寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2005 年 12 月 4 日 星期日 【乍雨乍晴】

今日好凍呢~不過由於我無出街,所以響家中都無咩野~今日我無返學~點解?因為我想休息一下,近期好似成日出街,驅體好疲累咁,又想做下自己野,所以我無返學~菁菁,欣欣都有打黎叫我,不過我都係12點先起身~

講下尋日欣欣既趣事先~就係,當我地響九龍公園食蛋糕時,欣欣指住天空隻飛機問:咦,上面飛緊個隻咩黎架?....哇哈哈哈~~響pizza hut,個湯碗好得意,只有你揸住個柄位,就會好順手咁,可以"huh"一"huh"隔離個個人個頭~而我旁就係欣欣,我拎住個碗,好奸咁望一望欣欣~呵呵~~大家就叫欣欣以後都唔好坐我旁~呵呵~

尋日我同cyrena整左緊馬豆糕,不過唔成功,因為唔夠鷹粟粉~但係味道可以,只係唔夠糕狀~所以就無拎出黎~下次再努力~yeah~cyrena都要承受返一半責任呀~真係o丫~不過我大家姐都幫我清左一半~而我都食左小半~細米幾衰呀,話下次不如佢整~唔得,我點都會成功既~哼.....

尋日既生日celebration,多謝大家既配合,又拎叉,又行去九龍公園(去到都驚驚地,因為得我一個女仔,有幾個男人,又靜),幫手take photo,切蛋糕,呵呵~

我好希望牛奶唔好再打俾我,搵我"zip"時間,如果真係真心想做朋友既,唔該有誠意點~平時都無打黎關心,經營一下個友誼,唔好突然打俾我,搵我出去,或者因為悶,想搵人陪,唔覺得好突兀架咩?奇奇怪怪咁,自己一個人算啦~佢咁樣搵人"zip",都好hurt架~我既感覺好差囉~因為我知道佢之前打左俾好多人先打俾我囉,當我係咩?雖然好多謝佢介紹份工,但係d細路咁惡,我都怕handle唔到,雖然我揀人,人揀我,我費事串得滯,俾人投訴,搵黎搞,影響左我既形象~算了....

尋日細ryan係無去見工架,起唔到身~不過佢有打黎問候一下我既interview情況,多謝關心~我in完都打左俾細米同michelle報告一下~之後都同cyrena,phyllis,欣欣,cecilia講返~因cecilia打黎問我去邊間pizza hut嘛~尋日都好驚,唔知點應付牛奶,因為佢打俾我,問我in完點,因佢唔駛返工,in完無野做,好明顯搵人陪,我都幾怕,in前in後打俾我~初時仲think住無打黎就算..我同phyllis佢地食緊lunch時,佢地問牛奶有無打俾我,講緊既時候,電話響,好彩,唔係佢,係細ryan,所以我地都笑起上黎~可惜佢打完俾michelle,michelle就叫佢打俾我,睇下我俾唔俾佢黎celebration~

今日在家中,咀嚼我新買既書~執下野~仲未做我要做既野~打電話~assignment~think下project點講~只係抄左notes~上唔到msn~噢~

今日一家人hot pot~好多野食,daddy準備左一個下午~hehehe~~有關心下佢~好飽呀~由於好多野食剩,聽晚再打~呵呵~有好多菜(生菜,唐o,西洋菜),丸(貢丸,魚蛋,豬肉丸,墨丸,黑椒牛丸,蝦餅)~有蝦,雞腸,粉絲,魚皮鮫,牛栢葉,肥牛,鮮牛肉,豬潤,豬肉,魚片,魷魚~呵呵~由於大家怕連續2日打,會好燥,所以聽日既湯底,會係....竹蔗,茅根,馬蹄,紅蘿蔔~~正~

我地一家人仲一路打一路睇電視~除左二家姐要返學,無得打除外~發覺我地家庭都好溫暖~好溫馨哦~好幸福~mummy好搞笑,要cook左好多野,放一陣先食,食下又入房訓下,休息下先再食,搞笑~佢呀,食好多高膽固醇既食物(如內臟,魷魚,雞腸),真係要小心點,要body check~daddy仲話唔會有事,我話有事個時就遲勒~而細佬經過我既"tum"之下,知道左佢可能消化不良而肚痛,所以都唔係食得好多~不過亦都可能佢飲左蜜瓜奶~

終於打左俾我契媽,好...準備一下糯米滋先~因為我要問清楚佢可以食乜~佢唔食椰絲,唔可以太甜,我覺得椰漿唔太適合佢,所以要準備一下~我會準備紅豆餡同埋芒果餡俾佢~呵呵~2款~又準備些俾佢個仔,即係我契哥~呵呵~可以用正常方法,唔駛太淡了~

>>December 5, 2005 at 4:40:24 PM GMT+8


2005 年 12 月 3 日 星期六 【颳風】

今日係shopping plan~有我,細米,cyrena,phyllis~sandy入左元朗~欣欣要同mummy buy衫~cecilia要做功課,未知~emily夜晚先出~細ryan未知~michelle做完針炙,去埋中大交野就出黎join我地~pinky要陪daddy~

原本都幾down~初時都好似有唔少人join~點知最後得返我地~唉.....好discourage~所以都話唔想再plan下次活動~算了~又有人未知~體諒大家都唔想~不過我都係失落同炆炆的~

呢幾日個肚都唔係咁舒服~少少肚瀉~

見工~見到小巴站有咁多人,真係好驚~好彩,問一問,可以搭另一架小巴~好多人聽到都幫住答,d人真係超好人~去到,未名鐘,好快上到去,好彩~group interview~3男1女~一對係孖仔,另外個個男仔好緊張~問題,睇下點處理~之後自我介紹~再問點解想入黎做~其中一個孖仔答得幾好~呵呵~good~我都不錯~答晒我柅答既野,都幾詳盡,滿意~Q&A時間,希望佢唔好嫌我煩~好彩我問下,佢都話我地期望太高~only借用用具,上training教下小手工咁咋~咩like射箭,對人呀,通通都欠奉~有d營友真係好麻煩~仲有,佢強調係part time,真係好part time~因唔係一定有得返,要睇時間,睇需要~如果個個時間多人得閒,就未必有得做~2星期通知~

之後我問可否俾返些comment,不過佢話唔方便講,就講下d問題既answer(其實都無特定既answer,較common),自己評估返答成點~不過我估佢都expect唔到有人問呢個問題~不過我有講過,佢地開開心心入黎玩,我開開心心教佢地,大家開開心心....達到佢想既~因有d情況可以FLEXIBLE處理~只要唔阻運作~可能expain得黎,都可以俾個營友玩左先lu~不過,我想,我都要搵下part time~因呢份係不定時~

行街,無收獲,我睇中既野通通都無~我既大大mickey唔等我拎佢返home,我既藍色頸巾,無埋~cyrena個條紅色就有~唉....怪就怪我既眼光太好,睇中既野都俾人買晒~唉~哈哈哈~~

我地今日去中環,有感似自由行咁,我地搵景點,因為細米未黎過,行到....不過真係無咩野行~

行左harbour city only~行得太少了~未行夠~我想行利時~我地俾左好多idea俾phyllis~hehe~~佢想要既背心褸,想過,睇過,但怕佢怕凍~又知佢想買ear rings,不過買唔切~短褲襯boot,不過知佢唔著返sch=少著,就無buy~最後buy左頸巾~我地太醒了~呵呵~~呢期我地like買衫....大家襯得女仔些~呵呵~~

之後去pizza hut~因切餅費太貴,$50~就去左kowloon park~好緊張~哈哈~~去搜羅gift~成日出去行,好tired~又要負責拎張birthday card俾人簽~切cake,又要搵地方,又要搵食具,哈哈哈~~但係為左phyllis既生日而忙得好開心~又可以同大家傾下計咁!因我拎俾sandy簽,就同佢talk左一小時~呵呵~當然,細米同cyrena既功勞不少~佢地因忙project咋,所以先由我搞~原先佢地搵gift先~

今日做左傻顛喪既自己~好開心~又in得順利~唔錯~做唔做到都無咩所謂~唉..算了吧~仲有,同phyllis,cyrena,細米行街好開心~有感大家好close,雖然少聚~可以攬頭攬頸~好warm既感覺~不過cyrena病左,食藥,呆呆的~hehehe~~開開心心的一天~大家都玩得好開心~感覺好好~又可以同米雪share一下佢既煩惱~有感自己都係帶埋大家歡樂既~傻顛喪一下又何妨~

由於今日好似我負責咁,好多人打黎俾我~哈哈~突然變得忙忙的一天~不過....有一個唔想惹既電話打黎了~

見完工,未夠鐘,出左mk換redemption,(emily都換左呢一條),mcdull頸繩~未開門,我就去左書店逛~因無咩錢,buy左一本較平既書,慢慢買,咁就唔駛囤積,好似好多錢咁,哈哈~開心....因為今日深思左一陣~想通了一些野~

今日滿心歡喜,好快樂,好滿足~唔知大家感受到嘛??笑得好開懷....好幸福~Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com

今日最後有欣欣,cecilia,細ryan,emily,michelle,蔡生,phyllis,cyrena,細米,我~

>>December 4, 2005 at 4:35:07 PM GMT+8


2005 年 12 月 2 日 星期五 【微冷】

最後一次唐氏活動~無咩特別,只係玩左一個有口難言既game~之後就出去椰林閣tea~大家都係無咩聲出~搞笑既係阿cat佢地3個,竟然打俾阿倫,話佢知佢地去唔到活動,但又唔講why~打得俾阿倫...揀得佢既~唉..估到咩事啦....

cyrena上我home~響centre坐多陣~我同阿滮交待左一d incharge需要注意既事宜~叫佢jot野,佢話佢未試過jot野,未試過搞活動,都係玩多~cyrena,細米,倫會入下星期曹公潭個camp~我就可以休息下~做下自己野~阿倫跟我做左一年野,都知我style~不過..有d仲係唔得~就係咁,5點了~細米出去沙田搵朋友仔~cyrena就上黎我home整馬豆糕同埋襯衫+食飯~

出mk~因為要buy gift俾phyllis~又俾埋細ryan sign card~我地有好多idea~最後發覺......原來我地都幾知phyllis要咩~不過限budget問題~hehehe~~好tired~

有點頹,有點失落,有感好似好多野做又未做晒咁~唉....要plan一plan~實際點~否則成日以為好多,其實未必係~睇下有咩做先~我要活躍,嘈嘈閉,傻顛喪既lingling~

近排成日搞到好夜咁~太夜sleep lu~唔得~所以成日都好累咁~唉....

thx cyrena陪我行去mk,又陪我行返home~呵呵呵~~

行街,睇唔到d野o岩自己,不過o岩你地~好想買俾你地ar......我要快d搵part time~呵呵~我想buy vcd,cd,gift,請蔡生michelle食飯~

>>December 4, 2005 at 3:32:23 PM GMT+8


2005 年 12 月 1 日 星期四 【微冷】

去左中央圖書館~去搵有關於project既資料~wow.....圖書館好強.....依家慢慢開始用佢既設施~我唔要做大鄉里~去多d先~wow....睇左2本magazine....係the hong kong accountant同埋accounting personnel~由2000睇到2002 aug~當然,我主攻the hong jong accountant啦~HKICPA出既~我想搵既accounting standard既改變原因就靠佢勒~當然....rougthly咁睇....睇headings,有關既先睇多少少~遲d去copy~好累.....

原本去睇戲~原本陪欣欣去睇佢想睇既<天國可人兒>,係人鬼情未了既喜劇版~不過由於佢mummy催佢買衫,因佢大哥哥結婚勒~而佢mummy得閒,就要去buy~原本我plan左有得睇,點知無,都炆炆地,同有失落感~突然lost左~佢都有講唔好意思同原因,不過仲未下到氣,雖然知佢有特別事,係有原因~不過,估唔到欣欣好識做,知我係咩人,做完facial再打多次俾我講唔好意思,同我傾下,再講下原因,好多了,完全無事了~哈哈~欣欣真識做~

去左搵michelle~尋日知佢有d野,又知佢無人同佢dinner,就去搵~初時,我未到,佢就話返home~由於都熟佢脾性,知佢有d野~所以諗諗下,又打返俾佢,死都要去~之後去左青衣城~陪佢行下街~佢有收獲~當然....其他人都有~之後,慢慢地佢都同我講咩事了~嗯~唔知有無野miss左~之後又傾下見曹公潭既注意事項~christa叫佢叫我唔好擔心,因為請好多人,但我怕....所以我無期望~不過我會盡力~失敗左咁多次...都想知原因~aggressive一點~不過好似響入面做都幾悶~咁我要娛樂下自己先~同埋要求多點野先~

見到sandy~因我要俾野佢,就係咁,我同佢坐左響mcdonald傾左一小時先走~呵呵~~滿足滿足~不過都唔夠~其實仲有好多野要講~不過個一刻唔醒起~

晚上聽森美小儀~知道左一d手相既解法~呵呵~

知道cyrena同佢既project group做到晚上11xx先走~不過我無野幫到手~就為佢地打氣~

>>December 3, 2005 at 5:36:24 PM GMT+8


2005 年 11 月 30 日 星期三 【微冷】

Happy Birthday to Phyllis~~

早左起身,不過開左電腦,因要send野俾michelle,見到菁菁就傾下又傾下,send下歌咁~就係咁,遲左返sch~因為我地約左1100,返去print野~

佢地lunch~我就去新都會,因食左野先返~去左三聯睇下野,去左買野~你知嘛~今日既audit tutor唔駛上,only fmc,原本得2小時就唔返,咁我呢個week就有5日半holiday,不過由於聽日係open day既關係,咁唔駛上堂,要補課,咁fmc tutor就掉埋黎今日,咁我就返sch lu~少人上既fmc tutor係好好多~聽得入腦些,清晰些~1630就放lu~

期間,細ryan打黎,因佢都見曹公潭~我問佢做咩見,佢都有份miss sixty啦,之後佢問我係咪怕佢搶左我飯碗,我話唔係,只係見佢都有份part time啦~佢又話,如果可以都想做,試下其他wor,因sales好易搵~我就問,係咩?唔覺既~因為佢都搵左好耐~之後佢話因假期,需要人手~咁又係~之後佢都問左點去,thx~佢亦都調到時間去in~原本我話如果掉唔到就跟我掉,不過佢話要扮唔識,咁又係...真係醒~

欣欣話今日無見過michelle,我地就去左搵佢~不過佢上左rm122....我地見佢地傾緊野,就唔敢入去住,之後有一個機會就入左去勒~我地一幫就去到晚上8點~期間,有一塊board搞左成1小時,我都唔明白Image hosted by Photobucket.com,我地見勢色唔對,就開始另一塊勒,我同欣欣太醒勒~之後有埋細ryan,佢睇唔過眼,又整多塊,就係咁,好快就完成左~點解個塊board搞左一小時?因有人suggest另一個方法,pc阿恆唔明白,咁我就話點解識既人唔上去搞?我地都等左好耐~最後佢地都用左原先既方法~pc阿sam都幾搞笑,佢講野都幾精警~佢都幾醒~同我地有一樣既見解~不過俾意見個個男仔無咩禮貌~話左佢一話,佢只係望住我~

我同欣欣其實都無咩野做...根據大佛既指示,俾signal佢地,響下面幫手等...因佢地開spa會,咁我地睇下佢地,照顧佢地安全啦~之後wild camp既helper返晒黎,就同pinky傾下計,好耐無見了,因為個時已經有好多spa黎左幫手,人手一度過剩,就可以傾下計~之後見到大ryan戴口罩,佢病左呀,我就叫佢唔好行過黎....條友仔玩野,找死~!Image hosted by Photobucket.com見到好耐無見既郭迪威~問下佢點...都係答得好敷衍呀下~我地整野既期間,都睇下自己既相,好搞笑~我要投訴cyrena ar,點解義工佢有2幅既,搞錯,無我,真係o丫~又見到pinky有個樣好小朋友~

期間,我覺得有個spa好cool,嚇死~後來先知佢係senior~鬼知咩,我過黎睇下嘛,咁咪俾意見囉,駛唔駛咁?之後我fee到有一股殺氣,無咩事我都唔出聲了~Image hosted by Photobucket.com費事好似搶左佢個位咁~因為佢唔知我係乜水,又正常既~不過俾左意見佢,佢好cool咁,乾淨俐落咁,哇....好不滿咁?或者我誤會啦~對佢偏見就無,因為都係剛剛接觸,何來有?

發覺阿jess真係好aggressive,好鬼馬,狡猾~好快同人熟(我只係帶過佢一次出去影印)~riding bicycle個日,細ryan播英文歌,我就靜靜雞問我,乜黑社會都聽英文歌既咩?笑死~今日我同佢講,原本頭先無咩人,之後多左spa,就人手過剩,佢就話係自己吸引左佢地黎~哇哈哈哈~~唔知講開咩,話佢同cyrena真係好似,我就話係,不過2種style,jess係積極進取型,cyrena係比較溫柔,soft d既人~佢就話我話佢唔溫柔,我就同佢講,一樣野有2面,一個人難於擁有晒既~同埋佢真係好有鬥心,咩都要鬥快~響business既社會,係好適合~

阿善真係好嘈~

之後佢地hot pot,我同欣欣無去~我就因為無錢,想出去mk換野,同埋唔想hot pot~因cyrena又要出去mk搞功課既野,我又出去,咁就一起了~不過我出到去,發覺得真係好蠢....第一,差唔多到先睇邊度拎,點知,係阿成work個度,希望佢無做....唉~第二,去到排緊隊,先醒起個netvigator唔係我個名,係daddy既,要佢簽名approve我呢個代領人~我就話自己死蠢~白行一趟......不過我依家又醒起,我冒簽咪得囉?係wor....咩事呀我呢排....咁鈍既?Image hosted by Photobucket.com

之後行完左女人街,cyrena就陪我行返home~原本我以為自己一個行,佢去take mini bus,佢以為我叫佢去佐敦先take~咁就順理成章一齊行~行既路途中,有人叫我"popoling",久違了既名字,我望一望,係vincent,我以前教會既朋友,佢問佢做咩認得我,佢話因為見到我件衫,係呀,我著個件衫係家衫...估唔到一件團體制服咁有用呀下~哈哈哈~~大家講左2句就散了~問佢contact方法,又好似唔會contact,就算了....所以我既感覺都係怪怪的,因好似會仲有d野咁~佢仲有一年就study完~哈哈哈~佢見左咁~又高大左咁~之後就同cyrena講下我同佢既野....佢以前係我cell member黎架~俾我罵,但又受個隻~

期間,都同左michelle傾左陣,知道佢有少少唔開心~不過佢要hot pot,就無傾咁耐lu~其實個時我係想叫佢幫我做另一樣野既~哈哈哈~~

好夜先sleep....依家既我要好早sleep,否則,對眼好乾~所以...我今晚對眼都好乾~

>>December 3, 2005 at 4:18:33 AM GMT+8


2005 年 11 月 29 日 星期二 【微冷】

自修室~BAIS assignment~14XX去到自修室,無咩人,自己都渾渾噩噩,拖得好慢,只係READ左下個內容,做左preparation既工作~自己睇完都draw左個conclusion/flow chart出來~因份野d字都好細,好難睇~都睇過下notes~

上網check過期報刊資料~發覺自己好outdated~網上好方便咁.....yeah~~plan住去中央圖書館~this friday~真係科技發達~應該可以搵到我想要既野,有好多網址睇資料架~

突登行經kowloon park~去拎swimming pool既開放時間表~不過未有得拎~

去hmv~Image hosted by Photobucket.com想搵下nana隻sound track(我想再等下先,因sound track個隻係係初回版,$380,仲有2隻,不過一隻係中島美嘉既歌,一隻係個d band自己製作既,shocked),同埋聽下歌~我之前想買既disc都未買呀~我都逗留左一個半小時~勁~仲未buy哈爾既sound track~又想buy mirriam同林一峰既live~又有一些vcd又想buy~因好好睇~哇.....

拎相~Image hosted by Photobucket.com拎既時候,真係shocked~一個公文袋~$303.2~一共有3xx,接近400張相
~WOW~因我keep左好耐都未晒..就淪落咁既地步~仲有一些係風景,so有好多~依家覺得有些都幾好無聊~就係錦繡中許華既名勝,個次去深圳做義工時take既~~依家,仲有好多相響我部computer度,未晒~好彩..我跟老豆呻左,佢津貼左我一半,原本佢俾$200,不過我話唔駛~好彩.....否則傾家蕩產~

處理相~n咁多張相,剪都剪死左~又要mark低日期時間地點~哈哈哈~~又打去問細米同cyrena~hehehe~~我既相簿又full lu~不過我仲有一本~呵呵呵~~家姐話我生日唔駛buy其他野,就咁一本photo ablum就可以勒wor~唔制呀~

星期日去曹公潭見工~要搵車去啦~收到信,有得in,不過我既申請編號係017,唔知係咪都幾多人見呢?有d緊張~之前個d工,見完都唔得,haagen daz仲請人,唔明做咩唔請我~唉...希望可以啦~都無咩期望,但盡力做到最好~只可以咁.....唔係可以點~曹公潭好似好隔涉咁~oh...no~~不過響個度做都幾好,有d人入黎輕鬆,我又輕鬆,大家都帶住開心愉快既心情入黎玩~政府工~又係related我想要既~不錯不錯~希望可以啦~緊張緊張~

>>December 1, 2005 at 7:00:26 AM GMT+8


2005 年 11 月 28 日 星期一 【微冷】

morning call~哎呀~好累~欣欣話自己起唔到身,遲左,我叫佢返audit堂,我見欣欣都遲,佢訓,我又訓,我以佢為榜樣架嘛~之後0900起身~因為date左cyrena,因我想print野,guideline,ayp,resturant~問佢拎紙,而michelle今日off~好快咁返sch~叫佢幫我check房既野,preparation for下次開會~

我地去左rm124,個個technician真係好好人~入面好黑,cyrena就去開燈,點知佢彈出黎,嚇親我地~佢俾紙我地sign,仲以為我地係上堂,話咁早,我地澄清~之後佢拎返張紙,仲講唔好意思,因嚇親~之後cyrena問我咩班,之後佢話做咩我地唔同班都咁fd~我話唔知點解~cyrena話我嫌棄佢~呵呵~~我地走時都同佢say bye~呵呵~so friendly~print完野,就散~響樓梯撞到細ryan,傾左2句~cyrena去上堂,我過分校,細ryan去見工~

開會~早左落audit tutor去霸位~有點緊張~我以為今次個會係我hold~但michelle尋日托我幫佢hold~算了~不過佢成日俾yr 1 打擊~跟左michelle話5w,2h,1e咁去~都幾快~佢地無咩意見~都有一兩把聲~分工,都幾辛苦~唔駛點做既post,多人爭~真係....不過....games都唔弱~最難搞既係,自己內部分工~聯絡,文書,聯誼~唉...好費唇舌,都無人做聯誼~文書竟然係martin做...哈哈~~因我叫佢做聯誼先,佢咁funny,佢話唔識plan,我話無人一出世就識行路既~咁見聯誼無人,就落文書,martin就自己舉手~哈哈~~俾個機會佢~佢話想練下字~

就係咁,好快就完左,唔駛一小時~cyrena配合得好好~如果唔駛phyllis提佢地幫我跟進一下遲來開會既同學更加好~因我hold緊會....無理由我又講架嘛~contact list,louisa既名少左個欣字~個email不對,我就問佢,係咪佢上次無提出有錯,令我地更正~佢都知自己無講到~之後好趕咁走~不過都要搞埋一點手尾~因有d同學,我尋日搵唔到,有d未answer~要跟進下~不過都漏左d野~要再跟進games同incharge方面~

睇戲~去左ifc睇<翩翩喜歡你>(Innocent Steps)~我同欣欣都未試過去呢度睇~yeah~有機~michelle等我地等苦了~仲話好多野想食,不過得佢一個人,食唔到咁多,佢都buy左不少snack俾我地~多謝michelle既film同埋mcdonald~hehehe~~好感動呀~我喊呀~欣欣無流眼淚呀~michelle都有喊架~欣欣問佢時,answer左有感動,就指左我出黎~我仲甩con因揉左一揉,就響cinema戴返,點知個隻con反轉左,我又拎返出黎,整返入去~oh....細ryan叮囑我,小心盲~因我無洗手~我都幾勁~戴到~呵呵~

<翩翩喜歡你>(Innocent Steps)~既舞好正~個戀愛故事好單純~個女警好搞笑~跳舞要合拍?最少,就算係講大話都好,響跳個段時間,必須要愛上你既partner~個男人好好人~帶女主角周圍去,又買野食,對佢好好~又幫她洗腳~因佢地係假結婚,充滿幻想力既張彩琳(文根英飾演),響度作佢地既故事~點識..個段真係好搞笑~到佢地真係上去interview,佢地講既時候,充滿愛情,真係好似發生左咁,而佢地練舞既時候,萌生愛情,又一齊經歷左好多野,所以都講得好真~

仲有,女主角,講螢火蟲既愛情故事時,真係...好感動~令人覺得佢真係好單純~螢火蟲只會傻傻地守候佢既愛情,直到燈光黯淡,死去~如果佢出去找愛情,就要再係螢火蟲了~故事既結尾亦以此作結~真係...好感動呢~辛辛苦苦教左女主角跳舞,點知,個個人出賣永塞(朴建炯飾演),仲俾人打隻腳,無得出賽,讓左俾勁敵~唉....真係令人傷心~第二次勒~他重振舞壇的機會又沒了~佢係韓國第一流既舞蹈教練~上次個個跟左人走,但個個女仔只有男主角帶住先有水準,所以勁敵都飛左佢,而個個女仔留低左對不起就消失了~

雖然男主角無得出賽~女主角都哀求佢去睇~女主角跳得好好,辛辛苦苦練返黎既無白費~男主角有睇,女主角跳完,喊住咁搵佢~唉.....女主角好強,無離棄個男仔,所以佢決定返中國,因為無左男主角,佢跳舞再無意思了~真係好強~.....男主角個一對朋友,真係好搞笑~佢地既身型真係好靚...好正,加上舞蹈,真係一絕~愛情+舞蹈既戲~good~

唱k~由於我既契老豆,this saturday要去印度工幹,所以我出左去~去左apm~佢請,呵~真係唔多好意思~不過我真係好累~原本唔想出,見佢走~一月尾先返,點都俾面啦~不過可能差不多2個月無見,怪怪的,我對自己唱歌都無咩自信心,所以都好敏感,都無咩點唱,又唱得細場聲,有d仲唱唔到~搞到我覺得好悶,怪怪的~由於switch off左air conditioner,好焗,令我更累,契老豆問我係咪累,可以走先,唔係勒~之後都唱到12點幾~無mtr~take mini bus~契老豆又係咁要送我返home,又要送小吉~由於sai有車,就俾佢走先~俾契老豆激死左~傻佬~因我都唔想佢咁夜返~第二日仲要返工嘛~小吉又趕住走先~對我既契老豆另眼相看~有男人既一面呀~good~

cyrena又見阿ka勒~真係...見n次~

今晚03xx先sleep~~

今日,見到sandy又相擁一下,見到cecilia又叫下~太耐無見勒~不過我趕住開會,無咩時間理佢地~

>>November 30, 2005 at 5:44:51 PM GMT+8


2005 年 11 月 27 日 星期日 【微冷】

english presentation~一早就起左身,要practise一下~sarah打俾我個時,我已經起左身lu~hehe~~之後返rm314~大家要夾一下ppt~不過....angel又遲到了~真係想死~之後都可以...大家都有點緊張~mandy tam仲緊張~手忙腳亂~又有d同學仔因broken leg同埋病左,而要等mandy處理~所以都遲左開始~我地係第一組~都有甩咀~不過angel有dead air~oh my god~事後仲要先講我地有甩咀,之後佢講自己都有d唔記得,臨時作~佢知唔知....個一個dead air都幾長~我都呆左,望一望佢~

mandy tam都有睇ppt架wor~好用心咁睇,咁佢就唔好limit我地用幾多slide啦~麻煩~我開心地,菁菁幫我挽留左個daniel wu~hehehe~~佢見到鍾生都響度笑~最唔悶既ppt都係sarah個幾版~今次好似唔多得咁~算了~不過每次都令我地surprise既~有錄音添~最後,時間太多....我就臨時講多幾句,因我係ending,opening,summarization....響度讀我地既website同埋hotline~mandy tam竟然jot down我地既website~佢唔係真係去search嘛~

contact list~oh~又係呢樣野有問題~事源阿cat佢地追~而細米唔記得俾,佢又唔記得問下先~我地只係唔記得,我地都俾左老人個邊個張佢啦,又點會因為排擠佢地而唔俾呢~都唔知點think野既~之後就俾michelle話2我跟緊上呢d minor thing~唉~因為個contact list,我都唔知俾人話左幾多次~唉....希望細米既careless.....要將呢個weakness改掉~太太太careless勒~

打電話~打到嘔~打晒俾佢地,填約見時間表,順便提開會,開會前準備food~打之前,都有d唔想打,怕被人reject~最後,個result都係大家都有interest~我就叫佢地同michelle傾下計先~佢地怕太多時間,唔夾,因有part time~我都同佢地講,未plan....傾左計先啦~有d又要孖住,就俾我叫佢獨立些,唔通去toilet都一齊咩~有一個平時都見佢好靜,叫佢就唔好咁怕醜~

thx cyrena幫我搵左ayp銀章級野外鍛鍊課程~我終於可以apply lu~我仲provide左information俾阿滮同埋martin~我希望有個伴啦~

期間落左一陣023....知michelle請假,走先~就睇下咩事~都擔心佢係身體有問題~問佢又支吾以對~菁菁叫我走堂~不過我覺得唔係咁好~不過我都走左fmc~

>>November 30, 2005 at 4:58:49 PM GMT+8


2005 年 11 月 26 日 星期六 【微冷】

做義工既第二日~

原來晚上,發生左d事~我仲好早咁訓左添~原來我個女唔講俾同房既姐姐知佢出去,自己開門就走~所以佢打鑼咁搵佢,又問邊個負責佢既,咁carmen chong話俾佢知,係我,不過都唔同房~最後都搵返,個女俾人話完一輪~佢條友仔有脾氣架,俾人罵,唔望佢,之後carmen chong叫佢say知道先得~唉....

0800先morning call~不過未夠鐘我都醒左~同房既trix,去toilet呀,起身,我都俾佢整醒左,因為我較醒訓~不過拉左廉,我就唔知天光未,於是起身開mobile睇~都差唔多就梳洗一番~之後去搵下個女,未得,於是返去先~等左好耐...呆左~就去食breakfast~好好訓~

去左南風古灶,整陶瓷既地方~同埋公仔街,賣陶瓷既地方~好得意~呵呵~有d唔係我地既人都一齊聽~真係...無去四大名園,因為susan話只係普通park一個,無咩特別,所以cut左,同埋如果要睇埋就0700 morning call~susan姐姐知道我地2日都咁早起,會死,都唔想了~

之後lunch~我同個女有傾有講~佢會話俾我知有邊度未去~醒....

去左秋色園~藝術館~都幾特別~有紙做既物品~個d咩剪紙呀~乜器物器咁啦~我個女真係唔多識做....去邊度都唔會同我講聲~唔得咁....真係要調教一下~睇完~走lu~個女好cool,唔show我~carmen chong既韵研熱情多了~而我上左車後,同另一個仔嘉豪係咁say bye,玩得不亦樂乎~

上到車~大家campanion都有講有笑~幾好~尋日個個男campanion都真係好funny~偷怕我地~仲有一個姐姐,偷拍熟睡中既campanion~哈哈哈~~都幾好啦~之後又傾下計~幾好幾好~有人問我,係咪得一個人,我話係,不過近排叫左個fd入,無黎~佢話係囉,成日只係見到我自己一人only~~

同下carmen chong talk,佢都幾talkative~其實我都join左好耐~不過可能我太靜,所以無咩人覺~佢就笑...唔認同~哈哈哈~~對呀,因今次我同佢都有玩~表露左我佻皮既個性~或者,下次,我主動上撩他們~同佢地熟些囉~我都唔想悶悶既~我都話like嘈嘈閉,主動,熱情,投入,顛傻既自己多些~唔想呆呆,悶悶咁...人都傻...悶死~

>>November 29, 2005 at 11:44:55 AM GMT+8


2005 年 11 月 25 日 星期五 【晴】

0715 has to arrive tst terminal centre~i have to wake up at 0600~but now,0118,still not sleep~I will go to 廣州幫camp quality做義工~會去西樵山,南海,佛山與廣州營友,即係患左cancer既小朋友,去玩~為佢地帶來歡樂~令佢地離開療程中既痛苦,拋下一切去玩~but in this camp,i bring along with my cue card for practising english presentation and preparing for volunteer meeting + after bbq arrangement~well....well use of time~good~No laziness~

Image hosted by Photobucket.com

訓得唔多好,仲嚇醒,因怕late~睇下幾點,見到0715?唔係嘛,又遲~但個天仲黑,出左去睇下個鐘,04xx only~可能我校既時候,校錯左~0600準時起身~食早餐~0635收到susan姐姐morning call~佢話自己好叻同埋好乖咁morning call我wor,哈哈~我有前科嘛~去到,0805先上船,oh,等~好累~點知,我地要take 2小時45分既船~之後聽返,原來今次係exemption,因無check,因以為合作左多次,知道expectation,點知...都係不一~下次一定唔係有咁長既交通~累壞了~

上次有去台灣既carmen chong都有去,有個ivy既女仔記得我叫咩名呀~勁~去到,見到個tour guide,聽聲覺得好熟,點知真係見過~小燕姐~去到就lunch,我既女叫芷穎,好靜,唔show我~之後ivy話俾我知,佢初冒only,之後會有狡猾野,所以我都有留意~真係...之後成日笑,多野講,都需要教導一下~南樵山出名南樵山大餅,唔似光酥餅,似蛋糕,soft d,之後食既麵粉類食物,都係類似既味道~大家都有買呢個手信~

之後去左黃飛鴻館,唔記得帶相機落車...之後睇南獅(黃,白色)表演~原來北獅(黑色)與南獅一起就會打交~表演時會問人收錢既~oh~都ok~不過等左好耐,想死~睇金觀音~之後去左睇金觀音,行樓梯,都可以,個境都不錯~有錢就會有名添~呵呵~去左睇四方竹,無尾螺~無咩特別...真係方方地~之後去無葉井,順帶睇蟹眼泉,又係行樓梯~點知得個吉~最差既一個景點,大家都認為唔可以叫景點,有個小朋友仲話,運吉~真可愛~Image hosted by Photobucket.com

今日多係行樓梯,天氣,空氣幾好,涼涼的~返祈福仙湖酒店,都幾大~車程長,個個都sleep,d仔女話d大人amost asleep~哈哈~~太累了~一上車,我就想sleep~如果唔係芷穎同我講野,我真係sleep著左~發現2個tour guide,講左同一故事,都有不同,有感.....~~響酒店dinner,buffet,lara生日,celebration~飽飽地~去左行下...之後細既去波波池~大戰,搞笑~個哥哥都活躍,好動,幾好~而我...響佢地當中,都活躍了~都有少少因為尋日bbq被燒熟有關~投入多了~主動多了~有心機多了~我都係喜歡這樣既自己~開放的既去玩~

今日都好悠閒~由於個女唔係同我訓~所以好得閒~返房,沖涼,搞下野,未睇完spiderman,同個room-mate,trix,一齊入睡~真係好早~唔同女訓,會有少少不被認同既感覺~有感自己被人既感覺係take care唔到個女,唔放心俾我同佢訓,有少少失落~或者自己表現不夠吧~俾唔到人地信心~太靜,太被動了~

>>November 28, 2005 at 11:29:01 AM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net