寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2005 年 6 月 25 日 星期六 【晴】

好難忘呀今日!!           (今日日記會勁長..因為我想記低呢個咁特別的日子~)

約哂12點在鑽石山92號巴士站等,一去到離遠見到應該係esther,
相認左佢之後見到前面有兩三個女人望住我o係度笑,直覺應該就係版主同版妹佢地~

等到大夫嚟埋我先問大夫邊個係版主,佢講緊時版主已經行過嚟,
版主話:『我咪俾左個眼色你囉!』但我好似睇唔到...
圍埋傾計等齊人時版主話有雜誌記者睇到端午節慧嫻寫俾fans果張野,打去問慧嫻諗住作野...
點知慧嫻答得佢好精彩..
記者問點解係呢幾個人,慧嫻答佢:
大長今啱啱嚟hk,冇理由要人做舵手;
田北辰就因為靚仔所以有份;
有隻貓係因為隻貓係慧嫻個仔,所以要兩母子一齊上船;
有蔡楓華係因為佢果排攞住個o急去馬會攞200萬,有新聞所以有佢份~
咁記者就問點解蔡楓華o係度釣魚?!慧嫻就話(勁爆笑)...貓係食魚架嗎!佢唔釣魚我隻貓邊有野食呀!
最後版主驚d雜誌唔知會亂寫乜,於是走去買哂d雜誌嚟睇...
佢話買到佢窮:『個陳慧嫻又唔俾番錢我喎~』...haha!!!!!!

12點3左右就上車lu~~我地包左個下層咁滯~
版主俾左條慧嫻織的頸巾俾steve,係佢答中問題的禮物,
一上到車版主就叫steve:凍就嬲住條頸巾啦! haha!!!
o係車版主就播慧嫻錄個電話ringtone俾我地聽:『豬扒聽電話啦!!』
仲有個o係度勁嗌『米蘭站....巴士站小巴站』...係完全聽唔到的!~

去到西貢就分taxi去bbq場地,
因為大家都唔太熟,好禮讓,版主見到就話:『哎呀!!是但啦!』
隨手就推左一個人上的士,閂門後話:『真係呀!執笠都要咁勞氣!』
我地枱d人係咁勁燒... 燒到個網自己著火..haha!!!!!!
我同esther,大夫,janet,galiil,海哥仔,o靚妹等等人一枱,
版主周圍走同我地傾計~

但個場好熱...我又流鼻水,又流汗,用佢卷紙巾抺到我成面都紙巾碎我都唔知,
俾佢地笑我唔用tempo,大夫仲俾左包我,多得佢包tissue,我搭巴士時先夠tissue抹鼻水...haha!!

燒到4點幾就開始玩二級試,我同esther,好姨,耀,pai pai同一個我唔記得左名的女仕一組~
好姨問我:『你有冇溫書呀?!』冇呀我話,版主就同好姨講話:『得架佢!ok架!』
game分3part,有填充題、問答題同運動題...
4組個皇牌都放o係填充題,原來係填歌詞,有一首我同esther都完全唔識
好姨叫是但填個落去...haha!!!
then問答題就攪笑啦...問d歌係邊個填詞作曲、concert的日期等等等等,我地又係亂寫.... 但無啦啦俾我諗到奇妙旅程個作曲..haha!!
運動題我地派個男丁出去踢〔足建〕,4組代表最叻果個踼都只係唔知2定3下...
玩完版主問我:『鬼靈精識唔識呀你?!』我話:『梗係識啦!冇難度呀簡直!』haha!!
最後大夫佢地果組win左,我地組第二名,相差0.43分咋!!!
我地20分,佢地組20.43分呀!!!
版主話佢都驚計錯分,所以doucble check過!
gift係慧嫻在日本買的hello kitty禮物...
版主話:『慧嫻為左你地好,買d野你地唔啱用你阿媽都啱用呀!』
好姨就好攪笑咁話:『唔通係媽媽巾?唔係點解唔係老豆啱用係阿媽啱用呀?!』haha!!
點知慧嫻份份禮物都冇搣價錢牌,版主話咁係要証明真係日本買,haha!!
見到都過千yen...
最後就到人人有份的抽獎lu~
版主話係慧嫻去美加登台時買返嚟的memo pad,
好靚呀!!我果個係鞋形架~ 慧嫻果然好鍾意鞋...haha!!真係好靚架!!
版主話慧嫻成日一買野就掃哂人地d貨..haha!!
仲有版主送俾我地每人一張咭,每一張都寫上不同的說話架~~
好感動!!!~~

我又借左esther件會褸同steve的慧嫻頸巾影相,haha!!
同版主影相時,影完一張,好姨話:『你唔攞哂你d會刊會褸出嚟一齊影?!』係喎!!!

一齊行返出西貢巴士站,走時版主無啦啦問我:『你識唔識返屋企呀?!』
識呀我話~
『小心d啦咁自己!』.....
個感到好奇怪,一來仲有人細個我但佢只問我一個..
二來好似一個識左好耐的人咁...
聽到佢叫我做『鬼靈精』, 好親切呀(其實我唔想用呢個詞語,但我諗唔到其他字代替)!
從來未見過佢,但傾計期間講番以前我留言版所講o既野(佢話我叫過佢唔好陪慧嫻跑步喎..冇乜記憶....),覺得好似識左佢好耐咁(事實上我都上留言版打攪左佢2年啦...)
同埋好好笑,我同佢有個一模一樣的袋,咁我又帶果個去bbq,佢一見到就問我做咩偷左佢個袋用,haha!!

一路搭巴士返沙田,一路冒住嘔的危機睇會刊...
坐坐下feel到塊面好乾,就諗起janet話:『今晚返去做mask先得!』

返到屋企...勁打乞痴兼流鼻水....haha!
但依然係好開心~~~~

好...今日2005年6月27日,係fasn club的last day,
bbq係一happy ending,at least大家都開開心心,
冇好sad咁!




唔知仲有冇下次呢?!?!






sorry呀 nicole, 劍士, katherine and candy... 甩你地底...............................


>>June 28, 2005 at 1:39:37 PM GMT+8


2005 年 6 月 24 日 星期五 【晴】

今日ginny冇返嚟.. 我就冇野做咁坐左3個幾鐘...
到12點半, account sort好野我先有得sort report...
諗住sort到1點走, 星期一先返去繼續, 但諗諗吓... 唔得!!
星期一我唔返喎!..
死死氣氣sort到點半先走...

聽日去bbq~ 好期待~ 唔知真係俾版主掟落海掛...
今次小心d燒野食先得~~
form 1時我地班燒野食, 我成日以為d野燶左就即係成舊都熟哂...
我燒到d雞翼燶左d咁就食...
如是者幾次之後, miss wong忍唔住話 : 『gigi, 你第時個老公一定生cancer死呀!』

慘la... 阿媽唔想我聽日玩足成日呀!...
佢話一陣我玩到病左, monday覆診俾醫生見到以為我仲未好唔肯close file呀!!!!!
點算好呢?!...


>>June 25, 2005 at 10:56:00 AM GMT+8


2005 年 6 月 23 日 星期四 【晴】

放工大雨到倒水咁...等巴士時最大雨, 返到公司對腳濕哂,
最後走去攞幾張toliet的抺手紙自制左一對紙拖鞋... ginny見到勁笑,
趁早早地公司冇咁多人我就拿拿臨print野先, 因為出去攞都冇咁樣衰~
ginny話 : 真係服左你呀....

lunch去左元氣食sushi, desmond見我刺身又唔食, 沙律又唔食,
佢問我 : 你究竟有咩係食架?!

6點放工發返poly, 點知搵唔到candy佢地... 到我上到mono 個office...
俾我聽到佢講電話 : 唉! 係呀! 依家先有得開始做野!
喂!! 大佬!! 唔係我地約你架喎!! 係你屎忽痕約我地返嚟咋喎!!!
之後同candy去都會食飯... candy講番mono頭先講乜...
原來都幾無聊吓...

mono下年唔o係poly教啦!! 天大喜訊!!!


>>June 24, 2005 at 2:28:23 PM GMT+8


2005 年 6 月 22 日 星期三 【晴】

話說有張澳門三益船公司單, ginny叫我摷個電話打去問張單我地要俾幾錢,
咁上網搵到一個forum有人post過, 就照個電話打去...

一聽對方應該係中年女人一個,
我話想check番張單幾錢,
佢話:冇架喎! 張單俾番個客仲點check呀!
咁我就收左線...

ginny親自出馬再打去...
ginny惡死d同佢講, 佢就話有機會check到...

收線後ginny同我講 : 呢d船公司d人冇呢禮貌, 唔駛同佢咁客氣呀! 陰聲細氣同講佢都聽唔到呀!

hahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lunch前做緊confidential的工作........
hoseph無啦啦走過嚟話要借我部機用....
驚驚.........




睇怕7月尾滿約後都冇得續約, 因為真係冇乜野做,
由我5月30號第一日嚟到mc. founder, 到今日... 6月23日, 都就一個月,
ginny繼續係好忙, 但我都好似唔係好幫到咩手...
我所做的都係好耐唔耐先會發生一次的事,
例如做份單for shippment to澳門... 一個月先會做幾次...
又例如做d客借demo機的loan form... 一個月都唔知有冇3次...
唯一日日都要做的事就係send 班sales的outstanding payment report, 10分鐘會完
入invoice sent record再入信封, 俾埋courier, 10分鐘內做完
收winfax, 俾盡都係3分鐘..........
其他時間, 如果有data入就入data, 冇data就一係o係度hea, 等ginny有冇野俾我做.....

今日好hea好悶, 最後問ginny : 好悶呀.... 有冇野做呀..
佢就是但摷d野俾我file, 走上五樓傳送document好... haha!
好過齋坐, 就發癲....
由2點幾食完lunch, 到依家4點9都冇野做, ginny又走左唔知去邊.........


>>June 23, 2005 at 8:43:41 AM GMT+8


2005 年 6 月 21 日 星期二 【晴】

LUNCH佢地話去amp飲茶, 但果個時間多人,
desmound話 :gigi,呢個世界冇free lunch,係你貢獻o既時候啦!
即係叫我落去搵位...
初頭都冇乜野...
但越諗越唔妥,個心好唔舒服,梗係覺得唔知點咁...


5點幾ginny叫我攞野上5樓俾cindy...我最怕果個人...吱都唔笑
戰戰兢兢咁放低份野俾佢我就拿拿臨走,
點知佢叫返我轉頭,佢要我等埋佢簽好再攞俾隔離房的connie...
一入到connie房,佢摷緊朱古力食,仲問我:你食唔食呀?!....
滴汗...
落番去我同ginny講,我入到cindy房我又好驚.ginny問我驚乜...
我都唔知..總之見到佢我就會驚啦...haha!!


>>June 22, 2005 at 1:29:17 PM GMT+8


2005 年 6 月 20 日 星期一 【晴】

又好多野做呀公司........

食左咁多日free lunch, 尋日諗住我埋單.
點知ralph話 : 唔好啦gigi, 呢d係我地唯一俾到你o既福利...

之後就搶左我手上張單...

ginny今日教我做payment requisition form, 用嚟找數俾人...
佢話 : gigi你得閑話我知我教你做呢個呀!
以為好複雜, 點知原來只係要填表...
仲要係唔駛填哂... 幾個item就ok... haha!!
仲等我打醒精神聽佢講...
lunch時我問佢野, 只係我八掛想知果2個column係乜同有咩分別,
佢又好nice好有耐性咁慢慢解釋我聽...
好啦... 溶化到ginny呢座冰山啦~
返到office佢仲攞哂佢蓄緊的hello kitty扣針俾我睇
我仲以為佢有好多個, 點知原來佢10個都冇... haha!!!


>>June 21, 2005 at 1:04:42 PM GMT+8


2005 年 6 月 19 日 星期日 【晴】

夜晚同紫樺食飯, 因為佢要攞fans club封信俾我...
我地去左太子一間樓上cafe.. d野食都ok~
如果d野食可以再快d嚟就仲好d~~ haha!!

順便打埋電話去fans club度報名,
第一次冇人聽, 咁就算啦...
過左冇耐佢又打返嚟, 但因為我電話冇電, 用紫樺個電話打,
個人講野好快, 都聽唔切, 紫樺仲聽到以為係恆生card換領唔知乜...
講講下佢俾左個電話我同佢講, 佢又好快咁講多次 : 求先係咪打過嚟慧嫻fans club呀?!
我要load一load聽到佢講乜... hahaha!!!

原來呀邊個邊個冇哂介心咁同紫樺講左好多野... 嘻嘻!! 笑爆呀真係!!

>>June 21, 2005 at 1:35:48 AM GMT+8


2005 年 6 月 18 日 星期六 【晴】

尋晚開始骨痛.. 唔知做乜...

今日同媽咪&家姐行街,
又同家姐買左2條同款唔同色的褲, 可以交換著~~ 正~
買一條變兩條, 抵!!


>>June 19, 2005 at 9:04:47 AM GMT+8


2005 年 6 月 17 日 星期五 【晴】

YUKARI!!! 你又話朝早打俾我?!
我等左你一日...
你係咪唔想要番個琴呀?! haha!!
=.="



>>June 18, 2005 at 10:36:07 AM GMT+8


2005 年 6 月 16 日 星期四 【晴】

等收fans club封信..
雖則知道係個壞消息,
算吧啦~ 早就預左~
証明我加入得有意義!

26號攪BBQ呀........ 但又約左nicole佢地打邊爐... 點算呀?!?!
今次係fans club解散前最後一次gathering...
但又一早約好左nicole佢地...

呀!!!!!!......... 唔滯呀!!!
點解會撞到咁應架!!!!!
nicole, candy, 劍士, katherine.... 你地睇唔睇到呢篇日記呀???
如果我甩底去fans club果度你地會唔會話我衰女呀??
我真係好想去呀!!!!!!!!!!!!!!!!
我等左好好好好好好耐架啦!!!!!!!!!!!!!


>>June 17, 2005 at 12:51:17 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132734

Design & Scripting by ShowHappy.Net