|
2004 年 12 月 8 日 星期三 【乍雨乍晴】
成日都覺得好凍呀今日!~ haha!!
下午返左poly concsult吓patrick, 清番哂我d QM問題... 問問吓feel到佢有d火... 可能有度我錯在d白痴野! 之後咁啱有人敲門喎! 哈! 原來係阿勝! 佢問完佢果d後就走先, 我繼續問埋果2-3題就走, 走果時partick叫番我轉頭, 原來係阿勝漏低左部calculator, 冇耐阿勝就打俾我攞番部calculator, then我地大家都覺得...patriak好火呀今日!... 梗係俾我呢d數學白痴激親啦!! haha! 我都知教親我maths的人都唔會好過架啦~ haha! 之後阿勝話.."識就唔駛嚟問你啦!"...咪係! 不過我連咁好脾氣的patrick咁激親.... 嘿嘿~ 我都幾勁~
>>December 9, 2004 at 12:02:42 PM GMT+8
2004 年 12 月 7 日 星期二 【晴】
今日返去做英文present,同ise的同學仔一齊,好攪笑呀!!我地寫哂d問題俾其他人等佢地問~合力上演一場show俾hilary睇~走果時原本諗住去consult吓patrick,因為好多QM都唔多明,但落堂都5點啦...唯有聽日同阿勝一齊去啦...
搭火車返屋企時o係個月台好巧合地撞到vanessa喎!我都未望清楚係佢就係咁講我地班個test的成績...佢話佢果part mc都幾好,但cy果part的programme就好大差異喎!...算啦...
好彩早到屋企啫~返到去冇耐聽到好大聲”呯”一聲,阿媽仲話邊個放椰子煙花(因為早幾日屋企附近話有人放椰子煙花!),咁我食完少少野就去沖涼啦,出嚟見到老豆鬼鬼祟祟咁走入廚房同阿媽講野,then又見阿媽開門睇......咁我就問..『做咩呀??』唔通真係有人放煙花??阿媽就答我:『冇呀!』之後就話:『有d恐怖野老豆費事嚇親你之嗎!』咁講即係有人跳樓啦...真係好彩早d返到屋企啫!!
今日12月8日係nicole生日,happy birthday!!~亦都係彩玲老師結婚唔知3定4年的紀念日,又係老豆同阿媽的30(or31呢?)的結婚周年紀念...但都要嘈幾句...頂你唔順!(俾吓面唔好嘈好冇?!~聽唔聽到呀??喂喂!!咪當我發up瘋先得架!!)
多謝慧嫻fans"new of me"幫我清理左一個econ難題!! 諗爆頭呀大佬!! 多謝各位fans們幫我解決唔同o既問題~~
>>December 8, 2004 at 1:33:02 PM GMT+8
2004 年 12 月 6 日 星期一 【晴】
今日行程緊湊...
一早起身同阿媽出去同姑姐飲茶,中中都有一齊,只不過佢唔知醒...
返到去上QM,好複雜呀今日講D野...又趕時間喎!PATRICK係咁講講講...冇停過!.........
原本兩點半係要去英文PRESENT,點知個hilary bower以為3點半,我又約左阿ken補習,唯有聽日先再返去做present啦!then就搭火車去旺角,等果架小巴去ken屋企等左4個宇都冇車!我冇食到飯又肚餓喎!決定搭的士上去時又發覺d的士俾人搭哂!!!見到有架,行緊過去時又俾個女人搭左!!!好彩好快又有架的士~仲以為唔跳錶,但途中跳左次,停緊車果個moment再跳多野...盛惠17.8,由於的士阿哥的common partice,實收18...算啦!促進社會經濟!
上到去...好肚餓呀!於是問佢地有咩食,佢工人煮麵俾我食...但煮一個都煮左好耐...結果到4點有多先開始補~由於補中文較cake手,補多左鐘呀今日...補完又同sally彈左陣琴先走.........
to紫樺,唔駛唔好意思,我say sorry先真,我之後睇schedule先記得原本你考試,幾驚阻到你呀!
to大夫,多謝!
>>December 7, 2004 at 11:11:54 AM GMT+8
2004 年 12 月 5 日 星期日 【晴】
今日去poly個clinic睇醫生!主要係想問吓個醫生點解我食完醫院開d葯後我成日都肚痾...專登book番上次睇果個dr.E.Wong,因為佢好好人!dr.wong話醫院開俾我果隻葯正常係唔係肚痾,相反係會『冇得去』,所以佢就懷疑我係因為腸or胃出血而刺激到我肚痾....then佢叫我再驗多次血,see see係點,咁抽完我係要即場等報告,等呢段時間好難捱...又諗左好多野...好驚...驚係因為我知我家族會有機會遺傳到腸的cancer,所以我好驚...我驚我touch wood真係中招!如是者又諗吓又等吓,好痛苦咁等左廿幾三十分鐘,終於又見到我個名o係跳字版出現啦!睇報告啦!醫生話睇落又唔似係因為出血而痾...所以佢可以做的就係轉另一隻葯俾我,如冇大問題就兩星期後再覆一次...佢仲話醫院開俾我果隻葯好舊架啦!會有d副作用喎!(但佢冇講係乜~)所以佢開隻靚d的俾我,吸收得好d咁喎!最後係有事就隨事返去佢度,冇事就2星期見~
出嚟後覺得...好攰呀...原來『驚』係用好多energy架!所以原本話唱k我都唔想去啦...但我唔去的話佢地又得3個人,nicole又想生日唱k喎!咁咪去囉~不地真係好好...知道我唔開心就專登點陳慧嫻同我一齊唱,劍士陪我唱『紅茶館』,克勤版『傻女』,3個人一齊唱『千千闋歌』,見到一個89年的慧嫻...個妝好厚~
playlist加左新歌~係尋日無意中聽番~係好好聽『最後的纏綿』~
>>December 6, 2004 at 12:45:41 PM GMT+8
2004 年 12 月 4 日 星期六 【晴】
今日sally打嚟話早d補習, 結果話2點開始補, 最後都2點3都未開始... 因為sally未補完, 同sally補的carrie又要佢背埋先俾間房to我同ken補習... 我都仲係唔明點解唔可以出嚟先呢?? haha!!!!
呢幾日好生性, 計左好多QM, 計左差不多4-5份PAST PAPER啦! 計到都6-7成架啦!! 加油加油!!!
呵呵~~20號約左紫食tea buffet~ 約左成年幾, 終於都食到啦~~
>>December 5, 2004 at 11:49:11 AM GMT+8
2004 年 12 月 3 日 星期五 【晴】
依家心情係 -->把幾火!!!!!!!!!!...所以今日不宜量血壓!...
有幾個請求...
1.可唔可以唔係o係我計緊and溫緊QM時煩我同講d會令我發脾氣的說話???
2.可唔可以敲吓門先開門?!唔只一次架係咁...俾小小禮貌好嗎??...即刻多把火!!!
3.可唔可以唔好咁多手???
4.可唔可以唔好當自己諗o既野一定啱!
5.可唔可以講野細聲d?!可唔可以唔好較到部電視鬼殺咁嘈??屋企好細架咋...唔駛野野都咁大聲!!
6.可唔可以唔好當自己好了解我???
7.可唔可以唔好日日都講同一番話??好厭...一日兩日二日四日係咁...我忍你,但人地答你都答都厭啦...日日都答你呢個答案,你唔悶我都嫌”沉”...
8.可唔可以改吓你腦入面錯o既觀念??
9.可唔可以唔好以為所有野都係你知而我地唔知??之後就好大反應咁講??
如果你做到以上的請求,肯定我o既血壓會回復正水平!!!
當係幫吓我好冇?唔好俾我憎你好嗎??唔好迫我反面好嗎???
表哥仔...乜你咁小氣架!!表妹仔好失望囉.......到我唔開心!哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼!!!!!
NEWSGROUP上見到話,尋日的ise test有人出貓.....唔知係邊個呢?!...
好!!講番d開心野~
今日睇報紙影d熊bear bear,就記得尋晚發左個夢...哈哈~
尋晚發夢慧嫻送每個fans club會員一隻熊bear bear做聖誕禮物,好得意的,size大約係廿cm高咁上下啦,不過夢入面我心情係擔心的...因為唔知點攞返屋企好...因為屋企人唔知我入左會(又或者應該係話我唔想俾佢地知!~)攞返去會穿煲!~haha!!發夢都諗點冚住 ~~~ 大夫仲叫我留言話俾慧嫻知... 唔敢呀我... 好似催版主咁... 版主已經周身唔得閑... 我仲發夢都收聖誕禮物....
菜心同學好盡責,佢依家每次見到我icq online都會話:『仲online唔快d溫書?!』哈哈!!
>>December 4, 2004 at 12:09:07 PM GMT+8
2004 年 12 月 2 日 星期四 【晴】
HAPPY BIRTHDAY to Yukari 同 Katherine!!!!!!!!!!!!!! 生日快樂呀真係~~
今日我地random組同katherine食飯慶祝,仲影左d相~食到好飽...真係好飽,飽到依家食完6個鐘有多都未餓!痴線架真係!!nicole個傻婆好唔覺意咁俾katherine見到個蛋糕,最後katherine要扮見唔到扮唔知道!勁攪笑!
今日ise測驗...唔識...d mc都仲知佢問乜,但後面cy果d,又要做programme....好慘,好彩之前大夫教我話programme背d野會有分先死得冇咁慘!
返到屋企阿媽話陳楷中學打電話嚟,咁我唔o係度,阿媽接電話,個人問係咪黃佩芝屋企人呀?!咁阿媽當然話係啦,then個人就問啦...黃佩芝以前讀咩小學架??阿媽答佢田心谷咁啦...之後就收線...............好奇怪....好神秘...究竟邊嚟架??????????????????
http://community.webshots.com/user/eeeb_random今日影的相
>>December 3, 2004 at 10:43:44 AM GMT+8
2004 年 12 月 1 日 星期三 【晴】
今朝同阿媽飲茶,有個阿媽的飲茶fd坐埋落嚟,佢有cancer的,但佢好樂觀,好睇得開,醫生話佢係以月數嚟計,即係話,好快就會...........其實見到佢時我係有少少驚的,因為真正識佢都只係呢幾年的事,佢一向都係果d開心型的太太...咁今日佢食食吓野時唔舒服,其實我好驚架!但唔可以表現出嚟架嗎!咁就『扮』鎮定,咁佢走左後,佢個fd(當係叫A太太咁啦!)就過嚟話,好欣賞我同阿媽,因為我地令個氣氛好好,會令佢好舒服,而且佢嘔時我地又冇好大反應,呢個A太太仲話阿媽冷靜就唔出奇,因為阿媽見O既野俾我多,但估唔到我都會咁冷靜,哈!我心諗,上次入院阿婆嘔血我都見到啦...比今次更恐怖添.......所以我今日雖然係驚,但我都好定,因為我知道如果我表現得好驚的話佢會更加不安!A太太仲話講左好多道理,佢.......唔知點講...佢講講吓我爭D喊左出嚟...因為其實我個心都好唔安樂。
>>December 2, 2004 at 5:15:51 AM GMT+8
2004 年 11 月 30 日 星期二 【晴】
12月啦.........
今日上完英文就去新城市join阿媽... 食完野就走lu......
我唔知我幾時踩親個"pc fans" 條尾, 今日小魔星叫我去某個website的留言版睇, 又係佢自編自導自演+自問自答, 又係落我個名............ 係咪變態架!!!!! 精神分裂就去睇醫生啦!!!!! 好好玩呀?????? 因住遲d演變成人格分裂呀!!! 冇錢睇醫生就去謝醫生度睇住先啦!! 我唔知呢條友仲乜對我個名咁有興趣!! 都唔知佢仲有冇用我個名o係其他地方留言.... o也蕉架真係!! 低能+無聊+stupid+弱智!!!
下午dl左個video睇, 係陳慧嫻o係大陸的表演... haha!! 好好笑, 佢明明攞住紮花唱歌, 咁又同台邊d人握吓手咁啦, 無啦啦台下有個fans................................ 竟然攞左佢紮花 (=.=")... 咁都得呀??? 人地架喎!!!! 之後慧嫻係一個好無奈的表情, 首歌又未唱完, 又要繼續唱........haha! 勁攪笑呀!! 但我都係想睇個歌迷上台獻花時唔小心跌落個窿果個show, 主要係想睇佢身手點好法~ 慧嫻話個窿都幾深吓, 但佢好快爬番上嚟!! haha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 好想睇..........................(好變態~~)
>>December 1, 2004 at 1:20:41 PM GMT+8
2004 年 11 月 29 日 星期一 【晴】
『寧願變人 重做過人 重投入自我真心
緩緩而行 樣樣亦稱心
重做過人 再不傷感
同時自覺 幸運只因我是人』
今日借左本書睇,係類似『醫生札記』果d,個作者話d病人家屬成日complain呢類complain果樣(當係係指d無理投訴啦!),令佢地工作量多左...依家聽緊rave medly, ”變變變”唔係一首無聊歌,有意思架! 就算你依家好不滿現狀,不停complain,想變成點都好,但最後你會發覺做人已經係好好...減少無必要的投拆吧啦...........
新城市d聖誕樹好靚呀!!每年到左呢個時候我就會好開心,周圍都好有聖誕氣氛,好開心架!今日報紙都有影,又周圍都有聖誕樹!~...快d考完試去同聖誕樹影相!!!!!!!!
家姐放工諗住去買果隻慧嫻cd俾我,但佢去到之後就睇到...原來果隻唔係『你身邊永是我』而係『我不寂寞』...我有啦呢隻已經...所以cd數量仍然維持o係11隻!(有少少失望添...)哂吓冷先!
89’《幾時再見演唱會》
95’《welcome back》
95’《我不寂寞》
96’《心滿意足》
96’《問題女人》
97’《88精選》
98’《愛戀二千小時》
99’《正視愛》
00’《為你好》
03’《情意結》+金曲avcd
...........原來我係唔知d碟邊年出架..以上都係綜合小魔星、steve同dexin wong的資料而成~ haha!!!
>>November 30, 2004 at 12:34:52 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|