2005 年 6 月 5 日 星期日 【晴】
上星期攪到一鑊泡的excel file, 幾經辛苦先執番好,
今日ginny話中間好多formula都錯...
結果我又要執過... ok!! 都算, 係我自己未做上手所以錯..
但到我入另一份data, 有幾隻product的,
我入到中間有野問ginny, 佢先話唔記得講我知有2隻product係唔駛入data的..
my god啦呢鋪... 個file由頭執過,
可能佢真係冇心, 真係唔記得講我知,
我但主觀地覺得佢係玩野! 條氣好唔順!!!!
你一句唔記得左講,我就要花多半個鐘有多由頭執過d野,
真係多得你唔少!
到下午send outstanding payment report俾d sales,
o係佢的壓力之下我又犯錯,
一份唔記得改worksheet名就send左出去
另一份send e-mail連subject都冇打...
好驚俾佢鬧! 但我真係唔想...
聽到佢打字我又驚佢係咪check到我做d野又錯做,
聽到佢起身又驚佢係咪行過嚟話我.....................
勁想打俾紫樺傾偈.. >.<!!!
臨放工時佢問我, 佢pass左俾我做d野係咪太多做唔切,
冇得揀之下要答佢唔係...
佢叫我如果做唔切就同佢講..
ginny姐, 公司請得我幫你手, 唔通我可以一句話做唔切又彈番俾你咩! 咪玩我啦!!
我聽日會醒醒定定做野,盡量唔出錯...
我也不想這樣......................
>>June 6, 2005 at 2:41:28 PM GMT+8
2005 年 6 月 3 日 星期五 【晴】
ginny又俾desmound鬧... 真恐怖, 鬧完過左幾陣, 無啦啦聽到desmound話 : 『gigi!』
死啦! 唔通到我做錯野要俾佢鬧?!... 但諗真d.. 冇理由架! 我都冇做過野, 點錯呀!
好彩, 原來佢只係問我excel, 佢想整scattered diagram果d, 但一時間我又未整到俾佢
佢就叫我研究吓, 過左分零鐘我就研究到, 先搵番佢, 原來佢要用但係唔知點攪...
抺一額汗...
1點左右就走, 約左阿kiu食lunch, 好耐冇一齊行街啦!!
今日見番個feel好舒服呀我覺得! 由中一我就識佢, 可惜佢到中二同我一班佢先知有我呢個人...
某一次掉位, 班主任miss wong掉埋我同佢坐, 就係咁我地就開始friend,
到中三, 次次小息玩到癲哂, 之後果堂maths就o係度勁笑.... 係笑阿sir,
今日我地互相問吓大家的工作, 近況... 佢話想買銀包但最後買左條褲... =.="
then一齊搭車返屋企.... 一路搭車一路傾偈, 覺得今日車程特別快, haha!!!
問左kiu一個我想知好耐的問題...嘻嘻!!!
其實上次碌ling時都想問...但sally o係度就費事啦~~
apm見度yonnie, haha!
再行吓又見到ellie, 可惜佢見唔到我
有d後悔冇hi佢....
一個早來的端午節祝福~
>>June 5, 2005 at 6:09:56 AM GMT+8
2005 年 6 月 2 日 星期四 【晴】
ginny教我攪個winfax, 砌outstanding report...
做sales report做左成朝, 計埋尋日成個下午, 足足一日先攪得掂... 攞命...
臨走ginny叫聽日入埋apple computer果份...
lunch後ginny俾desmound鬧... 好恐怖呀d氣氛...
果時ginny教緊我收winfax後要點...講講吓desmound過嚟,
係咁話ginny乜乜乜咁... wa!!!! 幾驚呀!!
收收吓fax有野唔明都唔敢問ginny住..... 扮野做住其他野先.....
haha!! 原來係一場誤會... 明日有明天... 一天都光哂...
悲觀o既樂觀主意者... haha! 我竟然可以用英文解釋我的看法... 原來我咁勁... 嘻嘻!!!.....
>>June 3, 2005 at 1:02:07 PM GMT+8
2005 年 6 月 1 日 星期三 【晴】
今日ginny上午返一返嚟,交低d野俾我做,下午就leave左,
果份data要入電腦...個ecxcel file俾我攪到『喎』哂,d formula亂哂...
執左好耐先繼續入到data,成個下午就係咁做....
距離要開OT的日子恐妨不遠矣...my god!!
我想講,我知你明白我icq同你講乜,你知我唔係咁意思!
我唔係叫你唔好同佢地兄弟講野,
我只係想講,玩爆大鑊之前要諗吓講左出嚟會唔會對身邊人有影響先,
你icq上一句『fine!』,我好唔開心,我唔想咁唔要咁,
一個係我朋友,兩個係我親人,兩方面我都想保護,
我唔想turn out你or肥仔俾人話靠人事關係事入公司,
我唔想你地俾人誤會而對你地能力有懷疑,咁樣對你同肥仔都唔fair!
依家好後悔當初叫你去in!
對唔住!
>>June 2, 2005 at 12:43:51 PM GMT+8
2005 年 5 月 31 日 星期二 【晴】
I know I'm bad to type diary in office...
But I have nothing to do all the day!!!
Imagine, how boring I am!!!!
What I have done today is just the necessary work perviously done by Ginny
So terrible that consuccessively 3 days' free luch
today is MC.FOUNDER's 6th birthday
company invited all the staff to have lunch buffet
for me, it is meaningless... i just a new comer...
originally I can type Chinese...
as I used the notebook computer
but today's afternoon, staff from IT department changed a desktop for me...
this desktop is english version... oh...
Ginny will present tomorrow... hopefullly... less boring tomorrow... haha!!
but also hope not extremely busy... I don't want OT!!! >.facing a dilemma... hahaha!!!
>>June 1, 2005 at 9:34:49 AM GMT+8
2005 年 5 月 30 日 星期一 【晴】
今日又係hea過, Ginny, 即係我要幫佢做野的女仔佢開始放假,
但問題係我仲未接手哂佢d工作,佢教左我少少咋,所以我可以做的工作好少!
lunch唔知佢地係咪輪流請食飯...真煩惱,聽日扮野話今日唔記得俾番錢佢先得!
lunch前阿頭無啦啦唱『夜機』,我仲諗緊...首歌咁熟o既~
今朝同家姐一齊返工,最後兩個一齊遲到...阿頭話因為撞車
搭二我就放工走,上到巴士家姐打嚟,原來佢等緊我一齊放工
可惜我已經上左車...
又唔早響!仲要話死八婆!!!
>>May 31, 2005 at 12:22:30 PM GMT+8
2005 年 5 月 29 日 星期日 【晴】
個mon風濕完啦...
放工同家姐o係apm行緊睇吓買邊個mon, 點知老豆打嚟話個mon開到... 激死!
今日第一日開工, 都冇乜野做~
成左一日filing工作... 原來我有好豐富的filing 經驗架啦!!
以前d geog note亂到爆....
第一次有自己一張工作枱.. haha!!!
lunch去左意粉屋, 不過有人請...
死啦... 今日就話有人請啫... 會唔會日日都食咁貴架?!.... 好worry...
表哥仔同紫樺個sms令我覺得... haha!! 原來咁多人都worry我...
無意中俾我知道左表哥仔今日lunch食咖喱豬排...
肥死你呀!!星期六見佢肥左啦又!!!
>>May 30, 2005 at 1:55:53 PM GMT+8
2005 年 5 月 28 日 星期六 【晴】
哎呀!!!!
屋企個MON壞左,冇得用電腦呀。。。
宗告大家買MON唔子買TOPCON,
一買返嚟就開始壞,
仲要趁我要做PROJECT果排先嚟壞
每逄天氣潮濕佢就風濕,
把火呀真係!!!
尋日做左好多野,同表哥仔去POLY,同姨媽買PRINTER,同佢裝,但最後失敗左,HAHA!!
求先就同悠悠BB玩同影相,好肥呀佢,好攪笑
佢係咁俾我同阿大兩個玩佢個肥大脾~~
聽日開始返工啦~~~
開工大吉!!
希望唔好有辦公室鬥爭。。。玩唔起。。。輸梗!
>>May 29, 2005 at 10:18:43 AM GMT+8
2005 年 5 月 25 日 星期三 【晴】
以為呢度死左添~
打左o係 inix ... haha!!
to 耀 : 知道~~
>>May 26, 2005 at 3:16:22 PM GMT+8
2005 年 5 月 24 日 星期二 【晴】
一起身又走左過新城市,但尋日先行完
今日冇mood行
下午interview,有個computer test,完全係ic學果d野~
haha!!
已經俾carborn打破左我interview 100%成功紀錄...
唔知呢個點
haha!
聽天尤命罷啦~~呵呵~~
表哥仔辭職啦真係...我聽日上佢公司見...
梗係覺得..表哥仔唔做,我又冇咁大興趣去做,even唔多想做
主要原因...都係地點問題啦,太遠啦好似真係!同埋人工又真係好似少左d..
但唔去,今日in果份又冇十足十把握喎!
但學尋日傾計的平凡人話頭,俾得錢多,workload又會好多架啦喎!
hea hea地咁過都好啦!..錢少d...咁都抵掛我諗...
老豆今日問我:『阿中果度唔請人啦今年?』
咪玩啦...呢個問題原來姑姐都問過表哥仔
表哥仔都知我嫌班人煩
就算有,我諗我都唔會同家姐一間公司
又要瞞呢個,又要瞞果個,真係好煩!
>>May 25, 2005 at 10:59:02 AM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8