|
2004 年 5 月 6 日 星期四 【晴】
bread
生日快樂呀 =)
i loveee youuuu*
...bread
i feeeeeeeeeeeeeeeeeeel realllllii realllli sollllieeee*
elfreda chow 除了該死外
還是該死的
fine then*
ytd nite* at about 11:30pm
started falling asleeep...
...但係我知我係唔可以訓左
因為我要打俾bread happpie 佢birthday*
...上年我係打唔通俾bread 所以無係00:00 同佢講生日快樂..!!!!
我又廢事打多次
因為第日考econ...ce..
我驚佢要訓
...
therefore
今年我誓死要打俾breadddddddddddd*
所以我係好眼訓果陣...打左俾陳志毛...
迫佢同我講一陣
n then 稔住打俾breadddd
...........
之後講到11:58..
稔住都差唔多要打俾bread
所以就收線
拎開個radio
等到00:00 就即打..
我已經拎實個電話架啦..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
11:58...等左一陣......
...
..
.
11:59..
....
之後
我
無左知覺
.....
之後..
到我有返知覺果陣
......................"harrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr下...九點幾?????????????"
shitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt*
超勁呀下elfredachow
我竟然係11:58 收線....n then 11:59 pm 訓左..
九點幾突然起左身..
發現我的手上係拎住一個電話囉..~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
對唔住呀breadddddddd
我唔係有心架
.我已經盡左我力
但係我仍然係敵不過我的relative 周公..
-____________-||
我是該死的
..........
..
....
係到
我要祝您生日快樂
學業進步
努力白滑哈哈哈*
大學成功*=)
.....umm*
....
aiii*
無乜心機tim*..>______________<
算啦...
起左身之後勁down..
訓多陣
傻仔就打俾我叫醒我...
.............
無乜心機咁沖下涼heh 下..
..........
今日有新電話用啦finallllllllllllllllllly*=)
yeahyeahh
等左一個月
終於都有得用啦
感激
是我的dream mobileeee*
happieeeeeeeeeeee*=)
哈哈*
之後surprise 地收倒本蠟筆小新
我琴日先話要買..~*
點知今日就有人俾左我啦..
happppppppppppppppie*=)
搞笑的小新..~
...
之後又訓下覺heh 下..
=)
時間飛快..~*
唔寫得咁多..啦各位讀者..
好快就去到4:00 幾
約左maviz 睇絕世好賓
4:45..去到...
之後食左野就入場啦
一路都唔覺得li 套戲會有幾好睇
點知係勁正勁好睇囉
哈哈哈哈*
笑到我同maviz 傻左
相信我地會係笑得最勁的audienceeee*
真係笑死我
果個人一個人扮幾個角色
又要勁樣衰
但係好搞笑
可悲的係竟然無乜人發.現倒佢係同一個人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
哈哈之後係無人笑li 個位
while 我同maviz 笑到流晒眼水..~~~~~~~~~~~~~~*
(infact 我都發現唔倒..
係maviz 話我知的)
誠意推介真係好搞笑~=)
睇完我地就去左mk*
同maviz 一齊又係咁起勢咁笑
佢真係好易笑
我的爛gag 佢都會狂笑~~~~~~~~~~~
finallly 買倒d 野俾人
仲買左對earingz
一隻我一隻maviz*
hahahaa*
隻earing..
好靚的..
勁cutie*....
勁襯maviz*
我就麻襯啦
....hahahaaa*
............我唔係好想帶出街架其實....
因為太惹人注意了
浮誇到呀..~*
hahaaa
maviz 您要多謝我的靚靚earing*
知唔知點解我會送俾您呀...
因為
"wahhh maviz 您隻earing 好正好索呀.."
"係?! 係elf周送俾我架"
"wahhh elf 周咁好人geiii"
horhorrr*
受千千萬萬人的讚美
我估好多人會讚您的earing 靚 n 櫬您
信我 ..
hahahaaaaa*
>>July 22, 2004 at 2:30:15 PM GMT+8
2004 年 5 月 6 日 星期四 【晴】
陳志豪是大衰人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
大蝦細!!!!!!!!!!!!!
贏左我四鋪踩地雷
仲係到講風涼話
稔住您做乜咁好死係到陪我玩踩地雷
點知
原來是在狂贏我!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
elfredachow 是以踩地雷自居的
>______< i feeel saddd*
"又要唔讓,....又要比您win.....
好難ga bor~"
shittt*
我記住您!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
終於遇倒對手了~*
哈哈*
是有報應的
搞到自己病左啦
又何苦 leiii*
horhorrrrr*=)
祝安樂痊瘉=)
>>May 8, 2004 at 5:05:40 AM GMT+8
2004 年 5 月 5 日 星期三 【晴】
yOoOoO
was too busy during CL lessson
n
was too attentive to ck sirr
horhorr
so didn't type diary during cl lessson
today 's cl lesson ho mo liu*.....
my beluved changel hui joh hostel sleeeep-_-
shit whatz the hellll
faan faan har hok n then go to hostel sleep for a while
n then eat lunch
n then have lesson again*
so ta tiu dik-________-||||
ohhhhhhhh*
11:45 liuuu*
ho moon ar ng gong la byez*
---------------------------------*
......
有點想死的一天
umm* first lesson 中化
finalllly got sth contributive 的野做
.......就係講完課科學啦...(finallllly)
應該係話成班finallly finished struggling with 科學
之後就派下test paper*
horhorrr*
是意料之內的
無俾人trap 倒的elfredachow 得到19/36*
horhorrrr*
好似係第一次得到合格的分數*=)
horhorrrr仲俾秀麗老師讚左一讚
greattttt*
開心完又到econ...
佢俾左好多的hw*
n then free lesson 又去左 on duty*
無聊無聊
之後就同carmen lee 落去稔住食個小龍包餐..
想食幾日
點知又無晒
aii*
註定與他無緣的
之後CL堂
勁無聊
隔離個changel 勁naughty*
竟然因為眼訓而無上到CL
落左hostel 訓覺
shit*
搞到我要投靠really 淫
佢係咁同我講埋晒d 無聊低能野..
-_-|||
之後ck sir 又好無聊
搞到我要icQ*
..仲打埋diary 先落堂..
稔稔下
上多幾堂CL 堂
就一世都無得再上CL luuuu*
>____________<*
我會掛住ck sir 架..~*
之後english 成堂無聽過書
係到睇蠟筆小新no. 38
係zita架
勁搞笑囉
笑死左我~~~*
wahahaa
好耐無睇..
我係到讀個故仔俾paisy candy 佢地聽
之後佢地又係到爆笑
哈哈
笑左成堂
.....heheeee*
之後lunch 去左canteen 食
仲同左zita 同學celebrate 左birthday*
佢十八歲啦又~*
其實係聽日生日
不過聽日是一個holiday*
changel 整個cake 俾zita*
(就係因為li 個cake 而眼訓架changel)
........=)
好靚架
我地係canteen 切左佢..........
低能zita...
佢反晒tradition..
係到自己同自己唱生日歌
我地就係隔離拍手..
-_-||
低能的
veli happpy
個cake 好好味..~*=)
我地送左件衫俾zita n 一個hello kitty 繩n 一個馬莎袋俾佢裝pE衫..
唔知佢鍾唔鍾意...=)
heeeee
n then double account 又係heh 下咁concept 下
幾好*=)
last busi*..
唔係好明.............
之後就死去幫人補習啦...
今日佢勁專心聽我講野
勁感動呀elfredachow*=)
horhorrr
之後就去amanda*
好彩上到去就見倒really 淫n carmen leeee*=)
今日果堂幾搞笑
教oral*
hahaaa 勁低能
carmen lee 的偶像chung sir..勁搞笑
amanda 係到話姚明係"移動的長城"
之後成班啞左..
點知原來真係有 li 樣野的
-_-||
好無聊
係又凍又疲又眼訓的情況下......
仲..overrun 左30 minz
仲約左陳志毛.....架.................等死佢...了...
搞到佢等左我25 minz*..=__=
佢8:50 黎到
以為自己遲左
n then 我就走左囉..
...
我點會咁無良心
竟然係咁稔我
枉我...
枉我..........................
(唔知枉咩好...)
..
之後就行街
稔住買野俾人...
...不過都買唔倒
....but 睇中左好多野.......................................
aiii*>__<
無錢呀無錢呀
今個week 係overdraft 左
已經預支左next week 的零用架啦..
howeverrrrrrrrrrrrrrr*
我都係得返百幾蚊..
.....n then 我係要用好多錢
買蛋糕俾阿媽n 阿婆..
買野俾人
請人食飯......
aiii總之煩啦....
之後..
去左食野
勁多人的mk....
好眼訓 ( while 有人訓左成日..-_-||)
所以我要返屋企訓覺了~*
>>May 8, 2004 at 11:48:49 AM GMT+8
2004 年 5 月 4 日 星期二 【晴】
just now 去左某人的日記..*
係某人寫俾我的朋友仔的...
好感動呀
"希望妳今年考CE Account會考得好啦!
亦都希望我儘全力整的超廢Notes可以幫到妳小小啦"
......
infact佢真係幾好人的
估唔倒..*
then 我就開始覺得佢有d 慘...
ummm*..
好有心的一個人..~*
希望朋友仔能善用他的note屎
亦希望朋友仔ce pa 考好d*
=)
heeee*
今日一早又係pa
亦係continue with the concept
好搞笑好搞笑
搞到我勁專心的聽書~*
hahahaaaa*=)
話說琴日考這個aL pa..
n then 今日ms cheung 就拎左張paper 俾我地睇
係咁話
第一題好易啦
之後li 題又易果題又易啦..
又話未見過咁易的題目
conversion 又易...consolidation 又易
shit*
即係下年我地會勁難了~
(關聯式思想)
....
之後講講下concept*
....無啦啦janice jennie 果邊係到尖叫
之後原來係有隻蜘蛀...
其實蜘蛀都唔係好驚jee*
行得咁慢
一腳踩死佢啦
之後ms cheung 講左d 好搞笑的野
佢話果陣有個學生帶左隻蜘蛀返學校
果個學生是chi sin*的
竟然當隻蜘蛀係pet*
helpppppppp..
唔知佢係俾d 咩佢食的
之後隻蜘蛀走甩左...
果個同學仔又落左去canteen 食breakfast
...
之後果d 女同學就好驚啦
...
..ms cheung 入到去知道咩事之後...
就係到拍晒心口好威咁話"等我黎"
之後仲好冷靜咁拎左個盒子打算lup 住個蜘蛀啦
...一行到去
ms cheung係果d .." wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh* 咁大隻蜘蛀"
之後佢拔足逃跑
哈哈哈笑死我
點會咁
之後佢仲要話佢d 學生做乜唔同佢講係咁大隻蜘蛀
哈哈哈呀*
從此佢就俾佢d 學生笑左好耐
(那個學生最後俾人de 左merit*)
我覺得佢有d 似changel 個阿媽
哈哈=)
ms cheung 都未講完...
突然 irene 佢地果邊又傳來一大聲尖叫
之後我嚇一嚇
(真係好大聲架叫得..嚇死我)
但係望過去又見倒irene 佢地狂笑.狂笑
原來..
那個carmen leee 好賤格地整左條毛毛虫
(那些用tissue paper roll 成的毛毛虫)
之後畫左對眼上去
...
tobey irene 佢地就一"釘" "釘"左去膽小的maggie 同學個位到
maggie 同學勁大聲咁尖叫
之後maggie 同學仲嚇到係到喊
係
喊囉
竟然嚇到喊..
我見倒maggie 個樣勁慘勁可憐
....
但係又覺得其實幾無聊下...
aii*
算啦
tobey 佢地真係曳
擾釀左好耐
-_-||
之後busi 堂..
chee sir 著左件發姣的purple shirt 入黎
入到黎成班就係到起晒哄咁啦
...
原來佢著件衫都係想串我地
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>______________<
無奈的
佢話佢琴日改完我地的test * 受左刺激
therefore 今日著成咁
哈哈*
低能
今次份test 又好多人得到"零分"
hahahaaa*
破紀錄的多
原以為我都會係零分啦
答錯晒
又無溫書..
...
點知都有7 分
仲高分過答岩晒果d 人 =)
hrohorrr*
.........luckkkyyy*
....但係出去拎paper 果陣都俾 chee sir 串
佢話要頒個最佳退步獎俾我
-__|||乜咁好呀..~*
佢仲話"盲gei 都睇倒係maturity 唔係decline 啦"
激鬼死
><*
之後....
中化
竟然到我講呀
aii*
逃唔過"唔知講乜"的命運
算啦
咪tum 下您地笑囉..~*
anywayz*
放學傻仔返左黎呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~=)
heheheeee*
真係有說不出的興奮~*=)
......他說他是專登返黎搵我啦..(.........但係其實佢又係返黎練orall..worrrr....umm*....)
點知我又答應左同學仔去買野俾zita 同學..~*
........所以我li d 出黎行的...
唯有決定都係去買野俾zita啦.......
佢都有同學仔一齊咁..~*
n then 同edwin june 出去新城市
周圍睇
決定買件衫俾zita 同學
hee*=)
途中carmen lee 加入左
又撞倒bettypoon
嚇死我
......佢係到話我地唔返屋企
其實自己又行緊街..
horhorrr
edwin 同學仲買左個cake 俾佢阿媽
yesss
是mothers' day
....我稔左好耐都唔知俾咩阿媽好
買野俾佢
佢又唔鍾意
佢唔鍾意名牌
唔鍾意我買野..
唔鍾意我駛錢
.......買花
其實幾好..
不過屋企已經好多花
整cake..
...
aiii*
算吧啦elfredachow*...
您識開爐已經令人感動..
買cake
年年都買...
又唔係特別想食
...
aiiiiiiiiiiiiii-_-||
最後..
i made no decision*
...請飲茶...啦..
aii*
唔知想點
返屋企果陣
見倒maviz 的同學仔wingz*
heee*=)
佢好無聊
同maviz 一樣
>>May 8, 2004 at 5:10:13 AM GMT+8
2004 年 5 月 4 日 星期二 【晴】
I scored a 74% on the "How Hong Kong Are You?" Quizie! What about you?
elfredachow 都算是一個很hkness的hker*
----------------------------------*
包*
路再遠讓我們的勇氣不損
彤*
用勇氣踏以後一百里階磚
bread
原來li 兩句野已經擺左係我地個info for三年z的日子
勁耐.............
十分不經不覺
想起那時
我們仍然是年少無知的......................
bakchi仔z
係到copy人家的infO
n then pretend that was written by ourselvessss*
i guesss u didn't do that*
but i had*...heheheeee*
到而家
您都就黎入大學了*=)
i m proud of U*
best frd forever*
(曾說過這句野很娘)
但很岩晒*=)
下雨天總掛念從前
球場上那可愛片段
突然又已一年
祈望再會面
舊朋友
就算心永未遙遠
但這刻渴望見
即使重聚再短
時光可變
世界可變
人情亦許多都變遷
友共情不變
那種真找不到缺點
你我再次相見
隨年和月
身心雖秏損
友共情從難扭轉
心內那熱暖
仍是純真未變
elfredachow 勁勁勁極極極懷念dGs 五月的日子
實在係好懷念
放學1:20就去hehhh*
去食lunch
去無聊
一坐就坐左成幾粒鐘
係到狂講笑
blow water.
您笑下我
我笑下您
一齊去食大快活tea
明明就黎考試
又唔溫書...........去唱k去行街去食冰
勁想過返d 咁gei 生活*
* i luv U 呀wahahaha*
感動嗎?!*
不過記得第日我病左睇您 (touch woood)
打返個八折俾我..
horhorrrrr*=)
yeah
>>May 5, 2004 at 2:04:13 PM GMT+8
2004 年 5 月 3 日 星期一 【晴】
AL PA 的大日子
很緊張的日子*
yeahhhhhh*
有人finallllly 考完alevel 了*
果陣明明仲覺得有排先考完
點知話咁快又考完了...
...........
又到考會考的日子*
everyone plz 努力!!!!
....
今天的pa堂勁他條
因為係教concept*
horhorrr*
好開心呀
教concept
ms cheung又講得幾係搞笑
不過concept 本身真係悶的*
ms cheung 成日係到強調我地係成個form 6 教得最快的一班
so what*
教得最快又點worrr*
其實我覺得唔係d 咩咁勁*
plus 我的conversion 其實唔係好得.
anywayz*
之後就係busi testtt*
damn*
答錯左第一題
我寫左係declinee 囉
原來係maturity*
aiyaaaaaaaaaaaaK*
激死~
好嬲*
之後我地就係到同姓chee 的拗..!!
我paisy rachel neighbour 都答錯左
其實唔知拗乜..
好似無乜人答錯except uS*
....
anywayz*
豪俾佢..
落左去食breakfast*
哈哈成日同carmen leee 落去食野
唔可以再係咁
會無晒錢的
-_-|||
之後sOe 無聊堂
係到玩debate..
n then the class 不斷
"sorrry..sorry to interupt u"
"excuse me.."
"i dun agree"
etcetc
笑死我哈哈
勁bak chi*
之後中化
一如以往的tuesday*
秀麗老師係要用 15 minz( or more) 黎同我地講佢this week 的planning*
like..今日做d 咩
聽日就要教書
thursday 就要派卷
after the 15 minz
佢就會用10minz 黎講返佢上個week 教過gei 野...
-_________-|||
and then 講完之後
佢就會
"好啦..快d 講啦..如果唔係又唔夠時間.."
..orhhh*
.....
okk anywayz*..
lunch 出左去大快活食..
horhorr*=)happpie*
好耐無出去食.~*
之後勁heh 的econ 堂
哈哈
放學又要幫人補習了~*
sat 出糧啦greattt*=)
之後夜晚有人去左沙灘玩*
ohHhhhHh*
太好了
十年無去過beach 了
十年無同過九大們去過beach了*
...*=)
>>May 8, 2004 at 4:08:26 AM GMT+8
2004 年 5 月 2 日 星期日 【晴】
...............
econ的功課永遠都係令我想死
classwork
hw assignment...
powerpoint
budget speech
econ study gp
....
etcetc*
我真係覺得好煩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>____________________<*
琴晚做這個econ hw 做左好耐..
仲要做到一pat shit*
n then this morning when i was on the way school
我仍然係做緊這個econ 的alevel mc 定唔知果張t/f
....之後勁唔鍾意我做緊hw 的時候
隔離果d..
無論係阿伯阿嬸定係學生都要係咁望住我做乜..
-________________-|||
.................
........
哈哈*
您地咁鍾意望
我俾晒您地做..
anywayzzz*
無無聊聊的~*
今天pE堂有boxing 玩
比我想像中無聊得多
真係好無聊*
lunch 同june share 左個salad*
..........
之後上到去..6K
econ study gp 的同學仔問我今日放學想唔想去econ study gp
..........
之後我就話"從來都無想過去"
...
之後原來佢地今日放學都唔係好想去
therefore 叫埋我一齊落去搵betty poon 話cancel..
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhh*=)
勁開心的
horhorrr*=)
就係咁放學
就唔駛去econ 無聊gp*
yeahyeahyeahh*
great=)
所以last lesson free 去左library on duty*
低能的
我做得果6 次..
但係我要係一個月內做到14次囉..
chi sinnnnn
又要狂on duty 了~*
完左之後去左can teen..*
chee sir 叫我幾條友做個focus gp
問下我地野咁
其實都係去heh 下呃飲呃食一下
horohrrrrr
happpie的*
heh 到差唔多5:00
又同chee sir blow 下water
之後返屋企
傻仔黎左拎個計數機..~*
聽日考pa呀*
wowwww*
緊張的....
我懷疑到我考pa 果陣
我會緊張到窒左息
shitttttttttttt
-_-||
之後去左久違了的pcc 搵bread n tal*=)
hehee 一齊溫書
但係唔係幾成功
因為我好眼訓
無乜點溫busi*
shit*-_-||||||||||||||||
>>May 8, 2004 at 4:55:02 AM GMT+8
2004 年 5 月 1 日 星期六 【晴】
今日的生活係狂幫人補習
之後補習得黎的錢俾我屋企人食左
食完仲唔夠
仲係咁屈我食多餐
*他們當正我係賺左第一桶金囉...
不過
本人是深深地相信
tiny wealth dun leave
huge wealth won't come*
yessss*
就係因為我的一餐飯仔
我尊敬的祖母大人
竟然竟然
送一份厚禮俾我
horhorrr*=)
就是我的dream mobileee*=)
6230 呀哈哈哈哈哈*
誠蒙其厚愛
我當然是
首先說一些客套的說話.....
話"唔駛啦唔駛啦"...
之後既然她insist係要送俾我
我就決定恭敬不如從命
無理由
敬wine 唔drink ..drink punish wine 的
horhorrr*=)
therefore 我就有個新mobile
為免阿媽期後反口唔俾阿婆送俾我
我係即刻叫阿爸幫我買的
horhorrr*=)
greatttttttttttttttttttttttttt*
so i decided..*
from today onwards
i willl try to luv my luvly grandma*
though
dunno whether i can ding for how many days*
..........umm....i will try my best with my whole heart n soul
=)
>>May 8, 2004 at 3:11:31 AM GMT+8
2004 年 4 月 30 日 星期五 【晴】
訓
學琴
訓
-__________-||
是人來的嗎?
>>May 6, 2004 at 3:42:09 AM GMT+8
2004 年 4 月 29 日 星期四 【晴】
今日勁開心勁興奮..
i luvvv fridayy
成日都勁開心的=)
kekekeeeee*
琴日陳志豪同學同我講有個bad news
之後我就問佢乜料啦
原來佢係話佢聽日要返學
n then 我就要早起身搭85c 咁
...
ummm
what a bad newss worrr
之後leii
第一堂又係秀麗老師
佢入黎左take roll calll
佢勁準時果d ...8:19 就黎到..
低能的同學仔...遲左幾秒入黎
就俾佢take 左late啦..
poooooorrr
changel 都俾佢take 左
無奈的
好彩我今日搭左85c..早左返咋..
=)
lucky elF*
哈哈
好無奈的氣氛下
就中化test 啦..
...........哈哈一大堆字仲要講d 唔知乜
勁無心機睇囉......................................
...
好陰險地
佢係出左 中國係好邏輯而西方係好關聯囉........
同書的那個人講d 野岩岩相反
哈哈
好彩我無中計
=)
bak chi 果d 就會中左
for example..
maviz fung 小姐啦哈哈
pooooor~*
之後就是一個會計堂
哈哈
之後無assembly 呀
玩師生同樂日
勁期待的
哈哈
今日我地玩大腳板呀
哈哈*
一個勁低能的名字..
中六的同學仔玩大腳阪
低能低能
哈哈哈
我地又係對6 E 6i 同6 h*
今次又係請左bettypoon 同我地玩
哈哈勁好玩囉
雖然勁曬
...我地班分開五gp 咁..
之後五六個人係到企係兩條木上面行咁...
一隻腳左
一隻腳右..
拉住d 繩係到行..~
就係泔
...低能低能----------*
勁好笑...
不過真係勁好玩
勁講合拍性囉
所以我地就好團結地係到嗌 " 123 左...123 右...起腳起腳"咁
勁搞笑
之後秀麗老師都係一旁睇得勁落力
仲同我地一齊嗌
最後我地係得到第二架
大勝maviz 的 i 班
yeahyeahhh*=)
之後chee sirr 頒獎呀
勁搞笑
=)
好玩
下面wong hon 佢地係玩緊我地上次果個扯大攬
同樣好笑的
哈哈
仲有我的idolzzzzz*=)
yOoooo*=)
實在太好玩了
之後econ 堂
又係爆笑的
話說今日院長大人 n his team 終於都黎睇我地上econ 堂了*=)
之後就有d discussion 咁啦
唔知講 transaction cost 果d 無聊野
話有price ceiling...咁就有non price competition..
咁d 人就compete by waiting 咁啦....
hahahaa...咁個問案應該係要wait for 2 hours的....睇最後果個人個mUV咁 ..
and then院長0係度舉手
話
我唔同意!!!!!!!!!!!!!!!!!
話應該係greater than 1 就得
佢勁大聲咁講
之後我地係到狂笑狂笑又唔敢笑
勁無奈
bettypoon就話我地明佢點諗
但係我地alevel係assume d0野係discrete n唔知乜鬼的
therefore考試要答2hours
but then院長仲係勁堅持
0係度話佢唔同意
係咁狂講d 唔知咩野出黎..
笑死我地
bettypoon勁無奈..
不斷強調我地明白
但係alevel係咁
好似係到嗌交咁哈哈
hahaaa好慘呀
之後betty poon 就唔理佢
扮屈服
到佢走左又話"唔駛理佢架啦"哈哈
好搞笑的*=)
anywayzzz*
之後lunch 落左canteen 食..
hahahaa
陳志豪仲係到出廣源食咁...
佢借左佢個電話俾我用一日呀
勁好人的...=)
heeheeee
不過搞到我成日上堂就係到sms..
哈哈反而仲精神
成日都無釣過魚
勁的elfredachow*=)
之後busi... 都係無無聊聊啦
............
last lesson
又係德育
幾好玩呀今日又
係最後一節luuuuuu
以後又可以早走啦
greattt*
放學同傻仔一齊走...佢竟然係學校heh 左成日
勁
-_-||
我返到屋企就訓了
6:00幾maviz send msg 俾我就起身了...
儲足精神去karen lo ;s birthday parttyy*=)
heheheee
因為今晚仲要唱通宵k
訓覺先=)
>>July 22, 2004 at 2:34:17 PM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|