|
2005 年 2 月 4 日 星期五 【晴】
TO Julius, 想了很久才想起是你...
很少看到你這個名... 通常是" j", 或者是一個更長的名~
haha!!
今日上午去左city, 教holly同她的groupmate econ...
真係好驚教錯佢地.....
我覺得.. 我講到咁佢地都明... 佢地都幾叻!!
之後holly未夠鐘補習, 就去左旺角...
去左間出名焗飯的地方食... 叫.......唔知xx牛牛咁...
holly真係好肚餓, 成碟食哂.. 係一粒飯都冇淨........
但... 又真係幾好食~ 又唔太貴! 值4粒星~
之後周街行.... 去左信和, 我想買二手碟...
"永遠是你的朋友"企得好硬... 二手都 $95...
$95... 買隻全新再版都得啦.................
旺角中心多人多到................... 非筆墨所能形容......
行到勁攰..................... 坐左o係KFC.... bankok... haha!!!
沿途同holly傾左好多偈... 第一次同佢行街...
多謝你的禮物~
>>February 5, 2005 at 11:49:46 AM GMT+8
2005 年 2 月 3 日 星期四 【晴】
今日做左個IC的Competency Test... 30題mc得幾題係sure啱~
之後2題short question, 要用frontpage同dreamweaver分別做2個web page... oh...
XP的frontpage就識用啫...佢果個window2000唔多識
至於dreamweaver... 都冇做到就夠鐘
都係乖乖地讀個course啦..
mgt個tutorial好炆憎呀攪到我...
個死mono攪到所有野都好攻利
答佢問題就加個tick for class participaion分
我個人prefer自然d, 佢攪到一切都好有目的, 另有居心咁...
我唔鍾意咁...
依家.. 就算我真係真心想答問題我都唔會答
我唔想好似想要佢d分而好"樂意"去答佢....
可唔可以正常d???
>>February 4, 2005 at 11:32:04 AM GMT+8
2005 年 2 月 2 日 星期三 【晴】
今日趁4個鐘的天地堂gap, 同candy去library睇"魂魄唔齊"
開頭時有d心寒.....
但最後好touching......
>>February 3, 2005 at 12:01:15 PM GMT+8
2005 年 2 月 1 日 星期二 【晴】
教mgt個mono好臭串!!
我會証明俾你睇你唔教書我都可以自己嚟的!!
多得蕉怪2年的訓練!!我已經可以自修!!
尋晚訓得幾個鐘,訓極都訓唔著!
到臨天光先訓........
所以今日上堂好眼訓....訓著左一陣........
o係呢段咁多個鐘的時間...諗起樣超好笑的事...
geog係好多圖要睇的
咁舊年上geog有個圖我同william2個都唔識睇
於是彩玲老師嚟教我地
幅圖的size唔係好大,5cm x5cm咁上下
係似econ d圖咁的!
咁miss教我地睇邊個位係乜
但佢用手一指...................
跟本唔知佢exactly指邊點...
於是william好抵死咁話:『你唔好用手指!!用筆啦!你d手指咁粗都唔知你講邊度!!』XD..........haha!!!
miss心有不甘,笑住咁話:『你呀!!唔好o係女老師面前咁講呀!!』
最後唔知點,miss無啦啦話:
『邊止手指粗呀,腳趾都粗架!』
但呢個係後來william講番我先知!)
諗起....勁爆笑!!!!
>>February 2, 2005 at 12:33:40 PM GMT+8
2005 年 1 月 31 日 星期一 【晴】
今日的mgt... 上同唔上都冇乜分別, 都係要靠自己...
星期二"諗住"係要補習的, 但我都知最後都唔會有得補..... test science d野喎~~ haha!
算啦咁~ 放學去city搵紫樺~ 約左佢食飯~
但佢放學又未走得住, 於是俾左張student ID我入library hea...
wa~ 原來city個library有幾隻陳慧嫻碟架!! haha!!!!!!!!
行行吓library holly打俾我, 於是又出左去...
最後仲行埋去又一城的pageone睇左陣書
紫樺就ok, 出發lu~~
夜晚...嘿嘿... 我地去左銅鑼灣... 但都係唔好講做乜... 講出嚟笑大人個口~~
haha!! 好低能呀我地~~ 嘻嘻~~
紫樺話俾過我張相俾佢d男同學睇.......................
佢唔知係咪想幫我相睇... 抑或係驚我嫁唔出會攝灶隙...
仲話有個同學想見吓我....... (嘩!!!!!)... 但我去到city佢已經走左
算我地無緣吧啦~~ XD
文頌嫻的票數依然高過林嘉欣的.. haha!!!!
夜晚返到屋企, 家姐無啦啦發我脾氣,
痴線! 幾時踩親你條尾呀!!!!!!!!!!!!
我講左幾句野後就話我嘈住佢睇電視, 低b!!!!!!!!!!!! 我同你講野咩?! 我答阿媽之嗎!!
我都未話你偷聽呀我講野呀!!!! 哼哼哼哼哼!!!
聽晚你返嚟唔好同我講野!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我實串你呀!!
鋪鋪都係咁, 心情唔好就攞我嚟出氣! 冇病呀嗎!!
次次都話我唔啱! 家姐一定啱架依家?! 咩道理呀!!!
>>February 2, 2005 at 7:02:47 AM GMT+8
2005 年 1 月 30 日 星期日 【晴】
日頭唔好講人, 夜晚唔好講神....
原來日頭連寫都唔好寫人呀! 好邪架!!
今日中文作文喎, topic係"過去的一年"
明顯地我會寫吓陳楷d野啦
咁我就話有老師對我好好咁, 基本上係以彩玲老師為藍本
放學(又打錯做"於學"添~~)返到大圍有d餓餓地又唔係好餓,
諗起車站入面有間大班... 未試過喎~ 咁去睇吓有冇野啱食啦
一入到去見到個人個背影好似彩玲老師, 但印象中的彩玲老師係曲髮的, 但個人係直髮的,
咁就冇理到佢繼續睇cake...
個人又企左o係門口睇新年拜年d禮盒喎, 咁啱佢又睇完想走見到我........
wa!! 真係彩玲老師嚟架喎!! 之後同佢企人地個門口研究d餅~~
佢話:"早d見到你就買蛋糕la!"... 原來佢想買蛋糕... , 食唔哂所以買左bread.... =.="
最後我都冇買到野食, 我地企左o係出面傾左陣偈
原來佢依家搭馬鐵, 唔搭小巴啦.......................... (點咪好貴囉!!)
彩玲老師話我精神左, 又話我皮膚白左 (吓?? 又白左!)
佢又問我poly個地政學院, 又講吓我讀成點...
臨bye bye前, 原本諗住話約佢食飯, 但臨近新年... 都係唔好la! ... 好似屈佢派利是咁........
最後醒起d野...................."喂!! 我地d相呀!!"
佢又好醒目咁知我講乜, 佢笑住話得啦! 仲o係我部機度! 冇唔見!! 得閑send俾你!
......... 都唔知係咪架佢!!....
bye bye之後我就諗起........haha!! 原來miss wong個曲髮look係我上堂時見過~
上次食飯已經係直髮look啦~~ 時空交錯呀我~
菜心話我... "夠膽追佢攞相唔夠膽攞利是!!"
我叫佢自己打俾彩玲老師問佢攞!
佢話[手豆]到miss封利是好榮幸喎...
今日真係撞到好多人... 朝早返學又撞到肥晶同阿man..
但我初頭因為好專心咁聽緊張學友~~ 見唔到佢地
只係無啦啦聽到有人話"你好!"咁.. 我都唔為意, 直到阿man捉住我先知...
今日好乖呀我~ 放學入左library借本management的書,
做左就做哂尋日做到煩果份功課la!
原本係要用textbook先做到架!
個似校工的lecturer Mono又話是但一本都得!
哼哼!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>>January 31, 2005 at 1:54:47 PM GMT+8
2005 年 1 月 29 日 星期六 【晴】
慧嫻屋企咁多野玩o既~~ haha!!
今日好勤力咁做功課...
但尋日借果本management書好似唔多啱...... 算la!.. 頂住先...
>>January 30, 2005 at 1:10:01 PM GMT+8
2005 年 1 月 28 日 星期五 【晴】
TO holly, 果次真係.............好感動....
尋晚o係床未訓著時諗番起, 其實果次我喊係因為我覺得果年我好運滯,
屋企o既事+自己o既事煩到我爭d發癲,
原班中七同學o既冷淡+"善忘"的確令我好辛苦
我仲以為自己唔知飲左叮噹d唔知咩法寶, 無啦啦變左透明添...
年頭到年尾都唔好, 年中係個谷底,
果場o係我考試果日因一包雞翼而爆發的世界大戰, 到依家都仲好記得,
我總係覺得, 如果我食左佢的話就唔會有事發生, 隨後阿媽亦唔病
佢地鬧緊果時的每一句說話, 老豆走左之後我點同阿媽摟住一齊喊...
訓覺點夢見一家人坐埋食飯, 之後幾日冷戰期.............................................
所有一切當時我的感覺我都仲記得好清楚...
好心痛, 好驚, 不停喊, 去到試場個waiting room報到完後都要入toliet喊完先出番嚟等考oral...
果時o係試場入面冇朋友冇識o既人, 冇人聽我講, 我只可以好孤獨咁等考試, 同扮冇事咁返屋企...
而且每一次諗起d說話我都會喊...
仲有之後o既時間我變成好神經質, 對佢地所講o既野都變得好敏感
完全係一個戰鬥狀態
之後o既放榜, 唔單止係我問題, 亦變成屋企問題...
我點樣聽慧嫻o係concert唱明日有明天聽到想喊, 姨媽點安慰我...
亦都係因為我張咁"好睇"的成績表, '觸發"起阿媽個病...
又再係我...........
咁依家阿媽好番佢都有講番..... 其實病緊果時, 係有諗過做傻事...
但好彩我地"人釘人"的"戰術"成功....................
到開學因為唔慣又成日返到屋企都喊
但唔想再影響到阿媽, 我會選揀沖涼時喊....
因為咁樣出嚟果時對眼就唔會再紅~ (係咪好醒呢~)
但o係度要多謝彩玲老師,miss mok同miss chan咁關心我...
所以, 學校christmas party, 由mani o係"人海"之中拉我出嚟, 到我見到一個寫住happy birthday o既蛋糕, 最後成班7a唱生日歌, 幾個女仔輪流摟住我嚟個birthday hug...
我就知道... 我身邊有咁多個"好人"的... 我亦都冇飲過叮噹d法寶...
亦都知道........ 我都有番張紅地毯!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~
『或已不再見 一切事過境遷』
好野~~~打完!!
>>January 29, 2005 at 12:26:56 PM GMT+8
2005 年 1 月 27 日 星期四 【晴】
今日約左holly, kim, ashley, yonnis同miss chan食lunch
因為30號係miss chan的生日, 我地今日的目的都係慶祝~
其實yonnis係同我同一間小學的
但她比我少一屆, 小學時我已經認得她
因為她的樣子很可愛, 是一個人見人愛的小朋友樣... 佢塊面肥肥的好cute~
之後到我中二, 又見到她在陳楷出現..... 又見到這個女仔~
到我升中七, "卸任"perfect, 接我個duty的就正正係yonnis,
果時我覺得... haha!!! 又係佢呀!! 佢跟左我2日on duty~~
到我repeat 中七... 就同佢同班啦!
不過之前的一切我都係今日先講佢知...
但.... 佢竟然之前對我一d印象都冇.................. =.="
跟住miss chan話... 係咪因為佢塊面肥所以我覺得佢可愛, 繼而認得佢...
我話:『wa!!!!!!! 呢句係你講架咋miss chan! 我冇咁講過呀!!!!』
今日同miss chan切蛋糕時.... 我無啦啦講左句唔應該對一個老師講的說話...haha!!!
熟我o既人都知我係一個好多野講o既人... 講講吓會窒吓人講吓笑咁
但呢一面miss chan從來都未見過! 今日俾佢見到啦~
個cake上有一塊朱古力寫住生日快樂咁o既...
我無啦啦... 好似唔記得個主角係一個老師(正確d應該話係一個副校長!...)
我話:『生日果個要食埋塊牌架喎!』... 講完先醒起,...
咦?!..... 副校嚟架喎!!.. 唔記得講野小心d添~~ haha!!!
飲完茶就一齊返陳楷....... 原本話巡遊吓
但最後掛住計冇行到~
holly!!!!!!!! 你呀!!!!!!!!!!!! 又提我切蛋糕呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
舊年青青生日已經俾miss wong知.. 今日連miss chan都知!!
哼哼!! 唔幫你做econ!!! 嘿嘿!!
話時話.... 唔知你睇唔睇到... 原來我下星期5唔得閑..................再約啦
不過你份econ好深...
>>January 28, 2005 at 12:23:46 PM GMT+8
2005 年 1 月 26 日 星期三 【晴】
to holy,我都好開心你識得嚟問我econ~
今日的4個鍾天地堂...去左唱k
劍士唱他的陶喆
candy唱她的周杰倫
我唱我的陳慧嫻...
同劍士一齊唱傻女...
candy同我唱戀戀風塵...
話說最後係『ha......』咁...
因為...唔夠氣唱,d顏色仲爭2點唱唔到........斷氣...
點解慧嫻坐o係地都唱得把聲咁響?!......
臨尾仲要唱個左麟右李medley...正...
唯一一樣同劍士啱key的係唱舊歌...
我地唱左好多張學友同李克勤!
今日的martketing堂我覺得幾好...
佢講d野我都聽得明(因為都係以前business d野!~)
katherine借左本書俾我睇
係個空姐寫的...
有個係講『一對歌星夫婦』...
話個女的好衰...但個男的就沈默...
我地幾個都估.................係葉倩文同阿lam!~
haha!!!!!!
>>January 27, 2005 at 12:50:28 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|