寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2006 年 3 月 24 日 星期五 【微冷】

尋日0200訓,0745起身~俾欣欣吵醒左~人地想0750先起身~

雖然今日涼涼地,我都係著短袖.....皆因某些時候我會覺得熱....但我都有帶褸既....呵呵...公司凍~我覺得今日既天氣比尋日好,無咁焗,無咁悶熱.....因為已經下雨了,清涼,清新既天氣都係好既.....每一件事,總會有新的一景象~當一個人遇到低潮.....唔好既野...當之後遇上了不比之前差(即都唔多好)既野時....都會覺得後者已經好好了~有久旱逢甘霖既感覺~正所謂有比較,低處未算低,高處未算高~如果要我選擇,我不要下雨,我不要太清涼既天氣係我認為最好.....正因如此,我比較喜歡秋天~

有比較係好定唔好呢?有比較,會降低自己既要求(一段時間only,因為人既本性難移),某程度上會俾左藉口自己,亦都會不知不覺去傷害了人~但係,有比較...可以提升競爭力,俾一個目標自己,都係一個借鏡,避免做得唔好既地方,吸收做得好既地方,亦都睇到每人不同既觀點與角度以及性格~所以,好多事情都有兩面既,無絕對好與唔好,唔同既事上,唔同既角度裡面......自己去選擇認為最合適的~

今日話就話係half day~由於劉生叫我地要完成十二月既bocom group,好讓ivan佢地做audit,所以我們要趕工~我同欣欣真係孖住上.....好好既合作....~真係互相扶持~當我唔冷靜時,佢走過黎好冷靜咁幫我睇,幫我手.....反之亦然~hehe~好搞笑既我們~由於我未趕得起一個公司,咁我就叫佢幫手入data~大家都好趕,大家都亂~當中都有氣餒架~不過我地都要學習沉著應對~哈哈哈~~急係無用既,要定d黎....~其實欣欣做完十一月可以走先架....佢太好人了~~鳴鳴~~Image hosting by PhotobucketImage hosting by Photobucket

我地今日係full day....由0900-1700~劉生都好好人,俾左$80我地buy lunch~不過基於我地太多野做,都無咩心情去買了~亦都唔多肚餓~俾返ivan,佢叫我地拎去買....咁我同欣欣就留下次了~因phyllis走先~佢好似平時test同exam咁.....balance唔到條數,我個感覺好得意~之後佢都趕時間,都走先了~因我地做唔同公司既~

我都有個問題~係我既工作效率低,定係真係太多野做?我自問自己已經好專注了,好專心,但做下做下....個時已經過左好多時間了....定係set一個time limit俾自己....count一下?俾一個時間自己,可能會好些~但....講真,一盤數都好多野做....除左寫voucher,入data會面對唔知入邊個,點入既問題之餘,入data時會好小心謹慎,再三check過才post(無得就咁改),否則.....又要做adjustment,做adjustment都唔緊要,要搵返條數出黎就麻煩~都幾費神~我地仲要做bank reconciliation~如有其他公司,仲要核對current account~唔o岩既....都要好辛苦咁搵返條數~

對數係好既..,,確定自己入得對,起碼準確度又高左先~逐個逐個entry對~逐個逐個entry tick~你無話呀.....都幾費神同費時架,加上currency既不同,又要兌返~做完仲要print report先叫完成~wow.......好多steps~做足晒所有功夫.....真係....仲要filing,numbering~所以....依家都會做好個手勢及習慣,令個procedure smooth些~否則搞到既只有自己~先分類,執好晒d野,寫voucher+numbering+filing,如果唔先filing,要小心唔見~唔見左問返d客拎....就好麻煩,同埋影響公司形象~

真係對不起細米同cyrena~我累到佢地無左一半既戲~唉.....~~極地雪犬....我地去到既時候,已經係探險隊要走既時候了~我地要買返隻碟一齊睇過~d雪橇犬好似人咁....總會有一,兩隻死左~好叻仔既麥記...堅持既阿美,矮仔,杜杜,xx....死左既老積,仲有一隻仆左落山係.....唔知咩名~佢地好可愛~好乖~阿美負責指揮....佢地搵完食交左俾首領先,哈哈~佢地初時對麥記好差架....難得mark對佢地都咁好,不畏死亡地幫佢地引開隻連我都估唔到咁兇惡既海獅,仲要走出黎嚇人~記得mark仲俾阿美罵....haha~~因佢吠,嚇走晒雀仔,哈哈~佢地又好似玩war game咁....x蔔前進~d狗仔好叻~不過有感佢地都唔係太照顧大家~只得mark及may~

之後同cecilia,sandy,cyrena,細米,我,一行五人去沙嗲王dinner~食既節奏太快了...haha~~大家都係嘈嘈閉咁啦~哈哈哈~今日既我都好多野講,哈哈哈,好似有好多野仲未講完咁,亦都無咩機會俾佢地講自己野~今日細米都好搞鬼....搞搞震,多多表情~cecilia狂俾人串~不過大家都好累了......我,sandy,cecilia都返左工嘛~我其實未食過野,多得cyrena買左個pop corn俾我~其實都唔多想食....我本人係喜歡百老匯電影中心及新港既pop corn多些~多謝大家既關心勒,我知道大家都建議買野俾我食既~

真係好累好累~返左工之後,最好少出街.....haha~留返少少時間俾自己休息~同埋做自己野~可惜呢幾日要一連出4日....oh..no~fri同becky佢地去稻香hot pot,sat同sandy佢地出,sun去睇concert,mon跟joanjoan出~really tired~同埋得閒要拉下筋先~有時專注做野,野都唔想食,水都唔想飲,郁都唔想郁...一起身,成身緊晒~

我地呢幾位少女去左行街~期待而久,亦都唔夠皮~我要再行....原先打算2點收,就可以去行下先~不過我都有收獲~cecilia都睇中左d野咁wor...佢要買裙仔....幾好幾好~有新嘗試~good~new style~我去giodano買左兩件t-shirt~放棄了西裝褸~哈哈~其中一件男裝t-shirt要xxs先o岩我~真係未試過~d瘦人一定著唔到,太大件~大家係咁試,係咁睇.....我既感覺係好開心,舒暢.....good~好爽.....自己有感放低左一d顧慮(我只係一時時架咋,因為今日太累了,不想諗太多)~講野都口直心快左咁,哈哈,窒人無咩留餘地咁,不過我都識睇人眉頭眼額既~同埋大家老友鬼鬼....明白既~當然如果有hard feeling,我一定say sorry同埋顧及返對方感受既~

漏左d野未打添~就係ayp個度....佢地班友仔,話無左阿ling,無人煮飯wor.....哈哈哈~我都唔識煮,又唔好食....都唔知佢地做咩~就算我真係唔行,仲有譬如同慧慧嘛~

今日返工,有阻滯~首先響金鐘轉車時我個個幕門開唔到..要去另一個門....個時我睇緊報紙,見到d人突然四散先望下咩事~之後出閘....有班賓賓阻住晒,有人幫佢地入ticket,可能接受緊training,幫佢地個個係agent~

發覺扭傷未見好轉.....今日隱隱作痛~可能響公司成日跑....dup唔切break,又扭一扭.....都未完全康復~之後放工因趕時間,睇1715....我地1730先放.....狂奔.....由灣仔既公司去到尖沙咀既新港我都係跑緊~欣欣約左袁生...所以都要狂奔~

joanjoan既對話中~佢既經一事,長一智....~仲有既係...佢都係怕同期既同學變得比佢高級....佢都有少少不甘,不開心....仲要係佢唔鐘意既人...唔太服,細問過,呢d人都真係有問題既~我知道比較一定有,見同期既人,比自己晉升得快~好似我咁,同我一屆既....都已經係大學生,做緊野了都有少少唔開心,不過每人都有自己唔同既路,最要緊係做好自己~就算我真係入左大學,未見得會比我現在好~我好滿意現時既環境~我都suggest joanjoan進修~做野小心些,唔好有錯漏,唔好俾位人地入,增值自己仲好,找到自己問題所在,再去改....可能會好一點~又或者可能工作環境都不好~不過亦都唔見得第二度一定好~成個世界都唔公平,成個世界都有好人同壞人,度度都一樣~不過既然發生左咁既事,走未嘗唔係一件好事,反正都已經唔開心咁耐,另闢天地不是更好?留下來都無意思了~經歷多些,就知咩係好,咩係唔好了,低處未算低~as i mentioned before~

大家好自為之了~

>>March 26, 2006 at 5:42:13 AM GMT+8


2006 年 3 月 23 日 星期四 【乍寒還暖】

今日由0900-2000都係返工~我做晒d野,就等欣欣同phyllis~

今日無咩野,我好專心入voucher,係欣欣好多野都搵唔到,我又用錯file,點知係錯,又要入過,好彩不多~搵死左佢,之前d人又唔改返d野,d transaction又奇怪wor,搞到欣欣一頭霧水,又要check返,又要入返一d,真係辛苦佢了,上一手既人唔知點做野~所以我地做野都要小心點,唔好令之後做既人為難~~之後我有一張AR,搵唔返條數,原來響欣欣度....嚇得我~以為又唔見野~phyllis又要做多些野~唔知佢既account有咩做既呢~不過聽日輪到我忙了~到我入機,check數,對current account~輪到欣欣等我了~

同sandy傾下電話,佢病左,要問候一下~去左買飛,聽日睇戲,不用學生証都可以,哈哈~~唔記得拎錢,又返轉頭~上到去,大家都唔係食左好多野.....每人$67 only~去左新港既稻香hot pot~之後去左糖潮dessert,我食左個椰汁雪耳海底椰~太甜了~

同左joanjoan傾計,又相約左下星期一見面~good~上次我都無再嬲了,呢段期間佢都發生左好多事,令佢失望~唉....社會係現實既.....好黑暗....人情冷暖....好就好,一係就唔好,好極端~唔好靠別人,要靠自己...仲要兩手準備~

心情好一點了~

妮妮返左黎,所以先約今次dinner~都好耐無見了~無咩點變~見到佢地個個都好lady,又化晒粧...我就係最平凡的一個~佢地講野又同一個tone~哈哈哈~好可愛~我地呢班人都幾多係account,finance,marketing既人~哈哈~妮妮都係study account既....佢搵緊工了~加油哦~我都有同佢講我響audit firm度做添~哈哈哈~

同佢地,我都係比較少出聲~有時只係呆下呆下~grace做左港龍既空姐了~哈哈~lincoln響bank做teller~加油哦~大家....我仲係一個學生~hehe~~仲要再study上去添.....哈哈哈~~開心見到佢地...呢一班率真既朋友仔~好可愛既girls~有妮妮,ball,joanjoan,becky,sanlia,grace,lincoln,嘉慧,phoebe,duck~

12點多先走....joanjoan慣例陪我行返jordan,我又送佢take taxi~

>>March 24, 2006 at 5:27:14 PM GMT+8


2006 年 3 月 22 日 星期三 【乍寒還暖】

wow~好彩今日打黎叫我起身,個alarm clock響左,我繼續訓,無打俾欣欣,哈哈哈~

努力地上account堂,又努力地上dr tang堂~唔知做咩,今日都幾認真上堂,同埋做tutor功課~哈哈~我希望呢個心態可以keep it up~生人勿近咁~

去左豆漿大王,好味~yeah~滿足~

去左free booking打我既ayp感想,打得真係好快,佢地問我係咪諗定左先~最後大家建議我參加徵文比賽,都好,我要優異獎~呵呵~~只在乎參與~字數有limtitation都有d難度~欣欣就教菁菁,sarah FMC~free booking好嘈~

原來不用上law tutor~how come~咁我就努力做我既lecture 7 tutor~同埋對下lecture 6...又明左多d...似乎呢科幾straight forward,那我要study了~怕背不了~有時有點tutor都不太明~以及ellen ng話出卷佢做主,因沙田個個新....!!不過ellen ng都唔會俾咩tips架勒~

上account,悶到訓左,其實好tired~

放學跟欣欣,菁菁去mcdonald,去食ice-cream~yeah~佢地繼續study fmc,菁菁有速成班咪幾好,個時study到我地死~要努力勒~

返左home,搞下我既myspace,dr tang話要豐富內容嘛~當然要努力啦~希望有好印象,加分~我只希望pinky佢唔好搞咁多野,唔好投訴佢...否則只會害苦了我們~黑面既dr tang,無人想對住~無tips.....我地都唔想~其實只要乖乖地,靜靜地,做佢想要既.....雖然佢廢廢地....就已經可以大步檻過呢一科ISCA了~唔該....希望阿秋見系主任時小心說話~

出去ayp meeting,我地要做log book~搵唔到佢地,原來佢地已到了~佢地仲未寫感想~今日大家好努力作文,做旅程描述及花絮,作完走得,佢地未作完就好似留堂咁~睇左佢地既感想,好搞笑,原來不用那麼書面語,不用那麼正統,佢地都話bob sir有鼻鼾聲,令大家休息不足~但無左佢,路途上好悶~無左佢,睡眠又充足些~又話我走了...會懷念我...仲打我個名幾次...好似我死左咁~jasmine繼續行,又話佢蠢,之後話講笑,係勇敢才對~真係俾佢地激死~今日都夾返晒d錢~我唔駛俾,仲有錢收,good~

食量大增添~2130先由太子走.....咁夜先食飯~哈哈~

今日.....remind左我
1.話人既同時,要先檢討自己
2.不要只看別人在自己眼中既樑木,也要看自己
3.面對自己性格問題,努力改進
4.成熟一點
5.先了解,後判斷...俾點耐性,多點關心,多點愛
6.眼前既壞事,未必係壞事,只要沉得住氣,凡事會變好~
7.生命影響生命
8.生命中不斷成長

Image hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by Photobucket

我唔想你地咁~大家都有唔明白既地方~我真係覺得大家需要溝通囉~我仲有好多野想講架,好多野想表達架~我就係當大家係朋友,我先講咋,我唔只講一邊架,如果我真係錯既,萬分抱歉~朋友係有咩都講,有咩都表達,大家互助互愛,互相體諒,互相組歷成長~有咩唔掂咪講到掂囉~都3年啦,有咩事未經歷過?有咩唔講得jei?一係我就醜人囉~無所謂架~目的只有一個,就係想大家轉好,大家體諒,大家明白~就算因此大家嬲左我,我都無所謂la,最緊要大家好jei~

響我既字典裡面,朋友係咁既....係用真心去交既,有咩就講既~我唔想收收埋埋,好辛苦~咁樣對一個關係不平衡~我係咁固執架勒~大家識左咁耐,都知我係咩人啦~我唔知會唔會搞禍件事~哈哈~唔理得咁多了~都無人知個結果既~無既,當我發up風la,因大家唔配合我都無計,哈哈~唔到我去控制~單純對做一件事,向目標進發,放下自己不理~我要做傻事,哈哈哈~不成熟的lingling~好管閒事既lingling~都係想大家好既lingling~雖然事情可能比我想像中複雜......通常有時魯莽既人就會盲中中地解決事情~我妄想中~或者我太單純了......

都係有點七上八下~因不想傷害大家~但傷害已漸漸造成...可能俾呢一次更大~唔知~等我think下先~好有衝動做傻事~

>>March 23, 2006 at 4:19:38 PM GMT+8


2006 年 3 月 21 日 星期二 【炎熱】

今日叫左欣欣起身,自己訓返~好累.....發覺原來自己.....所以行樓梯都無力~返到dr tang都9點了~

發覺四月既補習費得返$240...因整個月返得2日~oh...欣欣佢地話我比佢地多幾百蚊仲想點....我窒佢一句.....唔駛做架?.......我都有付出架~菁菁就話有part time已經係好好了~唉.....

cyrena終於收到張cheque,我毫不客氣咁叫cyrena快點入票~因拖得太耐,risk越高~佢竟然唔識響機入cheque?要update自己,與時並進勒~不再need去櫃檯.....同埋就算無機,都有個筒架wor~

由於星期四得返5人去gathering~決定另擇吉日~因我地目的係令佢地熟一點~

多謝michelle既袋子~哈哈~果然好o岩我~同埋可以放我既1L水樽,呵呵~又多格數~good~真係好難search~Image hosting by Photobucket

打左俾bob sir,問佢"係咪完成唔到final practise,唔行得assessment?"....."那你想行assessment?"...."對呀"....."點解你咁想行呀?"....."咁就算你唔簽我,咁都最後一次啦,咪行埋去囉"...."既然係咁講,咁當然俾你行啦~你記得做plan book!你記得做log book wor~唔係齋行wor"......"哦哦哦"....就係咁~咁我應該簽到勒~因cyrena話佢要連report都要交~呵呵~好野~Image hosting by Photobucket

今日,少少病,喉嚨痛,唔多想講野,因講野喉嚨就痛~Image hosting by Photobucket

欣欣教菁菁,sarah FMC,佢地響rm314 study~我就要等補習~我就響個度做dr tang既野,去豐富我既blog~死野欣欣叫我幫佢做埋~傻既~我話....咁你幫我做埋project個份~

project~傾左一小時~好多野執~有d英文好得意~presentation既method都要改一點~我就繼續努力我既comparison~唉...努力了~俾自己一個目標~雖然好似好多野都係抄~但都有用心看的~因不可作~咁有少部分都係我費盡腦汁想出黎既~

補習,好累,佢地好快做晒功課~我都好快對晒~無咩理佢地~由得佢地玩~隔離組既miss同佢地講故事~哈哈哈~講鬼故,嚇到佢地死~

原本與sandy去swim~點知...俾我發現左~妹妹同sandy叫我唔好去~之後叫左sandy上黎我home,原本去飲野,哈哈~~大約8點多....送sandy落去~好多野同佢講~

今日傑同學著suit~第一次佢走,唔俾我見到~~第二次咪又俾我睇到~第三次更俾我細心咁睇~哈哈~避不了~哈哈哈~佢好似好勁咁.....佢旁邊既人拎住notes,佢不用.....佢話俾我地知,佢驚,因英文無信心~幾好睇~不過真係好大件~哈哈哈~~細ryan好搞笑,帶suit返黎換,著birken stock~哇哈哈哈~

估唔到今日既我喊左~唔知真係俾佢地搞到我太有同感心~定係勾起左我既回憶呢?源頭係咩呢?有時真心既付出,連最基本既禮貌,尊重都無,仲要無進步...真係有點不值~要學習抽身~人與人之間既關係,係咪真係可以分得清呢?係咪真係可以成熟地,理智地將公與私分明呢?身處在事件中,是否真的可以那麼容易地抽身呢?control is a must, but is it easy?i don't think so~太多野既累積,令到誤會加深~人會變,變得更令人捉摸不了,變得自私了,變得不一了~自己又能發現到嗎?講既與做既似乎又有不同,係咪有咩苦衷呢?人係唔鐘意被指責,會不快樂~定係太多顧慮?要運用說話技巧了~

自己曾被人話過我好難捉摸.....好多野既response,事情既做法都不一,難以適從~我都好傷心~每下一次決定,講一句說話前,都要三思......否則要為自己講過既野負責~學習到接受意見,學習到於別人角度思考,學習到先了解-不要先判斷,學習到大方向,學習到何為愛........但係....點解....咁既?有時都confuse~但我會體諒~我會傻傻地,單純地去體諒~

Image hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by Photobucket

what can i do?i treat as a friend~i will express with anything, even a friendship~timing~chance, please~or letter?i want to talk~i don't want to wait and misunderstanding~I want to solve~I need communication~I don't like guess.....be more active....i also learn this~

>>March 22, 2006 at 4:12:10 PM GMT+8


2006 年 3 月 20 日 星期一 【炎熱】

由今天開始,要wake 欣欣up~所以自己都調早半小時起身~之後再訓返半小時~haha~因0700 wake 欣欣up,我自己0730先要起身~

落到mtr,響油麻地站撞到cecilia~真係咁o岩呀.....呢排好似成日撞到佢咁~

上account lesson~呢課無咩心機聽~唔識~呵呵~因b班英文mock interview,阿sir早放~今日phoebe生日,佢地買左束花俾佢....仲叫阿sir送添~哈哈~佢地同阿sir好似好friend咁~

好快又上完dr tang既tutor~我地用左抽籤形式分組,由於limit左2-4人一組~~我,菁菁,欣欣一組~sarah,phyllis一組~因dr tang話angel會拉低成組個分,佢咁講,即係叫我地唔好預佢架jei,於是無計了,佢又唔返....都唔怨得邊個~

唔髮上project堂~我地去左維苑lunch~sarah同iris佢地食~想同phoebe慶祝,不過佢唔得~個個人又話非吸煙區.....我地對面就有人吸煙,shit,即刻調位~phyllis問我會唔會好似上次咁拍檯,我就話唔會了~不過佢地效率真係好慢~好似只係得幾個人可以有權同我地調位咁..真係...!!!

我地見到小慧,呵呵~佢放假,同老公去行街~之後我同菁菁又discuss童軍既制度好煩~佢話角度問題,有d真係由細細個玩上去,唔服我地呢d未玩過就入去做領袖,仲要教佢地野添~無制度,好難界定有心~咁又係....唉~

之後phyllis,我,欣欣一齊上班去~返到去,無人俾野phyllis做,佢就幫欣欣入voucher~之後劉生返黎,又教左我地一d野~我間公司原來仲未complete~個revenue,sales,purchase有問題~唉,又改過~原因係入錯左....個d purchases唔related to sales,雖然都唔知係點解~哈哈~改左就算~我最怕stock個d問題~最後終於complete.....print左份report,劉生就會send返俾個客~

另外我地依家做緊既bocom group~好麻煩~因有4間公司,我地要對左之前一個月既bank reconcilation先~再對current account~之後先好入數~又由於有d唔知做咩既單響度,要搵返晒出黎,睇下係咪真係掉得定keep,呢個工作由欣欣做....佢搵得好辛苦....搵唔到....劉生之後幫....找到了~做bank reconcilation,對current account由phyllis做~我就做返我既hazt~同埋之後整理我既12月voucher~

phyllis用新方法入帳~劉生話,寫voucher,入data呢d咁標準又繁複既做法,只會響收得高accounting fee先會咁做~如果收得少.....就會先由人手分類,加加減減......有d似audit既做法.....再做返excel出financial statment就可以了~佢話個間咁少,應該2小時搞掂.....唔係俾壓力wor~phyllis星期五先做~佢同我及欣欣講,我地一定都有機會~而且仲有好多公司等緊我地~

今日做到8點.....都好趕咁,因劉生同rosanna要出去食飯,約左人,成日催~所以我地都要走~佢叫我地星期五先做~好累....有點頭痛,欣欣做到流眼水~

今日同左欣欣....cecilia傾計.....~感覺係....Image hosting by PhotobucketImage hosting by PhotobucketImage hosting by Photobucket

我既人好麻煩~好鐘意去關心人,好管閒事~仲要係死纏個隻~都幾煩~煩到人地肯講為止~用不同招數~其實我都明白每人都有自己既私隱~hehe~不過我都係喜歡朋友仔跟我分享多些~我唔喜歡朋友收收埋埋~一係唔好俾我睇到,俾我知~否則唔當我係朋友~我地呢d肝膽相照~傾完計,令我諗返起magic ant~magic ant真係俾左我好大既經驗及借鏡~同埋我地都有相同既感覺,感受~

>>March 22, 2006 at 3:25:39 PM GMT+8


2006 年 3 月 19 日 星期日 【微冷】

因為尋日都訓左一段時間~尋晚0100訓....間唔中都起身~未夠0800就起左身,仲早過alarm clock~

起身,睇下notes~慢慢地食早餐~換衫~幫d腳趾貼膠布~係著左絲襪先記得~見有時間,又整過~塗lip gross~

早d出去,諗住去下023.....話俾佢知我既情況,唔想佢擔心~又俾佢睇下我套suit~問候下佢咁啦~點知佢出左去印poster,同埋睇醫生~我就打俾佢~傾左陣,佢好累,病病地,好大個眼袋,仲話俾我地知,我同欣欣俾人讚我地乖~唔肯放工咁~又話俾我地知不用怕,就算degree出黎都唔識做,好多details都做錯手勢~所以先叫劉生親自教我地,(俾埋錢教我地呀),train返我地3-6個月,就可以出黎打遍天下無敵手wor~佢對我地咁好,我地一定要俾多d心機~初期做得慢,做錯係正常....!!之後michelle打蛇隨棍上.......

尋日同phyllis msn..佢話俾我知,佢tuesday跟我地一齊返~好野~又問我要帶咩呀咁~呵呵~多多指教~好野~有多一個人俾我問野~之後佢今日都帶左新整既野食俾我地試,呵呵.....傻妹一名,有信心些,一個人唔好既意見就咁在意,好既又ignore左...不要整天向壞方向想勒~~都幾好咁wor~如果轉其他餡試下就好了~因欣欣,菁菁地不太like芫茜~~haha~~不錯~有口福~

今日mock interview,english assessment~見到菁菁遲左少少~cyrena借d意有野俾我,想見我著suit~呵呵~講笑~佢終於買左其中一樣零食俾我了~等到頸都長~

michelle,benny見到我都唔認得wor~大家都讚幾好睇~尤其我件~`衫,haha~~真係好~隻鞋都唔知點著....落斜甩甩地~鞋頭又尖,迫住晒~最後d腳趾唔多痛...係骨位痛~winnie po幫我整條領~我自己整唔到~

佢地面對mandy tam有challeng~我就無,hong都係~無咩特別~幾好~好peaceful~問下點解對份工有興趣~學左d咩ar....有無咩working experience呀~響我既part time上又問我一d問題呀~之後問我copy right ar~等等~都ok ar!!都幾confidence咁,但有少少口窒窒~

之後同菁菁行去食日本野~食完見到phyllis~一齊行返sch~上law堂~好快上晒~同菁菁去正校交錢~之後我去補習,同欣欣一齊take mtr~今日佢地好乖咁做功課~我亦都好努力咁對~大家都問我做咩咁著~我講左好多次我地考試~模擬面試等~哈哈哈~~我好瘀ar.....我行上去班房時,甩鞋..卡住響樓梯,又唔係響個窿度wor....真係..!!!激死~

返home~休息下~dinner~再出去長沙灣,因去還野~唔知jasmine點同惠惠communication~惠惠同左jasmine講唔駛等,放低d野就可,因佢會好遲....shit,等左半小時有多~唉.....!!!今日阿偉都有問候我隻腳點,叫我去睇跌打~哈哈~~大家都係姓蘇既....!!聽日要問bob sir有無得行先~leader話bob sir好似問生sir我下次仲黎唔黎~haha~~唔知有無望呢~

唔記得講~響celebration with欣欣時,(欣欣今日好累),我同cecilia玩包剪鎚,贏左有得食dessert~first佢win左...佢竟然想一spoon食晒....欣欣見到,cecilia唔認....真係!!!我叫欣欣做証~

佢地3月19日行山,天陰陰,好行好多wor~通常我唔行既時候,天氣都好好~好順利咁~我唔舒服都可能係太晒,又缺水~我地今次由高塘下洋行到去白沙澳,再几上猴塘溪camp site,第二日行返落去白沙澳....(一來無camp site位,二來佢話我地唔夠40km,所以加路)再經荔枝莊,嶂上,畫眉山,雷打石,雞公山,去到水浪窩.....之後再由水浪窩經大金鐘行到沙田坳~

我地響水浪窩camp site時,同d international school既人一起~哈哈哈~好得意既外國小朋友~佢地有去抗癌大步走,我知佢地邊間internation school~呵呵呵~~我記得當我行雞公山好辛苦既同時,撞到帶狗行山既外國人,佢見我好辛苦咁就撩我講野....問我係咪emily..因當時我著係emily既衫,我就話no..i'm not emily~haha~what's so funny~

記得行錯左去荔枝窩既時候~行到一段路好多狗~都幾驚~之後到一個位,突然有狗跑出黎吠~嚇得我...我好驚,因我行最後,jasmine都好驚,想跑,我又驚,一手拉佢個袋....因唔跑得,我怕佢跑,隻狗咬我~之後慢慢行....無事了~真係嚇得我~..........經過左2日,成日都係我洗碗...手都乾晒...粗晒.....要塗返多些lotion先得~好似咩都係我同leader搞點,叫佢地幫手咁~不過預左了~大家呢一team人都係累鬥累~我又唔可以成日埋怨佢地既,我都無咩用處~無咩map reading skill,幫唔到咩手,唔可以行快些,因我地都waste time響睇地圖上~haha~~唯有到camp site時我地出手啦~haha~分工~各取所長~

>>March 20, 2006 at 4:25:13 PM GMT+8


2006 年 3 月 18 日 星期六 【微冷】

12點多訓~5點起身.....頭好痛....好重~決定了.......

執野都呆呆的....好慢~又未光.....眼濛濛~

其實大家都好累,大家都好眼訓,大家都唔舒服.....可能係我捱唔到~無左份堅持jei~~

一早阿偉都問我點.....之後我唔行了,一來身體不行,二來唔想拖累佢地...我就俾埋d水佢.....幫佢整下啦~

幫大家收埋野,煮埋野,食埋野,我就同阿sir講了~佢地叫我帶cook set落山~都好既....jasmine又唔可以揹得太重....費事個膝再傷~

尋日有個位,生sir見到我地行錯路~hehe~~因佢等左我地好耐~佢對行山都幾有熱誠~原來佢教書架....教maths,電腦,體育~仲響city u study part time既活動管理~佢同我地差不多年紀~見佢好似聽到我既decision,都有點失望....因佢都唔夠訓,通頂做report,present~之後佢慢慢地....都話....都好既....考試要緊~

我就落山了~慢慢地走~因近公路,所以..自己無問題~我都話我上左車打俾jasmine~

心想~唔知bob sir俾唔俾我行assessment~因呢次final practise有咩問題,唔會俾出assessment~我打算同佢講....簽唔簽俾我都無咩所謂....想陪佢地行,因今次係為左大家又行....我想試下...行得開心些....行得投入些~同埋自己心理上都當complete左~幫佢地分擔下重量也好~同埋我之前有足夠休息就可了~其實如果可以.....都想駁下....佢簽埋俾我~哈哈哈~

上車.....好累.....巴士駁巴士再轉地鐵~由西貢市中心去鑽石山地鐵站...訓到成隻豬咁~haha~~呆下呆下落車~之後返home bath....執下野.....好慢好慢.....之後就訓了~由10xx-16xx......訓醒都呆呆的~

多謝大家關心~不用擔心~尤其michelle~諗住send個sms俾佢支持下佢...點知要佢擔心添~佢地成日問我有無人扶我~無ar....大家都要行架嘛...好難既...d山路~係咪先~佢地都有問下我有無事,睇下我,望下我既~

一早打俾菁菁話佢知我地不上0830既堂.....佢miss左call....佢話聽到我既留言好有挫敗既感覺,我同佢講我好累同埋好不舒服jei~cyrena一早睇到我既sms..都知我會訓....唔會打俾我嘈我~我都估到~hehe~之後打俾sandy睇下佢地點~原來sandy呢個傻婆帶左叉電器唔記得帶電話~我仲以為佢知我打過俾佢先call back~我問佢點知,佢話估到我會打俾佢,唔會唔理佢wor~佢又知...咁醒..hahaha,有d surprise~!都有同cecilia傾左陣~都有同細ryan傾左陣~佢條友仔~哈哈~佢話應該行到暈既時候報警wor~真係o丫~不過同佢地行開心些....舒服好多....俾人照顧更多~佢地唔會唔理我....真係好疼我~出到黎join..就要獨立好多~好似孤單些~

生sir話之後行行下佢走左上前.....係知道大家都累....見阿sir take care我就唔理....好彩之後佢地都有等我~不過可能真係好慢...大家都累了....辛苦大家了~d groupmate....都算係咁la~生sir真係好take care我地,好多野講,suitable topic,唔似bob sir既無聊野~都有關心下我~bob sir就.....唉...!!!玩下玩下....成日都唔同我地一齊共同進退既感覺~可能我地呢group人唔好玩....又慢,又麻煩....reading map skill又差...~

由如至終,都係你地好好多~~love u all~~我都係錫你地多些~

我扭傷既位置都叫行既時候唔痛了......不過按落去仲有少少痛~未完全好~

>>March 19, 2006 at 1:08:37 PM GMT+8


2006 年 3 月 17 日 星期五 【微雨】

欣欣生日快樂~又係pc們growth camp既日子~

2點多先訓,6點就要起身~2晚都唔夠訓~尋晚由白沙澳行上去猴塘溪既一段路....由jasmaine陪我....佢一路行一路同我講野~我知佢既用意.....所以我無唔理佢....點都理佢,俾反應佢...其實我想靜靜地行~不過講下野都係好既.....不用我諗埋一邊~

第二朝隻腳可能腫左,仲嚴重,唔係好行到~阿sir話可能d血凝聚左~不過行行下又ok wor.....我地行錯路,兜左上荔枝莊...之後好彩落返黎....~不過隊形唔多好...放左受傷既我,同埋行得唔太快既jasmine響後面~其實佢地咁做唔好....會行得慢左...同埋無人take care ~行下行下...覺得大家都有關心,問候....但我覺得不足囉~之後我出聲就有男仔響最後~其實行既中途都暈暈地....可能太累....我地又休息得太奢侈....就黎想訓咁滯~

之後下午好晒~我都晒傷左~又黑左~之後響嶂山lunch~好舒服~陰陰地又涼~不過我唔夠水~早上因無時間所以無水.....我得1 lite~唉....最後問佢地借水~好苦~edwin都幾好人~~哈哈~望住我問人要唔要水~

上雞公山好慘~行得好慢好慢.....因頭暈....無力....想嘔~不舒服~佢地之後都好好,都有睇住我,不過有時我唔想拖累佢地.....所以....有時都叫佢地行先~哈哈~好危險既我~真係不該~睇news就話人地咁做不對...自己又咁做~真係......唔係自己身上發生既都係理智些~搞到佢地成日等我都唔係咁好意思~我講野都氣若游絲~

之後落樓梯......"鄧"到我死~水浪窩camp site.....咁遠架,又遠水源.....~~最後一齊落返去煮野食...~做晒所有梳洗工作先上返去~點知男仔無帶野.....又要落返去抹身~原先叫我睇水,點知...都不用...而我都訓左了~

jasmine"鄧"親隻右腳膝頭~行得好慢~要等佢....都幾苦....原來等人真係好苦...因都好想快d上到去,真係辛苦我既組員了~我都陪佢....!!之後...我地食完野...搞掂晒又上去....好慢好慢~阿偉陪我地~不過真係好慢....我地d野又重,真係好想佢行快些,又累~jasmine又一路都講野.....其實我覺得好煩....之後佢話唔講野阿偉會訓著~我都覺得自己幾衰~佢都應該有點唔開心~

煮野食時都幾慢.....無左惠惠....d飯煮得唔多好~我地d湯都飲到飽.....真係好渴~不過無salt~阿sir話應該d食物煮濃些先可以recover多些~oh....!!之後我地既生菜腸仔....豆豆雞柳......完全分開...唔識煮~哈哈哈~~大家都好飽了....!!edwin成日唔出聲,都幾主動幫忙,同埋都ok細心~不過有自己既一套~阿ray都幾nice既~阿偉就好多咀....哈哈,小朋友一名~同leader一齊傾過jasmine,覺得佢成日都話咩都唔識....連沖下個袋都唔識??個水唔多大...都有方法架...唔係嘛~只係口上話唔識,唔試...oh,都中六啦~大個女了~唉...leader都話有時都懶得教,自己做更好~佢都有自己一套,佢行得慢,又聽電話...為佢好...怕佢跌親...佢唔聽,仲要傾...!!不過可能佢見惠惠打黎問下情況....禮貌地不應該收線~

leader問我家中是否有錢,我話唔係~可能佢覺得我脾氣大~哈哈哈~~之後我都想問佢點解咁think~哈哈~有時我都知自己對佢衰既~都傾一陣~

我同阿生sir講左....如果聽日既情況唔許可,我應該唔行了....因我怕病左,又危險,我怕碌落山,又考唔到試~叫直昇機仲麻煩~打俾cyrena,意外地佢叫我不應該繼續~仲以為佢叫我都只係差少少,行埋去....!!cyrena既妹妹靖華都叫我落山...咁危險做咩~哈哈搞笑.....不過同佢傾電話佢都聽到我把聲都病病地~

>>March 19, 2006 at 12:22:30 PM GMT+8


2006 年 3 月 16 日 星期四 【微冷】

哇~尋晚差唔多2點先訓.....今朝又要起身返工~真係唔多想返~

哇哈哈~唔記得講我響欣欣既生日咭上寫左好多野,俾佢地話....人地難得靈感一到先寫到咁多野咋~哈哈哈~~今次慶祝都無咩驚喜添~hehe~~

今早返到去,都未開門~好彩唔駛等好耐就開左~一早劉生打黎問我地有無野做~欣欣話佢都唔記得我地既名~我地又做accounting~1點半lunch~價錢都ok~我地好快就食完,行左一陣先上公司~大約四點多,劉生返黎,叡俾我地知個exchange difference最盡只可接受係...0.02~佢話應該無,除非用左唔同既rate....每一筆都係....應該用個standard rate入數~仲話呢d difference只係作出黎...與bank既數不同就當係difference~

佢又prove到俾我地睇邊幾條數,加返減返...又真係無左,又真係個幾條數用左唔同rate wor~boss果然係boss~好勁,好俾心咁教我地,仲幫我改埋添~真係要努力d.....佢咁為我地....要對佢再好d先得.....就係俾心機工作~多d承擔,committment~

不過,呢間公司最終都complete了~唉~終於搞掂~如釋重負~之前landy都教錯我一d野....唔怪得咁怪怪的~原來每間公司既file都有佢地入account既原則.....都應該放響個file前面....如standard rate,chart of accounts咁~唔知第時仲會面對d咩野呢?我星期二希望做晒我依家手頭既account~check晒,加寫晒voucher~

趕到我死~打算1700走~點知1800先走~好趕....跑....打俾leader話會遲...佢叫我take taxi,傻架~我都費事理佢,趕既時候仲同我講咁多白癡野~算了....可能我唔鐘意佢先咁~句句都唔o岩聽~返到home~點遲都要bath及食野~哈哈~pack好晒d野.....好彩只係left一d唔關重要既野先無pack....好快咁搞好晒....19xx先出門口...好趕咁take mtr,好趕咁take mini bus~1940到~

去到,shit~激死我~約我1930.....我仲以為佢地到晒,咁我先打俾leader話俾佢知我遲.....點知...講左一大輪我都唔係好明佢講乜.....我話我take緊小巴,會遲少少,佢問遲幾多,我話唔清楚....原來佢唔知我take小巴既意思係入緊西貢市中心....以為我只係響home出發~~同埋我以為佢地準時1930....所以我叫佢地上bus先~佢又話唔好...怕危險...都係好既~

shit....點知去到...我最早囉~原本搭2000既bus~shit~咁早....搞到我咁趕....真係想死~打俾cyrena仲返緊工,再打俾欣欣呻下~之後佢都同我講左少少公司既野~響bus stop見到我以前既教友...梁詩恩~哈哈~佢同朋友仔入塔門~傾下傾下...佢study緊poly既social work part time,oh no~佢話就算有點朋友唔係related既subject都入到~我問係咻佢地degree轉又唔同講法...佢話係做熙野囉..我聽到之後....勁失望~因我無報~我信左個條友...話我unqualify~詩恩由幼兒轉field去social work~part time既requirement係3年,佢都係得2年,個個人都話唔俾...點知佢得左~oh....蝕左~都係話最重要係interview~原本可以多一點希望~唉........其實.....可能未必唔係壞事~我要努力於interview~希望有this chance~

詩恩上車先,因我地仲有個組員未到~我地又miss左一班車~點知bob sir,max sir依家先到~check左equipment先~唉.....出師不利....扭傷....pk左幾次....扭完左腳再右腳.....勁灰....之後仲要電筒無電....換左都好似唔得...好似壞左咁~唉...無電筒好無安全感......真係差錯幾次腳.....好想喊~因初時佢地話到下一個point先換....行左幾步....但唔得...因我又整親~好彩leader借左俾我~真係要多一個電筒先得~

因要改camp site....白沙澳full左~一係上猴塘溪,一係去荔枝莊~佢地想去荔枝莊,我唔想,我想休息~雖然第二日可以行少d~但已經12點多了....我又累,又整親,越夜精神越差,眼濛濛咁~扭傷都要蹲下起營~因唔幫手仲慢,無得訓....~~好快就sleep左~我以為好熱...只係用褸蓋住.....短袖衫,點知半夜好凍.....凍醒左我幾次....凍到我成身震晒~之後先打開睡袋蓋著~bob sir既鼻鼾聲好大~

今日我偷偷地喊左2次....好無安全感.....無安慰既感覺....或者我唔受得苦.....唔捱得.....同埋同呢group人無左個信任,無左個投入....我都好自己....無耐性....對佢地有時都唔多好態度~頓時身心受創~意志力更薄弱~無左個目標.....無左歸屬感~其實我可以唔再考,可以放棄~因呢個ayp對我入大學已無好處了~我只係怕對我既組員有影響同埋行開咪行埋囉,都真係差2次之嘛~~但....!!!

>>March 19, 2006 at 10:57:01 AM GMT+8


2006 年 3 月 15 日 星期三 【炎熱】

嗚....熱返.....wild camp唔凍都係好既~我呢幾日都好注意天氣,怕raining...怕好凍~

今日返1030~準時啦.....依家欣欣成日起唔到身,所以....由我打俾佢~依家我倆既角色掉轉左~哈哈哈~~同埋唔記得講,我尋日終於都食左我既mcdonald熱香餅早餐~成日都覺得要自己去mcdonald先有得食,所以好耐都無食.....有一日猛然醒起,可以叫阿may買...我真係蠢....個腦唔識轉~有時既我真係好鈍~load得慢~

我地去左維園lunch~好full....我食晒~之後菁菁陪我去parkn shop買野....for ayp~好多野..好重~thx大ryan幫我拎左陣~

上account堂,有點悶~因我地既呢間cpa firm時遇過~都知發生咩事~阿sir亦都透露左tips~dr tang都有~

之後同欣欣落左023坐~催左cyrena快d搞gathering~

我,欣欣,菁菁,大ryan,一齊出去左~原本我打算叫阿may幫我拎野上去,點知佢去左disneyland,我就自己返home先,叫佢地去左太子先~都無野好睇,無野好買~unexpected~行左一陣~行下行下.....終於買齊入camp既野~

之後醒起~張card響我個bag唔記得拎....原本我plan左我帶欣欣行多陣,佢地去拎位先,但由於有突發事件...帶左欣欣去jordan~我叫佢響月台等....我上去拎~個時欣欣唔知咩事~我地仲特登行去太子先take mtr~因同一站入同一站出...個fees係double count既~我落返去見有train,又跑去搵欣欣~oh.....

之後上去沙嗲王~我地之後practice好有場戲要做俾細ryan睇,目的叫細ryan請欣欣食buffet~點知欣欣都唔跟對白~hahaha~~難得細ryan不用補考都係欣欣既功勞~今日我又宣揚欣欣exchange rate事件~欣欣投訴我同菁菁成日恰佢~今日我都成日整欣欣...哈哈.....又唔俾佢插手今次既celebration,主角嘛,唔應該多事~hahaha.....!!!欣欣俾我搞到佢成日扁咀~之後佢同cecilia夾埋一齊嚇我....心血少既我俾佢地嚇親,細米無事~

大家嘻嘻哈哈又一晚......細ryan同emily變態架...望住人食cake都有....!!!因切cake關係...我同cecilia掉左位....咁我一檯頭就見到大ryan....我覺得好唔慣....就響度笑....之後細ryan同emily伸個頭去檯中間,擋住我同大ryan有視線接觸~之後佢地就望全我食cake勒~戀態~佢倆仲用d生菜掉我~叫我食....之後cecilia竟話....佢倆搞到好似餵豬咁~~cecilia你咁講咩意思先~今日東東又一齊顛,同細ryan一齊跳...~大家今日都成日話我咁對欣欣不對~哈哈~~今日既cyrena無咁慘....因佢地今日都係串我多....包括有菁菁,大細ryan,emily,東東,cecilia........反而sandy幫左我,呵呵~~不過我就無咩野...因為有都有反駁既....哈哈哈!!!唔似cyrena上次咁慘....都駁唔到d咩~~

食完,影左好多張相....就行左陣~欣欣唔想返home住~行到十點多....我同cecilia行返jordan~大家一出到黎都係好嘈.....嘻嘻哈哈..白白癡癡咁就一日~

之前都cecilia因一件事而令我覺得友誼增進左一大步~多謝你既回應~個做法係好的.....

今日都幾多電話~多係ayp既~同埋阿may打俾我~我鄒眉係無咩野既...只係聽唔到而認真地聽就係咁~emily話極地雪犬好睇.....yeah~我plan左同cyrena下星期六去睇~好野~有無人join?

>>March 16, 2006 at 5:52:11 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net