|
2006 年 2 月 2 日 星期四 【微冷】
sandy生日快樂~happy birthday to璽~
sandy提醒左我一樣野~就係欣欣既瘀事~就係欣欣將側揹袋講為斜揹袋~
sandy又無意中再提醒我一樣野~有關我既賢輝表哥~就係我妹話同佢玩包"dup",咁我妹出包,佢出"dup"(=搥),咁佢咪輸囉~我妹就笑佢~之後佢又同人玩剪包....不過太慢,被人load到,大家都win~而佢弟弟,即我既尚輝表弟同我細佬玩包"dup",佢倆都出"dup"....哈哈哈~~
發覺無野做係唔會早起身既~所以我今日都10點幾起身,由於俾人嘈醒~依家發覺欣欣好懶,要人叫佢起身~呵呵呵~~點解我俾人嘈醒?由於佢地改左時間傾野,10點....無人搵到我,我11點幾先出到去~搞到2點~唉~都唔efficiency~出到去一齊買野,一齊計數,一齊傾食乜~估唔到搞咁耐~不過我都費穹理咁多,都唔多投入~哈哈~
我返到home打埋日記,我就再訓一陣~直到大家姐打俾我~佢話佢打俾daddy,daddy因打緊麻雀唔理佢,我因訓緊都唔理佢,傾左幾句,問佢幾時返~之後輪到欣欣打黎~不過無應承佢幫佢~因太累了~又唔係早d講~難得搵~不過佢打俾我都有問我有無阻住我~
遲左出門口,因我睇下有咩野要買~買左哨子..有埋指南針及溫度計~點知唔記得帶eps,就打返家,叫阿may拎俾我~所以遲左出去~
去到見到ida,佢話無位,我"o"左咀,佢話要坐細ryan旁....之後我就行去,去左坐sandy度~仲以為我會同cyrena坐添~佢地話要分隔我同細ryan,因我地會打交~不過佢地安排左大細ryan響我個邊,真係悲~細ryan同我講,菁菁知我唔黎,就話無人幫佢分散俾人串既機率~oh..真係差....哼,原來我同佢既友誼就係咁,三年了,哈哈哈~有我,我就俾人串,無我,佢就俾人串~搵我做擋箭牌?真係....!!!佢地又叫我要去行姻緣石,唔駛勒~又話要初六,十六,廿六去就至好,剛剛今日係初六wor~又同我講.....細ryan有4個艷遇,不過一一俾佢品評~由於個4個女仔被估係特登去行,又話mummy話要穿過舊姻緣石~之後細ryan話如果佢地4個ok既話,就會響另一面穿過,等佢地覺得佢係真命天子~都幾好幾好~哈哈哈~~搞笑~仲成日行桃花.....oh...佢好急切咁!!
菁菁對我笑左一下,搞笑...好牽強的,亦都好可愛的~哈哈~~搞笑~又講左俾菁菁知大ryan一早就串我~因sandy打俾我,問我買左雨衣未,我就話買左,大ryan問係咪黃色個d,之後又話係小朋友既,又話我都回復唔返小朋友咁樣....哼...意指我著唔落囉~死仔~原來東東講既~不過大ryan話佢有,我估係如果無..莫非佢借俾我?哈哈哈~
當有d moment好薑時,佢地又話飲杯~真係搞笑~大家都好累了~佢地又講左俾我知發生左咩事,欣欣又俾我睇下相~哈哈哈~~
cyrena俾左一個好新既形象我~真係目不暇給~真係.....我都係覺得自己接受唔到新事物~佢紋眉呀~oh..咁細個....唉....~一世的~咁怪~佢又唔係無眉~佢mummy叫佢架,話佢條眉太短wor~唉,好似咁害佢~好似大陸人咁~佢又唔係化開妝~真係好大既decision~真係...見到,我都唔知講咩好~影相就ok囉~
之後ida invite我去starbucks飲野~sandy,東東,我,同埋ida~大家有傾有講~ida講下佢既planning,佢既阿head-sunny,講開我都有點寒~之後又同東東傾下佢study咩,佢又問下我audit係咩~大家飲到11點幾就走了,因東東接細angel~hehe.....佢地好事近了....其實佢地講錯野勒~我又問下佢點解成日接細angel~hehe~
ida,sandy同我行左一陣,我見行咁耐6A都未有,到下一個站我就叫佢等車,唔好行了~要返工呢~之後sandy好naughty,一路上都走左幾架車,都唔肯停下等車~要同我行到jordan,仲奸笑,話佢脅持到我去佐敦道wor~真係....cecilia怕佢起唔到身返工~
>>February 3, 2006 at 5:21:13 PM GMT+8
2006 年 2 月 1 日 星期三 【炎熱】
好啦~等我再講講我既大陸之旅先~
我地第二晚玩得更盡興~玩到0630先去訓,0900起身~d大人起身了~佢問我地係咪成晚無訓,我地就話早左起身行下,晨運完返黎,仲話佢地遲起身~之後我地上去訓陣就話上去小休一下,哈哈哈~都唔知0900咁早起身做乜,去完舅公家,又未夠時間去廣州上車,又返去六步村--我地家,又玩左陣,玩左非洲話事啤~
我地玩killer,呢個game都玩左好耐~玩左2日~哈哈哈~~有d真係估唔到~有d個額頭打住殺手二字,我成日都懷疑佢地~有一次做殺手我笑左出黎,不過都無人估到~我仲話殺錯人,不過佢地話o岩wor~哈哈哈~~做殺手都幾煩~又要扮呢樣個樣,又要小心露出馬腳~最好講出原因,俾對方知道自己衰乜,下次做另一樣野,咁會刺激d,有難度一點~我地呢個遊戲真係去到邊玩到邊,出去食飯,未食得都玩~哈哈哈~
今次係好好玩,只係食野問題不太好,不合我地口味,又太多油~我都叫佢地唔駛理我地,有乜食乜~費事太多要求~勞煩到佢地~大家都細食左了~同埋好多野大家都食厭,哈哈哈~姑姐們仲親手整油角煎堆俾我地食ar~呵呵~~都不錯~
我地玩左七級珠~輸左要同二姑丈講我愛你~點知係佢個仔,漢明表弟中左~忸怩左好耐~仲借mummy過橋~想走~之後講左,點知二姑丈聽唔到,要再黎~忸怩左好耐,二姑丈仲以為係影相添~問點解仲未得~由於表弟太耐既關係,而大人們其實賭錢中,佢地都停下來,響度不同咁笑....最後都講左~由於太黑,燈光唔夠,睇唔到~二姑姐問做咩仲咁怕醜~應該要講la~
漢明表弟好搞笑,有咩意見分歧都會話投票決定,我就成日話佢,投票仲衰,仲唔公正,一定一面倒~
有玩uno,輸左既懲罰無咩大不了~斟水,轉下圈等~我妹係大輸家~
尚輝表弟同埋賢輝表哥帶左我倆去樂平大旗頭村睇文物~大家唔識既一齊研究,佢地識既就介紹俾我地~哇哈哈哈~真係獲益良多~幾好幾好~不過每人要五元~真係有好多我地未見過既野~真係好想影晒相,不過.....諗諗下,唔通自己要整一個紀錄本咩~就算了~雖然識多些古代野係好型咁,又可講下俾d小朋友知....不過....都係算了~哈哈~懶~
我問返daddy拎返錢俾表哥~佢打我隻手,仲叫我地俾相機佢睇~我妹話佢個樣...係唔信我地真係去左個度咁~我都唔明我地呃佢做咩?就算因為去得太耐,咁都無計架,我地好認真咁響度行,響度考察咁~沿途見到幾個香港人,大家都講下咁~尚輝表弟仲話將發票賣返俾別人...當買左票,哈哈~呢個主意不錯,講真,有時佢地都唔知,亦可以從另一個地方入~佢地d人,真係咩都可以用黎賺錢~原來我既家鄉原本既屋都係好古老個d黎既~記得以前去大姑媽家都係好舊式架~
去摘stawberry~都唔明daddy摘咁多做乜,都食唔晒~又易爛,唉~我個d表哥,表弟,就成日話好肚餓ar,快d啦..真係~我daddy都要求take photo~
最後一晚當然要玩得盡興~我地最後由truth or dare變為傾計~好開心呢~大家真係熟左好多~咩都講,咩都傾咁~幾好~估唔到尚輝表弟咁長情~4年了~不過佢答得好短,不過深入咁問,佢地會answer既~賢輝表哥都有一個追緊,hoho,加油~only佢送我地去火車站,路上都有傾唔少,我又問下佢工作既野,睇下有無時間去佢地工作呀,讀書既地方玩嘛~響度諗緊,遲d大家都大個晒,都唔知可唔可以咁lu~如果大家又結晒婚,仲難約去咁玩,要一拖二咁~依家佢地有d結左婚,都少左玩,oh~不過結左婚個d,細細個個陣都好少同我地玩~
漢明表弟好搞笑...問埋晒d佢唔記得既野~例如...家姐生日幾多號,我妹以前係短髮定長髮,宗教信仰問題等等~哈哈~佢之後話問變態點既問題....就係....我妹初吻係幾時,拍左幾多次拖,真係俾佢激死~真係好可愛~笑到我~佢地話我妹比較開放~不過都係比較主動,熱情,咩都講,玩得既意思~佢地都話我倆唔同~哈哈~~漢明表弟話我似楊千嬅..側面及背面~佢問我係咪唔鐘意,我話唔係,我都鐘意佢,不過無人咁話過我jei~漢明及尚輝表弟都成日話我倆靚,尚輝表弟上次黎hk仲話我嬲及惡既樣都係咁靚,俾佢激死~漢明表弟話妹既眼好大,嬋表姐話唔係,只係眼球個度比較突,所以先會有咁既錯覺wor~不過佢,大家姐及細佬都係咁~不過我妹對眼好精靈及水汪汪~
好開心同佢地傾到咁多野~有時大家又會講下自己野呀咁~幾好幾好~不錯不錯~我地都交換左聯絡方法~要開返個QQ先~走既時候又熱情地握下手,擁抱下咁~哈哈哈~~我仲將個頭伸出車外~佢地笑我~死人尚輝表弟仲話赤柱監獄見~大家都成日問我地清明及暑假返唔返~哇哈哈~我就同佢地講我要搵工了~都唔清楚~不過返到盡量返~我地仲話上次返去都無人陪我地,悶死,之後佢地話因我地唔係星期六,日wor~咁又係,佢地通常響school住宿埋既~
我叫佢地唔好掛住我地~完全當佢地係我既好好好朋友一樣~又扮晒喊咁~細細個一齊玩,感情都真係唔同些~大家都係一家人~雖然大家無見咁耐~兒時玩伴~呵呵~~信得過佢地~佢地都真係好好人~hehe~好厚道,好有責任心~hehe,有咩就問,有咩就講既感覺真係好好~可能因為少見面,所以特別珍惜,特別好相遇~hehe~今次真係成日大大聲,好開懷地笑~
唔知仲有咩漏呢~期待下一次返去見佢地~
不過下次要帶多d野返去玩,因為諗遊戲諗到我頭都大~大陸比較少野玩,比較少娛樂~水上活動呀,歷奇活動都未開發or慢,中國太多了~可能hk地方細,又人多,又係國際都市,所以好多外國玩意帶左去hk~地方細,好快又有沙灘,又有水上活動~不過其實車程與大陸既都差不多~哈哈~~下次有機會嬋表姐話bbq~好~不過佢地有時都會行山~不錯不錯~表姐夫都有搞笑,佻皮既一面~
食lunch時,大家由於唔夠訓,同埋食左早餐無幾耐,都無咩胃口~食剩左好多野~之後我地轉個個野~中邊個就要食~我一係唔輸,一輸就中2-3次~都唔得閒轉.....剩係掛住食~尚輝表弟問我食飽未~哈哈哈,似關心我la~我地小朋友總會與大人們分開2圍~呵呵~表哥又總會將我地食既野遞去我地度~哈哈哈~
好搞笑~我妹實在..不太顧忌..哈哈~同表弟漢明玩得好埋,又成日撩佢,又陪佢,玩得好埋~見到表哥又話佢好吸引,因為佢好有風度~我地就話佢地三角關係~尚輝表弟夾左佢地中間好辛苦wor~佢地成日望下對方,過下電.又話係對方殺對方~真係投契~又成日吵咀~我妹對大家都好好,又剝橙,剝蝦,剝西柚俾我地食~哈哈哈~不過玩killer時我都有望我表哥,因我成日覺得佢係,之後妹就話我倆過電中~哈哈哈~~
>>February 3, 2006 at 9:49:28 AM GMT+8
2006 年 1 月 31 日 星期二 【炎熱】
哇哈哈哈~好開心呀~
見返大姑丈,大姑媽,我既表侄女(大表哥既),表侄仔(卿表哥既),當然仲有卿表哥,表嫂la~不過都係見到一面咋,因佢地忙於工作,忙於湊仔,好彩大家都有吃一頓午飯~我仲同佢地影左相,同埋抱過佢地,大姑丈好緊張咁跟住,睇住~表侄女係扭計大王~表侄仔好乖~卿表哥仲問個仔似唔似佢~而大表哥,大表嫂去左福建玩~今次亦都見唔到大表姐同埋大表姐夫~
當然唔少得既係二姑姐,三姑姐,二姑丈,三姑丈~佢地好辛苦咁為我地打點一切~真係辛苦晒,又幫我地打掃wor~三姑丈由於要返工,所以比較少見~同埋佢好似cool左咁~記得以前佢成日戴我地呢度去,個度去~最近仲同我地玩煙花~或者都係無同我交流jei~二姑姐真係好搞笑,又玩得,好似小朋友咁,又多野講,哈哈哈~
講起煙花~我地燒左2晚~第1晚我就無咩點玩,因為都驚,好緊張第2晚就好一點了,敢一齊點,一齊走~~我同尚輝表弟有一次好合拍,一齊點到,一齊升上去~哈哈哈~尚輝表弟同我give me five~哈~我細佬太自私了,真係丟我臉,又小家,有時覺得大家唔係睇在我老豆份上,因我老豆都成日響經濟上有幫忙同埋都好錫佢地,係都費事對佢客氣~細佬有時仲招招積積,又叫人地唔好掂佢d私伙野,係佢架wor,又好大聲問人邊個拎左,邊個俾玩?真係大晒~又俾我話左佢2句~有d煙花既quality好差~燒唔到~有d好嘈,真係耳都聾~我細佬越點越大膽~起勢咁玩~第二晚daddy,三姑丈都有玩~
仲有既係賢輝表哥,尚輝表弟,漢明表弟,表妹,嬋表姐,華表姐夫~辛苦華表姐夫搵車截我地黎同埋走~仲有好早起身買早餐俾我地食~呵呵呵~佢玩煙花都真係好顛~嬋表姐知佢咁勞累都好心痛,又成日戴我地呢度去個度去,早起身~哈哈哈~娟表妹講,之後我都留意到~亦都辛苦賢輝表哥同埋尚輝表弟充當我同妹既導遊同埋司機,成日用摩托車戴我地呢度去,個度去~呵呵呵~我妹成日嚷著要坐,真係好煩,果然目標明確~原本摩托車係用電油既~電單車係用電既,所以2者係不同既~
第一晚0200訓,0730起身~由於我妹唔係好訓得到,成日走黎走去~我又醒訓,都醒左幾次~個枕頭太高,唔舒服,頸都梗埋~有少少冷親,之後都無咩事~因我怕熱,伸左一隻腳在被外,又著短褲~
點解咁早起身?因為我地要捧范漢明表弟場~佢打波ar~村對村比賽~我妹又鐘意睇~咁當然睇la~有3場~3場都落敗,由於未夾過,無咩密契,又無籃板,又無補射,又唔識傳波,d人見人俾人圍又唔醒地走開幫佢解圍~之後見到佢地越打越有密契,越打越好,真係好開心~主動又熱情又唔怕醜既妹妹,好大聲咁叫,好大聲咁拍手,令到氣氛更好.....我地幾個都被感染,都一齊大大力拍手,大大聲尖叫~我妹有一刻好搞笑,大叫13號好型.....因佢真係打得不錯~表姐話個個人都有望一望佢,不過係偷偷地,因怕醜~笑到我同娟表妹,嬋表姐死~有時仲大聲讚漢明表弟~哈哈哈哈~
因佢平時都睇慣人打波,都係咁,人地休息仲衝埋去支持,遞毛巾,水呀咁~今次佢都想衝埋去,我叫唔好,因唔多識,好奇怪~太熱情了~有d都真係打得不錯~漢明表弟越打越投入~可能唔夠訓,令到佢早上都未訓醒,未warm up夠~又唔願郁咁~之後落力之餘,仲俾好多意見~最後抽筋離場~不過我覺得已經好好了~有進步~good~不過其中有一隊係打開街波,比較狼,成班飛仔咁~最後個隊差一分,對方響差唔多時候,用"拖"字決,真差~細妹話佢地無品,無體育精神~
打住咁多先~
>>February 2, 2006 at 3:48:55 PM GMT+8
2006 年 1 月 30 日 星期一 【晴】
小欣生日快樂~
今日返鄉下了~大家唔好掛住我~
d行李好重ar~~因要拎野上去俾佢地~期待見到我既表兄弟姊妹~
原來只要係我daddy個邊,又係daddy既哥或弟,佢地生既仔女,都係叫堂兄弟姊妹之外~其都一律都叫表~呵呵~我無堂兄弟姊妹~除非係daddy同村架la~哎呀個d~
今日赤口,好彩我走了~呵呵~~無謂掀起一場血腥風暴~
尋日同sandy,cecilia,欣欣行街,好似去到d景點要食野咁~因為去到宜家,欣欣介紹d熱狗好食,我地就入去搵~我又介紹摩士公園既一間士多仲好味,個包烘埋架~好懷念~仲有好多好味既食物~佢地叫我帶佢地去中環食tart同埋沙翁,又話我要返大陸~我就叫佢地叫cyrena,phyllis,細米佢地帶,欣欣佢地話我帶開心些,又可紀錄一下大家既趣事~呵呵~我都知大家愛我,同埋我係多麼的重要~仲有一件趣事,係講錯野,唔記得~麻煩再提一提~呵呵~
尋日出去睇煙花,我倆都無帶相機~佢以為我帶,我諗住佢帶,不過因為大家姐拎左出trip,同埋煙花我覺得無咩得影嘛~一係大家都有帶,一係大家都唔帶~真係....
>>January 31, 2006 at 3:39:26 AM GMT+8
2006 年 1 月 29 日 星期日 【炎熱】
尋晚3點訓~今早十點幾起身~欣欣仲怕我起唔到身,叫cecilia打俾我~呵呵~個時我已經出左門口去拜年了~欣欣唔記得我自從自修室後都自動起身~
一起身,佢地已經換左衫,daddy問我去唔去拜年,去丈公家,藍田~我見我都要去九龍灣睇戲就去了~我都問清楚個時間係點~咁我好快速咁梳洗,執野,快速又食左2件馬蹄糕,2件紅豆糕,就出門了~上到去,睇下電視,細佬又唔收口,響眾人面前窒daddy,唔係嘛?佢無望過黎,啤唔到佢,佢之後坐左過黎,我就同佢講左~之後差唔多時間就走了,但佢地開飯,開年飯,係咁叫我食,我就話唔好意思,又話細佬食埋我個份,就走了~我都知丈公應該唔太like~daddy都好尷尬咁同我講說話~又問下我識唔識走~
今日去拜年途中,細妹同我講,daddy見到我二家姐既女朋友,主動叫mummy俾利是~真係好開心ar~見佢倆既關係有好轉ar~good~哈哈哈~~都有講下野~我細妹又話佢男朋友見到mummy好緊張,緊張到拎完利是先講野,哈哈哈~
去九龍灣德福睇<魔幻王國:獅子‧女巫‧魔衣櫥(The Chronicles of Narnia: The Lion The Witch and The Wardrobe)>~好睇~有感動,有激氣,有時真係俾個弟弟同埋姐姐激死~有震撼,由其獅子既吼叫~好型...就係人馬為左救哥哥而去殺女巫~有緊張,好怕佢地俾女巫捉到~怕佢地俾女巫打敗~搞笑既係....佢地之後唔記得回家既事,大個左先~仲有妹妹露西同半人獸,唔記得叫咩名既,佢接住露西既手呀~仲有好多動物,好得意~好想知佢地點製作~
之後行左一陣,又陪我買野食,因睇戲中個肚咕咕聲譽之後話俾daddy知,佢都話當然啦,早上都無食飽肚既野)又影相~欣欣同cecilia扮得靚靚,著裙仔,欣欣又著愛靚唔愛命既鞋,佢對腳真係好細,哈哈~小朋友著大人鞋咁~仲有,當佢去mtr,我見到3歲小朋友要buy ticket既logo,我就望左一望欣欣~hehe~差唔多高~大家又互窒下咁~hahaha~~又話miss wong "a"字膊同埋做唔到榜樣~
之後大家都要back home~我1745要食開年飯~欣欣要返家,好多人黎佢家~sandy陪mummy~cecilia都要食開年飯~我返到去,大家almost食完了~我又食~不過唔多食得落,只係飲下湯,食魚,菜,蝦及3件肉就算了~因近期都成日食呢d野,太多了,厭了,肉食得多都唔太健康~
食完,休息左一陣,打俾細ryan~出去tst睇煙花,oh,yeah,第一年新年睇煙花,呵呵~點知問細ryan響邊度睇又唔知,激死,仲諗住佢帶我架嘛,最後都係佢帶既~妹妹放我飛機,又話累唔去,弟弟唔理我,叫左佢幾耐,又要講又唔去,我都費事理佢~點知細ryan好快去到,就係差我幾分鐘,有一個好位都封埋~我地行行行~最後去返一個位,一路上,大家都好緊張,怕搵唔到位睇~我話睇唔到要車爆細ryan個頭,同佢開年~細ryan話無咩風,煙唔散,有d睇唔到~有d都好靚...由其keep好耐ar,銀樹ar個d~最後爆個幾下都好正~之後散....行行行....細ryan終於入左重慶大廈了~
又行行行..初時唔知做咩,cecilia剛剛食完飯唔出,ida,細angel又入左藍田食飯~原本plan住返家,之後細ryan有suggestion去佐敦starbucks~細ryan話我開年之後教左佢,原來我係一個人,同埋佐敦係油麻地~我地就坐~傾傾傾......傾到11點幾,staff話收工,我地就走了~呵呵~~估唔到傾左咁耐~oh,有感自己又忽略左別人既感受,真的不該~要remind~嗯~了解更多,明白更多~真係sorry啊~
今日daddy問我有無剪頭髮,我話有,佢問我點解前面既頭髮唔剪短些,我話個時唔知咁整~又問我做咩個頭豎起~我妹都想叫我gel下個頭~算了吧~我個頭一直係咁~記得欣欣話我真係in,幾年前已經興起雞丁熱潮~呵呵~~
今日欣欣問我地蟻仔去唔去拜年~都ok wor~其實之前見佢地去ocean park話之後去拜年,我都無出聲~無話去~因我知佢地yr 3 pc未試過只係佢地一屆拜年,所以就算了~我地蟻仔又唔興既,無所謂~之後欣欣invite,咁我會問佢地~哈哈~佢話同左主席洽商左,話我地都ok~因都係yr 3~之後同細ryan傾開,問我地4月13日點,我話答左,因佢得悉我玩野之事~又問拜年點,我就話欣欣invite左我,細ryan話欣欣未呈詢wor~之後我話欣欣同佢洽商左啦,真係~
>>January 30, 2006 at 6:06:02 PM GMT+8
2006 年 1 月 28 日 星期六 【晴】
大年初一~祝大家心想事成~萬事勝意~大吉大利~身體健康~快快樂樂~和和氣氣~
尋日3點先訓~9點幾就想醒,最後10點幾醒~
唉~點ar?個心有d唔舒服!或者係我憂慮太多了吧~無咩野既~haha~
今晚去做問卷~正一cheap leader,又hea,又唔幫手~欣欣,cecilia,cyrena既team leader不知幾好,又教佢地點跳,扮睇唔到ar,一路行一路填ar,又搞笑,又take care佢地ar咁~我呢個,又矮,又唔識做,又無大將之風,咩長處都無~又唔聽instruction,做錯晒d野~對個女仔有好感又俾佢轉quota,shit~不公平~又有人同我講話做唔晒唔收得工~shit~無人同我講過~無人幫我~d人....唉~炆到我~
sandy仲慘,個supervisor十下十下,咩都唔知,佢地已經做多左一份,又要再做,但d人散晒~所以我,cecilia,欣欣去支援佢,睇下有咩幫手,等佢快d收工~之後又唔駛,搞掂~
頭都痛~好paid,不過都唔想做了,haha~遇好既team leader就唔同~我個team leader同我一樣姓蘇架,真係影衰我~
今日同欣欣,cecilia,sandy係咁笑~cecilia話大年初一唔應該窒黎窒去,晚上講返,細ryan叫我出少句聲~哇哈哈~仲有話年初三赤口唔好見,我話我個日都唔響hk~hoho~仲有欣欣講左....蜘蛛咩咩魔衣櫃囉~又話我耳仔有問題,一定係啦~大家都聽到佢講錯~之後又唔知笑乜鬼,成個人都熱晒~佢話自己矮,俾人群遮住會好熱~之後欣欣話cecilia都會,我就話cecilia自己話同欣欣差一大截,所以唔好咁講~
夜晚,cyrena,creamy(cyrena朋友仔),細米,細ryan,欣欣,cecilia,sandy,我一齊去左tst許留山~大家又笑~又講返問卷d野~欣欣佢地個team leader都幾搞笑~欣欣又俾人撩~佢個team leader見到欣欣外型,以為佢大學yr 1~我就話唔好用外貌去估~我同cecilia響度猛笑~cecilia俾人叫玉愉,我都又笑下~又唔知窒黎窒去,又同cyrena既朋友仔講其實佢既真面目先係咁~最後原來無人take mtr,欣欣話得佢一個,我就話好多人陪佢,只係唔識jei,哈哈~佢厲住我~
之後一路上cecilia,sandy,細ryan三人聯手恰我,細ryan話無,佢地三個隻手無聯住~cecilia好搞笑....響度潤我,話佢自己好粗魯,又話自己講野好大聲....講大聲二字真係好大聲~笑到我~唔知做咩,cecilia話唔再關心我,我話唔好,拉住佢,佢又話我卸晒d力響佢度,好重~之後細ryan跑去截車~我地沿途見到佢,大家一起揮手~之後cecilia話sandy好嘈,哈哈哈~~我偷笑,之後我同sandy又對罵~cyrena扇風點火,真係o丫~cecilia仲用指甲"咪"我~佢地3隻野話無事,又話d肉有彈性會彈返上黎~又唔知講講下乜,好似係我話今日晏晝又笑,夜晚又笑,cecilia話好,後生d,之後細ryan又話自己個樣後生,之後又話我囉~
笑到我~o丫~開開心心~係做問卷有點頭痛,炆jei~基本上初頭都ok,因無人,不過好悶,我個度封路,之後又開返又亂晒...真係麻麻煩煩~同個女仔part住上~就係我team leader有feel個個~
>>January 29, 2006 at 5:38:38 PM GMT+8
2006 年 1 月 27 日 星期五 【乍雨乍晴】
哎唷,以為今日先係年廿八添~原來聽日就要去做問卷~仲以為星期一~唉~突然唔想去做~怕問唔到人,唔鐘意俾人reject~
今日無晒人生意義,因為無野做,在家中~悶死悶死悶死~有野做又唔想做~
同細佬打下交~上下網send及打義工野~睇下電視~又訓下~
悶死~又無人陪我行年宵~好慘~有遺憾~但sandy應承左黎緊呢年既年宵同我去行~好~
睇左十大中文金曲~點解容祖兒咁多獎,我唔想~唔鐘意~見到周國賢,kellyjackie上台都好欣慰~good~keep it on~何韻詩,千嬅都要加油~睇晒4個頒獎禮,好想去唱k~有無人同我去~
9點幾cecilia打黎俾我,問我出唔出去行街,因佢大家姐叫佢陪,佢大家姐bf又出,如我唔出,佢都唔出~我收到電話,好開心,悶左成日,當然出啦~hohoho~~我既家人都趕我出去~超~同佢行,行,行,傾,傾,傾,好開心愉快既氣氛~hoho~~今年同cecilia一齊倒數,有d特別,亦都好開心~響美麗華一齊倒數~仲一齊去問財神拎利是~行既途中,數次撞到佢大家姐,真係有緣~cecilia太愛我勒,要我做佢男朋友,oh..no~我可唔可以吸引d男人ar?佢撓住我,話咁咪得囉~因我話佢大家姐同bf出街真幸福~難得今日cecilia唔想返家住,哇哈哈~佢打俾我時奸笑左幾聲~
響jordan撞到puppy~哇哈哈哈~~佢做多一個月唔做,因太辛苦,仲叫我介紹女仔俾佢識,又問我做咩咁多瘡,佢問幾時出黎,我話佢未搵到工,就佢organise,hahaha~~真係好耐無見~
考試症後群?考完都會頭痛,肚痾?哇哈哈哈~~估唔到我今次考試咁認真~期待下個sem既認真~欣欣都有頭痛之徵狀?搞笑~乜真係有架?
記得團年飯個日,上小巴走時,呃晒大家~估唔到~其實原先我只係想呃agnes~點知....大家(包括cecilia,欣欣,大ryan,菁菁,東東)都俾我呃到,欣欣仲瞪大左隻眼,因佢入左錢,有d人後來都好快get到~人地點知jei,都無心玩你地,之後大ryan仲話"ling姐你好叻".....擺明潤我~找死~我一去到仲叫我肥ling姐~未死過~
睇返d相~發覺我既鼻高高地~之後cyrena話都算係,仲話我輪廓分明~sandy都認同,不過鐘意得對眼多些~我本人都喜歡自己對眼同埋酒窩~hahaha~~我覺得話我輪廓分明係讚得架勒~好開心~yeah~睇返cyrena生日既相,我塊面削左?假象~cyrena仲話之前有人覺得我似 mix, 佢覺得可能係因為咁加上個排我又曬黑左d~hoho~~都真係有人話我似mix~亦都係一種讚美~我可唔可以瘦d?
至於study方面,聽天由命,當然我會盡力於interview,如有的話,個天要我study,offer full time俾我,我就讀,都會爭取轉part time~否則,我做野,依家唔知apply or not city?因依家mummy會供我~但我又想快d back pack去europe or others~總之要back pack,back pack申請國際學生試,transportation有discount~所以....唉~隨遇而安,順其自然~
今日食團年飯,由於大家姐出左trip既關係,妹妹話靜左好多~哇哈哈~又真係wor,少左個人咁高音罵細佬~哈哈哈~
>>January 28, 2006 at 6:30:52 PM GMT+8
2006 年 1 月 26 日 星期四 【乍雨乍晴】
因為尋晚4點多先訓,所以今日11點半先起身~好頭痛~
起身打日記~
出左去自修室搞義工既野~收到梁小姐電話~收到問卷電話remind我時間地點twice~
之後去左library完成左2本書~原本想出去買vcd,最後都無~頭痛~原本尋晚約左今日同cyrena出去行下街,但佢2點幾先lunch,仲要辦年貨,算了~更加無心情~
經過優之良品,買左齋燒雞~好抵~
返home....唔知做左d咩~收到cecilia電話,準備落去拎野做project,thx~仲同cecilia傾左陣~佢地都無咩點行街~
睇電視~仍然頭痛~
好想去行年宵~
再整理一下我d野,整下食譜,一d meaningful既句子,睇返.....remind左我一點點野~等我同大家分享一下~
1.你明明很喜歡一個人,卻沒有勇氣表白~
2.你明明很想向你上司爭取那職位,卻有一籮筐的遲疑和憂慮~
3.你明明很希望告訴某個討厭的人傢伙再也別來煩你,卻從來不敢如此痛快淋漓告訴他~
4.你明明很不願意買下那件店員拚命推薦的襯衫卻又擔心他會以怨恨的眼光看你~
5.你明明很愛吃漢堡,卻老是莫名其妙地點了薯條~
因為你老是擔心別人的反應~
別人的反應都只是你的虛擬而已~你真正要對付的不是別人,是你那顆混亂不安的心?
仲有好多~from "who moved my cheese"
>>January 27, 2006 at 3:30:50 PM GMT+8
2006 年 1 月 25 日 星期三 【颳風】
撞鬼lor~習慣左早起,6點幾就起一次,8點幾又起一次,我就起身了~唔想訓得太多,人一日睡7小時係養生~早過個alarm clock~
由於阿may催我執房了,我再唔執就佢執,我唔想,因我想整理一下,我堅持係我~所以我起左身就開始"年廿八,洗邋遢"既習俗去過新年~由大約9點執到2點,包括沖埋涼,食lunch~wow~執左好耐,亦都掉左好多野~以前既我都好鐘意collection,不過依家既我多會用得就用,唔好浪費物品本身既價值~而且有d野,儲左一陣子就會lost左個興趣,就決定掉了~hahaha~~因為地方細~好似以前既日本magazine,終於捨得掉了~有d notes儲得久,都唔會睇,唔會用,自己都試過,都無時間睇返,就算了,所以掉左~哈哈~新既知識日日有,又何必搵返自己既notes?吸收左就吸收左....
出唔到去陪phyllis行街,所以就約左佢一個時間響佐敦月台等~不過我都遲左,因為去左watson買野再叫阿may幫我拎上去~
執完野,休息一會,細米問我野都唔多想answer,不過最後都answer左,無咩心情,好累,炆炆的~我亦都向phyllis宣揚左~都唔想回cyrena sms~哈~
briefing~好彩多人話要早走,briefing得好快,1545,未夠1800就完了~佢都好等人用,有人話唔得,就唔做,之後佢話睇下brief到邊度先,最後俾佢做又俾佢走~大家都覺得佢唔efficiency~點解唔分開做count既人brief同埋做卷既人brief?可能佢人唔夠,時間唔夠,地方唔夠,唉~雖然我,phyllis,sandy早左出去,由於咁o岩print到phyllis個份contract時jam左,所以都好遲先走得~個度d 人都幾好人,我去搵toiet都主動問我去邊,又remind我注意事項,仲做埋個動作,搞笑,個個就係andy,打黎既人~jason都幾好人既....初時好firm,慢慢地都軟化左,哈哈~細ryan唔做了,同佢msn左一陣,知佢點解唔做,我地估錯了,唔關份卷事勒~
brief完,同sandy,phyllis一齊去青衣~sandy未夠鐘開飯,又話入青衣再出元朗好似快點,所以就一起了~phyllis有點唔開心,就陪下佢,同佢傾下,傻婆~
去左藍澄灣同michelle食團年飯~有michelle,蔡生,yr 1,benny,agnes,大佛,子誠,大ryan,菁菁,ida,東,欣欣,cecilia,cyrena,細米,phyllis &我~玩左games~最好玩有欣欣既game~芭蕉樹,蒙羅麗莎,大笨象+大波細波~chrispin叫我lingling大笨象,大家即笑~玩killer時估到cyrena係killer,因佢一反常態,唔出聲,早就同菁菁講左又唔信,後期問cyrena有咩hints,佢都好奇怪,話無ar....動議佢,點知翻左牌,我死左,哇....唔開心~不過和議唔駛死,有點奇怪~咁個個人和議都得~玩donald話唔好玩既~人地食野又唔俾,所以輸左,哈哈哈~
唔該晒michelle借左裝備俾我,勞煩晒蔡生~開心同michelle,ida,pinky傾下咁~yeah~
2330同joanjoan睇<春田花花同學會(Mcdull The Alumni)>~由於佢問我邊一套無人同我睇多些,我就話呢套,咁我地尋日出開tst就順道睇下sivercord有無,有就即買了,yeah~呢一套比起以前既好睇好多,d歌好好聽~我要buy dvd + sound track先~入面都幾搞笑,當然都有悶位,有d唔明既位,道理太深get唔到,有d係以前做過既~我領略到既道理.....1.OL hea下hea下,fing 下 fing下個手袋又一日~2.有d人唔知自己做乜,跟住人地返工返家.....鄭中基個part~3.唔知同陳柏霖個個女仔係邊個,個段情又講咩呢?4.依家d 人好鐘意買呢樣就要人地送多樣野~
5.做人無point~6.唔做野,用octopus card講唔"do",哇哈哈~詹瑞文好正~7.唔明黃秋生個段~8.daniel摟住gigi,唔係嘛~9.講hk人有愛心~10,套戲首尾呼應~唔知打劫個part有咩用呢?舖路?11.有小朋友演出好得意,好可愛~12.大家畢業後,有d人都完成了自己既夢想....d夢想都有點奇怪....哈哈哈~~估唔到真係有~13.依家d人咩3有notes,斬雞斬有notes?14..房祖明個part用電腦煮蛋,正,joanjoan話新聞有賣過~
應該仲有好多,我只係get到咁多~都真係要買返黎再研究一下~之後同joanjoan去左坐一陣~2點多就走~行返home~送佢上車~我就返家,有新lift用,yeah~不過好奇怪既感覺,空間好似細左,又無聲,有點不安,怕佢不開門~
>>January 27, 2006 at 5:22:34 AM GMT+8
2006 年 1 月 24 日 星期二 【乍雨乍晴】
響mtr上睇下d assignment,make sure自己記得,識用,就算了~再睇下d mc,我同sarah都無咩睇過上堂抄既mc~
今日既我好輕鬆~hoho~~算了~因我無響考前拚命睇~仲講笑~今日既細ryan出奇地無大吵大鬧~
見到份卷,咦?SQ咁難既,開始有挫敗感,走去睇下D LQ,咦?咁易既?即刻做,仲好熟面口添~好野~一定合格~估唔到SQ與LQ既比例咁唔平均,有7條SQ?唔係嘛,仲唔易架~識做一半~mc都可以既~哈哈哈~~其實想早走,但都係坐下諗下先~不過感覺好好,考既時候,咩都放低晒,最後我仲sleep左~
監考阿sir真係唔多得~有個同學差d唔俾考?oh.....咁遲.....初時張sir都講左少少廢話~
考完衝上toilet~之後出去吉野家搵michelle一齊lunch~發生左件瘀事,就係當我打俾michelle,打錯電話,仲好緊張咁話做咩michelle cut左,明明早上仲sms中,之後俾佢地笑.....~又話要送我入青山~
吉野家,大家傾下計~考完了,鬆晒~傻左~sandy話我唔夠cecilia,咁當然la,佢顛既~michelle叫我地走,話佢返到去好多野做,佢趕我地走ar.....我即刻用好down既語氣講,其實我地都要返去搵鄭sir~不過我無去,因都差不多要走,入左023玩左陣,再去024同michelle講byebye~
得知我BAIS有66分~好開心~因我話我考完,感覺唔好,點知...hahaha~~終於可以掉notes了~我希望呢科有credit~由於我test既result唔好,所以,exam特別賣力~似乎,我最後一個sem都真係要....履行諾言~聽住先,希望做得到~估唔到我都高分過phyllis~欣欣唔駛講,有丁~我都想有~其實我自己可否努力點,我知我努力多點就有~唉......
去補習,好tired~睇newspaper~佢地玩棋,都放假了,算吧~梓華又走黎同我傾下計,我地響度傾電視劇添呀~haha~佢話驚所以無睇迷情家族,我話佢都唔知有咩好驚~佢話自己一人在家就唔敢睇~傻仔~大家又借我既newspaper睇~牛奶黎左announce一點野~聽到有d學生話唔再補,都唔太開心~唔知係咪自己唔好~梓華都唔補了~放學,婉婷最遲,我等埋佢,點知走時第一次佢見到我say bye,好開心~因平時放左學之後見到我有如陌路人~牛奶有打俾我,miss左,都怕係公事,不過...如果係urgent都會打多幾次,無就即係無咩野~曾進勇遲左一小時十五分先返到,真係離譜~同佢地咁多個越來越熟,包括六年級~
去左haking wong~好累,sleep左a while~書都無睇~之前仲俾sandy死咬唔放,唔肯收線~之後check下email,打左陣flash game,有人走過黎問我係咪game,嚇死左我,之後都差唔多時間就走了~
上ayp~講plan book,log book~我早走~我都講低左有咩就打俾我~譬如想改時間?有時都頂唔順佢,溝通不了~煩死.....仲有佢把聲~
趕住出tst既意粉屋,join becky佢地~點知仲見到sanlia,duck~wow~個個manager想溝duck多些~唉~我幾時dig起心肝care阿duck呢?真係要同佢傾多些~佢同佢既bf關係唔健康~有d野又唔答~壞脾氣仲唔改?唔理又同佢鬧交?做咩唔把心一橫,真係唔理,想嘈黎做咩?
食左cheese火鍋,普通,又~Iwor~傾左陣,又放縱左陣,變成傻顛喪既我~之後一齊去左sanlia bf做個間italian tomato食cake~一黎半個,仲要多件?飽死~blueberry cheese cake,唔好食~唔駛錢~佢地都話其實唔值錢~duck走先,返去同佢bf urgue過~唉.....咁難頂做咩要頂?佢話想有人陪~sanlia既bf果然好記性,記得我用咩電話添,勁~
叫左becky同我行parklane,joanjoan都係,期間我食得太多,好肚痛,又消化不良,返去先,無同becky等車,點知no lift,shit~上16層~想死~肚痛都搵呢d野黎搞~跑左幾層,之後慢慢行,同becky sms~
依家菁菁成日笑我~真係o丫~
>>January 26, 2006 at 8:10:13 PM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|