|
2005 年 3 月 31 日 星期四 【晴】
to duhesme:俾你悉穿左我食好多野添......
今日1點補習, 去到新翠搭車時去麥記買野食, 買埋阿ken同sally果份
sally杯野飲... 去到佢門口時跌左落地..... 中qoo變左半杯都冇.......... 衰收尾...
補完習同sally去新世紀食tea, 我先返學...
magament的mid-term test得62分out of 100咋.............. 唔太滿意... 要繼續努力!!
食飯時同家姐頂咀...
我都唔明點解次次傾偈,最後佢梗會拉到去話係我問題....
我話邊個邊個食野好快,佢梗會話:『唔係人地快,係你慢啫!』
我唔想再同你講!!我會忍唔住打人!!
>>April 1, 2005 at 2:31:09 PM GMT+8
2005 年 3 月 30 日 星期三 【晴】
今朝上普通話, 有個位阿sir講第三聲係先跌後升咁, 佢講到連個頭都郁埋
好我地讀, 我又唔知做乜住佢又埋個頭, 俾candy見到笑到碌哂地, 正衰人!!!!!!
marketing mid-term test啦終於都, 都ok順利~
test完後Dr Tam同我地對multi, 我有d都唔多記得自己choose邊個choice, 但保守估計都有13-14 out of 20題~ haha!!
essay就做 market segmentation, market targeting and positioning, 用左CitySuper做例子, 雖則我唔多熟呢間公司... 但算啦, haha!! 都ok啦寫得~~
放學約左紫樺去沙田食飯, 等等吓佢先醒起... 續借deadline啦今日....
之後就勁諗邊度有電腦呢... haha!! 俾我諗到customer services counter有呀!!~~
就上左去攪~~ haha!! delighted呀~
紫樺話:『下次再嚟呢度記得禁止我再叫椒盬乜乜果d呀!!』
話說舊年我考完試後又係約左紫樺去果間度食, 佢又係呢個飯, 但就辣到飛起
點知佢又唔記得... 又叫過......... haha!!!!
8點先食完飯, 9點我地又話去大圍食糖水~
我叫芒果豆腐花, 食食吓食左一半有隻野飛左落嚟....
果人換過碗俾我... total食左一碗多d................食到好飽...
>>April 1, 2005 at 3:29:53 AM GMT+8
2005 年 3 月 29 日 星期二 【晴】
今日上IC堂,佢地成班都係同學嚟的,只有我一個人唔識佢地
點半上堂,上到2點佢地就成班話要聽TALK走哂...
得番我一個同阿SIR...好無奈..
有個男仔仲要話:『你今個sem學費抵哂啦!單對單授課呀!』... =.=”
我仲以為阿sir會話算數,今堂唔上or早d放...點知冇...
到3點半阿sir話放break,咁我去完toliet就返去聽mp3訓覺
聽左少少明日恩典,1次刻不容緩,2次傻女,2次這一天,一次為你好,就feel到阿sir入返嚟,但我諗住佢話開始我先起身..
如是者繼續聽埋睡公主...聽到爭d真係訓左...再聽到把悲傷看透時就有個人唔知講乜好嘈而死死氣氣起身.....望吓...break左半個鐘!
原來阿sir一路o係度等我起身先繼續教書!!
正確嚟講唔係『教書』,而係『講我知』!haha!!
>>March 30, 2005 at 12:25:06 PM GMT+8
2005 年 3 月 28 日 星期一 【晴】
to duhesme:我唔係識好多架咋!識最basic咩叫食糊架咋!如果真係去梗係唔會落場同版主打啦!我唔想學佢話頭麻雀枱上交會費呀! haha!!
to hilary:咁歡迎你多次啦~~
今日mgt present,其實我同candy好hea,都做唔到d乜~
present又唔駛我地,我地只負派cookies同leftlet,haha!
8點半就同candy上到FJ301,佢地未到我就快快手化好個妝先~haha!
攪左15分鐘先化完....化埋先出門口就要好早起身架啦!haha!!
mono話加我地分,佢之前話會俾b+我地,唔知依家會唔會變A呢?!
不過,有少少感覺係我冇做過野.......做左free rider!
present完之後mono要我地5個企哂o係個台度俾人睇我地的dresss code...
勁核突呀!!!!佢無啦啦叫人睇吓我地d鞋,坐得高果d睇唔到,我冇帶眼鏡都見到尾果2行的人企起身睇,勁攪笑!講開對鞋...仲以為著阿中對鞋會好d,唔卡腳...點知佢果對頂趾,仲頂到好痛...頂唔住去toliet痴膠布!返到屋企除哂d鞋同socks...d腳趾紅鬼哂.....
今次記得拍埋對腳企啦..~~
放學同candy,nicole同劍士食tea,講到班中的『金枝慾孽』,nicole話點解我地圍內幾個相處得相安無事...haha!!因為我地好人囉~~不過讀左未夠一年就咁,都幾恐怖,究竟邊個係好人邊個係衰人呢?今次冇表哥仔幫我分添...至怕呢d野,個個同我講野我都會當真..原來最低能果個係我!
今日o係大圍個火車站見到好多人,返學果時入左閘冇耐就見到miss lam,即係我舊年個班主任,我初頭只見到有個人個身型好似佢,我睇得嚟佢已經同我講早晨...
之後行多幾步又見到一個好熟的背影..........好明顯係turbo,佢搭去大學我就去紅磡,佢竟然叫我同佢上往羅湖個月台...痴線!人地今日著到咁靚都要同佢o係個站到拖拖拉拉!!過份!!到放學返到大圍,因為化左妝搽埋mascara所以冇戴眼鏡,見到有個人同我揮手,行近d..原來係阿歡...
今日有人讚我靚呀!!開心到飛起呀真係~~haha!!!!!!!!!!!!!!
(都話女仔好易呃架啦....)
>>March 29, 2005 at 2:19:08 PM GMT+8
2005 年 3 月 27 日 星期日 【晴】
人好得意(唔知抑或只係我會咁),冇的時候你又恨
又同自己講下次一定要咁做咁做...
好啦,到真係有下一次時你又食言變衰女,又驚呢樣又怕果樣
拉鋸好耐,都冇定案...真係攞嚟攪!
假使放棄了你時日還能有趣 瞞著世界 我也騙不了誰
情共理智秒秒拉鋸 讓人來矛矛盾盾 心中多苦澀亦要獨自面對
假使再去愛你 忘掉邏輯根據 來日再有變化也不再追
天天心裏繼續拉鋸 問誰來平衡錯對 愛與不想愛隨他去
好靚呀份禮物,係慧嫻送俾版主的安慰獎嚟架... 真係好人啦佢~
最攪笑係... "鞋"完繼續努力.. haha!!!!!
唔開心時有個朋友o係你身邊鼓勵你、陪你係一個褔份!
呢份鼓勵唔一定要係物質上的東西,只有佢有個心聽你講聽你呻,已經好難得!
>>March 28, 2005 at 9:33:16 AM GMT+8
2005 年 3 月 26 日 星期六 【晴】
HILARY 你好呀!!!!估唔到你都入左嚟呀!!haha!!!多謝呀~~
終於溫好哂d marketing notes啦~
仲無意中搵到以前阿中的一本marketing書原來有用...真好~
又同表哥仔研究左陣econ...佢問我果2題我以前都唔識
死捉住gary陳問左好耐,佢解左好耐我都唔明
一方面佢根本就帶我遊花園,一方面我就唔多信佢講的東西,但迫於無奈要問佢...
最後背左佢就算...haha!!!!!!
每年金像獎我都冇心機睇, or even唔會睇... 除左98年果屆之外... 好似得98年無啦啦有主題曲...真係威啦~haha!!
因你才有這一天(香港電影金像獎主題曲)
曲:雷頌德
詞:周禮茂
不罷不斷 疲倦不寐不眠
不捨不捨 做了不侮不怨
只問耕耘 從來收穫不嫌
一心一意 熱愛一世不變
*轉轉轉 光影因你在轉
變變變 色彩因你幻變
看看看 天空海闊 任我高飛
全因你才有這一天
暖暖暖 心底因你熱暖
你以最好的一再奉獻
要以最好的嘉冕 讓這掌聲
從今天傳頌百萬年*
一脈相連 期望一脈相傳
一生一世 汗血不會污染
重唱*
>>March 27, 2005 at 1:48:32 PM GMT+8
2005 年 3 月 25 日 星期五 【晴】
有冇睇k100呀???????
"面向觀眾" 係mono呀!!! 我mgt個lecturer呀!~
candy好快手咁打電話俾我... haha!!!!! 爆笑呀!!!
佢都仲係著到成個校工咁...
收到表哥仔個sms.......
如果今年真係cancel就好啦.....
不如年年都話唔攪, 最後都係攪....
真係煩.......
有時有d位,我諗我應該企硬d
唔好咁讓步!!!!
今日無啦啦諗起...星期二約左返8點半準備吓個present...
咁早...如果化埋妝先出門口,咁咪要早好多起身囉!!!仲未攪個頭喎!!!
都係攞哂d野返去,lunch先攪..............
>>March 26, 2005 at 2:10:51 PM GMT+8
2005 年 3 月 24 日 星期四 【晴】
marketing的mid-term test已經燒到眼眉,唔溫唔得...
坐定定溫左2個鐘有多...
坐得咁定係因為聽住歌溫,有條earphone線我先唔會溫吓又走開左...
聽歌溫書唔代表我唔入腦,聽歌會令我坐定d,唔好周圍走...
mgt的present兩場變成一場...
原來一組5個人得1個之後冇堂...haha!!
食左一個溫情洋溢的紅豆燒餅...嘿嘿!!!
原來有d人為左錢,不惜抓爛自己塊面,呢d叫....諗唔起添...
自己唔要面,都顧吓人地啦好心!!
明知同公眾人物有關都公開爆人地野,你都好缺德!
我個家族d棍都有d係咁既人,錢對佢地嚟講比天更高,
究竟係佢價值觀有問題,定係只係觀點與角度問題呢?
我明錢係重要,但係咪真係重要到咁呢?!
有時d野揚左出嚟,唔會淨係影響到自己同另一個人,仲會有d無辜受害者
人地都暱埋入山洞啦!仲挖番人地出嚟,拉人落水咁賤格都有o既!
>>March 25, 2005 at 11:04:45 AM GMT+8
2005 年 3 月 23 日 星期三 【晴】
今日放學後約左紫樺食飯,但由於mgt個present有d野都幾煩吓,
等紫樺果時o係電話發佢脾氣....對唔住!...
食完飯諗住返大圍再食甜品,但好多人,要等位..算啦都係
之後就行返屋企,一講到以前中學d野就好好笑!haha!!
多謝yukari玩得咁開心時都仲記得我!~不枉我地識左16年!!
返到屋企見到有本忽週,攞起嚟睇,其實我只係習慣有雜誌就睇雜誌先...
但屋企人以為我知有慧嫻就拿拿臨攞嚟睇... =.=”
唔知慧嫻係咪好煩呢依家?!
拈花惹草(陳慧嫻/關心妍合唱)
作曲/監製:陳輝陽@好好笑 詞:林夕 編曲:陳輝陽/陳錦\鏢
十個有十個偶爾任性 絕地偷生便要啞口無聲
行情局勢不定 傻人才出手與第三者硬拚
我卻掙開眼睛 行刑前一刀兩斷想走便請
就當好彩夢醒 就算與他可挽回都掃盡興
*誰又會拈花不惹草 愛得他 已預到
難道你 會以為知道好過未知道
再沒骨氣亦要人人明白到
兩個人總比三個好
誰若愛拈花總惹草 再不必 靠匯報
難道我 有理由估不到
賢淑地當他去練舞 會講亦難做
又怕攤了牌已到絕路
**用明槍暗戰吧 且看誰會奪得他
被人搶了也罷 起碼贏了我瀟洒
放長雙眼看吧 好過才會覺得差
若然反面逼他 只會益了人家
問他 忍他 避他 同樣在他的控制下
我要攤開去講 隨時贏得他讚譽率真直爽
學我得體大方 預了他想轉軚面子也易放
repeat* **
讓他 益他 罵他 全部亦輸於恨嫁
夭心夭肺呀真係!
>>March 25, 2005 at 4:49:54 AM GMT+8
2005 年 3 月 22 日 星期二 【晴】
尋晚訓得唔好,成晚都訓住兩樣野...
1.條氣仲有d唔順
2.諗住mono叫我地做個present...尋日火遮眼...都未講添
話說上星期五做的mgt present,mono(mgt的lecturer)佢好滿意,
話我地如果臨尾個q&a做好d的話會full marks,所以佢想我地組下星期二o係lecture對住全世界再present多次,
佢話會俾我地個course work至少有b plus,如果今次再做得好d就可能會俾個A我地...聽到我地幾個對眼發哂光...haha!!
mono仲要我地走兩場,lecture完左後跟佢去另一班再嚟多次(有d感覺係要開兩場演唱會...haha!!)
咁聽晚放學我地就要試好d setting先,星期二就嚟真啦!!
開心係因為....又可以再攞正牌扮靚!!~~
其次係有b+!~~~ haha!!!
第三先係因為佢欣賞我地~~~ (死未~~)
candy一聽到又要著番上次套衫就苦惱...haha!!!!!好攪笑呀佢真係!!最後佢問nicole借鞋...打死都唔肯再著靴!
於是,今日就同candy2個係咁o係諗present d野,唔係傾內容,係傾d無聊野,又諗吓d曲奇呀咁....笑爆!!
今日手多多入ic個網, login自己個account周圍睇吓咁啦...
無啦啦見到.............
ic3002個test我pass左呀!!! 唔駛讀啦!!! 好野!!!
仲諗住summer走唔甩讀...咁都pass...係冇天理架啦,但我好開心~~
>>March 23, 2005 at 1:30:00 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|