|
2005 年 1 月 15 日 星期六 【晴】
終於都有得補番習啦!
不過可能已經係月中...未出糧...要繼續坐食山崩先...
今日臨時臨急上sherman度print份song cloze exercise俾ken做...我在屋企竟然完全冇左件事...
auntie叫我搵多一個平日同ken補,我話星期二...
我知kem唔願補,但阿媽叫到佢都冇計
臨時時auntie叫我firm吓ken星期二幾點
ken話:『得啦!到時再call你啦!』
sally話:『咁即係佢會放你飛機,到時叫你唔好嚟!』
auntie聽到後好大反應........我都唔知點好...
其實平日我又唔係唔得,但我都唔鍾意平日補習
一來佢上完堂放學又要補,的確係好累
二來係我時間問題,依家星期二我放4半,去得佢度都5點...
所以我諗星期二我都只會補1個鐘....
下定決心,下個sem的gpa要過3!!!
>>January 16, 2005 at 11:53:46 AM GMT+8
2005 年 1 月 14 日 星期五 【晴】
喉嚨依然痛... 應該都係照胃時整損...
今日連牙肉都痛... 應該係大牙繼續爭取成長... (因為我大牙都未出完...)
講野好溫柔....
joey同克勤個live concert好正~
刻不容緩成為呢幾日以來我屋企播放率的冠軍
刻不容緩 容祖兒+李克勤
李:從來亦無自信 人云亦云 庸庸碌碌半生
連自己的戀愛運 也欠一點決心
容:為何望來望去 仍無下文 明明彼此有同感
難道等一天變做熟人 發現原來相襯
李:可否冷靜看一陣
容:都有幾個人靠近
合:現在還未算 纏綿情節會逐漸降溫
李:遲來一秒鐘 遲凝一秒鐘 從而接你變做目送
容:遲來一秒鐘 沿途經過和結局 其實太不同
李:遲遲未預備 第一句愛你 已經足夠蘊釀暗湧
容:盼望猶豫未決的情人回信 猶如行刑縣在半空
李:拖一拖
容:等一等
合:怕得到得來已是無用
李:拖一拖
容:等一等
合:這刻的感動變做裂縫
李:良辰就如白費 明明動情 怎會不敢作聲
容:提示很充足 但你的態度 永遠不得要領
李:相戀要是有天命
容:都要等你來確認
合:現在還未算 纏綿情節會逐漸結冰
李:遲來一秒鐘 遲凝一秒鐘 從而接你變做目送
容:遲來一秒鐘 沿途經過和結局 其實太不同
李:遲遲未預備 第一句愛你 已經足夠蘊釀暗湧
容:盼望猶豫未決的情人回信 猶如行刑縣在半空
合:拖一拖 等一等 怕得到得來已是無用
拖一拖 等一等 這刻的感動變做裂縫 連提及亦會心痛
李:相戀要是有天命
容:都要等你來確認 現在還未算
李:還未認
容:纏綿情節會
合:逐漸結冰
李:遲來一秒鐘 遲凝一秒鐘 良緣永遠這樣斷送
容:遲來一秒鐘 仍然等你來告白 何事你都未動容
李:明明在附近 又不告訴你 太多戀愛這樣告終
容:怕在離場後接到遲來情信 其時和旁人在抱擁
合:拖一拖 等一等 怕這點激情最後模糊
李:拖一拖
容:等一等
合:終於知表白刻不容緩
終於都轉到紫色啦... 攪左好耐先轉到.....
>>January 15, 2005 at 9:02:17 AM GMT+8
2005 年 1 月 13 日 星期四 【晴】
9點10落樓... 姨丈已經o係度....
3個字後已經到醫院啦........ 勁快~
一去到姑娘又同我整隻膠手鈪cool住右手......
嚇得我以為要留院....................
抹一額汗...............................
之後又量血壓and量血含氣量~ 血壓150幾~ 幾勁~~
原來血含氣量用舊野夾住手指公就得架啦喎!! 好神奇呀~~
照胃好辛苦........
唔係辛苦在要等要空肚...
亦唔係怕擔心個結果...
而係照的過程........
呢個痛苦的過程已經唔想再去回憶...... 而且都唔多記得... 我只記得果時係肉隨砧板上.... 想縮沙都唔得!
照完都未食得野住..... 因為喉嚨麻醉葯未過... 發左一陣吽豆!
之後去左新城市食野... 已經係.................1點....... 第一次食brunch... 但都唔肚餓...
食完冇心機 行.... 因為喉嚨仲好唔舒服.... 自己返屋企先, 由得阿媽繼續行
返到嚟姨媽打嚟問我點... 最後果句佢係話:『咁好啦! 叫媽咪抖吓啦!』吓?!.... 照果個係我喎..... (汗... =.=")
照完後覺得自己好叻...............好似又捱過左一關咁!! 俾個叻自己先... 我又會搵d野勵吓自己~~
家姐返緊工時用msn&聊佢好好玩~~~~~~
多謝紫樺and大夫的sms.. 大夫叫我"於心!!" ... 係呀! 佢叫我於心唔係放心呀!!~ haha!!!!!!!!!!!!
仲有小魔星同星媽~ Duhesme, Dexin.........
下次都係唔好用黑色...... 好核突呀原來!
>>January 14, 2005 at 12:22:24 PM GMT+8
2005 年 1 月 12 日 星期三 【晴】
今日出exam result...
2.75.......比想像中低...不過第一次,都唔知應該幾多先ok...
不過肯定的係...first hon無望!
聽日照胃,姨丈車我地去...阿媽怕我空肚去到大埔咁遠會暈(=.=”不會吧!),約了姨丈聽日十點樓下等............
今日心情依然係忐忑不安(好耐未用過呢個term)...
今日老豆繼續同阿媽爭論煮咖哩問題...
放過我啦兩老!! 唔好攪到家嘈屋閉好冇?!
老豆...由得阿媽點煮都好啦...你食就食啦!...唔好挑戰佢好冇?!
阿媽...你由得佢講唔好駁佢咀好冇?!你唔駁佢就收聲唔講架啦...
我已經好煩...唔好又令我血壓上升啦...求吓你地!!...
慧嫻你究竟讀書定出碟??因住俾人話.............
>>January 13, 2005 at 10:02:44 AM GMT+8
2005 年 1 月 11 日 星期二 【晴】
星期5就要照胃啦...排左2個月o既期,咁快就到!
11月排期時仲諗住...出年,有排啦!
時間係咁過,2個月好快就到!後日就係啦!
越來越擔心...越來越驚...
但諗真d...究竟我係怕咩呢????
辛苦.......我又預左係會辛苦架啦...
痛........咁少少就梗有架啦!............
聽左好多人安慰的說話,連版主的都有...咁人地驚都好正常啫....
不停要身邊o既人同我講話大埔間醫院d人得閑過威記,會細心d,所以會冇咁辛苦
(呃吓自己啫我都係~~)
雖然我知過程之中唔會打針令我訓覺...但我依然希望有奇蹟...
好少可我肯自願俾你打針...打啦打啦...
照照吓唔好好似威記今日咁停電...
澳門晃記的雞仔餅...好掛住你!!事隔2年後的今日.我終於都有機會再食你啦!!
強烈推介去澳門旅遊的人..,
一定要〔乙水〕仔的官也街間晃記餅家買雞仔餅!!超級好食!
買完後最好去埋附近的『阿馬交餐廳』食野..因為係我阿姨開的~~正宗葡國菜!!!!正!!
返澳門果邊後,如果要買咀香園,聽聞去清平直街果間總店會好d!
其他大馬路的分店冇咁好喎!....(阿姨講的)
地址係清平直街20號a~
掛住諗個胃鏡...唔記得聽日出exam result添...
今日老豆好煩...煩到嘔再令人炆果隻!
家姐話:『算啦!就快夠鐘訓覺架啦佢!係咪好開心呀?!』唉...........
>>January 12, 2005 at 12:47:39 PM GMT+8
2005 年 1 月 10 日 星期一 【晴】
今日諗諗吓...原來我一向都寫錯自己個『芝』字...
由細到大我寫『芝』字個頭都係一橫加兩豎咁寫,
今日手多多攞慧嫻寫張生日咭出嚟睇先醒覺到...
佢寫個『芝』字係唔同的,真係『草花頭』!
唔係我咁寫到個『廿』字冇最底一劃...
廿一歲啦...今日先醒覺........
點解由細到大都冇人同過我講??
老師冇話,屋企人冇提...ha!!
將錯就錯,都係唔好改
改左去銀行攞唔到錢點算?!
捕住個poly的教務page成個下午...
但都仲未有位俾我轉group...
有冇人好心同我掉呀?!
mm201呀!我想由tut004轉做tut002呀!!
你得的話麻煩你打俾我呀!!唔該!!
英國打風,澳洲又山火,美國又暴風雪...
大自然正在報復中.........................
>>January 11, 2005 at 10:58:25 AM GMT+8
2005 年 1 月 9 日 星期日 【晴】
嘩!!慧嫻出題個game...竟然有人估82個呀!!!haha!!咁多...
俾著我出題都唔會咁攞自己嚟玩...數到天光都未數完~
呢位fans都幾有拼摶精神~哈~
尋日大夫估得好有logic~佢最後估係得一個!佢連張地毯幾大都諗埋先再估...
但問題係...冇人知d圓形有幾大幾細...
小魔星今日話...『我諗慧嫻梗係辦緊公事時,無聊得滯在數幾多圓點!』哈哈!!!
fans們你地太可愛啦!!
慧嫻封信都好攪笑...今日睇又無啦啦多左段字...好神奇!!
以下是我所相信的:
土地因為得到大量眼淚的滋潤,
從此會長出美麗而盛放的玫瑰。
今日專登去新城市買沈祖堯本書...《不一樣的天空下》...係買呀真係!唔係借!
因為我d獎學金coupon用埋今次都仲有200蚊淨...
我今次都係補多$11之嗎~
都抵~
以前我好憎睇書的...
但近呢幾個月唔知做乜開始有d興趣睇吓書,
有興趣的都只係鍾意睇d醫生寫果d~
今日仲企o係商務『打書釘』,打左半個鐘~睇謝婉雯醫生的傳記...
雖然我由尾段睇起,即係佢開始染到sars果段先開始睇,但都好感動...
正如我早一兩日講過,sem break已經令我覺得自己浪費左好多時間...我唔想再咁落去過埋呢個星期...
人除左要珍惜身邊人之外,時間都要珍惜...
我都好把握埋呢個星期...但可惜要『休養』吓等接受星期五的挑戰...希望呢個挑戰唔會好辛苦...
今日同劍士講電話,多謝劍士今日的鼓勵(應該係話為左補飛而講的鼓勵說話!)
今日終於都俾左條頸巾阿kiu啦...佢好似好鍾意咁~
佢個頭又染左另一隻色,係一隻令我諗起barbie公仔的colour!!
>>January 10, 2005 at 1:18:30 PM GMT+8
2005 年 1 月 8 日 星期六 【晴】
今日日記有4樣野!!
1.劉德華攞最受歡迎男歌星
我覺得佢應該退下火線俾D機會其他人攞吓LAW!
4大天王都10年啦!仲同新4大天王爭,無形中好多年資比佢少,但有實力問鼎呢個獎的人少好多機會!
一係好似學友咁,冇話唔再攞獎,但碟照出,只係唔出席頒獎禮...
如果好似依家劉德華咁,你出席個頒獎禮,大會睇在你係天皇巨星份上,實會俾個獎你,
但獎項數目有限架嗎(新城除外!!)!俾得一個你,其他年資淺d的人又少咁個機會上位....
2.對阿kiu唔住!!!
幾年前kiu在歐洲旅行時買左隻杯俾我,好靚架...勁鍾意!因為佢知我恨去歐洲...可惜今日早餐後家姐洗野時整爛左......冇左啦咁就!
好心痛架我其實,但我又冇嬲家姐喎!俾著以前我真係會喊出嚟同嬲佢.....
總之...對唔住啦!
3.慧嫻新look!
我估7,因為7係我lucky number!!~
不過錯都冇所謂~反正中左的話,攞份禮物返屋企會穿煲!到時仲衰!!
慧嫻個look幾掂~~
好難得一個artist肯咁攪法!...(簡直係醜化自己)
慧嫻為左同我地玩先攪到自己咁
之前d年曆咭慧嫻話要戴浴帽同敷住mask咁影
但俾版主話佢,話如果佢真係咁做,d fans就會以為佢真係傻而走哂~
好開心真係見到一個咁real的artist!
4.俾慧嫻fans玩...
朝早同大夫玩icq,佢知我個名的縮寫係WPC,佢話其實我全名唔係wong pui chi,而係wireless personal computer!!
到下午,幾個fans輪流嚟玩........咩事呀大佬?!係咪見到慧嫻個新look high得滯呀?!哈哈!!梗係傳染左d曳細菌........
>>January 9, 2005 at 9:15:16 AM GMT+8
2005 年 1 月 7 日 星期五 【晴】
慧嫻的信..................
Hello, 各位歌迷:
今天寫這封信給你們的目的,是想分享這次天災給我的感受。
你們姐姐(我)有很多時候都很neutral high,都很頑皮,這都是我性格的一部份,但到我正經的時候,我是可以認真得令你們害怕的。
為什麼到今天才給你們寫這封信呢?我不知道,想寫就是想寫了!
還記得Remington嗎?還記得它死的時候我哭得多厲害嗎?到現在我的傷口還沒有痊癒。有朋友跟我說:每一件事情有始必有終,這樣想可能會比較容易接受吧;學友跟我說:不要再哭了,世事無常!!講就易,要做得到在難!
有一晚,睇有線的新聞報道:有一個印尼華人(男人)因今次天災失去了他全家,老婆、兩仔、兩新抱、三個孫,他說的一段話令我相當感動:我以為我是最幸福的人,安享晚年,但現在甚麼也沒有了,就在一息間,Totally unprepared,新聞記者加插感想,說這天災令很多人覺得所有計劃都是徒然的。
我感覺很悲傷,很無奈,很無助,除了嘆息完再嘆息之外,我選擇盡我自己的能力去做一點事情。我有想過親身到災區幫忙,但醫生說我的體質不堪一擊,幫不到人自己已經先死。我想:如果不是有七隻貓要照顧,我死掉也無妨。那我不如就捐錢吧!捐給一個我信任的機構。我也為世界祈禱,希望主能網開一面。我選擇的都是直接的方法。但我也希望在這裡呼籲我的歌迷們盡一分力去幫助他們吧!無論你們選擇甚麼的方法,直接、間接、默默的,請你們都做一點事情,好嗎?
Last but not least,都是我的一句老說話,珍惜身邊的人!世事實在是無常!!!
May God Bless all of you!
Love,
慧嫻 Priscilla
9:00pm
Friday Jan.7.2005
P.S. 雖然世事無常,但我們也要積極生活。計劃、打算也不一定是徒然的。因為明日有明天嘛!『全靠試過絕望,才珍惜開朗,每天都享樂便忘記了快樂』
*註:
姐姐即係慧嫻,有時會長係咁稱呼佢的~
Remington係一隻慧嫻心愛的貓...
睇完之後有d不安................................
sem break令我好似o徒左好多時間,日日都無無謂謂咁上吓網,icq...最有為係做吓網頁,為自己好過d,又繼續準備吓補習的song cloze material,但今個星期有冇得補都仲係個未知之數... 話說回頭,究竟我有d咩有意義d的事可以做呢????
今日星期六啦...嚟緊星期四出exam result,星期五就接受一次大考驗...希望我可以安然渡過!good luck!
>>January 8, 2005 at 6:58:06 AM GMT+8
2005 年 1 月 6 日 星期四 【晴】
to 大夫, 我都唔明點解個枕頭會咁重.........
今朝一起身就同家姐一齊新城市食早餐,去左食oliver’s super sandwinich,早知唔知特色咸牛肉啦...佢話熟但我覺得好似未熟得哂,最後食左少少,唔敢食...但個脆薯唔錯!
到lunch都仲係同家姐食,我地買麵,再買d〔西奄〕好的雞翼用焗櫨焗~好好食~我地煮麵焗雞翼同烚菜都左攪左半個鐘有多先有得食...但我地廿分鐘就食完...haha!!
>>January 7, 2005 at 11:05:32 AM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|