寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2005 年 3 月 7 日 星期一 【晴】


尋晚訓得唔好, 個鼻塞到氣都抖唔到, 又懶得起身摷葯... 摷得嚟都醒哂唔駛訓啦!
之後又勁發夢, 有2次醒過都記得個夢係同d公司有關, 但腦無啦啦會諗起... 呀!... 呢個係management的邊個邊個 theory... 痴線架!! 我都未溫mgt個mid-term test, 咁快就發夢!

lunch 5個女仔去飲茶, 唔知做乜個個都好開胃~ 但真係好抵呀!! 帶子腸同蝦腸都係17蚊咋! 一碟帶子腸都有6粒帶子架!! 抵到爛....... haha!!! 呢排成日食熱氣野... 係時候戒吓口先啦.... haha!!!

放學同candy and katherine去舊can食tea... 講吓笑吓... 好開心~ 又同candy研究番中五果時d principle of account, 我都唔多記得, candy問我:"咁你點同人補習呀?" 我話, 我都係立即睇書, 即睇即教咋~ haha!!
聽日唔駛上lab... 更加開心!

呂醫生返左嚟之後,第一個要去見佢的係大家姐
醫生問:你屋企人冇乜野呀嗎?!(只係普通一句問候)
家姐答佢:就係佢地冇事先催我快d睇醫生,唔好傳染佢地!
haha!!!其實數均全屋只有我講過叫佢唔好傳染我~
可惜的係...家姐仲未咳好...
每晚我都會同佢講:家姐你快d好番就好啦!咁阿妹就唔怕你傳染我啦~~

今日無啦啦諗起呢首歌..好耐冇聽過啦喎~~
《早有預謀》
在那出事現場
場面溫馨得不自然似圈套
但我竟看不到
待我這樣熱情
原本應該比不在乎更恐怖
但你的戲很好

讓我其時完全入信 事情是遇上轉機
這夜迷人情調其實是你 臨告別上演的好戲

*原來迴光返照以後 纏綿遊戲到盡頭
你對我就算甜蜜過 亦都早有預謀
難離難捨的吻背後 原來嫌我痛得不夠
你故意讓我懷念你 做完戲就要走
可惜我 不會是 好的演出對手
一整晚 都似在夢遊 也許一切美得不似世上有

你說你對我到底不放心
但願在日後亦飾演好友
留下我無須給我 壞理由

為我加演一晚
無非安心想好聚時也好散 罪惡感會消滅
但我其時完全入信 事情是遇上轉機
這夜重重疑陣其實是你 臨告別上演的好戲

Repeat *


>>March 8, 2005 at 1:52:07 PM GMT+8


2005 年 3 月 6 日 星期日 【晴】


多謝劍士今日幫我整個燒碟機...等我快d燒哂d陳慧嫻先得!哈哈!
劍士走左之後我又拆開部機換電池...d塵多到...個鼻好痕..haha!!

呢幾日同紫樺傾過呢個『放虎歸山』的故事...
依家諗番..其實我都好後悔...雖然已經係年幾兩年前o既事...
我放走左一個我又鍾意佢,佢又鍾意我o既人...
慧嫻講得啱...timing好重要,
佢出現o係一個我未想開始o既時間,如果同一番說話係佢依家同我講,我唔會咁傻放手!
世界上有咁多人,好難得真係遇到一個大家都有好感的...
果時我好烏龜...o係度逃避...依家俾紫樺笑...
如果果時紫樺知呢件事,佢實會起勢慫恿我去..haha!!
因為佢連我最難果個requirement都meet到,所以紫樺話我果時傻...
不過依家後悔都冇用,因為佢都有女朋友囉..但我知道果時又冇乜感覺!
點都好啦...多謝佢俾我知道我都有market...
原來我都會有人鍾意.......真係奇怪...haha!!!


>>March 7, 2005 at 11:15:00 AM GMT+8


2005 年 3 月 5 日 星期六 【晴】


今日補習補中文, 好奇怪...點解d課文內容我仲記得咁清楚???? 01年o既事嚟架啦喎!

今日icq過阿yan, 佢遇到一個我曾經遇過的問題... 就係覺得好對個老師唔住...
我記得我係喊住咁同彩玲老師say sorry, 因為我覺得我辜負左佢, 白費哂佢d心機...
佢果時話: 傻啦你! 你煎番d雞翼豬扒俾我食咪得囉!
身邊o既紫樺話: 唔好呀miss, 危險呀!... (=.=")
之後miss話做老師有個好處就係隨住我地放榜, 又象徵著新一屆又開始, 所以佢唔會嬲...


>>March 6, 2005 at 10:45:27 AM GMT+8


2005 年 3 月 4 日 星期五 【颳風】


hea左咁耐, 係時候溫吓書啦...
唔係我真係驚畢唔到業


>>March 5, 2005 at 9:48:39 AM GMT+8


2005 年 3 月 3 日 星期四 【颳風】


今日去city搵紫樺...佢介紹左好多佢d男同學我識,
佢仲要話『上次話似林嘉欣果個呀!』...咪玩啦...
又唔係真係似喎!攪到人幾失望呀!!
今日去睇埋個幾時再見concert的side B,睇到唱千千闋歌時,
好慶幸果時乜都唔知...因為個氣氛好sad...
如果我有份去睇,實喊到收唔到制!!
有個位,應該係臨尾架啦,慧嫻行到好近d觀眾,咁有個security幫個fans遞d禮物俾慧嫻,但遞得一份又冇幫另一個遞埋,仲截住左個fans唔俾佢落去,咁慧嫻就指住個security後面,講左句令我好impressive的說話-『仲有呀!我想收哂所有呀!』...
因為呢個係告別concert,如果果晚送唔到....真係唔知幾時先送到...無啦啦覺得佢都好明fans們點諗...

睇吓...想搵『幾時再見』歌詞時無意中又睇番...係慧嫻本書的其中兩part

20. 幾時再見演唱會


21. 演唱會後記



返poly走果時一路行一路發夢,行行吓行左落地鐵站...痴鬼左!


訓醒啦gigi!!!!!!!!!!!!!!!!

點解我成日都係咁架?!?!


又到星期五,成日都覺得一星期過得好快,勁快...好似冇乜特別野做過又已經一個星期...
呢個幾星期晚晚都對住部電腦...今晚好想彈吓琴平衡吓...
好耐冇彈過啦
但部琴...我彈兩彈又會炆...
炆點解舊年家姐唔俾我買鋼琴!
炆點解阿媽話買部yukari果d電子琴俾我最後又冇哂下文??
舊年有時間學你又唔俾...到依家我都仲好想學樂器...但無奈我冇時間...
返學放學傾野再做功課+補習....我已經冇時間...
唔好講話學琴練琴啦...
嚟緊summer term除左想學化妝外,仲想學多樣樂器...諗緊結他好冇
但買得結他屋企又冇位擺........樂器們...恕我地有緣無份罷啦...


>>March 4, 2005 at 12:54:05 PM GMT+8


2005 年 3 月 2 日 星期三 【暴雨】


『寒意驟降還叮囑著小心身體』.....

尋晚同紫樺食糖水, 佢好落力向我推銷佢d男同學................
乜你真係咁驚我會嫁唔出咩???
我都有我個market架喎!!
haha!!!!!

呢幾日身邊好似好多人都唔係幾開心,
唔係煩呢樣就煩第二樣
希望我d朋友仔日日都開開心心



早幾日心血來潮, 終於都記得問吓一個我想知好耐的問題...
Note Nr.: 8340 from 2005-03-01 12:06:54
by 芝

email: [email protected]
url: no homepage

To: 版主
可唔可以幫我問慧嫻一個問題呀?!~
我想知remix d歌係重新錄一次音定係用番同一條sound track 架??

thank you!!~


多謝版主幫我問慧嫻...
Note Nr.: 8343 from 2005-03-02 15:44:05
by 版主


email: no email
url: no homepage


To: 芝
姐姐話有d要再錄過,有d又唔使,不過邊d打邊d,佢就唔記得啦!!



>>March 3, 2005 at 2:43:47 PM GMT+8


2005 年 3 月 1 日 星期二 【暴雨】

I'm now having my IC training course.
The lecturer was so boring and his teaching is quite useless.
Then I picked out my mp3 to listen to the radio secretly...
haha!! RTHK is broadcasting Priscilla!!
The song.... let me think... it is "change! change! change!" crazy version.
So refreshing and the song wakes me up!!
It is because this crazy version seems much longer than the normal version!~~

So happy that a philisological staetment learnt from Priscilla could helped Chris last night.
I told her that human life is just like a computer game.
You think you have choice but actually not!
All the things that you may encounter have been already well-prepared by the God. What we have to do is to "know" what's your life, but not to "choose" your life!...
Chris, hoping you happy and may the God bless you all the best!! Surely, hope you have good sleep every night, and enjoy our dessert tonight!~

So sorry that the machine here can't type Chinese!!!

16:20pm


>>March 3, 2005 at 1:43:51 AM GMT+8


2005 年 2 月 28 日 星期一 【晴】


今日present的確好順利, 唔知點解我完全唔驚!
多謝菜心同學尋晚的星座占卜, 雖則我知係佢自己作出嚟...
佢好似o係yahoo copy出嚟, 但我睇番yahoo係話我今日唔順利的.............真係好多謝你!

經過尋晚大喊一場之後, 今日心情好好多, 好明白咩叫『流過多少眼淚也不必沮喪』同『玫瑰得到眼淚 才特別茁壯』... 多謝林夕...

lunch同埋2位國內嚟的交流生食飯, 原來franky已經聽得明廣東話啦! 好勁呀!
不過同佢同講野我會專登講慢d
普通話堂派番上次短講份稿, 好奇怪... 見到franky8分... 而我...竟然有7.5分...... 真係好奇怪


>>March 1, 2005 at 12:16:47 PM GMT+8


2005 年 2 月 27 日 星期日 【晴】


蓄左好耐的自信心, 一下子變成負資產... 負得好緊要!
一向僅餘的自信............... 無啦啦受到四方八面的打擊...
雖然我知佢唔係有心, 但人好矛盾, 知道係一回事, 做唔做到係另一回事!

我知自己蠢, 我真係知架... 我自己都有眼睇
我都知自己唔小心, 但點解好多可以避免的錯誤我都會照犯??
我都知我轉數慢... 我改緊架啦...
我知我冇用啦!

好耐都未試過喊得咁痛快... 沖涼好順手咁喊左好耐... d眼淚係咁流落嚟...
但唔想俾屋企人知... 用條大毛巾掩住個口狂喊.. 大喊特喊... 起勢咁喊
因為咁樣屋企人就聽唔到有聲 (好高難度的!...)
紫樺電話上叫我忍住, 大庭廣眾唔好咁失禮, 我做到
講講吓仲要俾彩玲老師見到我咁燥!

我唔講清楚咩事, 係因為我唔想成為下一次o既主角!...
我只可以盡情同紫樺講!...

紫樺, 我有聽你話返到屋企乜都唔理...
去左聽陳慧嫻, 睇forum, 睇留言.... 但係計計埋埋都只可以放手1個鐘...


>>February 28, 2005 at 12:45:08 PM GMT+8


2005 年 2 月 25 日 星期五 【暴雨】


今日下午約左家姐個friend做訪問, 佢o係mc donald做的~
要搵個managerial level的人訪問... 真係好多謝佢!!!

原來麥記d茄汁上面個number係同酸甜冇關係架!
由係一個普通code嚟架咋!! XD
唔好咁傻專登去摷啦!

尋晚icq上分別同2個人講左d見面唔會講o既野...
小菁問我係咪對佢不滿... 我如實答左佢, 我信佢唔係口是心非o既人!
同紫樺傾另一半的條件... 我仲講左一件令佢好難以置信的事佢知... 但諗諗吓原來miss左好多detail野...都係見面再講啦!


>>February 26, 2005 at 1:59:16 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132734

Design & Scripting by ShowHappy.Net