|
2005 年 4 月 10 日 星期日 【晴】
原本今日為左d事好煩好炆兼爭d要鬧人洩忿, 但...........版主爆左好多個笑話出嚟, 笑到好攰呀個牙骹.... 算啦... 當係個天俾我的補償, 叫我唔好唔開心~ haha!!!!!!!!
笑話一:
慧嫻公主歌詞手稿大揭秘
話說慧嫻公主每次要演唱別人的歌時,她都會買隻CD返屋企聽吓先,而且CD內有歌詞,方便公主背熟歌詞演出。不過,最近推出嘅精選CD,好多都無歌詞,公主就係咁樣中招。公主係上次做歌神演唱會嘉賓前買咗隻CD練歌,點知無歌詞,公主唯有聽一句抄一句,抄晒後就練唱練唱,唔.........很認真的公主啊!!!!
有一日,我奉召入宮,無意中就發現公主這本歌詞手稿,睇完之後笑死咗,所以就放上襄礞j家分享....................哈哈哈哈..........公主都係英文人蟀[啦!!
忽忽=狒狒????????? haha!!!!!!!!!!!!!!
笑話二:
有一次,姐姐帶我去食上海菜,佢話有本書話呢間店好出名,所以要試試。
我地每次食飯,都係姐姐點菜o既,一來因為我地唔多識點叫,二來大家都錫姐姐,所以想佢食到想食o既菜式。
咁o個日坐低之後,姐姐就開始揭菜牌啦,揭揭下佢突然間話:o衣........唔見本書介紹o個個蘿蔔絲酥餅o既..!!
過o左一陣,佢就指住菜牌幅圖話:我諗呢個寫住"夢卜"係同蘿蔔絲酥餅差唔多o既!!
我聽到之後笑到死o左(我死完會生番)......姐姐對住蘿蔔兩個簡體字讀成"Mung Book"..........
哈哈哈哈哈...........佢自己當時都笑到講唔到o野添.......
笑話三:
仲有、仲有.....
姐姐有一日問我乜o野叫"怪誕節"??
我即刻知佢又係唔識簡體字啦,原來佢又將簡體字聖誕節讀死"怪誕節"啦....!!
又笑過......
今日放學傾完煩到爆的makreting後就同candy, nicole入lib溫書
坐左一個鐘, 有6成時間係溫書, 3成傾偈同1成研究功課... haha!!
傾偈傾完我好舒服... 因為有d有關我地d唔開心野我之前冇講過出嚟
舒服哂... 但希望下個sem某人口中果個唔好係我!!
今日yukari嚟poly搵我食飯~ 咁啱我又同緊小菁食,
互相介紹時小菁知道我地識左16-17年佢都好出奇~
又講吓我地以前d低能野~ 好開心~
之後去左影相, 玩到爭d唔記得時間上堂~~
haha!!!!!!!!!!!!!!
>>April 11, 2005 at 3:01:55 PM GMT+8
2005 年 4 月 9 日 星期六 【晴】
精神左好多呀今日~
我好番啦~~
d耳水平衡番啦~ haha!!!
今日又補習,唔知點解覺得阿ken呢2次都幾好
做MC睇得出佢真係有認真做,仲啱得ok多...
上次星期五補習時佢都幾好,只係我狀態唔好...
畫econ d demand supply畫到亂哂籠
個quantity demanded係110.price係8
我竟然畫左個8在x-axis,110在y-axis...痴哂線...
今日我又精神好多,佢又幾好,起碼佢做到唔明點解個答案時佢都肯問我點解
好安慰啦我!佢話覺得自己econ有機會credit到...
我只可以講番我的經歷,叫佢唔好咁老定...阿kiu話佢太老定啦...
太輕視個會考啦...唔係有心想打擊佢,只係我想佢反省吓自己係咪真係咁勁
聽日a-level考英文,啱啱同表哥仔傾左陣電話....
就快打完扙啦!!!!!!!!!good luck!!!!!!!!!!
借埋我d運仔俾你先都冇計~記得還....
表哥仔就快打完仗
但我有場戰爭先啱啱開始,好大壓力.....
僅餘自信心再面臨挑戰......
又一個torture...唔開心...
>>April 10, 2005 at 3:33:59 PM GMT+8
2005 年 4 月 8 日 星期五 【晴】
好耐都冇訓過晏覺~
通常訓親都係唔舒服先會訓
所以今日訓左2個鐘~
正~
食早餐時家姐問我: 點呀你今日?! 有冇事呀?
我話 : 仲有少少慒慒地咁啦...
家姐 : 哦! 咁你好番啦即係! 你一生人 都係慒慒地架啦!
=.=""
今日諗起d野... 哂吓命先~~
我考過第一名架小學果時!~ 5年級果時... 因為我入左班渣班... 先成就到我考第一~
可惜小五開始成績表唔出名次.... 冇証據... 但我真係考過第一名架...
但之後就跌到落第七... haha!!!!!!!!
仲有~ form one時做choir~
有日家長日時個班主任同我阿媽講: 音樂老師(ms tsang)話佢讚唱歌幾好聽~~
haha!! 我阿媽出講我知.. 笑死左...
>>April 9, 2005 at 11:40:36 AM GMT+8
2005 年 4 月 7 日 星期四 【晴】
原來補完習可以搭81c返poly.. 真好, 唔駛行到去搭KCR咁遠...
今日又睇多次醫生... 因為食完葯都暈...
醫生可能係耳水唔平衡...................... 吓?!......
食左一次止暈好似真係好d~
返屋企途中見到行路冇聲的miss poon...
佢初時望住我, 咁我咪叫佢囉
點知佢原來係諗住扮睇唔到
但唔叫都叫左句miss poon囉..
佢就只係應番句"hi"...
haha!! 相處左兩年時間都咁... 佢真係好冷冰冰
紫樺通左4晚頂........... 令人擔心....... >.< !!!
唔好挑戰紀錄好冇?
星期三先知原來下星期要交ISE group work同test!
死囉... 乜都未做
Note Nr.: 8748 from 2005-04-07 17:42:21
by 版主
email: no email
url: no homepage
姐姐工人上月廿幾號開始放假返鄉下,姐姐要自己做家務,包括:洗碗、洗衫、吸塵、拖地、餵貓、執貓屎......等等。姐姐話佢做得好辛苦,日日打理家務至一、兩點先可以梳洗,夜一夜先可以瞓覺,仲洗碗洗到主婦手咁甩皮,拖地拖到有主婦腰(是她咁形容的),幸好有助手小姐煮飯佢食,如果唔係仲慘。
姐姐話佢完全體會到做家庭主婦o既慘况,仲叫我奉勸讀緊書o既fans,要比心機讀多d書,有經濟能力,將來生活好d,原來外出返工係好過做主婦喎!!
計我話,姐姐間屋咁大,梗係辛苦啦,佢隻手又細,屋企d手套又唔o岩佢戴.....哎..........佢注定係做公主架啦!!
謝謝!!
我要俾心機讀書~ 加油呀!!
>>April 8, 2005 at 11:18:52 AM GMT+8
2005 年 4 月 6 日 星期三 【晴】
尋晚 等天亮說晚安 後,
今朝一起身就天旋地轉...
撐完一堂普通話去死死氣氣去clinci睇醫生
橫掂都唔知邊個醫生好, 是但簡左個個名同我差一個字的醫生睇...
有d運仔, 個醫生幾好~
>>April 7, 2005 at 1:40:55 PM GMT+8
2005 年 4 月 5 日 星期二 【晴】
好野~~
book左房聽日彈琴~~
book左2個鐘, 應該夠我玩~
好野~~
GE上哂lu~~ 以後唔駛上~~
尋晚同紫樺icq, 真係嚇親我...
喂呀!真係好驚架我!唔好再咁講啦!!!
唔係你會有報應---就係聽10次明日有明天~
表哥仔話今日econ paper1難過舊年!
太好啦~難就即係全世界都唔識~~
我支持你呀!!!!!!!
>>April 6, 2005 at 12:14:40 PM GMT+8
2005 年 4 月 4 日 星期一 【晴】
聽日a-level考econ啦... 今年好奇怪, 中英文都未考, 反而考econ先
今年唔多關我事, 但識得好多人都考... 我都緊張埋一份
表哥仔啦、holly、賤人william、vicky... 佢地都考a-level...
唔想叫佢地加油, 加得太多油佢地有太大負擔... d油多得滯會跣軚!
俾心機啦咁! 考考吓 灰心時, 請你地諗吓, 你地身邊有好多人支持你同撐你, 呢份力量俾你足夠勇氣繼續撐埋落去!!
表哥仔, 我知你好辛苦, 最後一步都請你行埋落去啦!唔好放棄!你辜負左我的話我會罰你聽我唱明日有明天10次!!
咁講你應該會驚~驚呢~haha!!!!!!!!!!識do啦咁!!
>>April 5, 2005 at 8:19:06 AM GMT+8
2005 年 4 月 3 日 星期日 【晴】
今日中文present business plan,我地今次做甜品店,
我地個enviromnment係sell relax,所以會有輕音樂~
呵呵~於是我就揀左慧嫻首『山手線』個純音樂啦~~
其實『玩味』好聽d,但小菁話玩味個melody冇咁似background~
算啦~haha!!
約左教GE個人con...聽完上個sem nicole件事,攪到我同candy2個好緊張..haha!
好彩我好順利咁approve左我個topic,candy就要改少少..都ok啦
比我想像中好~
之後去左傾marketing,雖則最後都冇傾到,但..好好笑~
入面無啦啦有個結他,我就攞左嚟玩,仲攞嚟扮古箏同小提琴咁玩,又要nicole幫我影相~
仲發現poly有得book琴室...woo!!!!!!!!!!!!!!!正呀!!
一定要搵日去book!!我要彈琴!!!!!!!!!!!!!!!!
一口氣聽左9個傻女的不同版本.......聽到人都傻埋...
>>April 4, 2005 at 11:16:50 AM GMT+8
2005 年 4 月 2 日 星期六 【晴】
今日補完習返屋企, 去到浸會醫院果附近爭d撞車...
平時d司機急停只會踩一次brake, 但今日司機緊接住踩多次brake後,
我就諗:『實撞啦今次!!!』之後o係度等佢『呯』一聲...
好彩最後都冇事...但果個moment又諗起上次撞車個畫面...好恐怖..
每次d車急停我都會諗起,架車開得快d我都會驚.....
之後落車簡直鬆一口氣,我諗一生人之中,應該唔會有人遇兩次車禍掛...
我唔會咁好彩o既!!!
上次撞完車老豆同阿叔走去買六合彩...點知最後真係中左4個字..好神奇!
但中左都唔夠阿叔賠錢同整車... =.=”
>>April 3, 2005 at 12:06:54 PM GMT+8
2005 年 4 月 1 日 星期五 【晴】
發左一日o牛豆.... 精神恍惚... 不在狀態............ 遊魂.........
食完葯又唔訓... 唔知想點........................
拖住阿媽行街... 好耐冇拖過啦...
bbq取消左lu... 原來好多人想去
但見到又冇覆版主...... haha!!
算啦, 版主走唔甩, 實有下次!
原來港台個DJ kawaii, 以前係慧嫻fans club member.... 真係估唔到!
>>April 2, 2005 at 12:22:13 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|