寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2005 年 9 月 26 日 星期一 【乍寒還暖】

貴人出門招風雨..我出門既時候就落雨~欣欣就話唔係....因為我遲到先會咁...車....根本2回事,遲到係遲到,不過我係出門先落雨嘛......

0830既堂..真係好難起身~

俾佢地話,因為我0830仲坐響home食早餐,哈哈哈~~仲要俾菁菁罵我...佢罵我呀...嗚嗚嗚....佢罵我呀......好粗俗架個個字....不過唔記得~

欣欣話傅sir教得好左,明左d呀...咁咪幾好....原來佢有問細ryan佢地,點教先好,都想教好我地..都幾好呀,幾有心呀~乜佢都係IT,即ive既前身畢業既.....哦...返黎教...哈哈~佢都有好多實例....幾好~起碼佢有example得黎,都幾貼切個d課文.....咁我地有咩就出聲...佢都即刻做返....不過佢最好就話俾我地知點考啦....

audit tutorial,hong佢地個組起鬨,因佢地成日answer唔到問題,就無token~打沉左士氣,之後就輪住發言,皆大歡喜,不過d token用黎計平時分就無咩用.....組組都差唔多..不過就可以令大家更投入...死,上呢堂有少少lost添.....有d野都唔記得,睇黎都真係要溫返~不過有時佢又講一d無關痛癢既野,我就無聽...都係一d資訊黎既....但有d野,佢repeat又repeat.....有d悶....反正佢考之前都會提架啦....

break既時候,打俾細ryan,睇下佢有無上堂,嘈下佢,點知佢有...俾阿哥煩到佢返...呵呵~佢唔想返架~

原本都怕好多日見唔到cecilia,好彩見到佢,仲整我塊面..哈哈~~好開心咁見到佢....俾龔sir見到,笑我地~

依家輪到細米同sandy打交勒.....哈哈哈~~一個係"un"皮精,一個係頑皮精.....

之後stay左響023一陣,抄埋notes....就出左去mk....終於都出左去~但係此行,搞到我傾家蕩產....你地遲d就知咩事~~仲搞到我周圍撲.....哈哈哈~

今日,michelle又講左一番肺腑之言....希望佢地明白,唔好頹勒.....呵呵,一班人響023食飯,michelle就咁開心,一大班人.....keke~~

訓左一陣...食dinner,就出左去swim~好開心.....無咩人,可以暢泳一番,不過......swim左200米,抽筋,有d唔開心.....無理由咁架..會蝕架,又唔盡興....好彩,就住就住咁都有1500米~呵呵呵~~之後就返左home睇alias~swim完之後,老鼠仔真係大左....哈哈哈~~cecilia之前都係咁講.....佢話唔止個老鼠仔大左(即d肌肉firm左),個肚都會細左.....

大家大個勒,識think勒....我都唔理得咁多...順其自然罷啦~唔好force....哈哈哈~~有咩我會講,你地做唔做就另一回事....唔打緊,我盡左力,就可以了.....哈哈哈~~

今日撞到christa,佢問我幾時搵佢傾.....好好....要快...哈哈哈~~希望佢既熱誠,唔好咁快沉~

今日著個件衫,著得好睇左....無咁大隻...幾好幾好....呵呵呵~~好鐘意呢件衫~

今日俾人嚇親,當我同cyrena sms時,又由mtr返緊home時,突然有個幾斯文既女仔,個樣都唔差,拍一拍我,我以為我跌左d野.....都俾佢嚇一嚇....之後佢話唔係做咩訪問呀,問卷個些,係咩...製作....我想起細米同cyrena,我就話我無興趣~~都無理由搵我啦.....傻既...不會上當~不過響mtr都遇到.....有d奇~好彩佢無追住我....

今日,又有人問我係咪響外國返黎,答左唔係...就問係咪international sch,我話唔係....佢問點解佢咁問....佢話我似...講野又似....感覺似.....~~之後都有唔少人咁問我~我問cyrena,cyrena都覺得幾,因輪廓深,同埋我比較黑嘛,更似~我妹都有咁俾人問過....問佢係咪turkey添呀~哈哈哈~~開心開心....

>>September 27, 2005 at 3:28:56 PM GMT+8


2005 年 9 月 25 日 星期日 【颱風】

hehe~今日都係遲左返去prepare english既presentation~

開心既係....我地拎到A-,我地要加油呀~~heheeh~~因為我地meet到miss既要求...phyllis做得不錯...有咩pre-empt objective,有body lauguage...大家又有反問,ending不錯,opening都不錯~總之,mandy好鐘意我地呢組~不過我就覺得自己個組麻麻地....哈哈哈~~當我present既時候....死人winnie成日整埋晒古靈精怪既動作..搞亂晒~~英文唔記得帶書...hahha.....angel講完,我都矇然不知....哈哈~

之後好大雨呀,又無位食lunch,咁就buy粉麵同michelle一齊食~有phyllis,菁菁,欣欣,angel,cyrena,細米,michelle同埋我~sandy就返左黎睇form~~hehehe~~要約大家10月2日,sunday,1800,hot pot~以及10月5日,同pinky食飯~

宣傳呢樣野,都係要用心....何為用心.....其實你係呢一年學到d咩?你又想將來既師弟妹,又學到d咩...你係咪都期望佢地都帶到d野走,將呢d你認為好既野傳落去?你地有無將d好既野,分享俾你地既...後輩?......用心去做...好多難關亦都得以解決.....心態變一變...都開心些~

之後上堂...好似都無咩心機....不過又同carol佢地玩,iris佢地玩..哈哈哈~~有token,good~大家又食下野咁...有時都唔記得hong,winnie佢地同我一班....哈哈哈~~今日見到cheung sir,唔知有無聽錯,financial management係咪可以問佢呢~因佢問我地study成點,我就話FMC好唔掂....佢既表達能力,理解能力,都唔多得~佢講得唔清楚,個d用黎做咩......

今日無咩特別咁過.....

尋日5 line呀....有sandy,細ryan,cecilia,欣,我~哈哈哈~

有時...公開日記...都唔知好定唔好...唔好既係會有誤會......有時想表達d野,又會hurt到人咁,又怕d人對號入座~....有點兒煩煩地......

haagen daz方面,好似無咩消息,細ryan話係咁架wor...總係唔多信佢,個個人話1 week架嘛~雖然佢有親身經驗....下次我又think up到有咩問題勒,就係問其實間公司要咩人,同埋如果唔得,我會衰左邊....最好問埋佢俾左咩comment我~哈哈~唔知咁問得唔得~

今日欣欣invite我同佢地去mk行街呀,多開心.....hehe~~因我話我想出mk,想出左幾日,都未出,咁佢地配眼鏡,欣欣就邀請我勒,好野~~

細ryan響講俾我知學水球發生既野時,佢話佢地d細路好搞笑,童黨咁,咁我問d細路對佢點時,佢話佢地唔會點對佢,會好客氣,因大佢地10年咁多,又話佢自己善良...嘔....咁既說話都講得出,之後就話自己係nice先對.....咁樣讚自己都有既~唔知醜~apply poly既英文course,要努力勒,唔好唔合格,waste time,waste money勒~佢話佢唔係傻架wor,點知你....

今日cyrena換左眼鏡,唔多覺,但知有唔同,聽日細看先~

今日細米,講漏D野,想想下,我無話佢,希望佢自己都可以從觀察中學習~欣欣叫我俾d時間佢...係既係既~唔記得,好正常,有d pt都係講講下先記得~

sandy有d頹~喂...cheer up....前排見到好有熱誠既sandy呢?連你都打沉左,班細既,仲沉~

知道cecilia好多hw.....快d轉組啦,就黎激死自己架勒~

>>September 26, 2005 at 3:49:01 PM GMT+8


2005 年 9 月 24 日 星期六 【驟雨】

Typhoon Signal No.3 is hosted.......

尋晚到依家都仲係咁大風大雨......

俾cyrena批中左,我最後都無出去....因為太大雨......我想去旺角,想左幾日.....

原本打算去契媽度,都係太大雨....希望星期二去到啦~好耐無見勒......原來佢既red cross尋日cancelled左,又唔早d同我講......尋日個段時間無風無雨.....

近排..有d新搞作.....

唔明白....有d人愛既定義係咩.....點解可以咁自私...成日口口聲聲話愛....但係...點解feel唔到?點解佢無為她/他設想過....或者係誤會?.....後悔....好後悔....不過都希望都只係開始...期望有轉變~愛一個人並不一定要擁有,佢明嘛?.....我亦都唔想見到佢...變成咁...期待見返以前好care大家既佢...同埋佢個份熱誠...願我地可以為佢做d野?亦都為左.....唔想見到咁...希望可以有返安全感,唔會咁大壓力,以前既佢,相信唔會好似依家咁....我發現....倚賴,有精神支柱對自己都未必係一件好事....因為當失去,就會失重心.....要靠自己~

尋日同今日都stay響home~~哈哈哈~難得難得~~好想去swim......

尋晚丈公生日,即係我daddy既姨丈~見到daddy既表弟妹~見到我既表姨,表叔.....同埋表弟妹~大家姐話我地既家族好大?差唔多啦....每一個家庭2-3個.....好飽呀~~去左長沙灣吃呀...有個study la salla中一既表弟無咩禮貌.....我細佬都算唔錯架勒~初時幾驚呀,以為唔知幾時做左表姑姐.....原來唔係,我地同佢地既children係同輩既...表弟妹才對......

尋晚同michelle響msn傾到凌晨2點多......知道蔡生係好少幫人...因為有yanyan,phyllis同埋我,又見我幫左michelle好多....真係萬分感激~難得難得......尋晚既暢所欲言,都係令人感到愉快既.....

差唔多係時候,為我既future study做d野勒......終於都唔駛追電視劇,可以專心了~~不過alias又做返勒..都要睇呀~~不過都係every tuesday既tvb pearl 2135~

尋日將蔡生講既野,學以致用...michelle話我跟人口水...錯勒..呢d叫學以致用...好既野應該同人分享既~因為佢話有d photos,唔知放邊好...我叫佢開album,佢叫我幫佢,我就話得,不過點都要教識佢先,因為蔡生話過....交俾人地做既野,自己點都要做過一次先架....呵呵呵~~~

今日michelle打俾我,見到yuji wor..yuji study呀,響青衣~又同蔡生鬥左兩咀......都係肥既問題~又話自己瘦,佢係我既目標wor..而cecilia就係佢既目標.....佢都傻傻地.....佢個肚腩跌到落地下勒.....好彩michelle都有幫我jei~

如果唔係cyrena話俾我知,我仲以為今日要返scout~

今日響家中清除黑頭既時候......有隻螞蟻響度搞wor..好似想搬走咁......莫非以為係食物~咁因為黏住左...佢搬唔到......oh....

>>September 26, 2005 at 12:15:12 PM GMT+8


2005 年 9 月 23 日 星期五 【驟雨】

Typhoon signal No.3 is hosted~~Happy Birthday to Hong....All Best Wishes.....

[《愛一個人不一定要擁有》]
給你講一個故事﹕

那是一個非常寧靜而美麗的小城﹐有一對非常恩愛的戀人﹐他們每天都去海邊看日出﹐晚上去海邊送夕陽﹐每個見過他們的人都向他們投來羨慕的目光……

可是有一天﹐在一場車禍中﹐女孩不幸受了重傷﹐她靜靜地躺在醫院的病床上﹐幾天幾夜都沒有醒過來。白天﹐男孩就守在床前不停地呼喚毫無知覺的戀人﹔晚上﹐他就跑到小城的教堂裡向上帝禱告﹐他已經哭乾了眼淚。

一個月過去了﹐女孩仍然昏睡著﹐而男孩早已憔悴不堪了﹐但他仍苦苦地支撐著。終於有一天﹐上帝被這個痴情的男孩感動了。於是他決定給這個執著的男孩一個例外。上帝問他﹕“你願意用自己的生命作為交換嗎﹖”男孩毫不猶豫地回答﹕“我願意﹗”上帝說﹕“那好吧﹐我可以讓你的戀人很快醒過來﹐但你要答應化作三年的蜻蜓﹐你願意嗎﹖”男孩聽了﹐還是堅定地回答道﹕“我願意﹗”

天亮了﹐男孩已經變成了一隻漂亮的蜻蜓﹐他告別了上帝便匆匆地飛到了醫院。女孩真的醒了﹐而且她還在跟身旁的一位醫生交談著什麼﹐可惜他聽不到。

幾天後﹐女孩便康復出院了﹐但是她並不快樂。她四處打聽著男孩的下落﹐但沒有人知道男孩究竟去了哪裡。女孩整天不停地尋找著﹐然而早已化身成蜻蜓的男孩卻無時無刻不圍繞在她身邊﹐只是他不會呼喊﹐不會擁抱﹐他只能默默地承受著她的視而不見。夏天過去了﹐秋天的涼風吹落了樹葉﹐蜻蜓不得不離開這裡。於是他最後一次飛落在女孩的肩上。他想用自己的翅膀撫摸她的臉﹐用細小的嘴來親吻她的額頭﹐然而他弱小的身體還是不足以被她發現。

轉眼間﹐春天來了﹐蜻蜓迫不及待地飛回來尋找自己的戀人。然而﹐她那熟悉的身影旁站著一個高大而英俊的男人﹐那一剎那﹐蜻蜓幾乎快從半空中墜落下來。人們講起車禍後女孩病得多麼的嚴重﹐描述著那名男醫生有多麼的善良﹑可愛﹐還描述著他們的愛情有多麼的理所當然﹐當然也描述了女孩已經快樂如從前。

蜻蜓傷心極了﹐在接下來的幾天中﹐他常常會看到那個男人帶著自己的戀人在海邊看日出﹐晚上又在海邊看日落﹐而他自己除了偶爾能停落在她的肩上以外﹐什麼也做不了。

這一年的夏天特別長﹐蜻蜓每天痛苦地低飛著﹐他已經沒有勇氣接近自己昔日的戀人。她和那男人之間的喃喃細語﹐他和她快樂的笑聲﹐都令他窒息。

第三年的夏天﹐蜻蜓已不再常常去看望自己的戀人了。她的肩被男醫生輕擁著﹐臉被男醫生輕輕地吻著﹐根本沒有時間去留意一隻傷心的蜻蜓﹐更沒有心情去懷唸過去。

上帝約定的三年期限很快就要到了。就在最後一天﹐蜻蜓昔日的戀人跟那個男醫生舉行了婚禮。

蜻蜓悄悄地飛進教堂﹐落在上帝的肩膀上﹐他聽到下面的戀人對上帝發誓說﹕我願意﹗他看著那個男醫生把戒指戴到昔日戀人的手上﹐然後看著他們甜蜜地親吻著。蜻蜓流下了傷心的淚水。

上帝嘆息著﹕“你後悔了嗎﹖”蜻蜓擦乾了眼淚﹕“沒有﹗”上帝又帶著一絲愉悅說﹕“那麼﹐明天你就可以變回你自己了。”蜻蜓搖了搖頭﹕“就讓我做一輩子蜻蜓吧……”

有些緣份是註定要失去的﹐有些緣份是永遠不會有好結果的。[愛一個人不一定要擁有﹐但擁有一個人就一定要好好去愛他。]你的肩上有蜻蜓嗎﹖

>>September 24, 2005 at 2:43:26 PM GMT+8


2005 年 9 月 22 日 星期四 【清涼】

撞鬼咯....做咩呢期同大家玩得咁歡樂架.......哈哈~~

尋晚訓得唔好,訓下醒下,響床上碌來碌去~所以欣欣叫左我起身之後訓返.......最終0930先返到去~佢地就話我...由其是菁菁...話我遲到...要記住,我同佢係響張檯既一頭一尾~hong都話我差,之後我話佢睇magazine,唔上堂,佢話佢有聽呢個point,明架...車,咪又係得一個~而菁菁我就話佢訓覺,佢就話佢準時坐左響度....真係o丫....準時既又唔係上堂~angel就起勢咁打機~

佢地班友仔放完break,好懶散,唯獨我一個係咁jot notes~佢地就話我應該要咁......之後上finance management,oh....shit,好擔心呢一科,又唔派野俾我地,又十下十下.....我地都唔知jot咩notes....我都放棄了.....就抄返之前既notes,又睇下magazine,傾下計,佢地又抄返我頭先BAIS既notes~死野carol叫我"阿玲"同學,真係唔方得佢死.....哈哈哈~~之後差唔多12點幾,我就話不如拎書包走人,出去搵佢地lunch啦~點知無人理我,得我一個人,我就響出面等佢地~因為大家響入面都唔係聽書,聽佢把聲又辛苦,不如早d 去lunch~

可能菁菁同欣欣怕我悶勒,出左黎搵我,之後phyllis又拎埋個袋出黎....我就同佢一齊去左仙桃園先~sandy話俾我地知,原來agnes走過黎問佢係咪響度食飯...搞到sandy都唔知點答佢,唔通響度等位,之後走咩~細ryan同欣欣知左呢件事,2人無無聊聊咁,鬥快send sms俾agnes問佢係咪響度食飯,點知agnes唔知mobile震,佢地又send sms,直到欣欣叫agnes睇電話~哈哈哈~~由於今日上堂,sarah講東東同細ryan都講得好搞笑.....就叫sarah講,不過sarah怕細ryan嬲,都唔太敢講得咁傳神勒~

其實係咁既,sarah問有邊個lunch....有細ryan,emily,sandy,菁菁,sarah,angel,欣欣,我,phyllis~一行9人~之後欣欣以為sarah唔知邊個係細ryan,我就話佢識~仲識東東添...因東東幫過佢整入camp既野~之後sarah應該誤會左,以為東東幫佢整有關冷氣既野,因入camp時,佢地3間房都無冷氣,係sarah佢地發現先~sarah話東東仲十下十下咁,我地話東東係咁傻架勒,sarah話細ryan仲十下十下....比東東更什,因為細ryan不斷話有冷氣,激死sarah~如果唔sarah佢地,大家晚上就會餵蚊.....哈哈哈~~

之後細ryan話佢呢d先叫好wor.....大家都摸不著頭腦,佢話因為呢d叫扮豬食老虎~哦~又話cecilia都係學佢既jei~好,又等我講下cecilia發生咩事先,就係大家近期都發現cecilia耳又聾,眼又矇,腦筋又遲鈍(所以sandy講得對,cecilia同欣欣有時都真係好鈍.....get唔到野,文sir個仔響度study都未知...反應遲鈍),不過眼都幾利,對於有價錢既物品....hehe~因我地尋日響body shop睇到我地平時用開既潤唇膏,點知cecilia指俾我地睇個價,我地先知.....$29咋~~平時$49呀~

大ryan為左幫佢兜,就話近排cecilia其他各方面都唔太好,因佢依家專注於眼部既訓練~哇哈哈哈~~好,講返cecilia學細ryan既扮豬食老虎,emily覺得唔係....不過佢前個半part,扮豬就真係好神似.....哈哈哈~後半part食老虎就唔太得~哈哈哈~~之後我地又唔知講咩.....冷落左細ryan同埋phyllis.....~~

我同欣欣為左一陣project要講英文而practise一番~菁菁唔肯,我就同佢講,oral presentation以individual basis架~想佢practise more,唔好避~其實angel既英文都唔差架~不過估唔到cheng sir講英文is not that fluency~有時我地唔知點表達,用中文,佢都無話我地~不過前半part真係好悶.....佢問winnie佢地組野,我地無野做,我同欣欣都寧願佢分開教.....concentrate our problems more~不過後期都ok~可能有時有d skills,或一d suggestion,或一d 注意事項要一齊同大家分享~所以都同欣欣講,睇下下堂點先~

依家組組既title要不一樣~我地做account方面既~thx michelle and蔡生介紹左mentor俾我地~不過我地要交一d野俾mentor知我地有咩需要~都知道august佢地個組有意見分歧,希望佢地快點解決....佢都有小小唔開心呀~希望佢努力呀~而winnie佢地個組都有些麻煩...有d野要苦惱,mentor方面~大家加油呀~cheng sir都有俾一d意見我地既....不過欣欣話唔夠clara詳細....可能佢接觸得我地多,知我地要咩,同埋cheng sir係系主任....總係俾d大方向野.....detail野當然係下屬做啦~都唔知佢係好定唔好lu~hehe......都係開始jei......

大家都擔心細ryan無心機上堂,唔返學,都think左好多method,叫hong去接佢返學,又話佢既lecturer已經好過我地架勒....clara比起之前都好左好多勒.....亦都比其他老師好架勒~佢要知足呀.....希望佢有返d動力啦~

阿lun drive motor car呀,睇左佢表演.....哈哈哈~~佢既頭盔可以照鏡~之後又見到ellen ng,大家又傾下計,講佢依家d學生都唔及我地呢班yr 3咁好.....咁當然啦~佢都唔知幾想教返我地呀~

我地今日就將我地畫左既puzzle比hong~~hehehehehe~~唔知佢surprise嘛~又問我地幾時畫~哈哈哈~~你睇下winnie既有心~yeah yeah~~

michelle見緊學生,我地去左024,開開心心咁玩下,傾下....有人黎見teaching assistant呀,欣欣幫黃太開門....我地就叫佢順個便入去見埋......哇哈哈哈~~

上左library,欣欣佢地search野,其實我唔like search野,我寧願幫你睇晒搵返黎既野.....哈哈哈~~上堂我都好努力jot阿sir講既野~唔好意思呀,angel,hehe...因你地講野我就唔係太聽到阿sir講野,因我八卦....好自然咁會聽....咁就jot唔到notes...我會炆.....因怕lost左....聽唔返架....

收到michelle call....因我之前打俾佢....問佢咩叫steam boat~都有人估係hot pot,不過我覺得無理由唔記得呢個英文架.....我就問是否係resturant既名..大家都一頭霧水....(sandy都有一個"一頭霧水"既故事,就係佢去完toilet,佢頭有水,emily就問你個頭做咩....佢話寺完toilet順便用水整下個頭咪有水點囉....好似又講左咩霧水....大家啞晒....春天咩.....之後佢就話自己唔係一頭霧水咪得囉....哈哈哈,除左佢自己一頭霧水,我地都俾佢搞到一頭霧水).....最後michelle先answer返係hot pot~

佢知我地無野做,就去115搵佢拎key,幫佢整野,又傾左一陣,佢話訓得3小時,半夜想打邊爐.....哈哈哈~~仲有呀....佢真係唔拎得重野勒....真係....唔止腰,仲有眼呀~佢想去發洩一下.....hahaha~~之後...又幫michelle整下board,form,打下電話~就出了....個時我已經好肚餓lu.....今日食得好full呀~多謝michelle~蔡生話唔公平呀.....話點解佢上次大家都無講wor~~hehehe~~

今日蔡生又講左,最估唔到係我.....就係我係咁文靜架.....hahaha....之後就係sandy既naughty同埋cecilia既惡~emily仲分析左cecilia其實唔係雙重人格....係有"五"重.....hahhaa~~斯文,惡,傻,顛,喪~sandy真係好naughty,成日搞我同emily.....其實我都幾怕死纏既人...同埋固執既人....hehehe~~有時sandy搞到我都會動真火架....不過都ok既....因我唔會理佢....咁佢就無癮,如果電話佢唔肯收線,又話我收線既理由唔得(通常我想收人線就叫人唔好阻住我),咁我就用殺手間....就係唱歌..wahaha~~自己作個d.....咩收線呀..收線呀.....咁佢就會識死~

不過有時見d人唔肯收線都會問返,係咪有野想同我講.....hahaha~~費事打完俾佢地...講完自己d野,就唔理佢地,好衰咁~hahahaa~~咁有時都係有野先打俾人架嘛~~hahahah~~一係就自己得閒個時囉....不過又怕人地話我zip時間~

sandy呀,用手甲搞我同emily呀,之後我地好一致咁捉佢既手,cecilia think up the birthday gift係10個指甲鉗~emily話每人幫佢剪一隻好一點~10個指甲鉗分別響toilet用,食飯用(???加料???),房用,廳用,睇電視用等.....真係傻左既cecilia......oh..hahaha~~開始發覺佢跟我相似既地方~大家都係會笑到傻左咁...喪笑~

蔡生唔小心爆左佢既年齡,因我地講開christa....之後..大家就乾杯.....睇電視轉移視線~hahaha~~

明白michelle太多野做先會炆既....所以我同欣欣都無咩野....只會唔出聲....哈哈~對左咁耐,仲唔知咩~

差唔多10點幾就走lu~~呵呵........外面hot pot有佢既好處,好多food,任食....響家中hot pot亦都有好處...平....

好累....所以尋晚無打日記就sleep左....不過都有聽倪震,谷祖琳~

steam boat有排講.....呵呵..笑成年.....今次有michelle,蔡生,cecilia,emily,sandy同埋我~

>>September 24, 2005 at 7:18:22 AM GMT+8


2005 年 9 月 21 日 星期三 【清涼】

今日都係咁熱,好彩有堂上,有冷氣......原來有颱風影響,令hk咁焗........oh..no~~

sandy,多謝你咁關心~其實我同cyrena一早就有傾過,同佢亦以解決了....只不過,我呻下jei~咁唔開心,當然有.....我亦都明白why cyrena揀幫手,我都會咁揀....不過佢的確俾左個hope我,而我覺得當一個人想做一件事,唔會係咁既attitude....佢都話左,佢都係對飲食業麻麻地.......又加上,我早早已經叫左佢唔好in,有原因既....我想佢今年多些同大家一起~不過我知道佢想跟我一起part time,先想同我一起做....聽到佢咁講,都開心~不過我失落,唔開心..都係正常既~

我唔鐘意有誤會,而我同佢咁fd,我一定講俾佢知我既感受~我唔鐘意收收埋埋~我都唔鐘意積埋積埋~同埋,我知佢諒解我,仲有,佢好善良,又唔係同我一樣咁火爆,所以,我講我既感受,佢係ok既~呵呵~~我知佢都擔心,我知佢錫我架,我知佢都怕我嬲.....

今日late....sorry~cecilia又交托左一個late既人話俾大家知佢late....hehe~我又無講,sorry呀~今日個個都問我做咩著長褲.....連phyllis都幫我同大家解答~係因為我尋日見工著左呢條,今日咪著埋佢囉~我唔會開多幾條架,快d著完快d洗嘛~擺咁耐,我又覺得dirty~

今日,我地整喊左欣欣呀,因為我話佢炆炆的,咁佢覺得唔係.....oh..sorry~~baby~~

今日,死人大ryan又搞搞震,又踩我....又窒下我咁啦~我都慣了....不過當然有跟菁菁投訴,雖然無用~之後去仙跡岩,佢同大佛不斷咁讚我囉~又話我唔罵人,不過話人;我唔會發脾氣,不過會"long lai";又話我顧家,不過唔黐家;又話我識煮飯,不過唔煮......好多好多....哈哈~被佢倆激死~之後大ryan都有問我,其實我有無一d我mind既野...我話無~我知佢玩架jei~哈哈哈~放心~佢又話佢真係了解我,佢話同我打左兩年交,仲唔清楚咩.....hahahaha~~~

繼大家為菁菁,大ryan,細angel,東東既仔女改完名之後,phyllis響上上下堂,又幫細ryan既仔改左名,叫做,蘇豪區,英文名係soho town....連英文名都想好,真周詳~之後大家響023又幫佢個女改名~羊蘇黎世,蘇格蘭,蘇聯.....之後唔知邊個講,又要幫我既仔女改名....大家誤會了,我又未有bf,又未有老公....都唔知佢姓乜.....點改呢~佢地又話改定先~

大家今日一直以普通話交談,真好~互相糾正大家既錯誤~今日大家又傻左.....笑死左我~我,欣欣,phyllis又好好合作地收幕...哈哈哈~~今日又同菁菁傾左好多~yeah yeah~我寫左封信俾佢~入左023.....大家都同新既sc-christa,打聲招呼~又evaluation一下~大家又玩~good~~死人sandy暴露出佢naughty既一面,hehe,等christa仲話佢文靜.....嘔~大家都叫我同佢開cusion戰,等佢露出真面目,而emily更犧牲小我,寧願俾斜視既sandy掉中~不過...佢踢走我既slippers~我地又夾埋攻擊佢~佢搞emily嘛~

死人大ryan收埋我既拖鞋,咁我響sofa上企,又俾佢地話....又係佢地話要走,去霸位~好好既欣欣幫我拎返一隻....我唔俾大ryan走,拉住佢.....點知..佢拉返我轉頭...被佢拖行左出023....個時我得一隻腳有拖鞋,死人sandy仲close埋door~~大ryan講笑咁話,見我咁唔捨得佢走,拉住佢,咪拉埋我一齊走囉~嗚嗚嗚.....好彩好醒既cecilia幫我搵返.....之後打算攻擊大ryan,不過佢跑得太快.....放棄了~

之後一行9人去飲野,有大ryan,欣欣,cecilia,michelle,emily,sandy,cyrena,大佛及我~michelle又講下自己既野~嗯....明白michelle既苦心~佢做既每一樣野都有佢既原因~唔係無無聊聊咁做....小心你的腰~大家要醒d,搶佢d野黎做,唔可以俾佢做粗重功夫~多謝hong及葛仗義既幫助~見到腸cry.....又識得講多謝..嗯~

多謝iris既旺仔小饅頭~不過咁大包,4 hours就咁俾我地幾個食晒~死....finance management真係有d跟唔上.....好彩欣欣同pinky跟clara反映左~

響project上,多謝michelle及蔡生既幫助~仲有michelle幫我地找job attachment~你做既野,我地知既....不過成日都唔記得講多謝~我知呢d野唔係理所當然既....我知呢d唔係奉旨既...

今日phyllis同我講,要快d入去023,因michelle話義工既野,一定要介紹我俾christa識,因我係靈魂人物~真係有d surprise,開心....不過唔需要咁label我既...i'm not that important~我盡力做好自己jei~仲有呀,michelle話我係佢既代言人....失禮失禮~~唔敢當.....唔敢當~~謙虛.....

christa響poly既社工系畢業...oh...i have to talk to her as i want to study in Poly U too~and i know that, she is 1983,too~~oh..see....same year...but i don't have a degree~bad.....

My litte brother,i feel disappointed,when will he grow?

pray for you,michelle~

for all of you,thx.....

>>September 22, 2005 at 3:53:59 PM GMT+8


2005 年 9 月 20 日 星期二 【清涼】

tong,生日快樂~

今日係超級熱~得閒就周圍去幫手,都係一件開心既事~今日係第一日club formation day~就咁坐響度都出晒汗~哈哈哈~唔好意思,late~

雖然我尋日好累,但係,訓得唔好,唔知做咩,可能知自己有d野拖左好耐都未做,好似溫書,抄notes~搞下english present,未搞掂既野,係訓得唔好~

尋日,俾我知道一件事,原本以為唔關我事,點知,原來係我~事源係,sarah講返起,上次我同佢去iris home玩,有個iris既fd成日車我地周圍去~sarah話個個男仔搵返iris,iris又問個個男仔點,又問我記唔記得佢,又話咩愛係無分界限,無分年齡等,我以為佢like iris,係iris叫sarah問我既,我都有答,最後,我先知,個個係我~唔怪得之,我講咩,sarah都話唔係,原來係我.....我會覺得好奇怪囉,都過左咁耐,個個人其間都有拍拖,依家散左,又會想起我???我同佢都唔熟,連朋友都算唔上,又會咁既?我唔明白依家d人點think~或者,佢只係想發展..都未必講得上like我,我又唔需要咁既.....不過我真係覺得好奇怪~太快了.....

尋日既我其實都真係好唔舒服~哈哈哈~無計~一早又撞到好多人,見到winnie,之後cecilia響我後面~哈哈哈~又好神奇地收到細ryan既call,咁早...難得~同佢地玩得太開心,唔知電話響,就miss了~sorry呀~尋日我好似好精神,靠我意志罷了....同埋都唔係真係累到一訓就暈左個隻...都ok既...撐到既....所以上堂都專心些,投入上,否則,一定sleep左....又同大家玩下,又同菁菁傾下計~顛左....

尋日hong唔知做咩,好活躍,又訓響張檯上幫人整野,又跳高搞下冷氣~哈哈哈~~早上既細ryan好似無咩野,下午既細ryan就變得炆炆了~我地有個research~下星期話俾大家知,我地要多一星期既資料~

今日,尋日,都大約知道michelle咩事lu~唉.....唔值得既付出,又要被人話,唔體諒,真係....好hurt~做咩呢大家?不過.....michelle,你盡力了~我相信....唔係你既問題~開心,你不再為placement既學生而嬲~hehe~~孺子可教.....有d人響呢個世界上係好奇怪既.....真係好唔想你遇到呢d人....而你既責任感,使命感又令你放不下....唯有在你身旁給你溫暖既一握....

呢期,我深深體會到一樣野~就係,唔想做既野,唔好委屈自己,如果係為左令別人開心而做,而委屈左自己,自己又唔想咁做既,不如唔好做,因為,這只是短暫既開心,到最後根本雙方都唔會開心~只係短期,與長期既方別~你做呢隸野,係想開心,最後,自己埋怨,又搞到大家唔開心....都唔知為乜~事源係我叫cyrena去in haagen daz,佢話睇下點先,收埋檔先,有時間先去~又講埋d bull shit野,收得檔黎都趕唔切啦.....唔想去既咪講囉,佢咁樣俾hope我咪仲衰....不如快d令我唔開心,嬲,仲好~佢根本就唔多想in.....咪直接d囉,反正點我都會唔開心架啦,有咩原因咪講囉~唉.....婆媽.....

好開心呀,聽到團契既人唱歌,我同欣欣都唱埋一份....又幫佢地手轉歌詞~如果佢地早d就好了....因個時多d人嘛~

有新既sc,不過緣慳一面~今日學識用sch既釘書仔機~yeah yeah~今日真係好熱,幫左mandy拎野過去上堂,見到細ryan佢地,仲見到iris佢地添,幫埋mandy clean board,過返正校,又見到tong他們,又同傑同學串兩咀,就走lu~點知又要追返michelle,話俾佢知去邊上堂,又成身汗~又多同學仔交form,都無得抖,d汗起勢咁漂.....好辛苦~

之後去左見工,我地響度睇recruit既時候見到既,係欣欣話俾我知架,yeah~佢地叫我快d back home沖涼,去見工又叫我化妝,因我話個度d人好白,欣欣仲叫我手都要有粉,傻架~~hehehe~~今次就算唔請,我都好滿意我今次既表現~

好緊張呀,去到,見到好多人~原本以為得經理in,點知,原來仲有3個便服人,我估係高層,之後知係HR既人~而其中2個仲要係大粒些~點解我知,因我見完個個陳小姐,再叫我等一陣,又一個男人in我....都唔記得問點稱呼~好大機會.....不過得左,又有憂慮,我既活動......oh...取捨~

我覺得我好爭取,原本都唔知邊度開始in,咁見有個開頭,咁就follow啦,點知個經理點左另一邊,搞亂晒,我見到陳小姐,我想佢in我,我覺得佢nice些,咁同時間,我同另一個黎in既女仔一齊起身,於是大家睇下邊個先,大家都無咩所謂,我咪話,不如我先囉.....~根據上一次慘敗既經驗,我知點答,點知,佢都唔係咁問,上次個個人,問得太standard勒....唔o岩我style~哈哈~

今次佢問左我工作經驗先,又問我做interviewer做左幾耐,做左d咩,咁我講下講下都講左幾個機構,其中一間係haagen daz~其實都唔係我做,係阿成,我同佢一齊去之嘛~又問我都應該知道佢地既一d背景同埋一d對員工既要求,我話都ok既,之後佢問我係咪好高要求,我話係好基本既野,之後佢話即係都唔係好高啦,我話,都係既~又問我讀咩,係咪都係想響呢行發展~我就答佢,我鐘意對人多些,因為人係好得意既,雖然個個都一樣,唔個唔同人都有唔同既應對方法,係一個挑戰,因為有時d客嘈,你要忍,有時都明知客係錯,都要忍,因為要俾佢地感到我地service好,為公司著想,令佢地滿意,再一次光臨~~(我覺得自己好主動呀,人地無問我咁多,我又答咁多,good)

又問我有無信心meet到佢地既要求,我話我無做過,雖然都響my shop幫過手,未真正咁面對過,但我相信我自己既能力可以應付~佢又問我咩時間可以,講左啦,之後我就話星期六,日會做義工,佢就話我真係好,想回饋社會wor,我話係呀,因為都係對人嘛~之後佢話因為會調黎調去,有d shop係會收夜d,問我mind唔mind~我當然話唔mind啦~佢又問我係咪只想做part time(佢既意思應該係想第時畢業之後都stay,做上去),我話依家返緊學,只容許我做part time之嘛~又話我part time都只係上年做過,之後都無,我就話,因我專注響學校活動上~

又問我係咪做完個個job先對間公司有興趣,我話唔係,我係響之前已經love,之後我覺得都好似誇張得滯,不過係真既,我只做haagen daz一間架咋~可能佢唔信,hehe~事後檢討都覺得太....令人唔信~哈哈哈~~

之後佢問我有咩問題,我都無think過,不過對佢既員工培訓有興趣,就問....佢讚我問得好~之後就講,佢地真係好多training,好多post,如水吧,廚房,waitress,"buk"ice-cream呀等~好interest咁~之後又問我仲有無問題,我怕佢以為我只帶左一個問題,而呢個問題都係響書上學既,就think多一個question~就問,咁如果想有學多d野,係咪同supervisor講,佢話係~之後又講一大輪.....不過無咩心機聽~之後都話無lu~原來我係佢既最後一個呀~好險....佢就叫我等一等....hehe~咁in之前同後,我都好有禮貌,好friendly咁既~hehehe~~

之後等個個大粒人,叫我坐之後,佢mark埋d野先,之後睇我張form,見唔到我張相就問,之後佢搵到就say sorry~其實我一開始覺得佢好串架~如果佢in我就死....肯定就咁一問一答~哈哈哈~~之後佢望左我張相好耐,我以為佢會話我唔似樣,點知佢話我好面善~問我係咪交過form,我話係~佢問我係咪只交form,我嗯左之後,又話唔係....(有埋動作),問左幾句,之後佢就問係咪無打俾我,我話係~真係好surprise,佢記得,代表..佢一係張張form都睇,一係抽黎睇,一係覺得我好就睇,點都好,佢都有睇到~呵呵~~

之後又問我係咪midnight都可以,我話最緊要有車搭,佢想問我住邊,就問左我響邊讀,我返問左佢之後,佢再問多次,之後佢話jordan都好方便 jei~串爆~又問我study咩等~之後問我expected salary,我睇左之後,問(佢又變得nice左,俏皮左)如果唔係呢個價係咪唔做,咁我又學佢,伸個頭向前,問,咁即係幾多錢,佢話都係around我既價,我填左$25-$30~咁我就話ok~可能少$1-$2~個個人最後都話等一星期,如果無通知,就代表有人比我更適合~我話明白~~之後佢問我有無野問,我話暫時無,因我頭先問左,之後佢都話完,我就話唔該晒,起身,佢就話byebye,我又話byebye~推返埋chair,有噪音,我就鄒臉.....

我覺得我等到無咁緊張,都發揮到,之後好自然流露,仲好鬼馬,俏皮,好nice咁~咁佢都係要積極,主動既人jei~多多表情....又多多動作,都唔似interview,似傾計多些~唔怪得上次michelle話唔似我啦~因為佢知道,正常既我,係會表現得這樣~哈哈~~不過想想下,都有mistakes~不過好surprise佢覺得我面善,哈哈哈~不過其實唔知有2次interview,係咪代表有機~見到見經理個些,見完就走~唔太留意d人見完陳小姐,係咪都會有2nd?不過好似唔係個個有~而本身見2個大粒既,都唔駛有2nd啦~

今日好趕咁back home,好趕咁take bath~填form緊張到手震添~~今日熱到我,行返home時,換左既衫都濕晒~唔知請唔請~不過in完好開心,即刻打俾大家分享~cyrena叫我換con...趕得滯,唔記得~heheeh~~開心開心.....好既經驗~最後,我prepare返上次既question都無用~我等既時候,仲周圍望下,都有好多關於haagen daz既野....仲think住有幫助,不過無用武之地~主動係好既....yeah yeah~期間,有個女仔,未坐就對人笑,我都有同佢對望,大家都有笑下....佢都幾識做~其實,有時,等既期間,要同其他人talk架~

cyrena話我2nd reply,就俾到個個知,我好有熱誠想做~哈哈~非haagen daz不可~不過近期對另一ice-cream有interest~da dolce~我唔like既ice-cream,做黎做咩?都promote唔到~連自己都說服不了...點persuade人~個個人都問我點知今次interview~

好tired~~今晚搞掂左d野,應該好訓些~我都係死頂打日記咋~因我怕唔記得~菁菁有d搞笑野,我都唔記得左~哈哈哈~~不過每逢佢做左些瘀野,我都見到,佢就話,次次都俾我見到?又自己尷尬地笑~

>>September 21, 2005 at 5:20:58 PM GMT+8


2005 年 9 月 19 日 星期一 【清涼】

[自在女情:怕老的女人 羅乃萱]
雨過天青,豔陽高掛的日子,在室外逛了好一陣。回到辦公室,冷不提防拿起鏡子一看,糟糕!怎麼鼻子上又多了兩點黑斑?

「快去做激光啊!你瞧我,右邊臉上本來有十多處黑斑,現在一點痕跡也沒有!」友人剛做完激光美容,力勸我加入她「除黑斑、趕皺紋、抽脂肪」的行列。

「難道『除了』就不會再長出來嗎?」這是我的疑慮。聽說除一顆斑,動輒都要幾千塊,還不知能否一除永白。

「如果你不小心,再曬太陽當然會再長黑斑。但妳看我,做了幾個星期,皮膚還是滑溜溜的。」奇怪,認識了她這麼久,還是頭一趟見她如此緊張自己的儀容。難道她受不了全城鋪天蓋天護膚美容的誘惑,還是人到中年,突然醒覺要愛錫自己?

最後,我還是沒有跟她上美容院。除了經濟考慮,自嘲為「歷久失修」的臉孔,恐怕只有「換臉」才能補救,不會多此妄想。

一天忙碌的工作過後,回到家中趕緊騎上那輛運動單車。自問是個全力以赴的人,所以單車一買回家便每晚都找個時間來騎,如是者也有三個禮拜。這個晚上,客廳空氣悶熱,踏不到十分鐘已大汗淋漓,不知怎的,右腳的膝蓋開始隱隱作痛。第二天去看醫生,得到的忠告是:「年紀大了,還是不要做那麼劇烈的運動」。

「年紀大了」四個字猶如喪鐘,敲醒了我沉睡懵懂的心。是的,人老了,甚麼都不一樣了:皮膚曬曬便會起黑斑、忘了做運動便肚腩畢現、睡覺側了臉便會留下一道久久不散的「摺痕」,還有遍佈頸上、手腳上的斑斑,處處都在提醒你,歲月不饒人。

面對此情此境,女人只有兩個選擇:一是極力逃避,一是欣然迎向。前者正是許多女人願花錢「瞓身」嘗試的,力求自己保有二十歲的皮膚。至於後者,卻讓我想起一幅多年前見過的海報:滿是不同年齡女人的微笑,有嬰孩的、青少年的、也有中年及年老的,下款寫著:「微笑就是美麗」。這正是我的信念,一個從心底發出笑容的女人,是最美麗的。

如果有一天,我的雙臉滿了皺紋,黑斑也罩滿臉,雙腿已不良於行,眼睛也昏花迷糊,但我仍以耶和華神為樂,以祂的厚恩為扶持我走下去的力量。這就是我對女人終身美麗的信念,也是我天天貼在心額上對付那些「抗衰老」廣告的口訣。

【時代論壇】

>>September 21, 2005 at 12:07:36 PM GMT+8


2005 年 9 月 18 日 星期日 【綿綿細雨】

今日係跟家姐團契既人去遊船河的一天~估唔到今日咁好天~

知道pinky都去遊船河,不過我地無緣見到,佢講過俾我知佢船既no.,咁我就見到佢架船,不過唔sure,又搵唔到佢,相信佢已經去左玩,我曾一度swim過去,無奈佢架船太遠,即船與船之間既距離太遠,我怕有快艇,所以swim到差唔多,就遠望,見唔到她就走lu~~

今次都係去返我地上次去個個洲,甕江洲~亦都係有人帶左裝備去浮潛~佢地班人好搞笑,原來大家都各自有好多吹氣既助浮物,簡直係傾巢而出......場面壯觀呀~阿金就話...唔pump呀,唔pump呀~哈哈哈~好彩多男仔咋.....我就介紹左佢地用浮柱~佢地唔多信浮到,之後佢地都話好用,好方便,又唔阻水~yeah~~不過佢地好多都缺少運動,游幾游就話累,有d人又唔落水,有d人又唔識swim.....oh.....佢地響灘上乘船離去,我同一個女仔swim返去,我地一上船,佢地就話我地快....oh...

我今日其實係好悶....無人陪我去玩~想一個人周圍去,又怕佢地擔心~所以難得熱愛水上活動既我,stay響船上都有一半時間,又大浪~真係..其實都唔想,響船上仲暈...有d暈船浪~佢地好多人去玩wakeboard,最後一轉先係香蕉船~我今次船河最大得益係....我學識左玩"rummy",一個類似打牌既game~哇哈哈哈~變化都幾大...都幾得意既一個game~不過都ok既....都有人同我講下野既...不過.....唉~都係同你地開心一點~所以我今次應該無咩黑~

有個叫阿bee既人,似黃宗澤既,佢用個塊wind-surfing既板,又用獨木舟槳,不過佢唔識用,所以我游得仲快過佢~佢就話我幾勁,我就問佢,佢係咪唔識用~之後上到岸,河馬問佢點用個槳,因阿bee已掌握了,講得對呀,阿bee都有問我係咪學過~嗯....我要快d上中級呀~唔知大家覺得家姐會唔會要求太高呢~因佢話今次wakeboard唔好玩,個水唔靚,船家control得唔好,d浪整得唔好,唔平,好難上水~但之後toby話好玩,因之後去個個地方,好平~我又覺得唔好咁執著,just enjoy it~可能toby之後個次真係好好多呢~

估唔到佢地響船上沖涼,我唔多接受得到,因為污染問題~唉.........又因為佢地沖涼,開唔到船,1800先開,搞到我1900先上岸~好炆,因join唔到佢地,好掛住佢地呀,我都好想去ride bicycle~不過又好似太晒同埋太熱,響水上好一點~好想見alex,因佢成為一個景點~知道cyrena既手又成為另一個景點,又打俾cyrena笑下佢~哈哈哈~我遊完船河個晚先黎,真係o岩o岩好.......

死人大ryan呀,因我打俾cyrena,傾左陣,之後又同sandy傾左陣,大ryan又同我傾左陣~佢既問題係我幾時上岸,幾時泊碼頭wor~死野,我咪答佢1900囉~佢又唔知點咁,咪問佢係咪有其他意思囉~又話唔係,純粹問下wor~死仔~之後send左sms俾cyrena,話俾佢知我上左岸,點知佢地好大反應~話估唔到wor.話我唔聲唔聲,咁快上岸~我話響西貢上,細ryan又話係個好碼頭,有錢wor~個時細ryan拎左cyrena個mobile同我講~哈哈哈~~又話大家要俾人情,問我幾時擺酒,cyrena話返俾我知....佢地每人夾$20.....而蘇家俊同我同姓氏,有discount....$10~唔知想點~搞到我好cheap咁~死仔.....俾我見到佢....掐死佢~

我話俾cyrena知我同joanjoan出去~佢聽唔清楚,咩聰聰,emily就話一聽呢個名覺得唔方有錢wor~細angel就話係放學icu既一個公仔,都係叫聰聰,栗子頭,只係識講一句野,大家又開始質疑佢點解對聰聰咁熟,係咪佢都同聰聰有一手wor,之後東東質問佢,哈哈哈哈~~~大家又開始對我未來既另一半好奇,問係咪要好似daniel咁,講野鬼鬼地,識打水球,高,大隻咁~哈哈哈~~做咩咁關心呀....都未必一定既~之後都知道細ryan又講佢同好多人有一手既事....oh...沒完沒了.....他傻左~同cyrena暫時未有...大ryan話你又知佢係女既....哇哈哈~最後搞到細ryan同cyrena都要去睇心理醫生...睇下佢地自己係男定女~因為細ryan響msn被問係咪TB~

哈哈哈~我唔響度都知道咁多,都因為有cyrena話俾我知~雖然我趕唔到黎,但大家都有留位俾我,good~真好~又聽到佢地既無禮貌security,riding既經過,食dinner響雪閣既事件~

同左joanjoan去左新港既元祿,之後去左海旁談心~23xx就走,行返去我home~我一路行,不斷咁擦汗,佢問我係咪好少行,我話唔係,我大汗jei.....佢唔知呀~不過佢成日自尋煩惱都唔係咁好~不過.....我都係想佢分手好一點~長痛不如短痛~佢會"lam",不過好過佢接越來越大既case時,仲更加放唔開~快刀斬亂麻....不要想太多~身為朋友既關心罷....不要再拖了...雖然未咁快找到一個不黐身既....唉~而joanjoan既工作,好一點了~有點希望.....不過響某方面,好似太放縱,要搵人睇緊,不要drunk again~希望你盡快搵到個你心中較正常一點既男人~

好累呀....佢地好似好開心咁wor......嗚嗚.....

今次船河d野食好好味~正.........

>>September 20, 2005 at 4:38:26 PM GMT+8


2005 年 9 月 17 日 星期六 【清涼】

瑩,生日快樂~大家......中秋節快樂~

今日訓到11點幾~有湯圓食....個個都要食~之後上左陣網,睇下人地既日記,食左d炒飯~emily個日記好搞鬼...~休息左陣~打日記~就去左my brother架房,sleep a while~收到michelle sms~又同cyrena傾左陣~唔知會點,但好唔捨得~不過...過埋今年,大家各奔前程~有d傷感~

晚上一家人食飯,妹同二家姐未返,就食住等~我地又叫左mummy食湯圓,原本佢話唔鐘意食~哈哈~大家姐同我講,我妹去左男仔家....仲要凌晨3點~依家既佢一腳踏2船~新個個太子爺,有車....所以家姐認為無人接佢,一定係去左新個個度~新個個有車,車佢,家姐覺得好核突wor~唉.....好仲choose緊中~新個個27歲呀~都幾新鮮,又有錢....依家d人.....我都理唔到咁多~不過舊個個會以死相脅,我都叫佢快d飛左他~

之後打麻雀~好勁咁,我開始食左2舖大既,開齋個舖仲要小四喜,hahaha~~開心死~不過家姐係大贏家,因佢只係出沖左一舖,其他既佢都win~哈哈~~brother打到無癮,於是我地打左2圈就無癮~daddy都係~佢都炆炆地~好熱咁......哈哈~之後佢都有食,都好左些勒~

今年既中秋,點解無搞作既?我記得年年都有得出去玩~今年難得stay響home團年~brother跟左家姐去佢church個個導師既home~

oh....手臂開始甩皮添~

>>September 18, 2005 at 4:42:43 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36083

Design & Scripting by ShowHappy.Net