|
2005 年 2 月 24 日 星期四 【暴雨】
今日去左city搵紫樺食飯~
搭88m時見到阿巧呀~~ 真係啱啦~~ 好耐冇過佢啦~ 傾左好多偈~
特別嗚謝紫樺冒住生命危險幫我去借隻陳慧嫻concert俾我睇~
仲以為隻碟係VCD果d size... 點知係成隻黑膠果隻size... 笑爆呀!!!
睇到握手果好好笑... 握握下慧嫻話"郭家明o係度呀!!!... 我偶像呀!!!".........
再過多陣..."我老豆呀!!" 真係陳生喎!! haha!!
又要過d... "琴姐呀!"... 原來係李香琴.. (估唔到李香琴都去睇慧嫻concert呀!)
haha!!!!!!!!!!
我睇到唔知時間... 成日以為啱啱3點... 睇埋先返poly上堂都得啦!
好彩紫樺嚟叫吓我先知原來已經4點......要走啦... 果時先啱啱睇到side b個頭.......
紫樺話:"唔緊要啦! 下星期五你得閑咪再嚟睇埋佢囉!".................... 但...下星期五要傾present呀...!!! >.<.....
>>February 25, 2005 at 12:18:04 PM GMT+8
2005 年 2 月 23 日 星期三 【暴雨】
天氣濕到離譜!! lift門都滴水......
8點半到6點半的堂, 中間抖左2個鐘.... 放學再踏個中文project... 救命ar...
同某個同學相處有d問題... 但katherine佢地然話:『gigi你得o既! 我地心目中你係唔會發脾氣o既! 你唔好破壞你形象呀!』.....
最後返到大圍同紫樺食糖水聽我呻.................. 多謝....
>>February 25, 2005 at 1:37:06 AM GMT+8
2005 年 2 月 22 日 星期二 【晴】
10點半直踏到6點半......中間偷左半個鐘食飯... 但我都好攰...... 上到3點幾4點... 個頭又痛過......
返到屋企神志開始唔清醒... 沖涼時諗住放件褸o係出面, 放d衫o係入面... 點知掉轉放左件褸o係入面...
係咪咁先叫"大學生活"呀???
>>February 23, 2005 at 12:34:03 PM GMT+8
2005 年 2 月 21 日 星期一 【乍雨乍晴】
今日10度.. 聽日20度.... 好誇張...
原來我地班有個同學.... wa........... 佢屋企間公司唔只用"生意"嚟形容. 係用"業務"嚟形容... yvonne唔講都唔知, 之後我地幾個o係度勁笑.....
點解我好似冇樣野係醒過人??...... 算啦都係.. 好多野做.........唔打啦!
>>February 22, 2005 at 1:18:37 PM GMT+8
2005 年 2 月 20 日 星期日 【乍雨乍晴】
好凍呀... 尋晚臨訓開始有d頭痛..... 今日上堂都有少少...
今日上堂幾開心~ 上marketing時成班discuss緊disney land個case study
咁dr. tam問張學友做spocksman啱唔啱
我好快咁答佢suitable!
俾成班笑我fans就爭住答! 我答話學友個family man形象啱disney~~ haha!!!!!!!!!!!!!!!!!
問陳慧嫻答得仲快添呀~
上中文堂miss問我:"咦 粒瘡好番啦?!".............駛唔駛咁直接呀問得!! haha!!!!
放學去library一次過借左4本書... 我以為quota得5本, 仲走去還番本未睇完的書先借
點知原來有20本的quota.. haha!!!!!!!!!!!
返屋企途中...................又見...........又係彩玲老師.......
佢話:『好旺喎呢排!』(意思係成日見.........)
但佢冇俾利是我喎!~ haha!!!!!!
尋晚同家姐拆利是~ 嗯.......扣番尋日auntie果封, 同上年差唔多咁啦~ haha!!!!
呢排唔知做乜成日都神不守舍咁...好似上星期五咁,漏完把傘在library後,又漏左包新買的電芯o係cyber cafe...2次都係好彩無啦啦醒起就即刻走番轉頭攞番...今日明明9點半果堂掉左時間但我都唔記得,好彩劍士尋晚專登打電話嚟提我先醒起....做咩事呀你gigi!!!!訓醒未呀?!!!!
>>February 21, 2005 at 12:06:36 PM GMT+8
2005 年 2 月 19 日 星期六 【乍雨乍晴】
candy個留言令我好surprise呀!!!!!!! haha!!!
去補習途中買左個番薯食... 天寒地凍... 攞住個熱辣辣的番薯... 覺得自己好幸福~~
到去sally同ken2兄妹原來啱啱起身... 我又未食完我個番薯, 於是3個排排坐食野
auntie俾左封利是我........ wa!!!!!! 駛唔駛咁大封呀!! 真係嚇我一跳!
補完就去姨媽屋企lu....... 10次有6次飲完姨丈d湯我返到屋企都會肚疴
今次都唔例外!!
>>February 21, 2005 at 11:22:08 AM GMT+8
2005 年 2 月 18 日 星期五 【晴】
今日一路做中文一路O係PCO睇 "musical encounter with Priscilla & Phil" (........ 最後真係有做到架!!!!!!!)
以前tvb播果時都有睇過一次... 原本想錄... 點知俾家姐鬧我無聊而冇得錄..
佢太唔明我有幾想睇...
今日一睇~ 咦~~ 有埋獨白喎!!!!!! 勁正呀!!!
點知獨白... 得個頭有咋... 之後係一路唱落去LU.....
呢個concert的image係大家一致認為最掂的concert image~
抵死獨白一~
priscilla : 『今日我好開心, 好遺憾(榮幸)可以同orchestra合作!』
wa!!!!!!!!! 開口及著脷呀!!!
攪笑獨白二~
priscilla : 『今晚係個好莊嚴o既晚上, 所以大家唔會見到有"問題女人"出現...』
『 ... 今晚要扮淑女, 盡量啦! haha!!! 呀! 唔可以笑咁勁, 我驚有痕呀!』
邊有淑女會咁講野架!! =.=""""" (滴汗...)
*************************************************************************************************
今個sem要做2份business plan...
分別都定左做咩business... 真係咁啱... 2份都做飲食業... 係咪因為我為食呢?....
中文果份做糖水鋪
mgt果份做茶餐廳~
希望中間有d係overlap啦.....
**************************************************************************************************
呢幾日成日聽呢首歌~
《謝謝你的愛》
還記得仰天看星光燦爛 對星兒訴說著未來
聽著你心跳的節拍 眼淚像月光灑下來
我是不相信其實我很簡單
只願和你一生唱情歌
我是只有你最明白此刻我的情懷
愛在不言中
* 謝謝你對我的關懷 把我寵壞
哄得我不知不覺發飛起來
是天意冥冥之中有安排
茫茫人海我乘風而來
因為你我才懂得愛 讓我明白
你是今生唯一的未來
怎樣能無怨無悔在等待
真的謝謝你的愛
一轉眼清風已掠過蒼海
吹走了歲月的無奈
我抬頭放眼看遠方
仍然只有你在身旁
陪我輕輕的哼著這一首歌
全心全意為我喝采
生命這一刻擁有你最精彩
謝謝你的愛
>>February 19, 2005 at 11:17:07 AM GMT+8
2005 年 2 月 17 日 星期四 【晴】
TO dellkwok, thanks!
********************************************************************************************
尋日lunch時katherine提起... 佢開始驚同"同學a"夾唔�...
其實我都驚.. 佢好高要求, 好大野心, 好aggressive果類...
上個sem都唔係同佢好熟
但唔知點解經過sem break一齊上左幾日堂後佢就埋左我地個圈...
點好呢?!...... 加油呀katherine!... 一齊捱一個sem啦!!
*********************************************************************************************
尋晚同紫樺唱k... 佢依然係縱容(好似唔係呢個縱.....)我不停發癲...
佢講左一件佢朋友仔的事俾我聽...............
其實佢講果時我都知佢係講緊佢自己... 唔係人地... 無啦啦好醒~
點呢.... 我都唔知點幫佢好~
*********************************************************************************************
今日原本上午同下午都各自有一個3hrs的電腦堂...
我就係知佢如果果班開唔成的話佢會send e-mail俾我...
所以我呢幾日都日日check住...
點知今日9點返到去........ 間房完全冇人.... 玩咩?!?!
去library check吓..先知原來上下午2班都冇左........
6個鐘我返屋企又waste車錢, 唔走..就好似依家咁o係度打日記........
以後每個星期5我都只返4點半果一個hour旳堂... 完全打亂哂我個完美的timetable!!!!!!!
可惡!!! 嬲起上臃end左封e-mail去嘈佢!
有乜理由取消左唔話俾人知架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
**********************************************************************************************
今日好多野都好唔順利咁...
好想喊.........................
>.<...
好炆憎!!!!!!!!!
多謝fans朋友仔康妮陪我icq chat吓先好d
佢話今日落雨, o係中國曆法嚟講係唔好日喎!...
所以事事都唔順利...........................
**********************************************************************************************
poly個campus mail system可唔可以唔好五時花六時變呀??
唔好扭屎忽花好冇呀???
好煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>>February 18, 2005 at 7:42:57 AM GMT+8
2005 年 2 月 16 日 星期三 【晴】
今日想講吓 gentleman 風度........ 只係一時興起發吓up風.... 唔係話人!!!
gentlement... 要lady first啦(有時!) 例如行街時好多人, 男仔要讓女仔行先(i mean係一齊去行街果個, 唔係三唔識七果d!!) 但 gentleman 又唔代表乜野都要個男仔俾錢, 呢樣我又覺得要公平d...
可能係親人的關係, 上次同表哥仔同佢細佬我表弟出街時我覺得佢地2個會比我d男仔朋友同學 gentleman d.................
佢2個會lady first, 有重野就佢2個拎等等.... 即係會令我呢個同行之中唯一一個女仔覺得佢地係有風度...
但係相對睇吓以前or依家d朋友仔.... 可能唔係親人的關係, 我梗係覺得佢地好似冇咁 gentleman 咁... 咁我都唔排除有d係有gentleman但我唔知... 唔可以一竹篙打哂一船人....
但我所見的都係以"冇"的為多!
咁如果係同學朋友我梗係唔會要求我有重野要佢地同我拎咁過份, 表哥仔同我拎只係因為我地係親戚熟人, 同學朋友唔幫我都覺得ok, 幫你係人情, 唔幫你係道理~
但有時.... 就算係唔識的... 都應該對女仕gentleman一d!
例如搭火車時, 列車到站, 一開門就衝入去, 可能你真係去好遠, 唔坐就要企好耐... 咁我唔知啦..
但有時見到d婆婆, 呢d咁身壯力健的男仕都不為所動, 唔會讓個位俾婆婆, 有時婆婆仲拖個個小朋友添..... 起身企一陣唔會死掛!.............
可能有人會覺得demand for gentleman風度已經係男女唔平等啦! 但我覺得... 男女一向都唔fair架啦! 由我升中二果年我已經覺得係唔fair... 我考全級41, 考42果個係個男仔, 就係因為佢係男仔所以佢入A班, 我係女仔就入C班.... 呢個世界一向都係唔fair!
>>February 17, 2005 at 2:21:14 AM GMT+8
2005 年 2 月 15 日 星期二 【晴】
今日心情麻麻..........
上完ise劍士佢地成班去太空館我都唔想去
情願留o係library做mgt份功課....
佢地話我勤力... 其實唔係... 係我冇mood唔想行來行去啫......
尋日上中文堂..學到一個好得意的詞語... 但尋日唔記得同大家share一下...
廣東人成日話人無啦啦發"long 嚟"..原來真係有得寫出嚟架!
正寫係『狼戾(音麗)』... 咁讀讀吓就變左我地講的"long 嚟"啦!
"戾"係讀"麗", 而唔係讀"淚"
see?!
>>February 16, 2005 at 12:45:27 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|