寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2005 年 5 月 13 日 星期五 【晴】


諗起聽日又要補習就苦惱,心情仲未回復,聽日又要面對新戰...


    是跟他一起拉拉扯扯 勉勉強強進進退退
    又是慾望又是絕望 前望加些渴望
    又像共伴又像納悶還是說謊?

    命中嗎? 羞愧吧! 知錯吧! 請答話!
    反對吧! 保證吧! 請答話!!!


>>May 14, 2005 at 10:37:29 AM GMT+8


2005 年 5 月 12 日 星期四 【晴】


『誰說有不散筵席』...
『縱是告別也交出真心意 默默承受際遇』...
『離開似是為來生的重逢』...

歌迷會可能會停止運作,係好唔捨得...o係果度認識左好多fans,
我地o係留言板果度吹水唔抹咀...討論好多不同的topic,
由03年年中到依家..都2年啦~日日都去睇野...
我又多左個名,叫『鬼靈精』...haha!係會長改的...
個個都好好人,係一個『有情意結的鐵竇』...
就算歌迷會真係停左,我地依然會係好朋友...

大夫會繼續俾我煩,俾我轟炸式地問問題、
dellkwok會繼續催我快d去溫書唔好玩咁耐、
阿yan放假放到悶時可能又會打嚟同我吹水(天馬行空地)、
小魔星會繼續同我發夢作故仔兼亂吹水、
duhesum會繼續講完一輪野後就話『我玩你芝嗎!』、
新的我又會俾我煩佢問佢英文、
繼續發掘下有咩file係galil有我冇、
esther及康妮會繼續每日chat一兩句
connie會繼續耐唔耐send句icq或e-mail問我近來點、
陳步禮同海哥仔會繼續潛水
jackie可能會繼續努力在加拿大搵sponcer,搵慧嫻過去開concert、
繼續同平凡人再認識吓、
pco的人則會繼續bt.................



既然版主話慧嫻自己都唔知點的話,其實停吓都好,俾版主抖吓~
由『為你好』到『情意結』隔左3年時間,話唔埋3年後,即係06年佢又出番嚟~
haha!!!好阿q精神~但咁諗好舒服~

點都好啦,入過會已經還左我心願~
未入會時我都諗過,如果有一日歌迷會摺左,咁我就連入會機會都冇...
所以我先要入會,起碼呢一日來到時我都唔會後悔,我都曾經做過『陳慧嫻國際歌迷會』會員~ yeah yeah!!

又係時候挑戰我地的耐性啦!! XD


>>May 13, 2005 at 2:29:59 PM GMT+8


2005 年 5 月 11 日 星期三 【晴】

今日會考考econ...

聲明:尋日唔係我唔補習,係大少爺唔肯補,佢考得好唔好都唔關我事!

我可以做同我應該做的我都做哂,佢考得好唔關我事,係佢好彩,佢考得唔好,都唔關我事,叫佢背野又唔背,讀又唔讀,但自己又唔識,唔識得嚟仲要以為自己好勁!

我應承得auntie,收得佢錢,我就有責任盡我能力教你!責任我fulfill左,但你自己唔肯去做就冇得怨人!

尋晚同carrie講電話,諗住問吓佢走的時候大少爺返左屋企未,同埋佢auntie有冇鬧佢...點知...大少爺有張大皇牌o係手,冇人敢鬧佢........唉..前世呀真係........越講越火滾!

carrie用『worry』嚟形容,我話:『你worry都好d,我直情係把火!』

對大少我已經好失望,唔好話攞咩grade,pass已經還得神落!點解會有d咁o既人架?!?!




我o係另一個日記版鬧得仲勁...呢度已經收歛左...


>>May 12, 2005 at 12:45:43 PM GMT+8


2005 年 5 月 10 日 星期二 【晴】

今日做左好多野..

補習, 但又放飛機
返poly溫書... 點知冇帶student ID.. 邊度都入唔到
想走之際... 在D core見到個女仔坐左o係樓梯度, 原來佢唔舒服, 幫佢打俾個fd後扶左佢落podium, maybe podium多d fresh air, 坐坐吓佢話自己ok... 咁我就走左
then去見工... 唔知100%見工成功率仲有冇得保持... 但有個感覺唔係好想佢請我...
途經以前成日食葡汁飯間野... 執左啦喎...
返到屋企... carrie打嚟... 衰仔飛甩我唔補習話食lunch就一直都冇返屋企, auntie問我乜事.. 咁你橫掂都話要罰佢, 唔爭在爆埋俾你知佢之前點對我... 2次上到屋企先話唔補, 1次等左成個鐘... 預計何文田有一個屋企今晚會大地震... 唔好怪我, 鬧又鬧過, 講道理又同你講過, 機會我又俾過你, 你都係咁, 冇乜埋怨人!!
之後同表哥講電話講左好耐.. 每一分鐘佢都有野俾我串到......

係時候要數吓佢d低能野...
佢in 新世界, 人地叫佢介紹自己, 佢連屋企有咩人都講埋....
帶佢去公司附近話食葡汁飯間野食車仔麵..佢就彈左d咖喱汁落件衫... 姑姐打嚟問點洗...
到in kumon... 人地又叫佢介紹吓自己, 佢就問人:『中文定英文呀?』
then人地問佢有冇信心入大學, 佢話:『聽天尤命啦!』 由於我家姐有份in佢... 返嚟笑到收唔到制...
到今次... 人地叫佢用普通話介紹自己, 佢話唔識, 人地叫佢試吓, 點知佢開口講一句人地就話"得啦得啦".........




唔滯呀!!!!!!!!!!!!!................................................................................................. (螺地+細路仔咁扭計地叫)

Note Nr.: 9067 from 2005-05-11 11:33:07
by 版主


email: no email
url: no homepage


To: JamesX & CarolineYan

係有咁o既事,不過此報導與事實有些出入。
兩星期前慧嫻接獲學友邀請,希望慧嫻可以係六月份打後接棒做陳潔儀的角色,因為陳潔儀有私人理由未能繼續做下去。基於慧嫻與學友的好友關係,慧嫻都好想幫學友解決問題,所以都好有誠意咁想去接受邀請。因為國語版"雪狼湖"在香港公演的時候,慧嫻無暇抽空欣賞,而她看過的廣東版本已是7、8年前的事,所以她已於四月尾前往重慶親身睇一次國語版"雪狼湖"。慧嫻非常欣賞陳潔儀的表現,認為她是完美的,很難有人比她更適合這個角色,所以慧嫻亦親自勸過陳潔儀,希望她能繼續完成整個巡迴演出,但陳潔儀表示簽約時已道明只可演到5月尾,她的確有其他重要事情去處理。慧嫻表示她是一個完美主義者,只得一個月時間去排練,她認為做得到也未必做得好,所以她由重慶回來一星期後的7/5已婉拒了邀請。


謝謝!!




10個可惜呀.................. T.T
學友+慧嫻... 咁就冇左... 冇得睇啦........

我唔滯呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>>May 11, 2005 at 3:09:16 PM GMT+8


2005 年 5 月 9 日 星期一 【晴】

即興地去左剪頭髮....................
5點幾無啦啦有人打嚟叫我見工....
搵左一輪先搵得番係邊份....


>>May 10, 2005 at 1:14:49 PM GMT+8


2005 年 5 月 8 日 星期日 【晴】


今朝趕時間返去exam,又冇小巴...唯有搭的士出大圍...
marketing個exam感覺上冇mid-term咁好...
考完出嚟..落雨落到個天好似冧落嚟咁...風大雨大...

食完野hea左個幾鐘,係cc冇野做,心情又唔多好...上左pco睇慧嫻一出山的第一個表演...搵左好耐...但睇完心情繼續唔多好!因為知道一陣補習好惡鯁!

補習又補到扯火,我明要佢讀中文係好悶!
但悶都要讀架!!全世界都係今日考完maths架啦!
唔係只有你一個係咁喎!!佢用d就訓著的『o依o依吟吟』語氣答我問題
我已經拍左一次枱問佢:『依家聽日係你考定我考呀?!點解我仲著緊過你呀!!』
咁佢醒一醒,之後冇耐佢話:『等一陣先!』我以為佢去toliet
但過左好耐都未出嚟...諗住叫吓佢...點知佢條友走左入房訓覺!!!!!!!!!
火都嚟埋呀即刻!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
真係好火滾呀我!!!

途屋企途中經過呂醫生度就順手攞埋報告,醫生讚我叻,上次食緊葯驗都13.2,停左葯都仲keep到有12.6,所以醫生唔我食葯住~
佢話問題應該係出於我身體造得慢...haha!!
12月先再驗lu~~

驗到血型係A+,醫生話:『如你所願啦!』
我地3姊妹都係A+... 我話好呀~ 家姐有事我可以俾佢...
家姐話但係我有事佢唔會俾我....
我話:『你俾我都唔要呀!! d血都唔係我o既! 但o係我身入面流喎!!』....
家姐話:『到時你就冇得揀啦!!』
其實... 我一路唔敢講啫............ 舊年入院其實我知醫生想同我輸血
但我唔想... 咁醫生問我有冇暈... 其實有, 但我都答佢冇.....
因為... 好核突呀!! 夾硬整d血o係人地身入面!! 仲要流過哂全身喎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


>>May 9, 2005 at 2:16:11 PM GMT+8


2005 年 5 月 7 日 星期六 【晴】

去補習途中在火車站見到有康乃馨義賣... 買左2枝, 一枝俾阿媽, 一枝for老豆... 費事佢呷醋...
then打的上去... 個司機好攪笑... 好多野講... 我話"唔該", 佢問我:『點解你咁有禮貌?』...吓?!..都唔知答...

ken連中文書都冇... 精讀又冇咁本, 唔知佢點考中文...................


>>May 8, 2005 at 10:19:10 AM GMT+8


2005 年 5 月 6 日 星期五 【晴】


慢吞吞!點做野架!!足足2日都未出到份report!


一入嚟有冇俾首歌嚇親呢?!~呵呵~
我自己都嚇左一跳...因為整完唔記得左~
首歌叫《變心》...尋晚無啦啦搵番嚟聽...好正...
當年隻碟一買番嚟,家姐就已經鍾意左先~

『曾也自問 心縱有不甘 仍然一次兩次地苦忍
 別人在笑我 真愛得笨 莫要做個認真的女人?
 
 來到現在 早已太傷心 誰還可以再次地啞忍
 你這麼遙遠 就似迫我必須變心』

仲加多左首歌,叫《失戀的主角》...又係好好聽的~
『誰在昨天 曾承諾永遠一生相愛
 歷遍了風霜 始終一再 在我的身邊不可替代

 無奈這天 濃情誓約似煙消失了
 地老再天荒都失踪了
 失戀的主角 已是我 再是我 永是我』


無啦啦覺得隻碟原來好好聽~~~~~


今日補完習時阿ken阿媽返到嚟... 原本想同佢阿媽講佢個仔放我飛機d野..
但尋晚carrie話阿ken個手提爆左2000蚊, 俾佢阿爸阿媽知道左...
諗吓.. 又費事火上加油...
跟住我同ken講:『我俾你平平穩穩過渡埋個母親節先... 你醒定d!』
費事攪到人家嘈屋閉啦...


>>May 7, 2005 at 11:15:13 AM GMT+8


2005 年 5 月 5 日 星期四 【晴】


to大夫:
唔駛多謝~我生日你送隻嫻情俾我,我仲多謝你啦~~


尋晚訓訓吓行雷, 好大聲, 諗起呢首歌... 呢排都成日聽呢首歌~~
JEALOUSY

曲:中島美雪 詞:林振強 編:歐丁玉
雷電發瘋飛馳 割開都市
夜雨摸黑呼你萬次
情人在吻誰 我多妒忌 你可知
離別你已多時 早應可以
學會放開 不再在意
為何在這時 我都妒忌 欠意思

* Jealousy... Jealousy... Jealousy...
這刻一個她可有把注視
震蕩你可愛面兒 像雷電令人做錯事
明明是無謂妒忌 卻很妒忌
明明別了 偏偏依依
多麼的痴 多麼的遲 *

雷電已經瘋狂 四周奔放
像要散出天網地網
誰人在你旁 吻乾你汗 與你躺
胡亂構想瘋狂 想得沮喪
夜似鐵般一個巨網
牢牢地困囚 我於妒忌裡發慌
Repeat *

Jealousy... Jealousy... Jealousy...
是否她已鎖緊你的注視
Jealousy... Jealousy... Jealousy...
是否她已編寫你的意義
Jealousy... Jealousy... Jealousy... Jealousy...


今田西田大減價,朝早同阿媽過左去食完早餐就入去睇吓有冇野啱買~
一嚟佢就買左4個濾水芯...已經一千一百幾..haha!
行到去vertical club...6折呀!!又買多條裙,我o既~
如果要買斯文衫最好趁呢幾日去西田果間買...真係抵呀!!!
最後買多個粉紅色的水樽...折左都49個幾...係唔多抵...
但我依家用緊果個唔爭氣...成日漏水,激死人...

呂醫生除左進修佢d神學之外,唔該佢進修吓點幫病人抽血.. .
我隻手仲痛緊同痺緊.............  T_T... 


>>May 6, 2005 at 10:51:39 AM GMT+8


2005 年 5 月 4 日 星期三 【晴】

TO Yukari, 唔好咁啦~ 呵呵~~ 一路打果時諗番... 其實好好笑.... 嘻嘻~~~~~~~~

Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to 大長夫,
Happy Birthday to you~~~~~~~~~~~~
大夫收到我寄俾佢張生日咭啦~
佢仲send番個sms俾我,話收到仲開心過收到慧嫻果張生日咭~
woo~~ haha!! 真係開心~ 我地位高過慧嫻呀!!!haha!!XD


今朝橫掂都去開呂醫生度, 就驗吓血, 今次我記得啦!! 我要佢同我驗埋血型呀!!!
姨媽都一齊入埋去, 佢同成日笑我果2個姑娘見我唔驚都幾surprise, haha!
呂醫生就問我:『咁你依家識抽血未呀?我都要驗血啦!不如你同我抽啦!我自己同自己抽咋!』跟住姑娘話:『係囉!佢叫我同抽喎!我睬佢都傻呀!』哇哈哈!!!!!
跟住我同醫生講:『係咪我肯你就敢俾我抽先!我唔驚呀!!』醫生俾我大佢就冇聲出...依家諗番...其實唔應該串佢住...因為支針仲拮o係我手臂度...haha!!
抽完阿媽又要我食糖,醫生話:『咁你就唔啱啦!係食都抽之前食啦!係有事佢都暈左,點食呀!』姑娘就話:『咪好似小長今咁咬完先俾佢食囉!』wa!!幾核突呀佢幾個講到!!

總結係...有個家庭醫生係好好多...佢可以跟番哂我以前d record,佢話:『你個數值咁飄忽,咁你呢世都要keep住耐唔耐check住,d葯就唔日日食,每隔幾日食一次啦!~』我諗...吓?!...呢世?咁長遠呀?!..haha!!!最後...睇吓我幾時有mood先落去攞報告啦~~ haha!!~~

次次去睇醫生我地都會攪到人地個醫務所好嘈...
如果我自己一個去都好d, 至多同姑娘吹吓水
但好似今日咁, 其實真正睇醫生的係我同姨媽, 阿媽又入去醫生度
呂醫生叫姑娘攞d樽嚟, 另一個又入埋嚟吹吓水... 一間細細的房, 就有6個人............勁嘈呀攪到!! 哈哈!!
阿媽o係度行行企企, 有chair都唔坐, 之後又走去上磅, 點知攪到"呯鈴嘭欄"
姑娘話:『你唔好拆左我地個磅喎!!』
最後姨媽又發揮佢指揮醫生的本能...叫醫生直接開葯俾我,等我唔駛自己出去逐樣試..haha!


再俾人放多次飛機,你等星期日睇好戲啦!!哼哼!!!!



賤人個icq info.... 睇到真係笑大人個口!
『田心谷六村公立小學首席模範良好學生
博愛醫院陳楷紀念中學首席高才生及榮譽模範生
6A班至高無上jar FIT人及首席班領導人 決策軍政大事
歷任男班長及高級榮譽領袖生組長
多次打擊校內不法活動 屢獲殊榮 譽滿全球
高級環保大使及頂級榮譽性教育大使 多次提供寶貴意見
中史學會首席榮譽歷史顧問及當然主席 第一副史神
陳楷軍區童軍總元帥 運動會儀仗隊總司令 號令四軍
現為沙南26旅童軍團高級資深訓練員
沙西10旅高級榮譽深資童軍
城市大學社會科學系高級榮譽副學士1年級』.....知唔知個羞字點寫架!!!! XD


>>May 5, 2005 at 2:37:36 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132734

Design & Scripting by ShowHappy.Net