蚤~走精面~而cecilia個組就好老實~
不過michelle話,就睇下你想要咩勒,而你帶games又無咩style呢~如你只係for fun,就無所謂啦,如想達到一d元素既,就要好好control~可以好strict咁話唔得,又或者好friendly咁讚下~不過michelle都講到,如果大個既青少年就可以嚴肅d,不過好年輕個d,就真係要讚多些,唔好俾佢覺得你challenge佢,佢會反串個party,同埋好唔合作~佢教個d學生都係咁......知道來頭唔少,讚幾讚,就真係即刻同你玩,佢地真係好childish~要好似小朋友咁"tum"仲搞笑既野就係,響大埔都撞返~仲要係個學生叫佢,佢地都真係好俾面michelle佢地~唔同人,michelle用唔同方法,就係咁....有一班人都靜,知衰,都話做功課,因為michelle踩自己,又tailor made lesson,開門見山咁講~
有玩拍數字,lost control,因有d人實在太嘈,phyllis激死左~而阿腸帶既黑洞就差少少~都唔知佢講咩~欣欣就清晰些~除左我地個個"小混混"未玩過之外,其他都玩過,我地個組玩黑洞既時候,細angel每次都係滾出去,同埋好似爆pop corn咁,爆出去~又係笑到大家死,真係投入既一位組員~之後就放lunch lu~食完之後為左3位大少奶鬆下骨,有cecilia,欣欣同埋emily~jeannie同細ryan就玩到顛喪左~真係無佢地收~
到之後個part分享.....咁因為唔夠時間,仲差一個家庭圖~而sandy仲未完成個影響輪~我同sandy一組~而cecilia又同欣欣打眼色~michelle有見及此,都分享返佢地上堂都係咁,暗中pair up~唔知jeannie同phyllis會唔會唔開心呢~哈哈~~知道有幾個人既影響輪上都有我個名~michelle話我會囂,ok咁啦,開心就一定有~因為令我更相信生命影響生命~
其實好多野大家都識,不過原來呢d steps係咁既....咁大家會更清晰,咁對大家都好有幫助,更有系統咁幫自己解決~而michelle響當中都有分享自己~嗯~今日我會覺得michelle唔在狀態~不過,一來大家熟,二來她忙,三來佢仲有野煩緊~我地期待下一次,不過我想等好多野settle左先~
之後大家去左starbucks~有欣欣,細angel,ida,emily,細ryan,我,michelle,sandy,cecilia~之後大家talk下咁....又講開一d一pair pair既人既姓氏夾埋左會點~有咩李施德林,施李蘭卡,吳麥慧婷,麥吳偉東(呢個好聽些,就要吳偉東入贅)....袁郭家欣,郭袁正川(呢個名大家都有好多回響,係咁笑)~又講開ida,會mark低用左幾多錢,mark左請細ryan同埋emily睇戲,佢倆就嘈ida,話佢斤斤計較~又講開旅行~又講自由行,同細ryan,emily都交流左...哇哈哈哈~~睇下有無機一齊去到啦,不過有可能佢地等唔切,自己去左先~
咁我倒朱古力粉,細ryan話搞唔溶架,我就話"唔係呀,我食架"..佢就話我搞笑~我響菁菁度學返黎架~而sandy就起勢咁落,成日俾欣欣佢地話~哈哈哈~佢地個個都試我個杯chocolate frappincino~哈哈哈~~之後散lu~初時emily話今晚出,之後emily又要做節,ida,細angel又要返工,細ryan學水球,咁我同sandy就confusing~打左俾michelle~之後就同左michelle同埋蔡生食飯~去左錦田既金疊餐廳~多謝蔡生同michelle~~好味呀,鹹豬手,個薯蓉又好味,菜都好味......軟殼蟹都係...~~不過我上去既時候暈車浪~wahahahaha~~
我地大家都傾左好多野,蔡生都講左好多野~俾我知道左好多野~講開我地project既title先,ethics係大家都predict到既結果,如果想學野,就唔好用呢個,蔡生又話,account響大陸既前景就會interest好多,不過資料係一個問題~其實.....呢個現實既社會邊有ethics架....睇下你既bottom line去到邊,只要唔係break the law都可以,只係走隙~所以社工及教師,蔡生唔會做,因為要背負使命,責任感,反正呢個社會都係好現實,做咩要有咁多野牽制住呢.....係好難生存~又講到男女關係~什至更親既人...
蔡生都教曉我地,有咩既,點都要做一次先交俾下屬~如果唔係佢地有咩事,你唔識,就一鑊搞掂~呵呵~~蔡生發現左我文靜既一面.....因我耐心咁聽佢講野~唔係平時活躍既我~其實....都話架啦,我先至係最靜個一個....哇哈哈哈~~大家唔好俾佢地既表面騙到~michelle響singapore買俾佢既衫,好似蔡生架~哇哈哈哈~~仲有呀,蔡生又講左一d會計既野~account真係好悶~只係入數~而financial controller呢,好玩d,你可以向boss suggest,不過通常boss要洗既都一定洗,你只係叫boss俾個budget你搞掂就可以了~
而audit最好玩~因為你可以睇好多盤數,每一間公司睇到佢地既nature,佢地點樣運作,已經有排你玩~蔡生同michelle都覺得細ryan適合做taxation同埋audit,因為佢轉數快,古古滑滑咁,可以合法地避稅~只要精通law同埋taxation~而audit幾好玩,唔係只係入數,可以睇到好多野~但我怕winnie.....因為都黑暗架,如果佢太執著於一d rules同埋ethics,咁就真係死得~佢醒架,audit同埋tax都o岩佢,不過...怕佢接受唔到一d野~而欣欣鈍鈍的,轉得唔夠快,做account就好~
佢地都有講merchandise既野~與唔同人合作,有唔同既手法~美國人就一次訂幾個公司,最快既就訂,其他reject,一係俾好處~蘇聯人壓價~都有黑暗面~
社會現實既殘酷,唔想面對,但係,當黎到既時候,如何招架呢?自己既底線去到邊?自己又會否變得腐敗呢?
多謝蔡生同michelle既分享,都教曉左我地好多野~不過接下來既,係我地點樣去面對~
之後,大家又去左tst既haagen daz~有蔡生,michelle,我,sandy,emily,cecilia,細ryan~好開心呀~又再一次多謝michelle同蔡生~我發覺,haagen daz都唔會請我架勒,因為多數既女仔都白白淨,又瘦瘦咁~大家又笑左一大輪~又講起細ryan同個個人都有一手~真係俾佢同emily笑死左~cecilia初時都唔知咩事,之後先知~emily亦都指出,蔡生永遠都係最先到處點著火頭既一個,之後中間就旁觀,到最後就響度summarize~哇哈哈哈~~仲有呀,今日發覺,蔡生都有豐富既幻想力~
仲有呀,michelle有一下兜得好好呀~當cecilia掉紙巾去蔡生度,michelle就演繹左一次cecilia當時既內心世界~就係"咦,人地都特登唔講啦,又要踢爆人",哇哈哈哈哈~~~sandy都真係越來越naughty勒~emily又扮欣欣響遊船河既事,好驚水......扮得唯妙唯肖,仲有個樣,cecilia叫我一定要記低~又講起,欣欣只係做野時好認真,到其他時候就好低b~哇哈哈哈哈~~
咁我地去tst既時候,要去兜一兜emily,就講笑咁,話佢call車....~哈哈~~之後蔡生又想踢sandy落車,因sandy講左佢咳,咁佢又無得食ice-cream~不過最後都有得食,上次只可以飲熱薑茶,真慘~之後sandy搞到蔡生拉break添呀.....oh.....好危險咁~之後叫sandy唔好出聲~唔知又講咩,emily又出聲,我就話,我唔想我左邊一個,右邊一個都落晒車,得返我一個~不過我又唔知講咩,可能我地3個都死晒落車~哈哈哈~~~又講咩,欣欣食唔到ice-cream,會嘈,不過今次cecilia都有出,佢就孤掌難鳴.....都係蔡生醒起既~我只係講個內容....咩一人就難唱得起,2人先可以.....
多謝emily同細ryan幫我地作出左個分析,因佢倆無食,我地就係咁食~from emily's日記~分別有
『豁達型』→豁左出去, 唔理肥唔肥, 食左先算 (Lingling)
『懊悔型』→又要食, 食完又要後悔係度話『死啦又肥左啦~xx(男朋友)實唔鍾意我肥左, 要我做運動減肥喇><』(呢個係欣欣)
『天賦型』→天賦一副好身材, 食極都唔肥, 大把本錢任佢食(呢個當然係ceci啦)
最後,再次多謝michelle同蔡生~dinner,ice-cream,教我地野,同埋車我地~衷心多謝~~開心見到michelle話今日係呢個星期最開心既一天~
>>September 20, 2005 at 3:32:57 PM GMT+8
2005 年 9 月 15 日 星期四 【清涼】
悠閒既一天~因只係返去聽project biefing一小時,不過只係用左好短既時間.......呢個module,要用英文wor~死人細ryan潤我地,因我地係系主任鄭sir做supervisor,咁一定要用英文啦~死野....不過amy都講得好流利~而張sir話鄭sir係好野wor.....都唔知係唔係,又按住個心講野~算了.....無所謂啦~
今日響b04做節,有18人,有cecilia,sandy,欣,emily,菁菁,細ryan,michelle,cyrena,phyllis,我,benny,annie,agnes,大angel,cici,雅,腸,大佛~michelle好嬲呀,因佢今早上足4堂life skill,一班廢柴~好彩下午個班好一點咋~good~~之後帶左月餅返黎,又買左冰皮俾欣欣佢地,佢地想食嘛~原本仲想買mrs. fields既朱古力月餅,點知賣晒~oh...no~~跟我上年想食既starbucks個隻都無~oh......係phyllis提返我上年....估唔到話咁快又一年....但又係食唔到~phyllis叫我買返starbucks個隻,但我又唔想食個個lu,哈哈哈~
好彩佢地幫我清左個個美心月餅咋~幾驚佢地只係食冰皮個個~hehehe~~今日又同sandy大戰~我摺左架飛機車過去~wahaha~~點知原來佢有斜視既,成日擊中在我身旁既欣欣~wahahaha~~佢呃左大家2年勒~之後佢用廢紙扔向我度,點知我擋一擋,落左飯度~哈哈哈~~仲有呀,裝大班冰皮既小袋子,好襯菁菁呀,因佢成日拎小袋子,不過佢唔要,最後,佢又問起,其實大家都唔記得左,之後大家叫佢去報失~wahaha~~細ryan,欣欣,emily都係傻架~
我都今日響023玩波子棋,食棋,同埋大富翁~有emily,欣,phyllis,我,sandy同埋jimmy~sandy係站長,唔識玩波子棋~我地又上左去幫michelle cut紙for life skill~佢地又幫左michelle搞下聽日games既野~之後又響023大戰~sandy成日整甩人地d鞋~我地又掉cusion勒~又講返尋日swim既搞笑野~就真cecilia玩水戰扭親條腰(成個阿婆咁,因佢好用力咁將手於水面上向前推,又過度扭條腰,令推力加大)~~仲有呀,佢同細ryan成日響度蝶腳,搞到成日有2條水蛇響swimming pool咁,又大浪,真係o丫~
今日傻婆欣欣同emily笑到漂眼水~而cecilia又笑到肚痛~又話swim完真係個肚細左,條褲鬆左wor~今日我曾一度發sandy脾氣,哈哈哈~KCA佢地今日去貝澳wild camp,熱死左咩....仲帶左咁多candles~都好既....哈哈~~之後emily同細ryan又就"蠟燭"同"立足"響度話我......佢倆真係.....哈哈哈~我都唔知點反駁lu~細ryan話佢聽日睇中醫同埋報水球wor....好緊張wor~水試jei..你得既~佢話今早有感冒,唔舒服,所以好遲先返~我地講開下星期二lunch k,sandy用cusion打我,佢話...monday,friday lunch已經無佢份,tuesday唱k又無佢份,我都唔想,如果唔係補課,我地都無3hrs lunch~而cecilia既3hrs lunch又同我地唔同,oh....就此作罷~
就係咁,咁就一日勒~daddy叫我去buy奇華,因為要拜神~人地送既月餅唔係咁好wor~因我之前話想食奇華,咪諗住叫我buy囉,知我想試五仁月,又叫我買一個試下~哈哈~真好~我地一家人又就"一舊"同埋"一個"月餅....discuss左一大輪,wahahaaha~~~真搞笑~大家姐今日提出左好耐無野麻雀lu~又係wor,sunday打囉~
我下次要再玩大富翁~emily好勁呀,記得晒邊度打邊度~哈哈哈~~cyrena今日day off都特登返黎做節,無計啦,我地呢班人有咁多搞笑野,佢唔想miss~~wahahaha~~唔係佢又會扭計~又話做咩無佢份~哈哈哈~~有時,我地都係咁o岩jei~
emily響日記話我:好得閒咁去『摺飛機』丟Sandy~~哈哈哈~仲話自己好邪惡~因為sandy反擊唔 我,次次中我旁既欣欣,emily『好心』幫sandy口就話:『其實sandy只不過係有斜視, 所以咪睇左欣欣當係lingling囉~』~~係佢揭發左sandy有斜視~之後我同sandy響023大戰,佢就話:『下次再入黎023都係著盔甲安全d』~~哈哈哈
>>September 20, 2005 at 3:30:42 PM GMT+8
2005 年 9 月 14 日 星期三 【清涼】
專心上堂既一日~
有d感受想表達一下~由於睇完友人既日記~當你回顧過去,當你行遠d再睇返件事,原來只係咁渺小,原來只係佔生命既一小部份,所以,開開心心咁去面對你餘下既人生吧,好好去享受,好好去面對,唔好因為小事而令自己浪費左短暫既時間~時間過左去,係無得補返既~加油吧~大家~年輕人,放低罷,好多事,會因你點睇,用咩態度去面對,而有所改變~唔係被憂慮,壓力,重擔,佔據你人生中大部份時間~
睇左d書名....就咁睇,都已經好有意義~不過唔記得左,不過見到有人放棄左好多野,去左自由行一年,寫左本書,更堅定左我要去.......我要去經歷......好想,好想去~
乜我真係第一個表達心聲既人咩?或者我唔鐘意玩猜猜遊戲~唔鐘意太費神又無益既野~想人地明白我~唔想人地誤會我~有咩咪講囉,唔講人地唔知~有時又唔明白做咩辛苦自己??可能我唔怕人地hurt我,我傻傻地,唔識保護自己~
今日俾個temp激死左,有時佢飛得好快,跟唔上,就叫左佢講一講個topic先,咪我地sense到,之後我又講左d野,佢get唔到,佢地都問我....佢會錯意,我就同佢地講,算,溝通唔到~之後都俾佢搞到我無心機~clara堂我都好專心,仲答左問題,yeah~我地group有3個token呀~
欣欣話我同菁菁好嘈wor~哈哈哈~~菁菁未到,我就問,呢個位俾邊個架,唔記得左添,sorry呀~我地又去搞下hkvep既野~去搵左mandy~其實佢都無咩野既.....都ok呀~佢都幾好人~係有時低b左d~我話欣欣手臭,因為佢一搞phyllis既mobile就hang機~佢就話我口臭,之後我倆就互罵對方呢個臭個度臭咁~好彩我地有野食咋,如果唔係....死人菁菁想踢走我對鞋呀~angel都想~依家好慘呀,成日都要霸位~今日欣欣好細路~phyllis好認真咁上堂呢,人地"i"一"i"佢,佢就叫我唔好玩...我其實唔係玩,係嗲,sarah坐響我旁就會俾我咁~~
cecilia同埋欣欣話我成日非禮佢地~hehehe~~因我近來成日攻擊大家既肚腩~欣欣11點幾打黎問我醒未~之後佢又再打黎,我就話咩呀(佢同他人轉述,扮埋個樣,個意思係指我好唔滿意),佢係叫我今晚一齊swim同埋約埋一齊返學~扮唔到偶遇添.....原來cecilia一早話左俾細ryan知~今日無咩點swim~去玩水多,學下點swim背泳~欣欣有進步,多得cecilia,佢好認真咁教~今日cecilia用水中較剪腳夾我呀~救命呀~細ryan講錯野,話自己塊面甩皮,講左....甩左塊面~去食米線時,又將d數簡單複雜化~
講開聽日帶mooncake,細ryan同埋欣欣話要冰皮,我話帶唔到返去,我就叫佢地上黎食,不過後來又醒起我依家細佬訓廳,就此作罷~我同cecilia比較鐘意traditional one~
記得有一句野.....講一句野,只係需要30秒,但聽既人,可能要30年先唔記得~所以....唔好貪一時發洩自己情緒之快....因為唔知個影響力有幾大~我唔可以咁衝動.....cool down先.....再表達.....
sell活動時....經歷過既,都真係會sell得動人些.....乘風航,城門碉堡...義工天地~我好recommend大家去乘風航~michelle,唔好太擔心活動啦,乖....我知你都唔想摺~我知你都有好多憂慮......但係....唔想見到你咁~
今日大ryan返左黎,仲漏左wallet~好耐無見~
>>September 15, 2005 at 4:59:43 PM GMT+8
2005 年 9 月 13 日 星期二 【清涼】
今日都係累到死左~由於kowloon park有sport day,就去唔到swim~
今日唔知幾點carmen仔打黎,原來佢返左sch,因要拎回鄉卡,不過我太累,都唔知佢乜水,知道之後同佢講左我未訓醒就收線~cyrena就話我個時搞到佢好無奈,拎住個mibile不懂得反應,我以為佢get到我meaning未收囉,因真係好累,頭好重~我成身都累到起唔到身.....真係....
之後打左俾sandy佢地,傾左一陣,都有問cyrena有無掛住我,佢話無,因carmen仔響度,我就嘈~哼....之後佢又扭計,話我成日同阿璽出去,以為佢只係返黎2個月,我話係2年,我話好似見佢多過阿璽wor,都唔知佢扭乜計,傻傻地~同佢地talk既時候,都有d想sleep.....take左rest,之後我就起身上網,之後去左book store搵我想要既書,再去library,不過太累,都無咩心機,行幾步都累,如果唔係阿璽出緊黎,我都想改另一日~而我又唔記得拎手信.....就返去拎~
我真係差,連"toefl"都串左,哈哈哈~不過搵唔到阿sai話好既書~可能要買另一本~我響book store搵到我想買既書,later去buy先~哈哈哈~~會去一d上樓既書店,因真係平好多~哈哈哈~~我心目中有2本~呵呵呵~~而阿璽又買到佢想買既schedule~我仲見到我搵左好耐既tigger's umbrella,yeah~我要買~cyrena都係覺得太"搶",我唔覺得呀~幾靚呀.....哼,我要~
同左阿璽dinner,大家又talk下咁~嗯~佢條友仔好麻煩,又話想玩outdoor activites,我講左好多,但就要同我ive既朋友仔一齊,如果唔係就跟我去童軍,佢又唔肯~激死我~麻煩到死~多多藉口,響usa有好多佢又話呢樣個樣,咁佢講晒啦~不過我都當面話左佢~哈哈~佢就話我罵佢~
唔記得講,尋日edson黎counter搞搞震,又用我既leaflet打我個頭,又踢我張檯~找死~
點解搵唔到financial management既書既~係咪無架~
好熱,好累~想死~只想訓~哈哈哈~~
仲有d書想買,不過再要睇下先,今日有d書都無咩心情睇~有d書我知好有用,不過d道理我又好似知,唔知買黎做咩,但我又知係好架wor~等我諗下先~買左,就唔係俾自己,係分享俾我身邊既人~定係等自己有需要時先buy呢.....有需要時,去領略,會有更深既感受~......但係,依家buy左,睇完,唔代表我無深深既感受~依家不如 depends on我有無時間同埋$$$???
想買d野俾人,但未物色到~depends on my feeling~~yeah~plx wait.....
有d想一個人靜下....俾d空間我~我要plan一plan~無野既....有d迷惘既感覺,或許只係生理上既影響~我好多野想做,我想plan一plan~我要行動勒....不能拖,我想學小手工先~我有interest學整野食,不過我知未係時候,我講左好耐都未有行動,不過呢樣可以遲d先,有咁多名師在我旁~仲有既就係差唔多準備去搵school既資料,做research~仲有既係考toefl~呢d都係為我下一年做準備~
仲有野架,不過呢d係恆常動作~就係關心大家~呢方面仍需努力~同埋我想多d搵我既契媽~仲有既係,我想響canoe 及童軍裡面學多d野~不過等我think下呢2樣野對我有咩幫助先?可能係relax.......如果想教人,我就要考教練,呢d可以遲d先~玩左上去先~
我有無話俾大家知,我mummy響官司上敗訴呢?因法官叫我mummy乜都唔駛講,我mummy又無contract,真係佢地講晒.....勞工大晒~我媽咪真係好人難做......d人反轉豬肚就係屎~賠足俾佢地都要咁~d人有無良心架~估唔到阿周都係咁.....真係估唔到....或者佢地真係好需要錢~錢.....我信我mummy,雖然唔知係咪真係賠足.....我無睇過~
>>September 14, 2005 at 4:12:01 PM GMT+8
2005 年 9 月 12 日 星期一 【清涼】
oh..no~今日唔知醒~0845,菁菁打俾我先起身,我仲要慢慢來,食埋意大利粉做早餐先出門口~之後返到去見差唔多1000,就費事入,咁樣衰~咁我就去左023搵michelle,之後幫佢拎野上班房~佢同mandy上key skills~佢都有問下我返學點~嗯.....佢似乎有d野想講~
今日俾人cut左電話,因為3個月無交,哈哈~俾佢地話我過份~大家今日都打唔到俾我,因為我被暫停服務~咁我去葵涌既watson's啦~我好唔滿意個個人既attitude~真係好想complaint佢~我去到cashier,有2個人,無人理我,之後我叫左聲唔該,都唔係即時有反應,咁佢問我交幾多,我唔知,佢叫我check,咁我又問佢無account no.得唔得,佢就叫我check左amount先~佢講野完全impolite,又唔nice,又唔望住我,又無笑容~我真係好想同佢講,"你d態度都幾好,你叫咩名,我想讚下你~".....不過,都係算了~
因為我都係怕我自己又急,想開mobile,都會將我既火發洩左佢身上~對佢唔公平~有時都唔知,對定錯,有時d人都係一份工jei,無謂罵佢,用佢黎發洩,都唔知會否係怒火遮蓋左我既判斷,所以有時都算了~不過佢今日都真係impolite~我都真係好無奈....咁都得~不過之後去新都會個間,好好多~又nice,又有笑容,又有禮貌,good~~我都有望一望佢個名,佢幾好~依家既我都有唔同,sandy話係好定唔好,我都唔知~依家我有咩,有時都會出聲,以前既我就會多一事可如少一事~邊個方法好?都係depend咩事啦~如果自己覺得對既,只係唔敢既,咁就要講囉,哈哈~
同左欣欣,phyllis去維園食,之後去擺counter~今日有返d動力~而我見到敏卿,我叫佢有咩就打俾我~都同佢傾左好耐~不過都係不滿agnes佢地既做事,俾時間表又唔brief我地,都唔知做咩,搞到我成日炆炆地走過去問佢~之後都唔好意思,咁phyllis就過左去問~後來知道大佛都有叫佢brief既,同埋叫左佢唔好洗樓,因會repeat~因為都想踩埋yr2,3,同埋timetable既時間有d都唔o岩~ok....不過今日洗完1330-1530,我就叫佢之後就做好plan,因都真係怕repeat,第一天就無所謂~不過真係好累~
cecilia個班,有一部人真係好嘈,真係無咩心機,好似同佢地argue咁~有一段時間都無出聲~咁大個人,知唔知咩叫尊重?仲有人響度化妝~哈哈~~不過都有人聽既~都幾好~踩班都見到丁丁,倫,wincy,kat~無咩特別感覺.....都係咁啦~可能有d奇怪....不過今年都真係唔heavy既,真係就咁做義工~去到有一班,都有人問我義工既野,都幾好,仲有人交form~good~~好似幾好咁~而團契都唔差,都有幾多人有interest~阿腸就好搞笑啦~哈哈~~踩踩下,有d yr3,foundation dipoma都唔踩,因有mandy既義氣仔女~yr3就真係做完就算,無得follow~
最後去左michelle教key skills個班踩,踩完就幫佢收野~之後齊齊響023食tea,玩~大佛晒到塊面甩皮~今日響023好crazy,大家玩得好激烈~欣欣響我同sandy中間,wahahaha..做左箭靶~有cecilia,sandy,欣,我,cyrena入左戰團~hahaha~~傻左,行去mtr既時候都係咁玩~cecilia話我今日唔同左....係咩?平時我都係傻同埋顛,仲有喪架啦~今日都無去swim,因好tired,對腳好累~
今日又有另一樣野令到我覺得好差,就係青衣ive團契既人~一黎到,就指住我地個團契board,話:呢度真係有呀~"態度係非常impolite,好似想踩我場,拆我擋咁~又問有無團契既負責人~有見及此,問佢咁多都多餘,我又剛剛見到阿雅,就叫佢跟我黎,不過我真係好滿意佢,見到大佛,都同佢講左~真係炆炆地~有d咁既christian?真係做壞晒見証~好差~我都見腸個d問佢野....佢係想搞聯院團契活動~
今日好累,返到home,換左衫,開左pc同冷氣,就sleep左,直到8點幾9點起身,都暈暈地,於是就take bath,之後好一點,就食dinner~依家都累累的,好想sleep~今日都聽左欣欣講下今日個temp教我地business accounting information system點~佢話個temp黎到未introduce自己就講書,仲講得好快,無重點,有example都唔明~oh....咁真係要預習先~咁先follow到~唔該晒winnie幫我寫email,因佢地幫我點左名,個阿sir話呢個有返架wor,咁winnie就幫我,thx a lot~下次不會了.....
其實我帶左手信俾我既同學仔....不過無上堂~哈哈哈~而我地既lecture,去rm410,就次次都要早15分鐘霸位,因每一group都有人早返,oh....short架d人,駛唔駛呀~咁欣欣話我較近學校,就要我負責,我就同佢嘈....玩個種....話要輪流,做咩要我先,哈哈~~ok啦~可以早些既~又講開佢地成日唔記得叫我wake up,因我同大部份人起身既時間唔同~今日讚左phyllis 2次,因佢1st就幫我解釋得更清楚,令欣欣聽得更明白;2nd,踩班既時候都會按唔同既人作出少少變更,令大家覺得更貼切,good~
今日細ryan有返學wor~不過佢怪怪的咁,唔知係咪晒得黑,好似面黑黑,好怱忙咁走左~我個時就掛住同敏卿talk,都無時間問佢~佢好似日日都好忙咁....好快就走左lu~而菁菁今日去攀石~iris誤會我,以為我無上堂係去左023 hei,真係....之後我地響葵涌廣場又見到佢,呵呵~真搞笑~
聽日day off,plan左去做咩~go swimming,搵我想要既書(toffel,financial management),同埋睇notes~搵阿sai俾手信佢~唔知幾時去我契媽度添~我都有手信俾佢~唔記得講,星期日,同sandy講緊phone既時候,去到lok fu mtr station,阿璽叫我,估唔到呀,咁都見到,我就同佢講,原本無咁早見到我,又或者未必見到我,因平時1400-1600集會~響wong tai sin,我地就唔會返centre,直接去wong tai sin~不過佢都起唔到身,返唔到崇拜,就同小吉,四 lunch~
加油~唔好衝動,冷靜點,deep thinking~唔好成日嘈嘈嘈......乖~
>>September 13, 2005 at 4:51:52 PM GMT+8
2005 年 9 月 11 日 星期日 【清涼】
CELIA生日快樂~HK Disneyland正式開幕~不過似乎多多新聞~
今日係開學既第一日,整日都好精神,無時停,仲周圍窒人~不過我遲到.....哈哈哈~~點知欣欣仲遲~估佢唔到~點知今日一完左0830就要上足全日,上到1730....真係可憐~細ryan就好啦,可以去街~話時話,佢今日都好早,連菁菁,angel都好早,真係奇蹟呀......哇哈哈哈~~
今日擺counter未在狀態~加油呀~我地要為michelle,為我地既同學著想,我地要招攬返一些質素高既人,因為今年,我地個個做得野既都畢業了.......唔想佢咁辛苦,我地就要為佢努力~佢一個人做咁多野已經好辛苦架啦,我地都只係抽少少時間,幫佢promote d咁正既活動jei......咁荀既野,點解唔益我地呢班學弟學妹呢~
佢今日又係無時停,去toilet同埋食野既時間都無~如果佢有個貼身助手就好lu~迫佢飲水,迫佢食野~一陣捱到佢病左咁點算呀~唔想佢條腰復發呀......唔想佢咁孤單......唔想佢覺得無力......唔想佢無動力,變得麻木.........唔想捱壞佢~哎呀........大家分工合作,好不好?得幾個人既力量,唔夠架~捱左開學呢段時間,就可以了......有d唔忍心添...但又想去swim.....oh.....分配好些先~
上堂都唔在狀態,無咩心機,教我地financial management既...都唔知佢講乜.....又唔講下點考呀....都唔知佢會唔會傻到唔俾tips,一陣又唔識睇下,之後隱含咁話俾我地知範圍~又無notes~真係想死..又講到要用書,咁佢同e-commerce個個miss無咩分別,個科自修都得啦~
反而mandy都ok wor~佢話今年唔會咁strict,大家開心wor~之後clara都係咁啦~都ok既~好多野都係靠自己好d...唔係一陣傻下傻下....咩都唔知....又唔聽,真係唔得我死~大家一齊為final yr努力....爭取~有咩唔明,真係要次次清....不過要俾呢個week我適應一下.....之後我會做好d架勒....因今日都唔係好得....
今日都無咩見到michelle咁,只係響lift見到佢....lunch佢開會,1330-1730我又上堂,佢又走左lu,因佢學yoga~佢問我,係咪俾pressure細米同cyrena睇9月17日既workshop wor~傻啦,我只係將好野,加多兩錢肉緊jei...仲有呀,michelle講得到既野,一定有保証,同埋佢地都想自我成長,認識多些自己,令自己更上一層樓~
今日俾iris叫我做朱古ling同埋地盤人~佢叫西米珍~今年除左tong,winnie lai,蕉,我地咁多個女仔都響晒A,B班~原來我同sarah,angel做左同學3年架勒~真係悶.....哈哈哈~佢地話我新既滑水褲,好燦眼.....哈哈哈~~clara又學amy咁....互動學習,有平時分~不過唔多吸引咁~要問清楚幾時做suit~gigi個組同idy個組都係amy做tutor....佢地2班人,點都逃不了~我地就同hong,winnie佢地一樣,都係cheng sir~so happy~而細ryan就係grace wong~傑同學係尹sir,好似有d危~希望細ryan唔好成日唔返學啦~final yr la.....加油呀~麻煩人~哈哈~~大家都擔心~知你有好多不滿勒.......
今日吵吵鬧鬧,真好~今年會同cyrena,細米,sandy一齊去做UA,都好wor,開開心心做part time~不過cyrena有阻滯bor~大佛,我唔係刻意打到好似粗口咁架....唔小心咋~sandy....死野....講你就唔聽,叫你唔好做個樣就做個樣....真係o丫....仲好得戚咁留言~我知你有睇架勒~今日上英文堂....老遠咁同carol,hong玩....叫左hong shut up...mandy話我用英文係好....不過就用左bad language~之後成班響度笑....傻架~菁菁用中文,我就...excuse me佢~哇哈哈哈~~大家要努力學習,唔好逃避~依家我地都係跟group既人坐~
逢星期一要同cyrena佢地食,即MA啦,不過好歡迎其他人,逢星期五,大家就要同細ryan~呵~wednesday day off~而sarah就唔多擔心佢無人陪,因iris佢地響b班....呵呵~~我一定顧佢既~yeah~
>>September 12, 2005 at 3:39:12 PM GMT+8
2005 年 9 月 10 日 星期六 【清涼】
今日1100就領袖會議,1300就大食會,因我地得左3個獎~有simon,ivan,豪,edmund,cyrena同埋我呢幾個領袖~同d領袖都開始熟絡,都係一件好事~芷華走既時候叫我乖些~cyrena整左糯米滋,好評如潮,要開班添wor~哈哈哈~佢肯定好開心~jealous~死人edmund話今日check email先見到我既紀錄,又話簡而精,都唔知係咪話我~死野~不過我倆暫時都無咩post,不過因為我地好多野都唔識,而佢地比較熟,先未俾我地handle jei~後期開會,我同cyrena響度不停咁笑,哈哈~有d野太好笑了~咁先有融洽既氣氛~
好早就返左home~yeah~!send野俾細ryan,talk左陣~打俾cecilia問候下,幫佢burn碟~之前又打左俾sandy~今日michelle call我,因佢9月17日既活動,好想我地去~而cyrena同埋細米就唔得閒~其實呢個自我成長既workshop,佢覺得對我地好,等我地自我認識多些,了解自己多些,先想share俾我地,我地太多做野勒,少左自我成長既一些workshop~佢響中大學返黎架~而我地一班人又咁熟,會好一點~share都會好些.....
不過尋日好累,原本都唔想同任何人talk,又要打minus,又要bath,又想打日記,最後都0300先sleep~今日起身都累累的,由其背部條根~尋晚,sandy都初步講左俾我知,而michelle又send左sms,我就響msn問細米,不過佢get錯meaning~因我無心機,都唔想同佢講咁多~佢就係咁,有咩都唔會直接同我講,佢就打左俾cyrena,了解清楚咩一回事,cyrena又傳左我既話,叫佢train英文~佢話其實明個sms既meaning~但佢同我講,睇完以為係帶組,又以為係試games~激死左我,佢完全misunderstand~不過,平時都係叫佢幫手多,突然又點think到係俾自己架,放錯重點jei~一放錯重點,佢就miss左其他重要既point~唉.....睇漏左d野......
發現我都有整損左隻腳~尋日既我,成條banana咁~哈哈~咩都黃色,所以joanjoan好like我,因佢like yellow color~尋日,我想做咩就做咩,想swim就swim,想晒就晒~有叫人陪我架,不過佢地唔知搞咩,我就唔等lu...自己走左去,好舒服既感覺~盡情咁玩沙,無就住就住,咩都唔理咁,感覺都係好既~好享受尋日既一天~自由自在.....總之好舒服啦~無咩用腦既一天,又同大家玩得好融洽,大家又玩得~真好......
近排既我,有一點點既轉變.....個人認為係好的~就係.....由心咁關心身邊既人,又主動左~好愛他們~不過都唔係做得太好,因都係隨心而做,如果我唔想理既,又真係唔會點理~too bad~
sandy話我好慘wor.因我自己一個swim既時候,見到august同埋細ryan,cyrena問august見唔見我,佢話無......oh......咁都見我唔到~問左august佢係咪好悶,佢話唔係,佢話因有我隻船仔同埋有珊瑚呀~哈哈哈~~大家都見到august,大佛,charmaine,benny,葛成日靜靜咁~不過大佛同charmaine都主動~
今日童軍佢地玩games時,好搞笑呀,完全犯晒規~好可愛.....又唔知佢地想點~哇哈哈哈~話佢地又唔聽,又唔明.....都唔知話唔話佢地好~
>>September 12, 2005 at 1:26:39 PM GMT+8
2005 年 9 月 9 日 星期五 【晴】
今日係期待以久遊船河既大日子~好彩,天氣好好,仲有日落添~baba就好串咁話,我響home既廳成日都睇到架啦~真係五行欠打,哈哈哈~~michelle就話要收返佢張pc cert,無同感心~phyllis話俾我知屯門落大雨~
一早date左0830,buy drinks and snacks~baba,民民豬,葛,大佛好準時到~cecilia因我遲而遲~不過都因為佢遲左叫我起身,其實都唔關佢事,係我累jei~不過emily,東東,細gel,ida,cyrena,sandy,早到都無用,因佢地搵唔到個mini-bus stop~我地仲快過佢地到小巴站~我尋日都話左有signal話俾大家知,係直接有個水牌講明專線小巴站(西貢)架啦~又唔信我,又唔聽我講~
sandy好smart咁,知道d drinks唔多夠~hahahaa~~good~我有疼野,就係將蝦片歸左為薯片既一類~因我串ida,蝦片咪又係薯片,佢話唔同~之後我見到薯片2字,就想串ida,蝦片個度都寫明係薯片,點知我睇錯野~仲讀錯potato做photo~之後等齊人就上船~去左雍江洲~係蔡生既朋友suggest既,個度有珊瑚,又有魚,好正,我地一干人等走左去浮潛~仲俾我發現到識得郁既珊瑚~
今次去既有我、Cyrena、Sandy、Cecilia、Angel、Tung、Ida、細Ryan、Baba、民民豬、大佛、葛、August、Charmine、蔡生、曾氏伉儷、欣、川、Goofy、賢~好開心~蔡生既朋友like fishing,浮潛,等一些大自然既活動,good~
我地班女仔就換衫,準備一切,我就好急切咁上去sun shine~yeah yeah~細ryan話我好大陣椰油味,哈哈~又改我個名係"黑鬼油"~佢地個個都stay響陰既位置,而我就攤響有太陽既地方,得我一個,可憐,哈哈~不過佢地又成日嘈住晒.......怕我晒到短褲印,叫我除,佢地唔介意,我介意,我整高些,又話我核突,叫佢地唔好睇,又話我響佢地前面~真係o丫~到左,第一個落水,佢地好慢哦~唔該晒男孩們幫我地pump吹氣既助浮器~玩完後,大家又協力洗呀,同埋放氣~yeah yeah~emily好like我既浮床~
我上到我既浮床呀~好舒服,多得cyrena既協助~好正呀.....漂下漂下~仲有呀,我有勇氣就咁swim,又swim下背泳,又浮呀咁,我好叻呀~不過都係有少少驚,個頭唔敢放~一放可能鼻入水,入左鼻既水特別咸~而個艇就俾august霸住,之後玩完唔要,就咁話還俾主人就走左,哼~仲放響攤上~
都怕august,charmaine,葛悶呀~charmaine跟上年一樣,無咩玩~葛無落水,所以得閒我就撩下佢講野~下午cyrena午睡時,我就同東東,葛talk下~葛話唔識swim,我話上年佢都有落,佢就話,因聽日要返china,唔想太累~真係好假既藉口咁~cyrenan聽到話因好耐無落水,又話咩留返乘風航先落~哼~佢又唔帶野黎,都唔知做咩~今次大佛都有落水呀~benny又成日呆呆的,可能暈船浪,之後又差點溺水,嚇親~一個人swim返ship,傻架?好dangerous,同埋又無助浮器....唉~我地都有啦,就算我swim都叫cyrena睇住我~我都有一個人swim返去,不過有浮棍架~原來august同細ryan發現唔到我~因cyrena唔見左我~
d lunch麻麻地~cecilia唔舒服,有些擔心~好彩之後上左beach,有精神大笑同埋話人,哈哈哈~~我地見到狗仔呀,好得意呀~有一隻狗好驚,唔敢落水,呵呵~好可愛呀,即刻落水,游近些,望下~細ryan又撩下d外國人talk~而我就同左個鬼仔say hi~佢好cool咁揮一揮手,哈哈哈~~好想同d狗玩,不過怕佢地咬我~
有一次,我叫左大佛落板,我划,我預左一個人only,點知benny上左黎,我都唔知,emily話我同佢同時上板,我都呆左一呆,之後算啦~之後家欣又上黎,俾蔡生話我地3個傻,顛同埋喪~而大家都覺得奇怪,點解大家咁勇~因得我一個識swim~我傻,因為3個人要用力划,辛苦~不過佢地都有出力~當我地出去既時候,有2個男人,以為家欣用槳,其實係浮棍,又話整d浪俾我地,我就話唔好,因得我一個識swim,benny就話自己識少少,個d人又唔信,又話唔識swim又夠膽去到咁遠wor~大家都認為佢地撩女仔多些~
不過我地呢次旅程好刺激,因我地左搖右擺,因我用力,有用pat pat力,or腰力,咁欣欣佢地都好smart咁識得跟我反方向平衡我既力,以免跌出去~我就叫佢地唔好驚,benny話唔係好驚~都唔知係唔係~唔好死頂~不過無咁易跌既~佢地都戴定泳鏡先~哈哈哈~我地搞到好似玩banana boat咁~欣欣又尖叫一下~返到埋岸,蔡生同大佛想反板,我地大叫,就即刻落水,benny唔知做咩....連人帶頭跌落去,駛唔駛咁誇呀?
仲記得,我地同岸上既人溝通,靠大叫,有回音,好正~佢地聽唔到,聾架~之後阿葛一叫,回音好勁呀,好得意~東東無耳仔既~大佛就有,一叫就有反應~哈哈哈哈~~因佢地叫我地拎umbrella,我地又唔知where有~
玩沙~首先,我同cyrena坐在岸邊,玩下沙,又將沙堆在自己腳上,之後蔡生掉d沙去我地度,仲話係幫我地wor,好明顯係佢撩起戰火先啦~之後我就去撩sandy,無反應,就去搞欣欣,點知細ryan幫欣欣報仇~一輪激戰就開始~之後搞埋michelle~蔡生又加入~cecilia就豁免~欣欣,sandy,emily,ida,蔡生,michelle,cyrena,我,細ryan就無一倖免~哈哈哈~
經蔡生分析,將戰火蔓延去佢地度既係我~1st將沙放入衫既係sandy~1st將沙放頭既係細ryan~哈哈哈~~好開心呀~~我同cyrena都玩到無氣,肚都痛埋~要中途休息~大家都顛喪晒,咩都唔理~哇哈哈哈哈~~我見大佛用槳放沙,我又學,不過一係就太貪心,一係就跌左,有時又拋唔中~哈哈哈~d沙入晒落口,臉呀咁~哈哈哈~好開心,好盡情咁玩~yeah,正~
細ryan,sandy,emily好努力咁執返個沙灘波,不過最後借左俾人唔記得拎返~佢地返黎既時候,ida上左艇,我就推佢走,唔俾佢返黎,佢就話我恰佢,哈哈哈~yeah yeah~~細ryan同阿川跳水~emily怕流鼻血就無跳~之後起程,大家睇日落,影下相~之後就用急速去沖涼,因有好多人都去個度沖~
之後dinner,有emil,細ryan,欣,川,東,細angel,我,ida同埋joanjoan~都好想introduce joanjoan俾michelle,sandy,cyrena,cecilia識~去左沙嗲王~未去之前送左cecilia去到眾坊街附近,佢就趕我走,我叫佢返到home打俾我~之後我返去既時候見到細ryan同埋emily,話睇下有無得hot pot~佢地話好似開心些,同埋沙嗲王好似無位咁~我又去接joanjoan~返到去,見到佢地移左我個位,又等埋我地,真好~真係細心既你地~
ida有3樣笑料~
1.個杯青萍果綠茶,有jelly,我地之前已講完,點知之後佢先發現,我地就話佢反應遲鈍,原來佢一早聽到,不過搵唔到,之後大家都幫佢兜,話因佢眼紅左呀,又話燈光暗呀,總之佢講咩都俾佢啦~
2.俾返mini bus fee我,佢俾cent我wor....之後佢又整跌晒我wallet d野出黎,我就話,ida我有無對你咁衰呀~之後佢俾dinner fee,唔知講開無coins,細ryan叫我俾返d coins ida,我好人咋,就無換d coins俾佢,哈哈哈~
3.佢地話有下場,ida話去starbucks飲,點知讀迫又唔正,大家都聽到三不飲~唔記得emily同ida descript左邊3樣~哈哈哈~~又係笑死~
ida既三不坐~~emily就好快咁問佢有三不坐係咪醉酒唔坐、變態唔坐~~之後細ryan又更正問佢係咪天氣唔好唔坐、心情唔好唔坐、身材唔好唔坐~~之後emily同細ryan叫ida請佢地飲野佢地先去~~因為佢我地又有三不坐: 冇錢唔坐、冇人請唔坐、冇so唔坐~哈哈~~
我叫joanjoan夾野俾我食,佢哼我,又唔理我,自顧先地食~俾細ryan聽到我話佢衰,佢問咩事,我就話佢唔夾野俾我,我就叫細ryan夾~點知佢又夾車厘茄~我就話佢地唔理我~欣欣問我咩事,我就講返俾佢知,佢地就話我應該拎埋個碗俾佢講唔該,要主動些wor~細ryan都話我無拎碗俾佢,我點知,我諗住佢忙緊~車車~~
又講開細ryan既wakeboard~佢企響浮板上,隻手郁,我提emily問佢有咩竅門~佢話emiy平衡力不夠先郁黎郁去,不過我就話wakeboard咁當然會郁架啦~之後佢地話咁叫咩好,唔通叫企浮板咩,之後就尹左叫fakeboard~fake人既wakeboard~哈哈哈哈~~唔記得講開咩,佢地話emily think緊點反駁,又扮晒食野咁,emily就話佢真係食緊野,又叫佢地唔好將自己既意思強加於人地既句子上~細ryan又repeat一次,仲向我既方向,我即刻問佢,佢好似有所暗示咁bor,佢話無,又話唔通我覺得有暗示or暗示係我,我就話唔係.....死野.....
之後又discuus個個係jelly定係咩,又估係咩味~跟我地尋晚discuss既topic一樣~哈哈哈~~好開心咁又講又笑,又講下今日遊船河咁~之後欣,川走~佢地去飲野~我就同joanjoan去行下~好彩佢係california既member,有locker俾我卸下行裝~之後又去左仙跡岩~哈哈哈~~ 大家又talk talk talk~
開心既一天~盡情既一天~響mtr月台又見到妹,叫左佢幫我拎野~呵呵呵~~細angel讚我晒得靚,那當然,呵呵呵~~唔記得有無記漏野,呵呵~~
>>September 20, 2005 at 4:32:07 PM GMT+8
2005 年 9 月 8 日 星期四 【清涼】
sze yan生日快樂~
今日一早肚痛,就返唔到去幫第一場,之後sleep左,直到sandy打俾我,我先起身,又肚痛,不過釋放左,就上學去lu~~heheehe~~多謝大家關心~
搵左ellen ng 2次,終於等到佢,俾左手信佢,哈哈哈~佢又同左我講分班既苦況~再一次,辛苦了~見到張sir,佢都係咁搞笑,問phyllis,你升到班呀?仲未散咩?....真衰~不過佢份人就係咁......所以我,phylis,欣欣都駁返佢,呵呵呵~原來我地之前一直誤會左ellen ng架車添~哈哈哈~~今日知道分班,有咩人,仲有時間表~睇完,好似無咩感覺,又好似唔多滿意咁,算啦~不過我地分散晒DAY OFF,都係好既~
今年D人好似唔多得咁,不過ellen ng話都可以wor,佢唔擔心,因為到佢地yr3既時候,佢先教,咁都踢走左好多人啦....咁又係wor~
今日,cecilia,欣欣,sandy,我,phyllis,細米,cyrena,michelle好開心咁玩~哇哈哈哈~唔記得有咩玩,又笑d咩,不過我地真係好嘈,好開心~yeah yeah~~我都好開心呀~不過....希望cecilia,細ryan,sandy唔好咁擔心~知道你地對時間表,分班,老師都唔滿意,但有我地在你地身旁支持你地呀~乖....錫晒你地~明白你地感受,因我都try過~
今日傑同學返左黎sharing,又過左黎023,phyllis同左佢講我地幫o'day,同佢係咁talk,佢都真係好搞笑,哇哈哈哈~~不過yr2先發現,之後就唔同佢一班lu~keep in contact la,因佢都係值得交既朋友~佢好好人~雖然都唔知你係咪真係心地都咁好~~哈哈哈~至於project,大家互相幫助~有咩事,出聲啦,我地幫到就幫~希望你唔好咁辛苦~
今日cyrena,我,細米,sandy去左dinner,好開心呀,係咁take photo~又有好多笑料,又響度玩,4個傻人~最精警既係...cyrena既----點"影"呀.....哇哈哈哈~~我地今日都----"樣"左好多相~哇哈哈哈~佢中文又唔得,又語障,咬字又唔正.......呢句之前我都好似打過響日記,笑過佢~
唔知新一年,sandy,我,cyrena有無得一齊swim呢~phyllis又suggest我地逢monday lunch~cecilia煽風點火,咁欣欣問佢可唔可以一齊,之後cecilia就話,佢地無預你架~哈哈哈~~cecilia,之前既日記擺明講晒你d衰野,咁當然記得清楚啦~哇哈哈哈~~我唔記得咁detail,你地都唔會成日叫我打日記啦~哈哈哈哈~~車,我既日記,唔可以打人地既野咩?就係要記低一d好笑既野嘛.....哇哈哈哈~等我日後串返你~yeah~~又話俾自己知,我好開心嘛~我當然有吸引力啦,唔係自以為,而係fact......呵呵~
sandy,對ar,你有咁多優點呀~所以你問多d人對你既睇法,咁你又會知多些~呵呵呵~我都好鐘意咁問人~hahhahaha~我都想知人地點睇我架嘛~好開心呀,唔需要多謝我,你都有努力既~我都係影響下你jei,我都只係做好自己jei,我都只係用左我認為對既方法jei~好開心.....做到生命影響生命~希望我關心既人,佢地都會關心他人~多謝sandy對我既信任,同埋佢既分享~
同你地一齊好開心呀~大家一齊傻下傻下,互窒呀,不亦樂乎~好多謝你地帶俾我開心既回憶~又可以同你地一齊分擔分享~真朋友,好朋友只可以做到咁~愛你地每一個~
唔知sandy,我,細米,cyrena係咪可以一齊去做ua cinema呢~哈哈哈~一齊做,都幾開心,互相support~
今日既分享到此為止~大家姐既travelling,要delay lu~
>>September 9, 2005 at 5:06:03 PM GMT+8
2005 年 9 月 7 日 星期三 【清涼】
kaki's,魚魚生日快樂~
好熱,又係成身濕~~哈哈~~不過唔係太累~哈哈哈哈哈~~運動量非常足,星期五不用去swim~
東望洋山~呢個地方就好似我地hk既山頂,有緩跑徑呀咁~唔同既地方係呢度交通唔方便~原本我地既行程好悠閒,點知,take bus又塞左陣,之後好快咁跑上去,好彩個sercrity提供左又可以睇到防空洞同埋快捷既路徑,我地好快咁take完photo,之後又急步落山,點知又截唔到車,好彩,有taxi,去到仲有時間坐響度等船~呢度都真係幾靚,雖然有一刻覺得咁趕上去影一影相,唔抵,唔想,不過,還可以~我地仲要拎住d手信....真係狼狽~
回程~大家都sleep~又有笑笑笑電影睇,笑左陣~打左俾大家~
得著?就係都無咩得著~不過自己遲d自由行,就真係要好好咁plan,令自己盡量輕鬆些~唔駛揹住背囊咁重~仲有....有d時候,覺得自己個腦一片空白,好輕鬆,無野煩,有d舒服既感覺~
cyrena~哈哈~第二個打俾佢,不過佢出左街,就無同佢講我既旅行事~之後佢打返俾我,就無mood lu~
細米~晚上打俾我,咁我講下講下,就講晒去macau既野俾佢知,哈哈哈~~cyrena扭計....
phyllis,呵呵~~唔記得左有咩事wor~我打俾佢,佢talk phone bor~不過之後響msn傾左陣~
sandy~~hehe~佢又出左街,2日都出左,真係o丫,咁多節目?都無講旅行既野俾佢知,不過佢睇左我日記,話無咩好笑,不過唔響當時,都會覺得唔好笑,因我地都係好無聊之嘛~咩都笑一餐~有d無聊野,都無打~哈哈哈~~我知你睇左我日記,唔駛每睇一次就leave一次msg,雖然留言係好~哈哈~
cecilia~~唔見左我2日,當然好掛住我啦~佢晚上都有打俾我,睇下我係咪安全咁返黎~哈哈~之後佢又趕住睇妙手仁心而收我線,真衰~佢今日都有出街呀,d人真係多節目,你地應該響home靜候我返黎架嘛~
欣欣~~響michelle度收到料,知佢知道分左班,死野,唔話俾我知~即刻打俾佢,教訓左佢一陣~呵呵~開心,因為終於可以同winnie,hong一班~佢地好似搞到ive既網down左~好彩phyllis一早就check左,叻女~ellen ng真係好人,我地真係要報答返佢~request既,都suitable晒~不過可能我地當中無咩特別麻煩野嘛~真係麻煩晒佢~搞左我地分班咁耐~辛苦晒~有d人又傻傻地,send左去webct~
michelle~hehehe~~佢好掛住我呀~真係....呵呵~~都辛苦你了~學校既野真係好多野做~我係第一個打俾佢架,不過佢傾緊phone之嘛~嗯~有d人都真係好唔自在,真係唔識做~萬一有咩後果,佢就真係.....不過我好想講一句,抵死,自己攞黎~咁大個人,仲係咁?無交帶?講晒有重要人物架啦....
細ryan~~嗯~都唔知講咩好~不過我地吩咐左傑同學睇住你架勒~唔好咁啦,不過上年既我都因為分班既事而hard feeling,嗯~希望你接受到啦~唔好想咁多了~雖然唔同班....我地會睇住你既~大家互相照應啦~
上網~一返到黎,尋日細佬已經打黎話俾我知上唔到網,不過我去左macau,大家姐又無返,今日一返到home又搞下,出晒汗,之後發現要改login name~都有d炆炆地,一返到黎,就有野煩~
二家姐~佢星期六又去macau呀,吩咐左佢買多少少野~yeah~佢話格蘭酒店都ok wor~呵呵呵~
>>September 9, 2005 at 3:49:00 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|