2004 年 11 月 28 日 星期日 【颳風】
to 大夫, 但我覺得自己冇忽似大學生呢......
個econ tutor好唔掂... 自己唔想上堂又話為我地好.... 頂佢唔順呀真係!!!
好hea呀今日!!! 又好無聊...等上英文時我同nicole同candy無聊到上cill 等...
有樣野想會長講, 雖則佢唔會睇到... 多謝你, 到時我會記住你講o既野!!!... 雖然我知到時我都依然會好驚..............
家姐今日話見到觀塘有陳慧嫻舊cd賣, 佢話見到有隻係我冇的, 問我要唔要........ 又會咁好o既無啦啦?! 如果今年生日禮物我話要一個fans club會藉的話佢會唔會俾呢??? haha!!!!
>>November 29, 2004 at 1:35:45 PM GMT+8
2004 年 11 月 27 日 星期六 【晴】
原本今日冇乜特別事發生都諗住唔打日記... 但夜晚睇留言版有樣野勁好笑.....haha!!!
話說上次冒我名留言個sandy lam fans又再o係我地地頭攪攪震, 我地已經唔理佢, 由得佢發up瘋等版主攪掂佢, 但佢依家死lur叫版主轉版面design, 連續煩左好多日, 到今日版主出擊啦!!!!!!!!!
Note Nr.: 7454 from 2004-11-28 08:23:54
by 版主
email: no email
url: no homepage
To: PC FANS
我一早答咗你啦,係你自己死lur,你唔好咁無聊啦,身體唔好架!!
我都唔明我點解要聽你講,你咁鍾意Change!Change!change!你咪去番你偶像個網頁叫個網主Change!Change!Change!囉,如果有人話你醜,你係咪即刻去整容先???呢到除咗我,無人會睬你架啦,你死咗條心啦,真嫻迷係好高智慧架喎,諗住見你無講粗口,我就大方d答你兩句啦,但係你都唔好自欺欺人先得架,你個IP已經出賣咗你啦,我一早知道你又化身第二個名踩場啦,我勸你及早回頭,你遲早會精神分裂架!!你傻咗,你屋企人會好傷心架,你都要念下父母養育之恩架,唔好咁自私啦!!
剛剛你o個個鹹濕留言我就刪咗啦,就算你留多幾多次粗口留言又好、鹹濕留言都好,我都會刪咗,如果刪唔切,d真FANS都當你無到架啦,咪以為自己好醒至得架!!你究竟知唔知乜嘢叫做IP架!!??
我都係唔同你講咁多,留番d時間比真Fans仲好!!
P.S. 無人想笑你d英文,係你自己申請比人笑咋!!
謝謝!!
wa..... 我一路睇一路笑... 你個cheap人都有今日啦! 係要攪到俾版主先安樂... 心理變態架!!!
小魔星呀... 原來我地個測係啱架!! 佢真係精神分裂架!!! haha!!!!!!!!!!
>>November 28, 2004 at 1:08:15 PM GMT+8
2004 年 11 月 26 日 星期五 【晴】
下個再下個星期就考試啦!!!!!!!!!!!!
快d鬧o下我啦!!!!
叫我快d溫書同埋唔好再上網hea啦!!!!!!!!!!!!!
搵人鬧吓我啦!!!!!!!!!!!!!!!!
今日姨媽打嚟, 咁我聽電話, 佢問我做緊乜, 我話溫緊書咁啦, 佢竟然無啦啦話:"考完試去買份禮物啦! 當係姨媽送俾你o既聖誕禮物呀!"... 我話唔駛啦! 我大個女啦!... 而且舊年都買左部電話俾我啦! 佢之後就講左一堆會攪喊我o既說話... wa!!!!!!!! 忍得幾辛苦呀!!! 好險.......... 好怕姨媽講呢d野, 我都唔知點應佢好...
>>November 27, 2004 at 9:13:06 AM GMT+8
2004 年 11 月 25 日 星期四 【晴】
無驚無險做左2個present~~
首先QM... 今次明顯比上次定好多, 上次出到去就好驚, 驚到將 part b o既野當part a講~ 今次好定~ 我仲叫nicole同我影相添~~~ patrick的comment係話我present得清楚, good presentation... 不過上次present到一鑊泡咁個comment都係呢個~~
之後係重頭戲 --- ISE present啦! 我地第一組present左先~ 所以有先入為主的優勢~ 我又搵人同我地影相~ 點知佢影得2張... 算啦~ 返到屋企開我地班個newsgroup睇, vanessa已經俾好分啦~ 我有A+呀!!!!!~~~haha! 我都冇乜present過d乜, 我講conclusion之嗎~~ 呵呵~~
今日影d相~~
http://community.webshots.com/user/eeeb_random
Random組強呀!!!... haha! 我地真係合作得好開心, 有劍士guide住我地做個PROJECT, 其實組長係劍士先啱~!!感謝random組同學, 包括nicole, katherine, camily, candy同劍士~ 多謝哂你地!! 希望我地下次再有機會再合作!!~
>>November 26, 2004 at 12:00:37 PM GMT+8
2004 年 11 月 24 日 星期三 【晴】
今日係最後一堂IC, 考埋個試添lu~ 都唔係好識架咋... 算啦~ 總算完成一個ic... 學我個同學仔話頭, 仲有4個嚟緊頭......... =.=”
放學後去cill度dem一次聽日的ise present,我好開心我地呢組同學都夾得好好,我地合作得好愉快...希望聽日順利啦...諗諗吓,聽日我有2個present呀原來!我聽朝仲要present QM呀!ha!!!
dem完一次後我就去搵patrick問數,我好似d電腦咁要耐執吓,我又連d好淺o既野都唔識...patrick又可能懷疑我係白痴的!咁我上到佢office時有個女仔問緊佢數,咁我坐o係後面等啦...個女仔...佢猛問patrick係咪交左就會pass咁,俾我感覺係只關心點先合格,又話驚平時分fail,結果patrick摷番d野出嚟答佢,話佢ok的咁.....好"profit-oriented"囉...
仲有成個月先生日,但我已經收到一句生日快樂啦~~haha!!
Note Nr.: 7347 from 2004-11-23 13:59:58
by 過路人(Tsui)
email: no email
url: no homepage
To:芝
謝謝妳!其實都不太明白,
我常事下係怎樣post^^
PS:其實我都不知道妳是誰,
只知道妳係慧嫻迷^________^愉祝妳生日快樂!
Thanks!!!!!!!! 23-11-04 9:56pm
好似樣呀.................~~
>>November 25, 2004 at 1:48:30 PM GMT+8
2004 年 11 月 23 日 星期二 【晴】
好怕我放假時老豆又放假.............. 好不孝咁........
好怕俾佢知我食SUSHI... 係一個童年陰影...
細個果時有次... 3-4歲左右啦! 佢有個FD嫁女, 去以前的大會堂飲, 只得我同佢去~ 由屋企起程時我地先去屋樓下的大排檔食左碗麵, 但我果時未餓, 同埋我細個果時好少野的, 所以只係食左老豆果碗幾啖... 咁去到新城市後見咁早就行吓先... 咁行行吓我開始肚餓... 佢就話我求先好唔食!!! 咁啱果時新城市有間新開的SUSHI店, 係似依家惠康果D咁買完就走咁, 咁佢買左舊SUSHI俾我食... 係一舊3-4蚊的sushi, 咁食完後幾日佢唔知點同阿媽講起, 佢竟然無啦啦摷番出嚟鬧我, 話我好唔食10蚊碗麵而去食蚊舊sushi... 又話麵就大大碗都係10蚊, sushi只係一小舊飯就4蚊唔抵咁... 我記得佢係鬧到我喊... 因為, 既然你覺得唔抵咪唔好買俾我囉! 點解要食完先鬧?! 阿媽見佢咁就話:"為左舊sushi就鬧到個女喊... 食左都補唔番啦!!! 有乜為啫!"
到依家... 都咁多年, 我都好怕俾佢知, 雖然佢冇再話過我, 但o係佢心目中, sushi係唔抵食的, 佢唔講出口但佢個心係咁諗, 但問題係, 好似今日lunch咁, 我都係食5舊之嗎! 5舊都係$19啫............................... 同埋我怕唔知幾時, 佢又會摷番d唔知乜野嚟話我地.................好煩..
>>November 24, 2004 at 5:20:39 AM GMT+8
2004 年 11 月 22 日 星期一 【晴】
今日家姐放假~ 約左姨媽飲茶~ 咁我地搭的士去啦... 一上到架的士, 我連安全帶都未整好司機就開車... 呢個唔係一個問題, 問題係我地小路出大路, 大路有架車衝緊埋嚟, 司機踩brake, 果個moment好驚又撞車... 上次撞車又係坐司機後面個位, 今日又係, 幾驚撞車呀! 但呢個司機手車真係麻麻... 停車又唔係慢慢嚟, 而係勁brake, 所以我地都唔敢講野, 打醒精神, 同埋好想同司機講....... 我地唔趕時間.....
飲完茶返學~ 今日上QM教以前geog d野, 教到個coefficient of correlation時我就知... 原來2個geog miss教的方法都係錯的............ 依家諗緊好唔好話俾彩玲老師知應該點計.....................
今日劍士話我地組random, 5個女仔都唔同style, 嘉瑩係斯文的"公主型", 同佢講野要高貴d~ candy就係市井型, 分分鐘會爆句粗口, 我似個女班長, 同我講野要"academic" d~ katherine就causul d, 而nicole........haha!! 係爆笑型~~ ha~~ 勁攪笑~~亦都有少少無聊.......
會長姐姐今日話:
我都係鍾意係屋企執衫o既慧嫻,好攪笑!!
頭先被召入宮,姐姐搬晒幾車衫係客廳揀衫去開show,好鬼死忙咁,好似好大生意,個look笑死我....hehe~~
因為慧嫻好似今日起程去美國開concert... 但點解攪到咁"炆"水先執野呢?? haha! 想像到會長所見到的係一個戰場~ 嘻嘻~~~~
>>November 23, 2004 at 11:52:02 AM GMT+8
2004 年 11 月 21 日 星期日 【晴】
尋晚開始頭痛, 諗住訓完覺冇事所以冇食葯~ 點知今日出門口冇耐個頭又痛過....... 仲諗住要等5點半放學返屋企食葯... 但lunch後個頭越來越痛................. 好彩~ 原來ada有必理痛!! 即刻食左粒~ 的確係好快就唔痛... 但可能粒葯係extra的... so上econ時開始手腳都冇力............................. econ後諗住搵個地方訓覺, 等4點半上英文啦... 搵左好耐先o係CILL搵到個位... 但訓得好唔舒服, 都訓唔到o既! 等到5點半放學.. d葯已經過啦我諗, 又精神番~
上英文仲好笑... hilary竟然唔記得堂, 我地等左廿多mins後打俾佢, 佢先趕過嚟~~
放學又見到彩玲老師同契班主任, 彩玲老師又係一見我就問:"仲有冇病呀你??".. ha~ 之後我將turbo所講的大project講番俾佢知... 契班主任係完全唔知發生咩事...........
>>November 22, 2004 at 12:06:35 PM GMT+8
2004 年 11 月 20 日 星期六 【晴】
今日補習日, 同阿ken補econ... 但補到我地2個都好悶... 補補吓佢媽無啦啦好大聲咁嗌佢2兄妹... 我仲以為佢2個又唔知衰d乜, 點知原來佢阿媽話:『你2個再唔出嚟飲湯就下星期扣零用錢呀!!』...=.="........
仲有............... 邊個俾左我個電話俾california, 即係做gym果間?!!!! 好快d自首啦!!!! 個人打嚟叫我去做gym... 痴線... 叫我做gym咪即係叫我去死!!!
好襯呀! 好鍾意呢張相呀!~~~~
慧嫻搭學友... 係我的最愛配搭~~~
下次學友開concert我要去睇吓先得~~~!!!!!
>>November 21, 2004 at 12:31:11 PM GMT+8
2004 年 11 月 19 日 星期五 【晴】
to 大夫 : 唔通我無啦啦同你講"`QM pass左呀!!!" 咁咩?!.......haha!!!!
今日係我地EEEB的大旅行, 所謂大旅行, 人數係半班都冇, TOTAL有15人左右啦, 地點係我地個TUTOR, CY Tang的康樂園屋企~ 我地2點O係太和站集合, 但因為我去到大圍入左7-11睇吓有冇"壹周刊"而遲左少少, 再因為要O係大學站等埋NICOLE而再遲多少少, 我同CANDY & NICOLE去到太和已經2點2 lu...真係唔好意思... 我地分左3架的士去CY屋企, 原來CY買好哂野食俾我地啦! 不過D野食就奇怪D... 有SUSHI, 薯片..........炒飯啦, 炒麵炒河等等...... 最特別的係... 竟然有燒鴨燒肉同鹽焗雞........ =.=" 大家都覺得........ 呢D唔駛燒架喎! HAHA!! 算啦~ 所謂燒野食bbq, 係CY燒我地食, 因為佢逐份野食用鍚紙包好再燒, 所以基本上我地冇行近過個爐~
4點幾左右另一個lecturer --- Vanessa又嚟埋lu~~ 不過佢唔多舒服所以冇乜食野, 齋坐... 咁佢嚟到果時, 我同nicole & candy坐埋一齊吹緊水, vanessa竟然推張chair坐過嚟... 其實我諗佢只係認得我地個樣, 但唔知咩名咁~ 咁坐坐吓班人開枱打牌, nicole俾麻雀虫咬所去左打牌, 得番我同candy, 呢個時候vanessa竟然主動同我地傾計, 又問我上堂坐邊面, ha~ 佢話佢都覺得我坐果邊係靜d~ 原來vanessa唔知盤菜係點, 我同candy都"滴汗".................. 有個moment candy同vanessa講開馬鐵...某人又好著跡咁搭傘~ 哈哈~ 就係咁坐吓又講吓就5點幾6點lu! 玩啤牌同打牌果堆人未走, vanessa就話走先~ 問我同candy走未, 咁因為CY車番我地出火車站, so加埋3個男仔就一行6人走lu~ 搭火車得番我同vanessa and candy... 估唔到vanessa繼續同我地傾計, candy o係大學站落車後得番我同佢, 我仲以為會好..唔知點咁..... 但原來佢都幾好傾, 仲講佢d"低能"野俾我知.....
>>November 20, 2004 at 12:17:47 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8