2004 年 11 月 8 日 星期一 【晴】
c y tang睇左我個"交功課" web site後的comment...
Dear Pui Chi,
I have visited your website and please note my comments as listed
below:
Marks: 9 out of 10;
1. Your website is well designed and organised. 2. The style and the
background of each page are consistent. 3. Celia looks more like your
Dad while your face looks more like your Mom.
Yours truly,
Dr. Tang
哈哈!!!!!!! 我係似阿媽o既~~~
今曰兩點半已經上完堂, 但約左vanessa5點傾野, 所以放學hea左個幾鐘.... 但等到5點半都唔見佢... 於是寫低d野o係份draft proposal, 放o係佢門口就走......
都係唔好o係日記講人壞話~~~ EEEB有同學仔入嚟睇的~ 今日劍士講我先知!! haha!!!
今日個心又跳得好犀利... 唔知做乜..... 好驚.... 驚到無啦啦喊左出嚟..... 好低能~ 一陣陣的, 依家又冇事... 覆診時我有同醫生講架!!!!!!! 但佢又唔理喎! 仲當我發up瘋咁!!! 開始對醫生有d不滿!!!! 尋日話我d紅血球體積過小, 但又唔講即係點! 攪到我個心十五十六! 咁我返屋企自己上網睇啦! 原來.... 哦... 唔係有新發現... 都係果d咋...................... 仲等我驚左一日.....
平均紅血球體積 (MCV)
參考值 : 83-95fl
過大:維他命B12或葉酸缺乏。
過小:缺鐵性貧血、地中海型貧血
知己知彼, 今日睇左呢個網頁好耐..............
http://www.uhealthy.com/chinese/pet2/composite/con-tai-002.htm
但最後對番我份report................ 來來去去都係果d
>>November 9, 2004 at 12:13:16 PM GMT+8
2004 年 11 月 7 日 星期日 【晴】
今日搭左好多車... 車費好貴!!!
買左『陳慧嫻幾時再見演唱會』的復黑王啦~~ 但唔知點解我部discman播唔到! 仲等我專登帶埋部discman今日!!!! 爭d想上番hvm同佢換!! 但用電腦就play到喎!!... 可能都係部機舊...
好靚呀隻碟~ 真係成黑膠碟咁架!! 2隻cd都係黑媽媽架~~ 好得意~~!!
以下係我返到屋企, 阿大見我買左復黑王時的對話
阿大:『你駛乜買啫?! 你都識哂d歌啦!』
咁阿中就話啦:『live唔同d架嗎!!』 (咪係!!! 啱聽!!)
阿大話:『咪係囉! 陳慧嫻現場都唱得咁好架啦! 駛乜買啫!!』.......... haha!! 我係咪開始感染到佢啦???
today再覆診... 病房時都講左十萬九千次冇囉!!! 係都要transfer........ 今日睇到..... 醫生話原因應該係個胃有事喎!.... 但我都冇胃痛... 又冇唔舒服...... 姑娘話我check到冇地中海貧血, 轉個頭醫生又話未出報告......想點? 即係有報告未?
覆診完後心情唔多好, 於是打俾紫樺傾計, 最後佢陪我放學, 講講吓..... 賤人william約左miss mok下星期一or 二食飯... 但佢真係好低能, 佢自己星期一9:30後先得... 星期二又話7:30先得... 明明叫佢約星期三變左星期一二! 佢個腦真係坐住!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>>November 8, 2004 at 12:46:06 PM GMT+8
2004 年 11 月 6 日 星期六 【晴】
次次入襯個my polyu都見到呢張相.......... 到我畢業時我又要咁影番張~~~
今日又到一星期一次的補習日啦... 不過唔同的係今日出糧~ 仲出齊頭俾我, 多左10幾蚊咁啦~ 為左對自己作出d補償, 補償番我之前咁俾心溫QM, 又同人補習, 再償番我心靈上的損失, 我決定聽日買"幾時再見演唱會"復黑王獎勵自己!!... 趁聽日又要覆診經過新城市時去買..... (因為2個department in charge去follow up我個case, 所以覆診要覆2邊.......) 我會走聽日的econ lecture~
>>November 7, 2004 at 12:33:54 PM GMT+8
2004 年 11 月 5 日 星期五 【晴】
今日econ test都ok.... 雖則我唔夠時間做~ 但都唔係爭好多, 勉強來說都可以叫做finished!!~ 唔知點解今次test完全唔緊張....................
>>November 6, 2004 at 12:13:43 PM GMT+8
2004 年 11 月 4 日 星期四 【晴】
備戰聽日econ mid-term test.
>>November 5, 2004 at 11:48:14 AM GMT+8
2004 年 11 月 3 日 星期三 【晴】
今朝搭車去覆診時好巧合地在車站見到紫樺............ 好攪笑.........
今日睇d報告都ok, d腸冇事, 血色素亦由上個月的8.2, 突破11大關~ 有11.9, 輕輕過左個lower limit~ 但我諗站於e生立場都叫做低! 所以今日又抽多筒血, 驗吓唔會有隱性地中海貧血喎!!!... 究竟我應唔應該希望有事呢?? if有的話, 都叫做搵到原因, 冇事的話當然好啦.... 但又即係話其他部份有事, 繼續驗...... 我諗如果有事的話(touch wood先!!!!), 醫院好快就打嚟架啦................ oh!............... 除左驗血之外, 醫生又要我照胃.... 要去大埔照架呢個.. 不過排期都排到下年1月lu~~ 就係咁就覆完診, 下次覆診係4個月後~.............................. 好大包葯ar..............................
覆完診抽完血排完期就返poly上堂... 不過我都冇心機上...... 因為....我覺得好似沒完沒了咁... 今次好番後唔知幾時又再嚟, 我對呢個cycle好厭啦... 好似.........好漫長咁......... 諗諗吓竟然無啦啦想喊........ 我好似好冇用咁..... 身邊都冇同學仔好似我咁咁煩.... 所以學校成日有捐血日我都覺得好煩... 梗會有人問我點解唔捐,我首先會話唔夠磅, 但有d人就會話"90 lb 都捐得架啦!"...我先會話...
我有貧血架........." 之後氣氛就會好奇怪... 試過有次又有人咁問, 肥晶答佢話『gigi都爭d要人捐番俾佢呀!』.......之後我好大反應........因為果次都冇今次咁嚴重, 大家見到我咁大反應都好顎然, 之後又靜左................................................... 幾時先可以脫離????????
有時覺得好得意架! 上次醫左年多後好番, 但就升唔到大學, 但今次升到大學, 但又再病過... 天父呀?! 係咪有quota架???????
>>November 4, 2004 at 10:48:13 AM GMT+8
2004 年 11 月 2 日 星期二 【晴】
今日好即興咁搵左紫樺陪我返陳楷攞cert~ 因為尋晚icq上佢話今日約左ms tam食lunch... 咁我放學食完飯返到大圍時見到... 咦~ 點半過d咋喎~ 佢應該未食完飯~ 最後打電話溝通後約佢o係ck門口等~ 入office攞完cert就上一樓搵miss mok, 問門口d prefect, 佢竟然話miss mok唔o係staff room... 咁唯有打俾佢啦... 點知miss mok竟然話:『我依家出嚟!』吓?? 乜你唔係唔o係staff room咩??? haha! 點知佢真係o係staff room... 但唔知點解, somehow個prefect睇唔到~ 同佢吹左一輪水後約佢2星期後的星期三食lunch, 但之後又改為約食dinner, 不過要遲d大家都得閑d先~~~ 等得嚟都應該12月lu~~ haha!!
話說搵miss mok途中見到miss lam.... 我怕佢背後話我返去唔係搵佢而係搵miss mok...... 所以見到佢我都...........嘿嘿...... 佢好小氣呀真係.......
大個女要靠自己!!! 唔可以成日都依賴人!! 我要獨立d!!! 所以聽日會踏出獨立的第一步 --- 自己去醫院覆診!!!!!!!!!!!!!! 夠期覆診啦又!~ 阿媽話唔同我去~ 叫我但如果攞葯等好耐的話先打俾佢, 佢嚟接棒等, 因為聽日下午要返學~~ 唔知份驗血報告會點呢? 我覺得應該有9字頭or above啦!! 呢個月以來我咁乖食咁多牛肉!!! ........心情係 ........... 有少少緊張+dd心急咁囉~~~~~~ 又係"if A, then B"問題... 如果我聽日話俾醫生知有A的話........ 佢會唔會要我即刻做B架??????? 唔好呀!!!! 等我過埋mid-tern test先呀!! 星期六仲要測econ架!!!!!!!!!!!!!!!! .....................................依家可以做的, 係祝自己份報告一切正常~ (醒醒定定呀你!!!!)
多謝大夫尋晚點醒左我!! 我會記住你尋晚同我講o既野!!!~~~ (我記住你!! haha!!!!~~) 同埋多謝你尋晚的極速短片速遞~ 出街後10幾分鐘就有得睇~~ 勁呀!!!!!
今日明白咩野"都希望"啦~~ haha!!!! 好低能呀我好似... 咁都load唔明........
>>November 3, 2004 at 12:33:05 PM GMT+8
2004 年 11 月 1 日 星期一 【晴】
To 小邱,
你留個言又有名, 我好難扮唔知架喎!!!!!!! haha!!! 好啦... 為左你開心d, 我就扮唔知啦!! ....
『咦??? 邊個呀你係??? 我識你架????? 咪扮係我d朋友仔喎!!!』
得未呀???? haha!!
今日又係開心的一天~
返去食lunch,繼續笑candy的天才表演項目係反枱!haha!!!好好笑呀真係!尋日已經笑左成日....
上QM堂笑到碌地! 上左一個鐘後阿sir話放break, 咁佢之前講緊果樣野我唔明, 於是又好慣性咁樣皺眉頭... 點知又俾佢見到! (其實一定會見到!坐得後果d唔聽書,咁佢就將注意力放o係我地前面...我仲要坐第一行!!)到放break時用廣東話講多次俾我聽! 佢仲話唔算教, 係討論, 而且放break唔係上堂, 所以用廣東話講.... 佢搵左好多理由俾自己己用中文解釋俾我知... haha!! 覺得...雖然佢講英文難聽左d... 但都幾好人! (又或者其實佢係唔想我放學又上佢office煩佢! 上襯去我都係教極唔明... 佢可能有懷疑過我係白痴~~...辛苦哂!!!) =.="...
之後break完後繼續講書,佢寫白板有個 "H0" !我同candy諗緊係乜之時,坐隔離再隔離的嘉瑩ok大聲地問我隔離的ada"H0"係乜...阿sir又聽到,即刻有少少慌忙咁解番!又笑一餐!...我地幾個就係咁勁笑...開開心心咁又過左一堂QM啦~
放學去左library溫書,入左去個幾鐘,真正溫書的時間只有半個鐘...算啦!!...嘻嘻~~
仲有勁開心事~~
今日慧嫻教識我地.................. "男人係靠唔住o既"!!! haha!!!!!!!
醫生好鬼怕羞... 所以成日俾慧嫻玩...
今日無意中見到彩玲老師唔知幾時寫過以下一段野,睇完後我就明點解佢成日叫我冷靜d...
『若干年前,參加了到泰國清邁大學的地理科考察交流團。有一天早上,是要在攝氏三十八度之下,走到街上進行土地利用和城市規劃的資料搜集。當時,我和「拍檔」手上只有一張不合比例,資料陳舊,非常粗略,滿是彎彎曲曲的「泰文」地圖。時間一分一秒的過去,漸漸察覺自己不知身在何方。於是立刻四處詢問途人,可是無論男女老幼也不懂英語,更不懂觀看地圖。眼看天色漸沉,想起泰國犯買娼妓風氣之盛,更令我們不寒而慄。
最後,我們強迫自己冷靜下來,細心分析地圖,幸運地我們竟能在晚上十時多走回大隊集合之處,更遇上了前來尋訪我們的警車。
從這次經歷中,我學會了臨危不亂,保持冷靜的重要。』
>>November 3, 2004 at 1:48:43 PM GMT+8
2004 年 10 月 31 日 星期日 【晴】
今日好開心~~~
開心一 : 餐茶終於飲得成啦!! 我成日話lunch要飲茶, 今日終於去左都會飲~ 我同candy, katherine同nicole4個女仔食左10隻點心~~ 好飽呀!!!!! 叫左好多有蝦的點心~ 有燒賣啦, 鮮蝦菜餃, 鮮蝦腐竹卷... 但可能飲茶的關係, 之後上的econ好精神!!~~~ 但上完2個鐘的econ後.......又feel到有d肚餓... 咁我地就去新can, 劍士見我食炒麵就笑我大食!! 有份一齊飲茶的katherine同candy都冇話肚餓, 而nicole都只係食個泡芺.......... 但我食o既係竟然係炒麵..... hahaha!!!!!!!!!!!!!!!! 我都覺得好恐怖! 但果個moment又的確係有d餓同埋手腳有d軟... 咁梗係襯未出事前食左野先啦!!!!!!!!!!!! 咁為左解釋點解我餓但katherine唔餓, 我就話katherine食果碟排骨好油, 所以佢唔餓... 點知結果掉番轉俾劍士串!! haha!!! 佢話佢早餐後就到呢餐, 但我o係中間仲多佢一餐茶.... 碟炒麵我仲要食左7-8成.... hahaha!!!!!!!!
開心二 : 返屋企途中又撞到彩玲老師同契班主任, 彩玲老師一嚟第一句就係問我 :『好番哂未呀??』.... 好warm呀......... 咁我冇理由答佢未好番架嗎! 於是我就話『ok 啦!!!!!』haha!!.....雖然彩玲老師唔會睇到, 但我都想講『多謝關心!!!』我要打破上次醫左一年三個月的紀錄! 我要快過呢個時間好番!!!!!!
開心三 : 大飲茶好似有慧嫻睇~~~ 不過最後都係冇............ 再不過!! 希望在明天! 明日又有明天喎!! 可能聽日播出街~~~~~
但尋晚發夢派QM份test.. 我fail........................
>>November 1, 2004 at 12:13:19 PM GMT+8
2004 年 10 月 30 日 星期六 【晴】
整好啦部電腦!!!!!!!!!!!!!! 真係thx肥仔kelvin呀!!!~~~~~
>>October 31, 2004 at 12:28:32 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8