|
2005 年 1 月 25 日 星期二 【晴】
今日同劍士, candy同nicole去左科學館... 其實我地都幾無聊...
可能今日星期3係free entry的關係, 勁多小學生,
有d感覺係同d小學生爭野玩!
玩得最開心係d番鹼泡果個~~
我地行到2點幾3點就去尖咀的吉野家等食tea... 但我超級肚餓呀真係...................
9點幾起身食左2個小麵飽就到3點先食....... 餓到我冇心機傾計....
食完個煎雞飯都唔夠飽, 原本諗住出去再買野食,
但.. 都係算啦!
食完野又再入返科學館行埋最後2層... 都冇乜野睇lu!~
3點幾4點就返poly...
candy.......... haha!! 我地返到poly, 見到有個"鮮風機房"
candy問....... 係咪有個人叫"鮮風機" (噗!!!!............... 跌低!) XD~ 好可愛呀你!!!
笑到我同nicole收唔到制!....
(我都話我會打日記架啦~~ haha!!)
行左咁耐... 好攰~
放學歸家途中收菜心同學的電話.... 佢係問我好番未~
我好鍾意呢班7a同學, 鍾意過第一年的7a..
呢班有人情味d, 同埋會care我的感受多d...
起碼佢地俾我覺得, 佢地係知道我的存在................ 我唔係透明的!
我有時都諗, 同第一年的7a同學識左咁耐都夾唔嚟, 會唔會係我自己問題呢?!
但又諗吓, 我係有問題的話就應該同個個人都相處唔嚟啦!
算啦~ 人夾人緣........
而且我都有好多朋友仔呀~
我有紫樺, yukari, turbo(雖則佢好忙!~), poly的同學仔, holly, 菜心, 大夫, yan, 小魔星, 仲有個表哥仔陪我傾密偈... 密密傾密密傾~~...基本上冇野係唔講得佢知~~
好耐都未icq過大夫啦喎好似~~~
>>January 26, 2005 at 12:53:17 PM GMT+8
2005 年 1 月 24 日 星期一 【晴】
今日的普通話堂... 最大得益係識左『陳慧嫻』呢三個字的國語點讀...
話說放BREAK時, 個阿sir同我地傾吓偈...
佢問kinder鍾意聽咩歌, kinder答佢周杰倫
之後kinder無啦啦指住我同阿sir講話:『(國語)她(即係我)喜歡那個....... (廣東話... 轉得好快呀~~ haha!!)唔記得咩名... 紅茶館那個!!』
佢隔離唔知邊個提佢話:『紅茶館... 陳慧嫻』
阿sir就用國語問我話:『你喜歡陳慧嫻?!』... 我好無奈咁點頭....
阿sir繼續話:『但她現在也好像慢慢淡出了』... 繼續無奈咁點吓頭...
knider問:『咁佢依家o係邊?』 吓?? O係邊?! 我話:『她... 在家!!』haha!!
阿sir又話啦:『她都沒出碟, 也沒開演唱會!』
我又無啦啦轉左channel同佢用國語話:『不是呀! 03年也有開演唱會呀!』......
之後.........幾驚佢問我鍾意咩歌.......................我唔識『傻女』個國語呀...
衰仔今日又放我飛機唔補習! 話要補課留堂.................. 哼哼!!
>>January 25, 2005 at 10:32:06 AM GMT+8
2005 年 1 月 23 日 星期日 【晴】
驗血報告~~ 靚仔哂~~~~
醫生話停葯後幾個月再驗過~~
白血球果個...醫生話應該係lab出錯~~ 嘻~ 咁都得~ 有standard error嗎?!~~
自己都覺得係好左~
至少今個冬天對手暖左好多, 唔好再好似以前咁成毎冬天都冰封左!
除左訓醒同沖完涼係暖之外其他時間一律係凍冰冰~~ haha!!
今日版主出通告.....
『特別通告:
可能有些朋友比較小上來這裡,唔知有個某歌手的Fans成日扮PC Fans來這裡攪事、踩場。避免有真嫻迷再誤會,我就再介紹一下呢位踩場人士o既特徵:
呢個人係香港某女歌手的忠實Fans,好鍾意攻擊慧嫻,佢有時會扮真嫻迷來留言,但留言內容係有侮辱性、鹹濕、粗口及攪亂檔的留言.....等等,有時又會盜用版主、慧嫻、謝醫生及你地係呢到o既名稱來留言,而最近佢就鍾意用版主及慧嫻個名宣佈歌迷會執笠。
佢出沒的時間多數係星期一至星期六的朝早8點幾(係屋企留言之後就出門口返工)、下午1點幾(食完lunch係公司偷偷地上網)、星期一至星期六的晚上6、7點(剛放工返屋企)及星期日及公眾假期的任何時間(因為唔使返工)。
佢最大的特點係佢只識打英文唔識打中文,就算係中文都係copy出來的,但係佢o既英文水平仲係維持係小學階段......。
因此,我而家盡量都唔打英文架啦!!
慧嫻教我得饒人處且饒人,所以我都無嬲過呢個人,反而好同情佢,我相信佢真係有o的精神問題,否則都唔會玩足成年都仲咁無聊啦,希望佢早日康復!!
因為呢幾日真係有人誤信留言,所以特別作出上述澄清。
謝謝!! 』
哎呀!!!!! 一睇笑死我呀!! ... 仲要有埋出沒時間........ 版主真係可愛~
今日上個中文堂... 聽得好投入
話說miss舉個例係作"一個討厭的人"...
一聽個題目即刻諗起蕉怪!!!!
miss 講d point中哂... eg話初時係憎佢o既行為, 繼而會連佢個樣都憎埋... (中呀!!)
之後就連身型同佢差不多的人都會憎埋(又中!!!)
>>January 24, 2005 at 11:46:13 AM GMT+8
2005 年 1 月 22 日 星期六 【晴】
開估囉開估囉~~
我估7個..答案係6個!! haha!! 都係果句:『好彩唔中!!』
呢個係禮物, 係慧嫻親手織的超級無敵溫暖牌頸巾!! wawawa!~~~~~~~~~~
真係戥steve同另一個fans開心呀!!~
今日補習-->出糧-->要認真d諗吓買邊部dicsman
睇"龍鳳鬥"............. ok 啦! ending幾touching!~
紫樺的icq msg
『GIGI..你唔使擔心呀..如果呂全信真係係美國讀神學唔返..你poly醫生又走?..我介紹你去我宜家睇個個醫生睇呀如果你有事唔舒服..我上次重感冒睇佢都好ok呀...我係咪好知你ga需要呢...』
重點唔係佢介紹個醫生俾我.... 而係最後果句"我係咪好知你ga需要呢"... haha!!
>>January 23, 2005 at 12:11:47 PM GMT+8
2005 年 1 月 21 日 星期五 【晴】
整timetable整左一個下晝...
今日乜都唔食得... 平時得閑食吓朱古力同糖, 今日冇得食...
肚餓只可以食餅同方包...........餅仲係冇夾心的......... 好寡呀...................
>>January 22, 2005 at 8:56:06 AM GMT+8
2005 年 1 月 20 日 星期四 【晴】
今日同阿媽2個訓到10點..... haha!!
今日唔知做乜成日肚疴... 疴第4次之後就去睇醫生.......
一入去我就話:"醫生今次好長篇... 你俾少少時間我講..."
於是就由10月入院講起......
仲要整個理由出嚟話點解會無啦啦去左poly度睇,
我話"因為果日o係學校咳得好辛苦(係要承接番佢手上的病歷~~), 所以就o係學校睇左先"~~
(但呢個某程度上亦都係一個事實) haha!!
之後醫生都唔係好知點解我無啦啦會咁,,,
唯有開d腸胃葯先.................
佢懷疑係d鐵質葯影響.................
由於clinic冇乜人, 醫生又同我吹吓水...
佢話:"原來你有2個家姐架?! 我以為得一個添!"
吓?!?! 咁快就認得我啦?!?!..............
佢話"呀! 又唔聽見你媽咪講你貧血d野o既?!"...
佢睇醫生梗係講佢自己啦, 邊會講我呢?!?!........
而且, 你認得埋我阿媽係邊個添啦?!?!...
出到去攞葯時姑娘話:"你就好啦! 返屋企就有飯食囉~ 叫你阿媽留d俾我一陣上去食!!"........... 你真係可愛.................
唔知呂醫生係咪真係唔返呢?!........
開icq收到紫樺的msg話今日食唔到tea buffet, 因為佢聽talk, 我話"冇所謂... 我都仲諗緊今日我出去可以食d乜"... 真係翹~
最後推埋聽日同7a班同學的gathering................
>>January 21, 2005 at 12:49:59 PM GMT+8
2005 年 1 月 19 日 星期三 【晴】
今日返8點半.......勁眼訓...
搭火車時開到部mp3勁大聲...以避真係訓著!
今日上的general education第一日上china studies....
教中國當代法制......聽到頭痛..........
lecturer又講普通話, 聽得明8成左右咋!
我聽唔到的就問candy佢講乜, candy好勁呀!~ haha!!
之後就慘囉!! 等多4個鐘先上堂
於是我同candy and katherine去左黃埔食pizza hut,
食到之後行supermarket見到d野食都想嘔...(真係想嘔架!)
原本諗住睇多場戲,但黃埔UA冇『神經俠侶』,最後行街行埋d時間去
回程途中...又買野食啦我地~
我o係supermarket買左零食後出到嚟
candy見到對面馬路有炒栗子~好耐冇食過啦~
又買嚟食,不過d栗子殼開到我地手指痛
行左好耐,終於都返到poly啦!
上堂啦...上marketing...
個lecturer個樣......好似查小欣..
好尖酸刻薄果d樣~
上到6點半.......終於都放學啦.....
好攰呀~~~~~~~~~~~~~
原來我個日記有好多隱形讀者~~ 嘿嘿~~~
>>January 20, 2005 at 12:52:27 PM GMT+8
2005 年 1 月 18 日 星期二 【晴】
強烈捍衛我的對外自由!!!
家姐話要add我icq...
其實自從佢搬出去住時已經話要add
但由於我唔想...所以成日都側側膊唔多覺咁扮唔記得...
直到尋晚,燒碟機壞左,要send佢d相俾佢自己燒...
諗來諗去都只有icq可以send(因為太多)...
但好彩佢尋晚唔得閑冇問到我icq
成日睇我日記o既人都知,我個日記係我用嚟講d唔講俾屋企人知的東西...
例如...入fans club啦,歌迷會個留言版d野啦...陳慧嫻d野啦...(紫樺一諗就諗到...)
自己d瘀野啦(因為講出嚟實鬧到飛起!!)
仲有唔開心d野啦.....
為左保住咁多個煲唔好穿...
家姐係絕對唔可以入嚟架!!! >.<!!!
可能會話:咁你icq個info整走條link咪得囉!
但...我個info係用嚟打歌詞架!!唔得!!
佢地眼中我只係一個『理智』歌迷...
而唔係『迷戀』到入會果d!!
以前我個msn幅相係陳慧嫻來的(梗係唔會放自己張相咁傻啦~~)
但自從add大家姐之後...
msn個名冇得用『la loca』(傻女的西班牙文)...
亦冇得再用張相...
已經干涉左我少少的對外自由
但都仲ok,因為msn好少用!!
但icq唔同...成日都用的!
所以...........今日開多個icq應酬家姐~~
捍衛對外自由!!!!!!!!!!!!
>>January 19, 2005 at 7:31:53 AM GMT+8
2005 年 1 月 17 日 星期一 【晴】
TO YUKARI,我仲以為你係叫我CD一出時買多幾隻就唔怕!HAHA!!!
好低能呀今日!!!!!
我竟然.........點解會咁架我??!!
話說今日上的普通話堂我掉過GROUP,但我上堂竟然入錯課室,仲要上左幾個字堂先醒起自已掉過組...應該係去隔離課室先啱!!
OK!都算啦!
個劍士坐我隔離係咁笑笑笑!笑左成個鐘!
變態!!因住笑甩呀骹呀!!
原本諗住唔出聲,下堂過番去就算...
點知點名時我細細聲同個MISS講...
過左冇耐..個MISS大大聲咁問入錯課室個同學(即係我)叫咩名!!
OH!!!!!!成班都知!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
原本放學去補習,個衰仔話自己唔舒服喎!
咪當我傻啦唔該!!!
不過我又可以點......
結果我攞住俾個衰仔本書攞住成日............好失望!!
唔好俾我知你呃我!!俾我知的話你...嘿嘿!!
9樓又拍戲~今次應該係大野~有曾志偉、黃秋生、毛蕣筠、房祖名AND FIONA SIT...係房祖名要hair cut嚟拍果套~尋晚睇左好耐~haha!!!聽到拍打架戲,但唔知係邊個so冇睇...點知原來係曾志偉同黃秋生打呀!!!!!!!!!!!!!哎呀!!!!!!!!!錯過左啦又!!!
>>January 18, 2005 at 10:53:06 AM GMT+8
2005 年 1 月 16 日 星期日 【晴】
又整爛多隻陳慧嫻cd盒... 第二次的人為疏忽!
《愛戀二千小時》出左冇耐,隻碟仲好新果時,我已經一個唔小心跌左落地,個膠盒咁就散左,於是我攞左王菲cd個盒同慧嫻交換!
(即係依家王菲隻碟的cd盒係爛的)
到今日於學返嚟想聽吓《我不寂寞》,噢買葛!!!!又跌落地!
個盒又爛左...今次搵郭富城同慧嫻交換!...
(話哂佢地都合作過拍『傻女』mv...應該唔會咁斤斤計較!!)
之後開msn我話俾家姐知,佢以為係連隻cd都爛埋,即刻打返嚟問我跌爛邊隻...
佢叫我以後小心d...屋企冇咁多膠盒同慧嫻交換...
希望呢d事唔好再發生....................
其餘冇俾我跌過的cd亦唔代表佢地健健康康!...
95年《welcome back》本歌詞書己經俾我揭到.....嘿嘿~!
88精選個紙盒d邊披哂
《愛戀二千小時》比較坎坷...除左膠盒爛之外,連本小說都開始有爛的跡象!
《正視愛》的紙盒邊邊d膠水已經冇乜...爆緊
《為你好》一買番嚟個膠底已經扣唔實隻cd
連03年的《情意結》個膠底都有輕微甩掉...情況不太樂觀
>>January 17, 2005 at 7:15:50 AM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|