寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2004 年 11 月 18 日 星期四 【晴】

QM派左test,100分我攞55分...都對得住自己,我以為會fail的...謝天謝地...patrick話40分以下的會夾份exercise在answer script內,咁我攞我果份果時...死啦!!有紙o既?!睇真d原來張紙係answer嚟啫...pass左呀!!~~

上完QM我地落尖東,NICOLE要去尖沙咀公共圖書館借書,咁我同CANDY都一齊去,入到去見到個借CD的架有”左麟右李04CONCERT”的CD借喎!借啦咁~再望吓...咦!張相咁熟口面O既....原來係慧嫻呀!係93年的”你身邊永是我”,CANDY就話”借埋啦一次!!!”...最後CANDY借”左麟右李03CONCERT”~個個都有收獲~

放學RANDOM組開會,開完返屋企,返到大圍就去換廿蚊COUPON,係尋日家姐買衫夠數,可以換20蚊COUPON,但尋人個COUNTER冇人,SO換唔到,咁今日我去到個人話要當日發票,咁我就話尋日冇人喎呢度!所以我先今日換,但個人唔信,仲問番我幾點,咁家姐話過係尋日買完野即刻去的!SO我答佢話1點幾,佢好似以為我呃佢咁,咁大家『對峙』期間有幾個人換COUPON,我諗住等佢攪掂之後睇吓佢點講,而我都諗住唔換就算,點知佢又換俾我...之後一路返屋企,一路諗...我係咪好唔啱呢?事實人地真係話當日發票...但之後又諗...尋日唔係唔換喎!而係個COUNTER冇人喎!...我係咪好衰呢?????????

同小魔星icq講番果個變態fans...我地的conclusion係佢心理有問題,兼有精神分裂.以為自己係謝醫生、係慧嫻、係版主、同幾個不同的fans,只係我唔好彩俾佢揀中而中招!!!不過不幸中之大幸係佢冇用我個名留粗口已經好俾面!同埋...早前版主講過話生日願望係希望我地唔好理佢...我講過一定會實現版主呢個願望!!我係一個聽話的fans............

>>November 19, 2004 at 11:47:39 AM GMT+8


2004 年 11 月 17 日 星期三 【晴】

今日阿大放假,起身食左少少野後我地and mother一齊去左映月樓飲茶,我飲到十二點半左右就走,返poly上ic...上ic的課室依然好凍,凍到我成條雪條咁...今堂繼續講linux,我聽到半桶水都冇...下堂仲考試添...都唔知點死好.....

依家成日都覺得一星期過得好快............... 眨吓眼咁又一星期... 眨多吓眼又一個月lu...

個sandy lam個fans踩場不特只!!! 仲用我個名留言!!! 好過份呀!!!!!!!!!!!!! 做乜無啦啦燒到我度???? 我係一個百分百乖fans嚟架嗎!!!! 好死無聊架條友真係!!! 之前試過扮謝醫生扮慧嫻扮版主留言, 今朝仲扮"mrs. tse", 留埋d難聽的說話, 話慧嫻係猢狸x..... 係人都知係佢啦!!! 好開心咩??!!! 低能+十級低b呀真係!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 如果唔係版主生日願望係叫我地唔好理佢的話, 我實o係留言版鬧佢呀!!!!!!!! 不過唔o係留言版鬧佢唔代表我真係唔鬧, 只係留番o係日記鬧!.................. 鬼唔望你死無全屍呀!!! 我都唔明點解一個人可以冇品成咁......... 河水不犯井水, 冇講過佢idol半句, 但條友無啦啦嚟踩場.... 算!! 我地係有品的fans............................................... 仲等我以為自己失憶, 留過言唔記得!!!!! 但睇來睇去..... 我冇留喎果個時間!!! 仲以為我痴左線添!!! 究竟條友係咪心理唔平衡+心理變態架?!

>>November 18, 2004 at 1:00:33 PM GMT+8


2004 年 11 月 16 日 星期二 【颳風】

尋晚返到屋企都冇執野,今朝起身就是但執野返學,咁由屋企搭去火車站果程車我係入銀仔,冇o都8通窿,去到火車站......死!唔見左個銀包o既???梗係執漏左o係屋企啦!初時都諗住..算啦!買飛搭返poly先啦!冇錢至多問nicole佢地借啦!行緊去買飛時...哈哈!!原來放左o係第二隔咋~有帶銀包呀我~哈~好低能~~~

今日英文堂only, 上到去得wilson一個,課室d人未落堂,咁我無啦啦見到門果度攝住左張紙,話”cancellation of class”再望吓個老師名...”hilary bower”?????咪即係我地??張紙又冇留電話,於是同wilson去elc的general office問啦諗住,去到又冇人,等多陣candy都打嚟問即係點,又過多陣general office有人啦,個人話成堂cancel,幾時補就要等hilary講先知.....呵呵~原本今堂要test...唔知幾時先補番...

咁冇堂上,我同nicole同candy就去左港晶唱k,唱到1點就走lu~一來佢地要上堂,二來cut歌啦已經~行番去火車站又好似好遠,所以搭81c,今日仲快...4個字就返到沙田...o係車諗住訓陣都唔夠時間,攪到我慒慒吓咁行返屋企,仲爭d睇唔到前面係樓梯添.......

唱k時好好笑,我點左克勤的愛不釋手,係左麟右李的concert版,校長都有份唱,咁alan唱到好激動咁,candy就話佢成日好怕佢咁唱會無啦啦死o係舞台!哈哈~今次唱k冇紫樺同我瓜份隻拈花惹草,於是挑戰陳慧嫻一口氣唱...感覺係好趕呀...今次第一次同佢地唱k,相比上次同表哥仔唱我都收斂左好多,點少好多陳慧嫻啦~haha!上次同表哥仔唱,連續版半都係...佢可以好無奈咁睇我唱,我去toliet時佢就同我唱,哈~今日唱左.........拈花惹草啦,傻女同明日有明天~基本上每次都會唱傻女~

會長姐姐今日話:
『慧嫻有同我提及過搵歐丁玉傾錄國語歌o既事,但係而家仲未開始做野,都係研究階段o者,仲有歐生忙於雪狼湖o既工作,所以都唔會咁快成事。不過,一有乜野消息,我都會通知大家,一定會!! 』
原來真架?! 我仲以為係d報紙電視吹水添~~.....但之前慧嫻問過學友點解唔搵佢做大陸個雪狼湖...學友係答佢話因為佢d國語冇人聽得明喎!!...咁都仲出碟呀???

>>November 18, 2004 at 11:02:46 AM GMT+8


2004 年 11 月 15 日 星期一 【颳風】

今日只上QM, 仲以為會派卷添! 點知patrick話tutorial先派......... 星期五就係死期啦咁...

尋日影d相, 我同nicole部機咋得... 唔記得話埋俾阿jet知添好似...

http://community.webshots.com/user/eeeb_random


放學後同nicole一齊去m core, 我諗住print song cloze d野, 點知部heap cheap針機print唔到... 於是打俾william, 原來佢仲o係city~ 咁啱啦~ 我快d手攪掂後send俾佢, 佢print完今晚飯攞埋俾我~
走果時4點都未到... 又搭吓81c先~ 今次搭左50mins only~~算快~

夜晚約左紫樺, william同miss mok食飯, william激到ms mok死死吓... 連m同n都分唔清, ms mok係咁一路笑, 一路"mook"住我衫袖話"gigi呀!!........" 但我除左笑之外都唔知俾咩反應佢好... 齊人後去左"大魚豐作"食.....嗯....d野食麻麻咁啦... 食到9點左右啦, miss mok要返屋企改簿, 咁我地都走lu... 我同紫樺行左去西田, 行到9點幾10點都返屋企lu... 可能ms mok本身個人靜d (但係咪呢又??).. 尋晚食飯d話題都離唔開miss個妹同william的同學關係, 來來去去都係cityU d野... 我都有d眼訓.. haha! miss mok又叫約turbo食飯............................. 下個月先算啦..... 因為真係幾悶吓.......miss mok唔似彩玲老師咁唔停口講野~~

miss mok又叫我地千祈唔好俾miss lam知我地搵過miss wong食飯... 免得佢又小氣..... 但之後我就諗到...........................死啦!!! 上個月同彩玲老師食飯時我地送左條披肩俾佢, 彩玲老師仲話要攞返去教員室哂吓命.............. 大煲啦今鋪!!!!!!!!

>>November 17, 2004 at 8:14:47 AM GMT+8


2004 年 11 月 14 日 星期日 【晴】

今日無意中見到...

又俾人起底.......... 越收得密就越俾人揭........... 真係慘....


今日係最多吉堂的星期一, 我地節目好豐富~ plan好哂econ lecture前去飲茶, 但今次食得冇上次咁飽, 6個人先食得11碟野.... 上次4個人都10碟啦! 所以上完econ lecture後我又要再食tea~ 今日阿jet尊登返嚟一齊影相, 劍士著埋袍... 玩左好耐..... 又影左好多相, 但未upload到.............................. 等緊封confirmation e-mail............

>>November 15, 2004 at 1:45:22 PM GMT+8


2004 年 11 月 13 日 星期六 【晴】

星期日的補習日....今日同阿ken玩聽歌學英文,俾左兩首英文歌佢聽,分別係yesterday once more同words,2首我都鍾意~我仲怕佢話聽唔到個yesterday once more, 尊登整定個慧嫻version入部機添...... 好彩佢都ok! 嘻~不過呢2首都唔及uptown girl正~聽落好輕鬆~阿ken似乎都幾接受呢個方法,仲嫌太少野俾佢填...好!下次成句!! 我真係想幫到佢...........


When I was young I'd listened to the radio.
Waiting for my favourite songs.
When they played I'd sing along. It made me smiled.

Those were such happy times and not so long ago.
How I wondered where they'd gone.
But they're back again, just like a long lost friend.
All the songs I loved so well.

>>November 18, 2004 at 1:04:35 PM GMT+8


2004 年 11 月 12 日 星期五 【晴】

如果你覺得個日記好嘈的話就press"Refresh" 隔離個stop啦!因為我自己冇開specker, 唔知原來我日記有咁多聲.......... sorry ar~~




多謝大夫~

尋晚冇電視睇, 刷緊牙時無啦啦聽到阿媽嗌"阿芝! 陳慧嫻唱歌呀!!" 我心諗......... 咩呀! 邊會無啦啦有呀?! 陳慧嫻尋晚唔係去左鐘錶展咩?!....... 但... 都係出嚟睇吓啦.於是我就成日泡咁出嚟睇... wa~~ 真係喎~ 不過呢個concert好耐啦喎! 年頭架啦! 原本諗住睇哂先入番toliet... 但中間段音樂時.... 因為太多牙膏泡........... 有d想反胃......... 都係入toliet先啦................. haha!!! 我唔想睇慧嫻睇到嘔呀!!!


今日好努力咁prepare聽日補習的material...... thx 小魔星出手相助先做到咁多material~~~haha!~

>>January 22, 2005 at 9:12:30 AM GMT+8


2004 年 11 月 11 日 星期四 【晴】

lunch去左張堅庭開果間"表哥粥麵"... 唔抵食! 特價雲吞麵勁細碗, nicole一見到就話:一定唔夠飽呀gigi你!"... 細得好離譜.... 我情願佢收我原價但大碗d! 之後諗... 特價但細咁多就唔叫特價啦!!! 仲有,d 人的SERVICE態度好差....................................................我地已經BLACK-LIST左佢, 我地唔會再去!!!

今日上ISE好似打扙咁................做個case study... 好似上網報名咁, 咁填完d data要show 番o係個access file度, 同candy2個做吓又偷睇吓... 都攪左3個鐘, 足足一堂先攪得掂.......... 之後去左新can食tea~

可能堂ISE去得太盡........依家七點之嗎.......... 眼訓啦已經............................. 唔打啦...

>>November 12, 2004 at 11:09:05 AM GMT+8


2004 年 11 月 10 日 星期三 【晴】

今日撞到好多人呀~~ haha!!!!

首先放學搭火車, o係個月台又見到燕燕, 今次係佢見到我但我見唔到佢~ 好攪笑~ 佢仲問我係咪唔認得佢!!~ 梗係唔係啦! 今次係第二次撞見lu~~~ 唔知幾時會又撞吓小邱呢???????

去到大圍大車站, 有少少肚餓, 諗住去呂醫生前面果度買野食啦~ 但臨出閘時, 離遠見到個人.... 咁似矇豬眼表哥o既~~~ 咁即刻跑過去截住佢唔好俾佢入閘住啦, 但說時遲那時快, o都一聲佢已經入左閘啦!! 我同佢講話做乜咁快o都呀!!!!!!!!!!!!!!! 去食tea呀嗎咁啦~ 咁佢諗住再出番閘同我去食, 但無奈o都唔番出嚟...... 於是我地就俾個閘隔住我地咁傾左陣... 點知表哥手多多o都多次........... 咦?!~~得啦喎!!!!! haha!! 咁佢就無辜地waste左2個幾.... 出閘後我地去左松記食dessert~ 又傾左好多唔講得出去的東西.. haha!! 我地成日話"呢樣你聽完就算, 唔好講出去!!"........因為我地講緊我地個家族d野, haha!.... 呢個就係我同表哥仔的溝通方法.... 坐到5點9就走lu~

唔知表哥仔會唔會睇到啦........ 我想講........乜都唔好理, 繼續應付埋個a-level先啦!! 加油呀!!!!

咁bye bye後我就行返屋企, 一路行一路諗... 原來我已經好幸福....................................................

>>November 11, 2004 at 1:36:54 PM GMT+8


2004 年 11 月 9 日 星期二 【晴】

happy birthday to 我親愛的表哥仔~ 祝你早日搵到個好似表妹仔咁靚咁正的女朋友~~



呢2粒糖係表哥仔買的~ 代表左我地2個架!! haha! 因為表哥仔話呢2個卡通人物的關係真係表哥同表妹呀!! haha!!!



今日亦都係版主姐姐生日~~ 多謝哂佢為我地服務咁多年~~ haha!!

今日一嚟上英文堂就俾Hilary ban左我個oral present topic...... 好煩呀!! 人地諗得咁辛苦你一句話ban就ban... 之後諗左好耐用咩topic好... 但我成個腦都係d acadamic d野.............. 好苦惱............

放學食完飯就去m core等random組的同學仔放學去搵vanessa, 好出奇地竟然無啦啦會齊人喎我地~ 一行6人入到vanessa間房, 佢一嚟第一句就話:『你地又話搭九?!』... 果時... 50分左右之嗎! 我地尋日都等左佢差不多半個鐘啦! 依家你坐o係間房度等我地幾分鐘啫! 唔駛咁呀!

>>November 10, 2004 at 12:39:15 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132743

Design & Scripting by ShowHappy.Net