|
2004 年 10 月 29 日 星期五 【晴】
QM test的總結.............. 3個字..........."衰緊張"... 明明記得好熟, 但一坐低就開始緊張, 到用番條式時就唔記得左條式係乜.................... 天啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 點解我成日都係咁架?!?!?!?!?!?! 唔係第一次架啦..... 原來我都唔係好了解自己, 反而彩玲老師仲清楚我, 佢由我中四時開始話我太緊張, 我仲死同佢拗話冇...... 佢教左我幾個月就知道, 但我到第二年中七先覺得我真係太緊張............ MISS比我早3年發現呢個問題... 但.. 知又點?! 我都改唔到!.......
anyway, 多謝大夫的SMS...
TEST完後同劍士, 阿JET, CANDY同NICOLE去KFC食野... 叫大多野食... 但估唔到劍士咁細食... 影得我同CANDY好大食... 不過都唔夠阿JET食得多! .... 食完後傾左好耐計, 傾到10點半.... 我同CANDY同劍士都搭火車, 行行吓原來我地3個都未搭過去尖東, 於是我地搭倒頭車去尖東再搭返轉頭.... 純綷貪玩...............................
>>October 31, 2004 at 4:11:05 AM GMT+8
2004 年 10 月 28 日 星期四 【晴】
訓唔到覺啦又.........
尋晚訓左落床成個幾兩個鐘先訓到, 成個腦都係QM... 考a level前我又係咁訓唔到, 彩玲老師話我太緊張... 佢講得多, 我明明唔緊張都變緊張..... 於是我同佢講, 仲俾佢串返我轉頭........
祝我聽日test順利!!~~
>>October 29, 2004 at 6:38:35 AM GMT+8
2004 年 10 月 27 日 星期三 【晴】
星期六係QM的mid-term test... 我諗我又太緊張啦.. 我又發夢自己o係度計QM d數啦............. 仲以為過左AL就唔會再咁添................... 今次我真係有俾心機讀架! 由開學開始我都冇放棄過呢科.. 因為我知有好多同學之前都讀過數... 但我冇... 為免第二日想時後悔就就唯有努力d去讀........ 但根據我的往績... 我越俾心機讀果個subject... 通常都會慘淡收場.................................... geography的教訓好深刻, 仲要已經唔係第一次!! 無論我點俾心機讀都係得個桔.. 不過我已經睇通左geography的滑鐵盧~ 無心插柳的又會開花... 今次呢條柳係econ... 但我唔覺得佢開到花囉..... 我已經習慣左~~~
>>October 29, 2004 at 6:34:46 AM GMT+8
2004 年 10 月 26 日 星期二 【晴】
接續昨天dreyers雪糕事件... 話說食完後2個鐘都冇就開始肚痛... 尋晚痾完2次今朝又肚痛... 於是俾阿媽下令唔准再o係阿中屋企食任何野... lunch亦唔俾亂飲野and亂食野...... ... 都只怪我尋日太為食....................... 食完一次仲唔夠..仲要 "不" 多少少食... 咁就出事........ haha!!
好! 到今日~
今日只上英文堂, 12點半就放學, 同同學仔食完lunch就走, 因為今日要去院抽血~ 今次阿媽終於心得落俾我自己去, 佢話佢唔得閑喎今日.. 咁我問佢有咩咁忙... 佢答我...『煲湯』... =.=".............. haha! 冇所謂啦~ 橫掂我都唔驚抽血囉~ 好叻女呀覺得自已~~~~ 最好笑係今日搭火車去到沙田轉80k 巴士時... 爭d搭左倒頭車... 我應該搭目的地係愉翠苑果架... 但我無啦啦行左去新翠果邊... 好彩行行o下醒覺o者!!!
上到阿中屋企開icq見到kiu~ 又好耐冇見的一個朋友仔~ 最後一齊去清心棧食豆腐花~ 食完仲去左我屋樓下的公園仔坐, 傾左好多計~~~
到夜晚... haha! 大夫好攪笑~ 佢打o黎問我記唔記得03年concert邊首歌係影到佢同佢太太.. 我諗都唔駛諗就話係"夜機"~ ~ 因為果時佢話我知果時我專登攞過出o黎睇, 睇完仲話番俾佢知係"今天起的每晚"之前果度~ 點知佢尋日同d fd去唱k... 唔記得左係邊首, 仲老點d fd...話首歌係4個字的~~ haha!!!!!!!!!
>>October 28, 2004 at 3:50:01 AM GMT+8
2004 年 10 月 25 日 星期一 【颳風】
to 大夫 : 我係連個desktop都入唔到呀... 一開機, load到去歡迎果版就話要"啟用window"先俾login啦! 但啟用window要上網整... 咁我部機要o係desktop連線架嗎!! 所以咪連deasktop都入唔到囉...
『秋天的風身邊起勢吹 像叫我快著多件衫』~~~~
今日放學就上中中屋企做野, 諗住打番好我份essay同執吓個網頁(星期五要交啦!!!!!!)... 點知原來阿中呢度係冇frontpage的.... (=.=")... 無奈.. 唯有聽日再佢裝好先用啦... (究竟係裝俾佢用定我用呢?? haha!!!)
上到o黎肚餓喎~ 咁就食雪糕啦, 係9月果時買架我地~ 我食完一次咋!! 係Dreyers~... 原來家姐呢度今日冇水.. 咁我食食吓, 發覺有粒nut的味怪怪地... 但我好似已經吞左小小... 咁拿拿臨去漱口, 整番哂出嚟啦... 無意中發覺toliet個水喉有水喎! 咁就用果d水漱啦!! 好啦, 攪掂出o黎就執番d碗入去, 開水喉洗吓先啦.... 發覺.................... 咦??? d水咁黃o既?????? 之後就諗起......... 呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 求先o係toliet漱口d水.............................................................oh my god!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 今晚等肚痛肚痾都得啦................................................................
>>October 26, 2004 at 8:26:45 AM GMT+8
2004 年 10 月 23 日 星期六 【晴】
屋企部腦個WINDOW expire左呀!!!所以用唔到... 好慘呀!!! 我花左成個星期六去寫果篇essay咁就冇左啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我作完就咁save左o係desktop咋!!早知就upload埋上網啦!!!!成840幾字呀!! 我作左成日....... 俾部腦一鋪翹起....... 你好野呀!!!我會記住你!!!!!!!!唯一一樣好幸運的係... 我預早做好左個網頁................................ 同埋... 好彩的d陳慧嫻save係hard disk...
要下星期日先有人黎同我地整...............嗚嗚....
>>October 25, 2004 at 6:48:18 AM GMT+8
2004 年 10 月 22 日 星期五 【晴】
turbo生日快樂!!! 都係果句... 祝你早日交到功課~~ (因為........嘿嘿..... 你交到功課的話... .... 如果再搵埋我做伴娘就好啦!!!!~~~ haha!!!!!!!!!! )
用mouse住幅圖呀! 慧嫻有野同你講呀!
話說版主對慧嫻進行清算... 數佢做過d咩衰野靠害人..........
公主的曳事多到數唔到,例如:
1)佢拎我部手機o黎打電話比我係手機儲存左電話號碼o既朋友,然後扮細路仔聲,又喊住咁講好肚餓好慘,因為佢識講對方個名,所以我d朋友都無收線,係咁問佢係邊個係邊到,仲話要即刻買野佢食......
2)佢又試過拎助手小姐個電話打去比助手小姐的前度男友屋企唔出聲又收線,人地結左婚啦嘛,有來電顯示架嘛,助手小姐不知幾驚出事呀,但係公主好開心囉...
3)前個排有公眾假期,公主叫我租船出開玩,我話約左人去旅行唔出得海,自此之後,佢把口就係咁攻擊我話我去偷情,前兩日之嘛,佢又打俾問我係咪22/10出埠,我話咪玩野啦妳,佢又不停係咁講:妳最鍾意有公眾假期連星期六日就去偷情架啦....!!
4)咁多個人,佢最鍾意玩助手小姐,因為助手小姐唔係好識應付佢,佢成日叫助手小姐著鬆糕鞋呀,師奶鞋呀,師奶衫呀出o黎比佢笑。助手小姐曾經同我講過,只要姐姐開心,佢唔介意比姐姐玩下,呢d係咪叫做"愚忠"呢??!!
5)其實醫生都經常中招,至於內容就唔係咁方便講啦,不過醫生依然好enjoy,上星期仲聯同姐姐一齊攻擊我,但係醫生就比我窒番轉頭啦,姐姐呢我就比佢寸我兩句啦,醫生啦喎,no la......
姐姐呢個人,我真係比佢笑死,不過我都習慣佢咁曳,我無咁易比佢玩到o既,醫生同助手小姐就好難講lu.....
謝謝!!
就係咁... 版主好無奈地要打番電話俾個friend鋪鑊...... 版主話驚個朋友去報警... haha!
今日作英文essay作左成日.. 好悶..... 題目係energy crisis....... 好geog呀.... 作果時又犯一個錯誤... 曾幾何時我已經因為呢個錯誤俾彩玲老師串過同鬧過.............. (好明顯俾佢串完同鬧完後我依然係唔記得..............) 快d搵人鬧吓我啦...叫我快d作好埋篇文啦?????????????????????????????? 鬧吓我啦!!! 叫我快d溫書啦!!!!!!!!!!!!
>>October 23, 2004 at 8:38:08 AM GMT+8
2004 年 10 月 21 日 星期四 【晴】
冇心情............... 越來越拍唔想發生的事發生..........................................
今日心血來潮想聽張學友個音樂之旅live concert... 好正呀唱得!! 勁呀! 不愧為我偶像的好朋友呀!! haha!
poly個網今日做維修, 攪到我做唔到個網頁, 一路等到下午先郁到...好煩... 不過依家都爭個hit counter咋! 攪掂埋呢個就大功告成啦!!!
>>October 22, 2004 at 10:44:10 AM GMT+8
2004 年 10 月 20 日 星期三 【晴】
今日o係charlotte個日記度睇左好耐, 睇番以前我地上geog d攪笑野... 例如中大個geog talk, 點解5張飛會變左做15張飛呢??? 又上堂一齊食合桃, 又睇吓charlotte同阿天爭chair... miss wong點樣同charlotte講話『唔識畫圖第日嫁唔出唔好賴我呀!』(一句毫無邏輯的說話, 竟然出自一個曾經教過中文的老師口中.....), 點解畫唔到圖就嫁唔出呢????哈哈!!! 好回味...................... 睇番都好開心!!
早幾日同媽咪傾計講開miss wong叫我地搵拖拍, 其實我唔係話要套佢... 只係咁啱講開... 阿媽的回應係...『都應該啦! 你地都大個咯!』... 我仲以為佢會要我讀完書先俾拍添!... 我仲記得果晚miss wong講個point, 同我個低能表哥仔所講的一樣!
低能表哥!! 成日bom bom... 好無聊呀!!!!!!!!!!!!!!
今日上堂上點半, 但上堂前又未肚, 所以只係食左個飽就算, 到放學去九龍塘搵紫樺... 佢驚餓親我, 所以買定合餅俾我...haha!! 可惜我又買左tea, 同佢等上車時都食埋lu! 佢幫我飲左杯檸茶~ 上到中中屋企又繼續一齊食果合餅~~ 嗯... 多謝佢咁關心我!! 好好笑呀今日, 幫佢整個手提d相落電腦, 開頭一切順利... 但有個step hold住左成半個鐘都攪唔到, 又要打電話麻煩大夫... 但電話好難話佢知做乜... 正想放棄時.......... 嘿! 得啦喎又!! 電腦... 仲善變過d女人!! 過到呢個step後就攪掂啦...
同埋... ... 放心啦!! 我唔會俾自己有事o既!! 因為我仲有好多野未做架! 有事的話我就冇機會還自己心願架啦!!
>>October 22, 2004 at 10:45:59 AM GMT+8
2004 年 10 月 18 日 星期一 【晴】
殺到埋身啦...
今日諗諗吓.... 10月尾好多野做... 首先29號要交個網頁同QM的計數功課, 30號要test QM, 除左呢D之外, 仲有英文要交essay...... 到再遲d十二月仲要考試添! 今日知道個exam timetable啦! 雖然只有13同16號要考試... 但考QM真係有d驚!! 不過好在... ...生日前已經考哂試!!!!~
台灣撞車... 好彩家姐尋日由台返左嚟... 唔係就嚇餐死!!!!!
成日覺得自己好似冇乜主見, 人話乜就乜, 就算自己之前諗好都好, 到人地一講我就會覺得人地o岩... 比我有point... 咁樣係咪唔得呢?! ?!...
>>October 22, 2004 at 10:47:16 AM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|