寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2004 年 5 月 6 日 星期四 【晴】


bread
生日快樂呀 =)
i loveee youuuu*



...bread
i feeeeeeeeeeeeeeeeeeel realllllii realllli sollllieeee*

elfreda chow 除了該死外
還是該死的


fine then*
ytd nite* at about 11:30pm
started falling asleeep...
...但係我知我係唔可以訓左
因為我要打俾bread happpie 佢birthday*

...上年我係打唔通俾bread 所以無係00:00 同佢講生日快樂..!!!!
我又廢事打多次
因為第日考econ...ce..
我驚佢要訓
...
therefore
今年我誓死要打俾breadddddddddddd*

所以我係好眼訓果陣...打左俾陳志毛...
迫佢同我講一陣
n then 稔住打俾breadddd

...........
之後講到11:58..
稔住都差唔多要打俾bread
所以就收線
拎開個radio
等到00:00 就即打..

我已經拎實個電話架啦..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
11:58...等左一陣......
...
..

.
11:59..



....
之後

無左知覺
.....
之後..
到我有返知覺果陣



......................"harrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr下...九點幾?????????????"

shitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt*



超勁呀下elfredachow
我竟然係11:58 收線....n then 11:59 pm 訓左..


九點幾突然起左身..
發現我的手上係拎住一個電話囉..~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



對唔住呀breadddddddd
我唔係有心架


.我已經盡左我力
但係我仍然係敵不過我的relative 周公..
-____________-||

我是該死的


..........
..
....


係到
我要祝您生日快樂
學業進步
努力白滑哈哈哈*

大學成功*=)


.....umm*

....
aiii*
無乜心機tim*..>______________<



算啦...
起左身之後勁down..
訓多陣
傻仔就打俾我叫醒我...

.............
無乜心機咁沖下涼heh 下..
..........

今日有新電話用啦finallllllllllllllllllly*=)
yeahyeahh
等左一個月
終於都有得用啦
感激
是我的dream mobileeee*

happieeeeeeeeeeee*=)



哈哈*
之後surprise 地收倒本蠟筆小新
我琴日先話要買..~*
點知今日就有人俾左我啦..
happppppppppppppppie*=)

搞笑的小新..~

...
之後又訓下覺heh 下..


=)


時間飛快..~*
唔寫得咁多..啦各位讀者..



好快就去到4:00 幾
約左maviz 睇絕世好賓

4:45..去到...
之後食左野就入場啦

一路都唔覺得li 套戲會有幾好睇


點知係勁正勁好睇囉
哈哈哈哈*

笑到我同maviz 傻左
相信我地會係笑得最勁的audienceeee*

真係笑死我
果個人一個人扮幾個角色
又要勁樣衰
但係好搞笑

可悲的係竟然無乜人發.現倒佢係同一個人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

哈哈之後係無人笑li 個位
while 我同maviz 笑到流晒眼水..~~~~~~~~~~~~~~*

(infact 我都發現唔倒..
係maviz 話我知的)


誠意推介真係好搞笑~=)


睇完我地就去左mk*
同maviz 一齊又係咁起勢咁笑
佢真係好易笑
我的爛gag 佢都會狂笑~~~~~~~~~~~


finallly 買倒d 野俾人
仲買左對earingz
一隻我一隻maviz*

hahahaa*
隻earing..
好靚的..
勁cutie*....

勁襯maviz*
我就麻襯啦

....hahahaaa*
............我唔係好想帶出街架其實....

因為太惹人注意了
浮誇到呀..~*

hahaaa
maviz 您要多謝我的靚靚earing*


知唔知點解我會送俾您呀...

因為

"wahhh maviz 您隻earing 好正好索呀.."
"係?! 係elf周送俾我架"
"wahhh elf 周咁好人geiii"

horhorrr*
受千千萬萬人的讚美

我估好多人會讚您的earing 靚 n 櫬您

信我 ..
hahahaaaaa*

>>July 22, 2004 at 2:30:15 PM GMT+8


2004 年 5 月 6 日 星期四 【晴】




陳志豪是大衰人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

大蝦細!!!!!!!!!!!!!


贏左我四鋪踩地雷
仲係到講風涼話


稔住您做乜咁好死係到陪我玩踩地雷
點知
原來是在狂贏我!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


elfredachow 是以踩地雷自居的
>______< i feeel saddd*



"又要唔讓,....又要比您win.....
好難ga bor~"


shittt*
我記住您!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


終於遇倒對手了~*





哈哈*
是有報應的

搞到自己病左啦
又何苦 leiii*
horhorrrrr*=)




祝安樂痊瘉=)

>>May 8, 2004 at 5:05:40 AM GMT+8


2004 年 5 月 5 日 星期三 【晴】



yOoOoO
was too busy during CL lessson
n
was too attentive to ck sirr
horhorr

so didn't type diary during cl lessson



today 's cl lesson ho mo liu*.....

my beluved changel hui joh hostel sleeeep-_-

shit whatz the hellll


faan faan har hok n then go to hostel sleep for a while
n then eat lunch
n then have lesson again*


so ta tiu dik-________-||||


ohhhhhhhh*
11:45 liuuu*

ho moon ar ng gong la byez*


---------------------------------*

......
有點想死的一天


umm* first lesson 中化
finalllly got sth contributive 的野做

.......就係講完課科學啦...(finallllly)
應該係話成班finallly finished struggling with 科學

之後就派下test paper*
horhorrr*
是意料之內的
無俾人trap 倒的elfredachow 得到19/36*

horhorrrr*
好似係第一次得到合格的分數*=)
horhorrrr仲俾秀麗老師讚左一讚
greattttt*


開心完又到econ...
佢俾左好多的hw*


n then free lesson 又去左 on duty*
無聊無聊

之後就同carmen lee 落去稔住食個小龍包餐..
想食幾日
點知又無晒
aii*
註定與他無緣的


之後CL堂
勁無聊
隔離個changel 勁naughty*
竟然因為眼訓而無上到CL
落左hostel 訓覺
shit*
搞到我要投靠really 淫
佢係咁同我講埋晒d 無聊低能野..

-_-|||

之後ck sir 又好無聊
搞到我要icQ*

..仲打埋diary 先落堂..

稔稔下
上多幾堂CL 堂
就一世都無得再上CL luuuu*

>____________<*
我會掛住ck sir 架..~*



之後english 成堂無聽過書
係到睇蠟筆小新no. 38
係zita架
勁搞笑囉
笑死左我~~~*

wahahaa
好耐無睇..

我係到讀個故仔俾paisy candy 佢地聽
之後佢地又係到爆笑
哈哈

笑左成堂


.....heheeee*
之後lunch 去左canteen 食
仲同左zita 同學celebrate 左birthday*
佢十八歲啦又~*

其實係聽日生日
不過聽日是一個holiday*

changel 整個cake 俾zita*

(就係因為li 個cake 而眼訓架changel)

........=)
好靚架
我地係canteen 切左佢..........


低能zita...
佢反晒tradition..
係到自己同自己唱生日歌
我地就係隔離拍手..

-_-||
低能的

veli happpy
個cake 好好味..~*=)

我地送左件衫俾zita n 一個hello kitty 繩n 一個馬莎袋俾佢裝pE衫..
唔知佢鍾唔鍾意...=)


heeeee

n then double account 又係heh 下咁concept 下
幾好*=)


last busi*..
唔係好明.............



之後就死去幫人補習啦...
今日佢勁專心聽我講野

勁感動呀elfredachow*=)
horhorrr

之後就去amanda*
好彩上到去就見倒really 淫n carmen leeee*=)

今日果堂幾搞笑
教oral*
hahaaa 勁低能

carmen lee 的偶像chung sir..勁搞笑

amanda 係到話姚明係"移動的長城"
之後成班啞左..

點知原來真係有 li 樣野的
-_-||
好無聊

係又凍又疲又眼訓的情況下......
仲..overrun 左30 minz


仲約左陳志毛.....架.................等死佢...了...
搞到佢等左我25 minz*..=__=


佢8:50 黎到
以為自己遲左
n then 我就走左囉..

...
我點會咁無良心
竟然係咁稔我

枉我...
枉我..........................

(唔知枉咩好...)

..

之後就行街
稔住買野俾人...

...不過都買唔倒

....but 睇中左好多野.......................................
aiii*>__<
無錢呀無錢呀

今個week 係overdraft 左
已經預支左next week 的零用架啦..
howeverrrrrrrrrrrrrrr*
我都係得返百幾蚊..

.....n then 我係要用好多錢
買蛋糕俾阿媽n 阿婆..
買野俾人
請人食飯......

aiii總之煩啦....


之後..
去左食野
勁多人的mk....

好眼訓 ( while 有人訓左成日..-_-||)
所以我要返屋企訓覺了~*

>>May 8, 2004 at 11:48:49 AM GMT+8


2004 年 5 月 4 日 星期二 【晴】



just now 去左某人的日記..*
係某人寫俾我的朋友仔的...
好感動呀

"希望妳今年考CE Account會考得好啦!
亦都希望我儘全力整的超廢Notes可以幫到妳小小啦"

......
infact佢真係幾好人的
估唔倒..*

then 我就開始覺得佢有d 慘...


ummm*..
好有心的一個人..~*

希望朋友仔能善用他的note屎
亦希望朋友仔ce pa 考好d*
=)

heeee*


今日一早又係pa
亦係continue with the concept

好搞笑好搞笑
搞到我勁專心的聽書~*
hahahaaaa*=)


話說琴日考這個aL pa..
n then 今日ms cheung 就拎左張paper 俾我地睇
係咁話
第一題好易啦
之後li 題又易果題又易啦..

又話未見過咁易的題目
conversion 又易...consolidation 又易

shit*
即係下年我地會勁難了~

(關聯式思想)


....
之後講講下concept*
....無啦啦janice jennie 果邊係到尖叫

之後原來係有隻蜘蛀...
其實蜘蛀都唔係好驚jee*
行得咁慢
一腳踩死佢啦



之後ms cheung 講左d 好搞笑的野
佢話果陣有個學生帶左隻蜘蛀返學校

果個學生是chi sin*的
竟然當隻蜘蛀係pet*
helpppppppp..
唔知佢係俾d 咩佢食的

之後隻蜘蛀走甩左...
果個同學仔又落左去canteen 食breakfast
...
之後果d 女同學就好驚啦
...
..ms cheung 入到去知道咩事之後...
就係到拍晒心口好威咁話"等我黎"
之後仲好冷靜咁拎左個盒子打算lup 住個蜘蛀啦

...一行到去
ms cheung係果d .." wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh* 咁大隻蜘蛀"

之後佢拔足逃跑

哈哈哈笑死我

點會咁

之後佢仲要話佢d 學生做乜唔同佢講係咁大隻蜘蛀

哈哈哈呀*
從此佢就俾佢d 學生笑左好耐


(那個學生最後俾人de 左merit*)


我覺得佢有d 似changel 個阿媽
哈哈=)

ms cheung 都未講完...
突然 irene 佢地果邊又傳來一大聲尖叫


之後我嚇一嚇
(真係好大聲架叫得..嚇死我)


但係望過去又見倒irene 佢地狂笑.狂笑

原來..

那個carmen leee 好賤格地整左條毛毛虫
(那些用tissue paper roll 成的毛毛虫)

之後畫左對眼上去

...
tobey irene 佢地就一"釘" "釘"左去膽小的maggie 同學個位到
maggie 同學勁大聲咁尖叫


之後maggie 同學仲嚇到係到喊




喊囉

竟然嚇到喊..

我見倒maggie 個樣勁慘勁可憐

....
但係又覺得其實幾無聊下...


aii*
算啦
tobey 佢地真係曳

擾釀左好耐


-_-||

之後busi 堂..
chee sir 著左件發姣的purple shirt 入黎
入到黎成班就係到起晒哄咁啦

...
原來佢著件衫都係想串我地
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>______________<





無奈的

佢話佢琴日改完我地的test * 受左刺激
therefore 今日著成咁

哈哈*
低能


今次份test 又好多人得到"零分"
hahahaaa*
破紀錄的多

原以為我都會係零分啦
答錯晒
又無溫書..

...
點知都有7 分

仲高分過答岩晒果d 人 =)
hrohorrr*

.........luckkkyyy*

....但係出去拎paper 果陣都俾 chee sir 串

佢話要頒個最佳退步獎俾我
-__|||乜咁好呀..~*


佢仲話"盲gei 都睇倒係maturity 唔係decline 啦"

激鬼死
><*


之後....
中化
竟然到我講呀


aii*
逃唔過"唔知講乜"的命運

算啦
咪tum 下您地笑囉..~*


anywayz*
放學傻仔返左黎呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~=)
heheheeee*
真係有說不出的興奮~*=)


......他說他是專登返黎搵我啦..(.........但係其實佢又係返黎練orall..worrrr....umm*....)
點知我又答應左同學仔去買野俾zita 同學..~*

........所以我li d 出黎行的...
唯有決定都係去買野俾zita啦.......

佢都有同學仔一齊咁..~*



n then 同edwin june 出去新城市
周圍睇
決定買件衫俾zita 同學
hee*=)

途中carmen lee 加入左

又撞倒bettypoon
嚇死我


......佢係到話我地唔返屋企
其實自己又行緊街..
horhorrr

edwin 同學仲買左個cake 俾佢阿媽

yesss
是mothers' day
....我稔左好耐都唔知俾咩阿媽好

買野俾佢
佢又唔鍾意

佢唔鍾意名牌
唔鍾意我買野..
唔鍾意我駛錢

.......買花
其實幾好..
不過屋企已經好多花

整cake..
...
aiii*
算吧啦elfredachow*...
您識開爐已經令人感動..


買cake
年年都買...
又唔係特別想食

...
aiiiiiiiiiiiiii-_-||

最後..
i made no decision*


...請飲茶...啦..
aii*

唔知想點


返屋企果陣
見倒maviz 的同學仔wingz*
heee*=)

佢好無聊
同maviz 一樣

>>May 8, 2004 at 5:10:13 AM GMT+8


2004 年 5 月 4 日 星期二 【晴】




I scored a 74% on the "How Hong Kong Are You?" Quizie! What about you?


elfredachow 都算是一個很hkness的hker*

----------------------------------*




包*
路再遠讓我們的勇氣不損

彤*
用勇氣踏以後一百里階磚





bread
原來li 兩句野已經擺左係我地個info for三年z的日子

勁耐.............
十分不經不覺



想起那時
我們仍然是年少無知的......................
bakchi仔z

係到copy人家的infO
n then pretend that was written by ourselvessss*

i guesss u didn't do that*
but i had*...heheheeee*




到而家
您都就黎入大學了*=)


i m proud of U*




best frd forever*
(曾說過這句野很娘)


但很岩晒*=)





下雨天總掛念從前
球場上那可愛片段

突然又已一年
祈望再會面
舊朋友
就算心永未遙遠
但這刻渴望見
即使重聚再短


時光可變
世界可變
人情亦許多都變遷

友共情不變
那種真找不到缺點

你我再次相見
隨年和月
身心雖秏損

友共情從難扭轉
心內那熱暖
仍是純真未變




elfredachow 勁勁勁極極極懷念dGs 五月的日子
實在係好懷念


放學1:20就去hehhh*
去食lunch
去無聊
一坐就坐左成幾粒鐘

係到狂講笑
blow water.
您笑下我
我笑下您


一齊去食大快活tea
明明就黎考試
又唔溫書...........去唱k去行街去食冰

勁想過返d 咁gei 生活*





* i luv U 呀wahahaha*

感動嗎?!*







不過記得第日我病左睇您 (touch woood)
打返個八折俾我..
horhorrrrr*=)



yeah

>>May 5, 2004 at 2:04:13 PM GMT+8


2004 年 5 月 3 日 星期一 【晴】



AL PA 的大日子
很緊張的日子*

yeahhhhhh*
有人finallllly 考完alevel 了*
果陣明明仲覺得有排先考完

點知話咁快又考完了...
...........

又到考會考的日子*
everyone plz 努力!!!!


....

今天的pa堂勁他條
因為係教concept*
horhorrr*
好開心呀
教concept
ms cheung又講得幾係搞笑
不過concept 本身真係悶的*

ms cheung 成日係到強調我地係成個form 6 教得最快的一班
so what*
教得最快又點worrr*
其實我覺得唔係d 咩咁勁*

plus 我的conversion 其實唔係好得.

anywayz*


之後就係busi testtt*
damn*
答錯左第一題
我寫左係declinee 囉
原來係maturity*
aiyaaaaaaaaaaaaK*

激死~
好嬲*


之後我地就係到同姓chee 的拗..!!
我paisy rachel neighbour 都答錯左

其實唔知拗乜..
好似無乜人答錯except uS*

....
anywayz*
豪俾佢..


落左去食breakfast*
哈哈成日同carmen leee 落去食野
唔可以再係咁
會無晒錢的
-_-|||


之後sOe 無聊堂
係到玩debate..
n then the class 不斷
"sorrry..sorry to interupt u"
"excuse me.."
"i dun agree"
etcetc
笑死我哈哈
勁bak chi*

之後中化

一如以往的tuesday*
秀麗老師係要用 15 minz( or more) 黎同我地講佢this week 的planning*
like..今日做d 咩
聽日就要教書
thursday 就要派卷

after the 15 minz
佢就會用10minz 黎講返佢上個week 教過gei 野...

-_________-|||
and then 講完之後
佢就會
"好啦..快d 講啦..如果唔係又唔夠時間.."

..orhhh*


.....
okk anywayz*..


lunch 出左去大快活食..
horhorr*=)happpie*
好耐無出去食.~*



之後勁heh 的econ 堂

哈哈

放學又要幫人補習了~*




sat 出糧啦greattt*=)




之後夜晚有人去左沙灘玩*
ohHhhhHh*
太好了
十年無去過beach 了
十年無同過九大們去過beach了*


...*=)

>>May 8, 2004 at 4:08:26 AM GMT+8


2004 年 5 月 2 日 星期日 【晴】



...............
econ的功課永遠都係令我想死

classwork
hw assignment...
powerpoint
budget speech
econ study gp
....
etcetc*
我真係覺得好煩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


>____________________<*



琴晚做這個econ hw 做左好耐..
仲要做到一pat shit*


n then this morning when i was on the way school
我仍然係做緊這個econ 的alevel mc 定唔知果張t/f

....之後勁唔鍾意我做緊hw 的時候
隔離果d..
無論係阿伯阿嬸定係學生都要係咁望住我做乜..
-________________-|||

.................

........

哈哈*



您地咁鍾意望
我俾晒您地做..



anywayzzz*



無無聊聊的~*
今天pE堂有boxing 玩


比我想像中無聊得多
真係好無聊*

lunch 同june share 左個salad*


..........
之後上到去..6K
econ study gp 的同學仔問我今日放學想唔想去econ study gp

..........
之後我就話"從來都無想過去"

...
之後原來佢地今日放學都唔係好想去
therefore 叫埋我一齊落去搵betty poon 話cancel..

yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhh*=)
勁開心的
horhorrr*=)

就係咁放學
就唔駛去econ 無聊gp*
yeahyeahyeahh*

great=)


所以last lesson free 去左library on duty*
低能的
我做得果6 次..
但係我要係一個月內做到14次囉..
chi sinnnnn

又要狂on duty 了~*



完左之後去左can teen..*
chee sir 叫我幾條友做個focus gp
問下我地野咁

其實都係去heh 下呃飲呃食一下
horohrrrrr


happpie的*

heh 到差唔多5:00
又同chee sir blow 下water


之後返屋企
傻仔黎左拎個計數機..~*

聽日考pa呀*
wowwww*
緊張的....

我懷疑到我考pa 果陣
我會緊張到窒左息
shitttttttttttt
-_-||


之後去左久違了的pcc 搵bread n tal*=)
hehee 一齊溫書


但係唔係幾成功

因為我好眼訓
無乜點溫busi*


shit*-_-||||||||||||||||

>>May 8, 2004 at 4:55:02 AM GMT+8


2004 年 5 月 1 日 星期六 【晴】




今日的生活係狂幫人補習

之後補習得黎的錢俾我屋企人食左

食完仲唔夠
仲係咁屈我食多餐

*他們當正我係賺左第一桶金囉...



不過
本人是深深地相信


tiny wealth dun leave
huge wealth won't come*



yessss*

就係因為我的一餐飯仔

我尊敬的祖母大人
竟然竟然

送一份厚禮俾我




horhorrr*=)
就是我的dream mobileee*=)

6230 呀哈哈哈哈哈*


誠蒙其厚愛
我當然是
首先說一些客套的說話.....

話"唔駛啦唔駛啦"...


之後既然她insist係要送俾我

我就決定恭敬不如從命
無理由
敬wine 唔drink ..drink punish wine 的


horhorrr*=)



therefore 我就有個新mobile

為免阿媽期後反口唔俾阿婆送俾我

我係即刻叫阿爸幫我買的
horhorrr*=)
greatttttttttttttttttttttttttt*







so i decided..*
from today onwards



i willl try to luv my luvly grandma*


though
dunno whether i can ding for how many days*

..........umm....i will try my best with my whole heart n soul





=)

>>May 8, 2004 at 3:11:31 AM GMT+8


2004 年 4 月 30 日 星期五 【晴】



學琴




-__________-||

是人來的嗎?

>>May 6, 2004 at 3:42:09 AM GMT+8


2004 年 4 月 29 日 星期四 【晴】




今日勁開心勁興奮..
i luvvv fridayy
成日都勁開心的=)

kekekeeeee*



琴日陳志豪同學同我講有個bad news
之後我就問佢乜料啦


原來佢係話佢聽日要返學
n then 我就要早起身搭85c 咁

...
ummm
what a bad newss worrr

之後leii
第一堂又係秀麗老師

佢入黎左take roll calll
佢勁準時果d ...8:19 就黎到..

低能的同學仔...遲左幾秒入黎
就俾佢take 左late啦..
poooooorrr
changel 都俾佢take 左

無奈的

好彩我今日搭左85c..早左返咋..

=)
lucky elF*



哈哈
好無奈的氣氛下
就中化test 啦..

...........哈哈一大堆字仲要講d 唔知乜
勁無心機睇囉......................................

...
好陰險地
佢係出左 中國係好邏輯而西方係好關聯囉........

同書的那個人講d 野岩岩相反
哈哈
好彩我無中計

=)
bak chi 果d 就會中左

for example..

maviz fung 小姐啦哈哈



pooooor~*

之後就是一個會計堂


哈哈
之後無assembly 呀
玩師生同樂日
勁期待的
哈哈

今日我地玩大腳板呀
哈哈*
一個勁低能的名字..

中六的同學仔玩大腳阪
低能低能
哈哈哈


我地又係對6 E 6i 同6 h*
今次又係請左bettypoon 同我地玩

哈哈勁好玩囉
雖然勁曬

...我地班分開五gp 咁..
之後五六個人係到企係兩條木上面行咁...
一隻腳左
一隻腳右..

拉住d 繩係到行..~



就係泔

...低能低能----------*
勁好笑...

不過真係勁好玩

勁講合拍性囉
所以我地就好團結地係到嗌 " 123 左...123 右...起腳起腳"咁
勁搞笑

之後秀麗老師都係一旁睇得勁落力
仲同我地一齊嗌



最後我地係得到第二架
大勝maviz 的 i 班
yeahyeahhh*=)


之後chee sirr 頒獎呀
勁搞笑
=)





好玩

下面wong hon 佢地係玩緊我地上次果個扯大攬
同樣好笑的
哈哈



仲有我的idolzzzzz*=)



yOoooo*=)

實在太好玩了


之後econ 堂
又係爆笑的

話說今日院長大人 n his team 終於都黎睇我地上econ 堂了*=)


之後就有d discussion 咁啦
唔知講 transaction cost 果d 無聊野

話有price ceiling...咁就有non price competition..
咁d 人就compete by waiting 咁啦....

hahahaa...咁個問案應該係要wait for 2 hours的....睇最後果個人個mUV咁 ..

and then院長0係度舉手




我唔同意!!!!!!!!!!!!!!!!!


話應該係greater than 1 就得

佢勁大聲咁講
之後我地係到狂笑狂笑又唔敢笑
勁無奈

bettypoon就話我地明佢點諗
但係我地alevel係assume d0野係discrete n唔知乜鬼的

therefore考試要答2hours
but then院長仲係勁堅持

0係度話佢唔同意
係咁狂講d 唔知咩野出黎..
笑死我地

bettypoon勁無奈..
不斷強調我地明白
但係alevel係咁

好似係到嗌交咁哈哈

hahaaa好慘呀


之後betty poon 就唔理佢
扮屈服
到佢走左又話"唔駛理佢架啦"哈哈

好搞笑的*=)



anywayzzz*
之後lunch 落左canteen 食..
hahahaa
陳志豪仲係到出廣源食咁...

佢借左佢個電話俾我用一日呀
勁好人的...=)
heeheeee


不過搞到我成日上堂就係到sms..
哈哈反而仲精神
成日都無釣過魚
勁的elfredachow*=)


之後busi... 都係無無聊聊啦
............
last lesson
又係德育
幾好玩呀今日又
係最後一節luuuuuu


以後又可以早走啦
greattt*


放學同傻仔一齊走...佢竟然係學校heh 左成日


-_-||

我返到屋企就訓了

6:00幾maviz send msg 俾我就起身了...


儲足精神去karen lo ;s birthday parttyy*=)
heheheee
因為今晚仲要唱通宵k



訓覺先=)

>>July 22, 2004 at 2:34:17 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


憑著[信]*有天改變命運控制

其實..*- 我 最想得到真*愛*

期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩

想放任想改變 想奔放 *--想戀愛--*

廣告

讀者留言

路人留言   |

bread說* <br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8

hello~ <br> <br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8

to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8

死女*包* <br> <br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8

路人留言??? <br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8

oh dear master <
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8

bread~* <br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8

elf笨蛋 <br>你要明白 <
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8

ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8

my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8

To Elf : <br> <b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8

好樣衰呀........ <br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8

hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8

hahaha.... <br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8

包~* <br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8

就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8

yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8

哈* <br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8

言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8

恭喜elf 姐 有電話用/ <b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8

38.4後的陳志豪~ <br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8

bread~!!!! <br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8

我都好掛住你們呀..!! <br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8

i am ho... <br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8

哎呀呀~~!!! <br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8

馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8

你的4月26很充實呢 <br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8

hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8

原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8

weizzz <br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8

eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8

五點半* <br> <br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8

Re:馬同學* <br> <b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8

Re:陳豪 <br> <br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8

Re:死dulll* <br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8

又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8

我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8

breaD* <br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8

hello.... <br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8

知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8

呵呵呵~~~ <br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8

馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8

ho ho ho ..... <
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8

.......dull.. <b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8

包 <br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8

yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8

毛 r <br> <br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8

meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8

bread~ <br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8

i love you ah* <
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8

人氣: 40524

Design & Scripting by ShowHappy.Net