寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2005 年 5 月 2 日 星期一 【晴】


今次自己衰, 出門口唔睇吓個電話就上左去, 我問題, 今次唔會鬧你!


睇到小魔星同vicky的日記... 又令我諗起同yukari d野~~
計清楚先, 應該係88年識yukari, 我係轉校過去而同佢一班, 因為阿媽話原本間幼稚園教d野太淺, 又冇功課做...

果時只知道同班有個女仔同我住同一層, 我住12樓佢住5樓~
細個果時好興畫畫送俾人, yukari話佢曾經畫過一張俾我, 但我收到後俾番佢, 仲要加多句:『你冇油顏色o既?! 你返屋企油完先再送俾我呀~~』--> 但我完全冇印象~

到生日會, yukari同我都係12月生日, 咁學校就會每班同一個月生日的同學影張相, 前面放滿左多"道具"食物~ 咁我同yukari中班同高班都同一班, 所以我地連續兩年都一齊影相~
有一年係全班之中得我同佢係12月, 造就左我地一張合照~
另一年就有個男仔, 但個男仔好高, 高我地成個頭.... 阿媽問我, 佢係咪企高左?!..

有時睇番d旅行相, 都會見到我同yukari一齊... 幼稚園畢業相o係一間小學度影, 我同yukari都企最高一行, 間小學就係我同yukari一齊讀果間~ haha!!

佢近幾年先爆番一樣野我知... 佢話有一年去旅行, 目的地彭福公園, 入面有個鴨仔池, 老師每人派d白方飽俾我地餵鴨仔................. yukari佢........ 竟然食左塊方飽.........haha!!!!!!!!!!!!!! 果時一聽到.. 笑到我收唔到制!!

到左小學, 一年級同佢一班~ 有次christmas, 班主任同我地全班合照, 印象中我同yukari好似係坐得好近, 隔一兩個位only, 所以大家起身埋位影相時, 我同yukari又企埋一齊... haha!~
之後..... 都好似再冇o係小學同班啦.............
果幾年時間同佢少左好多contact, 見到都只一句hi!

升到中學..... haha!! 又再同校啦. ...
於是我地就開始話, 可能第時我地大學都會同一間添呀!!!!!! (依家已經唔係啦不過~~)
我地耐唔耐就撞到一齊返屋企, form 2終於又再同佢坐番o係同一個班房~
因為我地班主任係出名癲癲地, 唔多理班務的, 又多騎呢野, 於是呢個人就成為左我同yukari的話題.... 同佢又friend番好多~~
仲試過放學去佢屋企打機~ haha!!!

中二果年第一次自己同朋友出夜街行花市, 就係同yukari 同紫樺行~
有次肺炎冇返學, 但臨近exam, yukari幫我攞功課, 佢lunch時攞上嚟, 我就諗, 點解唔放學先一次過呢?!... 原來佢上嚟係打探我口風,
佢好著跡咁問:『gigi你鍾意咩花架?!』.... haha!! 之後又話:『呀! 係呀! 一陣放學我要遲少少先攞到d野上嚟俾你呀!』
我咁聰明梗係知佢同紫樺佢地來通左買野俾我啦!!
只係估唔到........ 佢地買花之餘仲買apples... haha!!!!

咁差不多果排, 咁因為病左所以醫生要抽血驗(同一個月病2次都大大單的.. haha!!!!!!!!), 但
抽完之後我o係醫務所暈左, 之後冇事咁第二日又返番學...
一返到去, yukari話:『gigi............. 我尋晚發夢你死左呀!』啋!!! 大吉過你呀!!

到exam時, 中文作文佢全班高分, 佢話:『gigi! 其實我作文係作緊你呀!』... 原來係因為篇文係講"生病記"呢類topic, 佢將我d野落去當係自己... 即刻啤住佢呀真係要!

咁一路到中五都冇再同佢一班... 但我地依然成日一齊返屋企!~
耐唔耐我自唔掂電腦佢就上嚟幫我整

會考後佢讀asso, 我讀form 6, 阿媽話佢冇理由唔得!!! (想點呀大佬... ha!!)
到舊年有日我問佢知唔知邊度學日文好, 佢竟然話:『我教你啦!』於是佢就用友情價教我日文~
近呢一兩年, 我地都一齊行年宵, 仲要食麥芽糖夾餅~

咁兜兜轉轉, 佢asso後升上HKU, 我repeat後就讀poly,
最後..................... 順利的話, 我地又會同一年大學畢業~~
我地約左好, 會一齊著住畢業袍影相~~~~~~ yeah yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


>>May 3, 2005 at 7:29:27 AM GMT+8


2005 年 4 月 29 日 星期五 【晴】

今朝扭計要去街... 但最後都係買唔到想買o既野
反而野食就買大好多.......... 滴汗呀真係!...

>>April 30, 2005 at 9:58:05 AM GMT+8


2005 年 4 月 28 日 星期四 【晴】

趁得閑d,補番d日記先...

首先係表哥仔果份,佢話頭5-6個choice都係poly,果然係我表哥仔...當年我都係咁...如果佢入到poly的話,真係唔知邊個糟質邊個...

尋日打羽毛球,candy唔知點解會日都拍到自已個頭,nicole就『自投羅網』...我同劍士一組雙打時好舒服,因為劍士打哂我唔駛點郁~但之後到同candy一組...佢又唔郁我又唔郁,我地仲笑candy只會打佢方圓2步內的波,要行的一律唔打,ha!!

ic有2份report要做...死啦...
我連photoshop同illustrator有咩分別都唔知!! 好悶..唔想打....

手錶爛左,諗住用住另一隻頂住先,exam埋先去慢慢買...
點知連呢隻都冇電...好黑仔...
黑到.......輔學抽唔到學小提琴,要等第二輪.....

尋日打完波,candy話佢三肢酸軟...haha!!

>>April 29, 2005 at 10:48:43 AM GMT+8


2005 年 4 月 27 日 星期三 【晴】


好累呀今日... 尋晚趕工中文的business plan, 攪到12點半先趕完...
到今朝又返早... 訓醒時wing wing地... 幾驚耳水又唔平衡!!
今日仲要打羽毛球, 打完去飲茶, 食完野頂唔住要訓一訓, 因為之後個堂IC要test...
結果放學返到嚟............. 都係要繼續做.................

大夫問我尋晚做到發脾氣時有冇諗起murphy's law...... 尋晚炆到乜都諗唔起!
已經眼訓, 但未執完又未訓得, 想聽住陳慧嫻做, 點知部腦蝦我 play唔到!!!.............
murphy's law係大夫年幾前教我的... 我仲記得點解~ 有次行街見到書局有本書真係講murohy's law~
"everything that may get wrong, it must go wrong" 好似係類似咁的句子啦~ haha!!
有機會出錯的東西, 它最後一定會出錯!
所以今日做乜都唔會順利, 但唔怕! 聽日會好好多!!

放學o係poly見到王sir.. haha! 佢問我:『year 2呀你?!』 =.=""
一年前你仲俾我煩住教我econ.................


>>April 28, 2005 at 2:51:46 PM GMT+8


2005 年 4 月 26 日 星期二 【晴】


聽日又測普通話,星期五交中文,今日仲要加多份下星期三deadline的workshop report,如果聽日個IC唔即堂做report... 仲多一份...一日俾多幾個鐘呀得唔得呀?!

今日放學搭小巴,一來落雨,二來.............唔想又撞到行路冇聲個miss,我連續兩日放學都見到佢........好恐怖!!!haha!!!!!!!成日都撞到d教geog的miss...早排成日見彩玲姐,呢排到佢... ...!!


>>April 27, 2005 at 10:43:18 AM GMT+8


2005 年 4 月 25 日 星期一 【晴】


今日返學前去尖咀的library還書, 咁我一路行一路好專心地聽普通話版"紅茶館",
諗住聽順d普通話, 測驗時會tune 得啱channel...
行行下無啦啦有人拍我, 俾佢嚇左我一跳...我仲以為係candy,
個女仔話:『小姐,我地本飲食雜誌將會有個專輯,想搵一班人一齊食吓影相咁呀!我覺得你適合想推薦你呀!』
我有睇警訊o既~ 果個moment想串佢『係咁筍你就自己做啦!』
但我咁厚道梗係冇講啦~只係話『唔駛啦唔該』咁就走左!haha!!

普通話test,我地成班抽簽,因為我坐得入,變左最後一個抽...抽中左第一個去考....
candy考完後要幫手計分,睇到我60分full marks有40幾..haha!
ok啦...我唔貪心要A,俾個B+我滿足架啦~ 俾我cover番ISE個C就得啦~ HAHA!!!

尋晚表哥仔興過乜, 發哂脾氣咁話唔改choice,嚇得我以為佢唔知做乜,明明啱啱同佢講完電話佢話會改,仲諗好埋點改...
haha!表哥仔~知唔知點解我咁著緊去幫你諗辦法呀?!
因為
明日有明天呀嘛!!!!!!!!!!死未!!
尋晚同佢講講吓...講開我老豆張『格言』,佢一講我就知邊張,我攞住個電話係咁笑,
笑左好耐都出唔到聲,講唔到野... haha!!!!!!!好攰呀笑到...
收線後我講俾阿媽知,阿媽又笑,阿大就講左句:『佢知唔知個醜字點寫架!!』


>>April 26, 2005 at 1:26:28 PM GMT+8


2005 年 4 月 24 日 星期日 【晴】


今日中文test, 要作2篇文, 好趕... miss話仲有一分鐘時我仲寫緊... 拿拿臨埋尾, 以保合格~
marketing派番mid-term test, 有B+, 都滿意~~ 呵呵~ 仲以為dr. tam係俾分, 點知係俾grade, 好怪...
原來mc係20題啱左16題~~ 好野!!!!!!!! mid-term成績好, 到exam我就會有心機架啦~ haha!!!!!!!!!

放學又做GE份paper... 都唔知做唔做得切, 直覺我將會攪到變一鑊泡.......
今個week係最後一個week啦, 過埋下星期的revisioin week就exam啦...... 好快呀過得!
星期五中文又deadline...........
仲有book左阿ken的密集式補習....... haha!!!!!!!!!

今日作起文先諗起, 過往5年, 返學都係因為"冇得揀", 同為公開試而返學,
但依家, 係為左想見班同學, 一齊玩一齊笑而返學
同埋, 學識左讀書的重要性, 以前讀書係為考試而讀, 但依家我明白左點解要讀書~
某程度上係因為有次睇到一個陳慧嫻訪問, 佢話「我只知道若有機會受教育,就要好好地把學業完成,至於別人怎樣看自己都不用刻意地去分析,重要的是知道讀書是對人生有著重要而正面的影響。」
睇完之後,,,,,,,, 諗吓... 原來自己讀書讀得好hea, 到我想追果時已經追唔切
我唔想呢d事再發生o係我身上,所以我會俾心機讀書
同埋我知道,我讀好書,快d畢業,身邊好多人會戥我開心~
起碼姨丈會開心,因為佢又有好多野食~haha!!
姨媽又會好開心~我預左畢業時阿爸阿媽都唔會嚟睇我畢業典禮,但冇所謂~
姨媽一定會嚟~就算冇飛佢都會嚟~haha!!!!!
姨媽好想我入大學,我入到佢好開心
佢曾經講過,叫我依家讀到就讀,讀唔到就算,唔好勉強自己
佢意思唔係叫我好hea咁讀....而係叫我頂唔順的話可以quit....
我讀過u佢已經好滿意~haha!!


>>April 25, 2005 at 11:15:11 AM GMT+8


2005 年 4 月 23 日 星期六 【晴】

今日拜山,原本唔想去,但諗吓要攞野俾表哥仔先應承去,
點知前日表哥仔話佢返工唔去!!想死呀你個死仔!!
最後我都冇攞姑姐轉交俾表哥仔,因為怕姑丈知道會唔知哦表哥仔d乜
點知姑姐姑丈輪流嚟問我係咪有野俾表哥仔!....都係寄俾佢罷啦~

今日見到大表姐個女,好鬼得意~同佢影左張相~~

諗住早d打的去圓玄學院,仲以為早早地冇乜人可以直上到去唔駛行上山...
點知去到山腳已經係車龍...老豆要我地落車行..........
就係咁樣行上山....wa....
上到去先9點半... 其實幾唔fair,
點知次次都係我地家要一早上到去等齊人!
就好似今日咁,9點幾等到12點幾1點齊人話食燒豬...
但有d人話個仔要學抬拳道所以遲嚟...有細路仔大哂呀?!
又唔見我細個果時我成家可以遲?!都唔知咩道理嚟架!!!
佢地一嚟到就食野,但我地就等等等等等...........
等到妹子表妹同我講:好悶呀表姐.......最後佢連我水樽都唔放過要玩吓....
真係悶得好交關!!

拜完山就同阿媽家姐打的返大圍,食完野我又出何文田補習,
等唔到架死人小巴,等9世都冇一架!!最後又打的....但
都覺得ok...因為今日補左2個鐘頭,補番條數!
最後仲同carrie夾好時間同阿ken補習,
com好就寫住張紙要ken簽名!haha!!

>>April 24, 2005 at 11:48:10 AM GMT+8


2005 年 4 月 22 日 星期五 【晴】

今朝未訓醒就電話響,原來姨媽o係暈低左,
阿媽飛奔落呂醫生度等佢...
點知阿媽走左無耐,姨媽話佢唔去呂醫生度,上醫院...
咁我咪自己上醫院囉...
上到去等左半個鐘左右...點解仲唔見佢地呢?!
打電話佢俾地...原來佢地食緊早餐...激死呀真係.haha!!
唯有打的落番去join佢地...


姨丈勁攪笑,早餐今日阿媽請,阿媽話留番下次食翅先姨丈請,
點知姨丈即刻話:『知唔知呀阿芝!』...硬食左一野...
之後到阿媽去埋單時阿媽又講多次話食翅先佢請,
今次我醒啦!!我知姨丈又嚟,我即刻話:『知唔知呀姨丈!!!』
haha!!!!!!!!!


睇左表哥仔個日記...christmas果次我都玩得好開心呀!
多謝你無啦啦俾我拉左出嚟玩...我話睇燈飾你又即刻陪我去!
果晚我話去邊就邊,玩乜就乜,你都冇say no~
我地又o係港島走來走去,幾經辛苦先睇到果棵千色聖誕樹...好靚呀真係!!


>>April 23, 2005 at 3:00:21 PM GMT+8


2005 年 4 月 21 日 星期四 【晴】


HAHA! 報左summer輔學的小提琴呀~
雖則我都諗過學樂器好似好無謂咁... 畢業果時張cert寫住你學小提琴又怪怪雞雞咁...
但學紫樺話頭... 學到自己鍾意的東西, 應該開心先啱~ haha!!!
不過最後抽唔抽到都未知....

今日一齊唱k同劍士慶祝生日, 如果唔係俾鬼翀尋晚踼爆左俾劍士知, 應該會sirprise好多...
karaoke又送左支香檳俾我地, 但大家都覺得係蜜桃味的汽水多過香檳,, haha!!

救命呀....... 尋日唔記得續借,d書o係哂locker....
total 4個item,星期一要俾圖書館罰$24...真係...笑到合唔埋個口
啦...candy仲叫我寫日記記低佢..........=.=””

唱完就一齊返poly, 打左陣乒乓球.. 同nicole 2個打到亂哂籠, 正確應該話我地2個都係亂打~
之後去補習... 點知上到去阿ken唔o係度!!!!!!!!!!! 你個死仔!!! 又係咁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
打俾佢原來去左自修室, 叫佢返嚟又話要半個鐘先返到,
問佢做乜唔話我知又話唔記得!! 扮野啦!!!!!!!!!!!!!!!
我都唔明點解人補習我補習, 我會補到咁! 火都嚟埋呀!!!!!!!!!1

返到屋企冇耐........... 又變左個戰場, 唔好迫我埋牆角好冇呀?!
人食葯你食葯, 乜得你食到亂哂籠?!
咁大個人都係咁!!! 醒少少當俾我清靜一日好冇呀?!
唔該!!!




呼天不應 容祖兒

作曲:王菀之
填詞:黃偉文
編曲:藝琛

天你若聽到 請你待我好 我就跌倒
經已站到宇宙變色 天老地老都証實了生活殘酷
我對愛戀努力不到 抱不服態度 不過來到這刻難保

*假使天你有靈 開恩賞賜我一段情
等一生所愛變成等天打救這種絕境
我似變得透明  舞會裡誰也不認領
經已認了輸 你聽見難道沒有反應
假使天你有情 怎忍心欠我這段情
兜兜轉轉的掙扎過程 花的心血你都望清
無人能做公正 假使天你憐憫這耐性
當我尚有心跳判我獲勝*

天註定了的 反抗沒有益 我明瞭的
經已像個戰士豁出一切地愛
只要被愛 出盡全力 當我借了
最後一擊 向天上借力 禱告完了 只等奇蹟

repeat *

受苦皆因深愛起 如果哀求你 可又會念我謙卑
留下些生機 可惜一再証明 呼天不應也不動情
兜兜轉轉的掙扎過程 花的心血你都望清
無人能做公正 假使天你 憐憫這耐性
給我命裡天使 賜我後勁

有美滿的愛情 我怎會傻到這樣求你
這些說話 要是求天亦不應
大概沒有人願聽

>>April 22, 2005 at 11:26:55 AM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132734

Design & Scripting by ShowHappy.Net